Vind ik ook, maar toen ik deze zomer in Frankfurt bij de shop was heb alleen bij de clearance afdeling hoodies overhemden en polo`s gehaald (7) voor circa 140 euroquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef Fargo het volgende:
Ben ik nu zo gek of is 60 euro voor een hoodie gewoon erg veel geld voor een Hollister?
Gelukkig leven we daar niet..quote:Op zondag 26 december 2010 05:51 schreef Captain_MeatBone het volgende:
in Amerika is dit gewoon voor paupers
Dat vind ik onzin. De pasvorm is imo veel beter, de kwaliteit van de gebruikte materialen is beter, er is meer aandacht besteed aan afwerking en details.quote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Strychnos het volgende:
Een doodgewoon middelmatig merk, dat geld ook voor A&F trouwens.
Is echt hetzelfde als J&J en aanverwante, snap niet waarom er hier een topic over gemaakt moet worden.
Ik heb California van Hollister en Fierce van A&F, die lijken niet op elkaar.quote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef Bryan181 het volgende:
Niemand die verstand heeft van de luchtjes?
Klopt.quote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef Bryan181 het volgende:
Hmm en Fierce is gewoon dat luchtje wat je overal ruikt in de A&F stores toch?
Dit dus. Ik vind de stoffen die ze gebruiken echt zoooo fijn, lekker zacht.quote:Op maandag 27 december 2010 13:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. De pasvorm is imo veel beter, de kwaliteit van de gebruikte materialen is beter, er is meer aandacht besteed aan afwerking en details.
Verschil is dat ik bijna alles van A&F en hollister wel mooi vind, daar waar ik over het algemeen alles van J&J als lelijk beschouw. Over het kwaliteitsverschil kan ik niets zeggen, maar ben zeer tevreden met A&F. en zou zowat de hele winkel leegkopen als ik in de USA was. In Nederland ken ik niet iets dergelijks met dezelfde prijs/kwaliteit/mooi gehalte, wat ik toch wel jammer vind.quote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Strychnos het volgende:
Een doodgewoon middelmatig merk, dat geld ook voor A&F trouwens.
Is echt hetzelfde als J&J en aanverwante, snap niet waarom er hier een topic over gemaakt moet worden.
Nou genoeg rotzooi ook in de winkels van A&F en Hollister, tuurlijk zitten er wel leuke dingen tussen, heb ook weleens wat meegenomen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:06 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Verschil is dat ik bijna alles van A&F en hollister wel mooi vind, daar waar ik over het algemeen alles van J&J als lelijk beschouw. Over het kwaliteitsverschil kan ik niets zeggen, maar ben zeer tevreden met A&F. en zou zowat de hele winkel leegkopen als ik in de USA was. In Nederland ken ik niet iets dergelijks met dezelfde prijs/kwaliteit/mooi gehalte, wat ik toch wel jammer vind.
Heb je de andere topics in dit forum weleens gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Nou genoeg rotzooi ook in de winkels van A&F en Hollister, tuurlijk zitten er wel leuke dingen tussen, heb ook weleens wat meegenomen.
Begrijp alleen niet waarom er dan speciaal een topic voor aangemaakt moet worden!
Omdat er kennelijk animo voor isquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Nou genoeg rotzooi ook in de winkels van A&F en Hollister, tuurlijk zitten er wel leuke dingen tussen, heb ook weleens wat meegenomen.
Begrijp alleen niet waarom er dan speciaal een topic voor aangemaakt moet worden!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:30 schreef Captain_MeatBone het volgende:
in amerika noemen ze deze zooi mall kleding die suburbs tieners lopen in deze rotzooi
Je valt in herhaling...quote:Op zondag 26 december 2010 05:51 schreef Captain_MeatBone het volgende:
in Amerika is dit gewoon voor paupers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |