abonnement Unibet Coolblue
pi_169642871


Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.

De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 23:54:16 #2
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_169642884
Slaapverwekkende aflevering :O
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_169642885
Als het klaar is en een beetje loopt zal het best wel wat waard zijn denk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_169642889
Er was nog geen nieuwe, toch?

Enneh :

quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:09 schreef Housekeeper het volgende:
Ik snap er geen hol van wanneer dit programma nou op de tv is en wanneer er nieuwe of oude afleveringen zijn. Nou zitten we volgens mij weer in een herhalingscyclus. Maar van de week heb ik ook al een aflevering gezien. Maar goed wel leuk want deze heb ik volgens mij nog niet gezien. O+
Ik vind het ook heel verwarrend. Het handigst is om hier te kijken voor je gaat kijken ;)
https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/home/
  zondag 19 maart 2017 @ 23:55:13 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169642902
Herhalingen, herhalingen...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169642916
Betaal Henka en André gewoon en laat die herhaling zien. :(
pi_169642934
Henka en André _O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 23:57:35 #8
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_169642953
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Er was nog geen nieuwe, toch?

Enneh :

[..]

Ik vind het ook heel verwarrend. Het handigst is om hier te kijken voor je gaat kijken ;)
https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/home/
Ha handig. Thanks! Er staan daar 260 afleveringen online :o :D
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_169642971
(uitzending 19-3-2017 hh) Onze uitzending van Ik Vertrek op 13 december 2014 hebben wij met spanning en in gezelschap van onze Franse buren en bekenden bekeken, geweldig! En meteen al een reservering nog tijdens de uitzending.

Auberge du Précontent, 19 Maart 2017.

Met de DVD als document hebben we een schitterende herinnering aan de stap die we hebben gezet.
Nu gaat het heel goed met ons. Er komen heel wat gasten (internationaal) en ondertussen is er heel wat gebeurd. In het restaurant hebben we inmiddels veel vaste bezoekers.

Ons privé woonhuis is sinds medio 2014 klaar. Sinds vorig jaar verhuren we elektrische fietsen aan onze gasten en hebben een fiets-arrangement met een collega in de buurt. Vanaf maart begint het seizoen voor de kamers en de gîte goed te lopen tot en met het Oud- en Nieuwjaars arrangement.

Begin 2016 was de gezondheid van Marcel niet goed; steeds vaker hartritmestoornissen en meer medicijnen waardoor hij niet meer kon werken. We kregen veel hulp van vrienden uit de buurt. Voor de kamers en het poetsen hebben we iemand in dienst genomen. Eind juli was een operatie onvermijdelijk. In de tijd dat hij in het ziekenhuis lag hebben onze gasten zelfs meegeholpen. Of met koken, of met karweitjes rondom het huis. Hartverwarmend!

Sinsdien is Marcel heel goed opgeknapt en is de keuken weer èn 's middags èn 's avonds open. Nu is wel op maandag èn dinsdag de bar en het restaurant dicht voor passanten.

Er is nog één kamer en badkamer in de renovatie. De verwachting is dat deze voor het hoogseizoen af zal zijn.
De grootste verbouwingen zijn dan gedaan.
-Ons woonhuis
-De garage
-Renoveren/herinrichten van kamers en gîte
-Verbouwing drie oude ruimtes tot één

Voor de nabije toekomst de afwerking van de laatste nieuwe kamer; voor de iets langer termijn: wat ons voor de voeten komt. En vooral genieten van deze heerlijke plek en van de gasten waarmee we dit graag delen.

Met hartelijke groeten en graag tot ziens.


Elly en Marcel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_169642972
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:57 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Ha handig. Thanks! Er staan daar 260 afleveringen online :o :D
Veel plezier en tot over een jaartje of zo :W :D
  zondag 19 maart 2017 @ 23:59:00 #11
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_169642982
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:57 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Ha handig. Thanks! Er staan daar 260 afleveringen online :o :D
Shit :o Ik weet wat ik ga doen aankomende dagen :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_169642984
Wat is daar in de omgeving te doen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_169643369
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:59 schreef Faux. het volgende:

[..]

Shit :o Ik weet wat ik ga doen aankomende dagen :D
Met FOK! erbij is het toch leuker. :P
  Moderator / Miss SHO maandag 20 maart 2017 @ 04:22:40 #14
22592 crew  Ole
pi_169644060
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:25 schreef tralalala het volgende:

[..]

Met FOK! erbij is het toch leuker. :P
dat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 30 maart 2017 @ 19:13:35 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169890285
quote:
Lichaam gevonden in distilleerderij na brand
Bij een uitgebrande distilleerderij in het Drentse Exloo is vandaag een stoffelijk overschot gevonden. Het is nog niet duidelijk of het gaat om de eigenaar, die wordt vermist.

Redactie 30-03-17, 17:36 Laatste update: 17:39

De politie weet ook nog niet of de persoon door de brand om het leven is gekomen. Een politiehond ontdekte het lichaam tussen de verbrande resten van het pand.

De distilleerderij brandde vannacht af. Volgens omwonenden vlogen meerdere bedrijfspanden en de naastgelegen woonboerderij tegelijk in brand. De vrouwelijke bewoner van het pand was niet thuis toen de brand uitbrak.

Spanningen
Het bedrijf, de Turv Exloo Distillery, bestond nog maar twee jaar, maar stond sinds kort te koop. Het bedrijf was gevestigd in een monumentaal complex waarin daarvoor een streekmuseum zat. Volgens regionale media waren er al langere tijd spanningen tussen de eigenaren van de distilleerderij en andere inwoners van het dorp.

Turv Exloo Distillery is een project van ondernemer Mathieu Smakman, die enige bekendheid kreeg door onder meer het televisieprogramma Ik vertrek.
http://www.ad.nl/binnenla(...)j-na-brand~a3c15771/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169890522
Die Smakman heeft werkelijk het hele dorp tegen zich in het harnas gejaagd. Heeft o.a. zijn nieuwe dorpsgenoten in de media NSB-ers genoemd en nog veel en veel meer akkefietjes. Er stond juist vandaag een heel verhaal over hem in het Dagblad van het Noorden. Triest dat de brand, vermoedelijk aangestoken, toch slachtoffers heeft gemaakt.
Als je interesse in het hele verhaal hebt Google dan naar Smakman Exloo en Oorlog (op die manier kan je gratis de Plus-artikelen van het Dagblad lezen, best interessant leesvoer)

[ Bericht 0% gewijzigd door Knutknuttsson op 30-03-2017 19:32:53 ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_169900694
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 19:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Smakman heeft werkelijk het hele dorp tegen zich in het harnas gejaagd. Heeft o.a. zijn nieuwe dorpsgenoten in de media NSB-ers genoemd en nog veel en veel meer akkefietjes. Er stond juist vandaag een heel verhaal over hem in het Dagblad van het Noorden. Triest dat de brand, vermoedelijk aangestoken, toch slachtoffers heeft gemaakt.
Als je interesse in het hele verhaal hebt Google dan naar Smakman Exloo en Oorlog (op die manier kan je gratis de Plus-artikelen van het Dagblad lezen, best interessant leesvoer)
De titels van de plus artikelen door google halen werkt ook ;) . Maar inderdaad bijzonder om te lezen wat zich daar allemaal heeft afgespeeld.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:42:57 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_169900841
Wat een uitermate akelig dorp, als je de artikelen leest. Je komt er als import nooit tussen, als je niet naar de piijpen van de bewoners danst.

Ben heel benieuwd wie er achter de brand blijkt te zitten. Je zou denken Smakman zelf. Ergens hoop ik dat maar, want anders is het wel een héél eng zooitje daar.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:16:13 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169901261
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een uitermate akelig dorp, als je de artikelen leest. Je komt er als import nooit tussen, als je niet naar de piijpen van de bewoners danst.

Ben heel benieuwd wie er achter de brand blijkt te zitten. Je zou denken Smakman zelf. Ergens hoop ik dat maar, want anders is het wel een héél eng zooitje daar.
Mwah, als je de bewoners NSB'ers gaat noemen dan is het ook niet heel vreemd dat je niet lekker ligt in zo'n kleine gemeenschap.
Daarbij denk ik dat het sowieso geen makkelijke man is/was, afgaande op de diverse artikelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169901704
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een uitermate akelig dorp, als je de artikelen leest. Je komt er als import nooit tussen, als je niet naar de piijpen van de bewoners danst.

Ben heel benieuwd wie er achter de brand blijkt te zitten. Je zou denken Smakman zelf. Ergens hoop ik dat maar, want anders is het wel een héél eng zooitje daar.
Mwoah. Er bestaat zeker enige terughoudendheid tegen mensen van "buiten", net als in elk (Drents) dorp, maar Smakman en dorpsbewoners stonden al heel snel lijnrecht tegenover elkaar en dat is nooit meer goed gekomen (dat blijkt nu wel) Maar het is natuurlijk niet één akkefietje, maar keer op keer op keer onenigheid geweest. Dat valt niet alleen maar de Exloërs te verwijten.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:55:37 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_169904966
Mwoh (dan hebben we alle varianten gehad), lijkt me desalniettemin een bekrompen dorp. Hoe moeilijk die vent ook was. Denk dat een aantal ouwe lullen dachten de boel wel in hun zak te hebben daar, en toen kwam die lastpak om de hoek kijken. Viel dat even tegen.

Tja en dat hij ze NSB'ers heeft genoemd is niet netjes natuurlijk. Maar het achterbakse gedoe daaraan voorafgaand verdient nog minder een schoonheidsprijs.

Wel een spannend verhaal zo, in al zijn triestheid natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_169908902
Frans Bromet heeft ooit een docu over hem gemaakt. Daarin wordt een goed beeld geschetst van de manier waarop Smakman met mensen omgaat. Niets betalen, hoog van de toren blazen en mensen keihard afvallen als ze niet in zijn straatje passen. Luchtfietserij met altijd gevolgen voor anderen en nauwelijks voor hem. Exloo is geen raar dorp, Smakman is (of was) een ondernemer met zeer controversieele denk/en handelswijzen. En dan maak je niet altijd vrienden. Sterker nog, de manier waarop hij met mensen omgaat zorgt eerder voor vijanden.
Maar wel erg off-topic denk ik.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:33:41 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169909590
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Frans Bromet heeft ooit een docu over hem gemaakt. Daarin wordt een goed beeld geschetst van de manier waarop Smakman met mensen omgaat. Niets betalen, hoog van de toren blazen en mensen keihard afvallen als ze niet in zijn straatje passen. Luchtfietserij met altijd gevolgen voor anderen en nauwelijks voor hem. Exloo is geen raar dorp, Smakman is (of was) een ondernemer met zeer controversieele denk/en handelswijzen. En dan maak je niet altijd vrienden. Sterker nog, de manier waarop hij met mensen omgaat zorgt eerder voor vijanden.
Maar wel erg off-topic denk ik.
Als je in zo'n dorp op die manier met mensen omgaat heb je het voor jezelf ook al verpest voor je ze NSB'ers gaat noemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 1 april 2017 @ 10:18:11 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_169921110
Dat Smakman een lulhannes is en Exloo een kutdorp, sluit elkaar niet uit.

Het is geen wedstrijdje in kloterigheid, me dunkt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 1 april 2017 @ 11:26:46 #26
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_169921958
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Frans Bromet heeft ooit een docu over hem gemaakt. Daarin wordt een goed beeld geschetst van de manier waarop Smakman met mensen omgaat. Niets betalen, hoog van de toren blazen en mensen keihard afvallen als ze niet in zijn straatje passen. Luchtfietserij met altijd gevolgen voor anderen en nauwelijks voor hem. Exloo is geen raar dorp, Smakman is (of was) een ondernemer met zeer controversieele denk/en handelswijzen. En dan maak je niet altijd vrienden. Sterker nog, de manier waarop hij met mensen omgaat zorgt eerder voor vijanden.
Maar wel erg off-topic denk ik.
  zaterdag 1 april 2017 @ 18:14:47 #27
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_169930107
http://www.nu.nl/binnenla(...)loo-van-bewoner.html

quote:
Lichaam in afgebrande woonboerderij Exloo van bewoner

Het lichaam dat donderdag in de uitgebrande woonboerderij met destilleerderij in het Drentse Exloo is gevonden, is van de 52-jarige bewoner van het pand. Dat meldt de politie zaterdag.
De politie vond het lichaam nadat speurhonden aansloegen. De politie weet ook nog niet of de persoon door de brand om het leven is gekomen.

Woensdagnacht gingen het pand van de Turv Exloo Distillery, een schuur en woonboerderij in vlammen op. Twee van de gebouwen zijn een rijksmonument.

Het was lange tijd onduidelijk of er mensen in de panden aanwezig waren. Uiteindelijk meldde de vrouwelijke bewoner zich bij de politie, maar zij zei niet te weten waar haar man was.

Brandstichting
De politie sluit niet uit dat er sprake is van brandstichting.

Volgens lokale media waren er al langere tijd spanningen tussen de eigenaren van de Turv Exloo Distillery en inwoners van het dorp. Recent werd het bedrijf nog beklad. De politie bevestigt dat een aantal weken geleden de tekst 'ik vertrek' op de schutting is geschreven.

Ik vertrek
Turv Exloo Distillery is een project van ondernemer Mathieu Smakman, die enige bekendheid kreeg met deelname aan het gelijknamige televisieprogramma Ik vertrek.

Het bedrijf bestond nog maar twee jaar, maar stond ook alweer te koop voor zo'n drie miljoen euro.
  maandag 3 april 2017 @ 21:01:33 #28
318507 Jester65
Stay frosty
pi_169980437
De aflevering van Ik Vertrek met Smakman staat in 4 delen op Youtube, dit is deel 1:
pi_170090371
Even hier, misschien beter dan nieuw topic.
Ik ben in een ik vertrek, emigratie, huis/bedrijf buitenland mood.

Uiteraard heb ik alle afleveringen van Ik vertrek al gezien, ook van de week die slakken farm in Spanje weer terug gekeken op youtube. A place in Spain. Via google kom ik ook uit bij No going back, maar kan geen hele afleveringen vinden.

Dus wie weet er shows zoals Ik vertrek of No going back?
You look like you can use some boytox...
  zaterdag 8 april 2017 @ 20:09:17 #30
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_170091247
grenzeloos verliefd? wel een beetje een wijvenprogramma
pi_170091328
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:40 schreef BoyTox het volgende:
Even hier, misschien beter dan nieuw topic.
Ik ben in een ik vertrek, emigratie, huis/bedrijf buitenland mood.

Uiteraard heb ik alle afleveringen van Ik vertrek al gezien, ook van de week die slakken farm in Spanje weer terug gekeken op youtube. A place in Spain. Via google kom ik ook uit bij No going back, maar kan geen hele afleveringen vinden.

Dus wie weet er shows zoals Ik vertrek of No going back?
Helemaal het einde van RTL?
pi_170092192
Geen weg terug van de EO
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_170092751
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:09 schreef Gnittoo het volgende:
grenzeloos verliefd? wel een beetje een wijvenprogramma
Ook allemaal gezien.
You look like you can use some boytox...
pi_170092792
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geen weg terug van de EO
Ook gezien!
Maar misschien niet allemaal, dank je!
You look like you can use some boytox...
pi_170092810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Helemaal het einde van RTL?
Ja! Wil ik graag zien, maar is dat niet betaal Rtl gemist of zo?
You look like you can use some boytox...
pi_170093856
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 april 2017 21:09 schreef BoyTox het volgende:

[..]

Ja! Wil ik graag zien, maar is dat niet betaal Rtl gemist of zo?
Ja ik zie het.
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:39:33 #37
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170574260
Straks weer na de STER. :s)
pi_170574298
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer na de STER. :s)
Herhaling toch?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:41:54 #39
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170574326
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:40 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Herhaling toch?
Een terugblik, maar het kan ook een herhaling van een terugblik zijn. :@
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 22:42:41 #40
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170574346
Aangezien in mijn gids nog staat dat de Eredivisiesamenvattingen nu zijn (maar er is geen voetbal) zal er wel even snel een herhalinkje doorheen moeten ja :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:47:31 #41
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170574446
Tetten :9~
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 22:47:48 #42
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574454
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Tetten :9~
:9 ;)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 22:48:25 #43
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574472
iets een longen....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 22:49:59 #44
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574516
oja, dat is die handige harry ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:51:24 #45
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170574546
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:49 schreef Snowsquall het volgende:
oja, dat is die handige harry ^O^
Ik herinner me vooral die scene dat hij ziekenbezoek krijgt. :')
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 22:52:03 #46
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574563
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik herinner me vooral die scene dat hij ziekenbezoek krijgt. :')
ojaaaaaaaa _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 22:52:28 #47
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574571
de cock
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 22:53:32 #48
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574605
gaat hard...dit topic }:|
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 22:55:12 #49
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170574663
Voor mij is deze aflevering nieuw maar ik geniet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 22:56:30 #50
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574704
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:55 schreef Tagliano het volgende:
Voor mij is deze aflevering nieuw maar ik geniet
deze terugblik is idd nieuw
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 22:56:51 #51
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170574714
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:56 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

deze terugblik is idd nieuw
Het origineel voor mij ook :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 22:57:20 #52
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574729
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:56 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Het origineel voor mij ook :+
dan heb je wat gemist :)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 22:57:32 #53
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170574732
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:57 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

dan heb je wat gemist :)
Daar kom ik achter ja :D
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:57:36 #54
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170574738
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:56 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

deze terugblik is idd nieuw
Deze terugblik is ook een herhaling volgens mij.
pi_170574758
Met je puberzoon naar zo'n camping gaan
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 22:58:24 #56
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574767
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Deze terugblik is ook een herhaling volgens mij.
ik herken nog niks(behalve het slechte engels) :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:58:54 #57
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170574786
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:57 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

dan heb je wat gemist :)
Die epic scene met ziekenbezoek is er uit geknipt. ;(
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:00:00 #58
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574823
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Die epic scene met ziekenbezoek is er uit geknipt. ;(
die zat toch in de originele uitzending....toen ze gingen emigreren? Dit is de terugblik dus daar zit ie niiet in
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 23:00:26 #59
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170574842
Uitgebreid terrasje wel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 23:01:28 #60
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170574873
Wat een systeem ook weer
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:01:56 #61
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170574880
hy-per-mo-dern :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 29 april 2017 @ 23:08:25 #62
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170575047
Mooi dat hij de lokale taal spreekt
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 23:08:40 #63
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170575053
Hoe kom je daar als Fransman nou terecht
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170575068
Volgens de site is deze follow-up een herhaling van 2014. Kan me het nog wel herinneren. Het origineel ook, mooie aflevering _O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 29 april 2017 @ 23:09:46 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_170575081
Heel klein pikkie en grote tieten _O- _O-
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:10:36 #66
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575106
Sanne
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:11:57 #67
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575142
waarom moeten die dames altijd door het haar wrijven??
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 29 april 2017 @ 23:12:05 #68
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170575149
Met 5 ton moet je wel iets kunnen in Spanje...
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:12:33 #69
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575159
Der is geen groter wonder dan een Hellemonder :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:13:53 #70
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575195
Brabo _O_ *O*
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:14:25 #71
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575210
ach meiske toch :'(
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:14:55 #72
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575223
zit lekker tussen die twee....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 23:14:55 #73
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170575224
Die vent zit daar gewoon te genieten, want totaal geen offers gebracht. En die vrouwen maar in tranen _O-
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 29 april 2017 @ 23:18:38 #74
176766 crew  zoem
zoemt
pi_170575311
Wat een treurige bende. Ga het dan eerst grondig uitzoeken voordat je alles verkoopt en verhuist :{
pi_170575374
Komt die dochter nog in beeld O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:21:08 #76
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575380
goed opgedroogt
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 23:21:09 #77
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170575382
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:21 schreef gers het volgende:
Komt die dochter nog in beeld O+
Was ze al heel even :9~
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 23:21:19 #78
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170575386
Oh en nu, koekoek
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170575412
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Oh en nu, koekoek
leuk karakter heeft ze O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:22:20 #80
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575415
dat staartje :9 :9
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:22:22 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_170575417
Terug naar m'n ras. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 23:22:41 #82
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170575426
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:22 schreef gers het volgende:

[..]

leuk karakter heeft ze O+
Goeie puntjes
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 29 april 2017 @ 23:23:17 #83
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170575445
Dat neusje O+
pi_170575456
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
Terug naar m'n ras. :')
:')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 23:23:35 #85
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170575457
Carnaval :r

Laat maar zitten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:23:53 #86
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575462
leuk ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_170575488
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Carnaval :r

Laat maar zitten
dat vergeef ik haar wel O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 23:25:27 #88
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170575496
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:25 schreef gers het volgende:

[..]

dat vergeef ik haar wel O+
Ik hou vast aan mijn principes
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:25:42 #89
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575503
schajpun
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_170575528
Lijken me wel flinke investeringen voor een huurpand. Voor 10 jaar gehuurd zeiden ze?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 23:27:08 #91
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170575542
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lijken me wel flinke investeringen voor een huurpand. Voor 10 jaar gehuurd zeiden ze?
Zeiden ze dat toevallig toen die dochter in beeld was? Niks van meegekregen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:27:17 #92
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575544
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lijken me wel flinke investeringen voor een huurpand. Voor 10 jaar gehuurd zeiden ze?
nogal ja. 10+5jr
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_170575547
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:25 schreef Snowsquall het volgende:
schajpun
wat zei ze nou?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 23:27:42 #94
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170575551
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:27 schreef gers het volgende:

[..]

wat zei ze nou?
skypen :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_170575581
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:27 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

skypen :')
ow oké, Helmonds :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_170575642
Ik wil pappa wel aan die droom helpen hoor :@
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_170575648
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lijken me wel flinke investeringen voor een huurpand. Voor 10 jaar gehuurd zeiden ze?
Verbaasde mij ook inderdaad. Ze hebben dus al die jaren van hun 5 ton spaargeld geleefd en nergens in geïnvesteerd. Alle panden tot nu toe, wat ik begrijp, gehuurd en weinig inkomen gehad. Niet zo slim.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_170575802
Het kleinkind is er ook al

Van hun site;
Maarten en Monique van den Hurk , 27 jaar samen waarvan 25 jaar getrouwd. Wij hebben een dochter van 21 jaar Sanne en een kleinkind Javier, geboren juni 2015

Juni 2015, uitzending is van 12-2014. Die opmerking over opa worden was dus niet geheel uit de lucht gegrepen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_170576891
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Verbaasde mij ook inderdaad. Ze hebben dus al die jaren van hun 5 ton spaargeld geleefd en nergens in geïnvesteerd. Alle panden tot nu toe, wat ik begrijp, gehuurd en weinig inkomen gehad. Niet zo slim.
5 ton budget hadden ze. Hij heeft gewoon paar miljoen gepakt met die zaak. Die 5 ton was puur voor verbouwing, pand etc anders kun je dat verschrikkelijk mooie pand echt niet betalen. Naast die 5 ton zullen ze wel x ton aan leefgeld/spaargeld nog hebben denk ik zo.
  zondag 30 april 2017 @ 09:37:16 #100
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_170579330
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

5 ton budget hadden ze. Hij heeft gewoon paar miljoen gepakt met die zaak. Die 5 ton was puur voor verbouwing, pand etc anders kun je dat verschrikkelijk mooie pand echt niet betalen. Naast die 5 ton zullen ze wel x ton aan leefgeld/spaargeld nog hebben denk ik zo.
Welke zaak? Paar miljoen?
En ze hebben dat pand niet gekocht he, daar ging het juist om. Dat ze zoveel investeren in iets dat niet van hen is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 30 april 2017 @ 09:37:55 #101
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_170579335
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het kleinkind is er ook al

Van hun site;
Maarten en Monique van den Hurk , 27 jaar samen waarvan 25 jaar getrouwd. Wij hebben een dochter van 21 jaar Sanne en een kleinkind Javier, geboren juni 2015

Juni 2015, uitzending is van 12-2014. Die opmerking over opa worden was dus niet geheel uit de lucht gegrepen.
:D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_170587143
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:37 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Welke zaak? Paar miljoen?
En ze hebben dat pand niet gekocht he, daar ging het juist om. Dat ze zoveel investeren in iets dat niet van hen is.
Hij had een groot bedrijf in zonweringsystemen in Nederland. Was vrij bekend ook.
pi_170588065
Hoe is het afgelopen met deze stumpers?

quote:
Robin (36) houdt van fietsen. Eigenlijk doet hij niets liever. In Zweden begint hij daarom een winkel waar hij exclusieve, peperdure maatfietsen zal verkopen. Vrouw Wendy (32) en dochter Kimmy (11) zien het Zweedse avontuur wel zitten, maar zoon Damon (13) gaat met lood in zijn schoenen mee. Hij heeft net het eerste jaar in de brugklas afgerond en heeft een hechte vriendenclub. De familie vertrekt toch, want Robin is ervan overtuigd dat hij de grootste customized fietsenwinkel van Scandinavië gaat beginnen. Voor het zo ver is moet er grondig worden verbouwd. De waterleidingen zijn bevroren, er is geen elektriciteit en een toilet ontbreekt. Als de winkel na lang ploeteren eindelijk klaar is voor de eerste klanten blijft het angstvallig stil. De tien overige bewoners in het dorp zijn hoogbejaard of houden niet van fietsen en Robin zit duimen te draaien. Tijd voor plan B.Minder
pi_170588241
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 16:59 schreef Beursaap het volgende:
Hoe is het afgelopen met deze stumpers?

[..]

Nog steeds in Zweden.
  zondag 30 april 2017 @ 17:52:20 #105
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_170589084
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 16:59 schreef Beursaap het volgende:
Hoe is het afgelopen met deze stumpers?

[..]

Als ik de familie door de Zweedse Google haal zie ik dat ze nu op een appartementje in Eskilstuna wonen. Zoon woont op een studentencomlex in Uppsala. Ze zijn dus opgehouden met die fietsen. Ze hebben ooit ook nog wat huisjes verhuurd, maar ook daar kan ik niets van terugvinden dat ze dat nog steeds doen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_170589615
Ik vind het altijd zo sneu voor die kinderen die maar mee moeten verhuizen...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_170590410
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 17:52 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Als ik de familie door de Zweedse Google haal zie ik dat ze nu op een appartementje in Eskilstuna wonen. Zoon woont op een studentencomlex in Uppsala. Ze zijn dus opgehouden met die fietsen. Ze hebben ooit ook nog wat huisjes verhuurd, maar ook daar kan ik niets van terugvinden dat ze dat nog steeds doen.
Ben benieuwd waar ze van rondkomen!

Enige goede aan Zweden is Zara Larsson :9~ *;
  † In Memoriam † zondag 30 april 2017 @ 23:01:21 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_170598515
En ABBA! Maar die maken niet zoveel muziek meer. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 1 mei 2017 @ 13:32:21 #109
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_170606803
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 16:59 schreef Beursaap het volgende:
Hoe is het afgelopen met deze stumpers?

[..]

Dat was echt de beste aflevering ooit! Die en die met die Henka die naar Griekenland ging O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 1 mei 2017 @ 13:39:19 #110
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_170606954
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 16:59 schreef Beursaap het volgende:
Hoe is het afgelopen met deze stumpers?

[..]

Ja dat was een verhaal waar het realisme ver in te zoeken was, hij had beter krasloten kunnen kopen van zijn investering :')
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2017 @ 16:36:23 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_170611126
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 16:59 schreef Beursaap het volgende:
Hoe is het afgelopen met deze stumpers?

[..]

Dure maatfietsen verkopen aan kromlopende boertjes op het platteland van Zweden. 8)7
Da's net zoiets als een pannenkoekenrestaurant beginnen in Gambia. Of Zambia, whatever. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_170613470
quote:
99s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dure maatfietsen verkopen aan kromlopende boertjes op het platteland van Zweden. 8)7
Da's net zoiets als een pannenkoekenrestaurant beginnen in Gambia. Of Zambia, whatever. :')
dat zijn toch de ideale kandidaten, ik zie die liever dan iemand die de locale taal spreekt en een compleet en uitgewerkt businessplan heeft inclusief uitgewerkt marktonderzoek :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_170613529
Dat was een hele leuke aflevering. Maar de topper is en blijft natuurlijk Biodanza.
  maandag 1 mei 2017 @ 18:29:08 #114
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_170613943
Hoe zou het gaan met die oudere boer en zijn jongere broedkip in Australië? :P
pi_170614843
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:12 schreef gers het volgende:

[..]

dat zijn toch de ideale kandidaten, ik zie die liever dan iemand die de locale taal spreekt en een compleet en uitgewerkt businessplan heeft inclusief uitgewerkt marktonderzoek :')
Ik vind het wel een keertje leuk om te zien dat een familie alles eens wel goed heeft geregeld, maar niet te vaak uiteraard :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_170614862
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 16:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hij had een groot bedrijf in zonweringsystemen in Nederland. Was vrij bekend ook.
Hij kwam in het programma over als een vreselijke vent, maar kennelijk hebben vrouw en dochterlief het enorm naar hun zin in Spanje, dus eind goed, al goed.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_170999130
Hebben ze die paardenstallen nu verbouwd? Geloof er niks van dat het kan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_170999251
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hij kwam in het programma over als een vreselijke vent, maar kennelijk hebben vrouw en dochterlief het enorm naar hun zin in Spanje, dus eind goed, al goed.
Iets huren voor 15 jaar, veel investeren voor de eigenaar, 15 jaar (net) genoeg verdienen voor de lopende kosten om op je 70e met 600 euro AOW te zitten in Spanje en een klein pensioentje.

Lijkt me niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_170999300
Kan je beter in 2009-2012 een huis kopen en een bar runnen of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_171382256
Nu weer op ned.1.
Deze ken ik nog niet vlgs mij.
pi_171382333
Ohja met die zeur bejaarde moeder.
Leuk :Y
pi_171382506
Deze ken ik nog niet.
pi_171382554
Ik heb het begin gemist. Wat is het probleem? Financiering of contract zeker?
pi_171382602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb het begin gemist. Wat is het probleem? Financiering of contract zeker?
Er is geen contract.
Helpieeeee :P
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:56:28 #125
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_171382630
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb het begin gemist. Wat is het probleem? Financiering of contract zeker?
Het plan is mooi: met z'n vieren verhuizen ze naar de Italiaanse provincie Le Marche, waar ze een bed and breakfast mét zwembad op het oog hebben. Sandor wil daar culinaire workshops geven. Ze verkopen hun huis en gaan bepakt en bezakt naar Italië. Daar aangekomen treffen zij een alleenstaande moeder met kind in hun woonruimte en die weet van niets. Sandor en Christa dreigen met al hun spullen op straat te staan. Hoe lossen ze dit op?

http://www.tvgids.nl/brea(...)trek/artikel/138081/

Lekker bezig weer :|W :|W
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:56:41 #126
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171382641
Wat een fiasco _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171382660
Barbara is de (Nederlandse) eigenaresse?
pi_171382674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:56 schreef Szura het volgende:
Wat een fiasco _O_
Heerlijk man.
Een klassieker
pi_171382697
Hebben ze al een voorschot betaald? :P
pi_171382734
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze al een voorschot betaald? :P
Hun laatst geborene.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:00:57 #131
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171382772
Volledig in de tang :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:05:51 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171382903
Zo goed voorbereid deze mensen _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171382914
Moeder wat ben je negatief.
pi_171382931
Hij moet nog leren koken...
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:08:32 #135
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_171383013
:') :') :') :') Ze dachten we gaan gewoon en we zien wel daar?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:08:42 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171383020
Die kok snapt er ook niks van :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171383050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:08 schreef oh-oh het volgende:
:') :') :') :') Ze dachten we gaan gewoon en we zien wel daar?
Ja joh.
Niks te verliezen toch? :P
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:10:50 #138
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171383098
Sterker nog, die kok vraagt zich af wat de fuck die gozer komt doen in Italië _O-.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:12:19 #139
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_171383135
Maar da geeft nie, komt allemaal wel een keer :N :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_171383178
Oma is wel gezellig zeg.
pi_171383188
Moeder is een enorme jankzak. Godallemachtig. Steun je kinderen gewoon, zure egoïstische ouwe tang.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:13:35 #143
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_171383189
Denk dat ze dat zelf niet eens weten...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_171383191
Die oude graftak :D


Daarom zijn ze dus naar Italië gevlucht
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:15:07 #145
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_171383228
Ik vind die moeder de enige realistische :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_171383233
Geslapen als een marmot :D

Zij wel ja, met dat gebit :')
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:15:41 #147
429367 DKUp
ON TOUR
pi_171383242
-oeps-
SOONY
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:15:52 #148
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171383244
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:13 schreef BobW het volgende:
Oma is wel gezellig zeg.
Is wel de enige met een realistische blik _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:21:54 #149
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171383413
Lekker zonder vergunning verder knoeien ^O^
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:22:21 #150
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_171383429
Huren :')
pi_171383463
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:21 schreef Szura het volgende:
Lekker zonder vergunning verder knoeien ^O^
Gebeurt heel veel in zuid-Europese landen. Vaak is de boete die erop staat lager dan de opbrengsten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171384496
Ik zat net even op de fb's van de kinderen te gluren, en zag meteen reacties van oma, of ze nog wel naar pianoles gingen. :+
pi_171404981
Ergens een restaurantje uitbaten aan de kust is toch veel relaxter? van april tot oktober volle bak en dan 6 maanden relaxen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_171557324
Is weer bezig. Opnieuw herhaling.
Die glazenwasser van in de 30 met z'n 20 jaar oudere vriendin, nu echtgenote.
pi_171557380
20000 Euro aan goodwill.
pi_171557740
Oh ja die Melanie was een oplichtster.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 8 juni 2017 @ 20:52:07 #158
123170 alors
zlata1234
pi_171557794
Zou He-Man nog leven?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_171557810
Is dit gewoon 1 op 1 een herhaling of komt er zo nog wat boeiends?
pi_171557863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:52 schreef Allures het volgende:
Is dit gewoon 1 op 1 een herhaling of komt er zo nog wat boeiends?
Alleen herhaling .
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_171558023
25.000 euro aan goodwill betalen :'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:02:47 #162
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171558185
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:58 schreef Pedroso het volgende:
25.000 euro aan goodwill betalen :'(
Terwijl je het gratis kon krijgen ;(
pi_171558239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Terwijl je het gratis kon krijgen ;(
Nog even een rekeningetje van 1000 euro elektra extra betalen, niets mis mee !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_171558352
71 Euro dagomzet, het begin is er !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:07:18 #165
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171558356
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:04 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nog even een rekeningetje van 1000 euro elektra extra betalen, niets mis mee !
Wel weer even lekker 71 euro omzet gedraaid :s)
pi_171558547
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:54 schreef RipCity het volgende:

[..]

Alleen herhaling .
ah tnx

Maar :(
pi_171558833
Benieuwd hoe ze het nu doen, vraag me sowieso af of ze nog wel bij elkaar zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_171558881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:19 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd hoe ze het nu doen, vraag me sowieso af of ze nog wel bij elkaar zijn.
Oh was het een koppel? Dacht het is d'r zoon.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_171558921
was toch ook al een 'hoe gaat het nu met'aflevering van (die al aantal keer herhaald is).
pi_171558969
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:20 schreef RipCity het volgende:

[..]

Oh was het een koppel? Dacht het is d'r zoon.
Leeftijdsverschil van 20 jaar dus had gekund.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_171559096
quote:
Hoe gaat het nu met Sylvia en Nico en hun beach bar San Juan?
In Ik Vertrek hebben we kunnen zien dat het begin moeilijk was. Sylvia en Nico hadden, totaal geen ervaring in de horeca en dat het dus echt een sprong in het diepe was na hun impulsieve besluit.
Ze hadden berekend dat ze een omzet van 200 euro per dag nodig hadden om quitte te draaien. In het begin werd dat niet gehaald en moesten Sylvia en Nico blij zijn met een omzet van 71 euro. Ook het hoogseizoen viel wat tegen, maar juist in de maanden september en oktober van 2013 begon het te lopen en schoot de omzet richting de driehonderd euro per dag.
Anno 2017 blijken Sylvia en Nico het volgehouden te hebben in Zuid-Spanje. Beach Bar San Juan bestaat nog steeds.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_171559296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Valt me mee.
pi_171559446
Hun recensies op TripAdvisor zijn iig niet slecht.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 juni 2017 @ 23:08:45 #174
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171561906
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:22 schreef JJ76 het volgende:
was toch ook al een 'hoe gaat het nu met'aflevering van (die al aantal keer herhaald is).
klopt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_171717397
"Als de hemel naar beneden valt hebben we allemaal een blauwe pet."
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 20:53:09 #176
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171717595
"Er moet nog wel wat leven in komen hier.", zegt ze. Maar er lopen alleen 80-ers rond daar. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_171717614
Ga toch lekker hobby'en in Spanje joh :')
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 20:55:33 #178
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171717628
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Ga toch lekker hobby'en in Spanje joh :')
Hij gaat zelf de oplevering niet meemaken. :N
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 15 juni 2017 @ 20:57:24 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171717660
Ik heb het begin gemist, maar hebben ze nog woonruimte in NL dan? Want zij is iedere keer weg en het ging om haar inkomen (icm zijn pensioen).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171717663
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hij gaat zelf de oplevering niet meemaken. :N
Jeetje :@
  donderdag 15 juni 2017 @ 20:59:36 #181
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171717697
Aan alle dingen tegelijk beginnen _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 21:00:17 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171717713
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:57 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Jeetje :@
Ja, dat denk ik, hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 21:01:20 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171717741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:57 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het begin gemist, maar hebben ze nog woonruimte in NL dan? Want zij is iedere keer weg en het ging om haar inkomen (icm zijn pensioen).
Yep, zijn vrouw moet centjes bij elkaar sprokkelen, want de kachelhandel, waar hij in werkte, ligt op zijn rug door de crisis.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:02:39 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171717771
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Yep, zijn vrouw moet centjes bij elkaar sprokkelen, want de kachelhandel, waar hij in werkte, ligt op zijn rug door de crisis.
Ah, thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171717791
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Yep, zijn vrouw moet centjes bij elkaar sprokkelen, want de kachelhandel, waar hij in werkte, ligt op zijn rug door de crisis.
Doet een familielid van mij tegenwoordig en dat loopt fantastisch :D


Zit je daar in Oost Duitsland :')
Gutte gut wat een depressie.
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 21:04:54 #186
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171717824
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Gutte gut wat een depressie.
Alles en iedereen is daar oud en versleten. Zelfs voor de hond zijn het tropenjaren. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:05:51 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171717848
Kunnen ze dat huis in NL niet verkopen om wat geld vrij te maken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 21:06:27 #188
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171717876
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:05 schreef Leandra het volgende:
Kunnen ze dat huis in NL niet verkopen om wat geld vrij te maken?
Dat is mij ook niet duidelijk. Misschien een huurhuis of weinig afbetaald? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_171717902
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:04 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Alles en iedereen is daar oud en versleten. Zelfs voor de hond zijn het tropenjaren. ;(
Ellendeland :')
Daar willen zelfs Syriërs geen gratis huisvesting en laat staan Nederlandse vakantiegangers.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:07:57 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171717918
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat is mij ook niet duidelijk. Misschien een huurhuis of weinig afbetaald? :?
Ziet er op zich niet uit als een huurhuis, maar met een beetje aflossingsvrije hypotheek kom je wat dat betreft ook niet ver, zeker als die opnames tijdens de crisis waren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 21:10:40 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_171717995
Heb wel beetje medelijden met deze mensen. Waar zijn ze in vredesnaam aan begonnen?
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:10:47 #193
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171717997
Manmanman, wat doe je jezelf toch aan :{
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 21:11:57 #194
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171718032
Kansloze missie. :N
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_171718120
Die kinderen hadden dit moeten voorkomen
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 21:15:30 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_171718125
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Kansloze missie. :N
Die willen straks met gierende banden terug naar Nederland.
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 21:18:32 #197
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171718203
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die willen straks met gierende banden terug naar Nederland.
Ja, of in een lijkwagen. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 21:18:33 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_171718204
Ik ben wel fan van Bruni!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:19:06 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171718217
De website kan de drukte iig niet aan momenteel.
Maar van wat ik aan recenties op FB zie doen ze het goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171718247
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:19 schreef Leandra het volgende:
De website kan de drukte iig niet aan momenteel.
Maar van wat ik aan recenties op FB zie doen ze het goed.
Gelukkig maar
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 21:20:51 #201
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_171718269
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben wel fan van Bruni!
Wij hier ook! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_171718276
Wat een respect voor deze man toch weer, met plezier weer gekeken.
Even a broken clock is right twice a day.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:21:48 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171718308
Maar ik heb wel het idee dat de aflevering nog niet afgelopen was, alsof je naar een commerciële zender zit te kijken en het een onderbreking wegens reclame is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171719767
Bruni kwispelt lievvv
pi_171721366
Fijne normale leuke mensen + hond! 👍
pi_171722404
Mochten jullie het nog niet volgen.... Nederlandse gezinnen in Chili.


TV / [RTL 4] Helemaal het einde #3
  vrijdag 16 juni 2017 @ 23:51:01 #207
403253 Meke
after all this time? always.
pi_171743382
Af en toe heb je van die mensen waarvan je denkt: goh, wat voor werk zouden die eigenlijk doen? Daar was ik bij de dochter van dit stel ook benieuwd naar, dus ik haalde haar eens door Google :+ http://www.lindanieuws.nl(...)shop-linda-festival/ :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:37:57 #208
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_171869205
Nu op NPO1, meteen al pijnlijk :')
¯ _(ツ)_/¯
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 20:39:13 #209
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_171869249
ik ben der bij *O*
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_171869338
Leuk die aannames die mensen maken. Zoals zojuist; "bij iedereen tegen wie ik onze emigratieplannen vertel zie ik een soort jaloezie en weemoed in de ogen" :D

Daar geloof ik dus echt niets van.

Of mevrouw die haar werk inhoudelijk fantastisch vindt, maar het werkritme zegt beu te zijn.

Dan lijkt me dit niet zo'n wijze stap eerlijk gezegd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 20:43:54 #211
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_171869395
Dat is eerder een 'bezint eer ge begint' blik maar dat zien hun dus als jaloezie :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 20:44:43 #212
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_171869424
Han Burger.........wat zal die jongen gepest worden met die naam _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 20:45:57 #213
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_171869471
is dit niet een HH trouwens? Dat hij alles doet en zij alleen maar loopt te klagen......
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 juni 2017 @ 20:47:19 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_171869515
nu al pech _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:47:48 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171869528
Ik dacht dat weemoed altijd met verlangen naar het verleden te maken had.
pi_171869535
Volkswagen natuurlijk. Het zal eens niet zo zijn. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_171869588
Wat een irritante lach heeft dat mens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 juni 2017 @ 20:49:54 #218
22592 crew  Ole
pi_171869590
die lach :X
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:51:55 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171869663
Kinderloos stel?
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 juni 2017 @ 20:52:34 #220
22592 crew  Ole
pi_171869685
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:51 schreef amaranta het volgende:
Kinderloos stel?
Kinderen zijn volwassen en thuisgebleven
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:52:54 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171869696
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:52 schreef Ole het volgende:

[..]

Kinderen zijn volwassen en thuisgebleven
Oké. Dank.
pi_171869697
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:51 schreef amaranta het volgende:
Kinderloos stel?
Samengesteld gezin volgens mij.
Somebody that I used to know
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 20:53:37 #223
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_171869722
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een irritante lach heeft dat mens.
Volgens mij ken ik deze al, mede door die irritante geitenlach :r
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 20:54:25 #224
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_171869741
le pool _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 juni 2017 @ 20:54:53 #225
22592 crew  Ole
pi_171869757
er begint iets te dagen, ook nu met dat gaas...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:54:54 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171869758
Wordt er nou letterlijk vertaald? :')
Haha Polen :')
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 20:54:59 #227
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_171869761
Ja ik heb deze al gezien.....Echt tenenkrommend }:|
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 juni 2017 @ 20:55:23 #228
22592 crew  Ole
pi_171869770
ja nu weet ik het weer...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:56:57 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171869821
Want in Nederland worden er immers geen cursussen Frans gegeven
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 20:57:32 #230
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_171869840
Is dit ook niet die vent die naar de garage gaat met zn bestelbus en dan over de distributieriem begint??
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:58:08 #231
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171869855
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:57 schreef Snowsquall het volgende:
Is dit ook niet die vent die naar de garage gaat met zn bestelbus en dan over de distributieriem begint??
Dat was in Denemarken
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 20:58:52 #232
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_171869877
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dat was in Denemarken
Oh echt? Dan had ich mich geirrt O-)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 juni 2017 @ 21:00:30 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_171869934
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:56 schreef amaranta het volgende:
Want in Nederland worden er immers geen cursussen Frans gegeven
stuitend is dat, niet eens de moeite nemen van te voren. Gewoon daarheen gaan en maar prutsen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:00:59 #234
47102 Elvi
miemkwien
pi_171869944
Oja deze mensen deden mee aan Ik Vertrek, maar ze vertrokken maar niet :')
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:02:52 #235
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_171870003
Waar is de Ik Vertrek bingo, alles valt aan te kruizen.
¯ _(ツ)_/¯
pi_171870018
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:02 schreef Type-R het volgende:
Waar is de Ik Vertrek bingo, alles valt aan te kruizen.
Nou! :X
Somebody that I used to know
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:04:47 #237
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_171870075
Haha Han, oud klasgenootje. Ook leuk, achternaam naam is Burger en daardoor is hij ooit in schaamnaam geweest op 3FM
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:05:40 #238
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_171870104
Oeps...
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:05:59 #239
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_171870114
Foutje bedankt
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 juni 2017 @ 21:08:52 #240
22592 crew  Ole
pi_171870239
Wat een bouwval
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 juni 2017 @ 21:09:52 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_171870273
moet toch een godsvermorgen kosten wat ze willen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_171870311
Als het iedere keer mislukt zullen ze wel iets fout doen denk ik. :')

Of ze hebben totaal niet de gunfactor maar eerder het tegenovergestelde.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_171870349
Wat een vooringenomenheid en vooroordelen.
Somebody that I used to know
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 juni 2017 @ 21:12:09 #244
22592 crew  Ole
pi_171870380
gewoon niet goed voorbereid.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 juni 2017 @ 21:13:28 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_171870442
dit is ondernemen _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_171870471
"Dit is echt ondernemen" zeiden ze al barbequend op hun terras van hun veredelde vakantiewoning.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:15:33 #247
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_171870513
..en weer terug!
¯ _(ツ)_/¯
pi_171870595
Pff, ik zou hier wel moe van worden.
Somebody that I used to know
pi_171870597
Tegelijkertijd pakken zij wel door.
Helaasch ( weer) een herhaling.
Wat is de actuele situatie?
pi_171870634
Emigreren voor dummies, die zoon heeft wel humor. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_171870864
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:17 schreef AnneX het volgende:
Tegelijkertijd pakken zij wel door.
Helaasch ( weer) een herhaling.
Wat is de actuele situatie?
https://www.avrotros.nl/i(...)laurens-en-brigitte/
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_171871333
quote:
Waarvoor dank.

Met een omweg toch leuk bezig. _O_
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:32:33 #253
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_172051880
*O*
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_172051939
:W
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:36:33 #255
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_172051980
Belooft veel goeds, die intro
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_172052004
Oh deze. Die heb ik al eens gezien
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:37:23 #257
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_172052016
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
Oh deze. Die heb ik al eens gezien
;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_172052043
quote:
9s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:37 schreef Faux. het volgende:

[..]

;(
Ik blijf toch kijken hoor
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:39:22 #259
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_172052070
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:38 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ik blijf toch kijken hoor
Yess *O*
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:39:44 #260
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_172052081
Maar even. Is het in Portugal niet net zo warm als in Spanje?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_172052164
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:39 schreef Faux. het volgende:
Maar even. Is het in Portugal niet net zo warm als in Spanje?
Zo heel veel zal dat niet uitmaken denk ik
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:45:28 #262
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052250
Die lieve hondjes O+
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:46:36 #263
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052297
uit welke plaats in Brabant kwamen ze? Schakel net in
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172052309
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
uit welke plaats in Brabant kwamen ze? Schakel net in
Etten-Leur
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:47:34 #265
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:47 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Etten-Leur
ah thanx! Voor mij uit gezien de andere kant ;-)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:49:19 #266
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052375
sowww Mercedes M klasse (= gas guzzler)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172052394
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:47 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

ah thanx! Voor mij uit gezien de andere kant ;-)
Brabant O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:50:13 #268
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052406
380K voor een verwaarloosd zootje :?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:50:42 #269
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052422
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:49 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Brabant O+
That's right baby *;
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:51:40 #270
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052462
dakterras
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:52:18 #271
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052482
Maar boeken branden niet zo lang
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:52:20 #272
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_172052483
Wat een vervallen huis zeg. Ongelofelijk _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:52:38 #273
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052489
gadver, een sigarenroker
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172052492
Dikke sigaar in zijn hoofd, niets mis mee !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172052501
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:52 schreef Snowsquall het volgende:
gadver, een sigarenroker
Sigarenrokers zijn geen onruststokers
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:53:55 #276
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052514
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:53 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Sigarenrokers zijn geen onruststokers
Da kan......maar het stinkt als de hel(net als sigaretten)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:54:10 #277
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_172052522
Als iemand zegt dat het een supermaaltijd wordt weet je dat het een creatie is die net aan eetbaar is.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_172052539
Met niet nadenken heeft ie sowieso geen moeite.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:55:21 #279
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052555
Oja, dit weet ik nog. Gewoon langs de weg flikkeren _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:56:03 #280
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052576
Ik zou bij zo'n tentje langs de weg echt niks durven te eten(vers)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172052597
Hoe onvoorbereid sommigen ook op pad gaan, toch wel respect dat ze er toch meestal wel wat van maken. Dit lijkt ook hopeloos maar uiteindelijk maken ze er toch een prima huis van.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:57:38 #282
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052618
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:56 schreef Pedroso het volgende:
Hoe onvoorbereid sommigen ook op pad gaan, toch wel respect dat ze er toch meestal wel wat van maken. Dit lijkt ook hopeloos maar uiteindelijk maken ze er toch een prima huis van.
Ze moeten wel, er is geen weg(en geld) terug......
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172052642
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:57 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ze moeten wel, er is geen weg(en geld) terug......
Dat is ook wel zo. Maar zou niets voor mij zijn (met mijn 2 linkerhanden).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:59:14 #284
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_172052665
Help mijn man is klusser :D
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:59:58 #285
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052679
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:58 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo. Maar zou niets voor mij zijn (met mijn 2 linkerhanden).
Je hoeft geen 2 linkerhanden te hebben(zeg ik als linkshandige :-) ) maar je moet wel slim zijn en niet zomaar een verwaarloosde zooi kopen voor 380K...dat is dom!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172052681
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie daar de broek aan heeft..
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172052712
koekwous vertalen met gekkie _O-
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 21:01:26 #288
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052717
koekwous! :+
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172052719
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:59 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Je hoeft geen 2 linkerhanden te hebben(zeg ik als linkshandige :-) ) maar je moet wel slim zijn en niet zomaar een verwaarloosde zooi kopen voor 380K...dat is dom!
Als ze het voor elkaar hebben dan wordt het niet uitgezonden ook natuurlijk. Maar een beetje kunnen klussen lijkt me wel een eerste vereiste als je zo'n avontuur opstart.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 21:02:44 #290
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052762
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:01 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Als ze het voor elkaar hebben dan wordt het niet uitgezonden ook natuurlijk. Maar een beetje kunnen klussen lijkt me wel een eerste vereiste als je zo'n avontuur opstart.
of geld over hebben om het te laten doen...Maar er is al geen geld meer volgens mij
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 21:04:54 #291
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052820
Wordt er meteen weer voor een rooitje weggezopen :9~
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 29 juni 2017 @ 21:05:33 #292
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172052843
:')
Dit, dus.
pi_172052907
_O-
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 21:07:37 #294
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052913
humor _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172052943
John komt ook begin vd middag even uit z'n nest om te kijken hoe de anderen bezig zijn :D
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 21:08:49 #296
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172052956
doggie
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172053058
hahaha die dikke sigaar de hele tijd
pi_172053063
Dat is spychisch
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172053121
eerste gasten, maar het zwembad zit al vol
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 21:14:22 #300
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172053131
Goeie merruge
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172053160
Dicht
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')