x 2quote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Strychnos het volgende:
Een doodgewoon middelmatig merk, dat geld ook voor A&F trouwens.
Is echt hetzelfde als J&J en aanverwante, snap niet waarom er hier een topic over gemaakt moet worden.
We hebben al een besteltopic geopendquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:18 schreef Miffy1 het volgende:
Mijn vriend is 1.97 op 85 kilo en heeft van polo's en tees altijd L, hoodies meestal L en soms een M. Ja dat van die verzendkosten klopt, je moet er wat voor over hebben. Ze verzenden met FedEx dus je hebt je pakket wel binnen een dag of drie binnen. Je weet dat je achteraf ook nog een factuur ontvangt voor het betalen van 19% BTW en eventueel 12% invoerrechten?
Volgens mij is bestellen in Amerika nog steeds goedkoper dan bijv. naar de winkel in Oberhausen gaan omdat ze de prijzen in Europa behoorlijk hoog houden. Het beste kun je eigenlijk gewoon op vakantie gaan naar Amerika, een lege koffer meenemen en daar lekker shoppen.
Ik heb nog een Fierce 50ml staan die ik uit de US heb meegenomen.. is slechts een heel klein beetje uit. Is toch niet echt mijn geurtje. Mocht je interesse hebben dan hoor ik t wel..quote:Op maandag 27 december 2010 15:11 schreef Bryan181 het volgende:
Dat probeer ik die wel ergens op de kop te tikken, thankss
Wat is je vraagprijs incl. verzenden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Ik heb nog een Fierce 50ml staan die ik uit de US heb meegenomen.. is slechts een heel klein beetje uit. Is toch niet echt mijn geurtje. Mocht je interesse hebben dan hoor ik t wel..
Klopt. Houd er wel rekening mee dat de dollartekens vervangen zijn door eurotekens en er bij sommige spullen nog een paar euro bij kan komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:17 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
In Oberhausen is nu toch ook een Hollister?
Als dat zo is ga ik daar binnenkort heen.
Geld is geen probleem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Klopt. Houd er wel rekening mee dat de dollartekens vervangen zijn door eurotekens en er bij sommige spullen nog een paar euro bij kan komen.
Voor mezelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn bestelling vanavond via PM door.
Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Klopt. Houd er wel rekening mee dat de dollartekens vervangen zijn door eurotekens en er bij sommige spullen nog een paar euro bij kan komen.
Wat is de fail dan volgens jou?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shop
Lees mijn bericht nog eens goed klapjosti.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shop
Kneusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
30 euro + een paar euro is toch rond de 36 euroquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Aardig wat , kinderbijslag weer binnen ?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zojuist besteld
Leuke kleren hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zojuist besteld
Heb dezelfde in het blauw nu aan, heer-lijk vest!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:46 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk. Zo mooi. Ik was in Oberhausen, en daar hadden ze hem alleen maar in XL
. Een vriend van me ging naar Barcelona, daar idem dito. Maar mijn broer, die naar Madrid ging, heeft hem toch in S gevonden. Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat
.
Zwemshorts? Valt wel mee, tot net boven je knie over het algemeen als ik de modellen foto's op de site moet geloven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef WLproxy het volgende:
Ligt het aan mij of lijken alle shorts voor heren wel erg short? Volgens mij hangen dan aast je ballen eruit, of lijkt dat maar zo?
Nee de gewone korte broeken. Stuk goedkoper dan bijv Scotch & Soda, dus zou wel willen weten hoe die staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zwemshorts? Valt wel mee, tot net boven je knie over het algemeen als ik de modellen foto's op de site moet geloven.
Moet je even bij de modellen foto's kijken, misschien is er eentje die een korte broek aan heeft? Kan je zien hoe lang ze zijn. Deze lijkt zo inderdaad erg kort, maar misschien is het gezichtsbedrog...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef WLproxy het volgende:
[..]
Nee de gewone korte broeken. Stuk goedkoper dan bijv Scotch & Soda, dus zou wel willen weten hoe die staan.
[ afbeelding ]
vast wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:42 schreef Applebaum het volgende:
Weet iemand of het nog erg druk is bij die shop in Oberhausen op een zaterdag?
Omniquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
Che jungske, ik ben volgende week in NYC, moet ik iets voor je meenemen?
Cool.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef gent het volgende:
er zouden dit jaar nog 2 Hollister-stores openen in België: St-Niklaas (Koopcentrum) en Wijnegem (Shopping Wijnegem)
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.1022381
Niiiiicequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef gent het volgende:
er zouden dit jaar nog 2 Hollister-stores openen in België: St-Niklaas (Koopcentrum) en Wijnegem (Shopping Wijnegem)
Shirts vallen slimfit, maar als je hier een M hebt, dan heb je van Hollister en A&F ook een M waarschijnlijk. Val je tussen S en M in, kies dan een M, als je tussen M en L invalt, kies dan een L.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Dr.Cooper het volgende:
Korte vraag; hoe vallen de maten van Hollister en A&F over het algemeen? Op hun website staan een aantal leuke shirts. Alleen het is een beetje lastig ruilen...
In Nederland heb ik over het algemeen altijd een M. Komt dat redelijk overeen of vallen ze toevallig groot of klein?
al besteld?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Letstalk het volgende:
Ik wil binnenkort kleren bestellen bij Hollister, via hun website. Mochten er meer mensen zijn die dit willen doen, misschien is het dan handig om dit in 1 bestelling te doen zodat we verzendkosten kunnen delen.
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:05 schreef Dr.Cooper het volgende:
Zojuist bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden. Ik ben benieuwd. Ik ben namelijk vooral bang dat de 'M' toch iets te groot zal uitvallen.
quote:Wat heb je besteld?
Ik heb zelf medium en heb van A&F een overhemd die ook medium is en die zit prima. Ik vermoed dat het dan wel goed zal zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef Dr.Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de eerste keer lijkt dit me voldoende. Ze hebben nog meer leuk spul. Maar ik wil eerst wel eens een idee krijgen van de maat.
1,82 maar denk dat het wel oké zal zitten. Ik heb een winterjas van Hollister en die is voor mij net goed al denk ik dat ie jou wat beter zou zitten ivm de lengte.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef Dr.Cooper het volgende:
En hoe groot ben jij dan ongeveer? Ik zag namelijk in het V&A topic iemand waarbij een A&F jas in maat S te groot viel. Hij was 1.77m. Daarom ben ik gaan twijfelen. Ik ben namelijk 1.78m, en heb in Nederland in 95% van de gevallen gewoon M.
En anders even tot vrijdag of zaterdag wachten.
Zojuist zijn alle spullen binnengekomen, maar de pasvorm is helaas niet helemaal top. Altijd een risico met online bestellen.quote:Ik zal eraan denken. Hoewel ik uiteraard hoop dat het gewoon goed past :p.
Volgens mij is het goedkoper om hem gewoon via FOK! of Marktplaats te verkopen, en dan opnieuw te bestellen in een maat groter, dan om hem terug te sturen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:04 schreef Dr.Cooper het volgende:
Nou dan ga ik het waarschijnlijk toch nog even met een 'L' proberen. Een knoopje open is geen probleem. Maar het model nu is gewoon geen gezicht. Mijn schouders lopen gewoon nog enkele centimeters na de naden door. Het lijkt wel een haltershirt met mouwen.
Dank voor de reactie.
Is er al bekend wanneer de winkels opengaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef gent het volgende:
Wijnegem volgende week donderdag, de 29e.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:52 schreef RicoSteinmann het volgende:
[..]
Is er al bekend wanneer de winkels opengaan?
Ik vind het wel relaxt, ik kom af en toe in de Hollister in Centro, Oberhausen, maar kan nu voor dezelfde prijzen online bestellen. Hollister is sowieso niet duur vergeleken met A&F.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:31 schreef SeeQ het volgende:
Mmm.. zie dat de website nu ook prijzen in euro's vermeld, zonder bijkomende kosten en slechts 10 euro shipping. Er is dus een europees magazijn geopend.
Nadeel is wel dat t dezelfde prijzen zijn als in de europese winkels
New Flat Rate Shipping & Simple Returns!
Shipment, Delivery, & Returns
- Low Cost Flat Rate Shipping
- Express Delivery Available
- We Gladly Ship any size Fragrance & Body Care
- Simple, Speedy, Low Cost Returns
Pricing
- EURO Pricing inclusive of VAT, Duty, & Tax
- No additional charges upon delivery
Payment
- Now Accepting PayPal
Gewoon geduld hebben. 5 tot 7 werkdagen, dus uiterlijk volgende week dinsdag.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:29 schreef Ace1 het volgende:
Ik vorige week een bestelling geplaatst. De 28ste kreeg ik een mailtje dat ze "shipped" waren. Maar als ik m'n order probeer te tracken staat er bij "carrier": Available when shipped. Duurt lang
Nee, geen ervaring mee, maar wil wel graag weten hoe het afloopt. Hou je ons op de hoogte?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef Ace1 het volgende:
Het bleek al 2 dagen bij de overburen te liggen, kwamen het net brengen
Anyway, een overhemd dat bij m'n bestelling zat is te kort.. terwijl de andere overhemden die ik vorig jaar heb gekocht prima waren in de maat S. Morgen maar terugsturen dan.. hopelijk werkt dat goed en krijg ik m'n geld terug. Mensen hier ervaring mee?
Heb het overhemd op de post gedaan. Met de retourstikker en een bon erbij met erop aangegeven dat ik een refund wil. Als het goed is hoef ik ze niet meer te mailen want het ordernr enzo staat er ook op.. Als ik volgende week m'n geld nog niet terug heb zal ik ze ook nog maar eens mailen. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee, maar wil wel graag weten hoe het afloopt. Hou je ons op de hoogte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |