abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:41:02 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_182633464
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_182637479
Heb het niet in de lijstjes voorbij zien komen deze week, maar oppo is 2e gratis bij AH :9
Zit ook gewoon een max 10 per klant op _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:25:04 #3
70532 loveli
N
pi_182637879
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 23:10 schreef V1z0R het volgende:
Heb het niet in de lijstjes voorbij zien komen deze week, maar oppo is 2e gratis bij AH :9
Zit ook gewoon een max 10 per klant op _O-
Ja hoi, t/m morgen of vanaf maandag? Het was me iig nog niet opgevallen.
crap in = crap out
pi_182637959
IJsjes. O+

En sportkledingvraag, ik ben het meeste kwijt aan sportbh's en schoenen (dit jaar dankzij nieuwe hardloopschoenen sowieso ¤250), verder pluk ik overal en nergens vandaan, ik heb Hema, H&M, Leontine/kruidvat, maar ook Nike, Adidas, noem maar op. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182638076
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 23:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja hoi, t/m morgen of vanaf maandag? Het was me iig nog niet opgevallen.
T/m morgen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182638759
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
IJsjes. O+

En sportkledingvraag, ik ben het meeste kwijt aan sportbh's en schoenen (dit jaar dankzij nieuwe hardloopschoenen sowieso ¤250), verder pluk ik overal en nergens vandaan, ik heb Hema, H&M, Leontine/kruidvat, maar ook Nike, Adidas, noem maar op. :+
:D doet je naam al vermoeden :P

Zat ook te denken aan 250-300 budget incl schoenen.
En heb op het moment ook de typische sweatpants met strakke kuiten in het winkelmandje zitten :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182639004
Ik heb vooral veel te grote sportkleding en maar een paar dingen die wel goed passen. Dus draag meestal hetzelfde. Koop zelden iets. Laatste wat ik heb gekocht was een sportbh en dat was 1,5 jaar geleden en die is veel te groot. En dan nog hardloopschoenen, schoenen voor in de sportschool (gekregen van Bluezz) en wandelschoenen (duurste wat ik heb).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182643063
Ik loop al drie jaar in hetzelfde sportkloffie van de h&m.
Ik zou best wel weer eens een nieuw setje willen aanschaffen. Mja, dan moet ik daar tijd/geld/zin voor hebben.
  zondag 21 oktober 2018 @ 09:56:28 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182643598
Mijn sportkleding wordt ondertussen weer te klein :')
pi_182643804
Ik heb al tijden dezelfde sport kleding maar het blijft er netjes uit zien.

Van het jaar wel weer flink geïnvesteerd in nieuw wintersport spul ook nieuwe schoenen en ski's dus dat was weer even slikken _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182645054
Qua sportkleding vind ik idd een goede sportbh heel belangrijk omdat het anders echt Auw Auw Auw wordt.

Moet wel eens gaan investeren in een paar hardloopschoenen. Ik ren al 2 jaar op een paar Nikes waarmee ik ook op feestjes sta :') . Maar hardlopen gaat bij mij zo in fases dat ik hardloopschoenen niet echt aandurf als investering. Heel lame eigenlijk want ik leg het zo neer voor ieder ander paar schoenen.
Aids.
pi_182645083
Gisteren een enorme faaldag gehad met eten, verjaardag, allemaal eten voor Mn neus, ‘s avonds borrelen en op stap. Gelukkig heb ik dit soort uitschieters niet te vaak.

Vandaag weer gewoon normaal doen en vooral niet als de malle willen compenseren.
Aids.
pi_182645291
Niks mis met sporadisch lekker genieten, vind ik ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 21 oktober 2018 @ 11:53:32 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182645450
Aah sporadisch. Daar ging 't fout :+
pi_182651532
Even twee bakken oppo chocolate chip cookie ijs gehaald. 2e gratis inderdaad bij AH.

Één bak gaat vanavond leeg.
pi_182653511
De hoeveelheden rijst, pasta, couscous ed in MFP zijn die in de regel ‘ongekookt, tenzij anders vermeldt’ of zijn het gekookte porties?
Aids.
  zondag 21 oktober 2018 @ 19:21:02 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_182653530
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 19:19 schreef Mss het volgende:
De hoeveelheden rijst, pasta, couscous ed in MFP zijn die in de regel ‘ongekookt, tenzij anders vermeldt’ of zijn het gekookte porties?
dat kun je eenvoudig zien. Als het ca. 350 kcal/100gr is ongekookt, 140-180 kcal/100 gr is gekookt ;)
disclaimer
pi_182661732
Nou, SQ, ik moet nu toch echt weer gaan hardlopen. Mijn collega zei nog even vluchtig tijdens het jas aantrekken dat we volgend voorjaar met z'n allen meedoen aan een loopwedstrijd; als leuk teamuitje. Of zo :D Het is maar 5 mijl, dus dat is te doen. Ik heb tot april om te trainen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182662426
Op mijn FB pagina advies van Harvard!
quote:
6 simple things that can help lower your blood pressure
Nr1: afvallen!

Het is dus simpel, dat afvallen. Dat we het weten. Meer dan de helft van de bevolking is te zwaar en het lukt maar weinig mensen om blijvend af te vallen, maar het is vooral heel simpel 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182662462
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 03:57 schreef Isabeau het volgende:
Op mijn FB pagina advies van Harvard!

[..]

Nr1: afvallen!

Het is dus simpel, dat afvallen. Dat we het weten. Meer dan de helft van de bevolking is te zwaar en het lukt maar weinig mensen om blijvend af te vallen, maar het is vooral heel simpel 8-)
Gewoon minder vreten en meer bewegen. *)
  maandag 22 oktober 2018 @ 07:19:46 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182664084
Poging 6542 deze week maar weer :')
pi_182664276
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 04:12 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Gewoon minder vreten en meer bewegen. *)
Easy peasy toch? *)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 oktober 2018 @ 07:55:04 #23
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182664320
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 07:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Easy peasy toch? *)
Als je tijd en mogelijkheden (fysiek en praktisch) hebt om te sporten is het eigenlijk wel goed te doen ja, is me opgevallen :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 22 oktober 2018 @ 07:57:33 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182664332
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2018 07:55 schreef heywoodu het volgende:

Als je tijd en mogelijkheden (fysiek en praktisch) hebt om te sporten is het eigenlijk wel goed te doen ja, is me opgevallen :@
Klopt.. als dat wegvalt is alles ruk :+
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 oktober 2018 @ 08:02:44 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182664353
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2018 07:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt.. als dat wegvalt is alles ruk :+
Is het nog steeds wel te doen natuurlijk, alleen moet je dan denk ik wat meer discipline kweken. Ik kan sinds anderhalf jaar afvallen terwijl ik vrijwel exact hetzelfde blijf eten, puur omdat ik van 0 uur sporten naar best wat sporten ging :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182664356
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2018 07:55 schreef heywoodu het volgende:

Als je tijd en mogelijkheden (fysiek en praktisch) hebt om te sporten is het eigenlijk wel goed te doen ja, is me opgevallen :@
Als je er vooral ook heel veel energie in kan stoppen is het heel makkelijk. En dan bedoel ik niet alleen tijd en lichamelijke energie, maar ook geestelijk. Zodra iets anders de overhand neemt en het meer bewegen/gezond eten (vergt voorbereiding) op de achtergrond komen, wordt het al een stuk moeilijker.

Ik besef steeds meer dat ik alleen genoeg lichamelijke en geestelijke energie heb om 1 ding goed te doen. Bij meerdere belangrijke ballen in de lucht houden wordt het al een ander verhaal, dan gaat alles middelmatig en niets echt goed. En als ik 'dat andere' dan al mijn tijd en energie geef, dan blijft er weinig over van het plan om meer te bewegen en gezond te leven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 oktober 2018 @ 08:05:54 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182664370
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je er vooral ook heel veel energie in kan stoppen is het heel makkelijk. En dan bedoel ik niet alleen tijd en lichamelijke energie, maar ook geestelijk. Zodra iets anders de overhand neemt en het meer bewegen/gezond eten (vergt voorbereiding) op de achtergrond komen, wordt het al een stuk moeilijker.

Ik besef steeds meer dat ik alleen genoeg lichamelijke en geestelijke energie heb om 1 ding goed te doen. Bij meerdere belangrijke ballen in de lucht houden wordt het al een ander verhaal, dan gaat alles middelmatig en niets echt goed. En als ik 'dat andere' dan al mijn tijd en energie geef, dan blijft er weinig over van het plan om meer te bewegen en gezond te leven.
Klopt, daarom ben ik ook voor het sporten gegaan. Mijn eigen cijfertjes enzo verbeteren, dat motiveert me. Allemaal lekkere dingen laten staan hou ik hooguit een paar weken vol dus doe ik niet, ik trap wel even een kwartiertje langer door op de hometrainer als ik een lekker toetje wil :+

Edit: ah ik dacht dat je bedoelde óf sporten óf gezond eten, maar je bedoelt in het leven algemeen :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 22 oktober 2018 @ 08:12:39 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182664428
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 08:02 schreef heywoodu het volgende:

Is het nog steeds wel te doen natuurlijk, alleen moet je dan denk ik wat meer discipline kweken. Ik kan sinds anderhalf jaar afvallen terwijl ik vrijwel exact hetzelfde blijf eten, puur omdat ik van 0 uur sporten naar best wat sporten ging :+
Die discipline heb ik niet is gebleken.
Wat Isa zegt, als er meerdere dingen shit gaan, houdt het snel op bij mij.
pi_182664457
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 08:05 schreef heywoodu het volgende:

Klopt, daarom ben ik ook voor het sporten gegaan. Mijn eigen cijfertjes enzo verbeteren, dat motiveert me. Allemaal lekkere dingen laten staan hou ik hooguit een paar weken vol dus doe ik niet, ik trap wel even een kwartiertje langer door op de hometrainer als ik een lekker toetje wil :+

Edit: ah ik dacht dat je bedoelde óf sporten óf gezond eten, maar je bedoelt in het leven algemeen :@
:Y ik bedoel in het algemeen.

Op zich geen gek idee hoor, om meer energie in sporten te steken. Hoef je je ook niet de hele tijd druk te maken wat je in je mond stopt. Als je het niet te gek maakt. Zo ben ik de afgelopen 30 kilo ook afgevallen. Alleen schiet bewegen en sporten er momenteel nogal in :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182664867
Ik gluur af en toe ook even om de hoek. Ben nu al een maand stabiel op ongeveer hetzelfde gewicht zonder opletten op eten en met minder sport dan ik wil. Maar dat ligt zo'n 6 kilo nog boven waar ik wil zijn. Alleen precies wat Isa zegt, op dit moment te weinig mentale energie en ruimte om daar echt wat aan te doen. Maar woensdag ga ik een weekje op vakantie en daarna ga ik van 5 naar 4 dagen werken, dus ik hoop dan weer met frisse energie aan de slag te gaan ermee en ook hier weer aan te sluiten.
  maandag 22 oktober 2018 @ 09:42:35 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_182665358
't is vooral allemaal erg persoonlijk. Ik kan er dus slecht tegen als mensen het stellen als "afvallen is zoeper easy" want nee, dat kun je niet stellen. Wat je wel kunt stellen is: "ik vind afvallen zoeper easy". Dat lijkt hetzelfde maar je boodschap is echt compleet anders :+
disclaimer
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 oktober 2018 @ 09:52:03 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182665506
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
't is vooral allemaal erg persoonlijk. Ik kan er dus slecht tegen als mensen het stellen als "afvallen is zoeper easy" want nee, dat kun je niet stellen. Wat je wel kunt stellen is: "ik vind afvallen zoeper easy". Dat lijkt hetzelfde maar je boodschap is echt compleet anders :+
Ik bedoel ook vooral dat het 'principe' heel simpel is (lijkt me): verbrand meer kcal dan je binnenkrijgt :+

Dat de uitvoering daarvan niet voor iedereen even makkelijk is snap ik natuurlijk. Als je bijvoorbeeld om wat voor reden dan ook weinig kunt sporten/bewegen moet je juist weer veel meer (doorgaans lekker) eten laten staan en inwisselen voor (lang niet altijd écht lekker) gezond eten, dat zou ik ook ontzettend lastig vinden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport maandag 22 oktober 2018 @ 10:37:42 #33
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_182666068
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
't is vooral allemaal erg persoonlijk. Ik kan er dus slecht tegen als mensen het stellen als "afvallen is zoeper easy" want nee, dat kun je niet stellen. Wat je wel kunt stellen is: "ik vind afvallen zoeper easy". Dat lijkt hetzelfde maar je boodschap is echt compleet anders :+
Aan de andere kant is het wel irritant als mensen dan vragen wat je gedaan hebt en dan doen alsof het niet kan wat jij gedaan hebt. Ik ben gewoon letterlijk gezonder gaan eten en niet meer alles op gaan eten maar dat lijkt dan weer niemand te geloven omdat het zo simpel klinkt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 22 oktober 2018 @ 11:07:36 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_182666470
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:37 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het wel irritant als mensen dan vragen wat je gedaan hebt en dan doen alsof het niet kan wat jij gedaan hebt. Ik ben gewoon letterlijk gezonder gaan eten en niet meer alles op gaan eten maar dat lijkt dan weer niemand te geloven omdat het zo simpel klinkt.
ik heb daar nooit last van, dus dat zou ik niet weten, maar ik geloof je graag.
Het hoeft ook geen welles nietes discussie te worden, ik wil alleen aangeven dat "het is" bij dit soort onderwerpen beter genuanceerd kan worden tot "ik vind" of "ik ervaar". Want ieder mens is anders :)
disclaimer
  Redactie Sport maandag 22 oktober 2018 @ 11:14:59 #35
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_182666595
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb daar nooit last van, dus dat zou ik niet weten, maar ik geloof je graag.
Het hoeft ook geen welles nietes discussie te worden, ik wil alleen aangeven dat "het is" bij dit soort onderwerpen beter genuanceerd kan worden tot "ik vind" of "ik ervaar". Want ieder mens is anders :)
Was ook niet echt om een discussie te starten. In theorie is het gewoon heel simpel, maar doe het maar eens. Ik heb ook 100 pogingen gedaan en ik kan nog steeds niet verklaren waarom het nu wel gelukt is.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 22 oktober 2018 @ 11:18:29 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_182666636
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:14 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Was ook niet echt om een discussie te starten. In theorie is het gewoon heel simpel, maar doe het maar eens. Ik heb ook 100 pogingen gedaan en ik kan nog steeds niet verklaren waarom het nu wel gelukt is.
Ja precies. Nou ja, er komt een moment dat het ineens klikt ofzo? Ik had dat ook toen ik stopte met roken. Pas toen ik het niet meer als straf maar als bevrijding zag, lukte het ook écht. Ik denk dat dat met afvallen / gezonder leven eigenlijk net zo werkt :Y
disclaimer
  maandag 22 oktober 2018 @ 11:26:45 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_182666760
Verder heb ik de weegschaal maar even genegeerd vanmorgen, de combinatie gruwelijk ongesteld / keiharde herfst zorgde ervoor dat ik alleen maar heel veel wilde eten en dat heb ik dus ook lekker gedaan :Y)
Ook nog eens 2 keer met de auto op pad geweest gisteren, dus niet eens mijn 10k stappen gehaald :')
Vandaag weer een dag :P
disclaimer
pi_182667040
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:37 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het wel irritant als mensen dan vragen wat je gedaan hebt en dan doen alsof het niet kan wat jij gedaan hebt. Ik ben gewoon letterlijk gezonder gaan eten en niet meer alles op gaan eten maar dat lijkt dan weer niemand te geloven omdat het zo simpel klinkt.
Check. Vooral het ongeloof dat ik geen voedselgroepen uitgesloten heb (of überhaupt geen streng dieet heb gevolgd) en tóch x kg ben afgevallen is mooi. :+

Het lastigste voor mij komt nu, want er hoeft niet echt veel meer af en ik heb ook niet zo heel veel zin om de rest van m'n leven alles te blijven tracken. Al laat ik er nu eigenlijk niets voor, dus op zich zou dat geen enorme problemen op moeten leveren. :+

En voor mij was het het afgelopen jaar simpel, want blijkbaar hebben vent en ik een positief effect op elkaar qua braaf sporten (de drempel om niet te gaan ligt hoger als de ander braaf is wezen sporten) en dankzij de weekplanning is het gewoon het makkelijkst om "gewoon" groente te koken. Te weinig tijd dan om over malle onzin na te denken qua voedsel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 22 oktober 2018 @ 11:42:25 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182667092
hier gaat het afvallen langzaam.. maar wel steeds beter..
of eigenlijk..
hier gaat het gezonder leven/ eten langzaam, maar wel steeds beter..

hvoor mij zijn het kleine dingen tips en trics overall en nergens die het iedere keer het iets makkelijker maken om een stapje in de geode richting te zetten..

het warm ontbijten helpt mij enorm en vind ik heerlijk :)
Daarnaast idd kleine dingen als : "neem het lekkere ding vlak voor je weggaat, dan kan je het maar 1 keer nemen " En hier kies ik er voor om minder suiker te eten, maar mezelf wel wat meer vet toe te staan.. kleine veranderingen,, stapje voor stapje.. ik kom er wel.. geen 30 kilo in een jaar, maar rustig om mijn gemakje.

Ik heb gemerkt dat als ALLES ineens anders moet, dat het dan te ingewikkeld is.. dan is er teveel stress en teveel druk.. dus ik heb het los gelaten..

en zo gaat het hopelijk werken hier.. na een zoektocht van 462109353098 andere manieren :')
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2018 @ 12:13:56 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182667965
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je er vooral ook heel veel energie in kan stoppen is het heel makkelijk. En dan bedoel ik niet alleen tijd en lichamelijke energie, maar ook geestelijk. Zodra iets anders de overhand neemt en het meer bewegen/gezond eten (vergt voorbereiding) op de achtergrond komen, wordt het al een stuk moeilijker.

Ik besef steeds meer dat ik alleen genoeg lichamelijke en geestelijke energie heb om 1 ding goed te doen. Bij meerdere belangrijke ballen in de lucht houden wordt het al een ander verhaal, dan gaat alles middelmatig en niets echt goed. En als ik 'dat andere' dan al mijn tijd en energie geef, dan blijft er weinig over van het plan om meer te bewegen en gezond te leven.
klinkt bekend... ik heb mijn huis redelijk op orde nu, begeleiding huiswerkmakend kind lukt ook, maar dan versloft eigen ik wel weer.

Maar ik kreeg gisteren wel een heel fijn compliment uit onverwachte hoek. Over hoe ik toch nog steeds ruim 22 kilo kwijt ben, al zo’n 12 jaar. Dat zet mijn struggle over die 5 kilo wel een beetje in perspectief.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sjeen op 22-10-2018 12:19:14 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182668250
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]


Maar ik kreeg gisteren wel een heel fijn compliment uit onverwachte hoek. Over hoe ik toch nog steeds ruim 22 kilo kwijt ben, al zo’n 12 jaar. Dat zet mijn struggle over die 5 kilo wel een beetje in perspectief.
Dat is wel echt iets om trots op te zijn :)
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:22:55 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182669068
Ik heb iets van 1.5 maand om er weer 5 kilo vanaf te krijgen. Ben benieuwd :')
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:29:03 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_182669204
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb iets van 1.5 maand om er weer 5 kilo vanaf te krijgen. Ben benieuwd :')
waarom maar 6 weken? Wat voor deadline is er dan?

Sjeen, ik vind dat ook oprecht een hele mooie prestatie!
Weet je ook waarom je zelf zo blijft hangen aan die 5 kilo? Welk verschil zou die 5 kilo voor jou maken?
disclaimer
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:33:19 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182669310
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
waarom maar 6 weken? Wat voor deadline is er dan?
Dan is er een bedrijfsfeest en wil dan wel een beetje goed in m'n vel zitten weer.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2018 @ 13:34:09 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182669326
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom maar 6 weken? Wat voor deadline is er dan?

Sjeen, ik vind dat ook oprecht een hele mooie prestatie!
Weet je ook waarom je zelf zo blijft hangen aan die 5 kilo? Welk verschil zou die 5 kilo voor jou maken?
in mijn hoofd is 78 kilo een mooi gewicht, weliswaar nog overgewicht maar toch. Dan pas ik net wat mooier in mijn kleren. Iets minder blubberig misschien, hoop ik.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182670368
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan is er een bedrijfsfeest en wil dan wel een beetje goed in m'n vel zitten weer.
Maar zou je alleen goed in je vel zitten als er 5 KG af is, dan?
  maandag 22 oktober 2018 @ 14:41:52 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182670544
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:32 schreef Felientje11 het volgende:

Maar zou je alleen goed in je vel zitten als er 5 KG af is, dan?
Yup, deze waren er ooit al vanaf (juli ong)
  maandag 22 oktober 2018 @ 14:47:26 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182670623
Morgen (23 oktober) start op NPO3 een vierdelige serie ‘Brard en Jekel: VetGelukkig?!’ Gepresenteerd door Diederik Jekel en Patty Brard.

“In Brard & Jekel: VetGelukkig?! laten Patty en Diederik hun lichaam en geest onderzoeken. Wat is hun vetpercentage en hoe bevooroordeeld zijn zij zelf als ze naar andere mensen kijken? Diederik zoekt in zijn laboratorium antwoorden op vragen als: waar blijft vet als je afvalt? Patty gaat op bezoek bij mensen die op het punt staan een maagverkleining te krijgen, maar spreekt ook met mensen die juist helemaal klaar zijn met diëten en hun ronde vormen volledig accepteren.”


#VetNieuwsgierig
The love you take is equal to the love you make.
pi_182671957
Ik had geschrapte worteltjes van de Lidl mee. Ze ruiken dus echt enorm naar zeep en smaken chemisch. Dafuq is deze?
Aids.
pi_182672072
Ik wilde mijn dikke buik weg hebben. Nu heb ik sinds vanmorgen geen overgewicht meer volgens BMI ( *O* ), maar die dikke pens zit er nog dus we gaan door.

Ik betwijfel overigens dat ik ooit tevreden zal zijn en mezelf ooit niet te dik zal vinden. :@
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:30:51 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_182672255
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:19 schreef Messina het volgende:
Ik wilde mijn dikke buik weg hebben. Nu heb ik sinds vanmorgen geen overgewicht meer volgens BMI ( *O* ), maar die dikke pens zit er nog dus we gaan door.

Ik betwijfel overigens dat ik ooit tevreden zal zijn en mezelf ooit niet te dik zal vinden. :@
ik zal maar niet zeggen dat die buik waarschijnlijk een permanente legacy van je tweede zwangerschap gaat zijn dan :')
Ik heb díe hoop iig allang laten varen.
disclaimer
pi_182672282
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zal maar niet zeggen dat die buik waarschijnlijk een permanente legacy van je tweede zwangerschap gaat zijn dan :')
Ik heb díe hoop iig allang laten varen.
:'(

Een meneer vroeg mij vorige week of ik nog lang moest... |:(
In alle eerlijkheid was hij wel 800 jaar oud of zo.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_182672358
Hier ook een gezond BMI, maar een ongezond dikke buik. En ik ben jong, niet zwanger geweest. Dus ik heb hoop op óóit een 'normale' buik. Je weet wel. Eentje die niet hangt.
pi_182672373
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:32 schreef Messina het volgende:

[..]

:'(

Een meneer vroeg mij vorige week of ik nog lang moest... |:(
In alle eerlijkheid was hij wel 800 jaar oud of zo.
Ah. Hoe heb je gereageerd?
pi_182672452
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:37 schreef Felientje11 het volgende:

[..]

Ah. Hoe heb je gereageerd?
Ik vroeg of hij nog lang moest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, die buik, de eerste plek waar vet bij mij aanslaat en de laatste (if ever) waar het weg gaat. Van mijn borsten is na ruim 20 kilo eraf in ieder geval maar weinig over. :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_182672504
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:41 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik vroeg of hij nog lang moest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, die buik, de eerste plek waar vet bij mij aanslaat en de laatste (if ever) waar het weg gaat. Van mijn borsten is na ruim 20 kilo eraf in ieder geval maar weinig over. :')
Ik had het wel een bazencomeback gevonden als je ‘m gewoon gemaakt had. :Y
Aids.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:51:13 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182672649
Zit nu te wachten op iemand, daarna kan ik onder de douche.
Dus zit nu droge sperziebonen te eten. Want die wil ik straks pas koken maar al wel trek :')
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2018 @ 16:58:02 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182672774
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Zit nu te wachten op iemand, daarna kan ik onder de douche.
Dus zit nu droge sperziebonen te eten. Want die wil ik straks pas koken maar al wel trek :')
rauw? Da’s volgens mij niet zo heel gezond.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:02:53 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182672890
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

rauw? Da’s volgens mij niet zo heel gezond.
Je hebt gelijk :o
Das kut :(
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:12:35 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_182673122
RIP
disclaimer
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:36:19 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182673514
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
RIP
Word ik wel mooi dun O+
pi_182675667
Gister voor het eerst in een maand weer in de sportschool geweest. Of nou ja: in de sportschool geweest en níet afslag fysio genomen (zit er bij in). En ik heb er geeneens spijt van vandaag :D Wel alleen borst, buik, schouders en rug kunnen doen, maar het begin is er O+

Verder vind ik het heel knap van mezelf dat het best goed lukt gewicht en eet-ritme vast te houden :o Maar echt tracken en hier bij houden zit er niet zo in meer..
pi_182675878
O: 2 sneden brood, 2 plakken Beemster kaas
T: appel
L: 325 gr Alpro yoghurt
T: vlugge Japie minder suiker
D: halve omelet met groente, sla en 2 stukjes brood
S: 23 km totaal gefietst buiten
pi_182676347
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
O: 2 sneden brood, 2 plakken Beemster kaas
T: appel
L: 325 gr Alpro yoghurt
T: vlugge Japie minder suiker
D: halve omelet met groente, sla en 2 stukjes brood
S: 23 km totaal gefietst buiten
Hoeveel kcal is dit?
pi_182676996
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoeveel kcal is dit?
Zonder het avond eten 704.

Is het te weinig?
pi_182677029
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:21 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Zonder het avond eten 704.

Is het te weinig?
Op het eerste gezicht komt het als weinig over :Y

Je D zal ook niet veel zijn toch?
pi_182677059
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht komt het al weinig over :Y

Je D zal ook niet veel zijn toch?
Denk het niet idd, was ook maar een halve omelet ipv een hele.

Zo nog iets pakken dus?
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:25:17 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_182677088
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:21 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Zonder het avond eten 704.

Is het te weinig?
Ik dacht dat je professionele begeleiding kreeg dit keer?
Met jouw stats heb je een bmr van rond de 2000. Dat zou moeten zijn waar je qua inname ongeveer op mikt. En naarmate je meer afvalt schroef je dat omlaag.
Maar een halve omelet als diner is pak m beet 200 calorieën erbij. Dan zit je op 900 kcal en daarmee 1100 kcal onder je absolute minimum.

Ja, dit is te weinig.
disclaimer
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:26:54 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182677117
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:23 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Denk het niet idd, was ook maar een halve omelet ipv een hele.

Zo nog iets pakken dus?
Wat storm zegt, je krijgt toch begeleiding?
Of is dat nog niet op touw gezet?

En wat gaat die begeleiding inhouden?
  Redactie Sport maandag 22 oktober 2018 @ 21:20:27 #70
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_182678503
Ik had vandaag:

O: sojayoghurt 230gr, lijnzaad 12gr, walnoten 10gr, aardbeien 75gr
L: 100gr andijvie, 100gr paprika, 81gr vleestomaat, 69gr komkommer, 130gr linzen, 30gr hummus, een volkoren snee (42gr) met 100% pindakaas 28gr
S: 4,2km hardlopen in 26min
T: banaan 114gr
D: 70gr volkoren macaroni, 250gr Bertolli kaas basilicum tomatensaus, 225gr Pastagroenten, 100gr vegan gehakt

Ik ben even expres zo specifiek. :) Dit is 1450 kcal.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 22 oktober 2018 @ 21:24:24 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182678596
FitBit in het Nederlands!
The love you take is equal to the love you make.
pi_182678702
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik had vandaag:

O: sojayoghurt 230gr, lijnzaad 12gr, walnoten 10gr, aardbeien 75gr
L: 100gr andijvie, 100gr paprika, 81gr vleestomaat, 69gr komkommer, 130gr linzen, 30gr hummus, een volkoren snee (42gr) met 100% pindakaas 28gr
S: 4,2km hardlopen in 26min
T: banaan 114gr
D: 70gr volkoren macaroni, 250gr Bertolli kaas basilicum tomatensaus, 225gr Pastagroenten, 100gr vegan gehakt

Ik ben even expres zo specifiek. :) Dit is 1450 kcal.
Dank voor het posten van dit lijstje! Geeft mij ook weer even een reminder van hoeveel je eigenlijk voor +-1500 kcal kan eten als je maar gezonde dingen uitkiest.
pi_182679118
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik dacht dat je professionele begeleiding kreeg dit keer?
Met jouw stats heb je een bmr van rond de 2000. Dat zou moeten zijn waar je qua inname ongeveer op mikt. En naarmate je meer afvalt schroef je dat omlaag.
Maar een halve omelet als diner is pak m beet 200 calorieën erbij. Dan zit je op 900 kcal en daarmee 1100 kcal onder je absolute minimum.

Ja, dit is te weinig.
Ja moet ehm 1 november weer praktijk ondersteunster en pas 6 november diëtist helaas.

Wel vandaag met m'n begeleiding gezonde verantwoorde boodschappen gedaan.

Thanks, want ik dacht zelf dat ik wel goed zat, maar te weinig dus!
  maandag 22 oktober 2018 @ 22:01:59 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182679239
Wezen zwemmen vanavond! O+

Mijn lijstje was zoiets van:
O: 2 plakken pannenkoekenspek + 3 eieren
T: 1 scholiertjes
L: carpaccio met extra salade
T: 2 muesli noten/muesli brood + 2 handen witte druiven zonder pit
D: gebakken aardappelen, spinazie, kipfilet met verschillende "rub"s ..

Al mn calorieën tellers weggedaan dus geen idee hoeveel kcals.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 22 oktober 2018 @ 22:02:45 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182679254
En PP...

Je weet toch dat 700 kcal VEEL te weinig Is? Of is dat iets nieuws voor Je?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182679339
Na de vakantie is het altijd weer even wennen. Ik heb me voorgenomen om koek en chocolade door de week te laten staan.
Vandaag een drukke dag gehad:
O: brood met halvarine en hagelslag
T: 2 koppen thee, banaan
L: brood met kalkoenfilet en kaas (toen was de lunchtijd voorbij)
T: thee, brood met kalkoenfilet en kaas
D: preistamppot met vegaburger, kwark met beetje vla
T: 2 koppen thee, 1/2 banaan

[ Bericht 1% gewijzigd door Hupje op 22-10-2018 22:31:08 ]
pi_182679341
700kcal? Dat is een gemiddelde avondmaaltijd. Geen daglijst.
pi_182679388
Dat is net mn ontbijt :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182680234
Te weinig idd, morgen wat meer kcal eten. 700 is zeker te weinig maar ik dacht avond eten ook nog zo'n 500. Al kan ik dat avond eten heel slecht inschatten.
pi_182680470
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Te weinig idd, morgen wat meer kcal eten. 700 is zeker te weinig maar ik dacht avond eten ook nog zo'n 500. Al kan ik dat avond eten heel slecht inschatten.
Dan pak je toch my fitness pal erbij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182683433
Mijlpaal! Net een broek in een maat kleiner aangetrokken en hij past! *O*
En niet, ik heb m'n vetrollen erin weten te duwen, nee, echt gewoon comfortabel! *O* *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_182683581
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 06:44 schreef quickstepster het volgende:
Mijlpaal! Net een broek in een maat kleiner aangetrokken en hij past! *O*
En niet, ik heb m'n vetrollen erin weten te duwen, nee, echt gewoon comfortabel! *O* *O*
*O*
Aids.
pi_182683612
Lijstje gisteren:

O: cracker kaas, rijstwafel kip, beetje komkommer.
T: banaan
L: kwark met appel en lijnzaad
T: 1 worteltje, daarna weggetyft en 2 rijstwafels kipfilet gegeten als alternatief.
D: Chili met huttenkase.
Totaal volgens MFP: 1520 kcals
Aids.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:09:32 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182683696
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Te weinig idd, morgen wat meer kcal eten. 700 is zeker te weinig maar ik dacht avond eten ook nog zo'n 500. Al kan ik dat avond eten heel slecht inschatten.
Hoe moeilijk is het dan om 2 eieren, een handje sla en 2 stukjes brood in te voeren in een van de vele apps?
Sorry hoor, ik snap jou gewoon niet. Hoe lang lees je niet al mee hier?
Ondertussen weet jij toch ook wel dat 1000kcal per dag veel te weinig is en dat jij dan meestal na een dag of wat van alles in je mik gaat zitten schuiven ‘s avonds?

Kijk nou eens echt goed naar lijstjes van mensen als SQ, DeLuna etc. en neem daar qua hoeveelheden een voorbeeld aan.
***
pi_182683894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 06:59 schreef Mss het volgende:
Lijstje gisteren:

O: cracker kaas, rijstwafel kip, beetje komkommer.
T: banaan
L: kwark met appel en lijnzaad
T: 1 worteltje, daarna weggetyft en 2 rijstwafels kipfilet gegeten als alternatief.
D: Chili met huttenkase.
Totaal volgens MFP: 1520 kcals
Waar smaakt lijnzaad naar?
pi_182683963
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:35 schreef MCH het volgende:

[..]

Waar smaakt lijnzaad naar?
Er zit vrij weinig smaak aan en daarnaast gooi ik nog kaneel in mijn kwark dus ik proef het niet. Lijnzaad eet ik puur voor de vezels, ik ga er goed van kakken :7
Aids.
pi_182683994
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:45 schreef Mss het volgende:

[..]

Er zit vrij weinig smaak aan en daarnaast gooi ik nog kaneel in mijn kwark dus ik proef het niet. Lijnzaad eet ik puur voor de vezels, ik ga er goed van kakken :7
O handig middeltje dus tegen oude vrouwen kwaaltjes :o
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:46:53 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_182684558
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 06:44 schreef quickstepster het volgende:
Mijlpaal! Net een broek in een maat kleiner aangetrokken en hij past! *O*
En niet, ik heb m'n vetrollen erin weten te duwen, nee, echt gewoon comfortabel! *O* *O*
Nice!!
disclaimer
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:50:18 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_182684616
Lijstje gisteren werd:

O: 1 banaan, 200gr volle yoghurt, 30gr muesli, wat bramen, koffie met suiker
T: appel, 2 koffie met suiker
L: 200 gr spinazie met 125gr forel en 200gr komkommer
T: 8 Napoleon citroenballen en een pakje lu mini crackers
D: 3 gebakken eieren, 3 plakken ham
T: 50 gram pure chocolade kruidnoten

Dit is dus 1700 kcal by the way:+

Weegschaal zat weer lekker hoog op 71,6 :P
disclaimer
pi_182684829
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het dan om 2 eieren, een handje sla en 2 stukjes brood in te voeren in een van de vele apps?
Sorry hoor, ik snap jou gewoon niet. Hoe lang lees je niet al mee hier?
Ondertussen weet jij toch ook wel dat 1000kcal per dag veel te weinig is en dat jij dan meestal na een dag of wat van alles in je mik gaat zitten schuiven ‘s avonds?

Kijk nou eens echt goed naar lijstjes van mensen als SQ, DeLuna etc. en neem daar qua hoeveelheden een voorbeeld aan.
Omdat ik ergens anders at, er werd voor me gekookt. Maar ik had het op de gok kunnen doen idd.

Die lijstjes zijn idd veel meer, daar maar een voorbeeld aan nemen, ik ga zo even op papier m'n weekmenu bijwerken :)
pi_182684845
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan pak je toch my fitness pal erbij.
Ja ik gebruik nu de app Food.
Die vind ik wel fijn. Kan ik ook alles in voeren.

Net even alles ingesteld en hij zegt dat ik als ik duurzaam wil afvallen 2068 kcal per dag moet/mag.

Gister was dus veel te weinig!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:22:11 #92
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_182684939
Ik kom ook maar weer eens meeposten. Even rust gehad en niet echt opgelet. Wel ietsje zwaarder geworden, maar dat is niet gek. Ik heb me behoorlijk laten gaan ☹. Vanmorgen zei de weegschaal 83,7.
Nu weer even alles tracken en netjes bijhouden en geen lepels chocopasta, grote stukken kaas etc meer tussendoor in mijn mond proppen.

O: yoghurt, aardbei, muesli
T: banaan
L: 2 wortelwraps met carpaccio en rucola
T: gekookt ei
D: even kijken welk gerecht het vanavond wordt
pi_182684979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:22 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik kom ook maar weer eens meeposten. Even rust gehad en niet echt opgelet. Wel ietsje zwaarder geworden, maar dat is niet gek. Ik heb me behoorlijk laten gaan ☹. Vanmorgen zei de weegschaal 83,7.
Nu weer even alles tracken en netjes bijhouden en geen lepels chocopasta, grote stukken kaas etc meer tussendoor in mijn mond proppen.

O: yoghurt, aardbei, muesli
T: banaan
L: 2 wortelwraps met carpaccio en rucola
T: gekookt ei
D: even kijken welk gerecht het vanavond wordt
En ik maat denken dat ik de enige was met lepels chocolade pasta :@
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:25:52 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182684991
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En ik maat denken dat ik de enige was met lepels chocolade pasta :@
Ik deed het altijd met een mes :+
En dan wel gewoon nutella, geen andere chocopasta.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:44:21 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182685189
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik deed het altijd met een mes :+
En dan wel gewoon nutella, geen andere chocopasta.
Nutella is geen chocopasta, dat is hazelnootpasta :{w (en lang niet zo lekker als chocopasta, hoewel ik me dan weer totaal niet kan voorstellen dat iemand dat met lepels tegelijk naar binnen werkt ipv op brood ofzo, dat lijkt me dan weer niet lekker :o )
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182685241
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 06:44 schreef quickstepster het volgende:
Mijlpaal! Net een broek in een maat kleiner aangetrokken en hij past! *O*
En niet, ik heb m'n vetrollen erin weten te duwen, nee, echt gewoon comfortabel! *O* *O*
*O* *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En ik maat denken dat ik de enige was met lepels chocolade pasta :@
:@

Hier ook met een mes, trouwens. Goeie indicatie van waar ik zit in m'n cyclus als ik de ingeving krijg. :')

Eten zal vanavond wel wat mal worden, maar dat moet maar. Het is niet alsof ik er wat aan kan veranderen. _O- (Iets met werk en er zouden broodjes geregeld worden. Dus we zien wel.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182685429
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 06:44 schreef quickstepster het volgende:
Mijlpaal! Net een broek in een maat kleiner aangetrokken en hij past! *O*
En niet, ik heb m'n vetrollen erin weten te duwen, nee, echt gewoon comfortabel! *O* *O*
Oh super, fijn gevoel is dat he :) (voor zover ik het me kan herinneren :'))
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:06:12 #98
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_182685549
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En ik maat denken dat ik de enige was met lepels chocolade pasta :@
Nope, hier nog een schuldige! En met 2 peuters die het erg lekker vinden, onmogelijk om niet in huis te hebben 🙈. Anders zou ik het gewoon niet kopen.
pi_182685574
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:59 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Oh super, fijn gevoel is dat he :) (voor zover ik het me kan herinneren :'))
Yup. Jaaaaren geleden dat ik in een 46 paste. Volgende mijlpaal is hopelijk binnenkort onder de 100 op de weegschaal. Slow but steady :Y
Gek? kan je dat eten?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:14:59 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182685710
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:

Nope, hier nog een schuldige! En met 2 peuters die het erg lekker vinden, onmogelijk om niet in huis te hebben 🙈. Anders zou ik het gewoon niet kopen.
Maar over peuters heb je toch wat te zeggen? Zeuren 2 weken en dan is het wel klaar lijkt me :+
pi_182685745
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:08 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Yup. Jaaaaren geleden dat ik in een 46 paste. Volgende mijlpaal is hopelijk binnenkort onder de 100 op de weegschaal. Slow but steady :Y
Ik pas nu in sommige 46, maar meestal 48.

En ja daar kijk ik ook echt naar uit, eindelijk 2 getallen, al heb ik nog een lange weg te gaan (23,nog wat kilo). Maar zoals je zegt, slow but steady!
pi_182685823
O: banaan, 250 gr Alpro yoghurt
T: 2 rijstwafels, 2 x beetje pindakaas erop
L: 2 sneden brood, 2 x appelstroop dun laagje
T: appel, vlugge Japie minder suiker met klein laagje roomboter
D: courgette ovenschotel
S: half uur wandelen buiten

Kom nu, zonder het avond eten op 992 kcal uit. Avond eten moet ik nog even uitrekenen, nog steeds vrij weinig toch? Misschien toch maar iets van havermout toevoegen aan de yoghurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2018 10:23:16 ]
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:39:48 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_182686079
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
O: banaan, 250 gr Alpro yoghurt
T: 2 rijstwafels, 2 x beetje pindakaas erop
L: 2 sneden brood, 2 x appelstroop dun laagje
T: appel, vlugge Japie minder suiker met klein laagje roomboter
D: courgette ovenschotel
S: half uur wandelen buiten

Kom nu, zonder het avond eten op 992 kcal uit. Avond eten moet ik nog even uitrekenen, nog steeds vrij weinig toch? Misschien toch maar iets van havermout toevoegen aan de yoghurt.
ligt er aan wat er allemaal in de ovenschotel zit. Maar 4 boterhammen mag je ook best hebben hoor ;)
disclaimer
pi_182686109
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
O: banaan, 250 gr Alpro yoghurt
T: 2 rijstwafels, 2 x beetje pindakaas erop
L: 2 sneden brood, 2 x appelstroop dun laagje
T: appel, vlugge Japie minder suiker met klein laagje roomboter
D: courgette ovenschotel
S: half uur wandelen buiten

Kom nu, zonder het avond eten op 992 kcal uit. Avond eten moet ik nog even uitrekenen, nog steeds vrij weinig toch? Misschien toch maar iets van havermout toevoegen aan de yoghurt.
En anders al iets meer pindakaas, appelstroop en roomboter smeren.
Ben je zo weer een paar 100kcal verder.
pi_182686178
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
O: banaan, 250 gr Alpro yoghurt
T: 2 rijstwafels, 2 x beetje pindakaas erop
L: 2 sneden brood, 2 x appelstroop dun laagje
T: appel, vlugge Japie minder suiker met klein laagje roomboter
D: courgette ovenschotel
S: half uur wandelen buiten

Kom nu, zonder het avond eten op 992 kcal uit. Avond eten moet ik nog even uitrekenen, nog steeds vrij weinig toch? Misschien toch maar iets van havermout toevoegen aan de yoghurt.
Al een verbetering met gisteren. Maar je hebt zelf gisteren berekend hoeveel kcal je nodig hebt om duurzaam af te vallen. En dat is méér dan 992 + een portie courgette ovenschotel.

Ik begrijp dat je, naast problemen met eten, ook andere psychische problematiek is. Daarom weet ik niet zeker of dit advies bij jou(w leven nu) past. Maar probeer eens een dagmenu te creeëren waar je jezelf 'de rest van je leven' op ziet leven. Een realistisch aantal kcal op een dag, met veel voedzame producten. Zoals bijvoorbeeld zo'n courgette schotel en zo'n omelet.

Als je dit een tijd volhoudt, ga je zéker snel resultaat zien, op basis van jouw huidige BMI. En het verkleint de kans op eetbuiten en/of overeten.
pi_182686275
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:44 schreef heywoodu het volgende:

Nutella is geen chocopasta, dat is hazelnootpasta :{w (en lang niet zo lekker als chocopasta, hoewel ik me dan weer totaal niet kan voorstellen dat iemand dat met lepels tegelijk naar binnen werkt ipv op brood ofzo, dat lijkt me dan weer niet lekker :o )
O+ ^O^ Mijn lief snapt niet dat ik dol ben op chocopasta, maar nutella héél vies vind. Hij zegt dat dat hetzelfde is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:54:24 #107
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182686329
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+ ^O^ Mijn lief snapt niet dat ik dol ben op chocopasta, maar nutella héél vies vind. Hij zegt dat dat hetzelfde is.
Gelukkig snapt de mijne het heel goed. O+

Dat er daardoor meestal drie verschillende soorten chocopasta in huis zijn, negeren we maar even. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:54:28 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182686332
Good busy, quickstepster! *O*

Mijn cyclus-vreetmonster is weer vertrokken, gelukkig :') Rare jongens, die hormonen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+ ^O^ Mijn lief snapt niet dat ik dol ben op chocopasta, maar nutella héél vies vind. Hij zegt dat dat hetzelfde is.
Ik lust beide, maar huh :D Dat is toch best wel merkbaar wat anders, zou ik denken :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:59:16 #109
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182686405
Ik doe dat soort dingen nooit met Nutella of chocopasta... wel met speculoospasta :@
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182686442
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik doe dat soort dingen nooit met Nutella of chocopasta... wel met speculoospasta :@
Volgens mij heb ik daar ook de ingrediënten van gelezen en dacht: god, wat een troep zit hier in. Sindsdien nooit meer gegeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:02:22 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_182686456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik doe dat soort dingen nooit met Nutella of chocopasta... wel met speculoospasta :@
Ja, speculoos moet ik ook niet in huis hebben :')
Verder heb ik wél pindakaas, 4 soorten hagelslag, hazelnootpasta, appelstroop, vruchtenhagel, honing en jam in huis en kan dat allemaal redelijk goed met rust laten. Meestal. :')
disclaimer
pi_182686513
Wij hebben drie soorten pindakaas in huis :')
Aids.
pi_182686834
Hier nutella, duo penotti, vruchtenhagel, xxl hagelslag melk, appelstroop, jam, pindakaas met en zonder nootjes :') en op een slechte dag schuif ik het rustig allemaal naar binnen.

Ik ben ongesteld en heb zo'n zin in pannenkoeken :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182686928
Ja, ik wil ook een pannenkoek. Maar we hebben geen basterdsuiker, citroen, jam of stroop in huis en dan is het toch allemaal net wat minder lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:35:59 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182686968
Ik heb een potje kastanjesmeersel meegenomen bij de Lidl. Is bedoeld als broodbeleg. Vrij veel suiker. Ik vind het maar een waterige substantie en ook niet echt heel lekker.

Stond er gisteren een lepeltje uit te eten.

Ik overweeg om het weg te gooien.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:37:17 #116
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182686993
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een potje kastanjesmeersel meegenomen bij de Lidl. Is bedoeld als broodbeleg. Vrij veel suiker. Ik vind het maar een waterige substantie en ook niet echt heel lekker.

Stond er gisteren een lepeltje uit te eten.

Ik overweeg om het weg te gooien.
Als het niet echt lekker is, maar wel uitnodigt tot uitlepelen, zou ik het inderdaad wegkiepen/er een ander slachtoffer voor zoeken. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:46:14 #117
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182687168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Gelukkig snapt de mijne het heel goed. O+

Dat er daardoor meestal drie verschillende soorten chocopasta in huis zijn, negeren we maar even. :')
Nutella én drie soorten chocopasta? :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:47:37 #118
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182687192
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nutella én drie soorten chocopasta? :o
Nee, want Nutella maakt me (letterlijk) ziek. En het is vies, dat ook nog. :+

Wel puur, cookies & cream en Jumbo-Duo Penotti (niet voor mij). :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182687209
Wij hebben maar weinig broodbeleg in huis als ik dit lees.
Pure hagelslag (maar dat is voor door de kwark) en smeerkaas.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:49:23 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182687223
Ik heb enkel kipfilet in huis en dat is voor op brood icm een gebakken ei :+
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:51:14 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182687256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Als het niet echt lekker is, maar wel uitnodigt tot uitlepelen, zou ik het inderdaad wegkiepen/er een ander slachtoffer voor zoeken. :Y
Of ik doe creatief.

http://ikhouvanbakken.blo(...)e-met-creme-van.html

:9
The love you take is equal to the love you make.
pi_182687262
Ik heb alleen pindakaas en een andere notenpasta in huis. Al het andere is alleen maar suiker (en zou ik van gaan snoepen).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182687280
quote:
Zit er in die kastanjecrème van het recept ook suiker dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:53:49 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182687303
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zit er in die kastanjecrème van het recept ook suiker dan?
Ja. Ik vond eerst een recept met kastanjepuree. Daar moest echt geen crème in want die was gezoet. Dus toen zocht ik verder en vond ik deze.
The love you take is equal to the love you make.
pi_182687344
Ik eet wel veel minder pindakaas sinds ik heb ontdekt dat een eetlepel pindakaas (in de kwark ofzo) ruim 200 kcals is ;(
Aids.
pi_182687392
Ik ben gewoon een boterham minder gaan eten, maar doe daar dan wel op wat ik lekker vind. Pindakaas, hagelslag, noem het maar :P

En zonder zou ik ook niet genoeg binnen krijgen op een dag vrees ik.
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:00:46 #127
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182687422
quote:
Ook een optie. :D

Weggewerkt is weggewerkt. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:03:45 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182687464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ook een optie. :D

Weggewerkt is weggewerkt. :9
Het toeval wil dat ik ook nog van twee repen chocolade af moet. We hebben normaal 72% cacao en laatst per ongeluk twee van 85% meegenomen. Die zijn dus niet lekker, als blokje bij een espresso.

Ik zal nog wel even verslag uitbrengen als het ervan komt. Al vind ik het bijna duivels om hier te melden, want het is natuurlijk een caloriebom. })
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:29:24 #129
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182687768
Waarom neem je ze niet mee naar werk dan Lienekien?
Ze hebben hier nu de tony chocolonely witte chocolade met cocos en ananas liggen op de koffie tafel :r
Bonbons Mogen ze ook wel meenemen, dat lust ik ook niet ^O^

lijstje van vandaag :

O: rode linzen soep met spekjes
t: banana
L: uiensoep, salade met danishblue, krentebolmet roomboter
t: handje noten
D: HF iets met noedels
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182688090
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:29 schreef Barreltje het volgende:
Waarom neem je ze niet mee naar werk dan Lienekien?
Ze hebben hier nu de tony chocolonely witte chocolade met cocos en ananas liggen op de koffie tafel :r
Bonbons Mogen ze ook wel meenemen, dat lust ik ook niet ^O^

lijstje van vandaag :

O: rode linzen soep met spekjes
t: banana
L: uiensoep, salade met danishblue, krentebolmet roomboter
t: handje noten
D: HF iets met noedels
Mag ik het recept van de rode linzen soep? :)
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:07:19 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182688208
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Mag ik het recept van de rode linzen soep? :)
koop een verspakket rode linzen soep bij de AH, gooi het in de pan, klaar! ;)

ik heb er zelf spekjes bijgevoegd omdat ik het lekker vind om iets knapperigs in mijn soep te hebben.. pompoen pitten oid is ook een optie als je het vegetarisch wil houden
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182688279
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

koop een verspakket rode linzen soep bij de AH, gooi het in de pan, klaar! ;)

ik heb er zelf spekjes bijgevoegd omdat ik het lekker vind om iets knapperigs in mijn soep te hebben.. pompoen pitten oid is ook een optie als je het vegetarisch wil houden
Oh die! Ik heb daar vaak de tomatensoep van en ik zie inderdaad altijd de linzensoep er ook bij staan. Nooit genomen, omdat ik toch elke keer weer op safe speel en de tomatensoep neem :') Ik ga 'm vanavond eens klaar maken!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:12:54 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182688316
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:29 schreef Barreltje het volgende:
Waarom neem je ze niet mee naar werk dan Lienekien?
Ze hebben hier nu de tony chocolonely witte chocolade met cocos en ananas liggen op de koffie tafel :r
Bonbons Mogen ze ook wel meenemen, dat lust ik ook niet ^O^

lijstje van vandaag :

O: rode linzen soep met spekjes
t: banana
L: uiensoep, salade met danishblue, krentebolmet roomboter
t: handje noten
D: HF iets met noedels
Ik had stiekem al bedacht dat ze wel geschikt waren om iets mee te bakken. Wat ik natuurlijk alsnog ook bij anderen kan slijten. })
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:39:03 #134
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_182689950
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar over peuters heb je toch wat te zeggen? Zeuren 2 weken en dan is het wel klaar lijkt me :+
Haha, dat is zo. Maar verder snoepen ze niet (zeuren alleen om fruit 😂), dus ik vind het wel prima. Ze eten in ieder geval een stuk meer en beter dan ik zelf deed op die leeftijd.
pi_182693237
o: banaan, 250 gr alpro yoghurt
t: rijstwafel 2 x, 2 x laagje pindakaas
l: 2 sneden brood, 2 x laagje stroop
t: appel, vlugge japie minder suiker, laagje roomboter
d: courgette oven schotel (courgette, gehakt, rijst, tomatenpuree, prei, tijm, peper, geraspte kaas)
s: half uur gewandeld

Alles bij elkaar kom ik nu op 1523 kcal. Vanavond dus nog iets kleins pakken.
Normaal zou ik een 2e bord pakken, want het was erg lekker het avondeten, maar in plaats daarvan maak ik er 2 porties van om in te vriezen. :)
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:10:00 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_182693258
Het was erg lekker, je hebt dus je avondeten al op? :D
disclaimer
pi_182693319
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Het was erg lekker, je hebt dus je avondeten al op? :D
Ja, ook iets om nog even aan te wennen en aan te leren, later eten.
Ik was nu om 5 over 5 klaar, maar het komt soms voor dat ik om kwart over 4 of half 5 al eet, maar das puur uit gewoonte eigenlijk, niet uit honger.

Maar dat moet nog wel later! Ik wil rond half 6 gaan eten.
pi_182693335
Bij m'n ex thuis aten we om 7 uur meestal, man ik ging stuk haha :D
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:15:15 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_182693387
En hoe laat ga je slapen? Want als je om 17:00 al je eten al gehad hebt kan ik me voorstellen dat je tegen 21:00 weer flink de munchies krijgt.
disclaimer
pi_182693777
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
En hoe laat ga je slapen? Want als je om 17:00 al je eten al gehad hebt kan ik me voorstellen dat je tegen 21:00 weer flink de munchies krijgt.
Ik ga ook meestal rond 9 naar bed :') soms eerder soms later. Soms meteen slapen, soms niet.
pi_182693797
Hoe laat eten jullie dan meestal?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:32:44 #142
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_182693979
Wij eten tussen 18:00 en 19:00 meestal. Vanavond rond 18:30.
J is vaak pas na 18:00 thuis van zijn werk.
pi_182694023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:32 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Wij eten tussen 18:00 en 19:00 meestal.
Dit :Y
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:34:34 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182694028
Verschilt. Ergens tussen 17.30 en 20.00
Net hoe laat ik klaar ben met werk en hoeveel honger ik heb.

Maar laatste tijd wel regelmatig rond 18.00. Wat eigenlijk wat te vroeg is voor mij. Maar meestal ook geen zin in eerst wat kleins te eten.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:38:49 #145
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182694135
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe laat eten jullie dan meestal?
Verschilt, tussen 17.45 (bij vroeg sporten) en 18.30 zo ongeveer. En dan vaak nog een avond-T rond 21, dan tussen 23-00 richting bed.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182694330
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:32 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Wij eten tussen 18:00 en 19:00 meestal. Vanavond rond 18:30.

Dit inderdaad.
Ik merk dat ik de laatste tijd minder behoefte heb aan een middagsnack na de lunch. Daardoor eet ik tegenwoordig vaker wat eerder, rond 17:30 ofzo.
pi_182694453
Ik verbaas mezelf soms zó. Zit momenteel sinds een paar weken weer in de goede flow.
Voelde me vanmorgen trots dat ik zonder moeite langs de uitgebreide kruidnoot-afdeling van de AH liep. Die ongezonde troep heb ik niet nodig, dacht ik trots.

Vorige maand at ik minimaal 10 zakken leeg.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:57:00 #148
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182694488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:55 schreef Felientje11 het volgende:
Ik verbaas mezelf soms zó. Zit momenteel sinds een paar weken weer in de goede flow.
Voelde me vanmorgen trots dat ik zonder moeite langs de uitgebreide kruidnoot-afdeling van de AH liep. Die ongezonde troep heb ik niet nodig, dacht ik trots.

Vorige maand at ik minimaal 10 zakken leeg.
Niet dat het er direct mee te maken heeft, maar deels wel een beetje: ik probeer altijd kort na het eten naar de supermarkt te gaan, in elk geval zeker niet te lang na het eten. Met een gevulde maag is het toch een stuk makkelijker om al dat lekkers even over te slaan :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:01:43 #149
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_182694609
Stap 1 is gezet: Nieuwe batterij in de weegschaal. Morgen ff kijken waar ik nu sta, na 3 maanden nauwelijks opletten.

Begin augustus was ik 75, wil graag terug naar 72.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_182694614
Stipt 17:05 uur.
Je raekt an de dinge geweun.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:03:53 #151
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182694660
Avondeten is hier overigens grofweg tussen 17.30 en 18.15, altijd een beetje afhankelijk van het één of het ander (werk, sport op TV, bezigheden rond het huis etc).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182695319
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niet dat het er direct mee te maken heeft, maar deels wel een beetje: ik probeer altijd kort na het eten naar de supermarkt te gaan, in elk geval zeker niet te lang na het eten. Met een gevulde maag is het toch een stuk makkelijker om al dat lekkers even over te slaan :+
Jup, ook één van mijn tactieken. Werkt goed. Al ga ik in mijn 'slechte' periodes gerust met een buik vol ongezond eten naar de winkel voor nog meer ongezond eten.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:35:30 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_182695335
Ik ben rond 17:30 klaar met werken, dan naar het kdv om de kinderen op te halen, naar huis, eten koken en opeten. Ik ben doorgaans zéér content als ik om 18:30 de prak op tafel heb. En dan is dat meestal iets geprepts uit de diepvries :')
disclaimer
pi_182695650
Ik eet meestal rond 19.00 uur. Terwijl wij meestal niet heel laat thuis zijn van werk.
Aids.
pi_182695671
Ergens tussen 6 en 7. Tenzij het eerder moet.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:51:37 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_182695741
Voordat ik kinderen had aten wij altijd pas rond half acht :D
disclaimer
pi_182695926
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Voordat ik kinderen had aten wij altijd pas rond half acht :D
Mja, soms ook wel. Ik ben niet zo moeilijk :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182696053
Hoi! Ik doe weer een poging tot meeposten.

Mijn avondeten is meestal 18:30 of later, ben meestal dan pas thuis. Als het te lang duurt word ik hangry :@

O dubbele boterham pindakaas, koffie en karnemelk

T bonbon, mandarijn, boterham hoemoes

L kippensoep, dubbele boterham hoemoes, karnemelk

T appel, mandarijn, boterham hoemoes

D verse pasta met rode saus, spekjes, champignons en groente

B? Ik heb zoveel geluierd de laatste tijd dat ik nu geen tijd heb :@
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:06:09 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182696098
Ik ben weer een beetje aan het tracken. Zit nu op 1700 kcal, wel een beetje m'n max. Misschien nog een sinaasappel of komkommer als toetje.

Gips is eraf, nof altijd wle last van enkel.
Maar gister gesport en vanavond ook weer. Moet 't toch echt weer oppakken.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:09:06 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182696154
Wat fijn Cue!!!

Vandaag de dag van de uitvoeting van mijn stage-uitvaart. Na afloop voelde ik me net een leeggelopen ballonnetje. ;) Best een pittige week na 4-5 maanden niet werken. :@ En niet supergoed geslapen want helemaal hieperdepiep dus als ik ‘s nachts wakker werd was terug in slaap vallen niet makkelijk.

En dus reed ik naar huis en dacht: Oeh, ik heb zin in chips!
En dacht toen: Nee... ik heb geen honger, ik ben alleen maar heel erg moe!

En dus reed ik niet langs de supermarkt maar meteen naar huis, ben meteen naar boven gelopen en heb 5 kwartier geslapen. O+
Willpower... I has it! *)
Sometimes. ;) :@
***
pi_182696180
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Wat fijn Cue!!!

Vandaag de dag van de uitvoeting van mijn stage-uitvaart. Na afloop voelde ik me net een leeggelopen ballonnetje. ;) Best een pittige week na 4-5 maanden niet werken. :@ En niet supergoed geslapen want helemaal hieperdepiep dus als ik ‘s nachts wakker werd was terug in slaap vallen niet makkelijk.

En dus reed ik naar huis en dacht: Oeh, ik heb zin in chips!
En dacht toen: Nee... ik heb geen honger, ik ben alleen maar heel erg moe!

En dus reed ik niet langs de supermarkt maar meteen naar huis, ben meteen naar boven gelopen en heb 5 kwartier geslapen. O+
Willpower... I has it! *)
Sometimes. ;) :@
*O* yay! O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:16:33 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182696308
Uitvoeting? Stage uitvaart? Is dat een echte of in scene dan?

En netjes gedaan!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:22:48 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182696437
Een echte. Ik ben vorige week wiensdag meegegaan naar de melding en de afgelopen week samen met mijn stagebegeleidster de uitvaart voorbereid en geregeld. En vandaag was de dag van de kerkdienst en de crematie erna.
***
pi_182696534
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Een echte. Ik ben vorige week wiensdag meegegaan naar de melding en de afgelopen week samen met mijn stagebegeleidster de uitvaart voorbereid en geregeld. En vandaag was de dag van de kerkdienst en de crematie erna.
Ik zou dat werk echt nooit kunnen doen, ik vind het knap BE :*
Ik jank zo mee met de familie :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:26:56 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182696545
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Een echte. Ik ben vorige week wiensdag meegegaan naar de melding en de afgelopen week samen met mijn stagebegeleidster de uitvaart voorbereid en geregeld. En vandaag was de dag van de kerkdienst en de crematie erna.
Gmaah nice. Ging verder goed?
pi_182696678
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Een echte. Ik ben vorige week wiensdag meegegaan naar de melding en de afgelopen week samen met mijn stagebegeleidster de uitvaart voorbereid en geregeld. En vandaag was de dag van de kerkdienst en de crematie erna.
Dus je werkt of gaat werken bij een uitvaartcentrum? Pittig wel denk ik.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:34:37 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182696723
Ja, ging prima allemaal. En de familie was zo fijn en lief Isa. Het was een mevrouw van in de 80, ongetrouwd met nog drie zussen over. Uit een klein dorpje. Iedereen kent elkaar en zo lief en gastvrij.
Ik kreeg daarstraks gewoon drie dikke zoenen en een knuffel van ze. O+ Zo onverwacht maar lief!
***
pi_182696754
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ging prima allemaal. En de familie was zo fijn en lief Isa. Het was een mevrouw van in de 80, ongetrouwd met nog drie zussen over. Uit een klein dorpje. Iedereen kent elkaar en zo lief en gastvrij.
Ik kreeg daarstraks gewoon drie dikke zoenen en een knuffel van ze. O+ Zo onverwacht maar lief!
Ik denk wel dat het heel dankbaar werk is :Y Klinkt als een fijne uitvaart. Maar je krijgt ook kindjes en moeders van begin 30 en papa's die plots in een auto ongeluk om komen. Moeilijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:38:07 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182696812
Ja, zeker... dat wordt echt ook wel zwaar.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dus je werkt of gaat werken bij een uitvaartcentrum? Pittig wel denk ik.
Ik heb besloten dat ik mijn eigen onderneming ga starten. Op mijn eigen manier mensen helpen, niet gebonden aan een grote verzekeraar en bulk afspraken.
En ja, heel pittig, maar het is me wel op het lijf geschreven, het geregel, helpen, doen.
***
pi_182696966
Fijn dat het goed ging BE!! Lijkt me een prachtig (maar zwaar, maar prachtig) beroep! Mijn moeder heeft het ook nog wel overwogen of dat wat voor haar was..
pi_182696986
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zeker... dat wordt echt ook wel zwaar.

[..]

Ik heb besloten dat ik mijn eigen onderneming ga starten. Op mijn eigen manier mensen helpen, niet gebonden aan een grote verzekeraar en bulk afspraken.
En ja, heel pittig, maar het is me wel op het lijf geschreven, het geregel, helpen, doen.
Mooi en dankbaar, dat zal het ook zijn :)
pi_182697121
Vandaag een eetfaaldag omdat ik nog steeds gammel en hangerig ben.

O: rijstwafel pindakaas
L: twee volkoren boterhammen 30+ kaas
T: losse plak kaas, klein handje cashews
D: spinazie met een schijfje geitenkaas, gerookte kip en verse tortellini.

Alles bij elkaar toch nog zo’n 1200 kcals, mede door de pindakaas, noten en verse pasta. Net na mijn GBP was 1200 kcals redelijk gemiddeld, nu zal ik proberen om er nog iets bij te pakken :+
Aids.
pi_182699076
Pre-kind aten wij ergens tussen 19 en 20.30u. Nu meestal rond 18u.

Fijn dat het goed ging, BE! Logisch dat je zo'n eindopdracht moet doen, maar ik had er nog nooit over nagedacht dat zoiets ook een examen kan zijn.

Ik had vandaag ouderavond op school. Meestal ga ik daarna aan de snaai maar vanavond heb ik kwark op en daar hou ik het bij.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:19:07 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182699265
Goeie keuze Hupje! :Y
***
pi_182699401
Fijn dat het goed ging BE. Mooi beroep lijkt me, maar soms wel zwaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik belandde, niet helemaal ongepland, gisteren voor mn D bij de Burger King. Wilde wel loggen, dus zocht ik op hoeveel kcal zo’n Whopper nou eigenlijk is. Staat er op de site doodleuk dat het wel meevalt hoe slecht zo’n ding is, want een boterham met pindakaas bevat per 100 gram meer kcal. Dat een Whopper bijna 300 gram weegt, zetten ze er natuurlijk niet bij.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:08:10 #176
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182700832
Mijn D bleek een broodje "gezond". Morgen maar weer flink wat groente.

En BE, ik vind het echt zo gaaf (en knap!) dat je er vol voor gaat nu! O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182700844
Wij tussen 18:00 en 20:30 ergens eens een keer :@
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:23:08 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182701204
Lief IJsdraakje! O+
Ik kan niet wachten tot februari, als ik echt van start kan, heeft met het UWV te maken en tegelijkertijd moet er ook echt nog wel veel gedaan worden! ;)

Kan ik ook nog mooi wat slanker en fitter worden. ;)
***
pi_182701321
Mooi beroep zeg BE. Ik zou het niet kunnen denk ik.
pi_182701339
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij tussen 18:00 en 20:30 ergens eens een keer :@
Wow, 20.30 is laat zeg.

Maargoed ik eet té vroeg.
Net besloten dat ik morgen niet voor half 6 aan het avond eten mag zitten.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:39:52 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182701636
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:29 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Wow, 20.30 is laat zeg.

Maargoed ik eet té vroeg.
Net besloten dat ik morgen niet voor half 6 aan het avond eten mag zitten.
Alles mag. Het is maar net wat je zelf fijn vindt en het beste voor jou werkt
pi_182701655
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Alles mag. Het is maar net wat je zelf fijn vindt en het beste voor jou werkt
True, maar het is echt een gewoonte ipv honger, dus miss toch beter wat later, ook ivm dan savonds minder trek hebben waarschijnlijk.
pi_182701732
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:40 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

True, maar het is echt een gewoonte ipv honger, dus miss toch beter wat later, ook ivm dan savonds minder trek hebben waarschijnlijk.
Denk dat je het jezelf wel makkelijker maakt
Maar geen honger gekregen vanavond?
pi_182701813
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Denk dat je het jezelf wel makkelijker maakt
Maar geen honger gekregen vanavond?
Nee valt mee, en lig ook nog niet in bed, want heb nog bezoek. Ofja m'n bezoek zit op z'n laptop te gamen aan de achtertafel en ik kijk TV op de bank :') 2 autisten samen, lekker sociaal.
pi_182701832
Morgen komt begeleiding mee koken trouwens, wordt waarschijnlijk kip jambalaya van knorr, maar zolang ik goede porties maak valt het mee.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:52:43 #186
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_182702039
Avondeten is hier meestal tussen 7 en half 8. Ligt eraan wat ik moet maken. Ik ben tussen vijf en half zes thuis van mn werk, dan moet ik nog drie honden uitlaten. Daarna kan ik gaan koken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_182702337
Wat een luxe heb ik dan zeg. Ik ben (helaas) werkloos en studieloos, weinig sociale verplichtingen, ik heb eigenlijk alle tijd om te koken, zou zelfs een 5 gangen menu kunnen maken op m'n gemak :')
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:54:36 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182703672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
Morgen komt begeleiding mee koken trouwens, wordt waarschijnlijk kip jambalaya van knorr, maar zolang ik goede porties maak valt het mee.
Gooi er dubbele groente door tov wat ze op de verpakking zetten. Dan heb je tenminste een prima portie eten zonder overdreven veel extra kcals! ;)
***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:56:39 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182703719
Wij eten meestal tussen 19.00 en 20.30, eerder lukt meestal niet ivm trainingen, wedstrijden, zangles etc. Maar op zich draaien we er prima op.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182705524
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 23:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gooi er dubbele groente door tov wat ze op de verpakking zetten. Dan heb je tenminste een prima portie eten zonder overdreven veel extra kcals! ;)
Had ik bij gerecht van gister gedaan! En ik kwam 40 gr rijst tekort, pak was leeg :')
In de kip jambalaya van vanavond gaat ook 3 x zoveel groenten in als er eigenlijk in moet. Ik vind groenten wel lekker.

Nou, bezoek is naar huis! Ik duik zo m'n bed in, wekker op kwart voor 9 ondanks dat ik er helemaal niet uithoef, maar anders wordt het waarschijnlijk middag. In plaats daarvan morgen vroeg sportschool :)
pi_182706786
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 23:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wat een luxe heb ik dan zeg. Ik ben (helaas) werkloos en studieloos, weinig sociale verplichtingen, ik heb eigenlijk alle tijd om te koken, zou zelfs een 5 gangen menu kunnen maken op m'n gemak :')
Dat lijkt me eigenlijk juist ook lastig, omdat werk of een studie ook structuur geeft, en simpelweg minder tijd om te snaaien.

Wij eten sinds we kinderen hebben meestal tussen 18 en 18.30.
pi_182707820
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 23:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wat een luxe heb ik dan zeg. Ik ben (helaas) werkloos en studieloos, weinig sociale verplichtingen,
Gewoon uit nieuwschierigheid : wat doe je dan ongeveer op een dag?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 09:53:17 #193
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182707985
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 08:13 schreef Bleie het volgende:

[..]

Dat lijkt me eigenlijk juist ook lastig, omdat werk of een studie ook structuur geeft, en simpelweg minder tijd om te snaaien.

Wij eten sinds we kinderen hebben meestal tussen 18 en 18.30.
Die structuur helpt hier enorm ja. :Y En ik heb op het werk ook gewoon niets anders dan water, thee of koffie en het eten dat ik zelf meeneem. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182708222
Bij mijn gewone baan sta ik heel de dag en avond in een keuken. Heb je verrotte etenstijden. Dat helpt niet _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:03:34 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182709379
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:

Die structuur helpt hier enorm ja. :Y En ik heb op het werk ook gewoon niets anders dan water, thee of koffie en het eten dat ik zelf meeneem. :+
Dit idd.
Daarom gaat het weekend ook ruk.
pi_182709388
trek.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:08:03 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182709468
BE, wat knap O+ Zowel je gezond-doen-vooruitgang als je werkplannen :Y Ik heb ook een fijne herinnering aan de meneer met wie ik destijds de uitvaart van m'n vader regelde, zo'n rustige, behulpzame en begripvolle meneer. Kan me goed voorstellen dat het dan ook erg dankbaar werk kan zijn :Y

En hoi Puff! *O*

Ik eet op heel wisselende tijden, de ene dag voor het sporten, de andere dag erna. Maar als er niks is om rekening mee te houden gaat de voorkeur naar tussen 6 en 7 :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:19:34 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182709674
Wij zijn nogal van de regelmaat omdat mijn man een vrij vast schema heeft van vroeg opstaan, fysiek werk en op tijd slapen. Daarom zorg ik dat het eten klaar is als hij thuiskomt, wat meestal rond 18.00 uur is. Bevalt mij ook prima.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 14:41:51 #199
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_182713732
Lijstje vandaag:
O: yoghurt, banaan, muesli
L: 2 wortelwraps met geitenkaas, ham, walnoten, honing en rucola
T: appel
T: gekookt ei
D: linzensoep met ciabatta en (inspiratie van hier 😉 Tnx Barrel) uitgebakken spekjes
  woensdag 24 oktober 2018 @ 14:57:43 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182713921
Ben gezellig aan de schijterij vandaag. Gaat er vast wel een kilo vanaf :+
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:20:31 #201
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_182718036
Vanochtend vergeten te wegen. Dus nog geen idee waar ik sta.

Wel een lijstje voor vandaag:

O: Kwark met havermout en amandelschaafsel
L: 2 Broodjes met vlees (gehakt en salami)
D: Zelfgemaakte kapsalon
T: Zelfgebakken whiskeychocoladebrowniemudcake

Vanavond bakken,want vrijdag laatste werkdag. Volgende week donderdag beginnen aan een nieuwe baan. En ik had collega's op deze opdracht belooft om deze dingen voor ze te bakken, nadat ik er een keer dronken over verteld had. Recept is van FOK's eigen Robinook trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_182718274
Ha Maria!

Daglijstje
O dubbele boterham pindakaas, koffie karnemelk
T appel boterham hoemoes
L dubbele boterham hoemoes, champignonsoep, snacktomaatjes
T appel, boterham hoemoes
D wok voor 2 kipsaté, ah basic mini Magnum
B stappen aanvullen tot 10000
pi_182722229
O: brood met hagelslag
T: appel
L: brood met worst en kaas
T: 1 haribo snoepje
D: pompoenstoof met chipolata worstje, magere kwark
T: druiven
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:24:58 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_182723151
BE, dat zal wel even schakelen zijn weer. Fijn dat het goed ging, ook met jou zelf :*

Zo, ondanks vette tegenzin ben ik tóch nog 5k gaan hardlopen net. Dus mag weer fier zijn op mezelf. O+
disclaimer
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:30:35 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_182723292
W: 71,1
O: twee boterhammen met pindakaas en 1 koffie met suiker
T: 1 kitkat en 1 appel
L: 3 boterhammen: 1 met oude kaas en 2 met kipfilet
D: geroosterde pompoen en rode ui, aardappeltjes uit de oven en een runderbraadworst
S: 5 km hardlopen
T: 65 gram chocolade kruidnoten
disclaimer
pi_182723332
Vandaag

O- 3 crackers pindakaas
L- 1 tosti met cheddar kaas
T- handje dorito's :@
T- chocomel
D- kip siam wereldgerecht ellende met sperziebonen
T- cornetto

Ja shoot me |:(
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:37:52 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_182723465
Waarom shoot you? Omdat je iets lekkers hebt gepakt? Heb je mijn lijstje net ook gezien? Ik was er best trots op :D
disclaimer
pi_182723573
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom shoot you? Omdat je iets lekkers hebt gepakt? Heb je mijn lijstje net ook gezien? Ik was er best trots op :D
Jij bent nog wezen hardlopen 😂 ik g vandaag mijn 10000 stappen niet eens redden _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:44:23 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_182723588
Het was een cornetto, geen pak cornettos. Wees niet té streng he ;)
disclaimer
pi_182723693
een heel pak cornetto's hoe misselijk zou je daarna zijn _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 oktober 2018 @ 22:26:43 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182724396
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
een heel pak cornetto's hoe misselijk zou je daarna zijn _O-
Valt best mee :7
pi_182724518
:W I'm back :) Maandje in opname nu (en nog steeds) en eten was even minder een prioriteit. Ik weeg me pas als ik een maand thuis ben en normaal eet. Maar ik let de laatste dagen weer wat meer op wat ik eet (gewoon in alles de gezondste keuze die mogelijk is). Dus ik ga weer voor de lijstjes vanaf morgen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 24 oktober 2018 @ 22:55:04 #213
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_182724979
TP , ik vind je lijstje ook best meevallen. Het had veel erger kunnen zijn!

Welkom terug COTS
pi_182727849
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:42 schreef Felientje11 het volgende:

[..]

Gewoon uit nieuwschierigheid : wat doe je dan ongeveer op een dag?
Dat ligt er beetje aan welke dag het is, heb wat vaste dingen in de week. Als ik een dag niks heb zeg maar dan is het vooral beetje rond rommelen thuis, beetje opruimen, wasje doen, beetje gamen of Netflixen, en sowieso probeer ik wel elke dag een half uur buiten te fietsen of te wandelen.
pi_182727852
Welkom weer childofthestars :)
  donderdag 25 oktober 2018 @ 07:08:18 #216
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_182728721
De schade is bekend: 76,4. Dat is 4,4 kilo meer dan ik zou willen wegen.

Doel: 72 kilo voor kerst (2 maanden).
Plan: 2000 kcal per dag eten. Deed ik het voorheen prima op.

Haalbaarheid:

Onderhoud: 2600 kcal
Te verliezen: 34000ish kcal
Aantal dagen: 60
Tekort per dag nodig: 560 kcal

2600 - /- 560 > 2000. Haalbaarheid aangetoond.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_182728879
Welkom terug Cots!
Vandaag een all you can eat op het programma dus de rest van de dag maar even rustig aan doen!

Lijstje:

O kwark met granola, hennepzaad, haverzemelen en een klein handje rozijnen
T peer
L tartaar met salade en een paar gebakken aardappeltjes
D all you can eat

Verder proberen weer aan de 10000 stappen te komen, is me gisteren helaas niet gelukt...
pi_182729004
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 07:30 schreef coucou het volgende:
Welkom terug Cots!
Vandaag een all you can eat op het programma dus de rest van de dag maar even rustig aan doen!

Lijstje:

O kwark met granola, hennepzaad, haverzemelen en een klein handje rozijnen
T peer
L tartaar met salade en een paar gebakken aardappeltjes
D all you can eat

Verder proberen weer aan de 10000 stappen te komen, is me gisteren helaas niet gelukt...
Mij ook niet. Ik was pokemon aan het doen ( :@ ) dus na 8500 was m’n batterij leeg.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 oktober 2018 @ 07:53:25 #219
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182729067
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 07:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mij ook niet. Ik was pokemon aan het doen ( :@ ) dus na 8500 was m’n batterij leeg.
Maar zonder opgeladen telefoon kun je toch nog wel een kilometertje verder lopen? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 25 oktober 2018 @ 07:54:53 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182729081
Gister dus aan de schijterij en eens een ander lijstje
O kwark, whey en peer
L tomatensoep
T komkommer en appel
D doperwten en stoofvlees
T komkommer
S front squats en snatches
T appel

1.5 kilo minder dan gister :+
  donderdag 25 oktober 2018 @ 08:02:48 #221
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182729149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 07:54 schreef Cue_ het volgende:
Gister dus aan de schijterij en eens een ander lijstje
O kwark, whey en peer
L tomatensoep
T komkommer en appel
D doperwten en stoofvlees
T komkommer
S front squats en snatches
T appel

1.5 kilo minder dan gister :+
Ik zou die combi niet aandurven.. :+

Vandaag dagje vrij, dus ik dacht : zwemmen *O* , zwembad website check: herfstvakantie -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 25 oktober 2018 @ 08:05:40 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182729180
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 08:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik zou die combi niet aandurven.. :+

Vandaag dagje vrij, dus ik dacht : zwemmen *O* , zwembad website check: herfstvakantie -O-
Savonds was het iets rustiger, maar voor de zekerheid extra keertje wc gedaan :P
De squats vielen wel mee, na de snatches moest ik even uitkijken :+
  donderdag 25 oktober 2018 @ 08:06:01 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182729184
Lol Dat is kut. Stomme vakanties ook waar je enkel last van hebt.
pi_182729286
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 07:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar zonder opgeladen telefoon kun je toch nog wel een kilometertje verder lopen? :P
Zeker! maar wat niet geschreven staat, bestaat niet he :9
  donderdag 25 oktober 2018 @ 08:20:43 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182729302
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 08:18 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zeker! maar wat niet geschreven staat, bestaat niet he :9
Als het zo werkt dan eet ik pas weer sinds drie dagen :P
  donderdag 25 oktober 2018 @ 08:22:57 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182729312
Als ik mfp mag geloven is appelsap het beste uit: appelsap, sinaasappelsap, sinas en wijn.

Mee eens?
pi_182729665
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 08:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als het zo werkt dan eet ik pas weer sinds drie dagen :P
Bij mij ook zo!

—> het is een veelgebruikte uitspraak van een van onze hoogleraren. Soms vermoeiend.
pi_182729671
Goedemogen,

Mijn plan voor vandaag
O. 2 boterhammen pindakaas
L. 2 boterhammen kaas
T. Peer
D. Geen flauw idee meer wat ik heb gekozen. Sowieso het gezondste
T. Peer

Beweging nope hier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 oktober 2018 @ 08:57:10 #229
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182729726
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 08:18 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zeker! maar wat niet geschreven staat, bestaat niet he :9
Ik ken het wel hoor, als ik ga hardlopen en m'n sporthorloge zou er mee stoppen zou ik er ook klaar mee zijn. Zoals vorige keer: GPS deed het niet meer, dus ben ik maar opnieuw begonnen :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 25 oktober 2018 @ 09:31:08 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_182730204
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 08:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ken het wel hoor, als ik ga hardlopen en m'n sporthorloge zou er mee stoppen zou ik er ook klaar mee zijn. Zoals vorige keer: GPS deed het niet meer, dus ben ik maar opnieuw begonnen :@
oh wauw, dat gaat wel ver :')

Verder:
24km/u fietsen met een pvc jurk aan: doe het niet.
Al zal ik er wel lekker op afvallen.

Dagplanning:
W: 70,9 pre-kak
O: yoghurt met banaan, kiwi en muesli, 1 koffie met suiker
T: 1 koffie met suiker, cherrytomaten, appel
L: spinazie, zalm, komkommer, ei
T: een foute koffiespecial uit de koffiebar op het werk. Misschien wel met een quukske.
D: farfalle met courgette, paprika, champignons, gehakt en rode saus
disclaimer
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 oktober 2018 @ 09:35:49 #231
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182730306
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Verder:
24km/u fietsen met een pvc jurk aan: doe het niet.

Die tip zal ik ter harte nemen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182730465
Ik eet pas na het sporten dus doordeweeks is het 20u45 - 22u
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 09:45:30 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182730526
Over jurken gesproken, vraagje aan de vrouwen!
(niet geheel ontopic, dus evt antwoord in DM/PM mag natuurlijk)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182730644
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Over jurken gesproken, vraagje aan de vrouwen!
(niet geheel ontopic, dus evt antwoord in DM/PM mag natuurlijk)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je gelegenheid? De jurk is al sjiek inderdaad!
Een paar jaar terug had ik een ‘sjaalkraagjasje’ ik weet niet of zoiets nog te koop is.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 09:53:01 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_182730680
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Over jurken gesproken, vraagje aan de vrouwen!
(niet geheel ontopic, dus evt antwoord in DM/PM mag natuurlijk)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou zo'n harig vest doen bijvoorbeeld! En anders juist iets semi-transparants. Beetje het contrast zoeken. Ik zou juist wél iets sjieks pakken, anders doe je afbreuk aan de jurk.
Wat óók heel leuk is, is een colbertje in een knalkleur!


Leuk jurkje :Y


[ Bericht 5% gewijzigd door SQ op 25-10-2018 10:04:32 ]
disclaimer
pi_182730962
Eens met Skjoe, niet down-dressen dat ding! :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:00:25 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182732547
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat is je gelegenheid? De jurk is al sjiek inderdaad!
Een paar jaar terug had ik een ‘sjaalkraagjasje’ ik weet niet of zoiets nog te koop is.
Kerstfeest van het werk. De polen gaan vaak sjiek/jurkerig (maar niet gala) en Nl personeel vaak gewoon of net wat netter.
Dus deze is redelijk sjiek ervoor. Daarom ook nog geen idee of ik het ga doen of niet. Tegen die tijd maar even zien :+
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:03:52 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_182732610
Dat vind ik juist zo jammer aan Hollanders, ze zijn niet uit hun spijkerbroek te snijden. Ik doe verwoede pogingen, en trek vaak jurkjes en pakken aan, maar dan krijg ik weer commentaar op "overdressed" zijn :')
disclaimer
pi_182732640
"Wat ben je netjes!"

Nee sukkel, ik wilde gewoon wat leuks aan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:06:47 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182732643
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Dat vind ik juist zo jammer aan Hollanders, ze zijn niet uit hun spijkerbroek te snijden. Ik doe verwoede pogingen, en trek vaak jurkjes en pakken aan, maar dan krijg ik weer commentaar op "overdressed" zijn :')
Als ik hier in een rok verschijn krijg ik altijd wel commentaar (meestal dat ze het leuk vinden). En in jurk hetzelfde of nog wel meer.
Ook omdat ze het niet gewend van me zijn.

Maar op die feesten zie je echt wel het verschil tussen de nationaliteiten.
Ach ik kan het dan wel verkopen onder "nu kan ik ook eens zoiets aan" :+
pi_182732651
Ik vind dat ook zo lastig bij bruiloften. Ik ga altijd met een jurkje en mijn man in pak. Maar van de zomer toen het zo warm was liepen er ook in korte broeken en teenslippers 8)7
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:08:51 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_182732667
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
"Wat ben je netjes!"

Nee sukkel, ik wilde gewoon wat leuks aan. :')
hahaha idd :')

Nou werk ik wel in een tech bedrijf, en tech vrouwen hebben vaak de neiging om zich in fleecevesten en jeans te hullen, maar om een gezellige kantoorjurk nou als overdressed te bestempelen vind ik wel fascinerend :P
disclaimer
pi_182732669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat ook zo lastig bij bruiloften. Ik ga altijd met een jurkje en mijn man in pak. Maar van de zomer toen het zo warm was liepen er ook in korte broeken en teenslippers 8)7
Ik heb wel altijd wat medelijden met de heren in pak met heet weer, ik kom tenminste nog weg met een luchtiger jurkje. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182732687
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Dat vind ik juist zo jammer aan Hollanders, ze zijn niet uit hun spijkerbroek te snijden. Ik doe verwoede pogingen, en trek vaak jurkjes en pakken aan, maar dan krijg ik weer commentaar op "overdressed" zijn :')
Herkenbaar. Ik vind je stijl leuk wat je laat zien in wat draag je vandaag. Art casual oid.

Mijn opleider komt in de zomer op teva’s dat zou ik nooit dragen naar m’n werk.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:10:37 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_182732688
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat ook zo lastig bij bruiloften. Ik ga altijd met een jurkje en mijn man in pak. Maar van de zomer toen het zo warm was liepen er ook in korte broeken en teenslippers 8)7
mijn credo is toch vaak: draag waar je je happy in voelt. Als je je echt onmeunig kut voelt in een jurk met hakken, draag het dan vooral niet, ook niet naar een bruiloft.
Ik vind updressen juist heel leuk, dus ga ik vaak op chique, want dan kan het eindelijk :9
disclaimer
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:11:34 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_182732698
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb wel altijd wat medelijden met de heren in pak met heet weer, ik kom tenminste nog weg met een luchtiger jurkje. _O-
moeten ze hier gaan werken, ze dragen toch opvallend vaak een korte (combat)broek en sandalen _O-
disclaimer
pi_182732739
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

moeten ze hier gaan werken, ze dragen toch opvallend vaak een korte (combat)broek en sandalen _O-
Klinkt als Joop. :+ Minus de sandalen, die heeft 'ie niet.

Hier verschilt het nogal (kom bij nogal wat bedrijven over de vloer), bij de ene is alles in pak, bij de ander is alles fleece. Mooie contrasten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:15:58 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_182732765
Wat doe jij eigenlijk voor werk? (Mag in pm :+)
disclaimer
pi_182732899
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mijn credo is toch vaak: draag waar je je happy in voelt. Als je je echt onmeunig kut voelt in een jurk met hakken, draag het dan vooral niet, ook niet naar een bruiloft.
Ik vind updressen juist heel leuk, dus ga ik vaak op chique, want dan kan het eindelijk :9
Ik hou ook van updressed. En tuurlijk niet iedereen vindt dat fijn. Maar er zit een hoop tussen jurkjes en hakken en een korte broek met teenslippers.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182737518
Ik ben naar de huisarts geweest en heb een doorverwijzing gekregen voor de diëtist
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:58:37 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_182737776
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben naar de huisarts geweest en heb een doorverwijzing gekregen voor de diëtist
oh, hoe dat dan? Heb jij overgevoeligheden?
disclaimer
pi_182737838
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, hoe dat dan? Heb jij overgevoeligheden?
Haar op plekken waar het niet hoort bij een vrouw, haaruitval, vreselijke huid al gaat dat nu ik geen varkensvlees meer eet al een stuk beter, mijn cyclus wordt met de maand een grotere bende. Dus dit is stap 1.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182739924
Jurkjes O+
Rokken O+
Hakken O+

Ik loop er soms ook wel een beetje overdressed bij tussen alle IT’ers maar I don’t care.

Ik ben ook altijd kleurrijk gekleed in een grijs/blauw/zwarte omgeving.
Aids.
pi_182740045
Ik besef me net dat ik een open pak choco chip koekjes heb liggen. Al best lang. En dat ik er af en toe bij de koffie 1 of 2 neem ipv het pak leegvreet in een dag. Nu ben ik trots op mezelf O+
Gek? kan je dat eten?
pi_182740185
Daglijstje: Appel, 2 havermout koekjes.

*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182740437
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:55 schreef quickstepster het volgende:
Ik besef me net dat ik een open pak choco chip koekjes heb liggen. Al best lang. En dat ik er af en toe bij de koffie 1 of 2 neem ipv het pak leegvreet in een dag. Nu ben ik trots op mezelf O+
Dat zijn wel echte goals ja *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182740746
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat zijn wel echte goals ja *O*
Yup! Niet gestoord met eten omgaan is fijn! Ben ook flink van suiker afgekickt, hele zoete dingen vind ik veelal niet meer lekker. Ook een overwinning!


En beterschap Phoebe! :*
Gek? kan je dat eten?
pi_182740848
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:55 schreef quickstepster het volgende:
Ik besef me net dat ik een open pak choco chip koekjes heb liggen. Al best lang. En dat ik er af en toe bij de koffie 1 of 2 neem ipv het pak leegvreet in een dag. Nu ben ik trots op mezelf O+
Wouw! Super goed :)

Wat is je geheim?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182741304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wouw! Super goed :)

Wat is je geheim?
Geen idee of ik een geheim heb :@
Ik eet nauwelijks tussendoortjes meer. Het constant bezig zijn met eten triggerde me, op zoek naar meer. Dus ik eet nu 3 maaltijden, en tussendoor hooguit wat fruit. En ik vergeet dus gewoon dat ik die opties verder heb!
Gek? kan je dat eten?
pi_182741971
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:51 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Geen idee of ik een geheim heb :@
Ik eet nauwelijks tussendoortjes meer. Het constant bezig zijn met eten triggerde me, op zoek naar meer. Dus ik eet nu 3 maaltijden, en tussendoor hooguit wat fruit. En ik vergeet dus gewoon dat ik die opties verder heb!
Dank je wel! Dat is een hele goede tip, ga ik ook doen. Tussen de maaltijden door heb ik sowieso nooit trek, maar eet ik meer uit gewoonte.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 25 oktober 2018 @ 20:17:54 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_182741985
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haar op plekken waar het niet hoort bij een vrouw, haaruitval, vreselijke huid al gaat dat nu ik geen varkensvlees meer eet al een stuk beter, mijn cyclus wordt met de maand een grotere bende. Dus dit is stap 1.
ben je al op pcos gecheckt?
disclaimer
pi_182742537
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 20:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ben je al op pcos gecheckt?
Dat is stap 2 inderdaad :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182744464
Lijstje :@

O dubbele boterham pindakaas, koffie, karnemelk
T appel, boterham hoemoes
L heldere soep, dubbele boterham hoemoes, karnemelk
T appel boterham hoemoes
D gegeten bij GIST: brood met smeersel en daarna daghap ‘unpulled pork’ met bonen, gegrilde groentes en tortilla’s, erbij een donkere weizen.
Dik 1000 kcal teveel gok ik zo ...
pi_182749017
Zo, even thuis op verlof en thuis direct op de weegschaal gaan staan. Ik verwachte dat ik heel erg veel was aangekomen, maar dat was "maar" twee kilo. Veel, maar veel minder erg dan ik had verwacht (als je zag hoe ze daar koken... een dag geen room gebruikt is een dag niet geleefd).

Lijstje voor vandaag:
O. drie crackers pindakaas
L. 2 boterhammen kaas
T. Fruit (weet niet wat er vandaag op de afdeling is)
D. VGA
T. Fruit en een kop cappuccino
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:44:44 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_182749097
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 20:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is stap 2 inderdaad :{
ik hoop dat het eetpatroon aanpassen al veel helpt :*
disclaimer
pi_182749118
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, even thuis op verlof en thuis direct op de weegschaal gaan staan. Ik verwachte dat ik heel erg veel was aangekomen, maar dat was "maar" twee kilo. Veel, maar veel minder erg dan ik had verwacht (als je zag hoe ze daar koken... een dag geen room gebruikt is een dag niet geleefd).

Lijstje voor vandaag:
O. drie crackers pindakaas
L. 2 boterhammen kaas
T. Fruit (weet niet wat er vandaag op de afdeling is)
D. VGA
T. Fruit en een kop cappuccino
Heb je eigenlijk niet genoeg aan je hoofd om zo met je dieet bezig te zijn?

Bespreek je hoe je er mee omgaat met je behandelaren e.d.?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182749229
Net op de weegschaal toch weer -0.6! Na een week zonder beweging en met vaker naar kant-en-klare maaltijden grijpen (dan wel semi gezonde stoommaaltijden) vanwege drukte. *O* Totaal nu 3 kilo kwijt in een maand waarin ook een week vakantie zat.

Vanavond wel een etentje, dus weer goed oppassen!
Gek? kan je dat eten?
pi_182749295
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk niet genoeg aan je hoofd om zo met je dieet bezig te zijn?

Bespreek je hoe je er mee omgaat met je behandelaren e.d.?
Ik ben er niet echt mee bezig :) Ik eet gewoon wanneer ik honger heb en ik eet normale porties. Mijn behandelaren weten in hoeverre dit speelt :) Die eetstoornis staat ergens op de achtergrond, daar heb ik geen last van.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182749337
Mijn weegschaal vindt dat ik al tijden even zwaar ben met dezelfde gewichtssamenstelling.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182749504
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 08:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik hoop dat het eetpatroon aanpassen al veel helpt :*
Ik ook :) Maargoed de eerste stap is in ieder geval gezet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182749590
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook :) Maargoed de eerste stap is in ieder geval gezet.
En de eerste stap is het belangrijkste. Ik hoop het beste voor je :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182749670
Ik eet al de hele week rond de 300 kcals onder mijn doel omdat ik heel weinig eetlust had. Gewicht is wel flink gedropt nu maar ik vermoed ook wel weer een snelle stijging als ik weer op de 1750 kcals zit.
Overigens de afgelopen weken blijven schommelen tussen 102,5 en 100,5. Ik zak gedurende de week en na het weekend sta ik weer op 102,5. Nu maar iets meer op die weekenden letten, hoewel er morgen vlaai op het menu staat :') .
Hoop ook het sporten snel weer op te kunnen pakken na al het gekwakkel.
Aids.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:44:33 #273
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182749774
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 09:37 schreef Mss het volgende:
Ik eet al de hele week rond de 300 kcals onder mijn doel omdat ik heel weinig eetlust had. Gewicht is wel flink gedropt nu maar ik vermoed ook wel weer een snelle stijging als ik weer op de 1750 kcals zit.
Overigens de afgelopen weken blijven schommelen tussen 102,5 en 100,5. Ik zak gedurende de week en na het weekend sta ik weer op 102,5. Nu maar iets meer op die weekenden letten, hoewel er morgen vlaai op het menu staat :') .
Hoop ook het sporten snel weer op te kunnen pakken na al het gekwakkel.
1750 bij jouw gewicht vind ik erg weinig. Waarom zou je daarvan aankomen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 26-10-2018 10:09:23 ]
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:05:28 #274
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182750067
Boodschappen doen wanneer hongerig is ook gewoon vragen om onzin. :') Gelukkig "slechts" 500kcal boven m'n planning (ook dankzij halloumi door m'n pasta, daarmee gaat het ook altijd rap), dus ik verwacht geen plushonderdmiljoenmiljard kilo na het weekend. En dankzij sporten vanavond is het een braaf-etendag ipv pizzadag, dus dat helpt ook wel wat. :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook :) Maargoed de eerste stap is in ieder geval gezet.
Fijn dat er beweging in zit. Hopelijk heeft de eerste stap al goed resultaat. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182750117
Mijn lijstje gisteren was

Warme chocomel
Lasagne
Cornetto

Ik moest ook naar een moedervlek laten kijken en ik was zo intens misselijk van de spanning voor dat dokters bezoek :@

Vandaag:

O- 3 crackers pindakaas
L- omelet. Vulling nog bedenken heb sowieso nog spinazie en erwten liggen.
T- sla ik even over ivm vanavond maar mocht ik honger krijgen Liggen hier nog appels.
D- weer lasagne
T- ik ga even naar ehv dus daar koffie met gebakje denk ik.
T- wat chipjes bij de spelletjes

Ik schuif mijn T's bewust op. Voor nu ik moet toch nog ontbijten :o
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182750132
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Boodschappen doen wanneer hongerig is ook gewoon vragen om onzin. :') Gelukkig "slechts" 500kcal boven m'n planning (ook dankzij halloumi door m'n pasta, daarmee gaat het ook altijd rap), dus ik verwacht geen plushonderdmiljoenmiljard kilo na het weekend. En dankzij sporten vanavond is het een braaf-etendag ipv pizzadag, dus dat helpt ook wel wat. :+

[..]

Fijn dat er beweging in zit. Hopelijk heeft de eerste stap al goed resultaat. :*
Oh haloumni lekker. Ik doe dat in de zomer weleens op een spies samen met gourgette. Beetje cayennepeper erover mjum mjum
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:29:16 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182750391
Vandaag heb ik een broek aan die ik al een heule tijd heb maar nooit droeg omdat ie net wat knelde, nu knelt ie nog wat als ik zit maar als ik sta/loop vind ik hem eigenlijk wel tof :7 Jammer wel dat ik een zittend beroep heb :+ #pantsproblems

Verder moet ik weer eens batterijen kopen voor mn weegschaal, geen idee wat mijn gewicht de afgelopen maanden heeft gedaan. De ene dag voel ik me primadeluxe en de andere dag een hangbuikzwijntje, dus dat zegt weinig :P </liefdagboek>

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn lijstje gisteren was

Warme chocomel
Lasagne
Cornetto

Ik moest ook naar een moedervlek laten kijken en ik was zo intens misselijk van de spanning voor dat dokters bezoek :@

Vandaag:

O- 3 crackers pindakaas
L- omelet. Vulling nog bedenken heb sowieso nog spinazie en erwten liggen.
T- sla ik even over ivm vanavond maar mocht ik honger krijgen Liggen hier nog appels.
D- weer lasagne
T- ik ga even naar ehv dus daar koffie met gebakje denk ik.
T- wat chipjes bij de spelletjes

Ik schuif mijn T's bewust op. Voor nu ik moet toch nog ontbijten :o
EHV? Wasda? Veel plezier iig!

Was de moedervlek okee? Snap dat dat spannend is!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_182750451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 10:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vandaag heb ik een broek aan die ik al een heule tijd heb maar nooit droeg omdat ie net wat knelde, nu knelt ie nog wat als ik zit maar als ik sta/loop vind ik hem eigenlijk wel tof :7 Jammer wel dat ik een zittend beroep heb :+ #pantsproblems

Verder moet ik weer eens batterijen kopen voor mn weegschaal, geen idee wat mijn gewicht de afgelopen maanden heeft gedaan. De ene dag voel ik me primadeluxe en de andere dag een hangbuikzwijntje, dus dat zegt weinig :P </liefdagboek>

[..]

EHV? Wasda? Veel plezier iig!

Was de moedervlek okee? Snap dat dat spannend is!
Ehv is Eindhoven sorry :@

Moedervlek was oké Oh man wat was ik zenuwachtig.

Tof van je broek!! Hopelijk zit hij ook snel lekker bij het zitten
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:33:35 #279
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182750456
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 10:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh haloumni lekker. Ik doe dat in de zomer weleens op een spies samen met gourgette. Beetje cayennepeper erover mjum mjum
Nerm. :9 Hier is het een mooie aanvulling op de rest van de vegameuk. Helemaal met m'n kaasverslaafde. _O-

En sta-broeken, herkenbaar. :') Na er een paar keer ingetrapt te zijn, doe ik nu uitgebreide zit-tests ermee. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:44:03 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182750613
Oh lol, Eindhoven :D Eigenlijk logisch. Ik vond al iets over een hockey vereniging _O- En gelukkig maar van de moedervlek!

En ja, zit-tests, check _O- Lekker squatten in pashokjes! Idealiter heb ik tussen een sta- en zit-broek in, want anders zakt ie weer af als ik loop :+ Moeilak.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:58:23 #281
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182750916
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 10:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh lol, Eindhoven :D Eigenlijk logisch. Ik vond al iets over een hockey vereniging _O- En gelukkig maar van de moedervlek!

En ja, zit-tests, check _O- Lekker squatten in pashokjes! Idealiter heb ik tussen een sta- en zit-broek in, want anders zakt ie weer af als ik loop :+ Moeilak.
Daarom ben ik blij met de wat hogere tailles weer. _O- Blijft de bende tenminste op m'n heupen hangen. Aangenomen dat 'ie daar überhaupt overheen komt, that is. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:37:58 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_182761500
Zo, mn beweging heb ik vandaag iig gehad dankzij mn lekke band. Stats volgens fitbit:
22.200 stappen
2850 kcal so far
15 kilometer afstand
34 verdiepingen
183 minuten actief
:')

Ik mag dus wat extra's vandaag :P

O: yoghurt met banaan, bramen en cruesli
T: druiven, cherrytomaten
L: spinazie, zalm, ei, komkommer
T: 3 mandarijnen, 2 citroenballen, 1 caramel cappuccino, 1 biscotti
D: sperziebonen, rostirondjes, 2 vega schnitzel
T: 2 grolsch beugels en een kitkat.
disclaimer
pi_182761992
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, mn beweging heb ik vandaag iig gehad dankzij mn lekke band. Stats volgens fitbit:
22.200 stappen
2850 kcal so far
15 kilometer afstand
34 verdiepingen
183 minuten actief
:')

Ik mag dus wat extra's vandaag :P

O: yoghurt met banaan, bramen en cruesli
T: druiven, cherrytomaten
L: spinazie, zalm, ei, komkommer
T: 3 mandarijnen, 2 citroenballen, 1 caramel cappuccino, 1 biscotti
D: sperziebonen, rostirondjes, 2 vega schnitzel
T: 2 grolsch beugels en een kitkat.
Ah lekke band dat is echt ruk.
I solemnly swear i'm up to no good
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:25:11 #284
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182762408
Even een grafiekje gemaakt, vorig jaar ging toch beter :+ (logisch ook natuurlijk, de eerste weken heb ik niet genoteerd maar eind april/begin mei zat ik vrijwel zeker op zo'n 98kg)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichte stijging in december door een kleine twee weken op 'vakantie' (maar wel vrij veel gelopen, dus dat hield de schade beperkt, en met profsporters gegeten dus vette meuk werd ook vermeden). In februari een forse stijging toen ik vier weken geen seconde gesport heb om me volledig op de Olympische Spelen te kunnen richten (inclusief ruim twee weken lang m'n hele dag/nachtritme volledig omgooien, leven van ongeveer 01:00 tot 19:00, vast ook niet ideaal voor het gewicht). Tot slot in juni lekker gegeten toen m'n vriendin hier was en sindsdien weer gestaag naar beneden.

Het doel is sowieso om onder de 80 te komen en daar ook te blijven, maar ik wil ook de 74.x nog wel even aantikken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182762416
Altijd fijn, als het materieel je in de steek laat.

Mijn dag:
O: brood met hagelslag
T: 2 maiswafels
L: brood met worst en omelet met champignons
T: 3 Daims (gelukkig is de zak nu bijna leeg)
D: pestogehaktballetjes met erwtjes, tomatensaus en spaghetti
S: 2100m zwemmen
T: kwark met havermout en rozijnen
pi_182768059
Lijstje

Vroege o: banaan
O: 300 gr Alpro yoghurt + vlugge Japie minder suiker, laagje roomboter
T: peer
L: 2 sneden bruin brood, 2 plakken Beemster jonge kaas
T: appel
D: Chinees met zus en schoonbroer
S: stuk wandelen

Zonder D op 958 kcal.
pi_182768062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 21:25 schreef Hupje het volgende:
Altijd fijn, als het materieel je in de steek laat.

Mijn dag:
O: brood met hagelslag
T: 2 maiswafels
L: brood met worst en omelet met champignons
T: 3 Daims (gelukkig is de zak nu bijna leeg)
D: pestogehaktballetjes met erwtjes, tomatensaus en spaghetti
S: 2100m zwemmen
T: kwark met havermout en rozijnen
Jouw D klinkt lekker!
pi_182768357
Ik heb zo ski les.. Wel jammer dat ik er voor naar Landgraaf moet. Nog vroeger op dan doordeweeks brrr

O- 3 witte bolletjes met room paté
S - 4 uur skiën
L-?
T-?
D- groene curry met kokosmelk, kipfilet, sperziebonen en basmati rijst
T- chipje ofzo.

Vul hem later wel verder in als ik weet waar we gaan lunchen.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:07:53 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_182768943
Veel plezier think!

Ik heb sinds vanmorgen vroeg buikloop. Scheelt een dikke kilo :') wel fijn om weer de 69 in beeld te krijgen, ook al is het vals spel.

Heb de 69 pas 2 keer gezien de afgelopen 2,5 jaar en beide keren door ziekte, ik wil m nú graag weer structureel pakken :P
disclaimer
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:09:05 #290
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182768946
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Veel plezier think!

Ik heb sinds vanmorgen vroeg buikloop. Scheelt een dikke kilo :')
Lekke banden, schijterij, zo tikt het wel lekker aan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:09:50 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_182768951
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Lekke banden, schijterij, zo tikt het wel lekker aan.
Ja, zo maak je wel meters toch?

Mooi grafiekje van jou, ziet er aardig stabiel uit :)
disclaimer
pi_182769248
Mogge

@SQ shit van de diarree. Van collega’s hoorde ik Sl dat ze niet op familiebezoek durven omdat er diarree heerst. Ik hoop dat ons huis gespaard blijft :+

Gisteren zelf onderwijsdag georganiseerd en het ging goed :) wel blij mee.
Vandaag moet ik aan m’n artikel en ander studiegerelateerd spul. Ik ga wel ook een rondje (rustig aan) rennen.

Lijstje van gister
O dubbele boterham pindakaas, karnemelk
T appel
L soep, 2 bolletjes kaas, 1 ham, karnemelk, mandarijn
T mandarijn, koekje, glas sap
D koken voor 2 kipshoarma, halve tripel, mini Magnum, handje chips
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:49:34 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_182769266
Oh, ik ga gewoon op kraamvisite hoor, vandaag.
(Dit uiteraard in goed overleg met de kraamvrouw ;))
Ik denk eerder dat de hoeveelheid chocolade icm bier gisteravond niet zo lekker is gevallen :')
disclaimer
pi_182769297
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik ga gewoon op kraamvisite hoor, vandaag.
(Dit uiteraard in goed overleg met de kraamvrouw ;))
Ik denk eerder dat de hoeveelheid chocolade icm bier gisteravond niet zo lekker is gevallen :')
Das een heel andere reden inderdaad! Ik dacht aan een virus oid.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:12:30 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182769478
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik ga gewoon op kraamvisite hoor, vandaag.
(Dit uiteraard in goed overleg met de kraamvrouw ;))
Ik denk eerder dat de hoeveelheid chocolade icm bier gisteravond niet zo lekker is gevallen :')
dat doet ook wel iets met je darmen :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182770160
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik ga gewoon op kraamvisite hoor, vandaag.
(Dit uiteraard in goed overleg met de kraamvrouw ;))
Ik denk eerder dat de hoeveelheid chocolade icm bier gisteravond niet zo lekker is gevallen :')
Ach... als het maar \lekker was toch ;)
Sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182770172
O. `1 boterham pindakaas en een boterham pure hagel
L. 2 boterhammen met ...?
T. fruit
D. VGA en een toetje
T. Fruit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:31:16 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182771253
Ik ben opnieuw lichtelijk aan de schijterij. En icm de drank van gister ben ik stabiel gebleven, dus zal ik maandag wel weer omhoog gaan :+
pi_182771323
Zo het loopt hier wel lekker door dus in het topic :+

Ik ben klaar met skiën. Verbrand je door kou extra calorieën :+ ik was mijn thermo pully vergeten.
I solemnly swear i'm up to no good
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:11:17 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182772519
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo het loopt hier wel lekker door dus in het topic :+

Ik ben klaar met skiën. Verbrand je door kou extra calorieën :+ ik was mijn thermo pully vergeten.
Volgens mij wel (een beetje). Gelukkig maar, want dan had biatlon kijken bij -20 twee jaar geleden tenminste nog wat zin :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:12:35 #301
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182772539
Overigens vind ik het wel lichtelijk irritant dat ik nu al vijf weken achter elkaar (op één keer 0,1kg na) precies niet onder de 80kg zit. Volgende week nog maar een half uurtje extra sporten eraan vast gaan plakken :(

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')