abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162967225
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:44 schreef FireFox1 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GRRM heeft een heel ander plan met het verhaal. Seizoen 5 en seizoen 6 komen amper overeen met de boeken. ;) Zoals je zegt, de anticlimaxen stapelen zich op, dat zal bij GRRM niet gebeuren denk ik. Ook doet die man niet aan tientallen clichés.
The show must go on
  maandag 13 juni 2016 @ 05:25:43 #252
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162967246
Zoveel opbouw, en dan dit...

Gaat er nog wat leuks gebeuren dit seizoen of blijft het bij Hodor? :')
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_162967249
quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2016 05:25 schreef Shakkara het volgende:

Leuks?
Sadist. -O-
"We have 3 realistic alternatives: (1) Sit here and get blown up... (2)
Stand here and get blown up... (3) Jump up and down, shout at me for not
being able to think of anything, then get blown up." - Holly, Red Dwarf
  maandag 13 juni 2016 @ 05:42:06 #254
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162967253
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 03:26 schreef Nielsch het volgende:
Trial by combat mag niet meer. Zei ik toch...
Ik moet mijn ongelijk toegeven.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_162967254
quote:

Volgende week
SPOILER
En Cersei gaat denk ik de sept platbranden met Wildfire.
The show must go on
pi_162967279
quote:

Het was wat underwhelming misschien maar er zijn in ieder geval best wat verhaallijnen afgesloten deze aflevering (Arya en The Faceless Men, beleg van Riverrun, return of The Hound). Dus nog twee afleveringen voor Stark vs Bolton, Cersei vs High Sparrow, Bran beyond the wall en meer blablabla rondom Dany.

Stark vs Bolton verwacht ik komende aflevering en de overige drie verhaallijnen in de laatste episode...
pi_162967282
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 05:06 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

GRRM heeft een heel ander plan met het verhaal. Seizoen 5 en seizoen 6 komen amper overeen met de boeken. ;) Zoals je zegt, de anticlimaxen stapelen zich op, dat zal bij GRRM niet gebeuren denk ik. Ook doet die man niet aan tientallen clichés.
Ah, jij mag proeflezen ofzo dat je dit weet?
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 06:38:57 #258
42184 crew  DaMart
pi_162967300
Daar gaan alle theorieën over Arya :D. Maar die heeft wel negen levens geloof ik.

En Clegane Bowl unconfirmed dus... hoe zeggen ze dat? What is hype has died after all? :D.

Wel een redelijke aflevering, al ging dat met Riverrun wel heel gemakkelijk. Ik dacht even dat Edmure echt tot Jamie doordrong in die tent.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_162967318
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 06:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ah, jij mag proeflezen ofzo dat je dit weet?
GRRM heeft erg veel verhaallijnen die geschrapt zijn. Onder andere Dorne (niet te vergelijken met de andere verhaallijn uit de serie), Aegon Targaryen, en andere lijnen. Ook personages zoals Theon en nu ook Brienne bevinden zich op geheel andere plekken.

Als er iets overeen zal komen met de boeken is het King's Landing en misschien Bran, dit lijkt aardig in de lijn van de boeken te zijn.

De eindbestemming is grotendeels hetzelfde, de route ernaartoe flink anders. Maakt verder niet uit, als het niveau maar hoog blijft. En daar ben ik niet zo tevreden meer over.

Ik durf er 1000 euro om te wedden dat in de boeken the Waif bijvoorbeeld niet een vete tegen Arya gaat beginnen.
The show must go on
pi_162967362
Als Sansa na de battle Lady of Winterfell is, mag ze Jon dan ook een echte Stark maken zoals Roose Bolton bij Ramsay deed? Of moet er dan goedkeuring komen uit KL?
  maandag 13 juni 2016 @ 08:53:31 #261
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_162968097
Arya-storyline :')

Wat slecht geschreven zeg. Oh en er is deze serie wel een obsessie met ogen uitsteken :D :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  PR en moderator maandag 13 juni 2016 @ 09:05:41 #262
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_162968220
Die Cersei mag ook wel eens doodgaan nu.
Fuck the EBU.
  maandag 13 juni 2016 @ 09:05:43 #263
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_162968221
Het begon leuk met The Hound die alles in mootjes hakt. Maar WEER teveel tijd in fragmenten die er niet toe doen. De Podrick en Bronn scene was dan wel weer leuk.
pi_162969167
Dit is wel echt fucking teleurstellend.
SPOILER
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_162969294
SPOILER
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  FOK!Fotograaf maandag 13 juni 2016 @ 10:15:35 #266
364681 over_hedge
pi_162969447
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:09 schreef FireFox1 het volgende:
SPOILER
Damn _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_162970034
Wat een belabberde aflevering eigenlijk. Het verhaal van Arya is gewoon 2 seizoenen tijdsverspilling geweest eigenlijk. En hoezo was ze totaal niet op haar hoede? Hoezo is ze zo snel genezen van die wonden, etc.

Je merkt gewoon dat ze geen boekenmateriaal meer hebben.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 10:47:18 #268
42184 crew  DaMart
pi_162970212
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:40 schreef fixatoman het volgende:
Wat een belabberde aflevering eigenlijk. Het verhaal van Arya is gewoon 2 seizoenen tijdsverspilling geweest eigenlijk. En hoezo was ze totaal niet op haar hoede? Hoezo is ze zo snel genezen van die wonden, etc.

Je merkt gewoon dat ze geen boekenmateriaal meer hebben.
Of het tijdverspilling was, zal moeten blijken. Ze ging in training bij de Faceless Men om uiteindelijk de mensen op haar wraaklijst te kunnen doden. Ze is wat dat betreft gegroeid en haar opgedane kennis komt later in het verhaal misschien nog wel van pas ;).
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_162970259
Ik vraag me nog altijd af of Arya enig "nut" heeft of dat ze enkel dient om een PoV te hebben naar andere locaties of personages zoals de Hound, Jaqen, ...

Ze zal wss iemand belangrijk doden maar indien ze niet zou bestaan, zou een echte "no one" mss hetzelfde kunnen hebben doen.
pi_162970415
Meh. Underwhelmed eigenlijk. Al was the Hound wel tof. En ik herkende 1 van die gasten die the Hound een kopje kleiner maakte, de allereerste. Maar waarvan? En toen bedacht ik me, hij was de winnaar van de Jon Snow-imitaties die ergens vorig jaar op TV was bij Jimmy Kimmel!

Anyway. Had toch iets anders bij Arya verwacht, raar geschreven dat vorige week. Wel tof (en enigszins voorspelbaar) dat ze won van the Waif.

En Cleganebowl unconfirmed?
Tralalalaaa
pi_162970435
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of het tijdverspilling was, zal moeten blijken. Ze ging in training bij de Faceless Men om uiteindelijk de mensen op haar wraaklijst te kunnen doden. Ze is wat dat betreft gegroeid en haar opgedane kennis komt later in het verhaal misschien nog wel van pas ;).
Natuurlijk, maar dat had niet elke aflevering 10 minuten screentime hoeven kosten. Bran hebben ze ook een seizoen eruit gelaten bijv.
pi_162970653
Op wie slaat de titel "no one" nou allemaal?

- Arya, wie eindelijke niemand wordt, maar toch wel weer Arya is.
- Blackfish, iemand die eigenlijk niemand blijkt te zijn (geen echte titel en het dus niet voor het zeggen heeft in Riverrun)
- Cersei, verliest langzaam alles ook alles wat ze heeft en heeft niets meer te zeggen. (hoewel ze hopelijk nog die ene gave brute troef in gaat zetten in de laatste aflevering, burn them all)
- The hound misschien (?). Heeft geen fam, geen vrienden, hoort nergens meer bij, is daardoor niemand?
pi_162970660
RIP Blackfish
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_162970894
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:06 schreef superniger het volgende:
RIP Blackfish
Ja, maar niks van zijn dood gezien. Net als van The Waif. Matig, matig, matig. :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162971207
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, maar niks van zijn dood gezien. Net als van The Waif. Matig, matig, matig. :N
ill probably make a fool out of myself

rip blackfish _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')