abonnement Unibet Coolblue
pi_171353227
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump



Het is wel een les van Trump University.
pi_171353264
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:18 schreef Eficaz het volgende:

[..]


Je plaatje laat wat sadistische trekjes zien.
En jouw plaatje had geen enkel stuk geweldadigheid getoond. :') Bloed en een zwaard, dat zijn heel lieve dingen.
pi_171353302
quote:

0s.gif
Op woensdag 31 mei 2017 17:25 schreef Tijger_m het volgende:


[..]

quote:
Onderbouw dat eens met, zeg, voorbeelden uit de praktijk? Of roep je maar gewoon wat?
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:28 schreef Eficaz het volgende:

[..]


Je kan erop googelen! ;)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171353505
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:32 schreef Eficaz het volgende:
quote:

0s.gif
Op woensdag 31 mei 2017 17:25 schreef Tijger_m het volgende:


[..]

[..]


[..]

En je liegt uit je mond:

quote:
Mr. Comey learned from news reports that he had been fired while addressing bureau employees in Los Angeles. While Mr. Comey spoke, television screens in the background began flashing the news. In response to the reports, Mr. Comey laughed, saying that he thought it was a fairly funny prank. Shortly after, Mr. Trump’s letter was delivered to F.B.I. Headquarters in Washington.

Iemand die daadwerkelijk weg wil, is dus volgens jou volkomen verrast door de melding terwijl hij volop aan het werken was tijdens een persco voor een aantal leidinggevende agenten? Ja, logisch toch? Ik wil ergens het werk neerleggen, dus ik stort mij ijverig aan langdurende zaken en word totaal overrompeld als ik daadwerkelijk weg moet.

Niet het eerste onlogische ding dat je geschreven hebt
pi_171353543
Nog een stukje over de AHCA en de senaat:
https://fivethirtyeight.c(...)te-health-care-bill/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171353583
Ach het is een trolletje. Verbaast me dat de modjes het kapottrollen van topics toestaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171353736
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:30 schreef Hdero het volgende:

[..]

En jouw plaatje had geen enkel stuk geweldadigheid getoond. :') Bloed en een zwaard, dat zijn heel lieve dingen.
Nee, er werd een concept gedood. Dat dier representeerde een concept, namelijk politiek correct zijn. Iemand die politiek correct is, is een clichégebruiker, een eufemismegebruiker, een waarheidomzeiler.
Voor de zekerheid: een eufemisme is een stijlfiguur waarmee iets mooier, vriendelijker en/of minder onaangenaam wordt voorgesteld dan het in werkelijkheid is.

Duidelijk gezegd, een politiek correct figuur liegt en zegt de waarheid niet.

Ik zal voor de duidelijkheid het plaatje er nog een keer inzetten;

“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Overall beste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 17:51:17 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171353800
Dat betekent echter niet dat de Politiek Incorrecten de waarheid vertellen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171353806
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:48 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Nee, er werd een concept gedood. Dat dier representeerde een concept, namelijk politiek correct zijn. Iemand die politiek correct is, is een clichégebruiker, een eufemismegebruiker, een waarheidomzeiler.
Voor de zekerheid: een eufemisme is een stijlfiguur waarmee iets mooier, vriendelijker en/of minder onaangenaam wordt voorgesteld dan het in werkelijkheid is.

Dus effe duidelijk gezegd, een politiek correct figuur liegt en zegt de waarheid niet.
Helaas voor jou is politieke correctheid niet alleen links. Het heeft zelfs populistische trekjes.

Maar goed, ik had al eerder door dat je enkel wilt trollen. Voor mij heb je nu een bepaalde grens overschreden, dus ik laat je verder links liggen en laat de anderen last van je hebben.
pi_171353831
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:51 schreef Hdero het volgende:

[..]

Helaas voor jou is politieke correctheid niet alleen links. Het heeft zelfs populistische trekjes.

Maar goed, ik had al eerder door dat je enkel wilt trollen. Voor mij heb je nu een bepaalde grens geschreden, dus ik laat je verder links liggen en laat de anderen last van je hebben.
Links en rechts, dat is allang hetzelfde
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171353869
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:53 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Links en rechts, dat is allang hetzelfde
Je gebrek aan richtinggevoel verklaart mogelijk waarom je in POL terechtkwam terwijl je op zoek was naar ONZ.
  Overall beste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 17:56:32 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171353898
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:42 schreef Monolith het volgende:
Ach het is een trolletje. Verbaast me dat de modjes het kapottrollen van topics toestaan.
De nieuwe politiek-correcten: Brul of troll gewoon elke discussie die je niet bevalt kapot. Het effect is hetzelfde, alleen is het met de lompe boermethode. Onaangenaam volk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171353919
foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door Eficaz op 31-05-2017 20:22:49 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:59:37 #14
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171353973
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:57 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik het niet grappig vind.
Iemand die politiek correct is had hier om kunnen lachen.
Gelieve te kappen met dit topicverpestende gedrag. Het niveau van de Amerikaanse politiek is op het moment al laag genoeg.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Overall beste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 18:00:31 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171353995
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:57 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik het niet grappig vind.
Iemand die politiek correct is had hier om kunnen lachen.
Maar bij jou vloeien de rechtse traantjes?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 18:04:22 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171354131
Is er al wat meer over de termijn dat de VS terug de kolentijd in gaat bekend? Standaard is het vier jaar, tenzij ze helemaal uit die VN organisatie stappen toch? Heeft Trump daar wat over geblaat of niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games woensdag 31 mei 2017 @ 18:08:47 #17
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171354211
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:04 schreef Ulx het volgende:
Is er al wat meer over de termijn dat de VS terug de kolentijd in gaat bekend? Standaard is het vier jaar, tenzij ze helemaal uit die VN organisatie stappen toch? Heeft Trump daar wat over geblaat of niet?
Je verkeert nu in de veronderstelling dat Trump denkt in de lange termijn, Ulx. Dat is iets te veel gevraagd van Donnie.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 18:20:33 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171354451
Visie heeft hij niet. Dat klopt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171354563
Weet niet of iemand dit al heeft gezien:

Trump verbreekt protocol en deelt gsm-nummer uit aan wereldleiders

quote:
Amerikaans president Donald Trump heeft zijn gsm-nummer uitgedeeld aan meerdere wereldleiders. Dat meldt The Guardian. Daarmee verbreekt Trump het diplomatische protocol en rijzen er zorgen over de beveiliging van zijn communicatie.


Nieuws Buitenland
DONALD TRUMP
Trump verbreekt protocol en deelt gsm-nummer uit aan wereldleiders

31-05-17, 07.58u - Redactie - Bron: The Guardian

1 Amerikaans president Donald Trump. ©BELGAIMAGE
Amerikaans president Donald Trump heeft zijn gsm-nummer uitgedeeld aan meerdere wereldleiders. Dat meldt The Guardian. Daarmee verbreekt Trump het diplomatische protocol en rijzen er zorgen over de beveiliging van zijn communicatie.

Lees later Deel OP FACEBOOK Tweet op Twitter Mail Deel op Whats app
31 shares
Volgens voormalige en huidige Amerikaanse functionarissen heeft Trump de politieke leiders van Mexico, Frankrijk en Canada op het hart gedrukt hem op zijn gsm-nummer te bellen. Alleen Canadees premier Justin Trudeau zou al op die uitnodiging ingegaan zijn.

Trump schendt daarmee het diplomatieke protocol. Telefoongesprekken tussen wereldleiders zijn georkestreerde aangelegenheden, die plaatsvinden op de streng beveiligde telefoonnetwerken in de ambtswoning. Amerikaanse presidenten voeren hun gesprekken doorgaans in de Situation Room of het Oval Office in het Witte Huis, of in de presidentiële limousine.

Volgens beveiligingsexperten is het niet veilig om een mobiele telefoon te gebruiken voor officiële gesprekken. Zelf als Donald Trump zijn overheids-gsm gebruikt, zijn zijn gesprekken kwetsbaar voor luistervinken, luidt het.

Private e-mailserver

Deze zet van Trump is des te opmerkelijker omdat hij tijdens de afgelopen verkiezingscampagne zware kritiek uitte op zijn tegenstander Hillary Clinton omdat die als minister van Buitenlandse Zaken gebruik had gemaakt van een private e-mailserver. Op die manier zou ze geheime informatie toegankelijk maken voor buitenlandse vijanden, meende Trump.

http://www.demorgen.be/bu(...)eldleiders-ba7058d5/

pi_171354791
De familie Trump is al de hele dag aan het meestertrollen



realDonaldTrump twitterde op woensdag 31-05-2017 om 13:14:48 Kathy Griffin should be ashamed of herself. My children, especially my 11 year old son, Barron, are having a hard time with this. Sick! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 31-05-2017 om 12:09:22 Who can figure out the true meaning of "covfefe" ??? Enjoy! reageer retweet
pi_171354896
Nou zeg. 1D connect the dots.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_171354999
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:37 schreef OMG het volgende:
Nou zeg. 1D connect the dots.
Die mental health verwijzing van Melania is al net zo goed als:

"I'm going to fight against Cyber Bullying as first Lady"
pi_171355065
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:32 schreef Nintex het volgende:
De familie Trump is al de hele dag aan het meestertrollen

[ afbeelding ]

realDonaldTrump twitterde op woensdag 31-05-2017 om 13:14:48 Kathy Griffin should be ashamed of herself. My children, especially my 11 year old son, Barron, are having a hard time with this. Sick! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 31-05-2017 om 12:09:22 Who can figure out the true meaning of "covfefe" ??? Enjoy! reageer retweet
Maar haar man is zelf de grootste gek. Wie behandelt hem? Of is hij beyond help?
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:58:14 #24
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171355381
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:42 schreef Monolith het volgende:
Ach het is een trolletje. Verbaast me dat de modjes het kapottrollen van topics toestaan.
Ik ben het inmiddels iig zat en heb het gemeld (na het een tijdje aangezien te hebben). :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:59:37 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171355418
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:25 schreef Hdero het volgende:
Weet niet of iemand dit al heeft gezien:

Trump verbreekt protocol en deelt gsm-nummer uit aan wereldleiders

[..]

Yups :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171355459
Donald pakt het groots aan hij gaat de planeet ten gronde richten ipv alleen de VS. Net als je denkt dat het niet gekker kan komt er weer een nieuw idee/schandaal/tweet oid
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 31 mei 2017 @ 19:02:39 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171355507
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:43 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar haar man is zelf de grootste gek. Wie behandelt hem? Of is hij beyond help?
Dat hele "my children" slaat sowieso nergens op (want zo goed als allemaal volwassen). Muv Barron wellicht. Maar het is ZIJN taak het joch te beschermen en voor te bereiden op wat er kan gebeuren als pa NOG meer in de spotlights komt te staan
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171355597
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat hele "my children" slaat sowieso nergens op (want zo goed als allemaal volwassen). Muv Barron wellicht. Maar het is ZIJN taak het joch te beschermen en voor te bereiden op wat er kan gebeuren als pa NOG meer in de spotlights komt te staan
Vind ik wat kort door de bocht. Het was gewoon een smakeloze foto.
pi_171355778
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat hele "my children" slaat sowieso nergens op (want zo goed als allemaal volwassen). Muv Barron wellicht. Maar het is ZIJN taak het joch te beschermen en voor te bereiden op wat er kan gebeuren als pa NOG meer in de spotlights komt te staan
Het engste van alles is dat deze man niet eens van de internetgeneratie is, hij moest de eerste ongeveer 45 jaar van zijn leven het zonder internet stellen. Dat hij nu zo'n grote fetisj heeft voor twitter is daardoor minder verklaarbaar. Mijn vader is ongeveer zijn leeftijd, een jaar na hem geboren, en mijn vader kan niet eens goed omgaan met het internet en hij was decennialang computeringenieur nog wel. Mijn vader leest papieren kranten nog steeds en belt met mensen of bezoekt ze voor communicatie.

Het lijkt wel alsof Trump geen president wil zijn maar een of andere internetheld.

En aangezien hij sowieso aan zijn levenseinde is, hoeft hij ook niet bang te zien voor wat er over 10 jaar of meer gebeurt. Ik denk juist daarom dat hij opzettelijk riskante en schadelijke besluiten treft. 'Ik ga er tegen die tijd toch niet zijn, dus zoeken jullie het maar uit' of zoiets.

Ik zie niet hoe er van dit absurde gedrag iets positiefs kan komen. Als iemand het wel weet hoor ik het graag.
  woensdag 31 mei 2017 @ 19:12:57 #30
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171355789
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:06 schreef ,westwoodblvd het volgende:

[..]

Vind ik wat kort door de bocht. Het was gewoon een smakeloze foto.
Welke foto dan precies? Die van Melania (niks mis mee of ik mis iets) of die van de scalp van Trump door die comedienne?

Anyways, mijn mening verandert er niet door: hoge bomen vangen veel wind. Overkomt iedereen die in de politieke spotlights staat, mensen gaan heel ver. Trump zelf ook tav zijn politieke tegenstanders. Jammeren dat je volwassen kinderen er niet tegen kunnen is bizar. En dat Obama jonge kinderen had weerhield Trump ook allerminst hem op een zeer laag niveau aan te vallen.

Conclusie: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. En: wie kaatst kan de bal verwachten. Etc.

Geen medelijden met Mr Bully hier. Ook niet met zijn kinderen. Sorry :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171355906
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Welke foto dan precies? Die van Melania (niks mis mee of ik mis iets) of die van de scalp van Trump door die comedienne?

Anyways, mijn mening verandert er niet door: hoge bomen vangen veel wind. Overkomt iedereen die in de politieke spotlights staat, mensen gaan heel ver. Jammeren dat je volwassen kinderen er niet tegen kunnen is bizar. En dat Obama jonge kinderen had weerhield Trump ook allerminst hem op een zeer laag niveau aan te vallen.

Conclusie: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. En: wie kaatst kan de bal verwachten. Etc.

Geen medelijden met Mr Bully hier. Ook niet met zijn kinderen. Sorry :*
Dat Trump een lompe hork is die voortdurend anderen schoffeert en ze een trap nageeft als ze het in hun hoofd halen om er iets van te zeggen, rechtvaardigt mijns inziens op geen enkele wijze dit soort smakeloze foto's.
Het is ook nog eens heel dom en ineffectief, want nu kan Trump weer de slachtofferrol opzoeken en dit keer zowaar eens terecht.
pi_171355929
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:00 schreef vipergts het volgende:
Donald pakt het groots aan hij gaat de planeet ten gronde richten ipv alleen de VS. Net als je denkt dat het niet gekker kan komt er weer een nieuw idee/schandaal/tweet oid
Ach het klimaat staat of valt echt niet bij deelname aan een dergelijk akkoord. Laten we niet vergeten dat Kyoto ook nooit geratificeerd is door de VS.
Ik denk persoonlijk dat de VS vooral zichzelf hiermee in de vingers snijdt. Een focus op fossiele brandstoffen terwijl de rest van de wereld inzet op alternatieven levert een concurrentienadeel op en ook een zeer beperkte afzetmarkt. Al is het Amerikaanse bedrijfsleven wel een stuk innovatiever en vooruitstrevender dan opa Trump.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171356001
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach het klimaat staat of valt echt niet bij deelname aan een dergelijk akkoord. Laten we niet vergeten dat Kyoto ook nooit geratificeerd is door de VS.
Ik denk persoonlijk dat de VS vooral zichzelf hiermee in de vingers snijdt. Een focus op fossiele brandstoffen terwijl de rest van de wereld inzet op alternatieven levert een concurrentienadeel op en ook een zeer beperkte afzetmarkt. Al is het Amerikaanse bedrijfsleven wel een stuk innovatiever en vooruitstrevender dan opa Trump.
We zullen de reacties van de rest van de wereld de komende dagen af moeten wachten. Als er andere landen buiten Europa zijn die dit als vrijbrief zien om zelf ook niet meer mee te hoeven doen, kan het alsnog zeer verkeerd uitpakken, hoewel de eerste tekenen goed zijn. Daarnaast zijn de V.S. een grote vervuiler, zowel absoluut als relatief, als zij de komende vier jaar niets tegen klimaatverandering doen, betekent dat dat de rest van de wereld nog voortvarender te werk moet gaan. Daar moet men wel toe bereid zijn.
pi_171356258
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:19 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

We zullen de reacties van de rest van de wereld de komende dagen af moeten wachten. Als er andere landen buiten Europa zijn die dit als vrijbrief zien om zelf ook niet meer mee te hoeven doen, kan het alsnog zeer verkeerd uitpakken, hoewel de eerste tekenen goed zijn. Daarnaast zijn de V.S. een grote vervuiler, zowel absoluut als relatief, als zij de komende vier jaar niets tegen klimaatverandering doen, betekent dat dat de rest van de wereld nog voortvarender te werk moet gaan. Daar moet men wel toe bereid zijn.
Er is met voor landen als China en India en de EU gewoon ook een geopolitieke reden om wat te willen doen aan de afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

De VS is inderdaad een grote vervuiler, met name per inwoner bekeken, maar uiteindelijk is de impact van wat China doet nog veel groter.

En vergeet ook niet dat niets individuen en bedrijven in de VS ervan weerhoudt om technologie te importeren. Wat dat betreft schiet Trump zich met dit soort zaken gewoon in de voet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 31 mei 2017 @ 19:39:08 #35
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171356669
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat Trump een lompe hork is die voortdurend anderen schoffeert en ze een trap nageeft als ze het in hun hoofd halen om er iets van te zeggen, rechtvaardigt mijns inziens op geen enkele wijze dit soort smakeloze foto's.
Het is ook nog eens heel dom en ineffectief, want nu kan Trump weer de slachtofferrol opzoeken en dit keer zowaar eens terecht.
Oneens.
Wie kaatst..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 31 mei 2017 @ 19:44:26 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171356823
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Oneens.
Wie kaatst..
Heb jij Trump grijnzend met het afgesneden hoofd van Obama gezien na de inauguratie? Zo'n grapje zou hij kunnen maken en zich dan ook verlagen tot het niveau van die komische trut.

Zoiets is echt niet goed te praten hoor :r Iedereen met een gezond stel hersens weet wat er gebeurt als je dat soort dingen maar gewoon toe laat. Het gaat van kwaad tot erger over en weer. Terecht dat hier ophef is, men hoeft zich niet te verlagen of zwaar daaronder te gaan met dit soort schijtlollige gore onzin.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171356858
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Heb jij Trump grijnzend met het afgesneden hoofd van Obama gezien na de inauguratie? Zo'n grapje zou hij kunnen maken en zich dan ook verlagen tot het niveau van die komische trut.

Zoiets is echt niet goed te praten hoor :r Iedereen met een gezond stel hersens weet wat er gebeurt als je dat soort dingen maar gewoon toe laat. Het gaat van kwaad tot erger over en weer. Terecht dat hier ophef is, men hoeft zich niet te verlagen of zwaar daaronder te gaan met dit soort schijtlollige gore onzin.
Ik veroordeel de actie maar blijf erbij dat Trump is gestoord.
pi_171356894
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:12 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het engste van alles is dat deze man niet eens van de internetgeneratie is, hij moest de eerste ongeveer 45 jaar van zijn leven het zonder internet stellen. Dat hij nu zo'n grote fetisj heeft voor twitter is daardoor minder verklaarbaar. Mijn vader is ongeveer zijn leeftijd, een jaar na hem geboren, en mijn vader kan niet eens goed omgaan met het internet en hij was decennialang computeringenieur nog wel. Mijn vader leest papieren kranten nog steeds en belt met mensen of bezoekt ze voor communicatie.
Je hoeft op zich geen digibeet of bejaarde te zijn om nog papieren kranten te lezen en/of mensen te bellen of bij ze langs te gaan hoor ;)
  woensdag 31 mei 2017 @ 19:47:39 #39
33189 RM-rf
1/998001
pi_171356926
Knap toch dat alle ophef over non-issues gaat en belangrijke thema's niet besproken worden

- Jared Kushner's betrokkenheid bij het Rusland-schandaal;
Een belangrijke adviseur die een geheime back-channel met Rusland opzet is wérkelijk een ongekend dieptepunt in Amerikaanse politieke beïnvloeding...


- dat Trump kennelijk een private mobiele telefoon aanhoud én kennelijk deze ook actief gebruikt voor internationale politiek en deze gedeeld heeft met 3 andere regeringsleiders


Dat zijn behoorlijk serieuze en gevaarlijke issue's
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_171356944
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:46 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je hoeft op zich geen digibeet of bejaarde te zijn om nog papieren kranten te lezen en/of mensen te bellen of bij ze langs te gaan hoor ;)
Waar zei ik dat? Andersom geldt dat het makkelijker voor ze is want gewend.
pi_171357124
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:47 schreef RM-rf het volgende:
Knap toch dat alle ophef over non-issues gaat en belangrijke thema's niet besproken worden

- Jared Kushner's betrokkenheid bij het Rusland-schandaal;
Een belangrijke adviseur die een geheime back-channel met Rusland opzet is wérkelijk een ongekend dieptepunt in Amerikaanse politieke beïnvloeding...


- dat Trump kennelijk een private mobiele telefoon aanhoud én kennelijk deze ook actief gebruikt voor internationale politiek en deze gedeeld heeft met 3 andere regeringsleiders


Dat zijn behoorlijk serieuze en gevaarlijke issue's
Met name die eerste kwestie is gewoon een onderwerp van aandacht voor het onderzoek van Mueller, dus als er belastende feiten zijn, dan komen die vast wel naar boven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 31 mei 2017 @ 19:56:44 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171357218
Het zou rechtvaardiger zijn als hij een kogel van een schizofreen kopt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171357586
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er is met voor landen als China en India en de EU gewoon ook een geopolitieke reden om wat te willen doen aan de afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

De VS is inderdaad een grote vervuiler, met name per inwoner bekeken, maar uiteindelijk is de impact van wat China doet nog veel groter.

En vergeet ook niet dat niets individuen en bedrijven in de VS ervan weerhoudt om technologie te importeren. Wat dat betreft schiet Trump zich met dit soort zaken gewoon in de voet.
Hoe dan ook is het een verdere afzwakking van de leiderschapsrol van de V.S. Treurig.
pi_171358166
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar bij jou vloeien de rechtse traantjes?
Gelieve te kappen met dit topicverpestende gedrag. Het niveau van de Amerikaanse politiek is op het moment al laag genoeg.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171358293
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 20:30 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Gelieve te kappen met dit topicverpestende gedrag. Het niveau van de Amerikaanse politiek is op het moment al laag genoeg.
:')
Bedankt Hans.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 21:17:32 #46
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171359689
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Heb jij Trump grijnzend met het afgesneden hoofd van Obama gezien na de inauguratie? Zo'n grapje zou hij kunnen maken en zich dan ook verlagen tot het niveau van die komische trut.

Zoiets is echt niet goed te praten hoor :r Iedereen met een gezond stel hersens weet wat er gebeurt als je dat soort dingen maar gewoon toe laat. Het gaat van kwaad tot erger over en weer. Terecht dat hier ophef is, men hoeft zich niet te verlagen of zwaar daaronder te gaan met dit soort schijtlollige gore onzin.
De persoon in kwestie was geen politicus, natuurlijk, en Obama, zijn vrouw en kinderen hebben wel erger over zich heen gehad zonder daar ooit een woord vuil aan te maken, wat te denken van Ted Nugent, bestuurslid van de NRA, die dreigde Obama te vermoorden en daarna als een held behandeld werd door zittende Republikeinse politici.

Laten we nu niet roomser dan de Paus gaan worden, ja, het was een smakeloze grap van een komiek, meer is het niet.

PS: Persoon is ontslagen door CNN. Lijkt mij passend en afdoende.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tijger_m op 31-05-2017 21:23:05 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171359816
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 20:07 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hoe dan ook is het een verdere afzwakking van de leiderschapsrol van de V.S. Treurig.
Die rol hadden ze wat betreft klimaatpolitiek toch al niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171360799
Lees het nu, lekker hoor Trump _O_
pi_171360885
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 21:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die rol hadden ze wat betreft klimaatpolitiek toch al niet.
Obama had van klimaatverandering juist een speerpunt gemaakt tegen het einde. Maargoed, alles wat Obama heeft bereikt schijnt dogmatisch teruggedraaid te moeten worden.
pi_171360986
quote:
Comey to testify Trump urged him to stop probe

By Eric Lichtblau, CNN Investigates
Updated 1:24 PM ET, Wed May 31, 2017


CNN)Fired FBI director James Comey plans to testify publicly in the Senate as early as next week to confirm bombshell accusations that President Donald Trump pressured him to end his investigation into a top Trump aide's ties to Russia, a source close to the issue said Wednesday.

Final details are still being worked out and no official date for his testimony has been set. Comey is expected to appear before the Senate Intelligence Committee, which is investigating possible connections between the Trump campaign and Russia during last year's presidential election.
Comey has spoken privately with Special Counsel Robert Mueller III to work out the parameters for his testimony to ensure there are no legal entanglements as a result of his public account, a source said. Comey will likely sit down with Mueller, a longtime colleague at the Justice Department, for a formal interview only after his public testimony.
When he testifies, Comey is unlikely to be willing to discuss in any detail the FBI's investigation into the charges of possible collusion between Russia and the Trump campaign -- the centerpiece of the probe, this source said. But he appears eager to discuss his tense interactions with Trump before his firing, which have now spurred allegations that the president may have tried to obstruct the investigation. If it happens, Comey's public testimony promises to be a dramatic chapter in the months-long controversy, and it will likely bring even more intense scrutiny to an investigation that Trump has repeatedly denounced as a "witch hunt."
The appointment of Mueller as a special counsel in the Russia investigation had raised concerns among some members of Congress that his probe could scuttle the chance for Congress and the public to hear directly from Comey. That appears less likely now that Mueller and Comey have discussed the limits of his testimony.
Since his firing last month, dramatic accounts have emerged in the New York Times, CNN, and elsewhere about the tense confrontations with Trump that Comey memorialized in memos afterward. A week after he took office in January, Trump allegedly demanded Comey's "loyalty" if he kept him on as FBI director, and he urged Comey to drop his ongoing investigation into Michael Flynn, Trump's fired national security adviser, in a separate, one-on-one meeting.
The source said that Comey is expected to stand by those accounts in his testimony.
"The bottom line is he's going to testify," the source close to the issue said. "He's happy to testify, and he's happy to cooperate."
Officials with the Justice Department and Mueller's office declined to comment.

http://www.cnn.com/2017/0(...)testimony/index.html

Daar komt de waarheid traag maar zeker naar boven, en straks slaat de poep tegen dd ventilator voor Mr Trump.
pi_171361069
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 21:49 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Obama had van klimaatverandering juist een speerpunt gemaakt tegen het einde. Maargoed, alles wat Obama heeft bereikt schijnt dogmatisch teruggedraaid te moeten worden.
Obama heeft wel voor een omslag in het beleid gezorgd, maar de Republikeinen waren al nooit echt warm voorstander van allerhande klimaatbeleid. Het was dus sowieso al niet één of andere revolutionaire politieke omslag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171361103
Straks om 2255 is er een docu over Steve Bannon op npo2:
http://www.tvgids.nl/wie-is-steve-bannon/artikel/139601/
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171361174
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 21:49 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Obama had van klimaatverandering juist een speerpunt gemaakt tegen het einde. Maargoed, alles wat Obama heeft bereikt schijnt dogmatisch teruggedraaid te moeten worden.
Klopt, je zult een keer moeten bezuinigen
pi_171361176
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 21:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Obama heeft wel voor een omslag in het beleid gezorgd, maar de Republikeinen waren al nooit echt warm voorstander van allerhande klimaatbeleid. Het was dus sowieso al niet één of andere revolutionaire politieke omslag.
De Democratische Partij weergeeft sowieso Europese normen en waarden veel meer dan de Republikeinen dat doen, als ze dat überhaupt doen.
pi_171361267
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 21:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Klopt, je zult een keer moeten bezuinigen
Daarom tig miljard extra naar het leger dat er toch al warmpjes bijzit en niet te vergeten belastingverlagingen voor arme mensen met veel poen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 31 mei 2017 @ 22:03:33 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171361377
Trump stuurt allle werkeloze kolenmijnwerkers met stoflong terug de mijn in, wel zonder verzekeringen natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171361382
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daarom tig miljard extra naar het leger dat er toch al warmpjes bijzit en niet te vergeten belastingverlagingen voor arme mensen met veel poen.
Gezien de dreiging van buitenaf is een 'vernieuwing/verbetering' van het leger zeker belangrijk en het verlagen van belasting hoeft niet negatief te zijn, kan ook veel stimuleren, iig meer dan hopeloos geld uitgeven aan het klimaat wat toch niet wordt nageleefd door de rest van de wereld.
pi_171361615
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gezien de dreiging van buitenaf is een 'vernieuwing/verbetering' van het leger zeker belangrijk en het verlagen van belasting hoeft niet negatief te zijn, kan ook veel stimuleren, iig meer dan hopeloos geld uitgeven aan het klimaat wat toch niet wordt nageleefd door de rest van de wereld.
Rare redenatie. Alsof je met z'n alleen besluit te stoppen met roken, maar omdat de rest die belofte niet vol kan houden ga je jezelf ook maar naar de kanker roken.
pi_171361636
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gezien de dreiging van buitenaf is een 'vernieuwing/verbetering' van het leger zeker belangrijk en het verlagen van belasting hoeft niet negatief te zijn, kan ook veel stimuleren, iig meer dan hopeloos geld uitgeven aan het klimaat wat toch niet wordt nageleefd door de rest van de wereld.
Er is vrij weinig 'dreiging van buitenaf' op dat continent.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171361708
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er is vrij weinig 'dreiging van buitenaf' op dat continent.
Ja dat zien we idd, totaal geen dreiging over het net

quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Rare redenatie. Alsof je met z'n alleen besluit te stoppen met roken, maar omdat de rest die belofte niet vol kan houden ga je jezelf ook maar naar de kanker roken.
Rare redenatie, het ging meer om bezuinigen
pi_171361856
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Rare redenatie, het ging meer om bezuinigen
Bezuinigen omdat het volgens jou zinloos is om te investeren in klimaat. Dat is onjuist. Het is niet zinloos, ook niet als een ander zijn doelstellingen niet haalt.
pi_171361967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bezuinigen omdat het volgens jou zinloos is om te investeren in klimaat. Dat is onjuist. Het is niet zinloos, ook niet als een ander zijn doelstellingen niet haalt.
Of ie nou wel of niet dat verdrag aan gaat houden, veel verschil zal het niet uitmaken. Amerika wil banen, hij regelt banen.. Prima toch
pi_171362050
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja dat zien we idd, totaal geen dreiging over het net

[..]

Rare redenatie, het ging meer om bezuinigen
'dreiging over het net'? Hoe gaan enorme defensie-uitgaven daarbij helpen?
Het gros van de militaire budgetten in de VS gaat op aan offensieve acties in de rest van de wereld. Ik dacht dat Donnie daar nu juist vanaf wilde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171362099
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Of ie nou wel of niet dat verdrag aan gaat houden, veel verschil zal het niet uitmaken. Amerika wil banen, hij regelt banen.. Prima toch
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bezuinigen omdat het volgens jou zinloos is om te investeren in klimaat. Dat is onjuist. Het is niet zinloos, ook niet als een ander zijn doelstellingen niet haalt.
Ik denk dat voordat die discussie voortgezet kan worden, we eerst moeten kunnen bepalen of het Kyot Parijs-Akkoord wel of niet bevorderlijk is voor het milieu. Ik zie mensen aan beide kanten beweren dat het rampzalig is om eruit te stappen en anderen zeggen weer van niet, maar het daadwerkelijke effect op het milieu schijnt weggelaten te worden.

Kunnen we eerst daar een concensus over bereiken?
pi_171362113
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:27 schreef Hdero het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat voordat die discussie voortgezet kan worden, we eerst moeten kunnen bepalen of het Kyot Parijs-Akkoord wel of niet bevorderlijk is voor het milieu. Ik zie mensen aan beide kanten beweren dat het rampzalig is om eruit te stappen en anderen zeggen weer van niet, maar het daadwerkelijke effect op het milieu schijnt weggelaten te worden.

Kunnen we eerst daar een concensus over bereiken?
Uiteraard

quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

'dreiging over het net'? Hoe gaan enorme defensie-uitgaven daarbij helpen?
Het gros van de militaire budgetten in de VS gaat op aan offensieve acties in de rest van de wereld. Ik dacht dat Donnie daar nu juist vanaf wilde.
Je onderschat cyberwarfare, impact van een hack kan tegenwoordig fataal zijn.
pi_171362255
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Uiteraard

[..]

Je onderschat cyberwarfare, impact van een hack kan tegenwoordig fataal zijn.
Ik onderschat helemaal niets, ik probeer uit je extreem warrig posts iets van argumenten te destilleren.
Je lijkt te stellen dat er heel sterk geïnvesteerd moet gaan worden in verdediging tegen digitale dreigingen. Dat lijkt niet echt wat de Republikeinen voorstaan met hun extra investeringen.
De veelal traditionele investeringen in mankracht en materiaal zijn toch vooral gericht op traditionele oorlogsvoering.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 31 mei 2017 @ 22:51:50 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171362814
Spicer lekker op dreef.


Sorry als iemand dit al gepost heeft.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:07:08 #68
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171363243
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Uiteraard

[..]

Je onderschat cyberwarfare, impact van een hack kan tegenwoordig fataal zijn.
Kan Trump anders niet gewoon een grote muur om het internet heen
bouwen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:12:04 #69
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171363382
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
Spicer lekker op dreef.


Sorry als iemand dit al gepost heeft.
Deze man :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171363423
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 23:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Kan Trump anders niet gewoon een grote muur om het internet heen
bouwen?
Een firewall, betaald door Mexico?
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:27:26 #71
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_171363804
KevRincon twitterde op woensdag 31-05-2017 om 22:42:08 Subpoenas issued by House Intel Comm to 3 top Obama-era officials (Susan Rice ex-NSA, ex CIA Dir. John Brennan & ex UN Amb Samantha Power). reageer retweet
Komt de waarheid over de Russen eindelijk toch nog boven tafel?

Susan Rice target of subpoena from House Intelligence Committee: Report (Washington Examiner)
2019: The Great Awakening
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:29:03 #72
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171363863
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
Spicer lekker op dreef.


Sorry als iemand dit al gepost heeft.
Hij had het niet eens zo hoeven zeggen :D. Dat 'and a small group of people knew what he meant' maak het meteen zoveel meer sinister _O-. Heerlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:31:47 #73
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171363957
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 23:27 schreef MangoTree het volgende:
KevRincon twitterde op woensdag 31-05-2017 om 22:42:08 Subpoenas issued by House Intel Comm to 3 top Obama-era officials (Susan Rice ex-NSA, ex CIA Dir. John Brennan & ex UN Amb Samantha Power). reageer retweet
Komt de waarheid over de Russen eindelijk toch nog boven tafel?

Susan Rice target of subpoena from House Intelligence Committee: Report (Washington Examiner)
Brennan heeft onlangs nog getuigd. Dat was dacht ik voor de senaat. Het gaat weer over het unmasken als ik het zo lees in een latere tweet... dat is ook al herhaaldelijk besproken in verscheidene hearings. Weet niet wat deze mensen nog meer willen bespreken.

Edit: Ah, gaat over nog vier anderen ook, vreemd dat dat niet in de tweets van die verslaggever stond. Wel in het artikel.
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:34:50 #74
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_171364061
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 23:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Brennan heeft onlangs nog getuigd. Dat was dacht ik voor de senaat. Het gaat weer over het unmasken als ik het zo lees in een latere tweet... dat is ook al herhaaldelijk besproken in verscheidene hearings. Weet niet wat deze mensen nog meer willen bespreken.
Ik heb wel mijn vermoedens ;)
2019: The Great Awakening
pi_171364128
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
Spicer lekker op dreef.


Sorry als iemand dit al gepost heeft.
Trolololo _O_
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:38:12 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171364167
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 23:34 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik heb wel mijn vermoedens ;)
Ja, de republikeinse hysteria over routine unmasking heeft tot nog toe geen grond gekend, maar wie weet. Ben ook wel benieuwd wat de vier anderen te melden hebben.
pi_171364255
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2017 23:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Deze man :')
De ondertitel klopt niet. Spicer zegt nergens dat Trump het niet fout gespeld heeft?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_171364721
Clinton had de beste Silicon Valley mensen voor zich werken, maar....

Naseeoh twitterde op woensdag 31-05-2017 om 21:37:37 Wow. Clinton on @DNC: "I inherited nothing from the party. It was bankrupt... its data was mediocre to poor, non existent, wrong." #CodeCon reageer retweet
Wat een heks is het ook.
  Moderator donderdag 1 juni 2017 @ 00:08:37 #79
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171364905
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Uiteraard

[..]

Je onderschat cyberwarfare, impact van een hack kan tegenwoordig fataal zijn.
Dus stop je meer geld in marine schepen, vliegtuigen en mariniers want dat is DE manier om cyber warfare te bestrijden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 1 juni 2017 @ 00:12:02 #80
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171364967
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 00:00 schreef Nintex het volgende:
Clinton had de beste Silicon Valley mensen voor zich werken, maar....

Naseeoh twitterde op woensdag 31-05-2017 om 21:37:37 Wow. Clinton on @DNC: "I inherited nothing from the party. It was bankrupt... its data was mediocre to poor, non existent, wrong." #CodeCon reageer retweet
Wat een heks is het ook.
Kan natuurlijk kloppen. Geen geld bij de DNC en garbage in, garbage out geldt ook met de knapste mensen. Ben wel benieuwd hoe ze tot een dergelijke conclusie is gekomen.
pi_171365026
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 00:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kan natuurlijk kloppen. Geen geld bij de DNC en garbage in, garbage out geldt ook met de knapste mensen. Ben wel benieuwd hoe ze tot een dergelijke conclusie is gekomen.
Ze heeft 2 miljard gestopt in die mislukte campagne van haar en letterlijk de beste designers en website bouwers maakte voor de lol en gratis anti-Trump websites, zoals deze:

http://trumpdonald.org/

Ze gooit eigenlijk haar meest trouwe groep kiezers (letterlijk fans) onder de bus met deze uitspraken.


9 van de 10 Trump/Conway interviews begon met:
"The polling data shows Trump can't possibly win this state, why campaign here?"

"Well, mr. Trump doesn't believe in data"

Ze kan dus nu niet op eens gaan wijzen naar zogenaamde slechte data van de DNC of een slechte technische operatie. Die van haar was vele malen geavanceerder dan die van Trump. Dat werd door journalisten uitvoerig beschreven als een soort van 'command center', terwijl Trump's campagne kantoor bestond uit een paar internet trolls in leegstaande ruimtes van Trump Tower.
pi_171366201
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:27 schreef Hdero het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat voordat die discussie voortgezet kan worden, we eerst moeten kunnen bepalen of het Kyot Parijs-Akkoord wel of niet bevorderlijk is voor het milieu. Ik zie mensen aan beide kanten beweren dat het rampzalig is om eruit te stappen en anderen zeggen weer van niet, maar het daadwerkelijke effect op het milieu schijnt weggelaten te worden.

Kunnen we eerst daar een concensus over bereiken?
Wetenschappelijk en proefondervinderlijk is aangetoond dat we het akkoord moeten naleven. Maar accepteren de 'nee' zeggers dit? Of baseren die zich weer op obscure en cherry picking onderzoekjes? Volgens mij zijn we het station van de consensus allang gepasseerd. Alleen een aantal oude witte mannen met belangen in de fossiele energie sector wil het tegenhouden. Levensgevaarlijk (letterlijk!!).
pi_171366685
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 01:31 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Wetenschappelijk en proefondervinderlijk is aangetoond dat we het akkoord moeten naleven. Maar accepteren de 'nee' zeggers dit? Of baseren die zich weer op obscure en cherry picking onderzoekjes? Volgens mij zijn we het station van de consensus allang gepasseerd. Alleen een aantal oude witte mannen met belangen in de fossiele energie sector wil het tegenhouden. Levensgevaarlijk (letterlijk!!).
Oké ik heb mij nooit ingediept in de materie achter dat akkoord oftewel ik ken de voorwaarden niet. Daarom heb ik niet aan die discussie deelgenomen. Maar ik neem aan dat het daadwerkelijk de uitstoot van CO, CO2 zal verminderen als het eenmaal is geraticifeed en toegepast? En wat voor invulling krijgt de handhaving van de regels dan?

Als dat allemaal wel zo is, dan is het inderdaad een schande van #45 dat hij weigert te tekenen en grenst zelfs aan het misdadige toe.
  donderdag 1 juni 2017 @ 03:32:43 #84
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171366826
Clinton heeft last van grootheidswaanzin en een totaal gebrek aan zelfreflectie.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171367012
Schot in de zaak met Flynn maar ik kan het maar niet serieus nemen.

Daadwerkelijke Russische leiding had Flynn allang geliquideerd. Al die onzin over hoe hij afleiding veroorzaakt en hij de druk verlegd. Nee. De aanklacht is liegen tegen Pence (en niemand wil alleen Pence weg) of nog belachelijker Pence wist dit en dan zal Pence ook weg moeten = republikeinen komen weer minimaal 10 jaar niet aan de macht. Dus dit gaat nooit gebeuren. Zodra ze een impeachment proberen en het komt op Unibet zet ik m'n hypotheek in. ;)
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 06:04:39 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171367363
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40115541

Aantal daklozen schiet omhoog. Goed bezig, Donnie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171367365
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 06:04 schreef Ulx het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40115541

Aantal daklozen schiet omhoog. Goed bezig, Donnie.
Ik zal gokken dat die dakloosheid eerder te danken is aan hebzucht onder verhuurders, vooral in de huursector. Donnie heeft nou niet bepaald een goed voorbeeld gezet met zijn vastgoedpraktijken.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 06:28:19 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171367459
Ach, zodra een bedrijfje zegt dat ze een extra secretaresse aannemen is dat dankzij Trump. Dan mag je dit ook wel op zijn rekening schrijven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 1 juni 2017 @ 06:46:53 #89
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171367510
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 06:04 schreef Ulx het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40115541

Aantal daklozen schiet omhoog. Goed bezig, Donnie.
Zitten veel bad hombres tussen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  donderdag 1 juni 2017 @ 07:36:14 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171367705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 06:28 schreef Ulx het volgende:
Ach, zodra een bedrijfje zegt dat ze een extra secretaresse aannemen is dat dankzij Trump. Dan mag je dit ook wel op zijn rekening schrijven.
daklozen kunnen niet stemmen natuurlijk dus win win bigly
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 07:36:50 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171367707
https://www.washingtonpos(...)m_term=.b8b4c1eebde2

quote:
A Pennsylvania man was arrested early Wednesday at the Trump International Hotel in downtown Washington, authorities said, after police found a Bushmaster AR-15 assault-style weapon and dozens of rounds of ammunition in his vehicle.

Officers acted on a tip at about 1:50 a.m. and saw the weapon in plain view in the vehicle, which the driver had given to a hotel valet, police said. A Glock 23 handgun was found in the glove box, police said, along with 30 rounds of 7.62-millimeter ammunition and 60 rounds of 5.56mm ammunition.

Authorities would not say what they believe prompted the man, Bryan Moles, 43, a former Navy corpsman, to make the drive to the District or what they think he intended to do. A friend of Moles for 25 years described him as a hard-core supporter of President Trump who grew up with and owns weapons and might have been unaware of the District’s strict gun laws.

Police said the tipster had provided information that Moles made threatening remarks. D.C. Police Chief Peter Newsham would not characterize the remarks and said at a news conference that authorities “don’t have enough information right now to charge him with making threats.”

The chief thanked the tipster, whose identity was not revealed, for bringing a “potential tragic situation to a peaceful end.” Newsham added, “We’re going to do a thorough investigation into motive. I was very concerned about these circumstances.”
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 1 juni 2017 @ 08:25:03 #92
192592 SureD1
------------------------------
pi_171368060
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
Spicer lekker op dreef.


Sorry als iemand dit al gepost heeft.
Spicer is ook toe aan een bosrijke omgeving...
pi_171368329
quote:
15s.gif Op donderdag 1 juni 2017 06:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Zitten veel bad hombres tussen.
U riep?
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171368399
Keiharde Drain the Swamp weer dit:
Trump White House grants waivers of ethics rules

:')_________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:02:45 #95
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171368415
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:48 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Nee, er werd een concept gedood. Dat dier representeerde een concept, namelijk politiek correct zijn. Iemand die politiek correct is, is een clichégebruiker, een eufemismegebruiker, een waarheidomzeiler.
Voor de zekerheid: een eufemisme is een stijlfiguur waarmee iets mooier, vriendelijker en/of minder onaangenaam wordt voorgesteld dan het in werkelijkheid is.

Duidelijk gezegd, een politiek correct figuur liegt en zegt de waarheid niet.

Ik zal voor de duidelijkheid het plaatje er nog een keer inzetten;

[ afbeelding ]
Ach die ontzettend zielige Trump doet nooit liegen!

Trolololololololololololololol.

Overigens als je denkt dat Trump niet liegt, ben je echt wel bijzonder blind. Ik denk zelfs dat je dan Oost-Indisch blind bent. Jij bent niet PC, maar blijkbaar weet je niet eens wat het is.

Je gedragen als een klein kind (in het geval van Trump) en iedereen schofferen is nog veel erger dan PC.

[ Bericht 11% gewijzigd door Vis1980 op 01-06-2017 09:15:37 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:06:45 #96
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171368466
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:01 schreef xpompompomx het volgende:
Keiharde Drain the Swamp weer dit:
Trump White House grants waivers of ethics rules

:')_________!
Nee, het gaat erom dat ie niet PC is. En tja dat is ie inderdaad niet. Of dat dan goed is voor iemand op die positie, maar de Trump-fans vinden het prachtig. Waarom zou je eigenlijk nog allemaal regels opstellen? Gewoon 1 man aan de top die zegt watie denkt en daar gaan we dan allemaal naar leven. Geen probleem als hij de ene dag wat anders zegt dan de andere, anders zou ie pc zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:07:04 #97
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171368472
quote:
5s.gif Op donderdag 1 juni 2017 08:54 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

U riep?
_O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171368704
Elon Musk is in ieder geval geen voorstander van het loslaten van het Parijs-Akkoord:
http://www.politico.com/s(...)-climate-pact-238990
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171368813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:23 schreef Monolith het volgende:
Elon Musk is in ieder geval geen voorstander van het loslaten van het Parijs-Akkoord:
http://www.politico.com/s(...)-climate-pact-238990
Na Amerika gaat China ook ongetwijfeld afhaken waarna dit bespottelijke klimaatakkoord naar de prullenbak kan worden verwezen.

Natuurlijk zullen hysterische pro-Europeanen weer voor het toneel even idealistisch moord en brand schreeuwen, maar internationaal wordt hun geluid simpelweg weggehoond als niet relevante geblaat.

Stop de klimaatleugen! Go Trump! ^O^ Weer een verkiezingsbelofte ingewilligd. Dit soort standvastige leiders heeft Europa nodig. Niet deze huidige idealistische zwakkelingen.
pi_171368844
Bedankt Elhans.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:33:50 #101
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171368869
Europa en China gaan juist samen optrekken, maar oké Trump-troll ^O^.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:34:28 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171368879
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Na Amerika gaat China ook ongetwijfeld afhaken waarna dit bespottelijke klimaatakkoord naar de prullenbak kan worden verwezen.

Natuurlijk zullen hysterische pro-Europeanen weer voor het toneel even idealistisch moord en brand schreeuwen, maar internationaal wordt hun geluid simpelweg weggehoond als niet relevante geblaat.

Stop de klimaatleugen! Go Trump! ^O^ Weer een verkiezingsbelofte ingewilligd. Dit soort standvastige leiders heeft Europa nodig. Niet deze huidige idealistische zwakkelingen.
8)7

Trolololol

Dit kan gewoon niet serieus zijn.

Maar gelukkig ben je niet PC! Wist je dat de aarde ook gewoon plat is? En dat de maanlanding fake was? En dat Obama liegt over zijn geboorteplaats? En dat je tegenwoordig helemaal geen onderzoeken ofzo nodig hebt om tot een standpunt te komen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Vis1980 op 01-06-2017 09:40:04 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:38:24 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171368946
China lacht zich de ballen uit de broek met zo'n imbeciel in het Witte Huis. Door TPP en straks waarschijnlijk ook Parijs op te zeggen, stuurt Trump de sleutels van het leiderschap in de wereld automatisch per post mee naar Peking. Precies wat Obama middels diplomatie wilde voorkomen/vertragen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171368955
China is juist druk bezig de rol van wereldleider over te nemen van de VS. Het springt in het gat dat de Amerikanen onder Trump laten vallen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 09:46:38 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171369072
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171369095
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171369162
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

8)7

Trolololol

Dit kan gewoon niet serieus zijn.

Maar gelukkig ben je niet PC! Heb je overigens ook nog een idee waarom klimaatverandering een leugen is?
Omdat het ware probleem ligt in het aantal overbevolkte mensen op deze planeet. Deze planeet kan geen 8 miljard mensen herbergen die allemaal vragen om energie, voedsel en zoet water (die overigens net als andere grondstoffen steeds schaarser wordt) Bovendien willen ze allemaal dezelfde stuk koek van gedeelde welvaart.

Dat probleem los je niet op met de bouw van windmolens en zonnepanelen op je dak. Ten eerste wie bekostigd dat. De overheid? Dacht het niet. Duurzaamheid is dus alleen beschikbaar voor degene met de goed gevulde portemonnee. Laat die groep nu wereldwijd een minderheid vormen. Dus wat levert het nu werkelijk op? Niets! Slechts wat gebakken lucht met een idealistische stank.

Elektrisch rijden. Prachtig. Maar waar laden miljoenen Nederlanders tegelijkertijd hun elektrische auto op? En wie gaan al die te bouwen elektrische palen bekostigen? De overheid? Dacht het niet. Dus blijf je opnieuw steken bij de goed gevulde portemonnee. In mijn buurt is in de verste verte geen paal te bekennen. Kom ik wat in wat betere buurten of bij luxe kantoorgebouwen, tja dan zie je een enkeling staan.

We zijn als burger toch geen gekke Henkie dat we al die elektrische auto's straks door Groen Links beleid allemaal kunnen gaan bekostigen voor die rijke stinkers die het prima zelf kunnen betalen? Dat straks autorijden met fossiele brandstof onbetaalbaar wordt en onze treinen nog voller worden met nóg meer uitval? Is dat oplossingsgericht denken? Dacht het niet.

Wees eens realistisch. Dit gaat echt niet gebeuren. Klimaatsveranderingen horen bij de natuur. Ooit groeide er palmbomen op Groenland. Die veranderingen zijn onvermijdelijk en niet te stoppen. Wij en komende generaties zullen daar inderdaad hinder van vinden. Dat is inderdaad niet leuk, maar nogmaals onvermijdelijk.
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:53:46 #108
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_171369208
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
China is juist druk bezig de rol van wereldleider over te nemen van de VS. Het springt in het gat dat de Amerikanen onder Trump laten vallen.
Klopt, deze trend is onder Bush al ingezet, maar als Trump de internationale positie van de VS in het huidige tempo blijft afbreken, dan zullen China en de EU nog veel sneller het stokje overnemen dan eerst de prognose was.

Het is bizar om te zien hoe ontzettend veel sneller China en de hele Oost-Aziatische regio zich ontwikkelen dan de rest van de wereld, en vooral als je ziet dat alles in de EU en VS eigenlijk bijna op het punt staat om te stagneren.

https://economie.rabobank(...)e-in-trump-tijdperk/
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:54:40 #109
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369226
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Omdat het ware probleem ligt in het aantal overbevolkte mensen op deze planeet. Deze planeet kan geen 8 miljard mensen herbergen die allemaal vragen om energie, voedsel en zoet water (die overigens net als andere grondstoffen steeds schaarser wordt) Bovendien willen ze allemaal dezelfde stuk koek van gedeelde welvaart.

Dat probleem los je niet op met de bouw van windmolens en zonnepanelen op je dak. Ten eerste wie bekostigd dat. De overheid? Dacht het niet. Duurzaamheid is dus alleen beschikbaar voor degene met de goed gevulde portemonnee. Laat die groep nu wereldwijd een minderheid vormen. Dus wat levert het nu werkelijk op? Niets! Slechts wat gebakken lucht met een idealistische stank.

Elektrisch rijden. Prachtig. Maar waar laden miljoenen Nederlanders tegelijkertijd hun elektrische auto op? En wie gaan al die te bouwen elektrische palen bekostigen? De overheid? Dacht het niet. Dus blijf je opnieuw steken bij de goed gevulde portemonnee. In mijn buurt is in de verste verte geen paal te bekennen. Kom ik wat in wat betere buurten of bij luxe kantoorgebouwen, tja dan zie je een enkeling staan.

We zijn als burger toch geen gekke Henkie dat we al die elektrische auto's straks door Groen Links beleid allemaal kunnen gaan bekostigen voor die rijke stinkers die het prima zelf kunnen betalen? Dat straks autorijden met fossiele brandstof onbetaalbaar wordt en onze treinen nog voller worden met nóg meer uitval? Is dat oplossingsgericht denken? Dacht het niet.

Wees eens realistisch. Dit gaat echt niet gebeuren. Klimaatsveranderingen horen bij de natuur. Ooit groeide er palmbomen op Groenland. Die veranderingen zijn onvermijdelijk en niet te stoppen. Wij en komende generaties zullen daar inderdaad hinder van vinden. Dat is inderdaad niet leuk, maar nogmaals onvermijdelijk.
Brond voor al je onzin? Jij houdt niet zo van onderzoeken enzo. Jij denkt graag zelf na. Dat is prima en erg goed zelfs. Jammer dat je dan dingen beweert zonder ook maar enig bewijs ofiets dergelijks te leveren.

Teveel mensen op aarde? Zullen we ze dan maar allemaal omleggen, of zullen we het gewoon met elkaar proberen? Offer jij je als eerste op om voor minder mensen te gaan zorgen op de aarde? Geef maar het goede voorbeeld.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171369241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wees eens realistisch. Dit gaat echt niet gebeuren. Klimaatsveranderingen horen bij de natuur. Ooit groeide er palmbomen op Groenland. Die veranderingen zijn onvermijdelijk en niet te stoppen. Wij en komende generaties zullen daar inderdaad hinder van vinden. Dat is inderdaad niet leuk, maar nogmaals onvermijdelijk.
Plaattektoniek is ook een leugen? _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 09:57:29 #111
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171369284
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Plaattektoniek is ook een leugen? _O- _O-
Ja.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171369286
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Omdat het ware probleem ligt in het aantal overbevolkte mensen op deze planeet. Deze planeet kan geen 8 miljard mensen herbergen die allemaal vragen om energie, voedsel en zoet water (die overigens net als andere grondstoffen steeds schaarser wordt) Bovendien willen ze allemaal dezelfde stuk koek van gedeelde welvaart.

Dat probleem los je niet op met de bouw van windmolens en zonnepanelen op je dak. Ten eerste wie bekostigd dat. De overheid? Dacht het niet. Duurzaamheid is dus alleen beschikbaar voor degene met de goed gevulde portemonnee. Laat die groep nu wereldwijd een minderheid vormen. Dus wat levert het nu werkelijk op? Niets! Slechts wat gebakken lucht met een idealistische stank.

Elektrisch rijden. Prachtig. Maar waar laden miljoenen Nederlanders tegelijkertijd hun elektrische auto op? En wie gaan al die te bouwen elektrische palen bekostigen? De overheid? Dacht het niet. Dus blijf je opnieuw steken bij de goed gevulde portemonnee. In mijn buurt is in de verste verte geen paal te bekennen. Kom ik wat in wat betere buurten of bij luxe kantoorgebouwen, tja dan zie je een enkeling staan.

We zijn als burger toch geen gekke Henkie dat we al die elektrische auto's straks door Groen Links beleid allemaal kunnen gaan bekostigen voor die rijke stinkers die het prima zelf kunnen betalen? Dat straks autorijden met fossiele brandstof onbetaalbaar wordt en onze treinen nog voller worden met nóg meer uitval? Is dat oplossingsgericht denken? Dacht het niet.

Wees eens realistisch. Dit gaat echt niet gebeuren. Klimaatsveranderingen horen bij de natuur. Ooit groeide er palmbomen op Groenland. Die veranderingen zijn onvermijdelijk en niet te stoppen. Wij en komende generaties zullen daar inderdaad hinder van vinden. Dat is inderdaad niet leuk, maar nogmaals onvermijdelijk.
Je komt niet met oplossingen. Uiteindelijk keert de wal het schip. Maar dat wil ik liever niet uitproberen.
pi_171369292
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Brond voor al je onzin?
Geef nu gewoon eens antwoord op wat ik opschreef en ga nu niet wegdraaien met één nietszeggende zin.

Wie gaat het betalen en welk bewijs lever jij mij dat we daadwerkelijk klimaatsveranderingen kunnen stoppen? Zelfverzonnen hypothetische modelletjes die zichzelf voortdurend tegenspreken?
pi_171369298
Nog een stukje over de vraag of het überhaupt veel uitmaakt of de VS wel of niet in Parijs blijft:
https://www.theatlantic.c(...)nited-states/528456/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:58:17 #115
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369302
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:59:09 #116
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369319
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:58 schreef Elzies het volgende:

[..]

Geef nu gewoon eens antwoord op wat ik opschreef en ga nu niet wegdraaien met één nietszeggende zin.

Wie gaat het betalen en welk bewijs lever jij mij dat we daadwerkelijk klimaatsveranderingen kunnen stoppen? Zelfverzonnen hypothetische modelletjes die zichzelf voortdurend tegenspreken?
Nee jij beweert iets. Kom maar op met je onderzoek. Jij houdt niet zo van onderzoeken enzo. Jij denkt graag zelf na. Dat is prima en erg goed zelfs. Jammer dat je dan dingen beweert zonder ook maar enig bewijs ofiets dergelijks te leveren.

Teveel mensen op aarde? Zullen we ze dan maar allemaal omleggen, of zullen we het gewoon met elkaar proberen? Offer jij je als eerste op om voor minder mensen te gaan zorgen op de aarde? Geef maar het goede voorbeeld.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 10:00:13 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171369347
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zucht. Blijf lekker dom.
Dit is bewijs. Klip en klaar. Kom nou niet aan met al die hypotheses dat de aarde rond is. Want dan zouden we er af vallen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171369369
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
China is juist druk bezig de rol van wereldleider over te nemen van de VS. Het springt in het gat dat de Amerikanen onder Trump laten vallen.
Yep. Trump is een zegen voor China en de EU. De uitspraak van Merkel dat ze niet meer volledig kunnen bouwend op de VS is een heel groot keerpunt.
pi_171369442
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:57 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Je komt niet met oplossingen. Uiteindelijk keert de wal het schip. Maar dat wil ik liever niet uitproberen.
Jawel. Kernenergie als overgangsperiode naar massale duurzame technologie. Daar gaan met de huidige economische systemen heel wat generaties overheen. Want ook die systematiek van zelfverrijking behoeft verandering.

Dus kernenergie is de directe toekomst. Zorg dat je als welvarend land energie gaat leveren in plaats dat je er afhankelijk van wordt. Want dat laatste verzwakt je internationale positie.

Verder ben ik voorstander van sterilisatie-programma's en overname van de één-kind politiek zoals in China. Terug dringen van de wereldbevolking is een directe noodzaak voor het overleven van de menselijke soort en voor het behoud van de huidige welvaartstaat. Te beginnen in kansarme gebieden. Je zou in combinatie met de één kind politiek een financiële vergoeding kunnen geven. Dat zal op de langere termijn minder geld kosten dan een onbeheersbare immigratiestroom naar de meer welvarende delen van de wereld.

Beide oplossingen zijn mogelijk en direct uitvoerbaar.
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:08:15 #120
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_171369501
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:58 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje over de vraag of het überhaupt veel uitmaakt of de VS wel of niet in Parijs blijft:
https://www.theatlantic.c(...)nited-states/528456/
Het kan inderdaad wel zijn dat het maar een korte uitstap is onder Trump, waar onder een andere president de VS weer instapt, maar het probleem voor de VS ligt elders: serieuze beschadiging van het imago op het wereldwijde toneel.

Het mag dan wel de mening van slechts één man zijn, maar uiteindelijk zegt Trump hiermee als vertegenwoordiger van de Amerikaanse burgers dat zij het verdrag maar lulkoek vinden. En dat zou een serieuze beschadiging zijn voor het imago die ook veel Amerikaanse burgers niet gaan pikken.

Misschien dat er na vier jaar wel weer een nieuw klimaatverdrag komt, maar die imagoschade zal niet binnen die periode geheeld zijn.

Door Trump als president te kiezen is de VS nog minstens een jaar of 5 een lachertje, internationaal gezien. Relaties verbreken is makkelijk, relaties helen veel lastiger.

Het is treurig, zeker gezien de users hier die Trump nog steeds supporter en die er totaal aan voorbij gaan dat de Amerikaanse burgers hoe langer hoe meer nadelen van zijn presidentschap gaan ondervinden. Ik heb nog geen enkel voordeel gezien.
pi_171369539
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Na Amerika gaat China ook ongetwijfeld afhaken waarna dit bespottelijke klimaatakkoord naar de prullenbak kan worden verwezen.

Natuurlijk zullen hysterische pro-Europeanen weer voor het toneel even idealistisch moord en brand schreeuwen, maar internationaal wordt hun geluid simpelweg weggehoond als niet relevante geblaat.

Stop de klimaatleugen! Go Trump! ^O^ Weer een verkiezingsbelofte ingewilligd. Dit soort standvastige leiders heeft Europa nodig. Niet deze huidige idealistische zwakkelingen.
Uhm er is net aangekondigd dat de EU en China samen gaan optrekken om het akkoord te halen zonder de VS. China doet trouwens graag mee want de eigen bevolking is het beu om vergiftigd te worden om westerse speeltjes te maken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:13:01 #122
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369564
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dit is bewijs. Klip en klaar. Kom nou niet aan met al die hypotheses dat de aarde rond is. Want dan zouden we er af vallen.
Sorry, ik wist niet dat je het sarcastisch bedoelde. :)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:14:34 #123
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Jawel. Kernenergie als overgangsperiode naar massale duurzame technologie. Daar gaan met de huidige economische systemen heel wat generaties overheen. Want ook die systematiek van zelfverrijking behoeft verandering.

Dus kernenergie is de directe toekomst. Zorg dat je als welvarend land energie gaat leveren in plaats dat je er afhankelijk van wordt. Want dat laatste verzwakt je internationale positie.

Verder ben ik voorstander van sterilisatie-programma's en overname van de één-kind politiek zoals in China. Terug dringen van de wereldbevolking is een directe noodzaak voor het overleven van de menselijke soort en voor het behoud van de huidige welvaartstaat. Te beginnen in kansarme gebieden. Je zou in combinatie met de één kind politiek een financiële vergoeding kunnen geven. Dat zal op de langere termijn minder geld kosten dan een onbeheersbare immigratiestroom naar de meer welvarende delen van de wereld.

Beide oplossingen zijn mogelijk en direct uitvoerbaar.
http://nos.nl/artikel/206(...)kindpolitiek-af.html

En lekker gedwongen steriliseren. Heb jij kinderen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171369601
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Uhm er is net aangekondigd dat de EU en China samen gaan optrekken om het akkoord te halen zonder de VS. China doet trouwens graag mee want de eigen bevolking is het beu om vergiftigd te worden om westerse speeltjes te maken.
Zoals ik al opschreef. Schreeuwen voor de bühne. China gaat zich echt niet houden aan het klimaatakkoord als Trump de kolenmijnen in de VS weer volop activeert. Iets roepen of iets doen zijn twee verschillende zaken.

Het heeft ook totaal geen zin als de tweede grootste vervuiler besluit om niet mee te gaan doen.
pi_171369629
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:15 schreef Elzies het volgende:

Het heeft ook totaal geen zin als de tweede grootste vervuiler besluit om niet mee te gaan doen.
Dit snap ik nog steeds niet. Waarom heeft een klimaatakkoord alleen maar zin als iedereen mee doet?
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:19:14 #126
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369645
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit snap ik nog steeds niet. Waarom heeft een klimaatakkoord alleen maar zin als iedereen mee doet?
Het is denken als een klein kind. Maar hunnie!

Het is niet samen willen delen. Het is niet met elkaar werken. Het is ikke ikke ikke.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:20:12 #127
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369662
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zoals ik al opschreef. Schreeuwen voor de bühne. China gaat zich echt niet houden aan het klimaatakkoord als Trump de kolenmijnen in de VS weer volop activeert. Iets roepen of iets doen zijn twee verschillende zaken.

Het heeft ook totaal geen zin als de tweede grootste vervuiler besluit om niet mee te gaan doen.
Bron?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171369708
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

8)7

Trolololol

Dit kan gewoon niet serieus zijn.

Maar gelukkig ben je niet PC! Wist je dat de aarde ook gewoon plat is? En dat de maanlanding fake was? En dat Obama liegt over zijn geboorteplaats? En dat je tegenwoordig helemaal geen onderzoeken ofzo nodig hebt om tot een standpunt te komen?
Je snapt dat er zelfs vanuit de ''wetenschappelijke'' kring nogal kritiek was op het Parijs-akkoord, hè? Als je al CO2-hystericus bent, dat akkoord gaat vrijwel niets bereiken zelfs als alle doelstellingen tot 2030 gehaald worden.

Maar goed, ga vooral verder met blind deugen.
pi_171369739
quote:
Dat betekent toch niet dat we het elders niet kunnen invoeren? Nadat China koos voor een internationale koers hebben ze weer meer chinezen nodig in hun fabrieken. Want veel Westerse bedrijven willen producten maken waarbij de arbeidskosten zo laag mogelijk zijn. Dus vanuit dat standpunt begrijp ik de chinezen. Wat mij betreft mag die oneerlijke economische koers in de lijn van Trump ook veranderen.

Maar je hebt hele gebieden waar slechts armoede en uitzichtloosheid heerst. Daar worden juist de meeste kinderen gemaakt. Die groeien weer op tot nieuwe kansarmen en velen van hun kiezen voor een leven als militair/terrorist of als economische vluchteling.

Als je in die gebieden sterilisatieprogramma's inzet in combinatie met een één-kind politiek bestrijd je het probleem. Natuurlijk moet je financieel compenseren, maar bij elkaar afwegend is dat de beste oplossing. Vergeet niet dat minder mensen in combinatie met financiële compensatie op den duur méér welvaart biedt. Nu worden zwangerschappen genuttigd omdat er geen financiële compensatie is en men afhankelijk is van kinderen die later voor hun ouders kunnen zorgen. Zo houdt je de vicieuze cirkel van generaties opeenvolgende kansarmen in stand.
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:26:32 #130
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369778
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:24 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat betekent toch niet dat we het elders niet kunnen invoeren? Nadat China koos voor een internationale koers hebben ze weer meer chinezen nodig in hun fabrieken. Want veel Westerse bedrijven willen producten maken waarbij de arbeidskosten zo laag mogelijk zijn. Dus vanuit dat standpunt begrijp ik de chinezen. Wat mij betreft mag die oneerlijke economische koers in de lijn van Trump ook veranderen.

Maar je hebt hele gebieden waar slechts armoede en uitzichtloosheid heerst. Daar worden juist de meeste kinderen gemaakt. Die groeien weer op tot nieuwe kansarmen en velen van hun kiezen voor een leven als militair/terrorist of als economische vluchteling.

Als je in die gebieden sterilisatieprogramma's inzet in combinatie met een één-kind politiek bestrijd je het probleem. Natuurlijk moet je financieel compenseren, maar bij elkaar afwegend is dat de beste oplossing. Vergeet niet dat minder mensen in combinatie met financiële compensatie op den duur méér welvaart biedt. Nu worden zwangerschappen genuttigd omdat er geen financiële compensatie is en men afhankelijk is van kinderen die later voor hun ouders kunnen zorgen. Zo houdt je de vicieuze cirkel van generaties opeenvolgende kansarmen in stand.
bron?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171369798
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

bron?
Toedeloe. :W Lekker makkelijk ben je. Gewoon andermans inhoud volledig negeren. Dat zegt mijnsinziens genoeg.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 10:27:54 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171369804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:24 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat betekent toch niet dat we het elders niet kunnen invoeren? Nadat China koos voor een internationale koers hebben ze weer meer chinezen nodig in hun fabrieken. Want veel Westerse bedrijven willen producten maken waarbij de arbeidskosten zo laag mogelijk zijn. Dus vanuit dat standpunt begrijp ik de chinezen. Wat mij betreft mag die oneerlijke economische koers in de lijn van Trump ook veranderen.

Maar je hebt hele gebieden waar slechts armoede en uitzichtloosheid heerst. Daar worden juist de meeste kinderen gemaakt. Die groeien weer op tot nieuwe kansarmen en velen van hun kiezen voor een leven als militair/terrorist of als economische vluchteling.

Als je in die gebieden sterilisatieprogramma's inzet in combinatie met een één-kind politiek bestrijd je het probleem. Natuurlijk moet je financieel compenseren, maar bij elkaar afwegend is dat de beste oplossing. Vergeet niet dat minder mensen in combinatie met financiële compensatie op den duur méér welvaart biedt. Nu worden zwangerschappen genuttigd omdat er geen financiële compensatie is en men afhankelijk is van kinderen die later voor hun ouders kunnen zorgen. Zo houdt je de vicieuze cirkel van generaties opeenvolgende kansarmen in stand.
Wanneer ga je naar Pakistan om in de Tribal Area's zo'n programma op te starten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171369863
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:24 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat betekent toch niet dat we het elders niet kunnen invoeren? Nadat China koos voor een internationale koers hebben ze weer meer chinezen nodig in hun fabrieken. Want veel Westerse bedrijven willen producten maken waarbij de arbeidskosten zo laag mogelijk zijn. Dus vanuit dat standpunt begrijp ik de chinezen. Wat mij betreft mag die oneerlijke economische koers in de lijn van Trump ook veranderen.

Maar je hebt hele gebieden waar slechts armoede en uitzichtloosheid heerst. Daar worden juist de meeste kinderen gemaakt. Die groeien weer op tot nieuwe kansarmen en velen van hun kiezen voor een leven als militair/terrorist of als economische vluchteling.

Als je in die gebieden sterilisatieprogramma's inzet in combinatie met een één-kind politiek bestrijd je het probleem. Natuurlijk moet je financieel compenseren, maar bij elkaar afwegend is dat de beste oplossing. Vergeet niet dat minder mensen in combinatie met financiële compensatie op den duur méér welvaart biedt. Nu worden zwangerschappen genuttigd omdat er geen financiële compensatie is en men afhankelijk is van kinderen die later voor hun ouders kunnen zorgen. Zo houdt je de vicieuze cirkel van generaties opeenvolgende kansarmen in stand.
En hoe zie je zoiets voor je? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171369865
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wanneer ga je naar Pakistan om in de Tribal Area's zo'n programma op te starten?
Ik heb vooral Afrika op het oog.

Het moet natuurlijk geen moeten zijn, maar niets doen lost helemaal niets op.

Het onderliggende probleem is immers niet het klimaat maar het is een overbevolkingsprobleem. Dan heeft het bouwen van windmolens of het vastschroeven van zonnepanelen in het eigen welvarende land geen effect. Die economische vluchteling komt toch wel deze kant op, ongeacht het daar nu 40 of 43 graden is.
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:33:39 #135
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369921
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:27 schreef Elzies het volgende:

[..]

Toedeloe. :W Lekker makkelijk ben je. Gewoon andermans inhoud volledig negeren. Dat zegt mijnsinziens genoeg.
Lekker makkelijk ben je. Allerlei dingen beweren, maar niets kunnen leveren wat laat zien dat het waar is. Jij denkt wat en dat is gelijk de waarheid. Nergens bewijs dat China ook nee zegt tegen Parijs en daar ga je vervolgens op verder, terwijl je dat voor het gemak eventjes aanneemt. Maar je baseert daar wel heel je verhaal op. Onderbuikdenken en feiten negeren, dat is wat je doet. Maar ik word graag overtuigd met wat goede bronnen. Dan kan ik daar eventueel mijn mening op aanpassen. Maar dat ga ik niet bij voorbaat doen bij iemand die beweert dat China een kinderstop heeft, terwijl dat al twee jaar is aangepast. Ik kwam met een bron en vervolgens kom je weer met een onsamenhangend verhaal over terrorisme en dergelijke. Kom jij nu eens met bronnen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171369935
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb vooral Afrika op het oog.

Het moet natuurlijk geen moeten zijn, maar niets doen lost helemaal niets op.

Het onderliggende probleem is immers niet het klimaat maar het is een overbevolkingsprobleem. Dan heeft het bouwen van windmolens of het vastschroeven van zonnepanelen in het eigen welvarende land geen effect. Die economische vluchteling komt toch wel deze kant op, ongeacht het daar nu 40 of 43 graden is.
En hoe zie je de uitvoering daarvan voor je?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:35:09 #137
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369953
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En hoe zie je zoiets voor je? :D
Met wat militairen naar Afrika gaan en dan allemaal verplicht steriliseren. Is dat onetisch? Doe niet zo PC! ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:37:25 #138
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171369993
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb vooral Afrika op het oog.

Het moet natuurlijk geen moeten zijn, maar niets doen lost helemaal niets op.

Het onderliggende probleem is immers niet het klimaat maar het is een overbevolkingsprobleem. Dan heeft het bouwen van windmolens of het vastschroeven van zonnepanelen in het eigen welvarende land geen effect. Die economische vluchteling komt toch wel deze kant op, ongeacht het daar nu 40 of 43 graden is.
Ah, Afrika is het probleem van de klimaatverandering....

Ik begrijp je standpunten wat meer nu. Heel Afrika is natuurlijk kansarm en stoot teveel co2 uit. Dus oplossing van het klimaatprobleem: minder Afrikanen.

Wat ben jij een loser zeg.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171369998
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:08 schreef Belabor het volgende:

[..]

Het kan inderdaad wel zijn dat het maar een korte uitstap is onder Trump, waar onder een andere president de VS weer instapt, maar het probleem voor de VS ligt elders: serieuze beschadiging van het imago op het wereldwijde toneel.

Het mag dan wel de mening van slechts één man zijn, maar uiteindelijk zegt Trump hiermee als vertegenwoordiger van de Amerikaanse burgers dat zij het verdrag maar lulkoek vinden. En dat zou een serieuze beschadiging zijn voor het imago die ook veel Amerikaanse burgers niet gaan pikken.

Misschien dat er na vier jaar wel weer een nieuw klimaatverdrag komt, maar die imagoschade zal niet binnen die periode geheeld zijn.

Door Trump als president te kiezen is de VS nog minstens een jaar of 5 een lachertje, internationaal gezien. Relaties verbreken is makkelijk, relaties helen veel lastiger.

Het is treurig, zeker gezien de users hier die Trump nog steeds supporter en die er totaal aan voorbij gaan dat de Amerikaanse burgers hoe langer hoe meer nadelen van zijn presidentschap gaan ondervinden. Ik heb nog geen enkel voordeel gezien.
Het stuk gaat niet enkel over de vraag of het effect tijdelijk is, maar juist ook over wat de effecten van al dan niet in het verdrag blijven precies zullen zijn. Het is namelijk nogal vrijblijvend allemaal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171370018
Gaat het weer een beetje Dr. Mengele Elzies?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:47:47 #141
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171370228
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 08:25 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Spicer is ook toe aan een bosrijke omgeving...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_171370262
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ah, Afrika is het probleem van de klimaatverandering....

Ik begrijp je standpunten wat meer nu. Heel Afrika is natuurlijk kansarm en stoot teveel co2 uit. Dus oplossing van het klimaatprobleem: minder Afrikanen.

Wat ben jij een loser zeg.
Nogmaals, klimaatverandering is niet het grote probleem. Een overbevolkte wereld waar niet genoeg ruimte bestaat voor een eerlijke inkomensafhankelijke energieverdeling, voedsel en zoet water, dát is hier het grote probleem.

Die klimaatveranderingen houden we niet tegen. Dus laten we ophouden hierover telkens dezelfde onzin over te verkopen. Dat is echt het verkopen van illusies. Het bouwen van een windmolentje extra zal de stijging van de zeespiegel echt niet tegenhouden. Wees realistisch hierover.

Juist Afrika zal flink te verduren hebben met klimaatsveranderingen. Meer droogte en minder oogst. Is groei van bevolkingsaantallen dan iets wat je moet propageren? Of kun je niet beter inzetten op bevolkingsbeperking in combinatie met een financiële vergoeding? Want beide oplossingen worden elkaars verlengde, bij een overbevolkte populatie hebben financiële vergoedingen geen enkel nut. Zo wijst de praktijk en jarenlange tevergeefse ontwikkelingshulp al uit.

Niets doen betekent meer immigratiestromen naar Europa waar de kansarme positie veelal wordt omgezet in radicalisatie of criminaliteit. Want men wil goedschiks of kwaadschiks meeprofiteren van dezelfde welvaartskoek. Of ze worden uitgebuit door mensenhandelaren en vergelijkbare profiteurs. We zien het nu al voor onze ogen gebeuren. Dan is niets doen geen optie. Het idealistisch wegkijken van het ware probleem en inzetten op die extra windmolen of zonnepaneel evenmin.
pi_171370321
We kunnen ook gewoon heel de Europese bevolking uitroeien, hebben die Afrikanen ook geen reden meer om en masse hierheen te komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171370348
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Na Amerika gaat China ook ongetwijfeld afhaken waarna dit bespottelijke klimaatakkoord naar de prullenbak kan worden verwezen.

Natuurlijk zullen hysterische pro-Europeanen weer voor het toneel even idealistisch moord en brand schreeuwen, maar internationaal wordt hun geluid simpelweg weggehoond als niet relevante geblaat.

Stop de klimaatleugen! Go Trump! ^O^ Weer een verkiezingsbelofte ingewilligd. Dit soort standvastige leiders heeft Europa nodig. Niet deze huidige idealistische zwakkelingen.
mee eens ^O^
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:54:05 #145
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_171370352
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het stuk gaat niet enkel over de vraag of het effect tijdelijk is, maar juist ook over wat de effecten van al dan niet in het verdrag blijven precies zullen zijn. Het is namelijk nogal vrijblijvend allemaal.
Tsja, het blijft speculatie tot op het moment dat de definitieve beslissing komt.

Dat het hoe dan ook de VS geen enkel voordeel geeft om überhaupt al aan de deelname te twijfelen, toont voor mij al aan hoe weinig begrip Trump heeft voor het politieke spel. Woorden zijn dan namelijk net zo belangrijk als daden.
pi_171370390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:52 schreef Monolith het volgende:
We kunnen ook gewoon heel de Europese bevolking uitroeien, hebben die Afrikanen ook geen reden meer om en masse hierheen te komen.
Pas nou op, straks komt er iemand verklaren dat dat inderdaad de bedoeling is van de elite.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:56:22 #147
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171370391
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, klimaatverandering is niet het grote probleem. Een overbevolkte wereld waar niet genoeg ruimte bestaat voor een eerlijke inkomensafhankelijke energieverdeling, voedsel en zoet water, dát is hier het grote probleem.

Die klimaatveranderingen houden we niet tegen. Dus laten we ophouden hierover telkens dezelfde onzin over te verkopen. Dat is echt het verkopen van illusies. Het bouwen van een windmolentje extra zal de stijging van de zeespiegel echt niet tegenhouden. Wees realistisch hierover.

Juist Afrika zal flink te verduren hebben met klimaatsveranderingen. Meer droogte en minder oogst. Is groei van bevolkingsaantallen dan iets wat je moet propageren? Of kun je niet beter inzetten op bevolkingsbeperking in combinatie met een financiële vergoeding? Want beide oplossingen worden elkaars verlengde, bij een overbevolkte populatie hebben financiële vergoedingen geen enkel nut. Zo wijst de praktijk en jarenlange tevergeefse ontwikkelingshulp al uit.

Niets doen betekent meer immigratiestromen naar Europa waar de kansarme positie veelal wordt omgezet in radicalisatie of criminaliteit. Want men wil goedschiks of kwaadschiks meeprofiteren van dezelfde welvaartskoek. Of ze worden uitgebuit door mensenhandelaren en vergelijkbare profiteurs. We zien het nu al voor onze ogen gebeuren. Dan is niets doen geen optie. Het idealistisch wegkijken van het ware probleem en inzetten op die extra windmolen of zonnepaneel evenmin.
Man man man wat een domheid. Het is niet eens ontwetendheid. Het is moedwillig niet willen kijken. En je zet jezelf hier echt totaal voor schut.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:58:21 #148
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171370434
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:52 schreef Monolith het volgende:
We kunnen ook gewoon heel de Europese bevolking uitroeien, hebben die Afrikanen ook geen reden meer om en masse hierheen te komen.
Je bent erg scherp vandaag, ik wou dat ik zo scherp was.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171370438
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:32 schreef Nintex het volgende:
De familie Trump is al de hele dag aan het meestertrollen

[ afbeelding ]

realDonaldTrump twitterde op woensdag 31-05-2017 om 13:14:48 Kathy Griffin should be ashamed of herself. My children, especially my 11 year old son, Barron, are having a hard time with this. Sick! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 31-05-2017 om 12:09:22 Who can figure out the true meaning of "covfefe" ??? Enjoy! reageer retweet
CNN zet Kathy Griffin op straat na onthoofdingsfoto Trump http://www.ad.nl/show/cnn-zet-kathy-griffin-op-straat-na-onthoofdingsfoto-trump~a4383f9c
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171370448
Hilarisch altijd, die angst die er onder Fokkers heerst voor Afrika. _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator donderdag 1 juni 2017 @ 11:00:33 #151
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171370471
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
Hilarisch altijd, die angst die er onder Fokkers heerst voor Afrika. _O- _O-
Sommige fokkers, ja, ze zijn blijkbaar bang dat ze vervangbaar zijn of zo.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:01:09 #152
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171370485
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sommige fokkers, ja, ze zijn blijkbaar bang dat ze vervangbaar zijn of zo.
_O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_171370624
Nou, de reality-show rondom het Parijs-akkoord gaat vanavond dan toch echt tot een einde komen.

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 14:17:51 I will make my final decision on the Paris Accord next week! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 31-05-2017 om 15:08:41 I will be announcing my decision on the Paris Accord over the next few days. MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 01-06-2017 om 03:05:17 I will be announcing my decision on Paris Accord, Thursday at 3:00 P.M. The White House Rose Garden. MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
Huge ratings.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171370644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Omdat het ware probleem ligt in het aantal overbevolkte mensen op deze planeet. Deze planeet kan geen 8 miljard mensen herbergen die allemaal vragen om energie, voedsel en zoet water (die overigens net als andere grondstoffen steeds schaarser wordt) Bovendien willen ze allemaal dezelfde stuk koek van gedeelde welvaart.

Dat probleem los je niet op met de bouw van windmolens en zonnepanelen op je dak. Ten eerste wie bekostigd dat. De overheid? Dacht het niet. Duurzaamheid is dus alleen beschikbaar voor degene met de goed gevulde portemonnee. Laat die groep nu wereldwijd een minderheid vormen. Dus wat levert het nu werkelijk op? Niets! Slechts wat gebakken lucht met een idealistische stank.

Elektrisch rijden. Prachtig. Maar waar laden miljoenen Nederlanders tegelijkertijd hun elektrische auto op? En wie gaan al die te bouwen elektrische palen bekostigen? De overheid? Dacht het niet. Dus blijf je opnieuw steken bij de goed gevulde portemonnee. In mijn buurt is in de verste verte geen paal te bekennen. Kom ik wat in wat betere buurten of bij luxe kantoorgebouwen, tja dan zie je een enkeling staan.

We zijn als burger toch geen gekke Henkie dat we al die elektrische auto's straks door Groen Links beleid allemaal kunnen gaan bekostigen voor die rijke stinkers die het prima zelf kunnen betalen? Dat straks autorijden met fossiele brandstof onbetaalbaar wordt en onze treinen nog voller worden met nóg meer uitval? Is dat oplossingsgericht denken? Dacht het niet.

Wees eens realistisch. Dit gaat echt niet gebeuren. Klimaatsveranderingen horen bij de natuur. Ooit groeide er palmbomen op Groenland. Die veranderingen zijn onvermijdelijk en niet te stoppen. Wij en komende generaties zullen daar inderdaad hinder van vinden. Dat is inderdaad niet leuk, maar nogmaals onvermijdelijk.
Een hele trits drogredenen en grove onwaarheden. :N

"Ooit groeide er palmbomen op Groenland."
Toen lag Groenland nog op de evenaar, slimpie. :')
pi_171370661
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:07 schreef cynicus het volgende:

[..]

Een hele trits drogredenen en grove onwaarheden. :N

"Ooit groeide er palmbomen op Groenland."
Toen lag Groenland nog op de evenaar, slimpie. :')
Het heet toch niets voor niets Groenland?!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171370686
quote:
9s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het heet toch niets voor niets Groenland?!
Erik de Rode niet kennen :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171370698
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:54 schreef Belabor het volgende:

[..]

Tsja, het blijft speculatie tot op het moment dat de definitieve beslissing komt.

Dat het hoe dan ook de VS geen enkel voordeel geeft om überhaupt al aan de deelname te twijfelen, toont voor mij al aan hoe weinig begrip Trump heeft voor het politieke spel. Woorden zijn dan namelijk net zo belangrijk als daden.
Het knullige aan dit soort dreigementen is in mijn ogen dat je er niets mee bereikt, zoals ik al aangaf is er vrijwel niets dwingend aan het akkoord, maar jezelf op het politieke toneel redelijk buitenspel zet. Juist de leidersrol van de VS op het internationale toneel op veel vlakken levert ze veel op. Trump leeft zoals al zo vaak gezegd in een zero sum wereld, waardoor feitelijk in prisoner's dilemma situaties iedereen slechter af is, om maar eens wat te noemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171370701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:07 schreef cynicus het volgende:

[..]

Een hele trits drogredenen en grove onwaarheden. :N

"Ooit groeide er palmbomen op Groenland."
Toen lag Groenland nog op de evenaar, slimpie. :')
Linkse leugens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator donderdag 1 juni 2017 @ 11:13:09 #159
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171370746
quote:
9s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Linkse leugens.
Hobbies, Koos, hobbies ;)

Al die figuren in Tesla's van een ton of meer? Groen Links stemmers, natuurlijk ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171370853
Ik moet mezelf corrigeren:
Delen van Groenland lagen toen (vroeg-eoceen) ter hoogte van de middellandse zee.

Het CO2 gehalte in de atmosfeer was daarbij circa 2000 ppm. Een beetje een eigen doelpunt van Elzies dus.
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:22:18 #161
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171370954
Totale onzin dat China ermee stopt. Er wordt juist nadrukkelijk meer samenwerking hierover gezocht met de EU..

Paris climate deal: EU and China rebuff Trump
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:26:49 #162
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171371043
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, klimaatverandering is niet het grote probleem. Een overbevolkte wereld waar niet genoeg ruimte bestaat voor een eerlijke inkomensafhankelijke energieverdeling, voedsel en zoet water, dát is hier het grote probleem.

Die klimaatveranderingen houden we niet tegen. Dus laten we ophouden hierover telkens dezelfde onzin over te verkopen. Dat is echt het verkopen van illusies. Het bouwen van een windmolentje extra zal de stijging van de zeespiegel echt niet tegenhouden. Wees realistisch hierover.

Juist Afrika zal flink te verduren hebben met klimaatsveranderingen. Meer droogte en minder oogst. Is groei van bevolkingsaantallen dan iets wat je moet propageren? Of kun je niet beter inzetten op bevolkingsbeperking in combinatie met een financiële vergoeding? Want beide oplossingen worden elkaars verlengde, bij een overbevolkte populatie hebben financiële vergoedingen geen enkel nut. Zo wijst de praktijk en jarenlange tevergeefse ontwikkelingshulp al uit.

Niets doen betekent meer immigratiestromen naar Europa waar de kansarme positie veelal wordt omgezet in radicalisatie of criminaliteit. Want men wil goedschiks of kwaadschiks meeprofiteren van dezelfde welvaartskoek. Of ze worden uitgebuit door mensenhandelaren en vergelijkbare profiteurs. We zien het nu al voor onze ogen gebeuren. Dan is niets doen geen optie. Het idealistisch wegkijken van het ware probleem en inzetten op die extra windmolen of zonnepaneel evenmin.
Waarom zou dat dan ook weer bij een ander moeten beginnen? Als je hier echt zo bang voor bent, begin dan bij jezelf.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171371128
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Totale onzin dat China ermee stopt. Er wordt juist nadrukkelijk meer samenwerking hierover gezocht met de EU..

Paris climate deal: EU and China rebuff Trump
Elzies leeft in zijn eigen wereld met alternatieve feiten.

Uiteraard is overbevolking (of eigenlijk meer een verkeerde verdeling van mensen) ook een probleem alleen de klimaatverandering maakt dat probleem ook groter en of klimaatverandering nu wel of niet de schuld van de mensheid is doet er in dit geval niet zoveel toe.
pi_171371154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:18 schreef cynicus het volgende:
Ik moet mezelf corrigeren:
Delen van Groenland lagen toen (vroeg-eoceen) ter hoogte van de middellandse zee.

Het CO2 gehalte in de atmosfeer was daarbij circa 2000 ppm. Een beetje een eigen doelpunt van Elzies dus.
Ik hoopte stiekem op een argument van Elzies als "waarom denk je anders dat Groenland Groenland heet". Want het is altijd wel mooi als mensen de geschiedenis niet blijken te kennen. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:38:32 #165
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171371295
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Elzies leeft in zijn eigen wereld met alternatieve feiten.

Uiteraard is overbevolking (of eigenlijk meer een verkeerde verdeling van mensen) ook een probleem alleen de klimaatverandering maakt dat probleem ook groter en of klimaatverandering nu wel of niet de schuld van de mensheid is doet er in dit geval niet zoveel toe.
Klopt ook wel inderdaad.

Het ging mij om het volgende: Als overbevolking een wereldprobleem is, is het raar natuurlijk dat iemand voorstelt dan in Afrika het een en ander te doen, zodat wij gewoon lekker verder kunnen leven zoals we doen.

Het is een probleem voor ons allen, maar zij moeten daar wat aan doen. En als men weigert, komen we ze even helpen. Wij willen leven zoals wij leven, daarom gaan wij nu jou steriliseren. Daar geen problemen inzien zegt wat wat over die gene en zijn wereldbeeld.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171371481
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Klopt ook wel inderdaad.

Het ging mij om het volgende: Als overbevolking een wereldprobleem is, is het raar natuurlijk dat iemand voorstelt dan in Afrika het een en ander te doen, zodat wij gewoon lekker verder kunnen leven zoals we doen.

Het is een probleem voor ons allen, maar zij moeten daar wat aan doen. En als men weigert, komen we ze even helpen. Wij willen leven zoals wij leven, daarom gaan wij nu jou steriliseren. Daar geen problemen inzien zegt wat wat over die gene en zijn wereldbeeld.
Maar zelf gaat ie natuurlijk geen sterilisatiekliniek beginnen in Afrika, want tja, dat moeten anderen doen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_171371943
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zoals ik al opschreef. Schreeuwen voor de bühne. China gaat zich echt niet houden aan het klimaatakkoord als Trump de kolenmijnen in de VS weer volop activeert. Iets roepen of iets doen zijn twee verschillende zaken.

Het heeft ook totaal geen zin als de tweede grootste vervuiler besluit om niet mee te gaan doen.
Je leest het toch niet maar poging 2:

https://www.ft.com/content/585f1946-45e2-11e7-8519-9f94ee97d996

Het is ook in China's belang zich er aan te houden omdat de bevolking onrustig wordt van alle vervuiling. Sterker nog ze zijn nu al de grootste producenten van schone energie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_171372183
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Je leest het toch niet maar poging 2:

https://www.ft.com/content/585f1946-45e2-11e7-8519-9f94ee97d996

Het is ook in China's belang zich er aan te houden omdat de bevolking onrustig wordt van alle vervuiling. Sterker nog ze zijn nu al de grootste producenten van schone energie.
Voldoende interne en geopolitieke redenen voor China om hier vol op in te zetten inderdaad. Maar goed, sommige mensen hangen liever in hun eigen fantasieën dan dat ze de eens kijken naar de feiten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171372195
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Klopt ook wel inderdaad.

Het ging mij om het volgende: Als overbevolking een wereldprobleem is, is het raar natuurlijk dat iemand voorstelt dan in Afrika het een en ander te doen, zodat wij gewoon lekker verder kunnen leven zoals we doen.

Het is een probleem voor ons allen, maar zij moeten daar wat aan doen. En als men weigert, komen we ze even helpen. Wij willen leven zoals wij leven, daarom gaan wij nu jou steriliseren. Daar geen problemen inzien zegt wat wat over die gene en zijn wereldbeeld.
Overbevolking is vooral een probleem voor Afrika de komende 20-30 jaar, en over 70 jaar al helemaal. Daar waar de rest van de wereld lijkt te stagneren in aantallen en zelfs afneemt, ja, incl Azië, blijft de bevolking in Afrika vrolijk doorgroeien, en dat wordt een groot probleem.

http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T

http://www.un.org/en/deve(...)ion/2015-report.html

Als daar niet snel oplossingen voor komen, wordt de overbevolking in Afrika inderdaad een wereldprobleem aangezien ze dan alle kanten op zullen vluchten, met name naar welvarende landen die nu al zuchten onder vluchtelingenproblemen en hun eigen overbevolking.

Verplichte sterilisatie is overigens geen wenselijke oplossing.
Voorlichting, vrede, algemene verbeterde educatie, en welvaartsgroei zijn veel betere oplossingen.
pi_171372407
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Na Amerika gaat China ook ongetwijfeld afhaken waarna dit bespottelijke klimaatakkoord naar de prullenbak kan worden verwezen.

Natuurlijk zullen hysterische pro-Europeanen weer voor het toneel even idealistisch moord en brand schreeuwen, maar internationaal wordt hun geluid simpelweg weggehoond als niet relevante geblaat.
Wie blaat hier?

Rusland en China benadrukken belang Parijs
  donderdag 1 juni 2017 @ 12:32:54 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171372444
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Overbevolking is vooral een probleem voor Afrika de komende 20-30 jaar, en over 70 jaar al helemaal. Daar waar de rest van de wereld lijkt te stagneren in aantallen en zelfs afneemt, ja, incl Azië, blijft de bevolking in Afrika vrolijk doorgroeien, en dat wordt een groot probleem.

http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T

http://www.un.org/en/deve(...)ion/2015-report.html

Als daar niet snel oplossingen voor komen, wordt de overbevolking in Afrika inderdaad een wereldprobleem aangezien ze dan alle kanten op zullen vluchten, met name naar welvarende landen die nu al zuchten onder vluchtelingenproblemen en hun eigen overbevolking.

Verplichte sterilisatie is overigens geen wenselijke oplossing.
Voorlichting, vrede, algemene verbeterde educatie, en welvaartsgroei zijn veel betere oplossingen.
Ga jij die geven?

En waar zuchten landen van al die vluchtelingen en problemen in eigen land? Gaat het hier slecht wil je zeggen. En dat pak je aan door iets in Afrika te doen?

Koekoek!

Edit: Ik ben koekoek, want zo slecht was het plan nu ook weer niet. Al heeft dit niets verder te maken met het opwarmen van de aarde. Alsof we al die gassen uitstoten, omdat het zo druk in Afrika is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vis1980 op 01-06-2017 12:43:45 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171372495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Overbevolking is vooral een probleem voor Afrika de komende 20-30 jaar, en over 70 jaar al helemaal. Daar waar de rest van de wereld lijkt te stagneren in aantallen en zelfs afneemt, ja, incl Azië, blijft de bevolking in Afrika vrolijk doorgroeien, en dat wordt een groot probleem.

http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T

http://www.un.org/en/deve(...)ion/2015-report.html

Als daar niet snel oplossingen voor komen, wordt de overbevolking in Afrika inderdaad een wereldprobleem aangezien ze dan alle kanten op zullen vluchten, met name naar welvarende landen die nu al zuchten onder vluchtelingenproblemen en hun eigen overbevolking.

Verplichte sterilisatie is overigens geen wenselijke oplossing.
Voorlichting, vrede, algemene verbeterde educatie, en welvaartsgroei zijn veel betere oplossingen.
Juist. Het idee dat Europa een leger van doktoren Afrika instuurt om ieders ballen er af te knippen is natuurlijk van God los.

Welvaartsgroei en bevolkingsgroei zijn bewezen aan elkaar verbonden. In een rijker land worden minder kinderen geboren. Juist dit is een van de redenen dat er vol ingezet moet worden op ontwikkelingssamenwerking om de armoedeval van Afrika te doorbreken. Extra geld naar ontwikkelingssamenwerking dus, Elzies?
pi_171372871
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Man man man wat een domheid. Het is niet eens ontwetendheid. Het is moedwillig niet willen kijken. En je zet jezelf hier echt totaal voor schut.
Wat ik dom vind is jouw inhoudsloos geroeptoeter. Dat je geen enkele van mijn gegeven argumenten weet je te weerleggen. Want je weet drommels goed dat ik inhoudelijk gelijk heb.

Je verschuilt je achter jouw ideologische klimaat-naïviteit voor meer bouw van windmolentjes, voor meer bouw van zonnepaneeltjes en voor meer bouw van elektrische autootjes. Over wie dat gaat betalen rep je niet. Laat staan of je daarmee het smelten van de ijskappen en de stijging van de zeespiegel kunt tegenhouden. Zeker als Amerika er geen barst van aantrekt en vrolijk doorgaat met uitstoot. Wie is hier dan de dommerik? Ik in ieder geval niet. :')

Ik ben gewoon realistisch. Idealisme is juist voor de dommen. Overbevolking is hier het grote probleem. Dat moet je aanpakken wil je een meer evenredig verdeelde wereld. Dat kan met geboortebeperkingsprogramma's wereldwijd. De klimaatverandering houden we echt niet meer tegen. Wat komt, komt. Moeder Natuur dicteert haar eigen regels. Allang voordat de mens hier rondliep.
  donderdag 1 juni 2017 @ 12:51:43 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171372909
nou ja de mens is de natuur, dat is zo ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 1 juni 2017 @ 12:56:58 #175
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171373044
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat ik dom vind is jouw inhoudsloos geroeptoeter. Dat je geen enkele van mijn gegeven argumenten weet je te weerleggen. Want je weet drommels goed dat ik inhoudelijk gelijk heb.

Je verschuilt je achter jouw ideologische klimaat-naïviteit voor meer bouw van windmolentjes, voor meer bouw van zonnepaneeltjes en voor meer bouw van elektrische autootjes. Over wie dat gaat betalen rep je niet. Laat staan of je daarmee het smelten van de ijskappen en de stijging van de zeespiegel kunt tegenhouden. Zeker als Amerika er geen barst van aantrekt en vrolijk doorgaat met uitstoot. Wie is hier dan de dommerik? Ik in ieder geval niet. :')

Ik ben gewoon realistisch. Idealisme is juist voor de dommen. Overbevolking is juist het grote probleem. Dat moet je aanpakken wil je een meer evenredig verdeelde wereld. Dat kan met geboortebeperkingsprogramma's wereldwijd. De klimaatverandering houden we echt niet meer tegen. Wat komt, komt. Moeder Natuur dicteert haar eigen regels. Allang voordat de mens hier rondliep.
Amerika gaat dus door met die uitstoot, door die geliefde Trump van je. En nu gebruik je dat als argument, terwijl het juist daarmee begint. Met je geboortebeperkingsprogramma's. Hoe ga je dat uitvoeren?

"Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb". Gast, ga dat nu niet voor me lopen invullen. Je bent hier al meerdere keren op je onwaarheden gewezen, en meerdere keren is er om een bron gevraagd. Mensen verplicht steriliseren, als dat je intentie is, hoor jij niet op deze planeet thuis. Begin dan met jezelf.

Bezighouden met klimaatverandering en overbevolking. Het is en en, niet of of. Jij wilt zelf niet bijdragen aan beide problemen maar wilt wel anderen verplichten. Een beetje arroggant, nietwaar? Wat voeg jij dan toe?

Hetzelfde als wel mobiel willen bellen, maar klagen als er een mast in je wijk staat.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 12:57:37 #176
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171373069
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:49 schreef Elzies het volgende:

[..]
. Wie is hier dan de dommerik? Ik in ieder geval niet. :')


Je hebt iig wel humor.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 13:08:13 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171373304
Had het benoemen van Gorsuch door Trump trouwens ook niet iets met geboortebeperking van doen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171373495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Amerika gaat dus door met die uitstoot, door die geliefde Trump van je. En nu gebruik je dat als argument, terwijl het juist daarmee begint. Met je geboortebeperkingsprogramma's. Hoe ga je dat uitvoeren?

"Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb". Gast, ga dat nu niet voor me lopen invullen. Je bent hier al meerdere keren op je onwaarheden gewezen, en meerdere keren is er om een bron gevraagd. Mensen verplicht steriliseren, als dat je intentie is, hoor jij niet op deze planeet thuis. Begin dan met jezelf.

Bezighouden met klimaatverandering en overbevolking. Het is en en, niet of of. Jij wilt zelf niet bijdragen aan beide problemen maar wilt wel anderen verplichten. Een beetje arroggant, nietwaar? Wat voeg jij dan toe?

Hetzelfde als wel mobiel willen bellen, maar klagen als er een mast in je wijk staat.
Goh, dat is makkelijk scoren. Vooral niet op andermans argumenten ingaan en de ander uitschelden voor dom. Hou oud ben je? Vijftien? :')

Je moet het voor regio's aanlokkelijk maken om aan geboortebeperking te doen. Dat doe je onder andere met financiële ondersteuning. Minder monden hoeven worden gevoed en men houdt op den duur geld over. Je kunt met regeringen verdragen afsluiten om de één kind politiek in te voeren. Het biedt alleen maar voordelen. Het alternatief is overbevolking, armoede, criminaliteit, oorlog en vluchtelingenstromen. Zeker als de droogte in die regio's doorzet.

Maar ook in Europa kan men actief aan geboortebeperking doen. Maak een maximum-quote voor het aantal inwoners in een land of regio. Doe aan spreiding. Hanteer grenzen. Etc.

Het maakt niet eens uit of men het hier wel of niet mee eens is. Het is een onvermijdelijk scenario als de gevolgen van de klimaatsverandering doorzet. En die zet door. Daar helpt echt geen windmolentje extra tegen. Dat is juist het verkopen van gebakken lucht. Trap er niet in.
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:22:16 #179
192592 SureD1
------------------------------
pi_171373596
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Goh, dat is makkelijk scoren. Vooral niet op andermans argumenten ingaan en de ander uitschelden voor dom. Hou oud ben je? Vijftien? :')

Je moet het voor regio's aanlokkelijk maken om aan geboortebeperking te doen. Dat doe je onder andere met financiële ondersteuning. Minder monden hoeven worden gevoed en men houdt op den duur geld over. Je kunt met regeringen verdragen afsluiten om de één kind politiek in te voeren. Het biedt alleen maar voordelen. Het alternatief is overbevolking, armoede, criminaliteit, oorlog en vluchtelingenstromen. Zeker als de droogte in die regio's doorzet.

Maar ook in Europa kan men actief aan geboortebeperking doen. Maak een maximum-quote voor het aantal inwoners in een land of regio. Doe aan spreiding. Hanteer grenzen. Etc.

Het maakt niet eens uit of men het hier wel of niet mee eens is. Het is een onvermijdelijk scenario als de gevolgen van de klimaatsverandering doorzet. En die zet door. Daar helpt echt geen windmolentje extra tegen. Dat is juist het verkopen van gebakken lucht. Trap er niet in.
Kuch Dunning-Kruger effect Kuch
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:28:48 #180
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171373702
Geboortebeperking is leuk en aardig, maar aangezien de uitstoot op termijn met 90% oid verminderd moet worden is dat volstrekt onhaalbaar met uitsluitend geboortebeperking. Not even close.

En om het toch maar even op de Amerikaanse politiek te betrekken, voorstanders van geboortebeperking komen maar karig aan hun trekken wat dat betreft onder Trump. Het voornemen is immers op anticonceptie te bezuinigen en ook op instanties die abortussen uitvoeren.
pi_171373723
De wilde fantasieën over een maakbare populatiegrootte zijn al lang achterhaald door de realiteit. Het hele idee van Malthus dat welvaart en populatiegroei positief correleren blijkt niet waar, eerder het omgekeerde. In veel landen voorziet men op de niet al te lange termijn allerhande problemen vanwege de lage geboortecijfers. Dictaturen zoals China waar men de mogelijkheid had om wel beleid te voeren om de populatie te beperken kampen met zaken als genderimbalans en infanticide en zijn alweer van het idee afgestapt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:32:22 #182
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171373755
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Goh, dat is makkelijk scoren. Vooral niet op andermans argumenten ingaan en de ander uitschelden voor dom. Hou oud ben je? Vijftien? :')

Je moet het voor regio's aanlokkelijk maken om aan geboortebeperking te doen. Dat doe je onder andere met financiële ondersteuning. Minder monden hoeven worden gevoed en men houdt op den duur geld over. Je kunt met regeringen verdragen afsluiten om de één kind politiek in te voeren. Het biedt alleen maar voordelen. Het alternatief is overbevolking, armoede, criminaliteit, oorlog en vluchtelingenstromen. Zeker als de droogte in die regio's doorzet.

Maar ook in Europa kan men actief aan geboortebeperking doen. Maak een maximum-quote voor het aantal inwoners in een land of regio. Doe aan spreiding. Hanteer grenzen. Etc.

Het maakt niet eens uit of men het hier wel of niet mee eens is. Het is een onvermijdelijk scenario als de gevolgen van de klimaatsverandering doorzet. En die zet door. Daar helpt echt geen windmolentje extra tegen. Dat is juist het verkopen van gebakken lucht. Trap er niet in.
Leuk en aardig maar je laatste zin geeft aan hoe je een aanname maakt, die op je onderbuik is gebaseerd, en daar dan mee aan de haal gaat. Jij lapt allerlei onderzoeken aan je laars en komt met je eigen conclusie. Het gaat verder dan een windmolentje. Ja als je denkt dat het uiteindelijk allemaal om een windmolentje gaat, dan kan ik me voorstellen dat je dan maar niet wilt aanpakken. Maar dat is dus een complete leugen die jij gebruikt om dan maar overbevolking aan te gaan pakken. Het is beide overigens niet 1 van de 2.

Zet dus eens uit je hoofd dat we niets aan het klimaat kunnen doen. Ja dat zal veel inspanning vragen van een hoop landen, maar het als onzin afdoen en dan maar schrappen is struisvogelpolitiek. Zolang jij maar blijft zeggen dat het om een paar windmolens gaat, is er dus geen discussie met jou te voeren.

Maar jij hebt gewoon oogkleppen op en elke poging van een ander om ze van je ogen af te krijgen sla je uit de weg met onwaarheden. Vervolgens wil je naar andere landen gaan om de mensen daar te gaan steriliseren, later ineens stimuleren.

Het gaat dus al fout bij je aanname dat we geen invloed op het klimaat hebben. Ja het klimaat veranderd altijd....dat is zeker waar. Dat komt dan ook door bepaalde invloeden, zoals gassen. Dat was al voor de mensheid zo. Maar ja als we die gassen enzo zelf blijven maken met grote hoeveelheden dan hebben daar toch invloed op? Dus laten we dan proberen juist die invloed aan te pakken, want die invloed verandert het. De planeet gaat prima, maar de mensheid zijn we allemaal. We proberen nu juist met elkaar te praten, en dan gaan een paar onderbuikers met oogkleppen alle intenties de kop indrukken. En dat ga jij dan nog ook eens aanmoedigen.

En zo blijft men tegen jou uitleggen dat je het een en ander overslaat. En zo blijf jij onzin uitkramen op basis van een bekrompen aanname.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:34:52 #183
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171373812
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:22 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Kuch Dunning-Kruger effect Kuch
Ik vond deze wel mooi:

quote:
Het verschijnsel is waargenomen door tal van filosofen, onder wie de Brit Bertrand Russell, die er het volgende over opmerkte: "In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn"
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171373863
Elzies zal dan toch wel kritisch moeten zijn op Donald in dit geval, lijkt mij, aangezien die er met de Mexico City Policy toch weer een beetje voor gezorgd heeft dat het geboortecijfer in Afrika zal groeien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171373886
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:30 schreef Monolith het volgende:
De wilde fantasieën over een maakbare populatiegrootte zijn al lang achterhaald door de realiteit. Het hele idee van Malthus dat welvaart en populatiegroei positief correleren blijkt niet waar, eerder het omgekeerde. In veel landen voorziet men op de niet al te lange termijn allerhande problemen vanwege de lage geboortecijfers. Dictaturen zoals China waar men de mogelijkheid had om wel beleid te voeren om de populatie te beperken kampen met zaken als genderimbalans en infanticide en zijn alweer van het idee afgestapt.
Klinkt allemaal heel leuk en aardig maar ik lees nergens het alternatief. De klimaatverandering zet door. Dat veranderd echt niet met een windmolentje meer of minder. Dat betekent dat bepaalde regio's die er nu al de gevolgen van ondervinden straks nog méér gevolgen gaan krijgen.

Biedt een bevolkingsgroei en de onvermijdelijke immigratiestromen naar welvarende regio's dan de oplossing? Natuurlijk niet. De mensheid groeit uit zijn voegen en iedereen wil een stuk van de koek. Goedschiks of kwaadschiks. Daarbij zullen vele het leven laten en bovendien staat het voortbestaan van die welvarende regio's (met al hun ingevoerde milieu maatregelingen ten spijt) op het spel.

Kijk alleen al naar de situatie van vandaag de dag. Daar wordt je niet vrolijk van. Dat wordt straks met de factor 10 verhoogd. Waar blijf je dan met al die mooie idealen? Ik dacht dat we naar 'wir schaffen das' toch wel iets zouden moeten hebben geleerd. Dit dwaze milieu-idealisme vertroebelt het gezonde verstand. Geld wordt opnieuw in een bodemloze put gegooid en de burger wordt verder uitgemolken. En voor wat? Om over tien jaar opnieuw tot de conclusie te komen dat het toch beter zou zijn geweest om die kerncentrale te bouwen? Of de dijken iets beter te verstevigen?
pi_171373893
En alweer blijkt Flynn onfris bezig geweest te zijn:
Ex-CIA chief Woolsey: Flynn offered me job as CIA director

quote:
The offer, Woolsey said, was to lead the CIA and report directly to Flynn, a stipulation that prompted Woolsey to turn down the job.

Woolsey also told the Journal that he did not believe Flynn had the authority to offer him the job of CIA director.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:41:07 #187
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171373946
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Klinkt allemaal heel leuk en aardig maar ik lees nergens het alternatief. De klimaatverandering zet door. Dat veranderd echt niet met een windmolentje meer of minder. Dat betekent dat bepaalde regio's die er nu al de gevolgen van ondervinden straks nog méér gevolgen gaan krijgen.

Biedt een bevolkingsgroei en de onvermijdelijke immigratiestromen naar welvarende regio's dan de oplossing? Natuurlijk niet. De mensheid groeit uit zijn voegen en iedereen wil een stuk van de koek. Goedschiks of kwaadschiks. Daarbij zullen vele het leven laten en bovendien staat het voortbestaan van die welvarende regio's (met al hun ingevoerde milieu maatregelingen ten spijt) op het spel.

Kijk alleen al naar de situatie van vandaag de dag. Daar wordt je niet vrolijk van. Dat wordt straks met de factor 10 verhoogd. Waar blijf je dan met al die mooie idealen? Ik dacht dat we naar 'wir schaffen das' toch wel iets zouden moeten hebben geleerd. Dit dwaze milieu-idealisme vertroebelt het gezonde verstand. Geld wordt opnieuw in een bodemloze put gegooid en de burger wordt verder uitgemolken. En voor wat? Om over tien jaar opnieuw tot de conclusie te komen dat het toch beter zou zijn geweest om die kerncentrale te bouwen? Of de dijken iets beter te verstevigen?
En hop weer complete onzin. Het gaat niet om een windmolentje min of meer. Stop nu eens met dit te herhalen. Het is onzin. Niet waar. Een complete leugen. Maar jij gebruikt het om de rest van je argumenten 'sterker' te maken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171373979
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar je laatste zin geeft aan hoe je een aanname maakt, die op je onderbuik is gebaseerd, en daar dan mee aan de haal gaat. Jij lapt allerlei onderzoeken aan je laars en komt met je eigen conclusie. Het gaat verder dan een windmolentje. Ja als je denkt dat het uiteindelijk allemaal om een windmolentje gaat, dan kan ik me voorstellen dat je dan maar niet wilt aanpakken. Maar dat is dus een complete leugen die jij gebruikt om dan maar overbevolking aan te gaan pakken. Het is beide overigens niet 1 van de 2.

Zet dus eens uit je hoofd dat we niets aan het klimaat kunnen doen. Ja dat zal veel inspanning vragen van een hoop landen, maar het als onzin afdoen en dan maar schrappen is struisvogelpolitiek. Zolang jij maar blijft zeggen dat het om een paar windmolens gaat, is er dus geen discussie met jou te voeren.

Maar jij hebt gewoon oogkleppen op en elke poging van een ander om ze van je ogen af te krijgen sla je uit de weg met onwaarheden. Vervolgens wil je naar andere landen gaan om de mensen daar te gaan steriliseren, later ineens stimuleren.

Het gaat dus al fout bij je aanname dat we geen invloed op het klimaat hebben. Ja het klimaat veranderd altijd....dat is zeker waar. Dat komt dan ook door bepaalde invloeden, zoals gassen. Dat was al voor de mensheid zo. Maar ja als we die gassen enzo zelf blijven maken met grote hoeveelheden dan hebben daar toch invloed op? Dus laten we dan proberen juist die invloed aan te pakken, want die invloed verandert het. De planeet gaat prima, maar de mensheid zijn we allemaal. We proberen nu juist met elkaar te praten, en dan gaan een paar onderbuikers met oogkleppen alle intenties de kop indrukken. En dat ga jij dan nog ook eens aanmoedigen.

En zo blijft men tegen jou uitleggen dat je het een en ander overslaat. En zo blijf jij onzin uitkramen op basis van een bekrompen aanname.
Klinkklare onzin. Die klimaatsveranderingen zijn al aan de gang en niet meer te stoppen.

Investeer dan geld in betere dijken, de bouw van eigen energievoorzieningen zoals een nieuwe kerncentrale en doe iets aan infrastructuur en grensbewaking.

Maar het malle idee om iedereen straks in een elektrisch autootje te laten rijden en dan hopen op iets beters. Nee, gaat niet gebeuren.
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:44:30 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171374022
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Klinkklare onzin. Die klimaatsveranderingen zijn al aan de gang en niet meer te stoppen.

Investeer dan geld in betere dijken, de bouw van eigen energievoorzieningen zoals een nieuwe kerncentrale en doe iets aan infrastructuur en grensbewaking.

Maar het malle idee om iedereen straks in een elektrisch autootje te laten rijden en dan hopen op iets beters. Nee, gaat niet gebeuren.
Stop nu eens met liegen! Het gaat veel verder dan dat. Dus nu gaat het om een windmolentje en een elektrisch autootje...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171374084
Opwarming werkt cumulatief. Dat betekent de gevolgen ook cumulatief zijn. Het is dus zeker zinvol om naast het treffen van maatregelen tegen de opwarming, ook maatregelen te treffen om niet meer schadelijke gassen in de atmosfeer te helpen.

Het is niet het één of het ander. Er wordt ook nergens gesteld dat, als je iedereen elektrisch laat rijden of windmolens plaatst, je dan geen maatregelen meer hoeft te treffen tegen opwarming.
pi_171374097
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Klinkt allemaal heel leuk en aardig maar ik lees nergens het alternatief. De klimaatverandering zet door. Dat veranderd echt niet met een windmolentje meer of minder. Dat betekent dat bepaalde regio's die er nu al de gevolgen van ondervinden straks nog méér gevolgen gaan krijgen.

Biedt een bevolkingsgroei en de onvermijdelijke immigratiestromen naar welvarende regio's dan de oplossing? Natuurlijk niet. De mensheid groeit uit zijn voegen en iedereen wil een stuk van de koek. Goedschiks of kwaadschiks. Daarbij zullen vele het leven laten en bovendien staat het voortbestaan van die welvarende regio's (met al hun ingevoerde milieu maatregelingen ten spijt) op het spel.

Kijk alleen al naar de situatie van vandaag de dag. Daar wordt je niet vrolijk van. Dat wordt straks met de factor 10 verhoogd. Waar blijf je dan met al die mooie idealen? Ik dacht dat we naar 'wir schaffen das' toch wel iets zouden moeten hebben geleerd. Dit dwaze milieu-idealisme vertroebelt het gezonde verstand. Geld wordt opnieuw in een bodemloze put gegooid en de burger wordt verder uitgemolken. En voor wat? Om over tien jaar opnieuw tot de conclusie te komen dat het toch beter zou zijn geweest om die kerncentrale te bouwen? Of de dijken iets beter te verstevigen?
Het is natuurlijk al een eersteklas drogreden om te stellen dat niet-werkend beleid maar moet worden uitgevoerd omdat er geen alternatieven zijn.
Daarnaast is Afrika vrij irrelevant waar het op CO2 uitstoot aankomt. De uitstoot per Amerikaan is pakweg 80x die van een Tanzaniaan. Je oplossing is dus ook nog eens verkeerd.
Daar komt dan nog weer bij dat er een sterke reductie van uitstoot nodig is. Dat geeft al aan welke richting er noodzakelijk is, namelijk de uitstoot per inwoner in veel landen sterk verlagen.
De afvlakking in China liet Cynicus al zien. Het is prima mogelijk om een energietransitie te maken. En in veel landen om geopolitieke redenen en omwille van zaken als het terugdringen van smog ook gewoon noodzakelijk.

Het probleem is dat je je eigen ideeën van raciale suprematie een rationele kijk op de zaak laat vertroebelen. Afrika is geneuzel in de marge.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171374156
quote:
11s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:37 schreef Ludachrist het volgende:
Elzies zal dan toch wel kritisch moeten zijn op Donald in dit geval, lijkt mij, aangezien die er met de Mexico City Policy toch weer een beetje voor gezorgd heeft dat het geboortecijfer in Afrika zal groeien.
Cognitieve dissonantie is een essentieel onderdeel van dat soort gedachtegoed.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171374167
guardian twitterde op donderdag 01-06-2017 om 13:42:33 Nigel Farage is 'person of interest' in FBI investigation into Trump and Russia https://t.co/tvEoaWkgIL reageer retweet
pi_171374219
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Stop nu eens met liegen! Het gaat veel verder dan dat. Dus nu gaat het om een windmolentje en een elektrisch autootje...
Nee, ik lieg niet want het maakt wel degelijk een onderdeel uit van dit verdrag.

Nogmaals, wie kan dit straks allemaal betalen? Wie zorgt ervoor dat straks alle burgers gratis zonnepanelen hebben op hun dak en een elektrische oplaadpaal in zijn voortuin?

Wie betaald die 100 miljard in die milieu-pot?

Wie gaat voor dat geld zonnepanelen bouwen in veelal oorlogsgebieden in Afrika. Waar straks de pleuris nog veel harder uitbreekt.

Wie? Juist wij burgers kunnen hiervoor opdraaien. Miljarden euro ophoesten voor een idealistisch waanidee. Miljarden die we beter in eigen land kunnen steken zoals de versterking van onze dijken (want zeespiegel gaat toch stijgen) als de bouw van een kerncentrale zodat we straks niet meer energieafhankelijk zijn van anderen. Versteviging van onze grenzen en een beheersing van onze infrastructuur.

Maar in plaats daarvan roepen milieu-idealisten, wij draaien de thermostaat wel eventjes omlaag terwijl de kolencentrales in Amerika vrolijk doorpuffen. Wie is hier nu knettergek?
pi_171374229
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Cognitieve dissonantie is een essentieel onderdeel van dat soort gedachtegoed.
Dat, en uiterst selectief lezen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:57:13 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171374315
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee, ik lieg niet want het maakt wel degelijk een onderdeel uit van dit verdrag.

Nogmaals, wie kan dit straks allemaal betalen? Wie zorgt ervoor dat straks alle burgers gratis zonnepanelen hebben op hun dak en een elektrische oplaadpaal in zijn voortuin?

Wie betaald die 100 miljard in die milieu-pot?

Wie gaat voor dat geld zonnepanelen bouwen in veelal oorlogsgebieden in Afrika. Waar straks de pleuris nog veel harder uitbreekt.

Wie? Juist wij burgers kunnen hiervoor opdraaien. Miljarden euro ophoesten voor een idealistisch waanidee. Miljarden die we beter in eigen land kunnen steken zoals de versterking van onze dijken (want zeespiegel gaat toch stijgen) als de bouw van een kerncentrale zodat we straks niet meer energieafhankelijk zijn van anderen. Versteviging van onze grenzen en een beheersing van onze infrastructuur.

Maar in plaats daarvan roepen milieu-idealisten, wij draaien de thermostaat wel eventjes omlaag terwijl de kolencentrales in Amerika vrolijk doorpuffen. Wie is hier nu knettergek?
Nu is het ineens een onderdeel? Oke, ik ben klaar met praten met je. Je blijft het doen, je bent er nu al genoeg op gewezen.

Eerst was het maar een windmolen. Toen ook nog een autootje en nu blijkt er dus al meer te zijn. Dus je liegt.

En een beetje betalen tegenover mensen steriliseren. Het is nogal wat en denk maar niet dat dat dan wel goedkoop is.

Ik krijg het idee dat het je meer om de Afrikanen te doen is dan om de mensheid.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:58:46 #197
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171374347
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:51 schreef Netflixed het volgende:
guardian twitterde op donderdag 01-06-2017 om 13:42:33 Nigel Farage is 'person of interest' in FBI investigation into Trump and Russia https://t.co/tvEoaWkgIL reageer retweet
Hm. Ja... https://www.buzzfeed.com/marieleconte/wait-what
pi_171374358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:51 schreef Netflixed het volgende:
guardian twitterde op donderdag 01-06-2017 om 13:42:33 Nigel Farage is 'person of interest' in FBI investigation into Trump and Russia https://t.co/tvEoaWkgIL reageer retweet
Niet geheel verrassend, maar de rabbit hole gaat dus blijkbaar nog iets dieper. Dan zal t.z.t. ook wel uitkomen dat WikiLeaks en Rusland toch iets chummier zijn dan ze zelf beweren.
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:04:31 #199
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171374515
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:51 schreef Netflixed het volgende:
guardian twitterde op donderdag 01-06-2017 om 13:42:33 Nigel Farage is 'person of interest' in FBI investigation into Trump and Russia https://t.co/tvEoaWkgIL reageer retweet
Ah wederom een Europese populist/anti-EU politicus wiens banden met het Kremlin wel erg warm zijn.
pi_171374663
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nu is het ineens een onderdeel? Oke, ik ben klaar met praten met je. Je blijft het doen, je bent er nu al genoeg op gewezen.

Eerst was het maar een windmolen. Toen ook nog een autootje en nu blijkt er dus al meer te zijn. Dus je liegt.

En een beetje betalen tegenover mensen steriliseren. Het is nogal wat en denk maar niet dat dat dan wel goedkoop is.

Ik krijg het idee dat het je meer om de Afrikanen te doen is dan om de mensheid.
Geboortebeperking heeft niets met kleur of afkomst te maken. Jij ziet mensen liever levend verbranden in een oververhitte zon, liefst in armoede en geweld.

Zet onbeperkt hier de grenzen open en denkt dat de gemeenschappelijk koek nooit zal overgaan. Laat staan dat men wil stelen uit de koekjestrommel.

Dat denk jij met een zonnepaneeltje en een elektrische oplaadpaal te bereiken inclusief een dosis naïef idealisme. De kolenmijnwerkers in Amerika lachen je keihard uit. Zij hebben weer werk wat hun president eerder beloofde.

Ik gebruik mijn belastingcenten liever voor investeringen in eigen land. Dat mag best duurzame technologie zijn maar kernenergie is nu nodig is voordat duurzaamheid tot de massa behoort. Dat lukt niet in deze steeds onstabielere wereld. Dus ik zie niks in die gezamenlijke milieu-pot waar iedere keer 100 miljard in verdwijnt.

Geboortebeperking als keuze, geen dwang maar wel met een positief financieel vooruitzicht. Het is zeker de moeite waard dit rationeel en zonder emotie eens te bespreken met die desbetreffende regio's. Deze Aarde kan geen acht miljard mensen aan. Dat worden er straks 10 tot 15 miljard. In zo'n wereld wil niemand leven. Dat wordt de hel.
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:10:17 #201
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171374682
Oeh, Elzies is weer terug :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171374709
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ah wederom een Europese populist/anti-EU politicus wiens banden met het Kremlin wel erg warm zijn.
wordt het niet eens tijd om onze eigen populisten hier in Nederland hier eens te onderzoeken. en dan bedoel ik Baudet, Geenpeil en Wilders en dat soort gasten.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:11:46 #203
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171374712
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:18:08 #204
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171374849
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:11 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

wordt het niet eens tijd om onze eigen populisten hier in Nederland hier eens te onderzoeken. en dan bedoel ik Baudet, Geenpeil en Wilders en dat soort gasten.
Het is jammer dat het de politiek maar niet lukt om geldstromen inzichtelijk te maken. Sommige partijen doen het braaf, maar anderen laten bijna niks los.

In de tijd van het referendum was er waarschijnlijk wel sprake van beïnvloeding door Russen. Ook de SP (Harry van Bommel volgens NYT) deed hier aan mee trouwens.
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:23:00 #205
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171374969
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Geboortebeperking heeft niets met kleur of afkomst te maken. Jij ziet mensen liever levend verbranden in een oververhitte zon, liefst in armoede en geweld.

Zet onbeperkt hier de grenzen open en denkt dat de gemeenschappelijk koek nooit zal overgaan. Laat staan dat men wil stelen uit de koekjestrommel.

Dat denk jij met een zonnepaneeltje en een elektrische oplaadpaal te bereiken inclusief een dosis naïef idealisme. De kolenmijnwerkers in Amerika lachen je keihard uit. Zij hebben weer werk wat hun president eerder beloofde.

Ik gebruik mijn belastingcenten liever voor investeringen in eigen land. Dat mag best duurzame technologie zijn maar kernenergie is nu nodig is voordat duurzaamheid tot de massa behoort. Dat lukt niet in deze steeds onstabielere wereld. Dus ik zie niks in die gezamenlijke milieu-pot waar iedere keer 100 miljard in verdwijnt.

Geboortebeperking als keuze, geen dwang maar wel met een positief financieel vooruitzicht. Het is zeker de moeite waard dit rationeel en zonder emotie eens te bespreken met die desbetreffende regio's. Deze Aarde kan geen acht miljard mensen aan. Dat worden er straks 10 tot 15 miljard. In zo'n wereld wil niemand leven. Dat wordt de hel.
Dikgedrukt= aanname. Onderstreept is een probleem alleen maar kijken vanuit geld.(terwijl je oplossing ook gewoon geld kost).

Kolenmijnwerkers hebben door Trump weer werk? Och wat zullen ze blij zijn alle longetjes weer te verzieken en minder oud te worden.

En jouw belastingcenten?

Dit ben jij in het kort:

- "Klimaatverandering bestaat niet"
- "Klimaatverandering gaat toch door"
- "Beperking ervan kost mij teveel geld"
- "In Afrika zijn ze met zoveel en zo arm, ga daar maar mensen steriliseren"
- "Nou niet steriliseren, maar stimuleren met geld"

En wie gaat dat betalen?

Met je koekjestrommel. Je wilt niets aan het klimaat doen en bent bang dat je straks iets minder geld hebt, want delen wil je niet. Je hebt het natuurlijk al zo slecht. Maar nee hoor laat andere mensen er maar wat aan doen. Het gaat je niet om de huidskleur, maar gaat het je misschien over hoe nuttig deze Afrikanen voor jou zijn?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171375350
Och, ik geloof best dat Elzies het slecht heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:43:45 #207
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171375399
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
Och, ik geloof best dat Elzies het slecht heeft.
Het is dan ook knap warm op zo'n zolderkamertje met dit weer.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:44:39 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171375416
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het is dan ook knap warm op zo'n zolderkamertje met dit weer.. :')
_O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:46:00 #209
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171375435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:23 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dikgedrukt= aanname. Onderstreept is een probleem alleen maar kijken vanuit geld.(terwijl je oplossing ook gewoon geld kost).

Kolenmijnwerkers hebben door Trump weer werk? Och wat zullen ze blij zijn alle longetjes weer te verzieken en minder oud te worden.

En jouw belastingcenten?

Dit ben jij in het kort:

- "Klimaatverandering bestaat niet"
- "Klimaatverandering gaat toch door"
- "Beperking ervan kost mij teveel geld"
- "In Afrika zijn ze met zoveel en zo arm, ga daar maar mensen steriliseren"
- "Nou niet steriliseren, maar stimuleren met geld"

En wie gaat dat betalen?

Met je koekjestrommel. Je wilt niets aan het klimaat doen en bent bang dat je straks iets minder geld hebt, want delen wil je niet. Je hebt het natuurlijk al zo slecht. Maar nee hoor laat andere mensen er maar wat aan doen. Het gaat je niet om de huidskleur, maar gaat het je misschien over hoe nuttig deze Afrikanen voor jou zijn?
Als je olie blijft gebruiken gaat je geld hoe dan ook richting Afrika (de Arabische landen zijn er deel van)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_171375542
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als je olie blijft gebruiken gaat je geld hoe dan ook richting Afrika (de Arabische landen zijn er deel van)
Pssst, topografienazi hier; die horen bij Azië.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:52:10 #211
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171375563
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Pssst, topografienazi hier; die horen bij Azië.
Niet alle oliestaten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 14:52:21 #212
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171375569
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als je olie blijft gebruiken gaat je geld hoe dan ook richting Afrika (de Arabische landen zijn er deel van)
Daarom kolen in plaats van met een Tesla rondrijden! Jobs! Jobs!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171375576
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Pssst, topografienazi hier; die horen bij Azië.
Pssst, landen als Libië en Egypte worden tot de Arabische wereld gerekend.
pi_171375696
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Pssst, landen als Libië en Egypte worden tot de Arabische wereld gerekend.
-O- :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171375735
Om het goed te maken:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 01-06-2017 om 13:05:21 The big story is the "unmasking and surveillance" of people that took place during the Obama Administration. reageer retweet
:') Wat een debiel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171375748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:23 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dit ben jij in het kort:

- "Klimaatverandering bestaat niet"
- "Klimaatverandering gaat toch door"
- "Beperking ervan kost mij teveel geld"
- "In Afrika zijn ze met zoveel en zo arm, ga daar maar mensen steriliseren"
- "Nou niet steriliseren, maar stimuleren met geld"

En wie gaat dat betalen?

Met je koekjestrommel. Je wilt niets aan het klimaat doen en bent bang dat je straks iets minder geld hebt, want delen wil je niet. Je hebt het natuurlijk al zo slecht. Maar nee hoor laat andere mensen er maar wat aan doen. Het gaat je niet om de huidskleur, maar gaat het je misschien over hoe nuttig deze Afrikanen voor jou zijn?
Klimaatverandering louter veroorzaakt door toedoen van de mens zelf is nog steeds niet onomstotelijk bewezen. Op Mars stijgt ook de temperatuur en daar staan geen rokende fabrieken. Dus misschien is dit plaatje veel groter en omvangrijker dan men denkt.

Verder sluit ik mede-toedoen van de mens niet uit. Maar klimaatsveranderingen zijn al zo oud als de Aarde zelf is en dit gebeurde allang voordat de eerste mens hier rondliep.

Verder is de klimaatsverandering (die al is begonnen) onomkeerbaar. Mensen die het tegenovergestelde beweren liegen. Ze kunnen hun claims niet hardmaken. Dan ben ik inderdaad sceptisch over een zogenaamde gezamenlijke milieu- pot waar iedere keer 100 miljard in verdwijnt, zogenaamd om in Afrika zonnepanelen te gaan bouwen. Wie is hier nu Gekke Henkie? We weten allemaal waar dergelijke potjes met geld eindigen. Nooit waarvoor het echt bedoeld is. Dan geef ik iemand als Trump geen ongelijk niet aan deze farce te willen meedoen.

Verder staat duurzame energie voor de massa nog mijlenver weg. Dus zal je een ander schoon alternatief moeten verzinnen en dat is kernenergie. Met de huidige technologie een stuk veiliger. Als overgangsperiode is dit nodig anders wordt Nederland afhankelijk van anderen. En dat kost opnieuw weer veel geld die we juist met eigen kerncentrales zouden kunnen binnen harken.

Verder biedt je me nergens een goed alternatief voor een overbevolkte wereld. Feit blijft overeind staan dat onze grondstoffen als onze zoetwatervoorziening niet onbeperkt kunnen worden gebruikt. Het wordt dus een onaangename wereld als men om energievoorziening, voedsel, zoet drinkwater en welvaart moet gaan strijden. Want de koek raakt een keer op en dan zal men gaan vechten voor de kruimels die overblijven. Als je met geboortebeperking enigszins hieraan kunt bijdragen zie ik het probleem niet. Ik had het ook over een maximum-quote in Westerse landen, dus die zullen er vroeg of laat ook aan moeten geloven. Nogmaals, heeft niets met kleur of afkomst te maken. Dit is puur op rationele wijze het werkelijke probleem aankaarten.
pi_171375803
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:03 schreef Elzies het volgende:

[..]
Verder sluit ik mede-toedoen van de mens niet uit. Maar klimaatsveranderingen zijn al zo oud als de Aarde zelf is en dit gebeurde allang voordat de eerste mens hier rondliep.
Vroeger vlogen er geen vliegtuigen in gebouwen dus nu kunnen er nog steeds geen vliegtuigen in gebouwen vliegen. Dat is ongeveer jouw niveau.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171375815
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vroeger vlogen er geen vliegtuigen in gebouwen dus nu kunnen er nog steeds geen vliegtuigen in gebouwen vliegen. Dat is ongeveer jouw niveau.
De vliegtuigvergelijking. _O-

Die is zwak hoor. :)
pi_171375834
Die vergelijking met Mars is toch wel tamelijk briljant.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171375847
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

De vliegtuigvergelijking. _O-

Die is zwak hoor. :)
Net als: Vroeger waren er geen mensen, dus nu kunnen mensen nog steeds niks uithalen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171375855
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
Die vergelijking met Mars is toch wel tamelijk briljant.
En - letterlijk - vergezocht.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 juni 2017 @ 15:09:14 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171375859
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:03 schreef Elzies het volgende:
Klimaatverandering louter veroorzaakt door toedoen van de mens zelf is nog steeds niet onomstotelijk bewezen. Op Mars stijgt ook de temperatuur en daar staan geen rokende fabrieken. Dus misschien is dit plaatje veel groter en omvangrijker dan men denkt.
...

Hier houdt het toch al op? Jij wilt niet eens echt praten, je blijft jezelf maar wegzetten als een wereldvreemd persoon.

Ja natuurlijk doet de natuur zijn ding. En in het verleden is deze planeet genoeg jaren onbewoonbaar geweest, onder anderen door bepaalde gassen. Nee die waren niet van ons, nee. Maar als we dus zelf die gassen in de lucht gaan uitstoten in grote massa's, dan creeeren we diezelfde situatie toch? Heb je bijvoorbeeld in China wel eens gezien (bijvoorbeeld in kolenmijnen en de lucht in de steden) wat het met je gezondheid doet? Lekker doorgaan, het ligt aan de derde wereldlanden. Stel je voor dat het je wat zou kosten zeg.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 15:09:56 #223
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171375868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
Die vergelijking met Mars is toch wel tamelijk briljant.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171375940
Het is een beetje van hetzelfde niveau als stellen dat we niet bijna al het leven op aarde kunnen uitroeien door het volledige kernwapenarsenaal te lanceren omdat het leven in het verleden wel eens grotendeels is uitgeroeid door een meteorietinslag.
Het is een vrij onnozele drogreden om te stellen dat omdat A leidt tot C, B niet tot C kan leiden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171376069
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

...

Hier houdt het toch al op? Jij wilt niet eens echt praten, je blijft jezelf maar wegzetten als een wereldvreemd persoon.

Ja natuurlijk doet de natuur zijn ding. En in het verleden is deze planeet genoeg jaren onbewoonbaar geweest, onder anderen door bepaalde gassen. Nee die waren niet van ons, nee. Maar als we dus zelf die gassen in de lucht gaan uitstoten in grote massa's, dan creeeren we diezelfde situatie toch? Heb je bijvoorbeeld in China wel eens gezien (bijvoorbeeld in kolenmijnen en de lucht in de steden) wat het met je gezondheid doet? Lekker doorgaan, het ligt aan de derde wereldlanden. Stel je voor dat het je wat zou kosten zeg.
We hebben het hier over twee onderwerpen:

a) Is deze snelle klimaatsverandering louter door toedoen van de mens of spelen andere voor ons nog onbekende factoren een rol? Ik geloof best dat uitstoot een rol speelt maar dat verklaart niet het gegeven dat op onze buurplaneet ook de temperatuur licht stijgt. Heeft het misschien te maken met verhoogde zonneactiviteit? We weten het niet zeker.

b) Is deze klimaatsverandering te keren? Het antwoord daarop is volmondig nee. Het proces is namelijk al bezig. De mens kan veel maar blijft ondergeschikt aan de grollen en grillen van Moeder Natuur.

Dan kom ik toch terug op punt c)

Fabrieken doen aan uitstoot maar koeienscheten beschadigen ook onze ozonlaag. Hoe meer mensen hoe meer veeteelt en hoe los je dat weer op? Juist door minder vraag naar vlees, dus door minder mensen op de wereld.

Kortom, overbevolking en de groei van nieuwe mensen is hier het werkelijke probleem in combinatie met de klimaatverandering. Dat betekent een hernieuwde infrastructuur, energievoorziening, geboortebeperking, duidelijk afgebakende grenzen. Anders wordt het hel. Mensen worden beesten of laten zich aansturen tot beestachtig gedrag als hun eerste levensbehoeften niet meer voorradig zijn.
pi_171376151
Is dit het klimaatveranderings- danwel rassenleertopic, Elzies?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171376189
Geboortebeperking voor koeien dus, hoor ik, met dat geruft van ze.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_171376217
quote:
5s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:26 schreef Ludachrist het volgende:
Is dit het klimaatveranderings- danwel rassenleertopic, Elzies?
Heb jij ergens het woord ras gelezen?
  donderdag 1 juni 2017 @ 15:31:56 #229
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171376243
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

We hebben het hier over twee onderwerpen:

a) Is deze snelle klimaatsverandering louter door toedoen van de mens of spelen andere voor ons nog onbekende factoren een rol? Ik geloof best dat uitstoot een rol speelt maar dat verklaart niet het gegeven dat op onze buurplaneet ook de temperatuur licht stijgt. Heeft het misschien te maken met verhoogde zonneactiviteit? We weten het niet zeker.

b) Is deze klimaatsverandering te keren? Het antwoord daarop is volmondig nee. Het proces is namelijk al bezig. De mens kan veel maar blijft ondergeschikt aan de grollen en grillen van Moeder Natuur.

Dan kom ik toch terug op punt c)

Fabrieken doen aan uitstoot maar koeienscheten beschadigen ook onze ozonlaag. Hoe meer mensen hoe meer veeteelt en hoe los je dat weer op? Juist door minder vraag naar vlees, dus door minder mensen op de wereld.

Kortom, overbevolking en de groei van nieuwe mensen is hier het werkelijke probleem in combinatie met de klimaatverandering. Dat betekent een hernieuwde infrastructuur, energievoorziening, geboortebeperking, duidelijk afgebakende grenzen. Anders wordt het hel. Mensen worden beesten of laten zich aansturen tot beestachtig gedrag als hun eerste levensbehoeften niet meer voorradig zijn.
Nergens zeg ik dat het louter door mensen komt en nergens lever jij bewijs dat het onontkeerbaar is.

Nu ben ik echt klaar met je. Slaap lekker verder, meneer Cartman.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 1 juni 2017 @ 15:55:28 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171376665
Volgens IPCC AR5 10.5 is dit de kans verdeling op het percentage opwarming door mensen veroorzaakt na 1950:



We kunnen natuurlijk ook onwetenschappelijke bloggers geloven, maar na keer op keer betrapt te zijn op leugens en omdat het doorgaans hobbyisten of ideologen zijn lijkt me dat onverstandig.

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 01-06-2017 16:00:34 ]
  donderdag 1 juni 2017 @ 15:56:53 #231
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171376701
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
En alweer blijkt Flynn onfris bezig geweest te zijn:
Ex-CIA chief Woolsey: Flynn offered me job as CIA director

[..]

Maar hij heeft niets verkeerd gedaan en ik zou hem eigenlijk niet hebben moeten ontslaan hoor :) :). Aldus de oranje mafkees in het Witte Huis.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:07:50 #232
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171376916
quote:
Vladimir Putin Hints at Russian Role in Hacking of U.S. Election
MOSCOW — Shifting away from his previous blanket denials of Russian involvement in cyberattacks last year to help the presidential campaign of Donald J. Trump, President Vladimir V. Putin of Russia denied any state role on Thursday but said that “patriotically minded” private Russian hackers could have been involved. (New York Times).
pi_171376926
quote:
8s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:07 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Gvd, die wilde ik net plaatsen. :'( :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:09:41 #234
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171376946
quote:
8s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gvd, die wilde ik net plaatsen. :'( :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 1 juni 2017 @ 16:14:38 #235
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171377030
Het blijft lachen met Trump

quote:
WASHINGTON — President Trump has given at least 16 White House staff members dispensation to work on policy matters they handled while employed as lobbyists or to interact with their former colleagues in private-sector jobs, according to records released late Wednesday.

https://www.nytimes.com/2(...)-administration.html
Drain the swamp _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:16:21 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171377052
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:14 schreef Tijger_m het volgende:
Het blijft lachen met Trump

[..]

Drain the swamp _O-
Waaronder Conway..
En nog zo wat bekenden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 16:18:17 #237
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171377091
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:14 schreef Tijger_m het volgende:
Het blijft lachen met Trump

[..]

Drain the swamp _O-
Ja, nee, kijk, het zit natuurlijk zo en Obama en haar emails en wegens de overbevolking op Mars en hij heeft het ook niet gezegd, en daarbij liberal tears!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:22:29 #238
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171377151
Nog wat achtergrond en opinie:
quote:
A History of Secret U.S. Channels, From Jefferson to Kushner
WASHINGTON — There was Robert F. Kennedy’s still-mysterious phone call with an Izvestia correspondent, actually a Soviet spy, on Dec. 1, 1960, signaling that his brother, the president-elect, wanted to change the nature of the United States’ relationship with its Cold War adversary. It wasn’t exactly a success: First came the Bay of Pigs, then the Cuban missile crisis. (New York Times).
quote:
A Vision of Trump at War. How the President Could Stumble Into Conflict
Just a few months into the Trump administration, it still isn’t clear what course the president’s foreign policy will ultimately take. What is clear, however, is that the impulsiveness, combativeness, and recklessness that characterized Donald Trump’s election campaign have survived the transition into the presidency. Since taking office, Trump has continued to challenge accepted norms, break with diplomatic traditions, and respond to perceived slights or provocations with insults or threats of his own. The core of his foreign policy message is that the United States will no longer allow itself to be taken advantage of by friends or foes abroad. After decades of “losing” to other countries, he says he is going to put “America first” and start winning again. (Foreign Affairs).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Is America Still Safe for Democracy? Why the United States Is in Danger of Backsliding
The election of Donald Trump as president of the United States—a man who has praised dictators, encouraged violence among supporters, threatened to jail his rival, and labeled the mainstream media as “the enemy”—has raised fears that the United States may be heading toward authoritarianism. While predictions of a descent into fascism are overblown, the Trump presidency could push the United States into a mild form of what we call “competitive authoritarianism”—a system in which meaningful democratic institutions exist yet the government abuses state power to disadvantage its opponents. (Foreign Affairs).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:22:45 #239
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171377155
quote:
The Liberal Order Is Rigged. Fix It Now or Watch It Wither
Prior to 2016, debates about the global order mostly revolved around its structure and the question of whether the United States should actively lead it or should retrench, pulling back from its alliances and other commitments. But during the past year or two, it became clear that those debates had missed a key point: today’s crucial foreign policy challenges arise less from problems between countries than from domestic politics within them. That is one lesson of the sudden and surprising return of populism to Western countries, a trend that found its most powerful expression last year in the United Kingdom’s decision to leave the EU, or Brexit, and the election of Donald Trump as U.S. president. (Foreign Affairs).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 17:55:34 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171378958
http://www.politico.com/s(...)from-tel-aviv-239021

Trump gaat de ambassade toch maar niet naar Jerusalem verhuizen. Wat een verrader!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 1 juni 2017 @ 18:08:51 #241
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171379197
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 17:55 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)from-tel-aviv-239021

Trump gaat de ambassade toch maar niet naar Jerusalem verhuizen. Wat een verrader!
Tja, had Bennie maar meer moeten betalen aan de familie, he? Zo gaat dat ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171379198
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 17:55 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)from-tel-aviv-239021

Trump gaat de ambassade toch maar niet naar Jerusalem verhuizen. Wat een verrader!
Wel verhuizen zo weer zo policor van 'm zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 18:31:12 #243
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171379644
Nou ja, het was toch maar een dingetje van Pence.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171379751
Nog een stukje over de interne strijd in het Witte Huis omtrent het Parijs akkoord:
http://www.politico.com/s(...)ate-agreement-239008
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171379800
Zouden ze in geloof 1933 ook gelachen hebben?
pi_171380701
trump wil dat amerika weer eigen producten gaat maken in plaats van alles importeren maar zijn eigen dochter laat al die dure kleding en schoenen gewoon door kindjes in China maken en zijn eigen bedrijven doen zaken met allerlei russische ondernemingen. daar hoor je m dan weer niet over, die vuile hypocriet.
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:31:56 #247
396364 Stofzuigerslang
Zo, dat is lang! Stofzuigersla
pi_171380877
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:23 schreef FlipjeHolland het volgende:
trump wil dat amerika weer eigen producten gaat maken in plaats van alles importeren maar zijn eigen dochter laat al die dure kleding en schoenen gewoon door kindjes in China maken en zijn eigen bedrijven doen zaken met allerlei russische ondernemingen. daar hoor je m dan weer niet over, die vuile hypocriet.
De man is 1 grote leugen, en op de 1 of andere manier heeft hij fanboys. En dan zien hem als 1 van hen, terwijl hij juist het probleem is. Een rijke gek, met waanideeën. Fake news of niet, je hoeft maar 1 tweet of interview te bekijken en het is zo duidelijk!

En zelfs hier (vooral FP Fok) zijn er mensen die hem tot op het meest domme verdedigen. Die zien de wereld graag branden, denk ik.

Het idee: President is gekozen en nu niet meer kritisch zijn is gevaarlijke shit. Facisme in 2017.
pi_171380923
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:31 schreef Stofzuigerslang het volgende:

[..]

De man is 1 grote leugen, en op de 1 of andere manier heeft hij fanboys. En dan zien hem als 1 van hen, terwijl hij juist het probleem is. Een rijke gek, met waanideeën. Fake news of niet, je hoeft maar 1 tweet of interview te bekijken en het is zo duidelijk!

En zelfs hier (vooral FP Fok) zijn er mensen die hem tot op het meest domme verdedigen. Die zien de wereld graag branden, denk ik.

Het idee: President is gekozen en nu niet meer kritisch zijn is gevaarlijke shit. Facisme in 2017.
Ik ben het er niet mee eens, dus is het facisme teksten :')
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:34:27 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171380939
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:23 schreef FlipjeHolland het volgende:
trump wil dat amerika weer eigen producten gaat maken in plaats van alles importeren maar zijn eigen dochter laat al die dure kleding en schoenen gewoon door kindjes in China maken en zijn eigen bedrijven doen zaken met allerlei russische ondernemingen. daar hoor je m dan weer niet over, die vuile hypocriet.
Hij laat Trump-kleding en MAGA-merchandise ook in China maken.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171380982
Als je bewijs wilt dat Trump hypocriet is hoef je alleen maar zijn tweets voor 20 januari 2017 te vergelijken met zijn daden sindsdien.. Daar kan toch geen discussie over bestaan.
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:36:53 #251
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_171380992
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:14 schreef Tijger_m het volgende:
Het blijft lachen met Trump

[..]

Drain the swamp _O-
quote:
Trump has granted more lobbyist waivers in 4 months than Obama did in 8 years

https://www.vox.com/2017/6/1/15723994/trump-ethics-waivers
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:37:40 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171381010
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik ben het er niet mee eens, dus is het facisme teksten :')
1. Dat is geen correcte Nederlandse zin;
2. Ik zie in de post waar je op reageert nergens het woord "fascisme" staan, noch een omschrijving die er op duidt dat men op fascisme doelt;
3. Stop eens wat moeite in een inhoudelijke argumentatie ipv bovenstaande onzinpost.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 01-06-2017 19:53:17 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171381025
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:31 schreef Stofzuigerslang het volgende:

[..]

De man is 1 grote leugen, en op de 1 of andere manier heeft hij fanboys. En dan zien hem als 1 van hen, terwijl hij juist het probleem is. Een rijke gek, met waanideeën. Fake news of niet, je hoeft maar 1 tweet of interview te bekijken en het is zo duidelijk!

En zelfs hier (vooral FP Fok) zijn er mensen die hem tot op het meest domme verdedigen. Die zien de wereld graag branden, denk ik.

Het idee: President is gekozen en nu niet meer kritisch zijn is gevaarlijke shit. Facisme in 2017.
de man is een narcist. neemt geen verantwoordelijkheid en schuift alles af op een ander. obama, clinton, comey, de pers, duitsland... iedereen die kritisch is. hij wil zo graag dat mensen hem aardig vinden en begint steeds meer om zich heen te slaan. hij heeft ook geen verstand van zaken doen, want dat liet hij altijd over aan zijn onderdanen. hij zette alleen een krabbel. doet ie nu ook. trekt zich ook geen moer aan wat betreft veiligheid en zo. lekker je mond voorbij praten bij de russen, het hoofd van de fbi afschilderen als een idioot en nog meer van dat soort shit. die vent is een grap. clinton was ook niet best maar dan hadden we deze poppenkast iig niet gehad. als trump wordt afgezet krijgen we mike pence en die is zo mogelijk nog gevaarlijker. die is weet nl wel hoe je politiek moet bedrijven.

de front page moeten ze opdoeken. een zeer slecht uithangbord voor fok. jammer dat de leiding hier dat niet wil inzien. zelfs geen stijl is milder van toon tegenwoordig.
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:39:29 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171381052
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:36 schreef westwoodblvd het volgende:
Als je bewijs wilt dat Trump hypocriet is hoef je alleen maar zijn tweets voor 20 januari 2017 te vergelijken met zijn daden sindsdien.. Daar kan toch geen discussie over bestaan.
Tsja, sommige mensen weigeren helaas de realiteit onder ogen te zien. Doe je niks aan helaas, ze willen eea gewoon niet zien. Geen gebrek aan de oogjes en oortjes, gewoon onwil.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:40:05 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171381065
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:36 schreef Montov het volgende:

[..]


[..]

Verbaast het je?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171381189
trump haat obama en probeert alles wat hij destijds heeft gedaan terug te draaien. blinde haat. waarschijnlijk omdat obama hem toen zo heeft beledigt tijdens dat journalisten gala in 2011. trump never forgets.
pi_171381203
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tsja, sommige mensen weigeren helaas de realiteit onder ogen te zien. Doe je niks aan helaas, ze willen eea gewoon niet zien. Geen gebrek aan de oogjes en oortjes, gewoon onwil.
fake news! but... her e-mails!!!! democrats are just sore losers!!!!!
pi_171381235
Niveautje weer. :')

Leahy en Franken zeggen dat Sessions mogelijk meineed heeft gepleegd:
http://www.politico.com/s(...)ury-democrats-239024
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:58:33 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171381402
Dit helpt natuurlijk ook niet echt voor de beeldvorming: https://www.washingtonpos(...)4b4fe2dfc_story.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:08:15 #260
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171381568
De bullshitter der bullshitters in 2009:

  donderdag 1 juni 2017 @ 20:10:01 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171381606
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De bullshitter dear bullshitters in 2009:

[ afbeelding ]
:o :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171381643
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De bullshitter der bullshitters in 2009:

[ afbeelding ]
shut...komt ie nu pas uit het archief? ~O>
pi_171381646
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De bullshitter der bullshitters in 2009:

[ afbeelding ]
DIt moet Fake zijn toch?
Maar al vaak aangetoond dat hij zoooo hypocriet is, maar blijkbaar boeit dit de Trump supporters niks.
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:18:19 #264
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171381756
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

shut...komt ie nu pas uit het archief? ~O>
Hah nee. Kennelijk vorig jaar, al heb ik dat toen ook gemist... een senator herinnerde hem er aan blijkens dit artikel: http://www.businessinside(...)e-open-letter-2017-6
pi_171381950
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:32 schreef Nintex het volgende:
De familie Trump is al de hele dag aan het meestertrollen

[ afbeelding ]

realDonaldTrump twitterde op woensdag 31-05-2017 om 13:14:48 Kathy Griffin should be ashamed of herself. My children, especially my 11 year old son, Barron, are having a hard time with this. Sick! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 31-05-2017 om 12:09:22 Who can figure out the true meaning of "covfefe" ??? Enjoy! reageer retweet
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat hele "my children" slaat sowieso nergens op (want zo goed als allemaal volwassen). Muv Barron wellicht. Maar het is ZIJN taak het joch te beschermen en voor te bereiden op wat er kan gebeuren als pa NOG meer in de spotlights komt te staan
Hij heeft naast een 11 jarige zoon ook kleinkinderen die dat te zien krijgen op tv.

De trol is ondertussen ontslagen;

En: http://www.ad.nl/show/cnn-zet-kathy-griffin-op-straat-na-onthoofdingsfoto-trump~a4383f9c/
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:34:14 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171382095
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:26 schreef Eficaz het volgende:

[..]


[..]

Hij heeft naast een 11 jarige zoon ook kleinkinderen die dat te zien krijgen op tv.

De trol is ondertussen ontslagen;

En: http://www.ad.nl/show/cnn-zet-kathy-griffin-op-straat-na-onthoofdingsfoto-trump~a4383f9c/
Ja en? Net of Trump iets geeft om de gevoelens van anderen als hij iets uitkraamt. Bijvoorbeeld tegen ouders van een gedecoreerde omgekomen militair.

Dat ze ontslagen is, is al even bekend. Maar bedankt voor de open deur..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:37:18 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171382161
Anyway: die aankondiging om 21:00 uur (onze tijd), is dat een persco, een persbericht of een tweet?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:40:50 #268
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171382225
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:26 schreef Eficaz het volgende:

[..]


[..]

Hij heeft naast een 11 jarige zoon ook kleinkinderen die dat te zien krijgen op tv.

De trol is ondertussen ontslagen;

En: http://www.ad.nl/show/cnn-zet-kathy-griffin-op-straat-na-onthoofdingsfoto-trump~a4383f9c/
Ja, prima hoor, maar wel wat hypocriet om Ted Nugent een warm onthaal te geven na te 'grappen' dat Obama & co onthoofd moesten worden.
pi_171382351
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:26 schreef Eficaz het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft naast een 11 jarige zoon ook kleinkinderen die dat te zien krijgen op tv.

De trol is ondertussen ontslagen;

En: http://www.ad.nl/show/cnn-zet-kathy-griffin-op-straat-na-onthoofdingsfoto-trump~a4383f9c/
Lees anders dit artikel ook even :{

‘We were used, abused and exploited’

quote:
Victims of immigrant crime say they were taken advantage of by Trump and a nonprofit group backing him.

“We were used, abused and exploited, and what’s worse is that my son was used, abused and exploited and is still being used, abused and exploited,” said Brenda Sparks, a former Remembrance Project participant whose son Eric Zepeda died in September 2011 at age 22 after being struck while riding his motorcycle by a car driven by an undocumented immigrant.

“Trump used the Remembrance Project to get to us, and the Remembrance Project also used him,” said Sparks, who was among the so-called Angel Moms who Trump brought on stage at rallies and speeches to tell their stories, including at the August 2016 speech at which he laid out his hard-line immigration plan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_171382626
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anyway: die aankondiging om 21:00 uur (onze tijd), is dat een persco, een persbericht of een tweet?

Ik denk hier te zien
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:58:24 #271
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171382693
NYT zegt dat de V.S. eruit gaan stappen.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:02:07 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171382792
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171382813

stream van de ny times.. maar zal wel hetzelfde zijn lijkt me.
pi_171382840
Mooi weer daar. Dat kan hem nog van gedachte doen veranderen. Mooi weer, warm, ow my god de aarde warmt op.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:06:04 #275
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171382912
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De bullshitter der bullshitters in 2009:

[ afbeelding ]
Welke adviseur zou hem ditmaal van gedachten hebben doen veranderen?
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:06:06 #276
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171382915
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:58 schreef Nibb-it het volgende:
NYT zegt dat de V.S. eruit gaan stappen.
Net als elk andere outlet. Hoewel steeds met de caveat dat hij op het allerlaatste moment van gedachten nog zou kunnen wijzigen.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:06:36 #277
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171382927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:06 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Welke adviseur zou hem ditmaal van gedachten hebben doen veranderen?
Bannon, Pruitt...
pi_171382982
Ik zou het mooi vinden als veel bedrijven zich nu terug trekken uit de US, zoiets moet je gewoon niet pikken.
pi_171383017
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:06 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Welke adviseur zou hem ditmaal van gedachten hebben doen veranderen?
Zie het artikel dat ik een paar uur geleden postte.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:10:02 #280
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171383073
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zie het artikel dat ik een paar uur geleden postte.
Ik ga eens kijken, dank.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:10:52 #281
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171383099
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:07 schreef koemleit het volgende:
Ik zou het mooi vinden als veel bedrijven zich nu terug trekken uit de US, zoiets moet je gewoon niet pikken.
Ik hoop dat de EU en China overeenkomen een prijs te zetten op broeikasgassen en dat op landen die niet mee doen een grensaanpassing plaats mag vinden. Rusland wil dat best, want het drijft een grotere wig tussen de EU en de VS. Dan heb je alle grote machtsblokken buiten de VS om wel te pakken en is het moeilijk te zien hoe andere landen niet mee zouden willen doen.
pi_171383222
this is going to be huuuggggeeee!!!
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:16:06 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171383251
Zo, kan het vandaag nog meneer Trump?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171383302
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, kan het vandaag nog meneer Trump?
Vast nu van standpunt aan het veranderen, zodat ie kan zeggen dat de media Fake is en foute informatie verspreidt.

Zou een win-win zijn eigenlijk.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:20:02 #285
64792 Mryc
play me one more song
pi_171383352
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, kan het vandaag nog meneer Trump?
Trump laat mensen wachten, want Trump.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:22:21 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171383428
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:20 schreef Mryc het volgende:

[..]

Trump laat mensen wachten, want Trump.
In S-A duurde het iig ook onwijs lang ja.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:25:04 #287
64792 Mryc
play me one more song
pi_171383514
politicalwire twitterde op donderdag 01-06-2017 om 21:19:43 Trump hasn’t started his announcement yet because he’s too busy watching cable TV news reageer retweet
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:31:14 #288
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171383704
Amerika is terug, mensen.
pi_171383715
Ik kijk nu op CNN, Pence somt de heldendaden van Trump op _O-
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juni 2017 @ 21:32:10 #290
862 Arcee
Look closer
pi_171383731
Haha, Pence doet net alsof Trump iets goeds doet en de Republikeinen hier goed over nagedacht hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juni 2017 @ 21:33:05 #291
862 Arcee
Look closer
pi_171383756
Ik blijf het onwerkelijk vinden dat Trump aangekondigd wordt als president of the USA. Hij is nog steeds gewoon Trump.
  Redactie Games donderdag 1 juni 2017 @ 21:33:18 #292
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171383760
Tijd voor een carbon tax. Wie wil vervuilen, die moet bloeden.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 1 juni 2017 @ 21:34:00 #293
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171383788
Dat hele "het is vet erg wat er met terrorisme gebeurt enzo, echt stom"-toontje van Trump is wel een beetje matig :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:34:04 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171383790
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:26 schreef Eficaz het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft naast een 11 jarige zoon ook kleinkinderen die dat te zien krijgen op tv.

De trol is ondertussen ontslagen;

En: http://www.ad.nl/show/cnn-zet-kathy-griffin-op-straat-na-onthoofdingsfoto-trump~a4383f9c/
Ik vind dat je hier nogal PC doet. Sneeuwvlokjesgedrag.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171383813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:33 schreef Arcee het volgende:
Ik blijf het onwerkelijk vinden dat Trump aangekondigd wordt als president of the USA. Hij is nog steeds gewoon Trump.
Volgensmij is ie toch echt president hoor
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:34:59 #296
67174 Dos37
Come on Twente
pi_171383820
Wie klappen er zo uitbundig de journalisten :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juni 2017 @ 21:35:13 #297
862 Arcee
Look closer
pi_171383826
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Volgensmij is ie toch echt president hoor
Zeker.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:35:13 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171383827
Gatverdamme, slijmen en opscheppen.
En hijgaat aankondigen eruit te stappen (het akkoord).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171383837
man man man
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:35:38 #300
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171383845
Tough, new ethics rules _O_
pi_171383905
ok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')