abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98060342
Nou dan ga ik het waarschijnlijk toch nog even met een 'L' proberen. Een knoopje open is geen probleem. Maar het model nu is gewoon geen gezicht. Mijn schouders lopen gewoon nog enkele centimeters na de naden door. Het lijkt wel een haltershirt met mouwen.

Dank voor de reactie :).
pi_98063240
Hollister valt erg krap.... koop standaard L voor een normaal postuur. Soms zelfs XL.... is erg toegespits op surflijven!
Nothing takes the past away like the future!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:58:33 #278
259897 Sjef_Arie
Of gewoon Arie
pi_98152994
Heb gister ook maar een bestelling geplaatst.
Eerste artikel is niet-clearance, de rest allemaal wel.
Ben benieuwd of het gaat lukken, heb nog niks gehoord van ze.
pi_98153132
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:04 schreef Dr.Cooper het volgende:
Nou dan ga ik het waarschijnlijk toch nog even met een 'L' proberen. Een knoopje open is geen probleem. Maar het model nu is gewoon geen gezicht. Mijn schouders lopen gewoon nog enkele centimeters na de naden door. Het lijkt wel een haltershirt met mouwen.

Dank voor de reactie :).
Volgens mij is het goedkoper om hem gewoon via FOK! of Marktplaats te verkopen, en dan opnieuw te bestellen in een maat groter, dan om hem terug te sturen.
pi_98606726
Hollister Balboa Classic Straight jeans te koop in 32x32, zie http://forum.fok.nl/topic/1671543
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_101171501
Gisteren in de winkel in Oberhausen geweest. Wat een drama, het is smal, donker en het luchtje ruik je te goed. Totaal niet fijn winkelen en er lopen alleen maar meisjes van 14 jaar rond. Bestel liever gewoon online.
pi_102326746
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef gent het volgende:
er zouden dit jaar nog 2 Hollister-stores openen in België: St-Niklaas (Koopcentrum) en Wijnegem (Shopping Wijnegem)

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.1022381
Is er al bekend wanneer de winkels opengaan?
pi_102326798
Paar dagen geleden in een Hollister (en ook een A&F) outlet geweest. Over goedkoop gesproken. Verder hier in de buurt ook nog wat inkopen gedaan. Kan wel weer even vooruit.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 25 september 2011 @ 14:10:07 #284
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_102359754
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:52 schreef RicoSteinmann het volgende:

[..]

Is er al bekend wanneer de winkels opengaan?
Wijnegem volgende week donderdag, de 29e.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_102360336
Chill.. das maar een klein uurtje rijden vanaf Tilburg.. Misschien in de herfstvakantie maar eens langsrijden.
pi_103358984
Mmm.. zie dat de website nu ook prijzen in euro's vermeld, zonder bijkomende kosten en slechts 10 euro shipping. Er is dus een europees magazijn geopend.

Nadeel is wel dat t dezelfde prijzen zijn als in de europese winkels

New Flat Rate Shipping & Simple Returns!

Shipment, Delivery, & Returns
- Low Cost Flat Rate Shipping
- Express Delivery Available
- We Gladly Ship any size Fragrance & Body Care
- Simple, Speedy, Low Cost Returns

Pricing
- EURO Pricing inclusive of VAT, Duty, & Tax
- No additional charges upon delivery

Payment
- Now Accepting PayPal
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_103786130
Zaterdag in de Hollister winkel geweest in het Waasland Shopping Centre in Sint Niklaas. Leuke winkel, maar enorm druk. Wel aardig geslaagd en helemaal niet duur! ¤ 60 voor een hoodie, ¤ 30 voor een polo of een longsleeve.
pi_103787290
Heb vorige weer wat besteld op de site. Duurde 5 werkdagen. Prijzen zijn wel aardig hoger dan in de VS helaas
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:47:05 #289
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_103788429
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:31 schreef SeeQ het volgende:
Mmm.. zie dat de website nu ook prijzen in euro's vermeld, zonder bijkomende kosten en slechts 10 euro shipping. Er is dus een europees magazijn geopend.

Nadeel is wel dat t dezelfde prijzen zijn als in de europese winkels

New Flat Rate Shipping & Simple Returns!

Shipment, Delivery, & Returns
- Low Cost Flat Rate Shipping
- Express Delivery Available
- We Gladly Ship any size Fragrance & Body Care
- Simple, Speedy, Low Cost Returns

Pricing
- EURO Pricing inclusive of VAT, Duty, & Tax
- No additional charges upon delivery

Payment
- Now Accepting PayPal

Ik vind het wel relaxt, ik kom af en toe in de Hollister in Centro, Oberhausen, maar kan nu voor dezelfde prijzen online bestellen. Hollister is sowieso niet duur vergeleken met A&F.
The truth is relative, pick one that works!
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:43:55 #290
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_103823219
Hoe heet het luchtje dat ze in de winkel op de kleding spuiten? Ik heb het in Centro, Oberhausen laatst nog geroken, maar ben vergeten te vragen welke het is.
pi_103870491
Ik vorige week een bestelling geplaatst. De 28ste kreeg ik een mailtje dat ze "shipped" waren. Maar als ik m'n order probeer te tracken staat er bij "carrier": Available when shipped. Duurt lang :(
pi_103871707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:29 schreef Ace1 het volgende:
Ik vorige week een bestelling geplaatst. De 28ste kreeg ik een mailtje dat ze "shipped" waren. Maar als ik m'n order probeer te tracken staat er bij "carrier": Available when shipped. Duurt lang :(
Gewoon geduld hebben. 5 tot 7 werkdagen, dus uiterlijk volgende week dinsdag.
pi_103887924
Het bleek al 2 dagen bij de overburen te liggen, kwamen het net brengen :')

Anyway, een overhemd dat bij m'n bestelling zat is te kort.. terwijl de andere overhemden die ik vorig jaar heb gekocht prima waren in de maat S. Morgen maar terugsturen dan.. hopelijk werkt dat goed en krijg ik m'n geld terug. Mensen hier ervaring mee?

[ Bericht 15% gewijzigd door Ace1 op 02-11-2011 22:37:30 ]
pi_103914123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef Ace1 het volgende:
Het bleek al 2 dagen bij de overburen te liggen, kwamen het net brengen :')

Anyway, een overhemd dat bij m'n bestelling zat is te kort.. terwijl de andere overhemden die ik vorig jaar heb gekocht prima waren in de maat S. Morgen maar terugsturen dan.. hopelijk werkt dat goed en krijg ik m'n geld terug. Mensen hier ervaring mee?
Nee, geen ervaring mee, maar wil wel graag weten hoe het afloopt. Hou je ons op de hoogte?
pi_103919137
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nee, geen ervaring mee, maar wil wel graag weten hoe het afloopt. Hou je ons op de hoogte?
Heb het overhemd op de post gedaan. Met de retourstikker en een bon erbij met erop aangegeven dat ik een refund wil. Als het goed is hoef ik ze niet meer te mailen want het ordernr enzo staat er ook op.. Als ik volgende week m'n geld nog niet terug heb zal ik ze ook nog maar eens mailen. Ik hou jullie op de hoogte.
pi_104125820
Vandaag mail gehad van Hollister dat ze m'n terug gestuurde overhemd hebben ontvangen en dat ze het geld binnen 3 weken terugstorten..

En vandaag (10-11) mn geld teruggekregen :) Precies een week nadat ik het terug heb gestuurd.

[ Bericht 42% gewijzigd door Ace1 op 10-11-2011 16:40:45 ]
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:28:03 #297
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_106018257
Vandaag besteld in de uitverkoop:

Deze was niet in de uitverkoop:
pi_106026085
Uitverkoop?!?! Ik ga snel even een kijkje nemen :D Toch weinig te doen hier op 't werk.

Is er trouwens iemand die weet wanneer er eindelijk een Hollister (of A&F of Gilly Hicks) in Nederland komt? Heel Europa heeft het inmiddels (nou ja, heel veel landen dan), behalve wij
  maandag 16 januari 2012 @ 21:09:47 #299
3185 Adelante
To let it go now
pi_106887121
Ik ga volgende week eens kijken in CentrO Oberhausen, ga er alleen geen half uur voor in de rij staan :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_111590040
Heb weer een shirtje blauw/oranje besteld i.v.m. het EK past prima

De korte broek die ik heb besteld is blijkbaar een maatje te klein geworden voor mij dus vandaar te koop: [TK] Hollister korte broek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')