heb t ff opgezocht, heb m eind 2009 laten overkomenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef SatanicWarrior het volgende:
Uit welk jaar komt die lichtblauwe Deer Brook polo?
uiteraard.. lengte binnenkant kruis tot onder = 82 cm, vafa zijkant heup tot onder = 105 cmquote:
Ok. moet passen lijkt me..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:51 schreef SeeQ het volgende:
[..]
uiteraard.. lengte binnenkant kruis tot onder = 82 cm, vafa zijkant heup tot onder = 105 cm
1.75 bij 75 kg (nu 76quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:55 schreef Leevancleef het volgende:
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je, TS?
mij iets te strak, vandaar ook in de verkoop (slechts 1x gedragen). Heb nog verschillende andere A&F polo's in maat M maar deze is ietsjes strakker.quote:
Oke want ik ben iets langer maar weeg 70 kilo, denk je dat ik hem pas?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:22 schreef SeeQ het volgende:
[..]
mij iets te strak, vandaar ook in de verkoop (slechts 1x gedragen). Heb nog verschillende andere A&F polo's in maat M maar deze is ietsjes strakker.
Als je niet in het bezit bent van een bierbuik dan zal t zeker passen ;-)quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oke want ik ben iets langer maar weeg 70 kilo, denk je dat ik hem pas?
Haha dat is niet het geval, dan bied ik 22,50 inc verzendenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Als je niet in het bezit bent van een bierbuik dan zal t zeker passen ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |