Lijkt me wel, Floki lijkt door de ogen van de Wandelaar te kunnen zien, gezien de vage scene met Arschlochquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Floki was toch ook al als een soort gekozene begroet door die ziener?
Ik dacht toen, hij wordt de nieuwe ziener.
Ging over mijn nek en ben gelijk afgehaaktquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:29 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Drugnar helemaal niet leuk zo, beter schrijven ze het Chineesje er uit
Na 3 seizoenen goede seizoenen ben je nu pas afgehakt. Ga je misschien nog spijt van krijgenquote:Op zaterdag 2 april 2016 03:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Ging over mijn nek en ben gelijk afgehaakt
Ik vind die Ragnar met drugs ook maar niksquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:29 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Drugnar helemaal niet leuk zo, beter schrijven ze het Chineesje er uit
"Possession"quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:22 schreef Poesopstokje het volgende:
En waarom ging Aslaugh zo over de zeik bij het ''vreemdgaan'' van Harbard? Vorige week stond ze nog lachend toe te kijken hoe hij al die vrouwen zoende.
Wat mij betreft ook de meest irritante personagesquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:19 schreef Funzel het volgende:
Wat een toffe ep. In alle storylines een (belangrijk) personage dood.
Och, gezien hoe snel Helga er weer fris uitziet gaan we die cold turkey niet meemakenquote:
We gaan niks zien. Nummer 69 is dood. Voer voor de vissen.quote:
Ik mag hopen dat die nieuwe Vikings afleveringen lang genoeg online blijven, zodat ik ze nog kan pakken. Kan veel vorige afleveringen niet meer vinden bij de gebruikelijke uploaders, dus zal wel weer een takedown zijn geweest. bij populaire series heb je dat erg snel tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:40 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze diep onder Ragnars huid kruipt![]()
Ragnar is de weg kwijt. Doden vanwege drugs![]()
Goede ep? Vond het een matige aflevering, tijd voor wat actie.quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Goede ep weer
Floki is geniaal met z'n boot 2.0![]()
En we zijn eindelijk verlost van dat miezerige mannetje.
Aslaugh is lillik als ze huilt zeg, brr. En wat sneu voor dat meisje van Bjorn
Goed genoegquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goede ep? Vond het een matige aflevering, tijd voor wat actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |