abonnement Unibet Coolblue
pi_36856581
Voor degene die het niet kennen: Hollister is een zusterbedrijf van populaire Abercrombie & Fitch. Het is alleen stuk goedkoper, en heeft een surfachtergrond.
Ik heb zelf een paar shirts en een broek ervan en ben erg te spreken over de kwaliteit, dit in tegenstelling tot American Eagle.

Is Hollister in Nederland verkrijgbaar?
Nee, helaas is het net als Abercrombie niet in Nederland te krijgen, en er zijn ook geen plannen om dit in de toekomst te veranderen. Misschien als de geplande abercrombie-stores een succes worden, er ook Hollister winkels komen maar dat is niet duidelijk.

Hoe komen we dan aan Hollister artikelen?
Bestellen via hun website is de makkelijkste oplossing, of gewoon naar amerika afreizen natuurlijk

http://www.hollisterco.com

Wat zijn de voordelen ten opzichte van Abercrombie en American Eagle
- Kwalitatief erg goed in tegenstelling tot American Eagle
- Goedkoper dan Abercrombie (shirts van 20$, Blouse 40$, Jeans 40$)
- Vooral voor de zomer een leuke collectie met surf-style
- Exclusief: Nog stukken exclusiever dan abercrombie. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die ook een hollister shirt aan had.

Voorbeelden:


$19,95


$39,95


$39,95


$34,50
pi_36857045
Er zitten inderdaad leuke dingen tussen. Maar het is echt een tienermerk daar, tot 18 ofzo. Verder doet het vermoeden dat het een echt surfmerk is, voor en door surfers, maar dat is echt niet zo. Het is naast A&F erbij verzonnen voor de wat jongeren zeg maar.

Ik ben best tervreden over American Eagle trouwens, heb er een polo en een overhemd van, en het blijft gewoon mooi, heb jij er problemen mee gehad ofzo, je lijkt er nogal negatief erover.

Verder heeft A&F nog een nieuw kledingmerk: Ruehl no.925, dat zit aan de andere kant in vergelijking met Abercrombie&Fitch, voor de wat oudere jeugd. Dat is erg mooi spul, tenminste van wat ik ervan gezien heb.

Is het niet een goed idee om er een centraal Hollister, Ruehl en AE topic van te maken?
pi_36857097
Hollister heeft leukere dingen dan A&F.
pi_36857138
Je kan wel heel erg goed zien dat het een zustermerk van A&F is. Toch mis ik dat in nederland wel merken zoals A&F. Die gewoon mooie en goede kleding hebben voor een redelijke prijs. In nederland is het dan gelijk weer of de jeans merken (g-star, Nudie) waar je flink wat betaald voor een tshirtje.
pi_36857361
Ik heb idd niet al te goeie ervaring met American Eagle. Heb er een longsleeve, een hoodie, een vest, een polo en een broek van. En alleen de broek is nog redelijk, de rest is na een paar keer wassen zijn vorm grotendeels verloren.
Hollister is misschien in Amerika iets voor de iets jongeren (tot 18), ik vind het erg mooi spul allemaal. Het is iets speelser dan abercrombie, iets minder net zeg maar. En daarom uitermate geschikt voor de zomer! ik hoop hier een hoop mensen enthousiast te maken, zodat er misschien wel een IA opgezet wordt
pi_36857385
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 15:40 schreef Stansfield het volgende:
Je kan wel heel erg goed zien dat het een zustermerk van A&F is. Toch mis ik dat in nederland wel merken zoals A&F. Die gewoon mooie en goede kleding hebben voor een redelijke prijs. In nederland is het dan gelijk weer of de jeans merken (g-star, Nudie) waar je flink wat betaald voor een tshirtje.
Dat soort merken mis je idd hier. Ik denk dat Jack&Jones momenteel het dichtste in de buurt komt.
pi_36857541
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 15:48 schreef Freeling het volgende:

[..]

Dat soort merken mis je idd hier. Ik denk dat Jack&Jones momenteel het dichtste in de buurt komt.
Dat is waar maar op één of andere manier vind ik Jack&Jones niks. Beetje te overheerstend die winkels waarvan je er 6 in elke stad hebt.
pi_36857991
quote:
Dat is waar maar op één of andere manier vind ik Jack&Jones niks. Beetje te overheerstend die winkels waarvan je er 6 in elke stad hebt.
Ik vind dat wel meevallen. Vind J&J leuke dingen hebben, alleen jammer dat vele anderen dat met mij eens zijn waardoor een hoop mensen met hetzelfde lopen. DIt is nog erger met alle MAW zooi, dat ik sowieso niks vind eigenlijk. Daarom probeer ik mensne ook enthousiast te maken voor Hollister
pi_36858047
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef Freeling het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen. Vind J&J leuke dingen hebben, alleen jammer dat vele anderen dat met mij eens zijn waardoor een hoop mensen met hetzelfde lopen. DIt is nog erger met alle MAW zooi, dat ik sowieso niks vind eigenlijk. Daarom probeer ik mensne ook enthousiast te maken voor Hollister
Ik denk dat de meeste het bij A&F houden. Er zou toch een A&F winkel in nederland komen in 2006 of 2007 ofzo? Misschien is er dan wel een klein beetje Hollister te krijgen als het een zustermerk is.
pi_36858049
Ja, vat het niet verkeerd op, het is zeker een leuk merk voor in de zomer, en omdat 'ie er weer aan komt doe ik wel mee bij een evt inkoopactie! Ik wil wel mee doen voor een polotje ofzo. Een zwembroek heb ik ook nodig, maar ik vind de zwembroeken op hun site geen van allen echt mooi. En ze kosten wel 35 dollar. Dan heb je voor 50 dollar een Abercrombie zwembroek die ik wel heel mooi vind:
alleen zou ik wel willen weten hoe de achterkant eruit ziet....


Edit: Zijn de Hollister polo's net zo wijd als de A&F polo's? want op sommigge foto's lijken ze wat wijder.
pi_36858071
Een collega van mij heeft onwijs veel van die zooi. Kan wel eens vragen waar die 't koopt.
pi_36858556






Mooie rokjes hoor .
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:29:20 #13
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_36858642
Bij America Today verkopen ze iig polo shirtjes van Hollister! Heb er zelf ook één.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_36858877
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:29 schreef SilverBullet het volgende:
Bij America Today verkopen ze iig polo shirtjes van Hollister! Heb er zelf ook één.
Hoe duur zijn die daar?
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:38:17 #15
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_36858907
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:37 schreef men_in_red het volgende:

[..]

Hoe duur zijn die daar?
19.95
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_36859529
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:08 schreef men_in_red het volgende:
Ja, vat het niet verkeerd op, het is zeker een leuk merk voor in de zomer, en omdat 'ie er weer aan komt doe ik wel mee bij een evt inkoopactie! Ik wil wel mee doen voor een polotje ofzo. Een zwembroek heb ik ook nodig, maar ik vind de zwembroeken op hun site geen van allen echt mooi. En ze kosten wel 35 dollar. Dan heb je voor 50 dollar een Abercrombie zwembroek die ik wel heel mooi vind:
[afbeelding] alleen zou ik wel willen weten hoe de achterkant eruit ziet....


Edit: Zijn de Hollister polo's net zo wijd als de A&F polo's? want op sommigge foto's lijken ze wat wijder.
De zwembroeken zijn idd niet zo mooi als die van abercrombie, daar heb je gelijk in. Ik weet niet of de polo's van hollister ook muscle fit zijn zoals die van abercrombie, maar ik denk het eigenlijk niet. Denk dat ze een beetje wijder zijn, maar zoals de standaard modellen van abercrombie. Misschien kun je een keer bij America Today gaan passen.
Ik vind het altijd jammer dat ze bij AT bijna alleen maar polo's hebben van AF en van Hollister, ipv wat gewone shirts. Die polo's zijn een beetje standaard..
pi_36859636
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie rokjes hoor .
Voor meisjes/vrouwen hebben ze ook leuke dingen idd! ik vind surf-babes meesta
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:17:05 #18
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36860114
Bij The Sting wordt er genoeg van verkocht hoor dus wat lul je dat het hier niet verkrijgbaar is? Zulks een speciaal merk is het ook weer niet om de gehele collectie in dit land te verkopen.
World Wrestling Entertainment
pi_36860296
quote:
Bij The Sting wordt er genoeg van verkocht hoor dus wat lul je dat het hier niet verkrijgbaar is? Zulks een speciaal merk is het ook weer niet om de gehele collectie in dit land te verkopen.
Ik kom nooit in The Sting, dus dat wist ik niet. Maar ik zal er zeker eens gaan kijken!
Het is misschien geen superspeciaal merk, maar de prijs-kwaliteit verhouding is wel van een niveau dat je in nederland bijna niet meer tegenkomt.
pi_36860389
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Bij The Sting wordt er genoeg van verkocht hoor dus wat lul je dat het hier niet verkrijgbaar is? Zulks een speciaal merk is het ook weer niet om de gehele collectie in dit land te verkopen.
Bij The Sting wordt Hollister verkocht?
''Zulks een''?
amokaapjeeh O+
pi_36860493
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Bij The Sting wordt er genoeg van verkocht hoor dus wat lul je dat het hier niet verkrijgbaar is? Zulks een speciaal merk is het ook weer niet om de gehele collectie in dit land te verkopen.
NIet toevallig in de war met Sutherland?

edit: Aan die site heb je ook niet veel aan.
pi_36864834
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat een zaak als The Sting Hollister kleding verkoopt..Kan iemand dat bevestigen?
pi_36865057
Ik toch dat hij gelijk heeft: kijk maar eens hier, er zijn ook A&F shirts gezien:

Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
pi_36866435
Ik heb een keer stage gelopen in de kledingbranche en de inkoper daar vertelde mij dat er genoeg partijen A&F en denk ik ook hollister te koop zijn via via. Het is denk ik dus een eenmalige partij tshirts ofzo die de sting heeft kunnen kopen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:49:30 #25
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36867281
In het 'show je nieuwe kleding'-topic had iemand een hollister vest gekocht bij america today
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36867306
nope de sting heeft al een tijdje hollister, meestal in het gedeelte waar ze ook de Pall Mall spullen hebben hangen (althans in Den Bosch en Eindhoven)
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:57:59 #27
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36867570
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
nope de sting heeft al een tijdje hollister, meestal in het gedeelte waar ze ook de Pall Mall spullen hebben hangen (althans in Den Bosch en Eindhoven)
Zie, de bevestiging in jullie eigen wereldje verkerende ongelovigen, pleurt op met dit goedkope merk, het is zelfs bij The Sting te verkrijgen. Het is gewoon een slap aftreksel van het toch al saaie en goedkoop merk A&F.
World Wrestling Entertainment
pi_36867779
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:57 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Zie, de bevestiging in jullie eigen wereldje verkerende ongelovigen, pleurt op met dit goedkope merk, het is zelfs bij The Sting te verkrijgen. Het is gewoon een slap aftreksel van het toch al saaie en goedkoop merk A&F.
Cool down dude!
pi_36868352
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:57 schreef MeneerMuis het volgende:
Zie, de bevestiging in jullie eigen wereldje verkerende ongelovigen, pleurt op met dit goedkope merk, het is zelfs bij The Sting te verkrijgen. Het is gewoon een slap aftreksel van het toch al saaie en goedkoop merk A&F.
Kruip jij eens gauw terug in je hol
amokaapjeeh O+
  woensdag 12 april 2006 @ 01:23:04 #30
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_36876485
Ik heb laatst nog 2 gestreepte Hollister polo's bij de America Today gekocht. Voor mannen hebben ze vrij weinig van dit merk bij de America Today maar voor de vrouwen nog wel aardig wat.

Deze heb ik laatst gekocht, ik heb hem ook in het wit.:
The truth is relative, pick one that works!
pi_36876896
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:57 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Zie, de bevestiging in jullie eigen wereldje verkerende ongelovigen, pleurt op met dit goedkope merk, het is zelfs bij The Sting te verkrijgen. Het is gewoon een slap aftreksel van het toch al saaie en goedkoop merk A&F.
JIj bent zeker zo'n mongool die vindt dat alles wat hij aan heeft mininmaal 100 euro gekost moet hebben, omdat anders je vriendjes met net zo'n rijke pappa's als jijzelf je niet meer respecteren.

Het gaat er bij kleding om dat het leuk is, en niet hoe duur het is. Sterker nog, een lagere prijs is zelfs een voordeel! Het hoeft niet meteen te betekenen dat het slechte kwaliteit is.
pi_36876938
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Bij The Sting wordt er genoeg van verkocht hoor dus wat lul je dat het hier niet verkrijgbaar is? Zulks een speciaal merk is het ook weer niet om de gehele collectie in dit land te verkopen.
Ik ga morgen wel even kijken, ik maak me er echter sterk voor dat het een kloon is. AE, A&F en Hollister worden in Nederland niet verkocht en als ze wel verkocht worden dan is het een collectie van 3 jaar oud.
pi_36876952
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie rokjes hoor .
Ik wil die middelste! Ik wil hem!
pi_36877804
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 15:36 schreef men_in_red het volgende:
Er zitten inderdaad leuke dingen tussen. Maar het is echt een tienermerk daar, tot 18 ofzo.
Idd, ik snap niet dat zoveel mensen hier een moord plegen voor die kleren, vooral de wat ouderen. Het is echt typisch zo'n highschool merk.
pi_36879383
quote:
Op woensdag 12 april 2006 02:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik wil die middelste! Ik wil hem!
als je iets besteld, laat dan even wat weten
pi_36934625
quote:
Op woensdag 12 april 2006 02:29 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik ga morgen wel even kijken, ik maak me er echter sterk voor dat het een kloon is. AE, A&F en Hollister worden in Nederland niet verkocht en als ze wel verkocht worden dan is het een collectie van 3 jaar oud.
En had je nog even gekeken?

Ik ga morgen ook even kijken bij de AT en the Sting.
pi_36952760
Ik ben gister bij de AT en THe Sting in Utrecht geweest, maar daar hadden ze zeker geen hollister!
wel een mooie surfshort gezien van Abercrombie bij de AT, die moet ik binnenkort maar eens gaan halen.
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:00:46 #38
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36952899
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:55 schreef Freeling het volgende:
Ik ben gister bij de AT en THe Sting in Utrecht geweest, maar daar hadden ze zeker geen hollister!
wel een mooie surfshort gezien van Abercrombie bij de AT, die moet ik binnenkort maar eens gaan halen.
Bij The Sting in Alimere wel.
World Wrestling Entertainment
pi_36962331
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:00 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Bij The Sting in Alimere wel.
Ben vandaag in Groningen bij The Sting geweest en The store (ook van the Sting,) en ze hadden beiden echt géén Hollister, wel Halliston, misschien dat je dat bedoelt.

En in gronigen ook nog naar de America Today geweest, alleen waren daar de Hollister polo's bijna op, ze hadden er nog maar 3. En ook niet eens meer in mijn maat .
pi_36980612
Ik was net bij de America Today om nieuwe gympen te halen ook direct een polo meegenomen, een Hollister Co. polo voor ¤9,99 geen geld natuurlijk.
pi_37104076
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:52 schreef men_in_red het volgende:
Ik toch dat hij gelijk heeft: kijk maar eens hier, er zijn ook A&F shirts gezien:

Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
Nja dat was een typo van mij, bedoelde toen open32 . Ooit 1 keer een shirtje tegen gekomen..

Maar jullie verwarren het met Hallinger denk ik? Dat verkopen ze namelijk bij The Sting.

Verder vind ik hollister leuker dan american eagle, maar A&F over het algemeen toch wel leuker. Neemt niet weg dat ik wel wat hele toffe spullen van hollister ben tegengekomen, en heb er een leuk longsleeve van..



Opzich wel leuk, maar geen zwembroek nodig. A&F heeft ook leuke zwembroeken ja..

[ Bericht 10% gewijzigd door Proper_fucked op 19-04-2006 19:21:02 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_37105463
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]
Maar jullie verwarren het met Hallinger denk ik? Dat verkopen ze namelijk bij The Sting.
Ja dat bedoelde ik
pi_37275967
Ik heb het volgende t-shirt nog liggen voor wie geinteresseerd is:



Het is maat L
pi_37549416
krijg morgen deze polo binnen:

pi_42108893
Klein kickje

Iemand geinteresseerd om een IA te beginnen? Ik vind dat ze wel leuke kledingstukken hebben. Maar ik heb geen creditcard...En het is natuurlijk voordeliger om de kosten te splitsen.
pi_42234390
Ik heb nog een paar dames Hollister polo's liggen, dus mochten er dames geinteresseerd zijn, laat het maar weten.
pi_42240331
Als je iets koopt voor b.v. 20 dollar (of euro als voorbeeld) hoeveel ben je dan in totaal kwijt, met shipping etc. dus?

Of doen jullie hier ook aan gezamenlijke inkoopacties?
pi_42257048
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:54 schreef OldJeller het volgende:
Als je iets koopt voor b.v. 20 dollar (of euro als voorbeeld) hoeveel ben je dan in totaal kwijt, met shipping etc. dus?

Of doen jullie hier ook aan gezamenlijke inkoopacties?
Staan er geen tabellen op de site? Maar volgens mij kwam er onder de 100 dollar sowieso iets van 30/40 dollar bij, maar weet ik niet precies.

Er zijn wel eens inkoopacties geweest, en ik wil opzich ook wel meedoen aan zo'n inkoopactie...
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_42258203
Ik kan er geen harde van krijgen, beetje budget A&F...
pi_42258669
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:03 schreef Repeat het volgende:
Ik kan er geen harde van krijgen, beetje budget A&F...
Ja idd maar er zitten wel leuke shirts tussen.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 18 december 2006 @ 19:35:10 #51
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_44547804
tvp.
The truth is relative, pick one that works!
  maandag 18 december 2006 @ 19:56:48 #52
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_44548636
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
tvp.
Ik doe met je mee
Ik ben inmiddels overleden
pi_44549178
Ik heb Ellen een mailtje gestuurd want ik wil nog wat dingen Hollister hebben. Ben zo blij met mijn sportkleren! Ik wil nog een stelletje.

Voor manlief had ik een trui besteld in xl de vorige keer maar die is wel heel erg lang.
Go hard or go home
pi_44551969
Mss. rare vraag maar wie is Ellen en wat kun je bij haar bestellen ens.? Misschien een site?
pi_44554845
www.fromus2eu.com

Ellen is een Nederlandse die in Amerika woont. Zij bestelt/koopt artikelen in Amerika en stuurt die naar je door.
Op haar site staat meer info en staan ook de prijzen.
Go hard or go home
pi_44555190
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:56 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik doe met je mee
mag ik aansluiten?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44605651
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
tvp.
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_47867044
Hallo Fokkers;
ik ben bezig met een inkoopactie op te zetten voor Abercrombie & Fitch en Hollister Co kleding.
Mijn tante regelt de verzending vanuit Amerika.

Is hier interesse voor?
pi_47867625
Ja..
The tougher the battle, the sweeter the victory!
pi_47868677
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Nori het volgende:
Ja..
Mooi
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:25:30 #61
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_47876156
Zeker.
pi_47965635
Ik ben bezig met de dingen op te zetten, wanneer ik iets duidelijk heb; post ik het hier.
pi_48798009
Deze is vet !

  zaterdag 28 april 2007 @ 02:23:50 #64
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_48798626
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:42 schreef Albee het volgende:
Deze is vet !

[afbeelding]
whehehe, mooie humor.
The truth is relative, pick one that works!
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:17:17 #65
98100 MaLcOm
OuweRoald :p
pi_48803079
Hoe zit het met de maten? is het wat dat betreft vergelijkbaar met A&F ? Zou graag wat willen bestellen maar ben altijd bang dat als ik het bestel dat het voor geen meter zit..

Thnx alvast
pi_48830445
Yep de maten zijn vergelijkbaar, valt heeel ietjes kleiner meestal. Verschil is echt miniem. Prima kwaliteit !
  zondag 29 april 2007 @ 19:00:56 #67
178059 Soofie
you're my disco
pi_48845628
Soms zie je idd Hollister of Abercrombie in Nederlandse winkels, maar van wat ik gezien heb is dat meestal een overstock uit Amerika van een seizoen(en) terug. Maakt natuurlijk niets uit als het er leuk uit ziet, maar ik heb nog nooit iets recents in een Nederlandse winkel zien hangen!

Verder vind ik het merk wel cute Die $15 tshirtjes zitten zo lekker! Alleen met jeans heb ik nooit geluk, 3 is iets te klein en 5 is veels te ruim
switch me on & turn me up.
pi_48893572
@ mvankooten: jepz, hier nog een met intresse!
pi_49153333
Mijn nieuwe hollister stuff!



  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:42:21 #70
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49153802
Inderdaad mvankooten, nog steeds mee bezig?
Bernie en ik zijn tof.
pi_52061152
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef mvankooten het volgende:
Ik ben bezig met de dingen op te zetten, wanneer ik iets duidelijk heb; post ik het hier.
tvp that!

Wil ook wel een paar dingen van Hollister. En via Ellen is toch wel erg duur... Voor een zending van $85 betaal ik bij haar ¤130...

Deze dingen zijn wel erg gaaf:





Al wat meer bekend over de inkoopactie?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52061862
ik vind die classic short voor dames wel erg leuk ben al een tijdje op zoek naar een ruitenbroek in deze stijl

In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_52061896
O, die post van mvankooten is al aardig oud.

Iemand die anders binnenkort nog iets via Ellen gaat bestellen? Misschien vallen de verzendkosten dan een beetje mee. Maar ik heb niet zo veel zin om voor een bestelling van $85 (= ¤60?) uiteindelijk ¤128 euro te betalen...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52063653
Die Ellen is helemaal niet goedkoop, met een creditcard kom je een heel eind verder. Vraag desnoods je ouders om het voor te schieten met de CC.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 03:38:32 #75
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_52063780
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 03:05 schreef Elwood1802 het volgende:
Die Ellen is helemaal niet goedkoop, met een creditcard kom je een heel eind verder. Vraag desnoods je ouders om het voor te schieten met de CC.
ze rekent inderdaad een veel te hoge dollarkoers, eigenlijk moet ze hier gewoon op aangesproken worden want ze rekent ook nog eens 5% over het dollar-totaalbedrag vanwege koersschommelingen terwijl ze zich daar echt geen zorgen over hoeft te maken als ze een veel te hoge dollarkoers rekent. zo heb ik volgens mij bij de laatste bestelling die ik via haar heb gedaan ongeveer ¤10 teveel betaald vanwege een door haar te hoog berekende dollarkoers.

je kan geen nederlandse creditcard gebruiken aangezien je bij de billingaddress geen Netherlands als country kan kiezen.

omdat ik een account heb op abercrombie.com kan ik zelf met een creditcard een bestelling plaatsen op die site en dit naar haar adres sturen, van te voren moet je dit even bij haar melden, dan rekent ze dus alleen de verzendkosten en servicekosten en als het goed is geen 5% over het dollarbedrag, als ze dat wel doet dan valt het nog mee wanneer ze weer een te hoge dollarkoers berekent aangezien de waarde van de bestelling dan niet meegerekent wordt.
maar aangezien A&F gewoon weer bestellingen naar NL verstuurt hoef ik het niet meer zo te doen en kan ik het gewoon rechtstreeks naar mijn adres laten verzenden, duurt meestal maximaal een week voordat het dan binnen is, mijn record was 4 dagen.
Aangezien A&F geen eau de toilette naar het buitenland verstuurt kan ik het dan alsnog krijgen door het via Ellen te bestellen.

[ Bericht 15% gewijzigd door SatanicWarrior op 03-08-2007 03:49:40 ]
The truth is relative, pick one that works!
pi_52064886
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 03:38 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

maar aangezien A&F gewoon weer bestellingen naar NL verstuurt hoef ik het niet meer zo te doen en kan ik het gewoon rechtstreeks naar mijn adres laten verzenden, duurt meestal maximaal een week voordat het dan binnen is, mijn record was 4 dagen.
Zal Hollister dat dan binnenkort ook niet gaan doen?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:26:27 #77
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_52071889
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:43 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Zal Hollister dat dan binnenkort ook niet gaan doen?
het probleem is dat je Nederland niet in de lijst kan kiezen om naar toe te laten versturen, op abercrombie kan dit wel wanneer je een daar een user-account hebt en ooit je adresgegevens een keer opgeslagen hebt toen Nederland nog in de lijst stond.

ik heb gehoord dat A&F vanaf juli weer naar NL zou verzenden maar NL staat nog steeds niet in de lijst, en dus ook niet op hollisterco.com
The truth is relative, pick one that works!
pi_52073580
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:26 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

het probleem is dat je Nederland niet in de lijst kan kiezen om naar toe te laten versturen, op abercrombie kan dit wel wanneer je een daar een user-account hebt en ooit je adresgegevens een keer opgeslagen hebt toen Nederland nog in de lijst stond.

ik heb gehoord dat A&F vanaf juli weer naar NL zou verzenden maar NL staat nog steeds niet in de lijst, en dus ook niet op hollisterco.com
Hm, via Ellen lijkt dan toch de enige oplossing. Of is mvankooten nog steeds bezig met het opzetten van een inkoopactie?

Probleem met Ellen is dat je de verzendkosten binnen Amerika (~$15), de verzendkosten naar Nederland (~$50), kosten voor internationaal bankieren (5% van totale bedrag) en haar fee (20 euro) moet betalen. Dat loopt nogal op bij maar een paar producten.

Dus nogmaals, is er iemand van plan Hollister via Ellen te bestellen? Gedeelde fee is halve fee zullen we maar denken.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:56:49 #79
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_52074725
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:20 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Hm, via Ellen lijkt dan toch de enige oplossing. Of is mvankooten nog steeds bezig met het opzetten van een inkoopactie?

Probleem met Ellen is dat je de verzendkosten binnen Amerika (~$15), de verzendkosten naar Nederland (~$50), kosten voor internationaal bankieren (5% van totale bedrag) en haar fee (20 euro) moet betalen. Dat loopt nogal op bij maar een paar producten.

Dus nogmaals, is er iemand van plan Hollister via Ellen te bestellen? Gedeelde fee is halve fee zullen we maar denken.
Kan je haar niet gewoon in dollars betalen als jullie zo genaaid worden met die wisselkoersen. Je kan gewoon van je euro-rekening een bedrag naar iemand anders overmaken in dollars. Doe ik zelf ook redelijk vaak als ik geld overmaak naar USA.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_52076467
quote:
Hoi De Wouzeraar,

Je kunt inderdaad zelf bestellen op de site en ons als verzendadres opgeven of je kunt nog een enkele items er bij bestellen.

Ik hoor het wel weer

Met vriendelijke groet,

Ellen den Otter
fromus2eu.com
ellen.den.otter@fromus2eu.com


-----Original Message-----
From: De Wouzeraar@fok.nl [mailto:De Wouzeraar@fok.nl]
Sent: Friday, August 03, 2007 9:17 AM
To: ellen.den.otter@fromus2eu.com
Subject: RE: offerte voor 4 items van Hollister

Beste Ellen,

Sorry voor de vele vragen. Ik ben nog steeds aan het twijfelen over een aantal producten en of ik misschien wat meer zal bestellen om de verzendkosten relatief wat lager te krijgen.

Ik vroeg me ook nog af, is het mogelijk om in dollars te betalen (bijvoorbeeld op de site zelf met creditcard?), zodat ik zelf de kosten van internationaal bankieren en wisselkoersschommelingen op me neem?

Met vriendelijke groet,

De Wouzeraar
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52077130
Alleen zet dat niet veel zoden aan de dijk. Mijn bestelling gaat dan van 128 euro naar 120 euro (mits mijn bank [Postbank] geen internationale transactiekosten berekend. weet niet hoe dat zit als ik met Creditcard betaal).
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:01:06 #82
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_52077969
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:30 schreef De Wouzeraar het volgende:
Alleen zet dat niet veel zoden aan de dijk. Mijn bestelling gaat dan van 128 euro naar 120 euro (mits mijn bank [Postbank] geen internationale transactiekosten berekend. weet niet hoe dat zit als ik met Creditcard betaal).
je kan niet met creditcard betalen, want je kan Nederland niet kiezen voor je billingaddress, en je billingaddress is volgens mij toch echt wel van belang bij het controleren of je creditcardgegevens kloppen, maar het kan ook zijn dat ze alleen je naam en creditcardnummer en vervaldatum controleren en dat je billingaddress niet zoveel uitmaakt wat je daar voor invult.
The truth is relative, pick one that works!
pi_52078212
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

je kan niet met creditcard betalen, want je kan Nederland niet kiezen voor je billingaddress, en je billingaddress is volgens mij toch echt wel van belang bij het controleren of je creditcardgegevens kloppen, maar het kan ook zijn dat ze alleen je naam en creditcardnummer en vervaldatum controleren en dat je billingaddress niet zoveel uitmaakt wat je daar voor invult.
Nah, anywayz, het maakt dus niet zo heel veel uit voor de wisselkoers, denk ik. De meeste kosten gaan nog steeds in de shipping en de fee voor Ellen zitten.

Maar als er nu wat meer mensen zijn, kunnen we die delen!

Oftewel: inkoopactie!
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52078499
quote:
Hey De Wouzeraar,

Thanks for contacting Hollister. We apologize, but we are currently unable to ship to the Netherlands due to customs issues. We’re in the process of fixing these issues and hope to be shipping to the Netherlands by the middle of August. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help.

Kristen
Customer Service
Hollister Co.
Even wachten dus nog!
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:27:45 #85
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_52078699
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:20 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Even wachten dus nog!
oh das goed nieuws, voor A&F zal wel hetzelfde gelden.
The truth is relative, pick one that works!
pi_52084572
Mocht er een inkoopactie komen dan ben ik zeker weten geinteresseerd om mee te doen !
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_52123846
Kijk ik net op de site, hebben ze verdomme een nieuwe collectie.. net nu ik een paar dingetjes wou bestellen.. en ze hebben helemaal geen zwembroeken meer..
pi_52183491
UHmmm:
Hey Ednet,

Thanks for contacting Hollister. We apologize, but we are currently unable to ship to the Netherlands due to customs issues. We’re in the process of fixing these issues and hope to be shipping to the Netherlands by the end of this year. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help.

Holly
Customer Service
Hollister Co.

Gelul dus
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:32:11 #89
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_52184038
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:12 schreef Ednet het volgende:
UHmmm:
Hey Ednet,

Thanks for contacting Hollister. We apologize, but we are currently unable to ship to the Netherlands due to customs issues. We’re in the process of fixing these issues and hope to be shipping to the Netherlands by the end of this year. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help.

Holly
Customer Service
Hollister Co.

Gelul dus
whehehe wat een eikels ook he.
The truth is relative, pick one that works!
pi_52189335
Oké, dan toch maar via Ellen?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52189447
Kutzooi, die sukkels hebben deze weggehaald:



Eikels...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52193633
Volgende week naar San Diego
Flink wat Hollister inslaan
From all the things I've lost I miss my mind the most...
pi_52196585
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:10 schreef iosubSyS het volgende:
Volgende week naar San Diego
Flink wat Hollister inslaan
Neem even een extra koffer mee voor ons.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52196694

Deze asjeblieft.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52219486
Ik ga toch binnenkort via Ellen bestellen, want mijn polo is nog wel te bestellen voor mensen uit "continental US". Maar het is wel de laatste lading, dus het moet snel, anders is ie uitverkocht.

Nog meer geïnteresseerden?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52219522
Snel betekent denk ik vandaag of morgen, btw.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:04:45 #97
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_52219863
Bij de american today hebben ze t wel, maar meestal niet de leukste dingen. Heel beperkt.
Ik heb er wel een keer 2 gave A&F shirts gekocht voor 7 euro/stuk. Aanbieding, op zo'n hoop. Waarschijnlijk de collectie van 2423 jaar geleden, maar ik vond ze nog wel gaaf.

ot: Hollister is


mmmooie jas.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_52219884
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:04 schreef Liebe het volgende:
... de collectie van 2423 jaar geleden, ...

ot: Hollister is [afbeelding]
Cool, liep Jezus dan toevallig ook in A&F?

En ik ga denk ik vanavond bestellen!
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:07:51 #99
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_52219900
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:06 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Cool, liep Jeus dan toevallig ook in A&F?
Jezus was er toen nog heul niet!

Okee, dat was misschien wat overdreven. Maar het zijn leuke shirts.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_52803298
Iets besteld bij Ellen, met verzendkosten erbij 202 euro.

Komt er alleen een naheffing van 45 euro overheen ... Beetje absurd, of niet?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52826895
Polo is helaas te krap onder mijn oksels, daarom nu te koop/te ruil:

[TK] Hollister polo - Tourmaline, bruin, maat L
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52838977
Leuke kleren van dit merk. Ik lees het topic pas net en zie dat het lastig is om het hier naartoe te krijgen. Is er eigenlijk een merk in NL wat hier een beetje op lijkt?

Wel heb ik een oom en tante in Amerika, die kan ik het misschien wel laten doorsturen. Weet iemand hoe dat dan zit met douane enzo? Kaartjes eraan laten zitten of juist niet?
Maak nie regtig saak nie
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:00:46 #103
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52842717
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:08 schreef kassenbouwer het volgende:
Leuke kleren van dit merk. Ik lees het topic pas net en zie dat het lastig is om het hier naartoe te krijgen. Is er eigenlijk een merk in NL wat hier een beetje op lijkt?

Wel heb ik een oom en tante in Amerika, die kan ik het misschien wel laten doorsturen. Weet iemand hoe dat dan zit met douane enzo? Kaartjes eraan laten zitten of juist niet?
Laat je oom en tante gewoon gift op de envelope zetten dan heb je volgens mij niet zo veel last van de douane
Ik ben inmiddels overleden
pi_52948321
Ik heb ondertussen wat besteld bij Hollister en laten versturen naar Reno, Nevada. Ik ben benieuwd hoe lang de wereldreis gaat duren voor die kleren voordat ze uiteindelijk hier in Nederland zijn
Maak nie regtig saak nie
pi_52972498


Erg cool, jammer genoeg alleen in XL.
pi_52996788
Dat shirt is tof inderdaad. Ik was vorige week in een winkel hier en daar hadden ze deze zwembroek in clearence, voor $12.50. Helaas alleen maat 30

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_52998435
Niemand toevallig een XL polo over? Of die een L polo willen hebben:

[TK/TR] Hollister polo - Tourmaline, bruin, maat L
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_59090938
-edit: spam is niet gewenst op FOK!

[ Bericht 91% gewijzigd door Mylene op 03-06-2008 18:05:05 ]
pi_59870079
Heb wat Hollister polo's te koop, vandaag ontvangen maar maat S is mij helaas toch te klein..
zie [TK] Hollister polo's maat S (nieuw)

Ga zeker nieuwe bestellen in grotere maat!
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_60014930
Ik heb een hollister pet te koop: [TK] Hollister pet/Adidas jacket/Gameboy SP/Nokia 6310i/Meer Gaat voor 15euro vandaag de deur uit
pi_60100934
Ik heb een Hollister korte broek te koop: [TK] Hollister: Avalon (korte broek)
  zondag 28 september 2008 @ 15:42:06 #112
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_61971931
The truth is relative, pick one that works!
pi_69828300
doet hollister dan ook bestelling naar nederland bezorgen?

wat zijn dan de bezorg kosten? en hoelang
duurt het voordat je bestelling aankomt?
  maandag 8 juni 2009 @ 16:03:57 #114
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_69828516
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:57 schreef nynke13 het volgende:
doet hollister dan ook bestelling naar nederland bezorgen?

wat zijn dan de bezorg kosten? en hoelang
duurt het voordat je bestelling aankomt?
Ja, bij Hollister is alles hetzelfde als bij A&F, zelfde verzendkosten naar NL van minimaal $40, zelfde levertijd van 3 tot 4 dagen, zelfde naheffing van FedEx.
The truth is relative, pick one that works!
pi_72281915
Tvp
En gelijk een vraag
Heeft iemand misschien verstand v/d hollister maten?
Ik heb hormaal maat S en M past ook nog wel.
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:18:42 #116
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_72282741
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:49 schreef Santaclaus het volgende:
Tvp
En gelijk een vraag
Heeft iemand misschien verstand v/d hollister maten?
Ik heb hormaal maat S en M past ook nog wel.
Ben je een jongen? Ik (meisje) heb in ieder geval een M nodig, omdat de meeste dingen anders te kort zijn, terwijl ik normaal maat XS/S heb ..
pi_72341444
Nee ik ben een meisje
Dus maat M is gewoon goed voor als je normaal maat S hebt?
pi_72383008
Gister mijn bestelling (via ellen) ontvangen,
Bij de brief van US shopping dinges stond een grote stempel ''Belastingvrij, inkl. Schiphol''.
Ik heb dus geluk gehad, maar ik hoor ook wel eens dat er later nog een brief komt met een rekening....

Even over de maten(V):
Tees verschillen wel een beetje, maar als je normaal maat S/M hebt kun je een M aan.
En met de hoodies ook gewoon, alleen ze zijn wel een beetje kort aan de onderkant.
pi_72395343
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:41 schreef Santaclaus het volgende:
Nee ik ben een meisje
Dus maat M is gewoon goed voor als je normaal maat S hebt?
Van Hollister heb ik gewoon een S net als in NL. Alleen de hoodies zijn dan erg kort, die heb ik dan wel in een M.
Go hard or go home
  donderdag 3 september 2009 @ 12:44:54 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_72395837
Apart al die mannen hier, ik dacht dat Hollister echt een jonge sletjes merk was, en dat de mannen voor A&F gingen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74715342
Heb een erg mooie nieuwe "Bettys" winterjas te koop, zie [TK] Hollister damesjas Newport Peninsula maat M (nieuw)

But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_75513534
Even dit topic uit t stof gehaald omdat Hollister gisteren 2 nieuwe winkels heeft geopend in Europa, nl. 1 in Rome en 1 in Frankfurt.

But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:32:09 #123
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_81005191
Gisteren in Frankfurt geweest. Was goed te doen. Prijzen vond ik wel meevallen. Dollarprijzen waren ongeveer de europrijzen.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_81030111
Weet iemand wat de prijzen van hollister in Rome zijn?
Ik weet dat ze in Londen een pak duurder zijn dan in Amerika.
Maar kan iemand mij ongeveer zeggen hoeveel en trui van 40dollar daar kost in Euro?

Super bedank!
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:17:47 #125
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81065533
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Hollfan het volgende:
Weet iemand wat de prijzen van hollister in Rome zijn?
Ik weet dat ze in Londen een pak duurder zijn dan in Amerika.
Maar kan iemand mij ongeveer zeggen hoeveel en trui van 40dollar daar kost in Euro?

Super bedank!
Ik geloof dollarprijzen zijn europrijzen
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:19:15 #126
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81065614
Ik vind trouwens dat de maten groter zijn geworden, of ligt dat aan mij? Toen ik pas in Amerika was, was een xs ineens te groot voor mij, terwjil ik daarvoor altijd een maat M nodig had omdat shirtjes etc anders te kort waren..
pi_81068779
Bij mannenkleding is volgens mij niks veranderd
pi_81220462
Bent u zeker?
Bedankt!!!
pi_81242105
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:17 schreef Hollfan het volgende:
Bent u zeker?
Bedankt!!!
Heb een kleine maand geleden nog besteld en dat zit net zo goed als anders
pi_81254558
Ik heb nu 2 invoerrechtenfacturen binnengekregen, maar zie geen acceptgiro's. Hoe moet ik deze betalen? Eerst kreeg ik er wel altijd acceptgiro's bij. thanks!
pi_81263059
Even rechtsboven kijken op de factuur, KBC Bank Nederland NV nr. 63.30.19.143. Zet bij omschrijving het faktuurnummer neer en voor de zekerheid ook het klantnummer, dan komt het helemaal goed! Ik weet niet bij welke bank je zit, maar je moet dus een gewone overschrijving kiezen geen acceptgiro overboeking.
pi_81269976
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef Miffy1 het volgende:
Even rechtsboven kijken op de factuur, KBC Bank Nederland NV nr. 63.30.19.143. Zet bij omschrijving het faktuurnummer neer en voor de zekerheid ook het klantnummer, dan komt het helemaal goed! Ik weet niet bij welke bank je zit, maar je moet dus een gewone overschrijving kiezen geen acceptgiro overboeking.
Top thanks
  woensdag 22 september 2010 @ 14:40:52 #133
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_86711168
In Newcastle zit ook een Hollister. Grappige winkel met aso Engelse vrouwen bij de deur die Wits Up zeggen. Op zich wel betaalbare prijzen.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_88232195
tvp.. overigens FYI: Hollister jeans maat 5S staat gelijk aan jeansmaat 27/31
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_88237705
Zijn de prijzen in London echt de prijzen in dollars maar dan in ponden?
  vrijdag 5 november 2010 @ 04:18:41 #136
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_88352143
Ik zag op FaceBook dat er nu ook een Hollister in het winkelcentrum Centro in Oberhausen zit, dat is lekker dichtbij vanuit Arnhem, binnenkort maar eens even een bezoekje brengen.
The truth is relative, pick one that works!
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:34:32 #137
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88355837
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 04:18 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik zag op FaceBook dat er nu ook een Hollister in het winkelcentrum Centro in Oberhausen zit, dat is lekker dichtbij vanuit Arnhem, binnenkort maar eens even een bezoekje brengen.
Serieeeeus?? Dat is echt chill, aangezien ik daar echt makkelijk heen kan *O*
  zondag 7 november 2010 @ 13:08:55 #138
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_88430132
Ik ga volgende week :)
I'm Back Again!
pi_88806116
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:08 schreef AskBrad het volgende:
Ik ga volgende week :)
hoe was 't?
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_89000730
Waar zit Hollister nu allemaal in Duitsland?
  maandag 22 november 2010 @ 01:06:20 #141
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_89001091
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:47 schreef Ace1 het volgende:
Waar zit Hollister nu allemaal in Duitsland?
1. Dover
1365 N. Dupont Highway
Dover, DE 19901
302-674-8807
Get Maps/Directions
Monday: 10:00 AM - 9:00 PM
Tuesday: 10:00 AM - 9:00 PM
Wednesday: 10:00 AM - 9:00 PM
Thursday: 10:00 AM - 9:00 PM
Friday: 10:00 AM - 9:00 PM
Saturday: 10:00 AM - 9:00 PM
Sunday: 11:00 AM - 6:00 PM

2. Myzeil
106 Zeil
Frankfurt, DE 60313
06913886919
Get Maps/Directions
Monday: 10:00 AM - 8:00 PM
Tuesday: 10:00 AM - 8:00 PM
Wednesday: 10:00 AM - 8:00 PM
Thursday: 10:00 AM - 9:00 PM
Friday: 10:00 AM - 9:00 PM
Saturday: 10:00 AM - 9:00 PM
Sunday: 1:00 PM - 7:00 PM

3. Centro Oberhausen
Centroallee 142/143
Oberhausen, DE 46047
49 208 8109580
Get Maps/Directions
Monday: 10:00 AM - 8:00 PM
Tuesday: 10:00 AM - 8:00 PM
Wednesday: 10:00 AM - 8:00 PM
Thursday: 10:00 AM - 8:00 PM
Friday: 10:00 AM - 8:00 PM
Saturday: 10:00 AM - 8:00 PM
Sunday: 12:00 PM - 6:00 PM

4. Concord
4737 Concord Pike
Wilmington, DE 19803
302-479-3925
Get Maps/Directions
Monday: 10:00 AM - 9:30 PM
Tuesday: 10:00 AM - 9:30 PM
Wednesday: 10:00 AM - 9:30 PM
Thursday: 10:00 AM - 9:30 PM
Friday: 10:00 AM - 9:30 PM
Saturday: 10:00 AM - 9:30 PM
Sunday: 11:00 AM - 6:00 PM

quote:
The truth is relative, pick one that works!
pi_89012467
Frankfurt en Oberhausen dus? Die andere plaatsen liggen volgens mij niet in duitsland..
  maandag 22 november 2010 @ 15:01:44 #143
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89013442
Dover en Wilmington liggen inderdaad in UK, snap niet waarom er DE achter staat?
  maandag 22 november 2010 @ 15:12:08 #144
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_89013851
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:20 schreef SeeQ het volgende:

[..]



hoe was 't?
Ja was leuk. De rij die voor de winkel stond, NIET NORMAAL! Ik heb 20 minuten gewacht voor ik naar binnen kon, toen was de rij nog relatief kort. Leuke sfeer binnen en het rook lekker :). vond het hier en daar wel slordig ingericht maar uiteindelijk met een blouse en 2 truien naar buiten gewandeld.
I'm Back Again!
pi_89013892
Denk dat ik binnenkort op een doordeweekse dag maar is naar Oberhausen ga.. zal nu wel niet meer zo druk zijn toch?
  maandag 22 november 2010 @ 15:16:42 #146
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_89014007
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:13 schreef Ace1 het volgende:
Denk dat ik binnenkort op een doordeweekse dag maar is naar Oberhausen ga.. zal nu wel niet meer zo druk zijn toch?
Ik hoop het, want daar ga ik binnenkort ook eens even naar toe.
The truth is relative, pick one that works!
  maandag 22 november 2010 @ 15:17:45 #147
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89014046
Sowieso vind ik Centro nooit zo druk, ook nooit in het weekend, of ligt dat aan mij?
  maandag 22 november 2010 @ 19:52:38 #148
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_89025776
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
Sowieso vind ik Centro nooit zo druk, ook nooit in het weekend, of ligt dat aan mij?
ik vind het ook wel meevallen qua drukte, ik vond centro alleen de eerste leuk omdat het zo groot is, qua winkels vind ik het hetzelfde als de grote steden in Nederland, maar nu met Hollister erbij vind ik het weer interessant.
The truth is relative, pick one that works!
  maandag 22 november 2010 @ 19:54:56 #149
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89025922
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:52 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]



ik vind het ook wel meevallen qua drukte, ik vond centro alleen de eerste leuk omdat het zo groot is, qua winkels vind ik het hetzelfde als de grote steden in Nederland, maar nu met Hollister erbij vind ik het weer interessant.
Haha inderdaad, in het begin was het wel leuk, maar na een tijdje heb je het wel gezien en is het allemaal eigenlijk best standaard. Maar voor de Hollister wil ik er wel weer even naartoe. Ik hoop dat mijn ma volgende week kan :D
  dinsdag 23 november 2010 @ 16:55:43 #150
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_89057532


Ik was er zaterdag en er stond een wachttijd van ruim een uur
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:12:28 #151
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89058265
Omg dat had ik dus echt niet verwacht. Is ook echt niet chill. Hollister hoort chill te zijn. Niet zo ;(
Ik wou maandag over 2 weken gaan, samen met de kerstmarkt, maar dan zal het waarschijnlijk ook vreselijk druk zijn :')
  woensdag 24 november 2010 @ 00:42:09 #152
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_89080134
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Omg dat had ik dus echt niet verwacht. Is ook echt niet chill. Hollister hoort chill te zijn. Niet zo ;(
Ik wou maandag over 2 weken gaan, samen met de kerstmarkt, maar dan zal het waarschijnlijk ook vreselijk druk zijn :')
Haha echt gestoord inderdaad, maar ook niet zo heel vreemd aangezien ik wist hoe gek die Duitsers zijn op A&F en Hollister.
The truth is relative, pick one that works!
  woensdag 24 november 2010 @ 09:32:39 #153
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_89083880
zo zag het er ook uit toen ik er was ja. gelukkig was ik net voor de drukte aan :).
I'm Back Again!
  woensdag 24 november 2010 @ 09:39:11 #154
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89084033
Ik ga over 2 weken, maar dan ga ik wel zo vroeg mogelijk..
  woensdag 24 november 2010 @ 09:43:11 #155
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_89084158
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga over 2 weken, maar dan ga ik wel zo vroeg mogelijk..
Ik was er rond 10 uur geloof ik. Toen was het nog redelijk te doen en was de winkel nog enigzins op orde. Ze zitten op de begane grond, ongeveer naast de Apple store.

Acht de kans dat ik er dit jaar nog weer kom, ook wel groot. de blouse die ik gekocht had, zit echt top. daar moeten er nog een paar van bij komen....
I'm Back Again!
pi_89085578
wat een kutzaak in Londen
  woensdag 24 november 2010 @ 11:49:03 #157
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89088284
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:43 schreef AskBrad het volgende:

[..]

Ik was er rond 10 uur geloof ik. Toen was het nog redelijk te doen en was de winkel nog enigzins op orde. Ze zitten op de begane grond, ongeveer naast de Apple store.

Acht de kans dat ik er dit jaar nog weer kom, ook wel groot. de blouse die ik gekocht had, zit echt top. daar moeten er nog een paar van bij komen....
Ok ja ik ga dan wel doordeweeks, en gewoon om 10 uur wanneer ze open gaan inderdaad.. kan ik daarna verder kijken bij de kerstmarkt, dan maakt drukte me niet meer zo uit :P
pi_89097039
Ik denk als je doordeweeks om 10u 's ochtends voor de deur staat, het wel te doen zal zijn..
  woensdag 24 november 2010 @ 17:34:03 #159
292491 Maestro16
Frapuccino at Capuccino®
pi_89102040
Blijkbaar een vakantie of in het weekend oid
Ik was er in de zomer in Frankfurt bij die steigenberger aan het logeren en ging altijd na het ontbijt snel naar de hollister daar meestal kon je dan er in een keer naar binnen
pi_89943968
Ik was onlangs in Miami en op Black Friday (uitverkoop na Thanksgiving) zag het er om 05:00 uur 's-ochtends in de International Mall ongeveer zo uit als die foto van Oberhausen :+ , maar ja wel 30% korting op alles dus dat was leuk meegenomen.

Die winkels zien er echt overal hetzelfde uit, zelfs de kleding ligt bijna op dezelfde plekken in elke winkel. Sfeertje is wel chill met die ouderwetse leunstoelen en tafeltjes en dan dezelfde playlist in alle winkels die je ook weer op de website kunt beluisteren. Mijn vriend werd nog door zo'n store manager aangesproken en kreeg een baan aangeboden :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Miffy1 op 15-12-2010 08:30:52 ]
pi_89945544
Ik ga vrijdag naar Hollister, yay. Een van m'n favoriete winkels :D
  woensdag 15 december 2010 @ 02:22:02 #162
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_89946121
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:09 schreef petitebrunette het volgende:
Ik ga vrijdag naar Hollister, yay. Een van m'n favoriete winkels :D
Ik ga met je mee! ;)
The truth is relative, pick one that works!
  woensdag 15 december 2010 @ 11:39:02 #163
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  woensdag 15 december 2010 @ 12:53:34 #164
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_89954216
Laatst een jas van gekocht en wel redelijk tevreden mee. Ze waren wel erg snel met de verzending. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_89970664
Hollister sucks, and A&F ook.. zooo 2008 :')
  woensdag 15 december 2010 @ 21:04:21 #166
292491 Maestro16
Frapuccino at Capuccino®
pi_89974822
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:42 schreef fenixs het volgende:
Hollister sucks, and A&F ook.. zooo 2008 :')
Je kan het zeker niet meer kopen door de recessie en zit ook in de geldproblemen :Y
pi_89976332
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Maestro16 het volgende:

[..]

Je kan het zeker niet meer kopen door de recessie en zit ook in de geldproblemen :Y
_O-
ik werk bij een bank, al die bonussen verdwijnen in mijn zak.. :Y
pi_89984185
Vrijdagochtend ga ik naar Oberhausen.. als het weer een beetje meezit :(
pi_90048766
Net terug! En 200 euro lichter :P

Was rond kwart over 11 bij de winkel, stond een rij van 10 minuutjes ongeveer..
De winkel is een stuk groter dan ik verwacht had! Wel erg donker en harde muziek,
maar dat heeft ook wel wat..
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:45:17 #170
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_90089876
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef Ace1 het volgende:
Net terug! En 200 euro lichter :P

Was rond kwart over 11 bij de winkel, stond een rij van 10 minuutjes ongeveer..
De winkel is een stuk groter dan ik verwacht had! Wel erg donker en harde muziek,
maar dat heeft ook wel wat..
Wat kosten de overhemden daar?
The truth is relative, pick one that works!
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:00:40 #171
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90097762
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:45 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Wat kosten de overhemden daar?
42 euro! Heb namelijk ook veel voor mijn vader meegenomen, dus als je meer wil weten moet je het even zeggen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:59:59 #172
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_90105172
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

42 euro! Heb namelijk ook veel voor mijn vader meegenomen, dus als je meer wil weten moet je het even zeggen.
dat is nog eens een leuke prijs, Hollister overhemden bevallen me goed dus voor 42 per stuk zal ik er meteen aardig wat inslaan als ik daar ben. :D
The truth is relative, pick one that works!
pi_90106148
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:45 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Wat kosten de overhemden daar?
Hoodie: 60 euro
Longsleeve shirt: 30 euro
knit: 30 euro
Jeans: 60 euro
  zondag 19 december 2010 @ 00:27:45 #174
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_90106366
mooi mooi mooi, bedankt voor de info pumpkinsoup en Ace1 ^O^
The truth is relative, pick one that works!
  zondag 19 december 2010 @ 19:19:35 #175
292491 Maestro16
Frapuccino at Capuccino®
pi_90136633
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef fenixs het volgende:

[..]

_O-
ik werk bij een bank, al die bonussen verdwijnen in mijn zak.. :Y
Ik zei niks :P
pi_90249733
Ben ik nu zo gek of is 60 euro voor een hoodie gewoon erg veel geld voor een Hollister?
  woensdag 22 december 2010 @ 10:49:19 #177
292491 Maestro16
Frapuccino at Capuccino®
pi_90279028
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef Fargo het volgende:
Ben ik nu zo gek of is 60 euro voor een hoodie gewoon erg veel geld voor een Hollister?
Vind ik ook, maar toen ik deze zomer in Frankfurt bij de shop was heb alleen bij de clearance afdeling hoodies overhemden en polo`s gehaald (7) voor circa 140 euro :) en die waren af en toe nog stukken mooier dan de huidige collectie op dat moment
  donderdag 23 december 2010 @ 20:24:45 #178
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90358870
Aww ik was echt los gegaan at the store opening van hollister in birmingham (studeer daar het eerste semester vlakbij) ga binnekort nog weer voor een weekje terug om meer dingen in te slaan :)
love, beirut & roma
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:04:16 #180
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_90443689
Voor de mensen die misschien op dit moment in de states verblijven , A&F en Hollister hebben morgen 'uitverkoop' alles met 40% korting en op spijkerbroeken 50%.
Nou las ik ook weer dat het niet elk filiaal zo schijnt te zijn. :{ , maar bij de meeste wel :)
Ik ben inmiddels overleden
pi_90451571
in Amerika is dit gewoon voor paupers
pi_90469366
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 05:51 schreef Captain_MeatBone het volgende:
in Amerika is dit gewoon voor paupers
Gelukkig leven we daar niet..
pi_90484423
De luchtjes Socal van Hollister en Fierce van A&F lijken erg op elkaar toch? ik wil eigenlijk gewoon het luchtje wat je in de winkels ruikt, maar hollister is uiteraard goedkoper
  maandag 27 december 2010 @ 12:53:21 #184
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_90489927
Een doodgewoon middelmatig merk, dat geld ook voor A&F trouwens.
Is echt hetzelfde als J&J en aanverwante, snap niet waarom er hier een topic over gemaakt moet worden.
  maandag 27 december 2010 @ 13:13:39 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90490654
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Strychnos het volgende:
Een doodgewoon middelmatig merk, dat geld ook voor A&F trouwens.
Is echt hetzelfde als J&J en aanverwante, snap niet waarom er hier een topic over gemaakt moet worden.
Dat vind ik onzin. De pasvorm is imo veel beter, de kwaliteit van de gebruikte materialen is beter, er is meer aandacht besteed aan afwerking en details.
2000 light years from home
pi_90492504
Niemand die verstand heeft van de luchtjes?
pi_90492660
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef Bryan181 het volgende:
Niemand die verstand heeft van de luchtjes?
Ik heb California van Hollister en Fierce van A&F, die lijken niet op elkaar.
pi_90492979
Hmm en Fierce is gewoon dat luchtje wat je overal ruikt in de A&F stores toch?
pi_90493528
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef Bryan181 het volgende:
Hmm en Fierce is gewoon dat luchtje wat je overal ruikt in de A&F stores toch?
Klopt.
pi_90495660
Dat probeer ik die wel ergens op de kop te tikken, thankss
  maandag 27 december 2010 @ 18:42:37 #191
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90503700
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin. De pasvorm is imo veel beter, de kwaliteit van de gebruikte materialen is beter, er is meer aandacht besteed aan afwerking en details.
Dit dus. Ik vind de stoffen die ze gebruiken echt zoooo fijn, lekker zacht.
pi_90504552
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Strychnos het volgende:
Een doodgewoon middelmatig merk, dat geld ook voor A&F trouwens.
Is echt hetzelfde als J&J en aanverwante, snap niet waarom er hier een topic over gemaakt moet worden.
Verschil is dat ik bijna alles van A&F en hollister wel mooi vind, daar waar ik over het algemeen alles van J&J als lelijk beschouw. Over het kwaliteitsverschil kan ik niets zeggen, maar ben zeer tevreden met A&F. en zou zowat de hele winkel leegkopen als ik in de USA was. In Nederland ken ik niet iets dergelijks met dezelfde prijs/kwaliteit/mooi gehalte, wat ik toch wel jammer vind.
Moo
pi_90507199
Vandaag een bestelling binnengekregen. Helaas paste er 1 shirtje niet. Hier is 'ie te koop:

[TK] Hollister Northside Tee


Maat S
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:53:41 #194
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_90535339
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:06 schreef Zuivelkoe het volgende:

[..]

Verschil is dat ik bijna alles van A&F en hollister wel mooi vind, daar waar ik over het algemeen alles van J&J als lelijk beschouw. Over het kwaliteitsverschil kan ik niets zeggen, maar ben zeer tevreden met A&F. en zou zowat de hele winkel leegkopen als ik in de USA was. In Nederland ken ik niet iets dergelijks met dezelfde prijs/kwaliteit/mooi gehalte, wat ik toch wel jammer vind.
Nou genoeg rotzooi ook in de winkels van A&F en Hollister, tuurlijk zitten er wel leuke dingen tussen, heb ook weleens wat meegenomen.
Begrijp alleen niet waarom er dan speciaal een topic voor aangemaakt moet worden!
pi_90536233
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Strychnos het volgende:

[..]

Nou genoeg rotzooi ook in de winkels van A&F en Hollister, tuurlijk zitten er wel leuke dingen tussen, heb ook weleens wat meegenomen.
Begrijp alleen niet waarom er dan speciaal een topic voor aangemaakt moet worden!
Heb je de andere topics in dit forum weleens gezien :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:18:49 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90536432
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Strychnos het volgende:

[..]

Nou genoeg rotzooi ook in de winkels van A&F en Hollister, tuurlijk zitten er wel leuke dingen tussen, heb ook weleens wat meegenomen.
Begrijp alleen niet waarom er dan speciaal een topic voor aangemaakt moet worden!
Omdat er kennelijk animo voor is :?? Wat een gezeur.
2000 light years from home
pi_90562143
in amerika noemen ze deze zooi mall kleding die suburbs tieners lopen in deze rotzooi
pi_90568817
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:30 schreef Captain_MeatBone het volgende:
in amerika noemen ze deze zooi mall kleding die suburbs tieners lopen in deze rotzooi
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 05:51 schreef Captain_MeatBone het volgende:
in Amerika is dit gewoon voor paupers
Je valt in herhaling...
pi_90569669
ja dus?
  woensdag 29 december 2010 @ 09:17:03 #200
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90571234
quote:
Op woensdag 29 december 2010 03:23 schreef Captain_MeatBone het volgende:
ja dus?
Het is nu wel duidelijk.
pi_90593549
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Strychnos het volgende:
Een doodgewoon middelmatig merk, dat geld ook voor A&F trouwens.
Is echt hetzelfde als J&J en aanverwante, snap niet waarom er hier een topic over gemaakt moet worden.
x 2
pi_90616670
Wat een bullshit allemaal. Mensen met Hollister hebben over het algemeen nog een beetje stijl. Jack en Jones is echt voor de Jokertjes van onze samenleving..
  donderdag 30 december 2010 @ 11:50:13 #203
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90621419
Zitten best wel toffe dingen tussen op de website.

Vraag me alleen af hoe de maten van het merk vallen, ik heb namelijk bij veel merken het probleem dat een M te kort wordt qua lengte en mouwen, maar dat een L te wijd wordt. Ter vergelijk, heb van de J&J en H&M qua truien/vesten een M, omdat die merken vrij lang vallen, geldt dat voor Hollister ook?

Zelfde vraag voor de polo's, want die vind ik echt tof, en je betaalt je tenminste niet blauw voor een krokodilletje of polospelertje op je borst. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door BigSmurf op 30-12-2010 11:56:51 ]
pi_90626640
Dat vind ik dus ook een groot voordeel van Hollister en A&F, de kleding zelf en de mouwen zijn tenminste lekker lang. Mijn vriend en ik zijn allebei vrij lang en bij veel merken moet je voor de lengte en de lengte van de mouwen een maat groter nemen dan normaal. Maar dan zit het bij je romp dus weer als een hobbezak om je lichaam :'(

Bij Hollister kan ik tenminste een long sleeve kopen die mooi aansluit op mijn lichaam en waarbij het niet lijkt of ik hem te heet heb gewassen en opeens 3-kwart mouwen heeft gekregen. En het blijft ook gewoon goed, ik heb tees en mijn vriend polo's van eind 2007 die nog steeds mooi zitten en niet na een paar keer wassen opeens naveltruitjes zijn geworden.

Als je een buik hebt zal het bij Hollister/A&F een probleem op kunnen leveren omdat de kleding vrij smal valt maar dan behoor je blijkbaar niet echt tot hun doelgroep :+
  donderdag 30 december 2010 @ 14:03:35 #205
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90626885
Okee, dat klinkt goed, de kleding valt dus lang en getailleerd? Kan ik dan gewoon de maat pakken die ik normaal ook heb? Ik ben namelijk ook lang en slank (1,91m op 75 kilo), dus zou tof zijn als dat inderdaad zo is. :)

EDIT: De verzendkosten zijn 45 dollar als je voor 50 tot 100 dollar bestelt. Zijn ze compleet gestoord daar? 8)7

[ Bericht 12% gewijzigd door BigSmurf op 30-12-2010 14:32:04 ]
pi_90665393
Mijn vriend is 1.97 op 85 kilo en heeft van polo's en tees altijd L, hoodies meestal L en soms een M. Ja dat van die verzendkosten klopt, je moet er wat voor over hebben ;). Ze verzenden met FedEx dus je hebt je pakket wel binnen een dag of drie binnen. Je weet dat je achteraf ook nog een factuur ontvangt voor het betalen van 19% BTW en eventueel 12% invoerrechten?

Volgens mij is bestellen in Amerika nog steeds goedkoper dan bijv. naar de winkel in Oberhausen gaan omdat ze de prijzen in Europa behoorlijk hoog houden. Het beste kun je eigenlijk gewoon op vakantie gaan naar Amerika, een lege koffer meenemen en daar lekker shoppen :P.
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:31:10 #207
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90665588
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 09:18 schreef Miffy1 het volgende:
Mijn vriend is 1.97 op 85 kilo en heeft van polo's en tees altijd L, hoodies meestal L en soms een M. Ja dat van die verzendkosten klopt, je moet er wat voor over hebben ;). Ze verzenden met FedEx dus je hebt je pakket wel binnen een dag of drie binnen. Je weet dat je achteraf ook nog een factuur ontvangt voor het betalen van 19% BTW en eventueel 12% invoerrechten?

Volgens mij is bestellen in Amerika nog steeds goedkoper dan bijv. naar de winkel in Oberhausen gaan omdat ze de prijzen in Europa behoorlijk hoog houden. Het beste kun je eigenlijk gewoon op vakantie gaan naar Amerika, een lege koffer meenemen en daar lekker shoppen :P.
We hebben al een besteltopic geopend
pi_90665735
Ik vraag me altijd af of dat nou zoveel goedkoper is, ja je bespaart op de verzendkosten, maar bij zo'n grote bestelling betaal je wel altijd die 12% invoerrechten bovenop de BTW. Ben je de besparing op de verzendkosten dan niet weer kwijt?
pi_90672931
Vraag ik me ook af, als je een beetje slim bestelt kan je de regel hanteren 1 $ = 1¤, denk dat het met zo'n collectieve bestelactie wel duurder gaat uitvallen.
pi_90673956
Prijzen in Oberhausen zijn niet echt hoog.. is volgens mij echt wel goedkoper om daarheen te gaan..
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:41:38 #211
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90674366
"Even" heen en weer naar Oberhausen is 200 kilometer heen en 200 kilometer terug voor mij, auto loopt 1 op 13 benzine, wat neerkomt op 50 euro benzinekosten, dus da's voor mij echt niet goedkoper dan bestellen via internet. ;)
pi_90836147
Hollister. Ik heb echt weer geld nodig, de lente kleren zijn echt zo mooooi
I'm trying to keep it together
pi_90837314
Pas deze gekocht.

  maandag 10 januari 2011 @ 13:03:45 #214
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_91110789
Nice! ^O^
The truth is relative, pick one that works!
pi_91185147
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:11 schreef Bryan181 het volgende:
Dat probeer ik die wel ergens op de kop te tikken, thankss
Ik heb nog een Fierce 50ml staan die ik uit de US heb meegenomen.. is slechts een heel klein beetje uit. Is toch niet echt mijn geurtje. Mocht je interesse hebben dan hoor ik t wel..
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
  woensdag 12 januari 2011 @ 01:31:59 #216
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_91195012
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef SeeQ het volgende:

[..]

Ik heb nog een Fierce 50ml staan die ik uit de US heb meegenomen.. is slechts een heel klein beetje uit. Is toch niet echt mijn geurtje. Mocht je interesse hebben dan hoor ik t wel..
Wat is je vraagprijs incl. verzenden?
The truth is relative, pick one that works!
pi_91368157
In Oberhausen is nu toch ook een Hollister?

Als dat zo is ga ik daar binnenkort heen. :)
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 15:22:16 #218
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_91368351
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:17 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
In Oberhausen is nu toch ook een Hollister?

Als dat zo is ga ik daar binnenkort heen. :)
Klopt. Houd er wel rekening mee dat de dollartekens vervangen zijn door eurotekens en er bij sommige spullen nog een paar euro bij kan komen.
pi_91368841
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Klopt. Houd er wel rekening mee dat de dollartekens vervangen zijn door eurotekens en er bij sommige spullen nog een paar euro bij kan komen.
Geld is geen probleem. ;)
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 15:51:45 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91369593
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Geld is geen probleem. ;)
Dan geef ik mijn bestelling vanavond via PM door.
2000 light years from home
pi_91369839
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan geef ik mijn bestelling vanavond via PM door.
Voor mezelf. :P
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:10:36 #222
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91372241
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:58 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Voor mezelf. :P
Oh ;( .
2000 light years from home
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:35:38 #223
292491 Maestro16
Frapuccino at Capuccino®
pi_91375451
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Klopt. Houd er wel rekening mee dat de dollartekens vervangen zijn door eurotekens en er bij sommige spullen nog een paar euro bij kan komen.
Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shop ;)
pi_91375524
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:

[..]

Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shop ;)
Wat is de fail dan volgens jou?
  zondag 16 januari 2011 @ 02:27:23 #225
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_91398011
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:

[..]

Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shop ;)
Lees mijn bericht nog eens goed klapjosti.
  zondag 16 januari 2011 @ 02:40:25 #226
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_91398296
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:

[..]

Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shop ;)
Kneus :')
pi_91398872
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:

[..]

Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shop ;)
30 euro + een paar euro is toch rond de 36 euro :') malloot

[ Bericht 0% gewijzigd door Skywalker88 op 16-01-2011 03:21:25 ]
  zondag 16 januari 2011 @ 03:15:33 #228
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_91398900
'Maloot' :')
pi_91398986
waar zie je dat staan :P
  zondag 16 januari 2011 @ 10:13:49 #230
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zondag 13 februari 2011 @ 13:42:05 #231
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_92714866







Zojuist besteld :)

[ Bericht 64% gewijzigd door pumpkinsoup op 13-02-2011 13:51:43 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 07:29:22 #232
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_92755612
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Zojuist besteld :)
Aardig wat , kinderbijslag weer binnen ?
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 14 februari 2011 @ 12:46:48 #233
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92763819


Eindelijk. Zo mooi O+ . Ik was in Oberhausen, en daar hadden ze hem alleen maar in XL :') . Een vriend van me ging naar Barcelona, daar idem dito. Maar mijn broer, die naar Madrid ging, heeft hem toch in S gevonden. Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat :7 .
2000 light years from home
pi_92774782
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Zojuist besteld :)
Leuke kleren hoor :)
  maandag 14 februari 2011 @ 17:03:55 #235
259897 Sjef_Arie
Of gewoon Arie
pi_92775172
Heb zelf ook maar besteld ondanks de verzendkosten. Heb het vandaag binnen gekregen.
Leuke spullen van aardige kwaliteit. Had eigenlijk gehoopt dat het hetzelfde spul als abercormbie zou zijn. Maar dat is toch wel net wat betere kwaliteit.
Maargoed daar is de prijs dan ook naar :)
Wel netjes dat het nog helemaal in plastic wordt verzonden. Krijg je in ieder geval niet iets wat in de winkel heeft gelegen.
Maar voor mij de volgende keer maar weer AnF :P
pi_92839287
Binnenkort even naar Oberhausen rijden. Is maar een uurtje rijden, dat heb ik er wel voor over. O+
  maandag 28 februari 2011 @ 17:36:34 #238
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_93448118
Vraagje m.b.t. de maten van zwemshorts bij Hollister.

Ik heb qua jeans meestal een 31W, heel soms een 30W, welke maat moet ik hebben van deze zwemshort?

Ik val dan precies tussen een S en een M in, maar ik heb geen zin dat ik straks een zwembroek heb die van m'n kont afzakt op het moment dat ik het water in spring of wanneer ik ermee zwem.

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:46 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk. Zo mooi O+ . Ik was in Oberhausen, en daar hadden ze hem alleen maar in XL :') . Een vriend van me ging naar Barcelona, daar idem dito. Maar mijn broer, die naar Madrid ging, heeft hem toch in S gevonden. Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat :7 .
Heb dezelfde in het blauw nu aan, heer-lijk vest!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:41:12 #239
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_93479352
ik moet ook weeeeer
I'm Back Again!
pi_93497017
Ik verkoop hier: [TK] Nezhi's mini opruiming - boeken/manga, dvds en koptelefoon :O een hollister balboa classic straight broek :p 28/30!
pi_93562242
Ik heb in de vakantie dit gekocht in Oberhausen:






Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_93636899
Ligt het aan mij of lijken alle shorts voor heren wel erg short? Volgens mij hangen dan aast je ballen eruit, of lijkt dat maar zo?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:58:51 #243
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_93639469
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef WLproxy het volgende:
Ligt het aan mij of lijken alle shorts voor heren wel erg short? Volgens mij hangen dan aast je ballen eruit, of lijkt dat maar zo?
Zwemshorts? Valt wel mee, tot net boven je knie over het algemeen als ik de modellen foto's op de site moet geloven.
pi_93642652
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Zwemshorts? Valt wel mee, tot net boven je knie over het algemeen als ik de modellen foto's op de site moet geloven.
Nee de gewone korte broeken. Stuk goedkoper dan bijv Scotch & Soda, dus zou wel willen weten hoe die staan.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:11:28 #245
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_93642720
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef WLproxy het volgende:

[..]

Nee de gewone korte broeken. Stuk goedkoper dan bijv Scotch & Soda, dus zou wel willen weten hoe die staan.
[ afbeelding ]
Moet je even bij de modellen foto's kijken, misschien is er eentje die een korte broek aan heeft? Kan je zien hoe lang ze zijn. Deze lijkt zo inderdaad erg kort, maar misschien is het gezichtsbedrog... ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:08:49 #246
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_93645397
Die broek zal wel op de heup vallen, waardoor die alsnog een normale lengte heeft....
pi_95078506
Weet iemand of het nog erg druk is bij die shop in Oberhausen op een zaterdag?
pi_95080231
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:42 schreef Applebaum het volgende:
Weet iemand of het nog erg druk is bij die shop in Oberhausen op een zaterdag?
vast wel.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:49:59 #249
167856 Toempf
Internetheld
pi_95141074
Fuck, wist niet eens dat er ook een store in Oberhausen zat :P Ben de afgelopen 4 jaar ieder jaar naar Amerika op vakantie geweest, en heb iedere keer flink ingeslagen bij A&F en Hollister. Dit jaar ga ik niet dus moet nu op een andere manier aan mijn kleren zien te komen :D

Vraag me alleen wel af wat goedkoper is, bestellen via internet en invoerrechten betalen, of 225 km heen en 225 km terug naar Oberhausen met een auto die 1 op 10 rijdt :')
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_95168154
Ik wil binnenkort kleren bestellen bij Hollister, via hun website. Mochten er meer mensen zijn die dit willen doen, misschien is het dan handig om dit in 1 bestelling te doen zodat we verzendkosten kunnen delen.
Of niet dan?
  vrijdag 8 april 2011 @ 07:42:20 #251
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_95205245
Over 6 weken mn creditcard maar even misbruiken in Orlando *O*
Ik ben inmiddels overleden
pi_97562827
Waar zit die hollister store in Rome? Volgens mij echt kilometers van het centrum af?
Moo
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:39:09 #253
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97562912
Op een winkelcentrum buiten het centrum ja.
2000 light years from home
pi_97563884
er zouden dit jaar nog 2 Hollister-stores openen in België: St-Niklaas (Koopcentrum) en Wijnegem (Shopping Wijnegem)

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.1022381
Gent is de max !!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:24:49 #255
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97565156
Hoeveel betaal je aan invoerrechten als je via de website bestelt?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:25:41 #256
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_97565199
Che jungske, ik ben volgende week in NYC, moet ik iets voor je meenemen?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:29:02 #257
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97565361
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
Che jungske, ik ben volgende week in NYC, moet ik iets voor je meenemen?
Omni O+ O+ O+ O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:30:20 #258
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_97565440
Enige punt: collectie online in irl kan verschillen. MAAR: zoek maar een model op, kleur, maat, dan kijken we wat we kunnen doen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:23:29 #259
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97567744
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef gent het volgende:
er zouden dit jaar nog 2 Hollister-stores openen in België: St-Niklaas (Koopcentrum) en Wijnegem (Shopping Wijnegem)

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.1022381
Cool.
2000 light years from home
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:23:44 #260
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_97571283
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef gent het volgende:
er zouden dit jaar nog 2 Hollister-stores openen in België: St-Niklaas (Koopcentrum) en Wijnegem (Shopping Wijnegem)

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.1022381
Niiiiice
pi_97600883
Korte vraag; hoe vallen de maten van Hollister en A&F over het algemeen? Op hun website staan een aantal leuke shirts. Alleen het is een beetje lastig ruilen...

In Nederland heb ik over het algemeen altijd een M. Komt dat redelijk overeen of vallen ze toevallig groot of klein?
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:32:13 #262
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97613906
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Dr.Cooper het volgende:
Korte vraag; hoe vallen de maten van Hollister en A&F over het algemeen? Op hun website staan een aantal leuke shirts. Alleen het is een beetje lastig ruilen...

In Nederland heb ik over het algemeen altijd een M. Komt dat redelijk overeen of vallen ze toevallig groot of klein?
Shirts vallen slimfit, maar als je hier een M hebt, dan heb je van Hollister en A&F ook een M waarschijnlijk. Val je tussen S en M in, kies dan een M, als je tussen M en L invalt, kies dan een L. ;)
pi_97791761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Letstalk het volgende:
Ik wil binnenkort kleren bestellen bij Hollister, via hun website. Mochten er meer mensen zijn die dit willen doen, misschien is het dan handig om dit in 1 bestelling te doen zodat we verzendkosten kunnen delen.
al besteld?
pi_97850451
Zojuist bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden. Ik ben benieuwd. Ik ben namelijk vooral bang dat de 'M' toch iets te groot zal uitvallen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:53:49 #265
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_97853329
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:05 schreef Dr.Cooper het volgende:
Zojuist bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden. Ik ben benieuwd. Ik ben namelijk vooral bang dat de 'M' toch iets te groot zal uitvallen.
Wat heb je besteld?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_97854801
quote:
Wat heb je besteld?






Voor de eerste keer lijkt dit me voldoende. Ze hebben nog meer leuk spul. Maar ik wil eerst wel eens een idee krijgen van de maat.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:32:38 #267
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_97855639
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef Dr.Cooper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor de eerste keer lijkt dit me voldoende. Ze hebben nog meer leuk spul. Maar ik wil eerst wel eens een idee krijgen van de maat.
Ik heb zelf medium en heb van A&F een overhemd die ook medium is en die zit prima. Ik vermoed dat het dan wel goed zal zitten. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_97856254
En hoe groot ben jij dan ongeveer? Ik zag namelijk in het V&A topic iemand waarbij een A&F jas in maat S te groot viel. Hij was 1.77m. Daarom ben ik gaan twijfelen. Ik ben namelijk 1.78m, en heb in Nederland in 95% van de gevallen gewoon M.

En anders even tot vrijdag of zaterdag wachten :).
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:06:50 #269
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_97858304
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef Dr.Cooper het volgende:
En hoe groot ben jij dan ongeveer? Ik zag namelijk in het V&A topic iemand waarbij een A&F jas in maat S te groot viel. Hij was 1.77m. Daarom ben ik gaan twijfelen. Ik ben namelijk 1.78m, en heb in Nederland in 95% van de gevallen gewoon M.

En anders even tot vrijdag of zaterdag wachten :).
1,82 maar denk dat het wel oké zal zitten. Ik heb een winterjas van Hollister en die is voor mij net goed al denk ik dat ie jou wat beter zou zitten ivm de lengte.

Mocht het toch zijn dat de kleren niet passen om wat voor reden dan ook wil ik evt je tweede overhemd wel overnemen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_97867065
Ik zal eraan denken. Hoewel ik uiteraard hoop dat het gewoon goed past :p.
pi_97876024
Heb zaterdag in Oberhausen ook wat shirts gekocht, maar ik vind ze net te groot vallen (M). Ben zelf 1.78, 79 kg. Ze zitten niet helemaal goed strak om mijn middel naar mijn idee. Binnenkort even heet wassen. Had ze in de winkel ook niet gepast, echt fucking druk daar.

[ Bericht 12% gewijzigd door Feola op 08-06-2011 09:33:38 ]
pi_97883374
Was vorige week in Londen en daar de Hollister bezocht. Wat een afschuwelijke winkel. Alsof je in een te drukke darkroom stond. Aan het plafond hing ook best wel leuk spul dus daar wilde ik ook wat van hebben maar dat ging dus niet want het was de oude collectie. Alles op de poppen ook. Ik werd daar een beetje :D :') van. Maar goed, ik hield de moed er nog een beetje in. Met wat geduw en getrek toch nog wat leuke stukken kunnen vinden. Het was lastig maar ik was winning! 8-)
Eenmaal bij de kassa stond er natuurlijk een behoorlijke rij. Daar had ik dus ook ook voldoende bedenktijd en zo kwam ik tot de conclusie dat het toch een systeem van lik mijn oude collectie vestje was. Dus ik heb alles maar teruggehangen en ben naar wel leuke winkels met verlichting gegaan. 3.gif
Ik hou het wel bij de online shop. O+
Go hard or go home
pi_97975625
quote:
Ik zal eraan denken. Hoewel ik uiteraard hoop dat het gewoon goed past :p.
Zojuist zijn alle spullen binnengekomen, maar de pasvorm is helaas niet helemaal top. Altijd een risico met online bestellen.

Maar ik had gedacht dat ze te groot zouden vallen, terwijl ze eerder te klein vallen. De mouwen en lengte van beide overhemden is in principe wel goed. Voor het mooie zou het net één of twee centimeter langer kunnen zijn, maar ik denk dat de overstap naar 'L' te groot is.

Alleen de schouders vallen veel te nauw. Kan iemand hier bevestigen of dit gewoon het model is? Nu heb ik door het sporten wel bredere schouders (niet arrogant of 'kijk mij' bedoeld), maar deze vallen wel heel nauw. Mijn collega's zeiden het ook gelijk (werd op mijn werk bezorgt). Qua lengte goed, maar bij de schouders moet die echt een paar centimeter breder zijn. Als ik mijn armen vooruit strek knelt die ook bij de schouders.

Hebben meer mensen hier last van of is dit gewoon het model? Bij mij valt het in ieder geval niet mooi zo. Misschien ga ik nog proberen ze te ruilen voor een 'L'. Even kijken hoeveel eraf te wassen valt of dat ze echt veel te groot vallen.
pi_98057876
Niemand die een antwoord kan geven op het bovenstaande? Ik twijfel namelijk tussen omruilen voor een grotere maat, of gewoon mijn geld terug te vragen. Als die grotere maat namelijk ook zo knelt bij de schouders vind ik het een beetje zonde van al die verzendkosten heen en weer. Dan ga ik wel een keer naar Oberhausen of (binnenkort) Brussel.

:).
  zondag 12 juni 2011 @ 12:41:27 #275
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_98059602
Mijn A&F overhemd is bij de schouders ook getailleerd en daardoor heb ik altijd een extra knoopje open.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_98060342
Nou dan ga ik het waarschijnlijk toch nog even met een 'L' proberen. Een knoopje open is geen probleem. Maar het model nu is gewoon geen gezicht. Mijn schouders lopen gewoon nog enkele centimeters na de naden door. Het lijkt wel een haltershirt met mouwen.

Dank voor de reactie :).
pi_98063240
Hollister valt erg krap.... koop standaard L voor een normaal postuur. Soms zelfs XL.... is erg toegespits op surflijven!
Nothing takes the past away like the future!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:58:33 #278
259897 Sjef_Arie
Of gewoon Arie
pi_98152994
Heb gister ook maar een bestelling geplaatst.
Eerste artikel is niet-clearance, de rest allemaal wel.
Ben benieuwd of het gaat lukken, heb nog niks gehoord van ze.
pi_98153132
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:04 schreef Dr.Cooper het volgende:
Nou dan ga ik het waarschijnlijk toch nog even met een 'L' proberen. Een knoopje open is geen probleem. Maar het model nu is gewoon geen gezicht. Mijn schouders lopen gewoon nog enkele centimeters na de naden door. Het lijkt wel een haltershirt met mouwen.

Dank voor de reactie :).
Volgens mij is het goedkoper om hem gewoon via FOK! of Marktplaats te verkopen, en dan opnieuw te bestellen in een maat groter, dan om hem terug te sturen.
pi_98606726
Hollister Balboa Classic Straight jeans te koop in 32x32, zie http://forum.fok.nl/topic/1671543
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_101171501
Gisteren in de winkel in Oberhausen geweest. Wat een drama, het is smal, donker en het luchtje ruik je te goed. Totaal niet fijn winkelen en er lopen alleen maar meisjes van 14 jaar rond. Bestel liever gewoon online.
pi_102326746
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef gent het volgende:
er zouden dit jaar nog 2 Hollister-stores openen in België: St-Niklaas (Koopcentrum) en Wijnegem (Shopping Wijnegem)

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.1022381
Is er al bekend wanneer de winkels opengaan?
pi_102326798
Paar dagen geleden in een Hollister (en ook een A&F) outlet geweest. Over goedkoop gesproken. Verder hier in de buurt ook nog wat inkopen gedaan. Kan wel weer even vooruit.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 25 september 2011 @ 14:10:07 #284
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_102359754
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:52 schreef RicoSteinmann het volgende:

[..]

Is er al bekend wanneer de winkels opengaan?
Wijnegem volgende week donderdag, de 29e.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_102360336
Chill.. das maar een klein uurtje rijden vanaf Tilburg.. Misschien in de herfstvakantie maar eens langsrijden.
pi_103358984
Mmm.. zie dat de website nu ook prijzen in euro's vermeld, zonder bijkomende kosten en slechts 10 euro shipping. Er is dus een europees magazijn geopend.

Nadeel is wel dat t dezelfde prijzen zijn als in de europese winkels

New Flat Rate Shipping & Simple Returns!

Shipment, Delivery, & Returns
- Low Cost Flat Rate Shipping
- Express Delivery Available
- We Gladly Ship any size Fragrance & Body Care
- Simple, Speedy, Low Cost Returns

Pricing
- EURO Pricing inclusive of VAT, Duty, & Tax
- No additional charges upon delivery

Payment
- Now Accepting PayPal
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_103786130
Zaterdag in de Hollister winkel geweest in het Waasland Shopping Centre in Sint Niklaas. Leuke winkel, maar enorm druk. Wel aardig geslaagd en helemaal niet duur! ¤ 60 voor een hoodie, ¤ 30 voor een polo of een longsleeve.
pi_103787290
Heb vorige weer wat besteld op de site. Duurde 5 werkdagen. Prijzen zijn wel aardig hoger dan in de VS helaas
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:47:05 #289
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_103788429
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:31 schreef SeeQ het volgende:
Mmm.. zie dat de website nu ook prijzen in euro's vermeld, zonder bijkomende kosten en slechts 10 euro shipping. Er is dus een europees magazijn geopend.

Nadeel is wel dat t dezelfde prijzen zijn als in de europese winkels

New Flat Rate Shipping & Simple Returns!

Shipment, Delivery, & Returns
- Low Cost Flat Rate Shipping
- Express Delivery Available
- We Gladly Ship any size Fragrance & Body Care
- Simple, Speedy, Low Cost Returns

Pricing
- EURO Pricing inclusive of VAT, Duty, & Tax
- No additional charges upon delivery

Payment
- Now Accepting PayPal

Ik vind het wel relaxt, ik kom af en toe in de Hollister in Centro, Oberhausen, maar kan nu voor dezelfde prijzen online bestellen. Hollister is sowieso niet duur vergeleken met A&F.
The truth is relative, pick one that works!
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:43:55 #290
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_103823219
Hoe heet het luchtje dat ze in de winkel op de kleding spuiten? Ik heb het in Centro, Oberhausen laatst nog geroken, maar ben vergeten te vragen welke het is.
The truth is relative, pick one that works!
pi_103870491
Ik vorige week een bestelling geplaatst. De 28ste kreeg ik een mailtje dat ze "shipped" waren. Maar als ik m'n order probeer te tracken staat er bij "carrier": Available when shipped. Duurt lang :(
pi_103871707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:29 schreef Ace1 het volgende:
Ik vorige week een bestelling geplaatst. De 28ste kreeg ik een mailtje dat ze "shipped" waren. Maar als ik m'n order probeer te tracken staat er bij "carrier": Available when shipped. Duurt lang :(
Gewoon geduld hebben. 5 tot 7 werkdagen, dus uiterlijk volgende week dinsdag.
pi_103887924
Het bleek al 2 dagen bij de overburen te liggen, kwamen het net brengen :')

Anyway, een overhemd dat bij m'n bestelling zat is te kort.. terwijl de andere overhemden die ik vorig jaar heb gekocht prima waren in de maat S. Morgen maar terugsturen dan.. hopelijk werkt dat goed en krijg ik m'n geld terug. Mensen hier ervaring mee?

[ Bericht 15% gewijzigd door Ace1 op 02-11-2011 22:37:30 ]
pi_103914123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef Ace1 het volgende:
Het bleek al 2 dagen bij de overburen te liggen, kwamen het net brengen :')

Anyway, een overhemd dat bij m'n bestelling zat is te kort.. terwijl de andere overhemden die ik vorig jaar heb gekocht prima waren in de maat S. Morgen maar terugsturen dan.. hopelijk werkt dat goed en krijg ik m'n geld terug. Mensen hier ervaring mee?
Nee, geen ervaring mee, maar wil wel graag weten hoe het afloopt. Hou je ons op de hoogte?
pi_103919137
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nee, geen ervaring mee, maar wil wel graag weten hoe het afloopt. Hou je ons op de hoogte?
Heb het overhemd op de post gedaan. Met de retourstikker en een bon erbij met erop aangegeven dat ik een refund wil. Als het goed is hoef ik ze niet meer te mailen want het ordernr enzo staat er ook op.. Als ik volgende week m'n geld nog niet terug heb zal ik ze ook nog maar eens mailen. Ik hou jullie op de hoogte.
pi_104125820
Vandaag mail gehad van Hollister dat ze m'n terug gestuurde overhemd hebben ontvangen en dat ze het geld binnen 3 weken terugstorten..

En vandaag (10-11) mn geld teruggekregen :) Precies een week nadat ik het terug heb gestuurd.

[ Bericht 42% gewijzigd door Ace1 op 10-11-2011 16:40:45 ]
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:28:03 #297
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_106018257
Vandaag besteld in de uitverkoop:




Deze was niet in de uitverkoop:
The truth is relative, pick one that works!
pi_106026085
Uitverkoop?!?! Ik ga snel even een kijkje nemen :D Toch weinig te doen hier op 't werk.

Is er trouwens iemand die weet wanneer er eindelijk een Hollister (of A&F of Gilly Hicks) in Nederland komt? Heel Europa heeft het inmiddels (nou ja, heel veel landen dan), behalve wij
  maandag 16 januari 2012 @ 21:09:47 #299
3185 Adelante
To let it go now
pi_106887121
Ik ga volgende week eens kijken in CentrO Oberhausen, ga er alleen geen half uur voor in de rij staan :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_111590040
Heb weer een shirtje blauw/oranje besteld i.v.m. het EK past prima



De korte broek die ik heb besteld is blijkbaar een maatje te klein geworden voor mij dus vandaar te koop: [TK] Hollister korte broek
  maandag 25 juni 2012 @ 15:02:00 #301
16715 Mylene
*schatje*
pi_113365442
slotje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')