Ja, gewoon Arya, het is eigenlijk altijd de meest simpele routequote:Op maandag 13 juni 2016 22:46 schreef padlarf het volgende:
Overigens, toen Jaqen zei " A girl is finally no one", had hij het toen wel over Arya? Of over Waif die eindelijk van haar obsessie met Ary af was?
Mja, zal er wel te veel achter zoeken
Omdat deze verhaallijn nergens op lijkt te slaan?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Meneerik2 het volgende:
Waarom leek ome Jaqan het eigenlijk cool te vinden dat Arya weer vertrok?
En hoezo is ze 'no one' als ze haar mean girl concurrent afmaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mwah, dat kan nog steeds als E10 exit cliffhanger.
Jij hebt liever simpel en voorspelbaar? De reden van de Aryatheorieën was vooral omdat het allemaal nergens op sloeg.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef Re het volgende:
Tof om al die theorie fappers te zien afdruipen
Je bent dan ook ongelooflijk stom als je trailers kijkt.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:03 schreef hafcfan het volgende:
Godverdomme zeg. Elke keer denk je nu gaat het los na het opbouwen, maar weer is er geen flikker gebeurd. De trailer zegt bijna alles. Dat van Arya was tof maar verwacht. Dikke onvoldoende deze aflevering
Spoiler aubquote:Op maandag 13 juni 2016 21:08 schreef King_Merc het volgende:
Trailer gezien voor ep 09 , laat Jon nu maar dood gaan wat een slappe z*k
Dat hij Jon dood wilt hebben is een spoiler? okquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je bent dan ook ongelooflijk stom als je trailers kijkt.
[..]
Spoiler aub
Verhaallijn van de Tully's en de Frey's verder helpen, karakter ontwikkeling van Jaime.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef maho_91 het volgende:
Zou het wel leuker gevonden hebben als Blackfish mee ging met Brienne. Nu zie ik de nut van zoveel scenes in Riverrun niet.
Als je het zo formuleert, lijkt het dat Jon iets stoms doet in de trailer.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Dat hij Jon dood wilt hebben is een spoiler? ok
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 13 juni 2016 23:52 schreef Re het volgende:
Tof om al die theorie fappers te zien afdruipen
Omdat het een slechte aflevering is en ik mij afvraag of GoT wel de goede kant aan het opgaan is nu ze af gaan wijken van George R.R Martin.. Ookal heb ik de boeken niet gelezen lijkt het me niet ten goede komen van kwaliteit als men zelf wat gaat verzinnen ineensquote:Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Meneerik2 het volgende:
Waarom leek ome Jaqan het eigenlijk cool te vinden dat Arya weer vertrok?
En hoezo is ze 'no one' als ze haar mean girl concurrent afmaakt?
In begin vond ik het wel gaaf die ownage momenten met haar, uit vuur opstaan met draakjes en bv drogon to the rescue in stadion.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:19 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik heb dat echt sinds het begin van de serie al.
Als Dani in beeld is krijg ik de neiging om snel door te spoelen. Tot nu toe niet gedaan, maar me echt flink ge-ergerd aan dat verhaal en hoe ze continu met allerlei stommiteiten wegkomt en alles in haar schoot geworpen krijgt. Hier gratis draken, hier een leger. Oh heb je het verprutst? Geeft niet, hier is nog een leger. Oh daar lukt het ook niet mee? Dan hebben we hier nog een gratis leger voor je in de aanbieding! Bijna dood? Geeft niet, hier je je Deux Ex Machina-draak, net op tijd. Dat niet iedereen haar ondertussen flink zat is.
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
Asshai ligt niet ten westen van Westeros
Ik heb de boeken wel gelezen en die werden er na nummer 3 ook niet beter op, dus wat dat betreft zitten ze op lijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Omdat het een slechte aflevering is en ik mij afvraag of GoT wel de goede kant aan het opgaan is nu ze af gaan wijken van George R.R Martin.. Ookal heb ik de boeken niet gelezen lijkt het me niet ten goede komen van kwaliteit als men zelf wat gaat verzinnen ineens
Dit ga ik vanaf nu dus ook doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:03 schreef Harmankardon het volgende:
Ik amuseer me iedere week prima met de serie, ik zie het nut ook niet in om allerlei theorieen te verzinnen en dan teleurgesteld te zijn als ze niet uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |