abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150989086

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 31-03-2015 09:23:39 ]
pi_150989100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:21 schreef dimmak het volgende:
Want 100 euro is te duur voor zoiets? :')

Zit er alleen op te wachten totdat er wat meer RAM in komt.
Ik kan voor ¤100 in Nederland een HP Stream 7 bestellen met bijna dezelfde specs.
Wel 1GB RAM minder, maar ook een scherm, accu etc. etc.
Diezelfde tablet kun je zelfs nu tijdelijk voor ¤68.31 bestellen.
Gaan we Chinese tablets ook meerekenen dan komt die X7 ook niet gunstig uit.

Dus ja; ik vind ¤107 te duur voor zoiets.
pi_150989711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die dingen gaan bij mij regelmatig stuk, en ik zocht een cheapo zonnebril voor standaard in mijn auto.
Zoek anders eens op Oreka, prima brilletjes voor ongeveer 'n tientje. Die kun je nog eens kwijtraken of er op gaan zitten ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_150991860
Leuke easteregg
pi_150992053
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:57 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Die link ziet er ook wel leuk uit, maar ik ga de Earson bestellen denk ik, ben benieuwd.
Vandaag binnen gekregen :)
pi_150993361
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:26 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Vandaag binnen gekregen :)
Enjoy! *O*
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:42:45 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150995074
quote:
24-03-2015 06:22:36 Departure to country of destination
24-03-2015 13:15:48 On its way for delivery
Morgen pakjesdag *O* ?

Laatste keer dat ik iets via BE post kreeg was de status de dag ervoor ook on its way for delivery, hopen.
SPOILER

[ Bericht 24% gewijzigd door RobertNL op 24-03-2015 20:00:35 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_150995436
Misschien willen de kenners mij helpen?

Ik heb een vervangend bandje besteld voor m'n Xiaomi MiBand, deze om precies te zijn http://www.dx.com/p/repla(...)-366943#.VRGxfvmG9Gk
Vandaag binnengekregen, maar volgens mij is het een nep-bandje.
Mijn eigen bandje voelt heel anders aan, en aan de binnenkant staat ' designed by Xiaomi'
Het nieuwe bandje heeft deze tekst niet aan de binnenkant, en voelt anders aan.
Mag ik er dan van uitgaan dat hij nep is?

Ik heb hem besteld in de veronderstelling een echte te bestellen.
kan ik dan een claim indienen bij Paypal?
Mokkel met stuntstok
pi_150995630
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:50 schreef Mord_Sith het volgende:

Ik heb een vervangend bandje besteld voor m'n Xiaomi MiBand, deze om precies te zijn http://www.dx.com/p/repla(...)-366943#.VRGxfvmG9Gk
Mijn eigen bandje voelt heel anders aan, en aan de binnenkant staat ' designed by Xiaomi'

Contact even DX en leg daar eerst je klacht neer, grote kans dat ze je zelf al een refund geven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_150995666
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:50 schreef Mord_Sith het volgende:

Nergens staat aangegeven in de beschrijving dat het zou moeten gaan om een 'origineel/genuine' bandje van Xiaomi. Ook wordt er in de reviews al verteld dat het zou gaan om een niet origineel bandje.
Je kan atlijd even DX vragen hoe het zit met dit soort dingen :)
pi_150995669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Contact even DX en leg daar eerst je klacht neer, grote kans dat ze je zelf al een refund geven.
Ok, doe ik dat.
Maar ik mag er dus van uitgaan dat het een namaak is, aangezien de tekst er niet instaat?
Ik ben en noob op dat gebied..
Mokkel met stuntstok
pi_150995792
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ok, doe ik dat.
Maar ik mag er dus van uitgaan dat het een namaak is, aangezien de tekst er niet instaat?
Klopt, er moet echt tien keer genuine xiaomi staan wil het echt zijn, en dan heb je nog shops die neppe opsturen.
Top 5 China producten
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:02:17 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150996049
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ok, doe ik dat.
Je hebt toch ook hoesjes voor je telefoon, als dat niet van Apple/Samsung e.d. is, is het toch ook niet meteen namaak? Het is gewoon een 3rd party accessory en idd zoals gezegd, nergens wordt geclaimd dat het van Xiaomi is... alleen dat het vóór een Xiaomi is en daarmee de compatibiliteit duidelijk maakt (net als 'silicon case for Samsung S4' dus).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_150996116
Duidelijk, lesje geleerd dus :@
Mokkel met stuntstok
pi_150996248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:03 schreef Mord_Sith het volgende:
Duidelijk, lesje geleerd dus :@
Banggood staat goed bekend als het om originele xiaomi producten gaat:
http://www.banggood.com/O(...)-Strap-p-951981.html
Top 5 China producten
pi_150996730
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

Banggood staat goed bekend als het om originele xiaomi producten gaat:
http://www.banggood.com/O(...)-Strap-p-951981.html
Thanks!
Maar daar zie ik geen zwarte ;(
Ik wilde graag een zwarte erbij :') :@
Mokkel met stuntstok
pi_150997363
Voor wie flink wat USB-power nodig heeft; morgen om 18:00 uur is de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Kost nu nog ¤29.99.

dinsdag 24 maart 2015 @ 20:41:19 #18
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150998025
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef Iemand91 het volgende:
Voor wie flink wat USB-power nodig heeft; morgen om 18:00 uur is de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Kost nu nog ¤29.99.
Thx voor de heads-up! Denk dat ik deze ga scoren met zo 'n 5-pack Anker micro-usb cables en 2 Anker lightning cables
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_150998107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:15 schreef Iemand91 het volgende:

Heeft je auto toevallig cassettespeler? Dan kun je zoiets overwegen; heeft m'n broer ook en dat werkt best aardig.
Nee gewoon een Radio.
Dus zocht echt een fm transmittertje om MP3tjes af te kunnen spelen via USB stickje ofzo ;)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:34:27 #20
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_151000589
quote:
Kost nu nog ¤29.99.

[ afbeelding ]
Al een tijd hier in gebruik. Wat een verademing! Nooit meer problemen met het zoeken naar een geschikt stopcontact.

Zeker een aanrader ^O^
Ik ben geil
pi_151001953
Alipay ja of nee?
pi_151002026
quote:
Kost nu nog ¤29.99.

[ afbeelding ]
Ik vind t jammer dat dat ding een extra kabel heeft. Is er ook iets soortgelijks dat gewoon direct in het stopcontact gaat?
pi_151002031
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
Alipay ja of nee?
Voor mij nee, het koppelen van een creditcard aan een China iets....waarom?
Top 5 China producten
pi_151002060
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik vind t jammer dat dat ding een extra kabel heeft. Is er ook iets soortgelijks dat gewoon direct in het stopcontact gaat?
Zijn er uiteraard wel maar die nemen gelijk je hele stopcontact in beslag, plus dat het vaak een beetje gammel is en niet echt goed vast zit.
Top 5 China producten
pi_151002115
Ik ben steeds te laat met Ali coupon :(
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:28:42 #26
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151002880
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zijn er uiteraard wel maar die nemen gelijk je hele stopcontact in beslag, plus dat het vaak een beetje gammel is en niet echt goed vast zit.
After some redneck engineering, may I present to you :

Apple duckbill + Anker = ^O^
pi_151003032
2 weken geleden de Chuwi vi8 besteld (dual boot tablet), inmiddels is ie in het land maar helaas eruit gepikt: tracking geeft de melding "Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd".

Dus ja, ik mag bij gaan lappen...zit nu op een brief te wachten. Was geen express verzending, gewoon singapore post.
pi_151003379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel fijn die kabel. Heb hem netjes uit laten komen in zo'n tussengedeelte van een ikea kast waar je normaal een paar boeken kwijt kan. Kun je mooi in pluggen en je device neerleggen.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:43:45 #29
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151003784
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:36 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel fijn die kabel. Heb hem netjes uit laten komen in zo'n tussengedeelte van een ikea kast waar je normaal een paar boeken kwijt kan. Kun je mooi in pluggen en je device neerleggen.
Ik vind 'm ook fijn hoor, die kabel, heb d'r hier 4 aan de kabel hangen her en der.
Zo'n in het stopcontact model staat wel nog op mijn verlanglijstje voor in m'n travelkit :)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:51:53 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151004308
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:36 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

zo heb ik hem ook
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:03:44 #31
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_151004881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zoek anders eens op Oreka, prima brilletjes voor ongeveer 'n tientje. Die kun je nog eens kwijtraken of er op gaan zitten ;)
Yay nog een oreka fan!
Super kwaliteit en ook gepolariseerd te krijgen vanaf 6 euro. Echt beresterke brillen!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:22:50 #32
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151005550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Die kun je nog eens kwijtraken of er op gaan zitten ;)
Ik teer nog steeds op mijn 36 aviators van 7 jaar geleden ;)
Ik dacht 3 brillen gekocht te hebben, bleken het 3 dozen te zijn bij ontvangst... Vage Chinese eBayers ftw!

Voor festivals en gevallen waar ik m'n zonnebril wel eens kan kwijtraken/stukmaken heb ik dus die aviators, maar door de andere keren heb ik wel 'n paar ékte RB Aviators :)
pi_151005859
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:03 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Yay nog een oreka fan!
Super kwaliteit en ook gepolariseerd te krijgen vanaf 6 euro. Echt beresterke brillen!
Zekers, al jaren hier wat brillen liggen. Zelf nu wel 'n echte Oakley gekocht, waar je 't verschil wel bij merkt. De oude bril heeft m'n zoontje in z'n speelmand liggen en hij komt er regelmatig mee aanlopen :D Maar voor de iets ruigere activiteiten komt de Oreka weer even uit de kast _O_

quote:
12s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:22 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik teer nog steeds op mijn 36 aviators van 7 jaar geleden ;)
Ik dacht 3 brillen gekocht te hebben, bleken het 3 dozen te zijn bij ontvangst... Vage Chinese eBayers ftw!

Voor festivals en gevallen waar ik m'n zonnebril wel eens kan kwijtraken/stukmaken heb ik dus die aviators, maar door de andere keren heb ik wel 'n paar ékte RB Aviators :)
Hahaha, only in China :D
  woensdag 25 maart 2015 @ 00:00:55 #34
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151006699
Goddamn, die XPB16A blijft zakken bij BG! ¤21,58
pi_151008680
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
Alipay ja of nee?
Als je echt Alipay wil gebruiken heb je
1) een Chinese bankrekening nodig
2) een Chinees telefoonnummer nodig
3) moet je een verificatie proces doorlopen waarbij je foto + visa (van verblijf in China) moet opsturen
Kost hoop tijd en moeite

Moet zeggen dat je daarna wel een enorme berg kan met Alipay (in China dan :p) maar voor mensen buiten China is het niet echt nodig.
  woensdag 25 maart 2015 @ 06:09:28 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151008750
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 03:38 schreef Kenzi het volgende:

[..]

3) moet je een verificatie proces doorlopen waarbij je foto + visa (van verblijf in China) moet opsturen
Kost hoop tijd en moeite

Moet zeggen dat je daarna wel een enorme berg kan met Alipay (in China dan :p) maar voor mensen buiten China is het niet echt nodig.
Een vorm van Alipay is er nu ook voor mensen buiten China, via Aliexpress ;)
pi_151009590
Hmm, ik krijg nog niet veel data geperst uit de Vidonn. Op één of andere manier wil ie niet syncen met de app, terwijl de band wel gewoon gekoppeld is.

RobertNL nog 'n tip? Ik kan ook niets vinden om de band te resetten. Er staat data in van 2014..
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:31:33 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151009638
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hmm, ik krijg nog niet veel data geperst uit de Vidonn. Op één of andere manier wil ie niet syncen met de app, terwijl de band wel gewoon gekoppeld is.

RobertNL nog 'n tip? Ik kan ook niets vinden om de band te resetten. Er staat data in van 2014..
Hmz, raar. Nogmaals proberen te koppelen via het menu van de app? Dan het de startpagina binnen de app naar beneden trekken om te verversen.
pi_151009828
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, raar. Nogmaals proberen te koppelen via het menu van de app? Dan het de startpagina binnen de app naar beneden trekken om te verversen.
Ik zie dat ik 'n andere app gebruik dan jij in je review. De jouwe krijg ik 'n foutmelding bij installeren.

Ik heb de band al vaker gekoppeld en dat gaat goed, alleen blijft ie op syncen hangen en er komt geen data binnen.
pi_151010078
lijkt wel een prijzenoorlog met xpb's te zijn uitgebroken :7

12.63¤ voor de 5000mah met 0cf20Eg9ng
http://www.tinydeal.com/o(...)x2kpqa-p-141662.html
pi_151010288
Ontkoppelen en opnieuw koppelen did the trick. Nu nog de grafieken zitten uit te lezen _O-
pi_151017145
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door kanovinnie op 25-03-2015 13:53:51 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:54:01 #43
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151018538
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:10 schreef Chunees het volgende:
-weg-
Nepproducten mogen hier niet besproken worden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151020725
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 03:38 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Kost hoop tijd en moeite

Hm vaag, ik kreeg na mn laatste AE aankoop de vraag of ik een alipay account aan wilde maken.
pi_151020770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:57 schreef Kenzi het volgende:

Jammer dat je alleen kan bestellen met registred air mail, a 2.03 euro. Dat neemt de korting weer weg.
pi_151022606
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:57 schreef Kenzi het volgende:

Is die 5000mah niet heel zwak?
Je hebt toch alleen de 5200, 10.400 en 16.000?
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:11:09 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151023277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

De 5000 is de vervanging van de 5200. Je kan er prima een keertje of 1.5 je telefoon mee opladen :)
pi_151023333
Ok...

Net via Banggood gekocht=

quote:
Subtotal of Items:
1 x Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank For Smartphone (SKU133424) ¤18.71
Color Red
3 x Original Xiaomi LED Light With USB For Power Bank Tablet (SKU173089) ¤7.42
Color White
1 x Original Xiaomi 16000mAh Universal Battery Charger Power Bank (SKU180383) ¤21.62
Cadeau voor mijn vriendin die op reis gaat en voor mijn vader die binnenkort jarig is :)
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:14:30 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151023382
De 5000mAh is broekzakvriendelijk, hij heeft dezelfde dimensies als je doorsnee smartphone zo'n beetje.
Of 5000mAh genoeg is voor je? Eh... je doorsnee accu is 2400mAh ofzo. Dus als je daarmee de dag niet doorkomt, dan heb je er genoeg juice aan. Ben je langer zonder netstroom... dan misschien eens een andere powerbank... maar ja, wel wat bulkier. 5000mAh vind ik persoonlijk i.i.g. absoluut niet zwak hoor. Meer klinkt natuurlijk altijd beter... maar je moet er in de praktijk wel wat aan hebben natuurlijk, als je het toch gebruikt en alleen maar eentje haalt omdat 'ie 'meer getalletjes had dan de ander en dus wel beter moet zijn', mja... Ik heb liever eentje die dan wat handzamer is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151023531
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef shiznuts het volgende:
De 5000mAh is broekzakvriendelijk, hij heeft dezelfde dimensies als je doorsnee smartphone zo'n beetje.
Of 5000mAh genoeg is voor je? Eh... je doorsnee accu is 2400mAh ofzo. Dus als je daarmee de dag niet doorkomt, dan heb je er genoeg juice aan. Ben je langer zonder netstroom... dan misschien eens een andere powerbank... maar ja, wel wat bulkier. 5000mAh vind ik persoonlijk i.i.g. absoluut niet zwak hoor. Meer klinkt natuurlijk altijd beter... maar je moet er in de praktijk wel wat aan hebben natuurlijk, als je het toch gebruikt en alleen maar eentje haalt omdat 'ie 'meer getalletjes had dan de ander en dus wel beter moet zijn', mja... Ik heb liever eentje die dan wat handzamer is.
Ik heb zelf de 16000 en die is soms al op als ik mijn iPad en iPhone eraan hang. ;) Ik heb zelf vaak een tas bij me voor mijn werk, dus daar doe ik hem gewoon in.
pi_151026080
Weet iemand of dit een echte Xiaomi (en de goedkoopste 10400mAh, right?) is?

Edit: nvm, bij die site kan je geen keuze maken bij verzendmethode waardoor je de order niet kan plaatsen :+

[ Bericht 14% gewijzigd door wihehin op 25-03-2015 17:37:37 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:32:15 #52
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151028138
quote:
Kost nu nog ¤29.99.
Besteld! Samen met 'n 5-pack micro-usb cables. Nogmaals bedankt voor de tip!
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:34:59 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151028234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:28 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand of dit een echte Xiaomi (en de goedkoopste 10400mAh, right?) is?

Edit: nvm, bij die site kan je geen keuze maken bij verzendmethode waardoor je de order niet kan plaatsen :+
Haal t gewoon op banggood, sowieso echt
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:32 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

ben er zelf ook blij mee
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_151028839
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:32 schreef dodge_911 het volgende:
Veel plezier d'r mee.

For the record; deze is dus ¤23.99 geworden.

EDIT: Ik heb 'm overigens niet besteld. Zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen.
Ik heb niet eens 6 apparaten die via USB opgeladen worden...

[ Bericht 13% gewijzigd door Iemand91 op 25-03-2015 19:00:16 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:58:25 #55
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151028994
quote:
Kost nu nog ¤29.99.

[ afbeelding ]
Twijfel.... Twijfel... Gekocht :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:35:13 #56
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_151030517
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:31 schreef enpe het volgende:
2 weken geleden de Chuwi vi8 besteld (dual boot tablet), inmiddels is ie in het land maar helaas eruit gepikt: tracking geeft de melding "Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd".

Dus ja, ik mag bij gaan lappen...zit nu op een brief te wachten. Was geen express verzending, gewoon singapore post.
Mjah.. ik ben de laatste jaren 2 keer 'gepakt' en twee keer met een grote tablet. Laatste overigens met PostNL International verstuurd. Dus tja.. mijn Teclast werd 50 euro duurder. :o
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:52:50 #57
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151031352
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:53 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: Ik heb 'm overigens niet besteld. Zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen.
Ik heb niet eens 6 apparaten die via USB opgeladen worden...
't Is nu niet dat ik 'm écht nodig heb (3 5-poortsexemplaren + 1 waarvan er nog 3 werken)
(Als ik moeite doe heb ik wel genoeg apparaten om ze allemaal vol te hangen :) Met al mijn GoPro spul heb ik al 2 5poorts nodig)
pi_151032305
Hoi!
Wil op Alibaba een aantal merkloze bedrukte petjes (10 stuks) gaan bestellen. Niet voor handel, maar voor een vakantie met vrienden. Nu wil de verkoper dat ik betaal met Western Union, heeft iemand hier ervaring mee? Betrouwbaar, duur etc? Heb wel op internet gezocht, maar heb er alsnog een beetje raar gevoel bij, omdat Western Union vroeger altijd werd gebruikt met die scams op Marktplaats.

Graag hoor ik iets van jullie!
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:18:20 #59
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151032480
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:14 schreef roflcat het volgende:
Hoi!
Wil op Alibaba een aantal merkloze bedrukte petjes (10 stuks) gaan bestellen. Niet voor handel, maar voor een vakantie met vrienden. Nu wil de verkoper dat ik betaal met Western Union, heeft iemand hier ervaring mee? Betrouwbaar, duur etc? Heb wel op internet gezocht, maar heb er alsnog een beetje raar gevoel bij, omdat Western Union vroeger altijd werd gebruikt met die scams op Marktplaats.

Ik zou gewoon 'n andere verkoper zoeken. WU heeft nog steeds een rare nasmaak van scams, al zal dat in dit geval wel meevallen, maar gewoon het gedoe van WU. Er zijn volgens mij tig verkopers met dezelfde petjes die niet om WU zeuren.
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:20:49 #60
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151032565
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:14 schreef roflcat het volgende:
Hoi!

Kun je geen verkoper vinden op AE die het ook doet?
pi_151033117
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:20 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Kun je geen verkoper vinden op AE die het ook doet?
Helaas niet mijn soort petje, wil echt een '5 panel hat' en als die te vinden zijn niet voor de prijs op Alibaba. Thanks voor de tip wel! Zal eens vragen of er echt geen mogelijkheid is om het met PayPal of Creditcard te doen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:35:18 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151033151
Uit de OP:
Is DealPerfect niet altijd nog een ding? :P Ah. Of was dat nou Volumerate? Al bij Artscow gekeekt doet?
pi_151033335
Ze konden geen model vinden dus hebben de tankini er maar op gefotoshopt _O-
Top 5 China producten
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:45:41 #64
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151033643
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OP:
Is DealPerfect niet altijd nog een ding? :P Ah. Of was dat nou Volumerate? Al bij Artscow gekeekt doet?
Volumerate, de 'groothandel' van DX. :Y
pi_151034740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef rene90 het volgende:
Ze konden geen model vinden dus hebben de tankini er maar op gefotoshopt _O-
[ afbeelding ]
Waarom doen ze dit eigenlijk ?
  woensdag 25 maart 2015 @ 22:21:41 #66
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151038309
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Because China.
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:08:17 #67
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_151040304
Omdat sneller probably. Even een fotomodel chickie hosselen, tsjah, monkey krijgt dat wel voor elkaar, maar een willekeurige Chinees allicht niet. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:27:59 #68
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_151041030
Iemand tips voor een goede muis (+eventueel toetsenbord) voor kantoorgebruik? De muis moet lekker in de hand liggen.. maar ook weer geen gamingmuis zijn :P

Of koop je zoiets liever in Nederland?
Ik ben geil
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:58:07 #69
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_151042032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Dat kan Kenzi vast vertellen, zodra ie straks weer een tiny-aanbieding komt pluggen :X
pi_151042782
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Iemand tips voor een goede muis (+eventueel toetsenbord) voor kantoorgebruik? De muis moet lekker in de hand liggen.. maar ook weer geen gamingmuis zijn :P

Of koop je zoiets liever in Nederland?
Ik koop ze zelf liever in Nederland, gewoon omdat muizen en toetsenborden fijn aan moeten voelen.

Wellicht eens kijken naar een Kensington pro fit? Heb je in mid en full size. En anders ook nog even een Logitech M500 bekijken mits je rechtshandig bent.

Toetsenbord waar ik nu zeer tevreden mee ben voor de prijs in de Microsoft Natural Ergonomic 4000. Een aparte vorm, maar als je eraan gewend bent typt het wel prettig.
pi_151045102
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

De 5000mAh is ook een LiPo in tegenstelling tot de geschakelde 18650's in de 5200 / 10400 en 16000.
Daar zou minder verlies op moeten zitten.

En over die foto ..

quote:
Omdat sneller probably. Even een fotomodel chickie hosselen, tsjah, monkey krijgt dat wel voor elkaar, maar een willekeurige Chinees allicht niet. :P
Dat dus. ... er zijn nou niet echt veel Westerse modellen te vinden hier....
En Chinese modellen (of gewoon mooie collega's O+ ) die zijn er zat... maar dan zit je weer met de maten daar de meeste Chinezen toch wat slanker zijn. :@

[ Bericht 37% gewijzigd door Kenzi op 26-03-2015 05:16:38 ]
pi_151047003
Ik wil nog zo'n Earson bestellen voor een collega, maar ik krijg die 10% niet in de app van BG. Hoe krijg je dat voor mekaar?
pi_151047554
Gisteren de 60W Anker besteld, zat er al lang naar te kijken maar was steeds te laat voor die korte aanbiedingen. Ik het het 5-pack kabels wat ik erbij had gedaan gecanceld, bij nader inzien zijn die kabels (1x 30cm, 3x 90cm en 1x 180cm) niet echt handig. Het liefst zou ik kabels van rond de 50cm hebben zodat je al je stuff dichtbij de Anker kan leggen.

Wie weet er nog een goed merk? Anker biedt ze niet aan in die lengte en merkloos sta ik niet echt om te springen.
pi_151047835
Hoe zit het nu met Tinydeal? Krijg je alleen bij deze http://www.tinydeal.com/x(...)-cable-p-146383.html de kabel erbij en hebben ze die bij de http://www.tinydeal.com/s(...)acelet-p-142799.html eruit gelaten? Zo te zien wel, maar bij elke review die ik tegen komt van de Mi Band zit dat ding er standaard bij en bij de simplified package ga je alleen akkoord dat ze het doosje niet opsturen toch?
mag het weten
pi_151047943
Tijdje terug, had ik een vraag. Uit die antwoorden ga ik nu voor een raspberry.

Die lader is wel duur, is er een goed goedkoper alternatief op een chinasite?
Ik weet niet precies welke lader compatible is met de raspberry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')