Op de website van Ryanair.quote:Oke dat scheelt al weer. Carcassonne zit bijna 2 uur van mijn eindbestemming af en Toulouse 1 uur en 30 minuten. Is voor dat geld te overbruggen. Waar heb je die vlucht gevonden?
http://www.goeuro.be/ doet trein, bus, vliegtuig en geeft benzinekosten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:37 schreef quinoahipster het volgende:
Handige link voor in de OP: http://www.planeandtrain.com zoekt in zowel vlieg- als treinaanbieders.
Als je zin hebt om een nachtje in Dublin te verblijven op de heenvlucht, dan kun je voor €529,- op en neer naar New York met Aer Lingus. Anders eventueel met Aerovlot via Moskou voor €599 (in 14h55m - lijkt om, maar is een redelijk normale reistijd als je 1 overstap hebt naar NY).quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:13 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Ben van plan om vanaf 3 october te vertrekken van Amsterdam naar NYC. De terugvlucht zal zijn op 10 october. Het liefste maak ik een directe vlucht, maar 1 overstap is ook mogelijk indien de tijden gunstig zijn. Op dit moment ligt de prijs voor een retourvlucht rond de €700. Moet toch goedkoper kunnen lijkt. Vliegen vanaf Brussel is rond €550, maar geen optie ivm geen auto
Je kan 28 aug - 6 sept van Amsterdam-Malaga doen met Transavia voor 159 euro.Het kan iets goedkoper door Eindhoven-Sevilla te vliegen en daar de bus/trein/huurauto te pakken of naar Madrid vliegen en verder met de trein kan ook nog aantrekkelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:25 schreef Probability het volgende:
Ik wil binnen deze maand/3weken een ticket heen en terug boeken naar malaga (Spanje)
Ik wil daar een paar dagen/week/weken blijven. Heel flexibel dus.
Als het te duur wordt ga ik nietik zoek nog even door!
Dat is inderdaad te doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je kan 28 aug - 6 sept van Amsterdam-Malaga doen met Transavia voor 159 euro.Het kan iets goedkoper door Eindhoven-Sevilla te vliegen en daar de bus/trein/huurauto te pakken of naar Madrid vliegen en verder met de trein kan ook nog aantrekkelijk zijn.
Wizzair vliegt niet meer van Eindhoven naar Praag. Je kunt easyJet vanaf Amsterdam proberen (€115 retour), transavia.com vanaf Rotterdam (€82 retour) of KLM vanaf Amsterdam (€155) allen op jouw data.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:27 schreef Tjacka het volgende:
nacttrein of wizzair vanaf ehv voor 60 en 40 eu
Amsterdam - Glasgow voor 30 euro met Megabus. In slechts 23 uur.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:39 schreef Boterbartje het volgende:
In oktober het goedkoopst naar schotland?
23 uur, je moet er maar zin in hebben.. Op 8 oktober is Amsterdam - Edinburgh bij easyJet €37,73, en dat is maar anderhalf uurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Amsterdam - Glasgow voor 30 euro met Megabus. In slechts 23 uur.
Of kijk op easyjet.com.
Oeh dat ziet er goed uit. Moet eigenlijk wel in Glasgow zijn bij voorkeur maar trein naar Glasgow is maar 45min vanuit Edinburgh. Nice!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:43 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
23 uur, je moet er maar zin in hebben.. Op 8 oktober is Amsterdam - Edinburgh bij easyJet €37,73, en dat is maar anderhalf uur
Voor 1 pond kan je van Edinburgh naar Glasgow met MegaBusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er goed uit. Moet eigenlijk wel in Glasgow zijn bij voorkeur maar trein naar Glasgow is maar 45min vanuit Edinburgh. Nice!
Ik heb verder niets met bussenquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:44 schreef Michel1992 het volgende:
[..]
Voor 1 pond kan je van Edinburgh naar Glasgow met MegaBus.
Bussen in de UK zijn beter dan in Nederland het zijn touring cars die over de snelweg gaan. En flink goedkoper. Ideale vervoersmiddel en snelquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb verder niets met bussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop