Dat is juist de kracht van Huub.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
Huub is veel te eerlijk .

Zolang ze niet weer een of ander pauper nummer voor haar hebben geschreven vind ik het prima.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef Casshern het volgende:
zucht...gaat natasia vast weer mee zingen/krijsen...

Waarom zegt Huub nou zulke dingen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Brian : "Je weet dat ik hekel aan je heb. Iedere fout die je maakt, pak ik je op. Die zwangerschapstest is niet belangrijk. Ik zal iedere fout van jou helemaal afstraffen. Als ik jou via Amanda kan pakken, dan doe ik dat"

Was ik vroegah helemaal weg van!! Wist niet eens dat de band nog bestondquote:Op zondag 25 maart 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
Daar komen de Time Bandits.

En niet te vergeten dat hij om de 5 minuten roept dat het een mooi tv moment wordt als er weer eens iets is, en vervolgens kijkt ie zwoel in de camera.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dat uit de mond van de gast die zelf alleen rond "prime time" wil rellen

Zwangerschapstestquote:Op zondag 25 maart 2007 20:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik mis een rijmregel met zwangerschapstest.
Die moet er zeker in.

quote:Op zondag 25 maart 2007 20:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat hij om de 5 minuten roept dat het een mooi tv moment wordt als er weer eens iets is, en vervolgens kijkt ie zwoel in de camera.![]()

Helpt toch nietquote:Op zondag 25 maart 2007 20:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL ... Brian krijgt begrip van Huub.

Gelukkig Billie in het klein, en toch schrik ikquote:

I'm Specialized In You is wel een leuk nummerquote:Op zondag 25 maart 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Was ik vroegah helemaal weg van!! Wist niet eens dat de band nog bestond![]()

Huub gaf zelf het antwoord op jouw vraag. Tegen Brian "Je kunt hiermee naar Amanda gaan, maar dan ontken ik het stellig. Het is jouw probleem en ik pak jou ermee.". Op deze manier probeert Huub hem helemaal gek te maken.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zegt Huub nou zulke dingen.
Soms is hij veel te loslippig.

Ik zal de volgende keer waarschuwenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig Billie in het klein, en toch schrik ik![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oh is dat van hun, ok dan.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
I'm Specialized In You is wel een leuk nummer

Huub weet ook dat Brian hiermee naar Amanda zal gaan. Ontkennen is heel gemakkelijk en Natasia en Amanda zullen volgens mij voorlopig niet zo snel meer iets van Brian aannemen. Zeker ook omdat ik Natasia steeds ongeinteresseerder zie kijken bij de Brian verhalenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaf zelf het antwoord op jouw vraag. Tegen Brian "Je kunt hiermee naar Amanda gaan, maar dan ontken ik het stellig. Het is jouw probleem en ik pak jou ermee.". Op deze manier probeert Huub hem helemaal gek te maken.

yep........ eindelijk heeft ie het doorquote:Op zondag 25 maart 2007 20:56 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij heeft Brian een Eureka moment ofzo...
'Dus de huub aan tafel is een andere huub die hier zit. Dat is huub het spel element'

quote:Op zondag 25 maart 2007 20:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht in de eerste instantie aan Albert Verlinde...

Nee he, weg met die avatar.quote:

zou ie alles vertellen?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:58 schreef Prosac het volgende:
en nu uitleggen aan Jaap

Lead-zanger is Alides Hidding en was altijd een ENORME zelfingenomen kwijlebalquote:

Hij is gewoon dom...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep........ eindelijk heeft ie het door
motherfucker mopeld hij terwijl hij zijn handen wst en dan nog iets met spel........![]()

quote:Op zondag 25 maart 2007 20:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zwangerschapstest
Neuken is mijn hobby
Irene, Amanda of Bobby
Mijn eigen slet in de kooi
oh oh oh, wat vond ik dat mooi
Tot de dag dat ze overgeven moest
Iederen grappen en grollen, maar ik was koest
Potverdriedubbeltjes, het zal toch niet?
Maar ik was heel subiet
Bestellen die test, ik moest het weten
Kon ik mijn vrije leven vergeten?
Geen Porsche maar een Maxicosie?
Niet langer Elly, Hetty of Rosie?
Gelukkig kwam de predictor al snel.
Nu nog Amanda overtuigen, de del.
Vanmorgen nog wel even neuken, dat wel
3 condooms op het nachtkastje, keurig op een rij
Op beelden pleit me dan in ieder geval vrij
Na lang zeuren eindelijk die slet overtuigd
Weer gewonnen, een chick die voor me buigt.
Zenuwen gierden door mijn lijf
Zou zij voor eeuwig blijven, werd dit mijn wijf?
Het plasje werd gepleegd
en over het staafje geveegd
De seconden kropen langzaam voort
Het was een minnetje, ik ben weg van het koord!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |