Hier ook al even geleden, en alles van de laatste keer moet nog geleverd worden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:47 schreef Thymen. het volgende:
Van de week de Orico 4 port usb lader binnen gehad en ik moet zeggen deze valt een beetje tegen ten opzichte van de Anker 5 poort usb lader, veel te groot en een blauwe bouwlamp erop...
de Anker 5 port kan ik iedereen aanraden trouwens! zit er aan te denken om er nog een aan te schaffen!
Heb trouwens al een tijd geen tegoed meer mogen ontvangen van Mini... anderen hier wel?

Awei ES800M all the wayquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef zerokil het volgende:
Ik ben opzoek naar zeer goedkope oortje. Volgens mij heb ik hier ooit wat namen voorbij zien komen.
Zou fijn zijn als die weer is herhaald kunnen worden

Misschien voor iemand die nog zon xiaomi Yi cam wil halen, weet niet of het heel goedkoop is maar kreeg hem doorquote:$89.99 coupon: XMXYCAM
http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_153556.html

Hmm, zou bijna mijn SJ4000 verkopen en deze terugkopen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Misschien voor iemand die nog zon xiaomi Yi cam wil halen, weet niet of het heel goedkoop is maar kreeg hem door

Waar had je 'm aan hangen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:41 schreef P4tje het volgende:
Mijn 90cm Anker kabel is kapot, hij is samen met de USB poort van mijn telefoon weggesmolten... ook de 90cm kabel laat ieder geval goed stroom door
.

ik twijfel wel erg om hem niet ook gewoon te kopenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hmm, zou bijna mijn SJ4000 verkopen en deze terugkopen...

Het kutte vind ik vooral dat die Xiaomi cam geen statieven of andere meuk heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef Downstar het volgende:
ik twijfel wel erg om hem niet ook gewoon te kopen

Lader en case maar op banggood gekocht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:05 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb een keer via ebay 2 van Samsung gekocht, dat leek me vertrouwder dan goedkopere Chinese laders, maar die bleken volgens mij nep. De plugje klikte niet goed vast en mijn telefoon had kuren als ik hem wilde gebruiken aan de lader.
Laatst heb ik weer 2 nieuwen gekocht. Als vervanger van die miskoop, maar ook ivm. mijn Raspberry Pi, ik moest Letten op 2A en 5V volgens dit topic.
Ik heb dit keer geen kuren, maar als ik mijn telefoon aan die laders zet duurt het 2x zo lang om op te laden (telefoon geeft de tijd aan wanneer ie 100% is). Ook niet echt een succes dus.

Statieven?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het kutte vind ik vooral dat die Xiaomi cam geen statieven of andere meuk heeft.

Awei ES800M's zijn echt heel fijn voor die zes euro inderdaad, ik koop die altijd bij Focalprice.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef zerokil het volgende:
Ik ben opzoek naar zeer goedkope oortje. Volgens mij heb ik hier ooit wat namen voorbij zien komen.
Zou fijn zijn als die weer is herhaald kunnen worden

Case zou deze maand/volgende maand moeten komen.quote:

Zou gewoon voor die 2 gaan. Er is trouwens ook een Raspberry Pi topic.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lader en case maar op banggood gekocht.
http://www.banggood.com/5(...)rry-Pi-p-949349.html
http://www.banggood.com/A(...)parent-p-960218.html
Welke raspberry pi moet ik hebben
versie 2 model B 1gb? of is die van 512 ook voldoende?

Alright...twijfel twijfel. Heb dat ding op zich niet gelijk nodig maar ik heb wel nog 15 dollar tegoed staan bij gearbest...dus dan zou je op 75 dollar uitkomen wat best prima is natuurlijk. Maar ja nog steeds geen LCD schermpje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Case zou deze maand/volgende maand moeten komen.
De rest kun je gewoon GoPro/SJcam spul voor halen want die zijn compatible. (en bovenal goedkoop)
Zonder case kun je elke willekeurige fotografie-mount gebruiken want de camera zelf heeft een standaard ¼” mount.
___
Overigens een algemene tip; als je een product wil bestellen maar nog niet precies welke uitvoering; kijk niet te lang rond.
Ik zit nu al te twijfelen aan een uitvoering die een stuk duurder is dan oorspronkelijke bedoeling was.![]()
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:36 schreef Miniem het volgende:
Ik heb een vermoeden dat deze kerel wellicht een corrupte china usb verkoopt.
V&A / [TK] USB Stick 128GB

Het ontbreken van een scherm is jammer inderdaad, maar gebruik je die camera ook niet 99% voor het schieten van 1080p 60fps. materiaal?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:42 schreef rene90 het volgende:
Alright...twijfel twijfel. Heb dat ding op zich niet gelijk nodig maar ik heb wel nog 15 dollar tegoed staan bij gearbest...dus dan zou je op 75 dollar uitkomen wat best prima is natuurlijk. Maar ja nog steeds geen LCD schermpje.
* Iemand91 zoekt vast een terp op voor de vloedgolf...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:19 schreef Goddelijker het volgende:
MED / Rene90 gaat PR versterken voor met name de China-connection !!
Rene90 trekt de newbies hierheen.

Ik zal me best doen het in goede banen te sturen. Ook zal ik mooie reviews van jullie naar de FP brengenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:19 schreef Goddelijker het volgende:
MED / Rene90 gaat PR versterken voor met name de China-connection !!
Rene90 trekt de newbies hierheen.

Goed om te horen dat Fok! hier ook mee bezig isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal me best doen het in goede banen te sturen. Ook zal ik mooie reviews van jullie naar de FP brengen

Een Anker lader, waarschijnlijk was het contact met USB ingang van de telefoon niet goed (oxidatie / stof). Als er dan toch 1A doorheen gaat, word de connector heter en heter...quote:

Nice going, bro!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal me best doen het in goede banen te sturen. Ook zal ik mooie reviews van jullie naar de FP brengen
Aiaiai caramba!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef P4tje het volgende:
[..]
Een Anker lader, waarschijnlijk was het contact met USB ingang van de telefoon niet goed (oxidatie / stof). Als er dan toch 1A doorheen gaat, word de connector heter en heter...
Zoiets:
[ afbeelding ]

Dat wordt binnenkort een chinaphone kopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef P4tje het volgende:
[..]
Een Anker lader, waarschijnlijk was het contact met USB ingang van de telefoon niet goed (oxidatie / stof). Als er dan toch 1A doorheen gaat, word de connector heter en heter...
Zoiets:
[ afbeelding ]

Het ging je vooral om de mailservice toch? Die zal ik dan ook eens even testen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Update op de camera:
DX heeft netjes de verzendskosten aan mij gestorneerd, en medegedeeld dat er een nieuwe camera naar mij onderweg is.
Ben benieuwd of deze wel blijft draaien!
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:44 schreef shiznuts het volgende:
Another day, another package!
[ afbeelding ]
Van EverBuying, mét selfiestick.

Correct, hij is gestopt met de mailservice en kreeg dit niet meer werkende.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het ging je vooral om de mailservice toch? Die zal ik dan ook eens even testen.
Zelf gebruik ik hem alleen maar icm ONVIF en Synology dan heb je de hele camera interface niet nodig. Heb vervolgens de Synology op dectectie modus staan (niet de camera) (al zal ik dat ook nog even proberen).
Die review die van mij laat nog even op zich wachten helaas
[..]
Die heb ik ook![]()

Besteldquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:10 schreef Miniem het volgende:
Xiami 10400mAh powerbank nu 11,.. euro met code acc75a bij Banggood.
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html

Twee keer met korting besteld, Thanks voor de tip. Blijft een leuk cadeau om te gevenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:10 schreef Miniem het volgende:
Xiami 10400mAh powerbank nu 11,.. euro met code acc75a bij Banggood.
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html

Ook een manier om het te dragenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
$11 for SKU086260
http://www.banggood.com/T(...)rt-Bag-p-917055.html
code:e23f78
deadline:10th may,2015
Had ze gewezen op het feit dat hij elders goedkoper is.
Heb hem net aangeschaft als extra bag.
Wellicht dat iemand hier nog zoiets zoekt.
Geen idee of meer mensen die code kunnen gebruiken.
Sharing is caring.

Het kan opeens binnen komen. Heb je een T&T nummer gekregen? En wanneer is het verstuurd?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:35 schreef Weissman het volgende:
Bijna 3 maanden geleden wat besteld bij **********. Een deel daarvan is al aangekomen, 6 weken geleden. De rest van mijn bestelling is er nog niet.
Al heen en weer gemaild maar werd niks wijzer.
Kan ik de pakjes nog verwachten of is dit een verloren zaak?

T&T werkt maar tot aan de NL'se grens. 10-1-15 is het op de boot gegaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:37 schreef igi0n het volgende:
Het kan opeens binnen komen. Heb je een T&T nummer gekregen? En wanneer is het verstuurd?

Zou je eens je T&T + postcode in kunnen vullen op dit linkje: https://www.internationalparceltracking.com/Default.aspx#/search/quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
T&T werkt maar tot aan de NL'se grens. 10-1-15 is het op de boot gegaan.

Werkt alleen voor nummers die met 3S of CC beginnen. Die van mij begint met CH. Kan ik niet veel mee. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:43 schreef igi0n het volgende:
[..]
Zou je eens je T&T + postcode in kunnen vullen op dit linkje: https://www.internationalparceltracking.com/Default.aspx#/search/
Wellicht krijg je daar een hit en weet je waar het ATM is!

Die werkt ook gewoon op andere codesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Werkt alleen voor nummers die met 3S of CC beginnen. Die van mij begint met CH. Kan ik niet veel mee. Toch bedankt.

Eh... de bedoeling is dat je daarmee een 3S code genereert adhv je buitenlandse trackingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Werkt alleen voor nummers die met 3S of CC beginnen. Die van mij begint met CH. Kan ik niet veel mee. Toch bedankt.

Sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:51 schreef shiznuts het volgende:
Eh... de bedoeling is dat je daarmee een 3S code genereert adhv je buitenlandse tracking
* shiznuts wijst naar de OP
Het deel wat wel is aangekomen was ook niet verder traceerbaar. Had wel een 3S-code maar daar kwamen we pas achter toen het pakje binnen was.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:51 schreef RobertNL het volgende:
Edit: Even gekeken in de Chinamailbox en ik had inderdaad ook een code beginnende met CH van Everbuying. Dat is gewoon manier van verzenden die niet met tracking komt (helaas). Is alleen het referentienummer voor het pakketje / de bulkvracht en die werkt inderdaad maar tot Nederland.

Dispute?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ben me al aan het inlezen.
[..]
Het deel wat wel is aangekomen was ook niet verder traceerbaar. Had wel een 3S-code maar daar kwamen we pas achter toen het pakje binnen was.
Blijven wachten dan maar?

Hoe lang is het nu onderweg? De zending van mij is ook ruim 35 dagen onderweg geweest (helaas).quote:

75 dagen, as we speak. Volgens mij hebben ze een medewerker te voet deze kant opgestuurdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:00 schreef RobertNL het volgende:
Hoe lang is het nu onderweg? De zending van mij is ook ruim 35 dagen onderweg geweest (helaas).
********** heeft het overigens toen wel opgelost maar wilde wel extra geld zien voor een resend.

Hmz, denk dat er niets meer gaat komen dan helaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
75 dagen, as we speak. Volgens mij hebben ze een medewerker te voet deze kant opgestuurd
Dezelfde oplossing hebben ze mij ook aangeboden maar ik ging toch voor de 50% refund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/

Komt me bekend voorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
$11 for SKU086260
http://www.banggood.com/T(...)rt-Bag-p-917055.html
code:e23f78
deadline:10th may,2015
Had ze gewezen op het feit dat hij elders goedkoper is.
Heb hem net aangeschaft als extra bag.
Wellicht dat iemand hier nog zoiets zoekt.
Geen idee of meer mensen die code kunnen gebruiken.
Sharing is caring.

Er zit al 1 op mijn backpack "gestrapped".quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:42 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Komt me bekend voor![]()
[ afbeelding ]
Bijna dezelfde, alleen niet van die coole draaghengsels
Kan er erg kort over zijn : als heuptasje oid is'ie bruikbaar, als extra pouch op molle-loops ook maar voor wat anders is'ie (imho) veel te klein.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.

quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Krijg net een factuur van die Anker.
Moet ik daar nog iets mee?
Mijn Duits is niet meer wat het geweest is.
Shiz?Not encumbered by any real knowledge of German other than what I learned from watching Die Meinzelmännchen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dus kort :quote:Hierbij vindt u uw rekening voor uw Anker bestelling. Helaas kan deze niet bij uw pakket gevoegd worden door Amazon.
Moest u vragen hebben over uw rekening, antwoord dan op deze e-mail.
Tip : het gaat in dit geval niet om een betalingsopvordering
Hier is je factuur die we niet bij je pakket konden voegen. Vragen? Reply. Je moet niet opnieuw betalen.:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::

In dit geval was het de tijd ook niet waard. Het was mijn eerste bestelling bij een chinese webshop, van nog geen 30 dollar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, denk dat er niets meer gaat komen dan helaas.
En de datum van bestellen was voor de nieuwe paypal regels dus. Helaas, had zelf overigens nog even heronderhandeld over die 50%, alhoewel dat de tijd soms niet waard is (qua waarde van de producten)

Welke zonnebril?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef badschaap het volgende:
vandaag kwam er weer een pakketje binnen uit china. Ik maak dat pakketje open, zit er naast een zonnebril een briefje in van 1 jiao![]()
Oftewel volgens de huidige koers een briefje van omgerekend 1,5 cent

Het kost meer om dat briefje te maken, dan dat ie waard is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef badschaap het volgende:
vandaag kwam er weer een pakketje binnen uit china. Ik maak dat pakketje open, zit er naast een zonnebril een briefje in van 1 jiao![]()

ach het is leuk om erbij te krijgen tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het kost meer om dat briefje te maken, dan dat ie waard is.
Wel een leuke souvenir, zoiets heb ik nog nooit gehad.
Alleen kaartjes met dat je goede feedback moet achterlaten.

"New model my friend!"quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
ach het is leuk om erbij te krijgen toch
Kwam waarschijnlijk omdat ik die order tijdens chinees nieuwjaar had geplaatst
Briefje komt wel uit 1980 en ziet er nog ongebruikt uit![]()

quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef badschaap het volgende:
quote:

Heb me dat ook al eens afgevraagd bij die jiao-briefjes. Heb ook nog nooit een met een nieuwer jaartal gezien. Misschien is dat het ontwerp-jaar ipv. het druk-jaar?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:44 schreef badschaap het volgende:
[..]

Dat ze kindervoeding verkocht wist ik wel, maar dit...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:52 schreef noodgang het volgende:
[..]een medewerker heeft zijn maandsalaris meegestuurd, dat is aardig!
[..]

Vast ook imitatie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:44 schreef badschaap het volgende:
[..]

Als we zo doorgaan kun je beter dollars krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgende keer maar paar euro-biljetten vragen.

Of ponden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als we zo doorgaan kun je beter dollars krijgen

of chocolade munten........quote:

quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Yay! Postbode kwam weer langs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sneleheid komt door de chipset in dat ding, daarnaast is hij ook USB 1.0 dacht ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef monkeybrain het volgende:
Ook nog een usb lan adapter ontvangen. Doet ongeveer 6mb/s maar dat kan ook aan de slappe laptop liggen die het moet verwerken of de usb verlengkabel. Ik heb hem niet rechtstreeks aan de usb poort hangen want dan trek je de poort een keertje kapot. Het werkt in ieder geval voldoende en als je een super laptop hebt kun je beter een gigabit adapter halen.
[ afbeelding ]

quote:
Ah, de befaamde LED pig!! Die heb ik ook ooit een gekocht op DX.quote:In 2009, toen je voor een euro nog anderhalve dollar kreeg, is de doorstart gemaakt met het Chinese webshop- en gadgets topic. Voor de users van FOK! ging een nieuw tijdperk van start, waarin elke beginneling begon met de aanschaf van de LED Pig om vervolgens over te stappen naar het grote spul, zoals telefoons, tablets, quadcopters, actioncams, ip-cams, speakers, powerbanks en ander spul dat nu nog ergens in een kast ligt.

Het is een rd9700 chip.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Sneleheid komt door de chipset in dat ding, daarnaast is hij ook USB 1.0 dacht ik!
Zo'n soort ding met een 88772A chipset zou al sneller moeten zijn,

Je kiest er toch zelf voor om daar gebruik van te maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:01 schreef zerokil het volgende:
Sinds wanneer heeft Aliexpress Ideal toegevoegd als betaalmiddel?
Slechte zaak..
Ja de ledpig moest ik wel noemen in het artikel natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
[..]
Ah, de befaamde LED pig!! Die heb ik ook ooit een gekocht op DX.
Zat eens terug te kijken naar mijn bestellingen op DX, de eerste is afkomstig van 28-3-2009, exact 6 jaar geleden!
Hier is wat de destijds 15-jarige ik kocht:
[ afbeelding ]
De eerste LED-pig kwam echter pas maanden later.

Ik denk dat het uiteindelijk tegen ons "chinashoppers" gaat werken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kiest er toch zelf voor om daar gebruik van te maken?
[..]

Jammer dat je er geen logootje op geplakt hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:18 schreef rene90 het volgende:
Ja de ledpig moest ik wel noemen in het artikel natuurlijk
Ach ze hebben het al eerder gehad, die lobby clubs gaan ook zonder Ideal wel door.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:19 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk tegen ons "chinashoppers" gaat werken.

Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:41 schreef RobertNL het volgende:
Jammer dat je er geen logootje op geplakt hebt

kan toch gewoon. Je Iphone ben je zo kwijt aan een hipsterquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:13 schreef larry_flynt het volgende:
Zit er sterk aan te denken een Chinese gsm te kopen, maar zit nog met contract en een iPhone :,)

Zie hier: DIG / [Chinese Smartphones] #47 - 64 bits voor iederenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:13 schreef larry_flynt het volgende:
Zit er sterk aan te denken een Chinese gsm te kopen, maar zit nog met contract en een iPhone :,)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die een goedkoper China alternatief kent? Dit ziet er namelijk erg handig uit
Ik ben geil

quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Op het twerkforum werd dit gepost en ben daar nu erg geïnteresseerd in geraakt:
[ afbeelding ]
Heb zelf toen deze site gevonden die ze voor 30 euro naar nederland verzend:Ben nog nooit iets vergelijkbaars in china tegen gekomen, ook niet als ik nu opnieuw zoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die een goedkoper China alternatief kent? Dit ziet er namelijk erg handig uit
Zelf ook al op zoek naar iets vergelijkbaars aan de Secrid (link) die in NL gemaakt wordt maar dan uit china.
Enige wat tot nu toe beetje in de buurt komt voor mij is dit dingetje:
http://www.aliexpress.com(...)ale/32250470599.html
(Evt, kan je hier en hier nog even zoeken, er zijn er veel... maar of 'de perfecte' er bij zit?)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>

Is dat niet zo'n ding waarbij het briefje aan de andere kant gaat zitten als je hem dichtklapt? Hebben we geloog ik vroegâh wel op school gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2015 10:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ben nog nooit iets vergelijkbaars in china tegen gekomen, ook niet als ik nu opnieuw zoek.
Zelf ook al op zoek naar iets vergelijkbaars aan de Secrid (link) die in NL gemaakt wordt maar dan uit china.
Enige wat tot nu toe beetje in de buurt komt voor mij is dit dingetje:
[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)ale/32250470599.html
(Evt, kan je hier en hier nog even zoeken, er zijn er veel... maar of 'de perfecte' er bij zit?)

quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Op het twerkforum werd dit gepost en ben daar nu erg geïnteresseerd in geraakt:
[ afbeelding ]
Heb zelf toen deze site gevonden die ze voor 30 euro naar nederland verzend:Misschien dat je een Kickstarter of Indiegogo kunt backen. Maken continu mensen van die dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die een goedkoper China alternatief kent? Dit ziet er namelijk erg handig uitThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz

Je hebt vrij uitgebreide kastjes van Siemens / Gigaset / Xtreme Technologies.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:03 schreef G-NiLES het volgende:
Ik heb nog een mooie China challenge.
Vriendin heeft analoge telefoon die ze wil gebruiken. Maarja, geen landline in huis meer.
Bestaat er iets om een analoge telefoon over te laten gaan als er wordt gebeld op een mobiel? Bluetooth? Of iemand een slim idee?
Bluetooth headset idee maar dan met een rj11 output..

Er zijn niet geen chromecast klonen. Wel producten die op een andere wijze wel ongeveer het zelfde kunnenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:50 schreef Byte_Me het volgende:
Iemand die verstand heeft van chromecast klonen? zie door de bomen het bos niet meer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |