Dit soort artikelen lees ik meer, maar heb toch het idee dat het vooral wensdenken van bepaalde reporters is.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dit is er ook Republicans are openly considering Donald Trump's 'emotional stability', says Carl Bernstein
Bernstein wordt volgens mij wel breed gezien als een respectabele verslaggever. Een van de verslaggevers die watergate onthulden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit soort artikelen lees ik meer, maar heb toch het idee dat het vooral wensdenken van bepaalde reporters is.
Gejat van Hugo Chavez.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:19 schreef venomsnake het volgende:
Dat getwitter van hem blijft hilarisch. Wat een idioot!
Ik ga er nog steeds vanuit dat er ook bij de GOP verstandige mensen zitten. En die redeneren echt niet anders dan verstandige mensen buiten de partij.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:33 schreef Mystikvm het volgende:
Dit soort artikelen lees ik meer, maar heb toch het idee dat het vooral wensdenken van bepaalde reporters is.
Elke keer die godwin erin gooien wordt ook een beetje flauw natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:25 schreef Tijger_nootje het volgende:
Ah, de "links deed het ook" defense. Hebben we dat ook weer gehad.
Trump: "No no no it was me it was me!"quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:58 schreef Toby56 het volgende:
President van Mexico zegt meeting met Trump af.
Veel Republikeinen hebben gezegd: We moeten met Mexico praten over die muur. Dus de vraag is of die blij zijn met zo'n snelle diplomatieke crisis.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Trump: "No no no it was me it was me!"
Hahaquote:Op donderdag 26 januari 2017 17:58 schreef Toby56 het volgende:
President van Mexico zegt meeting met Trump af.
Trump had getweet: als je niet wilt betalen, blijf dan maar weg.
Die stomme kloot heeft geen ruk verstand van politiek en diplomatie.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha
*checkt twitter voor reactie Trump
Dow 20.000 is hetzelfde luchtkasteel als vlak voor de grote financiële crisis.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:10 schreef invalidusername het volgende:
Ik vind het een goed plan, in het vervolg kiezen voor
- een iPhone; of
- een iPhone made in the USA met een opslag van 200$
http://www.cnbc.com/2017/01/26/apple-iphone-made-in-america.html
Eens kijken hoe het precies zit met dat patriotisme, en of Joe Average dan ook nog staat te juichen over Dow 20,000
Tenekrommend inderdaad. Je krijgt er bijna plaatsvervangende schaamte van..quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die stomme kloot heeft geen ruk verstand van politiek en diplomatie.
Voor hun 10 anderen. Trump wist ook zijn kabinet vol te krijgen, dan zijn er ook wel een paar topambtenaren te vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:02 schreef Puddington het volgende:
[..]
Holy fucking shit, dat is NIET goed.
Als Trump zijn zin krijgt, krijgt ie Zjina als zuiderlijke buurman. Zou wel aardig zijn als El Presidente ipv zijn afgezegde afspraak in Washtington een afspraak in Beijing blijkt hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2017 18:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die stomme kloot heeft geen ruk verstand van politiek en diplomatie.
Ik moet wel toegeven dat die Mexicaan ballen heeft.
Als ik hem was, zou ik later vandaag een eigen eis stellen: geef Texas en New Mexico terug aan ons, anders gaan we een nuclair programma beginnen.
Nah, hij heeft nu wat xtra tijd om Teresa May bij haar pussy te grijpen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:15 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Als Trump zijn zin krijgt, krijgt ie Zjina als zuiderlijke buurman. Zou wel aardig zijn als El Presidente ipv zijn afgezegde afspraak in Washtington een afspraak in Beijing blijkt hebben
Ja, dat zeg jij, maar anderen denken daar toch echt anders over:quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor hun 10 anderen. Trump wist ook zijn kabinet vol te krijgen, dan zijn er ook wel een paar topambtenaren te vinden.
quote:“It’s the single biggest simultaneous departure of institutional memory that anyone can remember, and that’s incredibly difficult to replicate,” said David Wade, who served as State Department chief of staff under Secretary of State John Kerry. “Department expertise in security, management, administrative and consular positions in particular are very difficult to replicate and particularly difficult to find in the private sector.”
Several senior foreign service officers in the State Department’s regional bureaus have also left their posts or resigned since the election. But the emptying of leadership in the management bureaus is more disruptive because those offices need to be led by people who know the department and have experience running its complicated bureaucracies. There’s no easy way to replace that via the private sector, said Wade.
Ja. Zeker. Heus wel.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:14 schreef Mystikvm het volgende:
Voor hun 10 anderen. Trump wist ook zijn kabinet vol te krijgen, dan zijn er ook wel een paar topambtenaren te vinden.
Jij stelt ook niet echt hoge eisen aan 's lands bestuur he, als er maar wat zit?quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoveel kennis in één keer verliezen, daar wordt geen enkele organisatie beter van.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, dat zeg jij, maar anderen denken daar toch echt anders over.
Lastiger dan je denkt in dit geval. Ben benieuwd waar Tillerson mee gaat komen qua vervangers.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwaah, Trump geeft toch geen ruk om expertise dus dat hoeft geen probleem te zijn. Kijk maar naar DeVos.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, dat zeg jij, maar anderen denken daar toch echt anders over:
[..]
Een stel Russen, zou zomaar kunnen, natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lastiger dan je denkt in dit geval. Ben benieuwd waar Tillerson mee gaat komen qua vervangers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |