quote:Aangeboden: Computer te koop
Prijs: € 1.000,00
Beschrijving: wij hebben een complete computer te koop
hij werkt heel erg goed zit nu zelfs internet op
zit scherm bij en kast zelf een muis en toetsenbord
en zit ook een brand programma in..
foto zou eventueel wel via kunnen worden gestuurd
heeft u intresse mail gerustGroetjes Ramona
quote:Ruilen
Beschrijving: Gezocht:
Een Mitsubishi Evo V of VI.
Dit is mijn droom auto, maar ik zal hem door omstandigheden nooit kunnen betalen.
Wat ik in ruil aanbied is iets zeer zeldzaams:
Echte vriendschap voor het leven.
Wat ik dus zoek is iets wat je met geld kunt kopen.Wat ik aanbied is iets wat niet te betalen is.
Game on!quote:Te koop: de volgende songteksten
Westlife: Unbreakable
Westlife: Queen of my heart (2x)
Westlife: Bop bop baby (2x)
Di-rect: She
Intwine: Happy?
B2K feat. P. Diddy: Bump bump bump
Di-rect: Inside my head
Robbie Williams: Eternity
Jim: Tell her
Avril Lavigne: Sk8ter boi
Sita: Jerk
Sugababes: Stronger
Di-rect: Adrealine
Deze songteksten kosten 0,20 per stuk excl. verzendkosten.
quote:Dit kan toch niet serieuws zijn
Idd, die slaat echt alles. "Ik wil hem ruilen voor eeuwige vriendschap". Viel bijna van mn stoel toen ik dat las.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:25 schreef BaBy-G het volgende:
een Evo V/VI ruilen voor iets heel zeldzaams...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat waren de vorige 7 delen ook al ja, allemaal domme topicsquote:Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef Alessandro het volgende:
zal ik ook een marktplaats advertentie maken en dan zo geestig mogelijk (met een ander naam natuurlijk). En dan hier posten,... ow wat leuk zeg...dom topic
quote:He hallo ben jij ook een beetje in de sixtees blijven steken ben zelf 27 heb half lang
haar ,woon op mezelf heb brede muzieksmaak zoals zappa curved air gong klaus
schulze en nog veel meer heb deze advertentie getypt bij een maat heb zelf geen computer, heb ook nog hobbies namelijk oude radio,s verzamelen en rommelmarkten bezoeken
kun jij je meschien hier in vinden zou ik wel tof vinden
groetjes peace lars
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 07-05-2005, 22:44
Gezien: 45 keer bekeken.
Hmz, het werkt niet om er een foto bij te plaatsen, dan klopt het wachtwoord niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:23 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Aangeboden: Woonwagen
Prijs: N.o.t.k
Beschrijving: Woonwagen is 15.40m lang 5.15m breed 2slaapkamers2x airco
nieuwe gordijnen schauw [ nep openhaard
hoogglans keuken badkamer grinvloer bijhok is2.20 breed 3.70m lang
in het bijhok zitten twee inbouwkasten ook centrale verwarming
wagen is 10 jaar oud en moet van plek af dus geen vaste staanplekvoor meer fotos ga naar www.photobucket.com toets in betje en ga dan helemaal naar beneden en voor meer info bel 0621997901 het paswoord is alietje
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb een vermoeden wat mensen hiermee gaan doen
Ik lig nog dubbel....quote:Op maandag 9 mei 2005 23:40 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Idd, die slaat echt alles. "Ik wil hem ruilen voor eeuwige vriendschap". Viel bijna van mn stoel toen ik dat las.
Jammer dat de caravan race niet meer bestaat.... daar had ik die beamer ook nog wel voorgeplakt..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:31 schreef Beach het volgende:
http://photobucket.com/albums/y183/betje/?action=view¤t=tegroot3kz.jpg
geuploadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop