abonnement Unibet Coolblue
pi_169741929



Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

*link naar bronnen/videos:
1. Partijkartel
2. Uitzichtloze euro
3. Eberhard van der Laan

Een uitgebreidere visie over o.a. de EU, onderwijs, veiligheid, overheidsfinanciën en immigratie vind je op www.forumvoordemocratie.nl/standpunten.

Verkiezingsprogramma: Op de website hier te vinden (PDF)







Baudet/Hiddema is Batman/Alfred
(she/her)
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:24:30 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169741995
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:21 schreef Fylax het volgende:

[..]

Maar als Baudet-aanhangers creatief worden dan doet ze huilie-huilie.

Hahahaha.
Dus heen en weer elkaar verrot schelden is wel prima, maar als je dan klaagt over schelden ben je slecht bezig?
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:25:52 #3
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169742026
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:25:56 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169742029
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:21 schreef Fylax het volgende:

[..]

Maar als Baudet-aanhangers creatief worden dan doet ze huilie-huilie.

Hahahaha.
Mja, de termen die zij naar haar hoofd geslingerd krijgt zijn ook wel over de top moet ik zeggen. Daar kan ik dan ook niet achter staan. :N
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:26:31 #5
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169742039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus heen en weer elkaar verrot schelden is wel prima, maar als je dan klaagt over schelden ben je slecht bezig?
Ja, dat is de intellectuele manier van debatteren waar Baudet en zijn volgelingen faam mee maken.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:27:12 #7
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169742055
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:25 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is leuk :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:30:43 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169742142
quote:
Ben wel even benieuwd naar je antwoord op mijn vraag.
Laffe huichelaar
pi_169742172
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ben wel even benieuwd naar je antwoord op mijn vraag.
Dat kan, he.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus heen en weer elkaar verrot schelden is wel prima, maar als je dan klaagt over schelden ben je slecht bezig?
Ik snap je vraag niet.
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 11:34:12 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169742198
quote:
Het is verbijsterend hoe sterk je moet zijn om als vrouw je mening te uiten.
Oh, het is er zo eentje :')

Ja, dan kan ik al een aardig beeld voorstellen van wat voor troep ze de wereld in heeft geholpen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:34:52 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169742211
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet.
Nou dan zal ik het even uitleggen. Dat die vrouw helemaal afgemaakt wordt met bedreigingen en beledigingen is niet erg want Baudet/anderen krijgen evenzeer ellende over zich heen. Actie/reactie. Maar je bent hier aan het tieren dat ze dan huilie huilie doet.

Daaruit concludeer ik dat helemaal verrot gescholden worden prima is als je zelf ook scheldt, maar klagen over dat gescheld niet prima is, maar dat je dat verschrikkelijk vindt. Klopt deze conclusie?
Laffe huichelaar
pi_169742244
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou dan zal ik het even uitleggen. Dat die vrouw helemaal afgemaakt wordt met bedreigingen en beledigingen is niet erg want Baudet/anderen krijgen evenzeer ellende over zich heen. Actie/reactie. Maar je bent hier aan het tieren dat ze dan huilie huilie doet.

Daaruit concludeer ik dat helemaal verrot gescholden worden prima is als je zelf ook scheldt, maar klagen over dat gescheld niet prima is, maar dat je dat verschrikkelijk vindt. Klopt deze conclusie?
Ja.

Je moet niet verontwaardigd opkijken als je mensen uitscheldt en vervolgens zelf uitgescholden wordt. Je hebt het dan helemaal zelf naar gemaakt.
(she/her)
pi_169742283
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou dan zal ik het even uitleggen. Dat die vrouw helemaal afgemaakt wordt met bedreigingen en beledigingen is niet erg want Baudet/anderen krijgen evenzeer ellende over zich heen. Actie/reactie. Maar je bent hier aan het tieren dat ze dan huilie huilie doet.

Daaruit concludeer ik dat helemaal verrot gescholden worden prima is als je zelf ook scheldt, maar klagen over dat gescheld niet prima is, maar dat je dat verschrikkelijk vindt. Klopt deze conclusie?
Misschien even ter aanvulling. FvD is geen partij in al deze consternatie. Je hebt het hier over figureren die tegen FvD (en Baudet in het bijzonder) aankotsen en figuren die zich geroepen voelen om terug te kotsen.
Verwacht je daadwerkelijk van FvD dat ze zich hiermee gaan bezighouden?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:39:19 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169742303
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja.

Je moet niet verontwaardigd opkijken als je mensen uitscheldt en vervolgens zelf uitgescholden wordt. Je hebt het dan helemaal zelf naar gemaakt.
Dan ben je toch gewoon een hypocriete paardenlul? Hoe vaak heb jij in dit topic wel niet huilie huilie gedaan over wat mensen hier of op internet over Baudet zeggen? Ga je het nu veroordelen als een ander het doet.

Op deze manier ben je totaal niet serieus te nemen
Laffe huichelaar
pi_169742309
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan ben je toch gewoon een hypocriete paardenlul? Hoe vaak heb jij in dit topic wel niet huilie huilie gedaan over wat mensen hier of op internet over Baudet zeggen? Ga je het nu veroordelen als een ander het doet.

Op deze manier ben je totaal niet serieus te nemen
Heb ik die mensen uitgescholden dan? ;)
(she/her)
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:40:31 #16
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169742318
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Oh, het is er zo eentje :')

Ja, dan kan ik al een aardig beeld voorstellen van wat voor troep ze de wereld in heeft geholpen.
Moch, haar feministische ideeën zijn vaak een beetje over-the-top, maar dat je het als vrouw moeilijker hebt om je te handhaven in het publieke debat lijkt me niet wereldschokkend te noemen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:40:34 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169742319
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:39 schreef Fylax het volgende:

[..]

Heb ik die mensen uitgescholden dan? ;)
Maakt dat wat uit? Het schelden is wel prima, stel je zelf. Het huilen over het gescheld niet. En dat heb je wel degelijk gedaan.
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:42:13 #18
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169742345
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit? Het schelden is wel prima, stel je zelf. Het huilen over het gescheld niet. En dat heb je wel degelijk gedaan.
Het gaat er meer om dat als je een tik uitdeelt en er dan eentje terugkrijgt, er niet over moet gaan zeuren. ;)
Dit geeft zij n.b. nog zelf aan in haar column!
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 11:42:16 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169742347
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:40 schreef Reya het volgende:

[..]

Moch, haar feministische ideeën zijn vaak een beetje over-the-top, maar dat je het als vrouw moeilijker hebt om je te handhaven in het publieke debat lijkt me niet wereldschokkend te noemen.
Ik heb geen idee wat daar van waar is, maar om dat de reden dat je zo hard terug wordt geduwd te noemen is natuurlijk complete onzin. Eerst naar jezelf kijken voor je anderen de schuld geeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169742348
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit? Het schelden is wel prima, stel je zelf. Het huilen over het gescheld niet. En dat heb je wel degelijk gedaan.
Dan begrijp je mij verkeerd. Als ik nu Pietje ga uitschelden omdat hij op GL stemt en hij scheldt mij vervolgens uit voor dingen die met FVD te maken hebben

en ik kom vervolgens hier huilhiehuilie doen

Dat is idd dom, omdat ik degene ben die begon.

Dat is echter niet het geval.
(she/her)
pi_169742357
Uitdelen is incasseren.
(she/her)
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:43:16 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169742365
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:40 schreef Reya het volgende:

[..]

Moch, haar feministische ideeën zijn vaak een beetje over-the-top, maar dat je het als vrouw moeilijker hebt om je te handhaven in het publieke debat lijkt me niet wereldschokkend te noemen.
Onzin. Mannen en vrouwen worden gefileerd als de meute ze teringlijers vindt. Zie je hier op FOK!, op twitter, overal. Vrouwen worden vaak op hun uiterlijk uitgescholden, mannen op andere dingen.

Moet je kijken wat men allemaal roept over een Peter R of een Dolf Janssen als ze op Pauw zijn. Helemaal kapot gemaakt. Vrouwen ondergaan hetzelfde lot, maar je hebt dan vrouwen die denken dat ze het zwaarder hebben omdat ze vrouw zijn. Jij denkt dat blijkbaar ook, dat een vrouw het moeilijker heeft. Dat is gewoon onzin, men wordt over het algemeen keihard aangepakt
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:44:41 #23
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169742388
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:42 schreef Fylax het volgende:
Uitdelen is incasseren.
Deze quote bewaar ik even.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:47:58 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169742453
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:42 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dan begrijp je mij verkeerd. Als ik nu Pietje ga uitschelden omdat hij op GL stemt en hij scheldt mij vervolgens uit voor dingen die met FVD te maken hebben

en ik kom vervolgens hier huilhiehuilie doen

Dat is idd dom, omdat ik degene ben die begon.

Dat is echter niet het geval.
Ik vind het een slecht verhaal
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:48:07 #25
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169742455
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onzin. Mannen en vrouwen worden gefileerd als de meute ze teringlijers vindt. Zie je hier op FOK!, op twitter, overal. Vrouwen worden vaak op hun uiterlijk uitgescholden, mannen op andere dingen.

Moet je kijken wat men allemaal roept over een Peter R of een Dolf Janssen als ze op Pauw zijn. Helemaal kapot gemaakt. Vrouwen ondergaan hetzelfde lot, maar je hebt dan vrouwen die denken dat ze het zwaarder hebben omdat ze vrouw zijn. Jij denkt dat blijkbaar ook, dat een vrouw het moeilijker heeft. Dat is gewoon onzin, men wordt over het algemeen keihard aangepakt
Ik zou zeggen dat bij vrouwen verwachtingen en vooroordelen een sterkere rol spelen; maw je wordt geacht als vrouw een bepaalde rol te spelen, en vrouwen die dat niet doen worden daar snel als persoon op aangepakt - dat is ook precies wat je bij Ten Broeke ziet gebeuren. Als man kun je je meer permitteren op persoonlijk vlak afwijkend te wijn; Dolf Jansen lijkt me een prima voorbeeld daarvan.
pi_169742486
Dat Baudet in de kamer zit zal allemaal wel. Met Hiddema in de kamer zijn we verzekerd van leuke debatten en opmerkingen. Zoals die ene: de TK is net een Ikea waarop de verslaggeefster vraagt: oh, dus u zag veel Billy's terug? Hiddema: Billy's? Waar heeft u het over? Verslaggeefster: het is dè populairste boekenkast van de Ikea. Hiddema: oh, maar dat is mij volstrekt onbekend. Ik kom niet bij de Ikea. Wel weet ik waar de 3 rookhokken zitten, handig als middel om dit gebouw sneller te verkennen :D
mag het weten
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:51:27 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169742526
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:48 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat bij vrouwen verwachtingen en vooroordelen een sterkere rol spelen; maw je wordt geacht als vrouw een bepaalde rol te spelen, en vrouwen die dat niet doen worden daar snel als persoon op aangepakt - dat is ook precies wat je bij Ten Broeke ziet gebeuren. Als man kun je je meer permitteren op persoonlijk vlak afwijkend te wijn; Dolf Jansen lijkt me een prima voorbeeld daarvan.
Ben ik gewoonweg niet met je eens, want een Dolf Jansen wordt aan de lopende band verguisd. Wat wel waar is, is dat hij er niet zielig over gaat lopen doen en Ten Broeke wel. Maar ik durf te zeggen dat er in het publieke debat vrouwen niet eerder verguisd worden dan mannen
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:53:16 #28
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169742560
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ben ik gewoonweg niet met je eens, want een Dolf Jansen wordt aan de lopende band verguisd. Wat wel waar is, is dat hij er niet zielig over gaat lopen doen en Ten Broeke wel. Maar ik durf te zeggen dat er in het publieke debat vrouwen niet eerder verguisd worden dan mannen
Er worden inderdaad wel meer mannen verguisd, omdat die nou eenmaal aanweziger zijn in het publieke debat. Ik zou zeggen dat vrouwen sneller verguisd worden om hun persoonlijkheid en hun levensstijl, terwijl mannen eerder verguisd worden om wat ze effectief doen. Maar goed, de discussie dwaalt af.
pi_169742710
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:49 schreef Joosie200 het volgende:
Dat Baudet in de kamer zit zal allemaal wel. Met Hiddema in de kamer zijn we verzekerd van leuke debatten en opmerkingen. Zoals die ene: de TK is net een Ikea waarop de verslaggeefster vraagt: oh, dus u zag veel Billy's terug? Hiddema: Billy's? Waar heeft u het over? Verslaggeefster: het is dè populairste boekenkast van de Ikea. Hiddema: oh, maar dat is mij volstrekt onbekend. Ik kom niet bij de Ikea. Wel weet ik waar de 3 rookhokken zitten, handig als middel om dit gebouw sneller te verkennen :D
Ik ging stuk ja. Wat een vermakelijke vent.
pi_169742854
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ben ik gewoonweg niet met je eens, want een Dolf Jansen wordt aan de lopende band verguisd. Wat wel waar is, is dat hij er niet zielig over gaat lopen doen en Ten Broeke wel. Maar ik durf te zeggen dat er in het publieke debat vrouwen niet eerder verguisd worden dan mannen
Men irriteert zich aan Dolf Jansen omdat hij ondanks al zijn gebreken een vaste gast is/was bij Jinek/Pauw. Als men over Dolf klaagt zeuren ze dus in essentie over de keuze van de NPO. Het is overduidelijk dat hij daar zit om uitgekauwde 'linkse' one-liners en domme verwijten te spuwen. Als je dat linkse geluid zo nodig wilt versterken, zet er dan op z'n minst een interessant en intelligent persoon neer zodat er diepgaandere discussies kunnen ontstaan.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:18:33 #31
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169742981
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Men irriteert zich aan Dolf Jansen omdat hij ondanks al zijn gebreken een vaste gast is/was bij Jinek/Pauw. Als men over Dolf klaagt zeuren ze dus in essentie over de keuze van de NPO. Het is overduidelijk dat hij daar zit om uitgekauwde 'linkse' one-liners en domme verwijten te spuwen. Als je dat linkse geluid zo nodig wilt versterken, zet er dan op z'n minst een interessant en intelligent persoon neer zodat er diepgaandere discussies kunnen ontstaan.
Ging Baudet de NPO niet "zuiveren" van dergelijke linkse geluiden?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_169743089
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:18 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ging Baudet de NPO niet "zuiveren" van dergelijke linkse geluiden?
Zeker, dat lijkt mij iets wat elke burger zou moeten willen lijkt mij. Juist als je links-georiënteerd bent.
pi_169743099
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zeker, dat lijkt mij iets wat elke burger zou moeten willen lijkt mij. Juist als je links-georiënteerd bent.
Elke burger moet willen dat de overheid bepaalt wat we op de televisie te zien krijgen? Doe maar niet.
pi_169743100
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:42 schreef Fylax het volgende:
Uitdelen is incasseren.
Asha denkt waarschijnlijk dat Thierry is begonnen met uitdelen met zijn publieke uitspraken (die ze totaal verkeerd interpreteert) die zij zo ernstig vindt dat ze het ziet als een aanval op vrouwen en de samenleving. Dus Asha en mensen die het met haar eens zijn vinden dat Baudet aanhangers niet kunnen incasseren.

En dan heb je nog zwart/wit denkers als timmmmm die vinden dat je moet kiezen... of altijd huilen of altijd uitdelen... niet elke confrontatie afzonderlijk beoordelen en niet kijken wie er begon want dat is hypocriet.. ofzo...
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_169743116
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:26 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Elke burger moet willen dat de overheid bepaalt wat we op de televisie te zien krijgen? Doe maar niet.
Exact daarom moet de partijdigheid dus geannuleerd worden.
pi_169743119
Thierry Baudet: De critici lijken door mij geobsedeerd
Zijn fractie heeft slechts twee zetels, maar Thierry Baudet (34) is desondanks het meest besproken nieuwe Tweede Kamerlid. De fractievoorzitter van het Forum voor Democratie, die vandaag als parlementslid werd beëdigd, kreeg de afgelopen dagen de wind van voren.

http://www.ad.nl/dossier-(...)gn=socialsharing_web

Weet niet of deze al gedeeld was.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 12:28:14 ]
pi_169743135
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Exact daarom moet de partijdigheid dus geannuleerd worden.
Om te voorkomen dat de overheid gaat bepalen wat we op tv zien, moet de overheid gaan bepalen wat we op tv zien? Doe maar niet.
pi_169743153
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Om te voorkomen dat de overheid gaat bepalen wat we op tv zien, moet de overheid gaan bepalen wat we op tv zien? Doe maar niet.
De overheid moet neutraliteit en objectiviteit waarborgen. Buitenhof, DWDD, Pauw, Jinek, Witteman en NOS in mindere mate zijn alle in overtreding van die stelregel.
pi_169743174
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De overheid moet neutraliteit en objectiviteit waarborgen. Buitenhof, DWDD, Pauw, Jinek, Witteman en NOS in mindere mate zijn alle in overtreding van die stelregel.
Koekoek
pi_169743188
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De overheid moet neutraliteit en objectiviteit waarborgen. Buitenhof, DWDD, Pauw, Jinek, Witteman en NOS in mindere mate zijn alle in overtreding van die stelregel.
De overheid moet zich niet bemoeien met de inhoud van de televisie en dat fijn aan de ledenomroepen overlaten. Ben je geen liefhebber van een bepaalde omroep? Kijk er niet naar en word geen lid van de omroep. Probleem opgelost.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:35:50 #41
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_169743223
De overheid mag eisen stellen aan de NPO, daar betalen ze immers aan mee. Dat gebeurt nu trouwens ook gewoon. De commerciële TV zoekt maar uit wat ze willen uitzenden, zolang ze maar hun eigen broek op kunnen houden. De overheid bepaalt dus niet wat er op TV komt, de overheid bepaalt enkel wat er op de publieke zenders komt. Net als nu het geval is, enkel minder entertainment wat mij betreft.
pi_169743244
Doet mij een beetje denken aan de houding t.o.v. democratie. 'Democratie is heel belangrijk, daar moeten we niet aan tornen!'. Vervolgens wint rechts en je hoort; 'misschien moeten we eens gaan denken aan censuskiesrecht.'

En zo doet men nu alsof de dominantie van 'linkse media' bij de NPO een gevolg is van 'journalistieke vrijheid' terwijl het inbreuk doet op een belangrijk democratisch principe; de noodzakelijk van een objectieve waakhond. Draai het in een hypothese even om; stel je voor dat de staatsmedia vol zit met (alt)-rechtse programma's. Wat zou jouw houding zijn? Zou je zeggen: een logisch gevolg van 'journalistieke vrijheid' - dat moeten we zo laten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 12:37:46 ]
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:38:42 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169743264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Om te voorkomen dat de overheid gaat bepalen wat we op tv zien, moet de overheid gaan bepalen wat we op tv zien? Doe maar niet.
Die logica kennen we op zich wel uit de extreem-rechtse hoek, is dit keer geen uitzondering. Vrouwen zijn niet vrij omdat ze een hoofddoek op hebben. Die vrijheid gaan we bevorderen dus vrouwen die zelf een hoofddoek op willen gaan we onze wil opleggen door een kopvoddenverbod.

Iedereen heeft de vrijheid te doen wat wij willen
Laffe huichelaar
pi_169743344
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De overheid moet zich niet bemoeien met de inhoud van de televisie en dat fijn aan de ledenomroepen overlaten. Ben je geen liefhebber van een bepaalde omroep? Kijk er niet naar en word geen lid van de omroep. Probleem opgelost.
Het gaat niet om mijn kijkplezier maar om het democratische principe dat van de overheid uit moet gaan. Je kan wel doen alsof overheid losstaat (of moet staan) van de inhoud van de staatsmedia, maar dat is natuurlijk niet het geval.
Het is wel bijzonder om te zien hoe een groep mensen die normaliter voor diversiteit pleiten vol weerzin zitten t.o.v. de wens voor politieke diversiteit bij de publieke omroepen.
pi_169743383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ben ik gewoonweg niet met je eens, want een Dolf Jansen wordt aan de lopende band verguisd. Wat wel waar is, is dat hij er niet zielig over gaat lopen doen en Ten Broeke wel. Maar ik durf te zeggen dat er in het publieke debat vrouwen niet eerder verguisd worden dan mannen
Iedereen die een vriendin of vrouw heeft, die zich ook begeeft op social media en ook op FOK!, weet dat vrouwen andere ervaringen op doen als mannen in de digitale wereld.
Overigens bij Ten Broeke speelt wel mee dat ze semi-bekend is natuurlijk en een mening vertolkt die vaak/zeg maar gerust: altijd controversieel is.
I´m back.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:47:54 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169743405
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het gaat niet om mijn kijkplezier maar om het democratische principe dat van de overheid uit moet gaan. Je kan wel doen alsof overheid losstaat (of moet staan) van de inhoud van de staatsmedia, maar dat is natuurlijk niet het geval.
Het is wel bijzonder om te zien hoe een groep mensen die normaliter voor diversiteit pleiten vol weerzin zitten t.o.v. de wens voor politieke diversiteit bij de publieke omroepen.
Politieke diversiteit is prima, maar jij hebt het erover bepaalde meningen te weren. DWDD, Jinek etc. zijn programma's die volgens jou niet zouden mogen omdat ze te links zijn. Dat noemen ze nu censuur.

Wanneer ik op zou roepen WNL of PowNed of wat dan ook te verbieden zou ik pas tegen politieke diversiteit op de TV pleiten. Zoals jij doet dus
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:49:04 #47
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169743417
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:30 schreef LelijKnap het volgende:
De overheid moet neutraliteit en objectiviteit waarborgen. Buitenhof, DWDD, Pauw, Jinek, Witteman en NOS in mindere mate zijn alle in overtreding van die stelregel.
Wat? De overheid moet juist de pluriformiteit van het medialandschap waarborgen. Het enige punt waar zowel links als rechts het over eens is. De overheid jaagt met de NPO juist het bekennen van een herkenbare kleur aan.

De overheid die "neutraliteit" waarborgt is in journalistiek opzicht heel erg gevaarlijk. Vrij totaliteit zelfs.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_169743437
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:49 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wat? De overheid moet juist de pluriformiteit van het medialandschap waarborgen. Het enige punt waar zowel links als rechts het over eens is. De overheid jaagt met de NPO juist het bekennen van een herkenbare kleur aan.

De overheid die "neutraliteit" waarborgt is in journalistiek opzicht heel erg gevaarlijk. Vrij totaliteit zelfs.
Erdogan, Poetin en Orban zijn anders bijzonder effectief in het afdwingen van neutrale media zoals Lelijkaap dat voorstelt. Daar kijkt zo'n user naar en die denkt dan: dat wil ik hier ook!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:52:42 #49
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169743477
Voor de volledigheid, de mediawet en de publieke mediaopdracht:

quote:
Publieke mediadiensten zijn in overeenstemming met publieke waarden, waarbij zij voorzien in democratische, sociale en culturele behoeften van de Nederlandse samenleving. Zij verzorgen daartoe media-aanbod dat:

a. evenwichtig, pluriform, gevarieerd en kwalitatief hoogstaand is en zich tevens kenmerkt door een grote verscheidenheid naar vorm en inhoud;

b. op evenwichtige wijze een beeld van de samenleving geeft en de pluriformiteit van onder de bevolking levende overtuigingen, opvattingen en interesses op maatschappelijk, cultureel en levensbeschouwelijk gebied weerspiegelt;

c. gericht is op en een relevant bereik heeft onder zowel een breed en algemeen publiek, als bevolkings- en leeftijdgroepen van verschillende omvang en samenstelling met in het bijzonder aandacht voor kleine doelgroepen;

d. onafhankelijk is van commerciële invloeden en, behoudens het bepaalde bij of krachtens de wet, van overheidsinvloeden;

e. voldoet aan hoge journalistieke en professionele kwaliteitseisen; en

f. voor iedereen toegankelijk is.
De kritiek van rechts is niet dat de NPO niet neutraal is, maar dat het in (A) genoemde evenwicht ontbreekt! Dat kan aangepast worden door (A) minder linkse omroepen zendtijd te geven of (B) meer rechtse omroepen (TROS / WNL / EO / Powned) de ruimte te gunnen.

Dat de overheid neutraliteit moet waarborgen zal nooit onderdeel zijn van de opdracht!! Vrij essentieel punt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_169743495
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De overheid moet neutraliteit en objectiviteit waarborgen. Buitenhof, DWDD, Pauw, Jinek, Witteman en NOS in mindere mate zijn alle in overtreding van die stelregel.
Je snapt hoe onze publieke omroepen werken?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 12:54:21 ]
pi_169743500
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Politieke diversiteit is prima, maar jij hebt het erover bepaalde meningen te weren. DWDD, Jinek etc. zijn programma's die volgens jou niet zouden mogen omdat ze te links zijn. Dat noemen ze nu censuur.

Wanneer ik op zou roepen WNL of PowNed of wat dan ook te verbieden zou ik pas tegen politieke diversiteit op de TV pleiten. Zoals jij doet dus
De wens voor het 'zuiveren' is niet het doel op zichzelf, maar een mogelijk gevolg van de wens voor méér politieke diversiteit in de media. Als één element van het diversiteitsspectrum domineert dan moet dat gecorrigeerd worden binnen de mogelijkheden. Je hebt namelijk te maken met een beperkt budget en een beperkt aantal 'hoogtepunt' kijkuren.
pi_169743528
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De wens voor het 'zuiveren' is niet het doel op zichzelf, maar een mogelijk gevolg van de wens voor méér politieke diversiteit in de media. Als één element van het diversiteitsspectrum domineert dan moet dat gecorrigeerd worden binnen de mogelijkheden. Je hebt namelijk te maken met een beperkt budget en een beperkt aantal 'hoogtepunt' kijkuren.
Hoezo zie jij maar één element van het diversiteitsspectrum?
I´m back.
pi_169743552
Meer Pownews verhoogt de kwaliteit van de publieke omroep natuurlijk direct. Heb je niet een goede informatieve talkshow van Pauw, maar Rutger die politici vraagt of ze nog geneukt hebben.
pi_169743598
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:49 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wat? De overheid moet juist de pluriformiteit van het medialandschap waarborgen. Het enige punt waar zowel links als rechts het over eens is. De overheid jaagt met de NPO juist het bekennen van een herkenbare kleur aan.

De overheid die "neutraliteit" waarborgt is in journalistiek opzicht heel erg gevaarlijk. Vrij totaliteit zelfs.
Pluriformiteit is het streven omdat daarmee de neutraliteit gewaarborgd wordt. Als twee diverse stromingen elk even veel tijd krijgen dan resulteert dat in 0 (neutraal) onder de streep. Als een van de twee stromingen significant meer tijd krijgt, dan heb je toch niet te maken met een wenselijke toestand ondanks dat er spraken is van pluriformiteit?
pi_169743616
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo zie jij maar één element van het diversiteitsspectrum?
Ik zie dat er één domineert.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 13:02:05 ]
pi_169743644
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik zie dat er één domineert.
Dat is op zich niet waar, dat is jouw perceptie.
I´m back.
pi_169743645
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:52 schreef Ryon het volgende:
Voor de volledigheid, de mediawet en de publieke mediaopdracht:

[..]

De kritiek van rechts is niet dat de NPO niet neutraal is, maar dat het in (A) genoemde evenwicht ontbreekt! Dat kan aangepast worden door (A) minder linkse omroepen zendtijd te geven of (B) meer rechtse omroepen (TROS / WNL / EO / Powned) de ruimte te gunnen.

Dat de overheid neutraliteit moet waarborgen zal nooit onderdeel zijn van de opdracht!! Vrij essentieel punt.
Juist, zie mijn laatste post aan jou.
pi_169743668
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het gaat niet om mijn kijkplezier maar om het democratische principe dat van de overheid uit moet gaan. Je kan wel doen alsof overheid losstaat (of moet staan) van de inhoud van de staatsmedia, maar dat is natuurlijk niet het geval.
Het is wel bijzonder om te zien hoe een groep mensen die normaliter voor diversiteit pleiten vol weerzin zitten t.o.v. de wens voor politieke diversiteit bij de publieke omroepen.
Alleen al dat woord staatsmedia maakt een inhoudelijke discussie vrijwel onmogelijk.
pi_169743683
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is op zich niet waar, dat is jouw perceptie.
Sure, je kan er kleine versplintering en afwijkingen in zien, maar die nuance lijkt mij nogal een onzinnig en vanzelfsprekende toevoeging.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:07:58 #60
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169743693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Pluriformiteit is het streven omdat daarmee de neutraliteit gewaarborgd wordt. Als twee diverse stromingen elk even veel tijd krijgen dan resulteert dat in 0 (neutraal) onder de streep. Als een van de twee stromingen significant meer tijd krijgt, dan heb je toch niet te maken met een wenselijke toestand ondanks dat er spraken is van pluriformiteit?
Evenwicht is niet hetzelfde als neutraliteit ;) Dat is een wezenlijk ander concept en staats haaks op de in een goed werkend democratie gewenste pluriforme media.

Het lijkt een beetje op mierenneuken maar dit is vrij essentieel element binnen de discussie rondom de NPO. Wanneer landelijke politici hier fouten mee maken (ja, dat gebeurt wel eens, zeker aan de kant van de PVV) is dat een duidelijk teken dat ze nog niet helemaal in de materie zitten.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_169743697
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:57 schreef Kaas- het volgende:
van de publieke omroep natuurlijk direct. Heb je niet e
Ik zou eerder denken aan iets als Café Weltschmerz.
pi_169743849
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:07 schreef Ryon het volgende:

[..]

Evenwicht is niet hetzelfde als neutraliteit ;) Dat is een wezenlijk ander concept en staats haaks op de in een goed werkend democratie gewenste pluriforme media.

Het lijkt een beetje op mierenneuken maar dit is vrij essentieel element binnen de discussie rondom de NPO. Wanneer landelijke politici hier fouten mee maken (ja, dat gebeurt wel eens, zeker aan de kant van de PVV) is dat een duidelijk teken dat ze nog niet helemaal in de materie zitten.
Het neuken van mieren vind ik niet erg, semantiek doet er immers toe. Dus goed, dan vervang ik de term neutraliteit met evenwicht en kom ik op basis van punten a,b,c en e op dezelfde wens uit;

quote:
Dat kan aangepast worden door (A) minder linkse omroepen zendtijd te geven of (B) meer rechtse omroepen (TROS / WNL / EO / Powned) de ruimte te gunnen.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 13:16:10 ]
pi_169744265
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:00 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Als ik de toelichting bij het cultuur standpunt zo nog eens bekijk, lijkt het meer gebaseerd op Baudets 'oikofobia' idee dan op enge-buitenlanders. In hoeverre die twee te scheiden zijn, ik heb zn boek niet gelezen en kan er geen zinnig woord over doen,
Die dingen lijken toch vooral wel erg verbonden te zijn en parallel aan elkaar te lopen.
quote:
maar los van Baudet's geschriften herken ik het idee dat Nederlandse cultuur fout is,
Volgens wie dan? En wat voor subsidie ontvangt wie daar dan voor?
quote:
dat nationalisme/patriottisme direct wordt geassocieerd met xenofobie en dus angstvallig wordt onderdrukt door toch maar niet de vlag te hijsen.
Dat gaat dan toch wel een zeer beperkte variant van nationalisme en patriottisme. Rondom bijvoorbeeld Koningsdag, 5 mei of het voetbal zie ik die angst of onderdrukking zeker niet.

quote:
Niemand die dit alles verbiedt, maar ik herken de bezorgde gezichten in sommige kringen. Als Kuzu dan ook nog gaat roeptoeteren dat alle straatnamen natuurlijk weer anders moeten, namen waarvan vrijwel geen blanke Nederlander weet wie/wat ze waren, is het dan gek te vragen om iets meer kennis van de eigen geschiedenis?
Vragen om extra kennis is prima. Maar als die extra kennis als specifieke, door de overheid bepaalde, propaganda moet komen (en dat is toch wel wat ik tussen de regels van het programma door lees), dan ben ik daar niet zo enthousiast over. Dan schiet je volgens mij door naar een variant die eigenlijk stiekem erg lijkt op wat een Kuzu zo bewondert aan Erdogan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:27 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Ik heb geen obsessie met jouw stemgedrag, die heb je zelf.
Ik ben in dit topic nooit begonnen over mijn stemgedrag. Ik heb hooguit aangegeven dat wat ik stem weinig relevant is in een discussietopic over een totaal andere partij. En daar sta ik ondanks de herhaalde obsessie hiermee van anderen nog altijd achter.

quote:
Duyvendak's aanwezigheid beschouwen als irrelevante voetnoot,
Heb ik mij hier uitgesproken over Duyvendak? Het topic gaat toch over de FvD?
quote:
maar wel verwachten dat willekeurige FvD-stemmers afstand nemen van verbale minkukels die toevallig ook iets te vinden hebben, dat is de plank misslaan. En als je zelf verder geen blijk geeft van ook maar enige neiging tot het vinden van begrip voor andersdenken dan ben ik hier zo weer weg hoor. Kun jij lekker verder zwijmelen in een topic vol circle-jerk FvD'ers', want uiteindelijk is dat het beeld dat je hebt en overeind wilt houden.
Dat is het beeld wat uitgebreid hoog wordt gehouden door constant iedereen met een andere mening aan te vallen en te vragen op te rotten uit deze reeks. Jij doet dat niet zo maar een handvol van FvD-fans hier heeft daar wel degelijk een handje van.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Normaal is dit niet, maar om nou te zeggen dat dit iets bijzonders is... tokkies heb je overal van links naar rechts, haatreacties dus ook.
Dus is het maar OK om het zelf ook te doen? Waarom moet jij je zonodig als Tokkie gedragen? En dergelijk gedrag van anderen goedpraten? Wat voegt dat toe?

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:10 schreef Fylax het volgende:
Sorry hoor, maar het kan me echt geen moer schelen waar zij voor beledigd wordt, dit kun en moet je namelijk verwachten als je zo op internet/in het openbaar aanvalt en uitlatingen doet. Wie de fucking bal kaatst kan hem terug verwachten, precies wat er nu gebeurt. Maar laten we allemaal maar vergeten waar Baudet en Baudet-aanhangers voor worden uitgescholden en alleen linkse deugmeisjes als Asha en Anne-Fleur zielig vinden.

Eigen schuld, dikke bult.
Maar wel uitgebreid gaan huilen als je wat tegenspraak krijgt op Twitter omdat je allerlei onzin uit zit te kramen. Bijzonder...
pi_169744280
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Erdogan, Poetin en Orban zijn anders bijzonder effectief in het afdwingen van neutrale media zoals Lelijkaap dat voorstelt. Daar kijkt zo'n user naar en die denkt dan: dat wil ik hier ook!
Het past wel bij de aandrang naar een sterke man inderdaad.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:11:58 #65
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169744683
Volgens mij wil het FvD een ombudsman aanstellen die zorgt voor een evenwichtig debat op de publieke omroep. Voor zowel rechts als links.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_169744751
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:11 schreef Gohf046 het volgende:
Volgens mij wil het FvD een ombudsman aanstellen die zorgt voor een evenwichtig debat op de publieke omroep. Voor zowel rechts als links.
Dat is toch al best eng? Dat zo'n pipo inhoudelijk gaat bepalen wat de omroepen uit mogen zenden en hoe ze hun debatten vorm moeten geven. Dan krijg je dus echt een staatsomroep en als er iets een matig idee is...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 14:25:07 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169744900
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is toch al best eng? Dat zo'n pipo inhoudelijk gaat bepalen wat de omroepen uit mogen zenden en hoe ze hun debatten vorm moeten geven. Dan krijg je dus echt een staatsomroep en als er iets een matig idee is...
Want nu is het oh zo neutraal.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169745113
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Want nu is het oh zo neutraal.
Nee, het is niet neutraal. We hebben linkse omroepen, rechtse omroepen, confessionele omroepen en vrijzinnige omroepen en zelfs neutrale omroepen, allen grotendeels onafhankelijk. Heerlijk pluriform dus en zeker niet enkel neutraal. Lijkt me ook niet echt het streven.

Dat heb ik ook liever dan een zogenaamd onafhankelijke ombudsman die gaat bepalen waar, wanneer welk debat met welke toon gevoerd mag worden op welke zender.
pi_169745188
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met het cultuurbeleid te maken?
Dit lijkt meer op denkbeelden over entartete kunst.
Exact. :P

Vind het idee interessant maar vind niet dat de politiek zich dient te bemoeien met wat "mooie" of "lelijke" kunst is.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:42:26 #70
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169745253
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Want nu is het oh zo neutraal.
Nee, maar wel veel onafhankelijker. Op de NOS na dan. Als je onder de bevolking genoeg steun weet te verwerven kan direct een omroep beginnen en krijg je zendtijd. Het idee dat de overheid vervolgens gaat bepalen of de programma's die jouw omroep uitzendt wel rechts genoeg zijn vind ik vrij naar.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:44:43 #71
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169745308
Hehe, verplicht "het is de schuld van die klote buitenlanders!!" roepen om de tien minuten om aan je quota te voldoen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:47:04 #72
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_169745351
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, het is niet neutraal. We hebben linkse omroepen, rechtse omroepen, confessionele omroepen en vrijzinnige omroepen en zelfs neutrale omroepen, allen grotendeels onafhankelijk. Heerlijk pluriform dus en zeker niet enkel neutraal. Lijkt me ook niet echt het streven.

Dat heb ik ook liever dan een zogenaamd onafhankelijke ombudsman die gaat bepalen waar, wanneer welk debat met welke toon gevoerd mag worden op welke zender.
Tot op zekere hoogte eens. Ik mis echter een rechtse kwaliteitstalkshow. Powned is nou niet echt een deftige tegenhanger voor Pauw, Jinek en DWDD. Shula had ons verbetering beloofd, maar vooralsnog zie ik niks.

Maar daarbuiten vind ik het schandalig dat de NPO tijdens de verkiezingen niet alle partijen uitgebreid aan het woord heeft gelaten. Nieuwe Wegen en de Piraten Partij hebben praktisch geen aandacht gehad op de NPO. Maar natuurlijk kon er wel allerlei entertainment uitgezonden worden :')

Zelf wil ik graag een NPO die geen entertainment meer uitzendt, maar enkel informatief is. Talkshows, debatten, nieuws en documentaires. En dan natuurlijk zo pluriform mogelijk
pi_169745352
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:44 schreef Ryon het volgende:
Hehe, verplicht "het is de schuld van die klote buitenlanders!!" roepen om de tien minuten om aan je quota te voldoen.
EO'ers krijgen tijdens een gesprek over het geloof een roze microfoon in handen geduwd om opdringerig vragen over de Islam te stellen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:50:36 #74
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169745405
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:47 schreef Tocqueville het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte eens. Ik mis echter een rechtse kwaliteitstalkshow. Powned is nou niet echt een deftige tegenhanger voor Pauw, Jinek en DWDD. Shula had ons verbetering beloofd, maar vooralsnog zie ik niks.

Maar daarbuiten vind ik het schandalig dat de NPO tijdens de verkiezingen niet alle partijen uitgebreid aan het woord heeft gelaten. Nieuwe Wegen en de Piraten Partij hebben praktisch geen aandacht gehad op de NPO. Maar natuurlijk kon er wel allerlei entertainment uitgezonden worden :')

Zelf wil ik graag een NPO die geen entertainment meer uitzendt, maar enkel informatief is. Talkshows, debatten, nieuws en documentaires. En dan natuurlijk zo pluriform mogelijk
De Burgerbeweging (meer stemmen dan GeenPeil!) kreeg ook geen aandacht. Volledig kapot gemaakt door de MSM.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_169745441
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:47 schreef Tocqueville het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte eens. Ik mis echter een rechtse kwaliteitstalkshow. Powned is nou niet echt een deftige tegenhanger voor Pauw, Jinek en DWDD. Shula had ons verbetering beloofd, maar vooralsnog zie ik niks.
Maar ligt dat aan de PO of aan de beperkte beschikbaarheid van beschaafde rechtse opiniemakers?
quote:
Maar daarbuiten vind ik het schandalig dat de NPO tijdens de verkiezingen niet alle partijen uitgebreid aan het woord heeft gelaten. Nieuwe Wegen en de Piraten Partij hebben praktisch geen aandacht gehad op de NPO. Maar natuurlijk kon er wel allerlei entertainment uitgezonden worden :')
Je kan niet alle partijen evenveel aandacht geven. Maar bij de diverse PO kon iedere lijsttrekker op verschillende momenten terecht. En voor kleintjes kost aandacht genereren nu eenmaal meer moeite dan voor grote. Ik zie dat niet zo problematisch in.
En een ander kleintje als de FvD kreeg juist makkelijk en veel aandacht.
quote:
Zelf wil ik graag een NPO die geen entertainment meer uitzendt, maar enkel informatief is. Talkshows, debatten, nieuws en documentaires. En dan natuurlijk zo pluriform mogelijk
Tja, verstrooiing vind ik niet zo verkeerd. Als je daarvoor geheel afhankelijk wordt van de commerciëlen weet je in elk geval zeker dat er enkel bagger op TV overblijft..
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:53:35 #76
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169745459
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:47 schreef Tocqueville het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte eens. Ik mis echter een rechtse kwaliteitstalkshow. Powned is nou niet echt een deftige tegenhanger voor Pauw, Jinek en DWDD. Shula had ons verbetering beloofd, maar vooralsnog zie ik niks.

Maar daarbuiten vind ik het schandalig dat de NPO tijdens de verkiezingen niet alle partijen uitgebreid aan het woord heeft gelaten. Nieuwe Wegen en de Piraten Partij hebben praktisch geen aandacht gehad op de NPO. Maar natuurlijk kon er wel allerlei entertainment uitgezonden worden :')

Zelf wil ik graag een NPO die geen entertainment meer uitzendt, maar enkel informatief is. Talkshows, debatten, nieuws en documentaires. En dan natuurlijk zo pluriform mogelijk
En hoe moet het dan met het entertainment voor de groepen waarvoor het commercieel gezien niet interessant is om entertainment voor te maken (ouderen, hoogopgeleiden)? Hebben die dan pech?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_169745477
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:53 schreef Euribob het volgende:

[..]

En hoe moet het dan met het entertainment voor de groepen waarvoor het commercieel gezien niet interessant is om entertainment voor te maken (ouderen, hoogopgeleiden)? Hebben die dan pech?
Doorverwijzen naar de Belg.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:02:46 #78
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169745639
Kunnen we de NPO sowieso niet helemaal outsourcen naar Duitsland? De commerciële zenders hebben we grotendeels ook al in Luxemburg gestationeerd.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_169745915
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die dingen lijken toch vooral wel erg verbonden te zijn en parallel aan elkaar te lopen.
Buitenlanders en oikofobie zullen vast verbonden zijn in Baudet's gedachtengang, kom hier op het eind op terug.

quote:
[..]
Volgens wie dan? En wat voor subsidie ontvangt wie daar dan voor?
[..]
Ik schreef dat ik herken dat de Nederlandse cultuur als 'fout' beschouwd wordt. Als je een voorbeeld wilt van (voornamelijk) buitenlanders: neem de anti-zwarte piet clubjes. Voorbeeld van oikofobie: de (zeldzame) school die een Nederlands vlaggetje verbiedt op een rugzak, misschien de (discussie omtrent) kerstbomen, paaseieren, etc. In hoeverre er inderdaad subsidie voor cultuurzaken is die 'oikofoob' zijn, goed punt, ik heb er geen antwoord op. Mijn voorbeeld van het gemeentelijke sportclubje dat separate moslima sporturen aan wil bieden heeft inderdaad geen betrekking op cultuur, maar ik kan me voorstellen dat soortgelijke problemen ook bij cultuur spelen. Als dat niet het geval is dan is het standpunt inderdaad kul.

quote:
Dat gaat dan toch wel een zeer beperkte variant van nationalisme en patriottisme. Rondom bijvoorbeeld Koningsdag, 5 mei of het voetbal zie ik die angst of onderdrukking zeker niet.
Eens. Met als verschil dat vlaggen op die dagen in het teken staat van resp. het koningshuis, WOII en voetbal. Vlaggen op een willekeurige dag moet dan wel betekenen dat je blijkbaar trots bent op Nederland zelf, en hoe kun je nou trots zijn op een land dat jaarlijks zwarten afschminkt als slaafjes van een blanke, om het maar even te chargeren.

quote:
Vragen om extra kennis is prima. Maar als die extra kennis als specifieke, door de overheid bepaalde, propaganda moet komen (en dat is toch wel wat ik tussen de regels van het programma door lees), dan ben ik daar niet zo enthousiast over. Dan schiet je volgens mij door naar een variant die eigenlijk stiekem erg lijkt op wat een Kuzu zo bewondert aan Erdogan.
Als jouw tussen-de-regels interpretatie correct is, dan zou ik er ook niet enthousiast over zijn nee. Maar misschien is het iets breder op te vatten, zie einde post.

quote:
Ik ben in dit topic nooit begonnen over mijn stemgedrag. Ik heb hooguit aangegeven dat wat ik stem weinig relevant is in een discussietopic over een totaal andere partij. En daar sta ik ondanks de herhaalde obsessie hiermee van anderen nog altijd achter.

[..]

Heb ik mij hier uitgesproken over Duyvendak? Het topic gaat toch over de FvD?
Dat heb je niet, hoewel anderen jou er wel regelmatig op hebben aangesproken. Behoeft dat dan een expliciete afkeuring? Nee. Maar dan kun je ook niet van mij vragen om een afkeuring uit te spreken over het twittervolk.

quote:
Dat is het beeld wat uitgebreid hoog wordt gehouden door constant iedereen met een andere mening aan te vallen en te vragen op te rotten uit deze reeks. Jij doet dat niet zo maar een handvol van FvD-fans hier heeft daar wel degelijk een handje van.
Als je na een aantal inhoudelijke discussies wegvalt of ineens fanboys gaat bashen, dan geeft dat mij de indruk dat je vooral zelfbestiging zoekt van je circle-jerk opvatting.

Het feit dat je nu alsnog reageert, top! ^O^

Bredere reactie op je antwoorden: hoewel ik geen enkel idee heb van hoe Baudet oikofobie concreet heeft ingevuld, resoneert het met wat ik wel eens heb uitgedacht in vage interne filosofeermomenten. Vanuit mijn christelijke achtergrond/opvoeding kwam vaak het beeld naar voren om niet de ander op een splinter in het oog te wijzen, als er een balk in je eigen oog zit. Bedacht me toen ooit eens dat (in mijn opvatting althans), die gedachtegang eigenlijk ook wel van toepassing is op de bredere Nederlandse samenleving.

Ieder zal hier anders over denken, maar als ik in de media en (in minder wordende mate) in de wetenschap zie hoe islamitisch terreur consequent weer wordt ingekaderd in een zieligheids-racisme-nietwelkom context, dan lijkt me dat een treffend voorbeeld. Los van Syrische vluchtelingen 'ken' ik helaas ook een handjevol idioten die de andere kant op zijn 'gevlucht', en uit die ervaringen kan ik niet anders dan concluderen dan dat de radicaal islamitische 'pull' ontzettend veel sterker is dan de 'push' die wij Nederlanders onszelf aanpraten.
Wat ik wil zeggen is dat ik me op het eerste gezicht wel kan vinden in Baudet's 'oikofobie' stelling, of in m'n eigen generalisatie van het splinter-balk verhaal.

Nu dan, je zegt dat oikofobie en xenofobie verbonden zijn en parallel lopen. Verbonden, ergens denk ik het ook. Parallel, dat denk ik niet. Als we oikofobie als uitgangspunt nemen, dan stelt Baudet dat buitenlanders welhaast bewust geïmporteerd worden om de oikos ook daadwerkelijk af te breken (homeopatisch te verdunnen :') ). En in zoverre dat niet een bewust complot zou zijn, zou het in ieder geval het indirecte resultaat zijn van open grenzen / EU / etc. In geen van beide gedachtegangen kan ik me echt vinden, maar ik wil hiermee wijzen op het feit dat ze zelfs in Baudet's ideeën niet 'parallel' lopen, maar inderdaad wel verbonden zijn. Met andere woorden: als je schrijft dat de cultuur-standpunten van de FvD gebaseerd zijn op afkeer van buitenlanders dan oversimplificeer je de boel. Vandaar dat ik stel dat de cultuurstandpunten meer gebaseerd zijn op oikofobie-fobie; dat is iets anders.

(Qua media/NPO discussie, en going out on a limb here: de gestelde oikofobie (die ik dus onderschrijf) lijkt me deels het resultaat van het gebrek aan kennis over het 'eigene'. Als niemand weet wie Erasmus was, maar wel weet dat Nederland al haar welvaart te danken heeft aan het slavernijverleden, dan is oikofobie een logisch gevolg. Staatsverheerlijking van de Nederlandse geschiedenis zou ook mij doen gruwelen, maar wat aandacht voor de fraaiere kanten mag ook best. Nederlanders hoeven zich niet voor alles te schamen in hun geschiedenis (zeg ik danmaar even als (westerse) allochtoon))

[ Bericht 0% gewijzigd door gekkewiebel op 24-03-2017 15:31:32 ]
pi_169746020
Niks mis met de NPO. Vooral VPRO en wnl hebben mooie programma's zoals ZML, reizen Waes en wnl op zondag. De programma's van de VARA zijn ook gewoon oké.

Er mogen wel wat meer informatieve documentaires op komen.

Snap niet het NPO probleem niet zo echt. :{
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:50:44 #81
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_169746351
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar ligt dat aan de PO of aan de beperkte beschikbaarheid van beschaafde rechtse opiniemakers?
In een land van 17 miljoen mensen zijn geen beschaafde rechtse opiniemakers te vinden? Lijkt me sterk.
quote:
[..]

Je kan niet alle partijen evenveel aandacht geven. Maar bij de diverse PO kon iedere lijsttrekker op verschillende momenten terecht. En voor kleintjes kost aandacht genereren nu eenmaal meer moeite dan voor grote. Ik zie dat niet zo problematisch in.
En een ander kleintje als de FvD kreeg juist makkelijk en veel aandacht.
Tot Jinek was er alleen aandacht omdat ze NPO voor de rechter hadden gedaagd.
quote:
[..]

Tja, verstrooiing vind ik niet zo verkeerd. Als je daarvoor geheel afhankelijk wordt van de commerciëlen weet je in elk geval zeker dat er enkel bagger op TV overblijft..
Ik zie ook niet echt een probleem met entertainment op NPO, maar ik zie het liever niet. Ik vind het overbodig, maar ik vind het geen groot drama. Het maakt mij wél uit dat de NPO tegen FVD zegt dat ze niet alle partijen een plekje in een debat kan geven, want ze hebben te weinig tijd. Wat mij betreft doen ze die debatten meerdere dagen of wat dan ook, maar ze hebben wel tijd voor entertainment. Dat vind ik flauw. De verkiezingen zijn er eens in de paar jaar en dan kan je niet eens alle partijen laten debatteren of meer dan 3 minuten aan het woord laten. Zelfs die debatten waarom ruimschoots te kort. Daar erger ik mij behoorlijk aan.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:52:57 #82
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169746384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
Niks mis met de NPO. Vooral VPRO en wnl hebben mooie programma's zoals ZML, reizen Waes en wnl op zondag. De programma's van de VARA zijn ook gewoon oké.

Er mogen wel wat meer informatieve documentaires op komen.

Snap niet het NPO probleem niet zo echt. :{
In bepaalde kringen heerst het beeld dat de NPO een grote linkse kongsi vormt.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:53:32 #83
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169746391
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:50 schreef Tocqueville het volgende:
In een land van 17 miljoen mensen zijn geen beschaafde rechtse opiniemakers te vinden? Lijkt me sterk.

Nee, iedereen die een genuanceerd en beschaafd geluid laat horen wordt door "de mensen in het land" al snel in het hokje "linkse elite" geplaatst, ook als diegene pleit voor de afbraak van de volledige verzorgingsstaat. En Wiegel elke keer op laten draven voor duiding verveelt ook.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:55:52 #84
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169746412
Zomergasten gaf de erkende rabiaat-linkse opiniemaker Mark Rutte ook nog eens drie uur gratis zendtijd.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:58:04 #85
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169746439
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:55 schreef Reya het volgende:
Zomergasten gaf de erkende rabiaat-linkse opiniemaker Mark Rutte ook nog eens drie uur gratis zendtijd.
VPRO is dan ook een rabiaat-linke omroep. Zo'n Rutte past prima binnen het rijtje Abouh Jajah, Hedy D'ancona en Ben Verwaaijen om maar even een paar andere linkse activisten bij Zomergasten te noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryon op 24-03-2017 16:03:19 ]
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:00:18 #86
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169746482
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:58 schreef Ryon het volgende:

[..]

VPRO is dan ook een rabiaat-links programma. Zo'n Rutte past prima binnen het rijtje Abouh Jajah, Hedy D'ancona en Ben Verwaaijen om maar even een paar andere linkse activisten bij Zomergasten te noemen.
Ad Verbrugge, Bram Moszkowicz en Joop van de Ende, niet te vergeten.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:04:18 #87
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169746536
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:00 schreef Reya het volgende:

[..]

Ad Verbrugge, Bram Moszkowicz en Joop van de Ende, niet te vergeten.
Joop doet toch iets met cultuur? Waarschijnlijk ook weer zo'n linkse. Leer mij die theatermensen kennen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:07:40 #88
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169746584
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:04 schreef Ryon het volgende:

[..]

Joop doet toch iets met cultuur? Waarschijnlijk ook weer zo'n linkse. Leer mij die theatermensen kennen.
Zo'n broeinest van Ausserparlementarische Opposition moet je niet willen in een beschaafd land, inderdaad. Kritiek blijft beter beperkt tot het intimideren van mensen op Twitter.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:21:39 #89
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_169746851
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:53 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, iedereen die een genuanceerd en beschaafd geluid laat horen wordt door "de mensen in het land" al snel in het hokje "linkse elite" geplaatst, ook als diegene pleit voor de afbraak van de volledige verzorgingsstaat. En Wiegel elke keer op laten draven voor duiding verveelt ook.
Wat conservatiever dan. Ik ben ook niet zo voor de volledige afbraak van de verzorgingsstaat, slechts het grootste deel :P

Ik doelde ook niet echt op de gasten. Café Weltschmerz op YouTube is voor wat ik zie behoorlijk beschaafd en fatsoenlijk, alleen zijn de afleveringen veel te lang. Zoiets, alleen dan professioneler en wat korter, zie ik graag op NPO.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:24:28 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169746898
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:50 schreef Tocqueville het volgende:

[..]

In een land van 17 miljoen mensen zijn geen beschaafde rechtse opiniemakers te vinden? Lijkt me sterk.

[..]

Tot Jinek was er alleen aandacht omdat ze NPO voor de rechter hadden gedaagd.

[..]

Ik zie ook niet echt een probleem met entertainment op NPO, maar ik zie het liever niet. Ik vind het overbodig, maar ik vind het geen groot drama. Het maakt mij wél uit dat de NPO tegen FVD zegt dat ze niet alle partijen een plekje in een debat kan geven, want ze hebben te weinig tijd. Wat mij betreft doen ze die debatten meerdere dagen of wat dan ook, maar ze hebben wel tijd voor entertainment. Dat vind ik flauw. De verkiezingen zijn er eens in de paar jaar en dan kan je niet eens alle partijen laten debatteren of meer dan 3 minuten aan het woord laten. Zelfs die debatten waarom ruimschoots te kort. Daar erger ik mij behoorlijk aan.
Ik ben het niet met je eens voor wat betreft de debatten.

Jij gaat ervan uit dat ze op de NPO de debatten zo kort hebben gedaan omdat ze andere dingen belangrijker vinden maar dat lijkt me een beste aanname.

Het hoofddoel van de NPO mbt de verkiezingen is om zoveel mogelijk potentiele stemmers zo goed mogelijk te informeren. Politiek is niet voor iedereen leuk. Ik kan 5 uur naar zo'n debat blijven kijken, maar voor een boel mensen is het een opgaaf. Hoe langer je die debatten maakt, hoe meer mensen afhaken.Er haken dan meer mensen af dan de groep kiezers groeit door kleine partijtjes als MenS, OP, jezus leeft, geenpeil, Simons enzo toe te voegen. Want maar heel weinig mensen twijfelden oo die partijen te stemmen en als je zo'n debat een uur of wat langer maakt haken echt veel mensen af.

FvD had de NPO er achteraf best graag bijgehad maar toen ze dit planden stond bijvoorbeeld Roos er nu eenmaal beter voor. Dan moet je keuzes maken.
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:25:22 #91
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169746915
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:21 schreef Tocqueville het volgende:

Ik doelde ook niet echt op de gasten. Café Weltschmerz op YouTube is voor wat ik zie behoorlijk beschaafd en fatsoenlijk, alleen zijn de afleveringen veel te lang. Zoiets, alleen dan professioneler en wat korter, zie ik graag op NPO.
Café Weltschmerz is nadrukkelijk opgericht om het niet MSM geluid te laten horen. Veelal rechts-conservatief (zelfs Jos van Rey kwam langs). Een geluid waar maar een heel klein groepje Nederlanders geïnteresseerd in is, juist omdat het geen mainstream geluid is. Zo zijn er op het internet nog tal van dat soort projecten (ik verzamel ze allemaal) die slechts een paar honderd kijkers of luisteraars hebben.

Zou je dat dus op de NPO uitzenden, dan zou dat het meteen weer mainstream maken of moeten maken. Wat meteen weer een bom onder het hele concept legt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:27:36 #92
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_169746953
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens voor wat betreft de debatten.

Jij gaat ervan uit dat ze op de NPO de debatten zo kort hebben gedaan omdat ze andere dingen belangrijker vinden maar dat lijkt me een beste aanname.

Het hoofddoel van de NPO mbt de verkiezingen is om zoveel mogelijk potentiele stemmers zo goed mogelijk te informeren. Politiek is niet voor iedereen leuk. Ik kan 5 uur naar zo'n debat blijven kijken, maar voor een boel mensen is het een opgaaf. Hoe langer je die debatten maakt, hoe meer mensen afhaken.Er haken dan meer mensen af dan de groep kiezers groeit door kleine partijtjes als MenS, OP, jezus leeft, geenpeil, Simons enzo toe te voegen. Want maar heel weinig mensen twijfelden oo die partijen te stemmen en als je zo'n debat een uur of wat langer maakt haken echt veel mensen af.

FvD had de NPO er achteraf best graag bijgehad maar toen ze dit planden stond bijvoorbeeld Roos er nu eenmaal beter voor. Dan moet je keuzes maken.
7 minuten debat tussen Thieme en Roos. Ze konden allebei amper hun punt maken en zeker niet in debat. Ik vond het een blamage.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:29:17 #93
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169746989
Baudet is trouwens regelmatig de gast (geweest) bij dat soort "internetachtige" dingen. Voor aankomende politici is dat een goede oefening om later bij Pauw of Humberto aan te kunnen schuiven. Naar Humberto kijkt een dwarsdoorsnede van de samenleving dus moet je meerdere publieken kunnen bedienen, ook degene die jou niet gunstig gezind zijn.

Je ziet het ook bij de talkradio en internetprojecten van Geenstijl. Het amateurisme spat er vanaf maar voor veel van de mensen die eraan mee doen is dat een van de eerste keren dat zij zoiets doen. Het bereik is vrij goed omdat de paar honderd man (of soms duizend) wel allemaal fans zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:30:30 #94
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169747009
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:21 schreef Tocqueville het volgende:

[..]

Wat conservatiever dan. Ik ben ook niet zo voor de volledige afbraak van de verzorgingsstaat, slechts het grootste deel :P

Ik doelde ook niet echt op de gasten. Café Weltschmerz op YouTube is voor wat ik zie behoorlijk beschaafd en fatsoenlijk, alleen zijn de afleveringen veel te lang. Zoiets, alleen dan professioneler en wat korter, zie ik graag op NPO.
Je moet wel bedenken dat oppositie tegen de verzorgingsstaat echt een niche-mening is; het is niet zo vreemd dat zoiets niet dagelijks bij Jinek voorbij komt.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:46:47 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169747346
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:27 schreef Tocqueville het volgende:

[..]

7 minuten debat tussen Thieme en Roos. Ze konden allebei amper hun punt maken en zeker niet in debat. Ik vond het een blamage.
Jammer dat je op geen enkele manier ingaat op mijn post.

Overigens heb ik Thieme op RTL langer zien schitteren, dat dat een blamage is ligt niet aan de NPO
Laffe huichelaar
pi_169747900
http://politiek.tpo.nl/20(...)gst-voor-het-eigene/

Hier een oud stuk van Baudet. Hij stelt dat oikofobie zich manifesteert via open grenzen, de EU en moderne kunst. Vooral op het gebied van (kunst)modernisme zoekt hij het argument op een wel heel hoog abstractieniveau, iets met ontheemding als doel om de oikos te vernielen.

Al met al toch wat vaagjes, en als je meegaat in de gepresenteerde gedachtengang dan zijn de oplossigen (Nexit, subsidiestop op moderne kunst, grenzen) toch vooral symptoombestrijding. Het is niet overtuigend weergegeven hoe die oplossingen oikofobie direct zouden verhelpen. Ik beschouw de EU dan wel als uitzichtloos faalproject en zie veel problemen met het huidige migratie-/vluchtelingenbeleid (primair omdat het er niet in slaagt de meest kwetsbare te helpen), maar om die zaken aan te pakken enkel vanuit deze oikofobie gedachte is niet overtuigend.
pi_169749644
Powned is geobsedeerd door Thierry :P
pi_169751622
quote:
Pritt twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 10:18:14 Tering. Wat een jankstuk. Tief op uit de keuken als je niet tegen hitte kunt, bolle. https://t.co/VpAR10P775 reageer retweet
pi_169751716
Mooi interviewtje met de Hiddemeister _O_

http://limburg.bbvms.com/view/website/2779595.html
  vrijdag 24 maart 2017 @ 21:40:32 #101
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169754533
quote:
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_169754714
quote:
Ranzig linkse stemmingmakerij. Er wordt nog net geen oproep aan Volkert gedaan.
pi_169756195
Het is dat ik me in de meest prominente standpunten van de FvD wel aardig kan vinden, veelal wel via andere -mijns inziens beschaafdere/sterkere- redenaties, anders had ik misschien wel net zo hard meegebruld (mentaal of hier op FOK!) in het Baudet demoniseerorkest. Een eenmaal uitgebrachte stem kun je intrekken noch wijzigen, dus tracht je die zo goed mogelijk te verantwoorden (intern of anderszins). En ja, in het geval van Baudet kijk ik dan extra nauwkeurig naar de steekhoudendheid en correctheid van gemaakte kritieken.

Enerzijds is dat natuurlijk goed, aannames alleen zijn nimmer voldoende. Anderzijds erken ik dat het misschien kan leiden tot een te rooskleurige visie op de zaak. Immers bij veel andere overtuigingen kijk ik toch iets minder nauwkeurig naar de feitelijkheden, en wat dat betreft snap ik dat een figuur als Baudet bij velen de schijn tegen heeft met een toch wel vrij dubieuze track-record.

Weet niet of dit betekent dat m'n steun voor FvD gebaseerd is op een te optimistische invulling van de witte ruimtes, of dat het juist betekent dat de kritiek ongegrond is.

Hoe dan ook, die taartgooi oproep gaat wel erg ver, of ben ik de enige die er een verwijzing naar Fortuyn in ziet?

[ Bericht 7% gewijzigd door gekkewiebel op 24-03-2017 22:34:31 ]
pi_169756979
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 20:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mooi interviewtje met de Hiddemeister _O_

http://limburg.bbvms.com/view/website/2779595.html
Beetje ongemakkelijk momentje daar... :')
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zaterdag 25 maart 2017 @ 00:33:21 #105
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169759231
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 20:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mooi interviewtje met de Hiddemeister _O_

http://limburg.bbvms.com/view/website/2779595.html
Mooie vent is dat.
Laffe huichelaar
pi_169759357
http://www.rd.nl/opinie/d(...)an-upgrade-1.1387480

opiniestuk van Thierry en rutger vd noort
(she/her)
pi_169759453
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:21 schreef gekkewiebel het volgende:
Het is dat ik me in de meest prominente standpunten van de FvD wel aardig kan vinden, veelal wel via andere -mijns inziens beschaafdere/sterkere- redenaties, anders had ik misschien wel net zo hard meegebruld (mentaal of hier op FOK!) in het Baudet demoniseerorkest. Een eenmaal uitgebrachte stem kun je intrekken noch wijzigen, dus tracht je die zo goed mogelijk te verantwoorden (intern of anderszins). En ja, in het geval van Baudet kijk ik dan extra nauwkeurig naar de steekhoudendheid en correctheid van gemaakte kritieken.
Pretentieus gelul, je kijkt niet naar de inhoud maar doet het af als "het demoniseerorkest".
pi_169763246


Deze vindt Thierry vast niet zo lekker.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2017 11:20:38 ]
pi_169763282
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:53 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, iedereen die een genuanceerd en beschaafd geluid laat horen wordt door "de mensen in het land" al snel in het hokje "linkse elite" geplaatst, ook als diegene pleit voor de afbraak van de volledige verzorgingsstaat. En Wiegel elke keer op laten draven voor duiding verveelt ook.
Warempel, een scherpe opinie van onze Ryon.
pi_169763588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
Niks mis met de NPO. Vooral VPRO en wnl hebben mooie programma's zoals ZML, reizen Waes en wnl op zondag. De programma's van de VARA zijn ook gewoon oké.

Er mogen wel wat meer informatieve documentaires op komen.

Snap niet het NPO probleem niet zo echt. :{
Rambam had op Facebook ook al Thierry lopen afzeiken.
Een programma dat dat helemaal niet hoort te doen doet dat toch :') sites als joop, linkse dwdd, anti rechts.

Het grote probleem is dat de Npo vaak genoeg niet objectief is maar vanuit de linkse hoek komt. En kijk eens naar de topsalaris van al die coryfeeën. Gewoon Npo houden voor journaal en misschien een talkshow en de rest lekker naar het commerciële domein
pi_169763613
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:47 schreef Tocqueville het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte eens. Ik mis echter een rechtse kwaliteitstalkshow. Powned is nou niet echt een deftige tegenhanger voor Pauw, Jinek en DWDD. Shula had ons verbetering beloofd, maar vooralsnog zie ik niks.

Maar daarbuiten vind ik het schandalig dat de NPO tijdens de verkiezingen niet alle partijen uitgebreid aan het woord heeft gelaten. Nieuwe Wegen en de Piraten Partij hebben praktisch geen aandacht gehad op de NPO. Maar natuurlijk kon er wel allerlei entertainment uitgezonden worden :')

Zelf wil ik graag een NPO die geen entertainment meer uitzendt, maar enkel informatief is. Talkshows, debatten, nieuws en documentaires. En dan natuurlijk zo pluriform mogelijk
Pownews had een tijd geleden wel zo'n soort format, vond ik erg leuk om naar te kijken. Een seizoen daarvoor hadden ze regelmatig Erik de Vlieger en Yuri Albrecht en Baudet op de bank, dat vond k helemaal geweldig
  zaterdag 25 maart 2017 @ 11:47:40 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169763615
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 11:46 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Rambam had op Facebook ook al Thierry lopen afzeiken.
Een programma dat dat helemaal niet hoort te doen doet dat toch :')
Waarom hoort rambam dat niet te doen?
Laffe huichelaar
pi_169763895
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 11:46 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Rambam had op Facebook ook al Thierry lopen afzeiken.
Een programma dat dat helemaal niet hoort te doen doet dat toch :') sites als joop, linkse dwdd, anti rechts.

Het grote probleem is dat de Npo vaak genoeg niet objectief is maar vanuit de linkse hoek komt. En kijk eens naar de topsalaris van al die coryfeeën. Gewoon Npo houden voor journaal en misschien een talkshow en de rest lekker naar het commerciële domein
NPO streeft, met uitzondering van NOS, dan ook helemaal niet naar objectiviteit.
Verder verheug ik me nu al op een kritisch consumentenprogramma bij de commerciëlen, gesponsord door Unilever...
pi_169765889
macdocman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 09:49:43 'Je zou je hond nog niet op Asha zetten.' dixit @thierrybaudet. Huftertje B., karma is geen bitch maar 'n kaakslag. https://t.co/E8g5MJkPbC reageer retweet
macdocman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 10:16:20 Schijnbaar is dit NIET 'n uitspraak van huftertje Baudet. Evenwel voel ik mij letterlijk te beroerd excuses aan te… https://t.co/KEMtFa3OWb reageer retweet


Michael Schaap is ook al wild om zich heen aan het slaan. Wat laten ze zich kennen zeg, het wordt met de dag sneuer. :')
  zaterdag 25 maart 2017 @ 14:30:45 #115
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169766265
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:14 schreef Sylv3se het volgende:
macdocman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 09:49:43 'Je zou je hond nog niet op Asha zetten.' dixit @thierrybaudet. Huftertje B., karma is geen bitch maar 'n kaakslag. https://t.co/E8g5MJkPbC reageer retweet
macdocman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 10:16:20 Schijnbaar is dit NIET 'n uitspraak van huftertje Baudet. Evenwel voel ik mij letterlijk te beroerd excuses aan te… https://t.co/KEMtFa3OWb reageer retweet
[ afbeelding ]

Michael Schaap is ook al wild om zich heen aan het slaan. Wat laten ze zich kennen zeg, het wordt met de dag sneuer. :')
Hij doet zijn achternaam wel eer aan.
''Ik weet dat ik fout zit maar ben toch te beroerd om mijn excuses aan te bieden'' :r
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_169766317
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:14 schreef Sylv3se het volgende:
macdocman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 09:49:43 'Je zou je hond nog niet op Asha zetten.' dixit @thierrybaudet. Huftertje B., karma is geen bitch maar 'n kaakslag. https://t.co/E8g5MJkPbC reageer retweet
macdocman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 10:16:20 Schijnbaar is dit NIET 'n uitspraak van huftertje Baudet. Evenwel voel ik mij letterlijk te beroerd excuses aan te… https://t.co/KEMtFa3OWb reageer retweet
[ afbeelding ]

Michael Schaap is ook al wild om zich heen aan het slaan. Wat laten ze zich kennen zeg, het wordt met de dag sneuer. :')
Demoniseren is het doelbewust negatief afbeelden van een zaak of persoon, met als doel de mening van anderen over het onderwerp te beïnvloeden. Het onderwerp wordt als het ware als een demon of iets demonisch voorgesteld. Demoniseren is een vorm van propaganda en de term demonisering heeft daardoor een negatieve klank. Het is nauw verwant met smaad en laster.
pi_169766384
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Demoniseren is het doelbewust negatief afbeelden van een zaak of persoon, met als doel de mening van anderen over het onderwerp te beïnvloeden. Het onderwerp wordt als het ware als een demon of iets demonisch voorgesteld. Demoniseren is een vorm van propaganda en de term demonisering heeft daardoor een negatieve klank. Het is nauw verwant met smaad en laster.
Een van je favoriete bezigheden dus?
pi_169766464
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een van je favoriete bezigheden dus?
Dat jij dat durft te zeggen gezien je track-record in dit topic :')
pi_169766756
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat jij dat durft te zeggen gezien je track-record in dit topic :')
Men was hier inderdaad druk bezig met mij te demoniseren, dus in die zin :P
  zaterdag 25 maart 2017 @ 15:18:16 #120
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169767058
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:14 schreef Sylv3se het volgende:
macdocman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 09:49:43 'Je zou je hond nog niet op Asha zetten.' dixit @thierrybaudet. Huftertje B., karma is geen bitch maar 'n kaakslag. https://t.co/E8g5MJkPbC reageer retweet
macdocman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 10:16:20 Schijnbaar is dit NIET 'n uitspraak van huftertje Baudet. Evenwel voel ik mij letterlijk te beroerd excuses aan te… https://t.co/KEMtFa3OWb reageer retweet
[ afbeelding ]

Michael Schaap is ook al wild om zich heen aan het slaan. Wat laten ze zich kennen zeg, het wordt met de dag sneuer. :')
Wow het zit allemaal heel diep bij sommige mensen, voor een partij met 2 zeteltjes. Waar is al deze hysterie voor nodig?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 maart 2017 @ 15:19:33 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169767084
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:18 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wow het zit allemaal heel diep bij sommige mensen, voor een partij met 2 zeteltjes. Waar is al deze hysterie voor nodig?
Opstokerij en angst.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169767283
quote:
Aan Thierry Baudet

Beste Thierry,

Als mensen de ‘Wie is Willem Bos?’- of ‘Ik heb geen idee wie Willem Bos is’-constructie gebruiken, is dat doorgaans vooral flauw.

Maar toen jij gisteren op Twitter ‘Ik ken geen Asha’ schreef, geloofde ik je meteen. Het kan zomaar waar zijn dat jij in jouw Thierry-bubble het fenomeen Asha ten Broeke de afgelopen 34 jaar helemaal gemist hebt. Ze schrijft onder meer in de Volkskrant en Opzij; niet bepaald de secretu conflictu mearum curarum van Francesco Petrarca, zullen we maar zeggen.

Nu maakt het ook niet uit dat je Asha niet kent, want Asha is jouw smaak niet en Asha’s enige wapen zijn haar vingers; ze typt haar woede over haar kwelgeest Thierry Baudet slechts van zich af.

Ik wil je echter in het genre van de boze witte vrouwtjes wijzen op een ander verschijnsel: Joke Kaviaar.

Joke Kaviaar schreef gisteren op haar weblog het volgende:

Van wie moeten we het hebben in de strijd tegen Baudet? Van onszelf! Van krachtvrouwen die hun mond durven opendoen. Tegen racisme, nationalisme, fascisme, sexisme, milieuvernieting. Tegen de ideologie van de met zijn piemel piano en mensen bespelende Thierry Baudet en zijn ‘Forum voor Democratie’. Democratisch gekozen, net als Wilders, net als Trump, net als Hitler. Deze griezel gaat met Wilders de komende jaren het spelletje “wie heeft de grootste pik” in de Tweede Kamer spelen. Wilders loopt met een leger beveiligers om zich heen. Nieuwkomer Baudet denkt dat hij het recht heeft om zijn vuil te spuiten zonder dat hem een stroobreed in de weg wordt gelegd. Pikken we dat?

Natuurlijk niet. Het is daarom aan ons, aan vrouwen, medestrijdsters, en een ieder ander die het aandurft om in de aanval te gaan tegen deze verkrachtingsideoloog die denkt dat wij uit zijn op zijn sterke sperma. Dames, meiden, we laten het hem ruiken! Reserveer het bloed van je maanstonde speciaal voor Thierry. Als hij zonodig als een barbaar uit het stenen tijdperk vrouwen meent te mogen bezitten op de sofa van zijn ‘Oikos’, dan kan hij ons bloed er gratis bijkrijgen (iets anders kan natuurlijk ook). Verzamel het in een emmer. Bak er een taart van. Werp het hem toe. Zo verwelkom je een extreem-rechtse sexist als hij zich ergens vertoont. Zo. En niet anders.

Ofwel: ze gaan een Fortuyn met je doen. En geloof me, Thierry, die Joke is zo gek als een deur, dus die gaat zo’n ‘maandstondetaart’ (eventueel met ‘iets anders’ erbij) in je bakkes duwen.

Zorg dus dat je altijd een setje extra kleding bij de hand hebt. En dat er een filmploeg in de buurt is. Je weet hoe groot (en dood) Fortuyn uiteindelijk werd.

Groet,

JanD
pi_169770244
thierrybaudet twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 17:47:03 Op zoek naar een passende auto voor dagelijkse rit naar het parlement. https://t.co/fLlD0BZeGv reageer retweet
I´m back.
pi_169770323
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

NPO streeft, met uitzondering van NOS, dan ook helemaal niet naar objectiviteit.
Verder verheug ik me nu al op een kritisch consumentenprogramma bij de commerciëlen, gesponsord door Unilever...
Als je ziet hoeveel onzin er wordt uitgezonden op npo denk ik dat minstens de helft er sowieso afgehaald kan worden. Daarnaast de bizarre salarissen van sommige lui daar moeten ook drastisch omlaag.
Je zou prima npo1 gebruiken voor puur informeren en dan npo 2 en 3 behouden alleen dan geen geld meer van de belastingbetaler ernaartoe, gewoon geld uit de commercials gebruiken.
pi_169770376
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:31 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn wel erg van het padje af...
I´m back.
pi_169770432
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
thierrybaudet twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 17:47:03 Op zoek naar een passende auto voor dagelijkse rit naar het parlement. https://t.co/fLlD0BZeGv reageer retweet
[ afbeelding ]
_O-
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:05:04 #127
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169771262
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
thierrybaudet twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 17:47:03 Op zoek naar een passende auto voor dagelijkse rit naar het parlement. https://t.co/fLlD0BZeGv reageer retweet
[ afbeelding ]
Succes met parkeren in hartje Amsterdam _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:10:02 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169771331
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
thierrybaudet twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 17:47:03 Op zoek naar een passende auto voor dagelijkse rit naar het parlement. https://t.co/fLlD0BZeGv reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn wel erg van het padje af...
Laffe huichelaar
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:16:43 #129
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_169771451
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
thierrybaudet twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 17:47:03 Op zoek naar een passende auto voor dagelijkse rit naar het parlement. https://t.co/fLlD0BZeGv reageer retweet
[ afbeelding ]
Lelijke 2+2
Haal dan tenminste een Series 1,5 Roadster, zoals echte bazen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 25-03-2017 19:43:43 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_169771503
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn wel erg van het padje af...
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:32:06 #131
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_169771790

4:56 Baudet toch religieus? :o

Dat verklaard wellicht wel z'n zwakke antwoord op de vraag op Facebook over of de Wet Bescherming Nederlandse Waarden ook geldt voor christelijke (gereformeerde) instanties. Hij stelde dat er geen ongelijke behandelingen waren in het Christelijke geloof en dat die wet daarom niet direct voor hun bedoeld was. (*kuch* iets met gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen in de SGP bijv. *ahum*)
nee, jij dan!
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:23:31 #132
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_169780829
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 11:47 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Pownews had een tijd geleden wel zo'n soort format, vond ik erg leuk om naar te kijken. Een seizoen daarvoor hadden ze regelmatig Erik de Vlieger en Yuri Albrecht en Baudet op de bank, dat vond k helemaal geweldig
Klopt. Die keek ik elke week, inderdaad. Totdat Prem vaste gast werd en Baudet minder kwam. Toen keek ik af en toe voor Dilan en als ik zag dat Baudet er was.
pi_169780880
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:23 schreef Tocqueville het volgende:

[..]

Klopt. Die keek ik elke week, inderdaad. Totdat Prem vaste gast werd en Baudet minder kwam. Toen keek ik af en toe voor Dilan en als ik zag dat Baudet er was.
dat was idd toen ze switchte van format
(she/her)
pi_169780887
Er mogen van mij veel vaker rechtse gasten uitgenodigd worden in talkshows, maar als je Pownews en hun talkshows goed vond heb je er domweg geen kijk op hoor. Kom nou.
pi_169781009
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:25 schreef Kaas- het volgende:
Er mogen van mij veel vaker rechtse gasten uitgenodigd worden in talkshows, maar als je Pownews en hun talkshows goed vond heb je er domweg geen kijk op hoor. Kom nou.
Ik vond het altijd wel vermakelijk om Annabel en Baudet te horen, af en toe wat geschreeuw van Prem erbij.

Waar zou ik dan geen kijk op hebben?
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:32:02 #136
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_169781071
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:25 schreef Kaas- het volgende:
Er mogen van mij veel vaker rechtse gasten uitgenodigd worden in talkshows, maar als je Pownews en hun talkshows goed vond heb je er domweg geen kijk op hoor. Kom nou.
Goed is een groot woord. Gebrek aan beter, zeg maar. Baudet trok wel het niveau vaak omhoog, net als Dilan dat vaak deed.
pi_169781151
WNL is niets mis mee btw.
Niet populistisch, maar wel rechts.
Hell To The Liars
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:39:51 #138
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169781316
Voorwaardelijke liefde in de herdruk. Mijn eerste druk stijgt plotsklaps in waarde.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:52:13 #139
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169781708
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:32 schreef Gehenna het volgende:

4:56 Baudet toch religieus? :o

Dat verklaard wellicht wel z'n zwakke antwoord op de vraag op Facebook over of de Wet Bescherming Nederlandse Waarden ook geldt voor christelijke (gereformeerde) instanties. Hij stelde dat er geen ongelijke behandelingen waren in het Christelijke geloof en dat die wet daarom niet direct voor hun bedoeld was. (*kuch* iets met gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen in de SGP bijv. *ahum*)
Euh.. Herwaardering van het christendom was één van de peilers van zijn campagne:
Thierry Baudet pleit voor herwaardering christendom


Dat leverde voornamelijk het schitterende fragment op (waar ik ook o.a naar link) waarin Baudet een theoloog de les gaat lezen over wat het christendom werkelijk betekent. Episch _O_
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_169781743
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:39 schreef Ryon het volgende:
Voorwaardelijke liefde in de herdruk. Mijn eerste druk stijgt plotsklaps in waarde.
Heb je ook een boek geschreven met dezelfde titel?
I´m back.
pi_169781768
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:52 schreef Ryon het volgende:

[..]

Euh.. Herwaardering van het christendom was één van de peilers van zijn campagne:
Thierry Baudet pleit voor herwaardering christendom


Dat leverde voornamelijk het schitterende fragment op (waar ik ook o.a naar link) waarin Baudet een theoloog de les gaat lezen over wat het christendom werkelijk betekent. Episch _O_
Hij heerste zoals gewoonlijk tegen die theoloog idd. _O_ _O_!!
pi_169782151
Toch vind ik een hopeloos streven die herwaardering van het christendom in Europa. Dat schip is allang de horizon voorbij.
pi_169782611
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:16 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Lelijke 2+2
Haal dan tenminste een Series 1,5 Roadster, zoals echte bazen.
Ik vermoed dat het buiten zijn budget gaat an sich, maar wel een gave kar an sich, met zo'n hood van wat is het 1,5 m?
Ouwe auto ook, volgens mij uit wat zal het zijn 1965-1969?
I´m back.
  zondag 26 maart 2017 @ 04:18:23 #144
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_169783884
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:52 schreef Ryon het volgende:

[..]

Euh.. Herwaardering van het christendom was één van de peilers van zijn campagne:
Thierry Baudet pleit voor herwaardering christendom
:r

Had ik even gemist, maar goed. Vindt hem vermakelijk om te zien/horen, maar ben het echt vrijwel nooit met hem eens.

quote:
Dat leverde voornamelijk het schitterende fragment op (waar ik ook o.a naar link) waarin Baudet een theoloog de les gaat lezen over wat het christendom werkelijk betekent. Episch _O_
Dat is dan ook vrij makkelijk, die zijn over het algemeen redelijk waanzinnig..
nee, jij dan!
  zondag 26 maart 2017 @ 04:21:09 #145
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_169783895
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:11 schreef LelijKnap het volgende:
Toch vind ik een hopeloos streven die herwaardering van het christendom in Europa. Dat schip is allang de horizon voorbij.
Dit dus, de samenleving van nu heeft veel meer te danken aan de secularisatie en enkele oude heidense gebruiken.
nee, jij dan!
  zondag 26 maart 2017 @ 06:52:14 #146
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_169784161
Die mensen van FvD hebben toch wel de beste lui zitten op die facebook account. Wat een groei zeg. Daar kunnen ze bij de grote partijen een hoop leren. Of Thierry is een geweldige strateeg.

Ook hier op fok! Nu al nummertje 20.
pi_169786045
Drie zetels in peilingen van de Hond
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 10:19:09 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169786054
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:18 schreef Fylax het volgende:
Drie zetels in peilingen van de Hond
Hadden ze al.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169786268
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 06:52 schreef KingRoland het volgende:
Die mensen van FvD hebben toch wel de beste lui zitten op die facebook account. Wat een groei zeg. Daar kunnen ze bij de grote partijen een hoop leren. Of Thierry is een geweldige strateeg.

Ook hier op fok! Nu al nummertje 20.
Zit inderdaad een heel goed team achter die echt kennis hebben van adverteren op facebook. Kunnen andere partijen veel van leren want volgens mij gaat het meer op het weten dat het kan ipv. veel kennis hebben van ict.
pi_169786520
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:14 schreef Sylv3se het volgende:
macdocman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 09:49:43 'Je zou je hond nog niet op Asha zetten.' dixit @thierrybaudet. Huftertje B., karma is geen bitch maar 'n kaakslag. https://t.co/E8g5MJkPbC reageer retweet
Nu nog iemand die het leeft heeft u erin te rollen _O-
pi_169786666
Je hoopt toch dat iemand een keer die linkse activisten pakken

http://www.geenstijl.nl/m(...)_thierry_baudet.html
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:14:59 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169786759
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:10 schreef wackmack het volgende:
Je hoopt toch dat iemand een keer die linkse activisten pakken

http://www.geenstijl.nl/m(...)_thierry_baudet.html
En dit mag best bij wat meer mensen duidelijk worden. Ik zag het een paar weken geleden al aankomen, en die pure haat is sinds dien alleen maar erger geworden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169786785
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En dit mag best bij wat meer mensen duidelijk worden. Ik zag het een paar weken geleden al aankomen, en die pure haat is sinds dien alleen maar erger geworden.
Ik weet niet of het nou specifiek haat is. Het is denk ik meer dat bepaalde mensen de mogelijkheid zien om aandacht te vergaren. En op deze manier krijgen ze dat wel natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:17:47 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169786811
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:16 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Ik weet niet of het nou specifiek haat is. Het is denk ik meer dat bepaalde mensen de mogelijkheid zien om aandacht te vergaren. En op deze manier krijgen ze dat wel natuurlijk.
Dit is pure haat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169786859
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:10 schreef wackmack het volgende:
Je hoopt toch dat iemand een keer die linkse activisten pakken

http://www.geenstijl.nl/m(...)_thierry_baudet.html
Die moeten uiteraard ook aangepakt worden.
  zondag 26 maart 2017 @ 11:21:04 #156
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169786873
Is er eigenlijk een serieuze bedreiging jegens Baudet? Iemand willen taarten is nou niet direct wereldschokkend te noemen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:22:06 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169786891
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:21 schreef Reya het volgende:
Is er eigenlijk een serieuze bedreiging jegens Baudet? Iemand willen taarten is nou niet direct wereldschokkend te noemen.
Dat dacht Fortuyn ook. Dit is een dreigement, punt. Of het kogels of taarten zijn maakt dan ook niet uit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169786923
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat dacht Fortuyn ook. Dit is een dreigement, punt. Of het kogels of taarten zijn maakt dan ook niet uit.
Ludiek wil ik het niet noemen.
Maar serieuze bedreigingen?

Er wordt een klimaat geschept klopt, maar ik denk dat Danny Blind dit weekend meer bedreigingen ontvangt dan Baudet.
Hell To The Liars
  zondag 26 maart 2017 @ 11:23:54 #159
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169786928
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat dacht Fortuyn ook. Dit is een dreigement, punt. Of het kogels of taarten zijn maakt dan ook niet uit.
Het is jou om het even om een taart in je gezicht te krijgen of neergeschoten te worden? Dat één keer iemand getaart is en een aantal maanden daarna neergeschoten, in volledig ongerelateerde incidenten, betekent niet dat de aankondiging om iemand te gaan taarten als meer dan dat zou moeten worden opgevat.
pi_169786929
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:21 schreef Reya het volgende:
Is er eigenlijk een serieuze bedreiging jegens Baudet? Iemand willen taarten is nou niet direct wereldschokkend te noemen.
Zal ongeveer net zo serieus zijn als hoe zijn aanhang iedereen met kritiek bedreigt. Maar beide natuurlijk totaal ongewenst in het politieke debat.
pi_169786932
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:21 schreef Reya het volgende:
Is er eigenlijk een serieuze bedreiging jegens Baudet? Iemand willen taarten is nou niet direct wereldschokkend te noemen.
Het gaat vooral om het klimaat dat gecreëerd wordt he. Continue hetzelfde over de verkrachting en rassenhaat.
pi_169786953
Lekker bagatelliseren ook nog, man man man. Dit is zo'n duidelijk dreigement en dan ook precies nog parralel aan Fortuyn ook nog, dat was 2 dagen voor zij daarmee begon 15 jaar geleden.

En dan ook nog eens dreigen met "of iets anders", dezelfde persoon die ook opriep stenen te gooien naar Wilders.

Dezelfde persoon die mensen aan het verzamelen is om FVD-bijeenkomsten op te zoeken.

Dit. Is. Eng.
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 11:24:39 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169786954
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:10 schreef wackmack het volgende:
Je hoopt toch dat iemand een keer die linkse activisten pakken

http://www.geenstijl.nl/m(...)_thierry_baudet.html
quote:
De enkele jaar terug wegens opruiing veroordeelde Joke ‘Kaviaar’ Kuyt riep vrijdag op om Baudet te gaan bekogelen met taarten gebakken van menstruatiebloed.
Citaat: “Dames, meiden, we laten het hem ruiken! Reserveer het bloed van je maandstonde speciaal voor Thierry. Als hij zonodig als een barbaar uit het stenen tijdperk vrouwen meent te mogen bezitten op de sofa van zijn 'Oikos', dan kan hij ons bloed er gratis bijkrijgen (iets anders kan natuurlijk ook). Verzamel het in een emmer. Bak er een taart van. Werp het hem toe.”
Wtf :')_!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169786967
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:24 schreef Fylax het volgende:
Lekker bagatelliseren ook nog, man man man. Dit is zo'n duidelijk dreigement en dan ook precies nog parralel aan Fortuyn ook nog, dat was 2 dagen voor zij daarmee begon 15 jaar geleden.

En dan ook nog eens dreigen met "of iets anders", dezelfde persoon die ook opriep stenen te gooien naar Wilders.

Dezelfde persoon die mensen aan het verzamelen is om FVD-bijeenkomsten op te zoeken.

Dit. Is. Eng.
Dat bagataliseren is toch juist wat jij hier doet als het de andere kant op gaat?
  zondag 26 maart 2017 @ 11:26:01 #165
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169786983
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:23 schreef wackmack het volgende:

[..]

Het gaat vooral om het klimaat dat gecreëerd wordt he. Continue hetzelfde over de verkrachting en rassenhaat.
Baudet wordt bedreigd met verkrachting en gehaat vanwege zijn huidskleur? :?
  zondag 26 maart 2017 @ 11:26:58 #166
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169786995
Oh nee, hij heeft natuurlijk uitlatingen in die richting gedaan. Iemand wordt bekritiseerd om zijn uitlatingen; dat dit kan in politiek Nederland!
pi_169787011
Haha, wegkijker.
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 11:28:28 #168
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787023
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zal ongeveer net zo serieus zijn als hoe zijn aanhang iedereen met kritiek bedreigt. Maar beide natuurlijk totaal ongewenst in het politieke debat.
Beide kanten gaan een beetje over hun toeren hierin.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:28:52 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787032
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:23 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ludiek wil ik het niet noemen.
Maar serieuze bedreigingen?

Er wordt een klimaat geschept klopt, maar ik denk dat Danny Blind dit weekend meer bedreigingen ontvangt dan Baudet.
Een hetze om vrouwenhaat en dat soort achterlijke dingen is toch niet te vergelijken met een voetbalcoach?

Er wordt een hele nare sfeer gecreëerd, meer dan alleen roepen. En daar is maar één groep de schuldige van.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 11:29:32 #170
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787044
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:27 schreef Fylax het volgende:
Haha, wegkijker.
Waarvan kijk ik precies weg? Ik zie het liefst concrete voorbeelden.
pi_169787068
Beide kanten maken zich hier schuldig aan.
Toen de AZC massaal bedreigd werden door rechtse lieden hing links in de ankers en nu is het andersom.

Die Baudet zal het worst zijn, dit is mooie aandacht voor hem.
En nogmaals, met 2 zetels zoveel aandacht en "bedreigingen" van links van Anne Fleur en nog een handvol mensen.

Denken jullie overigens niet dat zo ongeveer 0,1% van de bevolking niet bedreigd wordt.
Alleen door al deze aandacht wordt dit zo opgeblazen.
Hell To The Liars
pi_169787073
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:29 schreef Reya het volgende:

[..]

Waarvan kijk ik precies weg? Ik zie het liefst concrete voorbeelden.
Jij durft het serieus gewoon geen bedreiging te noemen, dat is erg.
(she/her)
pi_169787075
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een hetze om vrouwenhaat en dat soort achterlijke dingen is toch niet te vergelijken met een voetbalcoach?

Er wordt een hele nare sfeer gecreëerd, meer dan alleen roepen. En daar is maar één groep de schuldige van.
Daar denk ik al voetbalsupporter en mevrouw Blind heel anders over.
Hell To The Liars
  zondag 26 maart 2017 @ 11:32:11 #174
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787084
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:31 schreef Fylax het volgende:

[..]

Jij durft het serieus gewoon geen bedreiging te noemen, dat is erg.
Ik zie geen concrete voorbeelden. Heb je ze eigenlijk wel?
pi_169787087
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:31 schreef Fylax het volgende:

[..]

Jij durft het serieus gewoon geen bedreiging te noemen, dat is erg.
Baudet wil niets liever dan dit. En gelijk heeft-ie.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169787089
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:31 schreef Droopie het volgende:
Beide kanten maken zich hier schuldig aan.
Toen de AZC massaal bedreigd werden door rechtse lieden hing links in de ankers en nu is het andersom.

Die Baudet zal het worst zijn, dit is mooie aandacht voor hem.
En nogmaals, met 2 zetels zoveel aandacht en "bedreigingen" van links van Anne Fleur en nog een handvol mensen.

Denken jullie overigens niet dat zo ongeveer 0,1% van de bevolking niet bedreigd wordt.
Alleen door al deze aandacht wordt dit zo opgeblazen.
Heel erg mooi ja, bedreigd worden, weet zeker dat 'ie daarvan geniet. :{
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:32:34 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787090
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:31 schreef Droopie het volgende:
Beide kanten maken zich hier schuldig aan.
Toen de AZC massaal bedreigd werden door rechtse lieden hing links in de ankers en nu is het andersom.

Die Baudet zal het worst zijn, dit is mooie aandacht voor hem.
En nogmaals, met 2 zetels zoveel aandacht en "bedreigingen" van links van Anne Fleur en nog een handvol mensen.

Denken jullie overigens niet dat zo ongeveer 0,1% van de bevolking niet bedreigd wordt.
Alleen door al deze aandacht wordt dit zo opgeblazen.
Beide kanten? Baudet heb ik nog nergens zien oproepen tot het in de brand steken van gebouwen oid. Die hele linkse hetze is gericht op één persoon. En dat is vele malen gevaarlijker dan een hele groep.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169787109
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Beide kanten? Baudet heb ik nog nergens zien oproepen tot het in de brand steken van gebouwen oid. Die hele linkse hetze is gericht op één persoon. En dat is vele malen gevaarlijker dan een hele groep.
Ik heb het over kamp links en kamp rechts.
Hell To The Liars
pi_169787116
quote:
9s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:26 schreef Reya het volgende:
Oh nee, hij heeft natuurlijk uitlatingen in die richting gedaan. Iemand wordt bekritiseerd om zijn uitlatingen; dat dit kan in politiek Nederland!
Het gaat wel verder dan alleen maar bekritiseren om zijn uitlatingen. De meeste columnisten zijn nou niet echt bereid om te bekijken wat hij nou precies gezegd heeft en komen met allerlei onzinnige verbanden.
  zondag 26 maart 2017 @ 11:33:53 #180
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787119
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Beide kanten? Baudet heb ik nog nergens zien oproepen tot het in de brand steken van gebouwen oid. Die hele linkse hetze is gericht op één persoon. En dat is vele malen gevaarlijker dan een hele groep.
Wie roept er op tot het in brand steken van gebouwen? :?
pi_169787123
Ik heb inside info wat niet openbaar is, dit is echt niet tof voor Thierry. En dan zijn er mensen die durven te beweren dat hij hiervan geniet, bah.
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 11:34:08 #182
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169787126
Wie gaat maandag het boek van Thierry halen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:34:14 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787128
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:33 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb het over kamp links en kamp rechts.
Kamp rechts heeft hier niks mee te maken. 'Ja, maar zij deden het ook' is GEEN excuus.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 11:34:27 #184
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787132
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:33 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Het gaat wel verder dan alleen maar bekritiseren om zijn uitlatingen. De meeste columnisten zijn nou niet echt bereid om te bekijken wat hij nou precies gezegd heeft en komen met allerlei onzinnige verbanden.
Zozo, zaken worden uit hun verband getrokken. Een unicum in de politiek, kunnen we wel stellen.
  zondag 26 maart 2017 @ 11:35:07 #185
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787138
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:34 schreef Fylax het volgende:
Ik heb inside info wat niet openbaar is, dit is echt niet tof voor Thierry. En dan zijn er mensen die durven te beweren dat hij hiervan geniet, bah.
Heb je nu al voorbeelden? :?
pi_169787139
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

Heel erg mooi ja, bedreigd worden, weet zeker dat 'ie daarvan geniet. :{
Denk niet dat ie straks niet naar buiten durft omdat taart van een vrouw.
En puntje bij paaltje heeft ie ook lichte beveiliging.

Het hoort allemaal niet he, laat dat duidelijk zijn..
Maar de aandacht hieraan :'(
Hell To The Liars
pi_169787144
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:35 schreef Reya het volgende:

[..]

Heb je nu al voorbeelden? :?
Die vind je o.a in dat artikel en de rest van Twitter.
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 11:35:57 #188
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169787159
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:34 schreef Fylax het volgende:
Ik heb inside info wat niet openbaar is, dit is echt niet tof voor Thierry. En dan zijn er mensen die durven te beweren dat hij hiervan geniet, bah.
Staat het ergens op het forum van FVD?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 26 maart 2017 @ 11:36:27 #189
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787172
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:35 schreef Fylax het volgende:

[..]

Die vind je o.a in dat artikel en de rest van Twitter.
In dat artikel staat alleen het voorbeeld van die mafkees met haar menstruatietaart. Misselijke opmerking, inderdaad, maar dat maakt nog geen atmosfeer van bedreiging.
pi_169787179
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Staat het ergens op het forum van FVD?
Nope, heb het van mensen dicht bij hem.
(she/her)
pi_169787184
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:34 schreef Reya het volgende:

[..]

Zozo, zaken worden uit hun verband getrokken. Een unicum in de politiek, kunnen we wel stellen.
Nee klopt, we hebben het eerder gezien inderdaad.
pi_169787185
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:34 schreef Fylax het volgende:
Ik heb inside info wat niet openbaar is, dit is echt niet tof voor Thierry. En dan zijn er mensen die durven te beweren dat hij hiervan geniet, bah.
Mooi dat je inside info hebt, dit is part of the game Fylax.

Wat milde bedreigingen en morgen mag hij weer naar Pauw.
Het hoort niet, maar deze overexposure aan Anne Fleur draagt bij aan haar aandachtszieke gedrag.
Hell To The Liars
pi_169787189
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:36 schreef Reya het volgende:

[..]

In dat artikel staat alleen het voorbeeld van die mafkees met haar menstruatietaart. Misselijke opmerking, inderdaad, maar dat maakt nog geen atmosfeer van bedreiging.
Ach man kijk naar Anne-Fleur haar tweets en wat haar medestanders erbij zeggen.

Jij kiest ervoor om weg te kijken, maar als je even op zoek gaat zie je genoeg rommel wat echt eng is. :{
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 11:37:56 #194
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169787198
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nope, heb het van mensen dicht bij hem.
Duidelijk. Thnx :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:37:57 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787199
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:34 schreef Reya het volgende:

[..]

Zozo, zaken worden uit hun verband getrokken. Een unicum in de politiek, kunnen we wel stellen.
Er is een groot verschil tussen wat er in de politiek dagelijkse kost is en wat hier gaande is. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je dit gewoon goed aan het praten bent.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 11:38:07 #196
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787201
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:37 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ach man kijk naar Anne-Fleur haar tweets en wat haar medestanders erbij zeggen.

Jij kiest ervoor om weg te kijken, maar als je even op zoek gaat zie je genoeg rommel wat echt eng is. :{
Geef dan een concreet voorbeeld. Niet: "er staan ergens tweets".
pi_169787206
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:37 schreef Droopie het volgende:

[..]

Mooi dat je inside info hebt, dit is part of the game Fylax.

Wat milde bedreigingen en morgen mag hij weer naar Pauw.
Het hoort niet, maar deze overexposure aan Anne Fleur draagt bij aan haar aandachtszieke gedrag.
Wat milde bedreigingen, wauw. Je weigert dus gewoon de overduidelijke parralel te zien tussen Baudet en Fortuyn, want dat is waar deze linkse types op doelen.
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 11:38:53 #198
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787210
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen wat er in de politiek dagelijkse kost is en wat hier gaande is. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je dit gewoon goed aan het praten bent.
Ik weet niet wat ik goed zou praten, want dat weigert men hier te specificeren.
pi_169787214
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:38 schreef Reya het volgende:

[..]

Geef dan een concreet voorbeeld. Niet: "er staan ergens tweets".
Doe lekker zelf je werk man.
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:39:50 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787227
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:38 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik goed zou praten, want dat weigert men hier te specificeren.
Nou, je weigert in te zien dat wat hier gaande is alles behalve deëscalerend is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 11:40:13 #201
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787231
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:39 schreef Fylax het volgende:

[..]

Doe lekker zelf je werk man.
Jij komt met een aantijging die je weigert te onderbouwen, en vervolgens verwijt je mij dat ik die onderbouwing niet zelf opzoek? :?
  zondag 26 maart 2017 @ 11:40:35 #202
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787238
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, je weigert in te zien dat wat hier gaande is alles behalve deëscalerend is.
Wat is er dan gaande? Concrete voorbeelden, graag.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:42:32 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787271
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:40 schreef Reya het volgende:

[..]

Wat is er dan gaande? Concrete voorbeelden, graag.
Baudet wordt bedreigd, er wordt een hele haatsfeer gecreëerd en die hele hetze natuurlijk. Voorbeelden zijn daarnet in grote getalen voorbij gekomen en het enige waar jij mee komt is dat het allemaal wel mee valt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169787280
Ik ga toch echt niet voor jou terugzoeken naar Tweets die ik gelezen heb omdat jij weigert de serieuze dreiging in te zien.

Wat in het artikel staat zou al genoeg moeten zijn voor je, maar jij wuifelt het weg als "niet serieus". :{
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 11:44:15 #205
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787307
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Baudet wordt bedreigd, er wordt een hele haatsfeer gecreëerd en die hele hetze natuurlijk. Voorbeelden zijn daarnet in grote getalen voorbij gekomen en het enige waar jij mee komt is dat het allemaal wel mee valt.
Het enige voorbeeld dat voorbij is gekomen is die menstruatietaart. Dat is een vervelende opmerking die je niet zou moeten maken, maar dat impliceert nog geen atmosfeer van haat, of atmosfeer van bedreiging. Voor de rest zie ik nog steeds geen concrete voorbeelden.
  zondag 26 maart 2017 @ 11:45:02 #206
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787325
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:43 schreef Fylax het volgende:
Ik ga toch echt niet voor jou terugzoeken naar Tweets die ik gelezen heb omdat jij weigert de serieuze dreiging in te zien.

Wat in het artikel staat zou al genoeg moeten zijn voor je, maar jij wuifelt het weg als "niet serieus". :{
Wat staat er in het artikel behalve de menstruatietaart?
pi_169787335
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:45 schreef Reya het volgende:

[..]

Wat staat er in het artikel behalve de menstruatietaart?
Dit blijkt dus al dat je het artikel niet eens goed hebt gelezen.

Er is namelijk de opmerking over de menstruatietaart en aan de andere kant Anne-Fleur die dreigt met een taart en bijeenkomsten af te gaan.
(she/her)
pi_169787344
Dat zou al voldoende moeten zijn om te zien dat dit een serieuze dreiging is. En dan is er nog meer gruwel te vinden op Twitter.
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:46:11 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787346
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:44 schreef Reya het volgende:

[..]

Het enige voorbeeld dat voorbij is gekomen is die menstruatietaart. Dat is een vervelende opmerking die je niet zou moeten maken, maar dat impliceert nog geen atmosfeer van haat, of atmosfeer van bedreiging. Voor de rest zie ik nog steeds geen concrete voorbeelden.
Het gaat om wat er verder nog in dat artikel staat. Het is toch belachelijk dat er überhaupt opgeroepen wordt tot dit soort trieste acties? Nu is het een taart en morgen is het een kogel.

Dit is echt PRECIES wat er ook gebeurde in aanloop van de moord op Fortuyn, en ik maak me oprecht zorgen om escalatie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169787360
Dreigen met een taart vind ik ook niet serieus.
Het klimaat creeeren is onderdeel van de activistische linker vleugel.

Bangmakerij is ook rechts niet vreemd.

Btw. dit klimaat/ deze tactiek is ook door Trump gedaan in de politiek.

Dus ehh.. Toen stond rechts ook niet op de barricade.
Hell To The Liars
pi_169787368
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:46 schreef Droopie het volgende:
Dreigen met een taart vind ik ook niet serieus.
Het klimaat creeeren is onderdeel van de activistische linker vleugel.

Btw. dit klimaat/ deze tactiek is ook door Trump gedaan in de politiek.

Dus ehh.. Toen stond rechts ook niet op de barricade.
Nogmaals: je wil de parallel gewoon niet zien.
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 11:47:29 #212
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787370
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:45 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dit blijkt dus al dat je het artikel niet eens goed hebt gelezen.

Er is namelijk de opmerking over de menstruatietaart en aan de andere kant Anne-Fleur die dreigt met een taart en bijeenkomsten af te gaan.
Zozo, twee keer een taart. Beter dat Thierry permanent de commando's om hem heen krijgt.
pi_169787373
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Beide kanten? Baudet heb ik nog nergens zien oproepen tot het in de brand steken van gebouwen oid. Die hele linkse hetze is gericht op één persoon. En dat is vele malen gevaarlijker dan een hele groep.
Vanuit de aanhang van Baudet is agressie juist alom aanwezig. Tot aan het opzoeken van talkshowpubliek aan toe omdat ze het wagen hem niet te aanbidden...

Nogmaals, bedreigingen zijn totaal onacceptabel maar je hebt wel een hele grote berg boter op je hoofd als je weigert te zien dat de FvD-hoek juist in dergelijk gedrag excelleeert.
pi_169787375
En wtf boeit mij Trump nou, wat een vergelijking :')
(she/her)
pi_169787391
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:47 schreef Fylax het volgende:
En wtf boeit mij Trump nou, wat een vergelijking :')
Was je voor Trump of niet?
Hell To The Liars
  zondag 26 maart 2017 @ 11:49:15 #216
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787408
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het gaat om wat er verder nog in dat artikel staat. Het is toch belachelijk dat er überhaupt opgeroepen wordt tot dit soort trieste acties? Nu is het een taart en morgen is het een kogel.

Dit is echt PRECIES wat er ook gebeurde in aanloop van de moord op Fortuyn, en ik maak me oprecht zorgen om escalatie.
Heel veel mensen zijn met een taart bedreigd; ook heel veel mensen zijn daadwerkelijk getaart. Eén daarvan is daarna ook daadwerkelijk neergeschoten. De lijn tussen bedreiging met een taart en een aanslag is nogal dun; als we iedereen die met taarten wordt bedreigd ook gaan behandelen als potentieel slachtoffer van een aanslag, gaan we flink wat extra politie nodig hebben.
pi_169787409
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:37 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ach man kijk naar Anne-Fleur haar tweets en wat haar medestanders erbij zeggen.

Jij kiest ervoor om weg te kijken, maar als je even op zoek gaat zie je genoeg rommel wat echt eng is. :{
Als we naar jouw tweets kijken is toch ook geen andere conclusie mogelijk dat jij juist agressie uit probeert te lokken?
Of het dan spontaan anders?
pi_169787416
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als we naar jouw tweets kijken is toch ook geen andere conclusie mogelijk dat jij juist agressie uit probeert te lokken?
Of het dan spontaan anders?
Dit is echt onwaar.
(she/her)
pi_169787420
Probeer niet te verdraaien wat die linkse gekken aan het doen zijn. :{
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:51:36 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787448
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:49 schreef Reya het volgende:

[..]

Heel veel mensen zijn met een taart bedreigd; ook heel veel mensen zijn daadwerkelijk getaart. Eén daarvan is daarna ook daadwerkelijk neergeschoten. De lijn tussen bedreiging met een taart en een aanslag is nogal dun; als we iedereen die met taarten wordt bedreigd ook gaan behandelen als potentieel slachtoffer van een aanslag, gaan we flink wat extra politie nodig hebben.
Ik kan Blind ook wel met een taart bedreigen, maar dat is gebaseerd op iets onbenulligs. Baudet wordt bedreigd op basis van pure haat, en dat is wel gevaarlijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 11:51:38 #221
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787449
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:50 schreef Fylax het volgende:
Probeer niet te verdraaien wat die linkse gekken aan het doen zijn. :{
Die zijn wat gefrustreerd. Gebeurt vrij vaak in dat wereldje, en ik zou daar niet al te dramatische conclusies uit trekken.
pi_169787483
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kan Blind ook wel met een taart bedreigen, maar dat is gebaseerd op iets onbenulligs. Baudet wordt bedreigd op basis van pure haat, en dat is wel gevaarlijk.
Iets onbenulligs, ik vind voetbal net zo belangerijk als politiek ja :(


Dit zijn serieuze bedreigingen.

http://www.ad.nl/nederlan(...)d-bedreigd~a28e83bc/
Hell To The Liars
  zondag 26 maart 2017 @ 11:54:16 #223
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787508
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Iets onbenulligs, ik vind voetbal net zo belangerijk dan politiek ja :(
Je zou de lui die gisteren volledig uit hun plaat zijn gegaan niet de kost willen geven.
pi_169787513
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:48 schreef Droopie het volgende:

[..]

Was je voor Trump of niet?
Deze vraag Fylax..?

Was jij voor Trump en deed zijn aanhang niet hetzelfde en nog in grotere en engere vormen?
Hell To The Liars
pi_169787515
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, je weigert in te zien dat wat hier gaande is alles behalve deëscalerend is.
Net zoals het goedpraten van allerlei bedreigingen en intimidatie vanuit het FvD-kamp, of is dat allemaal plots heel wat anders?

Jullie komen nogal hypocriet over met je eenzijdige verontwaardiging.
pi_169787518
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:55 schreef Droopie het volgende:

[..]

Deze vraag Fylax..?

Was jij voor Trump en deed zijn aanhang niet hetzelfde en nog in grotere en engere vormen?
Wat boeit mij dat nou en hoe is dat relevant tot dit? NIET.
(she/her)
pi_169787522
Wat ze in Amerika doen moeten ze lekker daar weten en vooral daar houden.
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:56:23 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787531
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Iets onbenulligs, ik vind voetbal net zo belangerijk als politiek ja :(


Dit zijn serieuze bedreigingen.

http://www.ad.nl/nederlan(...)d-bedreigd~a28e83bc/

Nou, doe dat maal een groot getal en je hebt het dreigingsniveau van Baudet te pakken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169787535
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:46 schreef Fylax het volgende:
Dat zou al voldoende moeten zijn om te zien dat dit een serieuze dreiging is. En dan is er nog meer gruwel te vinden op Twitter.
Twee taarten. Poeh he! Niet de bedoeling natuurlijk. Maar op basis van dat niveau zou de halve FvD-kliek hier van hun bed gelicht mogen worden...

Nogmaals, waarom zo selectief verontwaardigd?
pi_169787536
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:55 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat boeit mij dat nou en hoe is dat relevant tot dit? NIET.
Oh..oke.
Ik heb namelijk hier ook inside informatie.

Ken je het gezegde, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Hell To The Liars
pi_169787540
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nope, heb het van mensen dicht bij hem.
:') gast jij bent 17 jaar, net 5 dagen lid en je doet net alsof je in de inner circle zit. Toe toch eens even normaal
  zondag 26 maart 2017 @ 11:57:26 #232
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787547
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, doe dat maal een groot getal en je hebt het dreigingsniveau van Baudet te pakken.
Er zijn al vele malen voetbalhooligans bij Baudet langsgegaan om hem in het bijzijn van zijn familie te bedreigen?
pi_169787554
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, doe dat maal een groot getal en je hebt het dreigingsniveau van Baudet te pakken.
Oke oke..
Stonden ze bij Baudet in zijn huis dan?

Maar dit wordt niet meer discusseren hier.
Jullie standpunten zijn bepaald en ik vind het er ook wat van.

Hier komen we niet uit.
Hell To The Liars
pi_169787559
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:56 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

:') gast jij bent 17 jaar, net 5 dagen lid en je doet net alsof je in de inner circle zit. Toe toch eens even normaal
Waar zeg ik dat ik in de inner circle zit?
(she/her)
pi_169787561
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:49 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dit is echt onwaar.
Je plaatste hier zelf toch vol trots een linkje? Daaruit was geen andere conclusie mogelijk. Je verloor inhoudelijk wel heel eenvoudig een discussie en ging toen domme dingen roepen over demonisering e.d.
pi_169787566
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:58 schreef Droopie het volgende:

[..]

Oke oke..
Stonden ze bij Baudet in zijn huis dan?

Maar dit wordt niet meer discusseren hier.
Jullie standpunten zijn bepaald en ik vind het er ook wat van.

Hier komen we niet uit.
Hier komen we inderdaad niet uit omdat jij blijft wegkijken. Prima.
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 11:59:22 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787573
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:57 schreef Reya het volgende:

[..]

Er zijn al vele malen voetbalhooligans bij Baudet langsgegaan om hem in het bijzijn van zijn familie te bedreigen?
Het zou me niks verbazen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169787575
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, doe dat maal een groot getal en je hebt het dreigingsniveau van Baudet te pakken.
Van Baudet of vanuit het Baudet-kamp?
pi_169787576
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je plaatste hier zelf toch vol trots een linkje? Daaruit was geen andere conclusie mogelijk. Je verloor inhoudelijk wel heel eenvoudig een discussie en ging toen domme dingen roepen over demonisering e.d.
Ik lok geen agressie uit, ik liet zien hoe eng die linkse mensen te werk gaan.
(she/her)
pi_169787580
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:58 schreef Fylax het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik in de inner circle zit?
Nou je loopt een beetje interessant te doen dat je inside info hebt via mensen die dichtbij Thierry staan.
pi_169787588
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen.
Omdat zijn aanhang dat ook doet?
pi_169787595
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:59 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Nou je loopt een beetje interessant te doen dat je inside info hebt via mensen die dichtbij Thierry staan.
Ja, omdat ik die heb en daarom weet dat deze dreiging niet niets is.
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 12:00:32 #243
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787596
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen.
Maar niets wijst erop dat het ook daadwerkelijk is gebeurd, blijkbaar.
pi_169787610
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:00 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja, omdat ik die heb en daarom weet dat deze dreiging niet niets is.
Ik zou toch echt geen info van dit formaat zomaar doorgeven aan een 17 jarig kind die net aspirant lid is. Ik kan dit gewoon niet serieus nemen, en met mij waarschijnlijk velen.
pi_169787619
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:59 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik lok geen agressie uit, ik liet zien hoe eng die linkse mensen te werk gaan.
Grappenmaker _O- .

Nee, je liet je daar als kleutertje erg kennen omdat je inhoudelijk totaal niets in had te brengen. Je was aan alle kanten agressie uit aan net lokken.
Wat blijkbaar ook het standaardrepetoire is van de FvD-aanhang. In die zin is het je amper te verwijten. Maar de eenzijdige verontwaardiging wordt er niet minder hypocriet door...
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 12:02:14 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787625
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:00 schreef Reya het volgende:

[..]

Maar niets wijst erop dat het ook daadwerkelijk is gebeurd, blijkbaar.
Dus moeten we allemaal maar net zo lang wegkijken tot het wel het nieuws haalt?

Was vandaag nog in het nieuws wat je daarvan krijgt:
'Ministerie gewaarschuwd voor aanslag Amri'
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169787633
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:01 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik zou toch echt geen info van dit formaat zomaar doorgeven aan een 17 jarig kind die net aspirant lid is. Ik kan dit gewoon niet serieus nemen, en met mij waarschijnlijk velen.
Uiteraard, maar het voelt voor hem natuurlijk wel stoer om dat te roepen.
pi_169787640
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Grappenmaker _O- .

Nee, je liet je daar als kleutertje erg kennen omdat je inhoudelijk totaal niets in had te brengen. Je was aan alle kanten agressie uit aan net lokken.
Wat blijkbaar ook het standaardrepetoire is van de FvD-aanhang. In die zin is het je amper te verwijten. Maar de eenzijdige verontwaardiging wordt er niet minder hypocriet door...
Er valt inhoudelijk niets bij te brengen als mensen heilig geloven in hun eigen onwaarheden en demoniseerpraktijken. Ze willen de waarheid gewoon niet onder ogen zien omdat hun leugens er leuker uitzien voor hen.

Hetzelfde doe jij.
(she/her)
pi_169787646
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen.
Feiten graag en geen aannames, anders wordt Fylax boos.
pi_169787650
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus moeten we allemaal maar net zo lang wegkijken tot het wel het nieuws haalt?

Zoals jij doet bij de ruim aanwezige agressie vanuit de FvD-aanhang?
  zondag 26 maart 2017 @ 12:03:42 #251
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787653
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus moeten we allemaal maar net zo lang wegkijken tot het wel het nieuws haalt?

Was vandaag nog in het nieuws wat je daarvan krijgt:
'Ministerie gewaarschuwd voor aanslag Amri'
Er is een interne politiebrief waaruit blijkt dat er een acuut gevaar voor Baudet bestaat? dat zou inderdaad zeer ernstig zijn, en jullie positie kracht bijzetten.
  zondag 26 maart 2017 @ 12:03:47 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169787655
Is Fylax ons nu aan het vertellen hoe het met Fortuyn ging? Was Fylax toen uberhaupt al geboren?
Laffe huichelaar
pi_169787659
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:59 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hier komen we inderdaad niet uit omdat jij blijft wegkijken. Prima.
Jullie schieten met bazooka's op muizen.
Straks Malieveld vol omdat 2 boze blanke vrouwen tweeten.
Hell To The Liars
pi_169787671
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:04 schreef Droopie het volgende:

[..]

Jullie schieten met bazooka's op muizen.
Straks Malieveld vol omdat 2 boze blanke vrouwen tweeten.
Maak het maar klein ja, dat helpt.
(she/her)
pi_169787672
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:02 schreef Fylax het volgende:

[..]

Er valt inhoudelijk niets bij te brengen als mensen heilig geloven in hun eigen onwaarheden en demoniseerpraktijken. Ze willen de waarheid gewoon niet onder ogen zien omdat hun leugens er leuker uitzien voor hen.

Hetzelfde doe jij.
Uiteraard knul. Zo zal het zitten, je kwam vol trots met je linkje en jij kwam er op inhoud nergens tussen en ging toen maar schelden en miepen over demonisering.

Waarom is revisionisme toch altijd zo populair bij de domrechtse kereltjes?
pi_169787684
Je haalt de dreiging echt niet weg door het klein te praten, net zoals het ook niet helpt om terrorisme weg te halen door het beestje niet meer bij de naam te noemen.

Dit soort mensen moet je keihard aanpakken om hun bedreigingen, de veiligheid van anderen is in gevaar.
(she/her)
pi_169787688
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:03 schreef Reya het volgende:

[..]

Er is een interne politiebrief waaruit blijkt dat er een acuut gevaar voor Baudet bestaat? dat zou inderdaad zeer ernstig zijn, en jullie positie kracht bijzetten.
Alle politici worden bedreigd, Turken die nee willen stemmen worden bedreigd..

Hele groepen worden bedreigd.
Ik zie de FvD fanbase daar nooit zo overdreven op reageren :@
Hell To The Liars
  zondag 26 maart 2017 @ 12:05:45 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169787689
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

Maak het maar klein ja, dat helpt.
Ik durf t stellen dat het groter maken minstens even schadelijk is
Laffe huichelaar
pi_169787690
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

Maak het maar klein ja, dat helpt.
Dat is toch wat jullie continu doen bij agressie en bedreigingen vanuit het FvD-kamp? Of is het minder erg als je het zelf doet?
pi_169787699
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:05 schreef Droopie het volgende:

[..]

Alle politici worden bedreigd, Turken die nee willen stemmen worden bedreigd..

Hele groepen worden bedreigd.
Ik zie de FvD fanbase daar nooit zo overdreven op reageren :@
Tja, het moet wel bij eenzijdige verontwaardiging blijven natuurlijk :P
pi_169787701
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik durf t stellen dat het groter maken minstens even schadelijk is
Exact dit!!
Hell To The Liars
pi_169787703
quote:
9s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:03 schreef timmmmm het volgende:
Is Fylax ons nu aan het vertellen hoe het met Fortuyn ging? Was Fylax toen uberhaupt al geboren?
Dit dus, meneer is sinds een aantal dagen opeens een politicoloog. Denkt alles te weten, zegt dat hij belangrijke informatie heeft van mensen dichtbij Baudet terwijl hij nu zou moeten leren voor zijn centraal examen wiskunde A. De beste knul is een paar dagen lid van de fvd, waarschijnlijk is zijn aanvraag nog niet eens officieel bevestigd.
  zondag 26 maart 2017 @ 12:06:46 #263
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787704
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:05 schreef Fylax het volgende:
Je haalt de dreiging echt niet weg door het klein te praten, net zoals het ook niet helpt om terrorisme weg te halen door het beestje niet meer bij de naam te noemen.

Dit soort mensen moet je keihard aanpakken om hun bedreigingen, de veiligheid van anderen is in gevaar.
Mensen die uit hun slof schieten hard aanpakken? We gaan dan wel serieus richting tien man op één cel.
pi_169787710
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik durf t stellen dat het groter maken minstens even schadelijk is
Voor de partij niet natuurlijk. Door het te cultiveren is zijn grote voorbeeld Wilders immers ook ook geworden.
pi_169787711
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik durf t stellen dat het groter maken minstens even schadelijk is
Dreigingen moet je meteen de kop in duwen.
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 12:07:07 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787713
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:03 schreef Reya het volgende:

[..]

Er is een interne politiebrief waaruit blijkt dat er een acuut gevaar voor Baudet bestaat? dat zou inderdaad zeer ernstig zijn, en jullie positie kracht bijzetten.
Ja. En als dat er nu nog niet is, gaat dat zeker in de nabije toekomst gebeuren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 12:07:21 #267
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169787716
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is toch wat jullie continu doen bij agressie en bedreigingen vanuit het FvD-kamp? Of is het minder erg als je het zelf doet?
Laat anders even wat quotes zijn van mensen hier die zeggen dat bedreigingen prima zijn nadat ze gedaan zijn door Baudetfans?

Dat is gewoon niet waar, net als niemand het prima vindt als Baudet bedreigd wordt.

Gaat weer helemaal nergens over deze discussie
Laffe huichelaar
pi_169787720
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:06 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dit dus, meneer is sinds een aantal dagen opeens een politicoloog. Denkt alles te weten, zegt dat hij belangrijke informatie heeft van mensen dichtbij Baudet terwijl hij nu zou moeten leren voor zijn centraal examen wiskunde A. De beste knul is een paar dagen lid van de fvd, waarschijnlijk is zijn aanvraag nog niet eens officieel bevestigd.
Jij bent ook wel echt kampioen onzin uitkramen.
(she/her)
pi_169787723
quote:
13s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:34 schreef Fylax het volgende:
Ik heb inside info wat niet openbaar is
Vreemd dat je dit nu als argument meent in te kunnen brengen, terwijl je in het gesprek over het wel of niet voortijdig stoppen door Hiddema juist geen genoegen nam met informatie uit de wandelgangen en alles was niet formeel was bevestigd als onjuist bestempelde.
  zondag 26 maart 2017 @ 12:07:58 #270
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787728
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja. En als dat er nu nog niet is, gaat dat zeker in de nabije toekomst gebeuren.
Die brief bestaat? Dat staat ergens zwart-op-wit?
pi_169787738
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:07 schreef Fylax het volgende:

[..]

Jij bent ook wel echt kampioen onzin uitkramen.
Ik? Jij loopt te verkondigen dat je inside informatie hebt man, nou poepoe stoer hoor, hier een chocoladereep!
pi_169787741
Offtopic:

Ik heb een weddenschap op.12 februari gewonnen van Fylaxx doordat ik voorspelde dat Wilders niet ging meedoen aan de debatten.

Ik weet ook wel hoe politiek werkt en stem PVV.. Even voor de beeldvorming hier, mede omdat ik hier niet vaak post.
Hell To The Liars
pi_169787748
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:08 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik? Jij loopt te verkondigen dat je inside informatie hebt man, nou poepoe stoer hoor, hier een chocoladereep!
Je hele post staat vol met onwaarheden dat het gewoon hilarisch is.
(she/her)
pi_169787749
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:08 schreef Droopie het volgende:
Offtopic:

Ik heb een weddenschap op.12 februari gewonnen van Fylaxx doordat ik voorspelde dat Wilders niet ging meedoen aan de debatten.

Ik weet ook wel hoe politiek werkt en stem PVV.. Even voor de beeldvorming hier, mede omdat ik hier niet vaak post.
Stoer hoor, echt knap, nu heb je echt altijd gelijk.
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 12:09:29 #275
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169787750
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:07 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dreigingen moet je meteen de kop in duwen.
Dat gaat op elke mogelijke manier voorbij aan mijn post, dus ik ga het nog een keer proberen.

Stellen dat het om twee twitterende boze vrouwen gaat is even dom als hem met Fortuyn vergelijken en doen of hij elk moment de kogel kan krijgen. Stop met paniek zaaien, je maakt de zaken er eerder erger dan beter mee.
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 12:09:58 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787757
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:07 schreef Reya het volgende:

[..]

Die brief bestaat? Dat staat ergens zwart-op-wit?
Want zoiets wordt ooit openbaar gemaakt? Je weet het pas als je Baudet vergezeld ziet worden door beveiligers of bij de ingang van een partijbijeenkomst.

En ik weet zeker dat dit de richting van de dreiging richting de PVV op gaat, alleen niet van Moslims dit keer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169787763
Volgens mij proberen een aantal volwassenen hier met alle redelijkheid en logica te debatteren met een puber die er gewoon nog niks van snapt. Zonde van dit mooie topic.
pi_169787767
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat gaat op elke mogelijke manier voorbij aan mijn post, dus ik ga het nog een keer proberen.

Stellen dat het om twee twitterende boze vrouwen gaat is even dom als hem met Fortuyn vergelijken en doen of hij elk moment de kogel kan krijgen. Stop met paniek zaaien, je maakt de zaken er eerder erger dan beter mee.
Het zijn niet enkel twee twitterende vrouwen en het gaat niet enkel om een taart. Anne-Fleur heeft nog wel meer dingen geroepen en al een hele groep mensen bijeengebracht om echte schade te brengen aan Thierry en/of mensen die bijeenkomsten bezoeken van Thierry.
(she/her)
pi_169787772
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Laat anders even wat quotes zijn van mensen hier die zeggen dat bedreigingen prima zijn nadat ze gedaan zijn door Baudetfans?

Dat is gewoon niet waar, net als niemand het prima vindt als Baudet bedreigd wordt.

Gaat weer helemaal nergens over deze discussie
Ik quote een bericht over het klein maken. En dat is wel degelijk volop gebeurd hier, onder andere na berichten over intimidatie vanuit het FvD-kamp. Dat is wat anders dan zeggen dat het prima is.
  zondag 26 maart 2017 @ 12:11:33 #280
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787774
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Want zoiets wordt ooit openbaar gemaakt? Je weet het pas als je Baudet vergezeld ziet worden door beveiligers of bij de ingang van een partijbijeenkomst.
Misschien bestaat er ook wel zijn brief over mij. Ik heb ook wel eens te horen gekregen dat "neoliberalen als ik de kanker moeten krijgen". Misschien gaat iemand nu wel proberen me te vergiftigen met radio-actief materiaal.
pi_169787775
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:07 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vreemd dat je dit nu als argument meent in te kunnen brengen, terwijl je in het gesprek over het wel of niet voortijdig stoppen door Hiddema juist geen genoegen nam met informatie uit de wandelgangen en alles was niet formeel was bevestigd als onjuist bestempelde.
Hehe, dat is natuurlijk heeeeeeeeeeel wat anders _O-
  zondag 26 maart 2017 @ 12:12:22 #282
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787785
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:10 schreef Fylax het volgende:

[..]

Het zijn niet enkel twee twitterende vrouwen en het gaat niet enkel om een taart. Anne-Fleur heeft nog wel meer dingen geroepen en al een hele groep mensen bijeengebracht om echte schade te brengen aan Thierry en/of mensen die bijeenkomsten bezoeken van Thierry.
Zozo, oproepen tot het bezoeken van bijeenkomsten. Baudet is in acuut doodsgevaar, dat is nu wel evident.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 12:12:45 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787789
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:11 schreef Reya het volgende:

[..]

Misschien bestaat er ook wel zijn brief over mij. Ik heb ook wel eens te horen gekregen dat "neoliberalen als ik de kanker moeten krijgen". Misschien gaat iemand nu wel proberen me te vergiftigen met radio-actief materiaal.
Groot verschil tussen een anonieme gebruiker op een forum en een publiek figuur.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169787792
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:12 schreef Reya het volgende:

[..]

Zozo, oproepen tot het bezoeken van bijeenkomsten. Baudet is in acuut doodsgevaar, dat is nu wel evident.
Jouw wegkijkgedrag is echt om te janken. Doe je dit expres ofzo? :{
(she/her)
pi_169787800
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Groot verschil tussen een anonieme gebruiker op een forum en een publiek figuur.
Aha, dus jullie agressie tegenover medegebruikers van dit forums eigenlijk wel prima?
pi_169787802
Misschien is dit niet echt meer een discussie over FvD, maar meer over bedreigingen en hoe serieus hoe of wat.

Denk dat zo discussie beter werkt in een neutraal topic.

Ik lurk wel weer mee, en kom later nog wel eens terug.

nogmaals, ik ben geen wegkijker, nooit geweest.
maar dit is echt overexposure
Hell To The Liars
  zondag 26 maart 2017 @ 12:13:44 #287
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787806
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Groot verschil tussen een anonieme gebruiker op een forum en een publiek figuur.
Je bagatelliseert het. Kanker krijgen is best een ernstige zaak. Kan me ook bijna niet voorstellen dat er geen politiebrief over mij bestaat.
pi_169787808
quote:
15s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Jouw wegkijkgedrag is echt om te janken. Doe je dit expres ofzo? :{
Onderbouw je malle uitspraken dan eens. Je komt nu niet bepaald serieus over.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 12:14:06 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169787811
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:12 schreef Reya het volgende:

[..]

Zozo, oproepen tot het bezoeken van bijeenkomsten. Baudet is in acuut doodsgevaar, dat is nu wel evident.
Want direct oproepen tot neerschieten is ooit serieus geweest... dit soort dingen beginnen altijd klein. Het zal misschien wel niet direct tot een kogel leiden, maar wegkijken is het domste wat je kan doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 12:14:15 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169787814
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:10 schreef Fylax het volgende:

[..]

Het zijn niet enkel twee twitterende vrouwen en het gaat niet enkel om een taart. Anne-Fleur heeft nog wel meer dingen geroepen en al een hele groep mensen bijeengebracht om echte schade te brengen aan Thierry en/of mensen die bijeenkomsten bezoeken van Thierry.
Daarom noem ik dat ook ontzettend dom, dat het om twee twitterende vrouwen gaat. Jij doet of er anti-Baudetknokploegen zijn en vergelijkt hem met Fortuyn alsof hij elk moment de kogel kan krijgen. Even dom.

Het is gewoon niet waar. Er is geen enkel bewijs voor en zelfs als dat zo is moet je daar zo min mogelijk aandacht aan geven en dat aan de politie over laten in plaats van paniek zaaien. Als je maar vaak genoeg roept dat iemand de kogel zou kunnen krijgen, breng je iemand op ideeën en als je maar vaak genoeg roept dat er knokploegen zijn bereik je mensen die dat wel leuk vinden.

Door het probleem groter te maken dan het is, maak je het probleem vaak ook daadwerkelijk groter dan het is. Dus nogmaals: stop alsjeblieft met paniek zaaien want je maakt de zaken erger
Laffe huichelaar
pi_169787817
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Onderbouw je malle uitspraken dan eens. Je komt nu niet bepaald serieus over.
Grappig dat jij dat zegt. Op jou antwoord ik vanaf nu niet meer tho, je trollt toch alleen maar, en dat ga ik niet feeden. :W
(she/her)
pi_169787825
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daarom noem ik dat ook ontzettend dom, dat het om twee twitterende vrouwen gaat. Jij doet of er anti-Baudetknokploegen zijn en vergelijkt hem met Fortuyn alsof hij elk moment de kogel kan krijgen. Even dom.

Het is gewoon niet waar. Er is geen enkel bewijs voor en zelfs als dat zo is moet je daar zo min mogelijk aandacht aan geven en dat aan de politie over laten in plaats van paniek zaaien. Als je maar vaak genoeg roept dat iemand de kogel zou kunnen krijgen, breng je iemand op ideeën en als je maar vaak genoeg roept dat er knokploegen zijn bereik je mensen die dat wel leuk vinden.

Door het probleem groter te maken dan het is, maak je het probleem vaak ook daadwerkelijk groter dan het is. Dus nogmaals: stop alsjeblieft met paniek zaaien want je maakt de zaken erger
Die knokploeg is er weldegelijk.
(she/her)
  zondag 26 maart 2017 @ 12:15:16 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169787830
quote:
15s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Jouw wegkijkgedrag is echt om te janken. Doe je dit expres ofzo? :{
continu 'WEGKIJKER!!!' krijsen zonder ergens op in te gaan is ook om te janken op een discussieforum
Laffe huichelaar
pi_169787832
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik durf t stellen dat het groter maken minstens even schadelijk is
Spijker op de kop.

Heb met stijgende verbazing dit hele circus gevolgd de afgelopen paar pagina's van dit topic.
  zondag 26 maart 2017 @ 12:15:55 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169787844
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:15 schreef Fylax het volgende:

[..]

Die knokploeg is er weldegelijk.
Wie stelt bewijst
Laffe huichelaar
  zondag 26 maart 2017 @ 12:16:27 #296
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169787852
quote:
15s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Jouw wegkijkgedrag is echt om te janken. Doe je dit expres ofzo? :{
Nee, ik zie simpelweg geen serieuze dreiging. Kan best zijn dat die bestaat, maar daar worden dan in ieder geval geen serieuze aanwijzingen voor aangedragen. Een paar boze mensen op Twitter staat niet gelijk aan een serieuze dreiging.
pi_169787855
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie stelt bewijst
Ben al aan het scrollen. Gaat lastig met die tientallen haattweets van marxist Anne-Fleur.
(she/her)
pi_169787864
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:14 schreef Fylax het volgende:

[..]

Grappig dat jij dat zegt. Op jou antwoord ik vanaf nu niet meer tho, je trollt toch alleen maar, en dat ga ik niet feeden. :W
Hoe noem je dit ook alweer? Wegkijken en demoniseren toch?
pi_169787872
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:16 schreef Reya het volgende:

[..]

Nee, ik zie simpelweg geen serieuze dreiging. Kan best zijn dat die bestaat, maar daar worden dan in ieder geval geen serieuze aanwijzingen voor aangedragen. Een paar boze mensen op Twitter staat niet gelijk aan een serieuze dreiging.
Dit dus, maar dan moeten pubers ook niet gaan schreeuwen dat het wel zo is want straks pikken een heleboel mensen het op. Krijg je een soort placebo effect.
pi_169787876
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ben al aan het scrollen. Gaat lastig met die tientallen haattweets van marxist Anne-Fleur.
Demoniseren noemen we dit toch?
pi_169787882
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:55 schreef Droopie het volgende:
Deze vraag Fylax..?

Was jij voor Trump en deed zijn aanhang niet hetzelfde en nog in grotere en engere vormen?
Over zaken omdraaien gesproken.......
Het anti Trump kamp is veel groter en extremer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')