Genoteerd. Vind het wel een beetje laag, vooral omdat de verzendkosten er nog afmoeten. Voor 50 exclusief verzenden is hij zeker van jouquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:00 schreef Waterweg het volgende:
tommy hilfiger vest+trui 45 incl verzenden
toevoeging:
mag ook als pakje afgegeven worden op een adres (m'n broer) in nesselande, of evt afhalen..maar dat zal dan op een zondag na je vakantie worden (ivm uitdagende fietstocht..)
joah. Daarom wil ik hem. Heb laatst pokemon gold gevondenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gaan er ook ouderwetsche game boy color spellen in die gameboy?
Het zit er een beetje tussenin. Het is niet echt een hele dikke trui, maar echt zomer materiaal is het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Is dat een winter trui of van de wat fijnere zomer stof?
Ik heb er even een foto van gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:58 schreef Flaccid het volgende:
Wat voor batterijen zitten er in die GbaSP?
Geen idee, maar volgense flaccid dus wel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gaan er ook ouderwetsche game boy color spellen in die gameboy?
Genoteerd, voor iets meer zijn ze zeker van jouw. Verzendkosten komen er nog bij (paar euro's)quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:44 schreef martijnnum1 het volgende:
Voor Adidas Jack + Nokia 6310 50 euro geboden.
Check je mail!quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:57 schreef martijnnum1 het volgende:
Oke sjimmie, mail me even je bankgegevens, dan zal ik het geld overmaken en mijn adres doorgeven. MIjn emailadres is martijnnum1 [at] gmail [dot] com
Mvg,
Martijn
50 euro is goed. Ophalen kan een klein probleem worden aangezien ik vrijdag op vakantie ga met de familie. En bij terugkomst ben ik 1 dag terug en dan vertrek ik weer voor een lange tijd. Ik ben dan weg, maar je zou het bij mijn ouders kunnen ophalen als je wilt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:16 schreef Waterweg het volgende:
oke..50 euro dan.
maar dan of bij jou ophalen na je vakantie, of als je in de buurt bent dat jij 't afgeeft in nesselande.
ik weet niet of je wel eens die richting opgaat? is niet echt heel ver als ik het goed zag..)
Wil je de Gameboy nog hebben? Moet er niet veel voor hebben, 10 euro exclusief verzendkosten mag je hem hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:00 schreef Flaccid het volgende:
[..]
joah. Daarom wil ik hem. Heb laatst pokemon gold gevonden
Nee dat batterij gedoe vind ik irritantquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:01 schreef Sjimmie06 het volgende:
[..]
Wil je de Gameboy nog hebben? Moet er niet veel voor hebben, 10 euro exclusief verzendkosten mag je hem hebben
Geen probleemquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee dat batterij gedoe vind ik irritant
Is goed. Heb alleen geen bubbeltjesenvelop. Kan een andere manier vinden om te verzenden of zo een envelop kopen. Stuur mij je email via PB. Als je het vandaag overmaakt, staat het morgen erop en dan verzend ik hem ook morgenochtend.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:41 schreef mordradead het volgende:
Als je die gameboy in een bubbeltjesenvelop kan verzenden wil ik hem wel voor 10 ex.
misschien lees ik niet goed, maar 't gaat mij niet om 't adidas vest he, maar dat rood/witte.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:00 schreef Sjimmie06 het volgende:
[..]
50 euro is goed. Ophalen kan een klein probleem worden aangezien ik vrijdag op vakantie ga met de familie. En bij terugkomst ben ik 1 dag terug en dan vertrek ik weer voor een lange tijd. Ik ben dan weg, maar je zou het bij mijn ouders kunnen ophalen als je wilt.
Wat ook kan is, dat ik het verstuur in twee enveloppen. 1 trui past makkelijk in 1 envelop door de brievenbus (die adidas vest past ook). dat kost dan 2,20 per envelop, dus 4,40 voor twee enveloppen.
Laat het vandaag even weten.
Kan je even contact met mij opnemen? Ik ga akkoord met je bod.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:07 schreef Sjimmie06 het volgende:
[..]
Is goed. Heb alleen geen bubbeltjesenvelop. Kan een andere manier vinden om te verzenden of zo een envelop kopen. Stuur mij je email via PB. Als je het vandaag overmaakt, staat het morgen erop en dan verzend ik hem ook morgenochtend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |