Doe maar hierquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:32 schreef F.Begbie het volgende:
Is er ook een UK versie van dit topic of mag een trailer van ITV ook hier?
UK kan ook prima. Wordt vaak besprokenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:32 schreef F.Begbie het volgende:
Is er ook een UK versie van dit topic of mag een trailer van ITV ook hier?
Is al 4 eps bezig maar ik vind het wel tof. Brits drama zoals je vaak bij KRO ziet. Doet mij een beetje denken aan inspector Morse.quote:Grantchester is a detective drama set in a 1950s Cambridgeshire village of Grantchester, where local Anglican vicar Sidney Chambers (James Norton) develops a sideline in sleuthing - with the initially reluctant help of grumpy Detective Inspector Geordie Keating (Robson Green). The series is based on the books written by James Runcie.
Beter een keer te vaak dan een keer te weinig. Niet echt mijn genre thoughquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:00 schreef F.Begbie het volgende:
Ok, hoop dat 'ie nog niet langs is gekomen in dat geval.
[..]
Is al 4 eps bezig maar ik vind het wel tof. Brits drama zoals je vaak bij KRO ziet. Doet mij een beetje denken aan inspector Morse.
Echt mijn ding! Dankjewel!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:00 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Is al 4 eps bezig maar ik vind het wel tof. Brits drama zoals je vaak bij KRO ziet. Doet mij een beetje denken aan inspector Morse.
Is dit episodical?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:00 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ben wel van plan het te gaan kijken.quote:Op maandag 3 november 2014 21:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Begin nu met het kijken van Stalker op SBS6. Is het wat volgens jullie?
Zonder die Ghostface is het natuurlijk niks aan.quote:Scream wordt tv-serie.
Zender MTV gaat een televisieserie maken van de horrorhit 'Scream' van regisseur Wes Craven. De eerste reeks, die tien afleveringen telt, moet in oktober 2015 al op televisie te zien zijn.
MTV verspreidde het nieuws geheel in de stijl van de horrorfilms door een telefoonnummer op Twitter te plaatsen dat fans konden opbellen. Wie dat deed, kreeg eerst een lage mannenstem te horen met de vraag "Do you like scary TV?", gevolgd door de aankondiging van het nieuws. De zin is een variant op de beroemde zin "Do you like scary movies?" uit de proloog van het eerste deel. In deze scène legde actrice Drew Barrymore op gruwelijke wijze het loodje.
De 'Scream'-reeks, met hoofdrollen voor Courteney Cox, David Arquette en Neve Campbell, betekende in de jaren negentig een revival van het horrorgenre. Regisseur Wes Craven nam alle bekende conventies van het genre - waar hij zelf aan bijgedragen had met zijn 'A Nightmare on Elm Street'-reeks - op de korrel. De eerste film was een groot succes en er volgden drie (mindere) vervolgen.
Opmerkelijk is trouwens dat het niet zeker is dat 'Ghostface', de moordenaar uit de 'Scream'-reeks, terugkeert in de serie. De rechthebbende van het enge masker is nog niet door MTV benaderd voor de serie.
Bron
Is kut man, maar als je van standaard politieseries met matige acteerwerk en veel voorspelbaarheid zou je het best leuk kunnen vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 21:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mwah ik vind het tot nu toe nog wel gaan.quote:Op maandag 3 november 2014 22:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Is kut man, maar als je van standaard politieseries met matige acteerwerk en veel voorspelbaarheid zou je het best leuk kunnen vinden.
Ik kan deze via mijn gebruikelijke kanalen niet binnenhalen ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 04:18 schreef ChickenMan het volgende:
De Australische serie 'The Code' is echt heel vet trouwens. Een echte kwaliteit spionagethriller serie. Eerste twee episodes gechecked, echt top!
Torrents?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:30 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Ik kan deze via mijn gebruikelijke kanalen niet binnenhalen ?
Wij hebben tot nu toe bijna alle afleveringen gezien ( lopen er 1 achter ) en vinden het best vermakelijk. Zeker niet een van de beste series ooit, maar dat hoeft ook nietquote:Op maandag 3 november 2014 21:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hmmzz mijn ervaringen met torrents zijn tot nu toe nog niet echt best.quote:
Valt er tegenwoordig nog wat te halen dan met Usenet? Ik ben overgestapt op torrents, omdat via Usenet alles faalde.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Hmmzz mijn ervaringen met torrents zijn tot nu toe nog niet echt best.
Ben meer een usenet fan
Vertel ..quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Hmmzz mijn ervaringen met torrents zijn tot nu toe nog niet echt best.
Bijna alles kan ik er wel afhalen. Goed lezen of je een directe NZB kunt gebruiken of dat er een back-up link aangeboden wordt helpt al heel veel.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt er tegenwoordig nog wat te halen dan met Usenet? Ik ben overgestapt op torrents, omdat via Usenet alles faalde.
Te weining seeders, lange downloadtijden en als ik dan wat binnen heb dan is het vaak icm een virus of niet datgene wat ik zoek, maar heeft dan wel de bestandsnaam van wat ik zoekquote:
Zonder die Ghostface is het natuurlijk niks aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |