quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n eigen kaartje zit hier nog te verstoffen
man, man, man, man... wat een gedoe...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
huisarts is er pas maandag weer
hang op dit moment ook al aan de lijn met mn zorgverzekeraar omdat die gewoon doodleuk eigen risico rekeningen stuurt terwijl ik daar al aan zit. pff
Nogal jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
man, man, man, man... wat een gedoe...
ja, sterkte zeg ik maar steeds, ik weet ook niet veel meer om te zeggen
Ja, is toch ook eigenlijk niet normaal meer... steeds als je denkt dat het niet idioter kanquote:
Nah je hebt gelijk hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is toch ook eigenlijk niet normaal meer... steeds als je denkt dat het niet idioter kan
is er weer iets...
Maar goed, hou volooit komt het goed, dat moet je voor ogen houden...
makkelijk praten zal je wel denken
Maar je snapt het wel, sterkte Toto !
FOK!tofheidquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:36 schreef Toto69 het volgende:
Kijk eens wat ik net per post kreeg?(ik wist van niks)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg bedankt Agenda en Johannes_Vermeer
Daarnaast Etsu ook bedankt aangezien ik wel zeker weet dat hij hier een rol in speelt
Maar is je huisarts maar een keer per week aanwezigquote:
er zat wel een bakje nasi met genezende kruiden bij toch?quote:
Nope, vakantie of zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar is je huisarts maar een keer per week aanwezigNou ja, lul van een Nijmeegse arts sowieso.
Ik had gehoopt dat de aanblik van Jessica daarvoor voldoende was geweest. Maar helaasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
er zat wel een bakje nasi met genezende kruiden bij toch?
Kind toch .... ook voor jou ga ik duimen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik loop zelf nu ook met twee open wonden bij mijn stuitje. 'Pas' twee maanden, maar ik snap dus een klein deeltje van waar je doorheen gaat toto.
De dag voor mijn operatie kwam ik dit topic tegen. Maar ik was nog helemaal blij, want ik zou een kleinere ingreep krijgen, waarbij ze kleine gaatjes zouden maken en daar een vloeistof (fenol) in zouden spuiten: kleinere wonden en dus sneller herstel. Dus het verhaal uit dit topic zou mij niet overkomen. De arts was heel positief. Herstel? Nee joh, je kan meteen alles weer!
Dat viel de eerste dagen al tegen, maar na vijf dagen kreeg ik de schrik van mijn leven: de kleine wondjes scheurden binnen een dag uit tot twee wonden van 4 centimeter. Arts had dit nog nooit gezien. Kon en kan het niet verklaren. Sindsdien moest ik rekenen op 6-8 weken herstel en mocht ik niet meer sporten. Nu zit ik dus op 8 weken, maar de wonden zijn nog lang niet dicht. Wel veel kleiner.
Ik hoop dat je behandeling in Enschede zo snel mogelijk doorgaat, toto! Ik kan me je gevoel van hopeloosheid helemaal voorstellen. Ik hoop dat het niet hopeloos blijkt en dat je in de toekomst zo min mogelijk beperkt wordt door dit probleem.
Pffff, sterkte! Fijn dat de wonden in ieder geval aan het genezen zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik loop zelf nu ook met twee open wonden bij mijn stuitje. 'Pas' twee maanden, maar ik snap dus een klein deeltje van waar je doorheen gaat toto.
De dag voor mijn operatie kwam ik dit topic tegen. Maar ik was nog helemaal blij, want ik zou een kleinere ingreep krijgen, waarbij ze kleine gaatjes zouden maken en daar een vloeistof (fenol) in zouden spuiten: kleinere wonden en dus sneller herstel. Dus het verhaal uit dit topic zou mij niet overkomen. De arts was heel positief. Herstel? Nee joh, je kan meteen alles weer!
Dat viel de eerste dagen al tegen, maar na vijf dagen kreeg ik de schrik van mijn leven: de kleine wondjes scheurden binnen een dag uit tot twee wonden van 4 centimeter. Arts had dit nog nooit gezien. Kon en kan het niet verklaren. Sindsdien moest ik rekenen op 6-8 weken herstel en mocht ik niet meer sporten. Nu zit ik dus op 8 weken, maar de wonden zijn nog lang niet dicht. Wel veel kleiner.
Ik hoop dat je behandeling in Enschede zo snel mogelijk doorgaat, toto! Ik kan me je gevoel van hopeloosheid helemaal voorstellen. Ik hoop dat het niet hopeloos blijkt en dat je in de toekomst zo min mogelijk beperkt wordt door dit probleem.
Jeetje, dat zo'n 'simpele' ingreep zo'n gedoe kan veroorzaken. Ook jij veel sterktequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:40 schreef Toto69 het volgende:
Wow... ik heb hier even geen woorden voor![]()
wat ontzettend mega super lief en attent
! Ik zal straks foto's en een uitgebreidere reactie posten maar wat is dit lief
![]()
heel erg bedankt iedereen!
Het is je gegund.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:40 schreef Toto69 het volgende:
Wow... ik heb hier even geen woorden voor![]()
wat ontzettend mega super lief en attent
! Ik zal straks foto's en een uitgebreidere reactie posten maar wat is dit lief
![]()
heel erg bedankt iedereen!
Faalpax!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:31 schreef Etsu het volgende:
Dat is dus wat Pax wilde vertellen maar bijna alles verpest had omdat het nog niet opgestuurd was
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:31 schreef Etsu het volgende:
Dat is dus wat Pax wilde vertellen maar bijna alles verpest had omdat het nog niet opgestuurd was
Ja, daar dacht ik ook net aan...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Cat22 het volgende:
Etsu is een goede sherlock he?Ik moest zo lachen toen jij heel behulpzaam in zijn CRE topic kwam posten.
Super!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:37 schreef Lionheart99 het volgende:
Ik lees dit nu toevallig, wat lief zeg
Ja echt wel!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is nog eens een fijne pleister he Toto?
Oei, nou ja ik ben jullie allemaal even dankbaar natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Etsu het volgende:
Cat22 had eigenlijk het plan, Queller heeft de bank beheerd en ik was undercoveragent want we moesten toch achter je adres komen en dat topic in CRE was ook om te peilen wat je wel en niet leuk vond
Wel heel tof dit
Het is allemaal super geregeld!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Etsu het volgende:
Cat22 had eigenlijk het plan, Queller heeft de bank beheerd en ik was undercoveragent want we moesten toch achter je adres komen en dat topic in CRE was ook om te peilen wat je wel en niet leuk vond (toevallig dat je reageerde, kwam goed uit ook).
Wel heel tof dit
Komt goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:42 schreef Maraca het volgende:
Heel veel plezier ermee TootsMisschien dat je straks Alberto kunt tekenen voor volgend jaar
Jij denkt toch niet dat wij dat gaan verklappen zeker?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goed
Vraagje; hoe is dit ooit allemaal zo geregeld zonder dat ik het merkte?
Hij is weer te quoten.quote:
Ik ben wel heeeel benieuwd, vooral hoe die hele lijst tot stand is gekomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat wij dat gaan verklappen zeker?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |