Baart er toch nog iemand...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:11 schreef ruby het volgende:
't Baart Jaap zorgen dat Huub zegt dat hij om Amanda geeft.

Ja een van die paarden binnenkortquote:

hebben eric en huub gefriemeld aan elkaar?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub heeft nergens last van![]()
Okee dat Eric verhaal misschien...![]()

quote:Op zondag 25 maart 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Wat Jaap hele erge zorgen baart is dat Aman het gevoel heeft dat Huub heel veel om haar geeft. Dat zei ze beneden.
Dat heeft Aman toch helemaal niet gezegd?

haha kijk maar ff op youtubequote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Spoko het volgende:
[..]
hebben eric en huub gefriemeld aan elkaar?

Ga jij eensch gauw teruglezen of naar de SC!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Spoko het volgende:
[..]

nou ........ en hoe.........quote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Spoko het volgende:
[..]

ALs het hinnekt heb je gelijkquote:

quote:

Pas afbranden als hij 'm uitheeft, anders is het fysiek geweld denk ik...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft dan zoiets...
Och man, ga je nagels lakken en trek een bh aan.

eric heeft de smaak te pakken, die neemt vanavond de vaseline erbijquote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Spoko het volgende:
[..]

Dus toch, ik dacht dat het een geintje was die ochten toen Huub zei 'Ik weet nu zeker dat ik op meisjes val'quote:Op zondag 25 maart 2007 21:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou ........ en hoe.........
maar maak er geen probleem van, doet huub ook niet
expirimentje
![]()

Ja, ga je nu ook naar de politie om aangifte te doen?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Spoko het volgende:
[..]

maar vanavond blijf ik er niet voor wakker hoor, ze doen maar ik vind het bestquote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric heeft de smaak te pakken, die neemt vanavond de vaseline erbij

www.youtube.comquote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef Sonique het volgende:
Iemand een linkje naar youtube?

Denken of zeker weten? Aan denkende mensen heb ik niks. Dat zie je aan Brian, die denkt ook teveel.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pas afbranden als hij 'm uitheeft, anders is het fysiek geweld denk ik...

Eerder lang en rondigquote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Jaap is echt kort en bondig.. Brian zegt het in 37 zinnen Jaap in 2

sorryquote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga jij eensch gauw teruglezen of naar de SC!![]()

ja kan niet wachten tot dat bandje weer weg isquote:Op zondag 25 maart 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Brian gaat zijn stem verheffen. Hij is niet tevreden over hoe dit loopt en hij moet haar nog wel spreken.
Oh leuk, heb d'r zin an!

quote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft dan zoiets...
Och man, ga je nagels lakken en trek een bh aan.

quote:Op zondag 25 maart 2007 21:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian wordt bozer en bozer op Amanda.

Ook op Huub en Eric geloof ikquote:Op zondag 25 maart 2007 21:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian wordt bozer en bozer op Amanda.

quote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef Marelle het volgende:
Brian heeft dit alles gedaan puur uit goedheid, hij durft zelfs te zeggen dat niemand anders actie heeft ondernomenhet moet niet mooier worden. Brian heeft het ook gedaan voor de moeder en zusjes van Amanda
maar Brian vertelt niet dat hij het uit angst heeft gedaan voor zichzelf, want was was Brian bang!!!!! Ik hoor nu bij Brian de agressie de kop opsteken. Hoepel op Brian met je goed intentie's, je bent een egoist, het was alléén om jezelf gerust te stellen en niemand anders
![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |