abonnement Unibet Coolblue
pi_160762767
Vikings (TV Series 2013– ) - IMDb

Vikings follows the adventures of Ragnar Lothbrok the greatest hero of his age. The series tells the sagas of Ragnar's band of Viking brothers and his family, as he rises to become King of the Viking tribes. As well as being a fearless warrior, Ragnar embodies the Norse traditions of devotion to the gods, legend has it that he was a direct descendant of Odin, the god of war and warriors. Written by History Channel







[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 18-03-2016 16:42:27 (plaatjes kapoet) ]
pi_160762777
Huh, ik zou zweren dat de vorige al deel 4 was. :P My bad :@
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:40:48 #3
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_160762792
Excuus Funzel! Ben een week op vakantie geweest en vergat dat vandaag alweer de nieuwe was! :')
Ok stelletje hokboeren
pi_160762881
Oh nu heb ik je zitten spoilen :o
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:46:37 #5
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_160762915
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:45 schreef Funzel het volgende:
Oh nu heb ik je zitten spoilen :o
Ja joh kan gebeuren. Normaal blijf ik weg uit het topic tot ik bij ben.
Ok stelletje hokboeren
pi_160772640
Hier is een leuk en interessant artikeltje voor de Vikings kijkers;
http://www.kennislink.nl/(...)-enige-ruige-jongens
Veni, vidi, vodka.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 01:22:57 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160778207
Ik moest lachen toen Ivar dat andere jongetje de hersens insloeg :@
Laffe huichelaar
pi_160790037
Die asian chick is een dochter van de Chinese keizer? 8)7
pi_160791923
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:01 schreef Odaiba het volgende:
Die asian chick is een dochter van de Chinese keizer? 8)7
ja wat begreep je daar niet aan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160792596
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:13 schreef Beach het volgende:

[..]

ja wat begreep je daar niet aan?
Ik begreep er alles aan. Dat vraagteken is meer zo van, hadden ze dat niet even kunnen weglaten...want het slaat nergens op...
pi_160792918
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:30 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik begreep er alles aan. Dat vraagteken is meer zo van, hadden ze dat niet even kunnen weglaten...want het slaat nergens op...
Kan je ook uitleggen waarom het nergens op zou slaan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:39:18 #12
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160792982
Ragnar is gewoon een druggie.

Ik mag hem wel.
Deathlift or Die.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:50:20 #13
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160793458
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:30 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik begreep er alles aan. Dat vraagteken is meer zo van, hadden ze dat niet even kunnen weglaten...want het slaat nergens op...
Dat maakt haar nog interessanter. Waarom zouden ze dat weg laten?
Deathlift or Die.
pi_160793505
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:37 schreef Beach het volgende:

[..]

Kan je ook uitleggen waarom het nergens op zou slaan?
Ik vind het ten eerste gewoon niet fijn in het verhaal, maar dat is maar een mening.

Verder is het gewoon heel onwaarschijnlijk dat een dochter van een Chinese keizer als slavin beland in Scandinavië. De makers zouden het, zoals ze wel vaker doen, vast wel kunnen laten rijmen, aangezien Tang China en de Arabieren nogal op gespannen voet leefden rond deze periode. Ik ben benieuwd, maar van mij had het niet persee een dochter van de keizer hoeven zijn, want ze gaan waarschijnlijk en dat mag ik hopen toch niet doen met dat zij verhaal.
pi_160793685
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:30 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik begreep er alles aan. Dat vraagteken is meer zo van, hadden ze dat niet even kunnen weglaten...want het slaat nergens op...
Ach, de hele serie is natuurlijk nogal superlatief.. dus waarom dit niet ?
Klinkt toch leuk... en uit de mond van een dronken noorman wordt alles wat groter.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_160793852
Ik vind viking juist onderscheidend van de rest omdat ze veel van die onzin weg laten..Maar iedereen natuurlijk zijn eigen ding. Seizoen is tot nu toe nog steeds erg goed en Dianne Doan is natuurlijk een schatje.

pi_160793994
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:51 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind het ten eerste gewoon niet fijn in het verhaal, maar dat is maar een mening.

Verder is het gewoon heel onwaarschijnlijk dat een dochter van een Chinese keizer als slavin beland in Scandinavië. De makers zouden het, zoals ze wel vaker doen, vast wel kunnen laten rijmen, aangezien Tang China en de Arabieren nogal op gespannen voet leefden rond deze periode. Ik ben benieuwd, maar van mij had het niet persee een dochter van de keizer hoeven zijn, want ze gaan waarschijnlijk en dat mag ik hopen toch niet doen met dat zij verhaal.
Och als diplomatiek envoy zou ze nog gevangen kunnen zijn genomen op de boot en dan via via in Frankrijk terecht zijn gekomen. Het is vermaak geen 100% correcte geschiedenisles.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160794102
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:04 schreef Beach het volgende:

[..]

Och als diplomatiek envoy zou ze nog gevangen kunnen zijn genomen op de boot en dan via via in Frankrijk terecht zijn gekomen. Het is vermaak geen 100% correcte geschiedenisles.
Leuk dat je met mij een discussie wilt aangaan, maar we verschillen gewoon van mening. Ik snap jou punt wel hoor, maar het is een beetje zinloos wat je nu doet. Iedereen stelt andere eisen aan series, daarom vinden sommige een serie geweldig, en anderen weer ietsje minder.
pi_160794147
geen probleem
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160794194
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:09 schreef Beach het volgende:
geen probleem
We kunnen in ieder geval nog genieten van 11 afleveringen dit seizoen ^O^
pi_160795379
11 maar? Ik had me al ingesteld op nog 14. Had ergens gelezen dat er 20 afleveringen zouden zijn, weet alleen niet meer waar.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_160800902
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:42 schreef kawotski het volgende:
11 maar? Ik had me al ingesteld op nog 14. Had ergens gelezen dat er 20 afleveringen zouden zijn, weet alleen niet meer waar.
Ik was in de war. Het zijn er inderdaad 20 in totaal dit seizoen.
pi_160806652
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 01:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik moest lachen toen Ivar dat andere jongetje de hersens insloeg :@
Wat die bijl verder in zijn karretje doet laten we maar in het midden. :P _O-
pi_160806902
Ik vind puberale Ragnar eigenlijk een beetje saai de afgelopen afleveringen met z'n "fuck rulen ik wil bitches en drugs". Die staat van apathie viel me vorig seizoen ook al in mindere mate op en dat maakt stom genoeg dat ik de gebeurtenissen in Kattegat op dit moment eigenlijk het minst van de serie vind.

Zal wel een opbouw zijn en zo erg is het nou ook weer niet maar ik zie liever weer warlord Ragnar terug. Zal je zien dat hij volgende aflevering weer opeens met bijlen gaat swingen :+
Conscience do cost.
  zondag 20 maart 2016 @ 13:26:34 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160807392
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:03 schreef ems. het volgende:
Ik vind puberale Ragnar eigenlijk een beetje saai de afgelopen afleveringen met z'n "fuck rulen ik wil bitches en drugs". Die staat van apathie viel me vorig seizoen ook al in mindere mate op en dat maakt stom genoeg dat ik de gebeurtenissen in Kattegat op dit moment eigenlijk het minst van de serie vind.

Zal wel een opbouw zijn en zo erg is het nou ook weer niet maar ik zie liever weer warlord Ragnar terug. Zal je zien dat hij volgende aflevering weer opeens met bijlen gaat swingen :+
Ik vind Rollo verreweg het minste van de serie op dit moment. Het gaat hem ineens wel héél erg voor de wind. in een dag of twee de taal volledig machtig, hij spreekt de taal dus vindt zijn vrouw hem ineens geen wilde heiden meer etc.

Mooi verhaal allemaal, maar het slaat nergens op
Laffe huichelaar
pi_160815750
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind Rollo verreweg het minste van de serie op dit moment. Het gaat hem ineens wel héél erg voor de wind. in een dag of twee de taal volledig machtig, hij spreekt de taal dus vindt zijn vrouw hem ineens geen wilde heiden meer etc.

Mooi verhaal allemaal, maar het slaat nergens op
Nee, die taal heeft hij niet in 1 dag geleerd, maar zo komt het over.

En welke vrouw droomt er nou niet stiekum over een ruige Viking in bed.
pi_160816873
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:22 schreef Odaiba het volgende:

[..]

En welke vrouw droomt er nou niet stiekum over een ruige Viking in bed.
Nouja, die princes had tamelijk haar best gedaan om aan te geven dat Rollo niet geheel haar smaak was. Ze had mij in ieder geval fooled :+

Maar inderdaad, de tijd verschiet gewoon. Hoewel het tussen inderdaad wel een dag/nacht verschil is in het geval van Rollo.
Conscience do cost.
pi_160817317
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, die princes had tamelijk haar best gedaan om aan te geven dat Rollo niet geheel haar smaak was. Ze had mij in ieder geval fooled :+
Ja, ik snap de motivatie erachter soms ook niet xD
pi_160827311
Nou ja, het romantisch gebaar dat hij voor haar een taal leert en zijn viking-armband af doet is natuurlijk behoorlijk groot.

Daarnaast is prinseslief een beetje een extreempje. Alles is of helemaal niets, of echt alles. Je kent ze wel in het echte leven, een specifiek soort dramaqueen. Mensen die een hekel aan iemand hebben, niks is goed aan hem/haar, maar één goed gesprek later is het haar beste vriend. De stad is eerst geweldig levendig, maar even later is druk, duur, stinkend en vol gekken, etc. etc..
pi_160828187
11-03-2016

DNA-speurders zoeken naar de waarheid over beroemde Viking


Onderzoekers halen DNA uit het familiegraf van Rollo in het klooster van Fécamp in Normandië.
©Vegard Strømsodd/Explico

Hij was een voorvader van Willem de Veroveraar en daarmee van het Britse koningshuis. Nu willen forensisch onderzoekers weten of de Vikingkrijgsheer Rollo uit Denemarken of Noorwegen kwam.

Forensisch onderzoekers uit Denemarken en Noorwegen hebben het deksel gelicht van een sarcofaag in Normandië om voor eens en voor altijd de vraag te beantwoorden waar de machtige Vikingkrijgsheer Rollo de Noorman vandaan kwam.

Een kaak met acht tanden wordt nu door de universiteiten van Oslo en Kopenhagen aan een DNA-analyse onderworpen om erachter te komen of het geslacht van Rollo oorspronkelijk uit Denemarken of Noorwegen kwam.

Het antwoord is ook van belang voor het Britse koningshuis, want de Britse koningen en koninginnen stammen van Rollo af.

FEITEN: WIE WAS ROLLO?
•Rollo de Noorman (ca. 846-927) voerde een groep Scandinavische Vikingen aan die begin 10e eeuw langs de oevers van de Seine plunderde.

•Zijn herkomst is onzeker: hij wordt opgevoerd als een Noor in de IJslandse en Noorse sagen, maar als een Deen in de Normandische kronieken.

•Waar hij ook vandaan kwam, hij vormde zo'n grote bedreiging voor de Frankische koning Karel de Eenvoudige dat die Rollo in 911 het noordoostelijk deel van zijn rijk aanbood in ruil voor het stoppen van de plunderingen.

•Rollo en zijn Noormannen vestigden zich in en werden de heersers van Normandië.


Rollo smeedde zijn eigen bijlen en werd heerser van Normandië na een bloedige loopbaan als plunderaar.
©WikiCommons

Zoektocht naar Rollo verloopt via achterkleinkind

De acht tanden uit de sarcofaag in het klooster van Fécamp in Normandië zaten ooit in de mond van een kleinkind van Rollo, Richard II van Normandië (963-1026).

De deskundigen kunnen de overblijfselen van Rollo zelf niet onderzoeken: zijn graf in de kathedraal van Rouen is leeg.

Aan de tanden van een naaste verwant hebben ze echter een heleboel. Doordat erfelijk materiaal beter bewaard wordt in tanden dan in bijvoorbeeld botten, hebben de onderzoekers een goede kans om intact DNA te vinden.


De resten van Rollo zijn in de loop der eeuwen verdwenen uit zijn stenen sarcofaag in Rouen. Daarom kan alleen het DNA van zijn verwanten worden onderzocht.
©WikiCommons

Bij eerdere onderzoeken zijn verschillen tussen het DNA van Noorse en Deense Vikingen aan het licht gekomen, en daarom hopen de onderzoekers dat het erfelijk materiaal van de verwanten van Rollo uitsluitsel zal geven over zijn nationaliteit.

De Britse troon staat op het spel

De herkomst van Rollo is zo interessant omdat het vorstenhuis dat hij stichtte in Normandië, later Engeland veroverde en de Engelse troon innam.

Rollo's achter-achter-achterkleinzoon Willem de Veroveraar (1028-1087) stak het Kanaal over en versloeg de Angelsaksen met zijn Normandische ruiters in de Slag bij Hastings in 1066. Datzelfde jaar kroonde hij zich in Westminster Abbey tot koning van Engeland.


Normannernes kavaleri hamrede ind i angelsaksernes skjoldborg ved Hastings i det sydøstlige England i oktober 1066. Slaget satte Rollos efterkommer på Englands trone.
©WikiCommons


De Normandische cavalerie liep de Angelsaksen in oktober 1066 bij Hastings onder de voet. Een nakomeling van Rollo kroonde zichzelf tot koning van Engeland.
©WikiCommons

De huidige Britse koningin Elizabeth II stamt af van Willem de Veroveraar en dus ook van Rollo de Noorman. Het Britse koningshuis komt dus oorspronkelijk uit Noorwegen óf Denemarken.

Det tijd zal leren welk land de eer te beurt valt het Britse koningshuis te hebben voortgebracht.

De resultaten van het DNA-onderzoek worden komend najaar verwacht.

(historianet.nl)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_160828714
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind Rollo verreweg het minste van de serie op dit moment. Het gaat hem ineens wel héél erg voor de wind. in een dag of twee de taal volledig machtig, hij spreekt de taal dus vindt zijn vrouw hem ineens geen wilde heiden meer etc.

Mooi verhaal allemaal, maar het slaat nergens op
Ik denk dat er wel weken tussen zaten, dat heeft de serie vaker zonder dat je het echt goed doorhebt.
pi_160828754
quote:
Wel geinig stuk :o
  maandag 21 maart 2016 @ 09:55:00 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160829062
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, die princes had tamelijk haar best gedaan om aan te geven dat Rollo niet geheel haar smaak was. Ze had mij in ieder geval fooled :+

Maar inderdaad, de tijd verschiet gewoon. Hoewel het tussen inderdaad wel een dag/nacht verschil is in het geval van Rollo.
Natuurlijk verschiet de tijd gewoon. Maar A) om op deze wijze een taal machtg te zijn verschiet er minstens een half jaar, en als je niemand hent die het uit jouw taal kan leren minstens een jaar én het is vertyft veel werk dus je kan me wel wijs maken dat voor ons de tijd zomaar versprong, maar niet dat niemand daar in Parijs het door heeft gehad en iedereen opeens verbaasd is dat hij de tal spreekt en dan meteen zulke volzinnen maken

Is gewoon slecht geschreven dit. Het was voor het verhaal makkelijker als dat gedoe met die vrouw van em opgelost was en ie daar met mensen kon communiceren, dus poef, dan is dat maar zo. zonder enige opbouw of verklaring
Laffe huichelaar
pi_160831354
Ach, misschien is Rollo gewoon een intellectueel.
Conscience do cost.
  maandag 21 maart 2016 @ 22:23:23 #35
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_160846358
Verspringende tijd zie je natuurlijk ook met het heen en weer reizen, zomer-winter gelul en alles. Bjorn was ook ineens 10 jaar ouder ;)
  Moderator maandag 21 maart 2016 @ 22:26:23 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_160846454
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:23 schreef Luuksor het volgende:
Verspringende tijd zie je natuurlijk ook met het heen en weer reizen, zomer-winter gelul en alles. Bjorn was ook ineens 10 jaar ouder ;)
Ja alleen Lagetha lijkt zelfs jonger te worden :') Maar goed dat is in veel series het geval. Op een gegeven moment zijn de kinderen bijna ouder dan de ouders.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160846600
quote:
99s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:26 schreef Karina het volgende:
Ja alleen Lagetha lijkt zelfs jonger te worden
Ik bespeur jaloezie :+

Inderdaad wel wat vreemd, heb het idee dat ze de andere vrouwen wel ouder maken, of het valt minder op
  Moderator maandag 21 maart 2016 @ 22:33:18 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_160846648
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik bespeur jaloezie :+

Inderdaad wel wat vreemd, heb het idee dat ze de andere vrouwen wel ouder maken, of het valt minder op
Uiteraard ben ik jaloers, ik wil ook wel eeuwig jong blijven ;)

Nou volgens mij is Aslaugh ook niet heel veel ouder geworden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160849098
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 08:08 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
11-03-2016

DNA-speurders zoeken naar de waarheid over beroemde Viking

[ afbeelding ]
Onderzoekers halen DNA uit het familiegraf van Rollo in het klooster van Fécamp in Normandië.
©Vegard Strømsodd/Explico

Hij was een voorvader van Willem de Veroveraar en daarmee van het Britse koningshuis. Nu willen forensisch onderzoekers weten of de Vikingkrijgsheer Rollo uit Denemarken of Noorwegen kwam.

Forensisch onderzoekers uit Denemarken en Noorwegen hebben het deksel gelicht van een sarcofaag in Normandië om voor eens en voor altijd de vraag te beantwoorden waar de machtige Vikingkrijgsheer Rollo de Noorman vandaan kwam.

Een kaak met acht tanden wordt nu door de universiteiten van Oslo en Kopenhagen aan een DNA-analyse onderworpen om erachter te komen of het geslacht van Rollo oorspronkelijk uit Denemarken of Noorwegen kwam.

Het antwoord is ook van belang voor het Britse koningshuis, want de Britse koningen en koninginnen stammen van Rollo af.

FEITEN: WIE WAS ROLLO?
•Rollo de Noorman (ca. 846-927) voerde een groep Scandinavische Vikingen aan die begin 10e eeuw langs de oevers van de Seine plunderde.

•Zijn herkomst is onzeker: hij wordt opgevoerd als een Noor in de IJslandse en Noorse sagen, maar als een Deen in de Normandische kronieken.

•Waar hij ook vandaan kwam, hij vormde zo'n grote bedreiging voor de Frankische koning Karel de Eenvoudige dat die Rollo in 911 het noordoostelijk deel van zijn rijk aanbood in ruil voor het stoppen van de plunderingen.

•Rollo en zijn Noormannen vestigden zich in en werden de heersers van Normandië.

[ afbeelding ]
Rollo smeedde zijn eigen bijlen en werd heerser van Normandië na een bloedige loopbaan als plunderaar.
©WikiCommons

Zoektocht naar Rollo verloopt via achterkleinkind

De acht tanden uit de sarcofaag in het klooster van Fécamp in Normandië zaten ooit in de mond van een kleinkind van Rollo, Richard II van Normandië (963-1026).

De deskundigen kunnen de overblijfselen van Rollo zelf niet onderzoeken: zijn graf in de kathedraal van Rouen is leeg.

Aan de tanden van een naaste verwant hebben ze echter een heleboel. Doordat erfelijk materiaal beter bewaard wordt in tanden dan in bijvoorbeeld botten, hebben de onderzoekers een goede kans om intact DNA te vinden.

[ afbeelding ]
De resten van Rollo zijn in de loop der eeuwen verdwenen uit zijn stenen sarcofaag in Rouen. Daarom kan alleen het DNA van zijn verwanten worden onderzocht.
©WikiCommons

Bij eerdere onderzoeken zijn verschillen tussen het DNA van Noorse en Deense Vikingen aan het licht gekomen, en daarom hopen de onderzoekers dat het erfelijk materiaal van de verwanten van Rollo uitsluitsel zal geven over zijn nationaliteit.

De Britse troon staat op het spel

De herkomst van Rollo is zo interessant omdat het vorstenhuis dat hij stichtte in Normandië, later Engeland veroverde en de Engelse troon innam.

Rollo's achter-achter-achterkleinzoon Willem de Veroveraar (1028-1087) stak het Kanaal over en versloeg de Angelsaksen met zijn Normandische ruiters in de Slag bij Hastings in 1066. Datzelfde jaar kroonde hij zich in Westminster Abbey tot koning van Engeland.

[ afbeelding ]
Normannernes kavaleri hamrede ind i angelsaksernes skjoldborg ved Hastings i det sydøstlige England i oktober 1066. Slaget satte Rollos efterkommer på Englands trone.
©WikiCommons

[ afbeelding ]
De Normandische cavalerie liep de Angelsaksen in oktober 1066 bij Hastings onder de voet. Een nakomeling van Rollo kroonde zichzelf tot koning van Engeland.
©WikiCommons

De huidige Britse koningin Elizabeth II stamt af van Willem de Veroveraar en dus ook van Rollo de Noorman. Het Britse koningshuis komt dus oorspronkelijk uit Noorwegen óf Denemarken.

Det tijd zal leren welk land de eer te beurt valt het Britse koningshuis te hebben voortgebracht.

De resultaten van het DNA-onderzoek worden komend najaar verwacht.

(historianet.nl)
Met bronvermelding ^O^
_O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Peace99 op 22-03-2016 02:19:03 ]
pi_160859497
quote:
99s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou volgens mij is Aslaugh ook niet heel veel ouder geworden.
Nee, dat was altijd al een oude zeurpruim. :P
pi_160859632
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 14:31 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, dat was altijd al een oude zeurpruim. :P
Zij is toch wel iets in punten omhoog gegaan bij mij, door Ivar aan Floki toe te vertrouwen. Ben benieuwd hoe dit verder loopt.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 14:40:38 #42
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160859673
quote:
99s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Uiteraard ben ik jaloers, ik wil ook wel eeuwig jong blijven ;)

Nou volgens mij is Aslaugh ook niet heel veel ouder geworden.
Had je 60 jaar eerder moeten zijn, toen je nog jong was
Laffe huichelaar
pi_160903295
quote:
99s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou volgens mij is Aslaugh ook niet heel veel ouder geworden.
Telkens als in Aslaugh getypt hier lees .....

hoor ik mezelf Arschloch uitspreken :@
Terwijl zij dat toch echt niet verdient :N

Vandaag de nieuwe aflevering *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door Peace99 op 24-03-2016 02:07:55 ]
pi_160930579
Lekkere ep hoor! :Y

Ragnar's hallucinatie was wel even ;(
pi_160931972
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Lekkere ep hoor! :Y

Ragnar's hallucinatie was wel even ;(
Yes! top aflevering.

Er is niks meer over van Ragnar. Die man is erg in de war en lijkt constant te lijden.
pi_160934988
Volgende aflevering gaat het los denk ik
pi_160936129
Ik kom niet door al die Engelstalige Wiki's, iemand die kan vertellen hoelang Rollo het volhoudt?
Loopt hij weer over, sneuvelt hij, overwint hij?
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2016 @ 17:02:21 #48
88815 The_Emotion
98.3
pi_160936301
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kom niet door al die Engelstalige Wiki's, iemand die kan vertellen hoelang Rollo het volhoudt?
Loopt hij weer over, sneuvelt hij, overwint hij?
Er is in dit topic nog een heel wetenschappelijk verhaal over Rollo geplaatst.
TV / [USA] Vikings #4: Paris 2.0

Daar kan je uit afleiden dat Rollo het aardig vol gehouden heeft
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_160936383
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:02 schreef Remqo het volgende:

[..]

Er is in dit topic nog een heel wetenschappelijk verhaal over Rollo geplaatst.
TV / [USA] Vikings #4: Paris 2.0

Daar kan je uit afleiden dat Rollo het aardig vol gehouden heeft
Dat was ik alweer vergeten :') Sorry!
pi_160939091
Hoewel nu nog nog speculatie, maar aangezien de serie steeds losser omgaat met historische feiten, kan hetvolgende maar al te best gebeuren.

De focus ligt nu nog bij Parijs en bij Ragnar. Waarschijnlijk krijgen we straks een 3-luik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160939589
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:11 schreef Odaiba het volgende:
Hoewel nu nog nog speculatie, maar aangezien de serie steeds losser omgaat met historische feiten, kan hetvolgende maar al te best gebeuren.

De focus ligt nu nog bij Parijs en bij Ragnar. Waarschijnlijk krijgen we straks een 3-luik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht dat z'n twee oudste zoons (van Aslaugh dan hè) straks ook een groeispurtje krijgen. Dan heb je alweer 2 volwassenen naast Bjorn om de focus op te leggen.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:53:51 #52
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160942393
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:11 schreef Odaiba het volgende:
Hoewel nu nog nog speculatie, maar aangezien de serie steeds losser omgaat met historische feiten, kan hetvolgende maar al te best gebeuren.

De focus ligt nu nog bij Parijs en bij Ragnar. Waarschijnlijk krijgen we straks een 3-luik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2016 @ 23:56:14 #53
88815 The_Emotion
98.3
pi_160949751
Maar goed, shit is on.
Rollo te paard tegen z'n vikingbroeders dat gaat leuk uitpakken volgende week.
Die wandelaar is weer terug bij Arschloch, en ik kan die hele vent niet plaatsen.
Floki, die zich aansluit bij die Noorse koning, dat trucje is wel eens eerder gedaan met Horik, maar meent Floki het dit keer echt?
Die Noren gaan barbaarser tekeer dan Ragnars vikings, zie die vuurpost en Bjorn en anderen die van een afstandje kijken.

Maar ik vind de ontwikkelingen in Engeland ook boeiend, Ecbert stuurt niet voor niets die kleine Alfred met z'n eigen zoon op een pelgrimstocht naar Rome.
Zo sluw als hij is Ecbert heeft wel weer een plannetje er achter zitten.

Eigenlijk vind ik King Ecbert het meest boeiende personage, terwijl er helemaal geen viking-raids meer zijn op het moment
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 26 maart 2016 @ 04:26:49 #54
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_160952621
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Floki denk ik dat hij het wel meent, gezien hij het geloof / trouw zijn aan de goden als hoofdmoot noemde. Tenzij die gasten dat dus verpesten..
pi_160952931
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 23:56 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, shit is on.
Rollo te paard tegen z'n vikingbroeders dat gaat leuk uitpakken volgende week.
Die wandelaar is weer terug bij Arschloch, en ik kan die hele vent niet plaatsen.
Floki, die zich aansluit bij die Noorse koning, dat trucje is wel eens eerder gedaan met Horik, maar meent Floki het dit keer echt?
Die Noren gaan barbaarser tekeer dan Ragnars vikings, zie die vuurpost en Bjorn en anderen die van een afstandje kijken.

Maar ik vind de ontwikkelingen in Engeland ook boeiend, Ecbert stuurt niet voor niets die kleine Alfred met z'n eigen zoon op een pelgrimstocht naar Rome.
Zo sluw als hij is Ecbert heeft wel weer een plannetje er achter zitten.

Eigenlijk vind ik King Ecbert het meest boeiende personage, terwijl er helemaal geen viking-raids meer zijn op het moment
Ik vermoed dat hij op deze manier Mercia weer kan innemen, nu Aethelwulf er niet is om Qwintreth te beschermen.
En hij kan z'n schoondochter ongestoord uitwonen :+
pi_160960928
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 07:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En hij kan z'n schoondochter ongestoord uitwonen :+
Dat alleen is al reden genoeg om hem weg te sturen. Wat een verschijning :@
pi_160961130
Gelukkig stuurt hij kleine Alfred weg naar Rome waar hij lekker geïndoctrineerd wordt zodat hij later als christen-extremist vrij effectief de heathen-dreiging uit Engeland kan verdrijven :+
Conscience do cost.
pi_160969386
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 04:26 schreef Luuksor het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Floki denk ik dat hij het wel meent, gezien hij het geloof / trouw zijn aan de goden als hoofdmoot noemde. Tenzij die gasten dat dus verpesten..
Floki stond daar als enige niet te juichen, toen ze die Franken aan het verbranden waren. Ik denk dat hij een rol speelt en uiteindelijk toch trouw is aan zijn eigen Earl of iig het volk dat daaronder valt. Het lijkt me immers duidelijk dat die twee volkeren gaan clashen.

Ik geloof overigens niet in je theorie. Ik zou het iig erg jammer vinden. Ondanks dat er wat wazige shit gebeurt, hoop ik niet dat ze concreet theïstische wezens gaan betrekken in het verhaal.
pi_160978759
Ik vind het nu heel moeilijk om Floki te peilen. Hij lijkt Ragnar nu wel echt zat te zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat hij die Noren Ragnar zou laten vermoorden/afzetten als koning.
pi_160978853
Floki
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 27 maart 2016 @ 19:16:25 #61
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_160982496
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 23:43 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Ik geloof overigens niet in je theorie. Ik zou het iig erg jammer vinden. Ondanks dat er wat wazige shit gebeurt, hoop ik niet dat ze concreet theïstische wezens gaan betrekken in het verhaal.
Nee, maar het was wel een integraal onderdeel van de Noorse mythologie, dus het zou me niks verbazen als ze er naar zullen blijven hinten..
pi_161094246
Wat een kutaflevering zeg :'(
Ik had liever gehad dat het een fictieve serie was.

Wiens hoofd was dat op het einde bij Ragnar?
  vrijdag 1 april 2016 @ 12:47:13 #63
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_161094484
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat een kutaflevering zeg :'(
Ik had liever gehad dat het een fictieve serie was.

Wiens hoofd was dat op het einde bij Ragnar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_161102561
Beter gaat Ragnar weer eens normaal doen.

En idd, wiens hoofd was dat joh?
pi_161102735
Ben ook benieuwd naar dat hoofd... zal toch niet koning Horik zijn... leuk voor z'n zoon...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161103396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ben ook benieuwd naar dat hoofd... zal toch niet koning Horik zijn... leuk voor z'n zoon...
Die's allang dood joh :D
pi_161103717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:26 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die's allang dood joh :D
Uhh... ik dacht dat daar een los hoofd lag.. dan kan 't toch van die dode king Horik zijn...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161104083
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:36 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Uhh... ik dacht dat daar een los hoofd lag.. dan kan 't toch van die dode king Horik zijn...
Die is al twee seizoenen dood, lijkt me sterk dat dat hoofd zo goed blijft ;)
pi_161104151
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die is al twee seizoenen dood, lijkt me sterk dat dat hoofd zo goed blijft ;)
Okay... da's waar... geen idee wie 't is..

Maar ik vond 't wel een hele goede episode.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161105843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat een kutaflevering zeg :'(
Ik had liever gehad dat het een fictieve serie was.
Het is een fictieve serie.

quote:
Wiens hoofd was dat op het einde bij Ragnar?
Willekeurig persoon, want mij komt het niet bekend voor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:51 schreef Funzel het volgende:
Beter gaat Ragnar weer eens normaal doen.
Ja, of ze rekenen er snel mee af, want nog 5 afleveringen zo doorgaan vind ik zonde...

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Maar ik vond 't wel een hele goede episode.
Vond ik ook. Hoewel die vage shit op het laatst met Harbard ook wel snel verduidelijkt mag worden.
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:43:50 #71
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_161105972
Zal nog wel erger worden als zijn drugs op zijn :D
pi_161106438
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Het is een fictieve serie.

[..]

Willekeurig persoon, want mij komt het niet bekend voor.

[..]

Ja, of ze rekenen er snel mee af, want nog 5 afleveringen zo doorgaan vind ik zonde...

[..]

Vond ik ook. Hoewel die vage shit op het laatst met Harbard ook wel snel verduidelijkt mag worden.
Haha, gebaseerd op de geschiedenis natuurlijk.
Had liever gehad dat de Vikings overwonnen.
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:25:10 #73
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_161107392
Floki was toch ook al als een soort gekozene begroet door die ziener?

Ik dacht toen, hij wordt de nieuwe ziener.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2016 @ 22:29:38 #74
88815 The_Emotion
98.3
pi_161107505
Ik vind Drugnar helemaal niet leuk zo, beter schrijven ze het Chineesje er uit
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_161107547
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:29 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Drugnar helemaal niet leuk zo, beter schrijven ze het Chineesje er uit
Dit wel. Irriteert me nogal.
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2016 @ 02:32:22 #76
88815 The_Emotion
98.3
pi_161111958
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Floki was toch ook al als een soort gekozene begroet door die ziener?

Ik dacht toen, hij wordt de nieuwe ziener.
Lijkt me wel, Floki lijkt door de ogen van de Wandelaar te kunnen zien, gezien de vage scene met Arschloch
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 2 april 2016 @ 03:16:11 #77
28033 Pek
je moet wat
pi_161112234
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:29 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Drugnar helemaal niet leuk zo, beter schrijven ze het Chineesje er uit
Ging over mijn nek en ben gelijk afgehaakt :r
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 2 april 2016 @ 07:33:43 #78
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_161112787
Vermoeiend die Ragnar
Ok stelletje hokboeren
pi_161113035
Ik vind juist wel vet, Ragnar met afkickverschijnselen. Hij gaat nog dieper vallen zo te zien, ik ben benieuwd..
Veni, vidi, vodka.
pi_161116299
Moet 'ie eerst beginnen met afkicken.
pi_161132542
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2016 03:16 schreef Pek het volgende:

[..]

Ging over mijn nek en ben gelijk afgehaakt :r
Na 3 seizoenen goede seizoenen ben je nu pas afgehakt. Ga je misschien nog spijt van krijgen
pi_161161550
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:29 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Drugnar helemaal niet leuk zo, beter schrijven ze het Chineesje er uit
Ik vind die Ragnar met drugs ook maar niks :N

Ons Chineesje, weer wel interessant :Y
pi_161274930
Wát een heerlijke ep _O_

Never a dull moment O+
pi_161280370
Wat een toffe ep _O_ . In alle storylines een (belangrijk) personage dood.
Nu is Ragnar tenminste snel van die drugs af als zn voorraad op is. :D ga die Chinees niet missen, ze begon leuk maar het werd al snel vervelend. Odo en Kwentrith, mwah valt ook wel mee.
pi_161280461
Hoe dat drugshoofd ook ''even'' bedenkt om die bootjes over de heuvel te tillen :') En het nog lukt ook _O-
Dat wordt vies afkicken straks..

Ben benieuwd of dat kind van Kwintreth het overleefd of niet, ze zag er hoogzwanger uit.. wie weet wat ze er mee doen.

En waarom ging Aslaugh zo over de zeik bij het ''vreemdgaan'' van Harbard? Vorige week stond ze nog lachend toe te kijken hoe hij al die vrouwen zoende.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2016 @ 15:55:44 #86
88815 The_Emotion
98.3
pi_161281258
Dat wordt een cold turkey voor Drugnar :')

Maar wederom een boeiende aflevering.
Ook spannend tussen King Ecbert, Kwintreth en Judith. Wat heerlijk doortrapt is Ecbert toch ook :7
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 8 april 2016 @ 16:12:33 #87
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_161281622
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:22 schreef Poesopstokje het volgende:
En waarom ging Aslaugh zo over de zeik bij het ''vreemdgaan'' van Harbard? Vorige week stond ze nog lachend toe te kijken hoe hij al die vrouwen zoende.
"Possession"
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_161286426
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:19 schreef Funzel het volgende:
Wat een toffe ep _O_ . In alle storylines een (belangrijk) personage dood.
Wat mij betreft ook de meest irritante personages _O- prima dus!
pi_161299086
Coole EP weer. Eventjes de bootjes erover tillen
pi_161315396
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:55 schreef Remqo het volgende:
Dat wordt een cold turkey voor Drugnar :')

Och, gezien hoe snel Helga er weer fris uitziet gaan we die cold turkey niet meemaken ;)

Dit was denk ik wel een van de beste afleveringen dit seizoen. The return of the Floki en weer een geintegreerde Game of Thrones, en deze comment op Reddit:

Take this coin and give it to Ivar. Tell him to say Valar Morgulis to any man from Braavos if he needs me.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_161336647
Die kleine chinees is nog niet dood hoor 8-)
  zondag 10 april 2016 @ 23:23:35 #92
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_161341983
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:54 schreef Odaiba het volgende:
Die kleine chinees is nog niet dood hoor 8-)
Ze zag er vrij dood uit anders.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 10 april 2016 @ 23:30:33 #93
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_161342089
Zal me niets verbazen als ze toch nog leeft en Ragnar gek komt maken, hij denkende dat ze wel dood is, al afkickende. :D
pi_161342279
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:23 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ze zag er vrij dood uit anders.
Jullie gaan het zien :)
pi_161384029
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:43 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Jullie gaan het zien :)
We gaan niks zien. Nummer 69 is dood. Voer voor de vissen.

Als ze al terugkomt dan is dat wellicht zoals Aethelstan ook nog eens verschijnt als een geest.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_161438578
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:54 schreef Odaiba het volgende:
Die kleine chinees is nog niet dood hoor 8-)
Mag hopen dat ze diep onder Ragnars huid kruipt :Y
Ragnar is de weg kwijt. Doden vanwege drugs 8)7 :(
pi_161438595
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2016 01:40 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Mag hopen dat ze diep onder Ragnars huid kruipt :Y
Ragnar is de weg kwijt. Doden vanwege drugs 8)7 :(
Ik mag hopen dat die nieuwe Vikings afleveringen lang genoeg online blijven, zodat ik ze nog kan pakken. Kan veel vorige afleveringen niet meer vinden bij de gebruikelijke uploaders, dus zal wel weer een takedown zijn geweest. bij populaire series heb je dat erg snel tegenwoordig.
pi_161442014
Goede ep weer ^O^

Floki is geniaal met z'n boot 2.0 :D
En we zijn eindelijk verlost van dat miezerige mannetje.

Aslaugh is lillik als ze huilt zeg, brr. En wat sneu voor dat meisje van Bjorn ;(
pi_161442177
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Goede ep weer ^O^

Floki is geniaal met z'n boot 2.0 :D
En we zijn eindelijk verlost van dat miezerige mannetje.

Aslaugh is lillik als ze huilt zeg, brr. En wat sneu voor dat meisje van Bjorn ;(
Goede ep? Vond het een matige aflevering, tijd voor wat actie.
pi_161442183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Goede ep? Vond het een matige aflevering, tijd voor wat actie.
Goed genoeg :Y Volgende week de climax.
pi_161446817
Kan me niet voorstellen dat Ragnar Rollo kan verslaan op dit moment.
pi_161448180
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:17 schreef Funzel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Ragnar Rollo kan verslaan op dit moment.
1 VS 1 niet nee, of hij is op het juiste moment weer "normaal".
  vrijdag 15 april 2016 @ 19:48:20 #103
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_161452389
Erlanderp eindelijk opgerot
Ok stelletje hokboeren
pi_161453194
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 19:48 schreef padlarf het volgende:
Erlanderp eindelijk opgerot
Dit. Eindelijk af van dat irritante figuur.
  vrijdag 15 april 2016 @ 20:35:16 #105
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_161453796
Ik wil overigens meer Ecbert. Ecbert is de eindbaas van deze serie.
Ok stelletje hokboeren
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2016 @ 20:41:39 #106
88815 The_Emotion
98.3
pi_161454034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 19:48 schreef padlarf het volgende:
Erlanderp eindelijk opgerot
Blij toe, het was een vervelend ettertje.

quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:35 schreef padlarf het volgende:
Ik wil overigens meer Ecbert. Ecbert is de eindbaas van deze serie.
Mee eens sws m'n favoriete karakter van de serie, wat heerlijk doortrapt en sluw is Ecbert.
Je ziet dat Aella het er ook moeilijk mee heeft.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_161454355
Torvi ook ineens een flinke metamorfose.
pi_161461554
Leuke aflevering, maar moeten ze nou zonodig een homoscene in deze serie stoppen... Begint aardig cliché te worden....Karel de Kale was zover bekend ook geen koning die van hetzelfde geslacht genoot.
pi_161462612
Volgende week is de laatste aflevering. Daarna waarschijnlijk een paar maanden pauze.
pi_161464406
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 04:48 schreef Paradoxie het volgende:
Volgende week is de laatste aflevering. Daarna waarschijnlijk een paar maanden pauze.
Gelijk door naar GoT *O*
pi_161466250
Beetje nep dat niemand door heeft dat de vikingen over land gaan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_161468996
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:37 schreef Beach het volgende:
Beetje nep dat niemand door heeft dat de vikingen over land gaan.
1. je weet niet hoe groot stuk ze hebben moeten overbruggen.
2. je weet niet of mensen wonen, Frankrijk was toen minder dicht bevolkt.

MAar, je zou vewachten dat Parijs scouts stuurt langs de rivier, die hun volgen tot ze weer helemaal beneden de rivier zijn. maar nee, ze verwachten een terugtocht en vinden het prima dat de 2 na belangrijkste stad van normandië, Rouen geplunderd wordt.

Sws lijken de parijzenaren een beetje pussies uit die tijd. Geen idee of dat echt zo was, maar het waren natuurlijk wel de vroege middeleeuwen.
pi_161478177
Beetje vreemd inderdaad dat ze zo goed als ongezien over land om Parijs heen konden met die boten. Weet iemand of dat in werkelijkheid ook is gedaan? Verder mag Asslog een pak slaag krijgen dat ze Siggy heeft laten verdrinken. Hopelijk haalt Ragnar het tot Kattegat om daar eens even weer orde op zaken te stellen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_161482528
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 19:48 schreef padlarf het volgende:
Erlanderp eindelijk opgerot
De bozeblikkenman.

Sowieso begreep ik het probleem omtrent hem niet zo. Als die muts gewoon even tegen Bjorn had gezegd dat hij stoer deed had Bjorn hem in dezelfde scene nog in 3 stukken gebroken en daarna z'n botten gebruikt als tandenstokers.
Conscience do cost.
  donderdag 21 april 2016 @ 16:57:22 #115
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161604566
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 00:45 schreef ems. het volgende:

[..]

De bozeblikkenman.

Sowieso begreep ik het probleem omtrent hem niet zo. Als die muts gewoon even tegen Bjorn had gezegd dat hij stoer deed had Bjorn hem in dezelfde scene nog in 3 stukken gebroken en daarna z'n botten gebruikt als tandenstokers.
Dit ja. Serie had blijkbaar meer spanning nodig.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 22 april 2016 @ 09:05:25 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161619935
Wat een heerlijke ep. was dit de laatste weer?
Laffe huichelaar
pi_161620612
Geweldig! _O_

Leuk, die fast forward. Kunnen ze mooi op voortborduren van't najaar :Y

Vraag me alleen af of Lagertha het overleefd heeft..
  vrijdag 22 april 2016 @ 10:00:38 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161620779
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 09:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Geweldig! _O_

Leuk, die fast forward. Kunnen ze mooi op voortborduren van't najaar :Y

Vraag me alleen af of Lagertha het overleefd heeft..
Die fastforward had het ook nodig. Genieten, noet te lang blijven voortmodderen maar vernieuwing
Laffe huichelaar
pi_161620842
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die fastforward had het ook nodig. Genieten, noet te lang blijven voortmodderen maar vernieuwing
Inderdaad :Y Nu kunnen ze verder met de volwassen zoons en hun legendes.

In de herfst komen er weer 10 afleveringen O+
  Moderator vrijdag 22 april 2016 @ 12:23:07 #120
9859 crew  Karina
Woman
pi_161623304
Uh ik kom er net achter dat ik de laatste drie gewoon niet heb gekeken omdat ik dacht dat ep 7 de finale was :') Voordeel is nu wel dat ik er drie achter elkaar kan kijken _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_161625975
Binnenkort nog een nieuw filmpje met onze "Ragnar" (met haar dit keer).

Voor de fantasyliefhebbers :


Lijkt me leuk :)
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161626669
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:23 schreef Karina het volgende:
Uh ik kom er net achter dat ik de laatste drie gewoon niet heb gekeken omdat ik dacht dat ep 7 de finale was :') Voordeel is nu wel dat ik er drie achter elkaar kan kijken _O_
Dan heb je dit topic niet goed gevolgd :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 14:26 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Binnenkort nog een nieuw filmpje met onze "Ragnar" (met haar dit keer).

Voor de fantasyliefhebbers :


Lijkt me leuk :)
Hij is perfect in de rol van Ragnar, maar of ik daarna zo'n rol in een fantasiefilm serieus kan nemen, betwijfel ik.
pi_161626859
Wat een vette ep zeg! _O_ Die flash forward is ook wel ff nodig.
  Moderator vrijdag 22 april 2016 @ 15:18:42 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_161626994
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 april 2016 15:00 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dan heb je dit topic niet goed gevolgd :P

Het was niet zo heel druk in dit topic en de meeste opmerkingen die er stonden sloegen (dacht ik) op afl. 7 :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2016 @ 15:20:30 #125
88815 The_Emotion
98.3
pi_161627024
Prima half-seizoen finale.

Het gevecht om Parijs was heerlijk om te zien, en dan die skip jaren later om verder uit te diepen in de komende seizoenshelft.
- De kinderen van Ragnar zijn groot geworden
- De reizen van Björn

Gelukkig niet een heel jaar wachten *O*
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_161627796
Ben benieuwd hoe het Rollo en Ecbert is vergaan.
  Moderator vrijdag 22 april 2016 @ 16:00:49 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_161627960
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 april 2016 15:00 schreef Odaiba het volgende:

[..]


Hij is perfect in de rol van Ragnar, maar of ik daarna zo'n rol in een fantasiefilm serieus kan nemen, betwijfel ik.
Ach ik zag wel een shieldwall ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_161628060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 15:53 schreef Funzel het volgende:
Ben benieuwd hoe het Rollo en Ecbert is vergaan.
Rollo is gewoon hertog van Rouen en waarschijnlijk is zijn zoon Willem I van Normandië ook al geboren.

Ecbert zal nog wel meer macht hebben vergaard in Engeland en die zal de komende tijd wel druk zijn met de grote invasieleger van de zonen van Ragnar.
pi_161634904
Toffe flash forward. Het gehandicapte zoontje proberen ze wel heel erg op Ragnar te laten lijken(en dan een nog geschiftere versie).
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:59:51 #130
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_161636861
Vond de flash forward vet totdat Ragnar weer terug kwam lopen, door hem te laten verdwijnen en gewoon een zoon de macht over te laten nemen was voor mij wel een goede oplossing geweest ook al hoort het niet zo, dat hij dus niet dood hoeft te gaan en er geen cliffhanger zou zijn geweest.

Gewoon het vooruitzicht op een nieuw gebied, nieuwe karakters etc was voor mij een prima afsluiting geweest.

Die ene zoon had zo een broertje van Erlendur kunnen zijn. Heeft Horik het offscreen met Aslaug gedaan toevallig? :o
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 22 april 2016 @ 22:23:33 #131
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_161637963
_O_
pi_161638680
De ontwikkeling van Bjorn is fantastisch door de seizoenen heen.
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:59:06 #133
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_161641550
Denk niet dat het een Flash forward is hoor. Gewoon een sprong in de tijd.
Deathlift or Die.
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:01:16 #134
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161641630
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
De ontwikkeling van Bjorn is fantastisch door de seizoenen heen.
van de acteur ook, die kon er de eerste keer dat ie moest spelen echt geen kut van
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2016 @ 00:07:32 #135
88815 The_Emotion
98.3
pi_161641821
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

van de acteur ook, die kon er de eerste keer dat ie moest spelen echt geen kut van
Dat moet ik toegeven, Björn kwam wel als een volwassenen als een gespierd beest in beeld, maar keek in de camera als een hertje naar de koplampen.
De acteur en z'n rol zijn zeer gegroeid, Björn is nu echt een baas die de hoofdrol ook wel kan dragen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:18:13 #136
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_161642135
Mooi dat de keizer eindelijk zijn ballen heeft gevonden
Ok stelletje hokboeren
pi_161642913




Toch wel een mooi ontwikkeling.
pi_161642933
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:18 schreef padlarf het volgende:
Mooi dat de keizer eindelijk zijn ballen heeft gevonden
Die wil straks Rollo in zijn bed _O-
pi_161642985
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef Catkiller het volgende:
Vond de flash forward vet totdat Ragnar weer terug kwam lopen, door hem te laten verdwijnen en gewoon een zoon de macht over te laten nemen was voor mij wel een goede oplossing geweest ook al hoort het niet zo, dat hij dus niet dood hoeft te gaan en er geen cliffhanger zou zijn geweest.

Gewoon het vooruitzicht op een nieuw gebied, nieuwe karakters etc was voor mij een prima afsluiting geweest.

Die ene zoon had zo een broertje van Erlendur kunnen zijn. Heeft Horik het offscreen met Aslaug gedaan toevallig? :o
Know your history :7

-spoilers-

Verder ben ik beniewd of Harbard zich nog heeft laten zien in Kattegat. Lijkt er niet op, nu Bjorn er min of meer de baas is.

[ Bericht 7% gewijzigd door timmmmm op 23-04-2016 08:53:40 ]
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2016 @ 01:00:54 #140
88815 The_Emotion
98.3
pi_161643038
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:58 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Know your history :7

****

Verder ben ik beniewd of Harbard zich nog heeft laten zien in Kattegat. Lijkt er niet op, nu Bjorn er min of meer de baas is.
Grapjurk, spoil het verhaal even voor degenen die de legendes niet kennen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 23 april 2016 @ 08:34:45 #141
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_161645485
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 april 2016 01:00 schreef Remqo het volgende:

[..]

Grapjurk, spoil het verhaal even voor degenen die de legendes niet kennen.
Niet weten hoe Ragnar aan z'n einde is gekomen :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 23 april 2016 @ 08:54:37 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161645643
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 april 2016 08:34 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Niet weten hoe Ragnar aan z'n einde is gekomen :')
Toch zijn het spoilers hoor. Ik heb het even weggehaald in afwachting van wat tante Corrie of een van de andere FTR-mods ervan vindt
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 23 april 2016 @ 09:02:55 #143
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_161645708
Ook al is het een verhaal dat je kunt opzoeken, de meeste mensen zullen het niet kennen en voor die grote groep is het een spoiler, dus wmb terecht weggehaald.

Eventuele opmerkingen erover graag niet in dit topic maar in het Feedbacktopic. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_161646903
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:53 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Toch wel een mooi ontwikkeling.
De autoriteit van Ragnar is fantastisch in de laatste scene.
  zaterdag 23 april 2016 @ 11:07:23 #145
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_161647060
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 10:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

De autoriteit van Ragnar is fantastisch in de laatste scene.
Zeker weten. Iedereen is doodsbang voor hem, inclusief zijn zoontjes die de scene daarvoor nog een grote muil op hadden gezet
Ok stelletje hokboeren
pi_161648569
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Odaiba op 23-04-2016 12:48:19 ]
  zaterdag 23 april 2016 @ 13:13:33 #147
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_161648965
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:43 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Jullie gaan het zien :)
Ik heb het niet gezien :T
Ok stelletje hokboeren
pi_161649276
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 08:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Toch zijn het spoilers hoor. Ik heb het even weggehaald in afwachting van wat tante Corrie of een van de andere FTR-mods ervan vindt
Jij wist ook niet bij Der Untergang dat Hitler dood gaat?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 23 april 2016 @ 14:14:35 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161649766
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Jij wist ook niet bij Der Untergang dat Hitler dood gaat?
Voor verdere discussie hierover zijn we naar feedback doorverwezen
Laffe huichelaar
  FOK!fotograaf zaterdag 23 april 2016 @ 15:29:02 #150
364681 over_hedge
pi_161650901
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Jij wist ook niet bij Der Untergang dat Hitler dood gaat?
En bedankt he :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator zaterdag 23 april 2016 @ 17:18:03 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_161652517
Ik ben ook weer helemaal bij :@ Vond het boten slepen over de berg een beetje overdreven gedoe, ze hadden net zo goed nieuwe boten kunnen bouwen in die tijd.

De kinderen van Ragnar zijn wel een beetje creepy geworden, vooral de boneless, raar ventje. Denk dat hij het zwaard opneemt om Ragnar te vermoorden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_161652718
Ik denk dat helemaal niemand Ragnar gaat vermoorden.
pi_161652748
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:31 schreef Funzel het volgende:
Ik denk dat helemaal niemand Ragnar gaat vermoorden.
En ik pas wel op hier om te speculeren over de dood van Ragnar!
pi_161652833
Ik heb geen idee, het is slechts wat ik denk.
pi_161653299
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:36 schreef Funzel het volgende:
Ik heb geen idee, het is slechts wat ik denk.
Matige spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:48:11 #156
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161727939
Toffe aflevering :D kan niet wachten op de volgende. Vraag me wel af hoe Bjorn nou reageerde op de dood van zijn dochter.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 28 april 2016 @ 20:59:22 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161784960
Zo ik heb ook alles even gebinged. Leuk seizoen wel, en leuk die tijdsprong.

Maar is Lagertha nou dood? Die zag er niet echt gezond uit na die gevechten?
Oh.
pi_161794387
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo ik heb ook alles even gebinged. Leuk seizoen wel, en leuk die tijdsprong.

Maar is Lagertha nou dood? Die zag er niet echt gezond uit na die gevechten?
Die zal nog wel leven, verwacht ik.
pi_161794393
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Toffe aflevering :D kan niet wachten op de volgende. Vraag me wel af hoe Bjorn nou reageerde op de dood van zijn dochter.
Ow, is die dood? Had ik niet eens gezien :'(
  vrijdag 29 april 2016 @ 13:13:13 #160
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161797950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:11 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ow, is die dood? Had ik niet eens gezien :'(
Ja heel vlug allemaal :') volgens mij hadden de makers ook zoiets van 'oh ja zij bestaat ook nog '.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 29 april 2016 @ 13:41:28 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161798540
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:11 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ow, is die dood? Had ik niet eens gezien :'(
Ja dat ene ginger zoontje van Ragnar vond haar onder die steiger.

Al had ik telkens het gevoel dat die Sigurd een meisje was :')
Oh.
pi_161798837
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dat ene ginger zoontje van Ragnar vond haar onder die steiger.

Al had ik telkens het gevoel dat die Sigurd een meisje was :')
Hij heeft wel een snake in the eye.
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:01:26 #163
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161799068
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij heeft wel een snake in the eye.
Ja op de een of andere manier dacht ik dat Ivar het had.

Ik had een recap hiervoor moeten kijken, haalde weer zoveel door elkaar. Herkende die ene gast die langskwam bij Aslaug en al die vrouwen in Kattegat een beurt gaf ook niet meer.
Oh.
pi_161804889
Die ene zoon leek wel verdacht veel op die eikel van een Harbard :')
  vrijdag 29 april 2016 @ 18:49:36 #165
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161804901
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 18:48 schreef Droathoah het volgende:
Die ene zoon leek wel verdacht veel op die eikel van een Harbard :')
Ik dacht ook voor een moment dat hij opnieuw gecast was.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 09:52:50 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_164015594
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 26 juli 2016 @ 11:52:11 #167
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
  FOK!fotograaf dinsdag 26 juli 2016 @ 11:57:46 #168
364681 over_hedge
pi_164018030
quote:
:9

Duurt alleen nog wel ff :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164018330
Lagertha leeft nog _O_
pi_164024531
quote:
Eindelijk wraak halen in Engeland, wordt een tof seizoen zo te zien.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2016 @ 17:03:06 #171
88815 The_Emotion
98.3
pi_164024728
quote:
Ik kan niet wachten
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_164068276
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:9

Duurt alleen nog wel ff :(
Huh ik dacht al bijna joh
pi_164068424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:28 schreef Funzel het volgende:

[..]

Huh ik dacht al bijna joh

[quote]History has ordered a 20-episode fifth season of its popular drama series Vikings for premiere in 2017. In addition, Jonathan Rhys Meyers (The Tudors) has joined the Season 5 cast. Details of his role are being kept under wraps for now. Production on Season 5 is set to begin this summer.[/quote]

Tot nu toe is het rond Feb. iedere keer.


In de herfst komt deel 2 van seizoen 4 :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165726897
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:35 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]



[..]

Tot nu toe is het rond Feb. iedere keer.


In de herfst komt deel 2 van seizoen 4 :)
30 november _O_
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_166852071
Nog een week jongens, dan mogen we weer los *O*
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2016 @ 08:37:25 #176
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_166905659
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog een week jongens, dan mogen we weer los *O*
Pff, zal tijd worden. Ik zit al ren half jaar in mijn leren harnas voor het scherm te wachten.
Carpe Libertatem
pi_167023310
Niemand hier? We zijn weer begonnen hoor oO/
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 15:16:38 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_167023702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Niemand hier? We zijn weer begonnen hoor oO/
ga straks kijken hoor ;)

Inmiddels gekeken. Echt heel veel gebeurde er niet eigenlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door Karina op 01-12-2016 16:51:59 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2016 @ 22:13:25 #179
88815 The_Emotion
98.3
pi_167034489
Ik had een sterker begin verwacht, maar het is gewoon weer heerlijk dat het terug is.
Ivar vind ik nu al tof _O_
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 1 december 2016 @ 22:26:20 #181
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167034914
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Niemand hier? We zijn weer begonnen hoor oO/
Nee! Vergeten. Morgen! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_167034984
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:13 schreef Remqo het volgende:
Ik had een sterker begin verwacht, maar het is gewoon weer heerlijk dat het terug is.
Ivar vind ik nu al tof _O_
Dit.

Wel echt genoten, die spanningsboog is HOOG!
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2016 @ 22:38:22 #183
88815 The_Emotion
98.3
pi_167035215
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:28 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit.

Wel echt genoten, die spanningsboog is HOOG!
De focus lag op de terugkeer van Ragnar en zijn zoons, terwijl Björn z'n eigen plan trekt.
Ik hoop snel weer wat te zien van die sluwe King Ecbert en hoe Rollo rolt
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 1 december 2016 @ 23:28:54 #184
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167036710
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Niemand hier? We zijn weer begonnen hoor oO/
Omg, ik ga morgenavond kijken.
Vanaf nu via Kodi.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_167037816
Waar kan ik de aflevering bekijken?
* Verwijderd *
  vrijdag 2 december 2016 @ 00:33:17 #186
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_167038449
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 00:04 schreef zoekeenleven het volgende:
Waar kan ik de aflevering bekijken?
Thuis?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 2 december 2016 @ 00:50:03 #187
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167038701
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2016 00:33 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Thuis?
Het kan ook bij de buren als zij het downloaden van eztv.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_167093185
Toffe ep wel weer. Wel chill dat al die zonen nu ook volwassen zijn.
  zondag 4 december 2016 @ 14:12:04 #189
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167094587
Oh, die zonen zijn leuk zeg!
Geweldige episode O+

Hoe het Rollo vergaat in Frankrijk kan mij echt niet boeien eigenlijk.

En Lagertha en Astrid O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_167095771
Waar sloeg die "hang" scene nu precies op?
  zondag 4 december 2016 @ 15:33:36 #191
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_167096511
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 15:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar sloeg die "hang" scene nu precies op?
Ik moet ff denken, welke?
pi_167096823
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2016 15:33 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik moet ff denken, welke?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 december 2016 @ 15:51:15 #193
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_167096932
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 15:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar sloeg die "hang" scene nu precies op?
O die! Maakte niet echt veel indruk eigenlijk :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 december 2016 @ 18:32:24 #194
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_167100194
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167100651
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 14:12 schreef Vlindur het volgende:
Oh, die zonen zijn leuk zeg!
Geweldige episode O+

Hoe het Rollo vergaat in Frankrijk kan mij echt niet boeien eigenlijk.

En Lagertha en Astrid O+
Rollo heeft bij mij afgedaan :N
Ben eerder benieuwd naar Ecbert O+ _O_
pi_167139229
Visueel beschouwd toch een van de beste series. Maar ook de muziek, de sfeer, het acteerwerk.

Wel jammer dat het maar steeds 10 afleveringen per jaar zijn. Toch echt wel een trend die me steeds meer gaat tegenstaan. Een seizoen moet gewoon 20 afleveringen hebben om hem voldoende uit te diepen.
pi_167142374
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:38 schreef Elzies het volgende:
Visueel beschouwd toch een van de beste series. Maar ook de muziek, de sfeer, het acteerwerk.

Wel jammer dat het maar steeds 10 afleveringen per jaar zijn. Toch echt wel een trend die me steeds meer gaat tegenstaan. Een seizoen moet gewoon 20 afleveringen hebben om hem voldoende uit te diepen.
Je weet dat je zojuist naar seizoen 4 aflevering 11 hebt zitten kijken eh?
pi_167164022
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Je weet dat je zojuist naar seizoen 4 aflevering 11 hebt zitten kijken eh?
Ik tel er toch echt tien.

Wanneer komt seizoen 4.2 uit?

Of moeten we weer een jaar wachten?
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2016 @ 11:25:26 #199
88815 The_Emotion
98.3
pi_167164092
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik tel er toch echt tien.

Wanneer komt seizoen 4.2 uit?

Of moeten we weer een jaar wachten?
Die is vorige week begonnen.
Eerder dit jaar werd 4.1 uitgezonden.
Seizoen 4 kent 2x 10 afleveringen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167164254
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:25 schreef Remqo het volgende:

[..]

Die is vorige week begonnen.
Eerder dit jaar werd 4.1 uitgezonden.
Seizoen 4 kent 2x 10 afleveringen.
Op welke zender wordt die uitgezonden? Want volgens mij zit de serie niet op Netflix.
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2016 @ 11:38:32 #201
88815 The_Emotion
98.3
pi_167164261
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Op welke zender wordt die uitgezonden? Want volgens mij zit de serie niet op Netflix.
Het is van History channel
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167164286
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:38 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het is van History channel
Ha, ha, ik geloof er helemaal niets van. :)

Is toch die zender wat is opgevuld met de verkoop van schroot en oud ijzer?
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 11:43:36 #203
9859 crew  Karina
Woman
pi_167164323
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ha, ha, ik geloof er helemaal niets van. :)

Is toch die zender wat is opgevuld met de verkoop van schroot en oud ijzer?
Is toch echt zo ;)
quote:
Vikings is an Irish-Canadian historical drama television series written and created by Michael Hirst for the television channel History. Filmed in Ireland, it premiered on March 3, 2013 in Canada and the United States.
Ze hebben wel meer 'normale' series overigens. Roots bijvoorbeeld paar maanden terug.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_167164357
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Is toch echt zo ;)

[..]

Ze hebben wel meer 'normale' series overigens. Roots bijvoorbeeld paar maanden terug.
Dan ga ik toch eens kijken. Vond het vroeger een leuke zender, maar toen kreeg je al die pandjeshuizen programma's. Sindsdien kijk ik niet meer.

Weet je toevallig ook dag en tijdstip?
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 11:50:15 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_167164413
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dan ga ik toch eens kijken. Vond het vroeger een leuke zender, maar toen kreeg je al die pandjeshuizen programma's. Sindsdien kijk ik niet meer.

Weet je toevallig ook dag en tijdstip?
Ik kijk niet via History Channel. Dus geen idee eigenlijk :') Maar als ik de NL site bekijk ben ik bang dat de series zijn voorbehouden aan de US, hier zie ik inderdaad ook alleen die rare pawnstars shit. Dus helaas... Tenzij er nog een kanaal van hen is wat in een betaald pakket zit, dat zou ik zo 123 niet weten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_167164429
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik kijk niet via History Channel. Dus geen idee eigenlijk :') Maar als ik de NL site bekijk ben ik bang dat de series zijn voorbehouden aan de US, hier zie ik inderdaad ook alleen die rare pawnstars shit. Dus helaas... Tenzij er nog een kanaal van hen is wat in een betaald pakket zit, dat zou ik zo 123 niet weten.
FOX zend Vikings uit in Nederland, verder geen idee hoe laat of wanneer :P
pi_167164748
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Is toch echt zo ;)

[..]

Ze hebben wel meer 'normale' series overigens. Roots bijvoorbeeld paar maanden terug.
Ancient Aliens _O_
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2016 @ 23:06:10 #208
88815 The_Emotion
98.3
pi_167179520
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:51 schreef LompeHork het volgende:

[..]

FOX zend Vikings uit in Nederland, verder geen idee hoe laat of wanneer :P
Ik weet ook niet of ze bij zijn met de afleveringen.
Maar komende nacht de volgende aflevering, dus morgenochtend even naar de torrentboer euh, om drie uur 's nachts met de schotel gericht voor de buis zitten
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167179555
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of ze bij zijn met de afleveringen.
Maar komende nacht de volgende aflevering, dus morgenochtend even naar de torrentboer euh, om drie uur 's nachts met de schotel gericht voor de buis zitten
Nee ze zijn sowieso niet bij, ik dacht dat ze een seizoen achterliepen nu.

Ik zit ook weer klaar met m'n pornohark, even goed mikken en ik kan de nieuwe ontvangen. O-)
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2016 @ 23:13:08 #210
88815 The_Emotion
98.3
pi_167179739
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:07 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Nee ze zijn sowieso niet bij, ik dacht dat ze een seizoen achterliepen nu.

Ik zit ook weer klaar met m'n pornohark, even goed mikken en ik kan de nieuwe ontvangen. O-)
Na deze reeks ga ik de complete seizoensbox kopen, maar heb ook begrepen dat er een 5e seizoen komt
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167179854
Ik heb ze tot nu toe allemaal aangeschaft, vond dit het wel waard :Y
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2016 @ 23:21:39 #212
88815 The_Emotion
98.3
pi_167180003
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb ze tot nu toe allemaal aangeschaft, vond dit het wel waard :Y
Uiteraard, het herkijken waard.
Goede setting, puik acteerwerk en goede afwisseling wat drama/actie betreft.
Het blijft de serie waar ik ook het meest naar uitkijk. ^O^

En Björn wordt als acteur, maar ook z'n rol steeds beter
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167180147
Gaia Weiss O+
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_167184502
''One who has to say I am the Queen is no Queen.''
pi_167219331
Ben benieuwd waar dit naar toe gaat, redelijke aflevering..
pi_167220024
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben benieuwd waar dit naar toe gaat, redelijke aflevering..
Bjorn valt oa de Balearen en een plaats in Italië aan die hij voor Rome aanziet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2016 @ 20:40:20 #217
88815 The_Emotion
98.3
pi_167220384
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben benieuwd waar dit naar toe gaat, redelijke aflevering..
Ik ook, Ragnar naar Engeland, dus Ecbert en consorten zullen vast volgende week weer in beeld komen.
En verder benieuwd naar de reizen van Björn.

Maar ik krijg steeds meer een hekel aan Queen Arshloch
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167220476
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:40 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik ook, Ragnar naar Engeland, dus Ecbert en consorten zullen vast volgende week weer in beeld komen.
En verder benieuwd naar de reizen van Björn.

Maar ik krijg steeds meer een hekel aan Queen Arshloch
Dat schiet ook niet echt op, gewoon uit de serie schrijven.
pi_167220485
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:40 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik ook, Ragnar naar Engeland, dus Ecbert en consorten zullen vast volgende week weer in beeld komen.
En verder benieuwd naar de reizen van Björn.

Maar ik krijg steeds meer een hekel aan Queen Arshloch
Dat had ik in seizoen 1 al :')

Lagertha _O_
  zondag 11 december 2016 @ 21:50:50 #220
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167267534
Noh. Ivar al dood }:|
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 11 december 2016 @ 22:50:22 #221
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_167269886
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 21:50 schreef Vlindur het volgende:
Noh. Ivar al dood }:|
e13 is toch nog niet uitgezonden?
Ok stelletje hokboeren
  Moderator zondag 11 december 2016 @ 22:57:55 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_167270181
Weten we nog helemaal niet 100% zeker. Ik denk dat Ragnar hem nog weet te redden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 11 december 2016 @ 23:04:08 #223
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167270369
Ik hoop het zeg. Hebben ze eindelijk weer eens iemand die wel interessant en boeiend is gaat ie alweer dood :{w
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_167270822
Zal mij niets verbazen dat die leeft en het vermogen krijgt om weer te lopen.. :P
  zondag 11 december 2016 @ 23:44:53 #225
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 12 december 2016 @ 00:03:55 #226
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_167271573
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 21:50 schreef Vlindur het volgende:
Noh. Ivar al dood }:|
Nee joh. Aan het eind van de aflevering is hij een paar cm van de oppervlakte.
Als hij dood was dan zou je een endshot zien van een grote witte haai.
pi_167286318
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 23:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hvitserk zal ook nog wel opgeruimd moeten worden door hem.
Je bedoeld Sigurd toch? Dat is degene die hem steeds loopt te fokken.
pi_167289174
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkt iemand van jullie ook Real Vikings?

[ Bericht 42% gewijzigd door Karina op 12-12-2016 21:41:54 (toch maar ff een spoiler ;)) ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_167289689
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 21:34 schreef Beach het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkt iemand van jullie ook Real Vikings?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 december 2016 @ 22:12:48 #230
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_167290420
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 21:34 schreef Beach het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkt iemand van jullie ook Real Vikings?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 december 2016 @ 23:51:33 #231
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_167292979
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 20:16 schreef Funzel het volgende:

[..]

Je bedoeld Sigurd toch? Dat is degene die hem steeds loopt te fokken.
Ja, die hem steeds loopt te fokken... Is dat Sigurd? Meende dat dat Hviserk was....
pi_167308887
Die ja. Die lelijkerd.
pi_167338477
Sterke ep weer _O_

Rollo, make up your fucking mind :')
Lagertha O+

Veel cliffhangers dit keer, ben erg benieuwd naar volgende week.
pi_167343225
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Sterke ep weer _O_

Rollo, make up your fucking mind :')
Lagertha O+

Veel cliffhangers dit keer, ben erg benieuwd naar volgende week.
1 aflevering is te kort. :(

Een van de beste series naar mijn mening.
pi_167343379
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

1 aflevering is te kort. :(

Een van de beste series naar mijn mening.
En enorm underrated!
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 15:28:18 #236
88815 The_Emotion
98.3
pi_167345033
Goede aflevering weer.

Rollo :')
Lagertha O+

Hopelijk zijn we snel van die Arschlog af
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167345382
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:28 schreef Remqo het volgende:
Goede aflevering weer.

Rollo :')
Lagertha O+

Hopelijk zijn we snel van die Arschlog af
Wiens zwaard was dat die ze vasthield? En gaat ze zich er mee overgeven of gaat ze het gevecht met Lagertha aan? :o
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 15:51:37 #238
88815 The_Emotion
98.3
pi_167345422
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wiens zwaard was dat die ze vasthield? En gaat ze zich er mee overgeven of gaat ze het gevecht met Lagertha aan? :o
Dat was het zwaard van Horik, die Ragnar overnam toen hij koning werd.
Verder lijkt Aslaug ook geen partij tegen Lagertha, maar we zullen zien.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167345460
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:51 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dat was het zwaard van Horik, die Ragnar overnam toen hij koning werd.
Verder lijkt Aslaug ook geen partij tegen Lagertha, maar we zullen zien.
Dat jij dat nog weet :o
Ik ben ook benieuwd, de ene plottwist na de andere zo, like it :Y
pi_167348414
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En enorm underrated!
acteerwerk van Ragnar is echt fenomenaal.
pi_167348691
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:09 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

acteerwerk van Ragnar is echt fenomenaal.
Die trekjes van z'n mond, genot O+
De make-up is ook prima in orde, hij ziet er niet uit :')
Jammer wel van al die schaamhaarbaarden, Bjorn nu ook al.
  donderdag 15 december 2016 @ 19:10:25 #242
416020 K44S
The bearded man
pi_167349556
Ik ontdek nu pas via Wiki, dat Ragnar en z'n zonen nog echt bestaan hebben ook. :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 15 december 2016 @ 19:12:05 #243
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_167349594
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:10 schreef K44S het volgende:
Ik ontdek nu pas via Wiki, dat Ragnar en z'n zonen nog echt bestaan hebben ook. :)
Anders was het nooit op de zender History uitgezonden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 15 december 2016 @ 19:12:40 #244
416020 K44S
The bearded man
pi_167349611
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:12 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Anders was het nooit op de zender History uitgezonden.
Touche
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167349844
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die trekjes van z'n mond, genot O+
De make-up is ook prima in orde, hij ziet er niet uit :')
Jammer wel van al die schaamhaarbaarden, Bjorn nu ook al.
Bij bjorn ziet het er inderdaad niet uit, is ook matige acteur.
pi_167349956
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Bij bjorn ziet het er inderdaad niet uit, is ook matige acteur.
Mhwa, hij doet niet onder voor een Rollo of Aslaugh.
Ik vind sowieso iedereen wel goed gecast :Y
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 19:38:33 #247
88815 The_Emotion
98.3
pi_167350370
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Bij bjorn ziet het er inderdaad niet uit, is ook matige acteur.
Ik ben van mening dat Björn als acteur en z'n rol gegroeid is, in seizoen 2 kon hij nog wel eens als een hertje naar de koplampen kijken, hij is nu echt een beest geworden.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 15 december 2016 @ 20:01:30 #248
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_167351117
Lagertha *o* arschloch optiefen
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 15 december 2016 @ 23:14:16 #249
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167359070
Rare jongens, die vikingen. Eerst de helft van een dorp uitmoorden om de macht over te nemen en daarna zeggen dat het klaar is ook al zijn de overlevenden nog steeds loyaal aan degene van wie je de macht over wil nemen, alsof dat ineens stopt.

Earl Haraldson was gewoon een lul die niet geliefd was en eerlijk verslagen tijdens een gevecht, dat je daar een dorp van over kan nemen en dat er vrijwel niemand om geeft is geloofwaardig. Met Aslaug hadden ze wat mij betreft iets soortgelijks mogen doen, dat ze nog gekker was geworden na al die jaren dan dat ze voorheen al was en dat niemand, naast haar zonen, haar sowieso zal missen.

Het was sowieso niet vreemd geweest als ze in de tijd van Ragnar zijn absentie de macht was verloren, waarom is King Harald die er van droomt om Ragnar buitenspel te zetten en koning van heel Noorwegen te worden niet in het machtsvacuüm gesprongen?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_167370617
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:14 schreef Catkiller het volgende:
Rare jongens, die vikingen. Eerst de helft van een dorp uitmoorden om de macht over te nemen en daarna zeggen dat het klaar is ook al zijn de overlevenden nog steeds loyaal aan degene van wie je de macht over wil nemen, alsof dat ineens stopt.

Earl Haraldson was gewoon een lul die niet geliefd was en eerlijk verslagen tijdens een gevecht, dat je daar een dorp van over kan nemen en dat er vrijwel niemand om geeft is geloofwaardig. Met Aslaug hadden ze wat mij betreft iets soortgelijks mogen doen, dat ze nog gekker was geworden na al die jaren dan dat ze voorheen al was en dat niemand, naast haar zonen, haar sowieso zal missen.

Het was sowieso niet vreemd geweest als ze in de tijd van Ragnar zijn absentie de macht was verloren, waarom is King Harald die er van droomt om Ragnar buitenspel te zetten en koning van heel Noorwegen te worden niet in het machtsvacuüm gesprongen?

Wellicht omdat Bjorn er ook nog was? Geen idee natuurlijk of hij daar al die tijd gebleven is.

Sterke ep trouwens!
pi_167370731
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:38 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat Björn als acteur en z'n rol gegroeid is, in seizoen 2 kon hij nog wel eens als een hertje naar de koplampen kijken, hij is nu echt een beest geworden.
Ja, hij is wel gegroeid maar vind ik als acteur te kort komen voor de rol die hij nu speelt. Ironside is toch een hoofdpion in het verhaal nu.
pi_167379303
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die trekjes van z'n mond, genot O+
De make-up is ook prima in orde, hij ziet er niet uit :')
Jammer wel van al die schaamhaarbaarden, Bjorn nu ook al.
_O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 22:25:13 #253
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_167383764
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja, hij is wel gegroeid maar vind ik als acteur te kort komen voor de rol die hij nu speelt. Ironside is toch een hoofdpion in het verhaal nu.
Hij speelt het prima, hij is er in het verhaal nog niet.
Carpe Libertatem
  vrijdag 16 december 2016 @ 22:30:11 #254
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167383970
Oh gelukkig. Ivar nog niet dood O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 22:32:18 #255
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_167384080
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:10 schreef K44S het volgende:
Ik ontdek nu pas via Wiki, dat Ragnar en z'n zonen nog echt bestaan hebben ook. :)
Ragnar niet, of althans, hoogstwaarschijnlijk niet. De zonen wel, maarja, die zijn niet van hem.
Carpe Libertatem
  vrijdag 16 december 2016 @ 23:14:57 #256
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167385673
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ragnar niet, of althans, hoogstwaarschijnlijk niet. De zonen wel, maarja, die zijn niet van hem.
Ragnar heeft echt wel bestaan. Rollo ook.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ragnar_Lodbrok?wprov=sfla1

https://en.wikipedia.org/wiki/Ragnar_Lodbrok?wprov=sfla1


Ik zie in de Engelse versie wat je bedoeld. Maar hé, als God heeft bestaan bestond Ragnar ook gewoon ja? }:|
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 23:46:46 #257
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_167386814
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 23:14 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ragnar heeft echt wel bestaan. Rollo ook.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ragnar_Lodbrok?wprov=sfla1

https://en.wikipedia.org/wiki/Ragnar_Lodbrok?wprov=sfla1

Ik zie in de Engelse versie wat je bedoeld. Maar hé, als God heeft bestaan bestond Ragnar ook gewoon ja? }:|
Rollo wel, Ragnar is een legende. Na het lezen van de vertaalde verhalen, waar ragnar maar een klein onderdeel van is, lijkt het vrij waarschijnlijk dat de zonen van Rollo waren.

Als je de serie bekijkt volgen ze ook niet ragnar, maar de gedachte van hem. Het idee.
Carpe Libertatem
pi_167440300
Misschien een domme vraag, maar is deze serie ergens legaal in Nederland te kijken? Bij History channel zie ik het nooit staan in het programma en Fox ook niet.

Ik heb nu seizoen 1 en 2 gekeken via Usenet downloads en seizoen 3 ben ik ook aan het downloaden.

Maar eigenlijk wil ik het best legaal ergens kijken tegen een betaling. Maar kan het nergens vinden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_167440458
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is deze serie ergens legaal in Nederland te kijken? Bij History channel zie ik het nooit staan in het programma en Fox ook niet.

Ik heb nu seizoen 1 en 2 gekeken via Usenet downloads en seizoen 3 ben ik ook aan het downloaden.

Maar eigenlijk wil ik het best legaal ergens kijken tegen een betaling. Maar kan het nergens vinden.
Daar denkt Tim Kuik uiteraard niet aan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2016 @ 23:23:16 #260
88815 The_Emotion
98.3
pi_167541300
Doei Aslaug :W
Lagertha aan de top.

En King Ecbert was weer heerlijk, na een lange tijd samen bezatten met Ragnar ^O^
Ben verder wel benieuwd hoe het met de reis van Björn gaat.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Spellchecker vrijdag 23 december 2016 @ 01:25:44 #261
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_167543711
Geweldige aflevering, dit ^O^
Tevens -purist.
pi_167544704
Ecbert en Ragnar waren leuk :Y Waarom staat Ragnar er eigenlijk zo op dat Ecbert hem moet doden? :?
pi_167547183
Denk omdat Ragnar wil dat zijn zonen wraak nemen uit zijn naam. Benieuwd wat die tegen Ivar gaat zegen. Of dat King Ecbert gespaard moet worden of niet. Denk dat dit ook zijn wraak is op King Evbert voor het afslachten van die nederzetting.
Wel een mooi dialoog over de Goden tussen King Eckbert en Ragnar. Die overtuiging dat het leven geen zin heeft zonder God van King Ecbert erg overtuigend gespeeld.
pi_167549013
Was een goede serie vond ik alleen het laatste seizoen vind ik matig.
pi_167549327
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 10:55 schreef janspj het volgende:
Wel een mooi dialoog over de Goden tussen King Eckbert en Ragnar. Die overtuiging dat het leven geen zin heeft zonder God van King Ecbert erg overtuigend gespeeld.
Ik vind dat dat één van de betere stukken uit de gehele Vikings-series is geweest. En daarnaast dat wederzijdse respect dat getoond werd, heel mooi :)
pi_167549346
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:27 schreef Lurkerttt het volgende:
Was een goede serie vond ik alleen het laatste seizoen vind ik matig.
Is dit al bevestigd het laatste seizoen?
Conscience do cost.
  vrijdag 23 december 2016 @ 13:04:17 #267
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_167549740
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 07:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ecbert en Ragnar waren leuk :Y Waarom staat Ragnar er eigenlijk zo op dat Ecbert hem moet doden? :?
Vanwege de prophecy.
Ragnar kan alleen onsterfelijk worden (een legende worden) wanneer de een blinde hem ziet.
En Ecbert deed tijdens dat gesprek eindelijk zijn ogen open.
pi_167549756
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Is dit al bevestigd het laatste seizoen?
Nee sorry, ik bedoel het meest recente seizoen
  vrijdag 23 december 2016 @ 22:14:13 #269
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167564759
Wat een geweldige aflevering O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 23 december 2016 @ 23:35:23 #270
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167567694
Eigenlijk is het wel apart dat er voor Ragnar niemand meer mee komt naar Engeland maar dan om wraak te nemen voor hem zouden er wel duizenden mensen meekomen met zijn nakomelingen die tot nu toe weinig tot niks hebben laten zien qua succesvolle raids, op het scherm dan. Blijkbaar is het beter om geen (slecht) plunderrecord te hebben. :P

Aslaug haar lachje van haha ik kom wel terug om daarna aan pijl in haar rug te incasseren. _O_

Die lesbische relatie van Lagertha had van mij niet gehoeven trouwens, erger mij een beetje aan haar vriendinnetje ook.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2016 @ 02:17:56 #271
88815 The_Emotion
98.3
pi_167570579
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 10:55 schreef janspj het volgende:
Denk omdat Ragnar wil dat zijn zonen wraak nemen uit zijn naam. Benieuwd wat die tegen Ivar gaat zegen. Of dat King Ecbert gespaard moet worden of niet. Denk dat dit ook zijn wraak is op King Evbert voor het afslachten van die nederzetting.
Wel een mooi dialoog over de Goden tussen King Eckbert en Ragnar. Die overtuiging dat het leven geen zin heeft zonder God van King Ecbert erg overtuigend gespeeld.
Dat hele dialoog was geweldig, ook over Athelstan in welke hemel hij zou begeven en de hele toedracht.
Ben sws fan van King Ecbert *O*
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:20:22 #272
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_167573523
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:

Aslaug haar lachje van haha ik kom wel terug om daarna aan pijl in haar rug te incasseren
Volgens mij was het andersom. Eerst de pijl, toen het lachje.

Nog een keer gekeken. Je ziet haar lopen, dan stopt ze ineens, klein schokje met haar hoofd. Dan pas lacht ze.

[ Bericht 9% gewijzigd door padlarf op 24-12-2016 11:48:28 ]
Ok stelletje hokboeren
pi_167606739
Ik ben inmiddels ook weer helemaal bij. Gave dialoog in de laatste aflevering tussen Ecbert en Ragnar. Kan niet wachten hoe zich dat ontwikkelt. Ook Aethelwulf komt nog lang niet uit de schaduw van zijn vader....wat een loser.
Aslaugh is ook eindelijk weg!

Superveel zin in de rest van het seizoen!
Feel the fuzz!
pi_167635596
Geweldige ep _O_ De scenes tussen Ragnar en Ecbert zijn altijd zo sterk. En heerlijke actie van Lagertha! Bye bitch! Komt nu wel een heavy aflevering aan dnek ik maar heb erg zin in de rest van het seizoen!
  dinsdag 27 december 2016 @ 17:07:25 #275
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_167646001
Ja, dat onderlinge respect tussen de twee grote koningen spat er af, geweldig acteerwerk!
pi_167699555
Wat een KUT aflevering :'(
Ik heb vaker weggekeken dan heel GoT bijelkaar..
Stel barbaren :r
pi_167707473
Wat is die kuil nasty zeg, krijg er rillingen van.
pi_167707665
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat een KUT aflevering :'(
Ik heb vaker weggekeken dan heel GoT bijelkaar..
Stel barbaren :r
GoT is vrij mild vergeleken met dit.
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2016 @ 15:29:15 #279
88815 The_Emotion
98.3
pi_167709094
Sterke aflevering vanwege het naargeestige sfeertje er om heen.
RIP Ragnar :'(
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 29 december 2016 @ 19:28:58 #280
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_167717465
Ook 1 van de eerste keren dat je merkt dat de acteur die Aella speelt toch best wel goed is
Ok stelletje hokboeren
pi_167718340
Ragnar ;( Kom nu maar op met de wraak van zijn zonen :9~
pi_167718438
Mensen die nu graag even ~30 jaar vooruit in de tijd willen spoelen moeten last kingdom kijken :P
Conscience do cost.
pi_167718508
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:00 schreef ems. het volgende:
Mensen die nu graag even ~30 jaar vooruit in de tijd willen spoelen moeten last kingdom kijken :P
Ik heb de eerste drie afleveringen gekeken maar kon er niet echt in/doorheen komen :/
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2016 @ 20:08:31 #284
88815 The_Emotion
98.3
pi_167718695
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb de eerste drie afleveringen gekeken maar kon er niet echt in/doorheen komen :/
Ja dat, ik ben na 5 afleveringen afgehaakt, misschien dat ik het weer opnieuw ga kijken , maar het haalt het niveau van Vikings gewoon niet.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167718735
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:08 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ja dat, ik ben na 5 afleveringen afgehaakt, misschien dat ik het weer opnieuw ga kijken , maar het haalt het niveau van Vikings gewoon niet.
Inderdaad.. ik begin er ook niet meer aan. Hoorde dat Netflix de boel ook gecancelled heeft.
pi_167718983
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:09 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Inderdaad.. ik begin er ook niet meer aan. Hoorde dat Netflix de boel ook gecancelled heeft.
Dat hoorde je verkeerd :P
Conscience do cost.
pi_167719729
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat hoorde je verkeerd :P
Oh :@
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 20:45:09 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_167719991
Ragnar :')
Wel gek met die slangen vond ik, gezien het feit dat dit in Engeland plaats vond
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2016 @ 20:50:19 #289
88815 The_Emotion
98.3
pi_167720184
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef Karina het volgende:
Ragnar :')
Wel gek met die slangen vond ik, gezien het feit dat dit in Engeland plaats vond
Ik vond die wurgslangen wel raar, maar een kuil vol adders had gewoon gekund.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167720317
Ik vond de scene met de blinde man en de seer wel mooi. Is the prophecy toch uitgekomen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 21:47:47 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_167722600
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik vond die wurgslangen wel raar, maar een kuil vol adders had gewoon gekund.
Verkeerde smiley gebruikt zie ik nu ik bedoelde natuurlijk ;(

En ja adders of zo het is niet in een tropisch land.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_167730136
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat een KUT aflevering :'(
Ik heb vaker weggekeken dan heel GoT bijelkaar..
Stel barbaren :r
Viel toch wel mee. Volgens mij is GoT erger hoor.

Prima aflevering. Zat er natuurlijk aan te komen helaas ;( Prima afscheid van een grote held
pi_167730152
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:08 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ja dat, ik ben na 5 afleveringen afgehaakt, misschien dat ik het weer opnieuw ga kijken , maar het haalt het niveau van Vikings gewoon niet.
Wat? :o

Ik vond het juist minstens zo geniaal.
  vrijdag 30 december 2016 @ 01:31:35 #294
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_167730594
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:08 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ja dat, ik ben na 5 afleveringen afgehaakt, misschien dat ik het weer opnieuw ga kijken , maar het haalt het niveau van Vikings gewoon niet.
Alleen al voor de laatste 2 afleveringen zou je het moeten afkijken _O-
Veel scenes die erg bruut zijn.
pi_167731245
Zat eraan te komen. Aan de ene kant jammer dat hij dood is, aan de andere kant tof dat ze de "legendes" zo volgen, ook als het om de hoofdrolspelers gaat. Hiermee maken ze mooi pas op de plaats voor nieuwe verhalen, dat houdt de serie in ieder geval in leven.

Leuke twist ook hoe Ragnar nu Ivar achter King Ecbert aanstuurt, geeft toch wel aan dat hij de vorige aflevering tegen Ecbert niet heeft gelogen (dat zijn terugkomst ook onderdeel is van een groter plan, tenminste, ik neem aan dat het een connectie heeft). Ecbert en Ragnar spelen in die zin toch altijd een kat-en-muis-spel en zijn ongeveer dezelfde types. :D
pi_167733991
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 01:00 schreef HPLC het volgende:

[..]

Viel toch wel mee. Volgens mij is GoT erger hoor.

Prima aflevering. Zat er natuurlijk aan te komen helaas ;( Prima afscheid van een grote held
Ik vond het wel erg bruut :@ Van GoT verwacht je dat, hier eigenlijk niet.
  vrijdag 30 december 2016 @ 10:54:31 #297
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_167734932
Hoewel ik verhaal technisch wel achter de dood van Ragnar sta, maakt het de serie toch een stuk minder leuk voor me. Hij werd zo goed neergezet, dat alleen al maakte de serie goed.

Bij z'n zoons heb ik dat een heel stuk minder. Hopelijk worden die nog wat beter.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_167734938
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Sinds de blood eagle bij Vikings is GoT maar slappe hap.
Dat is GoT ten opzichte van Vikings sowieso al.

Beter verhaal, betere special effects (die slag om Kingslanding zag er echt belachelijk uit i.t.t. de slag bij Parijs), betere sfeer, etc.

GoT kijk ik wanneer ik zin heb, Vikings moet ik meteen zien.
pi_167735057
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Sinds de blood eagle bij Vikings is GoT maar slappe hap.
Ah welnee, daar zag je ook niks ja.

Got -> Vikings.
  Moderator vrijdag 30 december 2016 @ 11:17:50 #301
9859 crew  Karina
Woman
pi_167735353
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 11:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Bij z'n zoons heb ik dat een heel stuk minder. Hopelijk worden die nog wat beter.
Die zoons zijn vervelend en watjes, alleen Bjorn is nog wel OK. Als hij ooit nog terugkomt uit Italië/Frankrijk of waar hij ook gebleven is. Vind de zoons eigenlijk ook niet zo best acteren, maar kan ook komen doordat ik me erger aan dat accent wat ze de hele tijd aanhouden, alsof we niet weten dat het Vikings zijn :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')