quote:Op maandag 13 juni 2016 02:44 schreef FireFox1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRRM heeft een heel ander plan met het verhaal. Seizoen 5 en seizoen 6 komen amper overeen met de boeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je zegt, de anticlimaxen stapelen zich op, dat zal bij GRRM niet gebeuren denk ik. Ook doet die man niet aan tientallen clichés.
The show must go on
Leuks?quote:Op maandag 13 juni 2016 05:25 schreef Shakkara het volgende:
Zoveel opbouw, en dan dit...
Gaat er nog wat leuks gebeuren dit seizoen of blijft het bij Hodor?
Ik moet mijn ongelijk toegeven.quote:Op maandag 13 juni 2016 03:26 schreef Nielsch het volgende:
Trial by combat mag niet meer. Zei ik toch...
Volgende weekquote:Op maandag 13 juni 2016 05:25 schreef Shakkara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Cersei gaat denk ik de sept platbranden met Wildfire.The show must go on
Het was wat underwhelming misschien maar er zijn in ieder geval best wat verhaallijnen afgesloten deze aflevering (Arya en The Faceless Men, beleg van Riverrun, return of The Hound). Dus nog twee afleveringen voor Stark vs Bolton, Cersei vs High Sparrow, Bran beyond the wall en meer blablabla rondom Dany.quote:Op maandag 13 juni 2016 05:25 schreef Shakkara het volgende:
Ah, jij mag proeflezen ofzo dat je dit weet?quote:Op maandag 13 juni 2016 05:06 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
GRRM heeft een heel ander plan met het verhaal. Seizoen 5 en seizoen 6 komen amper overeen met de boeken.Zoals je zegt, de anticlimaxen stapelen zich op, dat zal bij GRRM niet gebeuren denk ik. Ook doet die man niet aan tientallen clichés.
GRRM heeft erg veel verhaallijnen die geschrapt zijn. Onder andere Dorne (niet te vergelijken met de andere verhaallijn uit de serie), Aegon Targaryen, en andere lijnen. Ook personages zoals Theon en nu ook Brienne bevinden zich op geheel andere plekken.quote:Op maandag 13 juni 2016 06:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, jij mag proeflezen ofzo dat je dit weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op maandag 13 juni 2016 10:09 schreef FireFox1 het volgende:
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Of het tijdverspilling was, zal moeten blijken. Ze ging in training bij de Faceless Men om uiteindelijk de mensen op haar wraaklijst te kunnen doden. Ze is wat dat betreft gegroeid en haar opgedane kennis komt later in het verhaal misschien nog wel van pasquote:Op maandag 13 juni 2016 10:40 schreef fixatoman het volgende:
Wat een belabberde aflevering eigenlijk. Het verhaal van Arya is gewoon 2 seizoenen tijdsverspilling geweest eigenlijk. En hoezo was ze totaal niet op haar hoede? Hoezo is ze zo snel genezen van die wonden, etc.
Je merkt gewoon dat ze geen boekenmateriaal meer hebben.
Natuurlijk, maar dat had niet elke aflevering 10 minuten screentime hoeven kosten. Bran hebben ze ook een seizoen eruit gelaten bijv.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of het tijdverspilling was, zal moeten blijken. Ze ging in training bij de Faceless Men om uiteindelijk de mensen op haar wraaklijst te kunnen doden. Ze is wat dat betreft gegroeid en haar opgedane kennis komt later in het verhaal misschien nog wel van pas.
Ja, maar niks van zijn dood gezien. Net als van The Waif. Matig, matig, matig.quote:
ill probably make a fool out of myselfquote:Op maandag 13 juni 2016 11:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar niks van zijn dood gezien. Net als van The Waif. Matig, matig, matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |