Ja maar dat is oud nieuws. Hij moet die kleine pitbull met tieten hebben. Zij is een straatvechtertje. Dat is leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook op Huub en Eric geloof ik
Hij noemt ze: "2 motherfucking hyena's"
Komt door de bandquote:Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef Casshern het volgende:
dit gaat nog een leuke avond worden hehe
Nou ik wens hem veel succes met Jquote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Als het aan Braaaaajen ligt, gaat Billie er dus nooit uit.
Braaaaaajen begrijpt dat hij zijn grip kwijtraakt bij N en A.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian tegen Jaap: 'Jij handelt goed, jij handelt zuiver'
oooooooh braaaaaak.
amanda misschien wel, nastasia niet, die weet heel goed dat ze uitgespuugd wordt door SHEquote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Als het aan Braaaaajen ligt, gaat Billie er dus nooit uit.
Braaaaaajen begrijpt dat hij zijn grip kwijtraakt bij N en A.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian stelt zijn verhaal even bij en oefent die nieuwe versie op Jaap.
Volgens Briiian heeft iemand anders het altijd gedaan. Als hij iemand doodschopt dan is het nog steeds de schuld van het slachtoffer, had ie maar een sterker hart moeten kiezen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dat is oud nieuws. Hij moet die kleine pitbull met tieten hebben. Zij is een straatvechtertje. Dat is leuk om naar te kijken.
Oh nu heeft Sylvia het gedaan.![]()
Waarom is die zanger arrogant? Ken je 'm of deed ie irritant?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
Mooi he. De enige die nu nog overstuur is, is Brian. Missie is geslaagd. Aman heeft allang weer lol en gaat dadelijk zoenen met de hele band incl die arrogante zanger.
dank je. Wel grappig trouwens, en die reacties die men geeft "Het is complete aanranding!!"quote:Op zondag 25 maart 2007 21:19 schreef ruby het volgende:
Voor Sonique: http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEw
Hoezo 'jullie' ????quote:Op zondag 25 maart 2007 21:25 schreef Suikeroom het volgende:
waarom denken jullie ook eigenlijk in kampen? kijk gewoon naar de individuen.. je kan Jaap grappig vinden en te gelijk Brian een kansloze loverboy vinden.. en Huub een held vinden en Eric een irritante meeloper vinden![]()
Spuit 11 tips, dat welquote:Op zondag 25 maart 2007 21:26 schreef Casshern het volgende:
jaap geeft brian nog een 'tip'....die jongen zit vol met tips he?
Dat past nietquote:Op zondag 25 maart 2007 21:27 schreef Varen het volgende:
Jaap en Brian gaan samen naar toillet
Dan raken ze hun online-vrienden kwijtquote:Op zondag 25 maart 2007 21:25 schreef Suikeroom het volgende:
waarom denken jullie ook eigenlijk in kampen? kijk gewoon naar de individuen.. je kan Jaap grappig vinden en te gelijk Brian een kansloze loverboy vinden.. en Huub een held vinden en Eric een irritante meeloper vinden![]()
jj en je kansloze huisvrouwen club.. stond je ook vanmiddag bij dgk met je trieste ballonnetje?quote:
Dat zei geefmegeentjoeri en die geloof ik onmiddelijk. Ik geloof hier sowieso iedereen onmiddelijk. Heb ook een zware nacht achter de rug op het politiebureau in Hilversum.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarom is die zanger arrogant? Ken je 'm of deed ie irritant?
Band welke bandquote:Op zondag 25 maart 2007 21:28 schreef ruby het volgende:
Waarom zit niemand bij de band? Of zijn ze nog aan het oefenen?
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zei geefmegeentjoeri en die geloof ik onmiddelijk. Ik geloof hier sowieso iedereen onmiddelijk. Heb ook een zware nacht achter de rug op het politiebureau in Hilversum.
Niets zeggen en toch assertief zijn, Jaap begint ook behoorlijk loco te wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:26 schreef Varen het volgende:
Tip van Jaap: reageer niet op de rest. Assertief
Ja, je ziet duidelijk dat hij het jammer vindt.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Door alle commotie is Jaap zijn training er potdorie bij ingeschoten ....da's nou toch ook wat!
Hey!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:29 schreef Prosac het volgende:
Brian: niemand houdt rekening met mij nu
boehoehoeh
ooooowke, dank je voor je uitleg Suikeroom.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jj en je kansloze huisvrouwen club.. stond je ook vanmiddag bij dgk met je trieste ballonnetje?![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey!
Hij heeft wel zijn kind verloren vandaag ja!
ze krijgen een seintje wanneer ze moeten komen, ze zijn nog ff aan het sound-chekkenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:31 schreef ach het volgende:
is die band bezig met een soundcheck of luisterd er gewoon niemand?
Gniffel. Nu het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele verhaal voor Natas, en straks komt Amandel nog aan de BEURTquote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey!
Hij heeft wel zijn kind verloren vandaag ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |