abonnement Unibet Coolblue
pi_150989086



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 31-03-2015 09:23:39 ]
pi_150989100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:21 schreef dimmak het volgende:
Want 100 euro is te duur voor zoiets? :')

Zit er alleen op te wachten totdat er wat meer RAM in komt.
Ik kan voor ¤100 in Nederland een HP Stream 7 bestellen met bijna dezelfde specs.
Wel 1GB RAM minder, maar ook een scherm, accu etc. etc.
Diezelfde tablet kun je zelfs nu tijdelijk voor ¤68.31 bestellen.
Gaan we Chinese tablets ook meerekenen dan komt die X7 ook niet gunstig uit.

Dus ja; ik vind ¤107 te duur voor zoiets.
pi_150989711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die dingen gaan bij mij regelmatig stuk, en ik zocht een cheapo zonnebril voor standaard in mijn auto.
Zoek anders eens op Oreka, prima brilletjes voor ongeveer 'n tientje. Die kun je nog eens kwijtraken of er op gaan zitten ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_150991860
Leuke easteregg
pi_150992053
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:57 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Die link ziet er ook wel leuk uit, maar ik ga de Earson bestellen denk ik, ben benieuwd.
Vandaag binnen gekregen :)
pi_150993361
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:26 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Vandaag binnen gekregen :)
Enjoy! *O*
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:42:45 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150995074
quote:
24-03-2015 06:22:36 Departure to country of destination
24-03-2015 13:15:48 On its way for delivery
Morgen pakjesdag *O* ?

Laatste keer dat ik iets via BE post kreeg was de status de dag ervoor ook on its way for delivery, hopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door RobertNL op 24-03-2015 20:00:35 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_150995436
Misschien willen de kenners mij helpen?

Ik heb een vervangend bandje besteld voor m'n Xiaomi MiBand, deze om precies te zijn http://www.dx.com/p/repla(...)-366943#.VRGxfvmG9Gk
Vandaag binnengekregen, maar volgens mij is het een nep-bandje.
Mijn eigen bandje voelt heel anders aan, en aan de binnenkant staat ' designed by Xiaomi'
Het nieuwe bandje heeft deze tekst niet aan de binnenkant, en voelt anders aan.
Mag ik er dan van uitgaan dat hij nep is?

Ik heb hem besteld in de veronderstelling een echte te bestellen.
kan ik dan een claim indienen bij Paypal?
Mokkel met stuntstok
pi_150995630
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:50 schreef Mord_Sith het volgende:
Misschien willen de kenners mij helpen?

Ik heb een vervangend bandje besteld voor m'n Xiaomi MiBand, deze om precies te zijn http://www.dx.com/p/repla(...)-366943#.VRGxfvmG9Gk
Vandaag binnengekregen, maar volgens mij is het een nep-bandje.
Mijn eigen bandje voelt heel anders aan, en aan de binnenkant staat ' designed by Xiaomi'
Het nieuwe bandje heeft deze tekst niet aan de binnenkant, en voelt anders aan.
Mag ik er dan van uitgaan dat hij nep is?

Ik heb hem besteld in de veronderstelling een echte te bestellen.
kan ik dan een claim indienen bij Paypal?
Contact even DX en leg daar eerst je klacht neer, grote kans dat ze je zelf al een refund geven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_150995666
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:50 schreef Mord_Sith het volgende:
Misschien willen de kenners mij helpen?

Ik heb een vervangend bandje besteld voor m'n Xiaomi MiBand, deze om precies te zijn http://www.dx.com/p/repla(...)-366943#.VRGxfvmG9Gk
Vandaag binnengekregen, maar volgens mij is het een nep-bandje.
Mijn eigen bandje voelt heel anders aan, en aan de binnenkant staat ' designed by Xiaomi'
Het nieuwe bandje heeft deze tekst niet aan de binnenkant, en voelt anders aan.
Mag ik er dan van uitgaan dat hij nep is?

Ik heb hem besteld in de veronderstelling een echte te bestellen.
kan ik dan een claim indienen bij Paypal?
Nergens staat aangegeven in de beschrijving dat het zou moeten gaan om een 'origineel/genuine' bandje van Xiaomi. Ook wordt er in de reviews al verteld dat het zou gaan om een niet origineel bandje.
Je kan atlijd even DX vragen hoe het zit met dit soort dingen :)
pi_150995669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Contact even DX en leg daar eerst je klacht neer, grote kans dat ze je zelf al een refund geven.
Ok, doe ik dat.
Maar ik mag er dus van uitgaan dat het een namaak is, aangezien de tekst er niet instaat?
Ik ben en noob op dat gebied..
Mokkel met stuntstok
pi_150995792
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ok, doe ik dat.
Maar ik mag er dus van uitgaan dat het een namaak is, aangezien de tekst er niet instaat?
Ik ben en noob op dat gebied..
Klopt, er moet echt tien keer genuine xiaomi staan wil het echt zijn, en dan heb je nog shops die neppe opsturen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:02:17 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150996049
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ok, doe ik dat.
Maar ik mag er dus van uitgaan dat het een namaak is, aangezien de tekst er niet instaat?
Ik ben en noob op dat gebied..
Je hebt toch ook hoesjes voor je telefoon, als dat niet van Apple/Samsung e.d. is, is het toch ook niet meteen namaak? Het is gewoon een 3rd party accessory en idd zoals gezegd, nergens wordt geclaimd dat het van Xiaomi is... alleen dat het vóór een Xiaomi is en daarmee de compatibiliteit duidelijk maakt (net als 'silicon case for Samsung S4' dus).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_150996116
Duidelijk, lesje geleerd dus :@
Mokkel met stuntstok
pi_150996248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:03 schreef Mord_Sith het volgende:
Duidelijk, lesje geleerd dus :@
Banggood staat goed bekend als het om originele xiaomi producten gaat:
http://www.banggood.com/O(...)-Strap-p-951981.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_150996730
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

Banggood staat goed bekend als het om originele xiaomi producten gaat:
http://www.banggood.com/O(...)-Strap-p-951981.html
Thanks!
Maar daar zie ik geen zwarte ;(
Ik wilde graag een zwarte erbij :') :@
Mokkel met stuntstok
pi_150997363
Voor wie flink wat USB-power nodig heeft; morgen om 18:00 uur is de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Kost nu nog ¤29.99.

  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:41:19 #18
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150998025
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef Iemand91 het volgende:
Voor wie flink wat USB-power nodig heeft; morgen om 18:00 uur is de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Kost nu nog ¤29.99.
Thx voor de heads-up! Denk dat ik deze ga scoren met zo 'n 5-pack Anker micro-usb cables en 2 Anker lightning cables
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_150998107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:15 schreef Iemand91 het volgende:

Heeft je auto toevallig cassettespeler? Dan kun je zoiets overwegen; heeft m'n broer ook en dat werkt best aardig.
Nee gewoon een Radio.
Dus zocht echt een fm transmittertje om MP3tjes af te kunnen spelen via USB stickje ofzo ;)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:34:27 #20
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_151000589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef Iemand91 het volgende:
Voor wie flink wat USB-power nodig heeft; morgen om 18:00 uur is de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Kost nu nog ¤29.99.

[ afbeelding ]
Al een tijd hier in gebruik. Wat een verademing! Nooit meer problemen met het zoeken naar een geschikt stopcontact.

Zeker een aanrader ^O^
Ik ben geil
pi_151001953
Alipay ja of nee?
pi_151002026
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef Iemand91 het volgende:
Voor wie flink wat USB-power nodig heeft; morgen om 18:00 uur is de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Kost nu nog ¤29.99.

[ afbeelding ]
Ik vind t jammer dat dat ding een extra kabel heeft. Is er ook iets soortgelijks dat gewoon direct in het stopcontact gaat?
pi_151002031
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
Alipay ja of nee?
Voor mij nee, het koppelen van een creditcard aan een China iets....waarom?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151002060
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik vind t jammer dat dat ding een extra kabel heeft. Is er ook iets soortgelijks dat gewoon direct in het stopcontact gaat?
Zijn er uiteraard wel maar die nemen gelijk je hele stopcontact in beslag, plus dat het vaak een beetje gammel is en niet echt goed vast zit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151002115
Ik ben steeds te laat met Ali coupon :(
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:28:42 #26
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151002880
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik vind t jammer dat dat ding een extra kabel heeft. Is er ook iets soortgelijks dat gewoon direct in het stopcontact gaat?
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zijn er uiteraard wel maar die nemen gelijk je hele stopcontact in beslag, plus dat het vaak een beetje gammel is en niet echt goed vast zit.
After some redneck engineering, may I present to you :


Apple duckbill + Anker = ^O^
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151003032
2 weken geleden de Chuwi vi8 besteld (dual boot tablet), inmiddels is ie in het land maar helaas eruit gepikt: tracking geeft de melding "Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd".

Dus ja, ik mag bij gaan lappen...zit nu op een brief te wachten. Was geen express verzending, gewoon singapore post.
pi_151003379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zijn er uiteraard wel maar die nemen gelijk je hele stopcontact in beslag, plus dat het vaak een beetje gammel is en niet echt goed vast zit.
Ik vind het juist heel fijn die kabel. Heb hem netjes uit laten komen in zo'n tussengedeelte van een ikea kast waar je normaal een paar boeken kwijt kan. Kun je mooi in pluggen en je device neerleggen.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:43:45 #29
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151003784
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:36 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel fijn die kabel. Heb hem netjes uit laten komen in zo'n tussengedeelte van een ikea kast waar je normaal een paar boeken kwijt kan. Kun je mooi in pluggen en je device neerleggen.
Ik vind 'm ook fijn hoor, die kabel, heb d'r hier 4 aan de kabel hangen her en der.
Zo'n in het stopcontact model staat wel nog op mijn verlanglijstje voor in m'n travelkit :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:51:53 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151004308
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:36 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel fijn die kabel. Heb hem netjes uit laten komen in zo'n tussengedeelte van een ikea kast waar je normaal een paar boeken kwijt kan. Kun je mooi in pluggen en je device neerleggen.
zo heb ik hem ook
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:03:44 #31
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_151004881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zoek anders eens op Oreka, prima brilletjes voor ongeveer 'n tientje. Die kun je nog eens kwijtraken of er op gaan zitten ;)
Yay nog een oreka fan!
Super kwaliteit en ook gepolariseerd te krijgen vanaf 6 euro. Echt beresterke brillen!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:22:50 #32
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151005550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Die kun je nog eens kwijtraken of er op gaan zitten ;)
Ik teer nog steeds op mijn 36 aviators van 7 jaar geleden ;)
Ik dacht 3 brillen gekocht te hebben, bleken het 3 dozen te zijn bij ontvangst... Vage Chinese eBayers ftw!

Voor festivals en gevallen waar ik m'n zonnebril wel eens kan kwijtraken/stukmaken heb ik dus die aviators, maar door de andere keren heb ik wel 'n paar ékte RB Aviators :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151005859
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:03 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Yay nog een oreka fan!
Super kwaliteit en ook gepolariseerd te krijgen vanaf 6 euro. Echt beresterke brillen!
Zekers, al jaren hier wat brillen liggen. Zelf nu wel 'n echte Oakley gekocht, waar je 't verschil wel bij merkt. De oude bril heeft m'n zoontje in z'n speelmand liggen en hij komt er regelmatig mee aanlopen :D Maar voor de iets ruigere activiteiten komt de Oreka weer even uit de kast _O_

quote:
12s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:22 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik teer nog steeds op mijn 36 aviators van 7 jaar geleden ;)
Ik dacht 3 brillen gekocht te hebben, bleken het 3 dozen te zijn bij ontvangst... Vage Chinese eBayers ftw!

Voor festivals en gevallen waar ik m'n zonnebril wel eens kan kwijtraken/stukmaken heb ik dus die aviators, maar door de andere keren heb ik wel 'n paar ékte RB Aviators :)
Hahaha, only in China :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 25 maart 2015 @ 00:00:55 #34
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151006699
Goddamn, die XPB16A blijft zakken bij BG! ¤21,58
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151008680
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
Alipay ja of nee?
Als je echt Alipay wil gebruiken heb je
1) een Chinese bankrekening nodig
2) een Chinees telefoonnummer nodig
3) moet je een verificatie proces doorlopen waarbij je foto + visa (van verblijf in China) moet opsturen
Kost hoop tijd en moeite

Moet zeggen dat je daarna wel een enorme berg kan met Alipay (in China dan :p) maar voor mensen buiten China is het niet echt nodig.
  woensdag 25 maart 2015 @ 06:09:28 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151008750
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 03:38 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Als je echt Alipay wil gebruiken heb je
1) een Chinese bankrekening nodig
2) een Chinees telefoonnummer nodig
3) moet je een verificatie proces doorlopen waarbij je foto + visa (van verblijf in China) moet opsturen
Kost hoop tijd en moeite

Moet zeggen dat je daarna wel een enorme berg kan met Alipay (in China dan :p) maar voor mensen buiten China is het niet echt nodig.
Een vorm van Alipay is er nu ook voor mensen buiten China, via Aliexpress ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151009590
Hmm, ik krijg nog niet veel data geperst uit de Vidonn. Op één of andere manier wil ie niet syncen met de app, terwijl de band wel gewoon gekoppeld is.

RobertNL nog 'n tip? Ik kan ook niets vinden om de band te resetten. Er staat data in van 2014..
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:31:33 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151009638
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hmm, ik krijg nog niet veel data geperst uit de Vidonn. Op één of andere manier wil ie niet syncen met de app, terwijl de band wel gewoon gekoppeld is.

RobertNL nog 'n tip? Ik kan ook niets vinden om de band te resetten. Er staat data in van 2014..
Hmz, raar. Nogmaals proberen te koppelen via het menu van de app? Dan het de startpagina binnen de app naar beneden trekken om te verversen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151009828
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, raar. Nogmaals proberen te koppelen via het menu van de app? Dan het de startpagina binnen de app naar beneden trekken om te verversen.
Ik zie dat ik 'n andere app gebruik dan jij in je review. De jouwe krijg ik 'n foutmelding bij installeren.

Ik heb de band al vaker gekoppeld en dat gaat goed, alleen blijft ie op syncen hangen en er komt geen data binnen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_151010078
lijkt wel een prijzenoorlog met xpb's te zijn uitgebroken :7

12.63¤ voor de 5000mah met 0cf20Eg9ng
http://www.tinydeal.com/o(...)x2kpqa-p-141662.html
pi_151010288
Ontkoppelen en opnieuw koppelen did the trick. Nu nog de grafieken zitten uit te lezen _O-
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_151017145
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door kanovinnie op 25-03-2015 13:53:51 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:54:01 #43
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151018538
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:10 schreef Chunees het volgende:
-weg-
Nepproducten mogen hier niet besproken worden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151020725
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 03:38 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Als je echt Alipay wil gebruiken heb je
1) een Chinese bankrekening nodig
2) een Chinees telefoonnummer nodig
3) moet je een verificatie proces doorlopen waarbij je foto + visa (van verblijf in China) moet opsturen
Kost hoop tijd en moeite

Moet zeggen dat je daarna wel een enorme berg kan met Alipay (in China dan :p) maar voor mensen buiten China is het niet echt nodig.
Hm vaag, ik kreeg na mn laatste AE aankoop de vraag of ik een alipay account aan wilde maken.
pi_151020770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:57 schreef Kenzi het volgende:
lijkt wel een prijzenoorlog met xpb's te zijn uitgebroken :7

12.63¤ voor de 5000mah met 0cf20Eg9ng
http://www.tinydeal.com/o(...)x2kpqa-p-141662.html
Jammer dat je alleen kan bestellen met registred air mail, a 2.03 euro. Dat neemt de korting weer weg.
pi_151022606
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:57 schreef Kenzi het volgende:
lijkt wel een prijzenoorlog met xpb's te zijn uitgebroken :7

12.63¤ voor de 5000mah met 0cf20Eg9ng
http://www.tinydeal.com/o(...)x2kpqa-p-141662.html
Is die 5000mah niet heel zwak?
Je hebt toch alleen de 5200, 10.400 en 16.000?
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:11:09 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151023277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Is die 5000mah niet heel zwak?
Je hebt toch alleen de 5200, 10.400 en 16.000?
De 5000 is de vervanging van de 5200. Je kan er prima een keertje of 1.5 je telefoon mee opladen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151023333
Ok...

Net via Banggood gekocht=

quote:
Subtotal of Items:
1 x Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank For Smartphone (SKU133424) ¤18.71
Color Red
3 x Original Xiaomi LED Light With USB For Power Bank Tablet (SKU173089) ¤7.42
Color White
1 x Original Xiaomi 16000mAh Universal Battery Charger Power Bank (SKU180383) ¤21.62
Cadeau voor mijn vriendin die op reis gaat en voor mijn vader die binnenkort jarig is :)
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:14:30 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151023382
De 5000mAh is broekzakvriendelijk, hij heeft dezelfde dimensies als je doorsnee smartphone zo'n beetje.
Of 5000mAh genoeg is voor je? Eh... je doorsnee accu is 2400mAh ofzo. Dus als je daarmee de dag niet doorkomt, dan heb je er genoeg juice aan. Ben je langer zonder netstroom... dan misschien eens een andere powerbank... maar ja, wel wat bulkier. 5000mAh vind ik persoonlijk i.i.g. absoluut niet zwak hoor. Meer klinkt natuurlijk altijd beter... maar je moet er in de praktijk wel wat aan hebben natuurlijk, als je het toch gebruikt en alleen maar eentje haalt omdat 'ie 'meer getalletjes had dan de ander en dus wel beter moet zijn', mja... Ik heb liever eentje die dan wat handzamer is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151023531
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef shiznuts het volgende:
De 5000mAh is broekzakvriendelijk, hij heeft dezelfde dimensies als je doorsnee smartphone zo'n beetje.
Of 5000mAh genoeg is voor je? Eh... je doorsnee accu is 2400mAh ofzo. Dus als je daarmee de dag niet doorkomt, dan heb je er genoeg juice aan. Ben je langer zonder netstroom... dan misschien eens een andere powerbank... maar ja, wel wat bulkier. 5000mAh vind ik persoonlijk i.i.g. absoluut niet zwak hoor. Meer klinkt natuurlijk altijd beter... maar je moet er in de praktijk wel wat aan hebben natuurlijk, als je het toch gebruikt en alleen maar eentje haalt omdat 'ie 'meer getalletjes had dan de ander en dus wel beter moet zijn', mja... Ik heb liever eentje die dan wat handzamer is.
Ik heb zelf de 16000 en die is soms al op als ik mijn iPad en iPhone eraan hang. ;) Ik heb zelf vaak een tas bij me voor mijn werk, dus daar doe ik hem gewoon in.
pi_151026080
Weet iemand of dit een echte Xiaomi (en de goedkoopste 10400mAh, right?) is?

Edit: nvm, bij die site kan je geen keuze maken bij verzendmethode waardoor je de order niet kan plaatsen :+

[ Bericht 14% gewijzigd door wihehin op 25-03-2015 17:37:37 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:32:15 #52
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151028138
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef Iemand91 het volgende:
Voor wie flink wat USB-power nodig heeft; morgen om 18:00 uur is de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Kost nu nog ¤29.99.
Besteld! Samen met 'n 5-pack micro-usb cables. Nogmaals bedankt voor de tip!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:34:59 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151028234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:28 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand of dit een echte Xiaomi (en de goedkoopste 10400mAh, right?) is?

Edit: nvm, bij die site kan je geen keuze maken bij verzendmethode waardoor je de order niet kan plaatsen :+
Haal t gewoon op banggood, sowieso echt
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:32 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Besteld! Samen met 'n 5-pack micro-usb cables. Nogmaals bedankt voor de tip!
ben er zelf ook blij mee
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_151028839
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:32 schreef dodge_911 het volgende:
Besteld! Samen met 'n 5-pack micro-usb cables. Nogmaals bedankt voor de tip!
Veel plezier d'r mee.

For the record; deze is dus ¤23.99 geworden.

EDIT: Ik heb 'm overigens niet besteld. Zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen.
Ik heb niet eens 6 apparaten die via USB opgeladen worden...

[ Bericht 13% gewijzigd door Iemand91 op 25-03-2015 19:00:16 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:58:25 #55
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151028994
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef Iemand91 het volgende:
Voor wie flink wat USB-power nodig heeft; morgen om 18:00 uur is de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Kost nu nog ¤29.99.

[ afbeelding ]
Twijfel.... Twijfel... Gekocht :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:35:13 #56
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_151030517
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:31 schreef enpe het volgende:
2 weken geleden de Chuwi vi8 besteld (dual boot tablet), inmiddels is ie in het land maar helaas eruit gepikt: tracking geeft de melding "Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd".

Dus ja, ik mag bij gaan lappen...zit nu op een brief te wachten. Was geen express verzending, gewoon singapore post.
Mjah.. ik ben de laatste jaren 2 keer 'gepakt' en twee keer met een grote tablet. Laatste overigens met PostNL International verstuurd. Dus tja.. mijn Teclast werd 50 euro duurder. :o
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:52:50 #57
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151031352
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:53 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: Ik heb 'm overigens niet besteld. Zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen.
Ik heb niet eens 6 apparaten die via USB opgeladen worden...
't Is nu niet dat ik 'm écht nodig heb (3 5-poortsexemplaren + 1 waarvan er nog 3 werken)
(Als ik moeite doe heb ik wel genoeg apparaten om ze allemaal vol te hangen :) Met al mijn GoPro spul heb ik al 2 5poorts nodig)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151032305
Hoi!
Wil op Alibaba een aantal merkloze bedrukte petjes (10 stuks) gaan bestellen. Niet voor handel, maar voor een vakantie met vrienden. Nu wil de verkoper dat ik betaal met Western Union, heeft iemand hier ervaring mee? Betrouwbaar, duur etc? Heb wel op internet gezocht, maar heb er alsnog een beetje raar gevoel bij, omdat Western Union vroeger altijd werd gebruikt met die scams op Marktplaats.

Graag hoor ik iets van jullie!
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:18:20 #59
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151032480
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:14 schreef roflcat het volgende:
Hoi!
Wil op Alibaba een aantal merkloze bedrukte petjes (10 stuks) gaan bestellen. Niet voor handel, maar voor een vakantie met vrienden. Nu wil de verkoper dat ik betaal met Western Union, heeft iemand hier ervaring mee? Betrouwbaar, duur etc? Heb wel op internet gezocht, maar heb er alsnog een beetje raar gevoel bij, omdat Western Union vroeger altijd werd gebruikt met die scams op Marktplaats.

Graag hoor ik iets van jullie!
Ik zou gewoon 'n andere verkoper zoeken. WU heeft nog steeds een rare nasmaak van scams, al zal dat in dit geval wel meevallen, maar gewoon het gedoe van WU. Er zijn volgens mij tig verkopers met dezelfde petjes die niet om WU zeuren.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:20:49 #60
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151032565
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:14 schreef roflcat het volgende:
Hoi!
Wil op Alibaba een aantal merkloze bedrukte petjes (10 stuks) gaan bestellen. Niet voor handel, maar voor een vakantie met vrienden. Nu wil de verkoper dat ik betaal met Western Union, heeft iemand hier ervaring mee? Betrouwbaar, duur etc? Heb wel op internet gezocht, maar heb er alsnog een beetje raar gevoel bij, omdat Western Union vroeger altijd werd gebruikt met die scams op Marktplaats.

Graag hoor ik iets van jullie!
Kun je geen verkoper vinden op AE die het ook doet?
pi_151033117
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:20 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Kun je geen verkoper vinden op AE die het ook doet?
Helaas niet mijn soort petje, wil echt een '5 panel hat' en als die te vinden zijn niet voor de prijs op Alibaba. Thanks voor de tip wel! Zal eens vragen of er echt geen mogelijkheid is om het met PayPal of Creditcard te doen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:35:18 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151033151
Uit de OP:
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is DealPerfect niet altijd nog een ding? :P Ah. Of was dat nou Volumerate? Al bij Artscow gekeekt doet?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151033335
Ze konden geen model vinden dus hebben de tankini er maar op gefotoshopt _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:45:41 #64
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151033643
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OP:
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is DealPerfect niet altijd nog een ding? :P Ah. Of was dat nou Volumerate? Al bij Artscow gekeekt doet?
Volumerate, de 'groothandel' van DX. :Y
pi_151034740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef rene90 het volgende:
Ze konden geen model vinden dus hebben de tankini er maar op gefotoshopt _O-
[ afbeelding ]
Waarom doen ze dit eigenlijk ?
  woensdag 25 maart 2015 @ 22:21:41 #66
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151038309
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Waarom doen ze dit eigenlijk ?
Because China.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:08:17 #67
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_151040304
Omdat sneller probably. Even een fotomodel chickie hosselen, tsjah, monkey krijgt dat wel voor elkaar, maar een willekeurige Chinees allicht niet. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:27:59 #68
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_151041030
Iemand tips voor een goede muis (+eventueel toetsenbord) voor kantoorgebruik? De muis moet lekker in de hand liggen.. maar ook weer geen gamingmuis zijn :P

Of koop je zoiets liever in Nederland?
Ik ben geil
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:58:07 #69
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_151042032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Waarom doen ze dit eigenlijk ?
Dat kan Kenzi vast vertellen, zodra ie straks weer een tiny-aanbieding komt pluggen :X
pi_151042782
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Iemand tips voor een goede muis (+eventueel toetsenbord) voor kantoorgebruik? De muis moet lekker in de hand liggen.. maar ook weer geen gamingmuis zijn :P

Of koop je zoiets liever in Nederland?
Ik koop ze zelf liever in Nederland, gewoon omdat muizen en toetsenborden fijn aan moeten voelen.

Wellicht eens kijken naar een Kensington pro fit? Heb je in mid en full size. En anders ook nog even een Logitech M500 bekijken mits je rechtshandig bent.

Toetsenbord waar ik nu zeer tevreden mee ben voor de prijs in de Microsoft Natural Ergonomic 4000. Een aparte vorm, maar als je eraan gewend bent typt het wel prettig.
pi_151045102
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Is die 5000mah niet heel zwak?
Je hebt toch alleen de 5200, 10.400 en 16.000?
De 5000mAh is ook een LiPo in tegenstelling tot de geschakelde 18650's in de 5200 / 10400 en 16000.
Daar zou minder verlies op moeten zitten.

En over die foto ..

quote:
Omdat sneller probably. Even een fotomodel chickie hosselen, tsjah, monkey krijgt dat wel voor elkaar, maar een willekeurige Chinees allicht niet. :P
Dat dus. ... er zijn nou niet echt veel Westerse modellen te vinden hier....
En Chinese modellen (of gewoon mooie collega's O+ ) die zijn er zat... maar dan zit je weer met de maten daar de meeste Chinezen toch wat slanker zijn. :@

[ Bericht 37% gewijzigd door Kenzi op 26-03-2015 05:16:38 ]
pi_151047003
Ik wil nog zo'n Earson bestellen voor een collega, maar ik krijg die 10% niet in de app van BG. Hoe krijg je dat voor mekaar?
pi_151047554
Gisteren de 60W Anker besteld, zat er al lang naar te kijken maar was steeds te laat voor die korte aanbiedingen. Ik het het 5-pack kabels wat ik erbij had gedaan gecanceld, bij nader inzien zijn die kabels (1x 30cm, 3x 90cm en 1x 180cm) niet echt handig. Het liefst zou ik kabels van rond de 50cm hebben zodat je al je stuff dichtbij de Anker kan leggen.

Wie weet er nog een goed merk? Anker biedt ze niet aan in die lengte en merkloos sta ik niet echt om te springen.
pi_151047835
Hoe zit het nu met Tinydeal? Krijg je alleen bij deze http://www.tinydeal.com/x(...)-cable-p-146383.html de kabel erbij en hebben ze die bij de http://www.tinydeal.com/s(...)acelet-p-142799.html eruit gelaten? Zo te zien wel, maar bij elke review die ik tegen komt van de Mi Band zit dat ding er standaard bij en bij de simplified package ga je alleen akkoord dat ze het doosje niet opsturen toch?
mag het weten
pi_151047943
Tijdje terug, had ik een vraag. Uit die antwoorden ga ik nu voor een raspberry.

Die lader is wel duur, is er een goed goedkoper alternatief op een chinasite?
Ik weet niet precies welke lader compatible is met de raspberry
pi_151047978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:44 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe zit het nu met Tinydeal? Krijg je alleen bij deze http://www.tinydeal.com/x(...)-cable-p-146383.html de kabel erbij en hebben ze die bij de http://www.tinydeal.com/s(...)acelet-p-142799.html eruit gelaten? Zo te zien wel, maar bij elke review die ik tegen komt van de Mi Band zit dat ding er standaard bij en bij de simplified package ga je alleen akkoord dat ze het doosje niet opsturen toch?
Als je naar beneden scrolled is het vrij duidelijk.

Het is dezelfde versimpelde verpakking, maar bij KB-379514 krijg je er een extra usb kabel bij.

Package Contents:
1 x Mi Band
2 X USB Charger Cable
1 x User Manual

Bij de andere:
Package Content:
1 X USB Cable,
1 x Instructions,
1 x Watch

(KB artikelen bij Tinydeal zijn altijd bundels btw) :)
pi_151048136
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Als je naar beneden scrolled is het vrij duidelijk.
Tijd voor koffie dan maar c_/ zat met mijn ogen gefixeerd op de tekst onder het tabje: product features, keek straal voorbij package contents :') Klopt het dat alle orders pas op 15 april geshipped worden?

quote:
Warm Note: All orders, laid from March 11th, will be shipped on April 15th. You will enjoy $15.49 off during the time. Later the price will resume to $16.49.
Dit staat iig bij de simpele verpakking?
mag het weten
pi_151049065
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tijd voor koffie dan maar c_/ zat met mijn ogen gefixeerd op de tekst onder het tabje: product features, keek straal voorbij package contents :') Klopt het dat alle orders pas op 15 april geshipped worden?

[..]

Dit staat iig bij de simpele verpakking?
Die 15 april is ruim genomen, kan een paar dagen duren maar er komt dagelijks nieuwe voorraad binnen .. die MiBand is een van de meest verkochte items :@

maar je kan er ook 1tje winnen :P
https://www.facebook.com/TinydealShop?fref=nf
pi_151049499
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:29 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Die 15 april is ruim genomen, kan een paar dagen duren maar er komt dagelijks nieuwe voorraad binnen .. die MiBand is een van de meest verkochte items :@

maar je kan er ook 1tje winnen :P
https://www.facebook.com/TinydealShop?fref=nf
Hehe, duidelijk. De Band van Microsoft gaat in Amerika als warm broodje over de toonbank, de Mi Band van Xiaomi in China. :D Zusjelief heeft hem gekocht voor me als verjaardagscadeautje, lijkt me een geinige gadget als ik de reviews zo lees :)
mag het weten
pi_151049579
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef rene90 het volgende:
Ze konden geen model vinden dus hebben de tankini er maar op gefotoshopt _O-

Volgens mij lijkt dat maar zo. :D



[ Bericht 1% gewijzigd door Waterdrinker op 26-03-2015 11:00:53 ]
pi_151050080
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:50 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Volgens mij lijkt dat maar zo. :D

[ afbeelding ]
Ff fappen

:T
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:36:17 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151050753
Yay! Postbode kwam weer langs.

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151050982
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Yay! Postbode kwam weer langs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Testen _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:44:34 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151051006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:43 schreef Miniem het volgende:

[..]

Testen _O_
Ja, het mes is goed scherp! Goede tip van monkey.

c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151051126
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, het mes is goed scherp! Goede tip van monkey.

c_/
Ik bedoel de cam :D Welk mes was het ook alweer?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:50:07 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151051168
Sanrenmu. Van Fasttech (duurde een maand ofzo ;( ).
Hier nog wat reviews van dat mes: http://frontpage.fok.nl/w(...)rection-verlaat.html . :P

Ja, het was me wel duidelijk dat je de cam bedoelde. :D Is die van AliExpress voor 79 USD!

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 26-03-2015 12:03:16 (Sanrenmu, ff linkje opgezocht) ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:02:09 #87
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151051511
Vraagje aan de doorwinterde AE'ers : kan je je feedback nog aanpassen als je 'm al 'n keer hebt aangepast?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151052141
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, het mes is goed scherp! Goede tip van monkey.

c_/
Scherpe opmerking!
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:34:47 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151052542
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Scherpe opmerking!
Niet zo scherp als een mespuntje chili! :Y)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151053296
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Yay! Postbode kwam weer langs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!
Ook echt die ander camera's erbij op de foto :p
pi_151053589
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:48 schreef outcast_within het volgende:
Tijdje terug, had ik een vraag. Uit die antwoorden ga ik nu voor een raspberry.

Die lader is wel duur, is er een goed goedkoper alternatief op een chinasite?
Ik weet niet precies welke lader compatible is met de raspberry
Ik heb een keer via ebay 2 van Samsung gekocht, dat leek me vertrouwder dan goedkopere Chinese laders, maar die bleken volgens mij nep. De plugje klikte niet goed vast en mijn telefoon had kuren als ik hem wilde gebruiken aan de lader.

Laatst heb ik weer 2 nieuwen gekocht. Als vervanger van die miskoop, maar ook ivm. mijn Raspberry Pi, ik moest Letten op 2A en 5V volgens dit topic.
Ik heb dit keer geen kuren, maar als ik mijn telefoon aan die laders zet duurt het 2x zo lang om op te laden (telefoon geeft de tijd aan wanneer ie 100% is). Ook niet echt een succes dus.
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:46:19 #92
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_151059202
Mensen,

Ik twijfel tussen twee modellen voor een mini pc die dienst zal gaan doen als (web)server voor mijn zelfgeknutselde domotica (of zoals ik het noem: pseudomotica).

De nieuw aan te schaffen mini pc gaat een mac mini vervangen, die tot nu toe deze taken verricht. Tevens is deze aan m'n tv gekoppeld via hdmi, zodat ik gemakkelijk Plex/XBMC/Netflix etc kan gebruiken. Omdat de serversoftware van de domotica enkel voor windows is geschreven, heb ik echter Parallels draaien met daarop Windows. Beetje omslachtig, en dus ook best zonde van de capaciteiten van de mac min.

Vandaar dus mijn lookout voor een mini pc met Windows.

Ik zag laatst de Voyo Mini Pc (2gb/64gb) voorbijkomen, maar ook de Pipo X7 (2gb/32gb), beide verder redelijk gelijkwaardig al zit de Pipo iets ruimer in z'n aansluitingen (+ RJ45 bijvoorbeeld)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag maak ik een keuze tussen beiden, de formfactor van de Voyo heeft mijn voorkeur, maar de externe wifi antenne van de Pipo zou nog weleens een meerwaarde kunnen hebben.

Wie heeft ervaring met een van beide (of allebei) en kan me vertellen of het wat is?

Dank alvast!

edit: Mmmz...

Deze Ainol , die Shiz volgens mij eerder ook al eens voorbij liet komen, ziet er alleraardigst uit en heeft in ieder geval ook nog 7000mah accu ter beschikking.

[ Bericht 12% gewijzigd door funky_fart op 26-03-2015 16:28:42 ]
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:53:05 #93
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151059470
En dan opeens besluiten 3 van je 4 Xiaoyi Smartcam's om van IP te veranderen, zonder aanwijsbare reden... 8)7
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:54:09 #94
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151059505
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:53 schreef dodge_911 het volgende:
En dan opeens besluiten 3 van je 4 Xiaoyi Smartcam's om van IP te veranderen, zonder aanwijsbare reden... 8)7
Hebben ze wel een vast aangewezen IP-adres vanuit je router?
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:03:30 #95
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151059854
quote:
3s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:54 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hebben ze wel een vast aangewezen IP-adres vanuit je router?
Helaas niet instelbaar ervoor.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:20:31 #96
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151060522
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Helaas niet instelbaar ervoor.
Hmm, dan verloopt misschien de IP-lease om de zoveel tijd en dan vragen ze een nieuw IP aan en veranderen ze dus.
pi_151062027
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Helaas niet instelbaar ervoor.
in je router, op basis van mac adres een ip reserveren?
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:23:25 #98
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151062785
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:58 schreef mschol het volgende:

[..]

in je router, op basis van mac adres een ip reserveren?
Moest ik dan maar 's gaan uitzoeken :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151065179
Van de week de Orico 4 port usb lader binnen gehad en ik moet zeggen deze valt een beetje tegen ten opzichte van de Anker 5 poort usb lader, veel te groot en een blauwe bouwlamp erop...

de Anker 5 port kan ik iedereen aanraden trouwens! zit er aan te denken om er nog een aan te schaffen!

Heb trouwens al een tijd geen tegoed meer mogen ontvangen van Mini... anderen hier wel?
  donderdag 26 maart 2015 @ 18:59:42 #100
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151065532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 18:47 schreef Thymen. het volgende:
de Anker 5 port kan ik iedereen aanraden trouwens! zit er aan te denken om er nog een aan te schaffen!
Had je gisteren de Amazon-deal moeten pakken, dan had je voor 2¤ meer een poort en 20W extra :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 26 maart 2015 @ 19:23:58 #101
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151066468
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 18:47 schreef Thymen. het volgende:
Van de week de Orico 4 port usb lader binnen gehad en ik moet zeggen deze valt een beetje tegen ten opzichte van de Anker 5 poort usb lader, veel te groot en een blauwe bouwlamp erop...

de Anker 5 port kan ik iedereen aanraden trouwens! zit er aan te denken om er nog een aan te schaffen!

Heb trouwens al een tijd geen tegoed meer mogen ontvangen van Mini... anderen hier wel?
Hier ook al even geleden, en alles van de laatste keer moet nog geleverd worden.
pi_151070265
Mijn 90cm Anker kabel is kapot :'( , hij is samen met de USB poort van mijn telefoon weggesmolten... ook de 90cm kabel laat ieder geval goed stroom door :+ .
pi_151070766
Ik ben opzoek naar zeer goedkope oortje. Volgens mij heb ik hier ooit wat namen voorbij zien komen.
Zou fijn zijn als die weer is herhaald kunnen worden :)
pi_151072884
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef zerokil het volgende:
Ik ben opzoek naar zeer goedkope oortje. Volgens mij heb ik hier ooit wat namen voorbij zien komen.
Zou fijn zijn als die weer is herhaald kunnen worden :)
Awei ES800M all the way ;)
Als je net wat meer wilt uitgeven (2 tientjes) dan moet je de Xiaomi pistons V2 scoren.
You can't be late if you don't show up.
pi_151073163
quote:
Misschien voor iemand die nog zon xiaomi Yi cam wil halen, weet niet of het heel goedkoop is maar kreeg hem door ;)
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:05:30 #106
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151073662
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Misschien voor iemand die nog zon xiaomi Yi cam wil halen, weet niet of het heel goedkoop is maar kreeg hem door ;)
Hmm, zou bijna mijn SJ4000 verkopen en deze terugkopen...
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:09:52 #107
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151073909
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:41 schreef P4tje het volgende:
Mijn 90cm Anker kabel is kapot :'( , hij is samen met de USB poort van mijn telefoon weggesmolten... ook de 90cm kabel laat ieder geval goed stroom door :+ .
Waar had je 'm aan hangen dan?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151073971
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hmm, zou bijna mijn SJ4000 verkopen en deze terugkopen...
ik twijfel wel erg om hem niet ook gewoon te kopen
en dan te vergelijken met de SJ5000.

En dan de verliezer weer te verkopen...
pi_151076849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef Downstar het volgende:
ik twijfel wel erg om hem niet ook gewoon te kopen
Het kutte vind ik vooral dat die Xiaomi cam geen statieven of andere meuk heeft.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151077019
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:05 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik heb een keer via ebay 2 van Samsung gekocht, dat leek me vertrouwder dan goedkopere Chinese laders, maar die bleken volgens mij nep. De plugje klikte niet goed vast en mijn telefoon had kuren als ik hem wilde gebruiken aan de lader.

Laatst heb ik weer 2 nieuwen gekocht. Als vervanger van die miskoop, maar ook ivm. mijn Raspberry Pi, ik moest Letten op 2A en 5V volgens dit topic.
Ik heb dit keer geen kuren, maar als ik mijn telefoon aan die laders zet duurt het 2x zo lang om op te laden (telefoon geeft de tijd aan wanneer ie 100% is). Ook niet echt een succes dus.
Lader en case maar op banggood gekocht.
http://www.banggood.com/5(...)rry-Pi-p-949349.html

http://www.banggood.com/A(...)parent-p-960218.html

Welke raspberry pi moet ik hebben
versie 2 model B 1gb? of is die van 512 ook voldoende?
pi_151077023
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het kutte vind ik vooral dat die Xiaomi cam geen statieven of andere meuk heeft.
Statieven?

of bedoel je mounts?
pi_151077389
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

Statieven?

of bedoel je mounts?
Ja dat, mounts / cases etc.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151077554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef zerokil het volgende:
Ik ben opzoek naar zeer goedkope oortje. Volgens mij heb ik hier ooit wat namen voorbij zien komen.
Zou fijn zijn als die weer is herhaald kunnen worden :)
Awei ES800M's zijn echt heel fijn voor die zes euro inderdaad, ik koop die altijd bij Focalprice.

De Xiaomi Pistons V2 vind ik qua geluid vrij goed maar de pasvorm is voor mij, ook na het verwisselen van de dopjes, echt niet goed. Ze blijven niet zitten.

Brainwavz Alpha's van MP4Nation zijn ook erg favoriet bij mij en vrienden.
pi_151079357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:19 schreef rene90 het volgende:
Ja dat, mounts / cases etc.
Case zou deze maand/volgende maand moeten komen.

De rest kun je gewoon GoPro/SJcam spul voor halen want die zijn compatible. (en bovenal goedkoop :P)
Zonder case kun je elke willekeurige fotografie-mount gebruiken want de camera zelf heeft een standaard ¼” mount.

___

Overigens een algemene tip; als je een product wil bestellen maar nog niet precies welke uitvoering; kijk niet te lang rond.
Ik zit nu al te twijfelen aan een uitvoering die een stuk duurder is dan oorspronkelijke bedoeling was. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 27-03-2015 00:57:47 ]
pi_151081681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Lader en case maar op banggood gekocht.
http://www.banggood.com/5(...)rry-Pi-p-949349.html

http://www.banggood.com/A(...)parent-p-960218.html

Welke raspberry pi moet ik hebben
versie 2 model B 1gb? of is die van 512 ook voldoende?
Zou gewoon voor die 2 gaan. Er is trouwens ook een Raspberry Pi topic.
pi_151082398
Ik heb een vermoeden dat deze kerel wellicht een corrupte china usb verkoopt.
V&A / [TK] USB Stick 128GB
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_151082467
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 00:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Case zou deze maand/volgende maand moeten komen.

De rest kun je gewoon GoPro/SJcam spul voor halen want die zijn compatible. (en bovenal goedkoop :P)
Zonder case kun je elke willekeurige fotografie-mount gebruiken want de camera zelf heeft een standaard ¼” mount.

___

Overigens een algemene tip; als je een product wil bestellen maar nog niet precies welke uitvoering; kijk niet te lang rond.
Ik zit nu al te twijfelen aan een uitvoering die een stuk duurder is dan oorspronkelijke bedoeling was. :')
Alright...twijfel twijfel. Heb dat ding op zich niet gelijk nodig maar ik heb wel nog 15 dollar tegoed staan bij gearbest...dus dan zou je op 75 dollar uitkomen wat best prima is natuurlijk. Maar ja nog steeds geen LCD schermpje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 08:36 schreef Miniem het volgende:
Ik heb een vermoeden dat deze kerel wellicht een corrupte china usb verkoopt.
V&A / [TK] USB Stick 128GB
Thanks voor de tip ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door rene90 op 27-03-2015 09:03:31 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 27 maart 2015 @ 11:19:46 #118
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151086894
Hoe lang doet CashbackXL / Banggood wel niet over het goedkeuren van een transactie?
Twee bestellingen gedaan (18 en 22 februari) en het staat nog steeds op Bevestigd...

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 08:42 schreef rene90 het volgende:
Alright...twijfel twijfel. Heb dat ding op zich niet gelijk nodig maar ik heb wel nog 15 dollar tegoed staan bij gearbest...dus dan zou je op 75 dollar uitkomen wat best prima is natuurlijk. Maar ja nog steeds geen LCD schermpje.
Het ontbreken van een scherm is jammer inderdaad, maar gebruik je die camera ook niet 99% voor het schieten van 1080p 60fps. materiaal?
Veel valt er dan niet in te stellen. Gewoon aan/uit is genoeg dunkt me.
quote:
* Iemand91 zoekt vast een terp op voor de vloedgolf...
pi_151086962
quote:
Ik zal me best doen het in goede banen te sturen. Ook zal ik mooie reviews van jullie naar de FP brengen ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 27 maart 2015 @ 11:41:01 #121
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_151087002
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zal me best doen het in goede banen te sturen. Ook zal ik mooie reviews van jullie naar de FP brengen ;)
Goed om te horen dat Fok! hier ook mee bezig is :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_151088286
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Waar had je 'm aan hangen dan?
Een Anker lader, waarschijnlijk was het contact met USB ingang van de telefoon niet goed (oxidatie / stof). Als er dan toch 1A doorheen gaat, word de connector heter en heter...

Zoiets:
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:44:31 #123
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151088951
Another day, another package! *)

Van EverBuying, mét selfiestick.
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zal me best doen het in goede banen te sturen. Ook zal ik mooie reviews van jullie naar de FP brengen ;)
Nice going, bro! :D :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef P4tje het volgende:

[..]

Een Anker lader, waarschijnlijk was het contact met USB ingang van de telefoon niet goed (oxidatie / stof). Als er dan toch 1A doorheen gaat, word de connector heter en heter...

Zoiets:
[ afbeelding ]
Aiaiai caramba! :o ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151089871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef P4tje het volgende:

[..]

Een Anker lader, waarschijnlijk was het contact met USB ingang van de telefoon niet goed (oxidatie / stof). Als er dan toch 1A doorheen gaat, word de connector heter en heter...

Zoiets:
[ afbeelding ]
Dat wordt binnenkort een chinaphone kopen :7

[ Bericht 5% gewijzigd door Jonmen op 27-03-2015 13:47:02 ]
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:37:20 #125
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151090747
Update op de camera:

DX heeft netjes de verzendskosten aan mij gestorneerd, en medegedeeld dat er een nieuwe camera naar mij onderweg is.

Ben benieuwd of deze wel blijft draaien!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:43:08 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151090954
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Update op de camera:

DX heeft netjes de verzendskosten aan mij gestorneerd, en medegedeeld dat er een nieuwe camera naar mij onderweg is.

Ben benieuwd of deze wel blijft draaien!
Het ging je vooral om de mailservice toch? Die zal ik dan ook eens even testen.
Zelf gebruik ik hem alleen maar icm ONVIF en Synology dan heb je de hele camera interface niet nodig. Heb vervolgens de Synology op dectectie modus staan (niet de camera) (al zal ik dat ook nog even proberen).

Die review die van mij laat nog even op zich wachten helaas :')
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:44 schreef shiznuts het volgende:
Another day, another package! *)
[ afbeelding ]
Van EverBuying, mét selfiestick.

Die heb ik ook :7

[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 27-03-2015 14:41:48 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151095911
Xiami 10400mAh powerbank nu 11,.. euro met code acc75a bij Banggood.

http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:24:37 #128
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151096343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het ging je vooral om de mailservice toch? Die zal ik dan ook eens even testen.
Zelf gebruik ik hem alleen maar icm ONVIF en Synology dan heb je de hele camera interface niet nodig. Heb vervolgens de Synology op dectectie modus staan (niet de camera) (al zal ik dat ook nog even proberen).

Die review die van mij laat nog even op zich wachten helaas :')

[..]

Die heb ik ook :7

Correct, hij is gestopt met de mailservice en kreeg dit niet meer werkende.
Zal ONVIF en Synology even googlen, want op mijn telefoon gebruikte ik zelf NVSIP.
Gaat mij er gewoon om dat ik een mail met een foto krijg, alleen wil ik die niet elke 5 minuten krijgen :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_151099105
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:10 schreef Miniem het volgende:
Xiami 10400mAh powerbank nu 11,.. euro met code acc75a bij Banggood.

http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html
Besteld ^O^
Thanks
pi_151101072
Jammer eergisteren net bestel :P
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:30:07 #131
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_151104646
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:10 schreef Miniem het volgende:
Xiami 10400mAh powerbank nu 11,.. euro met code acc75a bij Banggood.

http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html
Twee keer met korting besteld, Thanks voor de tip. Blijft een leuk cadeau om te geven :Y
pi_151104811
Wel offtopic maar hier zitten ook techneuten.

Ik zoek een mediaspeler die op wifi werkt en waarmee je vanaf een NAS kan streamen.
Iemand tips?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:38:57 #133
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151105098
$11 for SKU086260
http://www.banggood.com/T(...)rt-Bag-p-917055.html
code:e23f78
deadline:10th may,2015

Had ze gewezen op het feit dat hij elders goedkoper is.
Heb hem net aangeschaft als extra bag.

Wellicht dat iemand hier nog zoiets zoekt.

Geen idee of meer mensen die code kunnen gebruiken.

Sharing is caring.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:49:33 #134
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_151105622
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
$11 for SKU086260
http://www.banggood.com/T(...)rt-Bag-p-917055.html
code:e23f78
deadline:10th may,2015

Had ze gewezen op het feit dat hij elders goedkoper is.
Heb hem net aangeschaft als extra bag.

Wellicht dat iemand hier nog zoiets zoekt.

Geen idee of meer mensen die code kunnen gebruiken.

Sharing is caring.
Ook een manier om het te dragen :D

Ik ben geil
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:24:42 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151107371
Fabulousss!!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:47:53 #136
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151108448
Is er een code met korting op een product, wordt deze gepost, is het nog niet goed :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:03:34 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151109208
Het plaatje wordt belachelijk gemaakt. :D
Dat je het deelt dat er ergens korting te vinden is, is alleen maar top. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151110446
Bijna 3 maanden geleden wat besteld bij **********. Een deel daarvan is al aangekomen, 6 weken geleden. De rest van mijn bestelling is er nog niet.

Al heen en weer gemaild maar werd niks wijzer.

Kan ik de pakjes nog verwachten of is dit een verloren zaak? ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 22:37:21 ]
pi_151110510
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:35 schreef Weissman het volgende:
Bijna 3 maanden geleden wat besteld bij **********. Een deel daarvan is al aangekomen, 6 weken geleden. De rest van mijn bestelling is er nog niet.

Al heen en weer gemaild maar werd niks wijzer.

Kan ik de pakjes nog verwachten of is dit een verloren zaak? ;(
Het kan opeens binnen komen. Heb je een T&T nummer gekregen? En wanneer is het verstuurd?
pi_151110612
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:37 schreef igi0n het volgende:

Het kan opeens binnen komen. Heb je een T&T nummer gekregen? En wanneer is het verstuurd?
T&T werkt maar tot aan de NL'se grens. 10-1-15 is het op de boot gegaan.
pi_151110779
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

T&T werkt maar tot aan de NL'se grens. 10-1-15 is het op de boot gegaan.
Zou je eens je T&T + postcode in kunnen vullen op dit linkje: https://www.internationalparceltracking.com/Default.aspx#/search/

Wellicht krijg je daar een hit en weet je waar het ATM is!
pi_151110976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:43 schreef igi0n het volgende:

[..]

Zou je eens je T&T + postcode in kunnen vullen op dit linkje: https://www.internationalparceltracking.com/Default.aspx#/search/

Wellicht krijg je daar een hit en weet je waar het ATM is!
Werkt alleen voor nummers die met 3S of CC beginnen. Die van mij begint met CH. Kan ik niet veel mee. Toch bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 22:49:36 ]
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:51:55 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151111070
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Werkt alleen voor nummers die met 3S of CC beginnen. Die van mij begint met CH. Kan ik niet veel mee. Toch bedankt.
Die werkt ook gewoon op andere codes :). Beginletters maken ook niet enorm veel uit, gaat eerder om de eindletters (dus NL, CN, SG, CH, SE, HU, etc).

Edit: Even gekeken in de Chinamailbox en ik had inderdaad ook een code beginnende met CH van Everbuying. Dat is gewoon manier van verzenden die niet met tracking komt (helaas). Is alleen het referentienummer voor het pakketje / de bulkvracht en die werkt inderdaad maar tot Nederland.

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 27-03-2015 22:57:18 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:51:58 #144
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151111072
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Werkt alleen voor nummers die met 3S of CC beginnen. Die van mij begint met CH. Kan ik niet veel mee. Toch bedankt.
Eh... de bedoeling is dat je daarmee een 3S code genereert adhv je buitenlandse tracking
* shiznuts wijst naar de OP
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151111302
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:51 schreef shiznuts het volgende:
Eh... de bedoeling is dat je daarmee een 3S code genereert adhv je buitenlandse tracking
* shiznuts wijst naar de OP
Sorry :@

Ben me al aan het inlezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:51 schreef RobertNL het volgende:
Edit: Even gekeken in de Chinamailbox en ik had inderdaad ook een code beginnende met CH van Everbuying. Dat is gewoon manier van verzenden die niet met tracking komt (helaas). Is alleen het referentienummer voor het pakketje / de bulkvracht en die werkt inderdaad maar tot Nederland.
Het deel wat wel is aangekomen was ook niet verder traceerbaar. Had wel een 3S-code maar daar kwamen we pas achter toen het pakje binnen was.

Blijven wachten dan maar? :')
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:00:32 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151111340
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Sorry :@

Ben me al aan het inlezen.

[..]

Het deel wat wel is aangekomen was ook niet verder traceerbaar. Had wel een 3S-code maar daar kwamen we pas achter toen het pakje binnen was.

Blijven wachten dan maar? :')
Dispute?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:00:38 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151111345
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:59 schreef Weissman het volgende:
Blijven wachten dan maar?
Hoe lang is het nu onderweg? De zending van mij is ook ruim 35 dagen onderweg geweest (helaas).

********** heeft het overigens toen wel opgelost maar wilde wel extra geld zien voor een resend :').
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151111447
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:00 schreef RobertNL het volgende:
Hoe lang is het nu onderweg? De zending van mij is ook ruim 35 dagen onderweg geweest (helaas).

********** heeft het overigens toen wel opgelost maar wilde wel extra geld zien voor een resend :').
75 dagen, as we speak. Volgens mij hebben ze een medewerker te voet deze kant opgestuurd :')

Dezelfde oplossing hebben ze mij ook aangeboden maar ik ging toch voor de 50% refund. Wat ze ondertussen al hebben teruggestort.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 23:08:59 ]
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:12:07 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151111708
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef Weissman het volgende:

[..]

75 dagen, as we speak. Volgens mij hebben ze een medewerker te voet deze kant opgestuurd :')

Dezelfde oplossing hebben ze mij ook aangeboden maar ik ging toch voor de 50% refund.
Hmz, denk dat er niets meer gaat komen dan helaas.
En de datum van bestellen was voor de nieuwe paypal regels dus. Helaas, had zelf overigens nog even heronderhandeld over die 50%, alhoewel dat de tijd soms niet waard is (qua waarde van de producten :+)

Zelf heb ik de ($1.50) voor resend met tracking betaald. Kreeg ik een dag later het item wel binnen :'). Vandaag heb ik dan de resend ook binnen gehad.
Zit nu nog wel een beetje in dubio, normaal betaal ik altijd netjes aan de webshop een bedrag dat ze vragen als iets dubbel binnen komt na een resend (of betaal terug bij een refund). Maar gezien de manier waarop ze je bij laten betalen bij een resend vraag ik mij af of ze dat verdienen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:42:10 #150
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151112877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
$11 for SKU086260
http://www.banggood.com/T(...)rt-Bag-p-917055.html
code:e23f78
deadline:10th may,2015

Had ze gewezen op het feit dat hij elders goedkoper is.
Heb hem net aangeschaft als extra bag.

Wellicht dat iemand hier nog zoiets zoekt.

Geen idee of meer mensen die code kunnen gebruiken.

Sharing is caring.
Komt me bekend voor :)

Bijna dezelfde, alleen niet van die coole draaghengsels ;)

Kan er erg kort over zijn : als heuptasje oid is'ie bruikbaar, als extra pouch op molle-loops ook maar voor wat anders is'ie (imho) veel te klein.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:49:08 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151113132
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:42 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Komt me bekend voor :)
[ afbeelding ]
Bijna dezelfde, alleen niet van die coole draaghengsels ;)

Kan er erg kort over zijn : als heuptasje oid is'ie bruikbaar, als extra pouch op molle-loops ook maar voor wat anders is'ie (imho) veel te klein.
Er zit al 1 op mijn backpack "gestrapped".
Wil deze als extra gebruiken, reserve of om weg te geven.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 00:40:26 #152
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151114869
Krijg net een factuur van die Anker.

Moet ik daar nog iets mee?
Mijn Duits is niet meer wat het geweest is.

Shiz?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 01:59:03 #153
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151116422
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Krijg net een factuur van die Anker.

Moet ik daar nog iets mee?
Mijn Duits is niet meer wat het geweest is.

Shiz?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not encumbered by any real knowledge of German other than what I learned from watching Die Meinzelmännchen :
quote:
Hierbij vindt u uw rekening voor uw Anker bestelling. Helaas kan deze niet bij uw pakket gevoegd worden door Amazon.

Moest u vragen hebben over uw rekening, antwoord dan op deze e-mail.
Tip : het gaat in dit geval niet om een betalingsopvordering
of dus kort :
Hier is je factuur die we niet bij je pakket konden voegen. Vragen? Reply. Je moet niet opnieuw betalen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151119664
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, denk dat er niets meer gaat komen dan helaas.
En de datum van bestellen was voor de nieuwe paypal regels dus. Helaas, had zelf overigens nog even heronderhandeld over die 50%, alhoewel dat de tijd soms niet waard is (qua waarde van de producten :+)
In dit geval was het de tijd ook niet waard. Het was mijn eerste bestelling bij een chinese webshop, van nog geen 30 dollar.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:13:24 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151122061
Zo, weer eens een record met verzending:

2015.03.23 15:02 : Verzonden volgens AE seller
2015.03.24 18:04 : Collection
2015.03.24 18:30 : Opening
2015.03.25 08:48 : Departure from outward office of exchange
2015.03.27 14:33 : Ontvangen in NL
2015.03.28 11:53 : Zending bezorgd

In 5 dagen van verzending naar bezorging met tracking is wel enorm snel, wel een vaker een untracked pakketje gehad die er binnen een week was maar nog niet eerder met tracking.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151124326
vandaag kwam er weer een pakketje binnen uit china. Ik maak dat pakketje open, zit er naast een zonnebril een briefje in van 1 jiao _O- _O_

Oftewel volgens de huidige koers een briefje van omgerekend 1,5 cent
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:39:44 #157
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151124447
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef badschaap het volgende:
vandaag kwam er weer een pakketje binnen uit china. Ik maak dat pakketje open, zit er naast een zonnebril een briefje in van 1 jiao _O- _O_

Oftewel volgens de huidige koers een briefje van omgerekend 1,5 cent
Welke zonnebril? :)
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:41:23 #158
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151124484
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef badschaap het volgende:
vandaag kwam er weer een pakketje binnen uit china. Ik maak dat pakketje open, zit er naast een zonnebril een briefje in van 1 jiao _O- _O_

Oftewel volgens de huidige koers een briefje van omgerekend 1,5 cent
Het kost meer om dat briefje te maken, dan dat ie waard is. _O-
Wel een leuke souvenir, zoiets heb ik nog nooit gehad.
Alleen kaartjes met dat je goede feedback moet achterlaten.
pi_151124537
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:41 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het kost meer om dat briefje te maken, dan dat ie waard is. _O-
Wel een leuke souvenir, zoiets heb ik nog nooit gehad.
Alleen kaartjes met dat je goede feedback moet achterlaten.
ach het is leuk om erbij te krijgen toch
Kwam waarschijnlijk omdat ik die order tijdens chinees nieuwjaar had geplaatst

Briefje komt wel uit 1980 en ziet er nog ongebruikt uit :D
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:50:39 #160
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151124660
TaoBao _O-
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:51:02 #161
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151124668
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:44 schreef badschaap het volgende:

[..]

ach het is leuk om erbij te krijgen toch
Kwam waarschijnlijk omdat ik die order tijdens chinees nieuwjaar had geplaatst

Briefje komt wel uit 1980 en ziet er nog ongebruikt uit :D
"New model my friend!"
  Moderator zaterdag 28 maart 2015 @ 13:52:08 #162
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_151124700
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef badschaap het volgende:
vandaag kwam er weer een pakketje binnen uit china. Ik maak dat pakketje open, zit er naast een zonnebril een briefje in van 1 jiao _O- _O_

Oftewel volgens de huidige koers een briefje van omgerekend 1,5 cent
:o een medewerker heeft zijn maandsalaris meegestuurd, dat is aardig!

quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:50 schreef Goddelijker het volgende:
TaoBao _O-
[ afbeelding ]
:D
pi_151124782
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:44 schreef badschaap het volgende:

[..]

ach het is leuk om erbij te krijgen toch
Kwam waarschijnlijk omdat ik die order tijdens chinees nieuwjaar had geplaatst

Briefje komt wel uit 1980 en ziet er nog ongebruikt uit :D
Heb me dat ook al eens afgevraagd bij die jiao-briefjes. Heb ook nog nooit een met een nieuwer jaartal gezien. Misschien is dat het ontwerp-jaar ipv. het druk-jaar? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 13:55:23 ]
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:56:02 #164
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151124805
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:52 schreef noodgang het volgende:

[..]

:o een medewerker heeft zijn maandsalaris meegestuurd, dat is aardig!

[..]

:D
Dat ze kindervoeding verkocht wist ik wel, maar dit... :')
  zaterdag 28 maart 2015 @ 15:28:55 #165
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_151126611
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:44 schreef badschaap het volgende:

[..]

ach het is leuk om erbij te krijgen toch
Kwam waarschijnlijk omdat ik die order tijdens chinees nieuwjaar had geplaatst

Briefje komt wel uit 1980 en ziet er nog ongebruikt uit :D
Vast ook imitatie.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 28 maart 2015 @ 15:36:55 #166
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151126761
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:28 schreef Dromer het volgende:

[..]

Vast ook imitatie.
Volgende keer maar paar euro-biljetten vragen.
pi_151127091
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Volgende keer maar paar euro-biljetten vragen.
Als we zo doorgaan kun je beter dollars krijgen :')
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:00:17 #168
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151127245
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

Als we zo doorgaan kun je beter dollars krijgen :')
Of ponden.
pi_151127379
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:00 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Of ponden.
of chocolade munten........ :')
zo kunnen we alle valuta wel opnoemen welke het beter doen dan de euro..

Heb van lightake een Syma X5-C gekregen die ze ook hebben gestuurd naar Tokko1.
of ik die ook wou reviewen, ach waarom niet he :P?..

Eerste indruk is dat hij stukken stabieler vliegt dan de WLtoys V929 beetle ^O^
Accu duur is met 7 minuten(zonder camera en zonder stootbeugels) wel aan de korte kant.
Ff paar accuutjes van ebay halen dan kun je er nog wel ff leuk mee vliegen!

Later volgt dus reviewtje :)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:10:18 #171
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151127498
Lekker de buren bespioneren!
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:22:24 #172
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_151127789
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Yay! Postbode kwam weer langs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


Meneer de patser kiest voor de tiger stripe, wat een verrassing 8-)
De mijne kwamen allemaal zonder SRM logo op het handvat. Ik heb dat wel vaker voorbij zien komen, mysterieus. Ook de nieuwe dikke Ganzo ontvangen :)



De Ganzo is echt een flinke maat groter geworden. Groter, dikker, zwaarder :7
De brushed metal finish is mooi gedaan.



De gimping (grip) voor de duim is niet zo agressief en dat vind ik wel jammer. Het axis lock is echt super soepel en opent beter dan de oude modellen. Er is maar 1 groot nadeel, het mes is bot te noemen :'( Ik trek hem zonder twijfel over mijn handpalm :N

Is het nieuwe model de moeite waard? Ik vind het een fantastisch model dat heel lekker groot in de hand ligt. Het is puur bedoeld voor stevig werk en voegt echt iets toe aan het Ganzo assortiment. De prijs is wel flink hoger (g704 is het ijkpunt) en met de huidige koers begint het toch wel tegen de 20 euro aan te lopen :{ In Nederland ga je voor dat bedrag niet deze kwaliteit vinden maar het begint een psychologische grens te raken (en de douane).

Eindconclusie. Als het mes scherp uit de doos zou komen was het ^O^ maar je bent nu verplicht om het mes zelf te slijpen. Ik kan dit model alleen maar aanraden voor de liefhebber die zijn mes toch al gaat bijslijpen.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:37:00 #173
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_151128135
Ik heb ook mijn sata verlengkabels ontvangen. Een slimmerik zei dat ik mijn herrie vibratie NAS maar in een ongebruikte ruimte moest zetten. Dat is op dit moment geen optie :W Op deze manier kan ik de boel iets praktischer in 1 ruimte houden. Een 2e NAS gaat er nog bovenop, heerlijk rustige schijven met fietsbanden suspensie :Y)



Ook nog een usb lan adapter ontvangen. Doet ongeveer 6mb/s maar dat kan ook aan de slappe laptop liggen die het moet verwerken of de usb verlengkabel. Ik heb hem niet rechtstreeks aan de usb poort hangen want dan trek je de poort een keertje kapot. Het werkt in ieder geval voldoende en als je een super laptop hebt kun je beter een gigabit adapter halen.

  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:44:37 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151129841
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef monkeybrain het volgende:

Ook nog een usb lan adapter ontvangen. Doet ongeveer 6mb/s maar dat kan ook aan de slappe laptop liggen die het moet verwerken of de usb verlengkabel. Ik heb hem niet rechtstreeks aan de usb poort hangen want dan trek je de poort een keertje kapot. Het werkt in ieder geval voldoende en als je een super laptop hebt kun je beter een gigabit adapter halen.

[ afbeelding ]
Sneleheid komt door de chipset in dat ding, daarnaast is hij ook USB 1.0 dacht ik :')!
Zo'n soort ding met een 88772A chipset zou al sneller moeten zijn, :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151130715
quote:
quote:
In 2009, toen je voor een euro nog anderhalve dollar kreeg, is de doorstart gemaakt met het Chinese webshop- en gadgets topic. Voor de users van FOK! ging een nieuw tijdperk van start, waarin elke beginneling begon met de aanschaf van de LED Pig om vervolgens over te stappen naar het grote spul, zoals telefoons, tablets, quadcopters, actioncams, ip-cams, speakers, powerbanks en ander spul dat nu nog ergens in een kast ligt.
Ah, de befaamde LED pig!! Die heb ik ook ooit een gekocht op DX.
Zat eens terug te kijken naar mijn bestellingen op DX, de eerste is afkomstig van 28-3-2009, exact 6 jaar geleden!
Hier is wat de destijds 15-jarige ik kocht:

De eerste LED-pig kwam echter pas maanden later :D.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 18:29:08 #176
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_151130795
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Sneleheid komt door de chipset in dat ding, daarnaast is hij ook USB 1.0 dacht ik :')!
Zo'n soort ding met een 88772A chipset zou al sneller moeten zijn, :Y
Het is een rd9700 chip.

Misschien dat ik wat verschillende modellen ga opzoeken om eens te testen. Voor $2 is het gewoon handig om met draad te kunnen aansluiten.
pi_151131562
Sinds wanneer heeft Aliexpress Ideal toegevoegd als betaalmiddel?
Slechte zaak..
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:03:39 #178
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151131630
Vannacht bij Tinydeal 'n XPB5Ah besteld, omdat ik die van mij vannacht heb weggegeven als cadeautje :) Vriendin van me zat met platte foon, en toen ze die XPB zag zei ze meteen : oh, wil ik ook! Dan zeg je toch gewoon : hou maar ;)
En omdat d'r nog wat bijkon tot 22¤, nog wat silicone hoesjes voor de nieuwe 5Ah en voor m'n aankomende XPB16Ah.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151132020
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:01 schreef zerokil het volgende:
Sinds wanneer heeft Aliexpress Ideal toegevoegd als betaalmiddel?
Slechte zaak..
Je kiest er toch zelf voor om daar gebruik van te maken?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

[..]

Ah, de befaamde LED pig!! Die heb ik ook ooit een gekocht op DX.
Zat eens terug te kijken naar mijn bestellingen op DX, de eerste is afkomstig van 28-3-2009, exact 6 jaar geleden!
Hier is wat de destijds 15-jarige ik kocht:
[ afbeelding ]
De eerste LED-pig kwam echter pas maanden later :D.
Ja de ledpig moest ik wel noemen in het artikel natuurlijk ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151132061
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je kiest er toch zelf voor om daar gebruik van te maken?

[..]
Ik denk dat het uiteindelijk tegen ons "chinashoppers" gaat werken.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:41:49 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151132673
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:18 schreef rene90 het volgende:

Ja de ledpig moest ik wel noemen in het artikel natuurlijk ;)
Jammer dat je er geen logootje op geplakt hebt O-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:19 schreef zerokil het volgende:

[..]

Ik denk dat het uiteindelijk tegen ons "chinashoppers" gaat werken.
Ach ze hebben het al eerder gehad, die lobby clubs gaan ook zonder Ideal wel door.
Het levert hoogstens een keer een tenenkrommende Radar uitzending op :'). Mien heeft dan iets besteld en snapt niet dat ze kosten aan de deur moeten betalen! Enen schande is het!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151132686
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:41 schreef RobertNL het volgende:
Jammer dat je er geen logootje op geplakt hebt

Wat niet is kan nog komen :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151133818
Zit er sterk aan te denken een Chinese gsm te kopen, maar zit nog met contract en een iPhone :,)
pi_151135578
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:13 schreef larry_flynt het volgende:
Zit er sterk aan te denken een Chinese gsm te kopen, maar zit nog met contract en een iPhone :,)
kan toch gewoon. Je Iphone ben je zo kwijt aan een hipster
:]
pi_151137069
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:13 schreef larry_flynt het volgende:
Zit er sterk aan te denken een Chinese gsm te kopen, maar zit nog met contract en een iPhone :,)
Zie hier: DIG / [Chinese Smartphones] #47 - 64 bits voor iederen
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:34:34 #186
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151137297
Anker lader binnen vandaag met tevens de Bahco laplander zaag.

Snelle levering in elk geval!

(Ook al is het geen China shopping)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:20:07 #187
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_151142470
Voor een fiets project ben ik opzoek naar een zaklamp die voldoet aan de volgende eigenschappen
1 of 2 aa danwel aan batterij
Goedkoop
Achterkant is af te schroeven om zo batterij te vervangen
Op de achterkant zit de aan uit knop
Ik prefereer een lange gebruiksvoorwerpen boven felheid


Nog beter zou het zijn als het een twee modus heeft,1 niet fel maar zuinig en een feller die minder zuinig is.

Er zijn zoveel zaklampen heeft iemand een tip?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:51:53 #188
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_151143455
Op het twerkforum werd dit gepost en ben daar nu erg geïnteresseerd in geraakt:



Heb zelf toen deze site gevonden die ze voor 30 euro naar nederland verzend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die een goedkoper China alternatief kent? Dit ziet er namelijk erg handig uit :)
Ik ben geil
pi_151150040
Op AE niets gevonden maar het ziet er uit als 2 plaatjes kunststof met een zweetbandje er om.
Zelf maken zal niet erg moeilijk zijn lijkt me?
  zondag 29 maart 2015 @ 10:33:12 #190
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_151150129
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Op het twerkforum werd dit gepost en ben daar nu erg geïnteresseerd in geraakt:

[ afbeelding ]

Heb zelf toen deze site gevonden die ze voor 30 euro naar nederland verzend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die een goedkoper China alternatief kent? Dit ziet er namelijk erg handig uit :)
Ben nog nooit iets vergelijkbaars in china tegen gekomen, ook niet als ik nu opnieuw zoek.

Zelf ook al op zoek naar iets vergelijkbaars aan de Secrid (link) die in NL gemaakt wordt maar dan uit china.

Enige wat tot nu toe beetje in de buurt komt voor mij is dit dingetje:

http://www.aliexpress.com(...)ale/32250470599.html

(Evt, kan je hier en hier nog even zoeken, er zijn er veel... maar of 'de perfecte' er bij zit? ;) )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 29 maart 2015 @ 11:06:28 #191
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151150830
quote:
16s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ben nog nooit iets vergelijkbaars in china tegen gekomen, ook niet als ik nu opnieuw zoek.

Zelf ook al op zoek naar iets vergelijkbaars aan de Secrid (link) die in NL gemaakt wordt maar dan uit china.

Enige wat tot nu toe beetje in de buurt komt voor mij is dit dingetje:
[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)ale/32250470599.html

(Evt, kan je hier en hier nog even zoeken, er zijn er veel... maar of 'de perfecte' er bij zit? ;) )
Is dat niet zo'n ding waarbij het briefje aan de andere kant gaat zitten als je hem dichtklapt? Hebben we geloog ik vroegâh wel op school gemaakt :P
You can't be late if you don't show up.
pi_151154268
Nieuw USB connector voor mijn telefoon via Ebay uit Frankrijk besteld, na 1,5 week nog niet binnen... Had ik hem net zo goed uit China kunnen halen :{ .
  zondag 29 maart 2015 @ 14:42:32 #193
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_151155696
Nitwit hier, hoe werkt deze 'tijdschakelaar'?
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
  zondag 29 maart 2015 @ 14:48:21 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151155873
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Op het twerkforum werd dit gepost en ben daar nu erg geïnteresseerd in geraakt:

[ afbeelding ]

Heb zelf toen deze site gevonden die ze voor 30 euro naar nederland verzend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die een goedkoper China alternatief kent? Dit ziet er namelijk erg handig uit :)
Misschien dat je een Kickstarter of Indiegogo kunt backen. Maken continu mensen van die dingen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151155927
Iemand die verstand heeft van chromecast klonen? zie door de bomen het bos niet meer :P
pi_151156252
Ik heb nog een mooie China challenge.
Vriendin heeft analoge telefoon die ze wil gebruiken. Maarja, geen landline in huis meer.

Bestaat er iets om een analoge telefoon over te laten gaan als er wordt gebeld op een mobiel? Bluetooth? Of iemand een slim idee?
Bluetooth headset idee maar dan met een rj11 output..
  zondag 29 maart 2015 @ 15:09:45 #197
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151156441
Een mobiele telefoon in een cradle?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 29 maart 2015 @ 15:41:42 #198
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151157233
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:03 schreef G-NiLES het volgende:
Ik heb nog een mooie China challenge.
Vriendin heeft analoge telefoon die ze wil gebruiken. Maarja, geen landline in huis meer.

Bestaat er iets om een analoge telefoon over te laten gaan als er wordt gebeld op een mobiel? Bluetooth? Of iemand een slim idee?
Bluetooth headset idee maar dan met een rj11 output..
Je hebt vrij uitgebreide kastjes van Siemens / Gigaset / Xtreme Technologies.
Maar zou dan gaan voor een Cobra Phonelynx?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 29 maart 2015 @ 15:48:21 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151157419
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:50 schreef Byte_Me het volgende:
Iemand die verstand heeft van chromecast klonen? zie door de bomen het bos niet meer :P
Er zijn niet geen chromecast klonen. Wel producten die op een andere wijze wel ongeveer het zelfde kunnen :P. (veelal DLNA / mirroring ipv afspelen op de stick zelf).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151158355
Voor mensen die nog een case zoeken voor hun action cam, ik kwam deze tegen op banggood:

http://www.banggood.com/M(...)Sj4000-p-971621.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 29 maart 2015 @ 16:43:12 #201
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_151159404
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:42 schreef Domingesto het volgende:
Nitwit hier, hoe werkt deze 'tijdschakelaar'?
[ afbeelding ]
Hier heb je een gedeelte van de manual:
http://www.amazon.com/Vkt(...)mputer/dp/B00FDOOFLI
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 29 maart 2015 @ 17:17:19 #202
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151160587
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:50 schreef Byte_Me het volgende:
Iemand die verstand heeft van chromecast klonen? zie door de bomen het bos niet meer :P
die pik je voor 25 tweedehands of 35 nieuw man
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 29 maart 2015 @ 17:46:34 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151161708
Nieuwe Pistons! Met 2015 Reddot design award. Brainwavz Beta-like angled in-ear.

~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=26522664670
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 29 maart 2015 @ 17:50:00 #204
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151161851
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:46 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe Pistons! Met 2015 Reddot design award. Brainwavz Beta-like angled in-ear.
[ afbeelding ]
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=26522664670
Pffffffffft, tmall :/ Ik wacht wel tot ze ergens bij BG of TD te vinden zijn ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 29 maart 2015 @ 17:55:06 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151162016
Techmoan twitterde op woensdag 25-03-2015 om 00:01:33 If one more person asks me whether I've heard of the XiaoMi Yi camera and if I'm going to review it - I'll smash my XiaoMi Yi Camera. reageer retweet
_O-

quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:46 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe Pistons! Met 2015 Reddot design award. Brainwavz Beta-like angled in-ear.
[ afbeelding ]
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=26522664670
Zien er wel goed uit inderdaad, maar ben nog steeds ruim voorzien. Laatst nog een paar V2 pistons gekregen dus deze sla ik (vooralsnog) nog even over.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 29 maart 2015 @ 17:58:15 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151162100
quote:
12s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:50 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Pffffffffft, tmall :/ Ik wacht wel tot ze ergens bij BG of TD te vinden zijn ;)
Via http://www.mp4nation.net/(...)ar-piston-earphones/ via http://www.gizchina.com/2(...)s-a-design-overhaul/ via http://www.honorbuy.com/2(...)phone-headphone.html / http://forum.honorbuy.com/thread-359830-1-1.html . :P
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:55 schreef RobertNL het volgende:
Techmoan twitterde op woensdag 25-03-2015 om 00:01:33 If one more person asks me whether I've heard of the XiaoMi Yi camera and if I'm going to review it - I'll smash my XiaoMi Yi Camera. reageer retweet
_O-

[..]
:D _O- :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 29 maart 2015 @ 18:01:56 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151162206
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:17 schreef rene90 het volgende:
Voor mensen die nog een case zoeken voor hun action cam, ik kwam deze tegen op banggood:

http://www.banggood.com/M(...)Sj4000-p-971621.html
Ja, zoek nog wel zoiets voor de YI cam. Maar eerst eens afwachten waar Xiaomi zelf mee gaat komen :D. Hoop stiekem op een soort pakketje met een case en diverse mounts (gezien ik die ook nog moet kopen :'().
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 29 maart 2015 @ 18:06:50 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151162345
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, zoek nog wel zoiets voor de YI cam. Maar eerst eens afwachten waar Xiaomi zelf mee gaat komen :D. Hoop stiekem op een soort pakketje met een case en diverse mounts (gezien ik die ook nog moet kopen :'().
Zoiets: http://www.ebay.nl/itm/An(...)ro-Cam-/171606754044 met de SJ4000 or GoPro accessoires (die ik allemaal al heb). Zou alleen wel een officiële waterproof case willen dan. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 29 maart 2015 @ 18:08:34 #209
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
  zondag 29 maart 2015 @ 18:13:57 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151162560
Party time! Excellent. B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 29 maart 2015 @ 19:20:32 #211
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151164567
Reden voor mij om de pistons niet te kopen waren het lelijke design, ga ze nu wel halen denk ik :D
You can't be late if you don't show up.
  zondag 29 maart 2015 @ 19:22:02 #212
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_151164629
Mij maakt het niet uit; ga toch niet meer via het OV. Niemand die ze ziet als ik in bed muziek lig te luisteren. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_151169687
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:46 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe Pistons! Met 2015 Reddot design award. Brainwavz Beta-like angled in-ear.
[ afbeelding ]
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=26522664670
Hoeveel is ¥ 99.00? Krijg het niet omgerekend via Google.
En dan komt er ook shipping bij.
Enig idee hoeveel usd/euro ongeveer hij zal kosten?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_151169924
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoeveel is ¥ 99.00? Krijg het niet omgerekend via Google.
https://www.google.si/#q=99+rmb+in+eur
;)
  zondag 29 maart 2015 @ 21:13:35 #215
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151169934
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoeveel is ¥ 99.00? Krijg het niet omgerekend via Google.
En dan komt er ook shipping bij.
Enig idee hoeveel usd/euro ongeveer hij zal kosten?
https://www.google.nl/web(...)9%20yuan%20in%20euro

Shopping + handeling = 25 euro?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151170025
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoeveel is ¥ 99.00? Krijg het niet omgerekend via Google.
En dan komt er ook shipping bij.
Enig idee hoeveel usd/euro ongeveer hij zal kosten?
14.50. zal wel rond de 20 worden dan
:]
pi_151170030
quote:
Weet ik ook weer dat de afkorting rmb moet zijn :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 29 maart 2015 @ 21:22:48 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151170457
Of CNY. :7
En $1,60 local shipping, commissie daarop zo goed als niks, intl. shipping zo'n 7 USD. Al met al vergelijkbaar met goedkoper dan die ene honor webshop. Maar die ken ik niet en via Tmall heb ik dan gegarandeerd de originele: want bij de bron gehaald. :Y
- ach so, nog een reden niet voor die ene shop te gaan: listprijzen zijn niet all-in ;(

[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 29-03-2015 22:00:03 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151170759
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je hebt vrij uitgebreide kastjes van Siemens / Gigaset / Xtreme Technologies.
Maar zou dan gaan voor een Cobra Phonelynx?
Thanks! Eigenlijk precies wat ik zocht :)
  zondag 29 maart 2015 @ 21:32:37 #220
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_151171048
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:43 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hier heb je een gedeelte van de manual:
http://www.amazon.com/Vkt(...)mputer/dp/B00FDOOFLI
;) Je hebt gelijk. Moet ik zelf uitvogelen.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_151174011
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, zoek nog wel zoiets voor de YI cam. Maar eerst eens afwachten waar Xiaomi zelf mee gaat komen :D. Hoop stiekem op een soort pakketje met een case en diverse mounts (gezien ik die ook nog moet kopen :'().
Zonde dat ze dat niet fatsoenlijk lanceren dan, dat je gelijk een basis hebt aan accessoires die gewoon nodig zijn bij zo'n product.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 30 maart 2015 @ 00:26:33 #224
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151178587
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:58 schreef Iemand91 het volgende:
IP-camera besteld. :9
Welke :D?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151179008
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:26 schreef RobertNL het volgende:
Welke :D?
Verrassing. :6

Klein reviewtje komt vast wel tegen die tijd.
pi_151183902
Dit zal vast niks zijn, maar toch maar eens besteld, slaapmasker.

http://www.aliexpress.com(...)derId=66484584442659
  maandag 30 maart 2015 @ 14:38:00 #227
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_151189669
Zojuist besteld:




Pipo X7, Voyo Mini PC waren goeddeels vergelijkbaar, maar na lezen van DIT draadje op Freaktab vol overtuiging voor de Ainol gegaan. Grootste verschillen: weliswaar 'slechts' 32gb opslag ipv 64 (Voyo), maar wel 7000mah batterij ingebouwd + extra usb3 poort + veel lagere temperatuur die hij bereikt.

Besteld bij geekbuying, met code FTAINOL10 ging er nog eens 10 dollah vanaf en kwam ie op 104$ *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door funky_fart op 30-03-2015 19:59:06 (link toegevoegd) ]
  maandag 30 maart 2015 @ 14:53:06 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151190082
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:38 schreef funky_fart het volgende:
veel lagere temperatuur die hij bereikt.
Defineer lagere temperatuur :P, bedoel de X7 heeft wellicht soms wat last van throtelling maar de VOYO A1 Mini PC niet dacht ik.

USB 3.0 is wel lekker inderdaad :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151190920
31 maart komt de Ulefone be pure uit, maar ook een 10400 mah accessoires. Ik ben toch benieuwd wat ze nog denken te kunnen bieden nu de xiaomi powerbank al voor 11 euro is te krijgen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 30 maart 2015 @ 15:28:33 #230
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151191107
Zonet weide horloge bij BG besteld vanuit UK warehouse.
Ook een oreka zonnebril gehaald op aanraden van iemand hier. Hier heb je ze allema op een rijtje, voor iedereen wat wils: http://www.focalprice.com/buy/oreka%20sunglasses.html
Ik heb voor deze gekozen:

Now the waiting game begins :D
You can't be late if you don't show up.
  maandag 30 maart 2015 @ 16:40:41 #231
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_151193845
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Defineer lagere temperatuur :P, bedoel de X7 heeft wellicht soms wat last van throtelling maar de VOYO A1 Mini PC niet dacht ik.

USB 3.0 is wel lekker inderdaad :Y
Ik ben afgegaan op ervaringen in het Freaktab draadje, van users die naast de Ainol ook een Voyo en /of Pipo X7 hebben. Bij tests met verschillende niveaus van belasting kwam ik verschillen van rond de 15-17 graden Celsius tegen. Die users waren erg enthousiast, omdat custom heatsink oplossingen niet nodig waren bij de Ainol, waar ze die bij de Pipo bijvoorbeeld wél hebben moeten aanbrengen.

Vonk wel overtuigend.

Jij geen hete Pipo in je handen soms? :+

[ Bericht 6% gewijzigd door funky_fart op 30-03-2015 19:59:46 (link toegevoegd) ]
  maandag 30 maart 2015 @ 16:54:00 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151194357
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ik ben afgegaan op ervaringen in het Freaktab draadje, van users die naast de Ainol ook een Voyo en /of Pipo X7 hebben. Bij tests met verschillende niveaus van belasting kwam ik verschillen van rond de 15-17 graden Celsius tegen. Die users waren erg enthousiast, omdat custom heatsink oplossingen niet nodig waren bij de Ainol, waar ze die bij de Pipo bijvoorbeeld wél hebben moeten aanbrengen.

Vonk wel overtuigend.

Jij geen hete Pipo in je handen soms? :+
Ja, wel wat throtteling af en toe. Maar meer en deel van de tijd gaat het hier wel goed.
Ben wel benieuwd hoe Ainol het zo goed voorelkaar heeft gezien het ook niet actief doet koelen, de verschillen van 17 graden lijken mij dan ook wat groot.

Niet te min, snap ik de keuze wel :D (alleen zie ik ze zelf liever met een ethernetaansluiting ipv batterij :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 30 maart 2015 @ 16:54:11 #233
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151194362
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef funky_fart het volgende:

[..]


Jij geen hete Pipo in je handen soms? :+
You can't be late if you don't show up.
  maandag 30 maart 2015 @ 17:41:54 #234
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_151195939
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:54 schreef l0lownkill het volgende:

[..]
...

_O-
pi_151196362
Zijn er trouwens nog fok!kers die binnenkort met een review komen van een Yi camera?
  maandag 30 maart 2015 @ 18:31:44 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151197537
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:56 schreef Onufriev het volgende:
Zijn er trouwens nog fok!kers die binnenkort met een review komen van een Yi camera?
Ja, wellicht. Moet eerst nog even een andere review afronden,daarnaast nog geen mounts dus dat filmt wat brak :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151200071
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:28 schreef l0lownkill het volgende:
Zonet weide horloge bij BG besteld vanuit UK warehouse.
Ook een oreka zonnebril gehaald op aanraden van iemand hier. Hier heb je ze allema op een rijtje, voor iedereen wat wils: http://www.focalprice.com/buy/oreka%20sunglasses.html
Ik heb voor deze gekozen:
Now the waiting game begins :D
Ik lees wat minder goede reviews over deze site, heeft iemand hier ervaring mee? Zonnebrillen zien er redelijk uit.
  maandag 30 maart 2015 @ 19:44:29 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151200557
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef nietzoslim het volgende:

[..]

Ik lees wat minder goede reviews over deze site, heeft iemand hier ervaring mee? Zonnebrillen zien er redelijk uit.
Nauwelijks mensen die iets de hemel in prijzen als het goed is... maar als er eens iets mis is gaat men natuurlijk meteen klagen. Dus zo kom je overal wel slechte ervaringen tegen. Neem maar gewoon als regel: staat het in de OP (al helemaal als het een tegeltje heeft) dan is het OK (betekent: er is voorheen daar door ons besteld en dat is aangekomen en tot tevredenheid verlopen).

@ Yi sports cam. Wat Robert zegt! :Y tzt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 30 maart 2015 @ 20:15:45 #239
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_151201872
Gewoon op klacht punt en el kijke of een shop goet is. Doe ik altijt, ff klacht punt en el checkuh of een sjop betrouwbaar is!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 30 maart 2015 @ 20:25:29 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151202281
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nauwelijks mensen die iets de hemel in prijzen als het goed is... maar als er eens iets mis is gaat men natuurlijk meteen klagen. Dus zo kom je overal wel slechte ervaringen tegen. Neem maar gewoon als regel: staat het in de OP (al helemaal als het een tegeltje heeft) dan is het OK (betekent: er is voorheen daar door ons besteld en dat is aangekomen en tot tevredenheid verlopen).

@ Yi sports cam. Wat Robert zegt! :Y tzt.
En anders gewoon zoeken naar de seal of approval zoals al vaker aangegeven :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 30 maart 2015 @ 20:27:53 #241
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151202380
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef neo2000 het volgende:
Gewoon op klacht punt en el kijke of een shop goet is. Doe ik altijt, ff klacht punt en el checkuh of een sjop betrouwbaar is!
die chineeze webshpp zijn eniet te vertrouwing! je kijgt het pas na paar wekne binne rn dan kan je nog betalen aan de deur ook! IK WIS NIE WAT IK MEEMAAKTE TOEN DE POSBOODE ZOMAAR OM GELD VROEG!!! STELETJEE OPLIGTERS DAAR KOOP NOOOIT MEER SAAR WEG ER WORT OP GROOTE SGAAL OPGELIGT ER ZIJN OOK GEEN GOEIE MENSEN EMEER IN DE WERELT ALMAAL ENE POT NAT!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing: STELLRJE KUTHONDEN IK WLI GELT ZIEN!!!!!!!
You can't be late if you don't show up.
pi_151202526
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:27 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

die chineeze webshpp zijn eniet te vertrouwing! je kijgt het pas na paar wekne binne rn dan kan je nog betalen aan de deur ook! IK WIS NIE WAT IK MEEMAAKTE TOEN DE POSBOODE ZOMAAR OM GELD VROEG!!! STELETJEE OPLIGTERS DAAR KOOP NOOOIT MEER SAAR WEG ER WORT OP GROOTE SGAAL OPGELIGT ER ZIJN OOK GEEN GOEIE MENSEN EMEER IN DE WERELT ALMAAL ENE POT NAT!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing: STELLRJE KUTHONDEN IK WLI GELT ZIEN!!!!!!!
Mensen zijn soms inderdaad te achterlijk voorwoorden.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:37:12 #243
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_151202856
Klacht.nl :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 30 maart 2015 @ 20:38:36 #244
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151202930
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:46 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe Pistons! Met 2015 Reddot design award. Brainwavz Beta-like angled in-ear.
[ afbeelding ]
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=26522664670
Nu ook te preorderen bij BG :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 31 maart 2015 @ 03:07:35 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151213372
Moet zeggen, ibuygou zit de laatste tijd wel bovenop de laatste gear!
~ http://www.ibuygou.com/p-(...)ard-winner-6680.html

Enne... mocht iemand de raad van z'n moeder willen opvolgen eens van z'n zolderkamer af te komen en wat met z'n leven te doen:

c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151213544


*O* Tot nu toe heeft Xiaomi me nog niet teleurgesteld (muv dan van het design van de Pistons v3 -O- )

potje Asphalt 8 gespeeld en dat gaat lekker vloeiend.

Die gamecontroller is best tof, nu nog aan de gang krijgen onder Windows en Steam.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kenzi op 31-03-2015 08:35:37 ]
pi_151214964
5% discount coupon aan de OP toegevoegd voor geekbuying, geldig tot $250 maar wel bovenop al geldende kortingen. Eerst even inloggen ;) (geldig tot 30-04-2015, maar daarna zal ik proberen de coupon te verlengen)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151215294
Denk dat ik die Pistons ook maar ga halen. Die oude vaak voorbij zien komen, maar vond ze wat lelijk en groot. Dit ziet er beter uit.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:17:32 #249
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151216188
Ehh, volgens mij heb ik 'n Anker kloon gevonden bij BG :)


Iemand die 't aandurft? :) }) })
Specs zijn voor zover ik kan zien gelijk aan de 40W Desktop Charger van Anker. IQ technology ontbreekt evenwel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 06:00 schreef Kenzi het volgende:
[ link | afbeelding ]

*O* Tot nu toe heeft Xiaomi me nog niet teleurgesteld (muv dan van het design van de Pistons v3 -O- )

potje Asphalt 8 gespeeld en dat gaat lekker vloeiend.

Die gamecontroller is best tof, nu nog aan de gang krijgen onder Windows en Steam.
Heb je toevallig ook de mogelijkheid om eens te testen of'ie lief is met iOS devices?

[ Bericht 18% gewijzigd door dodge_911 op 31-03-2015 12:05:12 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151216853
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:17 schreef dodge_911 het volgende:
Ehh, volgens mij heb ik 'n Anker kloon gevonden bij BG :)
[ afbeelding ]

Iemand die 't aandurft? :) }) })
Specs zijn voor zover ik kan zien gelijk aan de 40W Desktop Charger van Anker. IQ technology ontbreekt evenwel.

report betreffende deze post:

[..]

Heb je toevallig ook de mogelijkheid om eens te testen of'ie lief is met iOS devices?
ik ga eens ff kijken of ik iemand er bij kan slepen die een iphone heeft.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:51:53 #251
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151216992
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:17 schreef dodge_911 het volgende:
Ehh, volgens mij heb ik 'n Anker kloon gevonden bij BG :)
[ afbeelding ]

Iemand die 't aandurft? :) }) })
Specs zijn voor zover ik kan zien gelijk aan de 40W Desktop Charger van Anker. IQ technology ontbreekt evenwel.
Voor 5 euro minder dan een echte snap ik niet dat iemand die zou kopen...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:18:10 #252
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151217786
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:17 schreef dodge_911 het volgende:
Ehh, volgens mij heb ik 'n Anker kloon gevonden bij BG :)
[ afbeelding ]

Iemand die 't aandurft? :) }) })
Specs zijn voor zover ik kan zien gelijk aan de 40W Desktop Charger van Anker. IQ technology ontbreekt evenwel.

Denk dat het inderdaad de zelfde is, maar dan zonder IQ. Geekbuying verkoopt ze ondertussen ook onder het merk Tronsmart.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:38:26 #253
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_151218504
Is het vooral elektronica dat leuk is om via deze sites te kopen of ook nog andere artikelen?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:40:27 #254
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_151218571
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 06:00 schreef Kenzi het volgende:
[ link | afbeelding ]

*O* Tot nu toe heeft Xiaomi me nog niet teleurgesteld (muv dan van het design van de Pistons v3 -O- )

potje Asphalt 8 gespeeld en dat gaat lekker vloeiend.

Die gamecontroller is best tof, nu nog aan de gang krijgen onder Windows en Steam.
Waar vandaan?
pi_151218611
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef verbraakje het volgende:

[..]

Waar vandaan?
http://www.tinydeal.com/x(...)ndroid-p-144850.html

;)

(en deze is lekker voor mijzelf)
pi_151218747
Ik krijg een mail van mp4nation met allemaal Ivory earphones in de aanbieding: http://www.mp4nation.net/headphones-earphones/ivery

Heeft iemand hier al ervaring mee? En zo ja zit er een aanrader tussen? :)
pi_151220024
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:45 schreef groninge01 het volgende:
Ik krijg een mail van mp4nation met allemaal Ivory earphones in de aanbieding: http://www.mp4nation.net/headphones-earphones/ivery

Heeft iemand hier al ervaring mee? En zo ja zit er een aanrader tussen? :)
Ivory headphones zou ik niet kopen..
Ivery echter kan ik niks over zeggen..
  dinsdag 31 maart 2015 @ 12:56:25 #258
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151221274
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef yvette1982 het volgende:
Is het vooral elektronica dat leuk is om via deze sites te kopen of ook nog andere artikelen?
Het electronica/gadget gehalte is zeer hoog in dit topic.
Tóch passeren ook andere zaken de revue zoals zonnebrillen, overhemden, schoenen, andere kledij, zaklampen, RC speelgoed, etc etc.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_151221513
Wow, die ebayer die hier laatst genoemd werd met 'echt' geheugen, die shipped snel man. Fantastisch. Binnen 4 dagen binnen vanuit HK
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:08:53 #260
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_151221718
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
Wow, die ebayer die hier laatst genoemd werd met 'echt' geheugen, die shipped snel man. Fantastisch. Binnen 4 dagen binnen vanuit HK
"Echt" geheugen? van SD kaarten?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_151221757
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
Wow, die ebayer die hier laatst genoemd werd met 'echt' geheugen, die shipped snel man. Fantastisch. Binnen 4 dagen binnen vanuit HK
weet je zeker dat het uit HK komt en niet gewoon uit de UK (heb dat maar al te vaak gezien op Ebay)
pi_151221783
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:09 schreef mschol het volgende:

[..]

weet je zeker dat het uit HK komt en niet gewoon uit de UK (heb dat maar al te vaak gezien op Ebay)
Ja, HK postzegels, HK afzender.
pi_151222149
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
Die roze XPB 5000 op banggood, is die legit? Ik zie hem op de xiaomi site niet terug namelijk.
Ook binnen. Keurig legit. En ook binnen 2 weken. Lekker hoor :)
pi_151223898
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef FreaZ het volgende:
Iemand gaf laatst de tip van een Ebay seller die écht geheugen aanbood. Gokje gewaagd en het volgende besteld.
2x sandisk ultra 8gb micro sd
1x sandisk ultra fit 16gb usb 3.0

Alles getest en werkt perfect. Dikke aanrader dus! Kwam in originele verpakking en binnen 10 dagen hier.
Voor de geïnteresseerden: http://stores.ebay.com/courtesytrading/
Warning: Only 30178 of 30179 MByte tested.
Test finished without errors.
You can now delete the test files *.h2w or verify them again.
Writing speed: 18.2 MByte/s
Reading speed: 27.6 MByte/s
H2testw v1.4

:)
pi_151224850
Wat zijn eigenlijk dé NFC-tags die je moet hebben?
We hebben sinds kort een reden waarmee ik die dingen nog wel eens zou kunnen gebruiken?

Enne, of het een 1 april grap is weet ik niet, maar het klinkt interessant:



Smartphone manufacturer OnePlus working on a drone of their own
quote:
OnePlus rocked the smartphone world with the OnePlus One last year, and from what I’m hearing, the company will also launch a drone of their own.

On a recently concluded Reddit AMA (Ask Me Anything), OnePlus officials conceded that the company was indeed working on a drone. OnePlus had been teasing a new product for April, but it is only know that the world comes to know about what actually it is going to be.

The AMA session was held by OnePlus co-founder Carl Pei (as /u/carpe02) and David S. (as /u/devildv). In their teasers, OnePlus had been posting on social streams with hashtag #OneGameChanger. Also, about three months back, the company posted a picture taken on a drone (see below).

Given the magnitude by which OnePlus shook the smartphone market with the One, I’m expecting to see something pretty radical with the new OnePlus drone as well. Hopefully it’ll be priced right like the OnePlus One, and hopefully it won’t face manufacturing and shipping delays like the OnePlus One. Take a look at the comment from OnePlus forum admin David S. that confirms the OnePlus drone below:
De genoemde
Reddit AMA (Ask me Anything)



quote:
oneplustech
3 maanden geleden

We've been playing with our new drone and shot this photo of our building at night. What do you want to see next? #OnePlusLife
pi_151227977
Is dit nu omdat het uit het europese magazijn komt dat er invoerrechten bijkomen bij MITB
(+) Invoerrechten en Belastingen :EUR ¤ 0.15
Bestelling die naar EU-landen kunnen onderhevig zijn aan invoerrechten, belastingen en vervoerderskosten. Er zullen geen bijkomende kosten zijn bij aflevering.

is alleszins de eerste keer dat ik dit zie. Heb het met een ander lampje dat niet vanuit het Europees magazijn wordt verstuurd geprobeerd en daar stond het alvast niet bij.
pi_151230000
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:24 schreef rene90 het volgende:
5% discount coupon aan de OP toegevoegd voor geekbuying, geldig tot $250 maar wel bovenop al geldende kortingen. Eerst even inloggen ;) (geldig tot 30-04-2015, maar daarna zal ik proberen de coupon te verlengen)
krijg hem niet werkend op een sale product. of moet de prijs zonder sale korting onder de 250 zijn? ps.Iemand verstand van beamers?is 2800l beetje ok?
http://m.geekbuying.com/i(...)---Black-340626.html
:]
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 16:42:05 #268
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_151230021
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 03:07 schreef shiznuts het volgende:
Moet zeggen, ibuygou zit de laatste tijd wel bovenop de laatste gear!
~ http://www.ibuygou.com/p-(...)ard-winner-6680.html

Enne... mocht iemand de raad van z'n moeder willen opvolgen eens van z'n zolderkamer af te komen en wat met z'n leven te doen:
[ afbeelding ]
c_/
Is ibuygou een beetje een degelijke site? Nog nooit van gehoord eigenlijk en heb een beetje mijn twijfels over de adviesprijs die gegeven wordt ;)


Geekbuying heeft ze trouwens ook voor $26

edit: $24,69 met de coupon uit de OP dus :D
pi_151230218
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef wootahH het volgende:

[..]

krijg hem niet werkend op een sale product. of moet de prijs zonder sale korting onder de 250 zijn? ps.Iemand verstand van beamers?is 2800l beetje ok?
http://m.geekbuying.com/i(...)---Black-340626.html
Apart, op de S3 werkte hij wel wat ook een sale product is. Ik vraag het even na en kom erop terug ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151233885
Is de Earson nog steeds het goedkoopst op Banggood? En heeft iemand evt een coupon code voor meer dan 5% korting? Heb nu deze: 1e307c (geeft 5% korting)
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:55:50 #271
375927 Halldor
like a boss
pi_151233919
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:54 schreef Tosti-vreter het volgende:
Is de Earson nog steeds het goedkoopst op Banggood? En heeft iemand evt een coupon code voor meer dan 5% korting? Heb nu deze: 1e307c (geeft 5% korting)
Heb je de app van Banggood al geïnstalleerd op je smartphone?
Als je dat doet krijg je een coupon van 10%
pi_151233942
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef noodgang het volgende:

[..]

Is ibuygou een beetje een degelijke site? Nog nooit van gehoord eigenlijk en heb een beetje mijn twijfels over de adviesprijs die gegeven wordt ;)
[ afbeelding ]

Geekbuying heeft ze trouwens ook voor $26

edit: $24,69 met de coupon uit de OP dus :D
ik dacht dat ik van ibuygou m'n jiayu G4 vandaan heb gehaald, dat was opzich prima..
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:01:46 #273
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_151234102
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef wootahH het volgende:

[..]

krijg hem niet werkend op een sale product. of moet de prijs zonder sale korting onder de 250 zijn? ps.Iemand verstand van beamers?is 2800l beetje ok?
http://m.geekbuying.com/i(...)---Black-340626.html
Voor dit geld bedrag zeggen specs niet zoveel. Je zult een review moeten opzoeken en dan kun je bepalen of het de moeite waard is.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:27:04 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151234969
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef Fasroslis het volgende:
Is dit nu omdat het uit het europese magazijn komt dat er invoerrechten bijkomen bij MITB
(+) Invoerrechten en Belastingen :EUR ¤ 0.15
Bestelling die naar EU-landen kunnen onderhevig zijn aan invoerrechten, belastingen en vervoerderskosten. Er zullen geen bijkomende kosten zijn bij aflevering.

is alleszins de eerste keer dat ik dit zie. Heb het met een ander lampje dat niet vanuit het Europees magazijn wordt verstuurd geprobeerd en daar stond het alvast niet bij.
Linkje naar het product in kwestie. Ben wel benieuwd :D.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef noodgang het volgende:

[..]

Is ibuygou een beetje een degelijke site? Nog nooit van gehoord eigenlijk en heb een beetje mijn twijfels over de adviesprijs die gegeven wordt ;)
[ afbeelding ]

Geekbuying heeft ze trouwens ook voor $26

edit: $24,69 met de coupon uit de OP dus :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:56 schreef mschol het volgende:

[..]

ik dacht dat ik van ibuygou m'n jiayu G4 vandaan heb gehaald, dat was opzich prima..
Ja zit wel goed. Zijn ook een redelijk bekend Xiaomi verkoper, m.a.w. verkopen alleen legit Xiaomi spul zover ik begrijp ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151236452
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Linkje naar het product in kwestie. Ben wel benieuwd :D.

Dit bijvoorbeeld. Ik heb hetzelfde ook vandaag opgemerkt toen ik deze (batterijen) wou kopen.
http://www.miniinthebox.c(...)0-pack-_p193997.html
Moest 0,15 dollar extra betalen op een bedrag van 2,99. Het bedrag verschilt wel naargelang de waarde merk ik juist.. wanneer de Shipping Insurance nog op staat, is dit bedrag 0,20 dollar
pi_151237223
Hmm tijdje niet topic gevolgd.. Maar is de BG code dood? Staat already used :(
pi_151237266
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:20 schreef Xetran het volgende:
Hmm tijdje niet topic gevolgd.. Maar is de BG code dood? Staat already used :(
Voor het inloggen de coupon gebruiken, dan checkout met paypal? Dat werkt wel voor de xiaomi powerbank in ieder geval :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151237341
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:21 schreef rene90 het volgende:

[..]

Voor het inloggen de coupon gebruiken, dan checkout met paypal? Dat werkt wel voor de xiaomi powerbank in ieder geval :)


Hmm. Zie ik iets over het hoofd? Ik voel me een beetje noob. :@
pi_151237394
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:23 schreef Xetran het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hmm. Zie ik iets over het hoofd? Ik voel me een beetje noob. :@
De code was acc75a, maar werkt ook niet meer inderdaad voor 3 dollar eraf. Ik denk dat ze erachter zijn gekomen en de coupon onbruikbaar hebben gemaakt inderdaad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:38:17 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151237987
quote:
Inderdaad daarvoor was ik hier ook _O-

Conclusie: kopen, kopen, kopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 31-03-2015 20:50:52 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:55:17 #282
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_151238862
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef noodgang het volgende:

[..]

Is ibuygou een beetje een degelijke site? Nog nooit van gehoord eigenlijk en heb een beetje mijn twijfels over de adviesprijs die gegeven wordt ;)
[ afbeelding ]

Geekbuying heeft ze trouwens ook voor $26

edit: $24,69 met de coupon uit de OP dus :D
Prima ervaring mee. Echt Xiaomi-spul van gekregen.
Geen ervaring met evt. after sales btw.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_151239212


??! :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:02:47 #284
375927 Halldor
like a boss
pi_151239393
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]

??! :D
Heb ik ook steeds die ad :D
pi_151240545
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef Dromer het volgende:

[..]

Prima ervaring mee. Echt Xiaomi-spul van gekregen.
Geen ervaring met evt. after sales btw.
Als er problemen zijn met de aftersales bij Geekbuying contact mij even.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:33:57 #286
375927 Halldor
like a boss
pi_151241287
Heeft iemand hier ervaring met Dealsmachine? Volgens de website zou mijn product binnen 24 uur verzonden worden, nu zijn we al ruim drie dagen verder en nog steeds is de status order processing.
pi_151243291
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:33 schreef Halldor het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Dealsmachine? Volgens de website zou mijn product binnen 24 uur verzonden worden, nu zijn we al ruim drie dagen verder en nog steeds is de status order processing.
Vind de website niet heel betrouwbaar klinken...
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:20:41 #288
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_151243808
Iemand een tip voor een Bluetooth koptelefoon voor thuisgebruik? Het zouden pre zijn wanneer er een laadstation bijzit, want anders vergeet je automatisch op te laden met als gevolg continue een lege koptelefoon
pi_151243927
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:33 schreef Halldor het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Dealsmachine? Volgens de website zou mijn product binnen 24 uur verzonden worden, nu zijn we al ruim drie dagen verder en nog steeds is de status order processing.
Ik heb er ooit bluetooth oortjes besteld en die waren de volgende dag meteen verzonden en zijn goed aangekomen. Denk dat het dus wel goed komt :)
pi_151244329
Opgelet iedereen!!!

Iets klopt er niet bij Dealsmachine (stelletje oplichters)....

Ik voeg een Syma x5c-1 toe in mijn winkelwagentje.
Ik gebruik een coupon waardoor de prijs wordt verlaagd naar ¤45
Ik kies voor ''check out with Paypal''.
Vervolgens kom ik op de check-out pagina, maar tot mijn grote verbazing zie ik een heel ander bedrag (die veel hoger is en ook nog eens in USD)??

Dus: de prijzen die zij vermelden op de site komen niet overeen met de daadwerkelijke prijzen, als je uitcheckt dan zie je het addertje onder het gras komen!
pi_151244660
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef TheSatanSlayer het volgende:
Opgelet iedereen!!!

Iets klopt er niet bij Dealsmachine (stelletje oplichters)....

Ik voeg een Syma x5c-1 toe in mijn winkelwagentje.
Ik gebruik een coupon waardoor de prijs wordt verlaagd naar ¤45
Ik kies voor ''check out with Paypal''.
Vervolgens kom ik op de check-out pagina, maar tot mijn grote verbazing zie ik een heel ander bedrag (die veel hoger is en ook nog eens in USD)??

Dus: de prijzen die zij vermelden op de site komen niet overeen met de daadwerkelijke prijzen, als je uitcheckt dan zie je het addertje onder het gras komen!
Klopt wel, ;)
Bij Dealsmachina moet je verzendkosten betalen, en als je meteen op Paypal klikt komen die er daar bij. En vele sites ondersteunen geen betaling in Euro, zij ook niet, ze hebben gewoon een koers waarbij je kan zien hoeveel euro het is.
pi_151244662
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef TheSatanSlayer het volgende:
Opgelet iedereen!!!

Iets klopt er niet bij Dealsmachine (stelletje oplichters)....

Ik voeg een Syma x5c-1 toe in mijn winkelwagentje.
Ik gebruik een coupon waardoor de prijs wordt verlaagd naar ¤45
Ik kies voor ''check out with Paypal''.
Vervolgens kom ik op de check-out pagina, maar tot mijn grote verbazing zie ik een heel ander bedrag (die veel hoger is en ook nog eens in USD)??

Dus: de prijzen die zij vermelden op de site komen niet overeen met de daadwerkelijke prijzen, als je uitcheckt dan zie je het addertje onder het gras komen!
Sommige shops doen het op die manier, goed opletten dus. Maar waarom met ideal betalen? Beter betaal je gewoon met paypal, dan heb je nog een aankoopbescherming wat je bij Ideal niet hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:07:46 #293
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_151246435
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Vind de website niet heel betrouwbaar klinken...
Banggood :') en tinydeal klinken wel betrouwbaar?
Ik ben geil
pi_151246958
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef RobertNL het volgende:
Inderdaad daarvoor was ik hier ook _O-

Conclusie: kopen, kopen, kopen.
Mijn notificatie kwam eerder aan? :P
Zelf nog niet gezien overigens.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:20 schreef pahlawan het volgende:
Iemand een tip voor een Bluetooth koptelefoon voor thuisgebruik? Het zouden pre zijn wanneer er een laadstation bijzit, want anders vergeet je automatisch op te laden met als gevolg continue een lege koptelefoon
Kwam ik pas tegen op Banggood. Geen idee of het wat is maar het leek interessant.
Overigens wel even rondkijken want op bijv. Aliexpress is ie goedkoper én vanuit Duitsland.



Enne, daar is ie weer: 60W Anker USB-lader is morgen om 17:00 uur weer in de aanbieding.
In de lijst staat de witte, maar mogelijk wordt de zwarte ook goedkoper. Kost nu nog ¤29,99; de zwarte ging vorige week woensdag voor ¤23.99 weg.

pi_151247562
Techmoan is wel aardig enthousiast over de Yi, dus ik denk dat ik hem maar aan moet schaffen aangezien ik het daar een beetje van af liet hangen. Enige wat me nog tegenhoudt is dat ik geen idee heb waar ik zo'n camera voor wil gebruiken, alhoewel dat vast geldt voor 90% van de aankopen hier :P
pi_151247861
Na dat filmpje wil ik de Yi ook. Helaas mijn sj4000 maar een enkele keer gebruikt, dus dat wordt hem eerst nog niet. Tenzij ik de sj4000 aan een kennis kan verkopen of zo :P
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_151250778

http://www.tinydeal.com/s(...)rts-dv-p-147283.html

bij gebrek aan een originele case .. .xiaomi schiet nou eens op met die case! :6
  woensdag 1 april 2015 @ 05:39:23 #298
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151250924
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 03:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Enne... mocht iemand de raad van z'n moeder willen opvolgen eens van z'n zolderkamer af te komen en wat met z'n leven te doen:

OMG. :o Dacht, nou ja kan 't altijd eens proberen... beetje verteld over mijn aanschafgeschiedenis en ontdekkingen, de Shiznuts 'seal of approval' en dat Oostenrijk zupah centraal in Europa ligt en perfect zou zijn als EU HQ... reageren ze gelijk enthousiast terug met wanneer ik beginnen kan! :D _O_ Ik beloof dat ik de vetste producten naar Europa ga halen en attractieve prijzen ga regelen voor jullie! Awesome sauce. B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151250949
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 05:39 schreef shiznuts het volgende:

[..]

OMG. :o Dacht, nou ja kan 't altijd eens proberen... beetje verteld over mijn aanschafgeschiedenis en ontdekkingen, de Shiznuts 'seal of approval' en dat Oostenrijk zupah centraal in Europa ligt en perfect zou zijn als EU HQ... reageren ze gelijk enthousiast terug met wanneer ik beginnen kan! :D _O_ Ik beloof dat ik de vetste producten naar Europa ga halen en attractieve prijzen ga regelen voor jullie! Awesome sauce. B-)
hebben ze jou ook het sample contract met de namen van de andere mensen die zich op gegeven hebben er in gestuurd? _O_ _O_
  woensdag 1 april 2015 @ 06:39:01 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151251083
Ze zeiden dat HR volgende week contact opneemt voor de details. En of ik alvast over wat namen kon nadenken om mee te werken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 1 april 2015 @ 07:10:08 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151251271
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')