abonnement Unibet Coolblue
pi_174515691
Deel 1: R&P / Men Going Their Own Way: de mannelijke respons op 't moderne feminisme
Deel 2: R&P / MGTOW: de mannelijke respons op 't moderne feminisme #2

In Nederland schijnt 't nog geen grote aanhang te hebben, maar met name in de VS is Men Going Their Own Way (MGTOW) een opkomende trend. Kortweg, houdt 't in dat mannen zich volledig afsluiten van vrouwen (in relationele zin, dus niet in familiaire of collegiale verhoudingen).

Mannen kiezen hier om uiteenlopende redenen voor die te maken hebben met hoe de samenleving omgaat met mannen, maar vooral met hoe moderne, feministische, westerse vrouwen omgaan met mannen. Dit citaat van een topvrouw van Facebook vat dit laatste bondig samen:
quote:
When looking for a life partner, my advice to women is date all of them: the bad boys, the cool boys, the commitment-phobic boys, the crazy boys. But do not marry them. The things that make the bad boys sexy do not make them good husbands. When it comes time to settle down, find someone who wants an equal partner. Someone who thinks women should be smart, opinionated and ambitious. Someone who values fairness and expects or, even better, wants to do his share in the home. These men exist and, trust me, over time, nothing is sexier.
Kortweg, komt 't erop neer dat vrouwen:
- Tot pakweg hun dertigste seksrelaties aangaan met de seksueel meest aantrekkelijke ~20%* van de mannen;
- Na hun dertigste een man zoeken die feministisch is ingesteld en financieel (en anderszins) aan 't huishouden kan bijdragen.

*dit percentage is gebaseerd op o.a. dit (over OKCupid) en dit (over Tinder) onderzoek.

Dat dit voor vrouwen ideaal is behoeft geen lang betoog, maar waarom zou een man (die niet tot de seksueel meest aantrekkelijke ~20% behoort) hiermee instemmen?

Kies je immers voor een relatie met een 30+ vrouw, dan weet je als man (die niet tot de seksueel meest aantrekkelijke ~20% behoort) enkele dingen zeker:
- Was zij 30- geweest, dan had zij geen interesse in jou gehad;
- De mannen waar zij als 30-'er seks mee heeft gehad staan nog steeds tot haar beschikking (niet per se dezelfde mannen, maar de (nieuwe) top-20%);
- De kans dit een stabiele, gezonde relatie wordt, is zodoende gering.

Tegelijkertijd zijn er alternatieven, waaronder:
- Een leven zonder een klassieke liefdesrelatie. Waardevolle vriendschappen maken meer dan goed voor het niet-seksuele deel van een relatie. Zie ook de opkomst van 'bromances'. Voor seksualiteit zijn er prostituees;
- Een relatie met een vrouw uit een niet-westers land (Oost-Europa of Oost-Azië zijn populaire keuzes). Deze optie is niet per se in lijn met MGTOW, maar meer een MGTOW-light, voor mannen die toch per se een klassieke liefdesrelatie willen.

M.i. zouden ook veel meer Nederlandse mannen voor MGTOW moeten kiezen, voor hun eigen levensgeluk.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174515736
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:43 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De een heeft 't over 'applaus' van vrouwen krijgen, de ander over 'seks' van vrouwen krijgen. Dat is, inderdaad, niet exact hetzelfde, maar wel beide te scharen onder 'vrouwen paaien'.
Maar bij de ene krijgt hij het gewoon, bij de ander is hij er daadwerkelijk naar op zoek. Dat lijkt mij het belangrijkste verschil.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174515738
Graag on topic en geen persoonlijke aanvallen, thanks!
pi_174515758
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar bij de ene krijgt hij het gewoon, bij de ander is hij er daadwerkelijk naar op zoek. Dat lijkt mij het belangrijkste verschil.
'Krijgt hij het gewoon'? Ik schat de mannen die dergelijke opiniestukjes plaatsen intelligent genoeg in om de respons erop in te kunnen schatten.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174515796
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:50 schreef 2thmx het volgende:

[..]

'Krijgt hij het gewoon'? Ik schat die mannen die dergelijke opiniestukjes plaatsen intelligent genoeg in om de respons erop in te kunnen schatten.
Dat is een leuke interpretatie, maar dat is niet wat in het stuk beargumenteert wordt. Dat stuk gaat er gewoon over dat mannen wat gratuit hun medeleven kunnen betuigen zonder dat ze hun daden daarmee in overeenstemming hoeven te brengen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174515877
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is een leuke interpretatie, maar dat is niet wat in het stuk beargumenteert wordt. Dat stuk gaat er gewoon over dat mannen wat gratuit hun medeleven kunnen betuigen zonder dat ze hun daden daarmee in overeenstemming hoeven te brengen.
En voor dat gratuite medeleven krijgen ze 'heet applaus' van dankbare vrouwen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174516011
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:31 schreef 2thmx het volgende:
Blijft de vraag waarom de vrouwen in dit topic zich zo druk lijken te maken, wanneer de enige mannen die zich bij MGTOW aansluiten sowieso al figuren zijn waar ze nooit in geïnteresseerd zouden zijn.
Omdat je pertinente, misogyne onwaarheden verspreidt als zgn heersende opvattingen. Like this:
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Daarnaast, vrouwen zijn -- ondanks dat ze anders beweren -- weinig geïnteresseerd in wat een man over dit soort onderwerpen vindt of überhaupt in het karakter van een man (extreme negatieve karaktereigenschappen daargelaten). Daarom zie je vrijwel nooit een aardige, intelligente man met een mooie vrouw. Rijke en/of zeer aantrekkelijke mannen daarentegen wel. Trek je conclusies.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_174516019
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:03 schreef Moonah het volgende:
Omdat je pertinente, misogyne onwaarheden verspreidt als zgn heersende opvattingen. Like this:
Dit is een gegeven dat door iedereen zelf is waar te nemen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174516034
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

En voor dat gratuite medeleven krijgen ze 'heet applaus' van dankbare vrouwen.
Ja, maar dat is een gevolg, het applaus is niet de oorzaak dat ze medeleven betonen in dit verhaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174516069
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:03 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dit is een gegeven dat door iedereen zelf is waar te nemen.
Ik zie heel vaak aardige, intelligente mannen met een knappe vrouw. Aardig en intelligent zijn is juist een manier om aantrekkelijk te zijn ook als je fysiek niet super knap bent.
pi_174516080
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar dat is een gevolg, het applaus is niet de oorzaak dat ze medeleven betonen in dit verhaal.
Over hun motieven kunnen we slechts speculeren; Sluimer suggereert (m.i. terecht) dat deze mannen wél graag het applaus incasseren (dus 't daar ook om doen), maar niet werkelijke veranderingen willen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 16:09:31 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174516151
Dus er zijn nu al 3 topics over deze bullshit? :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174516161
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zie heel vaak aardige, intelligente mannen met een knappe vrouw. Aardig en intelligent zijn is juist een manier om aantrekkelijk te zijn ook als je fysiek niet super knap bent.
Ja? Ik zie 't nooit. Maar we hoeven elkaars ervaringen niet eens tegen elkaar weg te strepen, want OKCupid heeft 't eens onderzocht. Ze vroegen mensen om zowel het 'uiterlijk' als de 'persoonlijkheid' van anderen te beoordelen. Dit was het resultaat:



Van de lelijkste 25% was er dus niemand met een top-50% persoonlijkheid. Niemand!

Komt dit doordat knappe mensen allemaal ook een fijnere persoonlijkheid hebben of omdat mensen fysieke schoonheid en karakter niet los van elkaar beoordelen?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:10:01 #14
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174516163
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:31 schreef 2thmx het volgende:

Allicht. Blijft de vraag waarom de vrouwen in dit topic zich zo druk lijken te maken, wanneer de enige mannen die zich bij MGTOW aansluiten sowieso al figuren zijn waar ze nooit in geïnteresseerd zouden zijn.
Ik neem aan dat als je een topic opent je vraagt wat mensen van MGTOW vinden. Of jij nou vrouwen in het dagelijks leven negeert of niet zal me verder weinig uitmaken.
pi_174516167
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:09 schreef CoolGuy het volgende:
Dus er zijn nu al 3 topics over deze bullshit? :D
Ongelofelijk ja. Gelukkig zijn het vooral mensen die verbijsterd komen kijken wat de fuck dit is.
pi_174516181
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:10 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik neem aan dat als je een topic opent je vraagt wat mensen van MGTOW vinden. Of jij nou vrouwen in het dagelijks leven negeert of niet zal me verder weinig uitmaken.
Ik neem 't ook niemand kwalijk dat h/zij hier reageert, hoor :). Zo was 't niet bedoeld.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 16:11:49 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174516196
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ongelofelijk ja. Gelukkig zijn het vooral mensen die verbijsterd komen kijken wat de fuck dit is.
Ja ik zag het 1e topic toen dat nog in ontwikkeling was, en nu zie ik ineens topic 3 voorbij komen. Zogenaamd roepen dat het je eigen keuze is om niet met vrouwen/relaties bezig te zijn en dat je dan gelukkiger bent, terwijl de realiteit is dat je wordt uitgekotst door vrouwen, om welke reden dan ook, die 'keuze' dus voor je gemaakt wordt, en het dan een beetje recht probeert te lullen. :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174516209
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:09 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ja? Ik zie 't nooit. Maar we hoeven elkaars ervaringen niet eens tegen elkaar weg te strepen, want OKCupid heeft 't eens onderzocht. Ze vroegen mensen om zowel het 'uiterlijk' als de 'persoonlijkheid' van anderen te beoordelen. Dit was het resultaat:

[ afbeelding ]

Van de lelijkste 25% was er dus niemand met een top-50% persoonlijkheid. Niemand!

Komt dit doordat knappe mensen allemaal ook een fijnere persoonlijkheid hebben of omdat mensen fysieke schoonheid en karakter niet los van elkaar beoordelen?
Of het komt doordat OKCupid een datingsite is waar mannen proberen te scoren bij vrouwen en geenszins een realistische afspiegeling van de samenleving. Zoals OKCupid zelf ook aangeeft in dat stukje stemmen mensen qua persoonlijkheid en uiterlijk gewoon hetzelfde (hele knappe foto's krijgen hoge beoordelingen qua persoonlijkheid en vice versa).

Überhaupt het idee dat je persoonlijkheid kunt beoordelen aan de hand van een profiel op een datingsite, dat niet eens voorzien hoeft te zijn van informatie (zie weer OKC's site) is idioot.
pi_174516247
quote:
After we got rid of the two scales, and replaced it with just one, we ran a direct experiment to confirm our hunch — that people just look at the picture. We took a small sample of users and half the time we showed them, we hid their profile text. That generated two independent sets of scores for each profile, one score for “the picture and the text together” and one for “the picture alone.” Here’s how they compare. Again, each dot is a user. Essentially, the text is less than 10% of what people think of you.



So, your picture is worth that fabled thousand words, but your actual words are worth…almost nothing.
Het enige wat ze hebben aangetoond is dat gebruikers van OKCupid de profieltekst nauwelijks lezen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:14:07 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174516251
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:03 schreef 2thmx het volgende:

Dit is een gegeven dat door iedereen zelf is waar te nemen.
Onzin. Je bekijkt de wereld met heel gefrustreerde oogkleppen op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174516352
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het enige wat ze hebben aangetoond is dat gebruikers van OKCupid de profieltekst nauwelijks lezen.
Allicht, en waarom niet? Omdat 't eenvoudiger is om iemands foto's te bekijken en aan de hand daarvan iemands karakter in te vullen. Hoe is dit anders in 't echte leven? In 't echte leven kost 't nota bene aanzienlijk meer moeite om iemands karakter te achterhalen dan op OKCupid. M.i. is 't dus redelijk representatief voor de echte wereld.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174516389
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onzin. Je bekijkt de wereld met heel gefrustreerde oogkleppen op.
'Gefrustreerd' is wel een geliefd woord hier. 'Gelatenheid' beschrijft mijn gemoedstoestand beter, maar kies gerust je eigen woorden.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:19:56 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174516409
Als je gelaten was, maakte je niet zoveel misbaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174516414
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:17 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Allicht, en waarom niet? Omdat 't eenvoudiger is om iemands foto's te bekijken en aan de hand daarvan iemands karakter in te vullen.
Nee, omdat daten via datingsites in eerste instantie heel oppervlakkig is. Er zijn vreselijk veel gebruikers en weinig echte dates dus je moet enorm veel mensen afgaan. Dan kijk je dus snel naar de profielfoto. Over het karakter zegt die foto (vrijwel) niets.
quote:
Hoe is dit anders in 't echte leven? In 't echte leven kost 't nota bene aanzienlijk meer moeite om iemands karakter te achterhalen dan op OKCupid. M.i. is 't dus redelijk representatief voor de echte wereld.
In het echte leven kun je juist veel eerder iemands karakter achterhalen. Een gesprek zegt zo veel meer dan een profielfoto op OKCupid. Dat je denkt dat een datingsite een representatieve weergave is van hoe mensen elkaar in het dagelijks leven ontmoeten (op werk, tijdens hobby's, in de supermarkt) is nogal zorgelijk. Maar ook weinig verbazingwekkend.
pi_174516427
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:19 schreef Copycat het volgende:
Als je gelaten was, maakte je niet zoveel misbaar.
Nochtans zie ik anderen meer misbaar maken in dit topic, maar goed, iets met oogkleppen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174516447
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:20 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nochtans zie ik anderen meer misbaar maken in dit topic, maar goed, iets met oogkleppen.
Vreemd hè, als je zo'n OP maakt en dan topics lang volstrekte onzin blijft prediken. Sommige mensen ageren daartegen :P
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:22:00 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174516448
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:20 schreef 2thmx het volgende:

Nochtans zie ik anderen meer misbaar maken in dit topic, maar goed, iets met oogkleppen.
Ja, dat zegt de spookrijder ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:22:28 #28
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_174516457
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:20 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nochtans zie ik anderen meer misbaar maken in dit topic, maar goed, iets met oogkleppen.
Waar wil je nou eigenlijk heen met dit topic?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_174516460
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:09 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ja? Ik zie 't nooit. Maar we hoeven elkaars ervaringen niet eens tegen elkaar weg te strepen, want OKCupid heeft 't eens onderzocht. Ze vroegen mensen om zowel het 'uiterlijk' als de 'persoonlijkheid' van anderen te beoordelen. Dit was het resultaat:

[ afbeelding ]

Van de lelijkste 25% was er dus niemand met een top-50% persoonlijkheid. Niemand!

Komt dit doordat knappe mensen allemaal ook een fijnere persoonlijkheid hebben of omdat mensen fysieke schoonheid en karakter niet los van elkaar beoordelen?
Dit is gebaseerd op online profielen. Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar ik kan iemand die op een foto heel knap is opeens niet meer aantrekkelijk vinden en iemand die minder knap is op een foto in real life opeens veel aantrekkelijker vinden - bijvoorbeeld als die persoon heel grappig blijkt te zijn of heel openminded.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_174516479
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:17 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Allicht, en waarom niet? Omdat 't eenvoudiger is om iemands foto's te bekijken en aan de hand daarvan iemands karakter in te vullen. Hoe is dit anders in 't echte leven? In 't echte leven kost 't nota bene aanzienlijk meer moeite om iemands karakter te achterhalen dan op OKCupid. M.i. is 't dus redelijk representatief voor de echte wereld.
Je zou eens kunnen proberen om in het echte leven een vrouw aan te spreken,ja dat kan best eng zijn de eerste keer.

Dat jij moeite hebt met het omgaan met het andere geslacht en op het wereldwijde web genoeg medestanders hebt gevonden om te spreken van een "beweging" zegt nog vrij weinig over hoe het er in de echte wereld aan toe gaat.

Net zoals dat jouw "beweging" geen goede representatie is van het echte leven zo is OKCupid dat ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 19-10-2017 19:25:50 ]
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:23:11 #31
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174516484
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waar wil je nou eigenlijk heen met dit topic?
Zie OP:

quote:
M.i. zouden ook veel meer Nederlandse mannen voor MGTOW moeten kiezen, voor hun eigen levensgeluk.
Medestanders zoeken.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 16:23:32 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174516492
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:23 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zie OP:

[..]

Medestanders zoeken.
Gedeelde smart is halve smart he.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174516499
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, omdat daten via datingsites in eerste instantie heel oppervlakkig is. Er zijn vreselijk veel gebruikers en weinig echte dates dus je moet enorm veel mensen afgaan. Dan kijk je dus snel naar de profielfoto.

[..]

In het echte leven kun je juist veel eerder iemands karakter achterhalen. Een gesprek zegt zo veel meer dan een profielfoto op OKCupid.
OKCupid biedt niet alleen foto's, maar ook karkaterbeschrijvingen (op basis van ingevulde persoonlijkheidsvragen). Je kan 't dus in één oogopslag zien. Dat geldt voor 't echte leven niet.
quote:
Dat je denkt dat een datingsite een representatieve weergave is van hoe mensen elkaar in het dagelijks leven ontmoeten (op werk, tijdens hobby's, in de supermarkt) is nogal zorgelijk. Maar ook weinig verbazingwekkend.
Zo generiek stelde ik 't niet. Dat de interactie aldaar anders is dan in 't echt, dat spreekt voor zich. De doelgroep van een datingsite wordt steeds meer representatief voor de samenleving als geheel, dat wel. De onderzoekjes van OKCupid zeggen dus ook iets over hoe mensen in 't algemeen denken.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:24:18 #34
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174516511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gedeelde smart is halve smart he.
Maar goed, 'going your own way' is het niet bepaald, dat vissen naar medestanders.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174516514
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:23 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zie OP:

[..]

Medestanders zoeken.
Nogmaals - mijn zegen hebben ze. Dan hebben vrouwen en normale mannen er geen last van en kennelijk worden zij heel blij van een vrouwloos leven. Iedereen happy.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_174516522
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waar wil je nou eigenlijk heen met dit topic?
Een alternatieve maatschappijvisie geven. De gemiddelde Nederlander wordt opgevoed met feministische waanbeelden, MGTOW geeft een realistischere kijk.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:25:13 #37
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174516534
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:24 schreef 2thmx het volgende:

[..]

MGTOW geeft een realistischere kijk.
Niet echt. Helemaal niet, zelfs.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:26:04 #38
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174516554
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:23 schreef 2thmx het volgende:

[..]

OKCupid biedt niet alleen foto's, maar ook karkaterbeschrijvingen (op basis van ingevulde persoonlijkheidsvragen). Je kan 't dus in één oogopslag zien. Dat geldt voor 't echte leven niet.
Je gaat toch nou niet serieus beweren dat jij uit een enquête iemands persoonlijkheid kunt opmaken. Eens mens is niet zo eendimensionaal.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 16:26:57 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174516578
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:24 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een alternatieve maatschappijvisie geven. De gemiddelde Nederlander wordt opgevoed met feministische waanbeelden, MGTOW geeft een realistischere kijk.
Neuh. MGTOW is cognitieve dissonantie, gemaximaliseerd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174516588
quote:
11s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:26 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Je gaat toch nou niet serieus beweren dat jij uit een enquête iemands persoonlijkheid kunt opmaken. Eens mens is niet zo eendimensionaal.
Wel degelijk. Menig werkgever neemt persoonlijkheidstesten af als onderdeel van het sollicitatiegesprek. Dat de testen niet 'perfect' zijn, dat spreekt voor zich, maar dat geldt ook voor je eigen waarneming van iemands persoonlijkheid.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174516631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:28 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Wat een pareltje! Maar ik vind dit wel weer een beetje terugkrabbelen. Als je niks met vrouwen te maken wil hebben omdat we zulke vreselijke wezens zijn, moet je ook niet naar de hoeren gaan. Ga gewoon met je matties een beetje circlejerken dan en laat de rest van de wereld met rust.
MGTOW stelt dat je niets met vrouwen te maken wil hebben in relationele zin. Met een prostituee ga je geen relatie aan.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174516652
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:23 schreef 2thmx het volgende:

[..]

OKCupid biedt niet alleen foto's, maar ook karkaterbeschrijvingen (op basis van ingevulde persoonlijkheidsvragen). Je kan 't dus in één oogopslag zien. Dat geldt voor 't echte leven niet.

Maar juist dat onderzoek dat je zelf linkte toont aan dat mensen de tekst van de profielen nauwelijks lezen. En zelfs lege profielen met mooie foto's krijgen torenhoge persoonlijkheidsscores. Ik verzin dit zelf niet, het zijn jouw bronnen.
quote:
Zo generiek stelde ik 't niet. Dat de interactie aldaar anders is dan in 't echt, dat spreekt voor zich. De doelgroep van een datingsite wordt steeds meer representatief voor de samenleving als geheel, dat wel. De onderzoekjes van OKCupid zeggen dus ook iets over hoe mensen in 't algemeen denken.
Welnee. Zo makkelijk kun je dat niet stellen. Het gaat om een kleine steekproef en bovendien zijn mensen die datingsites gebruiken niet representatief voor alle mensen die relaties hebben.
pi_174516655
Wel jammer dat de link naar het "hoersubsidie" topic niet mag, dat verklaart namelijk best veel
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 16:30:19 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174516658
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:29 schreef 2thmx het volgende:

[..]

MGTOW stelt dat je niets met vrouwen te maken wil hebben in relationele zin. Met een prostituee ga je geen relatie aan.
Jaja, je wil wel degelijk met vrouwen te maken hebben, anders ga je ook niet naar de hoeren, maar je krijgt het gewoon niet voor elkaar. Voor een hoer hoef je geen moeite te doen, kun je gewoon 2 tientjes neerleggen bij wijze van, en klaar.

Het is niet dat je het niet WIL. Het is dat je het gewoon niet KUNT.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174516677
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:27 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wel degelijk. Menig werkgever neemt persoonlijkheidstesten af als onderdeel van het sollicitatiegesprek. Dat de testen niet 'perfect' zijn, dat spreekt voor zich, maar dat geldt ook voor je eigen waarneming van iemands persoonlijkheid.
Je weet toch hopelijk ook dat de tests die werkgevers doen vele malen langer en beter onderbouwd zijn dan een vragenlijstje over je lievelingseten etc?

Bovendien heb je bij werkgevers ook nog CV, diploma's, sollicitatiegesprekken. Weer een manke vergelijking dit.
pi_174516736
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:30 schreef Tchock het volgende:
Maar juist dat onderzoek dat je zelf linkte toont aan dat mensen de tekst van de profielen nauwelijks lezen. En zelfs lege profielen met mooie foto's krijgen torenhoge persoonlijkheidsscores. Ik verzin dit zelf niet, het zijn jouw bronnen.
Uiteraard worden profielteksten niet gelezen. Dat is mijn punt juist; aan de hand van de foto (het uiterlijk) wordt 't karakter ingevuld.
quote:
Welnee. Zo makkelijk kun je dat niet stellen. Het gaat om een kleine steekproef en bovendien zijn mensen die datingsites gebruiken niet representatief voor alle mensen die relaties hebben.
Zo klein is de userbase van OKCupid niet. Datingsites (incl. Tinder) worden door steeds meer mensen gebruikt, dus 't wordt vanzelf steeds representatiever. Wellicht kan OKCupid of Tinder 't onderzoekje een keer herhalen, al kan ik de uitkomst zo wel raden.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174516766
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je weet toch hopelijk ook dat de tests die werkgevers doen vele malen langer en beter onderbouwd zijn dan een vragenlijstje over je lievelingseten etc?
Je krijgt er situaties voorgelegd en moet aangeven wat jij in zo'n situatie zou doen. Dat verschilt niet veel van de testjes van OKCupid.
quote:
Bovendien heb je bij werkgevers ook nog CV, diploma's, sollicitatiegesprekken. Weer een manke vergelijking dit.
Er is geen vergelijking gemaakt. Er werd gesteld dat persoonlijkheidstests niets over je werkelijke karakter zeggen. Daar reageerde ik op.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174516778
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:33 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Uiteraard worden profielteksten niet gelezen. Dat is mijn punt juist; aan de hand van de foto (het uiterlijk) wordt 't karakter ingevuld.
En zo gaat het echte leven niet. Je kunt iemands karakter niet van buiten aflezen.
quote:
Zo klein is de userbase van OKCupid niet. Datingsites (incl. Tinder) worden door steeds meer mensen gebruikt, dus 't wordt vanzelf steeds representatiever. Wellicht kan OKCupid of Tinder 't onderzoekje een keer herhalen, al kan ik de uitkomst zo wel raden.
De userbase is wel degelijk zeer klein (ook al probeer je nu het aantal Tindergebruikers er bij op te tellen, wat uiteraard kolder is). Daarnaast is ie, zoals ik zei, niet representatief. Datingsites en apps werken anders dan het echte buitenleven. Hoe lastig kan dit zijn? :')
pi_174516809
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:33 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Uiteraard worden profielteksten niet gelezen. Dat is mijn punt juist; aan de hand van de foto (het uiterlijk) wordt 't karakter ingevuld.

[..]

Zo klein is de userbase van OKCupid niet. Datingsites (incl. Tinder) worden door steeds meer mensen gebruikt, dus 't wordt vanzelf steeds representatiever. Wellicht kan OKCupid of Tinder 't onderzoekje een keer herhalen, al kan ik de uitkomst zo wel raden.
Ik ben zo benieuwd hoe jij aankijkt tegen de grote groep mensen die gewoon een gelijkwaardige relatie hebben met elkaar. Jij hoeft dat niet na te streven (iedereen mag zelf zijn leven invullen), maar is dat voor jou geen bewijs dat het wel prima kan, een leuke relatie tussen een man en een vrouw?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_174516852
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:33 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Uiteraard worden profielteksten niet gelezen. Dat is mijn punt juist; aan de hand van de foto (het uiterlijk) wordt 't karakter ingevuld.

[..]

Zo klein is de userbase van OKCupid niet. Datingsites (incl. Tinder) worden door steeds meer mensen gebruikt, dus 't wordt vanzelf steeds representatiever. Wellicht kan OKCupid of Tinder 't onderzoekje een keer herhalen, al kan ik de uitkomst zo wel raden.
Maar als je stelt dat het ook representatief is voor het echte leven heb je of amper levenservaring die niet in het echt met anderen durft om te gaan en dan de schuld van zijn falen aan het feminisme geeft.

Bonusvraag: waarom voelen dit soort mannen zich zo aangetrokken tot het FvD?

[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 19-10-2017 19:26:21 ]
pi_174516853
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

En zo gaat het echte leven niet. Je kunt iemands karakter niet van buiten aflezen.
Ik zeg ook niet dat 't kán, maar dat mensen 't dóen/proberen. Zie ook het halo-effect.

quote:
De userbase is wel degelijk zeer klein (ook al probeer je nu het aantal Tindergebruikers er bij op te tellen, wat uiteraard kolder is). Daarnaast is ie, zoals ik zei, niet representatief. Datingsites en apps werken anders dan het echte buitenleven. Hoe lastig kan dit zijn? :')
Op datingsites zitten mensen die (in vergelijking met de totale bevolking) disproportioneel veel aandacht hebben voor uiterlijk en disproportioneel weinig voor iemands karakter?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 16:37:51 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174516855
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:36 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd hoe jij aankijkt tegen de grote groep mensen die gewoon een gelijkwaardige relatie hebben met elkaar. Jij hoeft dat niet na te streven (iedereen mag zelf zijn leven invullen), maar is dat voor jou geen bewijs dat het wel prima kan, een leuke relatie tussen een man en een vrouw?
Nee joh, daar geloven de mannen gewoon dat ze een gelukkige relatie hebben maar eigenlijk worden ze onderdrukt door vrouwen.

ofzo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174516865
Wat is nou je punt? De discussie is volkomen ontspoord.

Onderzoekjes van OKCupid of welke datingsite dan ook tonen alleen maar aan wat het gedrag van de gebruikers is. Niet dat dat een op een te vertalen is naar het dagelijks leven.

Je houding ten opzichte van vrouwen en relaties is verbitterd en gefrustreerd, ook al ontken je dat zelf. Feitelijk ontken je überhaupt het bestaan van gezonde en normale relaties tenzij die tussen twee hele knappe rijke mensen zijn. Er is je nu al door letterlijk tientallen users op gewezen dat dit onzin is. Waar wil je heen met dit topic? Medestanders zijn zeer schaars. De meeste mensen slagen er namelijk wel prima in om samen te leven met de helft van de wereldbevolking die toevallig het andere geslacht heeft.
pi_174516913
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:36 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd hoe jij aankijkt tegen de grote groep mensen die gewoon een gelijkwaardige relatie hebben met elkaar. Jij hoeft dat niet na te streven (iedereen mag zelf zijn leven invullen), maar is dat voor jou geen bewijs dat het wel prima kan, een leuke relatie tussen een man en een vrouw?
Mijn grootouders zijn 70 jaar getrouwd geweest _O_. Maar dat was een andere tijd. We leven nu in de tijd van 't moderne feminisme. Zie de OP en de quote waarin vrouwen wordt aanbevolen om op een andere/moderne manier te leven.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174516997
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:38 schreef Tchock het volgende:
Waar wil je heen met dit topic? Medestanders zijn zeer schaars.
't Gaat mij er niet om om anderen te overtuigen, maar slechts om een alternatieve zienswijze dan 't gangbare feminisme te geven. 't Staat iedereen vrij om daar zelf conclusies aan te verbinden.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174517031
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:43 schreef 2thmx het volgende:

[..]

't Gaat mij er niet om om anderen te overtuigen, maar slechts om een alternatieve zienswijze dan 't gangbare feminisme te geven. 't Staat iedereen vrij om daar zelf conclusies aan te verbinden.
De keuze die je biedt tussen feminisme en MGTOW is een vals dilemma. De feministische wereld zoals jij die beschrijft bestaat namelijk niet. En één citaat van een of andere chick van Facebook verandert daar niets aan.
pi_174517065
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:39 schreef 2thmx het volgende:
Zie de OP en de quote waarin vrouwen wordt aanbevolen om op een andere/moderne manier te leven.
Meh ik denk dat dat aan een selectief groepje kattenmensen is besteed net als deze stroom.
De slachtofferrol is niet aantrekkelijk nooit niet.

Tevens zie ik als man een bezoek aan hoeren als een teken van zwakte.

Gewoon zaadjes planten. pfff....

[ Bericht 0% gewijzigd door ArksBoss13 op 19-10-2017 16:46:15 (spelling is a bitch) ]
pi_174517066
Dat hele MGTOW lijkt me een erg eenzaam en leeg bestaan.
pi_174517097
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

De keuze die je biedt tussen feminisme en MGTOW is een vals dilemma. De feministische wereld zoals jij die beschrijft bestaat namelijk niet. En één citaat van een of andere chick van Facebook verandert daar niets aan.
Nou nou, 'een of andere chick', 't is de COO van Facebook en ze is meermaals uitgeroepen tot een van de invloedrijkste personen ter wereld. Kennelijk wordt er dus naar haar geluisterd.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174517148
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mijn grootouders zijn 70 jaar getrouwd geweest _O_. Maar dat was een andere tijd. We leven nu in de tijd van 't moderne feminisme. Zie de OP en de quote waarin vrouwen wordt aanbevolen om op een andere/moderne manier te leven.
Ik ben het persoonlijk niet oneens met die quote. Maar wel met de conclusie die jij er uit trekt:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:47 schreef 2thmx het volgende:

Kortweg, komt 't erop neer dat vrouwen:
- Tot pakweg hun dertigste seksrelaties aangaan met de seksueel meest aantrekkelijke ~20%* van de mannen;
- Na hun dertigste een man zoeken die feministisch is ingesteld en financieel (en anderszins) aan 't huishouden kan bijdragen.
Er wordt in de quote niets gezegd over geld en bijdragen en ook niets over uiterlijk. Alleen over een man die een gelijkwaardige partner zoekt en dat je dat moet willen als vrouw van 30.

Wie zegt er dat een man die een gelijkwaardige partner wil niet aantrekkelijk is of rijk moet zijn?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_174517179
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:46 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nou nou, 'een of andere chick', 't is de COO van Facebook en ze is meermaals uitgeroepen tot een van de invloedrijkste personen ter wereld. Kennelijk wordt er dus naar haar geluisterd.
Dan nog blijft het één mening van één iemand. En ze is in 2012 een keer genoemd in de 100 meest invloedrijke personen volgens Time. Dat maakt niet alles wat ze zegt ineens heilig, tering.

Als je alle mensen uit de Time 100 na gaat trekken op quotes kom je wel meer wonderlijke dingen tegen.
pi_174517203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan nog blijft het één mening van één iemand. En ze is in 2012 een keer genoemd in de 100 meest invloedrijke personen volgens Time. Dat maakt niet alles wat ze zegt ineens heilig, tering.

Als je alle mensen uit de Time 100 na gaat trekken op quotes kom je wel meer wonderlijke dingen tegen.
Ze is ook door andere organisaties als 'meest invloedrijk' bekroond, zie d'r Wikipedia-pagina. Hoe dan ook, 't was slechts om aan te geven dat ze niet 'zomaar een chick van Facebook' is.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174517214
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:46 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nou nou, 'een of andere chick', 't is de COO van Facebook en ze is meermaals uitgeroepen tot een van de invloedrijkste personen ter wereld. Kennelijk wordt er dus naar haar geluisterd.
Volgens mij mis je ook totaal het punt van deze dame die in essentie volgens mij vooral zegt dat je de 'bad boys' vooral moet kunnen daten (want het avontuur is "sexy") maar dat je daar niet aan moet blijven hangen. Dat je uiteindelijk veel meer hebt aan een man die jou niet als vuil, of kok en schoonmaakster gebruikt maar gewoon als mens (en dat dat uiteindelijk het meest 'sexy' is).

En in welke wereld is een vrouw met een mening, die werkt en gelijkwaardig is iets slechts? Dat zouden alle mannen toch gewoon moeten willen?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:51:27 #64
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174517216
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mijn grootouders zijn 70 jaar getrouwd geweest _O_. Maar dat was een andere tijd. We leven nu in de tijd van 't moderne feminisme. Zie de OP en de quote waarin vrouwen wordt aanbevolen om op een andere/moderne manier te leven.
Een manier die jij voor jezelf idealiseert bedoel je? Die voor jou het meest geweldige is, waarvoor je een topic opent om andere mannen ook het licht te laten zien en die leefstijl na te streven?

Echt, antwoord hier nu eens op. Waarom vindt je het zo'n probleem dat vrouwen ook het ideale leven (volgens jou dan) nastreven?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174517219
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:51 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ze is ook door andere organisaties als 'meest invloedrijk' bekroond, zie d'r Wikipedia-pagina. Hoe dan ook, 't was slechts om aan te geven dat ze niet 'zomaar een chick van Facebook' is.
Hoe dan ook, het is totaal irrelevant voor alle relaties op aarde wat zij voor advies aan vrouwen geeft.
pi_174517277
quote:
11s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:51 schreef Yesse het volgende:

[..]

Volgens mij mis je ook totaal het punt van deze dame die in essentie volgens mij vooral zegt dat je de 'bad boys' vooral moet kunnen daten maar dat je daar niet aan moet blijven hangen. Dat je uiteindelijk veel meer hebt aan een man die jou niet als vuil, of kok en schoonmaakster gebruikt maar gewoon als mens.

En in welke wereld is een vrouw met een mening, die werkt en gelijkwaardig is iets slechts? Dat zouden alle mannen toch gewoon moeten willen?
Ook dit, ja. Waar ze voor waarschuwt is dat de bad boys die misschien in eerste instantie aantrekkelijk zijn, geen goede partners maken. Dat je daarom moet zoeken naar iemand die zorgzaam en ondersteunend is omdat dat ook heel sexy is. Eigenlijk dus het tegenovergestelde van wat TS zegt, namelijk dat vrouwen voor niet-aantrekkelijke mannen gaan na hun 30e.
pi_174517338
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Echt, antwoord hier nu eens op. Waarom vindt je het zo'n probleem dat vrouwen ook het ideale leven (volgens jou dan) nastreven?
Vooruit, maar daarna ga ik wat anders doen, genoeg FOK! voor vandaag, morgen weer een dag :).

Er staat in de OP nota bene dat 't geen lang betoog behoeft dat dit voor vrouwen ideaal is. De enige vraag die ik stel is waarom je als man hieraan mee zou willen werken. In de ideale maatschappij zouden vrouwen niet leven zoals hen door 'die Facebook-chick' wordt aanbevolen. Echter, gegeven dat ze zo leven, kan je m.i. als man beter westerse vrouwen slechts voor seksrelaties gebruiken en uiteindelijk een vrouw uit een niet-westers land kiezen om mee te huwen. Dat levert een stabielere relatie op met een grotere kans op een huwelijk tot de dood.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174517390
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Vooruit, maar daarna ga ik wat anders doen, genoeg FOK! voor vandaag, morgen weer een dag :).

Er staat in de OP nota bene dat 't geen lang betoog behoeft dat dit voor vrouwen ideaal is. De enige vraag die ik stel is waarom je als man hieraan mee zou willen werken. In de ideale maatschappij zouden vrouwen niet leven zoals hen door 'die Facebook-chick' wordt aanbevolen. Echter, gegeven dat ze zo leven, kan je m.i. als man beter westerse vrouwen slechts voor seksrelaties gebruiken en uiteindelijk een vrouw uit een niet-westers land kiezen om mee te huwen. Dat levert een stabielere relatie op met een grotere kans op een huwelijk tot de dood.
Ik zie het probleem echt niet.
pi_174517434
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Vooruit, maar daarna ga ik wat anders doen, genoeg FOK! voor vandaag, morgen weer een dag :).

Er staat in de OP nota bene dat 't geen lang betoog behoeft dat dit voor vrouwen ideaal is. De enige vraag die ik stel is waarom je als man hieraan mee zou willen werken. In de ideale maatschappij zouden vrouwen niet leven zoals hen door 'die Facebook-chick' wordt aanbevolen. Echter, gegeven dat ze zo leven, kan je m.i. als man beter westerse vrouwen slechts voor seksrelaties gebruiken en uiteindelijk een vrouw uit een niet-westers land kiezen om mee te huwen. Dat levert een stabielere relatie op met een grotere kans op een huwelijk tot de dood.
Ik snap nog steeds niet waarom het voor een man niet okay zou zijn om een gelijkwaardige partner te hebben. De druk op een man wordt ook minder hoog als hij weet dat hij op zijn partner kan rekenen op verschillende manieren.

Het wekt bij mij de indruk dat je geen relatie wil, maar een lijfeigene: iemand die je seks geeft als jij dat wilt en verder ook doet wat jij wil.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:09:34 #70
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174517596
TS: je hebt een zenuw geraakt bij sommig mensen geloof ik :P

Het feit is gewoon dat natuurlijke selectie aan het einde van de dag nog steeds geldt.
De meeste mannen die voor de MGTOW lifestyle gaan zijn gewoon niet aantrekkelijk voor vrouwen.

Ze zijn opgegroeid in een maatschappij waarin de balans tussen mannelijk en vrouwelijk totaal verstoort is. En omdat ze in hun jonge jaren in het fabeltje getrapt zijn dat mannen en vrouwen gelijk horen te functioneren, vallen ze in de relationele sfeer buiten de boot.

MGTOW is net zoals Feminisme een ongezonde extreem op het spectrum, met goede punten die jammer genoeg in het hedendaagse klimaat moeilijk bespreekbaar zijn.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:12:50 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174517654
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:09 schreef LordHorusNL het volgende:
TS: je hebt een zenuw geraakt bij sommig mensen geloof ik :P

Het feit is gewoon dat natuurlijke selectie aan het einde van de dag nog steeds geldt.
De meeste mannen die voor de MGTOW lifestyle gaan zijn gewoon niet aantrekkelijk voor vrouwen.

Ze zijn opgegroeid in een maatschappij waarin de balans tussen mannelijk en vrouwelijk totaal verstoort is. En omdat ze in hun jonge jaren in het fabeltje getrapt zijn dat mannen en vrouwen gelijk horen te functioneren, vallen ze in de relationele sfeer buiten de boot.

MGTOW is net zoals Feminisme een ongezonde extreem op het spectrum, met goede punten die jammer genoeg in het hedendaagse klimaat moeilijk bespreekbaar zijn.
Vroeger was die balans zo goed?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:21:32 #72
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174517822
Vroeger werd die balans afgedwongen.

Nu ben ik zelf niet zo'n fan van het afdwingen van bepaald gedrag, maar ik ben slim genoeg om in te zien dat door het ontstaan van de nucleaire familie de mensheid in een tijdperk van ongekende maatschappelijke en technologische vooruitgang beland is.

En met het ontstaan van Feminisme is de afbrokkeling van de nucleaire familie begonnen en ook het einde van de westerse maatschappij zoals wij deze gewend zijn.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:31:15 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174518038
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:21 schreef LordHorusNL het volgende:
Vroeger werd die balans afgedwongen.

Nu ben ik zelf niet zo'n fan van het afdwingen van bepaald gedrag, maar ik ben slim genoeg om in te zien dat door het ontstaan van de nucleaire familie de mensheid in een tijdperk van ongekende maatschappelijke en technologische vooruitgang beland is.

En met het ontstaan van Feminisme is de afbrokkeling van de nucleaire familie begonnen en ook het einde van de westerse maatschappij zoals wij deze gewend zijn.
Ok.

Ik zie het probleem niet.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:33:00 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174518073
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok.

Ik zie het probleem niet.
Ik zie niet hoe de Westerse maatschappij gaat afbreukelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:34:56 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174518114
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe de Westerse maatschappij gaat afbreukelen.
Ik lees dat de westerse maatschappij gaat veranderen. Ja, dat kan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174518185
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mijn grootouders zijn 70 jaar getrouwd geweest _O_. Maar dat was een andere tijd. We leven nu in de tijd van 't moderne feminisme. Zie de OP en de quote waarin vrouwen wordt aanbevolen om op een andere/moderne manier te leven.
.. Dus je vindt dat het niet kan?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:44:20 #77
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174518314
Ik zeg alleen dat de rijkdom en vrijheid die we nu hebben afkomstig is van de generaties voor ons die zelf weinig keuzevrijheid hadden, deze mensen hebben gewerkt en gevochten om ons een samenleving te geven waarin wij kunnen doen wat we willen.

Fantastisch natuurlijk

Jammer genoeg betekent dit wel dat wij als samenleving nu niet meer de keuzes maken die het beste zijn voor onze toekomst.

We maken veel's te weinig kinderen om onze cultuur op peil te houden en dat houd in dat minder seculiere invloeden een steeds grotere greep krijgen op onze manier van leven.

Vroeger werden de meeste kinderen geboren binnen een stabiel huwelijk met invloed van vader en moeder, tegenwoordig zie je dat steeds minder.

Dit maakt ons zwak.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:46:07 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174518352
Gaan we richting White Genocide?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:48:04 #79
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174518390
quote:
11s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:46 schreef Copycat het volgende:
Gaan we richting White Genocide?
Niet gevreesd, LordHorus maakt ongetwijfeld minstens tien kinderen in een dappere poging het tij te keren.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:49:52 #80
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174518428
quote:
11s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:46 schreef Copycat het volgende:
Gaan we richting White Genocide?
De kwaliteitsimpuls die dit topic nodig had.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:50:37 #81
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174518447
Nou nee geen kinderen voor mij waarschijnlijk hoor.

Maar alleen een idioot kan ontkennen dat wij als maatschappij op het punt staan om een grote verandering te ondervinden.

En de relatie tussen man en vrouw heeft hier iets mee te maken.

En een beweging zoals MGTOW is een symptoom van deze verandering.
pi_174518458
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:44 schreef LordHorusNL het volgende:
Ik zeg alleen dat de rijkdom en vrijheid die we nu hebben afkomstig is van de generaties voor ons die zelf weinig keuzevrijheid hadden, deze mensen hebben gewerkt en gevochten om ons een samenleving te geven waarin wij kunnen doen wat we willen.

Fantastisch natuurlijk

Jammer genoeg betekent dit wel dat wij als samenleving nu niet meer de keuzes maken die het beste zijn voor onze toekomst.

We maken veel's te weinig kinderen om onze cultuur op peil te houden en dat houd in dat minder seculiere invloeden een steeds grotere greep krijgen op onze manier van leven.

Vroeger werden de meeste kinderen geboren binnen een stabiel huwelijk met invloed van vader en moeder, tegenwoordig zie je dat steeds minder.

Dit maakt ons zwak.
waarom is onze cultuur op peil houden het beste?
Cultuur is iets dat altijd veranderd
pi_174518476
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:50 schreef LordHorusNL het volgende:
Nou nee geen kinderen voor mij waarschijnlijk hoor.

Maar alleen een idioot kan ontkennen dat wij als maatschappij op het punt staan om een grote verandering te ondervinden.
dat doen samenlevingen nou eenmaal altijd
pi_174518501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:21 schreef LordHorusNL het volgende:
Vroeger werd die balans afgedwongen.

Ten koste van het geluk van de vrouw. En nu zijn we er klaar mee :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_174518512
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:50 schreef LordHorusNL het volgende:
Nou nee geen kinderen voor mij waarschijnlijk hoor.

Maar alleen een idioot kan ontkennen dat wij als maatschappij op het punt staan om een grote verandering te ondervinden.

En de relatie tussen man en vrouw heeft hier iets mee te maken.

En een beweging zoals MGTOW is een symptoom van deze verandering.
En voor het feminisme was de maatschappij statisch?
Make my day!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:58:18 #86
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174518593
Ik zou nou niet zeggen dat vrouwen vroeger ongelukkig waren hoor Aquawoman, ze hadden minder keuze vrijheid, maar dit was ook het geval voor de meeste mannen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 17:59:06 #87
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174518614
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:51 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom is onze cultuur op peil houden het beste?
Cultuur is iets dat altijd veranderd
Cultuurrelativisme. :') Waarom ga je niet in een hut van stront wonen en een boom aanbidden, alle culturen zijn gelijkwaardig toch?
pi_174518642
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:58 schreef LordHorusNL het volgende:
Ik zou nou niet zeggen dat vrouwen vroeger ongelukkig waren hoor Aquawoman, ze hadden minder keuze vrijheid, maar dit was ook het geval voor de meeste mannen.
hoe kun jij in hemelsnaam weten of vrouwen vroeger gelukkiger waren of niet? Genoeg vrouwen die in die tijd leefde hebben vast gelegd hoe ze zich voelde, namelijk ongelukkig. Maar jij kunt als man levend in 2017 waarschijnlijk beter inschatten hoe en wat

Weet je wat handelings onbekwaam inhoud bijvoorbeeld? En dat wil je vergelijken met de positie van mannen in dezelfde tijd?
pi_174518670
quote:
13s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Cultuurrelativisme. :') Waarom ga je niet in een hut van stront wonen en een boom aanbidden, alle culturen zijn gelijkwaardig toch?
dat staat er niet, alleen dat ze altijd veranderen en dat hoe het nu is niet behouden hoeft te worden puur omdat het er is
Als dat zou zijn woonde jij nu ook nog in een hut van stront want dan waren we zelf nooit vooruit gegaan
pi_174518671
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:58 schreef LordHorusNL het volgende:
Ik zou nou niet zeggen dat vrouwen vroeger ongelukkig waren hoor Aquawoman, ze hadden minder keuze vrijheid, maar dit was ook het geval voor de meeste mannen.
Dat is uiteraard ietwat gechargeerd. Maar als ik 50of 60 jaar eerder was geboren was ik er in ieder geval wel ongelukkiger van geworden. Omdat ik talent mis op vlakken die toen gezien werden als de taak van een vrouw en wel talenten heb op andere vlakken. Het lijkt me positief dat ik de keuze heb om die talenten uit te nutten en niet in een keurslijf geduwd te hoeven worden. Een andere vrouw is natuurlijk van harte welkom om gelukkig te zijn met andere keuzes, zoals huisvrouw of moeder worden.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:05:02 #91
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174518739
Hoe kun jij in hemels naam weten hoe het voelt om je leven te geven voor je land of jezelf dood te werken in een kolenmijn om geld voor het onderhoud van je gezin te verdienen?

Het is makkelijk praten als je nog nooit jezelf hebt moeten opofferen voor het bestaansrecht van het land waarin je leeft.

Vrouwen zijn inderdaad op veel manieren onderdrukt in de geschiedenis, maar op veel manieren hadden ze het een stuk beter als mannen in die tijd.
pi_174518773
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:05 schreef LordHorusNL het volgende:
Vrouwen zijn inderdaad op veel manieren onderdrukt in de geschiedenis, maar op veel manieren hadden ze het een stuk beter als mannen in die tijd.
Hoe precies?
pi_174518778
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:05 schreef LordHorusNL het volgende:
Hoe kun jij in hemels naam weten hoe het voelt om je leven te geven voor je land of jezelf dood te werken in een kolenmijn om geld voor het onderhoud van je gezin te verdienen?

Het is makkelijk praten als je nog nooit jezelf hebt moeten opofferen voor het bestaansrecht van het land waarin je leeft.

Vrouwen zijn inderdaad op veel manieren onderdrukt in de geschiedenis, maar op veel manieren hadden ze het een stuk beter als mannen in die tijd.
Mensen werkten echt niet in de mijnen voor Volk en Vaderland hoor. Die deden dat gewoon om in hun levensonderhoud te voorzien. Zoals we dat nu nog steeds massaal doen
pi_174518791
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:06 schreef STING het volgende:

[..]

Hoe precies?
serieus?

Hij geeft in dezelfde post die jij quote antwoord op die vraag en daar heeft hij best n punt..
compact en kleverig.
pi_174518810
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:05 schreef LordHorusNL het volgende:
Hoe kun jij in hemels naam weten hoe het voelt om je leven te geven voor je land of jezelf dood te werken in een kolenmijn om geld voor het onderhoud van je gezin te verdienen?

Het is makkelijk praten als je nog nooit jezelf hebt moeten opofferen voor het bestaansrecht van het land waarin je leeft.

Vrouwen zijn inderdaad op veel manieren onderdrukt in de geschiedenis, maar op veel manieren hadden ze het een stuk beter als mannen in die tijd.
vrouwen werkte ook in de tijd waar jij nu naar verwijst. Soms ook op gevaarlijke plekken, en deden daarnaast het huishouden, konden niet weg bij een tirannieke man, konden niet beslissen over een mogelijke zwangerschap etc (en stierven soms door het baren)

Maar ja mannen gingen in het leger, dat klopt. Maar dat maakt het niet gelijk of zo
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:10:09 #96
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174518824
Inderdaad ze werkten voor hun levensonderhoud voor de meeste mannen en sommige vrouwen was dit noodzakelijk.

Mannen hadden hier geen keuze in, ze moesten het doen of ze nou wilden of niet. Dus het hele idee dat alleen vrouwen gedwongen werden zich op een bepaalde manier te gedragen is absurd.
pi_174518827
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

serieus?

Hij geeft in dezelfde post die jij quote antwoord op die vraag en daar heeft hij best n punt..
Ah, overheen gelezen, thanks. Ik vatte hem op vanuit rechten en ongelijkheid (o.a. stemrecht)
pi_174518830
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:09 schreef Allures het volgende:

[..]

vrouwen werkte ook in de tijd waar jij nu naar verwijst. Soms ook op gevaarlijke plekken, en deden daarnaast het huishouden, konden niet weg bij een tirannieke man, konden niet beslissen over een mogelijke zwangerschap etc (en stierven soms door het baren)

Maar ja mannen gingen in het leger, dat klopt. Maar dat maakt het niet gelijk of zo
dat klopt ook.

Het is alleen niet zo dat mannen het nou perse beter hadden.
compact en kleverig.
pi_174518861
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:10 schreef LordHorusNL het volgende:
Inderdaad ze werkten voor hun levensonderhoud voor de meeste mannen en sommige vrouwen was dit noodzakelijk.

Mannen hadden hier geen keuze in, ze moesten het doen of ze nou wilden of niet. Dus het hele idee dat alleen vrouwen gedwongen werden zich op een bepaalde manier te gedragen is absurd.
Dat klopt. Zowel mannen als vrouwen hebben tegenwoordig veel meer vrijheid om hun leven vorm te geven zoals ze dat zelf willen. Voor sommigen is dat heerlijk, anderen verdrinken in die vrijheid.

Maar goed, offtopic
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:16:52 #100
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174518950
Inderdaad we zijn een beetje offtopic gegaan.

Maar ik als man zijnde kan de argumenten van MGTOW voor een gedeelte wel snappen.

Maar jezelf afsluiten van relaties met de andere sekse is gewoon geen goede manier om met deze problemen om te gaan.
pi_174518956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:16 schreef LordHorusNL het volgende:
Inderdaad we zijn een beetje offtopic gegaan.

Maar ik als man zijnde kan de argumenten van MGTOW voor een gedeelte wel snappen.

Maar jezelf afsluiten van relaties met de andere sekse is gewoon geen goede manier om met deze problemen om te gaan.
Hoe dan wel?
Make my day!
pi_174518994
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:17 schreef agter het volgende:

[..]

Hoe dan wel?
mij maakt t niet uit als mensen geen relaties willen, moeten ze zelf weten.
Ik vind het alleen wel kwalijk om de schuld daarvoor bij de andere helft van de bevolking te leggen.
compact en kleverig.
pi_174519018
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat klopt ook.

Het is alleen niet zo dat mannen het nou perse beter hadden.
nee maar juist daarom is het onzin om vast te willen houden aan de cultuur die nu is omdat het is wat je kent
Dan zouden we nooit vooruit gaan
pi_174519026
En dan lees ik ‘als er ooit een vrouw was geweest die me niet meteen op mn uiterlijk had afgewezen, had ik wel in liefde geloofd’
En vervolgens: ‘er wordt met me geflirt’
En dan denk ik: :')
compact en kleverig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:20:39 #105
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174519037
In min visie zijn we biologisch gemaakt om ons op een bepaalde manier te gedragen.

Mannen zijn te vrouwelijk geworden en vrouwen te mannelijk.

We zijn gemaakt door de natuur om als duo samen te werken, niet om hetzelfde te zijn.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:20:46 #106
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174519039
Niet dat ik deze onzin aanhang, maar ik kan wel enige sympathie opbrengen voor die mensen. Als je jarenlang buiten de boot valt moet je ontzettend je best doen om rationeel naar dingen te blijven kijken. Ook als het je niet lukt aan de vrouw te komen en je hoort over het gemak waarmee vrouwen bijv. een one night stand regelen kan dat steken. Er zijn tegenwoordig ook allerlei coaches voor mannen op dategebied, zelfs mensen om tinderprofielen voor je op te zetten. Daar is dus schijnbaar bij mannen een markt voor die er bij vrouwen niet is. Nogmaals, ik hang deze ideologie zelf niet aan, maar ik kan er wel sympathie voor opbrengen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174519049
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:19 schreef Allures het volgende:

[..]

nee maar juist daarom is het onzin om vast te willen houden aan de cultuur die nu is omdat het is wat je kent
Dan zouden we nooit vooruit gaan
ik had verder niet echt in de gaten waar t over ging, sorry :@
compact en kleverig.
pi_174519192
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:20 schreef LordHorusNL het volgende:
In min visie zijn we biologisch gemaakt om ons op een bepaalde manier te gedragen.

Mannen zijn te vrouwelijk geworden en vrouwen te mannelijk.

We zijn gemaakt door de natuur om als duo samen te werken, niet om hetzelfde te zijn.
en op wat voor onderzoek of zo staaf je dit?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:35:51 #109
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174519394
Onderzoek dat mannen en vrouwen niet precies hetzelfde zijn en gemaakt zijn om als duo samen te werken?

(Ook al woonden we vroeger niet als gezin samen maar in een groep, is het toch de verschillende vaardigheden van man/vrouw die ons als ras zo ver gebracht hebben)

Denk dat het nogal logisch is eigenlijk, een feit is een feit. Biologie kan je moeilijk mee argumenteren lijkt mij.

[ Bericht 9% gewijzigd door LordHorusNL op 19-10-2017 18:41:41 ]
pi_174519642
Wat zit er precies in onze biologie dan? Met iets van ondersteuning en niet alleen 'denk ik'
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:49:22 #111
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174519736
Allures kom op.

Als je daadwerkelijk denkt dat mannen en vrouwen biologisch gezien hetzelfde zijn dan ben je al te ver heen om een discussie mee te hebben.

We zijn helemaal gelijk als mensen, maar we verschillen in onze manier van doen/denken nu eenmaal wel. (generalisatie)

ik laat dit even hier.

pi_174519813
Ik zeg niet dat mannen en vrouwen biologisch het zelfde zijn maar ik zie in die biologie geen bewijs dat ze in paren moeten leven

Daarnaast zijn mensen die hier iets meer vanwege weten dan jij (en ik) het er helemaal nog niet zo over eens wat nature en wat nurture is en komen ze er bij steeds meer dingen juist achter dat ze niet zo aangeleerd zijn als we dachten
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:56:33 #113
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174519858
Inderdaad we zijn niet gemaakt om in paren te leven, maar het feit dat we in paren zijn gaan leven heeft wel geleid tot het succes wat we nu hebben.

De mensheid moet af en toe gedwongen worden dingen te doen, zo werken we nu eenmaal. Als je ons complete vrijheid geeft dan slopen we de boel.

Nature staat overigens bijna altijd boven nurture.
pi_174519973
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:56 schreef LordHorusNL het volgende:
Inderdaad we zijn niet gemaakt om in paren te leven, maar het feit dat we in paren zijn gaan leven heeft wel geleid tot het succes wat we nu hebben.

De mensheid moet af en toe gedwongen worden dingen te doen, zo werken we nu eenmaal. Als je ons complete vrijheid geeft dan slopen we de boel.

Nature staat overigens bijna altijd boven nurture.
ik heb nog nooit een onderzoeker die er verstand van heeft er een hiërarchie in aanmerking zien brengen maar goed

Los van of je gelijk hebt over het verleden (wat je volgens mij niet hebt) zegt het natuurlijk niets over het heden. Zoals je zelf al aangeeft veranderden de wereld, onze cultuur en onze behoeften steeds. Paren hoeven niet nog steeds het meest efficiënt te zijn
pi_174520409
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:20 schreef LordHorusNL het volgende:
In min visie zijn we biologisch gemaakt om ons op een bepaalde manier te gedragen.

Mannen zijn te vrouwelijk geworden en vrouwen te mannelijk.

We zijn gemaakt door de natuur om als duo samen te werken, niet om hetzelfde te zijn.
Als je het toch hebt over biologie:
Er zijn in de natuur genoeg levende wezens die in groepen (meer dan 2) of juist alleen (over)leven.

Misschien beseffen we ons onvoldoende dat 'samen/duo' een opgedrongen beeld is dat nu enigszins gecorrigeerd wordt?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:24:22 #116
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174520585
quote:
5s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:18 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Als je het toch hebt over biologie:
Er zijn in de natuur genoeg levende wezens die in groepen (meer dan 2) of juist alleen (over)leven.

Misschien beseffen we ons onvoldoende dat 'samen/duo' een opgedrongen beeld is dat nu enigszins gecorrigeerd wordt?
Er is toch gewoon hard bewijs te vinden dat mensen die alleen door het leven gaan over het algemeen ongelukkiger zijn? Mensen die getrouwd zijn leven zelfs langer.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174520797
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:24 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Er is toch gewoon hard bewijs te vinden dat mensen die alleen door het leven gaan over het algemeen ongelukkiger zijn? Mensen die getrouwd zijn leven zelfs langer.
maar moet dat een liefdesrelatie zijn? Oprechte vraag
Vroeger bleven 2 minder begeerlijke broers gewoon samen de boerderij runnen of zo
Als pinguïns geen vrouwtje vinden gaan ze geloof ik met een ander mannetje op een steen zitten broeden
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:34:15 #118
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174520890
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:31 schreef Allures het volgende:

[..]

maar moet dat een liefdesrelatie zijn? Oprechte vraag
Vroeger bleven 2 minder begeerlijke broers gewoon samen de boerderij runnen of zo
Als pinguïns geen vrouwtje vinden gaan ze geloof ik met een ander mannetje op een steen zitten broeden
Bij bidsprinkhanen wordt het mannetje tijdens de paring opgegeten door het vrouwtje. Dus vergelijkingen met het dierenrijk zou ik niet zo snel trekken.
Over je vraag, dat weet ik ook niet 100% zeker. Lijkt me van wel, een liefdesrelatie is toch een stuk intiemer dan gewoon vriendschap.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:39:54 #119
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174521080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:05 schreef LordHorusNL het volgende:
Hoe kun jij in hemels naam weten hoe het voelt om je leven te geven voor je land of jezelf dood te werken in een kolenmijn om geld voor het onderhoud van je gezin te verdienen?

Het is makkelijk praten als je nog nooit jezelf hebt moeten opofferen voor het bestaansrecht van het land waarin je leeft.

Vrouwen zijn inderdaad op veel manieren onderdrukt in de geschiedenis, maar op veel manieren hadden ze het een stuk beter als mannen in die tijd.
Maar hoe kan je dan zeggen dat dat zoveel beter was als nu? Als ik jouw beschrijving zo hoor is het maar goed dat dat veranderd is.
Want hoe is het feit dat het voor beide geslachten kut was toen een argument voor mgtow?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:44:18 #120
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174521241
De hedendaagse feminist vind het altijd heel erg interessant om mensen te gaan vergelijken met ander diersoorten om maar elk excuus te vinden voor hun voorliefde voor polyamoreuze relaties.

Je kan de mens gewoon niet vergelijken met ander soorten, je kan alleen kijken naar onze eigen geschiedenis en daar je conclusies uit trekken.

En de conclusie is dat de nucleaire familie ons enorm veel heeft opgeleverd, ook als is het misschien niet natuurlijk.

Maar eigenlijk is niets meer natuurlijk dat we elke dag doen.
pi_174521391
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:44 schreef LordHorusNL het volgende:
De hedendaagse feminist vind het altijd heel erg interessant om mensen te gaan vergelijken met ander diersoorten om maar elk excuus te vinden voor hun voorliefde voor polyamoreuze relaties.

Je kan de mens gewoon niet vergelijken met ander soorten, je kan alleen kijken naar onze eigen geschiedenis en daar je conclusies uit trekken.

En de conclusie is dat de nucleaire familie ons enorm veel heeft opgeleverd, ook als is het misschien niet natuurlijk.

Maar eigenlijk is niets meer natuurlijk dat we elke dag doen.
dat ons iets veel opgeleverd heeft wil toch niet zeggen dat het automatisch het beste is voor de toekomst?
En hoe is feminisme opeens gelijk aan niet mono?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:48:34 #122
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174521430
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:20 schreef Quotidien het volgende:
Niet dat ik deze onzin aanhang, maar ik kan wel enige sympathie opbrengen voor die mensen. Als je jarenlang buiten de boot valt moet je ontzettend je best doen om rationeel naar dingen te blijven kijken. Ook als het je niet lukt aan de vrouw te komen en je hoort over het gemak waarmee vrouwen bijv. een one night stand regelen kan dat steken. Er zijn tegenwoordig ook allerlei coaches voor mannen op dategebied, zelfs mensen om tinderprofielen voor je op te zetten. Daar is dus schijnbaar bij mannen een markt voor die er bij vrouwen niet is. Nogmaals, ik hang deze ideologie zelf niet aan, maar ik kan er wel sympathie voor opbrengen.
Wat ik een goed iets vind van het idee achter mgtow is dat je lekker richten op andere zaken. Het dikke vinger, ik ga voldoening uit andere zaken halen is niet slecht. Het is alleen jammer dat er te vaak toch teveel nadruk op die dikke vinger in het verhaal wordt gelegd en te weinig op dat voldoening halen uit andere zaken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174521580
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:44 schreef LordHorusNL het volgende:
De hedendaagse feminist vind het altijd heel erg interessant om mensen te gaan vergelijken met ander diersoorten om maar elk excuus te vinden voor hun voorliefde voor polyamoreuze relaties.

Je kan de mens gewoon niet vergelijken met ander soorten, je kan alleen kijken naar onze eigen geschiedenis en daar je conclusies uit trekken.

En de conclusie is dat de nucleaire familie ons enorm veel heeft opgeleverd, ook als is het misschien niet natuurlijk.

Maar eigenlijk is niets meer natuurlijk dat we elke dag doen.
Dieren schijnen een instinct te hebben. Dit hebben mensen ook naast hun brein. Ergo, er zijn wel degelijk overeenkomsten en dus vergelijkingen.

Verder wat Allures al heeft gezegd. ^O^
pi_174521681
quote:
5s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:18 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Als je het toch hebt over biologie:
Er zijn in de natuur genoeg levende wezens die in groepen (meer dan 2) of juist alleen (over)leven.
[..]
Of dat de nakomelingen (gedeeltelijk) opgevoed worden een gedeelte van de groep, een soort crèche. Dus niet perse door hun biologische moeder (of vader) alleen.

Lijkt me ideaal voor de alpha vrouwen. Kunnen ze gewoon door blijven sletten. De groep verzorgt de nakomelingen van het genetisch perfecte paar.
Make my day!
pi_174521723
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:44 schreef LordHorusNL het volgende:
De hedendaagse feminist vind het altijd heel erg interessant om mensen te gaan vergelijken met ander diersoorten om maar elk excuus te vinden voor hun voorliefde voor polyamoreuze relaties.

Je kan de mens gewoon niet vergelijken met ander soorten, je kan alleen kijken naar onze eigen geschiedenis en daar je conclusies uit trekken.

En de conclusie is dat de nucleaire familie ons enorm veel heeft opgeleverd, ook als is het misschien niet natuurlijk.

Maar eigenlijk is niets meer natuurlijk dat we elke dag doen.
Zelfs binnen de diverse menselijke culturen is de nucleaire familie zoals wij die kennen geen standaard.
Make my day!
pi_174521747
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:55 schreef agter het volgende:

[..]

Of dat de nakomelingen (gedeeltelijk) opgevoed worden een gedeelte van de groep, een soort crèche. Dus niet perse door hun biologische moeder (of vader) alleen.

Lijkt me ideaal voor de alpha vrouwen. Kunnen ze gewoon door blijven sletten. De groep verzorgt de nakomelingen van het genetisch perfecte paar.
er zijn stammen die zo leven hoor. Waarom kijken we alleen naar ons zelf?

En nee dat ze zo leven is niet automatisch de reden dat ze nog niet aan computers etc toe zijn
pi_174521848
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:57 schreef Allures het volgende:

[..]

er zijn stammen die zo leven hoor. Waarom kijken we alleen naar ons zelf?

En nee dat ze zo leven is niet automatisch de reden dat ze nog niet aan computers etc toe zijn
Ik geloof je direct.
Als het voordelen voor de overleving van de soort oplevert, zal het bestaan.
Make my day!
pi_174521853
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat ik een goed iets vind van het idee achter mgtow is dat je lekker richten op andere zaken. Het dikke vinger, ik ga voldoening uit andere zaken halen is niet slecht. Het is alleen jammer dat er te vaak toch teveel nadruk op die dikke vinger in het verhaal wordt gelegd en te weinig op dat voldoening halen uit andere zaken.
Eens. Te veel afhankelijkheid maakt een relatie minder gelijkwaardig. Dus ja, een herkadering van je geluks- en voldoening aanhankelijkheid kan zeker positief werken. Elk mens heeft een bepaalde mate van autonomie nodig. En ook een bepaalde mate van verbondenheid (met vrouwen, matties, etc). Maar voor ieder persoon zal die balans tussen verbondenheid en autonomie weer anders zijn. En over een tijd genomen kan die balans/behoefte ook weer verschillen.

Tot zover captain obvious :') wat een non-discussie is dit eigenlijk toch :') :W tot over een poosje in de 'ik voel me zo eenzaam' topics :P
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:08:03 #129
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174522160
De nucleaire familie is inderdaad geen standaard onder de menselijke culturen nee.

Maar aan de ander kant de meeste mensen op aarde schijten nog steeds in een veldje naast hun huis, en een van de redenen dat wij dat niet meer doen is het afdwingen van een vaste familie dynamiek.

Maar terug naar MGTOW :7
pi_174522750
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:08 schreef LordHorusNL het volgende:

Maar aan de ander kant de meeste mensen op aarde schijten nog steeds in een veldje naast hun huis, en een van de redenen dat wij dat niet meer doen is het afdwingen van een vaste familie dynamiek.


he?? Hoe hangt dat samen
pi_174523131
Allemaal homo’s dus.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:02:06 #132
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174524126
Dan pas je er perfect tussen Kaas, ik zou zeggen meldt je aan ^O^
pi_174524220
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:02 schreef LordHorusNL het volgende:
Dan pas je er perfect tussen Kaas, ik zou zeggen meldt je aan ^O^
Meld, zonder t.

Maar inderdaad, ik als homo kan wel zonder vrouwen. Weg ermee. Als heteroman eraan meedoen is echter wel treurig en gay.
pi_174525771
Ergens kan ik me er best wat bij voorstellen. Je hebt geen geluk met de vrouwen, wat nare ervaringen gehad en besluit om je energie er niet meer op te richten maar alleen nog dingen te doen die jouw leven rijk en mooi maken.

Maar dan kijk je op de Reddit-page en het is één grote bak aan verbittering en haat. Voortdurend afgeven op de oppervlakkigheid van vrouwen bijvoorbeeld, maar dan wel willekeurige vrouwen afzeiken omdat ze zo lelijk zijn https://www.reddit.com/r/(...)er_black_pill_sweet/

Het staat ook vol met reacties waar de persoonlijke frustratie over het verleden vanaf spat
quote:
My feeling is the backlash has already started. Straight men are increasingly aware that women are evil, selfish cunts that cannot be trusted and are unfit for marriage because of the damage they do to their families when they get bored and move on to the next branch.
En natuurlijk komt Chad regelmatig voorbij
quote:
they only really get the tingles for Chad anyways, every man should just stay away. give them no beta bucks and watch them suffer. without their mangina army they are nothing. I don't even look at women anymore, they are making interacting with them in any way risky to my security and future.
Ik zie er iig maar weinig mannen die hun Own Way gaan, ze zijn nog meer bezig met vrouwen dan de gemiddelde man in een relatie
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 22:02:27 #135
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174526266
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:20 schreef LordHorusNL het volgende:
In min visie zijn we biologisch gemaakt om ons op een bepaalde manier te gedragen.

Mannen zijn te vrouwelijk geworden en vrouwen te mannelijk.

We zijn gemaakt door de natuur om als duo samen te werken, niet om hetzelfde te zijn.
*proest* Sorry, hoor, maar dat is echt klinklare onzin.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174526309
Wie of wat is 'Chad'?
Make my day!
pi_174526447
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:03 schreef agter het volgende:
Wie of wat is 'Chad'?
Chad is de benaming voor de ultieme alpha-man. De man die alle vrouwen willen neuken, terwijl ze een beta-man alleen gebruiken zodat ie de kinderen op kan voeden die ze heeft gehad na een affaire met Chad
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 22:07:33 #138
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174526449
Kortom, zwakke mannen die vrouwen niets te bieden hebben door hun eigen keuzes zijn verbitterd dat vrouwen tegenwoordig mannen zoals zij niet echt nodig hebben en dat ze meer moeten inbrengen in een relatie dan hun man zijn.

Eigenlijk wil ik er gewoon om lachen maar dan bedenk je ineens dat deze figuren mischien nog een keer echt gevaarlijk worden in een land als de VS.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:09:25 #139
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174526501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
Kortom, zwakke mannen die vrouwen niets te bieden hebben door hun eigen keuzes zijn verbitterd dat vrouwen tegenwoordig mannen zoals zij niet echt nodig hebben en dat ze meer moeten inbrengen in een relatie dan hun man zijn.
Maar vrouwen die niks te bieden hebben en met een waslijst aan problematiek rondlopen hebben daarintegen geen moeite op dit gebied.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174526518
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:07 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Chad is de benaming voor de ultieme alpha-man. De man die alle vrouwen willen neuken, terwijl ze een beta-man alleen gebruiken zodat ie de kinderen op kan voeden die ze heeft gehad na een affaire met Chad
Chat is wat wij players noemen, moet ik het zo zien?
Make my day!
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 22:11:00 #141
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174526540
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Maar vrouwen die niks te bieden hebben en met een waslijst aan problematiek rondlopen hebben daarintegen geen moeite op dit gebied.
Is dat zo? Ga jij daar een relatie mee opbouwen dan? Nou ja, wat jij wil.

Het zal wel eerder zo zijn dat die vrouwen bij de stumpers terecht komen en daarbij een relatie bouwen op basis van co-dependency. Niks nieuws aan overigens, dat soort stellen bestaan ook al eeuwen
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:12:18 #142
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174526571
Chad is zeg maar de ultieme seksuele man, die alles voor elkaar krijgt op elk gebied.

Dit wordt vaak gebruikt als voorbeeld, en is in het echt een persoon die niet bestaat.

Maar het is waar, een vrouw die niets te bieden heeft is nog altijd duizend keer meer waard als een man die niets te beiden heeft.
pi_174526581
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Maar vrouwen die niks te bieden hebben en met een waslijst aan problematiek rondlopen hebben daarintegen geen moeite op dit gebied.
En wiens probleem is dat?
Make my day!
pi_174526606
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:12 schreef LordHorusNL het volgende:
Chad is zeg maar de ultieme seksuele man, die alles voor elkaar krijgt op elk gebied.

Dit wordt vaak gebruikt als voorbeeld, en is in het echt een persoon die niet bestaat.

Maar het is waar, een vrouw die niets te bieden heeft is nog altijd duizend keer meer waard als een man die niets te beiden heeft.
Is dat een denkbeeldige man dan? Geen reeel persoon toch?

Over waard zijn: dan bedoel je wsl sexueel. Ja. Vrouwen kunnen makkelijker sex hebben dan mannen. Maar daar is menig vrouw niet direct primair op gericht.
Make my day!
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 22:14:10 #145
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174526624
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:12 schreef LordHorusNL het volgende:
Chad is zeg maar de ultieme seksuele man, die alles voor elkaar krijgt op elk gebied.

Dit wordt vaak gebruikt als voorbeeld, en is in het echt een persoon die niet bestaat.
Dus zeg maar de ideale seks machine man voor gefrustreerde losers van mannelijke kunnen "I want to be Chad!" _O-

Of is het een projectie van hun in de kast zittende homosexualiteit ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:15:04 #146
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174526662
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Is dat zo? Ga jij daar een relatie mee opbouwen dan? Nou ja, wat jij wil.

Ik heb ze zat vaak gezien. Meisjes of vrouwen met ontzettend heftige psychische problemen, of meisjes die totaal in elkaar krimpen als ze een groepje van 7 man moeten toespreken. Maar wel gewoon een vriendje.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:15:10 #147
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174526666
Ja denkbeeldig character dat mensen gebruiken als voorbeeld voor het soort man waar vrouwen echt alles voor doen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:15:39 #148
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174526679
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:12 schreef agter het volgende:

[..]

En wiens probleem is dat?
Waarom is dit uberhaupt een probleem? Hooguit een dubbele standaard.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:16:55 #149
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174526720
Nou ja een probleem voor de maatschappij lijkt mij wel.

Ik denk toch dat de groep mannen die niet meer meedraaien met de wereld steeds groter gaat worden.

Zie ook Japan en het hele Herbivoren man fenomeen
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 22:17:33 #150
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174526736
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:15 schreef LordHorusNL het volgende:
Ja denkbeeldig character dat mensen gebruiken als voorbeeld voor het soort man waar vrouwen echt alles voor doen.
Niemand ziet de ironie van het feit dat dit een verzinsel is van mannen die blijkbaar niet met vrouwen overweg kunnen?
Dus verzin je als man de ideale man die vrouwen zouden willen? Hilarisch :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174526741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:15 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Waarom is dit uberhaupt een probleem? Hooguit een dubbele standaard.
Dubbele standaard in wat? In puur sex? Wellicht. Maar alleen sex is voor vrouwen vaak niet zo levensvervullend.

Of bedoel je wat anders?
Make my day!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:18:11 #152
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174526753
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:17 schreef agter het volgende:

[..]

Dubbele standaard in wat? In puur sex? Wellicht. Maar alleen sex is voor vrouwen vaak niet zo levensvervullend.

Of bedoel je wat anders?
Relaties
Als man moet je een sterke vent zijn die zijn zaakjes op orde heeft, als vrouw kun je onbeholpen zijn.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174526787
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:16 schreef LordHorusNL het volgende:
Nou ja een probleem voor de maatschappij lijkt mij wel.

Ik denk toch dat de groep mannen die niet meer meedraaien met de wereld steeds groter gaat worden.

Zie ook Japan en het hele Herbivoren man fenomeen
Welnee joh, die zijn er altijd geweest. Het verschil is dat ze vroeger in zichzelf zaten te murmelen dat alle vrouwen kuthoeren zijn, en ze dat nu op het internet doen.
pi_174526796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:18 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Relaties
Als man moet je een sterke vent zijn die zijn zaakjes op orde heeft, als vrouw kun je onbeholpen zijn.
Chad gaat over relaties? Of over sex/neuken?
Make my day!
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 22:19:35 #155
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174526800
Ik legde mijn vrouw net uit wat "Chad" is en haar eerste reactie was "Dat klinkt wel heel erg als latente homosexuele gevoelens" :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:20:48 #156
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174526839
Ik heb soms inderdaad wel het idee dat die gasten die constant over Chad praten ook het type man zijn die naar van die Cuckold porn kijken |:(
pi_174526874
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:19 schreef Tijger_m het volgende:
Ik legde mijn vrouw net uit wat "Chad" is en haar eerste reactie was "Dat klinkt wel heel erg als latente homosexuele gevoelens" :D
Maar jij bent dan een 'cuck', of begrijp ik *hun* terminologie verkeerd.
Make my day!
pi_174526875
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:19 schreef agter het volgende:

[..]

Chad gaat over relaties? Of over sex/neuken?
Met Chad willen ze neuken. Maar Chad zet de vuilniszakken niet voor je buiten. Dus daar strikken ze dan een niet-Chad voor..

Da's een beetje het idee :+
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 22:22:25 #159
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174526895
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:20 schreef LordHorusNL het volgende:
Ik heb soms inderdaad wel het idee dat die gasten die constant over Chad praten ook het type man zijn die naar van die Cuckold porn kijken |:(
Ach, daar is ook niks mis mee, is gewoon een derivaat van een vorm van SM. Onderdanigheid in de vorm van vernedering, alweer niks nieuws onder de zon, eigenlijk.

Zolang dat niet omslaat in rare vrouwenhatende onzin, dan wel
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 22:23:27 #160
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174526925
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:21 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Met Chad willen ze neuken. Maar Chad zet de vuilniszakken niet voor je buiten. Dus daar strikken ze dan een niet-Chad voor..

Da's een beetje het idee :+
Want vrouwen zijn mannen, tenslotte. Oh..wacht....huh?

Hoe langer ik erover nadenk hoe meer het aanvoelt als onderdrukte homosexuele gevoelens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174526932
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:21 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Met Chad willen ze neuken. Maar Chad zet de vuilniszakken niet voor je buiten. Dus daar strikken ze dan een niet-Chad voor..

Da's een beetje het idee :+
Ah! Het is dus een klacht.
Over henzelf.
Begrijp ik het zo goed?
Make my day!
pi_174526939
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:48 schreef The_Temp het volgende:
Ergens kan ik me er best wat bij voorstellen. Je hebt geen geluk met de vrouwen, wat nare ervaringen gehad en besluit om je energie er niet meer op te richten maar alleen nog dingen te doen die jouw leven rijk en mooi maken.

Maar dan kijk je op de Reddit-page en het is één grote bak aan verbittering en haat. Voortdurend afgeven op de oppervlakkigheid van vrouwen bijvoorbeeld, maar dan wel willekeurige vrouwen afzeiken omdat ze zo lelijk zijn https://www.reddit.com/r/(...)er_black_pill_sweet/

Het staat ook vol met reacties waar de persoonlijke frustratie over het verleden vanaf spat

[..]

En natuurlijk komt Chad regelmatig voorbij

[..]

Ik zie er iig maar weinig mannen die hun Own Way gaan, ze zijn nog meer bezig met vrouwen dan de gemiddelde man in een relatie
Vermakelijk. Ook wel een beetje zielig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:25:05 #163
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174526965
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:19 schreef agter het volgende:

[..]

Chad gaat over relaties? Of over sex/neuken?
Ik heb het niet over die Chad :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 22:26:30 #164
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174527014
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vermakelijk. Ook wel een beetje zielig.
Heel zielig. Ook heel erg egocentrisch, het kan natuurlijk niet aan henzelf liggen, nee, het ligt aan ALLE vrouwen die alleen maar "Chad" willen. Of zo.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174527051
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:23 schreef agter het volgende:

[..]

Ah! Het is dus een klacht.
Over henzelf.
Begrijp ik het zo goed?
Nee het is een klacht over vrouwen die alleen geinteresseerd zijn in seks met alpha-mannetjes (Chad), en de overige mannen gebruiken als voetveeg.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:28:22 #166
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174527098
Het ligt ook aan hunzelf, het probleem alleen is dat de ideeën die ze hebben daadwerkelijk een biologische basis hebben.

Vrouwen vallen nu eenmaal voor een bepaalde archetype man.
Hetzelfde als mannen die vooral op jong en strak vallen.
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 22:30:24 #167
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174527175
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:28 schreef LordHorusNL het volgende:
Het ligt ook aan hunzelf, het probleem alleen is dat de ideeën die ze hebben daadwerkelijk een biologische basis hebben.

Vrouwen vallen nu eenmaal voor een bepaalde archetype man.
Hetzelfde als mannen die vooral op jong en strak vallen.
En dat is dus niet waar. Probeer het nog maar eens een keer. Wat mensen visueel aantrekkelijk vinden staat niet gelijk aan waar mensen op vallen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:30:46 #168
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174527188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:28 schreef LordHorusNL het volgende:
Hetzelfde als mannen die vooral op jong en strak vallen.
Wat zegt het over mij als ik vrouwen van rond de 40 aantrekkelijker vind? :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:31:18 #169
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174527212
Je bent kapot Jonguhhh :P
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:32:03 #170
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174527247
Natuurlijk is het een generalisatie, maar biologisch gezien vallen de sekse op andere dingen natuurlijk
pi_174527348
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:27 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Nee het is een klacht over vrouwen die alleen geinteresseerd zijn in seks met alpha-mannetjes (Chad), en de overige mannen gebruiken als voetveeg.
Ik ben het daar niet mee eens. Maar goed..
Dan zal ik zeggen, die mannen (niet-chads) gaan daar toch mee in?
Net als er vrouwen zijn die sex voor geld hebben. Tja.
Make my day!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:35:33 #172
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174527389
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:27 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Nee het is een klacht over vrouwen die alleen geinteresseerd zijn in seks met alpha-mannetjes (Chad), en de overige mannen gebruiken als voetveeg.
Moeten de overige mannen zelf weten, toch?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174527434
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:35 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Moeten de overige mannen zelf weten, toch?
Ja dit. Ze doen het dan toch zelf?
Make my day!
pi_174527524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:28 schreef LordHorusNL het volgende:
Het ligt ook aan hunzelf, het probleem alleen is dat de ideeën die ze hebben daadwerkelijk een biologische basis hebben.

Vrouwen vallen nu eenmaal voor een bepaalde archetype man.
Hetzelfde als mannen die vooral op jong en strak vallen.
Dat is ook zo natuurlijk. Als knappe zelfverzekerde alpha-man heb je het een stuk makkelijker dan als een wat verlegen pukkelige jongen.

Maar de praktijk is rommeliger en het blijkt vaak toch wel goed te komen. Want niet elke vrouw ligt even goed in de markt, en als je leuke gesprekken en lol hebt, kan er vanzelf iets groeien.

Maar iets zegt me dat veel van die gasten die hele fase hebben gemist. En alleen maar heel redeneren vanuit rechtlijnige ideeen over biologie enzo
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 22:39:48 #175
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174527576
Is verplichte kleding voor MGTOW een fedora?
Carpe Libertatem
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:43:45 #176
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174527719
Nou het komt in de praktijk inderdaad wel goed op het gebied van relaties daar ben ik het er mee eens.

Het probleem ligt volgens mij in het feit dat veel vrouwen zich te hoog inschatten op de aantrekkelijkheid schaal en het daarom voor sommige normaal uitziende mannen moeilijk is om een vrouw te vinden die op het zelfde niveau zit als hun.

Het is voor vrouwen nu eenmaal makkelijker om seks te krijgen bij mannen die veel aantrekkelijker zijn als zijzelf, maar ze denken automatisch ook dat ze deze mannen kunnen krijgen voor een relatie.

En ik merk vaak dat ze dan boos zijn als ze voor "minder" moeten settelen.

Ja een fedora en wifebeater natuurlijk :P
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2017 @ 22:47:14 #177
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174527840
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:43 schreef LordHorusNL het volgende:
Het probleem ligt volgens mij in het feit dat veel vrouwen zich te hoog inschatten op de aantrekkelijkheid schaal
Ik denk dat dat best tegenvalt, dat inschatten. :D
Carpe Libertatem
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:47:27 #178
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174527845
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:28 schreef LordHorusNL het volgende:
Het ligt ook aan hunzelf, het probleem alleen is dat de ideeën die ze hebben daadwerkelijk een biologische basis hebben.

Vrouwen vallen nu eenmaal voor een bepaalde archetype man.
Hetzelfde als mannen die vooral op jong en strak vallen.
Ik heb zo mijn voorkeuren, maar de dates waarmee ik eindig zijn vaak verre van dat beeld. Karakter geeft uiteindelijk bij mij toch meer de doorslag dan of iemand qua uiterlijk aan mijn ideaalbeeld voldoet. Als maar weinig mensen zo zouden redeneren als ik dan waren er veel mensen nu vrijgezel. :P
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:49:38 #179
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174527925
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:47 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn voorkeuren, maar de dates waarmee ik eindig zijn vaak verre van dat beeld. Karakter geeft uiteindelijk bij mij toch meer de doorslag dan of iemand qua uiterlijk aan mijn ideaalbeeld voldoet. Als maar weinig mensen zo zouden redeneren als ik dan waren er veel mensen vrijgezel. :P
Maar uiterlijk is natuurlijk je eerste beeld van iemand. Van hoeveel mensen die je op een dag tegenkomt kom je echt het karakter te weten?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:52:53 #180
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174528052
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:49 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Maar uiterlijk is natuurlijk je eerste beeld van iemand. Van hoeveel mensen die je op een dag tegenkomt kom je echt het karakter te weten?
Om een relatie met iemand te beginnen zal je veel met die persoon moeten omgaan om te bepalen of je hem leuk vindt en dan wordt al gauw die eerste indruk bijgesteld.
pi_174528074
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:43 schreef LordHorusNL het volgende:
Nou het komt in de praktijk inderdaad wel goed op het gebied van relaties daar ben ik het er mee eens.

Het probleem ligt volgens mij in het feit dat veel vrouwen zich te hoog inschatten op de aantrekkelijkheid schaal en het daarom voor sommige normaal uitziende mannen moeilijk is om een vrouw te vinden die op het zelfde niveau zit als hun.

Het is voor vrouwen nu eenmaal makkelijker om seks te krijgen bij mannen die veel aantrekkelijker zijn als zijzelf, maar ze denken automatisch ook dat ze deze mannen kunnen krijgen voor een relatie.

En ik merk vaak dat ze dan boos zijn als ze voor "minder" moeten settelen.

Ja een fedora en wifebeater natuurlijk :P
Nonsens. Ik mag blij zijn als ik een vrouw tegenkom zo aantrekkelijk als ikzelf.
1 + 1 = blauw
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:06:25 #182
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174528493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:47 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn voorkeuren, maar de dates waarmee ik eindig zijn vaak verre van dat beeld. Karakter geeft uiteindelijk bij mij toch meer de doorslag dan of iemand qua uiterlijk aan mijn ideaalbeeld voldoet. Als maar weinig mensen zo zouden redeneren als ik dan waren er veel mensen nu vrijgezel. :P
Voor een vuilniszak-buitenzetter zijn de eisen wat lager dan voor de halfgod die je eigenlijk in je bed zou willen hebben bedoel je?
pi_174528521
Wat schattig om te denken dat de ultieme bachelor life en een nieuwe uitvinding zou zijn en ook nog als reactie op het moderne feminisme. Het archetype van de zelfstandige man die (vooralsnog) geen verbintenis aangaat is toch al veel en veel ouder. En bij bepaalde types vrouwen in trek, want je moet wel een heel speciaal sneeuwvlokje zijn als zo een eeuwige vrijgezel wel voor jou kiest enzo. Dit is een ander type dan het peter pantype, wat zowel bij mannen als vrouwen voorkomt. (Terechte opmerking wel dat jeugdigheid bij vrouwen meer gewaardeerd wordt doorgaans, maar dat hangt ook weer enigszins samen met in hoeverre de looks daar ook nog op aansluiten).

Niks mis met een degelijke analyse wat je wel en niet wil en jezelf beschermen. Dat zou ik iedereen, man en vrouw, eigenlijk standaard aan willen raden. Maar je hele filosofie willen ophangen aan feministen staat toch wel haaks op het je eigen weg gaan. Hoezo zou je dit moeten (willen) verkopen als een reactie op?
Skip dat gezeur over die kutwijven en de confirmation biascijfertjes en je pitch klinkt een stuk beter. Tenminste, als je doel echt mannen informeren en empoweren het doel zou zijn. Kan me echter niet aan het idee onttrekken dat je juist voor deze verwoording hebt gekozen om even lekker op te ruien en die trutten met hun neus op wat "feiten" te drukken. Daar genereer je wel enige aandacht mee, waarvan akte, maar als niet doelgroep zijnde vermoed ik dat je hiermee niet het gewenste imago en daarmee ook de aantrekkelijkheid voor potentiele medestanders maximaliseert. Zonde, want daarmee vallen de wel nuttige en positieve punten weg in het gemiep. Het is maar waar je je op wenst te focussen..
pi_174529926
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:48 schreef The_Temp het volgende:
Ergens kan ik me er best wat bij voorstellen. Je hebt geen geluk met de vrouwen, wat nare ervaringen gehad en besluit om je energie er niet meer op te richten maar alleen nog dingen te doen die jouw leven rijk en mooi maken.

Maar dan kijk je op de Reddit-page en het is één grote bak aan verbittering en haat. Voortdurend afgeven op de oppervlakkigheid van vrouwen bijvoorbeeld, maar dan wel willekeurige vrouwen afzeiken omdat ze zo lelijk zijn https://www.reddit.com/r/(...)er_black_pill_sweet/

Het staat ook vol met reacties waar de persoonlijke frustratie over het verleden vanaf spat

[..]

En natuurlijk komt Chad regelmatig voorbij

[..]

Ik zie er iig maar weinig mannen die hun Own Way gaan, ze zijn nog meer bezig met vrouwen dan de gemiddelde man in een relatie
die subreddit is gewoon /r/incel :') wat gaan ze hun eigen weg zeg. :') wat een debiele blinde haat.
Ja doei.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 04:00:34 #185
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_174531178
Ik denk dat een hoop haat voor vrouwen binnen de MGTOW community vooral voortkomt uit een bepaald maatschappelijk beeld wat vooral vrouwen proberen te projecteren over zichzelf.

Dat beeld is er eentje waarin:
1. vrouwen niet op uiterlijk vallen maar op het innerlijk
2. vrouwen zorgzaam zijn en diep kunnen geven om mensen waar ze niet per se nut uit kunnen halen

Met andere woorden. Women are Wonderful.

Dus als jij als minder aantrekkelijke man vervolgens de dating wereld probeert te betreden en je merkt dat vrouwen totaal anders zijn dan ze zich voordoen. Je merkt dat "Chad" zonder moeite, met klootzakkengedrag gewoon zijn pik nat kan krijgen of dat je alleen maar (hooguit platonische) vrouwelijke aandacht kan krijgen als je wat te bieden hebt. Zoals geld of emotionele ondersteuning, etc.. dan snap ik dat dat bitterheid veroorzaakt bij mensen.

Maar die bitterheid staat wat mij betreft los van de basis-boodschap van MGTOW. Dat is wat mij betreft eentje die voortkomt uit wat aardig valide punten. Zou er zelf mijn vlag niet aan willen vasttimmeren maar laten we niet doen alsof het een lachwekkend clubje is omdat het toevallig ook aantrekkingskracht heeft op stereotype losers. Losers die volgens mij met 1 succesvolle relatie trouwens zo om te draaien zijn qua meningen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 04:42:58 #186
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174531219
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 04:00 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat een hoop haat voor vrouwen binnen de MGTOW community vooral voortkomt uit een bepaald maatschappelijk beeld wat vooral vrouwen proberen te projecteren over zichzelf.

Dat beeld is er eentje waarin:
1. vrouwen niet op uiterlijk vallen maar op het innerlijk
2. vrouwen zorgzaam zijn en diep kunnen geven om mensen waar ze niet per se nut uit kunnen halen

Met andere woorden. Women are Wonderful.

Dus als jij als minder aantrekkelijke man vervolgens de dating wereld probeert te betreden en je merkt dat vrouwen totaal anders zijn dan ze zich voordoen. Je merkt dat "Chad" zonder moeite, met klootzakkengedrag gewoon zijn pik nat kan krijgen of dat je alleen maar (hooguit platonische) vrouwelijke aandacht kan krijgen als je wat te bieden hebt. Zoals geld of emotionele ondersteuning, etc.. dan snap ik dat dat bitterheid veroorzaakt bij mensen.

Maar die bitterheid staat wat mij betreft los van de basis-boodschap van MGTOW. Dat is wat mij betreft eentje die voortkomt uit wat aardig valide punten. Zou er zelf mijn vlag niet aan willen vasttimmeren maar laten we niet doen alsof het een lachwekkend clubje is omdat het toevallig ook aantrekkingskracht heeft op stereotype losers. Losers die volgens mij met 1 succesvolle relatie trouwens zo om te draaien zijn qua meningen.
Goede post. ^O^

  vrijdag 20 oktober 2017 @ 04:49:18 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174531226
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 04:00 schreef SpecialK het volgende:
Dus als jij als minder aantrekkelijke man vervolgens de dating wereld probeert te betreden en je merkt dat vrouwen totaal anders zijn dan ze zich voordoen. Je merkt dat "Chad" zonder moeite, met klootzakkengedrag gewoon zijn pik nat kan krijgen of dat je alleen maar (hooguit platonische) vrouwelijke aandacht kan krijgen als je wat te bieden hebt. Zoals geld of emotionele ondersteuning, etc.. dan snap ik dat dat bitterheid veroorzaakt bij mensen.
Maar dit is toch gewoon onzin? Je hoeft echt geen Chad te zijn of veel geld te hebben.

En dat beeld van vrouwen projecteer alleen jij. Daar staan genoeg mannen tegenover die vrouwen projecteren als klootzak-lovers en geldwolven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 04:49:38 #188
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174531228
quote:
Haha, wist niet dat'ie dat over MGTOW gezegd had _O-. Klopt wel deels wat'ie zegt, een groot deel van de MGTOW'ers online klagen over hoe echtscheidingen juridisch worden afgehandeld. Nog niet echt een onderwerp dat in deze topicreeks ter sprake is gekomen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:50:02 #189
441440 aquawoman
Bitch please
pi_174533099
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:20 schreef LordHorusNL het volgende:
In min visie zijn we biologisch gemaakt om ons op een bepaalde manier te gedragen.

Mannen zijn te vrouwelijk geworden en vrouwen te mannelijk.

We zijn gemaakt door de natuur om als duo samen te werken, niet om hetzelfde te zijn.
In mijn visie zijn we individuen. En mogen we ons gedragen zoals we willen. En is er voor ieder individu wel een persoon wiens voorkeuren aansluiten.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_174533168
Goed topic, OP heeft zeker wat valide punten
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:57:47 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174533207
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 04:49 schreef 2thmx het volgende:

Haha, wist niet dat'ie dat over MGTOW gezegd had _O-. Klopt wel deels wat'ie zegt, een groot deel van de MGTOW'ers online klagen over hoe echtscheidingen juridisch worden afgehandeld. Nog niet echt een onderwerp dat in deze topicreeks ter sprake is gekomen.
Dus ze willen zonder vrouwen, maar gaan wel janken om de in hun ogen vast en zeker oneerlijke juridische afhandelingen van scheidingen?
Wat een gasten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:02:56 #192
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174533268
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus ze willen zonder vrouwen, maar gaan wel janken om de in hun ogen vast en zeker oneerlijke juridische afhandelingen van scheidingen?
Wat een gasten.
Ja, maar dat hele beeld is verwrongen, want ze willen hun eigen weg gaan, maar zijn op internet wel con-ti-nue met vrouwen bezig. 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174533301


Gaan écht hun eigen weg hoor. Trekken zich niets van die stomme vrouwen aan _O-
Ja doei.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:06:42 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174533343
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Gaan écht hun eigen weg hoor. Trekken zich niets van die stomme vrouwen aan _O-
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174533353
Wat een volk :D en TS is er ook een van begrijp ik?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:08:35 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174533380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Gaan écht hun eigen weg hoor. Trekken zich niets van die stomme vrouwen aan _O-
Wat een sufkutten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:09:07 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174533392
Een beweging als mgtow is nog niet eens zo verschrikkelijk nee, niks aan de hand maar ga dan gewoon je eigen weg en laat het liggen. Niet ook nog janken over hoe kut de wijven zijn maar gewoon je leven leiden ipv lijden. maar mgtow zoals ik het hier een beetje lees is gewoon een verzameling mannen die toch al niks aan de haak konden slaan en daarom maar gewoon stampvoetend 'dan niet' schreeuwen en boos in een hoekje gaan zitten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174533400
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:09 schreef jogy het volgende:
Een beweging als mgtow is nog niet eens zo verschrikkelijk nee, niks aan de hand maar ga dan gewoon je eigen weg en laat het liggen. Niet ook nog janken over hoe kut de wijven zijn maar gewoon je leven leiden ipv lijden. maar mgtow zoals ik het hier een beetje lees is gewoon een verzameling mannen die toch al niks aan de haak konden slaan en daarom maar gewoon stampvoetend 'dan niet' schreeuwen en boos in een hoekje gaan zitten.
Het is gewoon incel 2.0. Met een ander naampje.
Ja doei.
pi_174533411
Wel een mooi vermaak zo op de vrijdag
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:11:02 #200
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174533429
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:09 schreef jogy het volgende:
Een beweging als mgtow is nog niet eens zo verschrikkelijk nee, niks aan de hand maar ga dan gewoon je eigen weg en laat het liggen. Niet ook nog janken over hoe kut de wijven zijn maar gewoon je leven leiden ipv lijden. maar mgtow zoals ik het hier een beetje lees is gewoon een verzameling mannen die toch al niks aan de haak konden slaan en daarom maar gewoon stampvoetend 'dan niet' schreeuwen en boos in een hoekje gaan zitten.
En elkaar de hele dag door vertellen hoe verschrikkelijk alle vrouwen wel niet zijn.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174533454
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wel een mooi vermaak zo op de vrijdag
De hele reddit is een grote slappestick (snap je? snap je?)
Ja doei.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:12:40 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174533462
quote:
18s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:11 schreef Perrin het volgende:

En elkaar de hele dag door vertellen hoe verschrikkelijk alle vrouwen wel niet zijn.
En dat vrouwen heus echt waar niet zo van seks genieten als zij, de handy maagden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174533479
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat vrouwen heus echt waar niet zo van seks genieten als zij, de handy maagden.
Niet van seks, maar ook niet van de natuur, kunst, en de andere mooie dingen in het leven!
Ja doei.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:13:38 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174533485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is gewoon incel 2.0. Met een ander naampje.
Maar bij incel schreeuwt de naam al frustratie uit. onvrijwillig celibaat, tyfus hé. Men going their own way klinkt op het eerste gezicht nog niet eens zo gefrustreerd, gewoon een groep mannen die het allemaal wel best vinden en met elkaar bier gaan zuipen, kut gaan roepen en weet ik het, hout gaan hakken. Maar helaas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174533495
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar bij incel schreeuwt de naam al frustratie uit. onvrijwillig celibaat, tyfus hé. Men going their own way klinkt op het eerste gezicht nog niet eens zo gefrustreerd, gewoon een groep mannen die het allemaal wel best vinden en met elkaar bier gaan zuipen, kut gaan roepen en weet ik het, hout gaan hakken. Maar helaas.
Ja, dat is het hem nou juist _O-
Ja doei.
pi_174533513
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet van seks, maar ook niet van de natuur, kunst, en de andere mooie dingen in het leven!
Vergeet computerspelletjes niet, die worden verrassend snel genoemd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174533532
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vergeet computerspelletjes niet, die worden verrassend snel genoemd.
Zo Steam maar eens even aanslingeren, leven- en lusteloos klikken om m'n lege leven te vergeten en te hopen dat m'n man dan misschien seks met me wil vanavond ofzo.
Ja doei.
pi_174533566
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zo Steam maar eens even aanslingeren, leven- en lusteloos klikken om m'n lege leven te vergeten en te hopen dat m'n man dan misschien seks met me wil vanavond ofzo.
Waarom zou je daar op hopen, je geniet er toch niet van. Geef maar toe dat je gewoon wilt dat hij eten thuisbrengt en met een knots voor de deur inbrekers gaat wegjagen, dat zijn immers jouw oerinstincten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:18:16 #209
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174533576
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zo Steam maar eens even aanslingeren, leven- en lusteloos klikken om m'n lege leven te vergeten en te hopen dat m'n man dan misschien seks met me wil vanavond ofzo.
Ho ho, of hij de kliko buiten wil zetten en daarvoor seks krijgt zal je bedoelen. Je moet er natuurlijk wel wat mee opschieten toch?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174533581
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou je daar op hopen, je geniet er toch niet van. Geef maar toe dat je gewoon wilt dat hij eten thuisbrengt en met een knots voor de deur inbrekers gaat wegjagen, dat zijn immers jouw oerinstincten.
Ik zeg niet dat ik 'm die seks geef, ik wil alleen die macht hebben dat hij seks wil. En dan kan ik daar weer wat mee doen. Ofzo.
Ja doei.
pi_174533802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zo Steam maar eens even aanslingeren, leven- en lusteloos klikken om m'n lege leven te vergeten en te hopen dat m'n man dan misschien seks met me wil vanavond ofzo.
Beetje bedelen bij zolderkamer autisten om games op steam zeker ;)
pi_174533900
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik 'm die seks geef, ik wil alleen die macht hebben dat hij seks wil. En dan kan ik daar weer wat mee doen. Ofzo.
Hem al z’n geld aftroggelen duh! En dan kun je lekker veel spullen kopen en je nagels laten doen en heel hard lachen mhoehahahahahaaaaa en natuurlijk kinderlijkjes eten terwijl je naakt in rondjes danst om paddestoelen, want dat doen alle vrouwen.
pi_174533994
Oh ja. Dat.
Ja doei.
pi_174534602
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De hele reddit is een grote slappestick (snap je? snap je?)
Good one
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174535817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:15 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb ze zat vaak gezien. Meisjes of vrouwen met ontzettend heftige psychische problemen, of meisjes die totaal in elkaar krimpen als ze een groepje van 7 man moeten toespreken. Maar wel gewoon een vriendje.
Voor zolang het duurt (3 weken dan wordt ze weer ingeruild voor meer variatie op seksgebied of omdat ze te oud is geworden) net zoals met andere vrouwen. En voor hetzelfde geld gaat haar vriend gewoon vreemd. Sinds wanneer zijn mannen jaloers dat vrouwen een vaste relatie hebben?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:09:54 #216
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174535895
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Voor zolang het duurt (3 weken dan wordt ze weer ingeruild voor meer variatie op seksgebied of omdat ze te oud is geworden) net zoals met andere vrouwen
Zeg, bestaat er geen WGTOW-forum? (Voor women going their own way?)
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:10:21 #217
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174535909
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zeg, bestaat er geen WGTOW-forum? (Voor women going their own way?)
tumblr?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174535925
Daar heb ik geen forum voor nodig hoor. Als dit t*fustopic niet had bestaan had het mij niets uitgemaakt wat mannen vonden.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174536047
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Daar heb ik geen forum voor nodig hoor. Als dit t*fustopic niet had bestaan had het mij niets uitgemaakt wat mannen vonden.
You, I like you.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174536176
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Voor zolang het duurt (3 weken dan wordt ze weer ingeruild voor meer variatie op seksgebied of omdat ze te oud is geworden) net zoals met andere vrouwen. En voor hetzelfde geld gaat haar vriend gewoon vreemd. Sinds wanneer zijn mannen jaloers dat vrouwen een vaste relatie hebben?
Ik vind de frustratie er bij jou nog meer afspatten dan de gemiddelde MGTOW aanhanger in dit topic...

ontopic:
Ik denk dat het idee achter MGTOW prima is, maar het gewoon compleet verziekt wordt door mensen die eigenlijk incel zijn. Daardoor ga je automatisch die hele "stroming" afrekenen op de gekkies die graag zouden denken dat ze kiezen maar die zelf niets meer te zeggen hebben.
Prima plan als mannen die slechte ervaringen met vrouwen hebben gehad relaties afzweren en zich liever op andere aspecten van hun leven richten. Als dat is wat ze gelukkiger maakt ben ik er fan van.

Alleen jammer dat dit aspect overschaduwd wordt door de gekkies die vanaf hun zolderkamer roepen dat vrouwen alles schuld zijn terwijl ze gewoon 0,0 sociale vaardigheden hebben.
pi_174536325
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 04:49 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Haha, wist niet dat'ie dat over MGTOW gezegd had _O-. Klopt wel deels wat'ie zegt, een groot deel van de MGTOW'ers online klagen over hoe echtscheidingen juridisch worden afgehandeld. Nog niet echt een onderwerp dat in deze topicreeks ter sprake is gekomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:35 schreef LelijKnap het volgende:
Ik denk dat er grofweg twee categorieën bestaan: zij die na enige ervaring oprecht klaar zijn met het relatiespel en zij die als ongewenst (en maagd) achtergebleven zijn. Bij wie het fenomeen begonnen is weet ik niet, maar ik denk dat het (als afgebakend als 'MGTOW') vooral de laatste aantrekt. Dat betekent echter niet dat de oorspronkelijke punten van MGTOW volledig ongegrond zijn. Ik denk dat we allemaal wel mannen kennen die op enige wijze geleden hebben onder het feminisme of/i.c.m. het onrechtvaardige rechtssysteem waarin het belang van de vrouw (moeder) vooropgesteld is.
pi_174536611
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

You, I like you.
Bedankt I guess, ben blij dat er tenminste nog mensen zijn die deze discussie ook vermakelijk vinden

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:20 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ik vind de frustratie er bij jou nog meer afspatten dan de gemiddelde MGTOW aanhanger in dit topic...
Misschien wel ja, maar ik hoef geen relatie meer (iig voorlopig /paar jaar niet, misschien mijn hele leven niet meer) dus daar ben ik niet gefrustreerd over, want ik ben blij dat ik nu wel tijd heb voor mijn vrienden en hobby. Ik ben gefrustreerd vanwege het beeld van vrouwen dat vol verachting in dit soort topics wordt neergezet. Dan reageer ik met mijn eigen vooroordelen.
Maar ik vind de aanwezigheid van LordHorus in dit topic ook wel passend, want misschien moeten we maar terug naar de tijd waarin er nog koningen waren die ook god waren en mensen als de ts op het land moesten zwoegen en al hun geld aan koning afdragen omdat ze qua geboorte als lager, dom wezen daartoe veroordeeld waren.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 20-10-2017 13:04:02 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174537019
MGTOW (en zelfs Feminisme) heeft enkele prima aandachtspunten, waar best wat voor te zeggen is:

- Dat een man weinig rechten heeft bij het zien van de kinderen
- De man vaak als schuldige wordt aangewezen bij alle relatieproblemen
- Het stiekem best normaal is dat een getrouwde vrouw het huis van de man bezet en op termijn de man wegpest.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_174537036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:20 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ik vind de frustratie er bij jou nog meer afspatten dan de gemiddelde MGTOW aanhanger in dit topic...

ontopic:
Ik denk dat het idee achter MGTOW prima is, maar het gewoon compleet verziekt wordt door mensen die eigenlijk incel zijn. Daardoor ga je automatisch die hele "stroming" afrekenen op de gekkies die graag zouden denken dat ze kiezen maar die zelf niets meer te zeggen hebben.
Prima plan als mannen die slechte ervaringen met vrouwen hebben gehad relaties afzweren en zich liever op andere aspecten van hun leven richten. Als dat is wat ze gelukkiger maakt ben ik er fan van.

Alleen jammer dat dit aspect overschaduwd wordt door de gekkies die vanaf hun zolderkamer roepen dat vrouwen alles schuld zijn terwijl ze gewoon 0,0 sociale vaardigheden hebben.
Het probleem is dat de keuze na het probleem als resoluut wordt geprojecteerd. Het is een algehele levensstijl waaraan men zich als het ware bij aansluit. Een allerminst zinvolle keuze die enkel een gevolg heeft voor het individu en geen (wenselijke) verandering teweeg brengt op maatschappelijke schaal, terwijl men daar volgens mij wel naar verlangt. Gezien de luidruchtige circkle-jerkerij op o.a. Reddit en Youtube waarin ze elkaar op een haast pathetische wijze proberen voor te houden dat de gekozen levensstijl 'veel beter bevalt' lijkt me dat althans geen onterechte verdenking. De gekozen 'oplossing' is begrijpelijk gezien de kernproblemen, losbandige seksualiteit i.c.m. feminisme én het onrecht in het familierecht moeilijk of allicht niet te 'bestrijden' zijn. Zie je gescheiden mannen al op een plein staan met een boord: ''Wij willen ook recht''? Al protesterend (vragend) het recht voor de man opeisen is inherent onmannelijk. En wat betreft het (losbandige) feminisme 3.0, hoe bevecht je iets wat 'de ander' heeft geïnternaliseerd? Een omwenteling daarin gaat over generaties en vereist heel wat meer dan een verzamelgroep van 'de teleurgestelde mannen'.
Misschien hopen ze gehoord te worden in hun afwezigheid waardoor de maatschappij en vrouw zich achter de oren gaan krabben, maar dat lijkt mij ijdele hoop. In Japan is deze levensstijl veel ouder en breder gedragen zonder enige verandering en in het Westen is er met een potentieel oneindige massamannenmigratie een alternatief beschikbaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2017 13:11:29 ]
pi_174537157
Gelukkig behoor ik tot de 20% waar vrouwen seks mee hebben. Ik doe dus niet mee met deze trend maar ondersteun jullie van harte. Des te meer vrouwen blijven er over voor mij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:11:11 #226
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174537232
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het probleem is dat de keuze na het probleem als resoluut wordt geprojecteerd. Het is een algehele levensstijl waaraan men zich als het ware bij aansluit. Een allerminst zinvolle keuze die enkel een gevolg heeft voor het individu en geen (wenselijke) verandering teweeg brengt op maatschappelijke schaal, terwijl men daar volgens mij wel naar verlangt. Gezien de luidruchtige circkle-jerkerij op o.a. Reddit en Youtube waarin ze elkaar op een haast pathetische wijze proberen voor te houden dat de gekozen levensstijl 'veel beter bevalt' lijkt me dat althans geen onterechte verdenking. De gekozen 'oplossing' is begrijpelijk gezien de kernproblemen, losbandige seksualiteit i.c.m. feminisme én het onrecht in het familierecht moeilijk of allicht niet te 'bestrijden' zijn. Zie je gescheiden mannen al op een plein staan met een boord: ''Wij willen ook recht''? Al protesterend (vragend) het recht voor de man opeisen is inherent onmannelijk. En wat betreft het (losbandige) feminisme 3.0, hoe bevecht je iets wat 'de ander' heeft geïnternaliseerd? Een omwenteling daarin gaat over generaties en vereist heel wat meer dan een verzamelgroep van 'de teleurgestelde mannen'.
Maar ze willen zelf een losbandige leefstijl... Dat is het kromme eraan, dat nemen ze vrouwen kwalijk terwijl ze het zelf willen en dat niet mogelijk is zonder losbandige vrouwen.
Ze nemen het vrouwen kwalijk teveel naar uiterlijk/succes te kijken, om bad boys te neuken en de brave man te huwen. Maar ook hier willen ze precies hetzelfde, is er neukmateriaal en relatie materiaal. Sterker nog, ze vinden dat ze recht hebben op een 'premium' vrouw bij zowel het neukmateriaal als het relatiemateriaal.
Ze nemen het vrouwen kwalijk een eisenlijst te hebben terwijl hun eigen eisenlijst een boekwerk is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:15:27 #227
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174537329
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar ze willen zelf een losbandige leefstijl... Dat is het kromme eraan, dat nemen ze vrouwen kwalijk terwijl ze het zelf willen en dat niet mogelijk is zonder losbandige vrouwen.
Ze nemen het vrouwen kwalijk teveel naar uiterlijk/succes te kijken, om bad boys te neuken en de brave man te huwen. Maar ook hier willen ze precies hetzelfde, is er neukmateriaal en relatie materiaal. Sterker nog, ze vinden dat ze recht hebben op een 'premium' vrouw bij zowel het neukmateriaal als het relatiemateriaal.
Ze nemen het vrouwen kwalijk een eisenlijst te hebben terwijl hun eigen eisenlijst een boekwerk is.
Dat lees ik nergens terug? Ja, op die reddit ( :')) zit het vol met dat soort droeftoeters, maar in de beschrijving van TS in ieder geval niet.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:23:17 #228
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174537493
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:15 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat lees ik nergens terug? Ja, op die reddit ( :')) zit het vol met dat soort droeftoeters, maar in de beschrijving van TS in ieder geval niet.
De hele leefstijl gaat om het snelle leven leven. Geen relatie meer aangaan, maar geld verdienen, dikke auto, mooi huis, fijne vrienden en bitches neuken om ze weer terug het wild in te sturen na die nacht.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:23:53 #229
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174537507
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[..]

Vooruit, vooruit :*. Al noem je de afhandelingen van echtscheidingen niet expliciet.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174537520
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar ze willen zelf een losbandige leefstijl... Dat is het kromme eraan, dat nemen ze vrouwen kwalijk terwijl ze het zelf willen en dat niet mogelijk is zonder losbandige vrouwen.
Ze nemen het vrouwen kwalijk teveel naar uiterlijk/succes te kijken, om bad boys te neuken en de brave man te huwen. Maar ook hier willen ze precies hetzelfde, is er neukmateriaal en relatie materiaal. Sterker nog, ze vinden dat ze recht hebben op een 'premium' vrouw bij zowel het neukmateriaal als het relatiemateriaal.
Ze nemen het vrouwen kwalijk een eisenlijst te hebben terwijl hun eigen eisenlijst een boekwerk is.
Dit gaat op voor een deel van de aangeslotene. Wat hen betreft is het aannemelijk dat een deel van hen dat altijd al gewild heeft. Een ander deel van die groep zal wellicht denken; ''Als het toch is zoals is, dan omarm ik het maar en ga ik er gebruik van maken ook''. Ik zie die houding echter zelden gepaard gaan met de wens voor een relatie met een betrouwbare 'premium' vrouw. De 'groep' bestaat uit van alles en nog wat waardoor je logischerwijze een hoop hypocrisie en vele discrepanties kan opmerken, maar ik denk dat hetgeen ze fundamenteel verbindt wel ongeveer is wat ik in de vorige post aankaartte.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:25:18 #231
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174537541
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus ze willen zonder vrouwen, maar gaan wel janken om de in hun ogen vast en zeker oneerlijke juridische afhandelingen van scheidingen?
Wat een gasten.
Neen, ze klagen over hun eigen ervaringen met een scheiding, Einstein.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174537599
Er zijn klachten
- dat vrouwen alleen aantrekkelijke mannen willen maar daarna een man voor platonische relatie, voor geld
- niet alle vrouwen hier zo mooi en onderdanig gratis prostituee zijn als in oostbloklanden, door feminisme

Kortom mannen mogen wel op uiterlijk selecteren , vrouwen niet

Maar dan heb je ook nog dat gezeik:
- mannen vinden bijna alle vrouwen een zesje, vrouwen bijna alle mannen een 3 en sommigen een 8
Waarom dat is , dat vullen ze zelf in met hun eigen onderzoek en nemen de mening van vrouwen niet meer serieus. Zelfs al is het de waarheid, dan nog wordt de knapste vrouw niet meer aanbeden dan de knapste man.
Het innerlijk wordt daarbij niet genoemd: handig, want waar vrouwen op persoonlijkheid vallen en dus de man willen leren kennen, staat de persoonlijkheid van vrouwen mannen doorgaans alleen maar in de weg.
De klacht van mannen over friendzone vind ik niet terecht: laat ze dan maar eerlijk zijn en direct zeggen ik voer dit gesprek omdat ik wil neuken. Als vrouwen hun sexy foto plaatsen op sites is het ook raar als ze gaan klagen: geen enkele man wil een vriendschap!!!1 Allemaal verspilde moeite om niks!!
Tegenover de kleinere kans op seks staat, wanneer dit lukt, een grotere garantie op trouw. Maar daar zijn mannen zoals in dit topic niet ingeinteresseerd. Tja, dan kun je inderdaad maar beter voor een prostituee kiezen. Klaag er dan alleen niet over dat het geld kost. Mannen hebben met geld garantie op wat ze doorgaans ook het liefste willen, seks. Vrouwen hebben op geen enkele manier een garantie op een trouwe partner. Alleen bij een zeer lelijke partner die geen geld heeft voor hoeren. Terwijl mannen met geld dus een sekspartner voor het uitkiezen hebben die toch vaak bovengemiddeld aantrekkelijk is.

[ Bericht 20% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 20-10-2017 14:09:19 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:38:52 #233
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174537789
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

De hele leefstijl gaat om het snelle leven leven. Geen relatie meer aangaan, maar geld verdienen, dikke auto, mooi huis, fijne vrienden en bitches neuken om ze weer terug het wild in te sturen na die nacht.
Ik lees dat ze niet in een relatie willen investeren omdat ze niet geloven dat vrouwen oprecht in ze geïnteresseerd zijn. In plaats van werken voor een vrouw doen ze dat liever voor en aan zichzelf. Treurig mensbeeld inderdaad, maar wel iets anders dan op zoek zijn naar het snelle leven.

Ook een beeld van vrouwen dat je alleen maar ontwikkelt door zelf niets te kunnen regelen lijkt me, geen wonder dat het zo veel op een incel-topic lijkt. :')
pi_174537897
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Neen, ze klagen over hun eigen ervaringen met een scheiding, Einstein.
Dat gelul over scheidingen is wordt door hun tot genderprobleem gebombardeerd, maar het is natuurlijk gewoon een juridisch probleem.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:04:50 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174539584
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:25 schreef 2thmx het volgende:

Neen, ze klagen over hun eigen ervaringen met een scheiding, Einstein.
_O-

Oh ja, want ze waren zo integer in hun Mgtow-beweegredenen. Een stelletje rancuneuze sukkels is het. Zonder charisma.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:08:54 #236
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174539649
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

_O-

Oh ja, want ze waren zo integer in hun Mgtow-beweegredenen. Een stelletje rancuneuze sukkels is het. Zonder charisma.
Zonder charisma ook nog, dat zal er wel inhakken.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:10:29 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174539678
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:08 schreef 2thmx het volgende:

Zonder charisma ook nog, dat zal er wel inhakken.
Best essentieel voor interesse vanuit de opposite sexe. But how would you know.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:12:47 #238
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174539711
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Best essentieel voor interesse vanuit de opposite sexe. But how would you know.
'Ik stop met tennissen.'
- 'Haha, je racket is echt stom, best essentieel bij het tennissen hoor!'
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174539716
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
'premium' vrouw
Daarover gesproken, hoe gaat het met syndroom? Zou die inmiddels al in de bak zitten wegens stalking MGTOW aanhangen ofzo?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:13:39 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174539721
Euh ja. Oké.
Om te stoppen moet je toch eerst beginnen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:14:42 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174539737
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:13 schreef Ludachrist het volgende:

Daarover gesproken, hoe gaat het met syndroom? Zou die inmiddels al in de bak zitten wegens stalking MGTOW aanhangen ofzo?
Voorzitter van de Zeeuwse tak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:15:19 #242
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174539743
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:13 schreef Copycat het volgende:
Euh ja. Oké.
Om te stoppen moet je toch eerst beginnen ...
Dat hebben de gescheiden mannen dus al, ooit. Try to make some sense, woman! 8.gif
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:16:35 #243
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174539758
Man man man, de frustratie spat er van af :D en dat allemaal omdat een vrouw regelen te moeilijk is 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174539760
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat hebben de gescheiden mannen dus al, ooit. Try to make some sense, woman! [ afbeelding ]
Laten we nou niet gaan doen alsof al die reddit-verzinseltjes ook 100% kloppen, he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:16:52 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174539762
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:15 schreef 2thmx het volgende:

Dat hebben de gescheiden mannen dus al, ooit. Try to make some sense, woman! [ afbeelding ]
Oh ja, die boze kneusjes vormen een aparte groep binnen het genre.
Excuus. Je hebt dus de excuusmaagden en de boos-exen. Nog een subgroep?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:18:02 #246
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174539779
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja, die boze kneusjes vormen een aparte groep binnen het genre.
Excuus. Je hebt dus de excuusmaagden en de boos-exen. Nog een subgroep?
Ja, de cucks en feministen. Die posten zowel op de MGTOW-reddit als in dit topic het vaakst.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:19:15 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174539794
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:18 schreef 2thmx het volgende:

Ja, de cucks en feminsten. Die posten zowel op de MGTOW-reddit als in dit topic het vaakst.
Feminsten? Dat zijn zeker niet de minsten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174539797
Ik vind het echt zeldzaam vervelend als iemand denkt dat hij Engelse termen steeds moet cursiveren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:20:16 #249
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174539807
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Feminsten? Dat zijn zeker niet de minsten?
Nou nou, een vergeten 'i'. Je hebt me tuk, ik bekeer me bij dezen tot het feminisme _O_.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:20:49 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174539818
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:20 schreef 2thmx het volgende:

Nou nou, een vergeten 'i'. Je hebt me tuk, ik bekeer me bij dezen tot het feminisme _O_.
Jij liever dan ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:21:35 #251
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174539830
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:20 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nou nou, een vergeten 'i'. Je hebt me tuk, ik bekeer me bij dezen tot het feminisme _O_.
Gast, je had jezelf al tuk toen je dit topic opende.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174539833
incel topic dit
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:22:48 #253
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174539852
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:21 schreef Vimbavimba het volgende:
incel topic dit
Feminist :{w
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174539864
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:21 schreef Vimbavimba het volgende:
incel topic dit
Nee TS vind zichzelf een winnaar en als je het daar niet mee eens bent dan ben je of een cuck in het geval man of feminist in het geval vrouw.

Op zich wel schattig dat TS zo krampachtig alfa over wil komen maar daar nogal hard in faalt.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:24:05 #255
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174539872
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij liever dan ik.
Alleen omdat modern feminisme synoniem is geworden met die boterbloempjes die zich als uil ofzo identificeren?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:25:42 #256
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174539895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:24 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Alleen omdat modern feminisme synoniem is geworden met die boterbloempjes die zich als uil ofzo identificeren?
Dat klinkt weer meer als SJW'ers. Overlapt wel met feminisme, maar is niet hetzelfde.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:26:05 #257
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174539903
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat klinkt weer meer als SJW'ers. Overlapt wel met feminisme, maar is niet hetzelfde.
Dat zeg ik.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:30:12 #258
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174539974
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee TS vind zichzelf een winnaar en als je het daar niet mee eens bent dan ben je of een cuck in het geval man of feminist in het geval vrouw.

Op zich wel schattig dat TS zo krampachtig alfa over wil komen maar daar nogal hard in faalt.
Gast, je hebt al meer dan tien posts geplaatst in dit topic (waarvan de meeste zijn verwijderd), puur omdat je op je internetpikje bent getrapt. Over krampachtig alfa willen overkomen gesproken.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:30:45 #259
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174539984
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:30 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Gast, je hebt al meer dan tien posts geplaatst in dit topic (waarvan de meeste zijn verwijderd), puur omdat je op je internetpikje bent getrapt. Over krampachtig alfa willen overkomen gesproken.
Het is dan ook echt een hilarisch topic. Ik beleef er erg veel plezier aan.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:31:34 #260
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174540001
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het is dan ook echt een hilarisch topic. Ik beleef er erg veel plezier aan.
Hey, 't is je van harte gegund. Zoveel vermaak is er tegenwoordig op FOK! niet meer.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174540005
Krampachtige alfa's _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  † In Memoriam † vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:33:34 #262
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174540043
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:31 schreef Ludachrist het volgende:
Krampachtige alfa's _O_ .
Alpha's, waar?
Carpe Libertatem
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:33:51 #263
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174540046
Meet the divorce lawyers standing up for dads' rights

't Is al vanuit de VS overgewaaid naar het VK, mogelijk is Nederland next.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174540065
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:30 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Gast, je hebt al meer dan tien posts geplaatst in dit topic (waarvan de meeste zijn verwijderd), puur omdat je op je internetpikje bent getrapt. Over krampachtig alfa willen overkomen gesproken.
En weer zo'n lekkere gefrustreerde reactie van onze hoofd-incel :')

Ik voel me niet op mijn pik getrapt maar jij overduidelijk wel gezien je frustraties met het andere geslacht, wil je ex je nog niet terugnemen als cuckje?

Wat ben je ook een winnaar :')
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:36:06 #265
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174540089
Man Man Man als je het zo leest is het niet gek ook dat de MGTOW'ers niet meer aan de vrouw willen zeg.

Uitgewoonde muurbloempjes en Linkse Cucks die het nodig vinden deze jongens persoonlijk aan te vallen omdat ze zelf te onzeker zijn om verschillende standpunten te accepteren.
pi_174540112
Kan een MGTOW'er eigenlijk ook links zijn, of sluit dat elkaar uit?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174540120
Wtf is een incel nou weer. Ik loop achter :')
pi_174540123
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:33 schreef 2thmx het volgende:
Meet the divorce lawyers standing up for dads' rights

't Is al vanuit de VS overgewaaid naar het VK, mogelijk is Nederland next.
En wat heeft dit met MGTOW te maken?

Dat vrouwen tegenwoordig niet meer automatisch als slachtoffer worden gezien bij echtscheidingen en dat ze niet meer bijna automatisch de kinderen krijgen toegewezen is eerder een uitvloeisel van het feminisme dan van jou trieste stroming
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:38:57 #269
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174540134
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:36 schreef LordHorusNL het volgende:
Man Man Man als je het zo leest is het niet gek ook dat de MGTOW'ers niet meer aan de vrouw willen zeg.

Uitgewoonde muurbloempjes en Linkse Cucks die het nodig vinden deze jongens persoonlijk aan te vallen omdat ze zelf te onzeker om verschillende standpunten te accepteren.
Veel feministen (m/v) kunnen niet omgaan met alternatieve meningen (vandaar 't bestaan van safe spaces), dus 't is ze vergeven. Overigens reageren er ook genoeg mensen inhoudelijk; 't is in dit topic vooral een kwestie van de humoristisch uitgedaagde trolls omzeilen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:39:56 #270
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174540155
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:37 schreef Ludachrist het volgende:
Kan een MGTOW'er eigenlijk ook links zijn, of sluit dat elkaar uit?
Het zijn meestal van die rechtse types.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174540156
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

En wat heeft dit met MGTOW te maken?

Dat vrouwen tegenwoordig niet meer automatisch als slachtoffer worden gezien bij echtscheidingen en dat ze niet meer bijna automatisch de kinderen krijgen toegewezen is eerder een uitvloeisel van het feminisme dan van jou trieste stroming
Heb nooit protesten gezien van feministen hiervoor. Heb je bronnen?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:40:09 #272
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174540161
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:37 schreef Ludachrist het volgende:
Kan een MGTOW'er eigenlijk ook links zijn, of sluit dat elkaar uit?
Waarom zou 't elkaar uitsluiten? Ik zie 't moderne feminisme niet per se als links en MGTOW niet als rechts.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:40:26 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174540170
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:38 schreef TheJanitor het volgende:
Wtf is een incel nou weer. Ik loop achter :')
Involuntary celebates, onvrijwillige singles.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174540175
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:37 schreef Ludachrist het volgende:
Kan een MGTOW'er eigenlijk ook links zijn, of sluit dat elkaar uit?
Linkse watjes zijn meestal geen MGTOW, denk ik.
pi_174540177
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:40 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Waarom zou 't elkaar uitsluiten? Ik zie 't moderne feminisme niet per se als links en MGTOW niet als rechts.
Luister pikkepijp, ik had het toch niet tegen jou of wel? Ga lekker naar je hoekje en laat de grote mensen even praten.

_O_ Krampachtige alfa's _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174540185
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:36 schreef LordHorusNL het volgende:
Man Man Man als je het zo leest is het niet gek ook dat de MGTOW'ers niet meer aan de vrouw willen zeg.

Uitgewoonde muurbloempjes en Linkse Cucks die het nodig vinden deze jongens persoonlijk aan te vallen omdat ze zelf te onzeker zijn om verschillende standpunten te accepteren.
Met dit soort absurde uitspraken vind ik het eerder logisch dat vrouwen jou en je medestanders niet zien staan.

Maar wellicht moet je de vorige delen eens teruglezen het is de trieste beta cuck 2thmx die met persoonlijke aanvallen begon door iedere man die het niet met hem eens is voor cuck uit te maken. Zal wel komen omdat zijn ex hem gedumpt heeft voor een echte kerel en hem zelfs als voetveeg niet meer terug wil.
pi_174540189
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Involuntary celebates, onvrijwillige singles.
Ah, bedankt.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:42:10 #278
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174540206
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Luister pikkepijp, ik had het toch niet tegen jou of wel? Ga lekker naar je hoekje en laat de grote mensen even praten.

_O_ Krampachtige alfa's _O_ .
Zo zo, je cucks-stickervelletje is wel ongeveer vol nu, gauw inleveren!
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174540221
Dat incel op reddit is heerlijk leesvoer

Alles wat hun debiele gedachtegangen nuanceert worden verbannen uit de sub of wordt afgedaan met ''COPE COPE COPE''.
pi_174540229
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:42 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Zo zo, je cucks-stickervelletje is wel ongeveer vol nu, gauw inleveren!
De alfa-heid in dit topic begint nu echt kritische niveau's te bereiken. Als de vrouwtjes dit lezen drijft het topic weg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:43:29 #281
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174540241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:42 schreef Protoplanet het volgende:
Dat incel op reddit is heerlijk leesvoer

Alles wat hun debiele gedachtegangen nuanceert worden verbannen uit de sub of wordt afgedaan met ''COPE COPE COPE''.
Tja, dat geldt voor elke reddit. De moderatie wordt gedaan door mensen die de reddit angehaucht zijn. Probeer maar eens iets genuanceerds achter te laten in een van de feministische reddits.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:44:29 #282
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174540265
Nou tot vorige maand gaf ik mijn vriendin ook lekker elke avond een harde veeg hoor, dus zou mezelf geen MGTOW noemen ;)

Maar dat wijf begon zo irritant te doen dat ik haar zo snel mogelijk aan de kant gezet heb, dus even pauze zie ik wel zitten ja.
pi_174540284
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:38 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Veel feministen (m/v) kunnen niet omgaan met alternatieve meningen (vandaar 't bestaan van safe spaces), dus 't is ze vergeven. Overigens reageren er ook genoeg mensen inhoudelijk; 't is in dit topic vooral een kwestie van de humoristisch uitgedaagde trolls omzeilen.
:') Tot nu toe ben jij de enige cuck die niet in staat is om met andere meningen om te gaan.

Wat mij betreft zoek je het maar uit met je "winner lifestyle" en hoop dat je er gelukkig mee wordt, de enige reden waarom je zo in de zeik wordt genomen is omdat je overkomt als een jankerige aandachttrekkende SJW sneeuwvlokje.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:47:16 #284
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174540332
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:45 schreef Chewie het volgende:

[..]
omdat je overkomt als een jankerige aandachttrekkende SJW sneeuwvlokje.
Schreef hij in zijn twintigste reactie op TS, ondanks dat'ie 90% van de tijd genegeerd wordt.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174540394
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:47 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Schreef hij in zijn twintigste reactie op TS, ondanks dat'ie 90% van de tijd genegeerd wordt.
:) waarom reageer je dan op praktisch al mijn posts cuckje?

Of is rekenen ook niet echt je sterkste kant, wordt wel steeds duidelijker waarom vrouwen je niet zien staan, je bent eigenlijk gewoon nergens goed in en daarom probeer je je eigen eenzaamheid maar te verkopen als een zelfgekozen lifestyle en het zo op te tuigen dat het voor winnaars zou zijn _O-
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:53:55 #286
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174540469
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

:) waarom reageer je dan op praktisch al mijn posts cuckje?

Of is rekenen ook niet echt je sterkste kant, wordt wel steeds duidelijker waarom vrouwen je niet zien staan, je bent eigenlijk gewoon nergens goed in en daarom probeer je je eigen eenzaamheid maar te verkopen als een zelfgekozen lifestyle en het zo op te tuigen dat het voor winnaars zou zijn _O-
Is ONZ niet meer iets voor jou?
pi_174540481
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

:) waarom reageer je dan op praktisch al mijn posts cuckje?

Of is rekenen ook niet echt je sterkste kant, wordt wel steeds duidelijker waarom vrouwen je niet zien staan, je bent eigenlijk gewoon nergens goed in en daarom probeer je je eigen eenzaamheid maar te verkopen als een zelfgekozen lifestyle en het zo op te tuigen dat het voor winnaars zou zijn _O-
Ik wacht nog op een bron.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:02:06 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174540612
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

En wat heeft dit met MGTOW te maken?

Dat vrouwen tegenwoordig niet meer automatisch als slachtoffer worden gezien bij echtscheidingen en dat ze niet meer bijna automatisch de kinderen krijgen toegewezen is eerder een uitvloeisel van het feminisme dan van jou trieste stroming
Overigens een goede zaak. Waar er twee vechten hebben er twee schuld. En een vader heeft net zo veel "recht" op het mogen opvoeden van zijn kinderen als een vrouw dat heeft.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_174540623
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:53 schreef Nobu het volgende:

[..]

Is ONZ niet meer iets voor jou?
Zijn we daar dan niet?
pi_174540636
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik wacht nog op een bron.
Een bron dat TS een gefrustreerd cuckje is?

edit: had je reactie gemist maar kun je wel lezen want je mist nogal het punt, een uitvloeisel van het feminisme hoeft natuurlijk niet door feministen bewerkstelligt te zijn. Door het feminisme zijn vrouwen meer gaan werken waardoor kinderen niet meer automatisch opgevoed worden door de moeder. Rechtbanken zien dit natuurlijk ook en daarom is het al lang niet meer automatisch het geval dat de vrouw de meeste "rechten" heeft

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2017 16:12:38 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:03:54 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174540651
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 15:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Involuntary celebates, onvrijwillige singles.
In het Nederlands onsin (sic)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_174540665
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Overigens een goede zaak. Waar er twee vechten hebben er twee schuld. En een vader heeft net zo veel "recht" op het mogen opvoeden van zijn kinderen als een vrouw dat heeft.
Ja dat vind ik ook een goede zaak maar om dit nu als wapenfeit van de MGTOW beweging te zien is wel vrij absurd.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:09:56 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174540798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook een goede zaak maar om dit nu als wapenfeit van de MGTOW beweging te zien is wel vrij absurd.
Nee. Eerder als voortvloeisel uit het feminisme. Omdat een vrouw nu economisch zelfstandig kan zijn, hoeft ze niet meer "financieel beschermd" te worden door de wet. En hebben man de kans zich meer in te zetten voor het gezin. Wat steeds vaker gebeurt. Het merendeel van de mannelijke leidinggevenden in mijn omgeving (techniek) is regelmatig thuis voor de kinderen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:11:59 #295
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174540837
quote:
Ik moest hardop lachen. _O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:20:46 #296
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174541004
quote:
Een socialistische maatregel om ongelijkheden recht te trekken, aanschouw het bewijs dat MGTOW niet per definitie rechts is.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174541036
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:20 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een socialistische maatregel om ongelijkheden recht te trekken, aanschouw het bewijs dat MGTOW niet per definitie rechts is.
Waarmee je wel je eigen falen met het andere geslacht en in welvaart aantoont

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2017 16:22:21 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:28:10 #298
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174541177
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarmee je wel je eigen falen met het andere geslacht en in welvaart aantoont
Allicht Chewie, jij hebt de looks, de money en de onvermijdelijke >20 cm schlong, maar ik kan reacties schrijven zonder in d/t-fouten te verzinken. Zo heeft eenieder zijn talent.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:30:49 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174541223
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:28 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Allicht Chewie, jij hebt de looks, de money en de onvermijdelijke >20 cm schlong, maar ik kan reacties schrijven zonder in d/t-fouten te verzinken. Zo heeft eenieder zijn talent.
Echter verzink je niet in het maken van d/t-fouten. Volgens mij verzand je.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_174541228
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:28 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Allicht Chewie, jij hebt de looks, de money en de onvermijdelijke >20 cm schlong, maar ik kan reacties schrijven zonder in d/t-fouten te verzinken. Zo heeft eenieder zijn talent.
Wat is je nu verteld over niet voor anderen nadenken als je er al moeite mee hebt dit voor jezelf te doen?

Maar wel aardig dat je mij bij de 3% schaart, zou ik niet over mijzelf zeggen namelijk.

Maar ga vooral je eigen gang, blijft alleen wel bijzonder dat je geklaag over het andere geslacht zo haaks staat op de beweging waar jij zegt tot aangetrokken te voelen.

En voor iemand die blijft herhalen mij te negeren reageer je wel heel vaak op mij, stiekem een crush?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2017 16:32:14 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:32:15 #301
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174541248
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Echter verzink je niet in het maken van d/t-fouten. Volgens mij verzand je.
Verzanden gaat langzaam, verdrinken sneller. Gezien de hoeveelheid d/t-fouten is hier overduidelijk sprake van verzinken.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')