abonnement Unibet Coolblue
pi_168447462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:02 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Veel Republikeinen hebben gezegd: We moeten met Mexico praten over die muur. Dus de vraag is of die blij zijn met zo'n snelle diplomatieke crisis.

Trump gaat vanavond vermoedelijk weer iets ondertekenen: de 'verkiezingsfraude' wordt onderzocht.
Je wint de verkiezingen, maar omdat je het niet kan verkroppen dat je de popular vote hebt verloren, wil je koste wat kost aantonen dat er op grote schaal stembusfraude is gepleegd, terwijl daar geen bewijs voor bestaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168447511
Trump Could Really Mess Up Mexico’s Economy.

geen idee waar de fivethirtyeight voor staat...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Eindredactie Games donderdag 26 januari 2017 @ 18:33:34 #128
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168447521
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Die stomme kloot heeft geen ruk verstand van politiek en diplomatie.

Ik moet wel toegeven dat die Mexicaan ballen heeft.
Als ik hem was, zou ik later vandaag een eigen eis stellen: geef Texas en New Mexico terug aan ons, anders gaan we een nuclair programma beginnen.

:P
Van welk geld precies? Mexico is economisch best wel een beetje heel erg afhankelijk van de V.S.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_168447532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:18 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Jij stelt ook niet echt hoge eisen aan 's lands bestuur he, als er maar wat zit?
Nee, er zijn voldoende opportunisten die hun handen er graag aan willen branden als ze er maar mee vooruit komen.

Als politiek over integriteit ging had Trump geen minister kunnen vinden. Hoezo kan Tillerson dan niet een paar matig gekwalificeerde kandidaten voor zijn ministerie vinden?
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:37:13 #130
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168447595
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit soort artikelen lees ik meer, maar heb toch het idee dat het vooral wensdenken van bepaalde reporters is.
Ik heb echt de indruk dat de conservatieven juist erg verdeeld zijn, zie hier bv. een blogpost van RedState (stukjes bold van mij):

quote:
Trump’s Justification For Claiming Millions Voted Illegally Is Drifting Into Insanity

Back in November, I wrote where Trump originally obtained the information for his claims “millions” of illegal votes were cast for Hillary Clinton, supposedly costing Trump the popular vote. Gregg Phillips who claimed to “verify” the numbers has yet to release any information. Now Trump is offering up some other “evidence” of these allegations. The story is so absurd; one has to wonder how Trump could tell it and think he’d get away with it.

The story appeared in the NY Times, and nobody on the Trump team has denied it, presumably because Republican and Democratic members of Congress and Trump staff were all present.

> Mr. Trump kicked off the meeting, participants said, by retelling his debunked claim that he would have won the popular vote if not for the three million to five million ballots cast by “illegals.” He followed it up with a Twitter post early Wednesday calling for a major investigation into voter fraud.
> When one of the Democrats protested, Mr. Trump said he was told a story by “the very famous golfer, Bernhard Langer,” whom he described as a friend, according to three staff members who were in the room for the meeting.
> The witnesses described the story this way: Mr. Langer, a 59-year-old native of Bavaria, Germany — a winner of the Masters twice and of more than 100 events on major professional golf tours around the world — was standing in line at a polling place near his home in Florida on Election Day, the president explained, when an official informed Mr. Langer he would not be able to vote.
> Ahead of and behind Mr. Langer were voters who did not look as if they should be allowed to vote, Mr. Trump said, according to the staff members — but they were nonetheless permitted to cast provisional ballots. The president threw out the names of Latin American countries that the voters might have come from.
> Mr. Langer, whom he described as a supporter, left feeling frustrated, according to a version of events later contradicted by a White House official.

What. The. Hell?

Naturally, reporters tried to follow up with Langer on this story. They got a hold of his daughter who informed the Times that Langer is a citizen of Germany and permanent resident alien in the United States, which means he is not legally allowed to vote. Bernard Langer is no dummy. That he’d show up at some polling station is crazy, and the notion officials would pull him out of the line and say he wasn’t able to vote even crazier.

The President has to stop this. In his interview with David Muir of ABC’s World News Tonight, he rightfully called out the media for giving short shrift to the March for Life. It attracts hundreds of thousands of people and is virtually ignored by the press.

It was great, but the media will spend more time talking about Trump’s tall tales. Trump and his team can complain about the press all they want, but when team Trump hands the media the sword used to cut off their heads, they shouldn’t be surprised when it happens.
Of bv. dit van Cato: Withdrawing from TPP Was a Senseless Act of Wanton Destruction
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:38:34 #131
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168447619
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:34 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, er zijn voldoende opportunisten die hun handen er graag aan willen branden als ze er maar mee vooruit komen.

Als politiek over integriteit ging had Trump geen minister kunnen vinden. Hoezo kan Tillerson dan niet een paar matig gekwalificeerde kandidaten voor zijn ministerie vinden?
Dit gaat over de vervanging van ambtenaren, niet van politici.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168447681
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Van welk geld precies? Mexico is economisch best wel een beetje heel erg afhankelijk van de V.S.
Check de smiley. Natuurlijk zal Nieto dat niet doen.

Los daarvan: Mexico is geen vijand van de VS, maar een bondgenoot. Gisteren heeft Nieto nog een handreiking gedaan, om op die vriendschap verder te bouwen.
Dit soort botheid maakt andere landen kopschuw. Ieder land/politiek leider kent zijn trots. Als je als bevriend staatshoofd zo denigrerend wordt benaderd (op Twitter nota bene), zou dat wel eens tot volkomen onnodige spanningen kunnen leiden.

Bovendien weet ik nog wel een straatarm land dat vrolijk doorwerkt aan een fijn nucleair arsenaal.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168447712
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:38 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dit gaat over de vervanging van ambtenaren, niet van politici.
Alsof ambtenaren niet opportunistisch kunnen zijn. Hoe dan ook, de vervangers zullen ja-knikkers zijn.

In dit topic wordt al een jaar van alles aangegrepen om de val van Trump te illustreren. Helaas is die man nu gewoon president en wordt hem maar weinig in de weg gelegd. Ik zou verwachten dat de trouwe lezers wat cynischer zouden zijn geworden over wat een probleem vormt voor deze sociopaat. Kwalificaties, integriteit, waarheidsvinding en landsbelang tellen niet zolang Trump en zijn trawanten aan de macht zijn. Ik zou er dan ook niet teveel op vertrouwen dat dat een rol gaat spelen. Als het een rol had gespeeld, had dat hele kabinet er niet gezeten.
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:46:05 #134
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168447758
Als je meer Mexicanen wil is het beste wat je kunt doen hun economie vernaggelen.
pi_168447808
Meer popcorn-nieuws in 1 week dan 8 jaar Obama. Man man :')
pi_168447811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als je meer Mexicanen wil is het beste wat je kunt doen hun economie vernaggelen.
Dat ook nog.
Tenzij je op eigen (torenhoge) kosten alsnog die indrukwekkende muur bouwt.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:48:15 #137
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168447816
quote:
9s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:52 schreef Ludachrist het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 26-01-2017 om 12:04:24 Ungrateful TRAITOR Chelsea Manning, who should never have been released from prison, is now calling President Obama a weak leader. Terrible! reageer retweet
Een mooi inkijkje in de denkwereld van Trump: als je iemand iets geeft mag die geen enkele kritiek meer op je hebben, want dat is ondankbaar en terrible.
Hij blijft mij verbazen met zijn tweets. :{
En hij blijft ook maar doorgaan over die miljoenen illegale stemmen omdat hij butthurt is van het verliezen van de popular vote. Het was al duidelijk dat hij een narcist is, maar hij raakt compleet gescheiden van de realiteit.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:49:34 #138
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168447850
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
Alsof ambtenaren niet opportunistisch kunnen zijn. Hoe dan ook, de vervangers zullen ja-knikkers zijn.
En daarmee creëer je, op de middellange termijn, of bij een plotselinge crisis, dus een groot probleem. Ik neem aan dat jij en ik het daarover eens zijn.
quote:
In dit topic wordt al een jaar van alles aangegrepen om de val van Trump te illustreren. Helaas is die man nu gewoon president en wordt hem maar weinig in de weg gelegd. Ik zou verwachten dat de trouwe lezers wat cynischer zouden zijn geworden over wat een probleem vormt voor deze sociopaat. Kwalificaties, integriteit, waarheidsvinding en landsbelang tellen niet zolang Trump en zijn trawanten aan de macht zijn.
Dat is inmiddels voor iedereen duidelijk. Alleen kan het nog wel even duren voordat de gevolgen van zulk politiek "beleid" zichtbaar worden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168447858
Lekkere despoot is het ook, eerst een jaar lang een benoeming van een rechter blokkeren en dan dreigen die van jou er doorheen te drukken

http://www.politico.com/s(...)uclear-option-234221

en als bonus over zijn keus voor het hooggerechtshof

quote:
Trump is expected to announce his court pick next week. He told Hannity that he has "made my decision pretty much in my mind."

"That's subject to change at the last moment," he said. "But I think this will be a great choice."
Gaat ie de avond ervoor schijten, kijkt naar zijn crap en denkt ie dan, ach laat ik Pietje eens benoemen? That is subject to change at the last moment? Die vent spoort niet.
pi_168447876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:48 schreef Montov het volgende:

[..]

Hij blijft mij verbazen met zijn tweets. :{
En hij blijft ook maar doorgaan over die miljoenen illegale stemmen omdat hij butthurt is van het verliezen van de popular vote. Het was al duidelijk dat hij een narcist is, maar hij raakt compleet gescheiden van de realiteit.
Ieder volk krijgt de leider die het verdient.
Probleem is: die have gare is de baas vh machtigste land ter wereld.
Hopelijk blijven die slappe Republikeinen niet als schapen achter hem aanhobbelen. Maar alleen al voor belastingverlaging doen die lui alles.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168447881
zometeen live, wat zal ie weer snuiven.

http://www.cnbc.com/2017/(...)blican-congress.html
  Redactie Games donderdag 26 januari 2017 @ 18:51:14 #142
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168447892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:33 schreef crystal_meth het volgende:
Trump Could Really Mess Up Mexico’s Economy.

geen idee waar de fivethirtyeight voor staat...
Het aantal kiesmannen voor het electoraal college.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168447951
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

En daarmee creëer je, op de middellange termijn, of bij een plotselinge crisis, dus een groot probleem. Ik neem aan dat jij en ik het daarover eens zijn.


Uiteraard. Maar dat is geen probleem voor Trump. Slechts een probleem voor de rest van het land. Maar daar hebben ze er al genoeg van dankzij deze man. Gooi deze maar op de hoop.
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:53:37 #144
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168447965
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:49 schreef invalidusername het volgende:
Lekkere despoot is het ook, eerst een jaar lang een benoeming blokkeren en dan dreigen die van jou er doorheen te drukken

http://www.politico.com/s(...)uclear-option-234221
Ik vraag me af of er 48 senatoren te vinden zouden zijn die dat zouden willen afschaffen voor een niet al te onredelijk verzoek van de democraten, laat staan 50. Aan de andere kant zitten er veel nutcases, dus tsjah.

pi_168448042
AP: Border Patrol chief out day after Trump border fence decree

Iets met ratten en een schip? :{ (Het is nog niet bekend of hij zelf is opgestapt of gevraagd is te vertrekken, maar het is alwéér een lege stoel die moet worden gevuld.)
pi_168448080
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er 48 senatoren te vinden zouden zijn die dat zouden willen afschaffen voor een niet al te onredelijk verzoek van de democraten, laat staan 50. Aan de andere kant zitten er veel nutcases, dus tsjah.

[ afbeelding ]
Wat een bananenrepubliek is het ook..... en dat is the greatest nation on earth? :D
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 26 januari 2017 @ 18:58:23 #147
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168448083


Gewoon met Gmail
pi_168448112
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:51 schreef Puddington het volgende:

[..]

Het aantal kiesmannen voor het electoraal college.
ow, site van Nate Silver...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 26 januari 2017 @ 19:03:20 #149
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_168448203
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Voor hun 10 anderen.
Hahahaha, nee hoor. En als het met andere depertementen ook zo gaat is de USofA volgende week een failed state.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_168448386
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En als het met andere depertementen ook zo gaat
Ook al opgestapt:
- Gregory Starr, Assistant Secretary of State for Diplomatic Security
- Lydia Muniz, director of the Bureau of Overseas Building Operations
- Mark Morgan, Chief Border Patrol (in charge of securing America's borders with Mexico and Canada)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')