Ah, ok, dat is vlot gegaan danquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:21 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ah, ok, dat is vlot gegaan dan
Hou je het in de gaten als je niet goed af blijft gaan? Dan moet je wel ff aan de bel trekken.
Ik weet niet in hoeverre je kunt/mag bewegen, maar lopen helpt wel om het soepel te houden.
Dan moet je ook gek veel pissen joh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:20 schreef BlueMage het volgende:
Ik zeg je: Red Bull (liefst de sugar free variant). Puur vergif maar soms is dat het enige wat werkt voor mij.
Dat wil ik liever niet, als ik vnv in bed lig wil ik er niet uit hoeven eigenlijk :xquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je ook gek veel pissen joh.
Klopt, niet doen. Ongezonde troep (al drink ik het best veelquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wil ik liever niet, als ik vnv in bed lig wil ik er niet uit hoeven eigenlijk :x
Ik heb het nog nooit op.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, niet doen. Ongezonde troep (al drink ik het best veel) en je moet vet vaak van pissen.
Oh ik heb idd iets over het hoofd gezien...quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je ook gek veel pissen joh.
#todo, Toot een tray vergif energy gevenquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
#todo, Toot een tray vergif energy geven
Thanksquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:29 schreef 2dope het volgende:
Sterkte Toto. Alweer tijdje geleden dat ik je 'avontuur' las, maar zit mobiel dus teruglezen is irritant; wat is er anders/revolutionair aan deze laatste ingreep t.o.v. (alle) vorige ingrepen?
Aan FOK!support in ieder geval geen gebrek hier
Hij zit nu (eindelijk) dicht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:29 schreef 2dope het volgende:
Sterkte Toto. Alweer tijdje geleden dat ik je 'avontuur' las, maar zit mobiel dus teruglezen is irritant; wat is er anders/revolutionair aan deze laatste ingreep t.o.v. (alle) vorige ingrepen?
Aan FOK!support in ieder geval geen gebrek hier
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders zou de [piep] op een gegeven moment je oren uit komen
Bedankt voor deze MIquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders zou de [piep] op een gegeven moment je oren uit komen
Letterlijk, hij kan niet eens poepenquote:
Klein beetje gelukt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedankt voor deze MI.
[..]
Letterlijk, hij kan niet eens poepen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Letterlijk, hij kan niet eens poepen.
Het is nog altijd minder informatief dan onze WA gesprekken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit topic wordt te informatief
Welk ziekenhuis ben je behandeld? Oplosbare hechtingen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op een gaatje na, ja, en of 't zo blijft is afwachten
quote:
Enschede, nee deze worden eruit gehaald. Dat was bij andere behandelingen na een paar weken al. Hierbij is het ook over een maand wel duidelijk of het goed gaat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis ben je behandeld? Oplosbare hechtingen?
Duurt zeker wel ff voordat je kan concluderen dat dit een wat permanentere oplossing is.. Hoe lang duurde het bij andere behandelingen voordat je wist dat 't weer mis was?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke consistentie? Gebruik de Bristol stool chart!
[ afbeelding ]
Mijn godquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke consistentie? Gebruik de Bristol stool chart!
[ afbeelding ]
Die zijn kutquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die zijn kut![]()
Ben je een half uur bezig geweest en verwacht je 10x te moeten doorspoelen, zie je alleen maar 3 rozijntjes liggen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja. Of je even je poep wilt beschrijven op FOK!
Nou, dat is kont, dan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, het kwam uit m'n kont, niet uit m'n kut.
Niet zo haten. Een stool chart is heel nuttig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben alles gecheckt en ze vonden 't prima. Maar als er wat misgaat ben ik fucked, ja. Daarom de eerste dagen héél voorzichtig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk hoe dat tegenwoordig gaat , dat je zo snel na een zware operatie al thuis bent....als er nu complicaties zijn kan er niet onmiddellijk worden ingegrepen
Maar begreep ik nou dat jij thuis een hoogslaper hebt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben alles gecheckt en ze vonden 't prima. Maar als er wat misgaat ben ik fucked, ja. Daarom de eerste dagen héél voorzichtig.
nee, laag bedquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar begreep ik nou dat jij thuis een hoogslaper hebt?
Belachelijk,het was geen ingegroeide teennagel!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben alles gecheckt en ze vonden 't prima. Maar als er wat misgaat ben ik fucked, ja. Daarom de eerste dagen héél voorzichtig.
Ja, triootje past welquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi toevallig tweepersoons?
Queller en ik zijn hier heel erg benieuwd naar.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, triootje past wel
Hou je van fukushimakonten?
Uhu, het is zo snel mogelijk de patiënt wegjagen. Al had ik hier vriendelijk personeel, absoluut. Zeer begripvol. Thanks en mooi dat 't goed met je is gekomenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Belachelijk,het was geen ingegroeide teennagel!!
Ik weet nog dat ik heeeeel lang geleden(25 jaar) aan mijn blindedarm was geholpen,mocht pas 2 dagen erna naar huis toen ze zeker wisten dat alles , en de huisarts kwam zelfs nog thuis poolshoogte nemen.Twee jaar terug geopereerd aan een tumor in mijn nek , binnen 4 uur was ik weer thuis,gaat echt nergens meer over egenwoordig![]()
Maar heeeel veel sterkte Toto,iedere dag is er één !!!!!!!
De geneeskunde is in die jaren ook wel een eindje verder gevorderd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Belachelijk,het was geen ingegroeide teennagel!!
Ik weet nog dat ik heeeeel lang geleden(25 jaar) aan mijn blindedarm was geholpen,mocht pas 2 dagen erna naar huis toen ze zeker wisten dat alles , en de huisarts kwam zelfs nog thuis poolshoogte nemen.Twee jaar terug geopereerd aan een tumor in mijn nek , binnen 4 uur was ik weer thuis,gaat echt nergens meer over egenwoordig![]()
Maar heeeel veel sterkte Toto,iedere dag is er één !!!!!!!
Ja dat is een ding dat zeker is,maar toch.........draait weer om de centen .quote:De geneeskunde is in die jaren ook wel een eindje verder gevorderd.
Ah! Dacht dat omdat je zei "moet traplopen om in mijn bed te komen"quote:
Ik had er vanochtend een van 24quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:54 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Ja dat is een ding dat zeker is,maar toch.........draait weer om de centen .
En inderdaad Toto,die verpleegsters zijn echt schatten
Oh, ja, naar boven hehequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah! Dacht dat omdat je zei "moet traplopen om in mijn bed te komen"
Dat maakt het een beetje goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had er vanochtend een van 24leuk gesprekje mee gehad nog
En ze hielp me aankleden
quote:
hehe ja wel wat anders dan van die mutsen van 60quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Dat maakt het een beetje goed
Vond je ook iets te oud om nog in een hoogslaper te slapenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
hehe ja wel wat anders dan van die mutsen van 60
Dat ben ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vond je ook iets te oud om nog in een hoogslaper te slapenNiet echt een chickie-magneet
Boh, kan me anders nog een screenshot herinneren van een filmpje van jou met 2 vrouwen in bedquote:
Een tv commercial jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Boh, kan me anders nog een screenshot herinneren van een filmpje van jou met 2 vrouwen in bedWas R-rated, dus mochten ze het niet uitzenden
Nou enquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was niet de intentie of zo
Toto gaat drijven door dat gevaartequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef summer2bird het volgende:
Zeg, hoe gaat dat eigenlijk met wassen? Lijkt mij niet dat je met het hele gevaarte in bad mag liggen
Die lui zijn gek bij jouquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet wel dat als mijn wonden nu niet dichtgroeien, ik meteen om deze operatie ga vragen. Ze stelden voor om hierna alles weg te snijden en een wond van 15cm open te laten. Want als een wond van (nu) 1,2 en een van 2,8cm niet dichtgroeien, groeit eentje van 15cm wel dicht zeker.
Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk hoe dat tegenwoordig gaat , dat je zo snel na een zware operatie al thuis bent....als er nu complicaties zijn kan er niet onmiddellijk worden ingegrepen
Op zich niet zo'n hele gekke gedachte. Maar ik denk ook niet dat ik er blij van zou wordenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet wel dat als mijn wonden nu niet dichtgroeien, ik meteen om deze operatie ga vragen. Ze stelden voor om hierna alles weg te snijden en een wond van 15cm open te laten. Want als een wond van (nu) 1,2 en een van 2,8cm niet dichtgroeien, groeit eentje van 15cm wel dicht zeker.
Douchen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef summer2bird het volgende:
Zeg, hoe gaat dat eigenlijk met wassen? Lijkt mij niet dat je met het hele gevaarte in bad mag liggen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
CLumsquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.
Dankuquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat verblijf in het ziekenhuis een negatief effect heeft op de heling van operatiewonden.
Kan gewoon. Ook even foto's van je bloed postenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar dat gaatje is minder lastig toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op een gaatje na, ja, en of 't zo blijft is afwachten
De grappen in dit topicquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:25 schreef quickstepster het volgende:
ipv de stoelendans maar de stoelgangdans doen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:05 schreef Susi het volgende:
Op je zij, celstofmatjes eronder en poepen maar !
Ik heb gisteren wel een klein beetje ontlasting gehad ja, niet veel, maar iets.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef summer2bird het volgende:
Toto, nog gelukt met de chocomel?
Mwah, het gaat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan gewoon. Ook even foto's van je bloed postenAls je dat normaal zou doen wordt er van alle kanten kuttopic geroepen en krijg je een slotje
[..]
Maar dat gaatje is minder lastig toch?
Hoe gaat het nu Toto?
Ik heb op zich wel een uur of 11 geslapen dus dat is goed. Qua pijn was het te doen. Alleen zodra ik uit bed wil is het een hel. M'n ouders moeten me helpen met aankleden want ik kan zelf alleen een vest aankrijgenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:25 schreef quickstepster het volgende:
ipv de stoelendans maar de stoelgangdans doen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is niet alles helaas, maar dat paste er verder niet op. Gaatje van de drain lijkt snel te genezen op zich. Mja, het is dus niet bepaald niks.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:40 schreef Toto69 het volgende:
Niet klikken met zwakke maag/eten/eigen risicoJeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is niet alles helaas, maar dat paste er verder niet op. Gaatje van de drain lijkt snel te genezen op zich. Mja, het is dus niet bepaald niks.Dat is inderdaad wel een aardige wond .. zeker op zo'n rotplaats
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
En dan loopt het opzij nog verder, ergo dit is nog niet allesquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
JeetjeDat is inderdaad wel een aardige wond .. zeker op zo'n rotplaats
Het is dicht ja, hopen dat dat zo blijft inderdaad. Hopen dat alles gewoon goed komt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Het is in elk geval dicht, nu houden zo. Het lijkt op de wond die qltel destijds had, alleen was die niet gehecht.
Het is erg dik/opgezwollen door de zware operatiequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Steekt er nou een stuk uit of lijkt het maar zo?
Neequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze nou je reet dichtgenaaid? Geen wonder dat je niet kan schijten.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze nou je reet dichtgenaaid? Geen wonder dat je niet kan schijten.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Steekt er nou een stuk uit of lijkt het maar zo?
Het is wel anders gedaan inderdaad. Maar de boel is ook opgezwollen. (Niet rood/warm als in ontstoken) *klopt af*quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja, idd.
Het is niet zo'n nette zigzag als in voorbeeld filmpje van youtube
Klopt. Als ik vandaag maar fatsoenlijk kanquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Door de morfine krijg je ook problemen met het dumpen van je ontlasting.
Ja! Het staat ook enorm strak lijkt me, omdat ze die huid verlegd hebben?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dan loopt het opzij nog verder, ergo dit is nog niet alles
Kun je je iig voorstellen hoe veel pijn dat doet![]()
Neequote:Op zaterdag 20 december 2014 13:22 schreef AnneX het volgende:
Gebruik van morfine wordt toch standaard gecombineerd met een laxeermiddel?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:22 schreef AnneX het volgende:
Gebruik van morfine wordt toch standaard gecombineerd met een laxeermiddel?
Klopt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja! Het staat ook enorm strak lijkt me, omdat ze die huid verlegd hebben?
Oh wat een ellende.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
Goed, ik heb m'n ontlasting weg. Nu wel veel, maar weer heel erg hard en pijnlijk.Ook bloed met afvegen helaas, waarschijnlijk is er een adertje geknapt of zo.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een ellende.
Heel veel sterkte man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |