abonnement Unibet Coolblue
pi_162794348
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 6 juni 2016 @ 18:44:53 #2
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162794439
Dingen waar t nooit te war. viir is:

- eten.


Bewijs:

- Alle zonvakanties waar ik met exra kilo's van thuis kwam.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162794561
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 18:44 schreef MutedFaith het volgende:
Dingen waar t nooit te war. viir is:

- eten.

Bewijs:

- Alle zonvakanties waar ik met exra kilo's van thuis kwam.
Bij veel zonvakanties wordt het eten (en laten we de coctail niet vergeten) je zo makkelijk gemaakt dat het niet telt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162794625
Nee hoor. Nooit te warm of koud voor eten.
Ik at vandaag chili con carne...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_162794713
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 18:52 schreef Vanyel het volgende:
Nee hoor. Nooit te warm of koud voor eten.
Ik at vandaag chili con carne...
GODVER IK WAS OM DE HOEK!!!!

Misschien maar beter dat ik het niet wist ook eigenlijk :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162794733
EIndelijk eens weer EN het figuur om mijn Vevina uit te testen, kan ik het niet vinden :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162794784
Oja Vevina...die moet ik nog voor deze zomer bestellen.
pi_162794790
Wat is dat??

Ik had honger :9 ondanks de warmte..

Lijstje:
S: les 17 gelopen
O: 3 crackers, stuk kaas (restje opmaken), rauwe ham en huttekase
B: wandelen met hond
L: kwark met noten en honing
B: fietsen
D: aardappels, bietjes en een burgertje
1600 en een beetje.
pi_162794808
Sunny, van die creme waardoor je beentjes niet chubbyschuren...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162794831
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sunny, van die creme waardoor je beentjes niet chubbyschuren...
Ah! :D Nooit van gehoord..

Werkt dat echt zo goed? Ik heb namelijk heel vaak schuurplekken :X
pi_162794863
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah! :D Nooit van gehoord..
Lees hier vaak dat het werkt, dus ben benieuwd. Ik liep vandaag continu te frotten dat mijn leggingding niet onder mijn O+ jurkje O+ uitpiepte.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162794908
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Lees hier vaak dat het werkt, dus ben benieuwd. Ik liep vandaag continu te frotten dat mijn leggingding niet onder mijn O+ jurkje O+ uitpiepte.
Ik draag nooit rokjes met blote benen, maar heb die plekken evengoed regelmatig :{ misschien maar eens proberen. Al kan ik dan dus gewoon dagelijks preventief smeren vrees ik en daar is het wel wat duur voor :+
pi_162794922
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah! :D Nooit van gehoord..

Werkt dat echt zo goed? Ik heb namelijk heel vaak schuurplekken :X
Werkt echt super :Y
Alleen kies ik vaak nog voor broekjes omdat ik dan lomp kan gaan zitten met jurkjes/rokjes :D
pi_162794937
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik draag nooit rokjes met blote benen, maar heb die plekken evengoed regelmatig :{ misschien maar eens proberen. Al kan ik dan dus gewoon dagelijks preventief smeren vrees ik en daar is het wel wat duur voor :+
Heb je dat gewoon met een broek?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162794940
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

GODVER IK WAS OM DE HOEK!!!!

Misschien maar beter dat ik het niet wist ook eigenlijk :D
Waarom zei je niet ff hallo?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_162794955
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb je dat gewoon met een broek?
:Y helaas wel. Of met hardlopen..
pi_162794967
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waarom zei je niet ff hallo?
Omdat jij, toen ik zei "zal ik het anders maandag zelf even ophalen" zei LAAT MIJ MET RUST FEEKS.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162794997
Ja overdag gek.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_162795013
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:04 schreef Vanyel het volgende:
Ja overdag gek.
Ja ik ging ook al weer bijtijds weg. Maar als ik dat van die chili had geweten...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 19:44:53 #20
382129 crew  Donna
pi_162796150
Wegen bij de coach viel opzich nog mee. Hou idd wel enorm veel vocht vast. M`n vetpercentage daarentegen is in 13 dagen enorm gezakt. :9
pi_162796244
Pff die PhD laatste maanden zijn zo slecht voor mijn structuur. Ik ga nu pas naar huis en heb mega honger, maar wil wel eerst nog even lopen voor het eten. Gelukkig is dat maar kort en is mijn eten al klaar om opgewarmd te worden. Eigenlijk zat ik in de flow waar ik nog wel uren door had kunnen werken maar ik kreeg knallende koppijn en honger. -O-
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162796303
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff die PhD laatste maanden zijn zo slecht voor mijn structuur. Ik ga nu pas naar huis en heb mega honger, maar wil wel eerst nog even lopen voor het eten. Gelukkig is dat maar kort en is mijn eten al klaar om opgewarmd te worden. Eigenlijk zat ik in de flow waar ik nog wel uren door had kunnen werken maar ik kreeg knallende koppijn en honger. -O-
Wat doe je voor PhD??
pi_162796357
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wat doe je voor PhD??
Economie :)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162796401
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Economie :)
Ah ja.. daar weet ik precies niets vanaf :+ Bijna klaar toch??
pi_162796436
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah ja.. daar weet ik precies niets vanaf :+ Bijna klaar toch??
Ik hoop het.. per 1 sept een nieuwe baan iig, en ik hoop het eind juli in te leveren, hopen dat het dan ook goed genoeg is. Ben er erg klaar mee..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2016 @ 20:00:25 #26
43556 miss_dynastie
pi_162796705
Ik moest zojuist mijn legitimatiebewijs laten zien bij het halen van een fles champagne (was voor 50% in de aanbieding bij Hoogvliet en dat laat ik niet schieten :+). 'Dat moeten we vragen onder de 25'. Dank je, schat. Ik ben 31 :') O+
pi_162799054
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moest zojuist mijn legitimatiebewijs laten zien bij het halen van een fles champagne (was voor 50% in de aanbieding bij Hoogvliet en dat laat ik niet schieten :+). 'Dat moeten we vragen onder de 25'. Dank je, schat. Ik ben 31 :') O+
O+ wat lief!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162800251
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik hoop het.. per 1 sept een nieuwe baan iig, en ik hoop het eind juli in te leveren, hopen dat het dan ook goed genoeg is. Ben er erg klaar mee..
boks!

Vandaag ook langer op kantoor dan gepland. Hardlopen morgen maar, gelukkig wel een leuk evenementje waar ik aan kan sluiten na een lange conferentiedag O+
Ja doei.
pi_162801879
Ik ben aan het bedenken hoe ik met hardlopen wat kan organiseren om geld in te zamelen voor deze user die geld nodig heeft voor een stamcelbehandeling, aangezien hij MS heeft :(

LIF / Individual's strijd tegen MS

Er zijn al mensen die sportieve dingen gedaan hebben. Zoals deze meneer, die 350km hardgelopen heeft, 50km per dag in Dubai gedurende een week: http://www.thenational.ae(...)-to-help-sick-friend

En natuurlijk het verzoek of jullie ook een paar pinten bier overhebben voor deze FOK!ker.

/spam
Ja doei.
pi_162807347
Goedemorgen :W
Gisterenavond de training was warm en zwaar maar wel fijn :)

Lijstje voor vandaag :
O: groene smoothie
L: salade met tonijn
T: verse sinaasappelsap
D: twee harde broodjes met roomkaas en komkommer
S: Jillian
T: bites
  dinsdag 7 juni 2016 @ 07:31:02 #31
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162807425
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe ik met hardlopen wat kan organiseren om geld in te zamelen voor deze user die geld nodig heeft voor een stamcelbehandeling, aangezien hij MS heeft :(

LIF / Individual's strijd tegen MS

Er zijn al mensen die sportieve dingen gedaan hebben. Zoals deze meneer, die 350km hardgelopen heeft, 50km per dag in Dubai gedurende een week: http://www.thenational.ae(...)-to-help-sick-friend

En natuurlijk het verzoek of jullie ook een paar pinten bier overhebben voor deze FOK!ker.

/spam
Goed plan. Ik ga ook wat verzinnen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162807429
Wat gooi jij altijd in je groene smoothie Sarabi?

Ik heb vandaag een pers brunch, dus ik weet nog niet wat ik krijg. Ik ga zo wel vast iets kleins eten, en neem nog een smoothie mee omdat ik daarna tot 7 uur op school zit. Ik kan verder ook de kcal van m'n pulled pork niet echt uitrekenen. Hopelijk valt het mee, maar zonder broodje erbij kan het vast.

O: 2 luchtige crackers met een klein beetje pindakaas
L: Brunch met ???
T: Smoothie van rood fruit met banaan
D: Sla, lente ui en pulled pork
  dinsdag 7 juni 2016 @ 07:33:27 #33
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162807431
Om half zes al uit bed gepiept door de jongste hont. Dus ondertussen al een wandeling van 40 minuten met drie honden en 5k hardlopen erop zitten.

Nu douchen en dan voor t werk nog even wat te eten voor overdag bij de winkel halen. Hier is alles op.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162807441
Ik wil eigenlijk sporten maar ik krijg een bestelling om 'half 11' maar ze zijn vrij vaak vroeg. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 07:47:59 #35
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162807534
En gezakt naar 73.5. Nog maar een dikke kilo van de vakantie (en tbh, de 2 weken ervoor) kilo's over.

En met 26:29 een hele ruime minuut van mijn PR af gelopen.

[ Bericht 25% gewijzigd door MutedFaith op 07-06-2016 08:00:52 ]
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:04:51 #36
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_162807630
Beetje bijgelezen, maar niet alles. Vwb de andere diëten, ik kan ook vragen beantwoorden over halal, kosher, FODMAP-arm, glutenvrij, straight edge, vega, vegan en rauw, dus mocht er per ongeluk iemand binnenwaaien die zich nog niet heeft laten afschrikken door de melding dat je dik wordt van dikke mensen om je heen... :-p

Verder <3 Fitbit <3

Gisteren te veel gegeten want koekjes in huis gehaald voor een vergadering, dus ik heb er zelf ook een paar op. Een paar. *kuch*

En van het weekend zat ik in Parijs, dus niet gesport en wel een chocoladespeciaalzaak tegengekomen. ;-)

Vandaag maar weer wat strenger gaan doen en vanavond eindelijk weer BodyPump. Ik heb donderdag thuis nog gesport, en zondag na thuiskomst meteen een klein rondje hardgelopen (2x 500 m en rest wandelen) maar mijn laatste les was dinsdag. Een week niet naar de sportschool geweest dus omdat ik niet kon, dat is voor mij echt heel vreemd.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_162807651
straight edge.. is dat nu ook al een dieet dan? Ik ken het alleen als afschuwelijk brave levensstijl van mensen die er wel ruig uit willen zien :+ Maar anders dan geen alcohol ken ik niet bepaalde eetgewoontes daarbij.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:10:20 #38
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_162807655
Oh en ik las dus dat je Doppers weleens schoon moet maken? :D
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:13:32 #39
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_162807678
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:08 schreef Sunnythesun het volgende:
straight edge.. is dat nu ook al een dieet dan? Ik ken het alleen als afschuwelijk brave levensstijl van mensen die er wel ruig uit willen zien :+ Maar anders dan geen alcohol ken ik niet bepaalde eetgewoontes daarbij.
Geen alcohol en geen cafeïne en meestal ook vega/n. Maar sowieso vind ik geen alcohol al een behoorlijk streng dieet. ;)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_162807688
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:13 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Geen alcohol en geen cafeïne en meestal ook vega/n. Maar sowieso vind ik geen alcohol al een behoorlijk streng dieet. ;)
Geen sex (voor trouwen), geen drugs.. echt die mensen halen alle lol uit het leven :+ Grote teleurstelling vroeger voor mij als altowuppie. Leuke skate=jongen gespot, blijkt het een straight edger :X :r }:|
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:16:19 #41
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162807696
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 07:47 schreef MutedFaith het volgende:

En met 26:29 een hele ruime minuut van mijn PR af gelopen.
_O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:20:29 #42
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162807717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:10 schreef LadyOracle het volgende:
Oh en ik las dus dat je Doppers weleens schoon moet maken? :D
Ik doe er soberzo alleen water in. Als ik van kantoor thuis kom even omspoelen en op t aanrecht laten drogen tot de volgende ochtend.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:21:45 #43
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162807720
Hier gisteren tegen een vermoedelijke blessure aangelopen, vooralsnog alleen last van bij hardlopen dus dat skip ik de komende weken even.

Niet dat ik het ook vaak genoeg doe trouwens :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:25:08 #44
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162807738
Blessures zijn kut.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:31:32 #45
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162807766
Dit zou zo ongeveer mijn eerste zijn, ik heb 1x eerder dezelfde pijn gehad maar dit was na een weekje rustig aan doen weer weg.

Nu heb ik vorige week maandag hardgelopen (want wou de 5k in 25 minuten lopen, en hoofd+lichaam zeiden nee) en misschien iets te gek gedaan en vermoed ik dat het daarvan komt. Hoop dat dit ook snel herstelt, in de tussentijd voornamelijk maar roeien voor cardio.

Leuke uitdaging misschien voor jou misschien?; 2800m in 12 minuten. Toelatingseis voor de Commando's. :)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:32:16 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_162807772
Je maakt de dopper voornamelijk schoon vanwege de bacteriën op het mondstuk. Maar er komen natuurlijk ook altijd wat bacteriën in het flesje, dus af en toe even goed uitsoppen kan geen kwaad ;)
disclaimer
pi_162807778
Je kunt ook zonder hardlopen besluiten geen ondergoed aan te doen.
Ja doei.
pi_162807813
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:31 schreef Rauw. het volgende:

Leuke uitdaging misschien voor jou misschien?; 2800m in 12 minuten. Toelatingseis voor de Commando's. :)
Ik heb iemand een beetje geholpen met voorbereiden daarvoor, maar het is niet zo alsof je één keer die 2800m moet lopen he.. Dat hele toelatingsweekend bestaat uit 3 dagen waarin je allerlei testen moet doen en opdrachten, weinig slapen etc, en ergens in die 3 dagen, je weet niet wanneer, moet je die fysieke testen doen. Naast dat hardlopen is het ook nog zwemmen, opdrukken/optrekken en nog meer dingen. Dus als je het zeker weten wilt halen moet je eigenlijk wel 3000-3100 meter kunnen lopen in die 1200m als je fit bent, want heel fit zul je dan waarschijnlijk niet meer zijn :P

Maar ik zou het beginnende hardlopers aanraden niet teveel te focussen op het verhogen van de snelheid, dat gebeurt vanzelf sowieso al, maar als je sneller beter wilt worden dan je lichaam aangeeft krijg je juist blessures. Trainingen zijn ook eigenlijk niet voor het verbeteren van PRs, dat moet je eens in de zoveel tijd proberen tijdens een wedstrijd of zo. Als je geen wedstrijden loopt, ook prima, maar kies dan bijvoorbeeld eens in de 2 weken een training uit die je als tempoloop doet en waar je voor de snelheid mag gaan, en de rest van de trainingen met de rem erop.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:37:00 #49
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162807820
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:31 schreef Rauw. het volgende:
Dit zou zo ongeveer mijn eerste zijn, ik heb 1x eerder dezelfde pijn gehad maar dit was na een weekje rustig aan doen weer weg.

Nu heb ik vorige week maandag hardgelopen (want wou de 5k in 25 minuten lopen, en hoofd+lichaam zeiden nee) en misschien iets te gek gedaan en vermoed ik dat het daarvan komt. Hoop dat dit ook snel herstelt, in de tussentijd voornamelijk maar roeien voor cardio.

Leuke uitdaging misschien voor jou misschien?; 2800m in 12 minuten. Toelatingseis voor de Commando's. :)
Coopertest wil ik sowieso in augustus gaan trainen, want die moet ik begin september waarschijnlijk lopen op ons jaarlijkse scheidsrechtersweekend.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:47:33 #50
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162807948
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb iemand een beetje geholpen met voorbereiden daarvoor, maar het is niet zo alsof je één keer die 2800m moet lopen he.. Dat hele toelatingsweekend bestaat uit 3 dagen waarin je allerlei testen moet doen en opdrachten, weinig slapen etc, en ergens in die 3 dagen, je weet niet wanneer, moet je die fysieke testen doen. Naast dat hardlopen is het ook nog zwemmen, opdrukken/optrekken en nog meer dingen. Dus als je het zeker weten wilt halen moet je eigenlijk wel 3000-3100 meter kunnen lopen in die 1200m als je fit bent, want heel fit zul je dan waarschijnlijk niet meer zijn :P

Maar ik zou het beginnende hardlopers aanraden niet teveel te focussen op het verhogen van de snelheid, dat gebeurt vanzelf sowieso al, maar als je sneller beter wilt worden dan je lichaam aangeeft krijg je juist blessures. Trainingen zijn ook eigenlijk niet voor het verbeteren van PRs, dat moet je eens in de zoveel tijd proberen tijdens een wedstrijd of zo. Als je geen wedstrijden loopt, ook prima, maar kies dan bijvoorbeeld eens in de 2 weken een training uit die je als tempoloop doet en waar je voor de snelheid mag gaan, en de rest van de trainingen met de rem erop.
Ik weet het, maar zijn leuke dingen om als gewone burger toch eens te doen.
Om het zeker te halen bij de commando's moet je ook vooral je recovery op de rit hebben volgens mij, dus veel HIIT.

Ik loop geen wedstrijden en ben ook niet van plan dat te gaan doen, zou mijzelf niet eens een echte hardloper noemen, dat is gelijk m'n grootste probleem. Dat ik gewoonweg niet genoeg hardlopen train en dan toch te hard ga lopen omdat ik vind dat ik sneller moet zijn.

Met krachttraining heb ik dat veel minder, daar besef ik altijd helemaal dat er trainmomenten zijn en prestatiemomenten, ik moet dat alleen eens bij m'n hardlopen implementeren :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 7 juni 2016 @ 09:18:47 #51
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162808385
Lijstje:

S: 5k lopen
O: 450gr Optimel griekse stijl framboos
T: 500 gr kersen
L: +/- 450 gr Sla, komkommer, tomaat, gekookt ei, rode kidneybonen, mosterd-honingdressing
T: Een komkommer (370gr)
D: HF Caserecce met warmgerookte zalmsnippers en citroentijm
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:10:21 #52
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_162809181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:10 schreef LadyOracle het volgende:
Oh en ik las dus dat je Doppers weleens schoon moet maken? :D
Ze kunnen in de vaatwasser *)
pi_162809493
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 07:32 schreef Myraela het volgende:
Wat gooi jij altijd in je groene smoothie Sarabi?


Meestal spinazie, banaan en kokoswater. + beetje lijnzaad.
Maar ligt er ook maar net aan welke groente/fruit ik in huis heb.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:43:25 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_162809831
Lijstje van vandaag:

O: 2 bth duo
S: 30 minute zwemmen
t: crackers
L: soep + Salade
t: BWL + Fruit
D: griekse salade met feta :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 10:48:02 #55
43556 miss_dynastie
pi_162809953
Weinig spannend lijstje vandaag :P

O: 3 crackers filet americain
L: salade met sla :+, tonijn en ei
D: vriezermaaltje (pastasaus of visstoof) of biefstukwok, afhankelijk van hoeveel tijd ik overhoud vanmiddag
T: paar waterijsjes van 39 kcal per stuk
pi_162810011
O: tosti met 30+kaas, ham en ketchup
T: kwart komkommer
L: 150 gram varkenshaassate met schepje satesaus
T: Kikkererwten wrap, ofzo?
D: Gemarineerde kip met tabbouleh.
T: 150 gram abrikozen, 1 ananas. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:52:17 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_162810032
nu heb ik trek in een tosti :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_162810071
Eet een tosti dan. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:59:14 #59
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162810193
Oh God. Nu wil ik weer Tabouleh maken voor de rest van de lunches deze week. Straks maar even langs le supermarkt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:00:01 #60
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162810211
En ik mag van mijn vrouw geen tostis meer maken voor ik naar mn werk ga, want dan ruikt t hele huis naar warme tosti en kan zij niet meer verder slapen van de honger. :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162810214
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:59 schreef MutedFaith het volgende:
Oh God. Nu wil ik weer Tabouleh maken voor de rest van de lunches deze week. Straks maar even langs le supermarkt.
:D

Ik heb m gv gemaakt, dus met bloemkool ipv een graan. Is best te nassen. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 11:00:53 #62
43556 miss_dynastie
pi_162810232
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:00 schreef MutedFaith het volgende:
En ik mag van mijn vrouw geen tostis meer maken voor ik naar mn werk ga, want dan ruikt t hele huis naar warme tosti en kan zij niet meer verder slapen van de honger. :')
Vraag of je haar om kan kopen met een tosti en koffie op bed :+
pi_162812100
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:00 schreef MutedFaith het volgende:
En ik mag van mijn vrouw geen tostis meer maken voor ik naar mn werk ga, want dan ruikt t hele huis naar warme tosti en kan zij niet meer verder slapen van de honger. :')
Als we op jouw verhalen moeten afgaan is je vrouw echt een gezellig typetje :P je kon toch ook niet ontbijten als zij nog sliep omdat het openen van keukenkastjes dan teveel lawaai maakte? Niet meer kunnen slapen van de honger lijkt mij s ochtends een goede reden om eruit te gaan, zeker als er tostis gebakken worden :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:51:14 #64
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162812683
Ja, ik kan in t weekend niet ontbijten als zij nog slaapt omdat ze daar wakker van wordt.

Deze zomer gaan we de slaapkamer naar boven verhuizen, die ligt nu 2 kamers van de keuken af. Dan zal t wel opgelost zijn.

Verder is ze wel leuk hoor. Alleen niet als ze wil slapen en ik haar wakker hou. xD
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162814260
Heerlijk allemaal kleine hapjes als lunch, maar geen idee hoe ik daar de kcal van ga berekenen. 😅
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:49:18 #66
47102 Elvi
miemkwien
pi_162814341
Een niet-zwarte yogalegging in maat 48 is gewoon niet te vinden in Nederland. Ik word er gek van. Het enige wat ik kan vinden zijn hardloopbroeken met een rits op de kont en dat ligt niet lekker :')

Op instagram zie ik allemaal dikke yogi's met supertoffe leggings en ik kan niks vinden. Help a fattie out :(
pi_162814560
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:49 schreef Elvi het volgende:
Een niet-zwarte yogalegging in maat 48 is gewoon niet te vinden in Nederland. Ik word er gek van. Het enige wat ik kan vinden zijn hardloopbroeken met een rits op de kont en dat ligt niet lekker :')

Op instagram zie ik allemaal dikke yogi's met supertoffe leggings en ik kan niks vinden. Help a fattie out :(
Misschien hun een priveberichtje sturen? :)
pi_162814581
De TT slaat trouwens wel echt op mij....net om 1 uur pas mijn ontbijt op, gewoon geen trek.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:00:03 #69
47102 Elvi
miemkwien
pi_162814673
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien hun een priveberichtje sturen? :)
Heb ik al gedaan, met de vraag of ze van plan zijn plussize leggings in de collectie op te nemen en zo nee; of ze voor mij iets rechtstreeks bij de fabrikant kunnen bestellen.
Maar plussize in yoga-land is maat 44 :') en dat loopt volgens hen niet. Het is dat ik niet weet hoe ik zoiets moet opstarten, anders had ik zelf wel een winkel gestart in plussize yogakleding :') Zo gefrustreerd raak ik hiervan. Ben al een maand bezig en mn huidige legging wordt steeds dunner, Straks scheur ik eruit ;(
pi_162814738
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:00 schreef Elvi het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, met de vraag of ze van plan zijn plussize leggings in de collectie op te nemen en zo nee; of ze voor mij iets rechtstreeks bij de fabrikant kunnen bestellen.
Maar plussize in yoga-land is maat 44 :') en dat loopt volgens hen niet. Het is dat ik niet weet hoe ik zoiets moet opstarten, anders had ik zelf wel een winkel gestart in plussize yogakleding :') Zo gefrustreerd raak ik hiervan. Ben al een maand bezig en mn huidige legging wordt steeds dunner, Straks scheur ik eruit ;(
Ik bedoelde de yogi's een berichtje sturen :) kennelijk bestaan ze dus wel. Maar moet je ze misschien uit het buitenland bestellen.
pi_162814907
Ik zou gewoon een zwarte bestellen met een leuker topje. Maar ik snap sowieso niets van alle drukke leggings.
pi_162818332
Conferentie met een chocolade overkill. Omg, wat een lekker uitziende dingen elke break ;(

Allemaal weerstaan. Like a boss. 8-)
Ja doei.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:20:43 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_162818379
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Conferentie met een chocolade overkill. Omg, wat een lekker uitziende dingen elke break ;(

Allemaal weerstaan. Like a boss. 8-)
ik vind dat echt zo knap dude.
Ik kan dat echt niet. Nooit. ;(
disclaimer
pi_162818395
Ik moet mezelf met deze temperaturen echt dwingen om IETS te eten! Tegen tweeën at ik met lange tanden mijn eerste maaltje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:22:16 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_162818414
Maar vanavond eet ik lekker chili con carne :9~!

En net een pakje TUC want 16:00 :')
ik haat 16:00 :(
disclaimer
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:23:57 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_162818453
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet mezelf met deze temperaturen echt dwingen om IETS te eten! Tegen tweeën at ik met lange tanden mijn eerste maaltje.
ik blijf dat fascinerend vinden, echt.
Er moet heeeeeel veel gebeuren wil ik geen eetlust hebben.
Optie 1 is: ik heb al zo ranzig veel gegeten dat ik als een mr. Creosote aan tafel zit.
Optie 2: ik lig te bevallen.

Voor de rest kan / wil ik eigenlijk altijd wel eten :')
disclaimer
pi_162818540
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind dat echt zo knap dude.
Ik kan dat echt niet. Nooit. ;(
ik ben ook best trots. 8-) ookal lukt het me meestal wel als ik heb besloten dingen af te slaan.
Ja doei.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:29:55 #78
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_162818583
Mr. Creosote. O+

En altijd wel kunnen eten, check. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:00:15 #79
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162819369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik blijf dat fascinerend vinden, echt.
Er moet heeeeeel veel gebeuren wil ik geen eetlust hebben.
Optie 1 is: ik heb al zo ranzig veel gegeten dat ik als een mr. Creosote aan tafel zit.
Optie 2: ik lig te bevallen.

Voor de rest kan / wil ik eigenlijk altijd wel eten :')
+1

Behalve dat van t bevallen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162821822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:20 schreef Stormqueen het volgende:

ik vind dat echt zo knap dude.
Ik kan dat echt niet. Nooit. ;(
Ik wil dat niet eens :X Ik probeer aan te houden dat mijn eten op de meeste dagen goed moet zijn en op bijzondere dagen let ik gewoon een stuk minder op. Al zou ik dan 1 dingetje van van alles proberen en niet zoals vroeger door blijven eten van alles.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162821869
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:00 schreef Elvi het volgende:

Heb ik al gedaan, met de vraag of ze van plan zijn plussize leggings in de collectie op te nemen en zo nee; of ze voor mij iets rechtstreeks bij de fabrikant kunnen bestellen.
Maar plussize in yoga-land is maat 44 :') en dat loopt volgens hen niet. Het is dat ik niet weet hoe ik zoiets moet opstarten, anders had ik zelf wel een winkel gestart in plussize yogakleding :') Zo gefrustreerd raak ik hiervan. Ben al een maand bezig en mn huidige legging wordt steeds dunner, Straks scheur ik eruit ;(
Het loopt niet omdat ze het niet verkopen :') :') Ik ken genoeg te dikke mensen die klagen dat er geen leuke sportkleren zijn in grotere maten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 juni 2016 @ 19:35:42 #82
47102 Elvi
miemkwien
pi_162823078
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het loopt niet omdat ze het niet verkopen :') :') Ik ken genoeg te dikke mensen die klagen dat er geen leuke sportkleren zijn in grotere maten.
Nou precies dat... dan ga je naar een sportzaak en dan hebben ze je maat niet "het verkoopt niet" nee omdat we weten dat je het niet hebt komen we niet :') Mn huidige sportlegging heb ik ook bij de Kruidvat moeten kopen.

Ik voel me altijd al zo zelfbewust als ik sport, dan wil ik me wel zelfverzekerd voelen door er toch nog goed uit te zien. En dan hoort een blije legging/broek/shirt er gewoon bij :P Plus dat het van stretch moet zijn omdat ik anders uit de naden scheur als ik een moeilijke pose doe. Ik heb een eisenlijstje en dat hoort niet als je dik bent heb ik het idee.

Oh well, net nadat ik hier mn bericht plaatste kreeg ik een mail van een webshop; ze vond het inderdaad vervelend dat er niks in mn maat was en ze was bezig met haar eigen lijn. Of ik mn maten wilde opnemen en dan kan zij kijken of ze iets voor me kan doen :D Dus wie weet zijn er straks wél leuke kleren te koop *O*
pi_162823446
Niet geschoten is altijd mis, Evi ^O^ Dus wie weet.

Ik heb 1 fijne sportbroek die goed zit, want met mijn enorm dikke bovenbenen is het gewoon moeilijk iets prettigs te vinden. En er moet een koordje in zitten om aan te trekken bij mijn taille, want die is niet zo dik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162823574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik blijf dat fascinerend vinden, echt.
Er moet heeeeeel veel gebeuren wil ik geen eetlust hebben.
Optie 1 is: ik heb al zo ranzig veel gegeten dat ik als een mr. Creosote aan tafel zit.
Optie 2: ik lig te bevallen.

Voor de rest kan / wil ik eigenlijk altijd wel eten :')
Oh man ik lag al honderd uur te bevallen en na mijn ruggenprik kreeg ik zoooo'n frikandel (en friet) speciaal craving en toen mocht het niet want ze waren bang dat ik ging kotsen.
Kreeg ik zo'n bouillonnetje uit een zakje :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 19:54:25 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_162823606
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh man ik lag al honderd uur te bevallen en na mijn ruggenprik kreeg ik zoooo'n frikandel (en friet) speciaal craving en toen mocht het niet want ze waren bang dat ik ging kotsen.
Kreeg ik zo'n bouillonnetje uit een zakje :'(
ja na je ruggenprik! Dan zou ik ook wel aan de friet zijn gegaan :9 :') O+
disclaimer
pi_162823636
Maar het mocht niet :(
Ik heb er nog steeds een trauma vvan, t kind is al maanden 5m
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 20:03:13 #87
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_162823829
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou precies dat... dan ga je naar een sportzaak en dan hebben ze je maat niet "het verkoopt niet" nee omdat we weten dat je het niet hebt komen we niet :') Mn huidige sportlegging heb ik ook bij de Kruidvat moeten kopen.

Ik voel me altijd al zo zelfbewust als ik sport, dan wil ik me wel zelfverzekerd voelen door er toch nog goed uit te zien. En dan hoort een blije legging/broek/shirt er gewoon bij :P Plus dat het van stretch moet zijn omdat ik anders uit de naden scheur als ik een moeilijke pose doe. Ik heb een eisenlijstje en dat hoort niet als je dik bent heb ik het idee.

Oh well, net nadat ik hier mn bericht plaatste kreeg ik een mail van een webshop; ze vond het inderdaad vervelend dat er niks in mn maat was en ze was bezig met haar eigen lijn. Of ik mn maten wilde opnemen en dan kan zij kijken of ze iets voor me kan doen :D Dus wie weet zijn er straks wél leuke kleren te koop *O*
En die van ms mode? Zijn wel ook donker http://www.msmode.nl/damesmode/active-wear ik heb de lange variant, ik vind het een fijne broek ook met koordje in de taille.
pi_162824015
Ik draag tegenwoordig sportleggings :@

Zit fijn mense! Fijn!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 7 juni 2016 @ 20:18:49 #89
47102 Elvi
miemkwien
pi_162824311
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:03 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

En die van ms mode? Zijn wel ook donker http://www.msmode.nl/damesmode/active-wear ik heb de lange variant, ik vind het een fijne broek ook met koordje in de taille.
Nooit geweten dat ze sportkleding hadden... Bedankt voor de tip, ik heb nu de korte legging daar bestelt :P Ik heb er toch gewoon 1 nodig nu.
pi_162825130
Nou, mijn dagje wordt onverwacht goed qua calorieen, ik heb zo'n enorme buikkramp dat er niks ingaat qua D..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162826367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik draag tegenwoordig sportleggings :@

Zit fijn mense! Fijn!
Tijdens het sporten hoop ik?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_162826380
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Tijdens het sporten hoop ik?
All day, Every day!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162826395
O fijn! 50% korting op dental care in Turkije *O*

Want dikkies eten veel suiker *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 21:30:14 #94
382129 crew  Donna
pi_162826678
Op de fiets naar het werk, lopend naar de sport en toen een uur circuittraining. Ik heb nog niet zoveel bewogen dit jaar.

Oh en stenen gesjouwd. De verbouwing is eindelijk begonnen. :Y
pi_162827033
Dag meiden, ik ga weer een poging doen mee te doen :@
Het 3x per week sporten lukt me aardig, diëten minder (ål eet ik aardig gezond).

Vandaag vrije dag, dus anders dan normaal.

O: dubbele boterham pindakaas
B: les Bodybalance
T Yakult vezels
L 3 sneetjes brood waarvan 1 met soort avjar en 2 met feta achting spulletje, salade met tomaat, komkommer, sla, avocado, mango en ham, wat druiven, olijven, paar glaasjes ijsthee gemaakt van siroop met bruisend water
T Koreaans rundvlees met rijstnoedels en gemarineerde rettich in sla-pakketjes (dat koppelteken bevordert de leesbaarheid)
B Evy les 22: 2x15 minuten

Geen alcohol ondanks met vriendinnen in het park lunchen :)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 juni 2016 @ 21:42:32 #96
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162827099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Niet geschoten is altijd mis, Evi ^O^ Dus wie weet.

Ik heb 1 fijne sportbroek die goed zit, want met mijn enorm dikke bovenbenen is het gewoon moeilijk iets prettigs te vinden. En er moet een koordje in zitten om aan te trekken bij mijn taille, want die is niet zo dik.
maar jij bent toch heul niet dik?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_162827254
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Niet geschoten is altijd mis, Evi ^O^ Dus wie weet.

Ik heb 1 fijne sportbroek die goed zit, want met mijn enorm dikke bovenbenen is het gewoon moeilijk iets prettigs te vinden. En er moet een koordje in zitten om aan te trekken bij mijn taille, want die is niet zo dik.
Ook als je buik (of taille) wel dik is, is een trekkoord fijn. In de sportbroekjes waar ze niet in zitten, maak ik ze er zelf in (want ik koop ze bij Lidl :@ )
pi_162827717
Interessant: op de Beeb (2) nu een programma over de genetica achter overgewicht.
pi_162831466
Ja, daar zapten we langs toen we onze afhaal grillvlees schotel openmaakten :') dus doorgezapt. :@ heb er superweinig van op, vooral kip genomen (zit ook doner in) en slalade en champignons, maar zat zo vol. Er is meer dan de helft van de schotel (bedoeld voor 1 keer eten voor 2 personen) over :') dus morgen nog wat, met couscous.

Wel lekker hardgelopen. O+ en de foto was niet eens heel oncharmant op mijn bolle rode kop na :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_162833749
O: groene smoothie
S: Jillian
L: salade met tonijn
D: avocadosoep
S: 1,5uur danstraining
T: Bites

Nog steeds weinig trek.
  Redactie Sport woensdag 8 juni 2016 @ 07:44:31 #101
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162833910
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, daar zapten we langs toen we onze afhaal grillvlees schotel openmaakten :') dus doorgezapt. :@ heb er superweinig van op, vooral kip genomen (zit ook doner in) en slalade en champignons, maar zat zo vol. Er is meer dan de helft van de schotel (bedoeld voor 1 keer eten voor 2 personen) over :') dus morgen nog wat, met couscous.

Wel lekker hardgelopen. O+ en de foto was niet eens heel oncharmant op mijn bolle rode kop na :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, ik zie echt verschil met eerdere hardloopfoto's :o _O_ mooi hoor!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 8 juni 2016 @ 07:46:04 #102
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162833918
O: Optimel griekse stijl framboos
T: 3 Abrikozen
L: Tabouleh
T: Peanutbutter-oats squares
T: Halve komkommer
D: HF Visschnitzel met radijs, aardappelen en cherrytomaten
T: Grapefruit
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 8 juni 2016 @ 07:46:41 #103
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162833926
De gecaterde lunch gisteren viel reuze mee. Vandaag ook een prima lijstje :)

O: 4 maïsboterhammen met aardbeien (eerste van het brood, kleintjes dus), 2 tl's suiker.
T: twee time-out koekjes.
T2: appel.
L: 4 maïsboterhammen met oude kaas ofzo. Beleg moet ik nog even kopen.
T: goede vraag.... Even iets bedenken. Nog een stuk fruit of een blokje chocolade of een waterijsje.
D: spinazie, couscous, spekjes, appel, dressing, zongedroogde tomaatjes, zilveruitjes enz.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162833933
Ja? Ik zie het niet! :D
Ja doei.
pi_162833948
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ja? Ik zie het niet! :D
Ik wel.
pi_162833949
Vandaag twee tentamens, daarna de trap op in Rotterdam en dan werken tot half elf vanavond. Gelukkig kan ik morgen even uitslapen, want ik ben best een beetje kapot. Vanochtend wel een halve kilo kwijt, dus we beginnen de dag positief. *O*

Lijstje:
O: Banaan met pindakaas
L: Dubbele boterham met ham en sla
T: Snoeptomaatjes
D: Roti zonder roti

Dan zit ik op 1200 kcal, dus er kan nog wel wat bij, maar ik weet nog niet wat. Vanavond komen de boodschapjes binnen, daar zit wel watermeloen bij. :9 Dus misschien dat. :9
pi_162834015
Goeie foto Mo ^O^
pi_162834138
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:42 schreef Sjeen het volgende:

maar jij bent toch heul niet dik?
Ik heb echt olifantspoten hoor! En dan een taille onder 80 cm, echt geweeldige combi voor broeken kopen :{

Ik ging gisteravond om 7 uur even op de bank liggen voor een dutje voor ik naar de sportschool zou gaan. Inmiddels zijn we 13 uur later en ben net wakker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162834163
Moblo, tijdens het wandelen gisteren merkte vriendlief op dat mensen die hardlopen er allemaal miserabel en ongelukkig uitzien. Ik zei direct dat ik echt heel gelukkig werd van hardlopen en er ook blij bij keek. Hij vond me de uitzondering. Maar dat ben ik heul niet! Jij kijkt ook altijd gelukkig en blij bij het hardlopen O+ Goede foto. Lekker slank ook!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162834186
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Moblo, tijdens het wandelen gisteren merkte vriendlief op dat mensen die hardlopen er allemaal miserabel en ongelukkig uitzien. Ik zei direct dat ik echt heel gelukkig werd van hardlopen en er ook blij bij keek. Hij vond me de uitzondering. Maar dat ben ik heul niet! Jij kijkt ook altijd gelukkig en blij bij het hardlopen O+ Goede foto. Lekker slank ook!
Echt? Vind hij dat?? Hier kijken mensen de mensen die ik voorbij zie komen over het algemeen vrij neutraal, tevreden tot blij volgens mij. :D
Ik kijk vooral geconcentreerd geloof ik.. :+
pi_162834225
Ik zie wel eens een enkeling doodongelukkig kijken, maar het gros kijkt toch vrij relaxed tot blij. En dan die mensen die hele gesprekken voeren tijdens het rennen... :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162834246
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie wel eens een enkeling doodongelukkig kijken, maar het gros kijkt toch vrij relaxed tot blij. En dan die mensen die hele gesprekken voeren tijdens het rennen... :o
Daar begrijp ik echt niets van :D Ze zeggen ook dat je zo moet lopen (qua tempo) dat je nog kunt praten, maar dat zou voor mij betekenen dat ik nooit tot rennen kom :') Ik kan al van een gewone trap te veel buiten adem raken :+
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:45:55 #113
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162834363
Erbij praten lukt me misschien de eerste kilometer nog, maar daarna zou 't mijn hele ademhaling ondersteboven gooien. :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162834412
Heerlijk, ouwehoeren tijdens het lopen.

En ik zie geen verschil, dus dank! Ik zie alleen een intens non-flatteus club shirt en een bezweet rood bol hoofd, maar het was wel weer gezellig, al ging het lopen kut in die warmte. Gut, wat was het benauwd! Personal Worst time, maaarrrrr /care.
Ja doei.
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 08:51:30 #115
382129 crew  Donna
pi_162834433
Ik ga vanavond ook eens een hardloop poging doen. Kan op ons erf mooie rondjes maken, dus niemand die me ziet. :D
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 juni 2016 @ 08:53:12 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162834455
Nice pic MoBlo, je ziet er gelukkig en goed uit :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb echt olifantspoten hoor! En dan een taille onder 80 cm, echt geweeldige combi voor broeken kopen :{

Ik ging gisteravond om 7 uur even op de bank liggen voor een dutje voor ik naar de sportschool zou gaan. Inmiddels zijn we 13 uur later en ben net wakker.
wel uitgeslapen?

Ow op die manier... Dat je taille en bovenbeen minder dan 10cm schelen in omtrek. Ja, die ken ik -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:53:29 #117
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162834458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Moblo, tijdens het wandelen gisteren merkte vriendlief op dat mensen die hardlopen er allemaal miserabel en ongelukkig uitzien. Ik zei direct dat ik echt heel gelukkig werd van hardlopen en er ook blij bij keek. Hij vond me de uitzondering. Maar dat ben ik heul niet! Jij kijkt ook altijd gelukkig en blij bij het hardlopen O+ Goede foto. Lekker slank ook!
Ik lach altijd even vriendelijk naar mensen die ik tegen kom, en als het enigszins mogelijk is groet ik nog. _O-

De rest van de tijd kijk ik denk ik eerder woest dan miserabel :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:53:49 #118
47102 Elvi
miemkwien
pi_162834463
Roti zonder roti is eigenlijk wel een goed idee :9
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:56:31 #119
217702 Lonaa
Honger!
pi_162834494
Moblo! Wat een goede foto!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162834542
Ik denk ook dat de meeste hardlopers gewoon in zichzelf gekeerd geconcentreerd lopen :Y
We zijn alleen nog niet zo lang geleden bij een massale wedstrijd wezen kijken (mijn vader, 68 jaar liep mee) en het merendeel keek idd wel miserabel :+

Sjeen: nog steeds moe :? maar misschien gewoon te lang geslapen. En ik denk dat er meisjes zijn met een taille kleiner dan mijn bovenbenen ja :X Gelukkig zie je daar in rokjes en jurkjes helemaal niets van. Ideaal spul O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:03:51 #121
217702 Lonaa
Honger!
pi_162834580
Hey Isa, bovenbenenboks.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:08:29 #122
217702 Lonaa
Honger!
pi_162834648
88.5 op de weegschaal. Leuk nieuw startpunt om maar weer eens m best te gaan doen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162834693
Oh, ik kijk ook niet 100% van de route zo hoor :D maar als ik marshals, met andere lopers praat/loop, een mooi stukje trail overhops, of de finish zie, dan kan ik 't niet laten. Genoeg momenten dat ik serieus en compleet uitgeblust kijk hoor! _O-
Ja doei.
pi_162834706
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:08 schreef Lonaa het volgende:
88.5 op de weegschaal. Leuk nieuw startpunt om maar weer eens m best te gaan doen.
*O* gaat weer de goede kant op dus.

En ik zie net in mijn bijgehouden tabel dat mijn bovenbenen idd ooit dikker waren dan mijn taille nu. omfg :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162834707
Moob, echt wel verbetering te zien hoor!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:13:10 #126
217702 Lonaa
Honger!
pi_162834716
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* gaat weer de goede kant op dus.

En ik zie net in mijn bijgehouden tabel dat mijn bovenbenen idd ooit dikker waren dan mijn taille nu. omfg :')
Woah. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162834718
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:13 schreef Lonaa het volgende:

Woah. :')
Ik ben er zelf ook een beetje van ondersteboven :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:14:57 #128
217702 Lonaa
Honger!
pi_162834740
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben er zelf ook een beetje van ondersteboven :X
Mja, snap ik. Ik heb die gegevens gelukkig niet, maar het zou me niet verbazen. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162834747
Niet gek dat ik altijd behoorlijk sacherijnig werd van het kopen van broeken. Ik heb zelfs een maat 52 liggen. Niet omdat ik dat van boven nodig had, maar omdat een kleinere maat niet over mijn bovenbenen en heupen kon. Maar ze waren dus wel standaard veel te groot van boven: daar kon nog wel een Isa bij :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162834779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moob, echt wel verbetering te zien hoor!
Ja, ik heb wel een beetje moobs ;(
Ja doei.
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:17:35 #131
217702 Lonaa
Honger!
pi_162834789
Ik heb/had dat ook altijd hoor. Flinke benen, heupen en kont, mini taille :') (in vergelijking dan he, mini)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162834791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Niet gek dat ik altijd behoorlijk sacherijnig werd van het kopen van broeken. Ik heb zelfs een maat 52 liggen. Niet omdat ik dat van boven nodig had, maar omdat een kleinere maat niet over mijn bovenbenen en heupen kon. Maar ze waren dus wel standaard veel te groot van boven: daar kon nog wel een Isa bij :'(
*herkenbaar*

Niet het maat 52 gebeuren, maar bovenbenen zijn een hel :r
Ja doei.
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 09:17:53 #133
382129 crew  Donna
pi_162834797
Mijn bovenbenen waren ook dikker dan mijn taille nu, maar mijn taille is altijd vrij smal gelukkig. En bovenbenen zijn hell idd. Heb nog maar weinig broeken ooit gepast die 'boven' ook normaal zaten.
pi_162834828
Ik kwam gisteren een kamikzefoto van vroeger tegen. Ik schrok :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 juni 2016 @ 09:22:22 #135
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162834865
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mja, snap ik. Ik heb die gegevens gelukkig niet, maar het zou me niet verbazen. :@
ik weet het wel zeker, ook zonder gegevens :X
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_162834872
Waarom is er geen markt voor vrouwen met dikke bovenbenen en smalle taille!! :o Waarom willen kledingmakers niet verkopen :{ Oh wacht, we kopen toch wel: die veel te grote broeken die dan eindelijk ook over je bovenbenen kunnen..
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:22:40 #137
217702 Lonaa
Honger!
pi_162834873
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik weet het wel zeker, ook zonder gegevens :X
Ik wil het vooral niet toegeven aan mezelf :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162834887
Heb nu wel een size 10 spijkerbroek die met stretch om m'n bovenbenen past, maar zelfs dat is eigenlijk om m'n taille nog behelpen met een riem, anders zakt 'ie af ;(
Ja doei.
pi_162834895
#firstworldproblems
Ja doei.
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 09:26:10 #140
382129 crew  Donna
pi_162834923
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Heb nu wel een size 10 spijkerbroek die met stretch om m'n bovenbenen past, maar zelfs dat is eigenlijk om m'n taille nog behelpen met een riem, anders zakt 'ie af ;(
Ik baal soms wel als ik slanke dames zie lopen in leuke jeans, zonder riem, ZONDER RIEM en ze zitten niet in hun onderbroek als ze gaan zitten. Dat heb ik dus altijd wel, zo`n hele openstaande flap dan. }:|
pi_162835034
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:26 schreef DonnaRush het volgende:

Ik baal soms wel als ik slanke dames zie lopen in leuke jeans, zonder riem, ZONDER RIEM en ze zitten niet in hun onderbroek als ze gaan zitten. Dat heb ik dus altijd wel, zo`n hele openstaande flap dan. }:|
En bijna al mijn riemen zijn ook veel te groot inmiddels :'( :'(

:D

Wat me er aan herinnert dat ik riemen niet gaan kopen vandaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162835093
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:26 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik baal soms wel als ik slanke dames zie lopen in leuke jeans, zonder riem, ZONDER RIEM en ze zitten niet in hun onderbroek als ze gaan zitten. Dat heb ik dus altijd wel, zo`n hele openstaande flap dan. }:|
Helpt een broek met een beetje stretch niet dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:37:21 #143
217702 Lonaa
Honger!
pi_162835102
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Helpt een broek met een beetje stretch niet dan?
Beetje, maar dan staat ie aan de achterkant nog steeds open. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 09:38:32 #144
382129 crew  Donna
pi_162835122
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Helpt een broek met een beetje stretch niet dan?
Nu ik afgevallen ben kan ik sommige broeken met veel stretch wel zonder riem dragen, maar de meeste niet nee. De broeken passen dan om de bovenbenen goed, maar in de taille echt VEEL te ruim waardoor de achterkant alsnog open staat. M`n moeder neemt ze ook nog wel eens in bij de broeksband zodat ik er fatsoenlijk een riem om kan dragen, anders frummelt die band zo onder de riem vandaan. DRAMA.

Maar het wordt beter. :Y
pi_162835128
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Beetje, maar dan staat ie aan de achterkant nog steeds open. :Y
Hmm tja. Met jeans is het toch vaak lang zoeken tot je de perfecte pasvorm hebt gevonden, met elk soort lichaam. En dan is dat je alltime lievelingsbroek die je helemaal afdraagt en begint de zoektocht weer opnieuw :P

Ik heb trouwens wel onlangs een jeans gekocht bij Mango geloof ik, met pushup billen, geniaal 8-) Met die broeken die wat hoger zitten krijg je anders van die platte billen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 09:41:13 #146
382129 crew  Donna
pi_162835166
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm tja. Met jeans is het toch vaak lang zoeken tot je de perfecte pasvorm hebt gevonden, met elk soort lichaam. En dan is dat je alltime lievelingsbroek die je helemaal afdraagt en begint de zoektocht weer opnieuw :P

Ik heb trouwens wel onlangs een jeans gekocht bij Mango geloof ik, met pushup billen, geniaal 8-) Met die broeken die wat hoger zitten krijg je anders van die platte billen..
H&M heeft ook zulke, maar die wassingen vind ik niet mooi. Als ik genoeg ben afgevallen maar eens bij Mango kijken dan.
pi_162835200
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:41 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

H&M heeft ook zulke, maar die wassingen vind ik niet mooi. Als ik genoeg ben afgevallen maar eens bij Mango kijken dan.
http://shop.mango.com/NL/(...)=1&s=prendas.tejanos

Het is deze geloof ik, lijkt er in ieder geval op.. Ik heb trouwens echt al megalang niet geshopt omdat ik er gewoon geen tijd voor heb :o Ga in augustus maar eens een klap geld uitgeven! }) Maar goed, nu weer aan het werk dus.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 09:44:28 #148
382129 crew  Donna
pi_162835209
Leuker prijsje dan bij H&M ook! :D
pi_162835591
Heel herkenbaar, de dikke bovenbenen en slanke taille.
Bij mij verschillen ze ook niet heel veel.
Achja wel bij met mijn taille O+
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:11:56 #150
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162835683
Dat benen/taille probleem kennik. En tegenwoordig heb ik ook nog het kuiten-probleem erbij. En het 'we maken gewoon maar geen broeken in lengte 30,want wie heeft er nu zo' n korte poten'-probleem.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 10:14:20 #151
382129 crew  Donna
pi_162835727
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:11 schreef MutedFaith het volgende:
Dat benen/taille probleem kennik. En tegenwoordig heb ik ook nog het kuiten-probleem erbij. En het 'we maken gewoon maar geen broeken in lengte 30,want wie heeft er nu zo' n korte poten'-probleem.
Ik moet eigenlijk een lengte tussen 30 en 32 hebben. Ook dramatisch.
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:20:03 #152
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162835829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:11 schreef MutedFaith het volgende:
Dat benen/taille probleem kennik. En tegenwoordig heb ik ook nog het kuiten-probleem erbij. En het 'we maken gewoon maar geen broeken in lengte 30,want wie heeft er nu zo' n korte poten'-probleem.
30? Wees blij. Sommigen van ons hebben lengte 28/29. :N
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:29:14 #153
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162835999
Grappig wel dat jullie dat allemaal herkennen! Ik heb het probleem precies andersom. Alle broeken passen perfect rond m'n benen, maar vervolgens staan de knoop en rits open en krijg ik doe met geen mogelijkheid dicht. Mijn benen zijn altijd m'n sellingpoint geweest...

Edit: Op dit moment past 30-34 van Mustang precies. Gelukkig heeft de outlet in Roermond voor schappelijke prijzen awesome broeken. Ik loop dus al een jaar of twee regelmatig binnen met 'ik wil de broek die ik aan heb in 30-34, doe maar een paar kleurtjes'.

Ik heb het wel bij armen en taille. Bloesjes draag ik niet meer, want passende armen = flubbertaille. Nu dus heel veel basics en watervaltopjes en gewoon heul veul jurkjes.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:36:09 #154
217702 Lonaa
Honger!
pi_162836113
Ik bne wel eens mannenbroeken wezen shoppen met iemand die maat 28/34 heeft...
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport woensdag 8 juni 2016 @ 10:43:17 #155
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162836242
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik bne wel eens mannenbroeken wezen shoppen met iemand die maat 28/34 heeft...
Mijn vriend heeft 31/36.. Die hebben ze niet zoveel zeg maar... :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:48:24 #156
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162836347
Spijkers.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162836484
31/36, dat heeft mijn man ook...
Maar als je een te lange broek hebt, kun je 'm tenminste nog inkorten... een te korte broek langer maken is vaak een stuk lastiger!
Gelukkig hebben de meeste winkels tegenwoordig ook damesmodellen in langere maten. Vroeger (zeg >20 jaar geleden :X ) kocht ik altijd herenmodellen, want die waren tenminste lang genoeg
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:03:48 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_162836656
Ik had vroeger een lengte 31 jeans. Die vind je helaas niet meer...
disclaimer
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:09:06 #159
47102 Elvi
miemkwien
pi_162836762
Ik heb echt geen idee wat jullie bedoelen met die maten :@
pi_162837177
Waarom kom ik nooit ergens uit wanneer ik op fok op een link klik :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162837212
Omdat FOK! je haat.
Ja doei.
pi_162837284
:'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162837292
Oh, sorry, misschien valt dit wel onder lekken ;(
Ja doei.
pi_162837320
Alles wat je lekt, weeg je niet *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:34:36 #165
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_162837370
Lengtemaat 32. O+

En het bovenbeenissue. Check. Vooral de heupmodellen zijn een ramp. :')

Jurkjes zijn dan vaak wel weer leuk met de extra heup. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:50:08 #166
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162837684
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:20 schreef avotar het volgende:

[..]

30? Wees blij. Sommigen van ons hebben lengte 28/29. :N
Bestaan ze die ook dan? Want 30 is af en toe nog best aan de lange kant..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:51:20 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162837712
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:09 schreef Elvi het volgende:
Ik heb echt geen idee wat jullie bedoelen met die maten :@
Jeansmaten. In mijn geval is 30 inch. de omvang en 34 inch de lengte. Check:

https://www.zalando.nl/maattabel/dameskleding-jeans-bootcut/
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 8 juni 2016 @ 12:49:08 #168
47102 Elvi
miemkwien
pi_162838913
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:51 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jeansmaten. In mijn geval is 30 inch. de omvang en 34 inch de lengte. Check:

https://www.zalando.nl/maattabel/dameskleding-jeans-bootcut/
Ah ok... ja met maat 48 pak ik gewoon spijkerbroeken met die maat _O- Maar ik herken wel het probleem van smallere taille ten opzichte van benen :P
  Vis een optie? woensdag 8 juni 2016 @ 13:01:03 #169
70532 loveli
N
pi_162839145
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had vroeger een lengte 31 jeans. Die vind je helaas niet meer...
Tenzij je Lee koopt, die doen nog wel oneven.
https://www.jeansselling.com/dames/
crap in = crap out
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:05:48 #170
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162839243
En als je Ted Baker koopt dan hebben ze de maat wel, alleen in een totaal afwijkende cijfer-lettercombinatie.

Echt, hoe moeilijk is t om dezelfde maatvoering te hanteren als elk ander merk.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:08:29 #171
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_162839307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:20 schreef avotar het volgende:

[..]

30? Wees blij. Sommigen van ons hebben lengte 28/29. :N
Hoi :+

LTB (jeans centre onder andere) heeft veel in lengtemaat 30. En esprit ook, die kunnen ook wat meer rondingen aan.
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 13:10:01 #172
382129 crew  Donna
pi_162839337
LTB is inderdaad wel een fijn merk voor rondingen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:11:33 #173
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_162839372
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:43 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft 31/36.. Die hebben ze niet zoveel zeg maar... :')
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:55 schreef Shandaly het volgende:
31/36, dat heeft mijn man ook...
Maar als je een te lange broek hebt, kun je 'm tenminste nog inkorten... een te korte broek langer maken is vaak een stuk lastiger!
Gelukkig hebben de meeste winkels tegenwoordig ook damesmodellen in langere maten. Vroeger (zeg >20 jaar geleden :X ) kocht ik altijd herenmodellen, want die waren tenminste lang genoeg
Gaat dit wellicht over dezelfde man??
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:13:14 #174
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_162839420
Espritjeans zijn baas ja. Ook tussenmaten bij bandmaten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:21:05 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162839614
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:10 schreef DonnaRush het volgende:
LTB is inderdaad wel een fijn merk voor rondingen.
Ik vind die voor lange benen juist echt een drama. Pas daar nergens in, tailles zijn veel te laag of benen veel te wijd.

Esprit is dan weer wel O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 13:23:11 #176
382129 crew  Donna
pi_162839674
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:21 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind die voor lange benen juist echt een drama. Pas daar nergens in, tailles zijn veel te laag of benen veel te wijd.

Esprit is dan weer wel O+
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, haha.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:29:55 #177
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162839818
38/32 hier, dus meestal niet te klagen. (wel altijd mét riem)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport woensdag 8 juni 2016 @ 13:30:21 #178
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162839828
quote:
3s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:11 schreef Eleiko het volgende:

[..]

[..]

Gaat dit wellicht over dezelfde man??
Want? Er zijn niet meer mannen met die maat?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:33:52 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_162839885
Ltb valt zo huge dat zelfs mijn maat 29 jeans te ruim zit :')
disclaimer
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:27:53 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_162842143
ik eb denk ik 34/36 qua taille maat en dan 32/34 qua lengte maat..

EN flinke bovenbenen en kuiten.
waar moet ik dan gaan shoppen?? :P

(mijn laatste jeans kocht ik 2 jaar geleden.. ergens, geloof ik :P )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:46:04 #181
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162842579
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:27 schreef Barreltje het volgende:
ik eb denk ik 34/36 qua taille maat en dan 32/34 qua lengte maat..

EN flinke bovenbenen en kuiten.
waar moet ik dan gaan shoppen?? :P

(mijn laatste jeans kocht ik 2 jaar geleden.. ergens, geloof ik :P )
Bij Mustang in Roermond, maar geen idee of dat bij je in de buurt is. Ik zweer bij de *kijkt even in broek* Missy of Sissy. Helemaal leesbaar is het niet meer :P
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:47:19 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_162842606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Bij Mustang in Roermond, maar geen idee of dat bij je in de buurt is. Ik zweer bij de *kijkt even in broek* Missy of Sissy. Helemaal leesbaar is het niet meer :P
roermond :{

das maar een klein tering eind ! :P

Maar wellicht zit er binnenkort een weekendje Maastricht in en dan kunnen we vast wel langs roermond! :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:54:12 #183
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162842791
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

roermond :{

das maar een klein tering eind ! :P

Maar wellicht zit er binnenkort een weekendje Maastricht in en dan kunnen we vast wel langs roermond! :)
Het is iig op loopafstand van het station en de hele dag parkeren kost ¤ 3. Dat valt dus te overzien :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162843683
Vandaag de trap bij Rotterdam Centraal op geweest. :D Ik had spaghettibenen toen ik boven kwam. :') Moet wat vaker traplopen. Maar toch leuk om eens boven te zijn geweest.
pi_162843697
Wat is er zo speciaal aan een trap?
Ja doei.
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:32:53 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_162843728
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er zo speciaal aan een trap?
disclaimer
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:00:29 #187
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162844326
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:29 schreef Myraela het volgende:
Vandaag de trap bij Rotterdam Centraal op geweest. :D Ik had spaghettibenen toen ik boven kwam. :') Moet wat vaker traplopen. Maar toch leuk om eens boven te zijn geweest.
Dat stond je boven op mijn kantoor. Ik werk in het ghg.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:05:22 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_162844443
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er zo speciaal aan een trap?
buitenlander ~O>
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_162844557
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 17:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat stond je boven op mijn kantoor. Ik werk in het ghg.
Lijkt me een toffe locatie om te werken! Al had ik wel een beetje medelijden met sommige kantoren waar iedereen langsliep en rustig aapjes kon kijken. :D
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:24:02 #190
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162844814
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 17:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lijkt me een toffe locatie om te werken! Al had ik wel een beetje medelijden met sommige kantoren waar iedereen langsliep en rustig aapjes kon kijken. :D
Wij zitten op de eerste, maar zitten in de lunchpauze altijd op het dak. Voel me inderdaad af en toe een aapje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162847209
Hoelang blijft die trap? Ik wil er ook nog op *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162847595
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang blijft die trap? Ik wil er ook nog op *O*
Volgens mij nog maar een paar dagen. Ik dacht dat die na het weekend weg zou gaan.
pi_162847784
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij nog maar een paar dagen. Ik dacht dat die na het weekend weg zou gaan.
Weekje verlengd :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162848829
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
L tomatensoep, optimel, 2 boterhammen worst
T sinaasappel, 2 boterhammen worst
D verse pasta met gehakt, paprika en tomatensaus
T 100mL rijstepap
  woensdag 8 juni 2016 @ 20:30:29 #195
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_162849773
Funxtion met een andere trainer. Mn benen zijn nu spaghettislierten :')
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 juni 2016 @ 21:04:19 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162850943
Ik liep een blotevoetenpad vanmiddag, nu heb ik spierpijn :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_162851109
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:18 schreef Myraela het volgende:

Volgens mij nog maar een paar dagen. Ik dacht dat die na het weekend weg zou gaan.
Oh, dan haal ik het niet meer -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162854194
Prima dagje vandaag
O: kwark met muesli
S: club power (ik begin weer gespierde schouders te krijgen O+ )
L: paprika-pastasalade
B: wandelingetje en fietsen
D: nasiachtigecontraptie :+ :9
T: 3 crakertjes met wat kaas, ham en huttekase
Kleine 1700. Prima.
  donderdag 9 juni 2016 @ 06:55:21 #199
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162858505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:30 schreef douche-eendje het volgende:
Funxtion met een andere trainer. Mn benen zijn nu spaghettislierten :')
Ik moest googlen wat het was.
De nieuwe kort&pittig-huisvrouwen-hype?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:01:51 #200
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162858517
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:50 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Bestaan ze die ook dan? Want 30 is af en toe nog best aan de lange kant..
:Y

Garcia en LTB hebben lengte 28. Maar het is zoeken.
Jeans Centre ga ik meestal.

En ze schijnen ze van Pilot en G-Star ook te hebben, hoewel ik daar zelf nog nooit bewijs van gezien hebben.

Maar broeken is balen. Ik heb nu W28 of 29... beetje afhnakelijk van het merk, maar ik kom van 36/38.
En dus heb ik altijd mijn buikvelletje hangen. Waar ook altijd die 2 of 3 kilo extra naar toe ga ik als ik een weekje of 2 wat minder beweeg oid.
En koop ik ze dan iets ruimer, dan zakken ze weer af.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_162858533
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:55 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik moest googlen wat het was.
De nieuwe kort&pittig-huisvrouwen-hype?
Waarom alles dat geen krachttraining of hardlopen is meteen afzeiken?
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:14:55 #202
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162858566
Ik vind t er niet uitzien als de nieuwste crossfit. Dus zoeen hype is t niet.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:15:08 #203
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162858567
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom alles dat geen krachttraining of hardlopen is meteen afzeiken?
Waarom neem je een oud fitnessconcept, verf je de muren en materialen in felle kleuren, geef je het een hippe naam en doe je hetzelfde wat er al jaaaaaaaren gegeven word.

Ik ben helemaal voor functionele bewegingen, maar kom op zeg, in een geel geverfde ruimte met een roze bar in je nek? Heb je echt een dergelijke "happy place" nodig om je circuittraining te doen?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:20:32 #204
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162858586
Want felle kleuren zijn haram, of doen afbreuk aan t effect van de training?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:21:45 #205
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162858595
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:20 schreef MutedFaith het volgende:
Want felle kleuren zijn haram, of doen afbreuk aan t effect van de training?
Nee, die hebben geen enkele fun(x)ction.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:24:05 #206
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162858604
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:55 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik moest googlen wat het was.
De nieuwe kort&pittig-huisvrouwen-hype?
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nee, die hebben geen enkele fun(x)ction.
Jammer dat je openingsargument echt heel denigrerend was. Verder heb je namelijk behoorlijk gelijk.
Interessant dat mensen in een topic als dit zo vreselijk oordelen op het uiterlijk.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:24:06 #207
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162858605
Begrijp mij niet verkeerd hoor, super dat mensen op een dergelijke manier sporten.
Het word namelijk zo aangeboden.

Maar ik zie het praktisch nut niet van de felle kleurtjes en hippe naam terwijl je eigenlijk hetzelfde doet als "Insert random sportschool groepsles"
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:25:40 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_162858609
Oh, voor míj zouden die felle kleuren wel degelijk toegevoegde waarde hebben ;)
disclaimer
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:26:14 #209
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162858612
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:24 schreef avotar het volgende:

[..]

[..]

Jammer dat je openingsargument echt heel denigrerend was. Verder heb je namelijk behoorlijk gelijk.
Interessant dat mensen in een topic als dit zo vreselijk oordelen op het uiterlijk.
99% van de mensen in dit topic zijn juist hier omdat ze hun uiterlijk willen verbeteren nietwaar?

Is het echt zo'n verrassing voor je dat alle(ook dikke) mensen iets van uiterlijk vinden?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162858616
De meeste sportscholen hebben denk ik helemaal geen zin om hun ruimtes aan te passen aan de nieuwste hype. En ik denk dat het meer is dat de minder gemotiveerden op een gegeven moment wegblijven (en opzeggen), dus moet er een nieuwe variant komen om voldoende te blijven verdienen.

Ik ga wekelijks naar body balance. Soms in een zaaltje dat het meest geschikt lijkt voor basisschool gym, soms in een hipsterzaaltje met een palmbomenfotomuur.

En vanavond ga ik Evy 23 doen *O*
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:28:46 #211
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162858621
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:26 schreef Rauw. het volgende:

[..]

99% van de mensen in dit topic zijn juist hier omdat ze hun uiterlijk willen verbeteren nietwaar?

Is het echt zo'n verrassing voor je dat alle(ook dikke) mensen iets van uiterlijk vinden?
Nee, maar wel dat er zo laagdunkend over gedaan wordt.
We zijn hier allemaal te zwaar, of vinden dat of waren dat.
Iedereen weet voor zichzelf hoe dat komt of gekomen is.
Respect en steun gaat verder dan iemand neersabelen. Maar goed, dat zal ongetwijfeld mijn opvoeding zijn.

Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Redactie Sport donderdag 9 juni 2016 @ 07:29:09 #212
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162858625
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:55 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik moest googlen wat het was.
De nieuwe kort&pittig-huisvrouwen-hype?
Nieuw? Toen ik stageliep 3 jaar geleden was het er ook al..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:31:39 #213
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162858634
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:28 schreef avotar het volgende:

[..]

Nee, maar wel dat er zo laagdunkend over gedaan wordt.
We zijn hier allemaal te zwaar, of vinden dat of waren dat.
Iedereen weet voor zichzelf hoe dat komt of gekomen is.
Respect en steun gaat verder dan iemand neersabelen. Maar goed, dat zal ongetwijfeld mijn opvoeding zijn.

Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ze moesten jou een lintje geven, mr. Perfect.

En je ouders erbij!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:32:18 #214
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162858637
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:31 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ze moesten jou een lintje geven, mr. Perfect.

En je ouders erbij!
:')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:32:27 #215
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162858639
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:29 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nieuw? Toen ik stageliep 3 jaar geleden was het er ook al..
Had er werkelijk nog nooit van gehoord :D
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:39:04 #216
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162858668
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
De meeste sportscholen hebben denk ik helemaal geen zin om hun ruimtes aan te passen aan de nieuwste hype. En ik denk dat het meer is dat de minder gemotiveerden op een gegeven moment wegblijven (en opzeggen), dus moet er een nieuwe variant komen om voldoende te blijven verdienen.

Ik ga wekelijks naar body balance. Soms in een zaaltje dat het meest geschikt lijkt voor basisschool gym, soms in een hipsterzaaltje met een palmbomenfotomuur.

En vanavond ga ik Evy 23 doen *O*
Juist de ketens die deze dingen aanbieden hebben er baat bij (en hopen erop) dat je wegblijft maar je abbo niet stopzet. Het zou inderdaad marketingtechnisch prima in elkaar zitten.

Aan de andere kant, dat zit vrijwel ieder fitness-concept. Of je nou naar de Globogym, Crossfitbox, Bootcamp-park of waar dan ook gaat. Overal zit iemand goed te cashen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162858706
Laatdunkend.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:49:46 #218
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_162858732
Halve getallen zijn zo tof *O* 87, 5 *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_162858786
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laatdunkend.
:D

Ik had er ook nooit van gehoord. Ziet er uit als circuittraining? Dat heet bij ons CX30 :D
En ach, als het mensen in beweging brengt maakt het toch niet uit hoe het er uit ziet of hoe het heet?? Vroeger dacht men ook dat 'steppen' een tijdelijke hype was.. :P
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:00:57 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162858817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laatdunkend.
_O_

Verder wil nog even iets rechtzetten: ik ben hier niet om m'n uiterlijk te veranderen, maar omdat ik het kotsbeu was om geen sprintje te kunnen trekken naar de trein en altijd de lichamelijk zwakste schakel was bij activiteiten en op vakantie enzo. Dat uiterlijk is mooi meegenomen, maar voor mij niet het belangrijkste.

That being said: ik ga zaterdag trouwjurken passen. Dat ik daarin tien keer meer keuze heb dan toen ik nog maat 48 had, is ook wel praktisch :D

Lijstje:
O: 2 witte afbakbroodjes. Wilde gewoon brood eten maar dat bleek beschimmeld. Vier plakjes ardenner.
T: koekjes vergeten, dus wrs iets van fruit.
L: zo even brood halen op het station. Met kipkerriesalade en rucola.
T: meer fruit? Of een chocolade-eitje of twee.
D: hartigetaartflapjes met spinazie, spekjes en lv roomkaas. Dat wil zeggen: als ik me beter voel dan gisteren. Toen kotste ik alles weer uit -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162858821
Wordt er nog gestept dan? :D

Ik begrijp wel dat iets nieuws en sprankelends met glitters en linten en confetti en een fanfare meer uitnodigt dan steeds dezelfde ongeïnspireerde routine afdraaien.

Alleen maar fijn als dat iemand, die het nodig heeft, weet te motiveren *O*

Ik word er altijd een beetje bang van en mijn mensenhaat laait er van op... (Tot ik me er eenmaal aan overgeef, 2 jaar na de hype en dan word ik de grootste fan :') ) Gelukkig geven ze bij mijn sportschool sowieso alleen virtuele lessen en daar geloof ik niet in.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162858824
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

_O_

Verder wil nog even iets rechtzetten: ik ben hier niet om m'n uiterlijk te veranderen, maar omdat ik het kotsbeu was om geen sprintje te kunnen trekken naar de trein en altijd de lichamelijk zwakste schakel was bij activiteiten en op vakantie enzo. Dat uiterlijk is mooi meegenomen, maar voor mij niet het belangrijkste.

#teamoppervlakkig :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:04:19 #223
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162858842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D

Ik had er ook nooit van gehoord. Ziet er uit als circuittraining? Dat heet bij ons CX30 :D
En ach, als het mensen in beweging brengt maakt het toch niet uit hoe het er uit ziet of hoe het heet?? Vroeger dacht men ook dat 'steppen' een tijdelijke hype was.. :P
Ben ik het ook volledig mee eens, en dat probeerde ik er nog wel tussendoor te benoemen.

Alleen ik vind het zo jammer dat elke keer als je weer op een verjaardag zit, je tante gaat uitleggen dat ze hetzelfde doet als bij ieder ander hype maar dan met een andere naam. _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162858854
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt er nog gestept dan? :D
Jazeker :D Op mijn sportschool is dat de drukst bezochte les zo ongeveer. Ik kan er niets mee/van, maar velen vinden het blijkbaar geweldig ;)

En verder herken ik wel wat je zegt ja _O-
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:09:43 #225
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_162858875
Ik kom toch weer even kijken in dit topic.
Ik was van 104(April 2015)>80 kg (Januari 2016)afgevallen en zat begin vorige maand weer op de 86 kg.
Nu weer in strak regime en myfitnesspal en sta gelukkig weer op de 82.8 .
Doelstelling is om op 1 juli 2017 78 kg te wegen omdat ik dat mijn ultieme fietsdoelstelling wil bereiken(Cyclo La Marmotte 178 km 5000 hm bergen zoals Glandon,Telegraphe,Galibier en Alpe D'Huez)

Lijstje
O: Mager kwark 150 gram,Volvezel Cruesli 75 gram,Aardbei 100 gram,
1 Volkoren knackerbrod met kipfilet

L: 2 Volkoren knackerbrod met kipfilet
1 bruine pistolet filet americain met gekookt ei en uitjes

D: Chili con carne met aardappelpuree

T: Pink Lady en banaan.

S:7,5 km hardlopen

[ Bericht 6% gewijzigd door foetre op 09-06-2016 08:17:42 ]
pi_162858922
Ik zou eigenlijk sporten maar ik kan me er echt niet toe zetten. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162858939
@ Foetre: is dat fietsen?? Mooi streven iig denk ik :D

Pff ik kan voelen dat ik gisteren meer gewicht gepakt heb :X zere kont :P
pi_162858954
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou eigenlijk sporten maar ik kan me er echt niet toe zetten. :@
Lekker eind slenteren meej de honden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162858968
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Lekker eind slenteren meej de honden?
Denk het ja. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:23:56 #230
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_162858983
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:18 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Foetre: is dat fietsen?? Mooi streven iig denk ik :D

Pff ik kan voelen dat ik gisteren meer gewicht gepakt heb :X zere kont :P
Ja klopt fietsen.En die extra kg's zijn 4x zo zwaar als je bergop moet.
pi_162859017
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:23 schreef foetre het volgende:

[..]

Ja klopt fietsen.En die extra kg's zijn 4x zo zwaar als je bergop moet.
[ afbeelding ]
_O_ _O_
Ja, er is een reden dat de klimmers meestal klein en mager zijn ;) :Y
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:33:41 #232
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162859086
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:23 schreef foetre het volgende:

[..]

Ja klopt fietsen.En die extra kg's zijn 4x zo zwaar als je bergop moet.
[ afbeelding ]
Mooi doel _O_ _O_

Wat zal die Galibier afzien zijn, zowel Fysiek als mentaal (omdat je daarna die Alpe d'Huez nog op moet)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162859133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:33 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Mooi doel _O_ _O_

Wat zal die Galibier afzien zijn, zowel Fysiek als mentaal (omdat je daarna die Alpe d'Huez nog op moet)
Mooie ritten zijn dat altijd O+ O+
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:38:09 #234
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_162859139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

_O_ _O_
Ja, er is een reden dat de klimmers meestal klein en mager zijn ;) :Y
Ik heb er ook heel veel zin in.Blijf er een hele week met een georganiseerde reis onder sportbegeleiding.Van te voren al 4 dagen 60 km (1500hm)

Even wat anders ik heb bij mn vrouw door laten schemeren dat ik een smart weegschaal voor vaderdag zou willen die gelijk alles aan een app doorstuurt.Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zit zelf aan de Garmin index smart te denken,Qua fitnesstrackers gps heb ik ook alles van garmin dus dat is wel een pluspunt dat alles in 1 app verwerkt is.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:41:56 #235
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_162859185
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:33 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Mooi doel _O_ _O_

Wat zal die Galibier afzien zijn, zowel Fysiek als mentaal (omdat je daarna die Alpe d'Huez nog op moet)
Mn trainingsprogramma zit al aardig in mekaar, ongeveer hetzelfde als dit jaar.
6000 km voor juli,15 tochten 150+km in de ardennen,luxemburg en de Eiffel ,En nog 1500 km tacx Neo met de Marmotte op dvd om de route te verkennen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:42:29 #236
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_162859189
Mooi doel Foetre ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_162859192
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:38 schreef foetre het volgende:

[..]

Ik heb er ook heel veel zin in.Blijf er een hele week met een georganiseerde reis onder sportbegeleiding.Van te voren al 4 dagen 60 km (1500hm)
Gaaf hoor :D vind het moedig ;)

quote:
Even wat anders ik heb bij mn vrouw door laten schemeren dat ik een smart weegschaal voor vaderdag zou willen die gelijk alles aan een app doorstuurt.Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zit zelf aan de Garmin index smart te denken,Qua fitnesstrackers gps heb ik ook alles van garmin dus dat is wel een pluspunt dat alles in 1 app verwerkt is.
Zelf geen ervaring mee, maar aansluiten bij wat je al hebt klinkt handig idd :Y
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 08:46:24 #238
382129 crew  Donna
pi_162859241
Grrr, haat aan weegschalen. Moest m`n weegschaal verplaatsen voor de verbouwing en nu heb ik 'm terug gezet en vindt hij dat ik 2 kilo zwaarder of juist 2 kilo lichter ben dan wat het ongeveer moet zijn. 8)7
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:48:14 #239
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_162859260
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Gaaf hoor :D vind het moedig ;)

[..]

Zelf geen ervaring mee, maar aansluiten bij wat je al hebt klinkt handig idd :Y
En de resultaten gaan ook gelijk door naar MFP👍
pi_162859263
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:48 schreef foetre het volgende:

[..]

En de resultaten gaan ook gelijk door naar MFP👍
^O^ handig!!
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 08:50:45 #241
382129 crew  Donna
pi_162859284
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:48 schreef foetre het volgende:

[..]

En de resultaten gaan ook gelijk door naar MFP👍
Knap hoor. Succes!
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:53:53 #242
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_162859327
Thnx allen,

Doelstellingen heb ik sowieso nodig om op een gezond gewicht te blijven.
Soort stok achter de deur
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:55:11 #243
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_162859341
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:55 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik moest googlen wat het was.
De nieuwe kort&pittig-huisvrouwen-hype?
Nee, de 20-30 jarige hype.
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:15 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Waarom neem je een oud fitnessconcept, verf je de muren en materialen in felle kleuren, geef je het een hippe naam en doe je hetzelfde wat er al jaaaaaaaren gegeven word.

Ik ben helemaal voor functionele bewegingen, maar kom op zeg, in een geel geverfde ruimte met een roze bar in je nek? Heb je echt een dergelijke "happy place" nodig om je circuittraining te doen?
Wat al jaren gegeven wordt, zijn de les mills met plek voor 30 mensen zonder fatsoenlijke begeleiding. Dit zijn kleine groepen (max 12 mensen), veel instructies en aandacht voor techniek.

Maar ga eens sporten rauw, je klinkt een beetje zuur door endorfinetekort :*
  Redactie Sport donderdag 9 juni 2016 @ 08:57:32 #244
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162859375
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:38 schreef foetre het volgende:

[..]

Ik heb er ook heel veel zin in.Blijf er een hele week met een georganiseerde reis onder sportbegeleiding.Van te voren al 4 dagen 60 km (1500hm)

Even wat anders ik heb bij mn vrouw door laten schemeren dat ik een smart weegschaal voor vaderdag zou willen die gelijk alles aan een app doorstuurt.Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zit zelf aan de Garmin index smart te denken,Qua fitnesstrackers gps heb ik ook alles van garmin dus dat is wel een pluspunt dat alles in 1 app verwerkt is.
Ik heb er een van Withings. Meet je gewicht, vetpercentage, hartslag, luchtkwaliteit van de kamer waar je hem neerzet en aan het eind geeft ie ook nog even aan wat voor weer je kan verwachten vandaag. :P

En ohja, je kunt hem ook aan MFP en Garmin koppelen. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_162859393
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:38 schreef foetre het volgende:

Even wat anders ik heb bij mn vrouw door laten schemeren dat ik een smart weegschaal voor vaderdag zou willen die gelijk alles aan een app doorstuurt.Heeft iemand hier ervaring mee?
Wij hebben al enkele jaren zo'n weegschaal van Withings. Heel handig. Hij is secuur en onthoudt de verschillende gebruikers.

Het enige waar ik mee zit, is het privacyaspect. Het is verleidelijk om al je gegevens aan elkaar te koppelen en daar wordt dan ook een platform voor geboden. Ik koppel nu heel bewust m'n fitnessgegevens NIET aan m'n gewicht. Ik heb al voor de weegschaal betaald - ik betaal liever niet ook nog eens met inzage in mijn gedrag en gezondheid.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:01:59 #246
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162859429
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:55 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Wat al jaren gegeven wordt, zijn de les mills met plek voor 30 mensen zonder fatsoenlijke begeleiding. Dit zijn kleine groepen (max 12 mensen), veel instructies en aandacht voor techniek.

Maar ga eens sporten rauw, je klinkt een beetje zuur door endorfinetekort :*
Gisteravond nog geweest. Misschien moet ik ook wel Funxtion gaan doen, zodat alle vrolijke kleurtjes mij helpen mijn doelen te behalen en mij op te vrolijken _O_ .
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport donderdag 9 juni 2016 @ 09:07:37 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162859532
Maar ik denk dat je soms onderschat hoe belangrijk de omgeving is bij het sporten. Het moet uiteraard wel een beetje inspirerend zijn. Vind ik dan.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:11:53 #248
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_162859604
Die withings ziet er ook goed uit!
Hebben jullie de cardio variant?Zit nu gelijk te twijfelen weten jullie wat het verschil tussen de 2 is?
  Redactie Sport donderdag 9 juni 2016 @ 09:13:16 #249
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162859627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:11 schreef foetre het volgende:
Die withings ziet er ook goed uit!
Hebben jullie de cardio variant?Zit nu gelijk te twijfelen weten jullie wat het verschil tussen de 2 is?
Nee, de Cardio is veel nieuwer :D en duurder. :') Maar die meet dus ook de gezondheid van je hart.

Stiekem wil ik die ook wel maar die we nu hebben is nog steeds meer dan prima...
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:20:38 #250
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_162859758
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:13 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee, de Cardio is veel nieuwer :D en duurder. :') Maar die meet dus ook de gezondheid van je hart.

Stiekem wil ik die ook wel maar die we nu hebben is nog steeds meer dan prima...
Prijs tussen de garmin en deze is verwaarloosbaar vandaar mijn twijfel.
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:22:37 #251
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162859794
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:07 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik denk dat je soms onderschat hoe belangrijk de omgeving is bij het sporten. Het moet uiteraard wel een beetje inspirerend zijn. Vind ik dan.
Ik krijg 99% van de tijd niet eens mee wat er om mij heen gebeurt eigenlijk, het lijkt mij ook niet verstandig om op roze skippyballen en felgroene platen te gaan letten als ik 50+kg boven mijn hoofd probeer te gooien. Ik ben in ieder geval altijd gefocust op mijn oefening en doelen en daar haal ik mijn plezier uit.

Maar ik begrijp door deze post wél dat voor sommige mensen de nadruk meer op Fun ligt dan Function. Dus zie ik het waarschijnlijk allemaal teveel vanuit mijn eigen standpunt en niet vanuit de persoon die zichzelf ertoe moet dwingen om wat te gaan doen :).
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:31:42 #252
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_162859968
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:22 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik krijg 99% van de tijd niet eens mee wat er om mij heen gebeurt eigenlijk, het lijkt mij ook niet verstandig om op roze skippyballen en felgroene platen te gaan letten als ik 50+kg boven mijn hoofd probeer te gooien. Ik ben in ieder geval altijd gefocust op mijn oefening en doelen en daar haal ik mijn plezier uit.

Maar ik begrijp door deze post wél dat voor sommige mensen de nadruk meer op Fun ligt dan Function. Dus zie ik het waarschijnlijk allemaal teveel vanuit mijn eigen standpunt en niet vanuit de persoon die zichzelf ertoe moet dwingen om wat te gaan doen :).
De kleuren zijn met name om makkelijk te kunnen wisselen tussen oefeningen. Kleur is een bepaald gewicht. Maar je toon in je post is niet tof, alsof dit voor een lui stuk vreten-sport is. Dat is het namelijk niet.
pi_162860002
Mmm +400gr. Wel in stopweek, dus hopelijk over twee weken beter ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:39:20 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_162860106
Rauw, als je een vrouw zou zijn was je stom.. nu ben je gewoon een MAN.PUNT ;)

Lijstje van vandaag:
O: 2 bth duo
t: 3 crackers met liedsche kaas
B: Beetje volleyball "trainen"in het gras achter het kantoor ivm aankomend bedrijventoernooi
L: sla, soep
t: BWL
D: Lamburger op brood met gebakken aardappelschijfjes
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:41:44 #255
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162860163
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

De kleuren zijn met name om makkelijk te kunnen wisselen tussen oefeningen. Kleur is een bepaald gewicht. Maar je toon in je post is niet tof, alsof dit voor een lui stuk vreten-sport is. Dat is het namelijk niet.
Het kan aan de afbeeldingen en video's die ik gezien heb liggen maar niet alleen de gewichten zijn fel gekleurd. Maakt verder ook niet uit, je moet doen wat je leuk vind en wat goed voor je is. Vind het er alleen flashy en kinderlijk uit zien.

Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij opvangt. Dus ik ga mij niet eens verdedigen mbt je "lui kadaver"-miscalculatie.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162860203
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:41 schreef Rauw. het volgende:

je moet doen wat je leuk vind en wat goed voor je is.
Heb je er toch nog iets van begrepen ;) En als jij het niet leuk vindt, dan doe je het dus niet. Opgelost.

Al heb ik wel een mening betreffende bepaalde oefeningen/lessen waarbij amper tot geen aandacht voor juiste vorm is en je wilt niet maandenlang bij een fysiotherapeut oid lopen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:45:41 #257
47102 Elvi
miemkwien
pi_162860245
Ik vind de felle kleurtjes er een stuk minder bedreigend uitzien dan de standaard zwarte gewichten en kille muren moet ik eerlijk zeggen. In een 'gewone' sport-omgeving voel ik me een vreemde eend in de bijt en echt niet prettig. Als die felle kleuren dan helpen om een prettige sfeer en omgeving neer te zetten, wat maakt dat dan uit? Felle kleuren betekent niet dat het niet een serieuze workout is.
  Redactie Sport donderdag 9 juni 2016 @ 09:46:35 #258
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162860267
En felle kleuren hebben totaal niks met kinderlijk te maken.... moet alles maar zwart en grijs zijn? Ik weiger dat. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_162860303
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:46 schreef DeLuna het volgende:
En felle kleuren hebben totaal niks met kinderlijk te maken.... moet alles maar zwart en grijs zijn? Ik weiger dat. :')
Jouw badpakken en badmutsen waren toch ook alleen maar zwart of grijs?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_162860324
Lekker belangrijk, daarom is er juist differentiatie. Ik ben allang blij dat ik niet mee hoef te doen aan Zumba maar de mensen die aan Zumba doen zijn waarschijnlijk heel blij dat ze geen halve marathons rennen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 09:51:01 #261
382129 crew  Donna
pi_162860350
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker belangrijk, daarom is er juist differentiatie. Ik ben allang blij dat ik niet mee hoef te doen aan Zumba maar de mensen die aan Zumba doen zijn waarschijnlijk heel blij dat ze geen halve marathons rennen.
Jup!

Al geven ze hier alleen Zumba op de ochtend. Hallo, ik werk 40 uur?! Moet nog eens op zoek naar een werkers vriendelijke sportschool.
  Redactie Sport donderdag 9 juni 2016 @ 09:51:49 #262
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162860370
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:49 schreef roos85 het volgende:

[..]

Jouw badpakken en badmutsen waren toch ook alleen maar zwart of grijs?
Oranje dit dat alles. :7
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:59:27 #263
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162860499
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je er toch nog iets van begrepen ;) En als jij het niet leuk vindt, dan doe je het dus niet. Opgelost.

Al heb ik wel een mening betreffende bepaalde oefeningen/lessen waarbij amper tot geen aandacht voor juiste vorm is en je wilt niet maandenlang bij een fysiotherapeut oid lopen :X
Gelukkig zal dat met dergelijke lichtere gewichten nog heel erg meevallen, maar dat heeft meestal ook meer met de bekwaamheid van de trainer te maken dan met de workout op zich.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162860664
Lijstje:

O: groene smoothie
L: hard broodje met pindakaas
D: spaghetti

Verder denk ik geen sport. Danstraining was nogal zwaar gisteren (en maandag). Tijd voor een rustdag.
pi_162860718
Mijn lijstje:

O: magere kwark met bosbessen, muesli, havermout en wat pindakaas, 2 dadels
T: zelfgebakken brood met ham
L: kikkererwten-kidneybonen-tonijn-salade, perzik
T: radijsjes, peer, samson koekje
S: hardlopen (maar dat stelt nog weinig voor), oefeningen, stukje op de racefiets
D: kip met wokgroente en rijst
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:14:34 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_162860750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn lijstje:

O: magere kwark met bosbessen, muesli, havermout en wat pindakaas, 2 dadels
T: zelfgebakken brood met ham
L: kikkererwten-kidneybonen-tonijn-salade, perzik
T: radijsjes, peer, samson koekje
S: hardlopen (maar dat stelt nog weinig voor), oefeningen, stukje op de racefiets
D: kip met wokgroente en rijst
Jouw weinig voorstellende S is bijna mijn hele S :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_162860820
Zumba :') Ik kwam een keer per ongeluk in een verkeerde les, met pasjes. Nooit meer.

X Ongeschikt
Geschikt
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:25:29 #268
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162860961
Sportschool gevonden die maar de helft kost van de sportschool in mij durrup. Op weg van werk naar huis ook nog. Met Playtime-les (=funxion) om half zes. \o/
Prrrrr
pi_162861005
Ik heb met geen enkele sport iets, ik ben gewoon lui.

Vanavond heb ik een arabische kookworkshop, dat vind ik dan weer wel tof. Geen idee wat ik te eten krijg, maar met een voor de rest netjes lijstje ga ik me daar ook niet druk om maken.

O: Spinazie met 2 eitjes
L: Salade met tonijn en een boterham
T: Watermeloen
D: Kookworkshop
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 10:29:30 #270
382129 crew  Donna
pi_162861035
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Zumba :') Ik kwam een keer per ongeluk in een verkeerde les, met pasjes. Nooit meer.

X Ongeschikt
Geschikt
Haha awww. Ik heb jarenlang dans sporten gedaan en dat mis ik wel.
pi_162861054
O: bageldebagel
T: ?
L: aansluiten bij een gratis lunch op de uni :@
D: fajitas

Vroeg weg en laat thuis dus niet sporten vandaag. Moet ik m'n vaste spinuurtjes missen ;(
Ja doei.
pi_162861055
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jouw weinig voorstellende S is bijna mijn hele S :P
Nouja, ik vind het heel fijn dat ik weer 6x2 minuten mag hardlopen hoor! Maar ik heb daarna niet echt het idee dat ik al gesport heb.. en daarmee onderhoud ik ook niet mijn huidige conditie, dus dan doe ik er nog wat extra naast zodat ik als mijn voet straks weer volledige belasting aankan niet teveel verloren ben.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162861073
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Zumba :') Ik kwam een keer per ongeluk in een verkeerde les, met pasjes. Nooit meer.

X Ongeschikt
Geschikt
Voor mij is het ook helemaal niets, net als steps. Terwijl ik toch vroeger op jazzballet zat en niet geheel ritme-gevoelloos ben..
pi_162861114
Gisteren had ik trouwens echt een vreemde ervaring in de sportschool. Er kwam een man naar me toe toen ik met shoulder presses bezig was en even zat uit te rusten op mijn schouder, hij pakte heel joviaal mijn schouder vast en zei 'hee hoe gaat het met jou?? Lekker aan het sporten? Ja ik zie het, jij bent sterk, een echte sporter, fijn he!'
En hij pakte nog een paar keer mijn arm vast.. niet dat het een vervelende intrusie was of zo maar wel vreemd, ik herinner me niet dat ik hem eerder gesproken had of zo maar zo benaderde hij me wel :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162861259
Ehmm.. weird en een beetje eng LT :D

Lijstje:
O: 3 crackers met heks'n kaas, ham en gekookt ei
L: paprika-pastasalade
B: benen los wandelen met hond, fietsen
D: aardappels, snijbonen en rundervink
T: biertje vermoed ik. Moet muzikanten fotograferen, meestal is er dan bier in het spel :+
pi_162861272
Ah joh, niets engs aan me dunkt. Gewoon een overenthousiaste sporter.
Ja doei.
pi_162861285
Was net een paar nieuwe kleren aan het passen om te beslissen wat ik vandaag ging dragen. En vond het er al erg goed uit zien :D

Maar de weegschaal deed ook mee *O* *O* 86,5 *O* *O*
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:53:21 #278
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162861498
Mensen die me tijdens 't sporten zomaar vastpakken riskeren een elleboog. Maar ik kom dan ook niet in een sportschool.

Lijstje:

O: Optimel griekse stijl kers
T: Peanutbutter-oats squares
L: Tabouleh
T: Peanutbutter-oats squares
D: HF Kokos-vissoep met doradefilet en udonnoodles
S: IJshockeytraining

Mijn 2 T's zijn samen meer kcal (679) dan de O (230) en L (331) samen. :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 10:54:29 #279
382129 crew  Donna
pi_162861513
Whoohaaa, ik kom me toch iets leuks tegen bij de sportschool in de buurt. Virtual Joy groepslessen. Ik ga me inschrijven! *O*
pi_162861645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:54 schreef DonnaRush het volgende:
Whoohaaa, ik kom me toch iets leuks tegen bij de sportschool in de buurt. Virtual Joy groepslessen. Ik ga me inschrijven! *O*
Ehm.. dat is net alsof doen dat je sport of zo?? :+
pi_162861691
Ik vind het meer klinken als augmented reality porn :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:05:21 #282
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162861712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het meer klinken als augmented reality porn :@
Dat was serieus ook mijn eerste associatie.. :D
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162861724
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:05 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Dat was serieus ook mijn eerste associatie.. :D
* DM-boks*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 11:06:39 #284
382129 crew  Donna
pi_162861741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ehm.. dat is net alsof doen dat je sport of zo?? :+
Haha nee. Dat is sport zoals Zumba in een groep, maar dan met een virtual instructeur, op een groot scherm dus. Zijn allemaal versies van, met gewichtjes, steps, yoga, dans etc.
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 11:07:03 #285
382129 crew  Donna
pi_162861748
Noujaaaaaaaaaaaaaaa! Stttt! Geen porn. Tsjonge. :{w
pi_162861783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:06 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha nee. Dat is sport zoals Zumba in een groep, maar dan met een virtual instructeur, op een groot scherm dus. Zijn allemaal versies van, met gewichtjes, steps, yoga, dans etc.
oh zo.. dat lijkt me zo onwijs niets he.. Lijkt me erg saai en erg 'gemakkelijk' van de sportschool. Plus dat kan je dan net zo goed thuis doen eigenlijk..
Ik vind onze 'juffen' juist een meerwaarde. Ze lopen zo nu en dan rond, geven tips, passen oefeningen aan, gooien er soms een een oude cd in of een nummer van een ander klasje. En ze zijn gezellig en kunnen adaptief aanmoedigen. Dat vind ik nou juist het leuke aan 'klasjes' volgen :)
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 11:10:21 #287
382129 crew  Donna
pi_162861813
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

oh zo.. dat lijkt me zo onwijs niets he.. Lijkt me erg saai en erg 'gemakkelijk' van de sportschool. Plus dat kan je dan net zo goed thuis doen eigenlijk..
Ik vind onze 'juffen' juist een meerwaarde. Ze lopen zo nu en dan rond, geven tips, passen oefeningen aan, gooien er soms een een oude cd in of een nummer van een ander klasje. En ze zijn gezellig en kunnen adaptief aanmoedigen. Dat vind ik nou juist het leuke aan 'klasjes' volgen :)
Ja je kan het net zo goed thuis doen, maar thuis gebruik ik de TV of laptop liever voor series en ben ik niet met een groep. Het lijkt mij wel erg leuk, dus ik ga vanavond even kijken :D
pi_162861846
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:10 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja je kan het net zo goed thuis doen, maar thuis gebruik ik de TV of laptop liever voor series en ben ik niet met een groep. Het lijkt mij wel erg leuk, dus ik ga vanavond even kijken :D
Misschien past het wel enorm bij je :Y Kan natuurlijk he.
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 11:15:11 #289
382129 crew  Donna
pi_162861925
Ja daarom, die kans is wel aanwezig haha. Ben eigenlijk nooit direct zo enthousiast. :P
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:17:46 #290
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162861974
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:29 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha awww. Ik heb jarenlang dans sporten gedaan en dat mis ik wel.
Ik heb jaren op hoog niveau gestijldanst, klassiek ballet gedaan en iers gevolksdanst, maar Zumba vind ik daarom juist enorm stom. Het is allemaal net niet af, net niet strak, net niet goed, maar een bij elkaar geraapt zooitje van random pasjes. Bovendien was ik na een uur zumba'en niet moe, na een uur stijldansen kun je me bij elkaar vegen.

Gelukkig mag ik binnenkort met vriendlief gaan oefenen voor de openingsdans ^) Dus dan ga ik vanzelf weer meer sporten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162862023
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:17 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb jaren op hoog niveau gestijldanst, klassiek ballet gedaan en iers gevolksdanst, maar Zumba vind ik daarom juist enorm stom. Het is allemaal net niet af, net niet strak, net niet goed, maar een bij elkaar geraapt zooitje van random pasjes. Bovendien was ik na een uur zumba'en niet moe, na een uur stijldansen kun je me bij elkaar vegen.

Gelukkig mag ik binnenkort met vriendlief gaan oefenen voor de openingsdans ^) Dus dan ga ik vanzelf weer meer sporten.
Je hebt wel hoge verwachtingen van je vriend dan als je verwacht dat dat intensief wordt, of heeft hij ook een dansverleden? :P voor die van mij is schuifelen al veel gevraagd..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162862037
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

oh zo.. dat lijkt me zo onwijs niets he.. Lijkt me erg saai en erg 'gemakkelijk' van de sportschool. Plus dat kan je dan net zo goed thuis doen eigenlijk..
Ik vind onze 'juffen' juist een meerwaarde. Ze lopen zo nu en dan rond, geven tips, passen oefeningen aan, gooien er soms een een oude cd in of een nummer van een ander klasje. En ze zijn gezellig en kunnen adaptief aanmoedigen. Dat vind ik nou juist het leuke aan 'klasjes' volgen :)
Ik weet niet hoe het met dat soort lessen zit maar ik vind de virtuele spinning docent beter dan de meeste echte die ik heb meegemaakt :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162862052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:17 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Bovendien was ik na een uur zumba'en niet moe
Ligt dat dan niet een beetje aan jezelf? Je kiest zelf met hoeveel intensiviteit je de pasjes doet natuurlijk. Ook al ligt het misschien ook wel aan de instructrice.

Ik vond zumba altijd wel tof, maar heeft verder weinig met echt dansen te maken.
pi_162862055
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met dat soort lessen zit maar ik vind de virtuele spinning docent beter dan de meeste echte die ik heb meegemaakt :P
Die lessen zitten ook een stuk beter in elkaar qua opbouw ja! :Y
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:23:34 #295
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162862073
Kan je vriend ook een beetje dansen?

Dat vind ik nog altijd best jammer. Dat 't me niet gelukt is fatsoenlijk te leren dansen voor onze bruiloft. Ik heb wel dansles gehad, maar ik bakte er echt he-le-maal niks van.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162862076
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die lessen zitten ook een stuk beter in elkaar qua opbouw ja! :Y
wbt spinning kan ik me daar nog wel wat bij voorstellen. Al lijkt het me dat de opbouw niet heel veel anders hoeft te zijn toch? Is maar net welke methode gebruikt wordt?
Maar voor club power en X-co ben ik gewoon blij met de juffen :Y Lijkt me veel te statisch anders..
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:25:19 #297
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162862103
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Gisteren had ik trouwens echt een vreemde ervaring in de sportschool. Er kwam een man naar me toe toen ik met shoulder presses bezig was en even zat uit te rusten op mijn schouder, hij pakte heel joviaal mijn schouder vast en zei 'hee hoe gaat het met jou?? Lekker aan het sporten? Ja ik zie het, jij bent sterk, een echte sporter, fijn he!'
En hij pakte nog een paar keer mijn arm vast.. niet dat het een vervelende intrusie was of zo maar wel vreemd, ik herinner me niet dat ik hem eerder gesproken had of zo maar zo benaderde hij me wel :P
*leest in Martin Gauss voice

Dat is echt vaag, maar vast goed bedoelt :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport donderdag 9 juni 2016 @ 11:27:19 #298
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162862142
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:25 schreef Rauw. het volgende:

[..]

*leest in Martin Gauss voice

Dat is echt vaag, maar vast goed bedoelt :')
*Wat is dat lekker he* :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_162862144
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:23 schreef MutedFaith het volgende:
Kan je vriend ook een beetje dansen?

Dat vind ik nog altijd best jammer. Dat 't me niet gelukt is fatsoenlijk te leren dansen voor onze bruiloft. Ik heb wel dansles gehad, maar ik bakte er echt he-le-maal niks van.
Het hoeft toch ook geen perfecte show te zijn? Gewoon leuk dat jullie dat samen doen.
Wij doen uberhaupt geen openingsdans, wel een slotdans maar dat zal gewoon schuifelen zijn.
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:29:58 #300
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162862183
Nouja. Als je er een paar weken dansles op hebt zitten hoop je toch wel iets meer te kunnen dan volledig uit de maat op de jurk van je vrouw gaan staan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162862199
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:29 schreef MutedFaith het volgende:
Nouja. Als je er een paar weken dansles op hebt zitten hoop je toch wel iets meer te kunnen dan volledig uit de maat op de jurk van je vrouw gaan staan.
In een paar weken kan je ook niet echt leren dansen, zeker niet als het niet al in je zit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')