x 2quote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Strychnos het volgende:
Een doodgewoon middelmatig merk, dat geld ook voor A&F trouwens.
Is echt hetzelfde als J&J en aanverwante, snap niet waarom er hier een topic over gemaakt moet worden.
We hebben al een besteltopic geopendquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:18 schreef Miffy1 het volgende:
Mijn vriend is 1.97 op 85 kilo en heeft van polo's en tees altijd L, hoodies meestal L en soms een M. Ja dat van die verzendkosten klopt, je moet er wat voor over hebben. Ze verzenden met FedEx dus je hebt je pakket wel binnen een dag of drie binnen. Je weet dat je achteraf ook nog een factuur ontvangt voor het betalen van 19% BTW en eventueel 12% invoerrechten?
Volgens mij is bestellen in Amerika nog steeds goedkoper dan bijv. naar de winkel in Oberhausen gaan omdat ze de prijzen in Europa behoorlijk hoog houden. Het beste kun je eigenlijk gewoon op vakantie gaan naar Amerika, een lege koffer meenemen en daar lekker shoppen.
Ik heb nog een Fierce 50ml staan die ik uit de US heb meegenomen.. is slechts een heel klein beetje uit. Is toch niet echt mijn geurtje. Mocht je interesse hebben dan hoor ik t wel..quote:Op maandag 27 december 2010 15:11 schreef Bryan181 het volgende:
Dat probeer ik die wel ergens op de kop te tikken, thankss
Wat is je vraagprijs incl. verzenden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Ik heb nog een Fierce 50ml staan die ik uit de US heb meegenomen.. is slechts een heel klein beetje uit. Is toch niet echt mijn geurtje. Mocht je interesse hebben dan hoor ik t wel..
Klopt. Houd er wel rekening mee dat de dollartekens vervangen zijn door eurotekens en er bij sommige spullen nog een paar euro bij kan komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:17 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
In Oberhausen is nu toch ook een Hollister?
Als dat zo is ga ik daar binnenkort heen.
Geld is geen probleem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Klopt. Houd er wel rekening mee dat de dollartekens vervangen zijn door eurotekens en er bij sommige spullen nog een paar euro bij kan komen.
Voor mezelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn bestelling vanavond via PM door.
Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Klopt. Houd er wel rekening mee dat de dollartekens vervangen zijn door eurotekens en er bij sommige spullen nog een paar euro bij kan komen.
Wat is de fail dan volgens jou?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shop
Lees mijn bericht nog eens goed klapjosti.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Fail, ik was dit jaar in Frankfurt en toen was zo`n korte sweatpant 30 dollar online en 36 euro in de shop
Kneusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
30 euro + een paar euro is toch rond de 36 euroquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Aardig wat , kinderbijslag weer binnen ?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zojuist besteld
Leuke kleren hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zojuist besteld
Heb dezelfde in het blauw nu aan, heer-lijk vest!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:46 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk. Zo mooi. Ik was in Oberhausen, en daar hadden ze hem alleen maar in XL
. Een vriend van me ging naar Barcelona, daar idem dito. Maar mijn broer, die naar Madrid ging, heeft hem toch in S gevonden. Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat
.
Zwemshorts? Valt wel mee, tot net boven je knie over het algemeen als ik de modellen foto's op de site moet geloven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef WLproxy het volgende:
Ligt het aan mij of lijken alle shorts voor heren wel erg short? Volgens mij hangen dan aast je ballen eruit, of lijkt dat maar zo?
Nee de gewone korte broeken. Stuk goedkoper dan bijv Scotch & Soda, dus zou wel willen weten hoe die staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zwemshorts? Valt wel mee, tot net boven je knie over het algemeen als ik de modellen foto's op de site moet geloven.
Moet je even bij de modellen foto's kijken, misschien is er eentje die een korte broek aan heeft? Kan je zien hoe lang ze zijn. Deze lijkt zo inderdaad erg kort, maar misschien is het gezichtsbedrog...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef WLproxy het volgende:
[..]
Nee de gewone korte broeken. Stuk goedkoper dan bijv Scotch & Soda, dus zou wel willen weten hoe die staan.
[ afbeelding ]
vast wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:42 schreef Applebaum het volgende:
Weet iemand of het nog erg druk is bij die shop in Oberhausen op een zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |