Ik gebruik heel zacht wc-papier.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef AnneX het volgende:
Gebruik je geen vochtige doekjes? al is het maar weeceepapier.
Even tegen de anus / bilspleet houden en dan vegen.
Hoi, alles goed Phoebe?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we dit topic heel snel volposten? En dat Toto weer de TS van de volgende is?Toto
Alles is heel veel, maar veel dingen welquote:
Houden zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alles is heel veel, maar veel dingen wel
Ik doe mijn bestquote:
Goedzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Je bent thuis nu toch?
Ik hoop 't ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef quickstepster het volgende:
Fijn dat je dat iig kwijt bent!
En die foto: Tja, voor een operatiewond ziet het er helemaal niet slecht uit. Dus hopelijk word dit het laatste hoofdstuk van je problemen
Dat is vrij normaal volgens mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook
Het is wel flink opgezet, wat je ook wel ziet op de foto.
Yes. Logisch na zo'n ingreep.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal volgens mij.
Dat vonden de doktoren gelukkig ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het er eigenlijk best goed uit zien, Toot.
Hoop van nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:58 schreef Dunnevandale het volgende:
Zul je net zien,is dit goed aan het genezen,heb je er aambeien voor in de plek gekregen![]()
Maar ziet er niet ongezond uit Toto,sterkte ermee,en iedere dag is er eentje dichterbij je oude leven
ik hoop keihard met je mee!!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop van niet!
En ja, let's hope so. Thnx!
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
ik hoop keihard met je mee!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |