Dat ben ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vond je ook iets te oud om nog in een hoogslaper te slapenNiet echt een chickie-magneet
Boh, kan me anders nog een screenshot herinneren van een filmpje van jou met 2 vrouwen in bedquote:
Een tv commercial jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Boh, kan me anders nog een screenshot herinneren van een filmpje van jou met 2 vrouwen in bedWas R-rated, dus mochten ze het niet uitzenden
Nou enquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was niet de intentie of zo
Toto gaat drijven door dat gevaartequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef summer2bird het volgende:
Zeg, hoe gaat dat eigenlijk met wassen? Lijkt mij niet dat je met het hele gevaarte in bad mag liggen
Die lui zijn gek bij jouquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet wel dat als mijn wonden nu niet dichtgroeien, ik meteen om deze operatie ga vragen. Ze stelden voor om hierna alles weg te snijden en een wond van 15cm open te laten. Want als een wond van (nu) 1,2 en een van 2,8cm niet dichtgroeien, groeit eentje van 15cm wel dicht zeker.
Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk hoe dat tegenwoordig gaat , dat je zo snel na een zware operatie al thuis bent....als er nu complicaties zijn kan er niet onmiddellijk worden ingegrepen
Op zich niet zo'n hele gekke gedachte. Maar ik denk ook niet dat ik er blij van zou wordenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet wel dat als mijn wonden nu niet dichtgroeien, ik meteen om deze operatie ga vragen. Ze stelden voor om hierna alles weg te snijden en een wond van 15cm open te laten. Want als een wond van (nu) 1,2 en een van 2,8cm niet dichtgroeien, groeit eentje van 15cm wel dicht zeker.
Douchen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef summer2bird het volgende:
Zeg, hoe gaat dat eigenlijk met wassen? Lijkt mij niet dat je met het hele gevaarte in bad mag liggen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
CLumsquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.
Dankuquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.
Kan gewoon. Ook even foto's van je bloed postenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja. Of je even je poep wilt beschrijven op FOK!
Maar dat gaatje is minder lastig toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op een gaatje na, ja, en of 't zo blijft is afwachten
De grappen in dit topicquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:25 schreef quickstepster het volgende:
ipv de stoelendans maar de stoelgangdans doen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:05 schreef Susi het volgende:
Op je zij, celstofmatjes eronder en poepen maar !
Ik heb gisteren wel een klein beetje ontlasting gehad ja, niet veel, maar iets.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef summer2bird het volgende:
Toto, nog gelukt met de chocomel?
Mwah, het gaat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan gewoon. Ook even foto's van je bloed postenAls je dat normaal zou doen wordt er van alle kanten kuttopic geroepen en krijg je een slotje
[..]
Maar dat gaatje is minder lastig toch?
Hoe gaat het nu Toto?
Ik heb op zich wel een uur of 11 geslapen dus dat is goed. Qua pijn was het te doen. Alleen zodra ik uit bed wil is het een hel. M'n ouders moeten me helpen met aankleden want ik kan zelf alleen een vest aankrijgenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:25 schreef quickstepster het volgende:
ipv de stoelendans maar de stoelgangdans doen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is niet alles helaas, maar dat paste er verder niet op. Gaatje van de drain lijkt snel te genezen op zich. Mja, het is dus niet bepaald niks.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:40 schreef Toto69 het volgende:
Niet klikken met zwakke maag/eten/eigen risicoJeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is niet alles helaas, maar dat paste er verder niet op. Gaatje van de drain lijkt snel te genezen op zich. Mja, het is dus niet bepaald niks.Dat is inderdaad wel een aardige wond .. zeker op zo'n rotplaats
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
En dan loopt het opzij nog verder, ergo dit is nog niet allesquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
JeetjeDat is inderdaad wel een aardige wond .. zeker op zo'n rotplaats
Het is dicht ja, hopen dat dat zo blijft inderdaad. Hopen dat alles gewoon goed komt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Het is in elk geval dicht, nu houden zo. Het lijkt op de wond die qltel destijds had, alleen was die niet gehecht.
Het is erg dik/opgezwollen door de zware operatiequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Steekt er nou een stuk uit of lijkt het maar zo?
Neequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze nou je reet dichtgenaaid? Geen wonder dat je niet kan schijten.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze nou je reet dichtgenaaid? Geen wonder dat je niet kan schijten.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Steekt er nou een stuk uit of lijkt het maar zo?
Het is wel anders gedaan inderdaad. Maar de boel is ook opgezwollen. (Niet rood/warm als in ontstoken) *klopt af*quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja, idd.
Het is niet zo'n nette zigzag als in voorbeeld filmpje van youtube
Klopt. Als ik vandaag maar fatsoenlijk kanquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Door de morfine krijg je ook problemen met het dumpen van je ontlasting.
Ja! Het staat ook enorm strak lijkt me, omdat ze die huid verlegd hebben?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dan loopt het opzij nog verder, ergo dit is nog niet alles
Kun je je iig voorstellen hoe veel pijn dat doet![]()
Neequote:Op zaterdag 20 december 2014 13:22 schreef AnneX het volgende:
Gebruik van morfine wordt toch standaard gecombineerd met een laxeermiddel?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:22 schreef AnneX het volgende:
Gebruik van morfine wordt toch standaard gecombineerd met een laxeermiddel?
Klopt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja! Het staat ook enorm strak lijkt me, omdat ze die huid verlegd hebben?
Oh wat een ellende.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
Goed, ik heb m'n ontlasting weg. Nu wel veel, maar weer heel erg hard en pijnlijk.Ook bloed met afvegen helaas, waarschijnlijk is er een adertje geknapt of zo.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een ellende.
Heel veel sterkte man
Ik gebruik heel zacht wc-papier.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef AnneX het volgende:
Gebruik je geen vochtige doekjes? al is het maar weeceepapier.
Even tegen de anus / bilspleet houden en dan vegen.
Hoi, alles goed Phoebe?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we dit topic heel snel volposten? En dat Toto weer de TS van de volgende is?Toto
Alles is heel veel, maar veel dingen welquote:
Houden zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alles is heel veel, maar veel dingen wel
Ik doe mijn bestquote:
Goedzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Je bent thuis nu toch?
Ik hoop 't ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef quickstepster het volgende:
Fijn dat je dat iig kwijt bent!
En die foto: Tja, voor een operatiewond ziet het er helemaal niet slecht uit. Dus hopelijk word dit het laatste hoofdstuk van je problemen
Dat is vrij normaal volgens mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook
Het is wel flink opgezet, wat je ook wel ziet op de foto.
Yes. Logisch na zo'n ingreep.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal volgens mij.
Dat vonden de doktoren gelukkig ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het er eigenlijk best goed uit zien, Toot.
Hoop van nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:58 schreef Dunnevandale het volgende:
Zul je net zien,is dit goed aan het genezen,heb je er aambeien voor in de plek gekregen![]()
Maar ziet er niet ongezond uit Toto,sterkte ermee,en iedere dag is er eentje dichterbij je oude leven
ik hoop keihard met je mee!!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop van niet!
En ja, let's hope so. Thnx!
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
ik hoop keihard met je mee!!!
Diarree is ook niert.goed voor mequote:Op zaterdag 20 december 2014 23:27 schreef summer2bird het volgende:
Toto
Helpt een vette hap niet? Als ik niet ergens diarree van krijg is dat het wel
Oh haha, euh, banaan met muntthee erbij?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Diarree is ook niert.goed voor me
quote:
Movicolon ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:30 schreef hebikweer het volgende:
Toen ik een operatie in die omgeving had gehad, kreeg ik spul van de apotheek mee om de ontlasting zachter te maken waardoor het hele proces minder pijnlijk werd. Ik weet niet meer hoe het heet.
Het was poeder met citroensmaak dat in water opgelost moest worden. Geeneens heel erg vies om te drinken. Misschien kun je daarnaar vragen bij je arts.
Voor de rest heel veel sterkte.
Ik heb een Moviprep-mokquote:Op zondag 21 december 2014 09:31 schreef quickstepster het volgende:
of moviprep? Zit beiden macrogol in. En doet allemaal een beetje hetzelfde
Maar yay, want het gaat nu al langer goed dan voor de operatieen ieder positief puntje is er 1!
quote:
Weinig kans, ik denk Metamucil. (psylliumvezels)quote:Op zondag 21 december 2014 09:31 schreef quickstepster het volgende:
of moviprep? Zit beiden macrogol in. En doet allemaal een beetje hetzelfde
Maar yay, want het gaat nu al langer goed dan voor de operatieen ieder positief puntje is er 1!
Komt vast goed Progjequote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Tototje komt er weer helemaal bovenop![]()
Daar hou je me gewoon aan, maat.
Paar weekjes en je bent weer het ventje!
Awwh wat schattig, ons kleine tootje kan eindelijk zelfstandig op het potjequote:Op zaterdag 20 december 2014 22:06 schreef Toto69 het volgende:
Thanks y'all.
Lag vandaag om 20.30 in bed, gister 19.45 dus vooruitgegaan
Net nog even naar d wc gegaan. Zelfstandig![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik kan wel wa thebben hoorquote:Op zondag 21 december 2014 12:39 schreef d4v1d het volgende:
Wat ben ik toch eigenlijk een klootzak he
Nee top man, doet bewegen nog veel pijn?
quote:
hehequote:Op zondag 21 december 2014 12:50 schreef quickstepster het volgende:
d4v1d![]()
Daarom ook zoveel flauwe humor hierwe slepen je er gewoon met zn allen doorheen!
Wel met Braadslee en mapima en bijpassende peent?quote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
heheter afleiding schrijf ik nu zo'n kerstverhaal voor die kerstverhalenwedstrijd
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 21 december 2014 11:01 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
[..]
Weinig kans, ik denk Metamucil. (psylliumvezels)
neequote:Op zondag 21 december 2014 13:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel met Braadslee en mapima en bijpassende peent?
quote:Op zondag 21 december 2014 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Tof Toto, dat zelfstandig naar de wc. Niks zo vervelend als afhankelijk zijn op dat gebied.
Het gaat vooruit! Het gaat verbazend goed vooruit![]()
Goed verhaal.quote:Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kerstverhaal staat in 't inzendingstopic
En dan niet even een linkje postenquote:Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kerstverhaal staat in 't inzendingstopic
TL;DRquote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2014 - inzendingentopic
Niet liegen, je kunt nooit boos op mij wordenquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet liegen, je kunt nooit boos op mij worden
quote:Op zondag 21 december 2014 16:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Na een bewogen dagje (buur/ambu/hulp/ophalen van SEH en zo) dachten we uiteraard aan jou (want: ziekenhuis) en man vroeg net: hoe is het nu met je scheet![]()
Afijn , je leeft dus ook hier
quote:Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Is gelukkig voor nu goed gekomen met de buuf.
Maar nu jij nog, alles goed komen. Ik vond je wond er best goed uitzien, zo vlak na de hele ingreep, zeer heftig, indrukwekkend dat zeker maar heb vertrouwen. Je gaat gewoon beter worden en die wereld die aan je voeten ligt gewoon veroveren
Me2quote:Op zondag 21 december 2014 16:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Godsklere, ze kunnen me gevoeglijk compleet vierkant oprapen
quote:
Dit is niet zomaar over he?quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
Fuck, hier was ik al bang voor. Terugval. Rillingen, diarree. Dit is nog kutter
Uhuquote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja Toot, het is slechts nog maar een paar dagen geleden en dat gaat nu eenmaal niet zonder behoorlijke naweeën, het is niet met een paar dagen allemaal spontaan over en geheeld na zo'n enorme ingreep hè.![]()
Nope, ik weet het. Het is alleen des te meer klote.quote:Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar over he?
Sowieso is een narcose altijd best een aanslag op je lichaam, samen met een flinke operatie is dat best iets om te verwerken voor je lijf.
Verzorg jezelf goed, drink genoeg, eet gezonde dingen en rust veel.
Jep, is het ook.quote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Nope, ik weet het. Het is alleen des te meer klote.
Mijn ouders helpen werkelijk met álles, dus die mogen zeker een hele hoop respect krijgen wat mij betreft.quote:Op zondag 21 december 2014 17:34 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jep, is het ook.
Is er niet iemand die je af en toe over je bolletje kan aaien en kippensoep kan brengen?
Je hoeft dit, behalve ons dan, hopelijk toch niet alleen te doen?
Ah dat is tof, goed om te lezen!quote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ouders helpen werkelijk met álles, dus die mogen zeker een hele hoop respect krijgen wat mij betreft.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ah dat is tof, goed om te lezen!
Volgende keer geen tekentablet maar 'n pallet kippensoepquote:Op zondag 21 december 2014 17:34 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jep, is het ook.
Is er niet iemand die je af en toe over je bolletje kan aaien en kippensoep kan brengen?
Je hoeft dit, behalve ons dan, hopelijk toch niet alleen te doen?
quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Douchen lukte niet, wel gewoon gewassen en zo en verband verwisseld. En een hechting eruit.
Nee, bij nader inzien kan het ook wel eens een bloedkorstje zijn geweest though. Anyway, volgens mevrouw clumsy_clown is er niks aan de hand en aangezien zij de kennis heeft geloof ik d'r maar.quote:Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]Dat was vast niet de bedoeling?
Oh gelukkig maar. Ja, luister maar naar haar. Ze heeft er verstand vanquote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, bij nader inzien kan het ook wel eens een bloedkorstje zijn geweest though. Anyway, volgens mevrouw clumsy_clown is er niks aan de hand en aangezien zij de kennis heeft geloof ik d'r maar.
Tis nu iets beterquote:Op zondag 21 december 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Ja, luister maar naar haar. Ze heeft er verstand van![]()
Ben je nog steeds rillerig? Ik vind het niet zo vreemd hoor, je was zo snel na de narcose weer lekker aan de babbel hier alsof er niks gebeurd was, maar misschien zegt je lichaam wel even: ho! Toto, ff rustig aan man
Niet oplosbaar (buitenkant iig niet)quote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef computergirl het volgende:
Heb je oplosbare hechtingen, of moeten die er nog door een dr uitgeprut worden?
Dat scheelt inderdaad een hoopquote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik was zo blij dat mijn eerste operatie in de zomer was. Geen sokken en schoenen aan hoeven trekken scheelde zoveel! Schoof gewoon mijn slippers aan.
Dus ik heb medelijden met je dat het winter is, Toto. En dat je met zoveel dingen geholpen moet worden. Dat lijkt me niet fijn.
Ik ga deze inlijsten.quote:Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
rood is waar 't pijn doet, tot aan m'n rechterheupbot dus
quote:Op zondag 21 december 2014 19:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga deze inlijsten.
Doet t echt heel veel pijn? Gewoon nog wat pijnstillers fixen dan.
Ze hebben nog wel plek vrij na het bezoekje van die roemenen vorig jaar.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zei het al: de Kunsthal is vast zeer geïnteresseerd in deze nogal abstracte paint (gaat Kunsthal bellen voor extra expositieruimte)
Jij snapt het, die ruimte dient nog opgevuld te worden (maak jij vast een kopie voor als die Roemenen dit ook als hoogste kunst zien?)quote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel plek vrij na het bezoekje van die roemenen vorig jaar.
En toch verwachtte ik op een of andere manier meer van zo'n tekentablet...quote:Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
rood is waar 't pijn doet, tot aan m'n rechterheupbot dus
quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En toch verwachtte ik op een of andere manier meer van zo'n tekentablet...
Ja, die skills ook...quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En toch verwachtte ik op een of andere manier meer van zo'n tekentablet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |