abonnement Unibet Coolblue
pi_147741970
Ik ben 14 Februari 2012 geopereerd aan een sinus pilonidalis ofwel een haarnestcyste. Hierbij is een snee van tien centimeter gemaakt. Echter, deze wond geneest maar niet. Sta nog altijd onder controle in het ziekenhuis, maar ze doen vrijwel niks. "Doe maar suiker in de wond." Kreeg ik vorige keer te horen.. Maar nog altijd blijft de wond circa 3 cm openliggen, zo niet meer. En dit is echt al heel lang zo, het herstel stagneert...
Vrijdag moet ik wéér naar het ziekenhuis, zal wel weer nutteloos zijn overigens..
We zijn nu bijna VIER maand verder.. en nog kan ik niet zeggen dat ik pijn vrij ben, lang niet zelfs. Tevens zat mijn verband vannacht weer vol helder bloed.. Al met al niet zo fijn, en ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.. :)

Edit:

Dit is dus deel 8. Al met al nu 2.5 jaar verder waarvan meer dan 2 jaar met een open wond.

De vaste gasten in dit topic (helaas):

Toto69
easy-t
soms Sangha
Aspergermeisje


quote:
17s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:





Dus, vanochtend rond een uur of 11 (ik was speciaal al wakker, Etsu had me verteld dat er iets aan de deur zou komen ;)) ging de bel. Na een nacht vol vermoedens ( :P ) strompel ik m'n bed uit en zie ik de koerier met een enorme doos staan :o na wat uitpakwerk kwam ik er al snel achter wat het was en daar ben ik ontzettend blij mee :D (ik teken best graag, dus goed sherlock werk mensen.)

De usernames zijn allemaal leesbaar op het kaartje, maar toch, ik wil iedereen ontzettend bedanken voor deze ontzettend leuke en lieve actie! Het doet me veel goed! :) (Lijst is op willekeurige volgorde, geen zorgen, jullie zijn allemaal even tof) Maar wel in het bijzonder Etsu bedankt (ik denk toch dat hij het brein achter de actie is)

- Etsu
- Lavenderr
- Paxcon
- Johannes_Vermeer
- Cat22
- Queller
- Maily
- Lucky-Strike
- Ace-Eleven
- Egeltje1985
- Knoblaucha6
- Vannelle
- Ingrid
- Lienekien
- JGPeggeman
- Brighteyes
- Amarantha
- Waterdrinker
- Robin007bond
- TimeJumper
- Frozen-Assassin
- OProg
- Pizzalucht
- DancingPhoebe
- Maraca
- Anoniem (Ik denk dat ik wel weet welke user dit is, maar ik weet het niet 100% zeker, DM me desnoods even want ook jij wordt heel erg bedankt!)

Als het goed is, heb ik dan iedereen genoemd. O+
Heel erg bedankt allemaal en zodra ik het ding onder de knie heb zal ik natuurlijk een tekening posten ;)
En ook het doosje + inhoud heeft een goed tehuis gekregen. :P
Operatie Toto: Begin december
Operatie Aspergermeisje: 19 november.
pi_147742201
Weer een topic waar Toto geen TS is :|W
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_147742373
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:44 schreef ace_eleven het volgende:
Weer een topic waar Toto geen TS is :|W
Japs ;(

Kleurtjesverwarring ;(

Autist is ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147742414
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Japs ;(

Kleurtjesverwarring ;(

Autist is ;(
hier nog een. Kan daar geen verbod op komen bij persoonlijke topics :D
pi_147742437
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Japs ;(

Kleurtjesverwarring ;(

Autist is ;(
Kan je met een FOK! abo niet kleurtjes per user aanpassen?
pi_147742505
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Kan je met een FOK! abo niet kleurtjes per user aanpassen?
Geen abo, geen idee.
En niet autist genoeg om er geld aan uit te geven :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147743733
Alweer een topic verder :o
Ik heb idd geen thuiszorg omdat het gehecht is, ze kunnen dus niets voor me doen.
Bed beneden is wel een optie, als het zo blijft.
Had nog wat leuks gekregen van Voszje O+

pi_147743803
Moet je het nu ook spoelen? Of mag het juist niet nat worden?
pi_147743828
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet je het nu ook spoelen? Of mag het juist niet nat worden?
Ik mag gewoon douchen, dus lijkt me dat spoelen ook mag. Heb nog allemaal van dat roze jodium dus moet toch weg :P
pi_147744067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik mag gewoon douchen, dus lijkt me dat spoelen ook mag. Heb nog allemaal van dat roze jodium dus moet toch weg :P
Heb je nu alleen nog de wond van de drain?
Als die niet teveel lekt zou ik niet bewust gaan spoelen. Gewoon douchen zal wel mogen, maar teveel vocht laat je hechtingen verweken. Krijg je lelijke littekens van, of het scheurt uit, en dat wil je echt niet natuurlijk.

Wat heb je qua verbandmateriaal? Alleen absorberend spul voor in je ondergoed of een pleister? Als je een pleister hebt zou ik die laten zitten met douchen en meteen daarna vervangen door een droge. Hechtingen even droogdeppen. In ieder geval de eerste dagen.

Die jodium is the least of your worries. :P dat trekt wel weg met een paar dagen. En het is niet alsof iedereen die plek te zien krijgt. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147744107
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je nu alleen nog de wond van de drain?
Als die niet teveel lekt zou ik niet bewust gaan spoelen. Gewoon douchen zal wel mogen, maar teveel vocht laat je hechtingen verweken. Krijg je lelijke littekens van, of het scheurt uit, en dat wil je echt niet natuurlijk.

Wat heb je qua verbandmateriaal? Alleen absorberend spul voor in je ondergoed of een pleister? Als je een pleister hebt zou ik die laten zitten met douchen en meteen daarna vervangen door een droge. Hechtingen even droogdeppen. In ieder geval de eerste dagen.
Ah ok, dan spoel ik niet. Ja gaatje van de drain en gewoon de rest gehecht. Heb idd absorberend verband met tape vastgeplakt
pi_147744203
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah ok, dan spoel ik niet. Ja gaatje van de drain en gewoon de rest gehecht. Heb idd absorberend verband met tape vastgeplakt
Heb je nog pijn Toto? En is het gelukt op het toilet? (heb het vorige topic niet helemaal gelezen, geen tijd). Zorg ervoor dat je ontlasting niet te hard is dus eet vezelrijk voedsel en drink genoeg. Dat helpt.
pi_147744246
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je nog pijn Toto? En is het gelukt op het toilet? (heb het vorige topic niet helemaal gelezen, geen tijd). Zorg ervoor dat je ontlasting niet te hard is dus eet vezelrijk voedsel en drink genoeg. Dat helpt.
Als ik zit of lig (stil dus) dan voel ik eigenlijk niets, dus da's prima. Maar opstaan etc. is een hel. Erg pijnlijk. Ontlasting is nog niet gelukt, ik probeer het al wat dunner te maken zodat het wat makkelijker gaat. En ik moet nog paracetamol zien in te nemen, als ik het slik kots ik alles onder dus dat wordt mixen in drinken. Maar als ik het niet doe krijg ik een schop onder m'n kont van clumsy_clown
pi_147744275
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah ok, dan spoel ik niet. Ja gaatje van de drain en gewoon de rest gehecht. Heb idd absorberend verband met tape vastgeplakt
Van die dikke matten? Die zou ik er vooraf dan wel weer afhalen, want dat zuigt zich zo vol met water, dat het alleen maar gaat trekken.
Je hebt ook dunne pleisters waar in het midden wat absorberends zit en helemaal rondom een kleeflaag. Daar kun je prima mee douchen.

Zolang er niet teveel troep uit je draingat komt en er rondom je hechtingen ook niet veel prut zit zou ik het zeker de eerste dagen lekker met rust laten. Eerst je vel laten genezen.

En als je arts wat anders zegt moet je dat natuurlijk doen. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147744287
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Als ik zit of lig (stil dus) dan voel ik eigenlijk niets, dus da's prima. Maar opstaan etc. is een hel. Erg pijnlijk. Ontlasting is nog niet gelukt, ik probeer het al wat dunner te maken zodat het wat makkelijker gaat. En ik moet nog paracetamol zien in te nemen, als ik het slik kots ik alles onder dus dat wordt mixen in drinken. Maar als ik het niet doe krijg ik een schop onder m'n kont van clumsy_clown
Das inderdaad de juiste motivatie :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_147744313
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Van die dikke matten? Die zou ik er vooraf dan wel weer afhalen, want dat zuigt zich zo vol met water, dat het alleen maar gaat trekken.
Je hebt ook dunne pleisters waar in het midden wat absorberends zit en helemaal rondom een kleeflaag. Daar kun je prima mee douchen.

Zolang er niet teveel troep uit je draingat komt en er rondom je hechtingen ook niet veel prut zit zou ik het zeker de eerste dagen lekker met rust laten. Eerst je vel laten genezen.

En als je arts wat anders zegt moet je dat natuurlijk doen. :P
Dikke matten, ja. Die haal ik er ook vanaf voor het douchen. En ja, ik laat het wel met rust. Heb niks gehoord over spoelen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Das inderdaad de juiste motivatie :D
Echt hè.
pi_147744321
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Als ik zit of lig (stil dus) dan voel ik eigenlijk niets, dus da's prima. Maar opstaan etc. is een hel. Erg pijnlijk. Ontlasting is nog niet gelukt, ik probeer het al wat dunner te maken zodat het wat makkelijker gaat. En ik moet nog paracetamol zien in te nemen, als ik het slik kots ik alles onder dus dat wordt mixen in drinken. Maar als ik het niet doe krijg ik een schop onder m'n kont van clumsy_clown
En van mij :(

Protip: tabletten niet oplossen in vloeistof maar innemen met appelmoes of pudding. Ik ben een prima pillen-uitdeler, maar een dramatische pillenslikker, maar met iets diks vloeibaars glijden ze er zo in. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147744340
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En van mij :(

Protip: tabletten niet oplossen en innemen met appelmoes of pudding. Ik ben een prima pillen-uitdeler, maar een dramatische pillenslikker, maar met iets diks vloeibaars glijden ze er zo in. ^O^
Waarom niet oplossen? da's goor maar echt de enige manier dat ik überhaupt iets binnenhoud
pi_147744370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Waarom niet oplossen? da's goor maar echt de enige manier dat ik überhaupt iets binnenhoud
Omdat vloeistof met paracetamol goor is. :r
Ik slik dan liever een hele of halve tablet in zijn geheel, omhuld door iets zoets dik vloeibaars. :) Één keer flink slikken, maar dan ben je er ook meteen vanaf. Voor zes uur tenminste :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147744423
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Omdat vloeistof met paracetamol goor is. :r
Ik slik dan liever een hele of halve tablet in zijn geheel, omhuld door iets zoets dik vloeibaars. :) Één keer flink slikken, maar dan ben je er ook meteen vanaf. Voor zes uur tenminste :+
Ja maar als ik het in vaste vorm slik, kots ik het uit, zo simpel is het helaas. :P
Ik weet dat het goor is, maar in één grote slok en dan direct flink natanken. Als dat het voor mij doet, dan moet het maar.
pi_147744435
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Waarom niet oplossen? da's goor maar echt de enige manier dat ik überhaupt iets binnenhoud
Bij de apotheek hebben ze van die handige apparaatjes waarmee je tabletten in kleine stukjes kunt hakken.
pi_147744444
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij de apotheek hebben ze van die handige apparaatjes waarmee je tabletten in kleine stukjes kunt hakken.
Oh ja die ken ik wel :P
pi_147744453
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja maar als ik het in vaste vorm slik, kots ik het uit, zo simpel is het helaas. :P
Ik weet dat het goor is, maar in één grote slok en dan direct flink natanken. Als dat het voor mij doet, dan moet het maar.
Ah, op die manier. :Y Dan is het een kwestie van neus dicht en slikken ja.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147744489
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, op die manier. :Y Dan is het een kwestie van neus dicht en slikken ja.
Yep. Als het helpt, doe ik het maar.
Scheelt me een blauwe kont van clumsy.
pi_147744498
Paracetamol oplossen met een klein beetje limonadesiroop erbij, drinkt een stuk makkelijker en haalt het bittere weg. Of een paracetamol in stukjes in een lepel vruchtenyoghurt, slikt prima weg.
Waar het stinkt is het warm.
pi_147744506
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Paracetamol oplossen met een klein beetje limonadesiroop erbij, drinkt een stuk makkelijker en haalt het bittere weg. Of een paracetamol in stukjes in een lepel vruchtenyoghurt, slikt prima weg.
oplossen it is :7
pi_147744626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

oplossen it is :7
Hoe je het ook binnenkrijgt, je moet wel dus hóp, slikken die handel. Kan me overigens voorstellen dat op de plee gaan zitten de hel is, dat rekt alles op in die houding.
Waar het stinkt is het warm.
pi_147744706
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Yep. Als het helpt, doe ik het maar.
Scheelt me een blauwe kont van clumsy.
en mij }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147744836
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

en mij }:|
:{w
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:58 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Hoe je het ook binnenkrijgt, je moet wel dus hóp, slikken die handel. Kan me overigens voorstellen dat op de plee gaan zitten de hel is, dat rekt alles op in die houding.
:Y
pi_147744864
Jullie mogen hem nog niet schoppen, daar moet je nog even mee wachten tot die wond dicht is :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het stinkt is het warm.
pi_147744871
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jullie mogen hem nog niet schoppen, daar moet je nog even mee wachten tot die wond dicht is :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_147745107
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef Toto69 het volgende:
Alweer een topic verder :o
Ik heb idd geen thuiszorg omdat het gehecht is, ze kunnen dus niets voor me doen.
Bed beneden is wel een optie, als het zo blijft.
Had nog wat leuks gekregen van Voszje O+

[ afbeelding ]
Vieze nagels :r

Maar leuk cadeautje!
pi_147745394
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef Toto69 het volgende:
Alweer een topic verder :o
Ik heb idd geen thuiszorg omdat het gehecht is, ze kunnen dus niets voor me doen.
Bed beneden is wel een optie, als het zo blijft.
Had nog wat leuks gekregen van Voszje O+

[ afbeelding ]
Je nagel is vies :o Bah. Hup, schoonmaken!
pi_147745505
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Vieze nagels :r

Maar leuk cadeautje!
:{w
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je nagel is vies :o Bah. Hup, schoonmaken!
:{w

Ontlasting lukt nog steeds niet.
Als ik opsta moet ik, als ik zit niet. :')
pi_147745591
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:58 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Hoe je het ook binnenkrijgt, je moet wel dus hóp, slikken die handel. Kan me overigens voorstellen dat op de plee gaan zitten de hel is, dat rekt alles op in die houding.
poeptopic *G* *O* *G*
pi_147745603
Hoe gaat het nu toot?
pi_147745626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:31 schreef d4v1d het volgende:

[..]

poeptopic *G* *O* *G*
:{w
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef d4v1d het volgende:
Hoe gaat het nu toot?
Mwah. Als ik zit zit ik op zich wel ok.
Maar de ontlasting lukt dus helaas nog niet.
pi_147745646
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:{w

[..]

Mwah. Als ik zit zit ik op zich wel ok.
Maar de ontlasting lukt dus helaas nog niet.
Hoe schijt je dan? Lijkt me niet fijn dat het ophoopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2014 16:34:04 ]
pi_147745673
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoe schijt je dan? Lijkt me niet fijn dat het ophoopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu dus nog niet. Gelukkig woensdag op donderdagnacht voor de operatie nog wel, dat scheelt iets.
Kijk, je zit op die bril, met pakken vol verband aan je reet en allemaal hechtingen. Geloof me, dat is echt hell on earth.
pi_147745687
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, nu dus nog niet. Gelukkig woensdag op donderdagnacht voor de operatie nog wel, dat scheelt iets.
Kijk, je zit op die bril, met pakken vol verband aan je reet en allemaal hechtingen. Geloof me, dat is echt hell on earth.
Ik geloof je.. Maar ik heb nu geen honger meer :') :D
pi_147745689
En als je in een emmer doet en bovenop hurkt?

Misschien helpt dat.
pi_147745698
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:
En als je in een emmer doet en bovenop hurkt?

Misschien helpt dat.
Hoe is een emmer anders dan boven de plee hangen?
pi_147745713
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoe is een emmer anders dan boven de plee hangen?
Misschien is de plee wat hoger en kan je niet zo goed op hurken en krijg je een zit-houding, wat pijn doet.
pi_147745724
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Misschien is de plee wat hoger en kan je niet zo goed op hurken en krijg je een zit-houding, wat pijn doet.
ah op die fiets. :+

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2014 16:36:12 ]
pi_147745736
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:
En als je in een emmer doet en bovenop hurkt?

Misschien helpt dat.
Helpt ook niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik geloof je.. Maar ik heb nu geen honger meer :') :D
:{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan nog wat groter geloof ik. Dan snap je denk ik hoe pijnlijk 't is :{
pi_147745739
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:36 schreef d4v1d het volgende:

[..]

ah op die fiets. :+
Nee, emmer, geen fiets.
pi_147745745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Helpt ook niet.

[..]

:{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan nog wat groter geloof ik. Dan snap je denk ik hoe pijnlijk 't is :{
gassst....
pi_147745748
;(
pi_147745754
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:36 schreef d4v1d het volgende:

[..]

gassst....
Nou, nu snap je het. :P
pi_147745764
clumsy_clown, kom maar in. Hoe lossen we dit op?
pi_147745765
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou, nu snap je het. :P
Waarom klik ik dan ook op die spoiler :')
pi_147745773
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
clumsy_clown, kom maar in. Hoe lossen we dit op?
Die is aan het werk nog.
pi_147745781
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Waarom klik ik dan ook op die spoiler :')
Tja, ik dwong je niet.
pi_147745785
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou, nu snap je het. :P
Brr Toto, wist niet dat het zo groot kon worden :o
Maar alles is nu dichtgenaaid?
Twiddel
pi_147745787
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Die is aan het werk nog.
Dat wordt dan poep inhouden.

POEPTOPIC *O* *O* *O*
pi_147745791
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Tja, ik dwong je niet.
Maar het is altijd zo verleidelijk om spoilers te klikken ;(
pi_147745830
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Brr Toto, wist niet dat het zo groot kon worden :o
Maar alles is nu dichtgenaaid?
Ja, dat wel, zit nog wel een draingaatje. Het is heel erg groot. Hele billen zijn verminkt. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar het is altijd zo verleidelijk om spoilers te klikken ;(
Tja... :P
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:38 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat wordt dan poep inhouden.

POEPTOPIC *O* *O* *O*
_O-
Ach, c_c komt me straks wel boos toespreken
pi_147745840
Nee hoor, C_C is _O_
Die heeft me vannacht ook enorm geholpen toen ik crepeerde van de pijn. Die dwong me door te zeuren voor morfine. :7
pi_147745852
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, dat wel, zit nog wel een draingaatje. Het is heel erg groot. Hele billen zijn verminkt. :')

[..]

Tja... :P

[..]

_O-
Ach, c_c komt me straks wel boos toespreken
Dat word dus niet meer in een G-string naar het zwembad toe.
Twiddel
pi_147745861
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:40 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat word dus niet meer in een G-string naar het zwembad toe.
Ik heet geen Etsu.
pi_147745927
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heet geen Etsu.
Oh :D
Nou ja, dan maar een kitten voor je billetjes
Twiddel
pi_147745964
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh :D
Nou ja, dan maar een kitten voor je billetjes
[ afbeelding ]
O+
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:44:46 #64
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147745966
Laxeermiddel, hoppa :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147746081
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh :D
Nou ja, dan maar een kitten voor je billetjes
[ afbeelding ]
awwww
pi_147746095
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:44 schreef Samzz het volgende:
Laxeermiddel, hoppa :9.
Ja lekker alles eronder schijten :D _O-
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:49:56 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147746133
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja lekker alles eronder schijten :D _O-
Hé, dan is 't er wel uit.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147746152
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hé, dan is 't er wel uit.
Da's waar. Ik ga vanavond wat meer cola/chocomelk drinken, dat moet werken.
pi_147746193
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Da's waar. Ik ga vanavond wat meer cola/chocomelk drinken, dat moet werken.
http://www.oxypowder.nl/laxative-foods.html
Heb je ook nog een hapje te eten.
Twiddel
pi_147746219
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]

http://www.oxypowder.nl/laxative-foods.html
Heb je ook nog een hapje te eten.
:D
pi_147746664
Gewoon gootsteenontstopper rond je anus planten
pi_147746749
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon gootsteenontstopper rond je anus planten
_O-
  Spellchecker vrijdag 19 december 2014 @ 17:14:21 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_147746784
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:{w

[..]

:{w

Ontlasting lukt nog steeds niet.
Als ik opsta moet ik, als ik zit niet. :')
Vandaar die vieze nagel?! :o
pi_147746828
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:14 schreef maily het volgende:

[..]

Vandaar die vieze nagel?! :o
_O-
pi_147746883
Nee nee
pi_147746925
Fijn dat de operatie goed gegaan is toto! En succes de komende dagen.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_147746948
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:19 schreef komrad het volgende:
Fijn dat de operatie goed gegaan is toto! En succes de komende dagen.
Dank je kerel!
  vrijdag 19 december 2014 @ 17:20:57 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147746963
Toot, post eens wat foto's. Ik ben zwaar benieuwd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147747071
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:20 schreef Samzz het volgende:
Toot, post eens wat foto's. Ik ben zwaar benieuwd.
-O-
pi_147747094
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:20 schreef Samzz het volgende:
Toot, post eens wat foto's. Ik ben zwaar benieuwd.
Zoek maar op gehechte bilnaad
Twiddel
  vrijdag 19 december 2014 @ 17:26:20 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147747146
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:24 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Zoek maar op gehechte bilnaad
De bilnaad van de teek. Mwa.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147747185
Sorry samzz, er valt niet veel te zien. Want verband google maar o limberg plastiek
  vrijdag 19 december 2014 @ 17:27:45 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147747199
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
Sorry samzz, er valt niet veel te zien. Want verband google maar o limberg plastiek
Nah, ik weet hoe dat eruit ziet :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 19 december 2014 @ 17:28:33 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147747227
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
Sorry samzz, er valt niet veel te zien. Want verband google maar o limberg plastiek
Ze wil gewoon foto's van je strakke bil toch. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_147747368
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nah, ik weet hoe dat eruit ziet :7.
:p
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ze wil gewoon foto's van je strakke bil toch. :)
:6

Anyway, heb een beetje ontlasting voor elkaar gekregen. Niet genoeg overigens. Het is veel te hard dus ik ga vanavond chocomel tanken :')
pi_147747723
Een paar eetlepels stroop doet ook wonderen :)
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_147747739
Een kiwi 's morgens would do the trick, postte ik eerder O~)
En water / thee drinken.
pi_147747755
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:44 schreef Bzzzzt het volgende:
Een paar eetlepels stroop doet ook wonderen :)
^O^
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:44 schreef AnneX het volgende:
Een kiwi 's morgens would do the trick, postte ik eerder O~)
Oeps, ik heb niet elk bericht helemaal in m'n kop :@ zo veel, zo warrig
pi_147747780
Drom herhaal ik het.
Begrijpelijk.
pi_147747824
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:46 schreef AnneX het volgende:
Drom herhaal ik het.
Begrijpelijk.
I'll write it down ^O^
  Spellchecker vrijdag 19 december 2014 @ 17:52:42 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_147748018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

I'll write it down ^O^
Beter schrijf je het OP :D
pi_147748641
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:p

[..]

:6

Anyway, heb een beetje ontlasting voor elkaar gekregen. Niet genoeg overigens. Het is veel te hard dus ik ga vanavond chocomel tanken :')
Een eetlepel olijfolie doet ook wonderen ;)
Heel veel sterkte met het herstel
pi_147748654
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef maily het volgende:

[..]

Beter schrijf je het OP :D
_O-
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:13 schreef Laysa het volgende:

[..]

Een eetlepel olijfolie doet ook wonderen ;)
Heel veel sterkte met het herstel
Dank je :)
pi_147748733
Olijfolie is wel een goede ja. Smerig wel.
pi_147748754
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Olijfolie is wel een goede ja. Smerig wel.
Look who it is. :7
pi_147748755
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Olijfolie is wel een goede ja. Smerig wel.
Tja alles voor een goede poep weet ik uit ervaring :P
pi_147748772
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

Tja alles voor een goede poep weet ik uit ervaring :P
Toen ik in Portugal woonde was ik ook altijd aan de schijt door die meuk ja _O-
pi_147748802
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Toen ik in Portugal woonde was ik ook altijd aan de schijt door die meuk ja _O-
Nou hup hup....niks is erger dan harde poep bij operatie pijn :)
pi_147748814
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:19 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nou hup hup....niks is erger dan harde poep bij operatie pijn :)
True :Y zit nu ook aan de choco :9
pi_147748815
Ik zeg je: Red Bull (liefst de sugar free variant). Puur vergif maar soms is dat het enige wat werkt voor mij. :@
Hallon!
pi_147748828
Lig je nog in het ziekenhuis Toot?
Mokkel met stuntstok
pi_147748839
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:20 schreef Mord_Sith het volgende:
Lig je nog in het ziekenhuis Toot?
Nee :)
pi_147748860
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee :)
Ah, ok, dat is vlot gegaan dan :Y
Hou je het in de gaten als je niet goed af blijft gaan? Dan moet je wel ff aan de bel trekken.
Ik weet niet in hoeverre je kunt/mag bewegen, maar lopen helpt wel om het soepel te houden.
Mokkel met stuntstok
pi_147748867
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:21 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ah, ok, dat is vlot gegaan dan :Y
Hou je het in de gaten als je niet goed af blijft gaan? Dan moet je wel ff aan de bel trekken.
Ik weet niet in hoeverre je kunt/mag bewegen, maar lopen helpt wel om het soepel te houden.
:Y doe ik.
pi_147748891
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:Y doe ik.
^O^
Dan kruip ik weer terug in de lurkmodus
Mokkel met stuntstok
pi_147748894
En weet je, anders heb ik C_C nog die mij afranselt als ik niet luister. En trust me, die pakt me aan.
pi_147748909
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:20 schreef BlueMage het volgende:
Ik zeg je: Red Bull (liefst de sugar free variant). Puur vergif maar soms is dat het enige wat werkt voor mij. :@
Dan moet je ook gek veel pissen joh. _O-
pi_147748921
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dan moet je ook gek veel pissen joh. _O-
Dat wil ik liever niet, als ik vnv in bed lig wil ik er niet uit hoeven eigenlijk :x
pi_147748940
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat wil ik liever niet, als ik vnv in bed lig wil ik er niet uit hoeven eigenlijk :x
Klopt, niet doen. Ongezonde troep (al drink ik het best veel :') ) en je moet vet vaak van pissen.
pi_147748946
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Klopt, niet doen. Ongezonde troep (al drink ik het best veel :') ) en je moet vet vaak van pissen.
Ik heb het nog nooit op.
pi_147749094
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dan moet je ook gek veel pissen joh. _O-
Oh ik heb idd iets over het hoofd gezien... :') :@
Hallon!
  Eindredactie Games vrijdag 19 december 2014 @ 18:29:47 #112
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_147749097
Sterkte Toto. Alweer tijdje geleden dat ik je 'avontuur' las, maar zit mobiel dus teruglezen is irritant; wat is er anders/revolutionair aan deze laatste ingreep t.o.v. (alle) vorige ingrepen?

Aan FOK!support in ieder geval geen gebrek hier :D
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_147749108
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit op.
#todo, Toot een tray vergif energy geven :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2014 18:30:19 ]
pi_147749127
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:30 schreef CrashO het volgende:

[..]

#todo, Toot een tray vergif energy geven :P
_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:29 schreef 2dope het volgende:
Sterkte Toto. Alweer tijdje geleden dat ik je 'avontuur' las, maar zit mobiel dus teruglezen is irritant; wat is er anders/revolutionair aan deze laatste ingreep t.o.v. (alle) vorige ingrepen?

Aan FOK!support in ieder geval geen gebrek hier :D
Thanks :)
Ja, de vorige operaties waren gewoon snijden en open laten.
Nu is het ook dicht gehecht.
pi_147749129
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:29 schreef 2dope het volgende:
Sterkte Toto. Alweer tijdje geleden dat ik je 'avontuur' las, maar zit mobiel dus teruglezen is irritant; wat is er anders/revolutionair aan deze laatste ingreep t.o.v. (alle) vorige ingrepen?

Aan FOK!support in ieder geval geen gebrek hier :D
Hij zit nu (eindelijk) dicht. *O*
pi_147749139
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hij zit nu (eindelijk) dicht. *O*
Op een gaatje na, ja, en of 't zo blijft is afwachten -O-
pi_147749241
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
Op een gaatje na, ja,
Gelukkig maar. Anders zou de [piep] op een gegeven moment je oren uit komen :X
pi_147749273
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:34 schreef Queller het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Anders zou de [piep] op een gegeven moment je oren uit komen :X
:o
Ik bedoel een drainwondje.
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:35:18 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147749282
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:34 schreef Queller het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Anders zou de [piep] op een gegeven moment je oren uit komen :X
Bedankt voor deze MI :D.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hij zit nu (eindelijk) dicht. *O*
Letterlijk, hij kan niet eens poepen ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147749310
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bedankt voor deze MI :D.

[..]

Letterlijk, hij kan niet eens poepen ;(.
Klein beetje gelukt. :)
pi_147749316
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Letterlijk, hij kan niet eens poepen ;(.
:D
pi_147749367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klein beetje gelukt. :)
Dit topic wordt te informatief :')
pi_147749390
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit topic wordt te informatief :')
Het is nog altijd minder informatief dan onze WA gesprekken. :) :)
  Eindredactie Games vrijdag 19 december 2014 @ 18:39:03 #124
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_147749411
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Op een gaatje na, ja, en of 't zo blijft is afwachten -O-
Welk ziekenhuis ben je behandeld? Oplosbare hechtingen?

Duurt zeker wel ff voordat je kan concluderen dat dit een wat permanentere oplossing is.. Hoe lang duurde het bij andere behandelingen voordat je wist dat 't weer mis was?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_147749421
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klein beetje geldrukt. :)
Fixed O+
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:39:18 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147749423
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klein beetje gelukt. :)
Welke consistentie? Gebruik de Bristol stool chart!

“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147749455
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Queller het volgende:

[..]

Fixed O+
:o
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Welk ziekenhuis ben je behandeld? Oplosbare hechtingen?

Duurt zeker wel ff voordat je kan concluderen dat dit een wat permanentere oplossing is.. Hoe lang duurde het bij andere behandelingen voordat je wist dat 't weer mis was?
Enschede, nee deze worden eruit gehaald. Dat was bij andere behandelingen na een paar weken al. Hierbij is het ook over een maand wel duidelijk of het goed gaat.
pi_147749463
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welke consistentie? Gebruik de Bristol stool chart!

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welke consistentie? Gebruik de Bristol stool chart!

[ afbeelding ]
Mijn god _O- uh.. 1
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:40:43 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147749475
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

Mijn god _O- uh.. 1
Dat is kut.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147749479
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

Mijn god _O- uh.. 1
_O-
pi_147749490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is kut.
Nee, het kwam uit m'n kont, niet uit m'n kut.
pi_147749509
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:

Mijn god _O- uh.. 1
Die zijn kut ;(
Ben je een half uur bezig geweest en verwacht je 10x te moeten doorspoelen, zie je alleen maar 3 rozijntjes liggen :')
pi_147749512
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

Mijn god _O- uh.. 1
Ja. Of je even je poep wilt beschrijven op FOK!
Twiddel
pi_147749528
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef CrashO het volgende:

[..]

Die zijn kut ;(
Ben je een half uur bezig geweest en verwacht je 10x te moeten doorspoelen, zie je alleen maar 3 rozijntjes liggen :')
_O-
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ja. Of je even je poep wilt beschrijven op FOK!
_O-
Ach, ik ben toch niet helder, ik lul maar wat
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:42:16 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147749547
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, het kwam uit m'n kont, niet uit m'n kut.
Nou, dat is kont, dan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:42:57 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147749569
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ja. Of je even je poep wilt beschrijven op FOK!
Niet zo haten. Een stool chart is heel nuttig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147749703
Ik vind het eigenlijk belachelijk hoe dat tegenwoordig gaat , dat je zo snel na een zware operatie al thuis bent....als er nu complicaties zijn kan er niet onmiddellijk worden ingegrepen :?
pi_147749758
Foto's zeggen meer, ik heb er nog een paar.



drain + fles waar 't inkwam



Ik at nog best ok. :9



Ik lag naast een heli platform, voor traumaheli's ed... guess what er vanochtend landt :o



Bloed ;(



kamer
pi_147749770
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk hoe dat tegenwoordig gaat , dat je zo snel na een zware operatie al thuis bent....als er nu complicaties zijn kan er niet onmiddellijk worden ingegrepen :?
Klopt. Ze hebben alles gecheckt en ze vonden 't prima. Maar als er wat misgaat ben ik fucked, ja. Daarom de eerste dagen héél voorzichtig.
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:49:52 #140
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147749832
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klopt. Ze hebben alles gecheckt en ze vonden 't prima. Maar als er wat misgaat ben ik fucked, ja. Daarom de eerste dagen héél voorzichtig.
Maar begreep ik nou dat jij thuis een hoogslaper hebt?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147749852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar begreep ik nou dat jij thuis een hoogslaper hebt?
nee, laag bed
pi_147749889
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

nee, laag bed
hihi toevallig tweepersoons? :@

Queller en ik zijn hier heel erg benieuwd naar. O+
pi_147749896
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klopt. Ze hebben alles gecheckt en ze vonden 't prima. Maar als er wat misgaat ben ik fucked, ja. Daarom de eerste dagen héél voorzichtig.
Belachelijk,het was geen ingegroeide teennagel!!
Ik weet nog dat ik heeeeel lang geleden(25 jaar) aan mijn blindedarm was geholpen,mocht pas 2 dagen erna naar huis toen ze zeker wisten dat alles , en de huisarts kwam zelfs nog thuis poolshoogte nemen.Twee jaar terug geopereerd aan een tumor in mijn nek , binnen 4 uur was ik weer thuis,gaat echt nergens meer over egenwoordig :(

Maar heeeel veel sterkte Toto,iedere dag is er één !!!!!!!
pi_147749905
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:

[..]

hihi toevallig tweepersoons? :@

Queller en ik zijn hier heel erg benieuwd naar. O+
Ja, triootje past wel
Hou je van fukushimakonten?
pi_147749912
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, triootje past wel
Hou je van fukushimakonten?
:9~
pi_147749918
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Belachelijk,het was geen ingegroeide teennagel!!
Ik weet nog dat ik heeeeel lang geleden(25 jaar) aan mijn blindedarm was geholpen,mocht pas 2 dagen erna naar huis toen ze zeker wisten dat alles , en de huisarts kwam zelfs nog thuis poolshoogte nemen.Twee jaar terug geopereerd aan een tumor in mijn nek , binnen 4 uur was ik weer thuis,gaat echt nergens meer over egenwoordig :(

Maar heeeel veel sterkte Toto,iedere dag is er één !!!!!!!
Uhu, het is zo snel mogelijk de patiënt wegjagen. Al had ik hier vriendelijk personeel, absoluut. Zeer begripvol. Thanks en mooi dat 't goed met je is gekomen
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:52:52 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147749928
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Belachelijk,het was geen ingegroeide teennagel!!
Ik weet nog dat ik heeeeel lang geleden(25 jaar) aan mijn blindedarm was geholpen,mocht pas 2 dagen erna naar huis toen ze zeker wisten dat alles , en de huisarts kwam zelfs nog thuis poolshoogte nemen.Twee jaar terug geopereerd aan een tumor in mijn nek , binnen 4 uur was ik weer thuis,gaat echt nergens meer over egenwoordig :(

Maar heeeel veel sterkte Toto,iedere dag is er één !!!!!!!
De geneeskunde is in die jaren ook wel een eindje verder gevorderd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147749992
quote:
De geneeskunde is in die jaren ook wel een eindje verder gevorderd.
Ja dat is een ding dat zeker is,maar toch.........draait weer om de centen .

En inderdaad Toto,die verpleegsters zijn echt schatten :*
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:55:16 #149
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147750001
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

nee, laag bed
Ah! Dacht dat omdat je zei "moet traplopen om in mijn bed te komen" :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147750007
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:54 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Ja dat is een ding dat zeker is,maar toch.........draait weer om de centen .

En inderdaad Toto,die verpleegsters zijn echt schatten :*
Ik had er vanochtend een van 24 :o leuk gesprekje mee gehad nog :Y
En ze hielp me aankleden O+
pi_147750009
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ah! Dacht dat omdat je zei "moet traplopen om in mijn bed te komen" :D
Oh, ja, naar boven hehe :')
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:57:10 #152
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147750041
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, ja, naar boven hehe :')
:6
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147750043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik had er vanochtend een van 24 :o leuk gesprekje mee gehad nog :Y
En ze hielp me aankleden O+
Dat maakt het een beetje goed :P
pi_147750060
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Maraca het volgende:

[..]

:6
:P
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Dat maakt het een beetje goed :P
hehe ja wel wat anders dan van die mutsen van 60 ;(
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:58:19 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147750084
Nummer gehosseld?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:58:38 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147750095
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:P

[..]

hehe ja wel wat anders dan van die mutsen van 60 ;(
Vond je ook iets te oud om nog in een hoogslaper te slapen :+ Niet echt een chickie-magneet :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147750098
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
Nummer gehosseld?
Nee hoor, dat was niet de intentie of zo :P
pi_147750100
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vond je ook iets te oud om nog in een hoogslaper te slapen :+ Niet echt een chickie-magneet :P
Dat ben ik sowieso niet. :P
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:59:42 #159
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147750128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat ben ik sowieso niet. :P
Boh, kan me anders nog een screenshot herinneren van een filmpje van jou met 2 vrouwen in bed :o Was R-rated, dus mochten ze het niet uitzenden :N
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147750137
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Boh, kan me anders nog een screenshot herinneren van een filmpje van jou met 2 vrouwen in bed :o Was R-rated, dus mochten ze het niet uitzenden :N
Een tv commercial ja :6
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:01:44 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147750199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat was niet de intentie of zo :P
Nou en :o.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147750294
Zeg, hoe gaat dat eigenlijk met wassen? Lijkt mij niet dat je met het hele gevaarte in bad mag liggen :D
Twiddel
pi_147750476
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef summer2bird het volgende:
Zeg, hoe gaat dat eigenlijk met wassen? Lijkt mij niet dat je met het hele gevaarte in bad mag liggen :D
Toto gaat drijven door dat gevaarte :{
pi_147750770
Ik weet wel dat als mijn wonden nu niet dichtgroeien, ik meteen om deze operatie ga vragen. Ze stelden voor om hierna alles weg te snijden en een wond van 15cm open te laten. Want als een wond van (nu) 1,2 en een van 2,8cm niet dichtgroeien, groeit eentje van 15cm wel dicht zeker. :')
pi_147750813
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet wel dat als mijn wonden nu niet dichtgroeien, ik meteen om deze operatie ga vragen. Ze stelden voor om hierna alles weg te snijden en een wond van 15cm open te laten. Want als een wond van (nu) 1,2 en een van 2,8cm niet dichtgroeien, groeit eentje van 15cm wel dicht zeker. :')
Die lui zijn gek bij jou :o
Twiddel
pi_147750845
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk hoe dat tegenwoordig gaat , dat je zo snel na een zware operatie al thuis bent....als er nu complicaties zijn kan er niet onmiddellijk worden ingegrepen :?
Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:20:36 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147750943
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet wel dat als mijn wonden nu niet dichtgroeien, ik meteen om deze operatie ga vragen. Ze stelden voor om hierna alles weg te snijden en een wond van 15cm open te laten. Want als een wond van (nu) 1,2 en een van 2,8cm niet dichtgroeien, groeit eentje van 15cm wel dicht zeker. :')
Op zich niet zo'n hele gekke gedachte. Maar ik denk ook niet dat ik er blij van zou worden :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147750983
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef summer2bird het volgende:
Zeg, hoe gaat dat eigenlijk met wassen? Lijkt mij niet dat je met het hele gevaarte in bad mag liggen :D
Douchen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet wel dat als mijn wonden nu niet dichtgroeien, ik meteen om deze operatie ga vragen. Ze stelden voor om hierna alles weg te snijden en een wond van 15cm open te laten. Want als een wond van (nu) 1,2 en een van 2,8cm niet dichtgroeien, groeit eentje van 15cm wel dicht zeker. :')
:o wtf
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.
CLums O+
pi_147751234
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.
Danku ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147752976
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Danku ^O^
Oké,nooit geweten
pi_147762827
Toto, nog gelukt met de chocomel?
Twiddel
  vrijdag 19 december 2014 @ 23:38:19 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_147763254
Met andere woorden, lekkere drol gedraaid?
pi_147763697
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ja. Of je even je poep wilt beschrijven op FOK!
Kan gewoon. Ook even foto's van je bloed posten *G* Als je dat normaal zou doen wordt er van alle kanten kuttopic geroepen en krijg je een slotje *G*
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Op een gaatje na, ja, en of 't zo blijft is afwachten -O-
Maar dat gaatje is minder lastig toch?

Hoe gaat het nu Toto?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2014 23:50:16 ]
pi_147767406
Hoe is de nacht gegaan Toto? :)
Live the life you love, love the life you live.
pi_147767525
ipv de stoelendans maar de stoelgangdans doen? *O* *O* *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_147767561
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 09:25 schreef quickstepster het volgende:
ipv de stoelendans maar de stoelgangdans doen? *O* *O* *O*
De grappen in dit topic :') :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 09:29:49 ]
  zaterdag 20 december 2014 @ 11:05:59 #177
202348 Susi
Temple of Love
pi_147768769
Op je zij, celstofmatjes eronder en poepen maar !
pi_147770572
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:05 schreef Susi het volgende:
Op je zij, celstofmatjes eronder en poepen maar !
_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef summer2bird het volgende:
Toto, nog gelukt met de chocomel?
Ik heb gisteren wel een klein beetje ontlasting gehad ja, niet veel, maar iets.
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Kan gewoon. Ook even foto's van je bloed posten *G* Als je dat normaal zou doen wordt er van alle kanten kuttopic geroepen en krijg je een slotje *G*

[..]

Maar dat gaatje is minder lastig toch?

Hoe gaat het nu Toto?
Mwah, het gaat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 09:10 schreef Poekie1993 het volgende:
Hoe is de nacht gegaan Toto? :)
Ik heb op zich wel een uur of 11 geslapen dus dat is goed. Qua pijn was het te doen. Alleen zodra ik uit bed wil is het een hel. M'n ouders moeten me helpen met aankleden want ik kan zelf alleen een vest aankrijgen :X...

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 09:25 schreef quickstepster het volgende:
ipv de stoelendans maar de stoelgangdans doen? *O* *O* *O*
:D

En verder; net verband verwisseld. Was redelijk schoon, dus niet veel bloed/wondvocht.
  zaterdag 20 december 2014 @ 12:37:53 #179
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147771067
Klinkt goed *O* En dat je hulp nodig hebt van je ouders bij het aankleden is niet raar gezien je operatie :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147771154
Niet klikken met zwakke maag/eten/eigen risico

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is niet alles helaas, maar dat paste er verder niet op. Gaatje van de drain lijkt snel te genezen op zich. Mja, het is dus niet bepaald niks.
  zaterdag 20 december 2014 @ 12:44:17 #181
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147771249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:40 schreef Toto69 het volgende:
Niet klikken met zwakke maag/eten/eigen risico

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is niet alles helaas, maar dat paste er verder niet op. Gaatje van de drain lijkt snel te genezen op zich. Mja, het is dus niet bepaald niks.
Jeetje :o Dat is inderdaad wel een aardige wond .. zeker op zo'n rotplaats :r
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147771266
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Jeetje :o Dat is inderdaad wel een aardige wond .. zeker op zo'n rotplaats :r
En dan loopt het opzij nog verder, ergo dit is nog niet alles ;(
Kun je je iig voorstellen hoe veel pijn dat doet :X :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 december 2014 @ 12:52:03 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147771477
Het is in elk geval dicht, nu houden zo. Het lijkt op de wond die qltel destijds had, alleen was die niet gehecht.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_147771512
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Het is in elk geval dicht, nu houden zo. Het lijkt op de wond die qltel destijds had, alleen was die niet gehecht.
Het is dicht ja, hopen dat dat zo blijft inderdaad. Hopen dat alles gewoon goed komt. :X
pi_147771552
Steekt er nou een stuk uit of lijkt het maar zo?
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 20 december 2014 @ 12:54:51 #186
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147771556
Hebben ze nou je reet dichtgenaaid? Geen wonder dat je niet kan schijten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147771581
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Steekt er nou een stuk uit of lijkt het maar zo?
Het is erg dik/opgezwollen door de zware operatie
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze nou je reet dichtgenaaid? Geen wonder dat je niet kan schijten.
Nee :') dat is niet dichtgenaaid :P
pi_147771593
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze nou je reet dichtgenaaid? Geen wonder dat je niet kan schijten.
:D
pi_147771653
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Steekt er nou een stuk uit of lijkt het maar zo?
Ja, idd.
Het is niet zo'n nette zigzag als in voorbeeld filmpje van youtube
pi_147771660
Door de morfine krijg je ook problemen met het dumpen van je ontlasting.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_147771680
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ja, idd.
Het is niet zo'n nette zigzag als in voorbeeld filmpje van youtube
Het is wel anders gedaan inderdaad. Maar de boel is ook opgezwollen. (Niet rood/warm als in ontstoken) *klopt af*
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Door de morfine krijg je ook problemen met het dumpen van je ontlasting.
Klopt. Als ik vandaag maar fatsoenlijk kan
pi_147772272
Gebruik van morfine wordt toch standaard gecombineerd met een laxeermiddel?
pi_147772458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

En dan loopt het opzij nog verder, ergo dit is nog niet alles ;(
Kun je je iig voorstellen hoe veel pijn dat doet :X :')
Ja! Het staat ook enorm strak lijkt me, omdat ze die huid verlegd hebben?
pi_147772632
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:22 schreef AnneX het volgende:
Gebruik van morfine wordt toch standaard gecombineerd met een laxeermiddel?
Nee :o
Lang niet altijd
Mokkel met stuntstok
pi_147772739
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:22 schreef AnneX het volgende:
Gebruik van morfine wordt toch standaard gecombineerd met een laxeermiddel?
:N
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:31 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja! Het staat ook enorm strak lijkt me, omdat ze die huid verlegd hebben?
Klopt.
pi_147772745
Goed, ik heb m'n ontlasting weg. Nu wel veel, maar weer heel erg hard en pijnlijk. ;( Ook bloed met afvegen helaas, waarschijnlijk is er een adertje geknapt of zo.
pi_147773673
Altijd kut!

Beterschap kerel...
pi_147773688
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:17 schreef killerkip69 het volgende:
Altijd kut!

Beterschap kerel...
Thnx!
pi_147776763
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
Goed, ik heb m'n ontlasting weg. Nu wel veel, maar weer heel erg hard en pijnlijk. ;( Ook bloed met afvegen helaas, waarschijnlijk is er een adertje geknapt of zo.
Oh wat een ellende.
Heel veel sterkte man :*
pi_147776838
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh wat een ellende.
Heel veel sterkte man :*
:*
pi_147777105
Gebruik je geen vochtige doekjes? al is het maar weeceepapier.
Even tegen de anus / bilspleet houden en dan vegen.
pi_147777150
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef AnneX het volgende:
Gebruik je geen vochtige doekjes? al is het maar weeceepapier.
Even tegen de anus / bilspleet houden en dan vegen.
Ik gebruik heel zacht wc-papier.
pi_147778370
Kunnen we dit topic heel snel volposten? En dat Toto weer de TS van de volgende is?

*O* Toto *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147778384
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we dit topic heel snel volposten? En dat Toto weer de TS van de volgende is?

*O* Toto *O*
Hoi, alles goed Phoebe?
pi_147778420
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoi, alles goed Phoebe?
Alles is heel veel, maar veel dingen wel *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147778434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Alles is heel veel, maar veel dingen wel *O*
Houden zo O+
pi_147778467
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Houden zo O+
Ik doe mijn best :Y

Je bent thuis nu toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147778492
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik doe mijn best :Y

Je bent thuis nu toch?
Goedzo :Y ja dat wel
pi_147779051
Fijn dat je dat iig kwijt bent!

En die foto: Tja, voor een operatiewond ziet het er helemaal niet slecht uit. Dus hopelijk word dit het laatste hoofdstuk van je problemen *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_147779073
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef quickstepster het volgende:
Fijn dat je dat iig kwijt bent!

En die foto: Tja, voor een operatiewond ziet het er helemaal niet slecht uit. Dus hopelijk word dit het laatste hoofdstuk van je problemen *O*
Ik hoop 't ook :)
Het is wel flink opgezet, wat je ook wel ziet op de foto.
pi_147779434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik hoop 't ook :)
Het is wel flink opgezet, wat je ook wel ziet op de foto.
Dat is vrij normaal volgens mij.
pi_147779464
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 18:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat is vrij normaal volgens mij.
Yes. Logisch na zo'n ingreep.
  zaterdag 20 december 2014 @ 18:47:45 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147780346
Ik vind het er eigenlijk best goed uit zien, Toot :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147780381
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het er eigenlijk best goed uit zien, Toot :).
Dat vonden de doktoren gelukkig ook.
pi_147780711
Zul je net zien,is dit goed aan het genezen,heb je er aambeien voor in de plek gekregen :(
Maar ziet er niet ongezond uit Toto,sterkte ermee,en iedere dag is er eentje dichterbij je oude leven *O*
pi_147780757
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 18:58 schreef Dunnevandale het volgende:
Zul je net zien,is dit goed aan het genezen,heb je er aambeien voor in de plek gekregen :(
Maar ziet er niet ongezond uit Toto,sterkte ermee,en iedere dag is er eentje dichterbij je oude leven *O*
Hoop van niet :o!
En ja, let's hope so. Thnx!
pi_147780773
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoop van niet :o!
En ja, let's hope so. Thnx!
ik hoop keihard met je mee!!!
pi_147780777
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

ik hoop keihard met je mee!!!
:D
pi_147784294
Toen ik een operatie in die omgeving had gehad, kreeg ik spul van de apotheek mee om de ontlasting zachter te maken waardoor het hele proces minder pijnlijk werd. Ik weet niet meer hoe het heet.

Het was poeder met citroensmaak dat in water opgelost moest worden. Geeneens heel erg vies om te drinken. Misschien kun je daarnaar vragen bij je arts.

Voor de rest heel veel sterkte.
  zaterdag 20 december 2014 @ 20:47:25 #220
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147784948
Nou als leek vind ik die wond er ook wel goed uitzien. En Toto maak je niet te druk om littekens, ik heb 3 jaar geleden een keizersnede gehad (ik wil alleen de vergelijking met een litteken maken he :P ) dat zag er in het begin ook heel dik en opgezwollen uit, na zo;n anderhalf jaar kon je het nog vaag zien.
En ik heb een stuk ouder lijf dan de jouwe :P FDus jij hersteld denk ik nog sneller.
Een jompel voor een blijvend voorspoedig herstel *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_147785107
Ziet er niet al te goor uit, valt me nog mee. :o
Hallon!
pi_147785323
Ziet er mooi uit, maar ze hebben stevig in je gesneden!

Een klein beetje bloed is ook vrij normaal denk ik; de hele flikkerse boel heeft open gelegen natuurlijk, dus het heeft even tijd nodig om weer helemaal te helen.

Die zakjes met die poeder... Misschien geen gek idee dat even te (laten) halen bij de apotheek!
pi_147787640
Thanks y'all.
Lag vandaag om 20.30 in bed, gister 19.45 dus vooruitgegaan :+
Net nog even naar d wc gegaan. Zelfstandig _O_ :+ :+
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:04:26 #224
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_147788514
Hoera voor zelfstandig zeiken _O_
pi_147788612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:04 schreef Jovatov het volgende:
Hoera voor zelfstandig zeiken _O_
Op dit moment is elk stapje er een! Heb me nog nooit zo hulpbehoevend gevoeld :')
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:21:31 #226
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_147788794
Kan ik me goed voorstellen hoor.

Zelfstandigheid is erg fijn.
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:22:29 #227
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147788824
En het is gelukkig tijdelijk :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147788872
Uhu :)
pi_147788984
Toto *O*
Helpt een vette hap niet? Als ik niet ergens diarree van krijg is dat het wel :D
Twiddel
pi_147789165
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:27 schreef summer2bird het volgende:
Toto *O*
Helpt een vette hap niet? Als ik niet ergens diarree van krijg is dat het wel :D
Diarree is ook niert.goed voor me :X
pi_147789190
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Diarree is ook niert.goed voor me :X
Oh haha, euh, banaan met muntthee erbij?
Twiddel
  zondag 21 december 2014 @ 02:00:25 #232
14505 OProg
A Life in Music
pi_147791430
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:22 schreef Maraca het volgende:
En het is gelukkig tijdelijk :Y
:Y

Tototje komt er weer helemaal bovenop :)
Daar hou je me gewoon aan, maat. :)
Paar weekjes en je bent weer het ventje! :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 21 december 2014 @ 08:48:52 #233
202348 Susi
Temple of Love
pi_147793921
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:30 schreef hebikweer het volgende:
Toen ik een operatie in die omgeving had gehad, kreeg ik spul van de apotheek mee om de ontlasting zachter te maken waardoor het hele proces minder pijnlijk werd. Ik weet niet meer hoe het heet.

Het was poeder met citroensmaak dat in water opgelost moest worden. Geeneens heel erg vies om te drinken. Misschien kun je daarnaar vragen bij je arts.

Voor de rest heel veel sterkte.
Movicolon ?
pi_147794206
of moviprep? Zit beiden macrogol in. En doet allemaal een beetje hetzelfde :)

Maar yay, want het gaat nu al langer goed dan voor de operatie *O* en ieder positief puntje is er 1!
Gek? kan je dat eten?
pi_147795134
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 09:31 schreef quickstepster het volgende:
of moviprep? Zit beiden macrogol in. En doet allemaal een beetje hetzelfde :)

Maar yay, want het gaat nu al langer goed dan voor de operatie *O* en ieder positief puntje is er 1!
Ik heb een Moviprep-mok :P
pi_147795310
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2014 08:48 schreef Susi het volgende:

[..]

Movicolon ?
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 09:31 schreef quickstepster het volgende:
of moviprep? Zit beiden macrogol in. En doet allemaal een beetje hetzelfde :)

Maar yay, want het gaat nu al langer goed dan voor de operatie *O* en ieder positief puntje is er 1!
Weinig kans, ik denk Metamucil. (psylliumvezels)
Mokkel met stuntstok
pi_147796164
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef OProg het volgende:

[..]

:Y

Tototje komt er weer helemaal bovenop :)
Daar hou je me gewoon aan, maat. :)
Paar weekjes en je bent weer het ventje! :)
Komt vast goed Progje :)

Geen geweldige nacht gehad, kon pas laat slapen en was rond 11 weer wakker. Qua pijn ook niet geweldig helaas.
pi_147796510
Heel veel sterkte nog toto
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_147796764
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Heel veel sterkte nog toto
Thnx man :*
pi_147797456
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:06 schreef Toto69 het volgende:
Thanks y'all.
Lag vandaag om 20.30 in bed, gister 19.45 dus vooruitgegaan :+
Net nog even naar d wc gegaan. Zelfstandig _O_ :+ :+
Awwh wat schattig, ons kleine tootje kan eindelijk zelfstandig op het potje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147797468
Wat ben ik toch eigenlijk een klootzak he ;(

Nee top man, doet bewegen nog veel pijn?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2014 12:40:44 ]
pi_147797519
quote:
17s.gif Op zondag 21 december 2014 12:39 schreef d4v1d het volgende:
Wat ben ik toch eigenlijk een klootzak he ;(

Nee top man, doet bewegen nog veel pijn?
Haha ik kan wel wa thebben hoor :) ik lach mezelf ook uit. Anders hou je het niet vol.
Het gaat.
pi_147797607
pi_147797808
d4v1d _O-

Daarom ook zoveel flauwe humor hier :D we slepen je er gewoon met zn allen doorheen!
Gek? kan je dat eten?
pi_147797858
quote:
6s.gif Op zondag 21 december 2014 12:44 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 12:50 schreef quickstepster het volgende:
d4v1d _O-

Daarom ook zoveel flauwe humor hier :D we slepen je er gewoon met zn allen doorheen!
hehe O+ ter afleiding schrijf ik nu zo'n kerstverhaal voor die kerstverhalenwedstrijd :Y
pi_147798063
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

_O-

[..]

hehe O+ ter afleiding schrijf ik nu zo'n kerstverhaal voor die kerstverhalenwedstrijd :Y
Wel met Braadslee en mapima en bijpassende peent?
  Moderator zondag 21 december 2014 @ 13:00:30 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_147798071
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:01 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

[..]

Weinig kans, ik denk Metamucil. (psylliumvezels)
Dat denk ik ook.

Tof Toto, dat zelfstandig naar de wc. Niks zo vervelend als afhankelijk zijn op dat gebied.

Het gaat vooruit! Het gaat verbazend goed vooruit *O*
pi_147798120
quote:
6s.gif Op zondag 21 december 2014 13:00 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wel met Braadslee en mapima en bijpassende peent?
nee _O-
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Tof Toto, dat zelfstandig naar de wc. Niks zo vervelend als afhankelijk zijn op dat gebied.

Het gaat vooruit! Het gaat verbazend goed vooruit *O*
*O*
  zondag 21 december 2014 @ 13:55:51 #249
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147799707
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_147799937
quote:
_O-

Kerstverhaal staat in 't inzendingstopic *O*
pi_147800505
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

_O-

Kerstverhaal staat in 't inzendingstopic *O*
Goed verhaal.

Lekker kort. 10/10
pi_147800535
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Goed verhaal.

Lekker kort. 10/10
_O-
  zondag 21 december 2014 @ 14:32:47 #253
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147801077
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

_O-

Kerstverhaal staat in 't inzendingstopic *O*
En dan niet even een linkje posten ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147801158
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

En dan niet even een linkje posten ;(
KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2014 - inzendingentopic
  zondag 21 december 2014 @ 14:45:02 #255
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147801667
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147801708
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

TL;DR
}:|
  zondag 21 december 2014 @ 15:09:09 #257
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147802832
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

}:|
Niet liegen, je kunt nooit boos op mij worden O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147802854
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niet liegen, je kunt nooit boos op mij worden O+
:@
pi_147806106
Na een bewogen dagje (buur/ambu/hulp/ophalen van SEH en zo) dachten we uiteraard aan jou (want: ziekenhuis) en man vroeg net: hoe is het nu met je scheet :+
Afijn , je leeft dus ook hier :D
Waar het stinkt is het warm.
pi_147806193
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Na een bewogen dagje (buur/ambu/hulp/ophalen van SEH en zo) dachten we uiteraard aan jou (want: ziekenhuis) en man vroeg net: hoe is het nu met je scheet :+
Afijn , je leeft dus ook hier :D
:o klinkt niet leuk ;(
:*
pi_147807299
(c) bazenuser Remqo

pi_147807373
Is gelukkig voor nu goed gekomen met de buuf.
Maar nu jij nog, alles goed komen. Ik vond je wond er best goed uitzien, zo vlak na de hele ingreep, zeer heftig, indrukwekkend dat zeker maar heb vertrouwen. Je gaat gewoon beter worden en die wereld die aan je voeten ligt gewoon veroveren *O*
Waar het stinkt is het warm.
pi_147807417
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Is gelukkig voor nu goed gekomen met de buuf.
Maar nu jij nog, alles goed komen. Ik vond je wond er best goed uitzien, zo vlak na de hele ingreep, zeer heftig, indrukwekkend dat zeker maar heb vertrouwen. Je gaat gewoon beter worden en die wereld die aan je voeten ligt gewoon veroveren *O*
*O*
pi_147807422
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Toto69 het volgende:
(c) bazenuser Remqo

[ afbeelding ]
Godsklere, ze kunnen me gevoeglijk compleet vierkant oprapen _O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_147807432
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:57 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Godsklere, ze kunnen me gevoeglijk compleet vierkant oprapen _O-
Me2 _O-
  zondag 21 december 2014 @ 17:03:07 #266
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147807604
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Toto69 het volgende:
(c) bazenuser Remqo

[ afbeelding ]
:') _O-

Ook meteen je ballen afgepakt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_147807784
Fuck, hier was ik al bang voor. Terugval. Rillingen, diarree. Dit is nog kutter :r
pi_147808027
Ja Toot, het is slechts nog maar een paar dagen geleden en dat gaat nu eenmaal niet zonder behoorlijke naweeën, het is niet met een paar dagen allemaal spontaan over en geheeld na zo'n enorme ingreep hè. :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_147808508
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
Fuck, hier was ik al bang voor. Terugval. Rillingen, diarree. Dit is nog kutter :r
Dit is niet zomaar over he?
Sowieso is een narcose altijd best een aanslag op je lichaam, samen met een flinke operatie is dat best iets om te verwerken voor je lijf.
Verzorg jezelf goed, drink genoeg, eet gezonde dingen en rust veel.
Mokkel met stuntstok
pi_147808540
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja Toot, het is slechts nog maar een paar dagen geleden en dat gaat nu eenmaal niet zonder behoorlijke naweeën, het is niet met een paar dagen allemaal spontaan over en geheeld na zo'n enorme ingreep hè. :*
Uhu :*
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Dit is niet zomaar over he?
Sowieso is een narcose altijd best een aanslag op je lichaam, samen met een flinke operatie is dat best iets om te verwerken voor je lijf.
Verzorg jezelf goed, drink genoeg, eet gezonde dingen en rust veel.
Nope, ik weet het. Het is alleen des te meer klote. :r
pi_147808679
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Uhu :*

[..]

Nope, ik weet het. Het is alleen des te meer klote. :r
Jep, is het ook.
Is er niet iemand die je af en toe over je bolletje kan aaien en kippensoep kan brengen?
Je hoeft dit, behalve ons dan, hopelijk toch niet alleen te doen?
Mokkel met stuntstok
pi_147808697
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:34 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Jep, is het ook.
Is er niet iemand die je af en toe over je bolletje kan aaien en kippensoep kan brengen?
Je hoeft dit, behalve ons dan, hopelijk toch niet alleen te doen?
Mijn ouders helpen werkelijk met álles, dus die mogen zeker een hele hoop respect krijgen wat mij betreft.
pi_147808718
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mijn ouders helpen werkelijk met álles, dus die mogen zeker een hele hoop respect krijgen wat mij betreft.
Ah dat is tof, goed om te lezen!
Mokkel met stuntstok
pi_147808753
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ah dat is tof, goed om te lezen!
^O^
pi_147808911
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:34 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Jep, is het ook.
Is er niet iemand die je af en toe over je bolletje kan aaien en kippensoep kan brengen?
Je hoeft dit, behalve ons dan, hopelijk toch niet alleen te doen?
Volgende keer geen tekentablet maar 'n pallet kippensoep
pi_147810108
Douchen lukte niet, wel gewoon gewassen en zo en verband verwisseld. En een hechting eruit. :')
  Moderator zondag 21 december 2014 @ 18:24:16 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_147810419
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Douchen lukte niet, wel gewoon gewassen en zo en verband verwisseld. En een hechting eruit. :')
:o Dat was vast niet de bedoeling?
pi_147810448
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:o Dat was vast niet de bedoeling?
Nee, bij nader inzien kan het ook wel eens een bloedkorstje zijn geweest though. Anyway, volgens mevrouw clumsy_clown is er niks aan de hand en aangezien zij de kennis heeft geloof ik d'r maar. :P
  Moderator zondag 21 december 2014 @ 18:30:53 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_147810688
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, bij nader inzien kan het ook wel eens een bloedkorstje zijn geweest though. Anyway, volgens mevrouw clumsy_clown is er niks aan de hand en aangezien zij de kennis heeft geloof ik d'r maar. :P
Oh gelukkig maar. Ja, luister maar naar haar. Ze heeft er verstand van ^O^
Ben je nog steeds rillerig? Ik vind het niet zo vreemd hoor, je was zo snel na de narcose weer lekker aan de babbel hier alsof er niks gebeurd was, maar misschien zegt je lichaam wel even: ho! Toto, ff rustig aan man :Y
pi_147810699
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar. Ja, luister maar naar haar. Ze heeft er verstand van ^O^
Ben je nog steeds rillerig? Ik vind het niet zo vreemd hoor, je was zo snel na de narcose weer lekker aan de babbel hier alsof er niks gebeurd was, maar misschien zegt je lichaam wel even: ho! Toto, ff rustig aan man :Y
Tis nu iets beter :)
pi_147810725
Heb je oplosbare hechtingen, of moeten die er nog door een dr uitgeprut worden?
  Moderator zondag 21 december 2014 @ 18:32:10 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_147810754
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Tis nu iets beter :)
Fijn ;)
pi_147810982
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef computergirl het volgende:
Heb je oplosbare hechtingen, of moeten die er nog door een dr uitgeprut worden?
Niet oplosbaar (buitenkant iig niet)
pi_147812872
Ik was zo blij dat mijn eerste operatie in de zomer was. Geen sokken en schoenen aan hoeven trekken scheelde zoveel! Schoof gewoon mijn slippers aan.

Dus ik heb medelijden met je dat het winter is, Toto. En dat je met zoveel dingen geholpen moet worden. Dat lijkt me niet fijn.
pi_147812957
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik was zo blij dat mijn eerste operatie in de zomer was. Geen sokken en schoenen aan hoeven trekken scheelde zoveel! Schoof gewoon mijn slippers aan.

Dus ik heb medelijden met je dat het winter is, Toto. En dat je met zoveel dingen geholpen moet worden. Dat lijkt me niet fijn.
Dat scheelt inderdaad een hoop :)
pi_147813036


rood is waar 't pijn doet, tot aan m'n rechterheupbot dus
pi_147813665
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]

rood is waar 't pijn doet, tot aan m'n rechterheupbot dus
Ik ga deze inlijsten.

Doet t echt heel veel pijn? Gewoon nog wat pijnstillers fixen dan.
pi_147813682
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 19:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik ga deze inlijsten.

Doet t echt heel veel pijn? Gewoon nog wat pijnstillers fixen dan.
_O-...
Nja, zitten/liggen gaat wel tot op zekere hoogte. vooral als ik net opsta is het echt heel erg.
pi_147814189
Ik zei het al: de Kunsthal is vast zeer geïnteresseerd in deze nogal abstracte paint (gaat Kunsthal bellen voor extra expositieruimte) _O-
Waar het stinkt is het warm.
  PR/Manusje van alles zondag 21 december 2014 @ 19:52:09 #290
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_147814303
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zei het al: de Kunsthal is vast zeer geïnteresseerd in deze nogal abstracte paint (gaat Kunsthal bellen voor extra expositieruimte) _O-
Ze hebben nog wel plek vrij na het bezoekje van die roemenen vorig jaar.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_147814870
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ze hebben nog wel plek vrij na het bezoekje van die roemenen vorig jaar.
Jij snapt het, die ruimte dient nog opgevuld te worden (maak jij vast een kopie voor als die Roemenen dit ook als hoogste kunst zien?) :+
Waar het stinkt is het warm.
pi_147816314
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]

rood is waar 't pijn doet, tot aan m'n rechterheupbot dus
En toch verwachtte ik op een of andere manier meer van zo'n tekentablet... O-)
Spoilers!
pi_147816580
quote:
6s.gif Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En toch verwachtte ik op een of andere manier meer van zo'n tekentablet... O-)
_O-
pi_147817416
quote:
6s.gif Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En toch verwachtte ik op een of andere manier meer van zo'n tekentablet... O-)
Ja, die skills ook... :X
_O-

Ooit komt het goed, zodra hij weer mag zitten en zo :Y
Waar het stinkt is het warm.
pi_147834116
Hey Toot jonge. Ik ben eindelijk uit mun lurkgrot gekropen.Hoe gaat t nu? Ik moet zeggen dat die wond er goed uitzag en hopelijk dat het nu eindelijk eens goed komt. Zal godverdomme es tijd worden niet waar? Veel sterkte de komende tijd.

Kudos trouwens ook voor al deze fokkers hier. Heb nog nooit meegemaakt dat mensen op een forum zo erg meeleven. Het lijkt wel familie:)
pi_147836056
Hoi toto, hoe is het nu?
Twiddel
pi_147836329
Kan er geen topic pointer gezet worden dat de Lapo geen nieuw topic mag openen, tenzij toto de lapo is
pi_147836487
gewoon zorgen dat jij de laatste bent - nog 3 :D
pi_147837484
Dan moet toto wel even leven hier :o
pi_147837489
TOOOOOOOOOOOOOOOOOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
pi_147838429
hallo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')