abonnement Unibet Coolblue
pi_144584220
Nieuwe series zomer 2014
Ingedeeld op datum voor de overzichtelijkheid, omschrijvingen zijn in het Engels anders was het teveel werk. NBC heeft nog geen trailers beschikbaar dus vandaar dat nog niet alle trailers erbij staan.
Laat het even weten als ik nog shows of trailers moet toevoegen.


MEI

24: Live Another Day Series Premiere (Fox)

Set and shot in London, the suspenseful event series once again will follow the exploits of heroic agent JACK BAUER (Sutherland). Four years ago, Jack was a fugitive from justice. Now an exile, he nevertheless is willing to risk his life and freedom to avert yet another global disaster.


Penny Dreadful Series Premiere (Showtime)

Penny Dreadful completely reinvents literature's most iconic and terrifying characters. Dorian Gray, Victor Frankenstein and timeless figures from Dracula join a core of original characters in a dark and brutal quest to save a soul -- even as they grapple with their own monstrous temptations.


Rosemary's Baby Miniseries (NBC)

Modern 4-hour mini-series adaptation of the classic novel by Ira Levin focusing on young Rosemary Woodhouse's suspicions that her neighbors may belong to a Satanic cult who are hell bent on getting one thing: the baby she is carrying.

Bekijk deze YouTube-video

Gang Related Series Premiere (Fox)

A rising star in Los Angeles' elite Gang Task Force teams up with a longtime Task Force member to take on the city's most dangerous gangs, including one he has an allegiance to


Labyrinth (The CW)

Based on the international bestselling novel by Kate Mosse, Labyrinth is an epic action thriller starring John Hurt, Sebastian Stan, Jessica Brown-Findlay, Vanessa Kirby, Claudia Gerini with Curran and Tom Felton


The Night Shift Series Premiere (NBC)


Meet the men and women of The Night Shift, a hard-charging crew dedicated to saving lives and living life to the utmost.

Bekijk deze YouTube-video

Undateable Series Premiere (NBC)

Bill Lawrence has given us strong comedies like Scrubs and Cougar Town, but this show -- about a bunch of "undateable" guys, getting advice from a new friend who seems to have the moves they don't.

Crossbones Series Premiere (NBC)

Set during the golden age of piracy in the 1700s and centers on legendary pirate Blackbeard. Starring John Malkovich.

Trailer hier

JUNI


Halt & Catch Fire Series Premiere (AMC)

Set in the early 1980s, series dramatizes the personal computing boom through the eyes of a visionary, an engineer and a prodigy whose innovations directly confront the corporate behemoths of the time. Their personal and professional partnership will be challenged by greed and ego while charting the changing culture in Texas' Silicon Prairie.


Murder In The First Series Premiere (TNT)

A single murder case is dissected from the commitment of the crime through the investigation, arrest and trial.


Power Series Premiere (Starz)

James "Ghost" St. Patrick,a wealthy New York night club owner who has it all, catering for the city's elite and dreaming big lives a double life as a drug kingpin.


Chasing Life Series Premiere (ABC Family)

Follows a young woman's life after she is diagnosed with a terminal illness.


Dominion Series Premiere (Syfy)

Follows the perilous journey of a rebellious young soldier who discovers he's the unlikely savior of humanity -based on the movie Legion:


The Last Ship Series Premiere (TNT)


Their mission is simple: Find a cure. Stop the virus. Save the world. When a global pandemic wipes out eighty percent of the planet's population, the crew of a lone naval destroyer must find a way to pull humanity from the brink of extinction.


The Musketeers Series Premiere (BBC America)

Set on the streets of 17th century Paris, series gives a contemporary take on the classic story about a group of highly trained soldiers and bodyguards assigned to protect King and country.


Young & Hungry Series Premiere (ABC Family)

Nick, well-off young tech entrepreneur in San Francisco hires Gabi Diamond (Emily Osment) a feisty young blogger to be his personal chef.


Mystery Girls Series Premiere (ABC Family)

Mystery Girls, starring Tori Spelling and Jennie Garth follows two former detective TV show starlets brought back together by a real-life mystery.


Taxi Brooklyn Series Premiere (NBC)

Taxi Brooklyn is an action-comedy police procedural centered on the fractious, closely bonded partnership between a streetwise Marseilles-born New York City taxi driver and an intensely driven NYPD detective for whom this immigrant cabbie becomes chauffeur, insider on the streets, and unofficial partner.


The Leftovers Series Premiere (HBO)

Revolves around the Rapture and follows a group of people who are left behind in the suburban community of Mapleton. They must begin to rebuild their lives after the sudden and mysterious disappearance of more than 100 people.

Bekijk deze YouTube-video

Reckless Series Premiere (CBS)

In sultry Charleston, where summer is long and secrets simmer behind every door, sex and crime walk hand in hand as two adversaries, a gorgeous Yankee litigator and a southern City Attorney, struggle to hide their intense attraction while clashing over a police sex scandal that threatens to implode the city.

JULI

Vicious Series Premiere (PBS)

Vicious is a brand new studio sitcom comedy coming soon to PBS starring respected luminaries of British stage and screen Ian McKellen, Derek Jacobi and Frances de la Tour.


Extant Series Premiere (CBS)

After spending a year in space, where she lived and conducted strange experiments, astronaut Molly Watts (Halle Berry) tries to resume a normal life with her family consisting of her husband, John, a gifted scientist, and Ethan, their son, a boy like no the other. He is not their biological son as Molly is infertile. Ethan was designed by his father as the first prototype of a future line of "Humanichs", "human robots". But the return of Molly will have dramatic consequences for the entire planet and the fate of mankind ...


Welcome To Sweden Series Premiere (NBC)

New York accountant Bruce moves to Sweden after falling in love with a Swedish girl.
Starring Greg Poehler and guest starring Aubrey Plaza, Josephine Bornebusch, Lena Olin

Bekijk deze YouTube-video

Working The Engels Series Premiere (NBC)

A family are forced to band together to keep their heads above water when their father and breadwinner passes away, leaving them all in a mountain of debt.

Satisfaction Series Premiere (USA)


What if having it all isn't enough? Satisfaction, a new original series from USA Network:


Legends Series Premiere (TNT)


Forget the past. Forget the rules. Forget yourself. Coming in 2014 to TNT, Legends stars Sean Bean as Martin Odum, a FBI agent with the ability to transform himself into a different person for each job.


The Strain (FX)

Guillermo del Toro's vampire mystery series combines science, the supernatural and a lot of over saturated colors.


Intruders (BBCA)


Jack Whelan (John Simm), a former LAPD cop with a troubled and violent history, finds the quiet idyllic life he has crafted with his wife, Amy (Mira Sorvino) shattered when she goes missing. While Jack is consumed with an investigation, which threatens his very core, a sinister agent named Richard Shepherd (James Frain) is embarking on a series of lethal executions. Meanwhile, a distraught little girl named Madison (Millie Brown) runs away from home into a world of danger.


Outlander Series Premiere (Starz)

Follows the story of Claire Randall, a married combat nurse from 1945 who is mysteriously swept back in time to 1743, where she is immediately thrown into an unknown world where her life is threatened. When she is forced to marry Jamie Fraser, a chivalrous and romantic young Scottish warrior, a passionate relationship is ignited that tears Claire's heart between two vastly different men in two irreconcilable lives.


Schaamteloos gestolen van: http://www.tv.com/topics/(...)to-watch-1398396280/
pi_144584762
Misschien leuk om het topic even te beginnen met een samenvatting van jouw jaar? En waar je nog naar uit kijkt de komende maanden.

Afgelopen jaar

True Detective - veel besproken en zeer goede serie, vond het soms wat saai
Fargo - in mijn ogen de leukste serie van dit jaar
Gang Related - na Fargo de leukste/beste serie van dit jaar, gek genoeg cancelled
Satisfaction - leuke serie voor op de vrijdagavond die blijft vermaken
Rush US - beetje hetzelfde als Satisfaction
Extant - begon veelbelovend, maar kakte imo langzaam in elkaar
Young & Hungry - enige nieuwe comedy serie die ik heb afgekeken, maar eigenlijk best slecht
Power - kom er maar moeilijk in, maar met een glaasje Whisky erbij kom je wel door de 50 Cent tunes heen

Waar kijk ik naar uit

Heb me nog helemaal niet verdiept in het nieuwe seizoen, Parks & Rec en Big Bang draaien nog, maar ook niet lang meer, Community is helemaal niet leuk meer, dus hier zullen toch wel wat vervangers voor moeten komen.

Verdere opmerkingen

Graceland vond ik vorig jaar een zeer leuke nieuwkomer, helaas dit seizoen niet leuk meer en verwacht ook geen extra seizoen meer.
  dinsdag 16 september 2014 @ 21:34:04 #3
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_144602284
Afgelopen jaar

True Detective
Premise klonk saai maar toen ik het keek was ik aangenaam verrast. Zet je aan het denken maar er is jammer genoeg niet een heel erg sterke connectie tussen Rust's monologen en het verhaal van het seizoen.

Extant
Begon veelbelovend zoals JDx zegt maar gaat al heel snel over teveel dingen die allemaal nauwelijks echt (goed) behandeld worden. Molly's "it's my babyyyy" gezever is netzoals Michael's "WAAAAALT". Dat hele Spielbergiaanse familie gedoe moet oprotten. Falling Skies heeft het ook en toch blijft die serie nog vermaken, Extant daarentegen probeert heel erg serieus te zijn maar faalt heel erg.

Manhattan
Wordt met de episode interessanter. Leuk en raar om een serie te volgen waarbij je mensen volgt (en onbewust toejuicht) om de atoombom uit te vinden waarvan later 2 stuks op Japan gegooid zullen worden. Ze hebben best leuk en op een spannende manier drama in het waargebeurde verhaal verweven. Leuke, slimme personages en toffe tijdsperiode (setdesign, kleding, manier van spreken, muziek). Het enige wat ik jammer (maar niet storend) vind is dat het drama-aspect van een serie er een beetje geforceerd wordt zodat we dus een cocky klootzak van een Oppenheimer en een kil evil kijkende Heisenberg zien. In het echt waren het gewoon normale mensen neem ik aan. :P

Outlander
Wordt al snel m'n favoriet, mede omdat ik een hopeloze fan ben van een andere serie van de maker Ron Moore: Battlestar Galactica :P Z'n invloed is gewoon merkbaar. Mooi dat deze serie me weer aan het denken zet over politiek en de rol van hoop: de nieuwe Schotse vrienden zijn een hopeloos geval want de geschiedenis leert ons dat de meeste dood zullen gaan en de rest niet hun vrijheid van de Engelsen zal krijgen. En dat over de politiek is dan: het liegen en geld innen (of eigenlijk stelen) van arme mensen waarvan je aanvankelijk denkt "ho eens even" maar later toch weer een ander perspecief voorgeschoteld krijgt zoals Ron Moore in Battlestar ook zo goed deed, namelijk dat die mensen proberen geld en support te verzamelen voor een uprising. Verder, prachtige beelden, setdesign, kleding, manier van praten en muziek, netzoals Manhattan. Mooi dat er ook genoeg tijd wordt besteed om de culturele dingetjes van de Schotten te laten zien :)

24
Toffe actie en spanning weer zoals we van badass Jack Bauer gewend zijn. Verder is het gewoon typisch de 24 formule. Toffe actie en spanning, niets meer, niets minder, maar ik zoek het ook niet in 24 :P

Waar kijk ik naar uit

Ascension
Syfy zegt dat het weer een scifi space opera zal zijn en daar zit ik al jaren op te wachten. De ouderwets voelende dingen in Battlestar Galactica trok ik eerst ook niet maar uiteindelijk was het een erg goede serie. En hier komt dat terug, met een 60s Fallout/Bioshock-achtige stijl :D in een ruimteschip! Vind het een tof concept. Vraag me alleen af wat het verhaal precies is, dat heel detective/moord gebeuren is vast niet het overkoepelende toch?

Incursion
Hopelijk een goeie sc-ifi actie serie. Klinkt goed op papier: http://www.huffingtonpost(...)-news_n_3054897.html. Het 'iedere week een nieuwe planeet' aspect vond ik leuk in Stargate vroeger, lekker avontuurlijk. :) Jammer dat SGU het niet zoveel had.

Lilyhammer
Supergrappig en met een knipoog maar Sopranos en Goodfellas etc. :D Erg toffe gastrollen ook.

Brooklyn Nine Nine
Goeie Scrubs-achtige humor :D Tofste comedy in jaren. Qua hardop lachen eigenlijk meer dan Community, waarbij ik vaak denk "haha dat is slim" ipv dat ik daadwerkelijk lach :P Hoop ze dat serieuze momentjes zoals in Scrubs of Community voorbij komen erin doen, anders zal het op een tijdje vervelen.

Community
Meer Community kan nooit kwaad, erg blij dat het terug is :D

Heroes
Ze begonnen sterk maar uiteindelijk werd het een beetje slecht en chaotisch. Door de schrijversstaking geef ik ze het voordeel van de twijfel :)

Laat maar komen, kijk het toch wel maar het is niet iets waar ik enorm op zit te wachten. Maar vind het ook zeker niet kut om mee te stoppen

Resurrection
De mysterie heeft me te pakken , het mag misschien ieeeeeetjes sneller maar afgezien van dat vind ik het een prima gemaakte serie :)

Walking Dead
De setting en actie blijft tof maar het moet echt een keer ergens naartoe werken. De decision making skills van de personages zijn ietsjes beter dan die van Falling Skies :P

Falling Skies
Toch knap dat zo'n domme serie zo leuk en vermakelijk is. Het zijn gewoon leuke avonturen en ik ben benieuwd hoe het eindigt.

Niet verder kijken

Helix
Dat Ron Moore hier executive producer was maakt dus geen zak uit. Wat een domme onlogische zooi ;(

Once Upon A Time
Ben gewoon niet meer geinteresseerd in de avonturen van de personages. Begon het te kijken vanwege Robert Carlyle (Repelsteeltje) maar vind het gewoon niet boeiend meer. De zoveelste bad prinses of koning of whatever. MJAAAA.

Extant
De finale deze week moet wel goed zijn moet ik dit verder willen kijken.

Orphan Black
Halverwege S2 dit jaar gestopt omdat het allemaal zo onbelangrijk aanvoelde. Had niet echt zin om ep na ep de clones te volgen in random dorpjes enzo. Doe er iets episch, groots of intrigerends mee, maar niet dit.

Defiance
Leuk uitgedachte wereld maar ergens ook wel simpel (ras A is slaaf, ras B is baas, ras C is wilde reli raiders etc. Zou toch wel liever een sterk aanwezige overkoepelende verhaal willen zien. S2 keek ik een beetje met tegenzin af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirel op 17-09-2014 19:36:28 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_144643964
Moet trouwens nog even terug komen op Power, het komt na een aantal aflevering best wel in de buurt van Gang Related. Je moet ff in het hele sfeertje komen, gangsters, 50 cent muziek, ik hield vroeger wel van 2Pac, Eminem, Snoop, je hebt wel zin om een beetje into the game te gaan zeg maar haha.

Helaas zijn het maar 8 afleveringen en ben nu bij 5, maar dat het al een 2e seizoen krijgt heeft me over de drempel gekregen om verder te kijken.
pi_144654398
Krijgt 'You're the worst' een nieuw seizoen?
Vind het wel een vermakelijke serie, ik lees er hier weinig over.
pi_144654777
Nog niet bekend of er een nieuw seizoen van komt.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  donderdag 18 september 2014 @ 12:23:29 #7
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144654925
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef JDx het volgende:
Moet trouwens nog even terug komen op Power, het komt na een aantal aflevering best wel in de buurt van Gang Related. Je moet ff in het hele sfeertje komen, gangsters, 50 cent muziek, ik hield vroeger wel van 2Pac, Eminem, Snoop, je hebt wel zin om een beetje into the game te gaan zeg maar haha.

Helaas zijn het maar 8 afleveringen en ben nu bij 5, maar dat het al een 2e seizoen krijgt heeft me over de drempel gekregen om verder te kijken.
Cool, die ga ik nog kijken. Ben nu nog bezig met The Walking Dead en Penoza.

Zie trouwens dat The Last Ship al renewed is voor 2e seizoen. Iemand deze al gezien?

[ Bericht 4% gewijzigd door Japie77 op 18-09-2014 12:58:43 ]
Feyenoord!
pi_144673723
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Cool, die ga ik nog kijken. Ben nu nog bezig met The Walking Dead en Penoza.

Zie trouwens dat The Last Ship al renewed is voor 2e seizoen. Iemand deze al gezien?
The last ship vond ik wel vermakelijk.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  donderdag 18 september 2014 @ 22:03:07 #9
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_144673830
Kan iemand me Leftovers aanraden?
When all else fails, you always have delusion.
pi_144674476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Mirel het volgende:
Kan iemand me Leftovers aanraden?
Ja. Erg leuk. :Y
(she/her)
  donderdag 18 september 2014 @ 22:37:11 #11
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_144675374
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja. Erg leuk. :Y
Waarom? :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_144675437
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:37 schreef Mirel het volgende:

[..]

Waarom? :P
Mooie muziek, leuke mysteries en leuke personages. (Al is niet iedereen het met mij eens maar ook vele wel :Yl
(she/her)
pi_144675469
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Mirel het volgende:
Kan iemand me Leftovers aanraden?
Wisselvallig. Hele goede afleveringen afgewisseld met mindere.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:59:29 #14
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_144680985
Zegt een vriend ook. Ik wacht het wel af.

Extant vandaag afgekeken. S2 laat ik aan me voorbij gaan. Beetje slechte serie.
When all else fails, you always have delusion.
pi_144684966
Vind het nog steeds apart dat The Leftovers zo middelmatig wordt onthaald.
Voor mij de beste nieuwe serie van 2014. Beelden, muziek, verhaal. Hele plaatje klopt wat mij betreft.
pi_144685195
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:30 schreef DesmoD het volgende:
Vind het nog steeds apart dat The Leftovers zo middelmatig wordt onthaald.
Voor mij de beste nieuwe serie van 2014. Beelden, muziek, verhaal. Hele plaatje klopt wat mij betreft.
Ik vond het verschrikkelijk, maar ze hebben wel al een 2e seizoen.

Beste serie van 2014? Damn... dan heb je echt heel wat gemist dit jaar.
pi_144685876
1) Banshee. met stipt op nummer 1
2) Fargo
3) Hell on wheels
4) 24
5) Gang related

Waar ik binnenkort heel erg naar uit kijk is:

1) Walking dead
2) The Flash
3) Gotham
4) Z nation, (walking dead met een knipoog)
I are Baboon
pi_144687558
Leftovers is erg fijn hoor!
pi_144687819
Ik heb het begin van de leftovers gezien, maar ik heb het idee dat vooral mensen er naar kijken die houden van bijvoorbeeld Expeditie Robinson of Big Brother ofzo, veel soap gezeik in een andere setting.
  vrijdag 19 september 2014 @ 12:18:44 #20
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_144689002
edit

[ Bericht 68% gewijzigd door Mirel op 19-09-2014 15:16:00 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_144692324
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:30 schreef DesmoD het volgende:
Vind het nog steeds apart dat The Leftovers zo middelmatig wordt onthaald.
Voor mij de beste nieuwe serie van 2014. Beelden, muziek, verhaal. Hele plaatje klopt wat mij betreft.
Ik geef je gelijk, behalve dat het de beste nieuwe serie was. Maar wel een hele goeie _O_
(she/her)
  zaterdag 20 september 2014 @ 10:52:12 #22
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_144717311
Ik ga me eens verdiepen in Leftovers. Hoor en lees veel goeds.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 20 september 2014 @ 11:11:14 #23
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_144717709
Ik word nou niet echt warm van die trailers.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_144717730
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:11 schreef Houniet het volgende:
Ik word nou niet echt warm van die trailers.
Leftovers is echt n goeie serie :Y
(she/her)
pi_144717970
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:52 schreef Houniet het volgende:
Ik ga me eens verdiepen in Leftovers. Hoor en lees veel goeds.
Veel plezier :D

ben erg benieuwd hoe slecht je het gaat vinden
  zaterdag 20 september 2014 @ 11:30:07 #26
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_144718088
Ik haak af.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_144723460
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:01 schreef fliert het volgende:
Krijgt 'You're the worst' een nieuw seizoen?
Vind het wel een vermakelijke serie, ik lees er hier weinig over.
Ga ik ook steeds leuker vinden, puike serie :D
pi_144725263
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:59 schreef AchJa het volgende:
Is Braquo hier ooit al eens voorbij gekomen? Het is weliswaar geen nieuwe serie heb zelf net seizoen 3 gezien. Maar is absoluut een aanrader.
Naam van deze serie komt me wel bekend voor.
pi_144725909
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:59 schreef AchJa het volgende:
Is Braquo hier ooit al eens voorbij gekomen? Het is weliswaar geen nieuwe serie heb zelf net seizoen 3 gezien. Maar is absoluut een aanrader.
Een Franse crimi :?
pi_144726930
Beter kijk je The Amazing World of Gumball :P
pi_144727731
De tweede aflevering van z nation voor de gein nog maar gekeken. Wordt er niet beter op. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_144770814
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:56 schreef Monolith het volgende:
De tweede aflevering van z nation voor de gein nog maar gekeken. Wordt er niet beter op. :')
Ik ga nu beginnen aan aflevering één. Ik dacht dat het een spinoff was van The Walking Dead, maar blijkbaar niet dus.
pi_144770887
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar The Musketeers. Ik houd wel van dat soort thema's
pi_144772935
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:00 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik ga nu beginnen aan aflevering één. Ik dacht dat het een spinoff was van The Walking Dead, maar blijkbaar niet dus.
Nee, het is een derderangs rommeldingetje van Asylum
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 21 september 2014 @ 22:53:41 #36
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144773859
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:02 schreef HPLC het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar The Musketeers. Ik houd wel van dat soort thema's
Toevallig van de week gekeken, prima serie. Plot per aflevering en één story arc voor het hele seizoen. Kijkt lekker weg.
pi_144774152
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:53 schreef Tweek het volgende:

[..]

Toevallig van de week gekeken, prima serie. Plot per aflevering en één story arc voor het hele seizoen. Kijkt lekker weg.
Ow, ik dacht dat het januari komend jaar pas begon :') In dat geval ga ik z.s.m. kijken
  zondag 21 september 2014 @ 23:01:06 #38
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144774262
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 22:59 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat het januari komend jaar pas begon :') In dat geval ga ik z.s.m. kijken
Is een BBC serie dus in Engeland al uitgezonden, moet dan nog beginnen op BBC America denk ik.
Seizoen 1 staat op Netflix.
pi_144775464
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, het is een derderangs rommeldingetje van Asylum
Ik vond de eerste aflevering nog redelijk vermakelijk eigenlijk :') Durf het amper toe te geven :@

quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:01 schreef Tweek het volgende:

[..]

Is een BBC serie dus in Engeland al uitgezonden, moet dan nog beginnen op BBC America denk ik.
Seizoen 1 staat op Netflix.
Bedankt ^O^
pi_144775768
25 september begint How to get away with murder. Ben best benieuwd, wie nog meer?
(she/her)
  zondag 21 september 2014 @ 23:55:48 #41
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144776309
Ik!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144776438
Is Penny Dreadful tof, iemand?
pi_144777109
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:59 schreef glannie het volgende:
Is Penny Dreadful tof, iemand?
Mooi sfeertje, heel goed acteerwerk en het begon ijzersterk. Daarna ging het tempo er snel uit en vond ik het een beetje rommelig en traag worden. Wel interessant genoeg om te blijven volgen, maar had er meer van verwacht.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144781095
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:59 schreef glannie het volgende:
Is Penny Dreadful tof, iemand?
Ik vond het helemaal niks.
  maandag 22 september 2014 @ 13:31:27 #45
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144786578
Goed nieuws! Tyrant krijgt een 2e seizoen. *O*
Feyenoord!
pi_144786641
The Driver


Zag de trailer gisteren. Ziet er ook wel interessant uit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 22 september 2014 @ 14:16:51 #47
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144787848
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:56 schreef Monolith het volgende:
De tweede aflevering van z nation voor de gein nog maar gekeken. Wordt er niet beter op. :')
Klopt.

Acteerwerk is kut, veel inconsistencies (sommige zombies lopen hard, anderen zijn tergend langzaam, etc.) en dat stuk met die twee honden was ook vrij :')

Niettemin, het heeft wel iets, soort van c-sequel in een horror-franchise maar dan in serie vorm.

Ik kijk toch nog even door, want zombies.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 22 september 2014 @ 14:19:55 #48
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144787932
Iemand The Mysteries of Laura gezien?

Ook vrij slecht en cliché maar toch wel vermakelijk quirky. En met Debra Messing (Grace uit Will & Grace) en dat is gewoon een tof mens.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_144788110
Waar is Lost? :'( imo haalt geen van alle de kwaliteit/spanning/mystiek die Lost ooit met zich meebracht....Ik ben op zoek naar soortgelijke serie die al een paar seizoenen meedraait. Niets is zo hatelijk om een serie te volgen die na een seizoen gecancelled gaat worden.
Ik krijg nog geld van je.
pi_144788191
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:16 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Klopt.

Acteerwerk is kut, veel inconsistencies (sommige zombies lopen hard, anderen zijn tergend langzaam, etc.) en dat stuk met die twee honden was ook vrij :')

Niettemin, het heeft wel iets, soort van c-sequel in een horror-franchise maar dan in serie vorm.

Ik kijk toch nog even door, want zombies.
Dat snel / langzaam werd volgens mij verklaard door hoe lang ze al zombie waren. Als de pas net zombie waren liepen ze nog snel ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 september 2014 @ 14:52:59 #51
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144788991
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 14:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat snel / langzaam werd volgens mij verklaard door hoe lang ze al zombie waren. Als de pas net zombie waren liepen ze nog snel ofzo.
Ja klopt, maar dan nog, alsof al die zombies bij 'The Zombie Factory' heel toevallig allemaal al heel lang zombie waren.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 22 september 2014 @ 14:58:08 #52
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144789154
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:25 schreef Rnie het volgende:
Waar is Lost? :'( imo haalt geen van alle de kwaliteit/spanning/mystiek die Lost ooit met zich meebracht....Ik ben op zoek naar soortgelijke serie die al een paar seizoenen meedraait. Niets is zo hatelijk om een serie te volgen die na een seizoen gecancelled gaat worden.
Fringe gezien?
pi_144789363
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:52 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dan nog, alsof al die zombies bij 'The Zombie Factory' heel toevallig allemaal al heel lang zombie waren.
Ja erg overtuigend was het natuurlijk allemaal niet. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 september 2014 @ 15:06:39 #54
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_144789373
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:25 schreef Rnie het volgende:
Waar is Lost? :'( imo haalt geen van alle de kwaliteit/spanning/mystiek die Lost ooit met zich meebracht....Ik ben op zoek naar soortgelijke serie die al een paar seizoenen meedraait. Niets is zo hatelijk om een serie te volgen die na een seizoen gecancelled gaat worden.
Battlestar Galactica had veel mysteries en shit. Je vroeg je altijd af wie mens was of wie Cylon (gemaakte mensen), of er een God was of niet, of de hallucinaties die mensen zagen echt waren of niet, of visioenen, of Aarde bestond (die zochten ze). Enzovoorts
En wat nu loopt en enigszins mysteries heeft is Resurrection. Mensen die in het verleden dood zijn gegaan komen terug in een klein stadje, en herinneren zich niks. Maar de omstandigheden van hoe ze dood zijn gegaan lijken op elkaar en dat wordt dan onderzocht.


[ Bericht 12% gewijzigd door Mirel op 22-09-2014 15:22:41 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_144789580
Red Oaks pilot van Amazon gecheckt laatst. Heeft wel potentie om een vermakelijke serie te worden. Zit ook een degelijk team achter.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 22 september 2014 @ 15:41:19 #56
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144790708
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:25 schreef Rnie het volgende:
Waar is Lost? :'( imo haalt geen van alle de kwaliteit/spanning/mystiek die Lost ooit met zich meebracht....Ik ben op zoek naar soortgelijke serie die al een paar seizoenen meedraait. Niets is zo hatelijk om een serie te volgen die na een seizoen gecancelled gaat worden.
Ik vond Lost echt he-le-maal niks maar goed ieder zijn smaak. Misschien The Leftovers? Of Extant? Ook van die series waar vraag na vraag naarboven komt en nooit iets uitgelegd wordt...
Feyenoord!
pi_144791966
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:58 schreef Tweek het volgende:

[..]

Fringe gezien?
Tot seizoen 2. One Episode Arcs vind ik dramatisch om naar te kijken. IMO is het verhaal belangrijker dan een 'side-quest'. Fringe baseerde zich meer op 'side-quests' dan op de rode draad van het verhaal.
Ik krijg nog geld van je.
pi_144791992
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:06 schreef Mirel het volgende:

[..]

Battlestar Galactica had veel mysteries en shit. Je vroeg je altijd af wie mens was of wie Cylon (gemaakte mensen), of er een God was of niet, of de hallucinaties die mensen zagen echt waren of niet, of visioenen, of Aarde bestond (die zochten ze). Enzovoorts
En wat nu loopt en enigszins mysteries heeft is Resurrection. Mensen die in het verleden dood zijn gegaan komen terug in een klein stadje, en herinneren zich niks. Maar de omstandigheden van hoe ze dood zijn gegaan lijken op elkaar en dat wordt dan onderzocht.
Zal Ressurection eens bekijken :)
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 22 september 2014 @ 16:34:11 #59
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144792658
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:12 schreef Rnie het volgende:

[..]

Tot seizoen 2. One Episode Arcs vind ik dramatisch om naar te kijken. IMO is het verhaal belangrijker dan een 'side-quest'. Fringe baseerde zich meer op 'side-quests' dan op de rode draad van het verhaal.
Dan ben je te snel afgehaakt, de laatste seizoenen zijn allemaal 1 grote arch.
  maandag 22 september 2014 @ 16:40:35 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144792878
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:34 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dan ben je te snel afgehaakt, de laatste seizoenen zijn allemaal 1 grote arch.
ja dat was best interessant gedaan, veel individuele cases die terugkwamen in het overkoepelende verhaal, al was helaas het laatste seizoen wat verplicht afgeraffeld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 22 september 2014 @ 17:06:11 #61
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_144793855
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik vond Lost echt he-le-maal niks maar goed ieder zijn smaak. Misschien The Leftovers? Of Extant? Ook van die series waar vraag na vraag naarboven komt en nooit iets uitgelegd wordt...
Extant heeft hard gefaald. Begon veelbelovend maarrrr ja
When all else fails, you always have delusion.
pi_144793958
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:34 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dan ben je te snel afgehaakt, de laatste seizoenen zijn allemaal 1 grote arch.
Dit dus, nog nooit zo'n fantastisch groot overkoepelend en episch verhaal gezien als bij Fringe. En het mooiste is nog dat meerdere van de individual cases juist terug komen later.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_144794289
Fringe is fantastisch. Na X-Files de beste serie die ik gezien heb. Jammer dat het eind wat minder was (en imho zelfs niet klopt).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 22 september 2014 @ 17:34:46 #64
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144794748
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 17:09 schreef Seam het volgende:

[..]

Dit dus, nog nooit zo'n fantastisch groot overkoepelend en episch verhaal gezien als bij Fringe. En het mooiste is nog dat meerdere van de individual cases juist terug komen later.
Inderdaad, origineel gedaan. Fijne serie.

Walter _O_
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 22 september 2014 @ 17:37:53 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_144794823
Ik mis Walter :'( .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 22 september 2014 @ 17:38:15 #66
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144794836
Overigens, voor de Fringe fans is het wat oudere Alias wel een aanrader. Ook een serie met een sterke vrouwelijke hoofdrol. Thematiek is anders (geen scifi), maar het heeft m.i. een zelfde soort sfeertje.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_144794860
Heerlijke serie om vijf seizoenen van te bingewatchen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_144795480
Fringe is erg tof inderdaad.
Voor de mensen die John Noble aka Walter missen, hij is nu te zien in Sleepy Hollow. Die serie gaat volgens mij deze week beginnen aan het tweede seizoen en ook hierin speelt hij een leuke rol.
pi_144798580
Ja die volg ik ook.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144798711
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:13 schreef Rnie het volgende:

[..]

Zal Ressurection eens bekijken :)
Vanaf 6 oktober wordt Resurrection trouwens uitgezonden op SBS6
pi_144800192
Fringe was legendarisch ja, staat in mn all time serie top 10.
pi_144819715
Fringe is zeker de moeite waard. Lekker bingen, goed opletten en dan komt het wel goed!

Naast Power ben ik de afgelopen weken ook over Tyrant gestruikeld. En dat vind ik écht een van de beste nieuwe series. Hele setting is tof gedaan.
pi_144820700
Wat is bingewatchen/bingen? Dacht de eerste keer dat het een typo was ofzo... :s
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:31:58 #74
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_144820844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:27 schreef JDx het volgende:
Wat is bingewatchen/bingen? Dacht de eerste keer dat het een typo was ofzo... :s
Een hele verzameling aflevering in korte tijd achter elkaar kijken.
Term bestaat al een tijd, maar met het release schema van Netflix (alles in 1 keer) is de term nog bekender geworden.
Voorheen moest je als kijker het geduld opbrengen om een heel seizoen af te wachten en spoilers te ontwijken alvorens je kon beginnen met binge-watchen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:48:45 #75
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144821337
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:57 schreef Itisbangin het volgende:
Fringe is zeker de moeite waard. Lekker bingen, goed opletten en dan komt het wel goed!

Naast Power ben ik de afgelopen weken ook over Tyrant gestruikeld. En dat vind ik écht een van de beste nieuwe series. Hele setting is tof gedaan.
Tyrant is goed he. Goed verhaal, spannend en dat hele sfeertje ook met die intro muziek. Krijgt ook een 2e seizoen gelukkig.
Feyenoord!
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:46:55 #76
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144823177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Voorheen moest je als kijker het geduld opbrengen om een heel seizoen af te wachten en spoilers te ontwijken alvorens je kon beginnen met binge-watchen.
En dat is nu niet meer zo? :?

Hoezo dan?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_144823353
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:46 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

En dat is nu niet meer zo? :?

Hoezo dan?
Zegt ie in de zin ervoor... Netflix brengt soms een heel seizoen in 1x uit.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:52:59 #78
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_144823365
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:46 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

En dat is nu niet meer zo? :?

Hoezo dan?
Niet in het geval van Netflix series. Die komen met een heel seizoen tegelijk uit.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:07:24 #79
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144823820
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Zegt ie in de zin ervoor... Netflix brengt soms een heel seizoen in 1x uit.
Die serie is dan al lang op TV uitgezonden hoor en dus ook al lang te downloaden.

Zou mooi zijn zeg, als bv volgende maand Netflix in één keer alle afleveringen van het nieuwe seizoen van The Walking Dead online flikkert. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_144823836
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:07 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Die serie is dan al lang op TV uitgezonden hoor en dus ook al lang te downloaden.

Zou mooi zijn zeg, als bv volgende maand Netflix in één keer alle afleveringen van het nieuwe seizoen van The Walking Dead online flikkert. :')
Hij heeft het over originele Netflix producties. Die doen dat namelijk wel.

En sommige oude series die overgenomen zijn door Netflix, zoals bijvoorbeeld Arrested Development.
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:10:11 #81
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144823900
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Hij heeft het over originele Netflix producties. Die doen dat namelijk wel.
En dat is?

quote:
En sommige oude series die overgenomen zijn door Netflix, zoals bijvoorbeeld Arrested Development.
En AD is niet op TV uitgezonden wou je zeggen?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_144824097
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

En dat is?

[..]

En AD is niet op TV uitgezonden wou je zeggen?
Ik geef het op :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:24:18 #83
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144824396
Blijkbaar wordt er gedoeld op series die alleen via Netflix zijn te bekijken. Maar waar hebben we het dan over? Volgens Wikipedia in totaal maar liefst 12 series. Wohoo.

Gewone series worden dus niet door Netflix allemaal in een keer 'uitgezonden'.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:32:33 #84
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144824703
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Blijkbaar wordt er gedoeld op series die alleen via Netflix zijn te bekijken. Maar waar hebben we het dan over? Volgens Wikipedia in totaal maar liefst 12 series. Wohoo.

Gewone series worden dus niet door Netflix allemaal in een keer 'uitgezonden'.
Zat series die er door Netflix in één keer opgezet zijn en in Nederland niet zijn uitgezonden. Dus ook gewone series worden in één keer 'uitgezonden'.
pi_144824829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik geef het op :')
:D
goed idee idd als iemand niet kan of wil lezen
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:37:01 #86
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144824844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:32 schreef Tweek het volgende:

[..]

Zat series die er door Netflix in één keer opgezet zijn en in Nederland niet zijn uitgezonden. Dus ook gewone series worden in één keer 'uitgezonden'.
Nederland.. Zo lust ik er ook nog wel één ja.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_144824867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:37 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nederland.. Zo lust ik er ook nog wel één ja.
psssst het gaat ook over netflix original series, die dus nergens uitgezonden zijn maar door netflix zelf gemaakt worden en in 1x erop gezet worden. Moeilijk he
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:45:17 #88
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144825053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:38 schreef planethugo het volgende:

[..]

psssst het gaat ook over netflix original series, die dus nergens uitgezonden zijn maar door netflix zelf gemaakt worden en in 1x erop gezet worden. Moeilijk he
12 series in totaal dus, zoals ik hierboven al zei. Hardly enough to make any fuzz about.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_144825220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

12 series in totaal dus, zoals ik hierboven al zei. Hardly enough to make any fuzz about.
de term bingen of varianten is dan ook niet van netflix afkomstig maar is gewoon de term voor een serie achter elkaar door kijken zoals dat de laatste 10 jaar zich steeds meer ontwikkelt heeft. Via netflix, dvdboxen of internet. Jij maakt er verder heel wat 'fuzz' over trouwens :')
pi_144825292
Kunnen we het ontopic houden?
(she/her)
pi_144825397
Hoe is Z nation?
pi_144825579
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe is Z nation?
Ik ben zo te zien de enige die het kan waarderen :P
pi_144825648
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

12 series in totaal dus, zoals ik hierboven al zei. Hardly enough to make any fuzz about.
Netflix wordt steeds populairder en als mensen via Netflix naar een serie kijken is dat -even los van de "originals" enzo- vaak een al wat oudere serie en dan zijn er dus -meestal ook op Netflix zelf- in één keer meer afleveringen/seizoenen van zo'n serie beschikbaar. In dat geval komt "binge-watching" dus ook vaker om de hoek kijken.
Tails tell tales
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:16:51 #94
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144825966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:04 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik ben zo te zien de enige die het kan waarderen :P
Ik vind het ook prima, zolang je het ziet voor wat het is; een b zombiefilm, maar dan in serie vorm, met de nodige humor en slechte dialogen/acteerwerk. Verwacht gewoon geen concurrent van The Walking Dead.
pi_144826013
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:16 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ik vind het ook prima, zolang je het ziet voor wat het is; een b zombiefilm, maar dan in serie vorm, met de nodige humor en slechte dialogen/acteerwerk. Verwacht gewoon geen concurrent van The Walking Dead.
Ik zie dit meer als serie met wat actie die in TWD soms nogal ontbreekt
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:30:29 #96
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_144826440
Is Tyrant een beetje Homeland-achtig?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_144826656
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:30 schreef Houniet het volgende:
Is Tyrant een beetje Homeland-achtig?
Ik ergerde me vooral aan het uitmelken van het terroristen gedoe.

Aan de ene kant is het verschrikkelijk volk en hou ik er niet van dat mensen dit gebruiken om geld mee te verdienen door alles maar extreem te maken, kindjes doodschieten zonder pardon enzo.

Aan de andere kant vind ik het weer verschrikkelijk hoe die amerikanen het allemaal neerzetten, zo van kijk eens hoe zulk tuig het is.

Ik vind al die 9/11 films ook verschrikkelijk, misschien verlicht de pijn het alleen een beetje als de opbrengsten 100% richting de slachtoffers gaan ofzo. Maar ben blijkbaar een van de weinigen die zich eraan stoort, want wel weer een 2e seizoen.

deze discussie is al eens gevoerd, maar dit was wat ik er destijds van vond
pi_144826862
Tyrant voelt voor mij niet zoals Homeland. Dit is in mijn ogen beter gedaan. En ik heb het gevoel alsof ik kijk naar een mix van de gekke zoons van Saddam / Khaddafi. Interessant gedaan in mijn ogen.

En met het bingen bedoelde ik vooral dat de serie af is gelopen. Dus je 'm met een tempo kunt bekijken. Bij sommige series heb je seizoenen / afleveringen die wat 'saaier' zijn. Dan is het lekker als je er een paar achter elkaar kan bekijken, dan irriteert het niet zo (in mijn ogen).
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:06:41 #99
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144827569
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:30 schreef Houniet het volgende:
Is Tyrant een beetje Homeland-achtig?
De broer van de hoofdpersoon speelt echt verschrikkelijk goed. Inderdaad echt een zoon van een Gadaffi bv.
Feyenoord!
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:22:04 #100
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_144827983
En iemand die Legends volgt?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_144828508
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:22 schreef Houniet het volgende:
En iemand die Legends volgt?
een paar afleveringen van gezien, maar ik vond het weinig origineel :P
..///
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:24:34 #102
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144829623
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:51 schreef planethugo het volgende:

[..]

de term bingen of varianten is dan ook niet van netflix afkomstig maar is gewoon de term voor een serie achter elkaar door kijken zoals dat de laatste 10 jaar zich steeds meer ontwikkelt heeft.
Precies mijn punt.

quote:
Via netflix, dvdboxen of internet. Jij maakt er verder heel wat 'fuzz' over trouwens :')
Dat was toch echt iemand anders. :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_144830134
Iemand gotham al gezien?
pi_144833230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:44 schreef friekin_ het volgende:
Iemand gotham al gezien?
Ik ga het straks proberen, samen met Scorpion.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:11:58 #105
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144833255
scorpion vond ik leuk! :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144833734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:41 schreef wipes66 het volgende:

[..]

een paar afleveringen van gezien, maar ik vond het weinig origineel :P
Legends is wel boeiend. Misschien niet bijster origineel maar wel goed gedaan.
pi_144839700
Oké, wel BBC maar the driver is echt awesome.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 september 2014 @ 23:13:28 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144840221
Penny Dreadfull is erg leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_144840911
Ik probeer The Driver en Tyrant eens.
Penny Dreadful wacht ik nog even mee.
  woensdag 24 september 2014 @ 00:51:10 #110
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144842933
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:44 schreef friekin_ het volgende:
Iemand gotham al gezien?
Ja Ben Mckenzie (The OC) is prima gecast als Gordon, zou zomaar eens de rol kunnen zijn waardoor hij het verder gaat schoppen. Met de Gordon van Gary Oldman in het achterhoofd is hij die jonge Gordon. Al moet hij nog wel wat beter in de rol groeien, licht ook aan de schrijvers. Worden vrij veel hints naar bekende DC personen gegeven ( The Riddler, Poison Ivy, The Penguin, Cat Woman). Het is even afwachten waar de serie zich gaat plaatsen in het Batman universum. Maar zat echt goede acteurs, als ze een grimmigere versie van Arrow maken dan wordt het top.

Het enige is dat de hoofd arc lijkt te lopen via de donkere vrouw en zij is gewoon kut, slecht qua tekst en slecht qua acteerwerk. Die wil je gewoon kwijt van het eerste moment dat ze in beeld is, want de rest is zoveel beter.
pi_144844929
Iemand Forever al gezien? Synopsis klinkt interessant.

A 200-year-old man works in the New York City Morgue trying to find a key to unlock the curse of his immortality.
pi_144846007
Gister 2 nieuwe series gekeken:

Gotham, nou... ik ben heel benieuwd of ze daar wat mee kunnen, kreeg meteen echt zo'n Arrow gevoel en iedereen weet dat is afgelopen, was even leuk en daarna dramatisch. Ga aflevering 2 wel kijken, want tot nu toe was het gewoon een intro van karakters. Vrees het ergste. Ook dat de eerste scene meteen duidelijk CGI was, doe dan godverdomme iets meer moeite voor een beginscene.

Scorpion, idee spreekt me heel erg aan, hackers, maar de eerste aflevering leek wel een aflevering van Burn Notice ofzo, zoveel over de top actie en dingen die allemaal precies goed vallen. Was wel vermakelijk, maar weer zo'n typisch nerd groepje en een aziatisch wijf die praat als Snoop uit the Wire, wtf :') maar goed, wel een leuke chick die bardame, zal ook wel een regular worden.

Tja, dit tempo gaan ze niet volhouden, hoop dat het iets realistischer gaat worden, maar had dat liever meteen gezien, was wel een typische pilot denk ik. Echt over de top actie, maar goed het moet ook niet zoals Breaking In worden, dat kwam altijd zo budget over.
  woensdag 24 september 2014 @ 09:45:55 #113
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144846020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:20 schreef drGoeroe het volgende:
Iemand Forever al gezien? Synopsis klinkt interessant.

A 200-year-old man works in the New York City Morgue trying to find a key to unlock the curse of his immortality.
Ik vind Forever leuk :Y nu 2 eps uit.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 24 september 2014 @ 12:00:31 #114
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144849536
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:20 schreef drGoeroe het volgende:
Iemand Forever al gezien? Synopsis klinkt interessant.

A 200-year-old man works in the New York City Morgue trying to find a key to unlock the curse of his immortality.
Gewoon same old "case of the week" serie. Saaaiiii.
Feyenoord!
pi_144861162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Gewoon same old "case of the week" serie. Saaaiiii.
Serieus? Dat is al een reden om niet eens te beginnen. Zo'n hekel aan case of the week series.
  woensdag 24 september 2014 @ 18:34:29 #116
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144863922
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:14 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Serieus? Dat is al een reden om niet eens te beginnen. Zo'n hekel aan case of the week series.
Tja ik ook. Maar zijn er genoeg die het wel leuk vinden.
Feyenoord!
pi_144866804
Wat is dat nu voor onzin, na 2 episodes kun je niet zeggen dat het een case of the week serie is. Genoeg series die zo leken te beginnen, met als bekend voorbeeld Fringe.
  woensdag 24 september 2014 @ 21:30:22 #118
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144872324
The Driver _O_
Jammer dat er hierna nog maar 2 afleveringen zijn. -O-
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  woensdag 24 september 2014 @ 21:38:44 #119
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_144872771
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:22 schreef Houniet het volgende:
En iemand die Legends volgt?
Ik vind het een zeer vermakelijke serie. Fijne hoofdrolspelers :Y
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_144872905
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:41 schreef wipes66 het volgende:

[..]

een paar afleveringen van gezien, maar ik vond het weinig origineel :P
Een serie waarin Sean Bean het einde van het seizoen lijkt te halen is anders best een origineel concept.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_144874197
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:30 schreef Leafeon672 het volgende:
The Driver _O_
Jammer dat er hierna nog maar 2 afleveringen zijn. -O-
Goed he.
Ik vond gotham best te pruimen.
pi_144887182
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:44 schreef JDx het volgende:
Gister 2 nieuwe series gekeken:

Gotham, nou... ik ben heel benieuwd of ze daar wat mee kunnen, kreeg meteen echt zo'n Arrow gevoel en iedereen weet dat is afgelopen, was even leuk en daarna dramatisch. Ga aflevering 2 wel kijken, want tot nu toe was het gewoon een intro van karakters. Vrees het ergste. Ook dat de eerste scene meteen duidelijk CGI was, doe dan godverdomme iets meer moeite voor een beginscene.

Scorpion, idee spreekt me heel erg aan, hackers, maar de eerste aflevering leek wel een aflevering van Burn Notice ofzo, zoveel over de top actie en dingen die allemaal precies goed vallen. Was wel vermakelijk, maar weer zo'n typisch nerd groepje en een aziatisch wijf die praat als Snoop uit the Wire, wtf :') maar goed, wel een leuke chick die bardame, zal ook wel een regular worden.

Tja, dit tempo gaan ze niet volhouden, hoop dat het iets realistischer gaat worden, maar had dat liever meteen gezien, was wel een typische pilot denk ik. Echt over de top actie, maar goed het moet ook niet zoals Breaking In worden, dat kwam altijd zo budget over.
Iedereen was zo benieuwd, verwachtte een hele reeks aan reacties, vooral over Gotham, niemand nog de tijd genomen om deze series te kijken?
pi_144891663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Iedereen was zo benieuwd, verwachtte een hele reeks aan reacties, vooral over Gotham, niemand nog de tijd genomen om deze series te kijken?
heeft ook een eigen topic he :P

Durf er zelf nog niet te kijken though. Moet hem nog zien.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144891877
Vond Gotham wat cliche in het begin maar hoe langer het duurde hoe beter het werd. Keek prima weg, vooral door de donkere sfeer en de schurken
  Moderator donderdag 25 september 2014 @ 14:32:00 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_144892011
Scorpion gaat van mijn lijstje. Nogal voorspelbaar allemaal en het deed me ook teveel aan numb3rs denken, wat ik overigens beter vond.

En dat gedoe met dat vliegtuig :') dat was weer veel te ver gezocht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144892334
quote:
99s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:32 schreef Karina het volgende:
Scorpion gaat van mijn lijstje. Nogal voorspelbaar allemaal en het deed me ook teveel aan numb3rs denken, wat ik overigens beter vond.

En dat gedoe met dat vliegtuig :') dat was weer veel te ver gezocht.
Dat idd :') wil aflevering 2 nog wel een kans geven, wat ik zei, verwacht wel wat meer realisme, maar had dan liever gezien dat ze dat meteen deden.

Typische USA serie eigenlijk.
  donderdag 25 september 2014 @ 19:44:12 #127
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144901532
http://www.metacritic.com/tv/transparent
Wow, momenteel een score van 92. Deze serie ga ik zeker in de gaten houden.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_144901622
quote:
11s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:44 schreef Leafeon672 het volgende:
http://www.metacritic.com/tv/transparent
Wow, momenteel een score van 92. Deze serie ga ik zeker in de gaten houden.
Transparent S01E01 Pilot 720p WEBRip x264-W4F NEW!
Uploaded: 2014-02-10 00:13:02

Huh?
  donderdag 25 september 2014 @ 19:51:47 #129
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144901775
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:46 schreef JDx het volgende:

[..]

Transparent S01E01 Pilot 720p WEBRip x264-W4F NEW!
Uploaded: 2014-02-10 00:13:02

Huh?
Volgens mij is dat alleen de pilot:
quote:
Transparent is an American comedy-drama web video series produced by Amazon Studios that debuted on February 6, 2014. The series was created and directed by Jill Soloway. The story revolves around a Los Angeles family and their lives following the discovery that father Mort (Jeffrey Tambor) is transgender. It was picked for a full season by Amazon Studios on March 12, 2014 which will premiere in full in September 2014.
https://en.wikipedia.org/wiki/Transparent_%28TV_series%29

Ik zie nu ook dat alle afleveringen morgen in één keer worden uitgebracht.
Daar gaat mijn weekend. :Y)
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  donderdag 25 september 2014 @ 20:03:09 #130
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144902127
quote:
11s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:44 schreef Leafeon672 het volgende:
http://www.metacritic.com/tv/transparent
Wow, momenteel een score van 92. Deze serie ga ik zeker in de gaten houden.
Wow! Das inderdaad wel akelig hoog.
Feyenoord!
  donderdag 25 september 2014 @ 20:16:46 #131
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144902618
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_144902842
quote:
Trailer ziet er wel okee uit. Niks voor mij, maar weinig mis mee. Die comments zijn wel echt om te janken ja :')
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_144903060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wow! Das inderdaad wel akelig hoog.
Ik krijg 'r een Arrested development gevoel bij :X
pi_144903065
quote:
Die comments zijn Amerika op zijn smalst, maar de trailer vond ik echt helemaal niets.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 25 september 2014 @ 20:47:29 #135
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144903738
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wow! Das inderdaad wel akelig hoog.
De serie is natuurlijk wel lekker 'progressief', dus dat kan ook de reden zijn dat zulke hoge scores gegeven worden.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_144906340
Zijn er hier mensen die American Horror Story kijken? Ben nu bij aflevering 8 en ik vind het echt geniaal :D
pi_144916416
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Ik krijg 'r een Arrested development gevoel bij :X
Dat zag ik nog als een compliment, maar dit is echt complete bagger, wat een zeikerige, nietszeggende artsy fartsy filmhuis achtige saaie vervelende kutserie met irritante mensen zeg.

Gaat heeeeeelemaal nergens over, moest bijna m'n ogen wassen, zo slecht, wat een crap.

Shiiiiiit...

Transparent dus, en Transparent (TV Series 2014– ) - IMDb comedy? Wtf oor en oogkanker, shit hee...
pi_144921497
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er hier mensen die American Horror Story kijken? Ben nu bij aflevering 8 en ik vind het echt geniaal :D
Ik heb heel veel zin in het nieuwe seizoen. Die teasers zijn bloedstollend creepy/eng.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_144921660
Ik vond de trailer van Transparant best aardig, goede montage, goede muziek. Lijkt me best een aardige dramedy. Zo geforceerd vind ik die 'progressieve shit' niet, iedere serie moet een interessante invalshoek hebben en hier is het een man die zich al vrouw verkleedt. Verder zie ik weinig opziensbarend, lesbiens zijn inmiddels toch lang niet meer speciaal in tv series als eerst.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_144922880
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:15 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat zag ik nog als een compliment, maar dit is echt complete bagger, wat een zeikerige, nietszeggende artsy fartsy filmhuis achtige saaie vervelende kutserie met irritante mensen zeg.

Gaat heeeeeelemaal nergens over, moest bijna m'n ogen wassen, zo slecht, wat een crap.

Shiiiiiit...

Transparent dus, en Transparent (TV Series 2014– ) - IMDb comedy? Wtf oor en oogkanker, shit hee...
Jezus, gaat 'ie lekker? Haha. Lijkt me wel een goede serie. ^O^
pi_144922931
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:34 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Jezus, gaat 'ie lekker? Haha. Lijkt me wel een goede serie. ^O^
Hahaha, wilde ff uitlokken dat mensen gingen kijken ;)

Maar heb persoonlijk nog nooit zoiets slechts gezien...
  vrijdag 26 september 2014 @ 18:05:13 #142
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_144930594
quote:
Hhank :D
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 26 september 2014 @ 20:26:01 #143
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_144934999
How to get away with murder net gezien, ziet er goed uit.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 26 september 2014 @ 20:30:28 #144
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144935145
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:36 schreef JDx het volgende:

[..]

Hahaha, wilde ff uitlokken dat mensen gingen kijken ;)

Maar heb persoonlijk nog nooit zoiets slechts gezien...
Mwah, ik heb net de pilot gezien en ik vond het best vermakelijk. :P
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_144937259
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
How to get away with murder net gezien, ziet er goed uit.
Me too, echt net 1 minuut geleden gekeken, dat is echt shit met potentieel!
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:06:09 #146
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_144942723
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik heb heel veel zin in het nieuwe seizoen. Die teasers zijn bloedstollend creepy/eng.
Maar ik vind de teasers altijd enger dan als je het helemaal volgt. Geloof me ik ben een schijterd :P Heb wel zin in het nieuwe seizoen. Komen aardig wat freaks aan het licht ;)
pi_144953883
Eindelijk de Gotham pilot gezien. Kon wel eens wat worden :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_144955266
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:49 schreef DragonFodder het volgende:
Eindelijk de Gotham pilot gezien. Kon wel eens wat worden :)
Ik ga 'm zeker volgen!
pi_144955289
Straks maar eens How to get away with murder kijken :D
(she/her)
pi_144958282
Tering wat een goeie eerste aflevering van How to get away with murder. Gaan we hier een apart topic over maken?
(she/her)
pi_144958610
Ik zag vandaag dat de nieuwe BBC serie, Driver, online staat. Iemand deze al gezien? Trailer ziet er iig wel goed uit en de BBC kennende zijn de series altijd lekker rauw en donker :).

pi_144958667
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:21 schreef JayHovah het volgende:
Ik zag vandaag dat de nieuwe BBC serie, Driver, online staat. Iemand deze al gezien? Trailer ziet er iig wel goed uit en de BBC kennende zijn de series altijd lekker rauw en donker :).

Lees topic.
pi_144959125
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:11 schreef Moppert het volgende:
scorpion vond ik leuk! :D
Ik vond alleen dat vrouwelijke genie echt helemaal niks. Happy...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_144959450
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik vond alleen dat vrouwelijke genie echt helemaal niks. Happy...
Snoop :')

pi_144959801
quote:
Dat zijn toch niet de zelfde? :@
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_144959907
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:58 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat zijn toch niet de zelfde? :@
Haha nee maar ook zo'n kutstem.
pi_144960139
How to get away with murder ^O^
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144971427
quote:
De aflevering van deze week was de beste so far, je gaat hier veel van genieten! Cinematography, geluid, acteerwerk allen briljant. Zie ook elke week meer reviews en volgers voorbijkomen op internet _O_ (heeft dringend z'n eigen topic nodig!)
pi_144972873
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 00:35 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

De aflevering van deze week was de beste so far, je gaat hier veel van genieten! Cinematography, geluid, acteerwerk allen briljant. Zie ook elke week meer reviews en volgers voorbijkomen op internet _O_ (heeft dringend z'n eigen topic nodig!)
Maken dan :Y
(she/her)
pi_144975230
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 01:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Maken dan :Y
Ayay!
TV / [USA] The Knick
pi_144976207
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:07 schreef Fylax het volgende:
Tering wat een goeie eerste aflevering van How to get away with murder. Gaan we hier een apart topic over maken?
Waarom doe je zelf niks, luie hond.
pi_144977468
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Waarom doe je zelf niks, luie hond.
Was ik ook van plan, maar dan moet er wel animo ofzo zijn.
(she/her)
  zondag 28 september 2014 @ 15:00:49 #164
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_144982011
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik heb heel veel zin in het nieuwe seizoen. Die teasers zijn bloedstollend creepy/eng.
Ah de trailer van het nieuwe seizoen staat online? Dat wordt weer ouderwets genieten! Ik vond seizoen 2 wat slapjes maar 1&3 erg goed! Ik ga er weer voor zitten
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_144982189
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 15:00 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Ah de trailer van het nieuwe seizoen staat online? Dat wordt weer ouderwets genieten! Ik vond seizoen 2 wat slapjes maar 1&3 erg goed! Ik ga er weer voor zitten
Deze teasers bedoelde ik ;)
Ik kijk nooit trailers dus ik weet niet of dat wat is.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_144982451
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
How to get away with murder ^O^
TV / How To Get Away With Murder
(she/her)
pi_145001971
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Mirel het volgende:
Kan iemand me Leftovers aanraden?
Ik vond het seizoenseinde zo matig dat ik niet zeker weet of ik het je aanraad. In ieder geval is de pilot het kijken waard.
pi_145010178
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:33 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Ik vond het seizoenseinde zo matig dat ik niet zeker weet of ik het je aanraad. In ieder geval is de pilot het kijken waard.
Kon je eigenlijk vanaf de pilot al zien dat het nergens heen ging, gewoon een eindeloze soap.
pi_145068918
Op http://episodecalendar.com mag ik ineens nog maar 20 tv series hebben, anders wordt het betalen. Iemand een alternatief dat net zo overzichtelijk is?

Edit: nevermind, heb nu followshows.com :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 30-09-2014 21:09:56 ]
pi_145070733
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Op http://episodecalendar.com mag ik ineens nog maar 20 tv series hebben, anders wordt het betalen. Iemand een alternatief dat net zo overzichtelijk is?

Edit: nevermind, heb nu followshows.com :)
Ik gebruik myepisodes.com zelf :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145081740
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
How to get away with murder ^O^
Wat een sterke eerste aflevering zeg. Overtuigend, goed tempo, leuke sfeer en erg nieuwsgierig makend naar de volgende aflevering. Dit zou wel eens een pareltje kunnen worden.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:57:07 #172
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_145088286
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Op http://episodecalendar.com mag ik ineens nog maar 20 tv series hebben, anders wordt het betalen. Iemand een alternatief dat net zo overzichtelijk is?

Edit: nevermind, heb nu followshows.com :)
Ik gebruik de iTvShows app op de iPad.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_145088477
Ik gebruik nzbox.tv :)
pi_145092692
ik gebruik nzbdrone als ik moet kijken wanneer de volgende aflevering is.
bij sickeard staat het er ook bij.

aftellen tot walking dead nu.
pi_145101787
Forever is toch best een leuke serie.
pi_145102053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:30 schreef Hermanna het volgende:
Forever is toch best een leuke serie.
zal hem toevoegen omdat jij het zegt. en rating van imdb was ook niet slecht
pi_145106455
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:30 schreef Hermanna het volgende:
Forever is toch best een leuke serie.
Ja, is best te doen. Accent van die kerel en z'n dandy voorkomen had van mij anders gemogen, maar okay.

De serie zou wat grauwer mogen van mij, al zit dat er wel aan te komen. ;)
pi_145117310
de pilot van Peaky Blinders gezien, BBC serie van vorig jaar met Cillian Murphy en Sam Neill over een bende in Birmingham na de eerste wereldoorlog. Prima eerste aflevering die ik vooral gekeken heb omdat Tom Hardy in seizoen 2 mee gaat spelen
pi_145118177
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:03 schreef planethugo het volgende:
de pilot van Peaky Blinders gezien, BBC serie van vorig jaar met Cillian Murphy en Sam Neill over een bende in Birmingham na de eerste wereldoorlog. Prima eerste aflevering die ik vooral gekeken heb omdat Tom Hardy in seizoen 2 mee gaat spelen
Die pilot ga ik ook maar eens kijken, ziet er gaaf uit!
pi_145119528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Die pilot ga ik ook maar eens kijken, ziet er gaaf uit!
was zeker niet verkeerd, wordt ook wel de britse Boardwalk Empire genoemd, al is het hier minder stijlvol zoals op de boardwalk maar meer grauw, smerig en arm zoals het in een engelse industriestad rond die tijd was
pi_145129907


quote:
a psychological thriller revolving around two detectives, Beth and Jack (Dylan McDermott), who handle stalking incidents for the Threat Assessment Unit of the LAPD. McDermott’s Jack Larsen is a recent transfer to the Threat Assessment Unit from New York. His healthy confidence and quick thinking has gotten him into trouble in the past — a past he hopes to leave behind.
Ben ik wel benieuwd naar. Al is de kans vrij groot dat het een cliché gaat worden met een cop duo, waarbij er eentje troubled is en een geheim ofzo met zich meedraagt. En zal vast ook veel case of the week worden..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 2 oktober 2014 @ 17:44:06 #182
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145131758
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Ben ik wel benieuwd naar. Al is de kans vrij groot dat het een cliché gaat worden met een cop duo, waarbij er eentje troubled is en een geheim ofzo met zich meedraagt. En zal vast ook veel case of the week worden..
Krijgt een 1,7 op Metacritic. Veel lager kan niet. :) _O-
Feyenoord!
pi_145133209
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

En zal vast ook veel case of the week worden..
Alleen maar case of the week, net zoals bijna alle andere cbs crime shows :)
Csi, Ncis x3, mentalist, elementary, scorpion, h50, criminal minds etc.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_145139237
ik vond het wel een sterk begin. maar of het goed blijft, dat is afwachten.
pi_145143161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:51 schreef planethugo het volgende:

[..]

was zeker niet verkeerd, wordt ook wel de britse Boardwalk Empire genoemd, al is het hier minder stijlvol zoals op de boardwalk maar meer grauw, smerig en arm zoals het in een engelse industriestad rond die tijd was
Heerlijke eerste aflevering. _O_
pi_145168749
quote:
Amazon orders 'Hand of God' & 'Red Oaks' to series
:)
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_145186145
Voor de aardigheid nog even aflevering 4 van Z nation gekeken. Het dieptepunt was in de voorgaande afleveringen kennelijk nog lang niet bereikt. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 17:20:16 #188
257132 crew  Awsom
pi_145221773
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:28 schreef Monolith het volgende:
Voor de aardigheid nog even aflevering 4 van Z nation gekeken. Het dieptepunt was in de voorgaande afleveringen kennelijk nog lang niet bereikt. :')
Ach, simpel vermaak. :P
pi_145222714
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:21 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

:)
Goed nieuws, Hand of God heeft zeker potentie. Goede pilot.
pi_145223848
quote:
99s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ach, simpel vermaak. :P
Mwoah, iets als the strain is simpel vermaak. Dit is echt te erg. Kom op, supersoldaatzombie?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_145237020
Vandaag de eerste episode van seizoen 2 : Brooklyne Nine-Nine gezien.
Wat kan ik die humor toch waarderen! Prima snelle humor waarin Andy Samberg, met zijn absurde mimiek, veel aandeel heeft. Aanrader!
pi_145238574
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:33 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Ik vond het seizoenseinde zo matig dat ik niet zeker weet of ik het je aanraad. In ieder geval is de pilot het kijken waard.
Ik bleef het wel intrigerend vinden en echt een paar vrij groffe scenes ook, maar die seizoensfinale leek een beetje alsof er ook geen vervolg had kunnen komen.
pi_145239230
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, iets als the strain is simpel vermaak. Dit is echt te erg. Kom op, supersoldaatzombie?
Geweldig toch. _O-
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef Martinous het volgende:
Vandaag de eerste episode van seizoen 2 : Brooklyne Nine-Nine gezien.
Wat kan ik die humor toch waarderen! Prima snelle humor waarin Andy Samberg, met zijn absurde mimiek, veel aandeel heeft. Aanrader!
Morgen kunnen we aflevering 2 kijken. Heerlijke serie idd. _O_
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 23:01:28 #194
9859 crew  Karina
Woman
pi_145239409
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, iets als the strain is simpel vermaak. Dit is echt te erg. Kom op, supersoldaatzombie?
Heb je de preview van Z-Nation gezien voor volgende week: een Z-nado _O- Dat is pas 'erg' maar wel leuk, je kunt wel zien dat het Asylum is, Sharknado -> Z-nado.

Overigens hoop ik bij The Strain nog steeds op een Hitlerzombie ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145239534
quote:
99s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb je de preview van Z-Nation gezien voor volgende week: een Z-nado _O- Dat is pas 'erg' maar wel leuk, je kunt wel zien dat het Asylum is, Sharknado -> Z-nado.

Overigens hoop ik bij The Strain nog steeds op een Hitlerzombie ;)
Ze proberen je wel te lokken door te beloven dat het de week erop nog slechter zal zijn. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 23:06:52 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_145239638
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ze proberen je wel te lokken door te beloven dat het de week erop nog slechter zal zijn. :P
Ik vermaak me er prima mee hoor, net zoals met de films van Asylum. Waarschijnlijk lachen ze zich ook helemaal rot bij de opnames van die serie.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145253774
wow wat is die z nation slecht. wie noemt zombies nu Z's ?
echt die zombies zijn ook kei slecht makeup enzo. ze konden precies alleen maar de lenzen betalen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:33:55 #198
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_145263421
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:36:38 #199
134538 chansadres
Black & White
pi_145263525
quote:
Mijn gevoel zegt dat dit alleen maar kan falen :'(
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:49:32 #200
64792 Mryc
play me one more song
pi_145266598
Beste tv-nieuws in tijden! Ja, het kan op een flinke deceptie uitlopen, maar ik ben vooralsnog positief en razend enthousiast, zeker omdat het de originele makers zijn, die ermee aan de slag gaan! *O* *O* *O*
Tails tell tales
pi_145266735
NO FUCKING WAY
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145266773
Nee, dit kan niet waar zijn :o
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145268440
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:44 schreef Seam het volgende:
Nee, dit kan niet waar zijn :o
*knijpt Seam*
Tails tell tales
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:25:07 #205
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_145280125
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

*knijpt Seam*
Oh mijn god, het is gewoon echt waar.
Twin Peaks is mn favoriete serie allertijden met afstand. Zo uniek, het bevatte humor, drama, spanning, mystery en horror.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145281737
Toetoet Twin Peaks! :D
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 01:07:17 #208
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_145281997
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Oh mijn god, het is gewoon echt waar.
Twin Peaks is mn favoriete serie allertijden met afstand. Zo uniek, het bevatte humor, drama, spanning, mystery en horror.
Voor mij ook. de koffie grappen. De belangrijke moord en sterf scenes. Briljant.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_145284471
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Oh mijn god, het is gewoon echt waar.
Twin Peaks is mn favoriete serie allertijden met afstand. Zo uniek, het bevatte humor, drama, spanning, mystery en horror.
Die van mij ook. :Y
Tails tell tales
pi_145285100
Gotham is toch wel goed.
pi_145285608
Twin Peaks heeft de tand des tijds echt totaal niet doorstaan. Zoveel mensen die t goed vinden dus ook maar geprobeerd te kijken. Die akward muziek heel de tijd hahah was echt nu niet meer naar te kijken!
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_145285637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:52 schreef SlevinX het volgende:
k
Het is van Frost en Lynch, niet een HBO productie uit die tijd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_145285734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:52 schreef SlevinX het volgende:
Twin Peaks heeft de tand des tijds echt totaal niet doorstaan. Zoveel mensen die t goed vinden dus ook maar geprobeerd te kijken. Die akward muziek heel de tijd hahah was echt nu niet meer naar te kijken!
Totaal niet mee eens. Slechts een paar jaar terug opnieuw gekeken en dat heeft mij alleen maar gesterkt in mijn overtuiging dat het de beste serie aller tijden is. De muziek is juist een heel sterk punt van de serie, nog steeds.
Tails tell tales
pi_145285924
Opnieuw kijken is anders dan het voor het eerst zien. Uit nostalgie en een gevoel van hoe vet t was zal je niet storen aan het gedateerde.
Ik kijk met frisse ogen en moest gewoon elke keer lachen door dat stomme "spannende" muziekje.
Het acteerwerk en de traagheid vond ik ook niet om aan te zien.
Heb serieus een poging gedaan om t leuk te vinden en in de juiste tijdsgeest te kijken.

Je hoort trouwens alleen maar mensen die het geweldig vinden die het toen hebben gezien. Ik ben benieuwd of meer mensen die het nu voor t eerst kijken het zo ervaren als ik.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_145286550
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef SlevinX het volgende:
Opnieuw kijken is anders dan het voor het eerst zien. Uit nostalgie en een gevoel van hoe vet t was zal je niet storen aan het gedateerde.
Ik kijk met frisse ogen en moest gewoon elke keer lachen door dat stomme "spannende" muziekje.
Het acteerwerk en de traagheid vond ik ook niet om aan te zien.
Heb serieus een poging gedaan om t leuk te vinden en in de juiste tijdsgeest te kijken.

Je hoort trouwens alleen maar mensen die het geweldig vinden die het toen hebben gezien. Ik ben benieuwd of meer mensen die het nu voor t eerst kijken het zo ervaren als ik.
Nou, dat werkt bij mij dus heel anders... wel vaker gehad dat ik iets terugzag en bij god niet meer begreep wat ik er ooit leuk aan vond. Ik vond Twin Peaks de tweede keer juist nóg beter.
Tails tell tales
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:35:32 #216
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145286558
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Oh mijn god, het is gewoon echt waar.
Twin Peaks is mn favoriete serie allertijden met afstand. Zo uniek, het bevatte humor, drama, spanning, mystery en horror.
Zou het nu ook nog steeds cool zijn om te kijken? Heb het nog nooit gezien maar het is al zo oud.
Feyenoord!
pi_145286609
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef SlevinX het volgende:
Opnieuw kijken is anders dan het voor het eerst zien. Uit nostalgie en een gevoel van hoe vet t was zal je niet storen aan het gedateerde.
Ik kijk met frisse ogen en moest gewoon elke keer lachen door dat stomme "spannende" muziekje.
Het acteerwerk en de traagheid vond ik ook niet om aan te zien.
Heb serieus een poging gedaan om t leuk te vinden en in de juiste tijdsgeest te kijken.

Je hoort trouwens alleen maar mensen die het geweldig vinden die het toen hebben gezien. Ik ben benieuwd of meer mensen die het nu voor t eerst kijken het zo ervaren als ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zou het nu ook nog steeds cool zijn om te kijken? Heb het nog nooit gezien maar het is al zo oud.
Ik ken meerdere mensen die het pas later voor het eerst hebben gekeken (de serie staat ook op Netflix) en die het ook een fantastische serie vonden :Y
Tails tell tales
pi_145287428
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:37 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

Ik ken meerdere mensen die het pas later voor het eerst hebben gekeken (de serie staat ook op Netflix) en die het ook een fantastische serie vonden :Y
Ik heb m op netflix gekeken:P Maar smaken verschillen. Maar t is lastig om te begrijpen waarom het briljant is terwijl t allemaal zo awkward is:P
Moet gewoon weer lachen. Inzoemen op een telefoon en dan dat muziekje eronder haha
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_145287785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:04 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Ik heb m op netflix gekeken:P Maar smaken verschillen. Maar t is lastig om te begrijpen waarom het briljant is terwijl t allemaal zo awkward is:P
Moet gewoon weer lachen. Inzoemen op een telefoon en dan dat muziekje eronder haha
Yep, to each his own. :)
Tja, ik vind de serie niet "awkward". Ik vind de serie vooral heel erg spannend en mysterieus en er zit ook veel leuke humor in. Is ook één van de weinige series/films die ik op sommige momenten echt eng vond :Y
Tails tell tales
pi_145289780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:04 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Ik heb m op netflix gekeken:P Maar smaken verschillen. Maar t is lastig om te begrijpen waarom het briljant is terwijl t allemaal zo awkward is:P
Moet gewoon weer lachen. Inzoemen op een telefoon en dan dat muziekje eronder haha
De drama en personages zijn ook parodieën op bepaalde soapcliches.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef SlevinX het volgende:
Opnieuw kijken is anders dan het voor het eerst zien. Uit nostalgie en een gevoel van hoe vet t was zal je niet storen aan het gedateerde.
Ik kijk met frisse ogen en moest gewoon elke keer lachen door dat stomme "spannende" muziekje.
Het acteerwerk en de traagheid vond ik ook niet om aan te zien.
Heb serieus een poging gedaan om t leuk te vinden en in de juiste tijdsgeest te kijken.

Je hoort trouwens alleen maar mensen die het geweldig vinden die het toen hebben gezien. Ik ben benieuwd of meer mensen die het nu voor t eerst kijken het zo ervaren als ik.
Ik heb het pas een jaar of vier geleden voor het eerst gezien ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145289852
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:18 schreef Seam het volgende:

[..]

De drama en personages zijn ook parodieën op bepaalde soapcliches.
Misschien is dat juist nu moeilijk te "begrijpen" omdat die soapcliches niet meer zo vaak voorkomen (as the world turns enzo waarschijnlijk)
Ik had eerder het idee dat ze erg hun best deden om serieus te doen, dus komt het parodie gedeelte niet echt over op mij.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_145289896
Maar goed het blijft een smaak ding:P vond the wire ook te saai en vind hannibal in tegenstelling tot andere weer briljant
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:14:23 #223
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_145291228
Paar jaar terug had ik een klasgenoot die nogal David Lynch fan was. Keek toen Wild at Heart, vond ik best een leuke film. Dat surreële wat zo typerend is voor Lynch schijnt te zijn merkte ik daar een beetje op. In Twin Peaks veel meer, maar die heb ik nooit afgekeken :@ Moet het nog een keer doen. Kon er nooit inkomen want het ging me niet zozeer om Laura Palmer maar meer om Agent Cooper en z'n gekke trekjes en wijze monologen. :P Maar het is nogal zwaar om het alleen daarom te kijken. Zal het binnenkort maar weer eens proberen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_145291400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:20 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Misschien is dat juist nu moeilijk te "begrijpen" omdat die soapcliches niet meer zo vaak voorkomen (as the world turns enzo waarschijnlijk)
Ik had eerder het idee dat ze erg hun best deden om serieus te doen, dus komt het parodie gedeelte niet echt over op mij.
Ik vind dat er echt veel humor in de serie zit. Maar ondanks die humor is het ook wel weer oprecht heel spannend. Die combi vind ik geweldig. Wel viel die humor mij pas bij de tweede keer kijken op, de eerste keer was ik nog te jong.
Tails tell tales
pi_145291498
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:14 schreef Mirel het volgende:
Paar jaar terug had ik een klasgenoot die nogal David Lynch fan was. Keek toen Wild at Heart, vond ik best een leuke film. Dat surreële wat zo typerend is voor Lynch schijnt te zijn merkte ik daar een beetje op. In Twin Peaks veel meer, maar die heb ik nooit afgekeken :@ Moet het nog een keer doen. Kon er nooit inkomen want het ging me niet zozeer om Laura Palmer maar meer om Agent Cooper en z'n gekke trekjes en wijze monologen. :P Maar het is nogal zwaar om het alleen daarom te kijken. Zal het binnenkort maar weer eens proberen.
Nou, ik wilde wel erg graag weten wie het nou had gedaan, maar daarnaast is Dale Cooper absoluut een hoogtepunt van de serie. Heel tof/boeiend karakter. :Y
Tails tell tales
pi_145293340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:14 schreef Mirel het volgende:
Paar jaar terug had ik een klasgenoot die nogal David Lynch fan was. Keek toen Wild at Heart, vond ik best een leuke film. Dat surreële wat zo typerend is voor Lynch schijnt te zijn merkte ik daar een beetje op. In Twin Peaks veel meer, maar die heb ik nooit afgekeken :@ Moet het nog een keer doen. Kon er nooit inkomen want het ging me niet zozeer om Laura Palmer maar meer om Agent Cooper en z'n gekke trekjes en wijze monologen. :P Maar het is nogal zwaar om het alleen daarom te kijken. Zal het binnenkort maar weer eens proberen.
ik had hetzelfde toen ik het een paar jaar geleden probeerde, seizoen 1 uitgekeken en een paar afleveringen van S2 maar echt indrukwekkend vond ik het niet. Apart en vreemd wel, maar had hetzelfde gevoel als SlevinX. Wil het toch nog eens verder gaan kijken maar heb vaker gelezen dat het 2de deel van seizoen 2 het minste moet zijn
pi_145320100
Mijn hemel wat een fantastische pilot heeft The Affair _O_
Cinematografisch uitzonderlijk goed voor tv begrippen, met geweldig camerawerk en score. Tel daarbij een sterk script, goed acteerwerk en interessante personages op en je hebt een winnaar. Eindelijk een hoogtepuntje dit nieuwe herfstseizoen _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145320180
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 02:54 schreef Seam het volgende:
Mijn hemel wat een fantastische pilot heeft The Affair _O_
Cinematografisch uitzonderlijk goed voor tv begrippen, met geweldig camerawerk en score. Tel daarbij een sterk script, goed acteerwerk en interessante personages op en je hebt een winnaar. Eindelijk een hoogtepuntje dit nieuwe herfstseizoen _O_
met "Alice" van Luther zie ik. Must see dus :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 8 oktober 2014 @ 08:05:47 #229
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_145320724
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 03:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

met "Alice" van Luther zie ik. Must see dus :P
Ik zie op IMDb McNulty en Rawls van The Wire ook erin!
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:12:20 #230
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_145331261
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:18 schreef Seam het volgende:

[..]

De drama en personages zijn ook parodieën op bepaalde soapcliches.

[..]

Ik heb het pas een jaar of vier geleden voor het eerst gezien ;)
ik voor het eerst, met de mrs, ergens in 2013. was al lang bekend met lynch though. Duchovny ook :D
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:23:18 #231
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145333789
The Driver. _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 20:30:01 #232
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_145342373
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 02:54 schreef Seam het volgende:
Mijn hemel wat een fantastische pilot heeft The Affair _O_
Cinematografisch uitzonderlijk goed voor tv begrippen, met geweldig camerawerk en score. Tel daarbij een sterk script, goed acteerwerk en interessante personages op en je hebt een winnaar. Eindelijk een hoogtepuntje dit nieuwe herfstseizoen _O_
Waar gaat het over?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 8 oktober 2014 @ 20:30:12 #233
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_145342384
Sorry, kan ook zelf wel ef zoeken :').
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_145345174
quote:
99s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:30 schreef Houniet het volgende:

[..]

Waar gaat het over?
Plot klinkt niet al te interessant hoor, het is met name alles daar omheen wat de pilot zo goed maakt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:21:49 #235
6941 APK
Factual, I think.
pi_145348354
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:24 schreef Seam het volgende:

[..]

Plot klinkt niet al te interessant hoor, het is met name alles daar omheen wat de pilot zo goed maakt.
The Affair (TV Series 2014– ) - IMDb

De trailer is ook al niet erg duidelijk :')
Ga straks wel effe een stukje proberen :+

- Edit: Eerste half uur gekeken, ziet er idd zeer veelbelovend uit! _O_
Moest alleen wel even denken waar ik die vader ook alweer van kende :o -

[ Bericht 16% gewijzigd door APK op 08-10-2014 23:43:19 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_145353047
Het einde van The Driver was een beetje snel gedaan vond ik. Ik mis iets van 5 minuten afwikkeling. Verder helemaal top!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 06:51:05 #237
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145353998
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:21 schreef APK het volgende:

[..]

The Affair (TV Series 2014– ) - IMDb

De trailer is ook al niet erg duidelijk :')
Ga straks wel effe een stukje proberen :+

- Edit: Eerste half uur gekeken, ziet er idd zeer veelbelovend uit! _O_
Moest alleen wel even denken waar ik die vader ook alweer van kende :o -
The Affair was top. ^O^ Heb in tijden niet zo'n intrigerende pilot gezien.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 09:42:17 #238
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_145355559
Ik weet het niet, is niet echt iets wat ik zo maar zou gaan kijken.
Vreemdgaan, alles.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:01:40 #239
159761 Arn0
Abbey Road
pi_145356038
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 02:54 schreef Seam het volgende:
Mijn hemel wat een fantastische pilot heeft The Affair _O_
Cinematografisch uitzonderlijk goed voor tv begrippen, met geweldig camerawerk en score. Tel daarbij een sterk script, goed acteerwerk en interessante personages op en je hebt een winnaar. Eindelijk een hoogtepuntje dit nieuwe herfstseizoen _O_
Ja, wel grappig, de plotbeschrijving op IMDB deed me vermoeden dat het een vreselijk saai drama voor verveelde huisvrouwen was, maar door deze post toch even gecheckt en het is echt een supergoede pilot inderdaad, interessant concept ook. En twee acteurs van The Wire, altijd mooi :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_145356974
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:42 schreef Houniet het volgende:
Ik weet het niet, is niet echt iets wat ik zo maar zou gaan kijken.
Vreemdgaan, alles.
staat voorlopig ook niet op mijn toch al overvolle lijst maar omdat het van Showtime is (en de cast goed is) ga ik het ooit eens een kans geven, eigenlijk stellen de dramaseries van Showtime nooit echt teleur vind ik. Ray Donovan S1 en 2 waren ook prima
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:02:19 #241
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145357722
Kingdom gaat ook wel fijn worden denk ik.

Kingdom (TV Series 2014– ) - IMDb
Feyenoord!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:03:07 #242
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145363402
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:42 schreef Houniet het volgende:
Ik weet het niet, is niet echt iets wat ik zo maar zou gaan kijken.
Vreemdgaan, alles.
Nee, jij kijkt liever Breaking Bad. _O-
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_145364199
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef Japie77 het volgende:
Kingdom gaat ook wel fijn worden denk ik.
Kingdom (TV Series 2014– ) - IMDb
whut... een Jonas kindje die een vechter gaat uithangen? Das ook het tegenovergestelde van wat hij bij Disney deed dan...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:15:48 #244
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_145393022
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, jij kijkt liever Breaking Bad. _O-
Ohja, goede vergelijking.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_145481768
De Australische serie 'The Code' is echt heel vet trouwens. Een echte kwaliteit spionagethriller serie. Eerste twee episodes gechecked, echt top! ^O^
  woensdag 15 oktober 2014 @ 01:00:40 #246
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_145555331
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 04:18 schreef ChickenMan het volgende:
De Australische serie 'The Code' is echt heel vet trouwens. Een echte kwaliteit spionagethriller serie. Eerste twee episodes gechecked, echt top! ^O^
Er zijn er al 3 ;)
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_145555439
quote:
4s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Er zijn er al 3 ;)
4! Ga 'm zo checken.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:22:19 #248
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_145561241
Lucy Lawless zit er ook in zo te zien!
When all else fails, you always have delusion.
pi_145563066
Survivor's Remorse is ook wel aardig, doet in de verte ergens denken aan Entourage..
Kijkt makkelijk weg, simpele fun.
pi_145572420
The affair 1e 10 min _O- wtf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: rest van de aflevering ook aardig wtf :P

[ Bericht 14% gewijzigd door poker4lifee op 15-10-2014 19:59:11 ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:38:19 #251
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145649135
Vind Legends tegenvallen. Sean Bean speelt leuk maar niet echter bijster sterk verhaal.
Feyenoord!
  maandag 20 oktober 2014 @ 07:45:36 #252
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145723593
Het einde van Manhattan viel wat tegen.
De tweede aflevering van The Affair daarentegen was weer geweldig. ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_145774842
Gisteren onderstaande series even eerste aflevering van gekeken.

- The Flash - wel mooi gemaakt, maar super hero series is minder mijn ding.

- Selfie - wel geinige serie. Even zien wat het kan worden. Ik vond John Cho ook altijd al goed in o.a. Harold & Kumar films
pi_145775452
Eerste 2 eps van The Affair zijn echt super _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145804849
TV / The Affair

Hier verder praten over de beste serie van dit seizoen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145811236
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 02:38 schreef Seam het volgende:
TV / The Affair

Hier verder praten over de beste serie van dit seizoen
Die gaan we ook eens kijken als ik tijd heb.
pi_145818115
net eerste ep van Stalker gezien, zitten leuke verhaallijnen in en aardig geacteerd

Stalker (TV Series 2014– ) - IMDb
pi_145818501
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:23 schreef Wielracer het volgende:
net eerste ep van Stalker gezien, zitten leuke verhaallijnen in en aardig geacteerd

Stalker (TV Series 2014– ) - IMDb
Alles met Dermott erin faalt als een baksteen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145818641
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:23 schreef Wielracer het volgende:
net eerste ep van Stalker gezien, zitten leuke verhaallijnen in en aardig geacteerd

Stalker (TV Series 2014– ) - IMDb
Lijkt me n leuke serie. Ik ga 'm denk ik via de Nederlandse manier kijken.
(she/her)
  donderdag 23 oktober 2014 @ 18:22:28 #260
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_145858712
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Lijkt me n leuke serie. Ik ga 'm denk ik via de Nederlandse manier kijken.
Hij is wel grappig ja, lekker vlot tempo ook.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_145858723
quote:
99s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:22 schreef Kally het volgende:

[..]

Hij is wel grappig ja, lekker vlot tempo ook.
ben benieuwd
(she/her)
pi_145865241
Hoe vonden we The Strain? Die is er bij mij de afgelopen maand doorheen gegaan. Wel vermakelijk moet ik zeggen.

The Code (Australische serie) is ook érg interessant en goed. Kan alleen niet achterhalen of het een remake is of iets. Maar boeiende thriller waar journalistiek, politiek en een 'complot' elkaar vinden.
pi_145956522
Mha ik vond The Strain heel erg aftakelen naarmate de serie vorderde.

Even alvast een update voor komend seizoen twee titels om in de gaten te houden:
Bloodline, een drama over de emotionele gevolgen van 5 broers en zussen als het zwarte schaap van de familie terugkeert. Met name de cast is opvallend: Kyle Chandler (Friday Night Lights), Linda Cardellini (Freaks and Geeks, Mad Men), Ben Mendelsohn (The Dark Knight Rises), Norbert Leo Butz (Dan In Real Life), Sam Shepard (The Right Stuff), and Sissy Spacek (Carrie). Genoeg talent om het sowieso eens te proberen.
Teaser, alleen om die goddelijke voice-over van Chandler te horen:

Billions, een drama over een kat en muis spel tussen een advocaat en een Wall Street hedgefunder. De twee hoofdrollen zullen worden gespeeld door niemand minder dan Damian Lewis (Homeland, Life, Band of Brothers en talloze andere goede series) en Paul Giamatti (iemand die je onmiddellijk herkent uit films, maar wiens naam je waarschijnlijk niks zegt, oa 12 Years a Slave en Cinderella man)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:11:49 #264
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_145959203
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Lijkt me n leuke serie. Ik ga 'm denk ik via de Nederlandse manier kijken.
Halverwege het seizoen opnieuw beginnen ? :+ #sbs6
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_145959245
quote:
99s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:11 schreef Houniet het volgende:

[..]

Halverwege het seizoen opnieuw beginnen ? :+ #sbs6
Hoe bedoel je?
(she/her)
pi_145984336
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:56 schreef Seam het volgende:
Mha ik vond The Strain heel erg aftakelen naarmate de serie vorderde.

Even alvast een update voor komend seizoen twee titels om in de gaten te houden:
Bloodline, een drama over de emotionele gevolgen van 5 broers en zussen als het zwarte schaap van de familie terugkeert. Met name de cast is opvallend: Kyle Chandler (Friday Night Lights), Linda Cardellini (Freaks and Geeks, Mad Men), Ben Mendelsohn (The Dark Knight Rises), Norbert Leo Butz (Dan In Real Life), Sam Shepard (The Right Stuff), and Sissy Spacek (Carrie). Genoeg talent om het sowieso eens te proberen.
Teaser, alleen om die goddelijke voice-over van Chandler te horen:

Billions, een drama over een kat en muis spel tussen een advocaat en een Wall Street hedgefunder. De twee hoofdrollen zullen worden gespeeld door niemand minder dan Damian Lewis (Homeland, Life, Band of Brothers en talloze andere goede series) en Paul Giamatti (iemand die je onmiddellijk herkent uit films, maar wiens naam je waarschijnlijk niks zegt, oa 12 Years a Slave en Cinderella man)
Thanks!
pi_145987027
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 02:38 schreef Seam het volgende:
TV / The Affair

Hier verder praten over de beste serie van dit seizoen
Nou..dat valt te bezien, vind je niet? Maar het begin is hoopvol ,nu nog hopen dat het zo blijft want meestal naarmate de serie/film voortduurt,zwakt hij meestal af.
pi_145991139
quote:
15s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:56 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nou..dat valt te bezien, vind je niet? Maar het begin is hoopvol ,nu nog hopen dat het zo blijft want meestal naarmate de serie/film voortduurt,zwakt hij meestal af.
Mha, de eerste drie afleveringen waren heel erg sterk. Daarnaast met het team wat erachter zit en de cast is het sowieso de meest belovende serie. Bovendien zijn recensenten die meerdere afleveringen gezien hebben erg enthousiast.
Maar dit herfstseizoen is wel erg zwak, dus je hoeft ook niet veel moeite te doen om de titel beste serie van dit seizoen te krijgen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145994104
The Code alweer afgelopen... Was wel erg goed!
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:01:04 #270
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_145998091
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Als je via de NL'se tv kijkt hebben ze er soms een handje van om in eens te stoppen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_146000268
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef Houniet het volgende:

[..]

Als je via de NL'se tv kijkt hebben ze er soms een handje van om in eens te stoppen.
Dan kijk ik daarna verder via internet. :P
(she/her)
pi_146002011
Gotham bevalt prima tot nu toe, The Flash in mindere mate ook wel. Voor de rest niets nieuws gezien nog, loop al te ver achter met een aantal lopende series.

Heb ook niet het idee dat er verder hele boeiende series zijn begonnen afgelopen maand. enkele series van afgelopen zomer daarentegen heb ik nog wel op mijn lijstje staan (The Strain, Leftovers, Tyrant oa).
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:03:11 #273
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_146023008
Ik vind Stalker wel lekker kijken!
Ben benieuwd.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:43:09 #274
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_146027781
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:03 schreef Houniet het volgende:
Ik vind Stalker wel lekker kijken!
Ben benieuwd.
Serieus? Zo'n dertien in een dozijn serie met elke week een nieuw case?
Feyenoord!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:45:39 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_146027869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Serieus? Zo'n dertien in een dozijn serie met elke week een nieuw case?
Ja oke, maar wel net iets anders.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_146030824
Prófugos is van de week op HBO het tweede seizoen begonnen.
Wat een opener, de eerste aflevering! Fantastische en veel te onbekende (en ondergewaardeerde) serie.

Copper volg ik ook, leuke serie, volgt iemand die?

The Knick heb ik opgenomen maar moet ik nog helemaal kijken, kan ik nog niets over zeggen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 17:32:02 #277
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_146118976
Is er ook een UK versie van dit topic of mag een trailer van ITV ook hier?
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_146119572
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:32 schreef F.Begbie het volgende:
Is er ook een UK versie van dit topic of mag een trailer van ITV ook hier?
Doe maar hier
pi_146119743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:32 schreef F.Begbie het volgende:
Is er ook een UK versie van dit topic of mag een trailer van ITV ook hier?
UK kan ook prima. Wordt vaak besproken :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:00:09 #280
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_146119912
Ok, hoop dat 'ie nog niet langs is gekomen in dat geval.

quote:
Grantchester is a detective drama set in a 1950s Cambridgeshire village of Grantchester, where local Anglican vicar Sidney Chambers (James Norton) develops a sideline in sleuthing - with the initially reluctant help of grumpy Detective Inspector Geordie Keating (Robson Green). The series is based on the books written by James Runcie.
Is al 4 eps bezig maar ik vind het wel tof. Brits drama zoals je vaak bij KRO ziet. Doet mij een beetje denken aan inspector Morse.

Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_146120519
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:00 schreef F.Begbie het volgende:
Ok, hoop dat 'ie nog niet langs is gekomen in dat geval.

[..]

Is al 4 eps bezig maar ik vind het wel tof. Brits drama zoals je vaak bij KRO ziet. Doet mij een beetje denken aan inspector Morse.

Beter een keer te vaak dan een keer te weinig. Niet echt mijn genre though :)

Van de nieuwe USA series bevalt Kingdom me tot nu toe wel goed. Is hier al wel een keer voorbij gekomen geloof ik. Prima acteerwerk en een toffe setting rondom een boksschool (MMA) in Venice (LA).

[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 31-10-2014 16:39:53 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146126580
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:00 schreef F.Begbie het volgende:
Ok, hoop dat 'ie nog niet langs is gekomen in dat geval.

[..]

Is al 4 eps bezig maar ik vind het wel tof. Brits drama zoals je vaak bij KRO ziet. Doet mij een beetje denken aan inspector Morse.

Echt mijn ding! Dankjewel!
pi_146253475
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:00 schreef F.Begbie het volgende:
Ok, hoop dat 'ie nog niet langs is gekomen in dat geval.

[..]

Is al 4 eps bezig maar ik vind het wel tof. Brits drama zoals je vaak bij KRO ziet. Doet mij een beetje denken aan inspector Morse.

Is dit episodical?
Spoilers!
pi_146272581
Begin nu met het kijken van Stalker op SBS6. Is het wat volgens jullie?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_146272644
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Begin nu met het kijken van Stalker op SBS6. Is het wat volgens jullie?
Ben wel van plan het te gaan kijken.
(she/her)
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 22:03:24 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_146273111
quote:
Scream wordt tv-serie.
Zender MTV gaat een televisieserie maken van de horrorhit 'Scream' van regisseur Wes Craven. De eerste reeks, die tien afleveringen telt, moet in oktober 2015 al op televisie te zien zijn.

MTV verspreidde het nieuws geheel in de stijl van de horrorfilms door een telefoonnummer op Twitter te plaatsen dat fans konden opbellen. Wie dat deed, kreeg eerst een lage mannenstem te horen met de vraag "Do you like scary TV?", gevolgd door de aankondiging van het nieuws. De zin is een variant op de beroemde zin "Do you like scary movies?" uit de proloog van het eerste deel. In deze scène legde actrice Drew Barrymore op gruwelijke wijze het loodje.

De 'Scream'-reeks, met hoofdrollen voor Courteney Cox, David Arquette en Neve Campbell, betekende in de jaren negentig een revival van het horrorgenre. Regisseur Wes Craven nam alle bekende conventies van het genre - waar hij zelf aan bijgedragen had met zijn 'A Nightmare on Elm Street'-reeks - op de korrel. De eerste film was een groot succes en er volgden drie (mindere) vervolgen.

Opmerkelijk is trouwens dat het niet zeker is dat 'Ghostface', de moordenaar uit de 'Scream'-reeks, terugkeert in de serie. De rechthebbende van het enge masker is nog niet door MTV benaderd voor de serie.
Bron
Zonder die Ghostface is het natuurlijk niks aan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146273279
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Begin nu met het kijken van Stalker op SBS6. Is het wat volgens jullie?
Is kut man, maar als je van standaard politieseries met matige acteerwerk en veel voorspelbaarheid zou je het best leuk kunnen vinden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_146273638
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 22:06 schreef Seam het volgende:

[..]

Is kut man, maar als je van standaard politieseries met matige acteerwerk en veel voorspelbaarheid zou je het best leuk kunnen vinden.
Mwah ik vind het tot nu toe nog wel gaan.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_146295753
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 04:18 schreef ChickenMan het volgende:
De Australische serie 'The Code' is echt heel vet trouwens. Een echte kwaliteit spionagethriller serie. Eerste twee episodes gechecked, echt top! ^O^
Ik kan deze via mijn gebruikelijke kanalen niet binnenhalen ? ;(
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_146297913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:30 schreef RoaRRR het volgende:

[..]

Ik kan deze via mijn gebruikelijke kanalen niet binnenhalen ? ;(
Torrents?
  dinsdag 4 november 2014 @ 17:39:08 #291
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_146298257
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:29 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Torrents?
Daar is het sowieso te vinden idd.....
pi_146300828
torrentz [punt] eu
Veni, vidi, vodka.
  dinsdag 4 november 2014 @ 18:55:19 #293
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146301008
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Begin nu met het kijken van Stalker op SBS6. Is het wat volgens jullie?
Wij hebben tot nu toe bijna alle afleveringen gezien ( lopen er 1 achter ) en vinden het best vermakelijk. Zeker niet een van de beste series ooit, maar dat hoeft ook niet :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_146323864
Nieuwe series die ik op dit moment volg naast: The Walking Dead, Homeland

Madam Secretary
Scorpion
The Affair
Gotham
How to get away with murder
pi_146326851
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:29 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Torrents?
Hmmzz mijn ervaringen met torrents zijn tot nu toe nog niet echt best.

Ben meer een usenet fan
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  woensdag 5 november 2014 @ 13:01:12 #296
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_146326893
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef RoaRRR het volgende:

[..]

Hmmzz mijn ervaringen met torrents zijn tot nu toe nog niet echt best.

Ben meer een usenet fan
Valt er tegenwoordig nog wat te halen dan met Usenet? Ik ben overgestapt op torrents, omdat via Usenet alles faalde.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 13:02:20 #297
257132 crew  Awsom
pi_146326942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef RoaRRR het volgende:

[..]

Hmmzz mijn ervaringen met torrents zijn tot nu toe nog niet echt best.

Vertel ..
pi_146326956
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Valt er tegenwoordig nog wat te halen dan met Usenet? Ik ben overgestapt op torrents, omdat via Usenet alles faalde.
Bijna alles kan ik er wel afhalen. Goed lezen of je een directe NZB kunt gebruiken of dat er een back-up link aangeboden wordt helpt al heel veel.
Alle series die ik iig volg kan ik er moeiteloos vandaan halen
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_146326989
quote:
99s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:02 schreef Awsom het volgende:

[..]

Vertel ..
Te weining seeders, lange downloadtijden en als ik dan wat binnen heb dan is het vaak icm een virus of niet datgene wat ik zoek, maar heeft dan wel de bestandsnaam van wat ik zoek

Ik ben geen torrent-pro dus het zal vast aan mij liggen _O-
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  woensdag 5 november 2014 @ 13:06:08 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_146327044
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 22:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Zonder die Ghostface is het natuurlijk niks aan.
[/quote]

Noem het dan ook geen Scream dan.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 5 november 2014 @ 13:07:08 #301
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_146327066
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:04 schreef RoaRRR het volgende:

[..]

Te weining seeders, lange downloadtijden en als ik dan wat binnen heb dan is het vaak icm een virus of niet datgene wat ik zoek, maar heeft dan wel de bestandsnaam van wat ik zoek

Ik ben geen torrent-pro dus het zal vast aan mij liggen _O-
Je zoekresultaten sorteren op de meeste seeders helpt vaak al een hoop om de goeie versies boven aan te krijgen. Ook het lezen van het commentaar van andere helpt vaak bij het bepalen of iets een goede of slechte torrent is.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')