abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:29:48 #1
62913 Blik
The one and Only!
pi_148427315
Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: TRV / [TRV] Nieuws en aanbiedingen #7: Betaalde ruimbagage bij KLM

Voor je vluchtverslag deze: TRV / Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #9

Voor algemene vragen over vliegen => TRV / Vragen over vliegen #20 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Voor algemene vragen over de trein => TRV / Met de trein door Europa (Interrail enzo) #3

En voor je reisverslag, je persoonlijke reisadvies of epische dilemma's mag je natuurlijk ook een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/38/360 (en dan zoeken met ctrl+f)

Handige links voor vliegtickets:

http://www.vliegverbindingen.nl/ (voor een wereldkaart met alle verbindingen tussen luchthavens)
http://www.skyscanner.nl (voor random zoeken)
http://www.drungli.com (voor de goedkoopste tickets vanaf een vliegveld ongeacht bestemming)
ITA Software
http://www.kayak.com
http://www.connections.be
Opodo
http://www.budgetair.nl
http://www.expedia.nl (voor combinaties met hotels en autohuur)
http://www.wegolo.nl
http://www.cheaptickets.com
http://www.qfly.nl
http://www.lowcostairlines.nl
http://www.goeuro.be (zoekt in vlieg-, bus- en treinaanbieders)
http://www.planeandtrain.com (zoekt in zowel vlieg- als treinaanbieders)

Goedkope vliegtickets, vaak zonder belasting, voor de goedkoopste vluchten vanuit Nederland:
www.wizzair.com
www.ryanair.com

www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, Budgetair nog zo'n 30 euro, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro.... All-in prijzen zijn absoluut nog geen all-in prijzen. Blijf dus goed opletten totdat je echt bij het betaalvenster bent.

Als je niet bij de maatschappij zelf boekt, maar via andere aanbieders, moet je vaak (misschien niet altijd) een relatief hoog bedrag (20-50¤) aan "administratiekosten" betalen als je iets wil wijzigen. En dat is dan bovenop de de kosten die de luchtvaartmaatschappij zelf rekent.

Via www.haalmeeruitjecard.nl krijg je bij veel boekingsites cashback korting als je betaalt met je Mastercard. Helaas is dat betalen met creditcard vaak net zoveel duurder als met Ideal of overschrijving.

voor de trein kijk je op:

http://www.ns.nl
http://bahn.hafas.de
http://fahrplan.oebb.at
http://www.treinreiswinkel.nl

En al je overige vragen kun je dus hier posten :)
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:30:21 #2
62913 Blik
The one and Only!
pi_148427344
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef boriq het volgende:

[..]

Veel goedkoper ga je het inderdaad niet vinden, met KLM kwam ik vandaag uit op ¤678,-

Amsterdam, Schiphol > Curaçao, Hato , Aruba, Koningin Beatrix Airport > Amsterdam, Schiphol
di 21 apr 15 - di 12 mei 15
Ja, die had ik ook gevonden. Maar is ook weer een dag langer (ik vind de huidige periode eigenlijk al aan de lange kant) wat ook weer extra kosten met zich meebrengt.

Denk dat ik het gewoon zo ga houden en ga boeken
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:31:28 #3
62913 Blik
The one and Only!
pi_148427387
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kom nu voor een noorderlichttripje op een ticket naar Tromso voor 280 euro p.p. met fatsoenlijke reistijden, vervolgens een kamer voor 60 á 100 euro per nacht (via Airbnb bijvoorbeeld). Dan moet ik nog eten en drinken, vervoer van vliegveld + nachtje jagen op noorderlicht (gaat vaak via een bedrijf die je meeneemt naar een plek zonder lichtvervuiling) + op een hondenslee een dag. Dat zit je al vrij snel op 1500+ met z'n 2en voor 3 nachten. Best wel grof geld, maar toch het overwegen waard.
En dan kom je erachter dat het 3 dagen bewolkt is...

Ik vind het maar een duur geintje, helemaal aangezien Noorderlicht niet zeker is, dan kun je beter een week naar Lapland gaan en dan het Noorderlicht combineren met wat plezier in de sneeuw.
pi_148427530
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef Blik het volgende:

[..]

En dan kom je erachter dat het 3 dagen bewolkt is...

Ik vind het maar een duur geintje, helemaal aangezien Noorderlicht niet zeker is, dan kun je beter een week naar Lapland gaan en dan het Noorderlicht combineren met wat plezier in de sneeuw.
Goeie tips voor lapland? Ik vind alles best hoor! Ben niet perse gebonden aan Tromso, wel aan het noorderlicht. Al staat Tromso wel bekend als het Parijs van het noorden want natuurlijk wel tof is voor een weekendje weg met vriendin.

Maar zolang we het Noorderlicht kunnen zien en evt. op een slee met honden kunnen racen vind ik het ook goed! Welke plaatsen moet ik dan naar kijken?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:37:55 #5
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_148427651
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef Blik het volgende:

[..]

Ja, die had ik ook gevonden. Maar is ook weer een dag langer (ik vind de huidige periode eigenlijk al aan de lange kant) wat ook weer extra kosten met zich meebrengt.

Denk dat ik het gewoon zo ga houden en ga boeken
Lijkt me dan inderdaad slim, hoewel ik vond deze net via kaak vond. Ik heb alleen geen idee of hij echt klopt aangezien ¤700 en ¤530 wel een verschil zijn...
Kayak AMS-CUR&AUA-AMS
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:43:20 #6
62913 Blik
The one and Only!
pi_148427891
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:37 schreef boriq het volgende:

[..]

Lijkt me dan inderdaad slim, hoewel ik vond deze net via kaak vond. Ik heb alleen geen idee of hij echt klopt aangezien ¤700 en ¤530 wel een verschil zijn...
Kayak AMS-CUR&AUA-AMS
Lijkt me niet, via de Arkefly website zelf zit je op 779 excl boekingskosten en bagage.

edit: krijg een error als ik via edreams probeer verder te gaan, dus een foutieve listing
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:46:32 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_148428033
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:34 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Goeie tips voor lapland? Ik vind alles best hoor! Ben niet perse gebonden aan Tromso, wel aan het noorderlicht. Al staat Tromso wel bekend als het Parijs van het noorden want natuurlijk wel tof is voor een weekendje weg met vriendin.

Maar zolang we het Noorderlicht kunnen zien en evt. op een slee met honden kunnen racen vind ik het ook goed! Welke plaatsen moet ik dan naar kijken?
Zoek eens op Rovaniemi met Finnair. Heb geen flauw idee of dat goedkoper is, maar je hebt daar wel meer sneeuwvertier. Tromso ligt natuurlijk wel noordelijker dan Lapland dus wat dat betreft heb je wel "meer" kans
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:55:51 #8
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_148428414
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:43 schreef Blik het volgende:

[..]

Lijkt me niet, via de Arkefly website zelf zit je op 779 excl boekingskosten en bagage.

edit: krijg een error als ik via edreams probeer verder te gaan, dus een foutieve listing
Dacht ik al, leek me al te goed om waar te zijn ;)
pi_148429024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:46 schreef Blik het volgende:

[..]

Zoek eens op Rovaniemi met Finnair. Heb geen flauw idee of dat goedkoper is, maar je hebt daar wel meer sneeuwvertier. Tromso ligt natuurlijk wel noordelijker dan Lapland dus wat dat betreft heb je wel "meer" kans
Tickets zijn duurder, ligt vrij groot stuk zuidelijker en kamers maakt weinig verschil.. denk dus dat het geen goede optie is helaas :(
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:16:10 #10
62913 Blik
The one and Only!
pi_148429338
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:09 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Tickets zijn duurder, ligt vrij groot stuk zuidelijker en kamers maakt weinig verschil.. denk dus dat het geen goede optie is helaas :(
Rovaniemi en Lapland moet je ook eigenlijk een week uittrekken. Maar goed, hopelijk ga je het Noorderlicht dan wel zien als je daar bent
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:18:19 #11
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148429448
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef Blik het volgende:

[..]

Rovaniemi en Lapland moet je ook eigenlijk een week uittrekken. Maar goed, hopelijk ga je het Noorderlicht dan wel zien als je daar bent
Ja goed, het is ook maar een ideetje. Ik kan wat mij betreft ook erg last minute boeken adhv voorspellingen.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_148462797
Nieuwe plannen gemaakt, en een iets andere vluchtroute gekozen:

Van: Brussel - NYC en retour Miami - Brussel
Wanneer: vertrek 13-6 - retour 2-7

Zelf gevonden: 505,- directe vlucht heen, retour met 1 tussenstop in NYC.
Er zijn nog vluchten van 498,- maar dan zijn ze ook op de heenvlucht niet direct.

Edit: vlucht via KLM (Delta) geboekt inmiddels :)

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2015 17:58:23 ]
pi_148624375
1. waarvandaan. Rotterdam, Schiphol. Indien veel goedkoper is Brussel, dusseldorf of iets dergelijks ook te overwegen

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode.
Uiterlijke aankomst. 15-2 18:00
Vertrek op z'n vroegst. 14 augustus. Uiterlijk maandag 17 weer in Nederland.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Nairobi. Kenia

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Overstappen oke. Geen reizen van 20+ uur

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt
+- 570 bij turkish airlines.
En iets van 544 met swiss
Kan dit goedkoper?
pi_148916756
Ik probeer iets te zoeken voor naar Praag eind april. Transavia doekt die vlucht op zo lijkt het, kan daar niet verder dan een paar maanden vooruit boeken.

Voor Amsterdam is een retour al snel 150 Euro. Vorig jaar 75 betaald. Dan is dat toch wel veel..

Iemand anders een goede optie toevallig?
pi_148916890
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik probeer iets te zoeken voor naar Praag eind april. Transavia doekt die vlucht op zo lijkt het, kan daar niet verder dan een paar maanden vooruit boeken.

Voor Amsterdam is een retour al snel 150 Euro. Vorig jaar 75 betaald. Dan is dat toch wel veel..

Iemand anders een goede optie toevallig?
Wizzair vanaf Eindhoven?
Vliegen vanaf Brussel/Charleroi geen optie?

Anders met de bus (Eurolines bijv) of met de auto zelf is ook prima te doen.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148916982
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wizzair vanaf Eindhoven?
Vliegen vanaf Brussel/Charleroi geen optie?

Anders met de bus (Eurolines bijv) of met de auto zelf is ook prima te doen.
Wizzair vliegt alleen op Brno. Heb ik wel een keer gedaan en dan met de bus door naar Praag. Maar dat is wel een gedoe.

Auto is een optie, maar het is maar voor 3 dagen.

Dank voor het meedenken iig. Ik ga eens uitzoeken wat er mogelijk is vanaf Brussel.
pi_148917118
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wizzair vanaf Eindhoven?
Vliegen vanaf Brussel/Charleroi geen optie?

Anders met de bus (Eurolines bijv) of met de auto zelf is ook prima te doen.
Germanwings uit Keulen? Daarmee ben ik iig ooit naar Praag gevlogen, vanuit Düsseldorf zal ook wel wat vliegen.
pi_148917402
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wizzair vliegt alleen op Brno. Heb ik wel een keer gedaan en dan met de bus door naar Praag. Maar dat is wel een gedoe.

Auto is een optie, maar het is maar voor 3 dagen.

Dank voor het meedenken iig. Ik ga eens uitzoeken wat er mogelijk is vanaf Brussel.
Ah, dat van Wizzair wist ik niet! Best krom dat ze niet meer naar zo'n populaire bestemming vliegen.

Wat je ook nog kunt doen is de deals van weflycheap en vakantiepiraten in de gaten houden. Zitten ook vaak deals naar Praag tussen.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148918231
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik probeer iets te zoeken voor naar Praag eind april. Transavia doekt die vlucht op zo lijkt het, kan daar niet verder dan een paar maanden vooruit boeken.

Voor Amsterdam is een retour al snel 150 Euro. Vorig jaar 75 betaald. Dan is dat toch wel veel..

Iemand anders een goede optie toevallig?
En easyjet dan? Ik weet niet voor welke dagen je zoekt, maar bv 20-23 april is 80,-
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_148938185
Wie kan mij via een aanbieding naar de Caribbean sturen voor in april? Verder dan skyscanner kom ik niet, iemand nog ideeën en tips? Eiland maakt mij niet uit, wil diverse opties hebben. Liefst max 500 - 600 euro. Curacao en bonaire vond ik voor tussen de 500 en 600 euro, maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar andere (landen) Caribische eilanden. Liefst vertrek vanaf amsterdam, maar vanuit belgie of duitsland kan ook.

Ben benieuwd :)
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:58:18 #21
62913 Blik
The one and Only!
pi_148938465
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:48 schreef Apekoek het volgende:
Wie kan mij via een aanbieding naar de Caribbean sturen voor in april? Verder dan skyscanner kom ik niet, iemand nog ideeën en tips? Eiland maakt mij niet uit, wil diverse opties hebben. Liefst max 500 - 600 euro. Curacao en bonaire vond ik voor tussen de 500 en 600 euro, maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar andere (landen) Caribische eilanden. Liefst vertrek vanaf amsterdam, maar vanuit belgie of duitsland kan ook.

Ben benieuwd :)
Aruba kan dan nog. Denk dat dat de enige opties zijn die ook echt goedkoop zijn, vanwege het aanbod dat wat meer aanwezig is. Wellicht St. Maarten nog, maar dat is volgens mij duurder
pi_148939077
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:58 schreef Blik het volgende:

[..]

Aruba kan dan nog. Denk dat dat de enige opties zijn die ook echt goedkoop zijn, vanwege het aanbod dat wat meer aanwezig is. Wellicht St. Maarten nog, maar dat is volgens mij duurder
Heb je geen sites met aanbiedingen voor richting de Carribean? Kan mij niet voorstellen dat cheaptickets en skyscanner de enige alternatieven zijn.
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:34:41 #23
62913 Blik
The one and Only!
pi_148939614
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:16 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Heb je geen sites met aanbiedingen voor richting de Carribean? Kan mij niet voorstellen dat cheaptickets en skyscanner de enige alternatieven zijn.
niet specifiek voor de Caribbean, maar je kunt natuurlijk kijken naar weflycheap en ticketspy. Maar in de praktijk zijn 99% van de aanbiedingen voor de ABC-eilanden. Vaak wel aanbiedingen met een hotel erbij

Nu is ook wel een beetje de tijd om te boeken vanwege de wereld-deal dagen bij de KLM.
pi_148940978
Anders eventueel een keer spelen met google flights. Is hetzelfde als matrix, alleen kan je gelijk doorklikken + heb je wat opties om de kaart te bekijken. Even zoeken met welke data je het liefste wilt en je krijgt er soms een leuke vliegreis uit.

Overigens: voor ¤585,42,- vanaf Dusseldorf met overstap (en vliegveld verwisseling in Parijs wat iets aan geld zal kosten) door richting Pointe-à-Pitre (geen idee wat je daar kan doen) en weer retour. Zou gaan om bijv. maandag 6 april tot maandag 20 april. Niet ideaal, maar er zijn ook andere data te vinden. Gevonden met google flights, maar valt veel meer te vinden. Zou gaan om een vlucht met Air France/KLM.
  donderdag 22 januari 2015 @ 15:47:05 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_148945916
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:16 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Heb je geen sites met aanbiedingen voor richting de Carribean? Kan mij niet voorstellen dat cheaptickets en skyscanner de enige alternatieven zijn.
Zie bijvoorbeeld: http://ticketspy.nl/deals(...)r&utm_source=twitter
pi_148947148
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. Amsterdam, Dusseldorf of Brussel (Woon in Arnhem, dus maakt niet zoveel verschil)
2. Vetrek vanaf 08 augustus, terug uiterlijk 30 augustus, liefst vertrek 8, 9 of uiterlijk 10. Willen we echt rond de 3 weken op pad zijn :-)
3. Naar Thailand, Laos of Cambodja (of jullie moeten iets anders tofs in de aanbieding hebben in Azie)
4. Fly baby
5. Hoef alleen maar cheapy tickets te hebben, daar gaan we wel backpacken :-)
6. ¤1233,- voor 2 retourtjes is het goedkoopste wat ik kan vinden naar Bangkok vanaf Amsterdam (09-08 tm 28-08)

Sky scanner kom ik trouwens wel weer goedkoper uit, maar dan kom daarna als ik wil gaan boeken op van die super vage en onbetrouwbare websites uit... Wil liever niet opgelicht worden... :P
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:23:10 #27
62913 Blik
The one and Only!
pi_148947300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:19 schreef Vinno het volgende:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. Amsterdam, Dusseldorf of Brussel (Woon in Arnhem, dus maakt niet zoveel verschil)
2. Vetrek vanaf 08 augustus, terug uiterlijk 30 augustus, liefst vertrek 8, 9 of uiterlijk 10. Willen we echt rond de 3 weken op pad zijn :-)
3. Naar Thailand, Laos of Cambodja (of jullie moeten iets anders tofs in de aanbieding hebben in Azie)
4. Fly baby
5. Hoef alleen maar cheapy tickets te hebben, daar gaan we wel backpacken :-)
6. ¤1233,- voor 2 retourtjes is het goedkoopste wat ik kan vinden naar Bangkok vanaf Amsterdam (09-08 tm 28-08)

Sky scanner kom ik trouwens wel weer goedkoper uit, maar dan kom daarna als ik wil gaan boeken op van die super vage en onbetrouwbare websites uit... Wil liever niet opgelicht worden... :P
Je kunt er vanuit gaan dat al die sites die via skyscanner werken betrouwbaar zijn. Ik heb vorig jaar ook verschillende tickets geboekt via onder andere travelgenio en tripair en nooit problemen gehad.

Ik zou voor de zekerheid nog even via https://www.itasoftware.com/ zoeken
pi_148947533
ita software werkt op dezelfde engine als google flights, dus zoeken met ita software en dan daarna dezelfde vlucht op zoeken met google flights. Vanaf daar kan je dan (als het ticket daadwerkelijk te boeken is) doorklikken naar de site van de luchtvaartmaatschappij.

^Niet alle sites zijn helemaal betrouwbaar hoor als je via skyscanner zoekt. Zoek maar eens op reviews/recensies.
  donderdag 22 januari 2015 @ 20:05:26 #29
62913 Blik
The one and Only!
pi_148954644
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:29 schreef mattie010 het volgende:
ita software werkt op dezelfde engine als google flights, dus zoeken met ita software en dan daarna dezelfde vlucht op zoeken met google flights. Vanaf daar kan je dan (als het ticket daadwerkelijk te boeken is) doorklikken naar de site van de luchtvaartmaatschappij.

^Niet alle sites zijn helemaal betrouwbaar hoor als je via skyscanner zoekt. Zoek maar eens op reviews/recensies.
Er is wel een verschil tussen een site met matige service en een site waar je gewoon wordt opgelicht. Dat laatste kan ik me niet voorstellen in ieder geval bij Skyscanner
pi_148963603
https://www.trustpilot.nl/review/vlucht24.nl
https://www.trustpilot.nl/review/www.supersaver.nl
https://www.trustpilot.nl/review/www.budgetair.nl

Komen toch niet allemaal zo positief er uit. Er wordt (zelfs) gesproken over oplichting e.d. dus tsja, het is helaas wel zo! Skyscanner is een vergelijkmachine en staat dan ook niet garant voor vliegtickets of betrouwbaarheid. Gelukkig zijn veel van de sites wel te vertrouwen, maar een aantal toch niet.
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:26:43 #31
62913 Blik
The one and Only!
pi_148963957
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef mattie010 het volgende:
https://www.trustpilot.nl/review/vlucht24.nl
https://www.trustpilot.nl/review/www.supersaver.nl
https://www.trustpilot.nl/review/www.budgetair.nl

Komen toch niet allemaal zo positief er uit. Er wordt (zelfs) gesproken over oplichting e.d. dus tsja, het is helaas wel zo! Skyscanner is een vergelijkmachine en staat dan ook niet garant voor vliegtickets of betrouwbaarheid. Gelukkig zijn veel van de sites wel te vertrouwen, maar een aantal toch niet.
De echte oplichting zie ik niet direct terug ( ik heb bijv. ook een keer een kopie van een ID moeten geven bij het kopen van een jas, en dat was bij de officiële webshop van een gerenommeerd merk), wel enorm slechte service. Maar goed, beetje oppassen dus. Beste is vaak alsnog om bij de maatschappij zelf te boeken als het verschil in kosten niet dramatisch groot is
  vrijdag 23 januari 2015 @ 20:23:05 #32
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_148989476
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef mattie010 het volgende:
https://www.trustpilot.nl/review/vlucht24.nl
https://www.trustpilot.nl/review/www.supersaver.nl
https://www.trustpilot.nl/review/www.budgetair.nl

Komen toch niet allemaal zo positief er uit. Er wordt (zelfs) gesproken over oplichting e.d. dus tsja, het is helaas wel zo! Skyscanner is een vergelijkmachine en staat dan ook niet garant voor vliegtickets of betrouwbaarheid. Gelukkig zijn veel van de sites wel te vertrouwen, maar een aantal toch niet.
Tja ik lees wat van die klachten, onder andere dat het ook 6 maanden voor vertrek niet mogelijk is om tickets te wijzigen en dat dat ronduit belachelijk is.... Tja, niet elk ticket kan je (gratis) wijzigen of überhaupt wijzigen, dat staat gewoon in de ticketvoorwaarden.
Bij Supersaver zit er inderdaad een Zweeds bedrijf achter, en boekingen bij Budget Air gaan via Air Trade, en dit bedrijf is echt wel vakkundig op dit gebied.

Wat rest is wat klachten over telefonisch lastig te bereiken en dure informatienummers, en dat laatste is vervelend maar moet je ook incalculeren als je online boekt, want je bespaart namelijk op die manier wel op dossierkosten. (En als je roepnamen in plaats van namen in je paspoort op je ticket opvoert terwijl je daar toch wel voor gewaarschuwd wordt bij het opgeven van de naam mag je best wat op kosten gejaagd worden om dit de volgende keer niet fout te doen).
En eerlijkheid gebied te zeggen dat ondanks mijn vele vluchten ik bijna nooit contact heb met de tickettoko waarmee vluchten geboekt zijn, en de incidentele keer dat dit wel moest werd er binnen redelijke termijn geantwoord.

Gevaar voor faillissement dreigt er uiteraard altijd, ik vraag mij soms af hoe tripair de tarieven kan aanbieden welke men doet, want als ik de opbouw van het ticket dan achteraf bij de airline zelf bekijk dan is dat in bijna alle gevallen hoger dan wat ik aan tripair betaalt heb... (Je kunt bij en van elke airline een print laten maken van de verschillende belastingen, deze heb ik soms nodig om bepaalde belastingen te kunnen terugvragen).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_149023771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:19 schreef Vinno het volgende:
(of jullie moeten iets anders tofs in de aanbieding hebben in Azie)
:P
Valt in jouw geval India daar ook onder?
  zaterdag 24 januari 2015 @ 22:30:25 #34
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_149024957
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef mattie010 het volgende:
https://www.trustpilot.nl/review/vlucht24.nl
https://www.trustpilot.nl/review/www.supersaver.nl
https://www.trustpilot.nl/review/www.budgetair.nl

Komen toch niet allemaal zo positief er uit. Er wordt (zelfs) gesproken over oplichting e.d. dus tsja, het is helaas wel zo! Skyscanner is een vergelijkmachine en staat dan ook niet garant voor vliegtickets of betrouwbaarheid. Gelukkig zijn veel van de sites wel te vertrouwen, maar een aantal toch niet.
als ik de reacties zo lees vraag ik me af wat sommige mensen op internet doen. beetje klacht.nl niveau :')
  zondag 25 januari 2015 @ 10:23:12 #35
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_149033605
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:30 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

als ik de reacties zo lees vraag ik me af wat sommige mensen op internet doen. beetje klacht.nl niveau :')
Ik vind het wel mooi dat Budgetair de moeite nog nam om te reageren op sommige klachten.

Veel van deze klachten zijn inderdaad ook onwetendheid van de mensen welke geboekt hebben en opeens een hogere prijs kregen, tijdens het boeken wordt er een prijs getoond, zodra je betaalt hebt vindt de daadwerkelijke uitgifte van tickets plaats en als op dat moment die stoelen van die prijs uitverkocht zijn dan wordt de prijs hoger, in dat geval neemt Airtrade (partij welke voor budgetair de vluchten boekt) een optie op die stoelen en informeert budgetair om de klant te informeren voor de hogere prijs. Wanneer men akkoord gaat en er betaling plaatsvindt dan wordt de optie verzilverd, anders wordt het gehele bedrag teruggestort.
Men kan in principe alleen extra kosten rekenen in dit stadium, wanneer een ticket is uitgegeven en je het ticket met ticketnummers in bezit hebt kan dat niet meer, alleen bij van overheidswege opgelegde belastingen kan dit. Bij grote schommelingen in wisselkoersen voor de vertrekbelastingen kan dat eventueel ook, maar de meeste maatschappijen houden hier al rekening mee bij het boeken door een kleine marge te houden en daarnaast kost dit per passagier administratief meer dan het opbrengt als je deze moet na belasten.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_149059926
Ik lees helaas ook klachten over oplichting her en der. Wil niet zeggen dat dat gelijk één van deze drie sites is, maar er zijn nog meer sites die skyscanner meeneemt in hun vergelijking. Al met al zou ik toch blijven opletten. Veel van die verkoopsites zijn niet 100% up-to-date en daardoor vallen de kosten bijv. ook geregeld nog eens hoger uit.
pi_149060653
Budgetair is een prima bedrijf hoor. Ook alle submerken die erondervallen. Een tip, kijk ook eens op de buitenlandse budgetair sites, tickets zijn daar vaak veel goedkoper en zonder dossierkosten. Kan op een ticket minimaal 20-30 euro schelen.
pi_149060945
Ik boek eigenlijk vrijwel altijd via de maatschappij na zoeken via Matrix airfare search. Afgelopen week een multicity ticket Amsterdam - Montreal, NY - Seattle en Seattle - Amsterdam in april geboekt met United voor ¤620. Sinds ik dat systeem heb gevonden gebruik ik boekingsites eigenlijk nooit meer. Af en toe Exbir flugsuche met de kaart, een maximum bedrag en een vertrekluchthaven invullen en op de kaart kijken waar je nog naartoe kunt gaan voor een leuke prijs :P
pi_149085000
Wie weet er een goedkope manier om van Nederland naar Kreta te gaan met het vliegtuig? We willen vertrekken op maandag 25 mei, en 2 weken later weer terug.

Alles was ik vindt is vanaf Amsterdam belachelijk duur, met veel overstappen.
pi_149085655
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:40 schreef Satijn het volgende:
Wie weet er een goedkope manier om van Nederland naar Kreta te gaan met het vliegtuig? We willen vertrekken op maandag 25 mei, en 2 weken later weer terug.

Alles was ik vindt is vanaf Amsterdam belachelijk duur, met veel overstappen.
Transavia, Arke en Corendon vliegen allemaal rechtstreeks vanaf Amsterdam (Corendon alleen niet op maandag).
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:07:09 #41
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149135909
Kuala Lumpur, oktober, kom ik niet goedkoper uit dan ¤460.

Dat kan toch goedkoper als je 10 maanden van tevoren boekt? :{ Wie wilt mij helpen?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_149136133
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:07 schreef corehype het volgende:
Kuala Lumpur, oktober, kom ik niet goedkoper uit dan ¤460.

Dat kan toch goedkoper als je 10 maanden van tevoren boekt? :{ Wie wilt mij helpen?
Vind ik een nette prijs. Hoeveel goedkoper zou je willen uitkomen voor 20.000 km vliegen? :7 Met een beetje mazzel kan je er wellicht nog ergens een tientje vanaf halen als je er een ongunstige overstap voor over hebt, maar dat lijkt het mij ook nooit helemaal waard.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_149136187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:07 schreef corehype het volgende:
Kuala Lumpur, oktober, kom ik niet goedkoper uit dan ¤460.

Dat kan toch goedkoper als je 10 maanden van tevoren boekt? :{ Wie wilt mij helpen?
Ver van tevoren is niet per se goedkoper. Ik vind het ook een mooie prijs.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 28 januari 2015 @ 13:18:56 #44
319979 Fok-it
All is well
pi_149136261
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:07 schreef corehype het volgende:
Kuala Lumpur, oktober, kom ik niet goedkoper uit dan ¤460.

Dat kan toch goedkoper als je 10 maanden van tevoren boekt? :{ Wie wilt mij helpen?
Erg mooi prijsje hoor :P zeker als je met een goede maatschappij ervoor vliegt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:24:56 #45
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149136399
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Erg mooi prijsje hoor :P zeker als je met een goede maatschappij ervoor vliegt
Ik dacht misschien is het net wat goedkoper als ik losse tickets haal endan van Dubai bv. een supercheap neem naar Kuala Lumper :P
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 28 januari 2015 @ 13:29:21 #46
319979 Fok-it
All is well
pi_149136501
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:24 schreef corehype het volgende:

[..]

Ik dacht misschien is het net wat goedkoper als ik losse tickets haal endan van Dubai bv. een supercheap neem naar Kuala Lumper :P
Denk dat je dan niet veel minder kwijt ben. Vluchten van Dubai naar KL zijn ook minimaal 200-250 euro en dan moet je nog van Amsterdam naar Dubai
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:43:14 #47
62913 Blik
The one and Only!
pi_149136863
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:24 schreef corehype het volgende:

[..]

Ik dacht misschien is het net wat goedkoper als ik losse tickets haal endan van Dubai bv. een supercheap neem naar Kuala Lumper :P
je bent regelmatig al 400 euro kwijt voor een retourtje Dubai. 460 euro is gewoon een hele goede deal
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:02:21 #48
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_149144583
Jup zeker goede prijs, ik zou doorgaans minimaal 6 à 700 euro verwachten voor KUL
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:32:59 #49
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_149150089
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:02 schreef MartijnUK het volgende:
Jup zeker goede prijs, ik zou doorgaans minimaal 6 à 700 euro verwachten voor KUL
Die 460 Euro, waarschijnlijk met Turkish Airlines is een goede deal. (Let wel een beetje op de overstaptijden, want die zijn wel eens wat minder positief).

KLM wil je uiteraard graag laten geloven dat een vlucht vanaf Amsterdam naar Kuala Lumpur 600-700 euro moet opbrengen met vertrek uit Amsterdam, maar zodra je vanuit Antwerpen vertrekt komt deze toch vaak in de 500 euro catagorie voorbij. Wel moet je uiteraard dan de trein bij vertrek nemen uit Antwerpen waardoor het niet echt een rechtstreekse vlucht is. Daarnaast vanaf de Engelse luchthavens komt de KLM optie toch ook wat goedkoper uit de bus.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_149155679
Van: Brussel (CRL of EIN, mogen ook, AMS en DUS zijn te ver)
Naar: Sofia
Wanneer: Eind augustus voor 2 weekjes
Hoe: zo goedkoop mogelijk, maar een goede verbinding is een must (max 6 uurtjes)
Zelf gevonden: ¤215-220 met Lufthansa/Austrian/Swiss
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 januari 2015 @ 18:02:15 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149176950
Van: Las Vegas (LAS)
Naar: Grand Rapids (GRR)
Wanneer: 21 juli 2015
Hoe: vliegtuig (2 volwassenen, kind 14 jaar)
Zelf gevonden: dat is het vreemde :D Als ik een vlucht van LAS naar GRR zoek, kom ik op 206 dollar p.p. met een overstap in Chicago. Maar een vlucht van LAS naar Chicago kost 68 dollar p.p. Een vlucht van Chicago naar GRR kost dan weer zo'n 200 dollar p.p. 8)7 terwijl dat een stukje van niks is in vergelijking met LAS-Chicago.

Waarschijnlijk is het goedkoper om een auto te huren voor Chicago-GRR, zeker omdat we daar toch een paar dagen (bij familie) blijven en naar NL terugvliegen vanaf Chicago.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149198205
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Van: Las Vegas (LAS)
Naar: Grand Rapids (GRR)
Wanneer: 21 juli 2015
Hoe: vliegtuig (2 volwassenen, kind 14 jaar)
Zelf gevonden: dat is het vreemde :D Als ik een vlucht van LAS naar GRR zoek, kom ik op 206 dollar p.p. met een overstap in Chicago. Maar een vlucht van LAS naar Chicago kost 68 dollar p.p. Een vlucht van Chicago naar GRR kost dan weer zo'n 200 dollar p.p. 8)7 terwijl dat een stukje van niks is in vergelijking met LAS-Chicago.

Waarschijnlijk is het goedkoper om een auto te huren voor Chicago-GRR, zeker omdat we daar toch een paar dagen (bij familie) blijven en naar NL terugvliegen vanaf Chicago.
Wat als je een dagje eerder vliegt? Dan kost het 127$ per volwassene direct met Allegiant.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2015 @ 08:49:43 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149200437
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:48 schreef miro86 het volgende:

Wat als je een dagje eerder vliegt? Dan kost het 127$ per volwassene direct met Allegiant.
Dank je wel :) Die had ik zelf nog niet gevonden.

We gaan waarschijnlijk toch voor de optie Chicago + huurauto. Is ook wel handig om in Grand Rapids een auto te hebben zodat we niet afhankelijk zijn van anderen :) En het kost net zoveel of minder.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149241630
Van: Eindhoven (Maastricht, Keulen, Brussel, Rotterdam, Schiphol etc kan evt ook)
Naar: Girona (Spanje) / Barcelona
Wanneer: Medio juli
Hoe: vliegtuig (10~ volwassenen)

We waren al aan het zoeken, maar goedkoopste wat we konden vinden was ongeveer 170pp.
404 - Not Found
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2015 @ 21:41:39 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149247486
Op zoek naar een huurauto. Aangezien we hem willen ophalen in Dallas (Fort Worth Airport) en inleveren in Las Vegas (LAS airport) zijn we behoorlijk duur uit (op dezelfde plek terugbrengen is goedkoper maar past niet in ons reisplan).

Van: Dallas Fort Worth Airport
Naar: Las Vegas (LAS airport)
Wanneer: 5 juli 2015 - 20 juli 2015
Hoe: huurauto

Reeds gevonden goedkoopste optie $ 1.250 dollar rechtstreeks bij Avis (pikant detail: als je opgeeft dat je zoals wij in DLD woont, ben je goedkoper uit dan wanneer je in NL woont :P )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 21:51:28 #56
62913 Blik
The one and Only!
pi_149247803
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Op zoek naar een huurauto. Aangezien we hem willen ophalen in Dallas (Fort Worth Airport) en inleveren in Las Vegas (LAS airport) zijn we behoorlijk duur uit (op dezelfde plek terugbrengen is goedkoper maar past niet in ons reisplan).

Van: Dallas Fort Worth Airport
Naar: Las Vegas (LAS airport)
Wanneer: 5 juli 2015 - 20 juli 2015
Hoe: huurauto

Reeds gevonden goedkoopste optie $ 1.250 dollar rechtstreeks bij Avis (pikant detail: als je opgeeft dat je zoals wij in DLD woont, ben je goedkoper uit dan wanneer je in NL woont :P )
Beetje lastig, wat voor auto heb je hiervoor, welke verzekeringen, eigen risico afgekocht of niet? Etc. Etc. Etc.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2015 @ 21:52:52 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149247845
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:51 schreef Blik het volgende:

Beetje lastig, wat voor auto heb je hiervoor, welke verzekeringen, eigen risico afgekocht of niet? Etc. Etc. Etc.
Ford Focus of vergelijkbaar met 1 extra bestuurder, all-in verzekering.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149249908
Ik kom bij Sunnycars op 674 euro inclusief alle verzekeringen. Let wel op dat je waarschijnlijk nog one way kosten hebt.
pi_149250156
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:39 schreef Zwappel het volgende:
Van: Eindhoven (Maastricht, Keulen, Brussel, Rotterdam, Schiphol etc kan evt ook)
Naar: Girona (Spanje) / Barcelona
Wanneer: Medio juli
Hoe: vliegtuig (10~ volwassenen)

We waren al aan het zoeken, maar goedkoopste wat we konden vinden was ongeveer 170pp.
Moet je persé in Girona zijn, of in Barcelona?

Probeer anders Reus airport eens. ;)
Abracadabra, tapate guarra!
pi_149250321
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Moet je persé in Girona zijn, of in Barcelona?

Probeer anders Reus airport eens. ;)
Lloret de Mar (althans waarschijnlijk dan, die regio iig)
404 - Not Found
pi_149250491
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:01 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Lloret de Mar (althans waarschijnlijk dan, die regio iig)
Ah ok, dan moet je kijken of de kosten opwegen tegen de reistijd van Reus naar Lloret.

Brussel Charleroi - Barcelona el Prat - 91 euro p.p 3 t/m. 10 juli. (Ryanair)
Abracadabra, tapate guarra!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 februari 2015 @ 09:26:30 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_149255813
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:49 schreef Mazou het volgende:
Ik kom bij Sunnycars op 674 euro inclusief alle verzekeringen. Let wel op dat je waarschijnlijk nog one way kosten hebt.
Die had ik nog niet bekeken. Dank je wel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_149415722
Bij Dollar rent a car zijn de one-way kosten zo'n 530 dollar. dat is wel iets om rekening mee te houden :-)
pi_149418973
Weet iemand de naam van het dichtsbijzijnde treinstation bij Milaan Linate? Ik ben maar 1x op Linate geland en had toen ander vervoer..

edit: de bus naar milaan zelf dus.

[ Bericht 14% gewijzigd door Aiciu op 06-02-2015 14:02:03 ]
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149440913
Ik wil van de zomer naar Örebro, Zweden. Maand weet ik nog niet precies, maar ergens tussen mei en augustus. Ik hoop mei-juni, maar dat hangt van het volk aldaar af.

Vertreklocatie maakt niet zoveel uit, Rotterdam of Eindhoven heeft de voorkeur maar als het ergens anders vandaan goedkoper is, prima.

Vliegtuig, boot, postduif, alles vind ik prima. Hoe goedkoper hoe beter. Zelf heb ik al naar vliegtickets gekeken, maar wellicht zijn er handigere manieren aangezien Örebro geen vliegveld heeft.

Op zich maakt de reisduur me niet uit, maar als het kan met minder overstappen, heeft dat mijn voorkeur.

Oh, en ik wil ook weer een keer terug :9

[ Bericht 10% gewijzigd door Gebruikersna op 07-02-2015 07:47:41 ]
pi_149448131
Van: Amsterdam
Naar: Europese stad waar het leuk is (geen frankfurt)
Wanneer: Begin Maart
Hoe: met United of andere maatschappij waar ik mijn compensatie van $400,00
Zelf gevonden: Bestemming Frankfurt

Ik wil eigenlijk naar Londen maar via Frankfurt heeft niet mijn voorkeur.

ps. refund heb ik gekregen in New York, eind november dus hij moet voor november 2015 gebruikt worden. Ik ga dit jaar verhuizen dus naar USA zit er niet in :)
Hell To The Liars
pi_149460138
Ik zoek voor de zomervakantie een retourticket naar Antalya.
1 (of 2 of 3 als het echt niet anders kan) augustus heen en 13 of 14 augustus weer terug.

Heb op dat Pegasus airlines gekeken, maar daar is het zelfs al rond de 350 euro voor een retourtje.
En op cheaptickets nog duurder.

Iemand een idee waar ik goedkopere tickets kan vinden?
  maandag 9 februari 2015 @ 00:12:58 #68
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_149496704
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 07:40 schreef Gebruikersna het volgende:
Ik wil van de zomer naar Örebro, Zweden. Maand weet ik nog niet precies, maar ergens tussen mei en augustus. Ik hoop mei-juni, maar dat hangt van het volk aldaar af.

Vertreklocatie maakt niet zoveel uit, Rotterdam of Eindhoven heeft de voorkeur maar als het ergens anders vandaan goedkoper is, prima.

Vliegtuig, boot, postduif, alles vind ik prima. Hoe goedkoper hoe beter. Zelf heb ik al naar vliegtickets gekeken, maar wellicht zijn er handigere manieren aangezien Örebro geen vliegveld heeft.

Op zich maakt de reisduur me niet uit, maar als het kan met minder overstappen, heeft dat mijn voorkeur.

Oh, en ik wil ook weer een keer terug :9
Ik zou kijken naar RyanAir vluchten naar Stockholm Skavsta en dan met een huurauto naar Örebro rijden. Als je niet kunt rijden is een eventuele optie de bus/taxi te nemen naar Nyköping en vanaf daar met de trein te gaan. Treinen kun je bekijken via www.sj.se
pi_149499002
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:12 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

Ik zou kijken naar RyanAir vluchten naar Stockholm Skavsta en dan met een huurauto naar Örebro rijden. Als je niet kunt rijden is een eventuele optie de bus/taxi te nemen naar Nyköping en vanaf daar met de trein te gaan. Treinen kun je bekijken via www.sj.se
Bedankt :) Ik kan inderdaad rijden, maar als ik een huurauto moet nemen ben ik al meer kwijt aan die kosten dan dat ik brandstof zou verbruiken door zelf naar Orebro te rijden :P Een auto is wel handig, dus zelf rijden houd ik ook als optie in m'n achterhoofd, maar aangezien ik alleen ga vind ik dat nogal wat nadelen hebben.

Een budgetvlucht met treinkaartje is wellicht het best ja, daar zat ik zelf ook al naar te zoeken van de week en toen vond ik een rit van 10 euro vanaf het vliegveld, maar ik weet niet meer welk vliegveld :') Niet skavsta volgens mij.

Edit: Oh, nu ik een andere datum pak, scheelt dit niet veel. 30 euro ongeveer voor een retour, goed te doen.
pi_149506760
Hoi! Mag ik wat vragen?

Niet zozeer over specifieke tickets (mag wel, maar we hebben pas één keer gekeken en willen niet anderen ons werk laten doen), maar wel wanneer ze het beste te kopen. Ben wel bekend met ladingen zoek/vergelijk sites en kunnen wel eea vinden, maar vraag me af hoe ver we uiterlijk/het beste van te voren moeten boeken.

Het gaat, om toch even specifiek te zijn, om twee tickets (retour) naar Indonesië vanaf Manchester. Op dit moment zijn we voor zo'n 450 pond per persoon (inclusief alle fees) klaar als we nu zouden boeken. Is dit een redelijke prijs, komen er nog wat aanbiedingen aan wellicht (maart/april?)? Dit is de eerste keer dat we zo'n verre reis gaan maken en vooraf tickets moeten boeken. Dus complete n00bs op dit vlak! :o
Ja doei.
  maandag 9 februari 2015 @ 13:51:10 #71
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_149506825
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 23:27 schreef Cracker26 het volgende:
Ik zoek voor de zomervakantie een retourticket naar Antalya.
1 (of 2 of 3 als het echt niet anders kan) augustus heen en 13 of 14 augustus weer terug.

Heb op dat Pegasus airlines gekeken, maar daar is het zelfs al rond de 350 euro voor een retourtje.
En op cheaptickets nog duurder.

Iemand een idee waar ik goedkopere tickets kan vinden?
Vanaf waar wil/kun je vliegen?
  maandag 9 februari 2015 @ 14:44:01 #72
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_149508213
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 23:27 schreef Cracker26 het volgende:
Ik zoek voor de zomervakantie een retourticket naar Antalya.
1 (of 2 of 3 als het echt niet anders kan) augustus heen en 13 of 14 augustus weer terug.

Heb op dat Pegasus airlines gekeken, maar daar is het zelfs al rond de 350 euro voor een retourtje.
En op cheaptickets nog duurder.

Iemand een idee waar ik goedkopere tickets kan vinden?
zelfs een corendon vliegt niet voor ¤350. misschien dat dusseldorf een optie is? sunexpress/condor al zitten de prijzen daar ook al snel rond de ¤300.
  maandag 9 februari 2015 @ 15:13:20 #73
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_149508969
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Mag ik wat vragen?

Niet zozeer over specifieke tickets (mag wel, maar we hebben pas één keer gekeken en willen niet anderen ons werk laten doen), maar wel wanneer ze het beste te kopen. Ben wel bekend met ladingen zoek/vergelijk sites en kunnen wel eea vinden, maar vraag me af hoe ver we uiterlijk/het beste van te voren moeten boeken.

Het gaat, om toch even specifiek te zijn, om twee tickets (retour) naar Indonesië vanaf Manchester. Op dit moment zijn we voor zo'n 450 pond per persoon (inclusief alle fees) klaar als we nu zouden boeken. Is dit een redelijke prijs, komen er nog wat aanbiedingen aan wellicht (maart/april?)? Dit is de eerste keer dat we zo'n verre reis gaan maken en vooraf tickets moeten boeken. Dus complete n00bs op dit vlak! :o
£450 voor Indonesië is helemaal geen slechte prijs, doorgaans zou ik minstens 6 à 700 verwachten.
Let wel op als je naar Azië gaat dat je niet in het moesson seizoen gaat :)
http://www.klimaatinfo.nl/indonesie/

Gedurende het moesson-seizoen is het gebruikelijk dat vluchten veel goedkoper zijn
pi_149508989
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:13 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

£450 voor Indonesië is helemaal geen slechte prijs, doorgaans zou ik minstens 6 à 700 verwachten.
Let wel op als je naar Azië gaat dat je niet in het moesson seizoen gaat :)
http://www.klimaatinfo.nl/indonesie/

Gedurende het moesson-seizoen is het gebruikelijk dat vluchten veel goedkoper zijn
Op Java schijnt het in oktober nog goed te doen te zijn. Landen als Maleisie, Cambodia en Thailand zijn een groot zwembad.
Ja doei.
pi_149532769
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:34 schreef Blik het volgende:

[..]

niet specifiek voor de Caribbean, maar je kunt natuurlijk kijken naar weflycheap en ticketspy. Maar in de praktijk zijn 99% van de aanbiedingen voor de ABC-eilanden. Vaak wel aanbiedingen met een hotel erbij

Nu is ook wel een beetje de tijd om te boeken vanwege de wereld-deal dagen bij de KLM.
Dagaanbieding week Bonaire geboekt, 600 euro inclusief goed appartement. Volgens mij ga je daar nauwelijks voor dat bedrag naar een mediterraans land met goed hotel _O_
pi_149533066
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:51 schreef boriq het volgende:

[..]

Vanaf waar wil/kun je vliegen?
Het liefst Amsterdam of Brussel.
Maar als het via Dusseldorf, Keulen of een andere plaats kan die 2 - 2,5 uur van Zeeuws-Vlaanderen af ligt, mag het ook.
pi_149533095
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Landen als Maleisie, Cambodia en Thailand zijn een groot zwembad.
Nee hoor, dat valt reuze mee
pi_149533148
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:44 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

zelfs een corendon vliegt niet voor ¤350. misschien dat dusseldorf een optie is? sunexpress/condor al zitten de prijzen daar ook al snel rond de ¤300.
Nou ja, het zat zo.
We willen met Corendon een 8-daagse trip naar Cappadocie (Turkije) maken en vanaf daaruit (met bus) nog een strandbestemming voor een klein weekje.

Bij hun kan je dat wel boeken voor een zeer mooie prijs, maar alleen 16 dagen in totaal en zo lang heb ik niet vrij. Dus we willen 8 dagen Capp en 5 dagen strand.

Vandaar dat we ongeveer diezelfde reis willen doen, maar dan alles zelf regelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cracker26 op 10-02-2015 11:04:03 ]
pi_149533411
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:38 schreef Cracker26 het volgende:

[..]

Nou ja, het zat zo.
We willen met Corendon een 8-daagse trip naar Cappadocie (Turkije) maken en vanaf daaruit (met bus) nog een strandbestemming voor een klein weekje.

Bij hun kan je dat wel boeken, maar alleen 16 dagen in totaal en zo lang heb ik niet vrij. Dus we willen 8 dagen Capp en 5 dagen strand.

Vandaar dat we ongeveer diezelfde reis willen doen, maar dan alles zelf regelen.
Je kan ook vliegen naar Istanbul en van daaruit naar Cappadocie en de kust. Enkeltje Nevsehir, Kayseri of Ankara naar Istanbul erbij ( of andersom). Retour Istanbul 150-190 op dit moment. Enkeltje 20/30,-

Of retour Istanbul, doorvliegen naar Alanya en terug vanuit Cappadocie/Ankara. Ben je ook voor rond de 200 klaar. Er wordt vaak en veel gevlogen vanuit Istanbul. Je zou ook met het ov kunnen..duurt wat langer maar wel leuk en ook goed te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Walking_On_Sunshine op 10-02-2015 10:57:28 ]
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_149533730
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:51 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Je kan ook vliegen naar Istanbul en van daaruit naar Cappadocie en de kust. Enkeltje Nevsehir, Kayseri of Ankara naar Istanbul erbij ( of andersom). Retour Istanbul 150-190 op dit moment. Enkeltje 20/30,-

Of retour Istanbul, doorvliegen naar Alanya en terug vanuit Cappadocie/Ankara. Ben je ook voor rond de 200 klaar. Er wordt vaak en veel gevlogen vanuit Istanbul. Je zou ook met het ov kunnen..duurt wat langer maar wel leuk en ook goed te doen.
Slim! Goed plan! Ik ga het zsm opzoeken en overleggen met mijn vriendin.
Je hoort er nog van!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:21:03 #81
62913 Blik
The one and Only!
pi_149534013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dagaanbieding week Bonaire geboekt, 600 euro inclusief goed appartement. Volgens mij ga je daar nauwelijks voor dat bedrag naar een mediterraans land met goed hotel _O_
Dat is erg goedkoop. Normaal ben je dat aan de vlucht alleen al kwijt.

Vergeet niet een auto te regelen als je ook nog wat wilt zien van het eiland (bijv. AB Car rental)
pi_149534096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:21 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat is erg goedkoop. Normaal ben je dat aan de vlucht alleen al kwijt.

Vergeet niet een auto te regelen als je ook nog wat wilt zien van het eiland (bijv. AB Car rental)
Dat viel mij dus wel weer tegen :') 400 dollar voor een weekje een auto. In Milaan/Italie huur ik een auto voor 170 euro voor een hele week
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:25:54 #83
62913 Blik
The one and Only!
pi_149534122
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:24 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat viel mij dus wel weer tegen :') 400 dollar voor een weekje een auto. In Milaan/Italie huur ik een auto voor 170 euro voor een hele week
Maar dan heb je wel een pick-up neem ik aan? Ik heb voor 5 dagen een pick-up voor 300 dollar (60 dollar per dag) incl. alles
pi_149534192
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:25 schreef Blik het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel een pick-up neem ik aan? Ik heb voor 5 dagen een pick-up voor 300 dollar (60 dollar per dag) incl. alles
Pick-up of niet, zelfs een mini auto is minimaal 350 euro voor een week. Dat scheelt haast niets.

Ik vind het dus maar duur terwijl ik zoals ik al zei laatst een dikke auto in italie voor 170 euro had voor een week.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:11:19 #85
62913 Blik
The one and Only!
pi_149535044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Pick-up of niet, zelfs een mini auto is minimaal 350 euro voor een week. Dat scheelt haast niets.

Ik vind het dus maar duur terwijl ik zoals ik al zei laatst een dikke auto in italie voor 170 euro had voor een week.
Ik zie het ja, dat is gewoon dezelfde prijs bijna. Bonaire vond ik sowieso niet goedkoop, ook accommodaties zijn fors duurder dan bijvoorbeeld Aruba/Curacao. Maar met een all-in deal heb je daar niet zoveel last van
pi_149541897
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:11 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik zie het ja, dat is gewoon dezelfde prijs bijna. Bonaire vond ik sowieso niet goedkoop, ook accommodaties zijn fors duurder dan bijvoorbeeld Aruba/Curacao. Maar met een all-in deal heb je daar niet zoveel last van
Eten drinken beetje normaal geprijsd? Want verder echt niets nodig, lekker rond tuffen, stranden, snorkelen en chill eten in de sunset.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:18:58 #87
62913 Blik
The one and Only!
pi_149541998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:16 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Eten drinken beetje normaal geprijsd?
Weet niet, ben er zelf ook nog niet geweest. Ik merkte het alleen bij het boeken van alles dat Bonaire op het gebied van accommodaties en autohuur duurder is. Zal me niks verbazen als dat ook is voor eten/drinken. Alles moet waarschijnlijk vanuit Curacao komen
pi_149542484
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:18 schreef Blik het volgende:

[..]

Weet niet, ben er zelf ook nog niet geweest. Ik merkte het alleen bij het boeken van alles dat Bonaire op het gebied van accommodaties en autohuur duurder is. Zal me niks verbazen als dat ook is voor eten/drinken. Alles moet waarschijnlijk vanuit Curacao komen
Mwa en vooral direct vanaf Venezuela lijkt mij zo.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:42:24 #89
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_149546151
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:24 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat viel mij dus wel weer tegen :') 400 dollar voor een weekje een auto. In Milaan/Italie huur ik een auto voor 170 euro voor een hele week
Dan had je geluk. Heb ik ook wel eens, een Fiat 500 voor 150 euro per week. Maar heb er ook wel eens 250 euro voor betaald. Geen idee waarom die verhuurprijzen in Milaan zo fluctueren.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:45:40 #90
62913 Blik
The one and Only!
pi_149553191
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:32 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mwa en vooral direct vanaf Venezuela lijkt mij zo.
Eerder Colombia, in Venezuela is ongeveer alles op de bon. Zal waarschijnlijk allemaal via Curacao gaan. Daarom dus duurder dan Curacao
pi_149594128
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Op Java schijnt het in oktober nog goed te doen te zijn. Landen als Maleisie, Cambodia en Thailand zijn een groot zwembad.
tja, de moesson is niet de beste tijd vaak, maar verschilt enorm per regio. Ook binnen Thailand bijvoorbeeld. Bangkok is het beste rond januari, maar Ko Samui is ook in onze zomer prima te doen bijvoorbeeld.
pi_149629991
Kent iemand een goede site waarin ik op flexibele data kan zoeken (maand of langer), maar ook bepaalde vliegtuigmaatschappijen kan weren uit de resultaten? Nu komt Aeroflot er continue als goedkoopste uit, maar dat is nu net één van de maatschappijen waarin ik liever niet mee vlieg.

Bv. Cheaptickets geeft mij die mogelijkheid wel wanneer ik op een specifieke datum zoek, maar bij de flexibele data niet.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:04:05 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_149630188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:57 schreef LouisLitt het volgende:
Kent iemand een goede site waarin ik op flexibele data kan zoeken (maand of langer), maar ook bepaalde vliegtuigmaatschappijen kan weren uit de resultaten? Nu komt Aeroflot er continue als goedkoopste uit, maar dat is nu net één van de maatschappijen waarin ik liever niet mee vlieg.

Bv. Cheaptickets geeft mij die mogelijkheid wel wanneer ik op een specifieke datum zoek, maar bij de flexibele data niet.
Skyscanner, of de google zoeker via itasoftware
pi_149631870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:57 schreef LouisLitt het volgende:
Kent iemand een goede site waarin ik op flexibele data kan zoeken (maand of langer), maar ook bepaalde vliegtuigmaatschappijen kan weren uit de resultaten? Nu komt Aeroflot er continue als goedkoopste uit, maar dat is nu net één van de maatschappijen waarin ik liever niet mee vlieg.

Bv. Cheaptickets geeft mij die mogelijkheid wel wanneer ik op een specifieke datum zoek, maar bij de flexibele data niet.
Niks mis met Aeroflot. Gewoon boeken dus.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:54:17 #95
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_149639481
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:15 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Niks mis met Aeroflot. Gewoon boeken dus.
Qua luchtwaardigheid van de toestellen zal het wel relatief goed zitten met Aeroflot, zeker binnen Europa vliegt men wel met modern materieel.
Probleem bij Aeroflot is wel dat bij eventuele vertragingen in Moskou je zonder visa het land niet inkomt en dat de overstap dan wat minder comfortabel kan zijn als je opeens een hele lange wachttijd hebt. Dan kan je soms beter kiezen voor een andere maatschappij waar je wel de mogelijkheid hebt om het land binnen te kunnen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_149640649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:54 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Qua luchtwaardigheid van de toestellen zal het wel relatief goed zitten met Aeroflot, zeker binnen Europa vliegt men wel met modern materieel.
Probleem bij Aeroflot is wel dat bij eventuele vertragingen in Moskou je zonder visa het land niet inkomt en dat de overstap dan wat minder comfortabel kan zijn als je opeens een hele lange wachttijd hebt. Dan kan je soms beter kiezen voor een andere maatschappij waar je wel de mogelijkheid hebt om het land binnen te kunnen.
Volgens mij is dit tegenwoordig wat makkelijker en kun je een tijdelijk visum krijgen voor de duur van je vertraging zodat je in ieder geval een nacht in een hotel kunt zijn in plaats van op de luchthaven.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:21:54 #97
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_149642246
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Volgens mij is dit tegenwoordig wat makkelijker en kun je een tijdelijk visum krijgen voor de duur van je vertraging zodat je in ieder geval een nacht in een hotel kunt zijn in plaats van op de luchthaven.
In principe kan je niet een visum krijgen bij aankomst, kans voor mij is daarnaast zeker nagenoeg 0, wel is er inderdaad een transit hotel met een afgesloten gedeelte waar je zou kunnen verblijven, maar dan kan je niet echt 'vrij' rondlopen.

Aeroflot moet nu vooral goedkoop vluchten aanbieden door de crisis, maar ik vraag mij toch wel af hoe schappelijk men is bij vertragingen en bij eventuele herboekingen...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 16:28:10 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149666398
Voor mijn studie mag ik dit najaar richting Seoul voor een half jaartje. Ben dus de laatste tijd wat tickets aan het vergelijken. Ben er nog niet helemaal over uit wat nu "slim" is. Het semester begint in september en duurt tot ergens in januari. Maar wanneer ik nu het beste kan reizen? Met welke maatschappij?

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Maakt niet zoveel uit, denk Nederland, maar België of Duitsland zou ook kunnen indien dat goedkoper is.

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Reizen ergens in augustus heen en eind januari / half februari terug.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Seoul

Zoals het nu lijkt is het semester begin januari al afgelopen, ik zou dus graag nog 1 maand binnen Azië willen reizen als ik daar klaar ben zodat ik ergens half februari wel terug ben.

Vragen die ik heb zijn een beetje wat ik het beste kan doen, nu boeken, wachten? Enkele reis en flexibel terug zou ook nog kunnen natuurlijk. Heb geen idee waar ik het beste op kan letten, dus alle tips met betrekking tot het boeken zijn welkom :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_149671260
Ik zet 'm toch maar even hier neer in de hoop dat iemand mij kan helpen.

1. Waarvandaan?
Nederland (bij hele grote prijsverwschillen is Dusseldorf of Brussel een optie)
2. Waarheen?
Boedapest
3. Wanneer?
vrijdag 22 mei heen (liefst na 17:00 uur) en terug op maandag 25 mei (eventueel is zondag avond laat ook een optie)
4. Met hoeveel personen?
Minimaal 8, maximaal 12 (ligt ook aan de prijs van de reis)

Uitgenodigd voor een toernooi in Hongarije, maar doordat het pinkster weekend is, lijkt het bijna onmogelijk om een beetje betaalbare tickets te vinden.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 19:41:59 #100
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_149671818
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:23 schreef mirannie het volgende:
Ik zet 'm toch maar even hier neer in de hoop dat iemand mij kan helpen.

1. Waarvandaan?
Nederland (bij hele grote prijsverwschillen is Dusseldorf of Brussel een optie)
2. Waarheen?
Boedapest
3. Wanneer?
vrijdag 22 mei heen (liefst na 17:00 uur) en terug op maandag 25 mei (eventueel is zondag avond laat ook een optie)
4. Met hoeveel personen?
Minimaal 8, maximaal 12 (ligt ook aan de prijs van de reis)

Uitgenodigd voor een toernooi in Hongarije, maar doordat het pinkster weekend is, lijkt het bijna onmogelijk om een beetje betaalbare tickets te vinden.
Goedkoopste waar ik op uit kom is met Wizz Air vanaf Eindhoven, waar je voor 10 personen op ¤200,- pp. uitkomt
quote:
Vlucht ¤ 1.999,80
Eindhoven (‏EIN) → Boedapest (‏BUD)
W6 2274 22-5-2015 17:35 - 19:35
10 Volwassene
Tarief ¤ 899,90 Prijs van vlucht ¤ 819,90
Administratiekosten ¤ 80,00
Boedapest (‏BUD) → Eindhoven (‏EIN)
W6 2271 25-5-2015 6:10 - 8:10
10 Volwassene
Tarief ¤ 1.099,90 Prijs van vlucht ¤ 1.019,90
Administratiekosten ¤ 80,00

Totaal in EUR
¤ 1.999,80
pi_149672286
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:41 schreef boriq het volgende:

[..]

Goedkoopste waar ik op uit kom is met Wizz Air vanaf Eindhoven, waar je voor 10 personen op ¤200,- pp. uitkomt

[..]

Dank je voor het kijken.

Had ik ook gezien, maar is me toch echt te duur...
pi_149720175
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vliegen vanuit Nederland (Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven).
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
12 Juni 2015 heen en 19 Juni terug (niet flexibel)
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Barcelona
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Het liefst zonder overstap en zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
¤200 p.p.
pi_149721656
Ik
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:23 schreef Xeor het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vliegen vanuit Nederland (Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven).
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
12 Juni 2015 heen en 19 Juni terug (niet flexibel)
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Barcelona
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Het liefst zonder overstap en zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
¤200 p.p.
Amsterdam vanaf 135¤
pi_149721661
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 16:28 schreef RobertNL het volgende:
Ben dus de laatste tijd wat tickets aan het vergelijken.
Slim, dan krijg je een idee wat tickets moeten kosten voor bepaalde bestemmingen.
quote:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Maakt niet zoveel uit, denk Nederland, maar België of Duitsland zou ook kunnen indien dat goedkoper is.
In dat geval zou ik open-jaw in de gaten houden. Relatief vaak goedkoper dan bestemming A-B-A.
quote:
Vragen die ik heb zijn een beetje wat ik het beste kan doen, nu boeken, wachten? Enkele reis en flexibel terug zou ook nog kunnen natuurlijk. Heb geen idee waar ik het beste op kan letten, dus alle tips met betrekking tot het boeken zijn welkom :).
Zoals ik hierboven zei; prijzen in de gaten houden en als je dan een goede prijs tegenkomt gewoon boeken. Soms wil er nog wel eens een serieus goede aanbieding bijzitten maar of je daar op moet wachten. Overigens is augustus sowieso een ietwat duurdere maand om te reizen.
Daarnaast zijn die vaak geldig voor een beperkte duur en jij wil daar 5-6 maanden blijven.

Flexibele reisdata is uiteraard een stuk duurder, 2 enkeltjes ook.
quote:
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Reizen ergens in augustus heen en eind januari / half februari terug.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Seoul
Ik zag pas een retour voor zo'n ¤660. Als je ergens in de ¤500-600 komt zit je wel aardig goed.
Soms komt er hele goede aanbiedingen langs voor nog geen ¤500 maar met dergelijke data wordt dat lastig.
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:23 schreef Xeor het volgende:
Met Vueling en Transavia zit je tussen de ¤120-150 voor een retour vanaf Amsterdam of Rotterdam.
Of bijvoorbeeld Amsterdam - Barcelona - Rotterdam of Rotterdam - Barcelona - Amsterdam.
pi_149752130
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:23 schreef Xeor het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vliegen vanuit Nederland (Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven).
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
12 Juni 2015 heen en 19 Juni terug (niet flexibel)
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Barcelona
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Het liefst zonder overstap en zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
¤200 p.p.
Ik weet niet waar je woont maar vanaf Rotterdam 129,- (als aanvulling op de 135,- voor Amsterdam die Terpentin07 al aangaf)
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_149752702
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik

[..]

Amsterdam vanaf 135¤
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Slim, dan krijg je een idee wat tickets moeten kosten voor bepaalde bestemmingen.

[..]

In dat geval zou ik open-jaw in de gaten houden. Relatief vaak goedkoper dan bestemming A-B-A.

[..]

Zoals ik hierboven zei; prijzen in de gaten houden en als je dan een goede prijs tegenkomt gewoon boeken. Soms wil er nog wel eens een serieus goede aanbieding bijzitten maar of je daar op moet wachten. Overigens is augustus sowieso een ietwat duurdere maand om te reizen.
Daarnaast zijn die vaak geldig voor een beperkte duur en jij wil daar 5-6 maanden blijven.

Flexibele reisdata is uiteraard een stuk duurder, 2 enkeltjes ook.

[..]

Ik zag pas een retour voor zo'n ¤660. Als je ergens in de ¤500-600 komt zit je wel aardig goed.
Soms komt er hele goede aanbiedingen langs voor nog geen ¤500 maar met dergelijke data wordt dat lastig.

[..]

Met Vueling en Transavia zit je tussen de ¤120-150 voor een retour vanaf Amsterdam of Rotterdam.
Of bijvoorbeeld Amsterdam - Barcelona - Rotterdam of Rotterdam - Barcelona - Amsterdam.
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:25 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont maar vanaf Rotterdam 129,- (als aanvulling op de 135,- voor Amsterdam die Terpentin07 al aangaf)
Bedankt voor de hulp, ik heb inmiddels wat meer prijzen gevonden :).
pi_149832356
1. Waarvandaan: Amsterdam, Eindhoven, Maastricht, Brussel, Dusseldorf
2. Wanneer: vertrek 24-03-2015, terugreis 26-03-2015 (laat)
3. Waarnaartoe: Nottingham, waar wij om 17:00-18:00 sowieso aanwezig moeten zijn.
4. + 5. Hoe: Goedkoopste of snelste optie. Bij voorkeur vliegtuig ivm reistijd.
6. 85 euro voor een busreis van 14 uur, en geen passende vliegreis gevonden ivm vertrektijd op zaterdag.

De planning is alsvolgt:
We gaan met een groep van 13 mensen naar Nottingham (de Capital FM Arena) voor de Premier League of Darts op donderdag 24-03-2015.
Vervolgens gaan wij op zaterdag naar Sheffield Wednesday tegen Fullham op 26-03-2015 omstreeks 15:00 en daarna terug naar Nederland.

Tot nog toe heb ik een buisreis vanuit Amsterdam gevonden welke erg goedkoop is, echter ook erg lang (14 uur).
Mijn voorkeur gaat uit naar een vliegreis, ik zag prijzen van 125 euro per persoon retour. Echter vertrokken deze voor 12 uur 's middags op zaterdag,
Wat niet uitkomt met de voetbalwedstrijd.

Heeft iemand ervaring of tips voor het 'transport' van zo'n grote groep naar Engeland?
pi_149845791
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vliegen vanuit A'Dam, Dusseldorf, Brussel, Antwerpen
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
5 juli heen - 30 juli terug. Niet flexibel:)
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Bali, Denpasar
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Max 22 uur per vlucht, stops maakt niet uit en het liefst zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
915 bij Malaysia Airlines vanuit Amsterdam(Heenvlucht 09:50 - 11;50, Terugvlucht: 16:05 - 06:45)

Lijkt mij toch een redelijk goede prijs voor het hoogseizoen of ben ik nou gek?
pi_149850442
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:10 schreef Thierry92 het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vliegen vanuit A'Dam, Dusseldorf, Brussel, Antwerpen
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
5 juli heen - 30 juli terug. Niet flexibel:)
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Bali, Denpasar
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Max 22 uur per vlucht, stops maakt niet uit en het liefst zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
915 bij Malaysia Airlines vanuit Amsterdam(Heenvlucht 09:50 - 11;50, Terugvlucht: 16:05 - 06:45)

Lijkt mij toch een redelijk goede prijs voor het hoogseizoen of ben ik nou gek?
Je kunt Qatar eens proberen. Vanaf Amsterdam en terug op Frankfurt
Amsterdam (AMS) to Denpasar Bali (DPS) — Sun, Jul 5
Amsterdam (AMS) to Doha (DOH) — Sun, Jul 5
Qatar Airways(Q.C.S.C) 276 Dep: 4:10 pm Arr: 11:15 pm 6h 5m Boeing 787 Economy (S)
Layover in DOH 3h 10m
Doha (DOH) to Denpasar Bali (DPS) — Mon, Jul 6
Qatar Airways(Q.C.S.C) 962 Dep: 2:25 am Arr: 5:10 pm 9h 45m Boeing 777 Economy (S)
Denpasar Bali (DPS) to Frankfurt (FRA) — Thu, Jul 30
Denpasar Bali (DPS) to Doha (DOH) — Thu, Jul 30
Qatar Airways(Q.C.S.C) 963 Dep: 7:05 pm Arr: 11:15 pm 9h 10m Boeing 787 Economy (Q)
Layover in DOH 1h 40m
Doha (DOH) to Frankfurt (FRA) — Fri, Jul 31
Qatar Airways(Q.C.S.C) 69 Dep: 12:55 am Arr: 6:30 am 6h 35m Airbus A350 Economy (Q)

789 euro
pi_149851556
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:58 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je kunt Qatar eens proberen. Vanaf Amsterdam en terug op Frankfurt
Amsterdam (AMS) to Denpasar Bali (DPS) — Sun, Jul 5
Amsterdam (AMS) to Doha (DOH) — Sun, Jul 5
Qatar Airways(Q.C.S.C) 276 Dep: 4:10 pm Arr: 11:15 pm 6h 5m Boeing 787 Economy (S)
Layover in DOH 3h 10m
Doha (DOH) to Denpasar Bali (DPS) — Mon, Jul 6
Qatar Airways(Q.C.S.C) 962 Dep: 2:25 am Arr: 5:10 pm 9h 45m Boeing 777 Economy (S)
Denpasar Bali (DPS) to Frankfurt (FRA) — Thu, Jul 30
Denpasar Bali (DPS) to Doha (DOH) — Thu, Jul 30
Qatar Airways(Q.C.S.C) 963 Dep: 7:05 pm Arr: 11:15 pm 9h 10m Boeing 787 Economy (Q)
Layover in DOH 1h 40m
Doha (DOH) to Frankfurt (FRA) — Fri, Jul 31
Qatar Airways(Q.C.S.C) 69 Dep: 12:55 am Arr: 6:30 am 6h 35m Airbus A350 Economy (Q)

789 euro
Kan deze aanbieding nergens vinden. Kan je misschien vertellen waar die vandaan komt?
pi_149851689
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:51 schreef Thierry92 het volgende:

[..]

Kan deze aanbieding nergens vinden. Kan je misschien vertellen waar die vandaan komt?
Matrix airfare, maar hij lijkt inderdaad nergens te boeken voor dit tarief.
pi_149905407
Mensen op Fok die ervaringen hebben met Budgetair? De recensies op internet zijn op zijn zachts gezegd niet mals, maar ze draaien al wel een hele tijd mee. Daarnaast scheelt het ruim 50e p.s.
  zondag 22 februari 2015 @ 10:05:39 #113
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_149912300
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 23:48 schreef LouisLitt het volgende:
Mensen op Fok die ervaringen hebben met Budgetair? De recensies op internet zijn op zijn zachts gezegd niet mals, maar ze draaien al wel een hele tijd mee. Daarnaast scheelt het ruim 50e p.s.
in januari nog tickets geboekt voor maart. gewoon 3x controleren dat je alles goed invult.

de recensies zijn van dit niveau
quote:
When I got my booking through to email, I immediately noticed that the date was incorrect.
pi_149913121
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:05 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

in januari nog tickets geboekt voor maart. gewoon 3x controleren dat je alles goed invult.

de recensies zijn van dit niveau

[..]

Weet jij dan toevallig waarom ik bij een bepaalde boeking 50 euro minder betaal onder aan de streep (dus + alle extra kosten) bij Budgetair dan bij Cheaptickets, terwijl ze schijnbaar vallen onder dezelfde toko?
pi_149917121
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:11 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Weet jij dan toevallig waarom ik bij een bepaalde boeking 50 euro minder betaal onder aan de streep (dus + alle extra kosten) bij Budgetair dan bij Cheaptickets, terwijl ze schijnbaar vallen onder dezelfde toko?
Betere deal afgesloten. Btw kijken ook op de buitenlandse budgetair websites! Zoals flugladen.de, budgetair.fr. Vaak zijn ze daar nog veel goedkoper.
pi_149935585
Ik wil deze zomer voor 2 weken naar Antalya met mijn vriendin.
Maar we willen ook naar Cappadocie.
Als het goed is kan je met de bus van Antalya naar Cappadocie..
Ik denk dat de beste plaatsen Nevsehir of Goreme zijn om naar toe te rijden.

Kon zo snel niks op internet vinden van reisschemas en/of prijzen.

Iemand een idee? We willen ergens tussen 3 en 8 augustus dus met de bus van Antalya naar 1 van die plaatsen en na een paar overnachtingen (ik hou het ff op 3) weer terug.
pi_149964793
Gezocht: retourtje Istanbul. Het liefst vanaf Brussel.

22 mei heen. 25 mei terug.
Heen mag vroeg zijn, maar zoek ook een vlucht die rond het avondeten gaat (mijn vriendin vliegt nog achterna)... wij willen met zijn 3-en al vroeger door, want zij kan geen vrij krijgen.

Terugreis liefst eind van de middag of zo maar de terugreis van ons moet wel gelijk met die van mijn vriendin zijn.
Dat maakt het dus wat lastiger...

Hetgene dat ik zelf gevonden heb kost voor ons 167 euro.
Heenvlucht om rond 11of 12 uur smorgens en terug rond 12 uur smiddags.

Hetgene voor mijn vriendin was 203 euro.
Heenvlucht om 18:15 en terug ook rond 12 uur smiddags.

Dit was via budgetair en cheaptickets.
Bij pegasus airlines was het duurder en vanaf Amsterdam.

Iemand die nog goedkopere tickets weet?
  maandag 23 februari 2015 @ 20:05:29 #118
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_149965256
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:55 schreef Cracker26 het volgende:
Gezocht: retourtje Istanbul. Het liefst vanaf Brussel.

22 mei heen. 25 mei terug.
Heen mag vroeg zijn, maar zoek ook een vlucht die rond het avondeten gaat (mijn vriendin vliegt nog achterna)... wij willen met zijn 3-en al vroeger door, want zij kan geen vrij krijgen.

Terugreis liefst eind van de middag of zo maar de terugreis van ons moet wel gelijk met die van mijn vriendin zijn.
Dat maakt het dus wat lastiger...

Hetgene dat ik zelf gevonden heb kost voor ons 167 euro.
Heenvlucht om rond 11of 12 uur smorgens en terug rond 12 uur smiddags.

Hetgene voor mijn vriendin was 203 euro.
Heenvlucht om 18:15 en terug ook rond 12 uur smiddags.

Dit was via budgetair en cheaptickets.
Bij pegasus airlines was het duurder en vanaf Amsterdam.

Iemand die nog goedkopere tickets weet?
Er vliegt niemand anders rechtstreeks van Brussel naar Istanbul dus ben je wel gebonden aan Turkish (tenzij je over wilt stappen, alleen lijkt me dat voor zo'n korte vlucht en dit geld minder verstandig). Transavia vanaf Eindhoven of Pegasus vanaf Charlerois beginnen op die data ook pas bij ¤200,-
pi_149965947
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:05 schreef boriq het volgende:

[..]

Er vliegt niemand anders rechtstreeks van Brussel naar Istanbul dus ben je wel gebonden aan Turkish (tenzij je over wilt stappen, alleen lijkt me dat voor zo'n korte vlucht en dit geld minder verstandig). Transavia vanaf Eindhoven of Pegasus vanaf Charlerois beginnen op die data ook pas bij ¤200,-
Klopt idd.. dan heb ik het goedkoopste dus wel gevonden.
Heb nu iig rechtstreekse vluchten, dus dat is ideaal.
  maandag 23 februari 2015 @ 22:49:24 #120
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_149973397
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:11 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Weet jij dan toevallig waarom ik bij een bepaalde boeking 50 euro minder betaal onder aan de streep (dus + alle extra kosten) bij Budgetair dan bij Cheaptickets, terwijl ze schijnbaar vallen onder dezelfde toko?
Budgetair neemt de vluchten af via Air trade, een gevestigde naam binnen de reiswereld. Er zijn diverse reden om via een bepaald verkoopkanaal minder kosten te berekenen dan via een ander verkoopkanaal.
Sterker nog, wanneer je via Skyscanner op Budgetair terecht komt betaal je zo 20 euro minder dan als je zelf die vlucht rechtstreeks op Budgetair zoekt.

Vergeet niet dat er binnen de reiswereld veel concurrentie is, zeker door het gemak van online boeken is geld vooral te verdienen in de marge, door bijvoorbeeld af te spreken een X aantal vluchten te verkopen kan je een lagere prijs bedingen bij de partij die daadwerkelijk de tickets boekt, wanneer je die aantallen niet haalt moet je mogelijk extra kosten betalen als naheffing of bij een nieuw contract welke je moet afsluiten.
Bij een budgetair bijvoorbeeld kan je er voor kiezen om enkel een ticket te boeken zonder extra opties, prima als je zeker weet dat je gaat, maar als je reisplannen wijzigen dan kan men daar veel op verdienen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_149973742
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:49 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Sterker nog, wanneer je via Skyscanner op Budgetair terecht komt betaal je zo 20 euro minder dan als je zelf die vlucht rechtstreeks op Budgetair zoekt.

Dat is dus het vreemde dit keer. Via Skyscanner betaalde ik bij een bepaalde route 470 en rechtstreeks via Budgetair 450 (incl dossierkosten). Bij Cheaptickets weer 501 (incl dossierkosten)
pi_149991734
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:23 schreef mirannie het volgende:
Ik zet 'm toch maar even hier neer in de hoop dat iemand mij kan helpen.

1. Waarvandaan?
Nederland (bij hele grote prijsverwschillen is Dusseldorf of Brussel een optie)
2. Waarheen?
Boedapest
3. Wanneer?
vrijdag 22 mei heen (liefst na 17:00 uur) en terug op maandag 25 mei (eventueel is zondag avond laat ook een optie)
4. Met hoeveel personen?
Minimaal 8, maximaal 12 (ligt ook aan de prijs van de reis)

Uitgenodigd voor een toernooi in Hongarije, maar doordat het pinkster weekend is, lijkt het bijna onmogelijk om een beetje betaalbare tickets te vinden.
Weet niet of iemand het nog interessant vindt om te weten. Maar uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om dinsdag terug te komen. Heb 2 losse tickets genomen. Heen vanaf Eindhoven met Wizz en terug naar Rotterdam met Transavia. Totaal 135 euro pp
pi_150008025
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:23 schreef mirannie het volgende:

[..]

Weet niet of iemand het nog interessant vindt om te weten. Maar uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om dinsdag terug te komen. Heb 2 losse tickets genomen. Heen vanaf Eindhoven met Wizz en terug naar Rotterdam met Transavia. Totaal 135 euro pp
Ik ben 1,5 jaar geleden met Ryan Air voor 28 euro retour naar Boedapest gevlogen... vanaf Charleroi.

Maar ja, dat was dus niet in het pinksterweekend.
pi_150029133
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vliegen vanuit A'Dam, Rotterdam en Eindhoven
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
29 april heen 2 of 3 mei retour.
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Ibiza
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Liefst rechtstreeks, anders met korte tussenstop.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
225 bij Transavia
pi_150069171
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:10 schreef peter070 het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vliegen vanuit A'Dam, Rotterdam en Eindhoven
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
29 april heen 2 of 3 mei retour.
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Ibiza
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Liefst rechtstreeks, anders met korte tussenstop.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
225 bij Transavia
203 met Iberia, heen via MAD, terug rechtstreeks, zelfde vluchten met Vueling 220.:)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_150069714
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef Cracker26 het volgende:

[..]

Ik ben 1,5 jaar geleden met Ryan Air voor 28 euro retour naar Boedapest gevlogen... vanaf Charleroi.

Maar ja, dat was dus niet in het pinksterweekend.
Precies!

Op een heleboel andere data kon ik inderdaad voor minder dan de helft van wat ik nu betaald heb...
pi_150103284
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vliegen vanuit A'Dam, Rotterdam, Brussel, Dusseldorf, Luxemburg
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
18 Juli heen, 8 augstus terug
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Las Vegas, San Francisco, Los Angeles, Phoenix
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist
Liefst rechtstreeks, of 1 tussenstop. Vliegreis eventueel in combi met een aantal hotelovernachtingen ter plaatse
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Brussel naar Los Angeles voor 1056 en nog met Aerflot en slechte tijden ook. Kayak.com
pi_150172900
Ben ik weer. *O*

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, allemaal een pot nat.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Vanaf 14 mei. Dag later of paar dagen later is ook goed. Minstens 1 week (liever 1,5).
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Willemstad, Curacao.
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig. Liefst business.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Liefst rechtstreeks, maar overstappen in Europa is ook geen probleem. Daarbuiten heb ik slechte ervaringen mee en vermijd ik liever voorlopig. En wel z.s.m. op Curacao, niet dat ik 30 uur moet reizen voor honderden euro's minder.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Verschillend... Heb nu 1,7k voor business retourtje. Maar goedkoper is altijd welkom.

w/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2015 11:43:03 ]
  zondag 1 maart 2015 @ 11:47:48 #129
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_150173117
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:36 schreef Etsu het volgende:
Ben ik weer. *O*

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, allemaal een pot nat.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Vanaf 14 mei. Dag later of paar dagen later is ook goed. Minstens 1 week (liever 1,5).
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Willemstad, Curacao.
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig. Liefst business.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Liefst rechtstreeks, maar overstappen in Europa is ook geen probleem. Daarbuiten heb ik slechte ervaringen mee en vermijd ik liever voorlopig. En wel z.s.m. op Curacao, niet dat ik 30 uur moet reizen voor honderden euro's minder.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Verschillend... Heb nu 1,7k voor business retourtje. Maar goedkoper is altijd welkom.

w/
arkefly star class, op de heenreis alleen een tussenstop om te tanken.
pi_150173367
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:47 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

arkefly star class, op de heenreis alleen een tussenstop om te tanken.
[ link | afbeelding ]
Chill ^O^ waar is die tussenlanding?

zal vanavond even naar kijken, nu geen laptop bij de hand :P
  zondag 1 maart 2015 @ 11:59:00 #131
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_150173383
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Chill ^O^ waar is die tussenlanding?

zal vanavond even naar kijken, nu geen laptop bij de hand :P
bonaire, tussenstop is ook echt alleen om te tanken, je kan het vliegtuig niet uit.
pi_150181319
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:36 schreef Etsu het volgende:
Op Curaçao vliegen vanuit Europa alleen KLM, Arke (vanaf AMS, vanaf 1 nov. ook Eindhoven) en Air Berlin vanuit Düsseldorf.

Wat Gnittoo hierboven noemt is een goede keus, tevens nog tijdelijk want Star Class verdwijnt per september van de 787 vloot (het product wordt gelijk getrokken met de rest van de TUI-groep). Dus kun je dat nog even meepakken. :P

Zowel KLM als Air Berlin zitten met Business-prijzen ver boven de Arke-prijs.
Overigens; als je een dag later terugvliegt (27 mei) dan vlieg je voor ¤979 retour.
(excl. de bijkomende kosten dan)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:42:49 #133
375927 Halldor
like a boss
pi_150239771
Ik wil eind dit jaar naar Beijing, vertrek op 25-09 en terug op 07-10. Deze data zijn vast. Ik wil graag direct vliegen vanaf Amsterdam, de prijs bij KLM is nu 700 euro. Denken jullie dat deze nog gaat zakken of is dit een goede prijs?

[ Bericht 3% gewijzigd door Halldor op 03-03-2015 10:06:45 ]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:24:18 #134
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_150243005
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:42 schreef Halldor het volgende:
Ik wil eind dit jaar naar Beijing, vertrek op 25-09 en terug op 07-10. Deze data zijn vast. Ik wil graag direct vliegen vanaf Amsterdam, de prijs bij KLM is nu 700 euro. Denken jullie dat deze nog gaat zakken of is dit een goede prijs?
lijkt mij geen rare prijs voor een rechtstreekse vlucht met klm.
pi_150250657
Kan iemand mij dit uitleggen?

pi_150250925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:31 schreef Trebo het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?

[ afbeelding ]
536 is de gemiddelde prijs per passagier (1607 / 3), de specificatie geeft andere bedragen per persoon omdat hier een infant bij zit en de bedragen daar wel gesplitst worden. In het totaaloverzicht wordt alleen het totaalbedrag gepakt en door het aantal passagiers gedeeld, zonder te kijken naar de actuele types passagier.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_150251058
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:39 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

536 is de gemiddelde prijs per passagier (1607 / 3), de specificatie geeft andere bedragen per persoon omdat hier een infant bij zit en de bedragen daar wel gesplitst worden. In het totaaloverzicht wordt alleen het totaalbedrag gepakt en door het aantal passagiers gedeeld, zonder te kijken naar de actuele types passagier.
Ah oke duidelijk. Thnx. Toch vind ik het wel een beetje misleidend..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:26:22 #138
62913 Blik
The one and Only!
pi_150252576
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:43 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ah oke duidelijk. Thnx. Toch vind ik het wel een beetje misleidend..
Maakt toch niet uit nu je dit weet. Het neemt de gemiddelde prijs voor 3 personen. De laagste gemiddelde prijs geeft je de laagste totaalprijs. Even kleine mindswitch maar verder maakt het niks uit
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:29:00 #139
62913 Blik
The one and Only!
pi_150252684
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Op Curaçao vliegen vanuit Europa alleen KLM, Arke (vanaf AMS, vanaf 1 nov. ook Eindhoven) en Air Berlin vanuit Düsseldorf.

Wat Gnittoo hierboven noemt is een goede keus, tevens nog tijdelijk want Star Class verdwijnt per september van de 787 vloot (het product wordt gelijk getrokken met de rest van de TUI-groep). Dus kun je dat nog even meepakken. :P

Zowel KLM als Air Berlin zitten met Business-prijzen ver boven de Arke-prijs.
Overigens; als je een dag later terugvliegt (27 mei) dan vlieg je voor ¤979 retour.
(excl. de bijkomende kosten dan)
Zag laatst wel een keer een aanbieding voorbij komen voor business class vliegen naar Curacao met KLM voor 1000 euro. Maar goed, beperkte beschikbaarheid natuurlijk dus je weet nooit voor welke data dat precies geldig is
pi_150255736
1. Oslo
2. Zaterdag 29 augustus 2015, zondags is evt ook nog mogelijk.
3. Breda
4. Trein,vliegtuig, boot, bus etc. maakt me niet uit. Het liefst snel en goedkoop. Bus duurt misschien te lang, dan betaal ik liever wat meer voor wat snellers als het maar niet de hoofdprijs is.
5 Zelf gevonden:
Via skyscanner Vliegtuig. Oslo -> Amsterdam met tussenstop in Kopenhagen. Reisduur 4 uur, 115 euro.
Eurolines rijdt blijkbaar niet van Oslo naar Breda, Rotterdam, Amsterdam?

[ Bericht 2% gewijzigd door Miniem op 03-03-2015 18:21:25 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:49:52 #141
375927 Halldor
like a boss
pi_150257307
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:24 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

lijkt mij geen rare prijs voor een rechtstreekse vlucht met klm.
Is zeker geen rare prijs. Vorige week kon ik hetzelfde ticket kopen via China Southern maar dan voor 550, helaas was ik net te laat. :(
pi_150257473
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:01 schreef Miniem het volgende:
1. Oslo
2. Zaterdag 29 augustus 2015, zondags is evt ook nog mogelijk.
3. Breda
Met SAS ¤46.73 van Oslo naar Amsterdam op zondag 30 augustus. (non-stop)
(ik neem aan enkele reis)

NS Schiphol - Breda: ¤18.50.
Totaal: ¤65.23
pi_150257706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Met SAS ¤46.73 van Oslo naar Amsterdam op zondag 30 augustus. (non-stop)
(ik neem aan enkele reis)

NS Schiphol - Breda: ¤18.50.
Totaal: ¤65.23
Komt daar nog toeslag/fees bij? Voor bagage oid?

Moet dan alleen nog een goedkope overnachting zien te regelen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_150257764
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Met SAS ¤46.73 van Oslo naar Amsterdam op zondag 30 augustus. (non-stop)
(ik neem aan enkele reis)

NS Schiphol - Breda: ¤18.50.
Totaal: ¤65.23
Of met Norwegian Oslo - Amsterdam voor ¤36,20. Scheelt weer een tientje, kan je mooi een flesje water voor kopen in Noorwegen B-)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_150258289
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:01 schreef Miniem het volgende:
Komt daar nog toeslag/fees bij? Voor bagage oid?
2.gif
quote:
Tarief in EUR inclusief alle taksen en toeslagen .
quote:
Moet dan alleen nog een goedkope overnachting zien te regelen.
's Zaterdags vliegt Norwegian niet op Schiphol, SAS kost die zaterdag ¤114.11.

Dus als je overnachting meer gaat kosten dan (¤114.11 - ¤46.73) ¤67.38 dan kun je beter zaterdags gaan.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:02 schreef Thetallguy het volgende:
Of met Norwegian Oslo - Amsterdam voor ¤36,20. Scheelt weer een tientje, kan je mooi een flesje water voor kopen in Noorwegen B-)
Of een kop koffie + brownie aan boord. :P (bij Norwegian krijg je niets aan boord, bij SAS alleen gratis koffie of thee)

Bij SAS aan bagage gratis mee: 23kg ruimbagage, 8kg. handbagage
Bij Norwegian aan bagage gratis mee: 10kg handbage + personal item

De Norwegian vlucht vertrekt om 19:05 uur vanaf Oslo, de SAS om 16:40 uur.
Voor ¤11.40 meer kun je bij SAS ook om 10:25 uur vertrekken als dat beter uitkomt.
Bij Norwegian kosten 3 andere vluchten die dag minstens ¤120.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 03-03-2015 19:29:02 ]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:42:04 #146
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_150261270
Het is wel weer de vraag of het op dit moment verstandig is om Norwegian te boeken.

Men is bezig om het conflict met de piloten op rigoureuze wijze op te lossen....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  woensdag 4 maart 2015 @ 07:17:20 #147
375927 Halldor
like a boss
pi_150272385
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:49 schreef Halldor het volgende:

[..]

Is zeker geen rare prijs. Vorige week kon ik hetzelfde ticket kopen via China Southern maar dan voor 550, helaas was ik net te laat. :(
Aargh, vandaag is het ticket nog een keer verhoogd met 100 euro :(
pi_150280305
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 07:17 schreef Halldor het volgende:
Aargh, vandaag is het ticket nog een keer verhoogd met 100 euro :(
KLM had aanbiedingen lopen t/m 3 maart waarbij Peking inderdaad ¤549 was.
Prijs is nu inderdaad minimaal zo'n ¤800 non-stop (en ¤549 met stop).

Dat het non-stop moet zijn maakt het wat moeilijker om lagere prijs te vinden - er vliegen immers maar 2 maatschappijen rechtstreeks naar Peking vanaf Amsterdam - maar persoonlijk vind ik ¤800 wel wat hoog voor die data. Zou het dus nog even aankijken.
pi_150281540
Goed! Nog twee tickets boeken voor mijn vakantie. Van Hong Kong naar Seoul (27 april) en van Busan naar Tokyo (11 mei).

Iemand wel eens gevlogen via HK Express? Via Bravofly zit ik op ¤116 naar Seoul dan + nog bagage. Is makkelijk te doen en zijn vier uurtjes dus qua comfort maakt het me weinig uit. Van Busan naar Tokyo zit ik alweer op ¤239, maar dan met Japan Airlines + bagage er nog bij. Vraag me vooral af of dat goedkoper kan, gezien het veel korter vliegen is. Moet deze week nog even goed zoeken, deed het nu via Skyscanner.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:06:04 #150
375927 Halldor
like a boss
pi_150281799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:17 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

KLM had aanbiedingen lopen t/m 3 maart waarbij Peking inderdaad ¤549 was.
Prijs is nu inderdaad minimaal zo'n ¤800 non-stop (en ¤549 met stop).

Dat het non-stop moet zijn maakt het wat moeilijker om lagere prijs te vinden - er vliegen immers maar 2 maatschappijen rechtstreeks naar Peking vanaf Amsterdam - maar persoonlijk vind ik ¤800 wel wat hoog voor die data. Zou het dus nog even aankijken.
De data in september waren niet in de aanbieding. Ik wacht nog even af, het is in die weken wel nationale vakantie in China.
pi_150281935
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:57 schreef ROFLOL het volgende:
Goed! Nog twee tickets boeken voor mijn vakantie. Van Hong Kong naar Seoul (27 april) en van Busan naar Tokyo (11 mei).

Iemand wel eens gevlogen via HK Express? Via Bravofly zit ik op ¤116 naar Seoul dan + nog bagage. Is makkelijk te doen en zijn vier uurtjes dus qua comfort maakt het me weinig uit. Van Busan naar Tokyo zit ik alweer op ¤239, maar dan met Japan Airlines + bagage er nog bij. Vraag me vooral af of dat goedkoper kan, gezien het veel korter vliegen is. Moet deze week nog even goed zoeken, deed het nu via Skyscanner.
Wil je perse naar Tokyo of rondreizen in Japan? Je zou met Peach namelijk ook van Busan naar Osaka kunnen vliegen. Op 11 mei voor ¤55 ex. bagage. Als het startpunt in Japan niet zoveel uitmaakt wellicht nog een interessante optie.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_150288730
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:10 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Wil je perse naar Tokyo of rondreizen in Japan? Je zou met Peach namelijk ook van Busan naar Osaka kunnen vliegen. Op 11 mei voor ¤55 ex. bagage. Als het startpunt in Japan niet zoveel uitmaakt wellicht nog een interessante optie.
Zit alleen in Tokyo dit keer!

Maar wat anders gedaan. Van Hong Kong naar Busan voor ¤140 nog wat inclusief bagage met HK Express en van Seoul naar Tokyo voor zo'n ¤70 met Eastarjet. En nu nog eens goedkoper uit met hostels ook!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 17:17:38 #153
375927 Halldor
like a boss
pi_150358703
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:06 schreef Halldor het volgende:

[..]

De data in september waren niet in de aanbieding. Ik wacht nog even af, het is in die weken wel nationale vakantie in China.
Vandaag toch kunnen boeken voor 600 euro, wel één dag eerder vertrekken. Er zijn sinds vandaag weer aanbiedingen naar diverse bestemmingen bij KLM :D
  maandag 9 maart 2015 @ 17:47:46 #154
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_150465894
1. waarvandaan je wilt reizen,
Scandinavie, Zuid Europa
2. wanneer je wilt reizen, morgen (dinsdag 11 maart) t/m zondag 15 maart, heb plots vrij :P
3. waarnaartoe je wilt reizen, Goedkoop stedentrip door Europa
4. hoe je wilt reizen, vliegtuig!
5. op welke manier je wilt reizen, zo goedkoop mogelijk, het liefst een paar tientjes welke last minute worden weggegeven
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. De goedkoopste is 150 euro retour op Ryanair ;(

Ryanair heeft een actie welke je voor 30 euro retour laat vliegen mocht je 2 weken vantevoren boeken,
Aangezien ik last minute vrij heb en een Europees stad wil bezoeken welke ik nog niet heb gezien, gaat dit lastig.

Het moet toch wel kunnen dat last minute stoelen worden verkocht of gaan de vluchten elk met lege stoelen zonder winst? :{
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_150469075
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:47 schreef corehype het volgende:


Het moet toch wel kunnen dat last minute stoelen worden verkocht of gaan de vluchten elk met lege stoelen zonder winst? :{
¤150 voor morgen vertrekken is zo slecht nog niet hoor. Wat lastminute vliegen betreft typte ik deze week nog dit kleine verhaaltje ;) TRV / Last seat direct vliegen/instappen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_150470384
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:47 schreef corehype het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen,
Scandinavie, Zuid Europa
2. wanneer je wilt reizen, morgen (dinsdag 11 maart) t/m zondag 15 maart, heb plots vrij :P
3. waarnaartoe je wilt reizen, Goedkoop stedentrip door Europa
4. hoe je wilt reizen, vliegtuig!
5. op welke manier je wilt reizen, zo goedkoop mogelijk, het liefst een paar tientjes welke last minute worden weggegeven
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. De goedkoopste is 150 euro retour op Ryanair ;(

Ryanair heeft een actie welke je voor 30 euro retour laat vliegen mocht je 2 weken vantevoren boeken,
Aangezien ik last minute vrij heb en een Europees stad wil bezoeken welke ik nog niet heb gezien, gaat dit lastig.

Het moet toch wel kunnen dat last minute stoelen worden verkocht of gaan de vluchten elk met lege stoelen zonder winst? :{
Ik snap niet veel waarvandaan je wilt reizen (Scandinavië <> Zuid-Europa) maar als Amsterdam er ook onder valt; je kunt met Garuda naar London Gatwick voor ¤96.27. Heen op woensdag, terug op zaterdag.
Heb je ook iets unieks want je vliegt met een Boeing 777.
De route zal een van de kortste routes van dit type zijn.

Er is wel een site waar ze hele goedkope tickets laten zien voor vluchten die dezelfde dag of paar dagen later plaatsvinden.
Had 'm ook altijd in m'n favorieten staan, maar heb 'm ooit verwijderd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 maart 2015 @ 22:21:22 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_150479447
Hier toevallig iemand de tip om goede tickets te vinden (niet al te duur boven de 200 EUR) om vanuit Zwitserland (Basel/Geneve/Bern/eventueel Zurich) naar NL (Eindhoven) / BE (Brussel) / DE (Dusseldorf/Keulen) te vliegen?

Het gaat om 2 april op de avond of 3 april in de ochtend en 6 april terug.

Zelf gevonden, goedkoopste 213 maar Zürich dus vereist reizen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ynske op 10-03-2015 07:28:15 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 00:36:50 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150485172
Waarvandaan: Nederland of een vliegveld vlak over de grens
Wanneer: de eerste 2 weken van Augustus (mag ook een paar dagen verschillen, eind juli tot 20 augustus zeg maar)
Waarnaartoe: Podgorica (Montenegro) of Dubrovnik (Kroatie)
Hoe: vliegtuig
Op welke manier: rechtstreekse vlucht, ik heb vliegangst dus liever geen overstappen
Zelf gevonden: van Amsterdam naar Dubrovnik met Easyjet voor 125 p.p. Ik vind dit al een mooie prijs maar stel dat het goedkoper kan dan houd ik me uiteraard aanbevolen ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 10-03-2015 00:44:36 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:52:13 #159
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_150488781
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik snap niet veel waarvandaan je wilt reizen (Scandinavië <> Zuid-Europa) maar als Amsterdam er ook onder valt; je kunt met Garuda naar London Gatwick voor ¤96.27. Heen op woensdag, terug op zaterdag.
Heb je ook iets unieks want je vliegt met een Boeing 777.
De route zal een van de kortste routes van dit type zijn.

Er is wel een site waar ze hele goedkope tickets laten zien voor vluchten die dezelfde dag of paar dagen later plaatsvinden.
Had 'm ook altijd in m'n favorieten staan, maar heb 'm ooit verwijderd.
Het is inderdaad vanuit Amsterdam/Eindhoven :@
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_150491609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:36 schreef MaJo het volgende:
Waarvandaan: Nederland of een vliegveld vlak over de grens
Wanneer: de eerste 2 weken van Augustus (mag ook een paar dagen verschillen, eind juli tot 20 augustus zeg maar)
Waarnaartoe: Podgorica (Montenegro) of Dubrovnik (Kroatie)
Hoe: vliegtuig
Op welke manier: rechtstreekse vlucht, ik heb vliegangst dus liever geen overstappen
Zelf gevonden: van Amsterdam naar Dubrovnik met Easyjet voor 125 p.p. Ik vind dit al een mooie prijs maar stel dat het goedkoper kan dan houd ik me uiteraard aanbevolen ^O^
Ik zie hier via Germanwings (even zoeken op hun site) dat je op 6 augustus voor 59,99 van Dusseldorf naar Dubrovnik kan ^O^

Op donderdag 13 augustus vlieg je van Brussel-Charleroi met Ryanair voor 53,- naar Podgorica.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_150491820
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef Ynske het volgende:
Hier toevallig iemand de tip om goede tickets te vinden (niet al te duur boven de 200 EUR) om vanuit Zwitserland (Basel/Geneve/Bern/eventueel Zurich) naar NL (Eindhoven) / BE (Brussel) / DE (Dusseldorf/Keulen) te vliegen?

Het gaat om 2 april op de avond of 3 april in de ochtend en 6 april terug.

Zelf gevonden, goedkoopste 213 maar Zürich dus vereist reizen.
Voor 180 euro vlieg je vanaf Basel naar Amsterdam en weer terug. Zie Amsterdam niet tussen de opties staan dus weet niet of dat echt niet kan?

Met Brussels Airlines vlieg je vanaf Basel naar Brussel Internationaal om 8:00 uur op vrijdag 3. Je vliegt terug op de zesde om 17:30. Dit alles voor 177,-.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 maart 2015 @ 12:22:06 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_150491915
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:19 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Voor 180 euro vlieg je vanaf Basel naar Amsterdam en weer terug. Zie Amsterdam niet tussen de opties staan dus weet niet of dat echt niet kan?

Met Brussels Airlines vlieg je vanaf Basel naar Brussel Internationaal om 8:00 uur op vrijdag 3. Je vliegt terug op de zesde om 17:30. Dit alles voor 177,-.

Die laatste klinkt als een goede optie. Gewoon bij hen op de website?

Amsterdam is te ver, moet in Zuid Limburg zijn.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_150492051
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

Die laatste klinkt als een goede optie. Gewoon bij hen op de website?

Amsterdam is te ver, moet in Zuid Limburg zijn.
Even kijken, volgens mij heb ik per ongeluk een week ingevuld. Ik check het even.

Edit: Lijkt er inderdaad op dat ik je heb doodgemaakt met een blije mus, sorry! Ik kijk nog even wat er voor andere opties zijn ;)

Edit2: Kan inderdaad zo ook niets goedkoper dan +- 220,- vinden gegeven jouw criteria. Als je donderdag wat eerder weg kan, zou je eventueel voor 203,- om 14:55 kunnen.

[ Bericht 12% gewijzigd door HenkvonAnnie op 10-03-2015 13:32:11 ]
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_150510139
Mensen ik zoek zeer waarschijnlijk een retourticket van Bangkok naar Amsterdam. Tussen 26-30 maart heen en tussen 5-9 juni terug. Van amsterdam naar bangkok is goed te vinden en betaalbaar, echter is het tegenovergestelde veel duurder wat ik kan vinden.

Als het kan een directe vlucht of eventueel met 1 overstap als de reistijd ruim onder de 17 uur blijft.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:41:39 #165
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_150510821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef babipangang het volgende:
Mensen ik zoek zeer waarschijnlijk een retourticket van Bangkok naar Amsterdam. Tussen 26-30 maart heen en tussen 5-9 juni terug. Van amsterdam naar bangkok is goed te vinden en betaalbaar, echter is het tegenovergestelde veel duurder wat ik kan vinden.

Als het kan een directe vlucht of eventueel met 1 overstap als de reistijd ruim onder de 17 uur blijft.
Wat heb je tot nu toe zelf? Met Aeroflot kom ik uit op ¤485,- voor 26-3 tot 5-6

vertrek 13:00 Schiphol - Moskou (overstap van 3:30)
Moskou - Bangkok aankomst om 10:30 volgende dag
en
vertrek 10:00 Bangkok - Moskou (overstap van 1:10)
Moskou - Schiphol aankomst 19:30 zelfde dag
pi_150511604
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:41 schreef boriq het volgende:

[..]

Wat heb je tot nu toe zelf? Met Aeroflot kom ik uit op ¤485,- voor 26-3 tot 5-6

vertrek 13:00 Schiphol - Moskou (overstap van 3:30)
Moskou - Bangkok aankomst om 10:30 volgende dag
en
vertrek 10:00 Bangkok - Moskou (overstap van 1:10)
Moskou - Schiphol aankomst 19:30 zelfde dag
Thnx. Weet niet op welke site jij zit, maar via skyscanner kom ik bij aeroflot op ruim 700 euro uit. Ik heb nog wel een paar lagere prijzen gevonden van andere maatschappijen, echter wil ik wel een veilige betrouwbare vlucht en overstappen moet niet al te veel problemen op gaan leveren. Is voor mijn vriendin die op een toeristenvisum hierheen moet komen, dus bij overstap moet het via een luchthaven gaan waarbij een overstap geen problemen oplevert.

Ik ben vooral op zoek naar websites waar ik tegen fatsoenlijke prijzen omgekeerd kan zoeken..

[ Bericht 4% gewijzigd door babipangang op 10-03-2015 22:03:52 ]
  dinsdag 10 maart 2015 @ 22:12:02 #167
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_150512379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef babipangang het volgende:

[..]

Thnx. Weet niet op welke site jij zit, maar via skyscanner kom ik bij aeroflot op ruim 700 euro uit. Ik heb nog wel een paar lagere prijzen gevonden van andere maatschappijen, echter wil ik wel een veilige betrouwbare vlucht en overstappen moet niet al te veel problemen op gaan leveren. Is voor mijn vriendin die op een toeristenvisum hierheen moet komen, dus bij overstap moet het via een luchthaven gaan waarbij een overstap geen problemen oplevert.
Oh, uit gewenning las ik het als Amsterdam - Bangkok en niet andersom :X

Met Turkish Airlines kom ik dan uit op ¤613 met het volgende reisschema:
vertrek 11:10 Bangkok - Istanbul (overstap van 2:45)
Istanbul - Schiphol aankomst om 22:35 dezelfde dag
en
vertrek 12:00 Schiphol - Istanbul (overstap van 3:35)
Istanbul - Bangkok aankomst 9:25 volgende dag

Misschien dat de echte kenners hier iets kunnen zeggen over de overstapfaciliteiten van Istanbul?
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 22:12:40 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150512413
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:10 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Ik zie hier via Germanwings (even zoeken op hun site) dat je op 6 augustus voor 59,99 van Dusseldorf naar Dubrovnik kan ^O^

Op donderdag 13 augustus vlieg je van Brussel-Charleroi met Ryanair voor 53,- naar Podgorica.
ik ben te onduidelijk geweest zie ik :@ ik bedoel dat we de eerste 2 weken van augustus willen gaan, dus heen rond 1 augustus en terug rond de 15e. Maar gernanwings is een goeie tip, die ken ik nog niet!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150523142
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik ben te onduidelijk geweest zie ik :@ ik bedoel dat we de eerste 2 weken van augustus willen gaan, dus heen rond 1 augustus en terug rond de 15e. Maar gernanwings is een goeie tip, die ken ik nog niet!
Ah op die manier. Bedoelde je ¤125 met heen en terug, of alleen de heenreis? Via Germanwings boek je op 2 augustus heen en op 16 augustus terug voor plusminus ¤180,- per persoon. Voordeel van deze Duitse luchtvaartmaatschappij is dat ze je niet constant wat aan willen smeren onderweg en je gewoon koffie/thee, een glas frisdrank en een broodje krijgt ^O^
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_150523299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:37 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Ah op die manier. Bedoelde je ¤125 met heen en terug, of alleen de heenreis? Via Germanwings boek je op 2 augustus heen en op 16 augustus terug voor plusminus ¤180,- per persoon. Voordeel van deze Duitse luchtvaartmaatschappij is dat ze je niet constant wat aan willen smeren onderweg en je gewoon koffie/thee, een glas frisdrank en een broodje krijgt ^O^
Als je koffie/thee, een glas frisdrank en een broodje (en ruimbagage) wilt dien je echter wel het 'smart' tarief te boeken, en dat kost op die route ¤22/enkele reis extra. Kom je op ¤223 retour :)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 10:44:52 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150523301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:37 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Ah op die manier. Bedoelde je ¤125 met heen en terug, of alleen de heenreis? Via Germanwings boek je op 2 augustus heen en op 16 augustus terug voor plusminus ¤180,- per persoon. Voordeel van deze Duitse luchtvaartmaatschappij is dat ze je niet constant wat aan willen smeren onderweg en je gewoon koffie/thee, een glas frisdrank en een broodje krijgt ^O^
125 euro retour :Y Dus dat lijkt vooralsnog de goedkoopste optie. Bedankt voor het meedenken!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150523314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:44 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Als je koffie/thee, een glas frisdrank en een broodje (en ruimbagage) wilt dien je echter wel het 'smart' tarief te boeken, en dat kost op die route ¤22/enkele reis extra. Kom je op ¤223 retour :)
Thanks voor de opmerking, was inderdaad íets te snel met mijn oordeel :)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

125 euro retour :Y Dus dat lijkt vooralsnog de goedkoopste optie. Bedankt voor het meedenken!
Graag gedaan!
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_150536622
1. waarvandaan je wilt reizen,
Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven
2. wanneer je wilt reizen
Eind juli, begin augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen
Rome
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Liever geen overstap!
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
136 p.p retour bij Ryanair. Ik zoek dus voor twee personen!

Alvast bedankt :7
pi_150545038
Hoe lang wil je?

Ben je ook bereid om vlak over de grens te kijken? Met Germanwings vlieg je vanaf Düsseldorf voor ¤110,- (heen dinsdag 04.08 en terug dinsdag 11.08, ben gemakshalve even van een week uit gegaan).
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_150547449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:41 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Hoe lang wil je?

Ben je ook bereid om vlak over de grens te kijken? Met Germanwings vlieg je vanaf Düsseldorf voor ¤110,- (heen dinsdag 04.08 en terug dinsdag 11.08, ben gemakshalve even van een week uit gegaan).
In principe niet korter dan 4 dagen en niet langer dan 7. Over de grens is niet heel handig omdat ik in Den Haag woon en geen auto heb. Ik kom dus niet zomaar even bij Düsseldorf :'(
pi_150547853
quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:02 schreef Tree het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen,
Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven
2. wanneer je wilt reizen
Eind juli, begin augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen
Rome
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Liever geen overstap!
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
136 p.p retour bij Ryanair. Ik zoek dus voor twee personen!

Alvast bedankt :7
29 juli - 5 of 6 augustus, 69 euro. Vliegen vanaf Brussel Zaventem.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_150563959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

29 juli - 5 of 6 augustus, 69 euro. Vliegen vanaf Brussel Zaventem.
Bedankt voor de tip! We gaan het allemaal eens bekijken ^O^
pi_150596748
1. waarvandaan je wilt reizen
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven of Brussel
2. wanneer je wilt reizen
28 of 29 mei heen, 1 juni terug
3. waarnaartoe je wilt reizen
Athene, eindbestemming is Santorini
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Maakt niet uit
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt
180 euro bij KLM

Thx alvast. :)
pi_150597337
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:22 schreef Xa1pt het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven of Brussel
2. wanneer je wilt reizen
28 of 29 mei heen, 1 juni terug
3. waarnaartoe je wilt reizen
Athene, eindbestemming is Santorini
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Maakt niet uit
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt
180 euro bij KLM

Thx alvast. :)
Charleroi - Athene ¤121 met Ryanair
Eindhoven - Athene ¤135 met Transavia
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_150598590
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:22 schreef Xa1pt het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven of Brussel
2. wanneer je wilt reizen
28 of 29 mei heen, 1 juni terug
3. waarnaartoe je wilt reizen
Athene, eindbestemming is Santorini
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Maakt niet uit
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt
180 euro bij KLM

Thx alvast. :)
Edit: mijn zoektocht komt op zelfde neer als die van poster hierboven.

Als je een keer wat anders wilt kun je ook voor ¤167 met Aegan Air vanaf Brussel naar Athene (29/05-01/06)

[ Bericht 5% gewijzigd door HenkvonAnnie op 13-03-2015 14:23:46 ]
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_150800289
1. Phoenix / Tucson (Arizona) of Hermosillo (Mexico)
2. Begin juli tot eind juli (tussen 5 juli t/m 1 augustus)
3. Amsterdam/Brussel/Düsseldorf/Parijs - als het maar redelijk dichtbij is
4. Vliegtuig
5. Zo goedkoop mogelijk.

Ik kom zelf via Skyscanner uit op bedragen tussen de ¤1150 en ¤1500, maar dit lijkt me echt bizar duur. Dit moet toch goedkoper kunnen? Is een ticket voor m'n vriendin.
pi_150805290
Heb even gecheckt op begin juli, iets eerder dan de 5 juli die je aangaf.

03 juli - 31 juli

Amsterdam - Phoenix, Phoenix - Amsterdam (vluchtduur 16 uur en 13 uur en 40 minuten heen- en terugweg één keer overstappen). Kosten (budgetair.nl) ¤1036,77

03 juli - 30 juli

Dusseldorf - Phoenix, Phoenix - Dusseldorf (vluchtduur 15 uur en 20 minuten en 12 uur en 50 minuten heen- en terugweg één keer overstappen). Kosten (flugladen.de) ¤860,46

Het kan dus inderdaad wel goedkoper

Wil je per se op de 5e weg, dan kost een ticket:

Dusseldorf - Phoenix, Phoenix - Dusseldorf (vluchtduur 16 uur en 53 minuten en 12 uur en 50 minuten heenweg 2x en terugweg 1x overstappen), kosten (flugladen.de) ¤896,92

Nog goedkoper wordt het wanneer ze vertrekt op 7 juli en terugreist op de 31e. Zijn nog maar enkele plaatsen beschikbaar dus snel boeken is dan wel vereist.

Dusseldorf - Phoenix, Phoenix - Dusseldorf (vluchtduur 17 uur en 35 minuten met 2 stops heen, 14 uur en 45 minuten met 1 stop terug), kosten (flugladen.de) zijn ¤771, 79.

[ Bericht 18% gewijzigd door HenkvonAnnie op 19-03-2015 10:59:45 ]
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_150817075
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:22 schreef Xa1pt het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven of Brussel
2. wanneer je wilt reizen
28 of 29 mei heen, 1 juni terug
3. waarnaartoe je wilt reizen
Athene, eindbestemming is Santorini
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Maakt niet uit
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt
180 euro bij KLM

Thx alvast. :)
Wil je ook in Athene verblijven of gaat het echt om Santorini? Aangezien je maar voor een aantal dagen gaat zo te zien..
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_150858796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:49 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb even gecheckt op begin juli, iets eerder dan de 5 juli die je aangaf.

03 juli - 31 juli

Amsterdam - Phoenix, Phoenix - Amsterdam (vluchtduur 16 uur en 13 uur en 40 minuten heen- en terugweg één keer overstappen). Kosten (budgetair.nl) ¤1036,77

03 juli - 30 juli

Dusseldorf - Phoenix, Phoenix - Dusseldorf (vluchtduur 15 uur en 20 minuten en 12 uur en 50 minuten heen- en terugweg één keer overstappen). Kosten (flugladen.de) ¤860,46

Het kan dus inderdaad wel goedkoper

Wil je per se op de 5e weg, dan kost een ticket:

Dusseldorf - Phoenix, Phoenix - Dusseldorf (vluchtduur 16 uur en 53 minuten en 12 uur en 50 minuten heenweg 2x en terugweg 1x overstappen), kosten (flugladen.de) ¤896,92

Nog goedkoper wordt het wanneer ze vertrekt op 7 juli en terugreist op de 31e. Zijn nog maar enkele plaatsen beschikbaar dus snel boeken is dan wel vereist.

Dusseldorf - Phoenix, Phoenix - Dusseldorf (vluchtduur 17 uur en 35 minuten met 2 stops heen, 14 uur en 45 minuten met 1 stop terug), kosten (flugladen.de) zijn ¤771, 79.
Bedankt voor de moeite. Ik bedoelde dus vliegtickets vanaf Phoenix/Tucson/Hermosillo richting Nederland. Sorry als dat niet duidelijk was, ik ging uit van het lijstje wat iedereen gebruikt maar had dat er niet bij gezegd.
pi_150939555
Ah sorry, dat had ik niet begrepen :P

Andersom lijkt het volgens mij inderdaad allemaal rond de ¤1500,- te zitten. Flink geld :{
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_150945320
Wat was ook alweer die site waar je kon zoeken op datum en prijs als bestemming niet uit maakt?
  Beste/leukste mod 2022 maandag 23 maart 2015 @ 13:35:50 #187
319979 Fok-it
All is well
pi_150946205
quote:
5s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat was ook alweer die site waar je kon zoeken op datum en prijs als bestemming niet uit maakt?
Is dat niet Skyscanner gewoon?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_150946762
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Is dat niet Skyscanner gewoon?
Ik zie nu dat dat er wel iets op lijkt ja, maar ik bedoelde eigenlijk een andere site :@
pi_150949282
Bij skyscanner gewoon vanaf Nederland naar overal en dan het gehele jaar invullen? ^^
Is inderdaad wel een site voor Europese vluchten iig, maar die werkt alleen vanaf schiphol toch?
pi_150957364
Ik wil rond 18 juli richting Sao Paulo en dan 14 augustus weer terug. Ik heb 1 maand terug iets van 750 euro gezien en had moeten boeken maar nu is het 834 of 850. Zou dit nog kunnen zakken of is dit echt het laagste mogelijk? ( Dit is vanaf Amsterdam ).
pi_151056757
1. waarvandaan je wilt reizen
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Brussel, Dusseldorf en heel misschien Frankfurt
2. wanneer je wilt reizen
Tussen 20 en 25 juli vertrekken, enkele reis
3. waarnaartoe je wilt reizen
Jakarta, Indonesië
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Maakt niet uit. Geen moeite met meerdere overstappen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt
- 22 juli via Frankfurt voor 489 euro
- 25 juli via Amsterdam voor 486 euro

Alvast bedankt voor de hulp :) Het lijkt een erg prijzige vlucht te gaan worden. Een enkele reis in het hoogseizoen :{ Retourvlucht is helaas geen optie, omdat ik na Indonesië doorvlieg naar Zuid-Korea.
pi_151057756
Misschien is het wel mogelijk (en goedkoper) om een vlucht naar Zuid-Korea te nemen met een (zeer lange) tussenstop in Indonesië? Ik heb er niet direct verstand van hoe dit werkt, maar heel misschien is dit goedkoper?

Overigens kom ik niet onder die prijzen uit! ^^
pi_151058577
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:32 schreef Uvejal het volgende:
Retourvlucht is helaas geen optie, omdat ik na Indonesië doorvlieg naar Zuid-Korea.
Je kunt gewoon een retour boeken en de terugvlucht niet nemen.
pi_151060557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:03 schreef mattie010 het volgende:
Misschien is het wel mogelijk (en goedkoper) om een vlucht naar Zuid-Korea te nemen met een (zeer lange) tussenstop in Indonesië? Ik heb er niet direct verstand van hoe dit werkt, maar heel misschien is dit goedkoper?

Overigens kom ik niet onder die prijzen uit! ^^
Had ik ook al naar gekeken, maar dat levert geen betere prijzen op.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je kunt gewoon een retour boeken en de terugvlucht niet nemen.
Dat zou kunnen inderdaad, maar een retourtje kan ik niet goedkoper vinden dan voor ong. 630 euro. Dan is een enkeltje van 486 euro toch nog goedkoper.
pi_151072747
quote:
5s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat was ook alweer die site waar je kon zoeken op datum en prijs als bestemming niet uit maakt?
dat is Tix.nl
pi_151122018
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:42 schreef traveljunky het volgende:

[..]

dat is Tix.nl
puike site
Gino ♥
pi_151223910
11/05 - 15/05
18/05 - 22/05
25/05 - 29/05

Ik wil als verrassing voor mijn vriendin een van bovenstaande midweken naar een stad waar het redelijk lekker weer is, waar het voor haar prima winkelen is en waar je lekker kan eten. Ik woon in Limburg, dus Schiphol is niet echt een optie. Dusseldorf, Koln, Eindhoven, Brussel, Maastricht kunnen wel prima.

Mijn idee was om naar Lissabon/Sevilla te gaan, alleen lijkt het of je met 2 man al 300/500 euro kwijt bent aan vluchten. Ook heb ik gekeken naar Milaan maar daar zijn de hotels redelijk prijzig en moet je rekening houden met het vliegveld waar je heen gaat.
- Met zuidelijke groet -
pi_151224201
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef De-Hamster het volgende:
11/05 - 15/05
18/05 - 22/05
25/05 - 29/05

Ik wil als verrassing voor mijn vriendin een van bovenstaande midweken naar een stad waar het redelijk lekker weer is, waar het voor haar prima winkelen is en waar je lekker kan eten. Ik woon in Limburg, dus Schiphol is niet echt een optie. Dusseldorf, Koln, Eindhoven, Brussel, Maastricht kunnen wel prima.

Mijn idee was om naar Lissabon/Sevilla te gaan, alleen lijkt het of je met 2 man al 300/500 euro kwijt bent aan vluchten. Ook heb ik gekeken naar Milaan maar daar zijn de hotels redelijk prijzig en moet je rekening houden met het vliegveld waar je heen gaat.
Lissabon pas nog tickets voor 50 euro retour gezien. Sevilla ook vaak aanbiedingen. 300-500 is dus zeker niet nodig.
pi_151224225
Vanaf 1 mei is er in Milaan de Expo t/m eind oktober. Vandaar dat de hotels daar dan duurder zijn.

Is Barcelona vanuit Keulen met Ryanair misschien wat?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_151225258
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Lissabon pas nog tickets voor 50 euro retour gezien. Sevilla ook vaak aanbiedingen. 300-500 is dus zeker niet nodig.
Dan ga ik voor 1e keuze Sevilla eens in de gaten houden, nu zie ik voornamelijk die prijsklasse.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef Felixa het volgende:
Vanaf 1 mei is er in Milaan de Expo t/m eind oktober. Vandaar dat de hotels daar dan duurder zijn.

Is Barcelona vanuit Keulen met Ryanair misschien wat?
Vind ik prima, alleen zijn wij daar beide al vaker geweest, zou zeker een alternatief kunnen zijn.
- Met zuidelijke groet -
pi_151225329
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:38 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Dan ga ik voor 1e keuze Sevilla eens in de gaten houden, nu zie ik voornamelijk die prijsklasse.

[..]

Vind ik prima, alleen zijn wij daar beide al vaker geweest, zou zeker een alternatief kunnen zijn.
11 tot 15 mei zie ik Porto voor 50 euro retour (vanaf brussel zuid). Vanaf Porto kan je voor een euro of 20 met de trein naar Lissabon, of je maakt er een combotrip van want Porto zelf is ook een hele toffe stad.
pi_151227408
Wat dacht je van Mallorca?

11 - 15
Eindhoven - Palma
Palma - Dusseldorf totaal ¤76,- p.p. (Ryanair)

19 (dinsdag) - 23 (zaterdag)
Brussel - Palma
Palma - Brussel totaal ¤50,- (Ryanair)

Kan ook naar Lissabon

11 - 15
Brussel - Lissabon
Lissabon - Brussel totaal ¤73,- p.p. (Ryanair)

Of naar Valencia

10 (zondag) - 14 (donderdag)
Brussel - Valencia
Valencia - Brussel totaal ¤51,- p.p. (Ryanair)

Hoeft je dus zeker de hoofdprijs niet te kosten ^O^
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_151237359
Mallorca zijn we samen al geweest, dus daar gaat mijn voorkeur niet meer naar uit.

Valencia heb ik nog niet meegenomen, is dit echt een zakelijke stad? Ik lees veel over design en kunst. Is het qua toerisme op het gebied van winkelen ook goed te doen?

Thanks voor het opzoeken, Lissabon zou idd een optie kunnen zijn neem ik mee!
- Met zuidelijke groet -
pi_151510829
mijn vraag past het beste hier:

NL <-> disney met de trein deed ik in het begin met de benlux + tgv, daarna thalys (scheelde bij vroegboeken nogal wat en is sneller)
nou is de thalys vrij prijzig als je kort van te voren wil boeken (zeg, 2-3 weken van te voren)
Nu vraag ik mij af of er (trein)alternatieven zijn die ook een redelijke reistijd hebben (wat langer t.o.v. thalys is niet perse een probleem), maar wel goedkoper?

bus (eurolines) heb ik wel eens gedaan en dat beviel bijzonder slecht.. (maar was wel goedkoop)
ik vraag mij dus vooral af of er meer alternatieven zijn die kort van te voren te boeken zijn tegen <100 euro per enkeltje (wellicht kortingsacties of andere manieren om goedkoop aan tickets te komen?)

voor de duidelijkheid: van Den haag/rotterdam -> Marne la vallee chessy (of parijs, vanuit daar kan ik de rer pakken)
pi_151511530
Twee vluchtverzoekjes:

1)
quote:
1. waarvandaan je wilt reizen,
Liefst Amsterdam, als het veel kan schelen Brussel
2. wanneer je wilt reizen
Begin november (redelijk variabel), maximaal drie weken weg.
3. waarnaartoe je wilt reizen
Buenos Aires
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Mix tussen korte reisduur en niet te duur in prijs. Wil zo veel mogelijk effectieve reis uit de drie weken halen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Retour via KLM kost 1200 euro, wat ik veel te veel vind.
Met overstap kom je op 757 euro, maar duurt een vlucht 25 uur (ik weet niet wat op zo'n afstand normaal is)
2)
quote:
1. waarvandaan je wilt reizen,
Liefst Amsterdam, als het veel kan schelen Rotterdam
2. wanneer je wilt reizen
15/16/17 augustus tot en met 21/22/23 augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen
Barcelona
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Goedkoopste prijs
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Via Transavia 114 euro van maandag tot en met vrijdag vanaf Amsterdam
pi_151511776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:01 schreef mschol het volgende:
mijn vraag past het beste hier:

NL <-> disney met de trein deed ik in het begin met de benlux + tgv, daarna thalys (scheelde bij vroegboeken nogal wat en is sneller)
nou is de thalys vrij prijzig als je kort van te voren wil boeken (zeg, 2-3 weken van te voren)
Nu vraag ik mij af of er (trein)alternatieven zijn die ook een redelijke reistijd hebben (wat langer t.o.v. thalys is niet perse een probleem), maar wel goedkoper?

bus (eurolines) heb ik wel eens gedaan en dat beviel bijzonder slecht.. (maar was wel goedkoop)
ik vraag mij dus vooral af of er meer alternatieven zijn die kort van te voren te boeken zijn tegen <100 euro per enkeltje (wellicht kortingsacties of andere manieren om goedkoop aan tickets te komen?)

voor de duidelijkheid: van Den haag/rotterdam -> Marne la vallee chessy (of parijs, vanuit daar kan ik de rer pakken)
Wat beviel je zo slecht aan de bus? Ik heb het ook eens gedaan en vond het prima, tbh.
  donderdag 9 april 2015 @ 12:41:01 #207
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_151512043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:23 schreef Zocalo het volgende:
ve reis uit de drie weken halen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Retour via KLM kost 1200 euro, wat ik veel te veel vind.
Met overstap kom je op 757 euro, maar duurt een vlucht 25 uur (ik weet niet wat op zo'n afstand normaal is)
dit is al wat beter
pi_151512062
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:32 schreef _Loki het volgende:

[..]

Wat beviel je zo slecht aan de bus? Ik heb het ook eens gedaan en vond het prima, tbh.
ik denk vooral de hoeveelheid zitruimte, het was nogal krap en kon dus niet echt een relaxte manier vinden om even te slapen (wat wel fijn is als je om 6:00 in parijs staat :D), ik kwam dus nogal gebroken aan daar ;(
daarnaast vond ik de chauffeurs (heen en terug) ook nogal onvriendelijk en chagerijnig.. :P maarja dat kan net bad luck zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 09-04-2015 12:46:53 ]
pi_151512660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:41 schreef mschol het volgende:

[..]

ik denk vooral de hoeveelheid zitruimte, het was nogal krap en kon dus niet echt een relaxte manier vinden om even te slapen (wat wel fijn is als je om 6:00 in parijs staat :D), ik kwam dus nogal gebroken aan daar ;(
daarnaast vond ik de chauffeurs (heen en terug) ook nogal onvriendelijk en chagerijnig.. :P maarja dat kan net bad luck zijn
Ha oke, nee dat klinkt logisch. Ik ben toen met Peter Langhout gegaan, was erg goed geregeld en de chauffeurs waren erg aardig. Maar dan zit je idd nog steeds met de ruimte.
pi_151523068
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:41 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

dit is al wat beter
[ link | afbeelding ]
Via welke (zoek)site heb je die gevonden? Ziet stuk beter uit :)
  donderdag 9 april 2015 @ 19:46:50 #211
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_151524956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:56 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Via welke (zoek)site heb je die gevonden? Ziet stuk beter uit :)
Momondo
  maandag 13 april 2015 @ 16:07:48 #212
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_151648233
Iemand een idee of het mogelijk is om goedkopere tickets dan 1200 euro naar Seattle te vinden?
Vliegen vanaf maakt weinig uit ben uit Limburg maar bereid naar Amsterdam Duitsland of België te rijden. Het is voor volgende zomer pas maar om even te oriënteren alvast.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_151648386
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:07 schreef zwartedoos het volgende:
Iemand een idee of het mogelijk is om goedkopere tickets dan 1200 euro naar Seattle te vinden?
Vliegen vanaf maakt weinig uit ben uit Limburg maar bereid naar Amsterdam Duitsland of België te rijden. Het is voor volgende zomer pas maar om even te oriënteren alvast.
Waar heb je die 1200 euro gevonden? Denk dat nog niet veel maatschappijen hun prijzen voor zomer 2016 al online hebben. Op alle data die ik zoek is het iig (veel) goedkoper.
  maandag 13 april 2015 @ 16:13:56 #214
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_151648447
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waar heb je die 1200 euro gevonden? Denk dat nog niet veel maatschappijen hun prijzen voor zomer 2016 al online hebben. Op alle data die ik zoek is het iig (veel) goedkoper.
nou heb gewoon gezocht op deze zomer, 2016 is idd te ver weg. En gewoon bij alle standaard zoekmachines
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_151648688
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:13 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

nou heb gewoon gezocht op deze zomer, 2016 is idd te ver weg. En gewoon bij alle standaard zoekmachines
Ik ben op skyscanner gewoon willekeurige dagen aan het doen Amsterdam - Seattle en kom steeds tussen zeg maar 600 en 800 :P Of vlieg jij business? :D
  maandag 13 april 2015 @ 16:22:15 #216
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_151648753
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik ben op skyscanner gewoon willekeurige dagen aan het doen Amsterdam - Seattle en kom steeds tussen zeg maar 600 en 800 :P Of vlieg jij business? :D
Dat is raar, wel in de zomerperiode? Heb al gezien dat in de winter het een stuk goedkoper is
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 13 april 2015 @ 20:01:49 #217
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_151656516
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:22 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Dat is raar, wel in de zomerperiode? Heb al gezien dat in de winter het een stuk goedkoper is
Heb je iets concretere data dan zomerperiode?

Want een zomerperiode is groot, en vertrek begin of midden juli, als alle zomervakanties beginnen zal duurder uitvallen dan vertrek in Augustus al de periode wat meer aan zijn einde is en boekingen over het algemeen wat achter kunnen blijven en derhalve weer wat goedkopere tarieven op de markt komen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_151957598
1. waarvandaan je wilt reizen
Ligt eraan hoe. Met het vliegtuig: alles wat normaal te bereiken is met de auto (Schiphol, Dusseldorf etc.)
2. wanneer je wilt reizen
Enkele reis, aankomst 4 of 5 juli
3. waarnaartoe je wilt reizen
Salzburg
4. hoe je wilt reizen
Maar net wat het goedkoopste is. Trein, vliegtuig, wat dan ook.
5. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
215 euro voor een vliegticket met fucking 2 keer overstappen. Nope.
pi_151957781
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:51 schreef _Loki het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen
Ligt eraan hoe. Met het vliegtuig: alles wat normaal te bereiken is met de auto (Schiphol, Dusseldorf etc.)
2. wanneer je wilt reizen
Enkele reis, aankomst 4 of 5 juli
3. waarnaartoe je wilt reizen
Salzburg
4. hoe je wilt reizen
Maar net wat het goedkoopste is. Trein, vliegtuig, wat dan ook.
5. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
215 euro voor een vliegticket met fucking 2 keer overstappen. Nope.
EUR 79,- met de trein, 1x overstappen in Frankfurt (Main).
Amsterdam 7.05 - Frankfurt 10.50
Frankfurt 12.20 - Salzburg 17.59
Dit is voor 4 juli.
https://www.nsinternational.nl/

Rechtstreeks vliegen kan vanaf Düsseldorf voor EUR 200,-/EUR 300,- met Air Berlin.

[ Bericht 3% gewijzigd door Felixa op 23-04-2015 15:07:50 ]
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_151958497
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:57 schreef Felixa het volgende:

[..]

EUR 79,- met de trein, 1x overstappen in Frankfurt (Main).
Amsterdam 7.05 - Frankfurt 10.50
Frankfurt 12.20 - Salzburg 17.59
Dit is voor 4 juli.
https://www.nsinternational.nl/

Rechtstreeks vliegen kan vanaf Düsseldorf voor EUR 200,-/EUR 300,- met Air Berlin.
Oh beter, de trein klinkt dan ook als een prima optie!
Dankjewel :)
pi_151959827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:22 schreef _Loki het volgende:

[..]

Oh beter, de trein klinkt dan ook als een prima optie!
Dankjewel :)
Via www.oebb.at zelfs nog een tientje goedkoper (wel een uurtje langzamer)

pi_151960185
Je kunt ook vliegen vanaf Köln:

Germanwings vr. 05-06: 15:10 - 16:20: ¤69,99.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_152154014
Wanneer: februari/maart 2016
Waar: Sydney
Vanuit: bij voorkeur Amsterdam, maar ik wil best naar een andere luchthaven vliegen als het 200 euro verschilt.

Zelf heb ik een reis gevonden voor ¤1.089,- met een overstap in Kuala Lumpur met Malaysia Airlines. Dit lijkt me wel een normale prijs, maar denken jullie dat het nog goedkoper kan?
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 3 mei 2015 @ 15:29:10 #224
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_152234902
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:48 schreef Aiciu het volgende:
Wanneer: februari/maart 2016
Waar: Sydney
Vanuit: bij voorkeur Amsterdam, maar ik wil best naar een andere luchthaven vliegen als het 200 euro verschilt.

Zelf heb ik een reis gevonden voor ¤1.089,- met een overstap in Kuala Lumpur met Malaysia Airlines. Dit lijkt me wel een normale prijs, maar denken jullie dat het nog goedkoper kan?
Tis een nette prijs, maar als je bijvoorbeeld AMS <-> KUL met Turkish Airlines of Lifthansa vliegt en KUL <-> SYD met Air Asia doet kan je al richting de 700.- tot 800,- toe. Je moet dan wel 2 keer overstappen en je doet langer over de reis uiteraard.
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
pi_152239810
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:48 schreef Aiciu het volgende:
Wanneer: februari/maart 2016
Waar: Sydney
Vanuit: bij voorkeur Amsterdam, maar ik wil best naar een andere luchthaven vliegen als het 200 euro verschilt.

Zelf heb ik een reis gevonden voor ¤1.089,- met een overstap in Kuala Lumpur met Malaysia Airlines. Dit lijkt me wel een normale prijs, maar denken jullie dat het nog goedkoper kan?
Moet lager kunnen.
Zo zie ik bijvoorbeeld een retour van/naar Düsseldorf met 1 overstap voor ¤836.
Ligt er ook aan hoe lang je weg wilt.

Duurt nog een tijd dus kijk het nog even aan.
Gewoon eens wat van die sites in de gaten houden.
Denk ook eens aan om aan deals naar bijv. Kuala Lumpur, Bangkok, Singapore, Hong Kong of whatever als die (erg) goedkoop zijn te gebruiken en dan te kijken of je van daaruit goedkoop kunt doorvliegen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Iemand91 op 03-05-2015 18:49:55 ]
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:00:34 #226
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_152297876
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:01 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Heb je iets concretere data dan zomerperiode?

Want een zomerperiode is groot, en vertrek begin of midden juli, als alle zomervakanties beginnen zal duurder uitvallen dan vertrek in Augustus al de periode wat meer aan zijn einde is en boekingen over het algemeen wat achter kunnen blijven en derhalve weer wat goedkopere tarieven op de markt komen.
Juli/Augustus, we zijn redelijk flexibel, we willen ook wel een paar weken (minimaal 3) blijven.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:27:17 #227
255490 _Loki
Jahoi.
pi_152306383
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:48 schreef Aiciu het volgende:
Wanneer: februari/maart 2016
Waar: Sydney
Vanuit: bij voorkeur Amsterdam, maar ik wil best naar een andere luchthaven vliegen als het 200 euro verschilt.

Zelf heb ik een reis gevonden voor ¤1.089,- met een overstap in Kuala Lumpur met Malaysia Airlines. Dit lijkt me wel een normale prijs, maar denken jullie dat het nog goedkoper kan?
Enkeltje of retourtje?
Voor een retour is dat heel goed te doen. Enkeltje moet voor minder kunnen, die zijn er in die periode regelmatig voor zo'n 600 euro.
pi_152347254
Wij willen rond 24 juli, 3 weken naar Thailand. Wij zien nu tickets voor ongeveer 750 euro, gaat dit nog goedkoper worden en wat is de beste website om dat op te bekijken?
pi_152410614
Ben op zoek naar goedkope bestemmingen aan het strand voor in juli/augustus. Wij (4 studenten) zijn veel te laat begonnen met een vakantie zoeken. Is het misschien beter om weflycheap etc in de gaten te houden? Of moet ik in juli gewoon veel kijken naar goedkope lastminutes? :)
Moeten zij weten
pi_152480169
1. waarvandaan je wilt reizen,
Liefst Amsterdam, maar bij voldoende prijsvoordeel is Brussel of Düsseldorf ook een optie
2. wanneer je wilt reizen
Half juli - eind juli vliegen naar medan en <60 dagen na vertrek terugvliegen vanaf Jakarta
3. waarnaartoe je wilt reizen
Heen vliegen naar medan (Indonesië ) terugvliegen vanaf Jakarta (Indonesië)
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Reistijd is niet onbelangrijk, maar prijs is het belangrijkst
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Zelf gevonden 722 euro
14 Juli AMS - FRA (Lufthansa) FRA - SIN (Lufthansa) SIN - KNO (silk air) 18 1/2uur
14 september CGK - KUL ( Lufthansa) KUL- FRA (Lufthansa) FRA - AMS (Lufthansa) 22 3/4 uur


Kan er iemand iets voordeligers vinden?
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_153043419
1. waarvandaan je wilt reizen,
Shanghai (staat vast)
2. wanneer je wilt reizen
Tussen 27 Juni en 4 Juli, doordeweeks wel graag aankomst in de avond
3. waarnaartoe je wilt reizen
Amsterdam, slecht indien echt heel veel goedkoper Dusseldorf of Brussel
4. hoe je wilt reizen
Lijkt me vliegen, maar als julie een ander idee hebben haha!
5. Hoe wil je reizen?
Prijs is belangrijk, belangrijker dan wachttijd maar geen extremen (is 8 + uur wachten pak em beet)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
449 euro via malaysie airlines, 7,5 uur wachten in kuala lumpur.
  donderdag 28 mei 2015 @ 22:46:20 #232
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_153054930
Ik heb even een snel vraagje tussendoor. Mijn amerikaanse vriend komt naar Nederland. En ik wil hem zo veel mogelijk van Nederland laten zien. Wat is de goedkoopste manier met de trein? (We hebben geen auto). Ik zat zelf te denken aan een 40%korting abonnement voor 50 euro per jaar, alleen emigreer ik naar Amerika hopelijk ergens aan het einde van dit jaar. Dus of dit nou het handigst is. En ook, stel ik neem zo'n abonnement, en hij heeft een anonieme, hoe kan hij toch meereizen op die korting? Want die geld namelijk ook voor 3 andere personen. En als je gewoon incheckt gaat het volledige bedrag eraf natuurlijk.
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
pi_153055744
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef Essiejj het volgende:
En ook, stel ik neem zo'n abonnement, en hij heeft een anonieme, hoe kan hij toch meereizen op die korting? Want die geld namelijk ook voor 3 andere personen. En als je gewoon incheckt gaat het volledige bedrag eraf natuurlijk.
Je kan meereiskorting op de andere kaart laden, zodat hij met een anonieme kaart goedkoop kan reizen. Maar meestal zijn de aanbiedingen van de spoordeelwinkel en de dagkaartjes van AH/Kruidvat/Blokker veel beter dan die 40% korting.

Kijk bijvoorbeeld op http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties als je met de trein wilt reizen
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:12:44 #234
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_153058019
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:07 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Je kan meereiskorting op de andere kaart laden, zodat hij met een anonieme kaart goedkoop kan reizen. Maar meestal zijn de aanbiedingen van de spoordeelwinkel en de dagkaartjes van AH/Kruidvat/Blokker veel beter dan die 40% korting.

Kijk bijvoorbeeld op http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties als je met de trein wilt reizen
Dankjewel ! Ja ik zat al te kijken naar die kaartjes, alleen zijn die op dit moment alleen geldig in aakomend weekend en niet later. Bovendien willen we doordeweeks ook nog reizen.
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
pi_153419467
Vanaf PHX of HMO
Naar AMS, LHR, DUB, DUS, FRA, BRU of CDG (hoe dichter bij hoe beter uiteraard)
Wanneer: in juli, minstens 2,5 week

Ik vind zelf constant tickets van minstens 12-13 honderd euro en dat is zuur, zeker omdat ik afgelopen zaterdag tickets misliep van PHX naar LHR voor 750 euro. Is er nog kans dat zulke tickets in de verkoop komen? Ik zou maximaal 900-1000 euro willen uitgeven als het zou kunnen, maar dat is wel inclusief ticket naar een wat dichterbij gelegen vliegveld mochten jullie een goedkoop ticket vinden naar bijvoorbeeld LHR of DUB (dus bijvoorbeeld LHR-AMS/EIN of zo).

[ Bericht 26% gewijzigd door Rnnz op 10-06-2015 21:00:24 ]
pi_153431075
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:53 schreef Rnnz het volgende:
Vanaf PHX of HMO
Naar AMS, LHR, DUB, DUS, FRA, BRU of CDG (hoe dichter bij hoe beter uiteraard)
Wanneer: in juli, minstens 2,5 week

Als je zo goedkoop mogelijk wil en geen probleem hebt met een extra overstap inclusief opnieuw inchecken, maar niet via Japan wil, zou je kunnen kijken naar de vluchten van jetairfly van Miami naar Brussel, Arke van Miami/Orlando/Toronto/SF naar Amsterdam of Airtransat van Toronto/Montreal naar Amsterdam/Brussel.

Deze vluchten staan meestal niet in skyscanner en soortgelijke sites, maar zijn voor juli de goedkoopste mogelijkheid om de Oceaan over te steken. Via jetairfly zie ik zo nog een retour voor 640 euro van Miami naar Brussel. Komt dan nog iets van 250 euro voor een retourtje naar Phoenix bij.
pi_153437666
Ik had die tickets van Jetairfly inderdaad ook al gezien. Het vervelende is dat ik zelf geen tickets vind voor 250 euro vanaf Phoenix naar Miami, dan zit je toch al meer tegen de 400 euro aan (dan kijk ik wel op Skyscanner). Bovendien moet ik dan hoogstwaarschijnlijk hotelkosten erbij gaan rekenen.

Het ticket is voor m'n vriendin en die mag niet zonder visum Canada in, dus dat valt helaas ook af. Het goedkoopste wat ik gisteren zag is om via Aer Lingus naar Dublin te vliegen (920-980 euro) en vervolgens met Ryanair of zo richting Eindhoven/Amsterdam. Het vervelende zijn de hoge prijzen voor bagage bij Ryanair, dat zorgt nog voor een ticket van rond de 150 euro. Plus dan zit je ook weer met overstappen en eventueel hotelkosten. Het beste zou dan ook gewoon PHX-AMS met één overstap te zijn, maar die moed heb ik al een beetje opgegeven.

In ieder geval bedankt voor het meedenken! ^O^
pi_153460294
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 03:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Als je zo goedkoop mogelijk wil en geen probleem hebt met een extra overstap inclusief opnieuw inchecken, maar niet via Japan wil, zou je kunnen kijken naar de vluchten van jetairfly van Miami naar Brussel, Arke van Miami/Orlando/Toronto/SF naar Amsterdam of Airtransat van Toronto/Montreal naar Amsterdam/Brussel.

Deze vluchten staan meestal niet in skyscanner en soortgelijke sites, maar zijn voor juli de goedkoopste mogelijkheid om de Oceaan over te steken. Via jetairfly zie ik zo nog een retour voor 640 euro van Miami naar Brussel. Komt dan nog iets van 250 euro voor een retourtje naar Phoenix bij.
Update:

Oké, ik typ met dit een hele dikke grijns op m'n gezicht. Het constant in de gaten houden van de sites heeft z'n vruchten afgeworpen! Heb zojuist voor ¤665 een retourtje Phoenix-Londen geboekt. Werkelijk extreem goedkoop, eerst kwam Virgin Atlantic met de tickets, vervolgens heb ik ze bij American Airlines gezien en nu heb ik ze via wat omwegen gekocht via KLM/Delta (de officiële website).

Ben je dus op zoek naar vergelijkbare tickets, kijk dan snel. Moraal van het verhaal: goed zoeken en motivatie loont. :Y :Y
pi_153460415
Goed te horen. Mooie deal!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:47:41 #240
258802 Yreal
henk..!
pi_153773337
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben op zoek naar goedkope bestemmingen aan het strand voor in juli/augustus. Wij (4 studenten) zijn veel te laat begonnen met een vakantie zoeken. Is het misschien beter om weflycheap etc in de gaten te houden? Of moet ik in juli gewoon veel kijken naar goedkope lastminutes? :)
Eindhoven - turijn kan nog voor 20¤ retour...
  woensdag 24 juni 2015 @ 19:23:04 #241
174940 W00fer
Maar echt
pi_153811159
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

Eindhoven - turijn kan nog voor 20¤ retour...
Hoe?
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 6 juli 2015 @ 17:51:04 #243
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_154119564
1. waarvandaan je wilt reizen,
Liefst Amsterdam.
2. wanneer je wilt reizen
In de periode van 31 jan tot 11 feb (vakantie van 7-10 dagen)
3. waarnaartoe je wilt reizen
Male (Malediven)
4. hoe je wilt reizen
Met het vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Mix tussen korte reisduur en niet te duur in prijs.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Zelf prijzen tussen de 6-700 die het goedkoopste waren. Deze hebben dan alleen wel lange overstap tijden. Het liefst een directe vlucht waar mogelijk, maar anders 1 die liever neit 14 uur overstap tijd heeft.

Ben benieuwd of jullie iets moois kunnen vinden :) Alvast bedankt in ieder geval!
pi_154119868
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:

In de periode van 31 jan tot 11 feb (vakantie van 7-10 dagen)
3. waarnaartoe je wilt reizen
Male (Malediven)

dan heb je een goeie prijs, wat ik zo zie is 600,- zo ongeveer de bodem , alleen als je rechtstreeks van af Frankfurt wilt vliegen, wat op zich goed te doen is met de ICE . directe vlucht met Condor voor ¤ 580,-
  maandag 6 juli 2015 @ 18:06:41 #245
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_154119912
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef Roger_ het volgende:

[..]

dan heb je een goeie prijs, wat ik zo zie is 600,- zo ongeveer de bodem , alleen als je rechtstreeks van af Frankfurt wilt vliegen, wat op zich goed te doen is met de ICE . directe vlucht met Condor voor ¤ 580,-
eventueel nog air berlin/etihad /emirates vanaf dusseldorf vanaf zo'n ¤600 :)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 12:10:11 #246
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_154138724
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Budapest

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Vanuit Budapest moet ik op woensdag 19 augustus rond 20u in Wageningen zijn.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Eindhoven, woon er namelijk een steenworp afstand vandaan.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Fliegzeug

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Goedkopertje, als ik dan zo in de middag kan vertrekken en aan het einde van de middag in Eindhoven ben vind ik het goed!

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

¤78,93, lijkt mij duur!

Helaas lijkt Ryanair niet op Budapest te vliegen...
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_154141838
Ik heb op een vrij laat moment besloten iemand in New York te bezoeken, nu ben ik al een lange tijd aan het zoeken naar betaalbare tickets (liefst met een maximum van 800). Steeds als ik een ticket voor een redelijke prijs tegenkom, is het een ander vliegveld.

1. Ik wil het liefst reizen vanaf een Nederlands vliegveld (Amsterdam, Rotterdam, eventueel verder) of anders vanaf Antwerpen. Liever geen Brussel.
2. Ik wil ongeveer twee weken reizen, in de periode van week 32-34 (tussen 3 augustus en 19 (eventueel 20) augustus).
3. Ik wil naar New York (JFK) vliegen.
4. Vliegtuig
5. Zo goedkoop mogelijk, overstappen is bijna niet te voorkomen als je een betaalbaar ticket wilt, heb ik ontdekt, dus dat is geen probleem.
6. De tickets vanaf Brussel die ik gevonden heb zijn rond 750 euro, tickets van Antwerpen naar New York (JFK) zo'n 950 euro. En Amsterdam naar New York (JFK) zijn 1000 euro+.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Ik heb zelf gelezen dat op dinsdag middag (vanaf 15:00) tickets over het algemeen het goedkoopst zouden moeten zijn, dus ik zit voorlopig nog vergelijkingssites af te struinen.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 14:31:30 #248
62913 Blik
The one and Only!
pi_154141901
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 14:28 schreef Irmabby het volgende:
Ik heb op een vrij laat moment besloten iemand in New York te bezoeken, nu ben ik al een lange tijd aan het zoeken naar betaalbare tickets (liefst met een maximum van 800). Steeds als ik een ticket voor een redelijke prijs tegenkom, is het een ander vliegveld.

1. Ik wil het liefst reizen vanaf een Nederlands vliegveld (Amsterdam, Rotterdam, eventueel verder) of anders vanaf Antwerpen. Liever geen Brussel.
2. Ik wil ongeveer twee weken reizen, in de periode van week 32-34 (tussen 3 augustus en 19 (eventueel 20) augustus).
3. Ik wil naar New York (JFK) vliegen.
4. Vliegtuig
5. Zo goedkoop mogelijk, overstappen is bijna niet te voorkomen als je een betaalbaar ticket wilt, heb ik ontdekt, dus dat is geen probleem.
6. De tickets vanaf Brussel die ik gevonden heb zijn rond 750 euro, tickets van Antwerpen naar New York (JFK) zo'n 950 euro. En Amsterdam naar New York (JFK) zijn 1000 euro+.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Ik heb zelf gelezen dat op dinsdag middag (vanaf 15:00) tickets over het algemeen het goedkoopst zouden moeten zijn, dus ik zit voorlopig nog vergelijkingssites af te struinen.
Skyscanner,

AMS - NY - 854 euro
BRU - NY - 750 euro

Weet niet of het JFK is overigens
pi_154142081
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 14:31 schreef Blik het volgende:

[..]

Skyscanner,

AMS - NY - 854 euro
BRU - NY - 750 euro

Weet niet of het JFK is overigens
Ik gebruik skyscanner, maar zodra ik een redelijke prijs vind en ik klik op "vluchten tonen", komt er ineens een paar honderd euro bij, doordat skyscanner geen "live" prijzen weergeeft.
pi_154147360
Hallo!

Kan iemand mij advies geven? Mijn plan is als volgt: 26/7 van A'dam naar Lviv tot 9/8. Dan wil ik vervolgens naar Kiev om er nog wat dagen achteraan te plakken. Dit met een (nacht)trein? en dan vervolgens op 13/8 terug naar A'dam.
Eerst zocht ik alleen op een retourvlucht van A'dam naar Lviv en kwam ik uit op ong. 300euro, maar gezien ik nadat ik mijn project beeindig op 9/8 nog enkele dagen in Kiev wil verblijven is dit natuurlijk niet zo slim.
pi_154149154
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:41 schreef onlybynight het volgende:
Hallo!

Kan iemand mij advies geven? Mijn plan is als volgt: 26/7 van A'dam naar Lviv tot 9/8. Dan wil ik vervolgens naar Kiev om er nog wat dagen achteraan te plakken. Dit met een (nacht)trein? en dan vervolgens op 13/8 terug naar A'dam.
Eerst zocht ik alleen op een retourvlucht van A'dam naar Lviv en kwam ik uit op ong. 300euro, maar gezien ik nadat ik mijn project beeindig op 9/8 nog enkele dagen in Kiev wil verblijven is dit natuurlijk niet zo slim.
Dan boek je je vlucht terug toch vanaf Lviv? Dat komt een retour op ongeveer 335 euro met Ukrainian Airlines.
pi_154149224
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 12:10 schreef S-te-Fan het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Budapest

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Vanuit Budapest moet ik op woensdag 19 augustus rond 20u in Wageningen zijn.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Eindhoven, woon er namelijk een steenworp afstand vandaan.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Fliegzeug

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Goedkopertje, als ik dan zo in de middag kan vertrekken en aan het einde van de middag in Eindhoven ben vind ik het goed!

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

¤78,93, lijkt mij duur!

Helaas lijkt Ryanair niet op Budapest te vliegen...
Dat is vrij specifiek en dan kom je alleen op Wizzair uit. Je kan eventueel nog via Maastricht vliegen, maar veel alternatief is er niet in de zomer als Transavia daar niet op vliegt en Ryanair er alleen naartoe vliegt vanuit Charleroi.
pi_154151688
¤79 voor een enkele reis Budapest - Eindhoven is ¤0,072/kilometer. Je treinkaartje Eindhoven - Wageningen (zonder korting) is met ¤0,16/kilometer meer dan 2x zo duur. Prima prijs dus :+
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_154157666
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:02 schreef DutchTrain het volgende:
Dan boek je je vlucht terug toch vanaf Lviv? Dat komt een retour op ongeveer 335 euro met Ukrainian Airlines.
Dan zouden het dus "losse vluchten" moeten worden? Heen: A'dam - Lviv en vervolgens: Kiev - A'dam? en dan ter plekke (of als dit vooraf mogelijk is) de (nacht)trein van Lviv - Kiev regelen. Of kan het makkelijker?
pi_154158373
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:14 schreef onlybynight het volgende:
Dan zouden het dus "losse vluchten" moeten worden? Heen: A'dam - Lviv en vervolgens: Kiev - A'dam? en dan ter plekke (of als dit vooraf mogelijk is) de (nacht)trein van Lviv - Kiev regelen. Of kan het makkelijker?
Je kan dit gewoon zo boeken via allerlei boekingssites en desnoods voor wat meer bij Ukrainian Airlines zelf:



wel Kiev en Lviv omgedraaid, maar gaat om het idee. Bij veel sites kan je ook nog proberen er een vlucht tussen Lviv en Kiev tussen te stoppen op de datum dat je dat wil, meestal kost dat niets extra en scheelt weer een ritje met de trein.
pi_154159050
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
Je kan dit gewoon zo boeken via allerlei boekingssites en desnoods voor wat meer bij Ukrainian Airlines zelf:

[ afbeelding ]

wel Kiev en Lviv omgedraaid, maar gaat om het idee. Bij veel sites kan je ook nog proberen er een vlucht tussen Lviv en Kiev tussen te stoppen op de datum dat je dat wil, meestal kost dat niets extra en scheelt weer een ritje met de trein.
Thanks! Als ik die tussenvlucht direct invul kost het wel zo'n 100euro extra, en dan is treinreizen wrs toch wel voordeliger. Maar je bedoeld die vlucht rechtstreeks boeken bij de gekozen airline?
pi_154207361
Ik wil rond 2-3-4 augustus terug vliegen vanuit Noord-Californie op Brussel of Amsterdam. Het liefst direct, maar 1 stop is prima mits goede prijs.

Kom amper op vluchten goedkoper dan 900 dollar. Hoop dat iemand iets goedkopers kan vinden :)
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:28:41 #258
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_154208485
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:49 schreef Strell het volgende:
Ik wil rond 2-3-4 augustus terug vliegen vanuit Noord-Californie op Brussel of Amsterdam. Het liefst direct, maar 1 stop is prima mits goede prijs.

Kom amper op vluchten goedkoper dan 900 dollar. Hoop dat iemand iets goedkopers kan vinden :)
Vanaf Oakland: Als je ermee kunt leven dat je een middag (8.25 minuten) op Oslo door moet brengen, kan het op 4 augustus al vanaf ¤574 met Norwegian.
Turkish biedt met een overstap van 2.20 minuten iets aan vanaf San Fransisco op die 4e augustus voor ¤888. link
pi_154209371
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:28 schreef boriq het volgende:

[..]

Vanaf Oakland: Als je ermee kunt leven dat je een middag (8.25 minuten) op Oslo door moet brengen, kan het op 4 augustus al vanaf ¤574 met Norwegian.
Turkish biedt met een overstap van 2.20 minuten iets aan vanaf San Fransisco op die 4e augustus voor ¤888. link
Thanks. 8 uur in Oslo is wel echt kut. Maar de prijs is heel netjes.
Wat is dat met schiphol en de VS overigens? Dat is altijd zo rete duur vergeleken met een Brussel of Scandinavie.
pi_154209447
Heb 'n "cheapy" vliegreis gevonden waarbij ik van de terugreis deel 1 niet wil gebruiken, ipv vliegen (Lviv-Kiev) de trein pakken. Kan dat, niet op komen dagen voor je vlucht?
Op die manier zou de reis namelijk 160euro goedkoper zijn, en dat ga ik nevernooit kwijt zijn aan die vervangende treinreis.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 05:55:38 #261
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_154214205
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:59 schreef onlybynight het volgende:
Heb 'n "cheapy" vliegreis gevonden waarbij ik van de terugreis deel 1 niet wil gebruiken, ipv vliegen (Lviv-Kiev) de trein pakken. Kan dat, niet op komen dagen voor je vlucht?
Op die manier zou de reis namelijk 160euro goedkoper zijn, en dat ga ik nevernooit kwijt zijn aan die vervangende treinreis.
Als je de 1e leg mist vervalt je 2e leg automatisch, als je daarvoor probeert in te checken kom je niet meer aan boord.
pi_154220477
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 05:55 schreef MartijnUK het volgende:
Als je de 1e leg mist vervalt je 2e leg automatisch, als je daarvoor probeert in te checken kom je niet meer aan boord.
Oke, thanks. Dat schiet dus niet op.. :D
pi_154371868
1. Vanaf Eindhoven (uiterlijk Amsterdam).
2. 27 december - 30 december
3. Europese bestemming in Zuid-Europa, zit te denken aan Lissabon, Valencia, Sevilla.. of wellicht toch naar Kopenhagen of Dublin. Ik kom er niet uit.
4. Vliegtuig
5. Directe vlucht
6. Nog niet echt van toepassing.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_154395126
Ik wil boeken bij SAS, zie verschillende opties maar geen Paypal.
Ik heb geen CC, is er een andere manier om te betalen? De vlucht is maar 34 euro en als ik het boek bij cheaptickets oid komt bijna het dubbele erbij.



[ Bericht 66% gewijzigd door Miniem op 16-07-2015 19:59:55 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154395476
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:46 schreef Miniem het volgende:
Ik wil een vlucht boeken bij SAS. Maar ik heb geen CC. Zie ook nergens dat je met Paypal kan betalen.
Is er nog een andere optie? Want via andere ticketbookers komt er veel geld extra bij terwijl de vlucht zelf maar 34 euro is.
Creditcard van iemand anders lenen ook geen optie? Of snel ergens bij een tankstation oid zo'n prepaid creditcard halen.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_154395659
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:00 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Creditcard van iemand anders lenen ook geen optie? Of snel ergens bij een tankstation oid zo'n prepaid creditcard halen.
Mijn ouders vinden dat niet gepast om een creditcardnr. van iemand anders te vragen.
En kun je dat bij een tankstation halen? welke bijv?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 16 juli 2015 @ 20:30:38 #267
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154396177
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef Miniem het volgende:

[..]

Mijn ouders vinden dat niet gepast om een creditcardnr. van iemand anders te vragen.
En kun je dat bij een tankstation halen? welke bijv?
Virituele kaart kan je via internet aanmaken (met ideal te betalen).

3v card of neteller bijvoorbeeld :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154396652
Nu staat Ideal er ineens bij nu ik opnieuw alles invulde omdat mijn session expired was omdat mijn tab lang open stond :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 17 juli 2015 @ 06:05:36 #269
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_154407012
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:00 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Creditcard van iemand anders lenen ook geen optie? Of snel ergens bij een tankstation oid zo'n prepaid creditcard halen.
Lijkt me geen verstandige tip om een credit card te "lenen". Het risico bestaat altijd dat er bij het inchecken om gevraagd wordt deze te tonen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:29:31 #270
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_154517943
Hoi!

ik heb een vraagje: ik heb via de Matrix - ITA ticket gevonden wat ik graag wil boeken, maar hoe kan ik dat doen (is er ergens een site waar ik dat kan doen omdat het niet via ITA kan)? Als ik op de site van de maatschappij zelf invoer dan is het ticket niet te vinden voor die prijs ...

Just in case:
1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland / Duitsland / België.
2. wanneer je wilt reizen: tussen eind oktober / begin november en eind november / begin december 3 weken
3. waarnaartoe je wilt reizen: heen Managua (Nicaragua), terug Panama City (Panama)
5. op welke manier je wilt reizen: vliegtuig, een overstap is niet erg als dat veel geld scheelt
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤ 566,- via Matrix - ITA - maar zie de prijzen niet op de site van de maatschappij zelf zover ik kan vinden?

Fare 1: Carrier UA KLNCZNLW AMS to MGA
Passenger type ADT, round trip fare, booking code K
Covers AMS-IAH (Economy), IAH-MGA (Economy)

Fare 2: Carrier AC KLNCZNLW PTY to AMS
Passenger type ADT, round trip fare, booking code K
Covers PTY-YYZ (Economy), YYZ-AMS (Economy)

Tnx!!
pi_154520148
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:29 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hoi!

ik heb een vraagje: ik heb via de Matrix - ITA ticket gevonden wat ik graag wil boeken, maar hoe kan ik dat doen (is er ergens een site waar ik dat kan doen omdat het niet via ITA kan)? Als ik op de site van de maatschappij zelf invoer dan is het ticket niet te vinden voor die prijs ...

Just in case:
1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland / Duitsland / België.
2. wanneer je wilt reizen: tussen eind oktober / begin november en eind november / begin december 3 weken
3. waarnaartoe je wilt reizen: heen Managua (Nicaragua), terug Panama City (Panama)
5. op welke manier je wilt reizen: vliegtuig, een overstap is niet erg als dat veel geld scheelt
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤ 566,- via Matrix - ITA - maar zie de prijzen niet op de site van de maatschappij zelf zover ik kan vinden?

Fare 1: Carrier UA KLNCZNLW AMS to MGA
Passenger type ADT, round trip fare, booking code K
Covers AMS-IAH (Economy), IAH-MGA (Economy)

Fare 2: Carrier AC KLNCZNLW PTY to AMS
Passenger type ADT, round trip fare, booking code K
Covers PTY-YYZ (Economy), YYZ-AMS (Economy)

Tnx!!
Zoeken op Google Flights geeft wel gewoon een zoekresultaat (met directe boekingslink naar United). Bijvoorbeeld 30 okt - 20 nov. Volgens mij zijn dit ook de vluchten die je ongeveer zoekt.

klikbaar linkje

Anders met de codes die je in Matrix vindt naar een reisbureau toe, deze willen nog weleens de mogelijkheid hebben te helpen.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:38:07 #272
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_154526544
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:14 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Zoeken op Google Flights geeft wel gewoon een zoekresultaat (met directe boekingslink naar United). Bijvoorbeeld 30 okt - 20 nov. Volgens mij zijn dit ook de vluchten die je ongeveer zoekt.

klikbaar linkje

Anders met de codes die je in Matrix vindt naar een reisbureau toe, deze willen nog weleens de mogelijkheid hebben te helpen.
Ontzettend bedankt! Hier ga ik even mee spelen om degenen te krijgen die ik zoek!
pi_154639431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:57 schreef Strell het volgende:

[..]

Thanks. 8 uur in Oslo is wel echt kut. Maar de prijs is heel netjes.
Wat is dat met schiphol en de VS overigens? Dat is altijd zo rete duur vergeleken met een Brussel of Scandinavie.
Schiphol is altijd duur vergeleken met Brussel of Düsseldorf.
De airport charges liggen op Schiphol hoger geloof ik. Meer kosten voor maatschappij = hogere ticketprijs.
  maandag 27 juli 2015 @ 17:33:43 #274
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_154678958
Ik ben opzoek naar een goedkoop hotelletje in Barcelona. Ik wil er 3 nachten verblijven, dus ben zo'n 4 dagen in Barcelona. Iemand een aanrader voor een goed hotel voor om de bij de 150 euro voor 3 nachten?
pi_154679711
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:33 schreef Paksoi het volgende:
Ik ben opzoek naar een goedkoop hotelletje in Barcelona. Ik wil er 3 nachten verblijven, dus ben zo'n 4 dagen in Barcelona. Iemand een aanrader voor een goed hotel voor om de bij de 150 euro voor 3 nachten?
Denk dat er in de Barcelona reeks( TRV / Barcelona #9 Visca Catalunya) meer experts zitten. Of je moet ook nog een vlucht nodig hebben (want daar is dit topic voor)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_154679867
Weet iemand hier hoe ik een mede reiziger voor hetzelfde traject vind voor mijn gratis mee reis kaartje van de ns?
  maandag 27 juli 2015 @ 18:33:53 #277
174940 W00fer
Maar echt
pi_154680374
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:15 schreef Rozekwarts het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een mede reiziger voor hetzelfde traject vind voor mijn gratis mee reis kaartje van de ns?
Beetje op tijd zijn, roepen in de coupé en als niemand antwoord naar volgende coupé.
Ietwat akward maar ik ken geen site anders dan Marktplaats of Facebook waarop dit zou kunnen. Wel benieuwd!
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_154680432
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:33 schreef W00fer het volgende:

[..]

Beetje op tijd zijn, roepen in de coupé en als niemand antwoord naar volgende coupé.
Ietwat akward maar ik ken geen site anders dan Marktplaats of Facebook waarop dit zou kunnen. Wel benieuwd!
Dat is niet echt een optie, ik moet wel zekerheid hebben dat ik geen boete krijg nl ;)
  maandag 27 juli 2015 @ 18:42:11 #279
258802 Yreal
henk..!
pi_154680577
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:36 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Dat is niet echt een optie, ik moet wel zekerheid hebben dat ik geen boete krijg nl ;)
dat is niet echt de bedoeling van dat kaartje he... :')

Maar gewoon op het perron mensen gaan vragen of je met ze mee mag reizen bij een nuttige trein.
pi_154680715
In welke zin bedoel je dat dat niet de bedoeling is van dat kaartje?
Mee reis kaartje is toch bedoeld om mee te reizen met een ander? Althans volgens de website van de ns wel.

Zomaar op het perron willekeurige mensen aanspreken is dus geen optie zoals ik eerder al zei.
  maandag 27 juli 2015 @ 19:04:32 #281
174940 W00fer
Maar echt
pi_154681190
Niet elk conducteur staat erop te springen als je gaat lobbyen van mag ik met jou mee. Tenminste, ik was wel eens aan het leuren om met 40% mee te mogen en de conducteur kwam langs en die wilde ook wel zeker weten dat de ander het goed vond.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 27 juli 2015 @ 19:12:04 #282
258802 Yreal
henk..!
pi_154681452
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:47 schreef Rozekwarts het volgende:
In welke zin bedoel je dat dat niet de bedoeling is van dat kaartje?
Mee reis kaartje is toch bedoeld om mee te reizen met een ander? Althans volgens de website van de ns wel.

Zomaar op het perron willekeurige mensen aanspreken is dus geen optie zoals ik eerder al zei.
het idee is dat een betalende reiziger iemand mee neemt. Niet dat jij gaat lopen leuren.

Maar waar moet je heen dan dat vragen niet kan?
pi_154682319
W00fer, daarom wil ik vantevoren een reisbuddy regelen en niet pas op het station of in de coupé.
Ik reis met 3 honden en wil geen risico lopen op boetes of andere drama's.
Reis van Arnhem naar Emmen en andersom.
  maandag 27 juli 2015 @ 19:41:38 #284
258802 Yreal
henk..!
pi_154682377
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:39 schreef Rozekwarts het volgende:
W00fer, daarom wil ik vantevoren een reisbuddy regelen en niet pas op het station of in de coupé.

Reis van Arnhem naar Emmen en andersom.
dan ga je smeken bij de trein naar Zwolle, en daarna bij de trein naar Emmen. Waarom kan dat niet?
pi_154682425
Zie edit. Ik wil geen risico's lopen op boetes of op andere onvoorziene omstandigheden en het gewoon vooraf regelen.
  maandag 27 juli 2015 @ 19:45:57 #286
258802 Yreal
henk..!
pi_154682490
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:39 schreef Rozekwarts het volgende:
W00fer, daarom wil ik vantevoren een reisbuddy regelen en niet pas op het station of in de coupé.
Ik reis met 3 honden en wil geen risico lopen op boetes of andere drama's.
Reis van Arnhem naar Emmen en andersom.
ga je er staan en vraag je het aan iemand die geïnteresseerd is in je honden.
pi_154682715
Laat maar weer.
Denk dit is een serieus topic, maar fok blijft natuurlijk fuck.
-O-
  maandag 27 juli 2015 @ 20:12:51 #288
258802 Yreal
henk..!
pi_154683329
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:54 schreef Rozekwarts het volgende:
Laat maar weer.
Denk dit is een serieus topic, maar fok blijft natuurlijk fuck.
-O-
tja. Ik ben heel serieus... Vragen op het station is de enige manier dat je dit gaat doen.

Vergeet je 3x honden kaartje niet. Kost je ook waar een smak centen.
pi_154683439
Nee hoor, de honden reizen gratis. :)

Ik hoop dat er alsnog iemand is hier die wellicht weet hoe ik dit aan kan pakken.
  maandag 27 juli 2015 @ 20:25:24 #290
258802 Yreal
henk..!
pi_154683793
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:16 schreef Rozekwarts het volgende:
Nee hoor, de honden reizen gratis. :)

Ik hoop dat er alsnog iemand is hier die wellicht weet hoe ik dit aan kan pakken.
hoe kom je daar bij?
pi_154684137
Enkel honden die niet op schoot of in een tas kunnen dien je een (kinder)kaartje voor te kopen.
pi_155141824
Ik moet op 19 oktober vanuit omgeving Eindhoven (Liever niet Schiphol) Mogelijk wel Dusseldorf, Köln, Brussel naar Rochester, VS. Daar blijf ik een paar dagen en vrijdag 23 oktober kan ik alweer een vlucht hebben vanaf 12 uur 's middags.

Ik ben voornamelijk op zoek naar een vlucht die goede tijden heeft en een goede overstap. Ik vind alleen maar vluchten met 2 overstappen of 1 overstap die dan wel 4 uur wachten is. Als het niet anders is, dan heb ik pech. Maar ik wil het liefst maandags tussen 14:00 en 19:00 (US tijd) aankomen in Rochester, zodat ik daar nog lekker kan eten en nog relatief op tijd in mijn hotel ben en niet al te vroeg op het vliegveld hoef te zijn.
- Met zuidelijke groet -
pi_155143196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:54 schreef De-Hamster het volgende:
Ik moet op 19 oktober vanuit omgeving Eindhoven (Liever niet Schiphol) Mogelijk wel Dusseldorf, Köln, Brussel naar Rochester, VS. Daar blijf ik een paar dagen en vrijdag 23 oktober kan ik alweer een vlucht hebben vanaf 12 uur 's middags.

Ik ben voornamelijk op zoek naar een vlucht die goede tijden heeft en een goede overstap. Ik vind alleen maar vluchten met 2 overstappen of 1 overstap die dan wel 4 uur wachten is. Als het niet anders is, dan heb ik pech. Maar ik wil het liefst maandags tussen 14:00 en 19:00 (US tijd) aankomen in Rochester, zodat ik daar nog lekker kan eten en nog relatief op tijd in mijn hotel ben en niet al te vroeg op het vliegveld hoef te zijn.
vanuit daar vliegen ze niet naar Europa, dus aan 1 stop lijk je niet te ontkomen.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:20:30 #294
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_155143806
Ik ben ooit van ROC naar NY JFK gevlogen dus die vlucht bestaat. Zoek een vlucht die uit DUS/BRU aankomt op JFK :)
pi_155165475
Iemand dat grouptickets.nl voor de trein al uitgeprobeerd? Jammer dat je niet kan zien wie de organisator is van de groepsaankoop. Mensen komen en gaan even later weer weg omdat er niks gekocht wordt...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_155268428
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Reizen vanuit Nederland of omgeving, Dusseldorf of Parijs zijn een beetje de uitersten

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
15 december heen en 4 januari terug
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Filipijnen, Manilla maar dat is geen vereiste
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Goedkoop, (meerdere keren) overstappen geen probleem, als de wachttijd maar niet langer dan 3 uren is.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
De goedkoopste prijs die ik vond was EUR 742,00, maar deze bleek niet te boeken.
Maximale bedrag wat we uit willen geven is EUR 850,00.


Wie helpt ons aan de tickets?
Ik wordt vooral moedeloos van de aanbiedingen die je vindt maar die dan niet te boeken zijn, en dat blijkt dan pas in de allerlaatste stap voor het betalen :(
pi_155269390
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:46 schreef caringr het volgende:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Reizen vanuit Nederland of omgeving, Dusseldorf of Parijs zijn een beetje de uitersten

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
15 december heen en 4 januari terug
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Filipijnen, Manilla maar dat is geen vereiste
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Goedkoop, (meerdere keren) overstappen geen probleem, als de wachttijd maar niet langer dan 3 uren is.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
De goedkoopste prijs die ik vond was EUR 742,00, maar deze bleek niet te boeken.
Maximale bedrag wat we uit willen geven is EUR 850,00.


Wie helpt ons aan de tickets?
Ik wordt vooral moedeloos van de aanbiedingen die je vindt maar die dan niet te boeken zijn, en dat blijkt dan pas in de allerlaatste stap voor het betalen :(
Een heleboel retour vluchten naar Manila:
Goedkoopst vanaf ¤ 466,-
Duurst vanaf ¤ 959,-
En alles daar tussenin.

http://www.vliegennaar.nl/vliegen-naar-manila

Ik boek zelf altijd via deze site op zoek naar de goedkooptste vluchten, en met goede ervaringen.

En hier vond ik nog tickets voor ¤ 469,-:
http://www.weflycheap.nl

[ Bericht 2% gewijzigd door Tayu op 16-08-2015 17:46:30 ]
pi_155269782
Tayu,
bedankt voor je snelle reactie!

als ik doorklik kom ik op veel duurdere prijzen.
Heb nu op de site Matrix ITA een vlucht gevonden die ¤ 785,00 is met Emirates,
kan hem alleen niet vinden om te boeken, dus tips blijven welkom!
pi_155270146
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:48 schreef caringr het volgende:
Tayu,
bedankt voor je snelle reactie!

als ik doorklik kom ik op veel duurdere prijzen.
Heb nu op de site Matrix ITA een vlucht gevonden die ¤ 785,00 is met Emirates,
kan hem alleen niet vinden om te boeken, dus tips blijven welkom!
Ohw, ik heb daarom ook maar even doorgeklikt (willekeurige data, geen idee wanneer je wil reizen) voor 2 personen:



Voor ¤ 473,- moet het kunnen?

Dat is bijna de helft van wat je zelf in gedachten had.
pi_155270252
o vandaar!
ik had het er wel ingezet, van 15/12 tot 04/01/2016.
maar dat lijkt een lastige te worden.
pi_155270308
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:07 schreef caringr het volgende:
o vandaar!
ik had het er wel ingezet, van 15/12 tot 04/01/2016.
maar dat lijkt een lastige te worden.
Sorry, daar had ik straal overheen gelezen :D

Soms moet je het bij het boeken van tickets een beetje spelen met de data. Een dag eerder of later vertrekken kan soms al veel schelen in de prijs. Rond de jaarwisseling lijkt me idd tamelijk lastig, Dat is altijd een drukke tijd wereldwijd ivm familiebezoek rond de jaarwisseling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')