De hele reddit is een grote slappestick (snap je? snap je?)quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wel een mooi vermaak zo op de vrijdag
En dat vrouwen heus echt waar niet zo van seks genieten als zij, de handy maagden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:11 schreef Perrin het volgende:
En elkaar de hele dag door vertellen hoe verschrikkelijk alle vrouwen wel niet zijn.
Niet van seks, maar ook niet van de natuur, kunst, en de andere mooie dingen in het leven!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat vrouwen heus echt waar niet zo van seks genieten als zij, de handy maagden.
Maar bij incel schreeuwt de naam al frustratie uit. onvrijwillig celibaat, tyfus hé. Men going their own way klinkt op het eerste gezicht nog niet eens zo gefrustreerd, gewoon een groep mannen die het allemaal wel best vinden en met elkaar bier gaan zuipen, kut gaan roepen en weet ik het, hout gaan hakken. Maar helaas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is gewoon incel 2.0. Met een ander naampje.
Ja, dat is het hem nou juistquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar bij incel schreeuwt de naam al frustratie uit. onvrijwillig celibaat, tyfus hé. Men going their own way klinkt op het eerste gezicht nog niet eens zo gefrustreerd, gewoon een groep mannen die het allemaal wel best vinden en met elkaar bier gaan zuipen, kut gaan roepen en weet ik het, hout gaan hakken. Maar helaas.
Vergeet computerspelletjes niet, die worden verrassend snel genoemd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet van seks, maar ook niet van de natuur, kunst, en de andere mooie dingen in het leven!
Zo Steam maar eens even aanslingeren, leven- en lusteloos klikken om m'n lege leven te vergeten en te hopen dat m'n man dan misschien seks met me wil vanavond ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vergeet computerspelletjes niet, die worden verrassend snel genoemd.
Waarom zou je daar op hopen, je geniet er toch niet van. Geef maar toe dat je gewoon wilt dat hij eten thuisbrengt en met een knots voor de deur inbrekers gaat wegjagen, dat zijn immers jouw oerinstincten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo Steam maar eens even aanslingeren, leven- en lusteloos klikken om m'n lege leven te vergeten en te hopen dat m'n man dan misschien seks met me wil vanavond ofzo.
Ho ho, of hij de kliko buiten wil zetten en daarvoor seks krijgt zal je bedoelen. Je moet er natuurlijk wel wat mee opschieten toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo Steam maar eens even aanslingeren, leven- en lusteloos klikken om m'n lege leven te vergeten en te hopen dat m'n man dan misschien seks met me wil vanavond ofzo.
Ik zeg niet dat ik 'm die seks geef, ik wil alleen die macht hebben dat hij seks wil. En dan kan ik daar weer wat mee doen. Ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou je daar op hopen, je geniet er toch niet van. Geef maar toe dat je gewoon wilt dat hij eten thuisbrengt en met een knots voor de deur inbrekers gaat wegjagen, dat zijn immers jouw oerinstincten.
Beetje bedelen bij zolderkamer autisten om games op steam zekerquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hem al z’n geld aftroggelen duh! En dan kun je lekker veel spullen kopen en je nagels laten doen en heel hard lachen mhoehahahahahaaaaa en natuurlijk kinderlijkjes eten terwijl je naakt in rondjes danst om paddestoelen, want dat doen alle vrouwen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik 'm die seks geef, ik wil alleen die macht hebben dat hij seks wil. En dan kan ik daar weer wat mee doen. Ofzo.
Good onequote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De hele reddit is een grote slappestick (snap je? snap je?)
Voor zolang het duurt (3 weken dan wordt ze weer ingeruild voor meer variatie op seksgebied of omdat ze te oud is geworden) net zoals met andere vrouwen. En voor hetzelfde geld gaat haar vriend gewoon vreemd. Sinds wanneer zijn mannen jaloers dat vrouwen een vaste relatie hebben?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb ze zat vaak gezien. Meisjes of vrouwen met ontzettend heftige psychische problemen, of meisjes die totaal in elkaar krimpen als ze een groepje van 7 man moeten toespreken. Maar wel gewoon een vriendje.
Zeg, bestaat er geen WGTOW-forum? (Voor women going their own way?)quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 12:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt (3 weken dan wordt ze weer ingeruild voor meer variatie op seksgebied of omdat ze te oud is geworden) net zoals met andere vrouwen
tumblr?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeg, bestaat er geen WGTOW-forum? (Voor women going their own way?)
You, I like you.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 12:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Daar heb ik geen forum voor nodig hoor. Als dit t*fustopic niet had bestaan had het mij niets uitgemaakt wat mannen vonden.
Ik vind de frustratie er bij jou nog meer afspatten dan de gemiddelde MGTOW aanhanger in dit topic...quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 12:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt (3 weken dan wordt ze weer ingeruild voor meer variatie op seksgebied of omdat ze te oud is geworden) net zoals met andere vrouwen. En voor hetzelfde geld gaat haar vriend gewoon vreemd. Sinds wanneer zijn mannen jaloers dat vrouwen een vaste relatie hebben?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 04:49 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Haha, wist niet dat'ie dat over MGTOW gezegd had. Klopt wel deels wat'ie zegt, een groot deel van de MGTOW'ers online klagen over hoe echtscheidingen juridisch worden afgehandeld. Nog niet echt een onderwerp dat in deze topicreeks ter sprake is gekomen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:35 schreef LelijKnap het volgende:
Ik denk dat er grofweg twee categorieën bestaan: zij die na enige ervaring oprecht klaar zijn met het relatiespel en zij die als ongewenst (en maagd) achtergebleven zijn. Bij wie het fenomeen begonnen is weet ik niet, maar ik denk dat het (als afgebakend als 'MGTOW') vooral de laatste aantrekt. Dat betekent echter niet dat de oorspronkelijke punten van MGTOW volledig ongegrond zijn. Ik denk dat we allemaal wel mannen kennen die op enige wijze geleden hebben onder het feminisme of/i.c.m. het onrechtvaardige rechtssysteem waarin het belang van de vrouw (moeder) vooropgesteld is.
Bedankt I guess, ben blij dat er tenminste nog mensen zijn die deze discussie ook vermakelijk vindenquote:
Misschien wel ja, maar ik hoef geen relatie meer (iig voorlopig /paar jaar niet, misschien mijn hele leven niet meer) dus daar ben ik niet gefrustreerd over, want ik ben blij dat ik nu wel tijd heb voor mijn vrienden en hobby. Ik ben gefrustreerd vanwege het beeld van vrouwen dat vol verachting in dit soort topics wordt neergezet. Dan reageer ik met mijn eigen vooroordelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 12:20 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Ik vind de frustratie er bij jou nog meer afspatten dan de gemiddelde MGTOW aanhanger in dit topic...
Het probleem is dat de keuze na het probleem als resoluut wordt geprojecteerd. Het is een algehele levensstijl waaraan men zich als het ware bij aansluit. Een allerminst zinvolle keuze die enkel een gevolg heeft voor het individu en geen (wenselijke) verandering teweeg brengt op maatschappelijke schaal, terwijl men daar volgens mij wel naar verlangt. Gezien de luidruchtige circkle-jerkerij op o.a. Reddit en Youtube waarin ze elkaar op een haast pathetische wijze proberen voor te houden dat de gekozen levensstijl 'veel beter bevalt' lijkt me dat althans geen onterechte verdenking. De gekozen 'oplossing' is begrijpelijk gezien de kernproblemen, losbandige seksualiteit i.c.m. feminisme én het onrecht in het familierecht moeilijk of allicht niet te 'bestrijden' zijn. Zie je gescheiden mannen al op een plein staan met een boord: ''Wij willen ook recht''? Al protesterend (vragend) het recht voor de man opeisen is inherent onmannelijk. En wat betreft het (losbandige) feminisme 3.0, hoe bevecht je iets wat 'de ander' heeft geïnternaliseerd? Een omwenteling daarin gaat over generaties en vereist heel wat meer dan een verzamelgroep van 'de teleurgestelde mannen'.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 12:20 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Ik vind de frustratie er bij jou nog meer afspatten dan de gemiddelde MGTOW aanhanger in dit topic...
ontopic:
Ik denk dat het idee achter MGTOW prima is, maar het gewoon compleet verziekt wordt door mensen die eigenlijk incel zijn. Daardoor ga je automatisch die hele "stroming" afrekenen op de gekkies die graag zouden denken dat ze kiezen maar die zelf niets meer te zeggen hebben.
Prima plan als mannen die slechte ervaringen met vrouwen hebben gehad relaties afzweren en zich liever op andere aspecten van hun leven richten. Als dat is wat ze gelukkiger maakt ben ik er fan van.
Alleen jammer dat dit aspect overschaduwd wordt door de gekkies die vanaf hun zolderkamer roepen dat vrouwen alles schuld zijn terwijl ze gewoon 0,0 sociale vaardigheden hebben.
Maar ze willen zelf een losbandige leefstijl... Dat is het kromme eraan, dat nemen ze vrouwen kwalijk terwijl ze het zelf willen en dat niet mogelijk is zonder losbandige vrouwen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het probleem is dat de keuze na het probleem als resoluut wordt geprojecteerd. Het is een algehele levensstijl waaraan men zich als het ware bij aansluit. Een allerminst zinvolle keuze die enkel een gevolg heeft voor het individu en geen (wenselijke) verandering teweeg brengt op maatschappelijke schaal, terwijl men daar volgens mij wel naar verlangt. Gezien de luidruchtige circkle-jerkerij op o.a. Reddit en Youtube waarin ze elkaar op een haast pathetische wijze proberen voor te houden dat de gekozen levensstijl 'veel beter bevalt' lijkt me dat althans geen onterechte verdenking. De gekozen 'oplossing' is begrijpelijk gezien de kernproblemen, losbandige seksualiteit i.c.m. feminisme én het onrecht in het familierecht moeilijk of allicht niet te 'bestrijden' zijn. Zie je gescheiden mannen al op een plein staan met een boord: ''Wij willen ook recht''? Al protesterend (vragend) het recht voor de man opeisen is inherent onmannelijk. En wat betreft het (losbandige) feminisme 3.0, hoe bevecht je iets wat 'de ander' heeft geïnternaliseerd? Een omwenteling daarin gaat over generaties en vereist heel wat meer dan een verzamelgroep van 'de teleurgestelde mannen'.
Dat lees ik nergens terug? Ja, op die reddit (quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar ze willen zelf een losbandige leefstijl... Dat is het kromme eraan, dat nemen ze vrouwen kwalijk terwijl ze het zelf willen en dat niet mogelijk is zonder losbandige vrouwen.
Ze nemen het vrouwen kwalijk teveel naar uiterlijk/succes te kijken, om bad boys te neuken en de brave man te huwen. Maar ook hier willen ze precies hetzelfde, is er neukmateriaal en relatie materiaal. Sterker nog, ze vinden dat ze recht hebben op een 'premium' vrouw bij zowel het neukmateriaal als het relatiemateriaal.
Ze nemen het vrouwen kwalijk een eisenlijst te hebben terwijl hun eigen eisenlijst een boekwerk is.
De hele leefstijl gaat om het snelle leven leven. Geen relatie meer aangaan, maar geld verdienen, dikke auto, mooi huis, fijne vrienden en bitches neuken om ze weer terug het wild in te sturen na die nacht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat lees ik nergens terug? Ja, op die reddit () zit het vol met dat soort droeftoeters, maar in de beschrijving van TS in ieder geval niet.
Dit gaat op voor een deel van de aangeslotene. Wat hen betreft is het aannemelijk dat een deel van hen dat altijd al gewild heeft. Een ander deel van die groep zal wellicht denken; ''Als het toch is zoals is, dan omarm ik het maar en ga ik er gebruik van maken ook''. Ik zie die houding echter zelden gepaard gaan met de wens voor een relatie met een betrouwbare 'premium' vrouw. De 'groep' bestaat uit van alles en nog wat waardoor je logischerwijze een hoop hypocrisie en vele discrepanties kan opmerken, maar ik denk dat hetgeen ze fundamenteel verbindt wel ongeveer is wat ik in de vorige post aankaartte.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar ze willen zelf een losbandige leefstijl... Dat is het kromme eraan, dat nemen ze vrouwen kwalijk terwijl ze het zelf willen en dat niet mogelijk is zonder losbandige vrouwen.
Ze nemen het vrouwen kwalijk teveel naar uiterlijk/succes te kijken, om bad boys te neuken en de brave man te huwen. Maar ook hier willen ze precies hetzelfde, is er neukmateriaal en relatie materiaal. Sterker nog, ze vinden dat ze recht hebben op een 'premium' vrouw bij zowel het neukmateriaal als het relatiemateriaal.
Ze nemen het vrouwen kwalijk een eisenlijst te hebben terwijl hun eigen eisenlijst een boekwerk is.
Neen, ze klagen over hun eigen ervaringen met een scheiding, Einstein.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ze willen zonder vrouwen, maar gaan wel janken om de in hun ogen vast en zeker oneerlijke juridische afhandelingen van scheidingen?
Wat een gasten.
Ik lees dat ze niet in een relatie willen investeren omdat ze niet geloven dat vrouwen oprecht in ze geïnteresseerd zijn. In plaats van werken voor een vrouw doen ze dat liever voor en aan zichzelf. Treurig mensbeeld inderdaad, maar wel iets anders dan op zoek zijn naar het snelle leven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De hele leefstijl gaat om het snelle leven leven. Geen relatie meer aangaan, maar geld verdienen, dikke auto, mooi huis, fijne vrienden en bitches neuken om ze weer terug het wild in te sturen na die nacht.
Dat gelul over scheidingen is wordt door hun tot genderprobleem gebombardeerd, maar het is natuurlijk gewoon een juridisch probleem.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:25 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Neen, ze klagen over hun eigen ervaringen met een scheiding, Einstein.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:25 schreef 2thmx het volgende:
Neen, ze klagen over hun eigen ervaringen met een scheiding, Einstein.
Zonder charisma ook nog, dat zal er wel inhakken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Oh ja, want ze waren zo integer in hun Mgtow-beweegredenen. Een stelletje rancuneuze sukkels is het. Zonder charisma.
Best essentieel voor interesse vanuit de opposite sexe. But how would you know.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:08 schreef 2thmx het volgende:
Zonder charisma ook nog, dat zal er wel inhakken.
'Ik stop met tennissen.'quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best essentieel voor interesse vanuit de opposite sexe. But how would you know.
Daarover gesproken, hoe gaat het met syndroom? Zou die inmiddels al in de bak zitten wegens stalking MGTOW aanhangen ofzo?quote:
Voorzitter van de Zeeuwse tak.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:13 schreef Ludachrist het volgende:
Daarover gesproken, hoe gaat het met syndroom? Zou die inmiddels al in de bak zitten wegens stalking MGTOW aanhangen ofzo?
Dat hebben de gescheiden mannen dus al, ooit. Try to make some sense, woman!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:13 schreef Copycat het volgende:
Euh ja. Oké.
Om te stoppen moet je toch eerst beginnen ...
Laten we nou niet gaan doen alsof al die reddit-verzinseltjes ook 100% kloppen, he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:15 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat hebben de gescheiden mannen dus al, ooit. Try to make some sense, woman! [ afbeelding ]
Oh ja, die boze kneusjes vormen een aparte groep binnen het genre.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:15 schreef 2thmx het volgende:
Dat hebben de gescheiden mannen dus al, ooit. Try to make some sense, woman! [ afbeelding ]
Ja, de cucks en feministen. Die posten zowel op de MGTOW-reddit als in dit topic het vaakst.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, die boze kneusjes vormen een aparte groep binnen het genre.
Excuus. Je hebt dus de excuusmaagden en de boos-exen. Nog een subgroep?
Feminsten? Dat zijn zeker niet de minsten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:18 schreef 2thmx het volgende:
Ja, de cucks en feminsten. Die posten zowel op de MGTOW-reddit als in dit topic het vaakst.
Nou nou, een vergeten 'i'. Je hebt me tuk, ik bekeer me bij dezen tot het feminismequote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Feminsten? Dat zijn zeker niet de minsten?
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:20 schreef 2thmx het volgende:
Nou nou, een vergeten 'i'. Je hebt me tuk, ik bekeer me bij dezen tot het feminisme.
Gast, je had jezelf al tuk toen je dit topic opende.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:20 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nou nou, een vergeten 'i'. Je hebt me tuk, ik bekeer me bij dezen tot het feminisme.
Feministquote:
Nee TS vind zichzelf een winnaar en als je het daar niet mee eens bent dan ben je of een cuck in het geval man of feminist in het geval vrouw.quote:
Alleen omdat modern feminisme synoniem is geworden met die boterbloempjes die zich als uil ofzo identificeren?quote:
Dat klinkt weer meer als SJW'ers. Overlapt wel met feminisme, maar is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alleen omdat modern feminisme synoniem is geworden met die boterbloempjes die zich als uil ofzo identificeren?
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:25 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat klinkt weer meer als SJW'ers. Overlapt wel met feminisme, maar is niet hetzelfde.
Gast, je hebt al meer dan tien posts geplaatst in dit topic (waarvan de meeste zijn verwijderd), puur omdat je op je internetpikje bent getrapt. Over krampachtig alfa willen overkomen gesproken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee TS vind zichzelf een winnaar en als je het daar niet mee eens bent dan ben je of een cuck in het geval man of feminist in het geval vrouw.
Op zich wel schattig dat TS zo krampachtig alfa over wil komen maar daar nogal hard in faalt.
Het is dan ook echt een hilarisch topic. Ik beleef er erg veel plezier aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Gast, je hebt al meer dan tien posts geplaatst in dit topic (waarvan de meeste zijn verwijderd), puur omdat je op je internetpikje bent getrapt. Over krampachtig alfa willen overkomen gesproken.
Hey, 't is je van harte gegund. Zoveel vermaak is er tegenwoordig op FOK! niet meer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een hilarisch topic. Ik beleef er erg veel plezier aan.
En weer zo'n lekkere gefrustreerde reactie van onze hoofd-incelquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Gast, je hebt al meer dan tien posts geplaatst in dit topic (waarvan de meeste zijn verwijderd), puur omdat je op je internetpikje bent getrapt. Over krampachtig alfa willen overkomen gesproken.
En wat heeft dit met MGTOW te maken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:33 schreef 2thmx het volgende:
Meet the divorce lawyers standing up for dads' rights
't Is al vanuit de VS overgewaaid naar het VK, mogelijk is Nederland next.
Veel feministen (m/v) kunnen niet omgaan met alternatieve meningen (vandaar 't bestaan van safe spaces), dus 't is ze vergeven. Overigens reageren er ook genoeg mensen inhoudelijk; 't is in dit topic vooral een kwestie van de humoristisch uitgedaagde trolls omzeilen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:36 schreef LordHorusNL het volgende:
Man Man Man als je het zo leest is het niet gek ook dat de MGTOW'ers niet meer aan de vrouw willen zeg.
Uitgewoonde muurbloempjes en Linkse Cucks die het nodig vinden deze jongens persoonlijk aan te vallen omdat ze zelf te onzeker om verschillende standpunten te accepteren.
Het zijn meestal van die rechtse types.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:37 schreef Ludachrist het volgende:
Kan een MGTOW'er eigenlijk ook links zijn, of sluit dat elkaar uit?
Heb nooit protesten gezien van feministen hiervoor. Heb je bronnen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat heeft dit met MGTOW te maken?
Dat vrouwen tegenwoordig niet meer automatisch als slachtoffer worden gezien bij echtscheidingen en dat ze niet meer bijna automatisch de kinderen krijgen toegewezen is eerder een uitvloeisel van het feminisme dan van jou trieste stroming
Waarom zou 't elkaar uitsluiten? Ik zie 't moderne feminisme niet per se als links en MGTOW niet als rechts.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:37 schreef Ludachrist het volgende:
Involuntary celebates, onvrijwillige singles.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:38 schreef TheJanitor het volgende:
Wtf is een incel nou weer. Ik loop achter
Linkse watjes zijn meestal geen MGTOW, denk ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:37 schreef Ludachrist het volgende:
Luister pikkepijp, ik had het toch niet tegen jou of wel? Ga lekker naar je hoekje en laat de grote mensen even praten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Waarom zou 't elkaar uitsluiten? Ik zie 't moderne feminisme niet per se als links en MGTOW niet als rechts.
Met dit soort absurde uitspraken vind ik het eerder logisch dat vrouwen jou en je medestanders niet zien staan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:36 schreef LordHorusNL het volgende:
Man Man Man als je het zo leest is het niet gek ook dat de MGTOW'ers niet meer aan de vrouw willen zeg.
Uitgewoonde muurbloempjes en Linkse Cucks die het nodig vinden deze jongens persoonlijk aan te vallen omdat ze zelf te onzeker zijn om verschillende standpunten te accepteren.
Ah, bedankt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Involuntary celebates, onvrijwillige singles.
Zo zo, je cucks-stickervelletje is wel ongeveer vol nu, gauw inleveren!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Luister pikkepijp, ik had het toch niet tegen jou of wel? Ga lekker naar je hoekje en laat de grote mensen even praten.Krampachtige alfa's
.
De alfa-heid in dit topic begint nu echt kritische niveau's te bereiken. Als de vrouwtjes dit lezen drijft het topic weg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Zo zo, je cucks-stickervelletje is wel ongeveer vol nu, gauw inleveren!
Tja, dat geldt voor elke reddit. De moderatie wordt gedaan door mensen die de reddit angehaucht zijn. Probeer maar eens iets genuanceerds achter te laten in een van de feministische reddits.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:42 schreef Protoplanet het volgende:
Dat incel op reddit is heerlijk leesvoer
Alles wat hun debiele gedachtegangen nuanceert worden verbannen uit de sub of wordt afgedaan met ''COPE COPE COPE''.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Veel feministen (m/v) kunnen niet omgaan met alternatieve meningen (vandaar 't bestaan van safe spaces), dus 't is ze vergeven. Overigens reageren er ook genoeg mensen inhoudelijk; 't is in dit topic vooral een kwestie van de humoristisch uitgedaagde trolls omzeilen.
Schreef hij in zijn twintigste reactie op TS, ondanks dat'ie 90% van de tijd genegeerd wordt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
omdat je overkomt als een jankerige aandachttrekkende SJW sneeuwvlokje.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:47 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Schreef hij in zijn twintigste reactie op TS, ondanks dat'ie 90% van de tijd genegeerd wordt.
Is ONZ niet meer iets voor jou?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:50 schreef Chewie het volgende:
[..]waarom reageer je dan op praktisch al mijn posts cuckje?
Of is rekenen ook niet echt je sterkste kant, wordt wel steeds duidelijker waarom vrouwen je niet zien staan, je bent eigenlijk gewoon nergens goed in en daarom probeer je je eigen eenzaamheid maar te verkopen als een zelfgekozen lifestyle en het zo op te tuigen dat het voor winnaars zou zijn
Ik wacht nog op een bron.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:50 schreef Chewie het volgende:
[..]waarom reageer je dan op praktisch al mijn posts cuckje?
Of is rekenen ook niet echt je sterkste kant, wordt wel steeds duidelijker waarom vrouwen je niet zien staan, je bent eigenlijk gewoon nergens goed in en daarom probeer je je eigen eenzaamheid maar te verkopen als een zelfgekozen lifestyle en het zo op te tuigen dat het voor winnaars zou zijn
Overigens een goede zaak. Waar er twee vechten hebben er twee schuld. En een vader heeft net zo veel "recht" op het mogen opvoeden van zijn kinderen als een vrouw dat heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat heeft dit met MGTOW te maken?
Dat vrouwen tegenwoordig niet meer automatisch als slachtoffer worden gezien bij echtscheidingen en dat ze niet meer bijna automatisch de kinderen krijgen toegewezen is eerder een uitvloeisel van het feminisme dan van jou trieste stroming
Een bron dat TS een gefrustreerd cuckje is?quote:
In het Nederlands onsin (sic)quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 15:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Involuntary celebates, onvrijwillige singles.
Ja dat vind ik ook een goede zaak maar om dit nu als wapenfeit van de MGTOW beweging te zien is wel vrij absurd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Overigens een goede zaak. Waar er twee vechten hebben er twee schuld. En een vader heeft net zo veel "recht" op het mogen opvoeden van zijn kinderen als een vrouw dat heeft.
Nee. Eerder als voortvloeisel uit het feminisme. Omdat een vrouw nu economisch zelfstandig kan zijn, hoeft ze niet meer "financieel beschermd" te worden door de wet. En hebben man de kans zich meer in te zetten voor het gezin. Wat steeds vaker gebeurt. Het merendeel van de mannelijke leidinggevenden in mijn omgeving (techniek) is regelmatig thuis voor de kinderen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook een goede zaak maar om dit nu als wapenfeit van de MGTOW beweging te zien is wel vrij absurd.
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:03 schreef Wazaaaaa het volgende:
R&P / Voer prostitutiebonnen (¤ 200/maand) in voor elke volwassen man
MGTOW, tuurlijk TS
Een socialistische maatregel om ongelijkheden recht te trekken, aanschouw het bewijs dat MGTOW niet per definitie rechts is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:03 schreef Wazaaaaa het volgende:
R&P / Voer prostitutiebonnen (¤ 200/maand) in voor elke volwassen man
MGTOW, tuurlijk TS
Waarmee je wel je eigen falen met het andere geslacht en in welvaart aantoontquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:20 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een socialistische maatregel om ongelijkheden recht te trekken, aanschouw het bewijs dat MGTOW niet per definitie rechts is.
Allicht Chewie, jij hebt de looks, de money en de onvermijdelijke >20 cm schlong, maar ik kan reacties schrijven zonder in d/t-fouten te verzinken. Zo heeft eenieder zijn talent.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarmee je wel je eigen falen met het andere geslacht en in welvaart aantoont
Echter verzink je niet in het maken van d/t-fouten. Volgens mij verzand je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:28 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Allicht Chewie, jij hebt de looks, de money en de onvermijdelijke >20 cm schlong, maar ik kan reacties schrijven zonder in d/t-fouten te verzinken. Zo heeft eenieder zijn talent.
Wat is je nu verteld over niet voor anderen nadenken als je er al moeite mee hebt dit voor jezelf te doen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:28 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Allicht Chewie, jij hebt de looks, de money en de onvermijdelijke >20 cm schlong, maar ik kan reacties schrijven zonder in d/t-fouten te verzinken. Zo heeft eenieder zijn talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |