quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:40 schreef Toto69 het volgende:
Wow... ik heb hier even geen woorden voor![]()
wat ontzettend mega super lief en attent
! Ik zal straks foto's en een uitgebreidere reactie posten maar wat is dit lief
![]()
heel erg bedankt iedereen!

Het is je gegund.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:40 schreef Toto69 het volgende:
Wow... ik heb hier even geen woorden voor![]()
wat ontzettend mega super lief en attent
! Ik zal straks foto's en een uitgebreidere reactie posten maar wat is dit lief
![]()
heel erg bedankt iedereen!

Faalpax!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:31 schreef Etsu het volgende:
Dat is dus wat Pax wilde vertellen maar bijna alles verpest had omdat het nog niet opgestuurd was

quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:31 schreef Etsu het volgende:
Dat is dus wat Pax wilde vertellen maar bijna alles verpest had omdat het nog niet opgestuurd was

Ja, daar dacht ik ook net aan...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Cat22 het volgende:
Etsu is een goede sherlock he?Ik moest zo lachen toen jij heel behulpzaam in zijn CRE topic kwam posten.
Super!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:37 schreef Lionheart99 het volgende:
Ik lees dit nu toevallig, wat lief zeg
Ja echt wel!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is nog eens een fijne pleister he Toto?
Oei, nou ja ik ben jullie allemaal even dankbaar natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Etsu het volgende:
Cat22 had eigenlijk het plan, Queller heeft de bank beheerd en ik was undercoveragent want we moesten toch achter je adres komen en dat topic in CRE was ook om te peilen wat je wel en niet leuk vond
Wel heel tof dit

Het is allemaal super geregeld!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Etsu het volgende:
Cat22 had eigenlijk het plan, Queller heeft de bank beheerd en ik was undercoveragent want we moesten toch achter je adres komen en dat topic in CRE was ook om te peilen wat je wel en niet leuk vond (toevallig dat je reageerde, kwam goed uit ook).
Wel heel tof dit

Komt goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:42 schreef Maraca het volgende:
Heel veel plezier ermee TootsMisschien dat je straks Alberto kunt tekenen voor volgend jaar

Jij denkt toch niet dat wij dat gaan verklappen zeker?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goed
Vraagje; hoe is dit ooit allemaal zo geregeld zonder dat ik het merkte?

Hij is weer te quoten.quote:

Ik ben wel heeeel benieuwd, vooral hoe die hele lijst tot stand is gekomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat wij dat gaan verklappen zeker?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |