abonnement Unibet Coolblue
pi_156238400


Deze topicreeks is bedoeld voor alle vage, domme, irritante, libido-verlagende, achterlijke, gekke, maffe en/of intelligentieverlagende advertenties die op Marktplaats & Co. staan. Kom je een advertentie aldaar tegen die voldoet aan minimaal 1 van de bovenstaande criteria, post em dan hier!

Linkjes naar vorige delen: 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 24 | 25

Spinoff "naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats": 1 | 2 | 3 | 4 |

De openingspost vind je hier

4.gifRegels:
[>] Plaats een link naar de advertentie(s).
[>] Tevens de inhoud van de advertentie(s) of screenshot(s) posten, aangezien advertenties op den duur verwijderd worden, waardoor dan uiteindelijk alleen dode links overblijven.
[>] Bij voorbaat dank.
4.gif

Een aantal voorbeelden:

quote:
Ruilen

Een Mitsubishi Evo V of VI. Dit is mijn droom auto, maar ik zal hem door omstandigheden nooit kunnen betalen. Wat ik in ruil aanbied is iets zeer zeldzaams:

Echte vriendschap voor het leven. Wat ik dus zoek is iets wat je met geld kunt kopen.Wat ik aanbied is iets wat niet te betalen is.
quote:
Toetsen van qwerty toetsenbord gezocht

Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord. De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen. De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen. Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.


Game on! 14.gif
Mokkel met stuntstok
  Admin zondag 20 september 2015 @ 12:31:20 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_156238867
Even opgeruimd, carry on.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 22 september 2015 @ 14:17:15 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156296066
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ho ho, ze mailen niet 10x heen en weer he want daarvoor hebben ze de showroom :')
Ik heb ook reactie:

quote:
ik hoop dat je snel kapot gaat vuile bloedhond

kijk met mijn abn is niks mis hor
als je in discussie wil gaan moet je hier komen en niet over het internet stoere cowboy
quote:
als ik erachter kom waar je woont krijg je een rondje op je voorhoofd mensen zoals wij neem je maar 1x in de maling
UI Made bij VanilleKwark.
pi_156296492
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:17 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik heb ook reactie:

[..]


[..]

_O-

Wat een held is het ook. Ik vind nog steeds dat we er een meet moeten houden. Wel op zondag want dan krijgen we patat en hamburgers.
  dinsdag 22 september 2015 @ 14:37:58 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156296514
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:37 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

_O-

Wat een held is het ook. Ik vind nog steeds dat we er een meet moeten houden. Wel op zondag want dan krijgen we patat en hamburgers.
Ik ben voor!
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 24 september 2015 @ 00:04:33 #6
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156339473
Geen Marktplaats maar hoe dom kunnen sommige mensen zijn :').

quote:
''We hebben deze bundel aangeschaft zodat we eerder konden spelen. Dit blijkt dus enkel 10 uur te zijn.
Dit stond eerst niet bij de product omschrijving maar is nu later pas toegevoegd.

Tijdens het spelen kijk je wat de opties van het spel zijn, zo ook het online speel omgeving.
We hebben dus geklikt op online spelen, maar helaas werkt het spel nu helemaal niet meer en blijft zoeken naar een contact met de server. We hebben de Xbox een paar keer opnieuw opgestart maar het spel werkt niet meer.

Ik hoop dat we na de officiele relaese wel weer kunnen spelen.... ;-(
Voel me wel een beetje misleid door het aanbod waar we dus weinig aan hebben.''
http://www.bol.com/nl/p/m(...)el/9200000046812400/
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_156341896
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:37 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik ben voor!
Praat me even bij, waar gaat dit over?
Ik wil ook een reactie van dit soort types.
U MAD?
pi_156342815
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 03:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Praat me even bij, waar gaat dit over?
Ik wil ook een reactie van dit soort types.
GC / Marktplaats sukkels #35 - Waar het nog steeds mis gaat
Die gast kwam gezellig langs in dit topic om te dreigen met geweld, vandaar de verwijderde posts in dat topic. :')
pi_156343442
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:07 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

GC / Marktplaats sukkels #35 - Waar het nog steeds mis gaat
Die gast kwam gezellig langs in dit topic om te dreigen met geweld, vandaar de verwijderde posts in dat topic. :')
Neee! Wat jammer dat ik dat heb gemist _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 24 september 2015 @ 09:30:08 #10
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156343590
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:07 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

GC / Marktplaats sukkels #35 - Waar het nog steeds mis gaat
Die gast kwam gezellig langs in dit topic om te dreigen met geweld, vandaar de verwijderde posts in dat topic. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Neee! Wat jammer dat ik dat heb gemist _O-
Is die gast van Roobeek hier op het forum geweest?!?! Heb ik dat echt gemist?

De mail is overigens stil gebleven. Zullen we een nieuw slachtoffer zoeken? Ik wil wel mailen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_156345996
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:07 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

GC / Marktplaats sukkels #35 - Waar het nog steeds mis gaat
Die gast kwam gezellig langs in dit topic om te dreigen met geweld, vandaar de verwijderde posts in dat topic. :')
Jammer dat ik dat heb gemist :D
Het was toch pure reclame, waarom die agressiviteit :P
  donderdag 24 september 2015 @ 11:55:43 #12
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156346463
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:34 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Jammer dat ik dat heb gemist :D
Het was toch pure reclame, waarom die agressiviteit :P
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Neee! Wat jammer dat ik dat heb gemist _O-
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:07 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

GC / Marktplaats sukkels #35 - Waar het nog steeds mis gaat
Die gast kwam gezellig langs in dit topic om te dreigen met geweld, vandaar de verwijderde posts in dat topic. :')
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 03:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Praat me even bij, waar gaat dit over?
Ik wil ook een reactie van dit soort types.
Ik heb er nog maar eens een mailtje achteraan gestuurd. Kijken wat er gebeurt.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:08:16 #13
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156380647
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:04 schreef Mord_Sith het volgende:
Toetsen van qwerty toetsenbord gezocht

Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord. De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen. De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen. Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.

Waarom is deze dom? De letters kun je wel leuk omwisselen, maar hoe te doen met de cijfertoetsen en andere leestekens die gecombineerd zijn heel andere tekens dan op een qwerty (in NL doorgaans us-international layout) toetsenbord.



Of mis ik de grap? :?
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 27 september 2015 @ 18:09:58 #14
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156426483
quote:
1 huisgenoting gezocht

Ik ben per direct op zoek naar een niet rokende vrouwelijke huisgenotin, of wel jong studentin die een kamer zoekt van maandag t/m vrijdag,die voor haar studie in een huiselijk gezien, zelf ben ik moeder 39 jaar oud met kind van 7 jaar oud. wil bij ons wonen.

Wel blijft u ingeschreven bij u ouders, tijdens het schooljaar kunt u komen wonen. aanders in overleg.

Het is een 1 persoons kamer, niet groot, maar wel kunt u dus daar slapen, er is al een 1 persoons bed aanwezig.

U hoefd alleen een week kleding mee te brengen, thuis bij je ouders ga je de was doen. op zaterdag of zondag.

Ik wil in overleg ok voor je. of ga je met ons mee eten. de avond.

Er zijn huisregels. deze moet je wel aan blijven houden.

er is 1 maand proef. dus. kijken hoe het loopt. er moet wel een klik zijn tussen ons.


De huur is. 300 euro kale huur. als je wild water/stroom/ gas. eten. ect. vraag. ik 50 euro in de maand extra bij.

zo kan je bij mij komen avond eten. in overleg. kook ik. de avond. wat de pot schaft.

Ok ga je spaarzaam om met water / stroom !

Wij gebruiken ok geen/ of wijnig verwarming. in de winter. dus warme kleding aan doen in huis.

Ik zoek een persoon die overdag niet in huis aanwezig is. alleen dus. de avond.

rond 20.00 uur gaat mijn zoon naar bed./ en ik ok .

Ik wil ook rust in huis. dus. om 21.00 uur is ok bij jouw het licht uit. een bedtijd. geen tv. of. lang op blijven. kan niet.

je kan beter goed leren voor je huiswerk. boekenlezen. in plaats van TV kijken.

Ik ben een strenge vrouw. met structuur, en regelmaat.

Hou je niet aan mijn huisregels, zo zal ik u zeggen ga een aander huis zoeken. of kamer.

Ik. wil dus rust in mijn huis. en eerlijkheid. een geen. partys. of druks, of alcahool. of. aander verslavingen ok.

alleen met werkcontrakt of alleen met school contrakt. . komen in mijn huis. aanders niet reagieren.

geen uitkering. of bijstanduitkering./ of. geen. werklos mens.

dus. alleen reactie. mailen of bellen. die. een contract van . 6 maanden. of 1 jaar hebben. aanders niet.

Groetjes
isabella
http://link.marktplaats.nl/m969712898
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_156426762
quote:
Het zal je moeder maar zijn :T
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156427050
For great justice!
pi_156428093
Nep
pi_156428225
Kreeg hem ook net door via whatsapp, dacht ik ook eens een leuke te hebben voor hier te posten. Helaas weer te laat :-)
  zondag 27 september 2015 @ 19:15:46 #20
66083 Platina
78th Element
pi_156428382
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:08 schreef Dromer het volgende:

[..]

Waarom is deze dom? De letters kun je wel leuk omwisselen, maar hoe te doen met de cijfertoetsen en andere leestekens die gecombineerd zijn heel andere tekens dan op een qwerty (in NL doorgaans us-international layout) toetsenbord.

[ afbeelding ]

Of mis ik de grap? :?
Gast :')
pi_156428880
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:07 schreef amaranta het volgende:
Nep
Mag ik wel hopen ja. Zo te zien is het een huurwoning, die mag ze niet onderverhuren. Bovendien wil ze overdag rust, dan zal ze zelf wel niet werken. Heel handig om er dan een telefoonnummer en postcode erbij te zetten :')
pi_156429068
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:30 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Mag ik wel hopen ja. Zo te zien is het een huurwoning, die mag ze niet onderverhuren. Bovendien wil ze overdag rust, dan zal ze zelf wel niet werken. Heel handig om er dan een telefoonnummer en postcode erbij te zetten :')
Het gebrekkige Nederlands neemt met de regel toe.
En de bizarre eisen ook.
Ik geloof d'r niks van.
  zondag 27 september 2015 @ 20:16:36 #23
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156430749
Je mag er overdag niet zijn, alleen 's avonds maar dan moet je wel om 21.00 in je bed liggen met lichten uit en geen TV.
Where do I sign up?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 27 september 2015 @ 20:57:13 #24
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_156432366
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik wil ook rust in huis. dus. om 21.00 uur is ok bij jouw het licht uit. een bedtijd. geen tv. of. lang op blijven. kan niet.

quote:
Ik wil ook rust in huis. dus. om 21.00 uur is ok bij jouw het licht uit. een bedtijd. geen tv. of. lang op blijven. kan niet.
Verplicht om 21:00 naar bed en geen tv mogen kijken :')!!!!!!
Wat is deze
:')
  zondag 27 september 2015 @ 21:37:30 #25
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156434770
En je mag geen uitkering hebben (wat zij hoogstwaarschijnlijk wel heeft), niet overdag aanwezig zijn en in totaal ¤350 euro per maand betalen om niet vrijuit te kunnen leven. Die wilt gewoon iemand hebben die haar huur voor een groot gedeelte betaald :'). Eigenlijk zou je hier alleen al om een melding moeten maken bij haar woningbouwvereniging, wegens onderhuur.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_156435438
En alleen doordeweek... Je moet wel in het weekend naar huis om de was te kunnen doen :')
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_156435811
Nou, wie offert zich op en gaat op bezoek om de kamer te bekijken?
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 21:55:16 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156435926
Haha ook nog duur voor een kamer in Apeldoorn , kun je een studio voor huren :D
pi_156442227


Lueken spullen.



Hmm...

[ Bericht 15% gewijzigd door Gebruikersna op 28-09-2015 07:37:51 ]
pi_156445584
Volgens mij is die laatste een verkapte oproep tot BDSM-slaafje :')
  maandag 28 september 2015 @ 12:38:07 #31
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156446286
Stiekem is het gewoon kinderprostitutie.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_156446903
Misschien niet een perfect voorbeeld, maar een maat van me had ook iets tofs. Hij had zijn Xbox360 met wat games op marktplaats gezet, waaronder Halo 3 ertussen zat. Dit was in 2013, en hij verkocht het hele zooitje voor zo'n 100 euro ofzo. Er zaten meer dan 30 spellen bij.

Hier letterlijk copy + paste van een prachtig lid van de marktplaats community:

quote:
ellen via Marktplaats[/url] wrote:

Reactie op uw advertentie 'Xbox 360 + 20GB + Wireless headset + >30 coole games!'

kan ik halo 3 voor een euro op komen halen?

GEINTERESSEERDE
ellen
8½ jaar actief op http://marktplaats.nl]Marktplaats
1 EURO :')

Genoemde maat van me reageerde daarop:

quote:
Hoi Ellen,

Ja natuurlijk! Eventueel serveer ik u daarbij nog een kopje koffie bij aankomst.

Vergeet u geen reiskosten in uw begroting op te nemen, tegenwoordig kan dit flink oplopen! Eventueel kan ik het ook nog even bij u komen langs brengen! Ik zal hem dan voor u in de Xbox 360 stoppen, dan kunt u meteen spelen!

Uiteraard begrijp ik dat u misschien liever achteraf betaald, daarom kan ik u verschillende betaalconstructies aanbieden. Bijvoorbeeld 9 cent per maand. Natuurlijk kan u er ook voor kiezen om het geld te sparen en lekker te gaan genieten van een Euroknaller bij de MacDonalds.

Groetjes,

De meesterchief

PS: helaas bent u zojuist overboden met ¤0,05 cent. Helaas!
Waarop de volgende reactie was:

quote:
dank u voor uw mail
gappig ..
ik denk dat ik bij de andere aanbieder langs ga
met het fietsje ...
die ontvangt mij graag..

succes met de volgende koper
je kan mar5 cent winst hebben
De wonderwereld van Marktplaats. _O_
pi_156447165
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef Doncamatic het volgende:
Misschien niet een perfect voorbeeld, maar een maat van me had ook iets tofs. Hij had zijn Xbox360 met wat games op marktplaats gezet, waaronder Halo 3 ertussen zat. Dit was in 2013, en hij verkocht het hele zooitje voor zo'n 100 euro ofzo. Er zaten meer dan 30 spellen bij.

Hier letterlijk copy + paste van een prachtig lid van de marktplaats community:

[..]

1 EURO :')

Genoemde maat van me reageerde daarop:

[..]

Waarop de volgende reactie was:

[..]

De wonderwereld van Marktplaats. _O_
:D
Mokkel met stuntstok
pi_156447278
:D
pi_156449090
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 21:53 schreef Syntos het volgende:
Nou, wie offert zich op en gaat op bezoek om de kamer te bekijken?
Waarschijnlijk moet je daar al voor betalen en mag je niet langer dan 2 minuten kijken :')
  maandag 28 september 2015 @ 15:08:54 #36
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156449231
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:15 schreef Platina het volgende:

[..]

Gast :')
Enlighten me... als je dat kan.
Ik zie niks wat hem ijzersterk maakt; hoogstens onhandig.
(en enig respect/fatsoen zou fijn zijn)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 28 september 2015 @ 15:17:13 #37
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_156449400
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:08 schreef Dromer het volgende:

[..]

Enlighten me... als je dat kan.
Ik zie niks wat hem ijzersterk maakt; hoogstens onhandig.
(en enig respect/fatsoen zou fijn zijn)
Als je zo'n toets eruit haalt maakt het niks uit, de toets zelf drukt een knopje onder de toets in waardoor het teken wordt ingevoerd. Die maker van de advertentie denkt dat het stukje plastic toets kan worden verwijderd en op een ander toetsenbord kan worden bevestigd en dat het dan opeens het goede teken invoerd.
:')
  maandag 28 september 2015 @ 15:22:26 #38
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156449515
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Als je zo'n toets eruit haalt maakt het niks uit, de toets zelf drukt een knopje onder de toets in waardoor het teken wordt ingevoerd. Die maker van de advertentie denkt dat het stukje plastic toets kan worden verwijderd en op een ander toetsenbord kan worden bevestigd en dat het dan opeens het goede teken invoerd.
Dat haal ik er niet uit. Ook omdat je in windows simpel de toetsenbordindeling aan kunt passen (dat weten mensen hier wellicht weer niet) is de makkelijkste oplossing het toetsenbord (of als je niet veel wil sleutelen) de toetsen te vervangen door de juiste. Als je niet blind kan typen, kun je wel leuk de indeling via windows aanpassen, maar vind je de letters en vooral leestekens niet terug omdat die niet overeen komen met de toetsen.

Short: het enige verschil tussen een azerty- en qwertylaptop, zijn de toetsen zelf, niks electronisch aan het toetsenbord of de laptop verder.

Er worden overigens ook letterstickers verkocht om een toetsenbord op een dergelijke wijze te kunnen 'ombouwen'.

edit: linkje met vergelijkbare toestand gevonden. De eerste reageerder weet ook niet dat je een toetsenbordindeling in het os (windows/mac) kunt wijzigen en geeft hetzelfde aan als jij zegt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dromer op 28-09-2015 15:38:44 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 28 september 2015 @ 18:05:12 #39
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_156453054
Elke topic weer dezelfde discussie over het QWERTY toetsenbord...
pi_156458736
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Als je zo'n toets eruit haalt maakt het niks uit, de toets zelf drukt een knopje onder de toets in waardoor het teken wordt ingevoerd. Die maker van de advertentie denkt dat het stukje plastic toets kan worden verwijderd en op een ander toetsenbord kan worden bevestigd en dat het dan opeens het goede teken invoerd.
Een toetsenbord zonder d en t zou ook wat zijn voor velen....
  dinsdag 29 september 2015 @ 12:56:29 #41
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156470810
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:05 schreef Yozzz het volgende:
Elke topic weer dezelfde discussie over het QWERTY toetsenbord...
Haal het dan ook uit de OP. Het ís nou eenmaal onterecht en de 'sukkels' in deze zijn de digibeten die geen idee hebben van keyboard-layouts en hun werking.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156704923
De spellen zijn te geweldig voor zijn zoontje.

  vrijdag 9 oktober 2015 @ 07:58:16 #43
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_156704971
Laten we het nu weer over marktplaatssukkels hebben ipv dingen in de OP *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_156714562
Mensen welke verwachten dat kan wisselen van 50,- voor iets wat 4,- kost. Heb vrijwel geen contacten in huis, en dan dikke kans dat het weer eens vals geld betreft. Bovenal ben ik geen winkel toch worden ze dan boos, want dat is dan belachelijk dat je dan niet kan wisselen.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:39:34 #45
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156835552
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
Laten we het nu weer over marktplaatssukkels hebben ipv dingen in de OP *O*
Pas de OP dan eens aan.. zet er voorbeelden in die niet door fok-digibeten zijn gevonden.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:42:22 #46
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_156835617
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:39 schreef Dromer het volgende:

[..]

Pas de OP dan eens aan.. zet er voorbeelden in die niet door fok-digibeten zijn gevonden.
Suggesties?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:47:29 #47
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156835741
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Suggesties?
Ik zou er een paar uit deze reactie plukken. Stukken beter dan wat er nu instaat.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156869161
http://www.marktplaats.nl/verkopers/15850905.html

Wat is dit dan weer voor pareltje.
pi_156869200
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 07:33 schreef Gebruikersna het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/15850905.html

Wat is dit dan weer voor pareltje.
Netjes.
pi_156892993
Screenshots....................................... :O
  zondag 18 oktober 2015 @ 15:24:02 #52
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156921781
quote:
Waar staat dat? :? Had je nou maar een screenshot gemaakt, hè...

I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:26:20 #53
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156927049
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 07:33 schreef Gebruikersna het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/15850905.html

Wat is dit dan weer voor pareltje.
spelfouten zijn wel handig om koopjes mee te vinden. Zo had ik een fluke 289 multimeter voor 140 gekocht, en dat was nog mijn eigen bod.
pi_156935290
pi_156935354
quote:
;(
pi_156936889
Zouden ze biedingen op die trui dan ook accepteren? :D
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_156938428
Ik moest denken aan Guantanamo Bay.
pi_156938468
quote:
_O- dat is gewoon sneu voor dat kind en een beetje eng ook eigenlijk :')
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:12:58 #59
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156939589
mag je hier ook een screen posten met naam en toenaam, website en telefoonnummers enzo? Heb er ergens nog eentje, maar geen zin om te painten.
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:16:10 #60
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156947010
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 08:31 schreef FANN het volgende:

[..]

_O- dat is gewoon sneu voor dat kind en een beetje eng ook eigenlijk :')
Ik zou het eerder sneu voor het kind vinden als ze met haar gezicht op internet stond zodat alle pedo's daarvan mee kunnen genieten. :)

Heb genoeg gehoord over mensen die lastig gevallen zijn via MP doordat er foto's van zichzelf/kinderen/etc bij de advertenties stonden dus ik snap het wel, maar ze hadden wel beter die foto even kunnen croppen want dit ziet er natuurlijk niet uit :')
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:38:29 #62
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156947108
quote:
Ik vind hem hem leuk.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:38:49 #63
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156947120
quote:
Hang hem dan gewoon aan een kledinghanger. Dit is eng.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_156947991
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:34 schreef RoyalGala het volgende:

[..]

Ik zou het eerder sneu voor het kind vinden als ze met haar gezicht op internet stond zodat alle pedo's daarvan mee kunnen genieten. :)

Heb genoeg gehoord over mensen die lastig gevallen zijn via MP doordat er foto's van zichzelf/kinderen/etc bij de advertenties stonden dus ik snap het wel, maar ze hadden wel beter die foto even kunnen croppen want dit ziet er natuurlijk niet uit :')
Ja, dat bedoel ik bewerk die foto dan effe, zo'n doek over dat gezichtje is gewoon een rot
gezicht :') en misschien wel heel naar gevoel voor dat kind, of niet, kan ook :D

anyways/// het is geen gezicht :+
pi_156948022
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik bewerk die foto dan effe, zo'n doek over dat gezichtje is gewoon een rot
gezicht :') en misschien wel heel naar gevoel voor dat kind, of niet, kan ook :D

anyways/// het is geen gezicht :+
Haha ja ben ik met je eens, ik zou dat ook niet doen. Maar misschien boeit dat kind het wel helemaal niks :D Laten we het hopen in ieder geval.
pi_156950355
Niet zozeer een advertentie, maar waarom verwijderen mensen hun bod zodra je ze gemaild hebt? Nu drie keer achter elkaar, met drie verschillende mensen dat ik ze mail met akkoord met hun bod. Vervolgens zie ik dat het bod verwijderd is zonder enig tegenbericht.

Waarom bied je dan überhaupt?!
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  maandag 19 oktober 2015 @ 20:19:57 #67
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156953154
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:50 schreef Albert86 het volgende:
Niet zozeer een advertentie, maar waarom verwijderen mensen hun bod zodra je ze gemaild hebt? Nu drie keer achter elkaar, met drie verschillende mensen dat ik ze mail met akkoord met hun bod. Vervolgens zie ik dat het bod verwijderd is zonder enig tegenbericht.

Waarom bied je dan überhaupt?!
Op veel verschillende zaken geboden en maar voor één gegaan. Ik reageer overigens wel netjes in een dergelijk geval. Dat zou ik zelf ook fijn vinden.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:15:20 #68
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156955014
quote:
Best wel tof. Duidelijke en (naar wat ik zie) eerlijke beschrijving. Jammer van de niet inbegrepen hond, maar gelukkig heb ik zelf zo'n modelletje. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156955472
Screenshots....................................... :O :(
Staat in topic en is al meermalen in de reeks aan de orde gekomen. Maak graag screenshots, zodat het later terug is te zien + men niet door hoeft te klikken om op andere sites te zoeken

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:12 schreef BeamofLight het volgende:
mag je hier ook een screen posten met naam en toenaam, website en telefoonnummers enzo? Heb er ergens nog eentje, maar geen zin om te painten.
Deze gegevens staan ook openbaar op marktplaats, dus waarom zou deze niet in kopie hier geplaatst kunnen worden?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:15:24 #70
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_156961142
Waarom zet iedereen er zgan bij, terwijl sommige producten al 3, 4 jaar oud zijn?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_156984621
quote:
Hij heeft trouwens zijn tekst aangepast, eerst stond er namelijk dat mocht zijn vader wel komen te overlijden, dat er dan wel haast bij was ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_156985022
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 07:15 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom zet iedereen er zgan bij, terwijl sommige producten al 3, 4 jaar oud zijn?
Als het niet gebruikt is.
Leeftijd zegt niet altijd wat over de staat.
pi_156985035
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 06:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hij heeft trouwens zijn tekst aangepast, eerst stond er namelijk dat mocht zijn vader wel komen te overlijden, dat er dan wel haast bij was ;)
Had je maar een screenshot gemaakt...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_156988238
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:21 schreef Messina het volgende:

[..]

Had je maar een screenshot gemaakt...
Ik heb de post niet gedaan :(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:46:00 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_157041809
pi_157044748
:W 8)7
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 14:42:04 #77
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_157062044
quote:
Nou, als dat geen mooie deal is. :D
pi_157105714
Het staat op de doos, je ziet hoe het wordt geschreven in de categorie van marktplaats waarin je het plaatst, en toch..... 8)7

pi_157170986
In de categorie spiegels van auto's.... :'(

pi_157171587
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef marcel.nl het volgende:
In de categorie spiegels van auto's.... :'(

[ afbeelding ]
:')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_157171664
spigol :')
U MAD?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:24:29 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157189668
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
spigol :')
Is jouw avatar nog van vorig jaar? :D
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:32:55 #83
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_157207331
Bij overname vliegtickets moet het wel erg meezitten met datums en reisdagen, maar hier heb je flink wat toeval nodig.

Vanwege xxxx kan ons reis niet doorgaan. Voor 50¤ per persoon is het mogelijk om van naam te wijzigen. Dat is in totaal ¤100 kosten voor de koper . Zelf vraag ik er ¤50 voor (2 personen) dus in totaal ¤150 voor 2 tickets
Datum: morgen 31 oktober tot dinsdag 3 november


Erg zinloze poging om een transaviamiskoop van de hand te doen.

Overigens over dat copy+pastebericht, dat is bij mij een keer zo gegaan:

Een selectie laten we zeggen twintig dvd's. Krijg ik een e-mailtje in zo'n ondertoontje, ik bied drie Euro, graag hoor ik van je of je akkoord gaat. Daarop heb ik geantwoord: Prima, maar wat wil je dan hebben? Se7en, Snatch of the Sixth Sense? Krijg ik weer een antwoord terug met allerlei gescheld en insinuaties dat ik bijdehand bezig ben. Ha, wie is er begonnen? Dus normaliter reageer ik mede hierdoor ook niet meer op onzinberichten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Brett-Anderson op 30-10-2015 18:06:02 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_157207548
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 17:32 schreef Brett-Anderson het volgende:
Bij overname vliegtickets moet het wel erg meezitten met datums en reisdagen, maar hier heb je flink wat toeval nodig.

Vanwege xxxx kan ons reis niet doorgaan. Voor 50¤ per persoon is het mogelijk om van naam te wijzigen. Dat is in totaal ¤100 kosten voor de koper . Zelf vraag ik er ¤50 voor (2 personen) dus in totaal ¤150 voor 2 tickets
Datum: morgen 31 oktober tot dinsdag 3 november


Erg zinloze poging om een transaviamiskoop van de hand te doen.
De tering hee, doet me denken aan die gast die iemand op naam van zn vriendin zocht.
  woensdag 11 november 2015 @ 21:46:27 #85
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_157479767
http://www.marktplaats.nl(...)ifel-de-mooiste.html

Hobby 540 Ufe Excel. dec 2009 MOVER AIRCO LUIFEL DE MOOISTE

Koop geen nieuwe, zou echt zonde zijn. Dit koetsje heeft niks geleden. Slechts 5
vakanties een paar weken gebruikt. De rest van de tijd stond hij met
soortgenootjes gezellig in een lekkere verwarmde snoozel ruimte te relaxen. Ik
ben al op pad geweest en heb een doos Belgische BonBons op de kop getikt bij de
beste chocolateriederie (de Aldi) Waarom ? Voor ieder deukje krasje vlekje of
dutsje dat u vind schenk ik u deze doos. Het water loopt me nu al uit de mond
dus laat me niet wachten want dan kan ik ze zelf tot me nemen. U zult namelijk
niets vinden. Laten we eerst eens om de koets lopen. Ten eerste valt op de lange
Thule Omnistor luifel. Gekocht in 2013. Luifeltje uit, kouwe klets uit de
koelkast en een schaal kaas en worst met veul mosterd. Tip, maak die kaas en
worst thuis al klaar zodat je na 2 minuten op de camping al kan onthaasten, let
it go baby !!! Verder ziet u op het dak de unit van het aircootje. Das zo
lekker. Kent u dat, de hele dag was het 35 graden, het blijft nog lang zwoel en
tegen de tijd dat u het zuur krijgt van de drank en de vette hap stapt u de
koets in. Normaal dan nog steeds 30 graden. Je partner had de ramen wel open
gezet maar er is geen wind dus het koelt niet af. Met het zweet in de bilnaad
gaat u "kaal"op bed liggen. Een onrustige nacht. Het hoeslaken kan eigenlijk
weer gewassen worden...... Het kan echt anders...Aircootje zet u om een uur of 10 aan, deur dicht,
ramen dicht, als u dan na de laatste pitsstop de koets in stapt dan kruipt u
onder dat heerlijke dekbedje van thuis oohhhhhhhhhh, wat een verwennerij. Ik ga
het ook maar niet hebben over seks in een koets met 35 graden.....Hou eens op
zeg. U kunt overigens de duc tape, de kettingen, de handboeien en de
kettingzagen kwijt in de vele kastjes. Bij ons waren die kastjes leeg hoor. Op
een bepaalde leeftijd vind je een goede maaltijd belangrijker dan geboeid te
worden. Als ik geboeid wordt dan liever voor een bankoverval met een flinke
buit. Verder ziet u een serviceluik. Daar kunt u de bestellingen doen voor de
patat en de frikandellen speciaal. Bij de banden ziet u de volautomatische mover
zitten, een TRUMA SER. Vorige keer kwam ik aan op de camping, kouwe klets in 1
hand en in de andere de afstandsbediening van de mover. Ik zag de niet
onaantrekkelijke overbuurvrouw al kijken naar mijn gespierde oorlel. Ze lachte
erg vriendelijk naar me en ik zag dat haar kunstgebit nog niet zo oud was. Onder
de indruk van mijn vaardigheden met de mover. Das een goed begin dacht ik.
Verder ziet u dat het reservewiel onder de koets is gemonteerd. Betere
gewichtsverdeling, met confortbediening staat er. Laat dat ding maar lekker
zitten. En, achterop een fietsenrek voor 3 fietsen tot 60 kilo dus de elektrieke kunnen ook mee ! Ik mocht dan voor dag en dauw met het fietsje naar het plaatselijke bakkertje. Aardigheid al die lekkernijen. Vooral die croissantjes beure (met roomboter) waren heerlijk even als de flan, met die gele pudding.
Genoeg calorieën voor 3 weken en goed voor 5 kilo overgewicht na 2,5 week. Zo
slecht maar zoooo lekker. Ach wat kan mij het verrekken, tis vakantie. Laten we
maar naar binnen gaan. Schoenen uit anders krijg ik slaag van mijn betere helft.
Links vind u de living zonder open haard maar met overal leuke zitjes en ruimtes
waar u zich kan terug trekken voor een diep menselijk gesprek of voor een goeie
pot ouwenelen. Dat heeft mijn voorkeur en dan liefst met een lekker goedkoop
wijntje van de plaatselijke druivenboer. Mochten de kinderen nog steeds mee
willen (ppffff, zo vermoeiend) dan kunnen die daar liggen. Tis een riant bedje
van 140 bij ruim 2 meter. Over de banken lagen overigens kleedjes zodat ze niet
vies zouden worden, vrouwen...... In de keuken is weinig gekookt. 1 keer heb ik
gekookt. Gekookt van woede toen ik las dat de Verenigde Naties een waar
Pietenrapport heeft gemaakt en bepaald dat we de Zwarte Pieten moeten
bestrijden, ggrrrrrrrrrrrr. Van onze zuur verdiende centen, ggrrrrrrr. Oh ja,
als optie is een afzuigkap gemonteerd zodat we geen vieze
luchtjes in de koets krijgen. Over de masterbedroom hadden we het al eerder. 140
bij 2 en een goed matras. Door ons niet rechtstreeks beslapen omdat er een
toppertje over lag. We zijn verwend i know i know. U kunt het bed omhoog klappen
(vergeet niet uw betere helft er vanaf te halen anders ontvalt ze u) Middels
springveren blijft het staan en kunt u allerhande spul van Obelink kwijt waarvan
u dacht dat het handig was....Nee dus. De wellness ruimte is nauwelijks
gebruikt. Alleen door mijn partner. Ik had een gebiedsverbod en moest door weer
en wind naar het toiletgebouw. Soms had ik geluk en stonden we naast een
groenstrook dan kon ik mijn nachtelijke pitsstop daar uitvoeren. 1 keer schrok
ik me kapot en gaf ik de Camping Egel een gratis douche. Hij leek ervan te
genieten. Wastafeltje in de hoek. Favoriete plaats van de dames voor het bekende
schilderwerk. Strepen in het gezicht, takjes in de haren, bananen aan de oren,
we zijn er klaar voor. Grote kast ! U kunt hier gemakkelijk uit de kast komen
hoor. Ik moet je iets vertellen Jan. Laatst kwam de buurvrouw aan de deur en
toen hebben we koffie gedronken en foto's gekeken en samen alles kaal geschoren
en voor we het wisten hadden we elkaars DNA.....En nu willen we samen gaan
caravannen. Anyway, rechts bij binnenkomst kan nog de flatscreen geplaatst
worden zodat u We zijn er bijna maar nog niet helemaal kan kijken of Boer zoekt
een nieuwe Hobby. De kroonjuwelen en het zwarte geld kunt u kwijt in de kluis.
Sleuteltje goed verstoppen want als vrouwen die vinden dan gaat het hard met de
Drachmes. Dan middels roltrap naar het souterrain alwaar het bruin café. (trap
er niet in) Oh ja, er ligt ook nog nieuw tapijt in, niet gebruikt.
De koets weegt maar iets meer dan mijn schoonmoeder, 1228 kilo en mag beladen
worden tot 1550 kilo. Kan ook terug middels briefje naar het RDW. Hij is totaal
733 lang. De nieuwprijs van dit alles was bijna 24000 euries, nu de helft dus
dat lijkt me erg redelijk en we gaan er ook niet meer over rollebollen. Hij had
regelmatig onderhoud, eerste gebruikers. Er is niet in gerookt, ook geen chocolade sigaretten of paling en er zaten geen huisdieren in.
1 keer hadden we in de Masai Mara een kudde wilde neushoorns binnen. Ze keken
hun ogen uit. Wie het eerst komt het eerst uhhhh, kijkt.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_157480713
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Is jouw avatar nog van vorig jaar? :D
Wat
U MAD?
pi_157481150
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:46 schreef Zelfscanner het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ifel-de-mooiste.html

Hobby 540 Ufe Excel. dec 2009 MOVER AIRCO LUIFEL DE MOOISTE

Koop geen nieuwe, zou echt zonde zijn. Dit koetsje heeft niks geleden. Slechts 5
vakanties een paar weken gebruikt. De rest van de tijd stond hij met
soortgenootjes gezellig in een lekkere verwarmde snoozel ruimte te relaxen. Ik
ben al op pad geweest en heb een doos Belgische BonBons op de kop getikt bij de
beste chocolateriederie (de Aldi) Waarom ? Voor ieder deukje krasje vlekje of
dutsje dat u vind schenk ik u deze doos. Het water loopt me nu al uit de mond
dus laat me niet wachten want dan kan ik ze zelf tot me nemen. U zult namelijk
niets vinden. Laten we eerst eens om de koets lopen. Ten eerste valt op de lange
Thule Omnistor luifel. Gekocht in 2013. Luifeltje uit, kouwe klets uit de
koelkast en een schaal kaas en worst met veul mosterd. Tip, maak die kaas en
worst thuis al klaar zodat je na 2 minuten op de camping al kan onthaasten, let
it go baby !!! Verder ziet u op het dak de unit van het aircootje. Das zo
lekker. Kent u dat, de hele dag was het 35 graden, het blijft nog lang zwoel en
tegen de tijd dat u het zuur krijgt van de drank en de vette hap stapt u de
koets in. Normaal dan nog steeds 30 graden. Je partner had de ramen wel open
gezet maar er is geen wind dus het koelt niet af. Met het zweet in de bilnaad
gaat u "kaal"op bed liggen. Een onrustige nacht. Het hoeslaken kan eigenlijk
weer gewassen worden...... Het kan echt anders...Aircootje zet u om een uur of 10 aan, deur dicht,
ramen dicht, als u dan na de laatste pitsstop de koets in stapt dan kruipt u
onder dat heerlijke dekbedje van thuis oohhhhhhhhhh, wat een verwennerij. Ik ga
het ook maar niet hebben over seks in een koets met 35 graden.....Hou eens op
zeg. U kunt overigens de duc tape, de kettingen, de handboeien en de
kettingzagen kwijt in de vele kastjes. Bij ons waren die kastjes leeg hoor. Op
een bepaalde leeftijd vind je een goede maaltijd belangrijker dan geboeid te
worden. Als ik geboeid wordt dan liever voor een bankoverval met een flinke
buit. Verder ziet u een serviceluik. Daar kunt u de bestellingen doen voor de
patat en de frikandellen speciaal. Bij de banden ziet u de volautomatische mover
zitten, een TRUMA SER. Vorige keer kwam ik aan op de camping, kouwe klets in 1
hand en in de andere de afstandsbediening van de mover. Ik zag de niet
onaantrekkelijke overbuurvrouw al kijken naar mijn gespierde oorlel. Ze lachte
erg vriendelijk naar me en ik zag dat haar kunstgebit nog niet zo oud was. Onder
de indruk van mijn vaardigheden met de mover. Das een goed begin dacht ik.
Verder ziet u dat het reservewiel onder de koets is gemonteerd. Betere
gewichtsverdeling, met confortbediening staat er. Laat dat ding maar lekker
zitten. En, achterop een fietsenrek voor 3 fietsen tot 60 kilo dus de elektrieke kunnen ook mee ! Ik mocht dan voor dag en dauw met het fietsje naar het plaatselijke bakkertje. Aardigheid al die lekkernijen. Vooral die croissantjes beure (met roomboter) waren heerlijk even als de flan, met die gele pudding.
Genoeg calorieën voor 3 weken en goed voor 5 kilo overgewicht na 2,5 week. Zo
slecht maar zoooo lekker. Ach wat kan mij het verrekken, tis vakantie. Laten we
maar naar binnen gaan. Schoenen uit anders krijg ik slaag van mijn betere helft.
Links vind u de living zonder open haard maar met overal leuke zitjes en ruimtes
waar u zich kan terug trekken voor een diep menselijk gesprek of voor een goeie
pot ouwenelen. Dat heeft mijn voorkeur en dan liefst met een lekker goedkoop
wijntje van de plaatselijke druivenboer. Mochten de kinderen nog steeds mee
willen (ppffff, zo vermoeiend) dan kunnen die daar liggen. Tis een riant bedje
van 140 bij ruim 2 meter. Over de banken lagen overigens kleedjes zodat ze niet
vies zouden worden, vrouwen...... In de keuken is weinig gekookt. 1 keer heb ik
gekookt. Gekookt van woede toen ik las dat de Verenigde Naties een waar
Pietenrapport heeft gemaakt en bepaald dat we de Zwarte Pieten moeten
bestrijden, ggrrrrrrrrrrrr. Van onze zuur verdiende centen, ggrrrrrrr. Oh ja,
als optie is een afzuigkap gemonteerd zodat we geen vieze
luchtjes in de koets krijgen. Over de masterbedroom hadden we het al eerder. 140
bij 2 en een goed matras. Door ons niet rechtstreeks beslapen omdat er een
toppertje over lag. We zijn verwend i know i know. U kunt het bed omhoog klappen
(vergeet niet uw betere helft er vanaf te halen anders ontvalt ze u) Middels
springveren blijft het staan en kunt u allerhande spul van Obelink kwijt waarvan
u dacht dat het handig was....Nee dus. De wellness ruimte is nauwelijks
gebruikt. Alleen door mijn partner. Ik had een gebiedsverbod en moest door weer
en wind naar het toiletgebouw. Soms had ik geluk en stonden we naast een
groenstrook dan kon ik mijn nachtelijke pitsstop daar uitvoeren. 1 keer schrok
ik me kapot en gaf ik de Camping Egel een gratis douche. Hij leek ervan te
genieten. Wastafeltje in de hoek. Favoriete plaats van de dames voor het bekende
schilderwerk. Strepen in het gezicht, takjes in de haren, bananen aan de oren,
we zijn er klaar voor. Grote kast ! U kunt hier gemakkelijk uit de kast komen
hoor. Ik moet je iets vertellen Jan. Laatst kwam de buurvrouw aan de deur en
toen hebben we koffie gedronken en foto's gekeken en samen alles kaal geschoren
en voor we het wisten hadden we elkaars DNA.....En nu willen we samen gaan
caravannen. Anyway, rechts bij binnenkomst kan nog de flatscreen geplaatst
worden zodat u We zijn er bijna maar nog niet helemaal kan kijken of Boer zoekt
een nieuwe Hobby. De kroonjuwelen en het zwarte geld kunt u kwijt in de kluis.
Sleuteltje goed verstoppen want als vrouwen die vinden dan gaat het hard met de
Drachmes. Dan middels roltrap naar het souterrain alwaar het bruin café. (trap
er niet in) Oh ja, er ligt ook nog nieuw tapijt in, niet gebruikt.
De koets weegt maar iets meer dan mijn schoonmoeder, 1228 kilo en mag beladen
worden tot 1550 kilo. Kan ook terug middels briefje naar het RDW. Hij is totaal
733 lang. De nieuwprijs van dit alles was bijna 24000 euries, nu de helft dus
dat lijkt me erg redelijk en we gaan er ook niet meer over rollebollen. Hij had
regelmatig onderhoud, eerste gebruikers. Er is niet in gerookt, ook geen chocolade sigaretten of paling en er zaten geen huisdieren in.
1 keer hadden we in de Masai Mara een kudde wilde neushoorns binnen. Ze keken
hun ogen uit. Wie het eerst komt het eerst uhhhh, kijkt.
Briljant
  woensdag 11 november 2015 @ 23:41:25 #88
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_157482987
:')!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157483047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:41 schreef JochemP het volgende:
:')!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{ _O-
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 november 2015 @ 00:58:23 #90
862 Arcee
Look closer
pi_157484122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef marcel.nl het volgende:
In de categorie spiegels van auto's.... :'(

[ afbeelding ]
Spigol... spigol... spigol... spigol ineens heel groot is.
pi_157710752
















[ Bericht 19% gewijzigd door Gebruikersna op 21-11-2015 08:07:01 ]
pi_157710786
quote:
_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_157710849
Geen sukkel, eerder hilarisch HIER:

pi_157831256
Net een mailtje terug op een advertentie...

quote:
Ik heb een vraag over 'HDMI (1.3) Switch 5-Poorts met Afstandsbediening + 3D'.

Zit er een afstandsbediening bij?

Met vriendelijke groet,
:')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157847777
Even geen zin om een nieuw topic te openen en dus in totaal verkeerd topic, maar ik wil iets verkopen, maar de koper wilt dat ik 1 cent naar hem overmaak zodat ie zeker weet dat ie het juiste rekeningnr heeft. De mails zijn gewoon in goed NL, maar ergens denk ik dat het ik slachtoffer wordt van mijn Nigeriaanse oom. Iemand ervaring mee?
pi_157848251
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:11 schreef bierjoost het volgende:
Even geen zin om een nieuw topic te openen en dus in totaal verkeerd topic, maar ik wil iets verkopen, maar de koper wilt dat ik 1 cent naar hem overmaak zodat ie zeker weet dat ie het juiste rekeningnr heeft. De mails zijn gewoon in goed NL, maar ergens denk ik dat het ik slachtoffer wordt van mijn Nigeriaanse oom. Iemand ervaring mee?
Misschien dat hij daardoor een automatische incasso kan doen? Ik kan verder niets bedenken.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_157848425
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

Misschien dat hij daardoor een automatische incasso kan doen? Ik kan verder niets bedenken.
Ik moest bij mijn telefoonabonnement ook eerst 1 cent overmaken om de automatische incasso te activeren.

Of de koper is gewoon enorm wantrouwig :')
pi_157848634
Ja. Hij zakt er maar in idd.

Waarschijnlijk is hij idd ook net zo wantrouwig maar dan nog. Krijg geen Google of politie hit op zijn rekeningnr.
pi_157848720
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

Misschien dat hij daardoor een automatische incasso kan doen? Ik kan verder niets bedenken.
Die kan je toch intrekken.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_157852698
Laat hem eerst 1ct naar jou overmaken zodat hij z'n zekerheid heeft?

Blijft gek ja..
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_157854494
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:11 schreef bierjoost het volgende:
Even geen zin om een nieuw topic te openen en dus in totaal verkeerd topic, maar ik wil iets verkopen, maar de koper wilt dat ik 1 cent naar hem overmaak zodat ie zeker weet dat ie het juiste rekeningnr heeft. De mails zijn gewoon in goed NL, maar ergens denk ik dat het ik slachtoffer wordt van mijn Nigeriaanse oom. Iemand ervaring mee?
Betalen om daarna geld te ontvangen klinkt inderdaad oO/
  vrijdag 27 november 2015 @ 09:36:40 #104
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_157854982
Of die mijnheer heeft van de wet van de grote getallen gehoord? HEEEEL VEEL 0,01 maakt ook $
pi_157855271
Kereltje kan vanaf de 24e zijn spelletje al ophalen maar blijft mij mailen waar het blijft en zegt dat ik wel normaal moet reageren! (meneer is zelf kortaf zoals bv alleen dit in een mail zetten: track and trace?)

Enfin, hij dreigde gisteren met aangifte voor een spel van 9 euro :') !
pi_157855351
Uiteindelijk heeft ie gewoon overgemaakt, zonder dat ik die 1 cent betaalde. Dus hij dacht waarschijnlijk dat ik de Nigeriaanse oom was. Enfin. Blijft slecht dat Marktplaats nog steeds amper shit heeft ingebouwd om fraude tegen te gaan. (Maar daar zijn andere topics voor).
pi_157855868
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:04 schreef bierjoost het volgende:
Uiteindelijk heeft ie gewoon overgemaakt, zonder dat ik die 1 cent betaalde. Dus hij dacht waarschijnlijk dat ik de Nigeriaanse oom was. Enfin. Blijft slecht dat Marktplaats nog steeds amper shit heeft ingebouwd om fraude tegen te gaan. (Maar daar zijn andere topics voor).
Zond je met je emails ook deze profielfoto mee? :+
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:44:24 #108
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_157866092
oh laat maar eigenlijk, misschien is ¤ 1.000,00 voor Malta in december een dure periode voor vlucht en hotel. Nog niks gezegd over overnamekosten.

Deze dan maar, deze mijnheer draait niet om zijn doel heen

Dame die mee wil, enkel vliegticket te betalen!

Hoi, ik zoek een leuke dame tussen de 40 en 49 om met mij mee een weekje te gaan genieten van de italiaanse zon. Ik ben een sportieve man van 49 die houdt van een lekker wijntje en lekker eten. Je kan meegaan met mij als de klik er is, ik ben een gescheiden man, deze reis werd geannuleerd en ik heb dan ook een cadeaubon in de plaats gekregen, dus alles is betaald, enkel je vliegticket nog. de datum kunnen we ook bespreken, dat kan tijdens de kerstvakantie, krokusvakanti of paasvakantie. Als je interesse hebt, neem dan vlug contact met me op via mail: [e-mail adres] of via sms op [telefoonnumer stond erbij].Groetjes [naam]. Misschien kunnen we ook een nieuwe relatie opbouwen via deze weg.


ja mis-schien, wie weet kerel. Niet geschoten is altijd mis.

[ Bericht 49% gewijzigd door Brett-Anderson op 27-11-2015 20:46:51 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:53:59 #109
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157866274
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:11 schreef bierjoost het volgende:
Even geen zin om een nieuw topic te openen en dus in totaal verkeerd topic, maar ik wil iets verkopen, maar de koper wilt dat ik 1 cent naar hem overmaak zodat ie zeker weet dat ie het juiste rekeningnr heeft. De mails zijn gewoon in goed NL, maar ergens denk ik dat het ik slachtoffer wordt van mijn Nigeriaanse oom. Iemand ervaring mee?
Maakt niet uit. Dit topic slaat toch al nergens op met deze OP. :P

Ik zou er maar niet op reageren. Vast een scam om iets te activeren waarvan hij de vruchten plukt en jij de rekening krijgt. Vast niet zijn eigen rekening.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_157867016
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:53 schreef Dromer het volgende:

[..]


Ik zou er maar niet op reageren. Vast een scam om iets te activeren waarvan hij de vruchten plukt en jij de rekening krijgt. Vast niet zijn eigen rekening.
Anders lees je ff verder
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 november 2015 @ 19:46:45 #111
862 Arcee
Look closer
pi_157884847
quote:
Marktplaats verwijdert advertentie spullen MH17-ramp


Marktplaats heeft zaterdagavond een advertentie verwijderd waarin spullen van rampvlucht MH17 werden aangeboden.

Voor 1500 euro werd een 'samengestelde wanddecoratie met goederen van de MH17-ramp' onder de aandacht gebracht, meldt de NOS.

De woordvoerder van Marktplaats noemt de advertentie 'aanstootgevend'. Volgens hem mogen mensen geen spullen aanbieden die een link hebben met een menselijke tragedie, of met zaken die een enorme maatschappelijke impact hebben. Het is de eerste keer dat hij een advertentie ziet waarin mensen geld proberen te verdienen aan spullen die met de vliegramp te maken hebben.

Bron: Telegraaf
  zaterdag 28 november 2015 @ 22:00:49 #112
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157888702
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

Oh wat grof. En dan ook nog 1500 euro vragen.
pi_157895656
quote:
no thanks ik blijf wel in Auswitz
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_157895710
quote:
hard aan het sparen voor taallessen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 3 december 2015 @ 02:02:39 #115
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_157980419

:')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_157981436
Wat moet je daar nu van denken. Ik verkoop namens mijn oude buurman zijn oude landbouwmachines en omdat we dicht aan de grens wonen, heb ik ook duitse, engelse en poolse tags gebruikt. Nu wil er na kerst iemand iets kopen. Hij komt uit Tblisi.
Alle info die ik over hem vinden kan op het internet zijn wel betrouwbaar en hij is al zeven half jaar member van marktplaats. :7
pi_157982262
quote:
Gvd, kon maar niet vinden wat er mis mee was
...
  donderdag 3 december 2015 @ 11:26:21 #118
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_157983643
quote:
11s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:19 schreef marcel.nl het volgende:
Wat moet je daar nu van denken. Ik verkoop namens mijn oude buurman zijn oude landbouwmachines en omdat we dicht aan de grens wonen, heb ik ook duitse, engelse en poolse tags gebruikt. Nu wil er na kerst iemand iets kopen. Hij komt uit Tblisi.
Alle info die ik over hem vinden kan op het internet zijn wel betrouwbaar en hij is al zeven half jaar member van marktplaats. :7
wat wil je wete?? Als ie zich Euros meeneemt ken ie toch gewoon komen
pi_158036271
pi_158063237
  maandag 7 december 2015 @ 06:33:04 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_158071985
Wel vies
pi_158075831
Illegale dierenhandel.
  maandag 14 december 2015 @ 13:46:27 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_158236266
Ik heb laarzen op mp staan. Iemand die zichzelf 'ij' noemt heeft een vraag gesteld en wil graag het volgende weten:

quote:
Beste amaranta,

Ik heb een vraag over 'laarzen'.

ruiken die wel van binnen?

Met vriendelijke groet,



[ Bericht 1% gewijzigd door amaranta op 15-12-2015 18:24:42 ]
  maandag 14 december 2015 @ 13:48:35 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_158236308
OMG! Meteen antwoord. Hij/zij is op zoek naar laarzen die wel ruiken.....
naar voeten.....
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:02:55 #125
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_158262365
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 13:48 schreef amaranta het volgende:
OMG! Meteen antwoord. Hij/zij is op zoek naar laarzen die wel ruiken.....
naar voeten.....

:') Lieve help, wat moet je met zoiets? haha!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:18:51 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_158262619
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:02 schreef Nyan het volgende:

[..]

:') Lieve help, wat moet je met zoiets? haha!
Uiteindelijk is mij (veel) geld geboden voor geurende sokken. Maar ik heb bedankt.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:20:42 #127
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_158262643
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Uiteindelijk is mij (veel) geld geboden voor geurende sokken. Maar ik heb bedankt.
Dat kan ik me goed voorstellen... :{
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  Redactie Frontpage dinsdag 15 december 2015 @ 21:50:33 #128
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_158270180
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Uiteindelijk is mij (veel) geld geboden voor geurende sokken. Maar ik heb bedankt.
MP staat vol met dames die gedragen slipjes vol afscheiding verkopen -O- Er blijkt een levendige handel in te bestaan, maar sokken :?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  PR en moderator woensdag 16 december 2015 @ 18:16:48 #129
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_158288051
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Uiteindelijk is mij (veel) geld geboden voor geurende sokken. Maar ik heb bedankt.
Ik vind het net zo nasty/creepy/weird als jullie, maar voor veel geld wil ik best een paar oude sokken opsturen, hoor :@ :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eindredactie Games woensdag 16 december 2015 @ 22:02:37 #130
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_158294500
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:50 schreef Djeez het volgende:

[..]

MP staat vol met dames die gedragen slipjes vol afscheiding verkopen -O- Er blijkt een levendige handel in te bestaan, maar sokken :?
kun je toch lekker in fappen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Redactie Frontpage woensdag 16 december 2015 @ 22:04:04 #131
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_158294559
quote:
4s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

kun je toch lekker in fappen :P
Heb ooit een gedragen onderbroek van mijn zus aan een kameraad gegeven :') Nu weet ik wat hij ermee heeft gedaan :X
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Eindredactie Games woensdag 16 december 2015 @ 22:05:28 #132
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_158294611
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:04 schreef Djeez het volgende:

[..]

Heb ooit een gedragen onderbroek van mijn zus aan een kameraad gegeven :') Nu weet ik wat hij ermee heeft gedaan :X
ik bedoelde de sokken :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 18 december 2015 @ 19:31:43 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_158335697
quote:
6s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind het net zo nasty/creepy/weird als jullie, maar voor veel geld wil ik best een paar oude sokken opsturen, hoor :@ :')
Ik wil niet dat zon persoon gegevens van mij heeft.
Dus banktransactie zal niet gaan, en persoonlijk afspreken ook niet.
pi_158336016
Haha damn dit topic is erg grappig maar best veel links doen het niet meer of zijn verwijderd dat is wel jammer
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158351037
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:45 schreef Baas_bas het volgende:
Haha damn dit topic is erg grappig maar best veel links doen het niet meer of zijn verwijderd dat is wel jammer
Vandaar het verzoek om screenshots. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik wil niet dat zon persoon gegevens van mij heeft.
Dus banktransactie zal niet gaan, en persoonlijk afspreken ook niet.
Wegwerp PayPal accountje! *)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_158358550
Word schijtziek van die sukkels die dan mailen interesse te hebben mail je terug met akkoord en dan reageren ze niet meer, hoezo heb je dan interesse?
pi_158461708
Do I need to say more???


HIERRR
  woensdag 23 december 2015 @ 09:37:04 #138
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_158462087
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:44 schreef Brett-Anderson het volgende:
oh laat maar eigenlijk, misschien is ¤ 1.000,00 voor Malta in december een dure periode voor vlucht en hotel. Nog niks gezegd over overnamekosten.

Deze dan maar, deze mijnheer draait niet om zijn doel heen

Dame die mee wil, enkel vliegticket te betalen!

Hoi, ik zoek een leuke dame tussen de 40 en 49 om met mij mee een weekje te gaan genieten van de italiaanse zon. Ik ben een sportieve man van 49 die houdt van een lekker wijntje en lekker eten. Je kan meegaan met mij als de klik er is, ik ben een gescheiden man, deze reis werd geannuleerd en ik heb dan ook een cadeaubon in de plaats gekregen, dus alles is betaald, enkel je vliegticket nog. de datum kunnen we ook bespreken, dat kan tijdens de kerstvakantie, krokusvakanti of paasvakantie. Als je interesse hebt, neem dan vlug contact met me op via mail: [e-mail adres] of via sms op [telefoonnumer stond erbij].Groetjes [naam]. Misschien kunnen we ook een nieuwe relatie opbouwen via deze weg.


ja mis-schien, wie weet kerel. Niet geschoten is altijd mis.
deze man :')
O+
  woensdag 23 december 2015 @ 09:40:55 #139
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_158462145
quote:
wat is hier mis mee?
O+
pi_158462379
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:40 schreef Saisai het volgende:

[..]

wat is hier mis mee?
WolksVagen! ;)
  woensdag 23 december 2015 @ 09:59:19 #141
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_158462458
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef blessed19 het volgende:

[..]

WolksVagen! ;)
ach jezus :')
O+
pi_158527066
Lekker uitgekookt. De een zijn dood....

pi_158527331
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 21:41 schreef marcel.nl het volgende:
Lekker uitgekookt. De een zijn dood....

[ afbeelding ]
Waarom zou dit een sukkel zijn :?
  Spellchecker zaterdag 26 december 2015 @ 04:06:18 #144
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_158534879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:46 schreef Zelfscanner het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ifel-de-mooiste.html

Hobby 540 Ufe Excel. dec 2009 MOVER AIRCO LUIFEL DE MOOISTE

[..]
Ik moest lachen :')
Tevens -purist.
pi_158535589
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef vaduz het volgende:

[..]

Waarom zou dit een sukkel zijn :?
Het zullen meer de sukkels zijn die hier in trappen. :+
pi_158535987
D'r staan d'r wel meer op Mp die er geld voor bieden.
Maar ook andere bedrijven die ze accepteren.
Hoe groot is de kans dat ze nog geaccepteerd worden.
pi_158537012
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 10:19 schreef amaranta het volgende:
D'r staan d'r wel meer op Mp die er geld voor bieden.
Maar ook andere bedrijven die ze accepteren.
Hoe groot is de kans dat ze nog geaccepteerd worden.
V en D blijft toch nog gewoon twee maanden open?
pi_158538852
quote:
Ja, maar ze nemen vooralsnog geen cadeaubonnen aan.
Ik vraag me af of dát nog gaat gebeuren.
Ik las ook, dat er partijen zijn die de v&d willen kopen.
pi_158538999
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:09 schreef marcel.nl het volgende:
Do I need to say more???

[ afbeelding ]
HIERRR
Ok tong80, het is: Need I say more.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_158542286
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:09 schreef marcel.nl het volgende:
Do I need to say more???

[ afbeelding ]
HIERRR
WTF!!
  Redactie Frontpage maandag 28 december 2015 @ 14:16:02 #151
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_158600300
Deze heeft het niet helemaal begrepen volgens mij:
http://link.marktplaats.nl/m1005612539


Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 28 december 2015 @ 14:40:25 #152
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158601028
Klok wel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158615545
Iemand nog belang bij een gratis Belgische stad?

  maandag 28 december 2015 @ 22:50:35 #154
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_158620129
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 14:16 schreef Djeez het volgende:
Deze heeft het niet helemaal begrepen volgens mij:
http://link.marktplaats.nl/m1005612539

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geïmporteerd uit Australië
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:29:12 #155
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158841398
We hebben er weer een.

http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618

Naar veel overweging zet ik toch mijn super goed onderhouden Opel vectra te koop...de Vectra heeft meer beurten gehad dan een veel bezochte prostituee..de kilometerstand is nu 409000 en een beetje...jaaa u leest het GOED...ik kan u verzekeren dat de kilometerstand niet VOORUIT is gedraaid dit is aantoonbaar door de onderhoudsboekjes...er is bij kilometerstand 143000 een gloed nieuwe motor geplaatst dit is aantoonbaar dmv boekjes en navraag bij de plaatselijke opel dealer..er zit zoveel reperatie bonnen bij deze opel dat ze er extra bomen voor moesten kappen...sinds dat ik hem heb heeft hij in principe meer bij de dealer gestaan dan dat ik er in gereden heb...maar goed... ik ben nu leeg gezogen en de auto is technisch in super staat...de apk loopt t/m juni 2016 en de apk meester kon niets vinden...volgens mij heeft hij de avond ervoor teveel gedronken want nog geen 2 maand later kon ik alle remschijven incl de remblokken vervangen.
Toen ik de Vectra 5mnd had kreeg hij last van astma...hij was niet meer vooruit te branden, dus effe naar de Dealer gegaan voor een conditietest...naar een uitleestest bleek dat mijn Vec. last had van zijn werfelkleppen dus laten vervangen, achteraf was er een verkeerde diagnose gesteld...dus hij kuchte nog meer...toch maar even naar de echte specialisten (dacht ik) ons favoriete buurland ''duitsland''...die hadden een andere diagnose ''du must die steuerkette erneueren '' was zagen zie'' naar een gebrekkig gesprek begreep ik hem....dus de distribieketting plus alle toebehoren laten vervangen...toen ik de prijs voor mijn neus geschoteld kreeg dacht ik nog ''krijg ik mijn opa's fiets ook terug?'' want dat was effe slikken...en dan werd mij ook nog even verteld dat mijn vec. nog steeds last had van een korte adem...dus met een SNELHEID van 20a30 km/pu terug naar mijn woonplaats..uhm in cognito want ik schaamde mij dood...gelukkig had mij vrouw er nog een zonnebril liggen die heb ik dus ook maar even gedragen..
Thuis toch maar even op google (opel forums) gekeken om de ECHTE vakmensen te benaderen...die hadden het over de hogedrukbenzinepomp......bij mijn vec. zat er nog een siemens op (ik dacht dat die alleen in wasmachine deden) die moest ik dus vervangen voor een continental....nu ik deze vervangen had liep de vec weer als een hardloper die aan de einde v/d regenboog een geldkist ziet...perfect dus.

Wat is er allemaal vervangen?
Wat ik al vertelde ...de remschijven rondom incl blokkenDistributieketting plus alle toebehorenDynamo ivm disco licht tijdens het rijdenHogedruk sensorHogedruk regelaarHogedruk benzinepompLuchtfilterOlie en oliefilterDubbele custom made sportuitlaten bij een bedrijf waar ik de taal niet verstond..wel een goed bedrijf hooren nog veel en veel meer....overal heb ik de bonnen van bewaard

Optie's en gadgets
ABSEPSGVD voor als de auto weer eens niet doet (maar deze optie hoef je niet meer aan te spreken...de vec. is in goede technische staatElectrische ramen 4xMistlampenSchroefset lowrider style...hoef niet. kan in elke gewenst standje geschroeft worden19 Inch sportvelgen met nieuw rubberDvd /navigatie/tv met digitenne (dat laatste was wel handig toen ik met pech aan de kant v/d weg stond en op de anwb moest wachten, kon mijn vrouw toch nog GTST kijken.

Wat moet er nog gebeuren?
De bestuurderstoel is iets smerig dit omdat de monteur er meer in heeft gezeten dan ik zelf...is goed schoon te makenAchterlager wiel vervangen

EERST KIJKEN OF JE HET GELD HEBT DAN VRAGEN AAN JE VROUW EN DAN PAS MIJ MAILEN
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 6 januari 2016 @ 12:26:32 #156
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_158869462
Mijn PS3 gaat in de verkoop..
Ik kreeg een reactie op mijn advertentie:


Zou ik deze gratis mogen komen ophalen aub? Vanwege schuldsanering met 3 kleine kinderen heb ik geen geld om er 1 te kopen Voor MN kinderen
U zou mij hier heel erg blij mee maken
Mvg eef


:') :') :')
pi_158869700
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:26 schreef Mubassie het volgende:
Mijn PS3 gaat in de verkoop..
Ik kreeg een reactie op mijn advertentie:


Zou ik deze gratis mogen komen ophalen aub? Vanwege schuldsanering met 3 kleine kinderen heb ik geen geld om er 1 te kopen Voor MN kinderen
U zou mij hier heel erg blij mee maken
Mvg eef


:') :') :')
Ik zou ze zo graag een spel ganzenbord willen geven zeg.
Dé tering zeg.
pi_158869731
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 14:16 schreef Djeez het volgende:
Deze heeft het niet helemaal begrepen volgens mij:
http://link.marktplaats.nl/m1005612539

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mailen dat je hem graag wilt, maar dat ophalen in Australië te duur is
  Redactie Frontpage woensdag 6 januari 2016 @ 12:56:09 #159
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_158870073
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:26 schreef Mubassie het volgende:
Mijn PS3 gaat in de verkoop..
Ik kreeg een reactie op mijn advertentie:


Zou ik deze gratis mogen komen ophalen aub? Vanwege schuldsanering met 3 kleine kinderen heb ik geen geld om er 1 te kopen Voor MN kinderen
U zou mij hier heel erg blij mee maken
Mvg eef


:') :') :')
Als het een lekker wijf is, gewoon in natura laten betalen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_158870124
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:26 schreef Mubassie het volgende:
Mijn PS3 gaat in de verkoop..
Ik kreeg een reactie op mijn advertentie:


Zou ik deze gratis mogen komen ophalen aub? Vanwege schuldsanering met 3 kleine kinderen heb ik geen geld om er 1 te kopen Voor MN kinderen
U zou mij hier heel erg blij mee maken
Mvg eef


:') :') :')
Terug mailen dat ze 'm gratis niet hoeft te verwachten maar dat je betaling in natura ook accepteert :D
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:23:02 #161
141482 Q.
JurassiQ
pi_158870732
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:26 schreef Mubassie het volgende:
Mijn PS3 gaat in de verkoop..
Ik kreeg een reactie op mijn advertentie:


Zou ik deze gratis mogen komen ophalen aub? Vanwege schuldsanering met 3 kleine kinderen heb ik geen geld om er 1 te kopen Voor MN kinderen
U zou mij hier heel erg blij mee maken
Mvg eef


:') :') :')
:')
For great justice!
pi_158871208
quote:
17s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:38 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Ik zou ze zo graag een spel ganzenbord willen geven zeg.
Dé tering zeg.
Of een spel Monopoly. Leren omgaan met geld. Of is dat te cru :')

Ach. We kennen de situatie niet :P Misschien kon ze d'r wel helemaal niks aan doen (scheiding oid) en wilt ze gewoon haar kinderen wat leuks geven. Betwijfel echter of dit de juiste manier is :P
pi_158871500
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:58 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Terug mailen dat ze 'm gratis niet hoeft te verwachten maar dat je betaling in natura ook accepteert :D
Wel met rubber he, denk dat ze al eerder een artikel tegen betaling in natura heeft opgehaald en dat heeft slecht uitgepakt :(
pi_158871988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:41 schreef davedavy het volgende:

[..]

Of een spel Monopoly. Leren omgaan met geld. Of is dat te cru :')
Nee, ik vind het niet cru... >:)
pi_158875707
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:26 schreef Mubassie het volgende:
Mijn PS3 gaat in de verkoop..
Ik kreeg een reactie op mijn advertentie:


Zou ik deze gratis mogen komen ophalen aub? Vanwege schuldsanering met 3 kleine kinderen heb ik geen geld om er 1 te kopen Voor MN kinderen
U zou mij hier heel erg blij mee maken
Mvg eef


:') :') :')
Dit geloof je toch niet. Wanneer wordt zo iemand nou wakker? Kunnen ze geen verplichte cursus 'omgaan met geld' krijgen?
pi_158877851
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:30 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Dit geloof je toch niet. Wanneer wordt zo iemand nou wakker? Kunnen ze geen verplichte cursus 'omgaan met geld' krijgen?
Als het verhaal al waar is. Kan net zo goed een 16-jarige puber zijn die denkt dat 'ie een goed verhaal heeft voor een gratis playstation :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158877902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:57 schreef Messina het volgende:

[..]

Als het verhaal al waar is. Kan net zo goed een 16-jarige puber zijn die denkt dat 'ie een goed verhaal heeft voor een gratis playstation :P
Dat sluit ik niet uit. Maar dan nog vind ik dat mensen geen enkele schaamte kennen.
pi_158877989
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:29 schreef Zelfscanner het volgende:
De bestuurderstoel is iets smerig dit omdat de monteur er meer in heeft gezeten dan ik zelf.
_O- Het is niet het best geschreven stuk ooit, maar wél humor.
L2B's Mixcloud
pi_158882551
Heb nu zo'n mafkees waarmee ik mail. Heb mijn laptop te koop staan en diegene mailt mij dat hij er 190 euro voor wil geven. Dus ik terug gemaild dat ik akkoors ga en we hebben een datum en tijd afgesproken dat hij komt ophalen. Dus allemaal geregeld.

Mailt hij daarna of het ook kan voor 110 euro en gelijk nog een mail of het kan voor 100 euro. En nu begint hij in steeds gebrekkiger Nederlands te mailen. Dus hij bekijkt het maar. Alleen jammer dat ik m'n adres al gegeven heb.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:41:55 #170
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_158887402
Verschrikkelijk haha ...
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:47:48 #171
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_158889784
quote:
17s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:38 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Ik zou ze zo graag een spel ganzenbord willen geven zeg.
Dé tering zeg.
Eigenlijk moet ik hier wel iets mee gaan doen he? ~O>
pi_158893281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:42 schreef Albert86 het volgende:
Heb nu zo'n mafkees waarmee ik mail. Heb mijn laptop te koop staan en diegene mailt mij dat hij er 190 euro voor wil geven. Dus ik terug gemaild dat ik akkoors ga en we hebben een datum en tijd afgesproken dat hij komt ophalen. Dus allemaal geregeld.

Mailt hij daarna of het ook kan voor 110 euro en gelijk nog een mail of het kan voor 100 euro. En nu begint hij in steeds gebrekkiger Nederlands te mailen. Dus hij bekijkt het maar. Alleen jammer dat ik m'n adres al gegeven heb.
Geef jij hem nu ook nog 2 andere adressen.
pi_158893514
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:47 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik hier wel iets mee gaan doen he? ~O>
Heeft er iemand nog een oud ganzenborrdspel over? oO/
pi_158898655
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:26 schreef Mubassie het volgende:
Mijn PS3 gaat in de verkoop..
Ik kreeg een reactie op mijn advertentie:


Zou ik deze gratis mogen komen ophalen aub? Vanwege schuldsanering met 3 kleine kinderen heb ik geen geld om er 1 te kopen Voor MN kinderen
U zou mij hier heel erg blij mee maken
Mvg eef


:') :') :')
Lol en dan ook gelijk om een Playstation vragen, dat is natuurlijk wel de basisbehoefte voor de kinders. Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met een relatief dure bank die ik te koop had staan (vraagprijs ¤250). Kreeg ook een tranentrekkend verhaal van iemand in de schuldsanering die een bank zocht maar dan wel gratis. Heb terug gemaild dat zo'n beetje half marktplaats vol staat met gratis banken.Kreeg ik vervolgens een mail dat ze op zoek was naar een 'mooie' bank, zucht....
pi_158901105
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:42 schreef circusd het volgende:

[..]

Heb terug gemaild dat zo'n beetje half marktplaats vol staat met gratis banken.Kreeg ik vervolgens een mail dat ze op zoek was naar een 'mooie' bank, zucht....
Kleedje over een lelijke bank en je ziet er niks meer van. Mensen moeten eens leren dat als ze echt niets hebben een beetje creatief moeten zijn. Dan maar geen mooie bank, maar wel gezelligheid.
pi_158901327
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:11 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Geef jij hem nu ook nog 2 andere adressen.
Wel een goed idee dit. Maar dat heeft hij denk ik wel door.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_159033068
_O-
  donderdag 21 januari 2016 @ 23:23:15 #178
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_159296136
Iemand nog een z.g.a.n. koekenpan nodig? :).
pi_159296209
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:23 schreef Helsinki het volgende:
Iemand nog een ZGAN koekenpan nodig? :).
Conditie : Zo goed als nieuw

_O-
L2B's Mixcloud
  vrijdag 22 januari 2016 @ 01:13:58 #180
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159297926
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 03:26 schreef Calcio het volgende:
_O-
:')
Permanent Verbannen
pi_159299517
quote:
Regels:
› Plaats een link naar de advertentie(s).
› Tevens de inhoud van de advertentie(s) of screenshot(s) posten, aangezien advertenties op den duur verwijderd worden, waardoor dan uiteindelijk alleen dode links overblijven.
› Bij voorbaat dank.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 13:13:13 #182
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159303810
Zijn andere advertenties zijn ook wel apart te noemen..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159589202

hierrr

En haar andere advertentie:
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:09:04 #184
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159648692
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 14:16 schreef Djeez het volgende:
Deze heeft het niet helemaal begrepen volgens mij:
http://link.marktplaats.nl/m1005612539

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het stomme aan foto's op Marktplaats, als je ze in Windows verkenner draait en dan upload komen ze in de nog oude stand te staan. Je moet gedraaide foto's dus eerst openen in bijvoorbeeld Paint, daarin draaien en weer opslaan.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_159660762
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:06 schreef marcel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
hierrr

En haar andere advertentie:
[ afbeelding ]
Frappanter vind ik dat iemand 20 euro bied op een gooi ds???
pi_159672722
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:09 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dat is het stomme aan foto's op Marktplaats, als je ze in Windows verkenner draait en dan upload komen ze in de nog oude stand te staan. Je moet gedraaide foto's dus eerst openen in bijvoorbeeld Paint, daarin draaien en weer opslaan.
Is meer een probleem met Windows Verkenner.
pi_159673658
quote:
Screenshots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
pi_159673815
quote:
Ik denk dat die website er al sinds 1996 staat en gewoon vergeten is. Dit soort 'design' was toen normaal, en ook dat normale stervelingen niet goed wisten wat ze moesten kopen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 5 februari 2016 @ 09:27:42 #190
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_159673836
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Frappanter vind ik dat iemand 20 euro bied op een gooi ds???
Het komt overal voor, die spelfouten.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:07:06 #191
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159674266
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 04:27 schreef vaduz het volgende:

[..]

Is meer een probleem met Windows Verkenner.
Ook wel van marktplaats want bij andere sites heb ik er geen last van, die pakken de afbeelding wel zoals ik wil wanneer ik hem 'simpel' draai in Verkenner.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_159674614
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 09:11 schreef vaduz het volgende:

[..]

Screenshots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 09:25 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Ik denk dat die website er al sinds 1996 staat en gewoon vergeten is. Dit soort 'design' was toen normaal, en ook dat normale stervelingen niet goed wisten wat ze moesten kopen.
Daarom lijken screenshots me in dit geval ook niet nodig :')

Echter staat die site wel als computerreparatiebedrijf in google maps.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 11:09:09 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_159675105
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 09:25 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Ik denk dat die website er al sinds 1996 staat en gewoon vergeten is. Dit soort 'design' was toen normaal, en ook dat normale stervelingen niet goed wisten wat ze moesten kopen.
Mooi dat soort sites er nog zijn als een soort levend archief. Mensen die in die tijd nog niet actief waren op internet hebben geen idee hoe het er toen aan toe ging. Mooie tijden. :7
For great justice!
  zaterdag 6 februari 2016 @ 19:56:52 #194
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_159710381
dat bieden via de email ipv op de advertentie is zooooo fucking irritant. opflikkeren kneuzen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 20:26:02 #195
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159711152
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 19:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat bieden via de email ipv op de advertentie is zooooo fucking irritant. opflikkeren kneuzen.
Als ze bieden op een advertentie krijg je automatisch een mail met dat ze geboden hebben en een reactie verwachten :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 6 februari 2016 @ 20:27:04 #196
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_159711177
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:26 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Als ze bieden op een advertentie krijg je automatisch een mail met dat ze geboden hebben en een reactie verwachten :')
haha ja dat weet ik, dat is gelukkig niet wat ik bedoel.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_159711419
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

haha ja dat weet ik, dat is gelukkig niet wat ik bedoel.
Ik zet het er altijd bij, dat ik niet reageer op biedingen via de mail.
pi_159720206
Zouden ze dat doen omdat ze niet weten dat zo'n bieding ook een mail stuurt, of om hun bod onzichtbaar te houden..
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_159724263
Ze weten wel dat die mail wordt gestuurd, want er komt bij het bieden een pop-up in het scherm met de mogelijkheid het bericht aan te passen
pi_159724528
"spigol" _O-
helen maal salontavel helen maal goed :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159831962


Vooruit betalen voor een lening? :')
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:25:36 #202
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159835165
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:02 schreef Gebruikersna het volgende:
Vooruit betalen voor een lening?
Ja, is een scam. Dan moeten ze eerst administratiekosten of zo betalen voor een erg aantrekkelijke lening die vervolgens niet komt, natuurlijk.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:01:38 #203
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159974814
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_159984352
Is Annie naast slecht taalkundig ook van de pot gerukt ofzo? Of zit zij met al haar bifivingers tegelijk op de nummerieke toetsen?
pi_160070696
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr

Dit is toch wel weer een mooie nieuwe...

  zaterdag 20 februari 2016 @ 16:56:41 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_160070723
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:55 schreef naiipajiiau het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr

Dit is toch wel weer een mooie nieuwe...

[ afbeelding ]
Auwt. Seriously :')
pi_160070750
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Auwt. Seriously :')
Moet nep zijn toch? Ik bedoel... wie typt dat zo. :+
  zaterdag 20 februari 2016 @ 18:59:30 #208
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_160072965
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 08:55 schreef marcel.nl het volgende:
Is Annie naast slecht taalkundig ook van de pot gerukt ofzo? Of zit zij met al haar bifivingers tegelijk op de nummerieke toetsen?
Hang Klok is een Chinees?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_160182778


Geld voor een taalcursus heeft hij ook al niet.
  woensdag 24 februari 2016 @ 19:52:51 #210
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_160183454
'zoals bekend..'

gast, nobody cares :')
O+
  woensdag 24 februari 2016 @ 19:54:29 #211
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_160183512
nou ja, blijkbaar wel want er staat 550 euro op de teller.. ;(
O+
pi_160677997
pi_160678894
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 08:22 schreef marcel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie
pi_160679719
pi_160683700
Haha ik kwam deze tegen, ik woon vlakbij Opmeer en Hoogwoud in de buurt :D

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:05 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

[..]

Ik heb reactie:

Waar woont u ?
Wat moet er gebeuren ?
Kan ik op locatie kijken of komt u bij ons langs?

mvg


Mike
ROOBEEK JONGENS DAAR MOET JE NAARTOE!! ROOBEEK :')

Zouden ze nog GRATIS LAK hebben?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:43:05 #216
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_160683737
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:40 schreef thijsz92 het volgende:
Haha ik kwam deze tegen, ik woon vlakbij Opmeer en Hoogwoud in de buurt :D

[..]

ROOBEEK JONGENS DAAR MOET JE NAARTOE!! ROOBEEK :')

Zouden ze nog GRATIS LAK hebben?
Mail hem nog eens ^O^
UI Made bij VanilleKwark.
pi_160683882
quote:
Ik heb maar even een aanvraag gedaan over voor hoeveel annie de lamp kwijt wil (dit gedrocht: http://www.marktplaats.nl(...)viousAction=asqSent):

"Beste annie,

Ik heb een vraag over 'tafel lamp met marmer voet '.

Ik ben wel geïnteresseerd in deze lamp, alleen vraag ik me af of er niet iets van de prijs af kan. Marmer is erg duur en de lamp ziet er ook erg luxe uit, maar kan je korting geven op dit bedrag?

Met vriendelijke groet!"

Hopelijk rekent ze zich niet alvast rijk en gaat ze gekke dingen aankopen, zou dit trouwens om Annie Schilder uit Volendam kunnen gaan? :P

[ Bericht 10% gewijzigd door thijsz92 op 15-03-2016 13:53:53 (link) ]
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:55:12 #218
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_160683932
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:52 schreef thijsz92 het volgende:

[..]

Ik heb maar even een aanvraag gedaan over voor hoeveel annie de lamp kwijt wil (dit gedrocht: http://www.marktplaats.nl(...)viousAction=asqSent):

"Beste annie,

Ik heb een vraag over 'tafel lamp met marmer voet '.

Ik ben wel geïnteresseerd in deze lamp, alleen vraag ik me af of er niet iets van de prijs af kan. Marmer is erg duur en de lamp ziet er ook erg luxe uit, maar kan je korting geven op dit bedrag?

Met vriendelijke groet!"

Hopelijk rekent ze zich niet alvast rijk en gaat ze gekke dingen aankopen, zou dit trouwens om Annie Schilder uit Volendam kunnen gaan? :P
Er staat ook echt ''Voor een koopje'' in de advertentie _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_160683969
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:55 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Er staat ook echt ''Voor een koopje'' in de advertentie _O-
Ja schitterend, ik heb me kapot gelachen om dit topic, ook leuk om zulke mensen even voor de gek te houden, ik zal de reactie posten! :D
pi_160683993
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 13:48 schreef amaranta het volgende:
OMG! Meteen antwoord. Hij/zij is op zoek naar laarzen die wel ruiken.....
naar voeten.....

Ik had ooit laarzen op MP staan en kreeg een mailtje of ik voor ¤100,- over een meneer z'n rug wilde komen lopen met de laarzen. Ik was 15. Bleuh!
Mon 'en!
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:59:34 #221
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_160684002
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:59 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik had ooit laarzen op MP staan en kreeg een mailtje of ik voor ¤100,- over een meneer z'n rug wilde komen lopen met de laarzen. Ik was 15. Bleuh!
Ik had het wel geweten voor ¤100.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_160684284
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:52 schreef thijsz92 het volgende:

[..]

Ik heb maar even een aanvraag gedaan over voor hoeveel annie de lamp kwijt wil (dit gedrocht: http://www.marktplaats.nl(...)viousAction=asqSent):

"Beste annie,

Ik heb een vraag over 'tafel lamp met marmer voet '.

Ik ben wel geïnteresseerd in deze lamp, alleen vraag ik me af of er niet iets van de prijs af kan. Marmer is erg duur en de lamp ziet er ook erg luxe uit, maar kan je korting geven op dit bedrag?

Met vriendelijke groet!"

Hopelijk rekent ze zich niet alvast rijk en gaat ze gekke dingen aankopen, zou dit trouwens om Annie Schilder uit Volendam kunnen gaan? :P
Dit moet toch in het andere topic, de markplaatsklootzakken? :+
pi_160686017
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:58 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Moet nep zijn toch? Ik bedoel... wie typt dat zo. :+
Geloof me. Als mijn grootmoeder me af en toe een appje stuurt :P Zijn vaak oudere dames die vroeger nauwelijks Nederlands kregen op de huishoudschool. Ze kunnen daarentegen wel weer vaak fantastisch koken _O-

Edit: aw. Niet gekeken hoe oud je berichtje was :P
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:36:24 #224
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161072249


Op zich niks van te zeggen, auto en Carry Tefsen voor 3 rooien
pi_161072349
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:36 schreef BeamofLight het volgende:
[ afbeelding ]

Op zich niks van te zeggen, auto en Carry Tefsen voor 3 rooien
Die staat ook op FOK V&A
blablablabla
  donderdag 31 maart 2016 @ 15:06:34 #226
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_161074090
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Die staat ook op FOK V&A
die is toch blauw?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 31 maart 2016 @ 20:40:47 #227
379903 Landyacht
Guzzling the gas.
pi_161081482
De mijne is blauw en indien gewenst doe ik er ook een foto van Carry Tefsen bij. Gratis.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:01:27 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161099308
Af en toe zie je van die rare dingen, deze dan: met koeienletters ZO GOED ALS NIEUW en dan een afgeleefde portefeuille te koop aanbieden...



http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:07:59 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161099401
Deze had ik al eerder gezien, ook 'zo goed als nieuw':



http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
pi_161282720
Die disclaimer ;( . Voor mij genoeg reden om hem toch maar niet te kopen. Straks koop ik iets wat kapot is en dan verwijst meneer naar zijn 'disclaimer'



http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
pi_161283682
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:12 schreef 44rdbei het volgende:
Die disclaimer ;( . Voor mij genoeg reden om hem toch maar niet te kopen. Straks koop ik iets wat kapot is en dan verwijst meneer naar zijn 'disclaimer'

[ afbeelding ]

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
In duitsland is dit heel normaal.
Ik snap het van de ene kant ook wel, want stel je voor iemand probeert zijn eigen kapot ding terug te brengen.
  Moderator dinsdag 12 april 2016 @ 23:19:17 #232
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_161389050
Ik ben blij dat deze fiet nog heel is

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
  donderdag 14 april 2016 @ 17:22:53 #233
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_161427764
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:59 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik had ooit laarzen op MP staan en kreeg een mailtje of ik voor ¤100,- over een meneer z'n rug wilde komen lopen met de laarzen. Ik was 15. Bleuh!
Ik snap nooit waarom chicks dit niet willen. Fuck de eer gewoon elke week ff over zijn rug lopen en 10x zoveel verdienen dan als vakkenvuller :')
:')
pi_161428639
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:57 schreef -niemand- het volgende:

[..]

In duitsland is dit heel normaal.
Ik snap het van de ene kant ook wel, want stel je voor iemand probeert zijn eigen kapot ding terug te brengen.
Het is wel bijzonder commercieel geschreven voor een particulier.
pi_161770273
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr

1000 euro voor 200 blue rays en dvd s....wel erg overdreven zacht uitgedrukt

p.s. ik kan geen screenshot maken
pi_161770387
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:24 schreef BingTheKing het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr

1000 euro voor 200 blue rays en dvd s....wel erg overdreven zacht uitgedrukt

p.s. ik kan geen screenshot maken
5 euro per BluRay is niet heel duur toch?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_161774453
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:59 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik had ooit laarzen op MP staan en kreeg een mailtje of ik voor ¤100,- over een meneer z'n rug wilde komen lopen met de laarzen. Ik was 15. Bleuh!
Want 15 jarigen worden daar niet opgewonden van ?
U MAD?
pi_161950192
http://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-dvd-s/cd-singles/a1021411449

34.000 euro voor maximaal 5 singletjes, plus de spelling is ook niet over naar huis te schrijven
pi_161952108
heb persoon een bericht gestuurd, wat voor titels en als het goede titels zijn of er iets van de prijs af kan...

ik ga natuurlijk niets kopen

ben wel benieuwd of ie reageert
pi_161954099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:53 schreef BingTheKing het volgende:
heb persoon een bericht gestuurd, wat voor titels en als het goede titels zijn of er iets van de prijs af kan...

ik ga natuurlijk niets kopen

ben wel benieuwd of ie reageert
Met het verwijderen van de advertentie, blijkbaar.

Daarom: Screenshots.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_161956502
ad is niet verwijderd, als je naar mp gaat, afdeling cd' s en dvd's, en daarna cd singles komt ie als eerste e voorschijn, topadvertentie...

Retrew is de naam van de advertenties
pi_161956686
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 04:15 schreef BingTheKing het volgende:
ad is niet verwijderd, als je naar mp gaat, afdeling cd' s en dvd's, en daarna cd singles komt ie als eerste e voorschijn, topadvertentie...

Retrew is de naam van de advertenties
Maak gewoon een screenshot :')
pi_161956936
hoe dan, vanuit linux
  MOL-held vrijdag 6 mei 2016 @ 09:32:49 #244
89411 Rockfire
pi_161957660
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 08:03 schreef BingTheKing het volgende:
hoe dan, vanuit linux
Als je niet eens weet hoe je dit soort simpele dingen moet doen, waarom gebruik je dan Linux? :P ALT + Print Screen al eens geprobeerd? En er is een screenshot applicatie.

Hoe dan ook, hierbij een screenshot (gemaakt vanuit Linux :P) :
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_161957745
thanks
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:32:26 #246
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_162086637
Kut-marktplaats heeft de plaatsingsdatums veranderd naar 12 mei 2015. Ter wijl het vandaag godverdomme 11 mei 2016 is. :(
Nu worden mijn advertenties heel erg slecht bekeken.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:22:25 #247
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_162088797
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:02:40 #248
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_162094847
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:32 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Als je niet eens weet hoe je dit soort simpele dingen moet doen, waarom gebruik je dan Linux? :P ALT + Print Screen al eens geprobeerd? En er is een screenshot applicatie.

Hoe dan ook, hierbij een screenshot (gemaakt vanuit Linux :P) :
[ afbeelding ]
Stuur een mail met: asdfgsfagfsggs dafasfs
:')
pi_162110638
quote:
Oeh, is de persoon die dat ding vasthoudt ook te koop? :@ :')
pi_162111302
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:14:29 #251
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_162115178
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:10 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Oeh, is de persoon die dat ding vasthoudt ook te koop? :@ :')
idk, wat bied je?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_162115199
Heb weer eens wat te koop gezet. De reacties die je krijgt. Het ergste is nog wel mensen die je alleen een 'getal' sturen.

Gewoon alleen

quote:
500
Echt, waarom? :')
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:18:37 #253
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_162115272
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
Heb weer eens wat te koop gezet. De reacties die je krijgt. Het ergste is nog wel mensen die je alleen een 'getal' sturen.

Gewoon alleen

[..]

Echt, waarom? :')
best raar ja, want als je tegenwoordig ergens op bied, krijg je gelijk de optie om een mail te sturen, en die word helemaal voor je voorgekauwd.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_162117156
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:12 schreef 44rdbei het volgende:
Die disclaimer ;( . Voor mij genoeg reden om hem toch maar niet te kopen. Straks koop ik iets wat kapot is en dan verwijst meneer naar zijn 'disclaimer'

[ afbeelding ]

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Wijsneuzerig gaan doen en dan 'ten alle tijden' typen. :r
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162117286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:24 schreef BingTheKing het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr

1000 euro voor 200 blue rays en dvd s....wel erg overdreven zacht uitgedrukt

p.s. ik kan geen screenshot maken
Mijn collectie (als het er maar 200 waren) ga je voor voor dat geld echt niet krijgen hoor. Ligt er dus helemaal aan wat het zijn.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 13 juni 2016 @ 16:53:06 #256
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_162979266
De V&D koopjesjagers komen al tevoorschijn met onnodige dingen om in bulk te verkopen. Natuurlijk het soort volk wat niet kan spellen. :')
When all else fails, you always have delusion.
pi_162979817
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:53 schreef Mirel het volgende:
De V&D koopjesjagers komen al tevoorschijn met onnodige dingen om in bulk te verkopen. Natuurlijk het soort volk wat niet kan spellen. :')
[ afbeelding ]
kopen mensen dit echt via marktplaats
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163286205
Weer eens de fout begaan om een telefoon op Marktplaats te zetten. Normaal reageer ik niet op de combinatie gebrekkig Nederlands+buitenlandse naam (ja, inderdaad een vooroordeel) maar ik besloot om eens van dit principe af te stappen.

Eerst was het al een ramp om een afspraak te maken. Meneer reageerde heel traag, kon opeens niet komen omdat het regende enzovoorts. Na 15 keer heen en weer mailen stond hij dan eindelijk voor de deur.

Ik heb zijn simkaart in het toestel geplaatst zodat hij er even mee kon bellen en testen of hij goed werkt. Na ruim tien minuten met de telefoon gespeeld te hebben gaf hij aan niet 'verliefd' te zijn op het toestel en miste een bepaald 'gevoel' bij het toestel :'). Kanttekening; toestel is zo goed als nieuw, doos+bon+accessoires aanwezig voor nog geen derde van de nieuwprijs. Ik reageerde wat geërgerd omdat ik er vanuit ging dat we gewoon een deal hadden, zegt hij dat hij ook niet blij is want dit heeft hem ook tijd gekost _O- . Uiteindelijk is hij dus zonder telefoon weggegaan.

Als je via de mail een deal maakt en je komt vervolgens langs dan is het toch 'normaal' dat je hetgeen ook daadwerkelijk koopt (mits in goede staat), of zie ik dit verkeerd?
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:04:11 #259
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_163287322
Kon die beter eerst naar de winkel gaan om dat gevoel te zoeken :')
When all else fails, you always have delusion.
pi_163287518
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:04 schreef Mirel het volgende:
Kon die beter eerst naar de winkel gaan om dat gevoel te zoeken :')
Ik zei tegen hem dat als dit zijn manier van handelen is hij vast niet veel mensen blij maakt. Begon hij ook nog dat hij 's avonds naar nog een telefoon ging kijken |:(
pi_163332800
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:04 schreef GS-Raw het volgende:
Weer eens de fout begaan om een telefoon op Marktplaats te zetten. Normaal reageer ik niet op de combinatie gebrekkig Nederlands+buitenlandse naam (ja, inderdaad een vooroordeel) maar ik besloot om eens van dit principe af te stappen.

Eerst was het al een ramp om een afspraak te maken. Meneer reageerde heel traag, kon opeens niet komen omdat het regende enzovoorts. Na 15 keer heen en weer mailen stond hij dan eindelijk voor de deur.

Ik heb zijn simkaart in het toestel geplaatst zodat hij er even mee kon bellen en testen of hij goed werkt. Na ruim tien minuten met de telefoon gespeeld te hebben gaf hij aan niet 'verliefd' te zijn op het toestel en miste een bepaald 'gevoel' bij het toestel :'). Kanttekening; toestel is zo goed als nieuw, doos+bon+accessoires aanwezig voor nog geen derde van de nieuwprijs. Ik reageerde wat geërgerd omdat ik er vanuit ging dat we gewoon een deal hadden, zegt hij dat hij ook niet blij is want dit heeft hem ook tijd gekost _O- . Uiteindelijk is hij dus zonder telefoon weggegaan.

Als je via de mail een deal maakt en je komt vervolgens langs dan is het toch 'normaal' dat je hetgeen ook daadwerkelijk koopt (mits in goede staat), of zie ik dit verkeerd?
Daarom doe ik geen zaken met buitenlanders.. Eerst even laten bellen, want ze hebben vaak Hollandse profielnamen. Gewoon AL.TIJD.GEZEIK met dat soort mensen. Afdingen, beledigen, ineens allerlei mankementen zien, geld terug willen.

Ik verkoop liever voor 50,- minder aan een Kees dan voor de volle mep aan een Ali.
  maandag 27 juni 2016 @ 10:58:02 #262
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_163335017
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 07:32 schreef Funkel het volgende:

[..]

Daarom doe ik geen zaken met buitenlanders.. Eerst even laten bellen, want ze hebben vaak Hollandse profielnamen. Gewoon AL.TIJD.GEZEIK met dat soort mensen. Afdingen, beledigen, ineens allerlei mankementen zien, geld terug willen.

Ik verkoop liever voor 50,- minder aan een Kees dan voor de volle mep aan een Ali.
Ik heb prima ervaringen met 'buitenlanders' hoor.
De echte mongolen zijn makkelijk te filteren door belabberd Nederlands, onfatsoenlijke mails, afdingen enz. Zijn net zo vaak Nederlandse paupers als allochtonen in mijn ervaring.
:')
  maandag 27 juni 2016 @ 11:33:59 #263
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_163335788
Geen zaken doen met buitenlanders (inderdaad, ali's, muhammeds, etc...), heb al jarenlang plezier van MP.
Op elke fokker past een bril.
pi_163336863
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb prima ervaringen met 'buitenlanders' hoor.
De echte mongolen zijn makkelijk te filteren door belabberd Nederlands, onfatsoenlijke mails, afdingen enz. Zijn net zo vaak Nederlandse paupers als allochtonen in mijn ervaring.
Inderdaad. Ik heb betere ervaringen met Achmeds die moeite doen om een fatsoenlijke en vriendelijke mail te typen dan met tokkie autochtonen. Belabberde mails ga ik niet op in, of ze nou allochtoon of autochtoon zijn.
pi_163337238
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:16 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb betere ervaringen met Achmeds die moeite doen om een fatsoenlijke en vriendelijke mail te typen dan met tokkie autochtonen. Belabberde mails ga ik niet op in, of ze nou allochtoon of autochtoon zijn.
Ik verkoop al jarenlang op Marktplaats en helaas zijn het in 99% van de gevallen 'Achmeds' die in allerlei opzichten zeer onfatsoenlijk zijn. Met name wanneer je elektronica verkoopt. Toen ik het afgelopen week weer eens wou proberen met een 'Achmed' heeft het dus gelijk weer geleid tot de zoveelste frustratie met dit soort gasten. Noem mij een racist maar mijn ervaring is dat met dit soort figuren in 9/10 gevallen gewoon niet normaal valt te handelen.

De telefoon heb ik inmiddels verkocht aan een 'Jan Kaas' en deze verkoop ging fantastisch. Binnen een halfuur na de eerste mail stond hij voor de deur met gepast geld en na een paar minuutjes kijken was de koop gesloten, heerlijk!
pi_163339065
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:36 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik verkoop al jarenlang op Marktplaats en helaas zijn het in 99% van de gevallen 'Achmeds' die in allerlei opzichten zeer onfatsoenlijk zijn. Met name wanneer je elektronica verkoopt. Toen ik het afgelopen week weer eens wou proberen met een 'Achmed' heeft het dus gelijk weer geleid tot de zoveelste frustratie met dit soort gasten. Noem mij een racist maar mijn ervaring is dat met dit soort figuren in 9/10 gevallen gewoon niet normaal valt te handelen.

De telefoon heb ik inmiddels verkocht aan een 'Jan Kaas' en deze verkoop ging fantastisch. Binnen een halfuur na de eerste mail stond hij voor de deur met gepast geld en na een paar minuutjes kijken was de koop gesloten, heerlijk!
Klnkt herkenbaar;

Een tijdje geleden heb ik een fiets proberen te kopen op marktplaats. Ik weet dat een fiets een risico is maar het is een van de weinige manieren om goedkoop aan een fiets te komen. Ik heb geen zin om een nieuwe fiets te kopen omdat ik dan bang ben dat hij gejat word.

De communicatie liep bijzonder stroef (anoniem nummer en alleen tekst berichten). Ik wilde het eigelijk net opgeven toen het lukte om een afspraak te plannen. Toen ik aanbelde bleek er een man te wonen die echt geen idee had waar ik het over had. Hij was sjagerijnig alsof hij niks beters te doen had dit dat ....

Toen de man de deur had dicht gedaan kwamen er 2 gasten uit de steeg gefietst. Toen bleek dat ze een willekeurig adres hadden opgegeven gingen bij mij de alarm bellen af. Ik heb die gasten verteld dat ik de fiets niet meer wilde kopen omdat ik het niet vertrouwde. Toen gingen ze vervelend doen "Ik ben helemaal hierheen gekomen voor jou en nu wil je hem niet kopen". Ja leuk dan had je maar je eigen adres moeten opgeven was ik hem bij je thuis komen afhalen.

Ik heb achteraf nog melding gemaakt bij marktplaats maar ze vonden het niet voldoende om de advertentie te verwijderen.
  maandag 27 juni 2016 @ 14:06:26 #267
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163339181
Afgelopen week nog een kast met een lengte van 2 meter verkocht.

Nederlandse marktplaatsnaam maar aan de telefoon een beetje veel alibahbah.

Komen ze da ding halen, 3 man sterk, met een Toyota Auris....

Ja maar vriend weetje ik heb gemeten dat moet echt passen weetje zeker dat die kast niet langer is als 2 meter...
  maandag 27 juni 2016 @ 14:15:58 #268
379903 Landyacht
Guzzling the gas.
pi_163339404
Sinds Achmed ooit eens op een dinsdag om 1 uur 's nachts telefonisch dacht te kunnen reageren op een advertentie zet ik mijn nummer er niet meer bij. Dat filtert al een hoop. Toch had Achmed me laatst te pakken door een redelijk nette mail te ondertekenen met een nederlandse naam. Er stonden toen uiteindelijk drie Achmeds af te dingen voor mijn deur. Geen cent hebben ze afgekregen van mijn gammele, lekkende wasmachine. :W
pi_163340807
Had wat stenen en tegels gratis op marktplaats gezet. Belt een man om ze te reserveren en was er zeer blij mee, volgende dag een afspraak gemaakt maar hij kwam niet opdagen.

Op zich geen probleem, kan gebeuren. Bel ik hem op met de vraag waarom hij niet langs was gekomen. Gaat hij de hele deal ontkennen en zegt hij dat hij helemaal geen stenen en tegels nodig heeft. Toen ik hem meldde dat ik het nummer uit mijn telefoon terug belde en ik zijn stem herkende bleef hij beweren dat hij het niet was.

Heb de hoop uiteindelijk maar opgegeven en het gesprek beëindigd, maar wat bezielt je dan :'). Zeg dan gewoon dat je toch geen interesse had en vergeten was af te bellen.
  maandag 27 juni 2016 @ 15:31:39 #270
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163340909
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Had wat stenen en tegels gratis op marktplaats gezet. Belt een man om ze te reserveren en was er zeer blij mee, volgende dag een afspraak gemaakt maar hij kwam niet opdagen.

Op zich geen probleem, kan gebeuren. Bel ik hem op met de vraag waarom hij niet langs was gekomen. Gaat hij de hele deal ontkennen en zegt hij dat hij helemaal geen stenen en tegels nodig heeft. Toen ik hem meldde dat ik het nummer uit mijn telefoon terug belde en ik zijn stem herkende bleef hij beweren dat hij het niet was.

Heb de hoop uiteindelijk maar opgegeven en het gesprek beëindigd, maar wat bezielt je dan :'). Zeg dan gewoon dat je toch geen interesse had en vergeten was af te bellen.
Bij die goedkope/gratis dingen echt nooit afspreken op tijden dat je eigenlijk kunt/speciaal voor thuis blijft. Laat ze de tering krijgen en maar lekker komen wanneer het jou uitkomt. Wij laatst ook bij een goedkoop ding: ja laat me niet voor niks komen he ik wil hem zo graag en kom echt echt....moet nu nog komen
pi_163341814
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:01 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Klnkt herkenbaar;

Een tijdje geleden heb ik een fiets proberen te kopen op marktplaats. Ik weet dat een fiets een risico is maar het is een van de weinige manieren om goedkoop aan een fiets te komen. Ik heb geen zin om een nieuwe fiets te kopen omdat ik dan bang ben dat hij gejat word.

De communicatie liep bijzonder stroef (anoniem nummer en alleen tekst berichten). Ik wilde het eigelijk net opgeven toen het lukte om een afspraak te plannen. Toen ik aanbelde bleek er een man te wonen die echt geen idee had waar ik het over had. Hij was sjagerijnig alsof hij niks beters te doen had dit dat ....

Toen de man de deur had dicht gedaan kwamen er 2 gasten uit de steeg gefietst. Toen bleek dat ze een willekeurig adres hadden opgegeven gingen bij mij de alarm bellen af. Ik heb die gasten verteld dat ik de fiets niet meer wilde kopen omdat ik het niet vertrouwde. Toen gingen ze vervelend doen "Ik ben helemaal hierheen gekomen voor jou en nu wil je hem niet kopen". Ja leuk dan had je maar je eigen adres moeten opgeven was ik hem bij je thuis komen afhalen.

Ik heb achteraf nog melding gemaakt bij marktplaats maar ze vonden het niet voldoende om de advertentie te verwijderen.
Dat is wel echt heel bizar, vooral ook omdat Marktplaats hier dus blijkbaar niks aan doet. Zoals eerder genoemd zal Marktplaats een beoordelingssysteem voor kopers moeten hebben. Zal een hoop ergernis schelen,
  maandag 27 juni 2016 @ 16:11:40 #272
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_163341846
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:01 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Klnkt herkenbaar;

Een tijdje geleden heb ik een fiets proberen te kopen op marktplaats. Ik weet dat een fiets een risico is maar het is een van de weinige manieren om goedkoop aan een fiets te komen. Ik heb geen zin om een nieuwe fiets te kopen omdat ik dan bang ben dat hij gejat word.

De communicatie liep bijzonder stroef (anoniem nummer en alleen tekst berichten). Ik wilde het eigelijk net opgeven toen het lukte om een afspraak te plannen. Toen ik aanbelde bleek er een man te wonen die echt geen idee had waar ik het over had. Hij was sjagerijnig alsof hij niks beters te doen had dit dat ....

Toen de man de deur had dicht gedaan kwamen er 2 gasten uit de steeg gefietst. Toen bleek dat ze een willekeurig adres hadden opgegeven gingen bij mij de alarm bellen af. Ik heb die gasten verteld dat ik de fiets niet meer wilde kopen omdat ik het niet vertrouwde. Toen gingen ze vervelend doen "Ik ben helemaal hierheen gekomen voor jou en nu wil je hem niet kopen". Ja leuk dan had je maar je eigen adres moeten opgeven was ik hem bij je thuis komen afhalen.

Ik heb achteraf nog melding gemaakt bij marktplaats maar ze vonden het niet voldoende om de advertentie te verwijderen.
Politie ook niet? Misschien zijn die lui wel onderdeel van een gigantisch fietsenjatnetwerk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_163342899
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:31 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Bij die goedkope/gratis dingen echt nooit afspreken op tijden dat je eigenlijk kunt/speciaal voor thuis blijft. Laat ze de tering krijgen en maar lekker komen wanneer het jou uitkomt. Wij laatst ook bij een goedkoop ding: ja laat me niet voor niks komen he ik wil hem zo graag en kom echt echt....moet nu nog komen
Dat doe ik inderdaad sowieso niet. Was die dag toevallig de hele dag thuis. Mijn schutting werd gezet en was zelf de hele dag aan het straten. Ze staan nu buiten de poort en als er mensen komen met reserveren laat ik ze weten dat het is; wie het eerst komt mag ze mee nemen. Maakt mij geen reet uit wie ze meeneemt, als ik er maar vanaf ben :p. Maar vond het evengoed een bijzondere streek. Vooral van een volwassen man.
pi_163362343
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:57 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Dat doe ik inderdaad sowieso niet. Was die dag toevallig de hele dag thuis. Mijn schutting werd gezet en was zelf de hele dag aan het straten. Ze staan nu buiten de poort en als er mensen komen met reserveren laat ik ze weten dat het is; wie het eerst komt mag ze mee nemen. Maakt mij geen reet uit wie ze meeneemt, als ik er maar vanaf ben :p. Maar vond het evengoed een bijzondere streek. Vooral van een volwassen man.
Dat is het ook. Wat voor een mafkezen zijn er toch. Ik heb 1x gehad dat ik iets van electronica verkocht. De koper zou over 2 dagen komen. Dus op een gegeven moment ga ik de spullen kabels etc. bij elkaar zoeken. Liet ik dat ding per ongeluk vallen dus ik bel de verkoper af dat dat ding dus nu kapot is. Had het ding getest en werkte nog maar half. Lang verhaal kort hij wilde toch langskomen ondanks het defect. Dacht naja prima misschien kan hij het repareren dan neemt hij het maar mee voor een stuk minder, genoeg nuttige toebehoren. Wat dus gebeurde is dat er een pauper langs kwam die niet weg te krijgen was en bij mij thuis alle mogelijke dingen wilde proberen om dat ding on the spot te "repareren". Door random dingen zoals 30 keer cd erin/eruit. Stroom eraf/erop. Ik zei hem zeker 15 keer nee dat werkt niet. "Hoezo niet dan?" OMDAT elektronische componenten niet zo werken. Hij bleef maar stomme dingen proberen. Op random knoppen drukken alsof dat werkt. Waarom ik nog redelijk veel geduld had met hem is mij een raadsel. Op een gegeven moment gaf ie op en kocht ie dat ding nog niet. Hij had hem voor de toebehoren zo kunnen meenemen. Maar nee... Was een PlayStation 1 met nog wat games geloof ik. Buhh was blij toen ie weg was. Typisch dat ik na al die jaren marktplaats en honderden advertenties van hem nog steeds de naam weet. Wat een faalhaas was dat. Patrick heette ie. Ben gewaarschuwd..
pi_163363282
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:09 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Dat is wel echt heel bizar, vooral ook omdat Marktplaats hier dus blijkbaar niks aan doet. Zoals eerder genoemd zal Marktplaats een beoordelingssysteem voor kopers moeten hebben. Zal een hoop ergernis schelen,
Ik heb in ieder geval besloten om alleen nog maar te kopen bij users met een historie (meerdere advertenties).
pi_163363300
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:43 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Dat is het ook. Wat voor een mafkezen zijn er toch. Ik heb 1x gehad dat ik iets van electronica verkocht. De koper zou over 2 dagen komen. Dus op een gegeven moment ga ik de spullen kabels etc. bij elkaar zoeken. Liet ik dat ding per ongeluk vallen dus ik bel de verkoper af dat dat ding dus nu kapot is. Had het ding getest en werkte nog maar half. Lang verhaal kort hij wilde toch langskomen ondanks het defect. Dacht naja prima misschien kan hij het repareren dan neemt hij het maar mee voor een stuk minder, genoeg nuttige toebehoren. Wat dus gebeurde is dat er een pauper langs kwam die niet weg te krijgen was en bij mij thuis alle mogelijke dingen wilde proberen om dat ding on the spot te "repareren". Door random dingen zoals 30 keer cd erin/eruit. Stroom eraf/erop. Ik zei hem zeker 15 keer nee dat werkt niet. "Hoezo niet dan?" OMDAT elektronische componenten niet zo werken. Hij bleef maar stomme dingen proberen. Op random knoppen drukken alsof dat werkt. Waarom ik nog redelijk veel geduld had met hem is mij een raadsel. Op een gegeven moment gaf ie op en kocht ie dat ding nog niet. Hij had hem voor de toebehoren zo kunnen meenemen. Maar nee... Was een PlayStation 1 met nog wat games geloof ik. Buhh was blij toen ie weg was. Typisch dat ik na al die jaren marktplaats en honderden advertenties van hem nog steeds de naam weet. Wat een faalhaas was dat. Patrick heette ie. Ben gewaarschuwd..
Haha ja dit soort mensen blijven je bij :P
pi_163363344
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:11 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Politie ook niet? Misschien zijn die lui wel onderdeel van een gigantisch fietsenjatnetwerk.
Ik verwacht niet de politie hier iets aan gaat doen. Ik kan niks hard maken, ik heb marktplaats ingelicht het is aan hun om hun verantwoordelijkheid te nemen.

Inmiddels heb ik voor 150 euro een mooie fiets gekocht bij een oude man die overstapte op een electrische fiets. Dus ik vind het wel goed zo.
pi_163366146
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:43 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Haha ja dit soort mensen blijven je bij :P
Op een gegeven moment wilde hij zelfs nog een vriend bellen/ laten langskomen die in de buurt was. Neeeeee dacht ik dadelijk zijn er twee van die lui hier. Gelukkig had die "vriend" daar ook weinig zin in. Ook probeerde hij via google een oplossing te vinden maar hij had natuurlijk vrijwel geen bereik over 3G. Dat duurde maar...


Ik heb twee weken geleden ook een aquarium verkocht. Grote, enorm zware bak met groot loodzwaar metalen gelaste frame eronder. 25 euro ervoor gevraagd bak was niet heel mooi meer maar wel lekvrij. Ding moest met meerdere mensen getild worden. Als je hem iets te hard neerzet breekt het glas onder het eigen gewicht. Had hem er eerst voor niets op staan omdat ik hem snel weg wilde hebben.
Maar kon na pas 25min en 28(!!) reacties verder door alle schreeuwigere reacties in capslock door de bomen het bos echt niet meer zien. 1 van hen sprong er wel uit. Die wilde dat ik een bak van dat gewicht even gratis naar centrum Eindhoven zou rijden en sjouwen dan kreeg ik van haar een mooi kado. Geen idee wat zij onder mooi kado verstaat. Maar vriendelijk bedankt. Ik kan een aquarium zo groot never-nooit in mijn Hyundai Getzje. Daarna nog wat smeekbeden in CAPSLOCK van deze mevrouw benadrukkend hoe mooi dat "geheimzinnige" kado wel niet was. En hoe blij de muizen wel niet zouden zijn met de bak. Ja, dat geloof ik graag. Ik heb er maar niet meer op gereageerd want het ging maar door. Maar wie gaat er nou een paar honderd kilo glaswerk in zijn huis zetten wat je niet zomaar meer van plaats krijgt voor een paar muizen?!! Daarna nog een reactie van iemand anders of er bij het gratis aquarium wel nog een gratis pomp en vissen zaten. Anders hoefde een meneer het niet. Pardon?

OK lesje geleerd niet meer gratis. Ook al wilde vaders de bak zsm weg. Want in die tussentijd bleven de reacties maar stromen...

25 euro en toen kwam er weer een lading maar toch iets meer gefilterd. Uiteindelijk iemand gekozen. Benadrukt dat hij mensen mee moest nemen voor het tilwerk en een aanhanger. Komt hij toch weer helemaal alleen met een oud model Suzuki Swift zonder aanhanger. Mijn vader had hem toch maar helpen tillen ondanks rug problemen. De halve auto moest uit elkaar om dat ding er half uithangend in te vervoeren. Gasveren achterklep moesten ook los. Maar de bak is weg..
  dinsdag 28 juni 2016 @ 13:13:14 #279
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163366244
hilarisch
pi_163366306
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Op een gegeven moment wilde hij zelfs nog een vriend bellen/ laten langskomen die in de buurt was. Neeeeee dacht ik dadelijk zijn er twee van die lui hier. Gelukkig had die "vriend" daar ook weinig zin in. Ook probeerde hij via google een oplossing te vinden maar hij had natuurlijk vrijwel geen bereik over 3G. Dat duurde maar...

Ik heb twee weken geleden ook een aquarium verkocht. Grote, enorm zware bak met groot loodzwaar metalen gelaste frame eronder. 25 euro ervoor gevraagd bak was niet heel mooi meer maar wel lekvrij. Ding moest met meerdere mensen getild worden. Als je hem iets te hard neerzet breekt het glas onder het eigen gewicht. Had hem er eerst voor niets op staan omdat ik hem snel weg wilde hebben.
Maar kon na pas 25min en 28(!!) reacties verder door alle schreeuwigere reacties in capslock door de bomen het bos echt niet meer zien. 1 van hen sprong er wel uit. Die wilde dat ik een bak van dat gewicht even gratis naar centrum Eindhoven zou rijden en sjouwen dan kreeg ik van haar een mooi kado. Geen idee wat zij onder mooi kado verstaat. Maar vriendelijk bedankt. Ik kan een aquarium zo groot never-nooit in mijn Hyundai Getzje. Daarna nog wat smeekbeden in CAPSLOCK van deze mevrouw benadrukkend hoe mooi dat "geheimzinnige" kado wel niet was. En hoe blij de muizen wel niet zouden zijn met de bak. Ja, dat geloof ik graag. Ik heb er maar niet meer op gereageerd want het ging maar door. Maar wie gaat er nou een paar honderd kilo glaswerk in zijn huis zetten wat je niet zomaar meer van plaats krijgt voor een paar muizen?!! Daarna nog een reactie van iemand anders of er bij het gratis aquarium wel nog een gratis pomp en vissen zaten. Anders hoefde een meneer het niet. Pardon?

OK lesje geleerd niet meer gratis. Ook al wilde vaders de bak zsm weg. Want in die tussentijd bleven de reacties maar stromen...

25 euro en toen kwam er weer een lading maar toch iets meer gefilterd. Uiteindelijk iemand gekozen. Benadrukt dat hij mensen mee moest nemen voor het tilwerk en een aanhanger. Komt hij toch weer helemaal alleen met een oud model Suzuki Swift zonder aanhanger. Mijn vader had hem toch maar helpen tillen ondanks rug problemen. De halve auto moest uit elkaar om dat ding er half uithangend in te vervoeren. Gasveren achterklep moesten ook los. Maar de bak is weg..
De ergernis springt door me beeldscherm heen ;(
pi_163369100
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:16 schreef davedavy het volgende:

[..]

De ergernis springt door me beeldscherm heen ;(
Ik heb nu nog een fietskar voor een hond staan die ook weg moet. Zoiets kun je onmogelijk per post. Haha nouuu ik zie daar tegen op alweer van die reacties of je er ook kinderen in kunt vervoeren ofzo.

Het verkopen van twee oude benches was ook zo'n succes. Dat was de grootste maat die je zo kunt kopen 120x90. Kwamen twee mensen voor hardstikke aardige verder maar met de looks van pa en ma tokkie. Kon zo familie zijn. 1 van de benches was voor de kippen vertelde ze me. De benches zijn zwaar waarschuw ik ze. Parkeer je auto anders FF op de inrit achter de mijne. Nee niet nodig zie ik ze beide half strompeld door de grootte en het gewicht helemaal de hoek om sjouwen. Staat hun auto precies midden in de bocht op straat geparkeerd. Okaaaay... Maak het jezelf nog wat moeilijker....

Shit ik kom te vaak op marktplaats. Ook kocht ik er een keer iets, jaren geleden. Was ipv met kranten en schuimpjes compleet met handdoeken ingepakt uiteindelijk kwamen er 6 of 7 HEMA handdoeken uit die doos. Gewoon in goede staat ruikend naar de wasverzachter. Alsof ze zo uit de handdoeken kast van moeders kwamen. Nouja heeft de hond weer handdoeken als ie gaat zwemmen... Die handdoeken zijn vast duurder geweest dan de rest vd inhoud.

[ Bericht 1% gewijzigd door naiipajiiau op 28-06-2016 15:40:27 ]
pi_163369379
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:30 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Shit ik kom te vaak op marktplaats. Ook kocht ik er een keer iets, jaren geleden. Was ipv met kranten en schuimpjes compleet met handdoeken ingepakt uiteindelijk kwamen er 6 of 7 HEMA handdoeken uit die doos. Gewoon in goede staat ruikend naar de wasverzachter. Alsof ze zo uit de handdoeken kast van moeders kwamen. Nouja heeft de hond weer handdoeken als ie gaat zwemmen... Die handdoeken zijn vast duurder geweest dan de rest vd inhoud.
_O-
pi_163369438
Of van die mensen die de vraagprijs (en vaste prijs) accepteren, en als die persoon het product komt halen dan toch nog proberen af te dingen :')

Ja hallo, ik heb niet voor niets een vaste prijs opgegeven waar jij mee akkoord bent gegaan :(

Een van de redenen dat ik bijna niets via Marktplaats verkoop, ik geef het nog liever weg aan een bekende.
pi_163369779
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk 95% succesvolle deals sluit op marktplaats. Je moet inderdaad bepaalde reacties filteren maar ben er toch wel blij mee. Koop er ook bijzonder weinig en verkoop vooral mijn oude zooi.
pi_163369812
Ik heb inmiddels een prepaid simkaartje gekocht zodat ik eerst telefonisch contact kan hebben met een koper. Verwacht daarmee ook al een hoop idioten te filteren.
pi_163371502
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:06 schreef GS-Raw het volgende:
Ik heb inmiddels een prepaid simkaartje gekocht zodat ik eerst telefonisch contact kan hebben met een koper. Verwacht daarmee ook al een hoop idioten te filteren.
Ik zet gewoon nooit een tel nummer neer en gebruik een vaag email adres voor mijn marktplaats communicatie. Mijn hemel ik moet er niet aan denken dat volk aan de telefoon te hebben telkens...
pi_163374535
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:21 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ik zet gewoon nooit een tel nummer neer en gebruik een vaag email adres voor mijn marktplaats communicatie. Mijn hemel ik moet er niet aan denken dat volk aan de telefoon te hebben telkens...
Aanbieders zonder tel nummer sla ik altijd over. Die reageren meestal ook niet op email.
pi_163374772
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:32 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Aanbieders zonder tel nummer sla ik altijd over. Die reageren meestal ook niet op email.
Ik zet mijn nummer echt niet meer neer op Marktplaats. Van die mongooltjes die je tien keer op een avond bellen met een bod van 10-25% van de vraagprijs. Maar dan komen ze 't wel vanavond nog ophalen :')
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 19:48:31 #289
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_163375017
Mijn nummer krijgen ze ook niet. :{w
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_163375452
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:40 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik zet mijn nummer echt niet meer neer op Marktplaats. Van die mongooltjes die je tien keer op een avond bellen met een bod van 10-25% van de vraagprijs. Maar dan komen ze 't wel vanavond nog ophalen :')
Dat ligt denk ik toch ook aan manier hoe je een advertentie opstelt. Ik verkoop veel via marktplaats en heb daar nooit last van.
pi_163375734
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:04 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dat ligt denk ik toch ook aan manier hoe je een advertentie opstelt. Ik verkoop veel via marktplaats en heb daar nooit last van.
Ik ben het hier wel mee eens en ik kijk ook altijd voor hoeveel een bepaald soort product te koop wordt gezet. Daar ga ik meestal net onder zitten. Je moet gewoon niet verwachten dat je de hoofdprijs krijgt van wat je op mp zet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_163375743
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:32 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Aanbieders zonder tel nummer sla ik altijd over. Die reageren meestal ook niet op email.
Snap ik ook wel weer. Maar tel kunnen ze krijgen als ze eerst netjes reageren. Dan zoek ik ze daarna wel uit of ze telefoonwaardig zijn of niet (haha). Daarna wil ik mijn telefoonnummer wel geven maar niet meteen. Ik reageer trouwens sneller op email dan telefoon. Heb mijn toestel vaak op stil staan vanwege het werk.

Ik heb één keer iets raars gehad toen ik nog bij mijn ouders woonde. Ik had een oude gsm te koop maar wel een gewild toestel. Ik had al een "deal" met iemand die later die week zou komen. Maar er belde s'avonds in het weekend ineens iemand op naar het vaste toestel van mijn ouders. "Ja hallo ik heb een advertentie gezien op marktplaats verkoopt u een LG gsm?" Mijn vader zei "uhhh geen idee? Misschien mijn kinderen wel". Maar ik gaf never nooit het vaste nummer ergens op. Hij snapte er geen snars van.. wat bleek? Die mensen hadden dus op basis van google maps gezien dat het in de straat waar mijn ouders wonen was. En op (ongeveer) dat adres een telefoonnummer gezocht in het telefoonboek. Mijn vader heeft zich overal geregistreerd met zijn vaste nummer dus ja dat kun je makkelijk vinden als je het adres zou hebben. Maar goed dat is via google maps maar een gok? Dat bedenk je je toch ook niet? Nou is het een dorp dus zijn er geen appartementen met vele adressen op één hoopje maar dan nog is het een drukke straat. Zou hij ook de buren gebeld hebben? :|W

Die persoon had mij overigens ook niet gemaild. Maar is gewoon het telefoonboek ingedoken..
pi_163388029
Ik heb niet zo vaak mongolen die mijn spullen over willen kopen. Mijn advertenties zijn altijd compleet en ik reageer nooit op erg beknopte mailtjes zoals '10 euro'. Ook geef ik bijna nooit korting, omdat ik er vaak al een prima prijs voor vraag. Ook verkoop ik bijna nooit apparatuur die tokkies aantrekt. Mijn smartphone gaat mee totdat hij helemaal dood is. Ik verkoop wel computeronderdelen, maar ik heb nog maar één Marokkaan aan de deur gehad, en die typte keurig Nederlands en was nog eens hartstikke op tijd. Voor de schotelantenne verwachtte ik wel dat er een buitenlander zou zijn, maar dat was gewoon een aardige kerel die op tijd kwam. Hij probeerde wel af te dingen, maar ik hield mijn poot stijf.

Het zijn meestal Nederlanders die onbeleefd zijn of hun afspraken niet nakomen. En vooral als het om gratis spullen gaat (gaat overigens gewoon naar de kringloop, want ik ben niet zo'n fan van dat volk op weggeefhoeken).
  donderdag 30 juni 2016 @ 07:19:10 #294
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_163405325


Heb gemaild of ze interesse had in een waterskikabelbaantrekmotor :')
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_163412013
Toen ik 14 was verkochy ik mijn iPad 2 die ik zelf van het geld van mijn krantenwijk gekocht had. Kwam die man bij de deur heeft hij nog ¤15 van de prijs afgehaald. Wat sneu eigenlijk achteraf van die vent.
pi_163414893
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 14:47 schreef terrorsjaak het volgende:
Toen ik 14 was verkochy ik mijn iPad 2 die ik zelf van het geld van mijn krantenwijk gekocht had. Kwam die man bij de deur heeft hij nog ¤15 van de prijs afgehaald. Wat sneu eigenlijk achteraf van die vent.
Laat me raden; een turk?
pi_163416273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 14:47 schreef terrorsjaak het volgende:
Toen ik 14 was verkochy ik mijn iPad 2 die ik zelf van het geld van mijn krantenwijk gekocht had. Kwam die man bij de deur heeft hij nog ¤15 van de prijs afgehaald. Wat sneu eigenlijk achteraf van die vent.
Bij een eipet hoor je geld erbij te geven. Maar nee, zoiets is inderdaad ook erg sneu. Ik heb ooit mijn pda verkocht aan een bejaarde man die overal pda's in de buurt opkocht omdat hij ze gebruikte om scores bij te houden of iets dergelijks van de bingo bijeenkomsten. Iedere bejaarde moest dat dan daarop invullen dus had hij er veel nodig. Ik was verbaasd dat die kerel zo modern was. Ik dacht dat hij een goedkope manier zocht om te navigeren met de PDA, ipv toen peperdure TomTom. Ik was toen al wat ouder maar die man betaalde toen het dubbelde ofzo omdat hij vond dat ik alles zo netjes had uitgelegd waar de kabels voor waren en wat je ermee kon etc.
pi_163416842
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:37 schreef Funkel het volgende:

[..]

Laat me raden; een turk?
Nee een "normaal" persoon. Gewoon een nette man met een recente Volvo en een overhemd aan ;(
pi_163418159
Oeh leuk dit wil ik weer even volgen.
pi_164249252
Is het weer 'niet op komen dagen seizoen'? }:| Twee banden op Marktplaats gezet, nog in zeer goede staat. Kreeg een reactie, prijs afgesproken. Ondertussen ben ik op vakantie gegaan, maar hij kon het wel ophalen bij een kennis van me. Die kennis extra de banden gaan ophalen bij mij thuis, komt die weer niet opdagen. Afgelopen maand 2 keer een soortgelijk geval gehad :r

Wel een 'nette' reactie:



Het is dat het met dit soort dingen niet kan, maar ik heb het echt gehad met ophalers. Versturen of niet.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 10:57:52 #301
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_164264329
Stevige Vitrinekast met 2 glazen deuren, in nette staat

quote:
De stickers zijn eenvoudig te verwijderen.
Kast is stevig en in goede staat.


Ja hoor, echt. stickers die er al 30 jaar opzitten krijg je er echt supergemakkelijk vanaf :o

:')
O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')