abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 12:06:08 #1
42184 crew  DaMart
pi_162972216




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.











De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaMart op 13-06-2016 20:30:12 ]
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_162972258
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:09:28 #3
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_162972309
Jammer dat ze geen gevecht lieten zien in de laatste scenes van de aflevering.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 12:10:02 #4
42184 crew  DaMart
pi_162972319
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:07 schreef fixatoman het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_162972347
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:07 schreef fixatoman het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet dit eigenlijk nog in een spoiler? is toch gewoon speculatie zoals je wel meer ziet?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162972391
ik had eigenlijk verwacht dat toen Meereen werd aangevallen, de vloot van Yara en Theon er ook snel zou aankomen om de helpende hand te bieden. Nu zal Drogon echt wel die vloot in de fik steken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162972399
Ja laten we het zonder tags doen.

Het zou jammer zijn als Jon het overleeft door zijn plot armor.
pi_162972409
trailer speculatie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162972459
trailer komende ep

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162972526
Wat een anticlimax met Blackfish en Riverrun zeg :')
pi_162972572
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef Gruisman het volgende:
Wat een anticlimax met Blackfish en Riverrun zeg :')
blame GRRM, ging ook zo ongeveer in de boeken, maar dan zonder brienne en de blackfish ontsnapte weer, zwemmend dood de rivier meen ik
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162972579
Over welke "Rumor" hebben ze het in de troonzaal, die gast in het gewaad en Cersei?
pi_162972586
Ik gok Wildfire en kaboem.
Tralalalaaa
pi_162972646
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Over welke "Rumor" hebben ze het in de troonzaal, die gast in het gewaad en Cersei?
ik hoor overal dat het gaat om een verzameling Wildfire maar weet niet wat daar nou precies op wijst... wellicht een erdere scene dit seizoen... ik kan het in ieder geval niet meer voor de geest halen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162972667
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Over welke "Rumor" hebben ze het in de troonzaal, die gast in het gewaad en Cersei?
hoe is dat een rumor? de productie van wildfire is bij cersei ook bekend.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik gok Wildfire en kaboem.
qyburn, dat vroeg ik mij ook af.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162972686
Zo'n lange build up met Arya en dan zien we niet eens hoe ze haar vermoordt. :{ Alles eromheen was ook niet erg geloofwaardig.

De laatste zin was dan wel weer geweldig.
pi_162972696
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo'n lange build up met Arya en dan zien we niet eens hoe ze haar vermoordt. :{ Alles eromheen was ook niet erg geloofwaardig.

De laatste zin was dan wel weer geweldig.
nee duh, het was daar ook pikkedonker... hoe wil je dan iets zien? ik vond het wel mooi met dat hoofd in die gallery, al dacht ik eerst dat het Arya was...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162972700
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo'n lange build up met Arya en dan zien we niet eens hoe ze haar vermoordt. :{ Alles eromheen was ook niet erg geloofwaardig.

De laatste zin was dan wel weer geweldig.
wat was dat dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162972721
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef Gruisman het volgende:
Wat een anticlimax met Blackfish en Riverrun zeg :')
Dat gevoel heb ik wel vaker bij GoT.
pi_162972727
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat was dat dan?
J: A girl is finally no one...

A: I'm Arya Stark of Winterfell and I'm going home
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162972763
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat was dat dan?
"Finally, a girl is no one."

"A girl is Arya Stark of Winterfell, and I'm going home."

Hij leek nog enigszins pleased ook.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:30:55 #22
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_162972805
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef Gruisman het volgende:
Wat een anticlimax met Blackfish en Riverrun zeg :')
En Arya. Grootste anti-climax van de serie. Die verhaallijn in Essos hadden ze gewoon over kunnen slaan. Hadden ze met de tijd en het geld meer diepgang kunnen brengen in andere verhaallijnen. - Dit seizoen is sowieso n opeenstapeling van clichés en decepties.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_162972806
jaqen ws idd trots :Y

theres no place like home je weetz :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162972885
Battle of the basterds: ramsey dies, jon dies
- i thought he was the man that would lead us through the long night, I was wrong
- verbrand op pyre
Komt terug azor ahai reborn: season finale

The wall komt later in seizoen 7. Dany komt dan ook in Westeros.

Cersei op zoek naar wildfire... Or is there more to it? More, much more (batches of wildfire all over the city, under baelors sept)
pi_162972895
The Hound's lul heeft meer screentijd gekregen dan de dood van Blackfish :') prioriteiten....
pi_162972927
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:35 schreef Gruisman het volgende:
The Hound's lul heeft meer screentijd gekregen dan de dood van Blackfish :') prioriteiten....
Ja laf
  maandag 13 juni 2016 @ 12:43:37 #27
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162973072
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:34 schreef Mr.Major het volgende:
Battle of the basterds: ramsey dies, jon dies
- i thought he was the man that would lead us through the long night, I was wrong
- verbrand op pyre
Komt terug azor ahai reborn: season finale

The wall komt later in seizoen 7. Dany komt dan ook in Westeros.

Cersei op zoek naar wildfire... Or is there more to it? More, much more (batches of wildfire all over the city, under baelors sept)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_162973105
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo'n lange build up met Arya en dan zien we niet eens hoe ze haar vermoordt. :{ Alles eromheen was ook niet erg geloofwaardig.

De laatste zin was dan wel weer geweldig.
De fan theorieën waren helaas te goed. Overigens hebben ze dan de vorige aflevering wel wat fouten gemaakt met Arya. Aangezien Arya links is en alles met rechts deed. Overigens prima einde van die verhaallijn, alleen werd er te veel van verwacht.
pi_162973171
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De fan theorieën waren helaas te goed. Overigens hebben ze dan de vorige aflevering wel wat fouten gemaakt met Arya. Aangezien Arya links is en alles met rechts deed. Overigens prima einde van die verhaallijn, alleen werd er te veel van verwacht.
Arya training duurt nu al 2 seizoenen lang. Een epic battle tussen The Waif en Arya was toch wel het minste wat je kon verwachten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162973416
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De fan theorieën waren helaas te goed. Overigens hebben ze dan de vorige aflevering wel wat fouten gemaakt met Arya. Aangezien Arya links is en alles met rechts deed. Overigens prima einde van die verhaallijn, alleen werd er te veel van verwacht.
De fan theorieën waren vooral over the top en bewust moeilijk doen om maar iets te melden te hebben...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162973449
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:05 schreef Moira. het volgende:
Die Cersei mag ook wel eens doodgaan nu.
Ik hoopte eigenlijk dat The Mountain dat hele zooitje zou aanpakken en niet alleen die ene.
pi_162973474
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:59 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik hoopte eigenlijk dat The Mountain dat hele zooitje zou aanpakken en niet alleen die ene.
cersei moest ergens wezen je weetz ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 13:04:06 #34
42184 crew  DaMart
pi_162973536
Toen Brienne en Pod in die roeiboot stapten, verwachtte ik even dat ze een slapende Gendry op de bodem daarvan zouden aantreffen... hopelijk hoeven ze in ieder geval minder lang te roeien dan hem :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 13 juni 2016 @ 13:11:22 #35
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162973685
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:04 schreef DaMart het volgende:
Toen Brienne en Pod in die roeiboot stapten, verwachtte ik even dat ze een slapende Gendry op de bodem daarvan zouden aantreffen... hopelijk hoeven ze in ieder geval minder lang te roeien dan hem :').
Ik dacht eerst ff dat Gendry bij die Brotherhood gasten zat die ff een kopje kleiner werden gemaakt door The Hound.
Flesje bier
  maandag 13 juni 2016 @ 13:17:59 #36
1234 HiZ
Istanbullu
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 13:22:24 #37
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162973956
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:04 schreef DaMart het volgende:
Toen Brienne en Pod in die roeiboot stapten, verwachtte ik even dat ze een slapende Gendry op de bodem daarvan zouden aantreffen... hopelijk hoeven ze in ieder geval minder lang te roeien dan hem :').
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_162973975
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:07 schreef fixatoman het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100% zeker, het gaat gebeuren
The show must go on
pi_162974128
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:23 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

100% zeker, het gaat gebeuren
waarom zou little finger een verliezende partij backen als hij ook een winnende partij kan backen? is het ondenkbaar dat hij Ramsey gaat steunen ipv Sansa met de battle?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162974183
Echt te veel veschillende storylines in deze aflevering.
pi_162974189
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom zou little finger een verliezende partij backen als hij ook een winnende partij kan backen? is het ondenkbaar dat hij Ramsey gaat steunen ipv Sansa met de battle?
Zou wat zijn, Sansa/Jon en de rest dood. Zou wel genieten zijn als de White Walkers dan door de muur komen en afrekenen met de Boltons etc.
pi_162974232
Meh. Deze aflevering was nogal zonde.
pi_162974235
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:31 schreef Odaiba het volgende:
Echt te veel veschillende storylines in deze aflevering.
daar kan je komende week niet over klagen ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 juni 2016 @ 13:33:25 #44
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162974249
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom zou little finger een verliezende partij backen als hij ook een winnende partij kan backen? is het ondenkbaar dat hij Ramsey gaat steunen ipv Sansa met de battle?
Hij heeft nog steeds een ding voor Sansa volgens mij dus kan me moeilijk voorstellen dat hij haar zomaar laat sterven.
Flesje bier
pi_162974309
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:31 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zou wat zijn, Sansa/Jon en de rest dood. Zou wel genieten zijn als de White Walkers dan door de muur komen en afrekenen met de Boltons etc.
precies! laat winter maar komen dan! laat de WWs het gehele noorden opslokken! zoals tormund afgelopen week zei, dan verdienen ze gewoon om vernietigd te worden.

dan zal ik juichen als de wall naar beneden komt...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162974346
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

precies! laat winter maar komen dan! laat de WWs het gehele noorden opslokken! zoals tormund afgelopen week zei, dan verdienen ze gewoon om vernietigd te worden.

dan zal ik juichen als de wall naar beneden komt...
De echte held is gewoon de Night King die tegen zijn wil gevormd is tot wat hij nu is.
pi_162974362
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hij heeft nog steeds een ding voor Sansa volgens mij dus kan me moeilijk voorstellen dat hij haar zomaar laat sterven.
zij hoeft ook niet te sterven ze moet gewoon braafs terug naar haar man en voor troonopvolging zorgen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162974446
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom zou little finger een verliezende partij backen als hij ook een winnende partij kan backen? is het ondenkbaar dat hij Ramsey gaat steunen ipv Sansa met de battle?
Hij heeft er meer belang bij om de verliezende partij te steunen. Als hij de verliezende partij (in dit geval de Starks) steunt en zij weten door hem te winnen zijn ze hem iets verschuldigd. Met een Stark in Winterfell zal het Noorden verenigd zijn en een verenigd Noorden waar Littlefinger een beroep op kan doen is natuurlijk van grote waarde.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162974474
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:37 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Nieuwe definitie van twist...
hoezo, het was toch gewoon duidelijk dat dit ging gebeuren?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162974508
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:17 schreef HiZ het volgende:

[..]

OMFG. Ik ben zo stom.
no shit!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162974529
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

hoezo, het was toch gewoon duidelijk dat dit ging gebeuren?
Dit inderdaad. Alleen dat Arya die stab wounds overleven kan is gewoon slecht schrijfwerk... :N
pi_162974673
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Alleen dat Arya die stab wounds overleven kan is gewoon slecht schrijfwerk... :N
Klopt... dat is het ook.

Verder nooit veel aandacht geschonken aan al die achterlijke fan-theorieën. Ze sloegen nergens op. Mensen wisten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 13 juni 2016 @ 13:54:02 #54
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162974823
Ik vond de theorie dat Jaqen Arya's identiteit had aangenomen om the waif te testen toch wel heel erg geloofwaardig hoor.
Flesje bier
pi_162974841
Jammer van de Arya theorieën, het had wel wat. Dit was toch een flinke anti-climax..

Sandor op z'n best _O_ Ben blij dat hij er weer is!

Tommen :') Enough said.
Ben benieuwd hoe Cersei zich hier uit gaat redden, ze heeft alle schijn tegen.
pi_162974859
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:54 schreef Gezicht het volgende:
Ik vond de theorie dat Jaqen Arya's identiteit had aangenomen om the waif te testen toch wel heel erg geloofwaardig hoor.
Hoezo? Het draait helemaal niet om The Waif of haar relatie met Jaqen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162974877
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Jammer van de Arya theorieën, het had wel wat. Dit was toch een flinke anti-climax..

:')

Het was een leuke verhaallijn die nu klaar is. Niet meer niet minder. Al dat gezeik...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162974913
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Jammer van de Arya theorieën, het had wel wat. Dit was toch een flinke anti-climax..

Sandor op z'n best _O_ Ben blij dat hij er weer is!

Tommen :') Enough said.
Ben benieuwd hoe Cersei zich hier uit gaat redden, ze heeft alle schijn tegen.
Cersei gaat natuurlijk gewoon de stad plat branden. Hoe vaak is dit seizoen "burn the city down" al genoemd?

Tis wel een enorme troll episode. Arya is gewoon echt gestabbed maar voor wat voor reden komt het over alsof het maar een schrammetje is. Cleganebowl canceled. :')

Arya had trouwens beter geweest als the Waif haar die slash gaf maar zij ontsnapte voordat the Waif haar zou stabben. Dan had er alsnog een blood trail kunnen zijn wat zou leiden naar Arya haar hideout.
pi_162974984
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:57 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Cersei gaat natuurlijk gewoon de stad plat branden. Hoe vaak is dit seizoen "burn the city down" al genoemd?

Tis wel een enorme troll episode. Arya is gewoon echt gestabbed maar voor wat voor reden komt het over alsof het maar een schrammetje is. Cleganebowl canceled. :')

Arya had trouwens beter geweest als the Waif haar die slash gaf maar zij ontsnapte voordat the Waif haar zou stabben. Dan had er alsnog een blood trail kunnen zijn wat zou leiden naar Arya haar hideout.
Cleganebowl als trial by combat heeft er echt nooit ingezeten, maar wie weet ontmoeten de Cleganes elkaar nog in de toekomst
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:01:08 #60
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162974991
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoezo? Het draait helemaal niet om The Waif of haar relatie met Jaqen.
De theorie dat Arya enkel een subject in de training van The Waif was vond ik wel aannemelijk. Bleek dus toch te over the top iig. :P
Flesje bier
pi_162974992
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Jammer van de Arya theorieën, het had wel wat. Dit was toch een flinke anti-climax..

Sandor op z'n best _O_ Ben blij dat hij er weer is!

Tommen :') Enough said.
Ben benieuwd hoe Cersei zich hier uit gaat redden, ze heeft alle schijn tegen.
je vergeet de scene met jaime en brynden tully _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162975023
Ik denk niet dat Blackfish dood is.
pi_162975031
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:00 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Cleganebowl als trial by combat heeft er echt nooit ingezeten, maar wie weet ontmoeten de Cleganes elkaar nog in de toekomst
Ik was ook niet iemand die ik Cleganebowl geloofde. Maar er was toch een enorme hype op internet die nu direct kapot is gemaakt. Kan ik best wel van genieten.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:03:18 #64
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162975034
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:02 schreef Michie_ het volgende:
Ik denk niet dat Blackfish dood is.
Waarom zou die Lannister soldaat tegen Jaime liegen daarover?
Flesje bier
pi_162975384
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:02 schreef Michie_ het volgende:
Ik denk niet dat Blackfish dood is.
gut, krijgen we dat weer :')
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162975597
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Jammer van de Arya theorieën, het had wel wat. Dit was toch een flinke anti-climax..

Sandor op z'n best _O_ Ben blij dat hij er weer is!

Tommen :') Enough said.
Ben benieuwd hoe Cersei zich hier uit gaat redden, ze heeft alle schijn tegen.
Tja, je kunt hem ook omdraaien. Hoe gaan ze Cersei überhaupt pakken met The Mountain ernaast?
pi_162975620
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Tja, je kunt hem ook omdraaien. Hoe gaan ze Cersei überhaupt pakken met The Mountain ernaast?
Goeie.
Denk ook wel dat Jaime optijd terug is, die laat dit ook niet gebeuren.
pi_162975621
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Tja, je kunt hem ook omdraaien. Hoe gaan ze Cersei überhaupt pakken met The Mountain ernaast?
met Wun Wun! *)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162975672
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:27 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Goeie.
Denk ook wel dat Jaime optijd terug is, die laat dit ook niet gebeuren.
Hoewel dat hele betoog van Jaime tegen Edmund over dat hij alles doet voor zijn zus ook wel een teken kan zijn dat het einde van Cersei eraan zit te komen. Hij is vertrokken met het idee dat Cersei het wel red met de Mountain en zal het zichzelf nooit vergeven als er iets gebeurd met haar. Wat dat betreft is het wel des GoT om een karakter met een dergelijke schuld en pijn op te zadelen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162975689
Wijsvinger van die kerel zonder hoofd beweegt trouwens nog op de grond. :P
pi_162975707
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met Edmund Tully? Mag hij de Lord of Riverrun blijven zolang hij maar zweert een vazal van House Frey te zijn of heeft hij het kasteel moeten verlaten met zijn gezin? Of is hij toch gewoon vermoord?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 13 juni 2016 @ 14:33:44 #72
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162975754
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Jammer van de Arya theorieën, het had wel wat. Dit was toch een flinke anti-climax..

Sandor op z'n best _O_ Ben blij dat hij er weer is!

Tommen :') Enough said.
Ben benieuwd hoe Cersei zich hier uit gaat redden, ze heeft alle schijn tegen.
Die kan iig nog niet dood. Het moet eerst weer wat beter gaan voor dat dat kan, die gaat niet op dr dieptepunt vermoord worden. Terwijl nu the faith op zijn hoogtepunt is. Wellicht dat als dit zo doorgaat dat Cercei, Tommen mag gaan omleggen :P

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:54 schreef Gezicht het volgende:
Ik vond de theorie dat Jaqen Arya's identiteit had aangenomen om the waif te testen toch wel heel erg geloofwaardig hoor.
Kan toch alleen als iemand al dood is? Of heb ik dat zelf in mijn hoofd verzonnen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 13 juni 2016 @ 14:36:08 #73
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_162975818
Had deze episode wel een flashback naar lang vervlogen tijden:

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_162976018
Waar is die (2 seizoenen durende) verhaallijn van Arya nu goed voor geweest? Wat een anti-climax.
pi_162976022
Ik verwacht nog steeds dat Arya, als ze terugkomt in Westeros, samengevoegd wordt met een ander personage.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_162976075
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Breekfast het volgende:
Waar is die (2 seizoenen durende) verhaallijn van Arya nu goed voor geweest? Wat een anti-climax.
Om haar te trainen tot een ultieme vechter. Ze kon nu zelfs de Waif verslaan (die haar tot nu toe in elkaar beukte wanneer ze er zin in had).

Arya's hele verhaallijn, al vanaf King's Landing, is om haar te trainen tot krijger. Van Syrio Forel tot The Hound en Jaqen, zelfs Tywin, allemaal hebben ze haar iets geleerd en sterker gemaakt.
pi_162976175
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:02 schreef Michie_ het volgende:
Ik denk niet dat Blackfish dood is.
De Waif vast ook niet. Als het off-screen gebeurt, dan gebeurt het eigenlijk niet toch? :D
pi_162976177
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met Edmund Tully? Mag hij de Lord of Riverrun blijven zolang hij maar zweert een vazal van House Frey te zijn of heeft hij het kasteel moeten verlaten met zijn gezin? Of is hij toch gewoon vermoord?
Geen idee, die gast heet Edmure trouwens.
pi_162976508
Ik hoop dat Edmure en co gewoon richting Winterfell gaan.
  maandag 13 juni 2016 @ 15:00:42 #80
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_162976569
Godverdomme zeg. Elke keer denk je nu gaat het los na het opbouwen, maar weer is er geen flikker gebeurd. De trailer zegt bijna alles. Dat van Arya was tof maar verwacht. Dikke onvoldoende deze aflevering
  maandag 13 juni 2016 @ 15:08:35 #82
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_162976673
Ah, Thoros of Myr is ook weer terug :P
pi_162976682
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:08 schreef Voszje het volgende:
Ah, Thoros of Myr is ook weer terug :P
Met een sexy man-bun :9~
  maandag 13 juni 2016 @ 15:09:50 #84
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_162976691
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:09 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Met een sexy man-bun :9~
Lekker modern :D
pi_162976721
Episode 9 en 10 moeten dit seizoen echt gaan redden, want vergeleken met 1 en 2 is het got onwaardig.
  maandag 13 juni 2016 @ 15:15:30 #86
202546 Baszh
The Dude abides
pi_162976809
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met Edmund Tully? Mag hij de Lord of Riverrun blijven zolang hij maar zweert een vazal van House Frey te zijn of heeft hij het kasteel moeten verlaten met zijn gezin? Of is hij toch gewoon vermoord?
De Freys nemen het gewoon weer over. Dat 2e is wat Jamie voorstelde en ik neem aan dat dat ook gebeurt, al kan hij natuurlijk gewoon hebben zitten liegen aangezien hij niets geeft om wie of wat dan ook behalve Cersei (en vervolgens liefdevol Brienne uitzwaaien).
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_162976909
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:15 schreef Baszh het volgende:

[..]

De Freys nemen het gewoon weer over. Dat 2e is wat Jamie voorstelde en ik neem aan dat dat ook gebeurt, al kan hij natuurlijk gewoon hebben zitten liegen aangezien hij niets geeft om wie of wat dan ook behalve Cersei (en vervolgens liefdevol Brienne uitzwaaien).
Kreeg een beetje het idee dat dat een act was. Jaime werd steeds evil genoemd door Edmure, dus ging hij er maar in mee en ging hij dreigen. Dit om alsnog een resultaat te krijgen zonder onnodig bloed te vergieten. Op the Blackfish na, waar je Jaime ook niet erg blij mee ziet zijn. Het is subtiel.
  maandag 13 juni 2016 @ 15:21:35 #88
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_162976986
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:11 schreef hafcfan het volgende:
Episode 9 en 10 moeten dit seizoen echt gaan redden, want vergeleken met 1 en 2 is het got onwaardig.
Episode 9 kan je nu al enigszins uittekenen, toch? Kan best n goede episode zijn. Maar niet omwille van verrassingen of plotwendingen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_162977116
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:21 schreef DO2 het volgende:

[..]

Episode 9 kan je nu al enigszins uittekenen, toch? Kan best n goede episode zijn. Maar niet omwille van verrassingen of plotwendingen.
dat moet maar blijken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162977253
Denk dat de battle of the bastards vrij voorspelbaar gaat worden.

In eerste instantie wordt het ongeorganiseerde wildling leger van John/Sansa gewoon in de pan gehakt.

Daarna komt de plotwending die iedereen ziet aankomen: the alliance van de umbers met de boltons blijkt een valsstrik, of het leger uit the vale komt te hulp schieten. Of beiden.
  maandag 13 juni 2016 @ 15:33:00 #91
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162977300
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:31 schreef Breekfast het volgende:
Denk dat de battle of the bastards vrij voorspelbaar gaat worden.

In eerste instantie wordt het ongeorganiseerde wildling leger van John/Sansa gewoon in de pan gehakt.

Daarna komt de plotwending die iedereen ziet aankomen: the alliance van de umbers met de boltons blijkt een valsstrik, of het leger uit the vale komt te hulp schieten. Of beiden.
In ieder geval iets in die lijn... :P Ik krijg het idee dat zonder de steun van het boek het toch duidelijk wat minder wordt..
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_162977869
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

De Waif vast ook niet. Als het off-screen gebeurt, dan gebeurt het eigenlijk niet toch? :D
Waarschijnlijk is hij dood. Het zou echter ook kunnen dat dit een plan was om Jaime te verslaan zodat de Tullys Sansa kunnen helpen in aflevering 9. Momenteel stelt het leger van Sansa weinig voor.
pi_162978001
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 juni 2016 @ 16:01:32 #94
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162978005
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef Slayage het volgende:
trailer speculatie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_162978065
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:01 schreef Shakkara het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 juni 2016 @ 16:04:14 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162978068
Blackfish en Waif dood zoals verwacht.

Beric en Thoros leven nog. Laten we hopen dat ze het seizoen overleven. Ik had van te voren voorspeld dat ze het loodje zouden leggen.

Volgende aflevering schijnt vooral Winterfell te zijn, dus alleen aflevering 10 nog voor ze.

Ik vond de scenes met Jaime, Brienne, Edmure (Radmure :7 ) en Blackfish goed, evenals de Hound.

Kings Landing was ook oké. Goed geacteerd van de meesten.

Heel Essos was weer niks. Jammer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_162978113
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

Heel Essos was weer niks. Jammer.
essos is meestal het zwakkere broertje van de verhaallijnen door je jaren heen vind ik.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 16:13:23 #98
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162978289
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

essos is meestal het zwakkere broertje van de verhaallijnen door je jaren heen vind ik.
Ik ben de boeken weer aan het lezen, zit inmiddels in boek 7 en sla de hele Daenerys- en andere meuk die daar gebeurt gewoon over.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_162978352
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ben de boeken weer aan het lezen, zit inmiddels in boek 7 en sla de hele Daenerys- en andere meuk die daar gebeurt gewoon over.
boek 7? Heb je een lijntje met grrm?
  maandag 13 juni 2016 @ 16:19:57 #100
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162978416
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben de boeken weer aan het lezen, zit inmiddels in boek 7 en sla de hele Daenerys- en andere meuk die daar gebeurt gewoon over.
Ik heb dat echt sinds het begin van de serie al.

Als Dani in beeld is krijg ik de neiging om snel door te spoelen. Tot nu toe niet gedaan, maar me echt flink ge-ergerd aan dat verhaal en hoe ze continu met allerlei stommiteiten wegkomt en alles in haar schoot geworpen krijgt. Hier gratis draken, hier een leger. Oh heb je het verprutst? Geeft niet, hier is nog een leger. Oh daar lukt het ook niet mee? Dan hebben we hier nog een gratis leger voor je in de aanbieding! Bijna dood? Geeft niet, hier je je Deux Ex Machina-draak, net op tijd. Dat niet iedereen haar ondertussen flink zat is. :')
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_162978518
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:03 schreef hafcfan het volgende:
Godverdomme zeg. Elke keer denk je nu gaat het los na het opbouwen, maar weer is er geen flikker gebeurd. De trailer zegt bijna alles. Dat van Arya was tof maar verwacht. Dikke onvoldoende deze aflevering
Dit inderdaad
pi_162978555
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Blackfish en Waif dood zoals verwacht.

Beric en Thoros leven nog. Laten we hopen dat ze het seizoen overleven. Ik had van te voren voorspeld dat ze het loodje zouden leggen.

Volgende aflevering schijnt vooral Winterfell te zijn, dus alleen aflevering 10 nog voor ze.

Ik vond de scenes met Jaime, Brienne, Edmure (Radmure :7 ) en Blackfish goed, evenals de Hound.

Kings Landing was ook oké. Goed geacteerd van de meesten.

Heel Essos was weer niks. Jammer.
Waarom was de dood van Blackfish nou off-screen ;( Van de Waif snap ik het wel, maar Blackfish had echt een goede sterfscène kunnen krijgen met Jaime er in en zo.
pi_162978564
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:19 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Ik heb dat echt sinds het begin van de serie al.

Als Dani in beeld is krijg ik de neiging om snel door te spoelen. Tot nu toe niet gedaan, maar me echt flink ge-ergerd aan dat verhaal en hoe ze continu met allerlei stommiteiten wegkomt en alles in haar schoot geworpen krijgt. Hier gratis draken, hier een leger. Oh heb je het verprutst? Geeft niet, hier is nog een leger. Oh daar lukt het ook niet mee? Dan hebben we hier nog een gratis leger voor je in de aanbieding! Bijna dood? Geeft niet, hier je je Deux Ex Machina-draak, net op tijd. Dat niet iedereen haar ondertussen flink zat is. :')
_O- _O_
  maandag 13 juni 2016 @ 16:35:44 #104
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162978761
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom was de dood van Blackfish nou off-screen ;( Van de Waif snap ik het wel, maar Blackfish had echt een goede sterfscène kunnen krijgen met Jaime er in en zo.
Omdat Blackfish geen POV karakter is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 13 juni 2016 @ 16:35:50 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162978768
Matige aflevering...

Arya was dus gewoon Arya, en Waif gewoon Waif, ik verspil dus ook totaal geen aandacht meer aan theorieën op internet. Hierdoor gaan dingen alleen maar tegenvallen.

The Hound die op jacht was met bijl was wel even vermakelijk.

Cleganebowl zal wss niet gaan gebeuren, want trial by combat is illegaal geworden (nog een voorbeeld waarom we ons totaal niets meer moeten gaan aantrekken van internettheorieën).

Blackfish dood. :'(

Hele matige scene met Daeny van 1 seconde, die ffe komt kijken wat er aan de hand is. :')

Jammer, ik had weinig gevoel en emoties bij deze aflevering. :{

Volgende week hopelijk beter. ^O^
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:37:51 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162978808
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:35 schreef Harvest89 het volgende:
Matige aflevering...

Arya was dus gewoon Arya, en Waif gewoon Waif, ik verspil dus ook totaal geen aandacht meer aan theorieën op internet. Hierdoor gaan dingen alleen maar tegenvallen.

The Hound die op jacht was met bijl was wel even vermakelijk.

Cleganebowl zal wss niet gaan gebeuren, want trial by combat is illegaal geworden (nog een voorbeeld waarom we ons totaal niets meer moeten gaan aantrekken van internettheorieën).

Blackfish dood. :'(

Hele matige scene met Daeny van 1 seconde, die ffe komt kijken wat er aan de hand is. :')

Jammer, ik had weinig gevoel en emoties bij deze aflevering. :{

Volgende week hopelijk beter. ^O^
Jaime scenes waren juist sterk. Wat vond je er matig aan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_162978820
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat Blackfish geen POV karakter is.
Er zijn zo veel side characters on-screen vermoord.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:39:06 #108
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162978838
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jaime scenes waren juist sterk. Wat vond je er matig aan?
Ik haat Jaime. :P
Maar die paar waren wel de betere scenes deze aflevering ja.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_162979011
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat Blackfish geen POV karakter is.
Het is echt laf schrijfwerk om het niet on screen te laten gebeuren. Ik vond het sowieso debiel. Erg leuk die honour. Maar het is meer honourable als je gaat vechten voor je nichtje, en die dan evt. En wiens leger je later weer mee terugneemt om het kasteel terug te veroveren als de Lannisters weer weg zijn.

Nu ben je dood Blackfish, goed gedaan joh!

Schijtaflevering. Zat elke seconde aan het einde: en nu is de aflevering afgelopen, weten we nog niet of Arya wint (zogenaamd). Viel me nog mee dat ze dat niet deden.

Gevecht met de Mountain: ook laf 1 hoofd eraf. Wel een goede zet van HS en goede call van wie dat voorspelde.

Brienne is ook echt een retarded cunt

Ik ben chagerijnig
Ohja, en Daenarys kwam terug met de Dothraki "you done fuck up" die obviously die Slavers gaan ownen.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:50:09 #110
66825 Reya
Fier Wallon
pi_162979192
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:35 schreef Harvest89 het volgende:
Arya was dus gewoon Arya, en Waif gewoon Waif, ik verspil dus ook totaal geen aandacht meer aan theorieën op internet. Hierdoor gaan dingen alleen maar tegenvallen.
De meeste van die internettheorieën zijn maar matig, en vaak vergezocht.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:52:35 #111
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162979250
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met Edmund Tully? Mag hij de Lord of Riverrun blijven zolang hij maar zweert een vazal van House Frey te zijn of heeft hij het kasteel moeten verlaten met zijn gezin? Of is hij toch gewoon vermoord?
Een Frey is Lord of Riverrun sinds de Red Wedding. Dat gaan ze niet terug draaien alleen omdat hij het kasteel terug heeft weten te geven. Bovendien zou hij dan vazal van Littlefinger zijn op papier. Ervan uit gaande dat zijn Lord Paramountship niet terug gedraaid is nadat Tyrion geen Hand meer was.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:55:18 #112
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162979328
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:03 schreef hafcfan het volgende:
Godverdomme zeg. Elke keer denk je nu gaat het los na het opbouwen, maar weer is er geen flikker gebeurd. De trailer zegt bijna alles. Dat van Arya was tof maar verwacht. Dikke onvoldoende deze aflevering
Oh, dus als het niet los gaat is het een slechte aflevering? :')

Wat moet je seizoen 1 kut gevonden hebben dan.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:55:34 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162979341
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er zijn zo veel side characters on-screen vermoord.
Meestal door POV karakters.
Maar ik maakte slechts een dolletje.

Misschien was het omdat de acteur al in de 70 is. Misschien omdat hij door een nobody gedood werd.
Misschien omdat Blackfish vooral een middel was en geen karakter. In dit geval om te laten zien dat de Frey's kneuzen zijn, om te laten zien dat Brienne Lawfull Good is, en de evolutie van Jaime te laten zien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_162979408
Ik vond het overigens een prima aflevering, er wordt veel toegewerkt naar de climaxen.

Alleen Tyrion was weer tenenkrommend, die man is beter op z'n plek in King's Landing. Sinds hij in Essos is is hij niet meer dan een karikatuur van zichzelf :N
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 16:58:23 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162979417
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

boek 7? Heb je een lijntje met grrm?
1, 2, 3a, 3b, 4, 5, 6... dus opzich boek 6/7 :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_162979694
Ik vond de Jaime-scenes prachtig, vooral met Brienne samen. Ze zijn hem, ondanks dat hij nog steeds voor Cersei vecht, menselijker aan het maken. Het Arya-verhaal... Ik dénk dat ik kan accepteren dat Arya the Waif gelokt heeft naar haar grot toe, dat dat altijd al het plan was en ze zich in eerste instantie dus toch bewust liet pakken, maar waarom ze dan in haar buik gestoken moest worden (een wond waar je niet zomaar van terug komt) om met een verbandje gefixt te worden, ontgaat me compleet. Werkelijk iedere andere wond was geloofwaardiger geweest.
pi_162979695
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Meestal door POV karakters.
Maar ik maakte slechts een dolletje.

Misschien was het omdat de acteur al in de 70 is. Misschien omdat hij door een nobody gedood werd.
Misschien omdat Blackfish vooral een middel was en geen karakter. In dit geval om te laten zien dat de Frey's kneuzen zijn, om te laten zien dat Brienne Lawfull Good is, en de evolutie van Jaime te laten zien.
Laat 'm dan opgehangen worden voor verraad o.i.d. Je kan er wel theories om gaan bedenken. D&D zijn gewoon te incapabel om het te filmen. Net zoals dat alles in de boeken gebeurd omdat GRRM dat zo schrijft, ondanks wat fictionele personages volgens theorieën zouden denken.

Ben het vertrouwen nu wel echt kwijt. Het is herhaling, voorspelbaarheid, lafheid, en een gebrek aan inzicht en passie. Ze hebben hun geld verdient. Zo gaat het altijd, aard van het beestje. Een complot als: Lysa Arryn vermoord haar man en schrijft een brief daarover naar d'r zus of iets wat daar in de buurt komt gaan we heus niet verwachten. Rickon wordt tijdens basterdbowl aan een kruis gehangen en geflayed, want zo is Ramsey. Gaat niks interessants mee gebeuren. Het wordt makkelijk en behapbaar voor de casual viewer.
Serie is nu een 7 ipv een 9+.
pi_162979762
Over Blackfish:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 juni 2016 @ 17:15:53 #119
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162979791
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vond het overigens een prima aflevering, er wordt veel toegewerkt naar de climaxen.

Alleen Tyrion was weer tenenkrommend, die man is beter op z'n plek in King's Landing. Sinds hij in Essos is is hij niet meer dan een karikatuur van zichzelf :N
Dat stukje van hem en z'n twee amigos duurde weer te lang ook.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 13 juni 2016 @ 17:16:36 #120
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162979805
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond de Jaime-scenes prachtig, vooral met Brienne samen. Ze zijn hem, ondanks dat hij nog steeds voor Cersei vecht, menselijker aan het maken. Het Arya-verhaal... Ik dénk dat ik kan accepteren dat Arya the Waif gelokt heeft naar haar grot toe, dat dat altijd al het plan was en ze zich in eerste instantie dus toch bewust liet pakken, maar waarom ze dan in haar buik gestoken moest worden (een wond waar je niet zomaar van terug komt) om met een verbandje gefixt te worden, ontgaat me compleet. Werkelijk iedere andere wond was geloofwaardiger geweest.
Dolk door d'r hoofd? :+
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_162979830
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dolk door d'r hoofd? :+
Nja, als ze dan toch Deadpoolesque krachten heeft, kan ze net zo goed de dolk uit d'r kop trekken, terwijl ze fantaseert hoe Syrio rondjes om haar hoofd heen danst.
  maandag 13 juni 2016 @ 17:22:49 #122
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162979921
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Klopt... dat is het ook.

Verder nooit veel aandacht geschonken aan al die achterlijke fan-theorieën. Ze sloegen nergens op. Mensen wisten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen.
Ik vind sommige van de theorieën eigenlijk minder vreemd dan wat er nu gebeurd is. Zeker als je kijkt naar alle hints die er waren. Geen Needle, ander gedrag, andere kleding, meestal zijn dat dingen die een film- of seriemaker er niet zonder reden in stopt. Laten we niet vergeten dat een hoop theorieën ook gewoon klopten. Maar misschien is dat een verschil tussen wat GRRM heeft geschreven en wat D&D hebben geschreven. Ik denk dat naar mate je meer en meer richting de source material komt, er meer en meer ruimte is voor bizarre theorieën.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 13 juni 2016 @ 17:24:32 #123
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162979952
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nja, als ze dan toch Deadpoolesque krachten heeft, kan ze net zo goed de dolk uit d'r kop trekken, terwijl ze fantaseert hoe Syrio rondjes om haar hoofd heen danst.
No one survives a dagger to the head. :P

Zou ook een aparte superheld zijn, de krachten van niemand. Alleen dingen kunnen die niemand kan. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 13 juni 2016 @ 17:24:33 #124
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_162979953
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jaime scenes waren juist sterk. Wat vond je er matig aan?
Jaime nam dat kasteel in als een baas.
Als je gvd niet meewerkt dan katapulteer ik je kind over de muur.... _O-
pi_162979957
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:22 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik vind sommige van de theorieën eigenlijk minder vreemd dan wat er nu gebeurd is. Zeker als je kijkt naar alle hints die er waren. Geen Needle, ander gedrag, andere kleding, meestal zijn dat dingen die een film- of seriemaker er niet zonder reden in stopt. Laten we niet vergeten dat een hoop theorieën ook gewoon klopten. Maar misschien is dat een verschil tussen wat GRRM heeft geschreven en wat D&D hebben geschreven. Ik denk dat naar mate je meer en meer richting de source material komt, er meer en meer ruimte is voor bizarre theorieën.
Ik hou mezelf dus gewoon voor dat dat gedrag bewust was van Arya, om the Waif naar haar toe te lokken. Ze hadden het alleen iets beter mogen directeren. Maisie deed het verder trouwens wel prima, acteertechnisch.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 17:25:11 #126
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162979965
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:15 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat stukje van hem en z'n twee amigos duurde weer te lang ook.
Was ook behoorlijk cringe-worthy ja :X
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 13 juni 2016 @ 17:35:12 #127
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162980150
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:11 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Laat 'm dan opgehangen worden voor verraad o.i.d. Je kan er wel theories om gaan bedenken. D&D zijn gewoon te incapabel om het te filmen. Net zoals dat alles in de boeken gebeurd omdat GRRM dat zo schrijft, ondanks wat fictionele personages volgens theorieën zouden denken.

Ben het vertrouwen nu wel echt kwijt. Het is herhaling, voorspelbaarheid, lafheid, en een gebrek aan inzicht en passie. Ze hebben hun geld verdient. Zo gaat het altijd, aard van het beestje. Een complot als: Lysa Arryn vermoord haar man en schrijft een brief daarover naar d'r zus of iets wat daar in de buurt komt gaan we heus niet verwachten. Rickon wordt tijdens basterdbowl aan een kruis gehangen en geflayed, want zo is Ramsey. Gaat niks interessants mee gebeuren. Het wordt makkelijk en behapbaar voor de casual viewer.
Serie is nu een 7 ipv een 9+.
Dat is ook zo flauw.
Jaime wilde Blackfish helemaal niet vermoorden. Dus werd het door een nobody gedaan achteraf.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_162980169


[ Bericht 8% gewijzigd door Aristoteless op 13-06-2016 17:47:21 ]
pi_162980308
Zullen we ook mogen concluderen dat Syrio Forel nu echt dood is? Of heeft iemand nog ergens een schaduw met krullen in petto?
pi_162980313
Hahaha the Hype _O_

Wat is er met Ygritte gebeurd?
pi_162980323
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:42 schreef zipcon het volgende:
Zullen we ook mogen concluderen dat Syrio Forel nu echt dood is? Of heeft iemand nog ergens een schaduw met krullen in petto?
Wat een kut promofoto inderdaad :')
pi_162980451
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Hahaha the Hype _O_

Wat is er met Ygritte gebeurd?
Die is doodgeschoten door die kleine etter die later Jon neerstak bij de battle of castle black :P Was een veel te lange en hele dramatische scène.
pi_162980455
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die is doodgeschoten door die kleine etter die later Jon neerstak bij de battle of castle black :P Was een veel te lange en hele dramatische scène.
Haha ik bedoelde in de Graveyard, haar foto hangt er wat half naast :P
Edit; opgelost ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 17:51:26 ]
pi_162980465
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Haha ik bedoelde in de Graveyard, haar foto hangt er wat half naast :P
is aangepast
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 17:52:13 #135
42184 crew  DaMart
pi_162980483
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:51 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

is aangepast
Staat ook in de OP nu :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_162980486
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:51 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

is aangepast
Mijn post ook ;)
pi_162980597
Die Edmure ook zit daar met een lekker wijf van een familie die zijn hele familie heeft uitgemoord. Maar hij mag nu naar Casterly Rock. Alsof je daar lekker zit als de Lannisters worden uitgemoord.
En alsof Walder Frey het grappig zou vinden om die zoon te katapulteren.

Die child of the forest in de graveyard heet leaf toch trouwens?
  maandag 13 juni 2016 @ 18:04:18 #138
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162980761
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:57 schreef Mr.Major het volgende:
Die Edmure ook zit daar met een lekker wijf van een familie die zijn hele familie heeft uitgemoord. Maar hij mag nu naar Casterly Rock. Alsof je daar lekker zit als de Lannisters worden uitgemoord.
En alsof Walder Frey het grappig zou vinden om die zoon te katapulteren.

Die child of the forest in de graveyard heet leaf toch trouwens?
Walder Frey zou dat kind zonder probleem laten katapulteren. Hij heeft toch nog een stuk of 100 andere nazaten. Wat voor man Walder Frey is zag je wel toen Cat met een dolk op de nek van z'n vrouw stond:
"I'll find another".
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_162980851
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:04 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Walder Frey zou dat kind zonder probleem laten katapulteren. Hij heeft toch nog een stuk of 100 andere nazaten. Wat voor man Walder Frey is zag je wel toen Cat met een dolk op de nek van z'n vrouw stond:
"I'll find another".
Walder Frey :r iemand die gevolgd wordt door zijn kat is sowieso niet te vertrouwen.
  maandag 13 juni 2016 @ 18:09:52 #140
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162980872
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Walder Frey :r iemand die gevolgd wordt door zijn kat is sowieso niet te vertrouwen.
En bedankt. :{

Mijn kat vindt mij gewoon lief. :@
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 13 juni 2016 @ 18:16:30 #141
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162981012
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Walder Frey :r iemand die gevolgd wordt door zijn kat is sowieso niet te vertrouwen.
_O-
"Students out of bed! Students in the corridors!" :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 13 juni 2016 @ 18:17:17 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162981024
Ik kan het nog steeds niet verwerken dat Cleganebowl dood is. :'(
Ik zat er bijna het hele seizoen naar uit te kijken. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_162981058
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:04 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Walder Frey zou dat kind zonder probleem laten katapulteren. Hij heeft toch nog een stuk of 100 andere nazaten. Wat voor man Walder Frey is zag je wel toen Cat met een dolk op de nek van z'n vrouw stond:
"I'll find another".
Godver wat was de serie toch prachtig _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_162981095
Die Godfather referentie _O_
  maandag 13 juni 2016 @ 18:25:39 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162981201
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Walder Frey :r iemand die gevolgd wordt door zijn kat is sowieso niet te vertrouwen.
Walder Frey is een komisch genie. Ik lig altijd dubbel als ik hem zie praten.

Anyway, aflevering zonder bijzondere dingen. Vond het stuk met Jamie en Brienne wel leuk daarentegen.
Denk dat het nu te laat is om LSH nog te doen nu beric nog leeft, of ze moeten het als einde van E10 doen.
Arya verhaallijn is gedaan zonder consultants op het gebied van middeleeuwse gevechten en verwondingen in te schakelen. Door de darmen steken overleef je namelijk uiteindelijk niet zonder goede medische hulp (in GoT zijn de maesters de enigen die zoiets kunnen healen). Die hele verhaallijn is dus ongeloofwaardig geworden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 13 juni 2016 @ 18:30:35 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162981340
Gaan die tully's nu nog wel naar winterfell om te helpen nu ze een alternatieve manier van vrede hebben gevonden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162981364
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Walder Frey is een komisch genie. Ik lig altijd dubbel als ik hem zie praten.

Anyway, aflevering zonder bijzondere dingen. Vond het stuk met Jamie en Brienne wel leuk daarentegen.
Denk dat het nu te laat is om LSH nog te doen nu beric nog leeft, of ze moeten het als einde van E10 doen.
Arya verhaallijn is gedaan zonder consultants op het gebied van middeleeuwse gevechten en verwondingen in te schakelen. Door de darmen steken overleef je namelijk uiteindelijk niet zonder goede medische hulp (in GoT zijn de maesters de enigen die zoiets kunnen healen). Die hele verhaallijn is dus ongeloofwaardig geworden.
Helemaal met je eens
pi_162981374
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:30 schreef Maanvis het volgende:
Gaan die tully's nu nog wel naar winterfell om te helpen nu ze een alternatieve manier van vrede hebben gevonden?
Heb slechte hoop
pi_162981831
Nu ik er wat over nadenk: kan het zijn dat de wildfire van seizoen 2 een andere cache is dan de wildfire die we in de visioenen van Bran zagen? Dan is het "oude gerucht" misschien het gerucht dat de cache van Aerys II is teruggevonden, vlak onder de sept.

Dat proces met 7 oude knarren wordt een echte knaller!
  maandag 13 juni 2016 @ 18:46:42 #150
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162981885
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef zipcon het volgende:
Nu ik er wat over nadenk: kan het zijn dat de wildfire van seizoen 2 een andere cache is dan de wildfire die we in de visioenen van Bran zagen? Dan is het "oude gerucht" misschien het gerucht dat de cache van Aerys II is teruggevonden, vlak onder de sept.

Dat proces met 7 oude knarren wordt een echte knaller!
dat schijnt het idd te zijn, die ligt er nog steeds en in het visioen van bran zie je ook drogon over kings landing vliegen.
kortom; drogon gaat die wildfire aansteken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 13 juni 2016 @ 18:48:00 #151
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162981932
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Godver wat was de serie toch prachtig _O_
Ach, toen werd ook over 8 van de 10 afleveringen geklaagd dat het allemaal kut en saai was. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_162981946
  maandag 13 juni 2016 @ 18:52:13 #153
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162982087
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef zipcon het volgende:
Nu ik er wat over nadenk: kan het zijn dat de wildfire van seizoen 2 een andere cache is dan de wildfire die we in de visioenen van Bran zagen? Dan is het "oude gerucht" misschien het gerucht dat de cache van Aerys II is teruggevonden, vlak onder de sept.

Dat proces met 7 oude knarren wordt een echte knaller!
Volgens mij zijn er sowieso een veelvoud aan opslagplaatsen. Ze wilden immers de hele stad af laten fikken. Dan is het logischer om meerdere wildfirecaches over de stad verspreid heen op te blazen dan om alles in een plek te hebben. Ik heb zo het vermoeden dat King's Landing al die tijd op een bom heeft gezeten die elk moment af kon gaan.

En nu er geen trial by combat meer is en Cersei steeds meer openlijk aan de kant geduwd wordt, zou het mij niet verbazen als King's Landing volgend seizoen niet meer bestaat. Als Cersei King's Landing niet kan hebben, dan niemand.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_162982335
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:31 schreef Breekfast het volgende:
Denk dat de battle of the bastards vrij voorspelbaar gaat worden.

In eerste instantie wordt het ongeorganiseerde wildling leger van John/Sansa gewoon in de pan gehakt.

Daarna komt de plotwending die iedereen ziet aankomen: the alliance van de umbers met de boltons blijkt een valsstrik, of het leger uit the vale komt te hulp schieten. Of beiden.
Dan gaan we rellen als het zo voorspelbaar wordt
  maandag 13 juni 2016 @ 19:08:44 #155
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162982736
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:31 schreef Breekfast het volgende:
Denk dat de battle of the bastards vrij voorspelbaar gaat worden.

In eerste instantie wordt het ongeorganiseerde wildling leger van John/Sansa gewoon in de pan gehakt.

Daarna komt de plotwending die iedereen ziet aankomen: the alliance van de umbers met de boltons blijkt een valsstrik, of het leger uit the vale komt te hulp schieten. Of beiden.
Maar je noemt zelf al drie verschillende mogelijkheden die je verwacht. Is het dan echt voorspelbaar? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_162983813
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:07 schreef fixatoman het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,

Zouden de Brotherhood zich ook kunnen aansluiten bij Sansa, Sandor Clegane zou er wel alles aan doen om Sansa te beschermen :P


Vond het ook mooi toen Brienne en Jaime elkaar gedag zeiden, Brienne is zo,n beetje de enige die wel begrip heeft waarom Jaime the mad king dood stak
pi_162984237
Dat bij Riverrun viel tegen zeg. The Hound was wel leuk. Ben vooral benieuwd wat Varys voor 'missie' heeft en wat 'the rumor' is waarover Qyburn tegen Cersei praatte. Iemand een idee?
  maandag 13 juni 2016 @ 19:52:34 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162984456
Ik begin Maanvis steeds beter te begrijpen met zijn Dany is een Disney prinses mening :'). Beter kwamen die ironborn die stad redden ipv de drogonzerg van komende aflevering. Verder vond ik het een top aflevering O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_162984554
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:46 schreef Funzel het volgende:
Dat bij Riverrun viel tegen zeg. The Hound was wel leuk. Ben vooral benieuwd wat Varys voor 'missie' heeft en wat 'the rumor' is waarover Qyburn tegen Cersei praatte. Iemand een idee?
Wild fire,:),

Verwacht wel dat die Tully leger ook richting winterfell gaan, Jaime houdt zich aan z,n afspraken met Edmure (deed Jaime toch pijn denk ik om telkens als oathbreaker aangesproken te worden ) en hij heeft toch een goede band met Brienne die hij niet kapot wilt maken gok ik.
pi_162984558
Oh ja, natuurlijk :D
  maandag 13 juni 2016 @ 19:58:36 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162984640
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef jogy het volgende:
Ik begin Maanvis steeds beter te begrijpen met zijn Dany is een Disney prinses mening :'). Beter kwamen die ironborn die stad redden ipv de drogonzerg van komende aflevering. Verder vond ik het een top aflevering O+.
Over zergen gesproken; Dany als evil Kerrigan zou nog wel tof zijn ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162984653
Clegane Bowl was de afgelopen aflevering hoor ;)
  maandag 13 juni 2016 @ 20:01:00 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162984739
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:58 schreef King_Merc het volgende:
Clegane Bowl was de afgelopen aflevering hoor ;)
[ afbeelding ]
HYPE CONFIRMED
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 13 juni 2016 @ 20:04:02 #164
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162984822
What is hype is fucking dood. EN nu wil ik er niks meer over horen. Schapen.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 13 juni 2016 @ 20:07:15 #165
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162984930
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef padlarf het volgende:
What is hype is fucking dood. EN nu wil ik er niks meer over horen. Schapen.
Mensen voor schapen uitmaken is je reinste kuddegedrag. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Forum Admin maandag 13 juni 2016 @ 20:38:15 #166
35723 crew  GGMM
pi_162985958
Jammer weer. :{

Matig seizoen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 13 juni 2016 @ 20:40:04 #167
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162986009
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef padlarf het volgende:
What is hype is fucking dood. EN nu wil ik er niks meer over horen. Schapen.
Fucking confirmed hoor, dit is gewoon om het spannend te houden.
Hyper and stronger.
pi_162986078
Helaas de minste aflevering van het seizoen. Zoveel afleveringen die opvullend zijn geweest dit seizoen, dat is wel echt jammer. Helaas zijn de komende twee afleveringen ook weer enorm voorspelbaar en dan mogen we weer 10 maanden wachten.
- Met zuidelijke groet -
pi_162987081
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:42 schreef De-Hamster het volgende:
Helaas zijn de komende twee afleveringen ook weer enorm voorspelbaar en dan mogen we weer 10 maanden wachten.
We zitten er al eeuwen op te wachten en nu is het bijna zo ver en dan is het jammer dat het zo voorspelbaar is. :D
pi_162987236
Trailer gezien voor ep 09 , laat Jon nu maar dood gaan wat een slappe z*k :(
pi_162987490
Clegancebowl murdered hype is dead :'( :'( :'(

Ik begin wel steeds meer te geloven in het verhaaltje dat Cercei Tommen gaat vermoorden

Fcking Edmure Tully. Waarom zou je een zoon van een Frey willen. Blackfish :'(

Season of the comebacks, alleen Gendry nog.
pi_162987642
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:13 schreef maho_91 het volgende:
Clegancebowl murdered hype is dead :'( :'( :'(

Ik begin wel steeds meer te geloven in het verhaaltje dat Cercei Tommen gaat vermoorden

Fcking Edmure Tully. Waarom zou je een zoon van een Frey willen. Blackfish :'(

Season of the comebacks, alleen Gendry nog.
Misschien ligt Gendry wel in het bootje bij Pod en Brienne te chillen.
pi_162988672
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:13 schreef maho_91 het volgende:
Clegancebowl murdered hype is dead :'( :'( :'(

Ik begin wel steeds meer te geloven in het verhaaltje dat Cercei Tommen gaat vermoorden

Fcking Edmure Tully. Waarom zou je een zoon van een Frey willen. Blackfish :'(

Season of the comebacks, alleen Gendry nog.
Als ik zo'n knappe meid als vrouw had zou het mij ook niet boeien wie de vader is

Alexandra Dowling (nooit van gehoord verder). Schattige chicks zijn wel mijn type. Als de serie te wensen overlaat moet je het hier maar over hebben...
pi_162989042
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Alleen dat Arya die stab wounds overleven kan is gewoon slecht schrijfwerk... :N
Hoezo? Als steekwonden niet te diep gaan kan je het gewoon overleven hoor.
  FOK!fotograaf maandag 13 juni 2016 @ 21:41:40 #175
364681 over_hedge
pi_162989130
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoezo? Als steekwonden niet te diep gaan kan je het gewoon overleven hoor.
ja. Kijk die scène alleen eens terug. ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_162989137
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoezo? Als steekwonden niet te diep gaan kan je het gewoon overleven hoor.
Die knife was wat... 5 inch lang? Ging er meerdere malen helemaal in en werd ook nog een gedraaid. Daarom niet. En daarna springt ze ook nog eens in vuil water.
pi_162989163
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoezo? Als steekwonden niet te diep gaan kan je het gewoon overleven hoor.
Lees 2 cm. Als je vloeibare schijt je buikholte in lekt ben je zonder medische hulp wel snel klaar hoor
pi_162989252
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Breekfast het volgende:
Waar is die (2 seizoenen durende) verhaallijn van Arya nu goed voor geweest? Wat een anti-climax.
Hoezo? Ze heeft veel geleerd en is een goede sluipmoordenaar, hoezo voor niets }:|
pi_162989674
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:43 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoezo? Ze heeft veel geleerd en is een goede sluipmoordenaar, hoezo voor niets }:|
Nou ja... Veel geleerd... Een echt goede assassin is zij nou echt niet hoor. En zij laat zichzelf ook nog eens beslopen en neergestoken worden. We hebben haar nog geen enkele keer in de serie een goede Assassin zien zijn.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:58:12 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162990021
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef padlarf het volgende:
What is hype is fucking dood. EN nu wil ik er niks meer over horen. Schapen.
Jamaarjamaare je ziet toch clegane met een bowl? Dat was toch het hele bowl idee?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162990047
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:59:08 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162990073
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoezo? Als steekwonden niet te diep gaan kan je het gewoon overleven hoor.
In de middeleeuwen niet. Darmen perforeren = exit, dood, voorgoed.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 13 juni 2016 @ 21:59:40 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162990101
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:58 schreef Evertjan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, dat kan nog steeds als E10 exit cliffhanger.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162990105
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ja. Kijk die scène alleen eens terug. ;)
Heb ik, heb je die dolk gezien? Niet al te groot. Trouwens, ook al is het te diep, als je geen vitale organen raakt blijft het bij bloedverlies, aangezien ze verband had en druk gezet werd op de wond kon ze het makkelijk overleven hoor. Laten we niet denken dat paar steekwonden je dood wordt.

Biologie bitch.
pi_162990298
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In de middeleeuwen niet. Darmen perforeren = exit, dood, voorgoed.
Het is echt een klein mes, en het is heel erg aan de zijkant van haar torso.



Zware wond, dat wel, maar je kunt het overleven. Ook in de middeleeuwen.
pi_162990394
en volgens mij bloed ze toch nog steeds?
pi_162990445
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is echt een klein mes, en het is heel erg aan de zijkant van haar torso.

[ afbeelding ]

Zware wond, dat wel, maar je kunt het overleven. Ook in de middeleeuwen.
ben je arts en historicus? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 juni 2016 @ 22:06:38 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162990508
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is echt een klein mes, en het is heel erg aan de zijkant van haar torso.

[ afbeelding ]

Zware wond, dat wel, maar je kunt het overleven. Ook in de middeleeuwen.
Nooit niet. Tijd dat lindybeige er een video over maakt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162990523
maar volgende episode helemaal gewijd aan the battle of Winterfell?
  maandag 13 juni 2016 @ 22:07:09 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162990541
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:06 schreef Evertjan het volgende:
maar volgende episode helemaal gewijd aan the battle of Winterfell?
tenzij jij andere bastards weet die met elkaar gaan vechten? de aflevering duurt overigens langer dan normaal, 60 minuten :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 13 juni 2016 @ 22:08:51 #192
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_162990643
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik hou mezelf dus gewoon voor dat dat gedrag bewust was van Arya, om the Waif naar haar toe te lokken. Ze hadden het alleen iets beter mogen directeren. Maisie deed het verder trouwens wel prima, acteertechnisch.
Het had voor het verhaal veel beter geweest wanneer ze de aanval van het oude vrouwtje op tijd had doorzien, en The Waif van daaruit meteen naar haar donkere hoekje had gelokt. Dat had veel geloofwaardiger geweest dan deze onzin. - Het is mij dan ook een raadsel waarom ze voor deze onnodige wending hebben gekozen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_162990673
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

tenzij jij andere bastards weet die met elkaar gaan vechten? de aflevering duurt overigens langer dan normaal, 60 minuten :)
a oke cool en de finale ook 60min??
pi_162990717
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:09 schreef Evertjan het volgende:

[..]

a oke cool en de finale ook 60min??
Nee, nog langer! 69 uit mijn hoofd.
pi_162990818
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:59 schreef vigen98 het volgende:

Biologie bitch.
Daar zou ik inderdaad nog wat lesjes van volgen als ik jou was

quote:
Dit vind ik zo'n tard. Ik weet nog dat hij in een fase zat dat alles wat ze deden goed was. Hij wilde bij HBO gaan werken...
pi_162991073
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:11 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Daar zou ik inderdaad nog wat lesjes van volgen als ik jou was

[..]

Dit vind ik zo'n tard. Ik weet nog dat hij in een fase zat dat alles wat ze deden goed was. Hij wilde bij HBO gaan werken...
:') Volgens mij heb jij geen biologie gehad, want als je het wel had gehad wist je wel dat je zoiets kan overleven ;)
pi_162991205
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:08 schreef DO2 het volgende:

[..]

Het had voor het verhaal veel beter geweest wanneer ze de aanval van het oude vrouwtje op tijd had doorzien, en The Waif van daaruit meteen naar haar donkere hoekje had gelokt. Dat had veel geloofwaardiger geweest dan deze onzin. - Het is mij dan ook een raadsel waarom ze voor deze onnodige wending hebben gekozen.
Klopt. En dan daarna naar Crane om verzorgd te worden. Inderdaad veel logischer. D&D zijn incapabel

Wat denken jullie dat het betekent dat ze West of Westeros gaat? Gaat ze naar Asshai? Daar was al over gezegd dat het niet zo zou zijn. Misschien was het gewoon iets wat ze ondoordacht zei?
pi_162991262
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:') Volgens mij heb jij geen biologie gehad, want als je het wel had gehad wist je wel dat je zoiets kan overleven ;)
Koffie kan thee kan. Goed er is een theoretische kans dat ze het overleeft. Springen een verdieping omlaag en een of andere uberassasin outrunnen. Kan niet.
pi_162991946
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:19 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Koffie kan thee kan. Goed er is een theoretische kans dat ze het overleeft. Springen een verdieping omlaag en een of andere uberassasin outrunnen. Kan niet.
Adrenaline doet veel met je ;) Ja ik had ook grote twijfels toen ze sprong van zo'n hoogte want dat moet je echt hard voelen en vooral als je gewond bent. Maarja :P
  maandag 13 juni 2016 @ 22:34:26 #200
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162992233
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:18 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Klopt. En dan daarna naar Crane om verzorgd te worden. Inderdaad veel logischer. D&D zijn incapabel

Wat denken jullie dat het betekent dat ze West of Westeros gaat? Gaat ze naar Asshai? Daar was al over gezegd dat het niet zo zou zijn. Misschien was het gewoon iets wat ze ondoordacht zei?
Asshai ligt niet ten westen van Westeros
Ok stelletje hokboeren
pi_162992249
Oh god, iedereen is een historicus en arts. Nitpicken van zeldzaam niveau dit.
Ik hou het lekker bij mijn suspension of disbelief, heb ik een leukere tijd mee. Daarna hier maar weer lezen wat er nou allemaal weer niet klopte.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  maandag 13 juni 2016 @ 22:36:09 #202
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_162992330
Wat ik ongeloofwaardig vond was twee super-moordenaars in opleiding die elkaar zo opzichtig door de straten jagen :')
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_162992808
Tommen zal denk ik inderdaad door toedoen van Cersei overlijden, ze wilt de sept opblazen met wildfire , en heeft niet door dat Tommen daar ook net zit om te bidden (ergens denk ik dat Tommen het spelletje met Margeary mee doet , om de sparrows buitenspel te zetten zonder teveel bloedvergieten :P ) Tommen zal als brandende fakkel naar buiten rennen , ze kunnen hem niet redden want wildfire is zo wat niet te blussen,

Cersei draait dan helemaal door en laat heel Kingslanding afbranden ( " Burn them all!" ) zo krijgt niemand de troon ,

Uit eindelijk zal ze om het leven gebracht worden door Jaime of ze komt zelf om in de vlammen .
  maandag 13 juni 2016 @ 22:46:15 #204
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162992888
Overigens, toen Jaqen zei " A girl is finally no one", had hij het toen wel over Arya? Of over Waif die eindelijk van haar obsessie met Ary af was?

Mja, zal er wel te veel achter zoeken
Ok stelletje hokboeren
pi_162993063
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:46 schreef padlarf het volgende:
Overigens, toen Jaqen zei " A girl is finally no one", had hij het toen wel over Arya? Of over Waif die eindelijk van haar obsessie met Ary af was?

Mja, zal er wel te veel achter zoeken
Ja, gewoon Arya, het is eigenlijk altijd de meest simpele route
The show must go on
pi_162993222
Waarom leek ome Jaqan het eigenlijk cool te vinden dat Arya weer vertrok?
En hoezo is ze 'no one' als ze haar mean girl concurrent afmaakt?
  Public Relations / Redactie Film maandag 13 juni 2016 @ 23:02:32 #207
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_162993791
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Meneerik2 het volgende:
Waarom leek ome Jaqan het eigenlijk cool te vinden dat Arya weer vertrok?
En hoezo is ze 'no one' als ze haar mean girl concurrent afmaakt?
Omdat deze verhaallijn nergens op lijkt te slaan?

Game of Thrones 6X08 - No One
pi_162994038
pi_162994560
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162995068
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mwah, dat kan nog steeds als E10 exit cliffhanger.
Geloof je het zelf? :') De hele Brotherhood was terug, en het personage dat haar in de boeken voorstelt is net opgehangen.
The show must go on
  maandag 13 juni 2016 @ 23:52:11 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162995112
Tof om al die theorie fappers te zien afdruipen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_162995114
Zou het wel leuker gevonden hebben als Blackfish mee ging met Brienne. Nu zie ik de nut van zoveel scenes in Riverrun niet.
pi_162995252
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef Re het volgende:
Tof om al die theorie fappers te zien afdruipen
Jij hebt liever simpel en voorspelbaar? De reden van de Aryatheorieën was vooral omdat het allemaal nergens op sloeg.
The show must go on
pi_162995343
Ik amuseer me iedere week prima met de serie, ik zie het nut ook niet in om allerlei theorieen te verzinnen en dan teleurgesteld te zijn als ze niet uitkomen.
pi_162995361
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:03 schreef hafcfan het volgende:
Godverdomme zeg. Elke keer denk je nu gaat het los na het opbouwen, maar weer is er geen flikker gebeurd. De trailer zegt bijna alles. Dat van Arya was tof maar verwacht. Dikke onvoldoende deze aflevering
Je bent dan ook ongelooflijk stom als je trailers kijkt.
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:08 schreef King_Merc het volgende:
Trailer gezien voor ep 09 , laat Jon nu maar dood gaan wat een slappe z*k :(
Spoiler aub
pi_162995407
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je bent dan ook ongelooflijk stom als je trailers kijkt.

[..]

Spoiler aub
Dat hij Jon dood wilt hebben is een spoiler? ok :')
  dinsdag 14 juni 2016 @ 00:10:45 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162995473
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef maho_91 het volgende:
Zou het wel leuker gevonden hebben als Blackfish mee ging met Brienne. Nu zie ik de nut van zoveel scenes in Riverrun niet.
Verhaallijn van de Tully's en de Frey's verder helpen, karakter ontwikkeling van Jaime.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_162995499
Itt de vorige aflevering kon deze me niet boeien. Het absolute dieptepunt waren de moppen, gevolgd door het verschrikkelijk Amerikaanse "Varys!.. most famous dwarf in the world."

Cersei met een domme actie, gelukkig snapt margaery wel hoe je zoiets moet spelen. Clegane bij de Brotherhood is natuurlijk wel vermakelijk, maar kan me niet voorstellen dat dat ergens toe gaat leiden; we blijven hopen. Tommen was wel interessant, en leuke ontwikkeling bij arya. Jaime deed het ook goed, maar toch ging die Tully te makkelijk om imo, ik geloof er niet in dat je je echt hecht aan een baby die je nooit hebt gezien.
pi_162995536
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Dat hij Jon dood wilt hebben is een spoiler? ok :')
Als je het zo formuleert, lijkt het dat Jon iets stoms doet in de trailer.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 00:15:42 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162995539
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef Re het volgende:
Tof om al die theorie fappers te zien afdruipen
Alles voor de kijkcijfers :'(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162995703
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Meneerik2 het volgende:
Waarom leek ome Jaqan het eigenlijk cool te vinden dat Arya weer vertrok?
En hoezo is ze 'no one' als ze haar mean girl concurrent afmaakt?
Omdat het een slechte aflevering is en ik mij afvraag of GoT wel de goede kant aan het opgaan is nu ze af gaan wijken van George R.R Martin.. Ookal heb ik de boeken niet gelezen lijkt het me niet ten goede komen van kwaliteit als men zelf wat gaat verzinnen ineens
pi_162995785
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:19 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Ik heb dat echt sinds het begin van de serie al.

Als Dani in beeld is krijg ik de neiging om snel door te spoelen. Tot nu toe niet gedaan, maar me echt flink ge-ergerd aan dat verhaal en hoe ze continu met allerlei stommiteiten wegkomt en alles in haar schoot geworpen krijgt. Hier gratis draken, hier een leger. Oh heb je het verprutst? Geeft niet, hier is nog een leger. Oh daar lukt het ook niet mee? Dan hebben we hier nog een gratis leger voor je in de aanbieding! Bijna dood? Geeft niet, hier je je Deux Ex Machina-draak, net op tijd. Dat niet iedereen haar ondertussen flink zat is. :')
In begin vond ik het wel gaaf die ownage momenten met haar, uit vuur opstaan met draakjes en bv drogon to the rescue in stadion.

Nu wordt wel erg lame ja. Die tenenkrommende speech op drogon voor een blue screen bij dothrakis en ook hoe ze nu binnen kwam huppelen alsof je naar een jaren 90 serie als mcguyver of a-team zit te kijken of Xena warrior Princess

Hopelijk maken de laatste twee afleveringen het weer goed. Dit seizoen was alleen aflevering over Hodor heel goed.
pi_162995929
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:34 schreef padlarf het volgende:

[..]

Asshai ligt niet ten westen van Westeros


Weet jij waarom Indianen Indianen heten?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 01:47:10 #224
28033 Pek
je moet wat
pi_162996229
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:31 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Omdat het een slechte aflevering is en ik mij afvraag of GoT wel de goede kant aan het opgaan is nu ze af gaan wijken van George R.R Martin.. Ookal heb ik de boeken niet gelezen lijkt het me niet ten goede komen van kwaliteit als men zelf wat gaat verzinnen ineens
Ik heb de boeken wel gelezen en die werden er na nummer 3 ook niet beter op, dus wat dat betreft zitten ze op lijn :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 02:11:52 #225
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162996348
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:03 schreef Harmankardon het volgende:
Ik amuseer me iedere week prima met de serie, ik zie het nut ook niet in om allerlei theorieen te verzinnen en dan teleurgesteld te zijn als ze niet uitkomen.
Dit ga ik vanaf nu dus ook doen.
Veel teleurstelling vanwege die kutinternetfantheorieën.
Fuck Cleganebowl.
Fuck Arya = Waif
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_162996417
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 02:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit ga ik vanaf nu dus ook doen.
Veel teleurstelling vanwege die kutinternetfantheorieën.
Fuck Cleganebowl.
Fuck Arya = Waif
Het is echt onmogelijk dat de Cleganes elkaar niet tegen gaan komen.
Arya=waif=tyler durden was sowieso een kut-theorie.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 06:49:57 #227
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162996892
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:58 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Jij hebt liever simpel en voorspelbaar? De reden van de Aryatheorieën was vooral omdat het allemaal nergens op sloeg.
nee dat niet maar het is gewoon geweldig om te zien, net als dat van Syrio.... echt hoog amusement

sterkste scene vond ik trouwens wel tussen edmure en jaime... mooie opbouw
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 14 juni 2016 @ 07:37:06 #228
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162997103
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 01:03 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weet jij waarom Indianen Indianen heten?
omg. Facepalm voor mij :|W
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:08:44 #229
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162997265
Ik ben toch veel te laat voor discussie, dus ik hou het maar kort: teleurstellende aflevering.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_162997280
Gaan we nog Tower of Joy part 2 krijgen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162997283
Vond dit een wat mindere aflevering dan vorige, maar heb me nog wel vermaakt. Alle scènes met Jaime waren wel sterk (zeker die met Edmure).
Dat Arya in het donker ging vechten om The Waif te verslaan vond ik wel leuk bedacht, maar voor de rest vind ik dat die verhaallijn in een behoorlijke anti-climax is geëindigd (wat overigens niet met die fantheorieën te maken heeft, die hadden van mij niet per se gehoeven). Vooralsnog het idee dat ze haar nu net zo goed ergens anders haar training hadden kunnen laten geven en het is ook niet dat ze nu echt een bijzondere krijger lijkt te zijn geworden. Met terugwerkende kracht snap ik het nut van die verhaallijn dus niet zo (en ik vond het al niet zo boeiend allemaal).
Erg jammer van The Blackfish, vond dat een leuk personage.
Leuk dat de BwB weer terug zijn in het verhaal.
Tails tell tales
pi_162997295
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef maho_91 het volgende:
Zou het wel leuker gevonden hebben als Blackfish mee ging met Brienne. Nu zie ik de nut van zoveel scenes in Riverrun niet.
Sowieso om de situatie voor Jon/Sansa er nog wat hopelozer uit te laten zien, daarnaast om de verhaallijnen van Edmure en Blackfish af te ronden. Wellicht ook om Jaime en Cersei van elkaar te scheiden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:14:46 #233
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162997302
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:11 schreef Forbry het volgende:
Vond dit een wat mindere aflevering dan vorige, maar heb me nog wel vermaakt. Alle scènes met Jaime waren wel sterk (zeker die met Edmure).
Dat Arya in het donker ging vechten om The Waif te verslaan vond ik wel leuk bedacht, maar voor de rest vind ik dat die verhaallijn in een behoorlijke anti-climax is geëindigd (wat overigens niet met die fantheorieën te maken heeft, die hadden van mij niet per se gehoeven). Vooralsnog het idee dat ze haar nu net zo goed ergens anders haar training hadden kunnen laten geven en het is ook niet dat ze nu echt een bijzondere krijger lijkt te zijn geworden. Met terugwerkende kracht snap ik het nut van die verhaallijn dus niet zo (en ik vond het al niet zo boeiend allemaal).
Erg jammer van The Blackfish, vond dat een leuk personage.
Leuk dat de BwB weer terug zijn in het verhaal.
Het terugbrengen van de Blackfish vond ik compleet nutteloos. Je ziet hem 1 afl in een kasteel en de afl erna is ie dood. Hadden ze beter wat langer kunnen oprekken nu voelt het als een beleg van 2 dagen... Dat of Blackfish had gewoon in moeten zien dat hij verloren had en mee moeten gaan met Brienne.

Dat van Arya vond ik leuk bedacht, ik vond alleen de houding van Jaqen een beetje raar. In plaats van dat iemand, niemand is, heeft hij nu niemand :P

Ik ben benieuwd of de troepen van Edmure naar het noorden mogen. Hij gaat volgensmij als gevangene mee met de Lannisters.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_162997325
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef Re het volgende:
Tof om al die theorie fappers te zien afdruipen
Dit ja. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze elke week moeten verzinnen om hun fora en messageboards vol te krijgen. Het lijkt wel een soort van wedloop om met de meest over the top theorie te komen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162997332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:14 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het terugbrengen van de Blackfish vond ik compleet nutteloos. Je ziet hem 1 afl in een kasteel en de afl erna is ie dood. Hadden ze beter wat langer kunnen oprekken nu voelt het als een beleg van 2 dagen... Dat of Blackfish had gewoon in moeten zien dat hij verloren had en mee moeten gaan met Brienne.

Dat van Arya vond ik leuk bedacht, ik vond alleen de houding van Jaqen een beetje raar. In plaats van dat iemand, niemand is, heeft hij nu niemand :P

Ik ben benieuwd of de troepen van Edmure naar het noorden mogen. Hij gaat volgensmij als gevangene mee met de Lannisters.
Jaime zei dat hij met zn gezin in Casterly Rock mocht wonen en dat zijn zoon daar een goede opleiding zou krijgen. Geen idee of het waar is...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162997346
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef maho_91 het volgende:
Zou het wel leuker gevonden hebben als Blackfish mee ging met Brienne. Nu zie ik de nut van zoveel scenes in Riverrun niet.
Had ik ook leuker gevonden.

Of 'Cleganebowl' nu wel of niet nog gaat plaatsvinden, kan me heel erg weinig schelen. Zit daar helemaal niet zo op te wachten als anderen blijkbaar wel doen. Sowieso, wat mij betreft is die ene Clegane wel al dood eigenlijk of in ieder geval niet meer dezelfde persoon.
Tails tell tales
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:23:17 #237
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162997362
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jaime zei dat hij met zn gezin in Casterly Rock mocht wonen en dat zijn zoon daar een goede opleiding zou krijgen. Geen idee of het waar is...
Is wel een normaal middeleeuws gebruik. Krijgsgevangenen van Adel werden doorgaans best goed verzorgd en vaak voor een bak losgeld uiteindelijk verkocht.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_162997395
Moest wel lachen om The Hype in de graveyard in de OP :D ^O^
Tails tell tales
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:27:21 #239
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162997397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:14 schreef Frag_adder het volgende:
Het terugbrengen van de Blackfish vond ik compleet nutteloos.
Precies. Een hele opzet met een interessant figuur en dan is het ineens zonder poeha afgelopen met hem. En heel toevallig is er ineens een riviertje die het kasteel uit leidt zonder dat het Lannister leger die uitgang ook bewaakt waardoor Brienne kan ontsnappen. Zucht.

Mereen slappe humor scenes en ineens worden ze onder vuur genomen en gut gut hoe verrassend, juist op dat moment komt Dany weer aangevlogen. Waar waren die andere twee draken? Hadden die niet ook al mee kunnen vechten voordat Dany er was?

Arya die plotsklaps compleet veranderd lijkt te zijn en onoverwinnelijk. Waif die achter haar aan zit maar telkens als ze kan toeslaan heel even wacht zodat Arya weer verder kan ontsnappen, zoals toen ze in bed lag en later op de grond lag na van de trap gesodemieterd te zijn.

En ja hoor ze verslaat Waif in het donker en ja hoor Jaqen gaat ineens raar lopen doen alsof er niks meer aan de hand is en er niet zoiets is als een gelofte en een opdracht om Arya te doden, daarbij ook nog een de hele training vrij nutteloos te maken doordat Arya ineens zichzelf weer is.

Varys die ineens weg moest om bootjes te scoren,. Tommen die ineens trail by combat afschaft. Faith militant die afdruipt nadat er eentje door de zombiekniight wordt afgemaakt. Ik vond het allemaal heel erg matig deze keer.

Ik mis de echte intriges en dat je echt niet weet wat je te wachten staat uit de eerdere seizoenen. Volgens mij hebben meer mensen daar last van en gaan ze zelf maar op zoek naar allerlei mogelijke twists en plotwendingen, terwijl de makers het dit seizoen vooralsnog heel saai recht-toe-recht-aan houden. Erg jammer.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_162997575
Zou wel mooi zijn als R+L=J ook gewoon bullshit blijkt te zijn :D
pi_162997612
Mensen vergeten hier trouwens dat als Blackfish mee was gegaan met Brienne, hij haar ook in gevaar had gebracht. Ze was dan nooit zo makkelijk weggekomen en Jaime was dan ook sowieso genoodzaakt om een achtervolging in te zetten. Dit was zijn laatste nobele actie om nog enigszins fier te kunnen sterven.
pi_162997625
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:27 schreef Weakling het volgende:

[..]

Precies. Een hele opzet met een interessant figuur en dan is het ineens zonder poeha afgelopen met hem. En heel toevallig is er ineens een riviertje die het kasteel uit leidt zonder dat het Lannister leger die uitgang ook bewaakt waardoor Brienne kan ontsnappen. Zucht.

Mereen slappe humor scenes en ineens worden ze onder vuur genomen en gut gut hoe verrassend, juist op dat moment komt Dany weer aangevlogen. Waar waren die andere twee draken? Hadden die niet ook al mee kunnen vechten voordat Dany er was?

Arya die plotsklaps compleet veranderd lijkt te zijn en onoverwinnelijk. Waif die achter haar aan zit maar telkens als ze kan toeslaan heel even wacht zodat Arya weer verder kan ontsnappen, zoals toen ze in bed lag en later op de grond lag na van de trap gesodemieterd te zijn.

En ja hoor ze verslaat Waif in het donker en ja hoor Jaqen gaat ineens raar lopen doen alsof er niks meer aan de hand is en er niet zoiets is als een gelofte en een opdracht om Arya te doden, daarbij ook nog een de hele training vrij nutteloos te maken doordat Arya ineens zichzelf weer is.

Varys die ineens weg moest om bootjes te scoren,. Tommen die ineens trail by combat afschaft. Faith militant die afdruipt nadat er eentje door de zombiekniight wordt afgemaakt. Ik vond het allemaal heel erg matig deze keer.

Ik mis de echte intriges en dat je echt niet weet wat je te wachten staat uit de eerdere seizoenen. Volgens mij hebben meer mensen daar last van en gaan ze zelf maar op zoek naar allerlei mogelijke twists en plotwendingen, terwijl de makers het dit seizoen vooralsnog heel saai recht-toe-recht-aan houden. Erg jammer.
_O-
Wat maak jij je druk zeg. Wat hadden die Faith kereltjes moeten doen dan?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:58:50 #243
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162997729
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
_O-
Wat maak jij je druk zeg. Wat hadden die Faith kereltjes moeten doen dan?
Welnee, het is maar een TV serie, maar de intelligentie lijkt er langzaam uit verdwenen te zijn, de karakters worden steeds platter, de plotgaten steeds groter en de verhaallijn steeds eenvoudiger en dat vind ik gewoon jammer.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:26:21 #244
177940 Tunafish
met staart
pi_162998053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:27 schreef Weakling het volgende:

[..]
Varys die ineens weg moest om bootjes te scoren,. Tommen die ineens trail by combat afschaft. Faith militant die afdruipt nadat er eentje door de zombiekniight wordt afgemaakt. Ik vond het allemaal heel erg matig deze keer.

Ik mis de echte intriges en dat je echt niet weet wat je te wachten staat uit de eerdere seizoenen. Volgens mij hebben meer mensen daar last van en gaan ze zelf maar op zoek naar allerlei mogelijke twists en plotwendingen, terwijl de makers het dit seizoen vooralsnog heel saai recht-toe-recht-aan houden. Erg jammer.
Inderdaad, het lijkt allemaal een beetje afgeraffeld te worden. Zo'n beetje het hele seizoen is opbouw naar grote climaxen (Arya vs Waif, Jaime vs Blackfish, Cersei vs High Sparrow om er een paar te noemen), en het wordt vervolgens bijna allemaal off-screen afgehandeld.

Het is compleet ongeloofwaardig dat Arya met zulke wonden vrolijk kan vluchten van de Waif, van trappen sodemietert en vervolgens even het licht uitdoet en haar slacht. Het feit dat daar hele theoriën over waren, is juist omdat dit rechttoe-rechtaan verhaal nergens op slaat, en fans de intrige en twists van eerdere seizoenen willen zien.

De Blackfish herovert zijn geboortekasteel, zit daar royaal met twee jaar aan proviand en is toch vrij duidelijk degene waarnaar de troepen van de Tully's naar zouden moeten luisteren, maar dan heb je een figuurtje die huilt dat Edmure zijn Lord is, en dat 'ie moet luisteren. Wat Blackfish al zei, Edmure gaf bevelen met een mes op zijn kin (welke ik ook niet snap, kind verwekt op huwelijksnacht bij een Frey die je vervolgens nooit hebt gezien, lekker boeiend), daar geef je je kasteel niet voor op. Daar had veel meer mee gedaan kunnen worden.

Faith Militant, hardcore gelovers die er echt niet voor schuwen om mensen af te slachten, rennen met de staart tussen de benen weg nadat Zombie Clegane een van die lui kapot maakt, klopt ook niet. Ze waren met wat, acht man ofzo? Allemaal met die bijlen hakken en je komt wel op een plek waar het pijn doet. In plaats daarvan rennen ze terug naar de sept. Het enige 'intrige' deze aflevering is dat de High Sparrow weer op Tommen heeft zitten inpraten, en trial by combat afgeschaft, zodat Cersei niet kan ontkomen aan haar proces. Maar zelfs dat, hoe lang kan het duren om haar voor het gerecht te slepen? We wachten daar nu wel lang genoeg op.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:36:15 #245
211083 Angelof9
I must go first
pi_162998190
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:26 schreef Tunafish het volgende:

Het is compleet ongeloofwaardig dat Arya met zulke wonden vrolijk kan vluchten van de Waif, van trappen sodemietert en vervolgens even het licht uitdoet en haar slacht. Het feit dat daar hele theoriën over waren, is juist omdat dit rechttoe-rechtaan verhaal nergens op slaat, en fans de intrige en twists van eerdere seizoenen willen zien.
Dit dus. Dat stoorde me echt enorm. Ook hoe die waif tien keer zo hard rent, maar haar steeds net niet inhaalt.

De scenes met Jaime en Brienne vond ik wel helemaal geweldig. ^O^

Cersei die voor de zoveelste keer op haar bek gaat :D
Ik denk niet dat zij het seizoen overleefd.

"please, can I chop a hand?" _O-

Tyrion en co. was tenenkrommend, maar als ik terugdenk aan die hele dwergen circus ellende van het boek, is dit nog altijd beter.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_162998197
Jaaa lekker zeiken op alles _O_
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:36:50 #247
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162998201
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:26 schreef Tunafish het volgende:
... zodat Cersei niet kan ontkomen aan haar proces. Maar zelfs dat, hoe lang kan het duren om haar voor het gerecht te slepen? We wachten daar nu wel lang genoeg op.
Gezien het gesprekje van Cersei of de mythes waar zijn en haar wordt verteld "zelfs meer dan dat", is het maar helemaal de vraag of dat proces er ooit gaat komen of dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_162998218
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef Weakling het volgende:

[..]

Gezien het gesprekje van Cersei of de mythes waar zijn en haar wordt verteld "zelfs meer dan dat", is het maar helemaal de vraag of dat proces er ooit gaat komen of dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of die geruchten gaan gewoon over de High Sparrow, Cersei laat hem vastzetten en zij wordt weer de baas. #anticlimax.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:44:33 #249
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162998324
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:38 schreef Ludachrist het volgende:
Of die geruchten gaan gewoon over de High Sparrow, Cersei laat hem vastzetten en zij wordt weer de baas. #anticlimax.
Als Cersei niet in full Carrie mode gaat dan zou dat wel heel suf zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:45:50 #250
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162998354
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:44 schreef Weakling het volgende:

[..]

Als Cersei niet in full Carrie mode gaat dan zou dat wel heel suf zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plus wat Dany ooit zag in haar visioenen of dromen of wat het ook was
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:46:32 #251
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_162998371
Die rumors kunnen ook op the hound, arya, sansa of dany ofzo slaan.
Maar wildfire is wel het meest logische inderdaad
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:46:32 #252
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162998372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Dit dus. Dat stoorde me echt enorm. Ook hoe die waif tien keer zo hard rent, maar haar steeds net niet inhaalt.

De scenes met Jaime en Brienne vond ik wel helemaal geweldig. ^O^

Cersei die voor de zoveelste keer op haar bek gaat :D
Ik denk niet dat zij het seizoen overleefd.

"please, can I chop a hand?" _O-

Tyrion en co. was tenenkrommend, maar als ik terugdenk aan die hele dwergen circus ellende van het boek, is dit nog altijd beter.
Dat van die wonden was gewoon heel erg slecht geschreven. Ze is helemaal dood gestoken maar kan nog gewoon flink rennen... Zeker in dat water had ze lekker leeg moeten bloeden... had haar dan licht gewond laten zijn maar dat ze geen andere uitweg had dan in het water springen.

Dit was gewoon slecht en on game of thrones waaridig.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_162998414
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:44 schreef Weakling het volgende:

[..]

Als Cersei niet in full Carrie mode gaat dan zou dat wel heel suf zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:59:29 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162998691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dat van die wonden was gewoon heel erg slecht geschreven. Ze is helemaal dood gestoken maar kan nog gewoon flink rennen... Zeker in dat water had ze lekker leeg moeten bloeden... had haar dan licht gewond laten zijn maar dat ze geen andere uitweg had dan in het water springen.

Dit was gewoon slecht en on game of thrones waaridig.
Dat idee had ik ook heel erg toen ze daar aan t rondrennen was. Bitch no. Echt niet. Zelfs Arya niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:05:47 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162998824
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jaaa lekker zeiken op alles _O_
Niet op alles. Maar het valt me wel op dat er dit seizoen gewoon meer te zeiken IS. En dan vooral de Arya verhaallijn. Ik vind hem totaal ongeloofwaardig (half doodgestoken, toch enorm hard wegrennen en uiteindelijk winnen) en overbodig uiteindelijk. Wat is er nu uiteindelijk die hele tijd gebeurd? Dus het is alleen ff een train periode geweest uiteindelijk, en nu gaat ze weer terug. Ok. Prima. Ik kan er mee leven. Maar episch was t niet.

Ook vond ik deze aflevering het Blackfish/Edmund stukje niet geloofwaardig. Sure, Edmure is the rightfull lord. En 1 man beaamde dat ook. Maar je kan me echt niet vertellen dat AL die mannen in dat kasteel zonder slag of stoot dat kasteel opgeven voor iets wat overduidelijk een val is.

En eenmaal binnen, als ie dan idd zegt "lower the bridge" en blijkt dat het een val was, dat ze dat dat nog STEEDS allemaal zonder slag of stoot doen. Op enkel en alleen the Blackfish na. Enkel en alleen hem? Hij is de enige met verstand? Of eer of iets in die richting? Echt de enige?

Really? You Tully's are THIS stupid?
Ok, you really deserve to die. :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:12:35 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162999015
waarom gaat men er vanuit dat ze fatally wounded zou moeten zijn, zijn we allemaal SEHers of zo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:27:06 #257
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162999390
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:12 schreef Re het volgende:
waarom gaat men er vanuit dat ze fatally wounded zou moeten zijn, zijn we allemaal SEHers of zo?
Mwa herhaaldelijk diepe steekwonden in de buik, schade aan organen, gezwommen door vervuild water, door een met zand besmeurde stad gestrompeld tot dat je inzakt in een hutje van een actrice. En dan gezien de hoeveelheid bloedverlies geen transfusie gehad. Dan ben je niet op je top hoor.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:28:16 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162999424
Zullen we nog een episch gevecht krijgen in Meereen?
Oh.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:29:37 #259
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_162999464
Fatally wounded is wat overdreven, maar op de getoonde manier ontsnappen aan de betreffende persoon is wel degelijk ongeloofwaardig.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:30:15 #260
211083 Angelof9
I must go first
pi_162999483
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen we nog een episch gevecht krijgen in Meereen?
Dany kan die bootjes wel gebruiken, dus ze zal ze wellicht niet zomaar door haar draakje laten platbranden.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:31:50 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162999522
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Dany kan die bootjes wel gebruiken, dus ze zal ze wellicht niet zomaar door haar draakje laten platbranden.
Of de Ironborn komen als deus ex machina langs.

Net als LF zijn leger volgende week waarschijnlijk :{
Oh.
pi_162999526
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Mwa herhaaldelijk diepe steekwonden in de buik, schade aan organen, gezwommen door vervuild water, door een met zand besmeurde stad gestrompeld tot dat je inzakt in een hutje van een actrice. En dan gezien de hoeveelheid bloedverlies geen transfusie gehad. Dan ben je niet op je top hoor.
Vergeet niet dat ze ook nog van een trap afdondert tijdens de achtervolging, weer hevig gaat bloeden en vervolgens fris en fruitig is. Zelfs als ik Dorne meetel, vind ik dat Arya-deel nu het meest lame.

Ik dacht trouwens toen die schepen aankwamen, dat dat Yara en Theon waren. Vond het het al vreemd dat ze gelijk begonnen met aanvallen. :+
BFF met GGMM
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:34:50 #263
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162999611
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze ook nog van een trap afdondert tijdens de achtervolging, weer hevig gaat bloeden en vervolgens fris en fruitig is. Zelfs als ik Dorne meetel, vind ik dat Arya-deel nu het meest lame.

Ik dacht trouwens toen die schepen aankwamen, dat dat Yara en Theon waren. Vond het het al vreemd dat ze gelijk begonnen met aanvallen. :+
Ik keek nog goed of er een kraken op dat zeil stond
Oh.
  Forum Admin dinsdag 14 juni 2016 @ 10:34:56 #264
35723 crew  GGMM
pi_162999614
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:12 schreef Re het volgende:
waarom gaat men er vanuit dat ze fatally wounded zou moeten zijn, zijn we allemaal SEHers of zo?
:')

Gewoon kut geschreven, weer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:35:58 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162999645
Arya haar verhaallijn is nooit ergens heen gegaan. Vraag me ook af wat zij voor rol kan spelen in de endgame.
Oh.
pi_162999688
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya haar verhaallijn is nooit ergens heen gegaan. Vraag me ook af wat zij voor rol kan spelen in de endgame.
Ze zal wel degene zijn die een dramatische kill moet maken.
BFF met GGMM
pi_162999689
Ik vind het Arya-deel prima tof, zij is juist een van de interessantste personages omdat ze zich niet in één richting ontwikkelt - al is dat voor sommigen misschien iets waar moeilijk mee om te gaan is. Ben het er wel mee eens dat de ontknoping matig was, maar dan met name dat Arya The Waif niet als oud vrouwtje verwachtte, en ten tweede de ellenlange achtervolging inclusief 20 meter van de trap rollen en een Waif die heel clichématig te overmoedig is i.p.v. er een eind aan te maken om vervolgens alsnog te verliezen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:39:30 #268
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162999727
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze zal wel degene zijn die een dramatische kill moet maken.
Had haar dan echt no one laten worden en iemand van haar eigen familie laten afmaken
Oh.
pi_162999741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het Arya-deel prima tof, zij is juist een van de interessantste personages omdat ze zich niet in één richting ontwikkelt - al is dat voor sommigen misschien iets waar moeilijk mee om te gaan is. Ben het er wel mee eens dat de ontknoping matig was, maar dan met name dat Arya The Waif niet als oud vrouwtje verwachtte, en ten tweede de ellenlange achtervolging inclusief 20 meter van de trap rollen en een Waif die heel clichématig te overmoedig is i.p.v. er een eind aan te maken om vervolgens alsnog te verliezen.
Niet in één richting? Haar verhaal hangt van clichés aan elkaar.
BFF met GGMM
pi_162999765
Het leek een beetje alsof het de bedoeling was van Jaqen dat Arya Straks(hehe) terug zou gaan naar Winterfell en haar naam weer zou "eren".
pi_162999773
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Niet in één richting? Haar verhaal hangt van clichés aan elkaar.
Alleen al in de laatste episode gaat ze van Jaqen-adept, naar proberend no one te worden, naar acceptatie dat ze dat niet kan, naar opstaan tegen Jaqen. Dus nee, niet in één richting nee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze zal wel degene zijn die een dramatische kill moet maken.
En wat is daar mis mee?

Enerzijds moet het verhaal van Arya blijkbaar een doel hebben, anderzijds is dat mogelijke doel ook weer lame (of interpreteer ik dit verkeerd?)
pi_162999792
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Alleen al in de laatste episode gaat ze van Jaqen-adept, naar proberend no one te worden, naar acceptatie dat ze dat niet kan, naar opstaan tegen Jaqen. Dus nee, niet in één richting nee.
Dit zag je al vanaf het begin aankomen. Althans, ik zag het al vanaf het begin aankomen. :+
BFF met GGMM
pi_162999798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Alleen al in de laatste episode gaat ze van Jaqen-adept, naar proberend no one te worden, naar acceptatie dat ze dat niet kan, naar opstaan tegen Jaqen. Dus nee, niet in één richting nee.

[..]

En wat is daar mis mee?

Enerzijds moet het verhaal van Arya blijkbaar een doel hebben, anderzijds is dat mogelijke doel ook weer lame (of interpreteer ik dit verkeerd?)
Haar verhaal so far vind ik lame uitgewerkt.
BFF met GGMM
pi_162999805
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dit zag je al vanaf het begin aankomen. Althans, ik zag het al vanaf het begin aankomen. :+
De dood van Ned toch ook maar dat was zeker geweldig?
pi_162999815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:44 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

De dood van Ned toch ook maar dat was zeker geweldig?
Hmm, die zag ik echt niet aankomen tbh. :)
BFF met GGMM
  Forum Admin dinsdag 14 juni 2016 @ 11:02:04 #276
35723 crew  GGMM
pi_163000156
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:44 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

De dood van Ned toch ook maar dat was zeker geweldig?
alsof dat voorspelbaar was. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:05:30 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163000228
Het Arya verhaal is juist wel oké wat mij betreft. Ze wilde graag leren vechten en moorden om haar lijstje af te werken en dat zou ze nu in principe kunnen, het is nu gewoon een soort ninja moordenaar geworden met wat ze allemaal geleerd heeft. Wie weet steekt ze die gemuteerde mountain in zijn oog en vermoord ze Cersei op gruwelijk brute wijze.

Dat van de Blackfish was wel suf, geef hem in ieder geval nog een mooie last-stand finale ipv 'hij is dood' en klaar is het verhaal.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:07:37 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163000284
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze zal wel degene zijn die een dramatische kill moet maken.
Cersei of zo. of Jaimie.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:11:06 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163000377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Cersei of zo. of Jaimie.
Jaime mag blijven leven voor de laatste battle.
Oh.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:13:56 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163000461
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jaime mag blijven leven voor de laatste battle.
Van mij wel :D Maar ik weet niet hoe t gaat lopen.
Ik hoop op een Jaime - Brienne - Thormund threesome :P

>:)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_163000589
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Ik dacht trouwens toen die schepen aankwamen, dat dat Yara en Theon waren. Vond het het al vreemd dat ze gelijk begonnen met aanvallen. :+
Hehe +1 Tot ik inderdaad geen kraken op de zeilen zag staan..

http://www.techinsider.io(...)braavos-scene-2016-6

SPOILER: lange lap met tekst en uitleg van de regisseur over Arya haar deel in aflevering 8
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat gewauwel over dat het bedoeld is om Arya net als andere personages te laten zien als imperfect personage. Maar ze gaan voorbij aan het aspect dat mensen een mooie plottwist verwachten. Het enkele "ze was niet op haar hoede terwijl ze de Waif aan het uitlokken was door opzichtig bezig te zijn" is niet goed genoeg meer. Niet nadat we weten hoe LF achter de Lannisters vs Starks zitten en daarmee een heel scala aan gebeurtenissen in heeft geluid.

Je verwacht eerder een 1-2'tje met Jaqen (en waar komt die still vandaan dat we iemand achter de Waif zien staan?) Of een fight club idee. Maargoed.. ze gaat naar het westen van Westeros :o A girl is finally no one (daddy is proud :7) No, a girl is Arya Stark of Winterfell was wel een heel cheesy einde aan haar Bravoosi avontuur.

Verder waarom was de Blackfish als oudste in rij geen Lord of Riverrun? Waarom Edmure? En sinds wanneer is Edmure bezorgt om zijn uitgehuwelijkte vrouw en kind die hij na de bedding nooit meer heeft gezien? Zoiets vond ik ook best lame. Wel mooie tactiek van Jaime om niet met lege handen terug in Kings Landing te komen.

Goede punten deze aflevering: Bronn en Podd :D Sandor Clegane krijgt van de Brotherhood zijn wraak. En dan trolololololo alvast de laarzen inpikken van de geëxecuteerde _O- Vond you're shit at dying wel weer typisch Teh Hound :7
mag het weten
pi_163000643
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

alsof dat voorspelbaar was. :')
Jij was verbaasd dat Sean Bean tijdens een film/serie doodging :D ?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:22:28 #283
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_163000662
Ik vond het toch wel jammer dat we na al dat gedoe niet zagen hoe Waif gedood werd. En dan dat bloedspoor tergend langzaam volgen, we wisten toch al wel dat Aria zou overleven. (Alhoewel, je weet maar nooit met GoT) Die tijd hadden ze voor mij beter in een coole scene tussen Aria en Waif mogen stoppen.

En Dany's landing. Had wel wat grootser gemogen. Dat we haar zien aankomen en dat ze ziet dat haar stad in brand staat ofzo. En dan vliegt ze op met haar draak ofzo (al zullen ze het misschien om kosten redenen niet gedaan hebben)
pi_163000714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:22 schreef Bienelientjee het volgende:
En Dany's landing. Had wel wat grootser gemogen. Dat we haar zien aankomen en dat ze ziet dat haar stad in brand staat ofzo. En dan vliegt ze op met haar draak ofzo (al zullen ze het misschien om kosten redenen niet gedaan hebben)
In aflevering 10 zullen ze het budget voor de draakjes wel nodig hebben denk ik :P Dan vliegen er hopelijk 3 rond ipv 1 :7
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:25:47 #285
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_163000762
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya haar verhaallijn is nooit ergens heen gegaan. Vraag me ook af wat zij voor rol kan spelen in de endgame.
Het afmaken van 1 of 2 belangrijke personages, daarna mag ze zelf dood.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:28:17 #286
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_163000842
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Verder waarom was de Blackfish als oudste in rij geen Lord of Riverrun? Waarom Edmure? En sinds wanneer is Edmure bezorgt om zijn uitgehuwelijkte vrouw en kind die hij na de bedding nooit meer heeft gezien? Zoiets vond ik ook best lame. Wel mooie tactiek van Jaime om niet met lege handen terug in Kings Landing te komen.

Goede punten deze aflevering: Bronn en Podd :D
Heel simpel: Blackfish is een oom, dus geen Directe lijn. Papa van Edmure was lord Tully en Blackfish broer van papa. Directe lijn gaat voor dus Edmure staat erboven.
Bij ons staat ook Amalia boven de broertjes en zusjes van Willem.

Bronn en Podd vond ik wel grappig :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_163000893
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:25 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het afmaken van 1 of 2 belangrijke personages, daarna mag ze zelf dood.
Overigens ben ik bang dat ze Cersei niet kennis kan laten maken met Needle, Cersei gaat het niet meer zo lang uithouden ben ik bang :P
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:37:54 #288
211083 Angelof9
I must go first
pi_163001124


:D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_163001238
Arya die Lady Crane aanbod afwijst "I couldn't remember all the lines" :D _O_ And yet Maisie you're an actress O+
mag het weten
pi_163001278
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:25 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het afmaken van 1 of 2 belangrijke personages, daarna mag ze zelf dood.


Besides a girl has a list to finish

https://www.instagram.com/p/BGm_TZHnqng/ _O_
mag het weten
pi_163001510
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vond het toch wel jammer dat we na al dat gedoe niet zagen hoe Waif gedood werd. En dan dat bloedspoor tergend langzaam volgen, we wisten toch al wel dat Aria zou overleven. (Alhoewel, je weet maar nooit met GoT) Die tijd hadden ze voor mij beter in een coole scene tussen Aria en Waif mogen stoppen.

En Dany's landing. Had wel wat grootser gemogen. Dat we haar zien aankomen en dat ze ziet dat haar stad in brand staat ofzo. En dan vliegt ze op met haar draak ofzo (al zullen ze het misschien om kosten redenen niet gedaan hebben)
Het was dan ook helemaal donker.
pi_163001668
The Blackfish decides to stick around and have one last sword fight rather than flee. “I haven’t had a proper sword fight in years,” he says. Well, we haven’t seen a proper sword fight since the third episode this season, so how about showing us the fight, Thrones? But no. It happens off camera.

Dit :D _O_
mag het weten
pi_163001693
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dit zag je al vanaf het begin aankomen. Althans, ik zag het al vanaf het begin aankomen. :+
Tja, smaken verschillen. Vond je de ontwikkeling van Jon naar Lord Commander of the Watch ook lame? Want dat zag je ook aankomen natuurlijk.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:59:04 #294
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_163001753
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Het was dan ook helemaal donker.
Bij de Waif kon ik het hebben, was in het donker immers. Bij the Blackfish was het echt een domper. Had hem dan niet teruggebracht... hij heeft niets cools gedaan.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_163001958
Ik zal wel de enige zijn die die zwaardgevechten totaal niet boeiend vind :'). Het is meestal een soort James Bond vs villain, alleen dan met zwaarden.
pi_163002020
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:59 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Bij de Waif kon ik het hebben, was in het donker immers. Bij the Blackfish was het echt een domper. Had hem dan niet teruggebracht... hij heeft niets cools gedaan.
Je moet juist niet alleen mensen terugbrengen om een epische verhaallijn te creëren. Dan wordt het juíst voorspelbaar.
pi_163002034
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:56 schreef Joosie200 het volgende:
The Blackfish decides to stick around and have one last sword fight rather than flee. “I haven’t had a proper sword fight in years,” he says. Well, we haven’t seen a proper sword fight since the third episode this season, so how about showing us the fight, Thrones? But no. It happens off camera.

Dit :D _O_
komende week broer 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:10:13 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163002068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die die zwaardgevechten totaal niet boeiend vind :'). Het is meestal een soort James Bond vs villain, alleen dan met zwaarden.
Is ook niet zo boeiend. Gaat meestal nog veel te snel ook
Oh.
pi_163002772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die die zwaardgevechten totaal niet boeiend vind :'). Het is meestal een soort James Bond vs villain, alleen dan met zwaarden.
Dat ligt eraan wie er vecht en waar het omgaat. Jij gaat toch niet beweren dat het gevecht tussen Oberyn en The Berg niet boeiend was?

De scene tussen Jamie en Brienne een paar seizoenen geleden was ook geweldig gedaan.
pi_163002954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:28 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wie er vecht en waar het omgaat. Jij gaat toch niet beweren dat het gevecht tussen Oberyn en The Berg niet boeiend was?

De scene tussen Jamie en Brienne een paar seizoenen geleden was ook geweldig gedaan.
the berg :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163002979
:P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')