quote:
hehe ja wel wat anders dan van die mutsen van 60quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Dat maakt het een beetje goed
Vond je ook iets te oud om nog in een hoogslaper te slapenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
hehe ja wel wat anders dan van die mutsen van 60
Dat ben ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vond je ook iets te oud om nog in een hoogslaper te slapenNiet echt een chickie-magneet
Boh, kan me anders nog een screenshot herinneren van een filmpje van jou met 2 vrouwen in bedquote:
Een tv commercial jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Boh, kan me anders nog een screenshot herinneren van een filmpje van jou met 2 vrouwen in bedWas R-rated, dus mochten ze het niet uitzenden
Nou enquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was niet de intentie of zo
Toto gaat drijven door dat gevaartequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef summer2bird het volgende:
Zeg, hoe gaat dat eigenlijk met wassen? Lijkt mij niet dat je met het hele gevaarte in bad mag liggen
Die lui zijn gek bij jouquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet wel dat als mijn wonden nu niet dichtgroeien, ik meteen om deze operatie ga vragen. Ze stelden voor om hierna alles weg te snijden en een wond van 15cm open te laten. Want als een wond van (nu) 1,2 en een van 2,8cm niet dichtgroeien, groeit eentje van 15cm wel dicht zeker.
Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk hoe dat tegenwoordig gaat , dat je zo snel na een zware operatie al thuis bent....als er nu complicaties zijn kan er niet onmiddellijk worden ingegrepen
Op zich niet zo'n hele gekke gedachte. Maar ik denk ook niet dat ik er blij van zou wordenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet wel dat als mijn wonden nu niet dichtgroeien, ik meteen om deze operatie ga vragen. Ze stelden voor om hierna alles weg te snijden en een wond van 15cm open te laten. Want als een wond van (nu) 1,2 en een van 2,8cm niet dichtgroeien, groeit eentje van 15cm wel dicht zeker.
Douchen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef summer2bird het volgende:
Zeg, hoe gaat dat eigenlijk met wassen? Lijkt mij niet dat je met het hele gevaarte in bad mag liggen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
CLumsquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.
Dankuquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.
Kan gewoon. Ook even foto's van je bloed postenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja. Of je even je poep wilt beschrijven op FOK!
Maar dat gaatje is minder lastig toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op een gaatje na, ja, en of 't zo blijft is afwachten
De grappen in dit topicquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:25 schreef quickstepster het volgende:
ipv de stoelendans maar de stoelgangdans doen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:05 schreef Susi het volgende:
Op je zij, celstofmatjes eronder en poepen maar !
Ik heb gisteren wel een klein beetje ontlasting gehad ja, niet veel, maar iets.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef summer2bird het volgende:
Toto, nog gelukt met de chocomel?
Mwah, het gaat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan gewoon. Ook even foto's van je bloed postenAls je dat normaal zou doen wordt er van alle kanten kuttopic geroepen en krijg je een slotje
[..]
Maar dat gaatje is minder lastig toch?
Hoe gaat het nu Toto?
Ik heb op zich wel een uur of 11 geslapen dus dat is goed. Qua pijn was het te doen. Alleen zodra ik uit bed wil is het een hel. M'n ouders moeten me helpen met aankleden want ik kan zelf alleen een vest aankrijgenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:25 schreef quickstepster het volgende:
ipv de stoelendans maar de stoelgangdans doen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is niet alles helaas, maar dat paste er verder niet op. Gaatje van de drain lijkt snel te genezen op zich. Mja, het is dus niet bepaald niks.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:40 schreef Toto69 het volgende:
Niet klikken met zwakke maag/eten/eigen risicoJeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is niet alles helaas, maar dat paste er verder niet op. Gaatje van de drain lijkt snel te genezen op zich. Mja, het is dus niet bepaald niks.Dat is inderdaad wel een aardige wond .. zeker op zo'n rotplaats
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
En dan loopt het opzij nog verder, ergo dit is nog niet allesquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
JeetjeDat is inderdaad wel een aardige wond .. zeker op zo'n rotplaats
Het is dicht ja, hopen dat dat zo blijft inderdaad. Hopen dat alles gewoon goed komt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Het is in elk geval dicht, nu houden zo. Het lijkt op de wond die qltel destijds had, alleen was die niet gehecht.
Het is erg dik/opgezwollen door de zware operatiequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Steekt er nou een stuk uit of lijkt het maar zo?
Neequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze nou je reet dichtgenaaid? Geen wonder dat je niet kan schijten.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze nou je reet dichtgenaaid? Geen wonder dat je niet kan schijten.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Steekt er nou een stuk uit of lijkt het maar zo?
Het is wel anders gedaan inderdaad. Maar de boel is ook opgezwollen. (Niet rood/warm als in ontstoken) *klopt af*quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja, idd.
Het is niet zo'n nette zigzag als in voorbeeld filmpje van youtube
Klopt. Als ik vandaag maar fatsoenlijk kanquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Door de morfine krijg je ook problemen met het dumpen van je ontlasting.
Ja! Het staat ook enorm strak lijkt me, omdat ze die huid verlegd hebben?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dan loopt het opzij nog verder, ergo dit is nog niet alles
Kun je je iig voorstellen hoe veel pijn dat doet![]()
Neequote:Op zaterdag 20 december 2014 13:22 schreef AnneX het volgende:
Gebruik van morfine wordt toch standaard gecombineerd met een laxeermiddel?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:22 schreef AnneX het volgende:
Gebruik van morfine wordt toch standaard gecombineerd met een laxeermiddel?
Klopt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja! Het staat ook enorm strak lijkt me, omdat ze die huid verlegd hebben?
Oh wat een ellende.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
Goed, ik heb m'n ontlasting weg. Nu wel veel, maar weer heel erg hard en pijnlijk.Ook bloed met afvegen helaas, waarschijnlijk is er een adertje geknapt of zo.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een ellende.
Heel veel sterkte man
Ik gebruik heel zacht wc-papier.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef AnneX het volgende:
Gebruik je geen vochtige doekjes? al is het maar weeceepapier.
Even tegen de anus / bilspleet houden en dan vegen.
Hoi, alles goed Phoebe?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we dit topic heel snel volposten? En dat Toto weer de TS van de volgende is?Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |