quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Douchen lukte niet, wel gewoon gewassen en zo en verband verwisseld. En een hechting eruit.
Nee, bij nader inzien kan het ook wel eens een bloedkorstje zijn geweest though. Anyway, volgens mevrouw clumsy_clown is er niks aan de hand en aangezien zij de kennis heeft geloof ik d'r maar.quote:Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]Dat was vast niet de bedoeling?
Oh gelukkig maar. Ja, luister maar naar haar. Ze heeft er verstand vanquote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, bij nader inzien kan het ook wel eens een bloedkorstje zijn geweest though. Anyway, volgens mevrouw clumsy_clown is er niks aan de hand en aangezien zij de kennis heeft geloof ik d'r maar.
Tis nu iets beterquote:Op zondag 21 december 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Ja, luister maar naar haar. Ze heeft er verstand van![]()
Ben je nog steeds rillerig? Ik vind het niet zo vreemd hoor, je was zo snel na de narcose weer lekker aan de babbel hier alsof er niks gebeurd was, maar misschien zegt je lichaam wel even: ho! Toto, ff rustig aan man
Niet oplosbaar (buitenkant iig niet)quote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef computergirl het volgende:
Heb je oplosbare hechtingen, of moeten die er nog door een dr uitgeprut worden?
Dat scheelt inderdaad een hoopquote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik was zo blij dat mijn eerste operatie in de zomer was. Geen sokken en schoenen aan hoeven trekken scheelde zoveel! Schoof gewoon mijn slippers aan.
Dus ik heb medelijden met je dat het winter is, Toto. En dat je met zoveel dingen geholpen moet worden. Dat lijkt me niet fijn.
Ik ga deze inlijsten.quote:Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
rood is waar 't pijn doet, tot aan m'n rechterheupbot dus
quote:Op zondag 21 december 2014 19:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga deze inlijsten.
Doet t echt heel veel pijn? Gewoon nog wat pijnstillers fixen dan.
Ze hebben nog wel plek vrij na het bezoekje van die roemenen vorig jaar.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zei het al: de Kunsthal is vast zeer geïnteresseerd in deze nogal abstracte paint (gaat Kunsthal bellen voor extra expositieruimte)
Jij snapt het, die ruimte dient nog opgevuld te worden (maak jij vast een kopie voor als die Roemenen dit ook als hoogste kunst zien?)quote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel plek vrij na het bezoekje van die roemenen vorig jaar.
En toch verwachtte ik op een of andere manier meer van zo'n tekentablet...quote:Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
rood is waar 't pijn doet, tot aan m'n rechterheupbot dus
quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En toch verwachtte ik op een of andere manier meer van zo'n tekentablet...
Ja, die skills ook...quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En toch verwachtte ik op een of andere manier meer van zo'n tekentablet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |