abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174521747
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:55 schreef agter het volgende:

[..]

Of dat de nakomelingen (gedeeltelijk) opgevoed worden een gedeelte van de groep, een soort crèche. Dus niet perse door hun biologische moeder (of vader) alleen.

Lijkt me ideaal voor de alpha vrouwen. Kunnen ze gewoon door blijven sletten. De groep verzorgt de nakomelingen van het genetisch perfecte paar.
er zijn stammen die zo leven hoor. Waarom kijken we alleen naar ons zelf?

En nee dat ze zo leven is niet automatisch de reden dat ze nog niet aan computers etc toe zijn
pi_174521848
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:57 schreef Allures het volgende:

[..]

er zijn stammen die zo leven hoor. Waarom kijken we alleen naar ons zelf?

En nee dat ze zo leven is niet automatisch de reden dat ze nog niet aan computers etc toe zijn
Ik geloof je direct.
Als het voordelen voor de overleving van de soort oplevert, zal het bestaan.
Make my day!
pi_174521853
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat ik een goed iets vind van het idee achter mgtow is dat je lekker richten op andere zaken. Het dikke vinger, ik ga voldoening uit andere zaken halen is niet slecht. Het is alleen jammer dat er te vaak toch teveel nadruk op die dikke vinger in het verhaal wordt gelegd en te weinig op dat voldoening halen uit andere zaken.
Eens. Te veel afhankelijkheid maakt een relatie minder gelijkwaardig. Dus ja, een herkadering van je geluks- en voldoening aanhankelijkheid kan zeker positief werken. Elk mens heeft een bepaalde mate van autonomie nodig. En ook een bepaalde mate van verbondenheid (met vrouwen, matties, etc). Maar voor ieder persoon zal die balans tussen verbondenheid en autonomie weer anders zijn. En over een tijd genomen kan die balans/behoefte ook weer verschillen.

Tot zover captain obvious :') wat een non-discussie is dit eigenlijk toch :') :W tot over een poosje in de 'ik voel me zo eenzaam' topics :P
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:08:03 #129
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174522160
De nucleaire familie is inderdaad geen standaard onder de menselijke culturen nee.

Maar aan de ander kant de meeste mensen op aarde schijten nog steeds in een veldje naast hun huis, en een van de redenen dat wij dat niet meer doen is het afdwingen van een vaste familie dynamiek.

Maar terug naar MGTOW :7
pi_174522750
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:08 schreef LordHorusNL het volgende:

Maar aan de ander kant de meeste mensen op aarde schijten nog steeds in een veldje naast hun huis, en een van de redenen dat wij dat niet meer doen is het afdwingen van een vaste familie dynamiek.

he?? Hoe hangt dat samen
pi_174523131
Allemaal homo’s dus.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:02:06 #132
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174524126
Dan pas je er perfect tussen Kaas, ik zou zeggen meldt je aan ^O^
pi_174524220
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:02 schreef LordHorusNL het volgende:
Dan pas je er perfect tussen Kaas, ik zou zeggen meldt je aan ^O^
Meld, zonder t.

Maar inderdaad, ik als homo kan wel zonder vrouwen. Weg ermee. Als heteroman eraan meedoen is echter wel treurig en gay.
pi_174525771
Ergens kan ik me er best wat bij voorstellen. Je hebt geen geluk met de vrouwen, wat nare ervaringen gehad en besluit om je energie er niet meer op te richten maar alleen nog dingen te doen die jouw leven rijk en mooi maken.

Maar dan kijk je op de Reddit-page en het is één grote bak aan verbittering en haat. Voortdurend afgeven op de oppervlakkigheid van vrouwen bijvoorbeeld, maar dan wel willekeurige vrouwen afzeiken omdat ze zo lelijk zijn https://www.reddit.com/r/(...)er_black_pill_sweet/

Het staat ook vol met reacties waar de persoonlijke frustratie over het verleden vanaf spat
quote:
My feeling is the backlash has already started. Straight men are increasingly aware that women are evil, selfish cunts that cannot be trusted and are unfit for marriage because of the damage they do to their families when they get bored and move on to the next branch.
En natuurlijk komt Chad regelmatig voorbij
quote:
they only really get the tingles for Chad anyways, every man should just stay away. give them no beta bucks and watch them suffer. without their mangina army they are nothing. I don't even look at women anymore, they are making interacting with them in any way risky to my security and future.
Ik zie er iig maar weinig mannen die hun Own Way gaan, ze zijn nog meer bezig met vrouwen dan de gemiddelde man in een relatie
pi_174526266
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:20 schreef LordHorusNL het volgende:
In min visie zijn we biologisch gemaakt om ons op een bepaalde manier te gedragen.

Mannen zijn te vrouwelijk geworden en vrouwen te mannelijk.

We zijn gemaakt door de natuur om als duo samen te werken, niet om hetzelfde te zijn.
*proest* Sorry, hoor, maar dat is echt klinklare onzin.
pi_174526309
Wie of wat is 'Chad'?
Make my day!
pi_174526447
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:03 schreef agter het volgende:
Wie of wat is 'Chad'?
Chad is de benaming voor de ultieme alpha-man. De man die alle vrouwen willen neuken, terwijl ze een beta-man alleen gebruiken zodat ie de kinderen op kan voeden die ze heeft gehad na een affaire met Chad
pi_174526449
Kortom, zwakke mannen die vrouwen niets te bieden hebben door hun eigen keuzes zijn verbitterd dat vrouwen tegenwoordig mannen zoals zij niet echt nodig hebben en dat ze meer moeten inbrengen in een relatie dan hun man zijn.

Eigenlijk wil ik er gewoon om lachen maar dan bedenk je ineens dat deze figuren mischien nog een keer echt gevaarlijk worden in een land als de VS.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:09:25 #139
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174526501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
Kortom, zwakke mannen die vrouwen niets te bieden hebben door hun eigen keuzes zijn verbitterd dat vrouwen tegenwoordig mannen zoals zij niet echt nodig hebben en dat ze meer moeten inbrengen in een relatie dan hun man zijn.
Maar vrouwen die niks te bieden hebben en met een waslijst aan problematiek rondlopen hebben daarintegen geen moeite op dit gebied.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174526518
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:07 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Chad is de benaming voor de ultieme alpha-man. De man die alle vrouwen willen neuken, terwijl ze een beta-man alleen gebruiken zodat ie de kinderen op kan voeden die ze heeft gehad na een affaire met Chad
Chat is wat wij players noemen, moet ik het zo zien?
Make my day!
pi_174526540
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Maar vrouwen die niks te bieden hebben en met een waslijst aan problematiek rondlopen hebben daarintegen geen moeite op dit gebied.
Is dat zo? Ga jij daar een relatie mee opbouwen dan? Nou ja, wat jij wil.

Het zal wel eerder zo zijn dat die vrouwen bij de stumpers terecht komen en daarbij een relatie bouwen op basis van co-dependency. Niks nieuws aan overigens, dat soort stellen bestaan ook al eeuwen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2017 22:11:53 ]
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:12:18 #142
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174526571
Chad is zeg maar de ultieme seksuele man, die alles voor elkaar krijgt op elk gebied.

Dit wordt vaak gebruikt als voorbeeld, en is in het echt een persoon die niet bestaat.

Maar het is waar, een vrouw die niets te bieden heeft is nog altijd duizend keer meer waard als een man die niets te beiden heeft.
pi_174526581
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

En wiens probleem is dat?
Make my day!
pi_174526606
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:12 schreef LordHorusNL het volgende:
Chad is zeg maar de ultieme seksuele man, die alles voor elkaar krijgt op elk gebied.

Dit wordt vaak gebruikt als voorbeeld, en is in het echt een persoon die niet bestaat.

Maar het is waar, een vrouw die niets te bieden heeft is nog altijd duizend keer meer waard als een man die niets te beiden heeft.
Is dat een denkbeeldige man dan? Geen reeel persoon toch?

Over waard zijn: dan bedoel je wsl sexueel. Ja. Vrouwen kunnen makkelijker sex hebben dan mannen. Maar daar is menig vrouw niet direct primair op gericht.
Make my day!
pi_174526624
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:12 schreef LordHorusNL het volgende:

Dus zeg maar de ideale seks machine man voor gefrustreerde losers van mannelijke kunnen "I want to be Chad!" _O-

Of is het een projectie van hun in de kast zittende homosexualiteit ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2017 22:14:40 ]
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:15:04 #146
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174526662
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Is dat zo? Ga jij daar een relatie mee opbouwen dan? Nou ja, wat jij wil.

Ik heb ze zat vaak gezien. Meisjes of vrouwen met ontzettend heftige psychische problemen, of meisjes die totaal in elkaar krimpen als ze een groepje van 7 man moeten toespreken. Maar wel gewoon een vriendje.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:15:10 #147
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174526666
Ja denkbeeldig character dat mensen gebruiken als voorbeeld voor het soort man waar vrouwen echt alles voor doen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:15:39 #148
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174526679
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:12 schreef agter het volgende:

[..]

En wiens probleem is dat?
Waarom is dit uberhaupt een probleem? Hooguit een dubbele standaard.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:16:55 #149
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_174526720
Nou ja een probleem voor de maatschappij lijkt mij wel.

Ik denk toch dat de groep mannen die niet meer meedraaien met de wereld steeds groter gaat worden.

Zie ook Japan en het hele Herbivoren man fenomeen
pi_174526736
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:15 schreef LordHorusNL het volgende:
Ja denkbeeldig character dat mensen gebruiken als voorbeeld voor het soort man waar vrouwen echt alles voor doen.
Niemand ziet de ironie van het feit dat dit een verzinsel is van mannen die blijkbaar niet met vrouwen overweg kunnen?
Dus verzin je als man de ideale man die vrouwen zouden willen? Hilarisch :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')