abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162996417
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 02:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit ga ik vanaf nu dus ook doen.
Veel teleurstelling vanwege die kutinternetfantheorieën.
Fuck Cleganebowl.
Fuck Arya = Waif
Het is echt onmogelijk dat de Cleganes elkaar niet tegen gaan komen.
Arya=waif=tyler durden was sowieso een kut-theorie.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 06:49:57 #227
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162996892
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:58 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Jij hebt liever simpel en voorspelbaar? De reden van de Aryatheorieën was vooral omdat het allemaal nergens op sloeg.
nee dat niet maar het is gewoon geweldig om te zien, net als dat van Syrio.... echt hoog amusement

sterkste scene vond ik trouwens wel tussen edmure en jaime... mooie opbouw
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 14 juni 2016 @ 07:37:06 #228
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162997103
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 01:03 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weet jij waarom Indianen Indianen heten?
omg. Facepalm voor mij :|W
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:08:44 #229
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162997265
Ik ben toch veel te laat voor discussie, dus ik hou het maar kort: teleurstellende aflevering.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_162997280
Gaan we nog Tower of Joy part 2 krijgen?
pi_162997283
Vond dit een wat mindere aflevering dan vorige, maar heb me nog wel vermaakt. Alle scènes met Jaime waren wel sterk (zeker die met Edmure).
Dat Arya in het donker ging vechten om The Waif te verslaan vond ik wel leuk bedacht, maar voor de rest vind ik dat die verhaallijn in een behoorlijke anti-climax is geëindigd (wat overigens niet met die fantheorieën te maken heeft, die hadden van mij niet per se gehoeven). Vooralsnog het idee dat ze haar nu net zo goed ergens anders haar training hadden kunnen laten geven en het is ook niet dat ze nu echt een bijzondere krijger lijkt te zijn geworden. Met terugwerkende kracht snap ik het nut van die verhaallijn dus niet zo (en ik vond het al niet zo boeiend allemaal).
Erg jammer van The Blackfish, vond dat een leuk personage.
Leuk dat de BwB weer terug zijn in het verhaal.
Tails tell tales
pi_162997295
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef maho_91 het volgende:
Zou het wel leuker gevonden hebben als Blackfish mee ging met Brienne. Nu zie ik de nut van zoveel scenes in Riverrun niet.
Sowieso om de situatie voor Jon/Sansa er nog wat hopelozer uit te laten zien, daarnaast om de verhaallijnen van Edmure en Blackfish af te ronden. Wellicht ook om Jaime en Cersei van elkaar te scheiden.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:14:46 #233
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162997302
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:11 schreef Forbry het volgende:
Vond dit een wat mindere aflevering dan vorige, maar heb me nog wel vermaakt. Alle scènes met Jaime waren wel sterk (zeker die met Edmure).
Dat Arya in het donker ging vechten om The Waif te verslaan vond ik wel leuk bedacht, maar voor de rest vind ik dat die verhaallijn in een behoorlijke anti-climax is geëindigd (wat overigens niet met die fantheorieën te maken heeft, die hadden van mij niet per se gehoeven). Vooralsnog het idee dat ze haar nu net zo goed ergens anders haar training hadden kunnen laten geven en het is ook niet dat ze nu echt een bijzondere krijger lijkt te zijn geworden. Met terugwerkende kracht snap ik het nut van die verhaallijn dus niet zo (en ik vond het al niet zo boeiend allemaal).
Erg jammer van The Blackfish, vond dat een leuk personage.
Leuk dat de BwB weer terug zijn in het verhaal.
Het terugbrengen van de Blackfish vond ik compleet nutteloos. Je ziet hem 1 afl in een kasteel en de afl erna is ie dood. Hadden ze beter wat langer kunnen oprekken nu voelt het als een beleg van 2 dagen... Dat of Blackfish had gewoon in moeten zien dat hij verloren had en mee moeten gaan met Brienne.

Dat van Arya vond ik leuk bedacht, ik vond alleen de houding van Jaqen een beetje raar. In plaats van dat iemand, niemand is, heeft hij nu niemand :P

Ik ben benieuwd of de troepen van Edmure naar het noorden mogen. Hij gaat volgensmij als gevangene mee met de Lannisters.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_162997325
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef Re het volgende:
Tof om al die theorie fappers te zien afdruipen
Dit ja. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze elke week moeten verzinnen om hun fora en messageboards vol te krijgen. Het lijkt wel een soort van wedloop om met de meest over the top theorie te komen.
pi_162997332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:14 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het terugbrengen van de Blackfish vond ik compleet nutteloos. Je ziet hem 1 afl in een kasteel en de afl erna is ie dood. Hadden ze beter wat langer kunnen oprekken nu voelt het als een beleg van 2 dagen... Dat of Blackfish had gewoon in moeten zien dat hij verloren had en mee moeten gaan met Brienne.

Dat van Arya vond ik leuk bedacht, ik vond alleen de houding van Jaqen een beetje raar. In plaats van dat iemand, niemand is, heeft hij nu niemand :P

Ik ben benieuwd of de troepen van Edmure naar het noorden mogen. Hij gaat volgensmij als gevangene mee met de Lannisters.
Jaime zei dat hij met zn gezin in Casterly Rock mocht wonen en dat zijn zoon daar een goede opleiding zou krijgen. Geen idee of het waar is...
pi_162997346
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef maho_91 het volgende:
Zou het wel leuker gevonden hebben als Blackfish mee ging met Brienne. Nu zie ik de nut van zoveel scenes in Riverrun niet.
Had ik ook leuker gevonden.

Of 'Cleganebowl' nu wel of niet nog gaat plaatsvinden, kan me heel erg weinig schelen. Zit daar helemaal niet zo op te wachten als anderen blijkbaar wel doen. Sowieso, wat mij betreft is die ene Clegane wel al dood eigenlijk of in ieder geval niet meer dezelfde persoon.
Tails tell tales
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:23:17 #237
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162997362
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jaime zei dat hij met zn gezin in Casterly Rock mocht wonen en dat zijn zoon daar een goede opleiding zou krijgen. Geen idee of het waar is...
Is wel een normaal middeleeuws gebruik. Krijgsgevangenen van Adel werden doorgaans best goed verzorgd en vaak voor een bak losgeld uiteindelijk verkocht.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_162997395
Moest wel lachen om The Hype in de graveyard in de OP :D ^O^
Tails tell tales
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:27:21 #239
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162997397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:14 schreef Frag_adder het volgende:
Het terugbrengen van de Blackfish vond ik compleet nutteloos.
Precies. Een hele opzet met een interessant figuur en dan is het ineens zonder poeha afgelopen met hem. En heel toevallig is er ineens een riviertje die het kasteel uit leidt zonder dat het Lannister leger die uitgang ook bewaakt waardoor Brienne kan ontsnappen. Zucht.

Mereen slappe humor scenes en ineens worden ze onder vuur genomen en gut gut hoe verrassend, juist op dat moment komt Dany weer aangevlogen. Waar waren die andere twee draken? Hadden die niet ook al mee kunnen vechten voordat Dany er was?

Arya die plotsklaps compleet veranderd lijkt te zijn en onoverwinnelijk. Waif die achter haar aan zit maar telkens als ze kan toeslaan heel even wacht zodat Arya weer verder kan ontsnappen, zoals toen ze in bed lag en later op de grond lag na van de trap gesodemieterd te zijn.

En ja hoor ze verslaat Waif in het donker en ja hoor Jaqen gaat ineens raar lopen doen alsof er niks meer aan de hand is en er niet zoiets is als een gelofte en een opdracht om Arya te doden, daarbij ook nog een de hele training vrij nutteloos te maken doordat Arya ineens zichzelf weer is.

Varys die ineens weg moest om bootjes te scoren,. Tommen die ineens trail by combat afschaft. Faith militant die afdruipt nadat er eentje door de zombiekniight wordt afgemaakt. Ik vond het allemaal heel erg matig deze keer.

Ik mis de echte intriges en dat je echt niet weet wat je te wachten staat uit de eerdere seizoenen. Volgens mij hebben meer mensen daar last van en gaan ze zelf maar op zoek naar allerlei mogelijke twists en plotwendingen, terwijl de makers het dit seizoen vooralsnog heel saai recht-toe-recht-aan houden. Erg jammer.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_162997575
Zou wel mooi zijn als R+L=J ook gewoon bullshit blijkt te zijn :D
pi_162997612
Mensen vergeten hier trouwens dat als Blackfish mee was gegaan met Brienne, hij haar ook in gevaar had gebracht. Ze was dan nooit zo makkelijk weggekomen en Jaime was dan ook sowieso genoodzaakt om een achtervolging in te zetten. Dit was zijn laatste nobele actie om nog enigszins fier te kunnen sterven.
pi_162997625
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:27 schreef Weakling het volgende:

[..]

Precies. Een hele opzet met een interessant figuur en dan is het ineens zonder poeha afgelopen met hem. En heel toevallig is er ineens een riviertje die het kasteel uit leidt zonder dat het Lannister leger die uitgang ook bewaakt waardoor Brienne kan ontsnappen. Zucht.

Mereen slappe humor scenes en ineens worden ze onder vuur genomen en gut gut hoe verrassend, juist op dat moment komt Dany weer aangevlogen. Waar waren die andere twee draken? Hadden die niet ook al mee kunnen vechten voordat Dany er was?

Arya die plotsklaps compleet veranderd lijkt te zijn en onoverwinnelijk. Waif die achter haar aan zit maar telkens als ze kan toeslaan heel even wacht zodat Arya weer verder kan ontsnappen, zoals toen ze in bed lag en later op de grond lag na van de trap gesodemieterd te zijn.

En ja hoor ze verslaat Waif in het donker en ja hoor Jaqen gaat ineens raar lopen doen alsof er niks meer aan de hand is en er niet zoiets is als een gelofte en een opdracht om Arya te doden, daarbij ook nog een de hele training vrij nutteloos te maken doordat Arya ineens zichzelf weer is.

Varys die ineens weg moest om bootjes te scoren,. Tommen die ineens trail by combat afschaft. Faith militant die afdruipt nadat er eentje door de zombiekniight wordt afgemaakt. Ik vond het allemaal heel erg matig deze keer.

Ik mis de echte intriges en dat je echt niet weet wat je te wachten staat uit de eerdere seizoenen. Volgens mij hebben meer mensen daar last van en gaan ze zelf maar op zoek naar allerlei mogelijke twists en plotwendingen, terwijl de makers het dit seizoen vooralsnog heel saai recht-toe-recht-aan houden. Erg jammer.
_O-
Wat maak jij je druk zeg. Wat hadden die Faith kereltjes moeten doen dan?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:58:50 #243
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162997729
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
_O-
Wat maak jij je druk zeg. Wat hadden die Faith kereltjes moeten doen dan?
Welnee, het is maar een TV serie, maar de intelligentie lijkt er langzaam uit verdwenen te zijn, de karakters worden steeds platter, de plotgaten steeds groter en de verhaallijn steeds eenvoudiger en dat vind ik gewoon jammer.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:26:21 #244
177940 Tunafish
met staart
pi_162998053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:27 schreef Weakling het volgende:

[..]

Inderdaad, het lijkt allemaal een beetje afgeraffeld te worden. Zo'n beetje het hele seizoen is opbouw naar grote climaxen (Arya vs Waif, Jaime vs Blackfish, Cersei vs High Sparrow om er een paar te noemen), en het wordt vervolgens bijna allemaal off-screen afgehandeld.

Het is compleet ongeloofwaardig dat Arya met zulke wonden vrolijk kan vluchten van de Waif, van trappen sodemietert en vervolgens even het licht uitdoet en haar slacht. Het feit dat daar hele theoriën over waren, is juist omdat dit rechttoe-rechtaan verhaal nergens op slaat, en fans de intrige en twists van eerdere seizoenen willen zien.

De Blackfish herovert zijn geboortekasteel, zit daar royaal met twee jaar aan proviand en is toch vrij duidelijk degene waarnaar de troepen van de Tully's naar zouden moeten luisteren, maar dan heb je een figuurtje die huilt dat Edmure zijn Lord is, en dat 'ie moet luisteren. Wat Blackfish al zei, Edmure gaf bevelen met een mes op zijn kin (welke ik ook niet snap, kind verwekt op huwelijksnacht bij een Frey die je vervolgens nooit hebt gezien, lekker boeiend), daar geef je je kasteel niet voor op. Daar had veel meer mee gedaan kunnen worden.

Faith Militant, hardcore gelovers die er echt niet voor schuwen om mensen af te slachten, rennen met de staart tussen de benen weg nadat Zombie Clegane een van die lui kapot maakt, klopt ook niet. Ze waren met wat, acht man ofzo? Allemaal met die bijlen hakken en je komt wel op een plek waar het pijn doet. In plaats daarvan rennen ze terug naar de sept. Het enige 'intrige' deze aflevering is dat de High Sparrow weer op Tommen heeft zitten inpraten, en trial by combat afgeschaft, zodat Cersei niet kan ontkomen aan haar proces. Maar zelfs dat, hoe lang kan het duren om haar voor het gerecht te slepen? We wachten daar nu wel lang genoeg op.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:36:15 #245
211083 Angelof9
I must go first
pi_162998190
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:26 schreef Tunafish het volgende:

Het is compleet ongeloofwaardig dat Arya met zulke wonden vrolijk kan vluchten van de Waif, van trappen sodemietert en vervolgens even het licht uitdoet en haar slacht. Het feit dat daar hele theoriën over waren, is juist omdat dit rechttoe-rechtaan verhaal nergens op slaat, en fans de intrige en twists van eerdere seizoenen willen zien.
Dit dus. Dat stoorde me echt enorm. Ook hoe die waif tien keer zo hard rent, maar haar steeds net niet inhaalt.

De scenes met Jaime en Brienne vond ik wel helemaal geweldig. ^O^

Cersei die voor de zoveelste keer op haar bek gaat :D
Ik denk niet dat zij het seizoen overleefd.

"please, can I chop a hand?" _O-

Tyrion en co. was tenenkrommend, maar als ik terugdenk aan die hele dwergen circus ellende van het boek, is dit nog altijd beter.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_162998197
Jaaa lekker zeiken op alles _O_
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:36:50 #247
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162998201
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:26 schreef Tunafish het volgende:
... zodat Cersei niet kan ontkomen aan haar proces. Maar zelfs dat, hoe lang kan het duren om haar voor het gerecht te slepen? We wachten daar nu wel lang genoeg op.
Gezien het gesprekje van Cersei of de mythes waar zijn en haar wordt verteld "zelfs meer dan dat", is het maar helemaal de vraag of dat proces er ooit gaat komen of dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162998218
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef Weakling het volgende:

[..]

Gezien het gesprekje van Cersei of de mythes waar zijn en haar wordt verteld "zelfs meer dan dat", is het maar helemaal de vraag of dat proces er ooit gaat komen of dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of die geruchten gaan gewoon over de High Sparrow, Cersei laat hem vastzetten en zij wordt weer de baas. #anticlimax.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:44:33 #249
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162998324
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:38 schreef Ludachrist het volgende:
Of die geruchten gaan gewoon over de High Sparrow, Cersei laat hem vastzetten en zij wordt weer de baas. #anticlimax.
Als Cersei niet in full Carrie mode gaat dan zou dat wel heel suf zijn.
SPOILER
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:45:50 #250
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162998354
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:44 schreef Weakling het volgende:

[..]

Als Cersei niet in full Carrie mode gaat dan zou dat wel heel suf zijn.
SPOILER
plus wat Dany ooit zag in haar visioenen of dromen of wat het ook was
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')