quote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef zeeuws_meisje het volgende:
JC zou als uitdaging het woord sperm laten vallen. Volgens zijn twitter heeft hij dat ook gedaan, maar het is mij niet opgevallen. Iemand wel? (waarschijnlijk als een samentrekking van 2 woorden, zoals Richards' perm, of zoiets)
Determined sperm zij hij volgens mij. Over die up-exclamation-mark inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Guard het volgende:
[..]
jawel, toen hij het over zijn Up exclamation mark had, maakte hij een sperma vergelijking, iets in de trend van dat het ding te vergelijken was met een vastbesloten zaadcel die als eerste bij de eicel wil komen
Vond het weigeren van een dienstbevel van Gen W. Clark veel belangrijkerquote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef Berkery het volgende:
Even een zijstraatje:
30 Reasons Why James Blunt Won At Twitter In 2013
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef Berkery het volgende:
Even een zijstraatje:
30 Reasons Why James Blunt Won At Twitter In 2013
Vergeet niet dat hij ook skikampioen is geweest hequote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond het weigeren van een dienstbevel van Gen W. Clark veel belangrijker
http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-11753050
Een andere afslag:quote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef Berkery het volgende:
Even een zijstraatje:
30 Reasons Why James Blunt Won At Twitter In 2013
1,040 km, komt toch wel rond de 700 mijl uit ongeveer...quote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef qu63 het volgende:
Mooie route ook die ze af moesten leggen.. http://goo.gl/maps/CGShN
Ik kwam alleen niet uit op 750 mijl
680 ja, dan mis je nog 70 mijlquote:Op maandag 17 februari 2014 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
1,040 km, komt toch wel rond de 700 mijl uit ongeveer...
Op 21:01 in mijn ripquote:
Dat vond ik juist goed, dat ze aandacht besteden aan die veldslag. Die reactor kent iedereen wel, of weet binnen 2 klikken genoeg info te vinden..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:03 schreef lst128 het volgende:
Mooie aflevering! Ik ben afgelopen zomer in Pripyat geweest, bizarre ervaring. Gaaf om het weer terug te zien. Wel jammer dat het meer om die challenge ging dan om Pripyat zelf, maargoed het blijft Top Gear natuurlijk. Er valt zoveel meer over te vertellen en te zien
Nou ja "the charge of the lightbrigade" is wel wereldberoemd in het VK, stuff of legends.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist goed, dat ze aandacht besteden aan die veldslag. Die reactor kent iedereen wel, of weet binnen 2 klikken genoeg info te vinden..
Nou ja, voor mij was t nieuw..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja "the charge of the lightbrigade" is wel wereldberoemd in het VK, stuff of legends.
En ook daar heb je binnen een paar klikken genoeg info over.
Met alleen een groot veld kan je niet veel nee..quote:Maar goed dat ze er aandacht aan besteden inderdaad, Pripyat is nog daar, een Urbex heaven, wat altijd powerfull images oplevert. The Battle of Balaclava kun je wat minder makkelijk in beeld brengen
quote:Documentary by director Matthew Whiteman. The victory duel for the 1976 Formula 1 Championship has become the stuff of legend. The spectacular battle for supremacy that raged all season between Austrian Niki Lauda and 'True Brit' James Hunt has never been equalled. Could swashbuckling Hunt catch the scientific Lauda? Could Niki overcome an appalling crash to come back from the dead and fight James all the way to the last race of the season? This powerful story captures the heart of the 1970s - told through unseen footage and exclusive interviews with the people who were really there - the team managers, families, journalists and friends who were in the front row of the season that changed Formula 1 forever. Episode: Previously-unseen footage and interviews tell the story of the thrilling duel for the 1976 Formula 1 title between swashbuckling playboy James Hunt and the scientific Niki Lauda.
Zo lang het droog isquote:Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef Pandaplint het volgende:
Dit lijkt me zoveel leuker rijden dan een M3 bijvoorbeeld
Iddquote:
Het is een mooie repo idd!quote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef Pandaplint het volgende:
Die beelden
Wat een kleurbewerking trouwens
De nieuwe GT3 vliegt snel in de fik, pizza's branden altijd aan maar slopen je oven niet. Dus pizza's zijn vuurbestendig. Zoiets..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:35 schreef Dekatria het volgende:
Waar de neuk sloeg dat met die pizza nou weer op?
Wel duidelijk dat het echt om de PR gaat jaquote:Op zondag 23 februari 2014 21:40 schreef Dekatria het volgende:
Wat een geouwehoer zeg, kom op met die ronde.
Passo pordoi is toch de 48?quote:
In Nederland wel denk ikquote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ding is zo zwaar dat je een groot rijbewijs nodig hebt?
Jup, 3,7 ton, minimaal C1 dusquote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ding is zo zwaar dat je een groot rijbewijs nodig hebt?
(ouder-)domquote:
Bruneck, dat is wat noordelijker.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef Hyperdude het volgende:
(ouder-)dom
Moest jaren terug regelmatig naar Bruneck.
Kennelijk is dat ergens blijven hangen.
Kom niet zo vaak ten oosten van de Brenner.
Ik was dit weekend nog in Canazei, iets zuidwestelijker Van vrijdag op zaterdag no 10cm verse sneeuw en zaterdag ook nog een cm of 2!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bruneck, dat is wat noordelijker.
Voor mij is het gebied bijna thuis, zeker als er sneeuw ligt. Mooie omgeving en ook met de meest prachtige wegen. Waarvan nog best wat zo rustig dat je er echt gas kan geven...
Maar dat allemaal terzijde.
twitter:Ahrenstravel twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:35:52 Voordat we met de Rijnlandse Skivereniging weer naar huis gaan, moet de touringcar natuurlijk wel sneeuwvrij zijn! http://t.co/6pJZUzVWg6 reageer retweet
Niet helemaal terzijde.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bruneck, dat is wat noordelijker.
Voor mij is het gebied bijna thuis, zeker als er sneeuw ligt. Mooie omgeving en ook met de meest prachtige wegen. Waarvan nog best wat zo rustig dat je er echt gas kan geven...
Maar dat allemaal terzijde.
Canazei... Mijn startpunt voor sella rondas en aanverwante tochten (bovenin dan, bij Lupo Bianco).quote:Op zondag 23 februari 2014 22:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik was dit weekend nog in Canazei, iets zuidwestelijker Van vrijdag op zaterdag no 10cm verse sneeuw en zaterdag ook nog een cm of 2!
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Niet helemaal terzijde.
Ze mogen van mijn wel weer eens wat meer rond Fort William gaan crossen. Straks overstroomt het met Britse en NL-se TG-fans die daar met hun Sandero in de weg rijden/komen kijken.
En gewoon binnen een paar uur de wegen in prima conditie hebben!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Canazei... Mijn startpunt voor sella rondas en aanverwante tochten (bovenin dan, bij Lupo Bianco).
Dit jaar is het hele jaar door veel sneeuw gevallen in Italië. Volgens mij is er geen week geweest zonder dat het sneeuwde...
Klopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:33 schreef qu63 het volgende:
En gewoon binnen een paar uur de wegen in prima conditie hebben!
Ah, het bordje ging iets te snel, maar het kwam me erg bekend voor. Afgelopen september een week over alle passen in die omgeving wezen rijden met de bolide.quote:
SPOILER: En een aantal afleveringen terugOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:24 schreef Sejt het volgende:
Heerlijke aflevering!
2e keer dat ze de OST van Mass Effect gebruiken. En nee, dat is geen klacht
Op minuut 23:30...
Oh, en op 29:10 ook even deze soundtrackZe zijn wel heel erg bezig met soundtracks ja! Gisteren zat ook The Book Of Eli er inSPOILER: En een aantal afleveringen terugOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-
Gelukkig zijn er meer mensen die van de muziek bij TG houden: http://forums.finalgear.c(...)y-23rd-2014-a-57522/
E1: http://forums.finalgear.c(...)ry-2nd-2014-a-57392/
E2: http://forums.finalgear.c(...)ry-9th-2014-a-57439/
E3: http://forums.finalgear.c(...)y-16th-2014-a-57487/
[ Bericht 6% gewijzigd door qu63 op 24-02-2014 12:45:06 ]It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Presentator Jeremy Clarkson was in zijn programma Top Gear niet bepaald mild over de Deense supercar Zenvo ST1. Zenvo is daar uiteraard niet blij mee, en komt nu met een reactie.
In 2008 hoorden we voor het eerst van de Zenvo ST1, en nu was het dan eindelijk zover: Top Gear-presentator Jeremy Clarkson kon met de auto rijden. In theorie is de ST1 met z’n 1.104 pk sterke V8 een monsterlijk ding, maar in de praktijk viel dat volgens het BBC-kopstuk nogal tegen.
Niet alleen bleek de auto op het Top Gear-circuit langzamer dan een Ford Focus ST, ook de betrouwbaarheid liet nogal wat te wensen over. De achterremmen en koppeling lieten het tijdens het item afweten, en de auto vloog uiteindelijk zelfs in brand.
Gezien de populariteit van Top Gear zorgde het filmpje bij de Deense fabriek voor bedrukte gezichten. Daarom komt Zenvo nu met een reactie. In de eerste plaats wijst de kersverse autobouwer daarin op de prestaties die de ST1 wel gehaald heeft, maar niet in Top Gear genoemd werden: de sprint van 0 naar 100 was op een nat circuit in 2,69 seconden achter de rug en de auto wist op de beperkte lengte van de baan 304 kilometer per uur aan te tikken. Zonder meer uitzonderlijke cijfers.
Daarnaast wijst het merk erop dat de auto voorafgaand aan de technische problemen gedurende lange tijd ernstig mishandeld werd. Ook over de rondetijd heeft Zenvo nog wat te zeggen. Op de dag dat The Stig het rondje reed, zou het zo hard geregend hebben in Engeland, dat autorijden überhaupt werd afgeraden. Tenslotte noemt het bedrijf nog een puntje met betrekking tot de prijs van de auto. Clarkson noemde een bedrag van 800.000 pond, volgens Zenvo mag de ST1 voor 660.000 pond de deur uit.
Ow nee, dan is het volstrekt normaal dat een auto van 8 ton in de fik vliegt... Want dat doen alle auto's die ze bij Top Gear in de show hebben...quote:Daarnaast wijst het merk erop dat de auto voorafgaand aan de technische problemen gedurende lange tijd ernstig mishandeld werd.
Sja, ding moest 2 keer terug, vloog in de fik en was zonder traction control niet te handelen, ik zie ook geen pluspunten .quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:23 schreef Berkery het volgende:
Het viel me ook al op hoe erg ze die Zenvo afkraakten, normaal zijn ze bij het testen van exotische supercars behoorlijk positief en zien ze veel door de vingers, omdat ze ook wel beseffen dat een slechte review bij Top Gear zo'n bedrijf kan nekken. Blijkbaar is er in die mentaliteit iets veranderd, of was die auto echt heel slecht.
Dat lijkt me toch wel een minimum voor een auto van 3 ton.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, zelfs Stig kon er geen rondje mee uitrijden.
Een erg grappige standup comedianquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat een irritante gozer was dat die er bij zat, hij kon geeneens autorijden
Nu is in de fik vliegen voor een supersportauto niets bijzonders helaas. Ferrari's hebben er last van Lambo's, de nieuwe GT3... hell, mijn laatste 911 heeft ook wel eens in de fik gestaan, al gebeurde dat gelukkig terwijl men net weer bij de dealer het terrein op reed, zodat de schade beperkt bleef tot alle bekabeling (is nog een aardige post...).quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ding moest 2 keer terug, vloog in de fik en was zonder traction control niet te handelen, ik zie ook geen pluspunten .
Z'n tirade over Robert Pattinson in z'n school playquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Een erg grappige standup comedian
Lees de reactie van Zenvo even voor je reageert.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:18 schreef Metalfreak het volgende:
Ow nee, dan is het volstrekt normaal dat een auto van 8 ton in de fik vliegt... Want dat doen alle auto's die ze bij Top Gear in de show hebben...
En ze hebben er ook een handje van om erg grof met de auto's om te gaan. Het is niet de eerste keer dat mensen zich beklagen over de manier hoe Top Gear met hun auto’s om is gegaan. Niet alleen fabrikanten, maar ook particuliere eigenaren hebben zich negatief uitgelaten over het mishandelen van hun auto’s. Bij particuliere eigenaren ging het om klassiekers die in de show voorkwamen. Je mag toch verwachten dat een programma voorzichtig met jouw grote trots omspringt, maar daar was – volgens de eigenaren – absoluut geen sprake van; auto’s kwamen kapot terug, als gevolg van grof gedrag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:12 schreef DS4 het volgende:
Top Gear heeft er een handje van om auto's met de grond gelijk te maken, waarbij men feiten laat voor wat ze zijn. Zo was Elon Musk ook des duivels over het item over de Tesla Roadster.
Het blijft natuurlijk een entertainmentprogramma, geen puur objectief consumentenprogramma.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef k_man het volgende:
[..]
En ze hebben er ook een handje van om erg grof met de auto's om te gaan. Het is niet de eerste keer dat mensen zich beklagen over de manier hoe Top Gear met hun auto’s om is gegaan. Niet alleen fabrikanten, maar ook particuliere eigenaren hebben zich negatief uitgelaten over het mishandelen van hun auto’s. Bij particuliere eigenaren ging het om klassiekers die in de show voorkwamen. Je mag toch verwachten dat een programma voorzichtig met jouw grote trots omspringt, maar daar was – volgens de eigenaren – absoluut geen sprake van; auto’s kwamen kapot terug, als gevolg van grof gedrag.
De kapotte koppeling wijt Zenvo aan een uur extreem driften door Top Gear. En ja, als je in een uur een koppeling wilt vernielen, dan lukt dat best. Zeker als dat een uur driften is, met alle elektronica uitgeschakeld.
Als de eerste al van ellende uit elkaar viel hou ik het op de auto .quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:28 schreef k_man het volgende:
Nou, je kunt je wel afvragen of een kapotte koppeling komt door de Zenvo, of door de bestuurder.
In een auto met ruim 1.000 pk lukt mij dat wel binnen 5 minuten...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef k_man het volgende:
En ja, als je in een uur een koppeling wilt vernielen, dan lukt dat best.
De meeste supercars van vandaag de dag hebben geen handbak meer...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Als ze al tig seizoenen met elke supercar driften dan doen ze dat ook met de Zenvo, waarom zou die het niet aan moeten kunnen voor zo'n debiel hoog bedrag?
Ik zag laatst een reclame van Citroën waarbij er ook een melding werd gemaakt dat het volgens Top Gear de beste MPV was.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:12 schreef DS4 het volgende:
Top Gear heeft er een handje van om auto's met de grond gelijk te maken, waarbij men feiten laat voor wat ze zijn. Zo was Elon Musk ook des duivels over het item over de Tesla Roadster.
Van de andere kant: het is niet alleen Top Gear. Ook veel autobladen worden gesponsord, waardoor men bepaalde auto's extra goed afschildert en andere auto's weer snel de wind van voren krijgen. Maar bij Top Gear neemt het vaak wel extreme vormen aan.
Maar, wie had er voor TG gehoord van Zenvo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zag laatst een reclame van Citroën waarbij er ook een melding werd gemaakt dat het volgens Top Gear de beste MPV was.
Top Gear is ook meer dan alleen het TV programma, er is ook nog een heel blad bij dat je kan vergelijken met een luxer versie van de auto-kampioen.
Daar staan de serieuze tests in en worden ook de normale auto's getest.
Ook hebben ze een consumenten-database opgezet waarbij mensen zelf hun oordeel geven over hun eigen auto.
En ja, Top Gear kan je maken of breken, dt is het risico.
Zenvo zal volgend jaar vast met een verbeterde wagen langskomen om te laten zien dat ze de boel verbeterd hebben.
Overigens ook niet de eerste keer dat er een wagen in de fik staat op de Top Gear track.
Lambo's zijn dan ook niet om mee te racen maar om mee te pronken .quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar, wie had er voor TG gehoord van Zenvo?
Degene die de auto kunnen betalen willen echt wel een weekje zo'n auto lenen en verzekerd zijn van de bouwkwaliteit. Daarnaast zou ik het ook belangrijk vinden om een dealer in de buurt te hebben, voor t geval er iets niet naar wens is.
Als een Fiësta na 2 rondes in de fik vliegt is er een groot probleem, bij hyper/supercars valt dat echt wel mee. De oude Lambo's staan er ook om bekend je te willen vermoorden, toch? En die dingen worden nog steeds goed verhandelt
Ja, omdat je t in je broek doet als je harder dan 100 gaatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lambo's zijn dan ook niet om mee te racen maar om mee te pronken .
neuh, ik vond het ook niet echt een mooi ding, doe mij dan die Disco Volante maar .quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, omdat je t in je broek doet als je harder dan 100 gaat
Maar doe mij maar een Zenvo ipv een Lambo hoor, beetje exclusiviteit mag wel
Ohja, en een goed beveiligde garage, ik ga em natuurlijk niet in Hilversum langs de weg parkeren
Daarom zeg ik, volgend jaar komen ze vast weer terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar, wie had er voor TG gehoord van Zenvo?
Degene die de auto kunnen betalen willen echt wel een weekje zo'n auto lenen en verzekerd zijn van de bouwkwaliteit. Daarnaast zou ik het ook belangrijk vinden om een dealer in de buurt te hebben, voor t geval er iets niet naar wens is.
Als een Fiësta na 2 rondes in de fik vliegt is er een groot probleem, bij hyper/supercars valt dat echt wel mee. De oude Lambo's staan er ook om bekend je te willen vermoorden, toch? En die dingen worden nog steeds goed verhandelt
Waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nu is in de fik vliegen voor een supersportauto niets bijzonders helaas. ...
Hoge temperaturen..quote:
Die had ik al lang gelezen (dat bericht op Nu.nl was al oud, stond vorige week al op autoblog.nl), maar voordat je een auto daarheen stuurt zorg je toch dat je iets tot in het extreme test voordat je überhaupt toezegt om eraan mee te doen? Je weet hoe ze omgaan met auto's, dat doen ze met elke auto die ze daar testen, dus het is nu niet bepaald een verrassing dat ze er een uur lang mee gaan driften. Kijk bijvoorbeeld naar een McLaren P1 (nu verwacht ik dat McLaren een iets groter budget heeft dan Zenvo, maar goed), die is van de poolcirkel tot de woestijn getest in de meest extreme omstandigheden. Tja, dan laat je gewoon niets aan het toeval over.... En als je weet dat je auto dit niet aan kan, dan moet je 'm niet daar naartoe sturen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Lees de reactie van Zenvo even voor je reageert.
De brand was het gevolg van een defecte intercooler. Zenvo neemt daarvoor de verantwoordelijkheid op zich, hoewel het gaat om een productiefout in een extern ingekocht onderdeel. Die intercoolers worden daarom nu per stuk nagekeken vooraleer ze gemonteerd worden.
Ik denk dat McLaren veel onderdelen zelf maakt, Zenvo koopt ze bij anderen in. Als de producent aangeeft dat onderdeel X zoveel kan hebben (temperatuur, stress, gewicht, etc), dan hoef je dat niet meer te testen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die had ik al lang gelezen (dat bericht op Nu.nl was al oud, stond vorige week al op autoblog.nl), maar voordat je een auto daarheen stuurt zorg je toch dat je iets tot in het extreme test voordat je überhaupt toezegt om eraan mee te doen? Je weet hoe ze omgaan met auto's, dat doen ze met elke auto die ze daar testen, dus het is nu niet bepaald een verrassing dat ze er een uur lang mee gaan driften. Kijk bijvoorbeeld naar een McLaren P1 (nu verwacht ik dat McLaren een iets groter budget heeft dan Zenvo, maar goed), die is van de poolcirkel tot de woestijn getest in de meest extreme omstandigheden. Tja, dan laat je gewoon niets aan het toeval over.... En als je weet dat je auto dit niet aan kan, dan moet je 'm niet daar naartoe sturen.
Trouwens die AMG 6x6, er werd gezegd dat er pas twee van waren, maar er staan er al drie (door Brabus opgefokte) bij Brabus te koop, tellen die dan niet mee?:
http://www.brabus.com/cars4sale/car_6x6_white.html?lang=en
http://www.brabus.com/cars4sale/car_7006x6.html?lang=en
http://www.brabus.com/cars4sale/car_6x6_freshorange.html?lang=en
(eentje ervan stond afgelopen jaar op de Essen Motorshow, erg imposant apparaat moet ik zeggen)
quote:
Top Gear kijk je niet voor een serieuze autotest, topgear kijk je voor het vermaak. Het blad is aardig, heb het een paar keer doorgebladerd, maar er is maar 1 autotijdschrift wat ik redelijk vertrouw, en dat is auto motor und sportquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zag laatst een reclame van Citroën waarbij er ook een melding werd gemaakt dat het volgens Top Gear de beste MPV was.
Top Gear is ook meer dan alleen het TV programma, er is ook nog een heel blad bij dat je kan vergelijken met een luxer versie van de auto-kampioen.
Daar staan de serieuze tests in en worden ook de normale auto's getest.
Ook hebben ze een consumenten-database opgezet waarbij mensen zelf hun oordeel geven over hun eigen auto.
En ja, Top Gear kan je maken of breken, dt is het risico.
Zenvo zal volgend jaar vast met een verbeterde wagen langskomen om te laten zien dat ze de boel verbeterd hebben.
Overigens ook niet de eerste keer dat er een wagen in de fik staat op de Top Gear track.
En dan is dit de eerste auto die ik op die site zie:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Top Gear kijk je niet voor een serieuze autotest, topgear kijk je voor het vermaak. Het blad is aardig, heb het een paar keer doorgebladerd, maar er is maar 1 autotijdschrift wat ik redelijk vertrouw, en dat is auto motor und sport
http://www.auto-motor-und-sport.de
Oerdegelijk en serieus Duits op het saaie af, maar vreselijk te zaken kundig en goed.
Bmw 7 serie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:01 schreef k_man het volgende:
Lijkt me wel een geschikte auto voor Piet.
AMS en Sport Auto... Werken ook samen overigens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Top Gear kijk je niet voor een serieuze autotest, topgear kijk je voor het vermaak. Het blad is aardig, heb het een paar keer doorgebladerd, maar er is maar 1 autotijdschrift wat ik redelijk vertrouw, en dat is auto motor und sport
http://www.auto-motor-und-sport.de
Oerdegelijk en serieus Duits op het saaie af, maar vreselijk te zaken kundig en goed.
Net zoals iX en C't Magazin (en nee, das niet computer totaal) maar daar is ook een Nederlandse versie van. Van iX trouwens niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
AMS en Sport Auto... Werken ook samen overigens.
Heb zelf een abbo op beiden. Veel hoger niveau dan NL bladen (en ook UK, USA, enz).
De Brabus is een opgefokte AMG. Ze gebruiken de AMG als basis en voor heeeeeel veel geld wordt de motor nóg een keer onder handen genomen om er absurde vermogens uit te halen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat McLaren veel onderdelen zelf maakt, Zenvo koopt ze bij anderen in. Als de producent aangeeft dat onderdeel X zoveel kan hebben (temperatuur, stress, gewicht, etc), dan hoef je dat niet meer te testen.
En Brabus kan zelf ook een variant gemaakt hebben natuurlijk De AMG heeft 'maar' 500nogwat pk, de Brabus 700.
700 pk vind ik niet veel op bijna 4 ton... Laat staan absurd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:20 schreef Metalfreak het volgende:
De Brabus is een opgefokte AMG. Ze gebruiken de AMG als basis en voor heeeeeel veel geld wordt de motor nóg een keer onder handen genomen om er absurde vermogens uit te halen.
Nou ja, als ik de auto zo in Top Gear zag, had deze echt geen vermogen te weinig... En 700PK is toch echt wel veel, de meeste supercars halen dat toch echt niet. Die 6x6 is natuurlijk wel zwaar, dat klopt wel. Maar als je de andere creaties van Brabus ziet, een aangepaste SL65 AMG met 789PK en een koppel van 1420Nm en een topsnelheid begrensd op 350km/h, dat vind ik wel redelijk absurd ja, dat is bijna anderhalf keer zoveel koppel als het origineel heeft en die is niet bepaald onderbedeeld. Daar trek je het asfalt mee uit de weg...quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
700 pk vind ik niet veel op bijna 4 ton... Laat staan absurd.
Thanks Captain Slow .quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Een auto héél veel PK en koppel geven is niet zo lastig, grote opgefokte motor er in. Met deze PKs wat gaan doen is lastiger, je moet ze dan eerst eens in de wielen krijgen en dan nog in de weg, vervolgens de auto nog op de weg houden.
De Deen faalde iig in het laatste.
Je blind staren op PK en Koppel is als je blind staren op megapixels of gigahertzen, grote getallen zijn beter denken. Dit is onzin.
Ik heb een vrij aardig idee hoe snel je accelereert met zoveel vermogen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:57 schreef Metalfreak het volgende:
Nou ja, als ik de auto zo in Top Gear zag, had deze echt geen vermogen te weinig... En 700PK is toch echt wel veel, de meeste supercars halen dat toch echt niet. Die 6x6 is natuurlijk wel zwaar, dat klopt wel. Maar als je de andere creaties van Brabus ziet, een aangepaste SL65 AMG met 789PK en een koppel van 1420Nm en een topsnelheid begrensd op 350km/h, dat vind ik wel redelijk absurd ja, dat is bijna anderhalf keer zoveel koppel als het origineel heeft en die is niet bepaald onderbedeeld. Daar trek je het asfalt mee uit de weg...
En nog over 6 wielen ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
700 pk vind ik niet veel op bijna 4 ton... Laat staan absurd.
Permission to say, Cock!quote:
Permission granted!quote:
Kende een boer met een heeel ouwe trekker met een astronomische trekkracht, met dat tuftuf-je trok ie een enorme Massey-Ferguson uit de blubberquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef Pandaplint het volgende:
Pk's zijn overrated in terreinwagens. Ik rijd regelmatig in een Series 109 series II en die had nieuw maar zo'n 50Pk. Nog altijd meer dan genoeg trekkracht om overal doorheen te ploeteren.
Oude Lanz Bulldog tractoren. Dat 1 cilinder geplofquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kende een boer met een heeel ouwe trekker met een astronomische trekkracht, met dat tuftuf-je trok ie een enorme Massey-Ferguson uit de blubber
Niet http://www.autoblog.nl/ar(...)ermogen-wat-is-beterquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:01 schreef DS4 het volgende:
Wat een leuke discussie, vermogen vs koppel. Daar zou een leuk draadje uit kunnen ontstaan...
Ach, zelfs dat is niet zo belangrijk, punt is dat je je niet blind moet staren op (grote) getallen. Op een kronkelig bergweggetje ben je met een 205 waarschijnlijk sneller dan met de meeste BMW's. Verder is hoe je er mee om kan gaan veel belangrijker, zoals Sabina Schmitz in een busje autos en (amateur) race motoren er uit reed op de Nurbergringquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:01 schreef DS4 het volgende:
Wat een leuke discussie, vermogen vs koppel. Daar zou een leuk draadje uit kunnen ontstaan...
I know, maar dat is niet het draadje waar ik op doelde...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:08 schreef qu63 het volgende:
En op Fok was er al zo'n topic: PTA / Verschil tussen koppel en vermogen?
Bijvoorbeeld, in dit geval was het een ouwe russische trekker..quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oude Lanz Bulldog tractoren. Dat 1 cilinder geplof
205 is wel hopeloos achterhaald vwb wegligging, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach, zelfs dat is niet zo belangrijk, punt is dat je je niet blind moet staren op (grote) getallen. Op een kronkelig bergweggetje ben je met een 205 waarschijnlijk sneller dan met de meeste BMW's. Verder is hoe je er mee om kan gaan veel belangrijker, zoals Sabina Schmitz in een busje autos en (amateur) race motoren er uit reed op de Nurbergring
Dat vind ik altijd zo leuk als ik met mijn 12,9L, 375 kW/510 pk (bij 1.500 - 1.900 tpm) en 2.500 Nm (bij 1.000 - 1.410 tpm) door de bergen cross. Ik haal regelmatig BMW's en Mercedessen in als we heuvelop gaan Ik schakel dan terug naar 11, maar zij blijven in de hoogste versnelling rijden.. Helaas halen ze me bergaf heel gemakkelijk inquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, zelfs dat is niet zo belangrijk, punt is dat je je niet blind moet staren op (grote) getallen. Op een kronkelig bergweggetje ben je met een 205 waarschijnlijk sneller dan met de meeste BMW's. Verder is hoe je er mee om kan gaan veel belangrijker, zoals Sabina Schmitz in een busje autos en (amateur) race motoren er uit reed op de Nurbergring
Met de vlam in de pijp...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo leuk als ik met mijn 12,9L, 375 kW/510 pk (bij 1.500 - 1.900 tpm) en 2.500 Nm (bij 1.000 - 1.410 tpm) door de bergen cross. Ik haal regelmatig BMW's en Mercedessen in als we heuvelop gaan Ik schakel dan terug naar 11, maar zij blijven in de hoogste versnelling rijden.. Helaas halen ze me bergaf heel gemakkelijk in
Ohja, en dan weeg ik dus wel 18 ton, of met aanhanger er achter 21 ton
Gelukkig niet, dan krijg ik rare vragen van mijn passagiersquote:
Als ik rechte lijn rij, spreek woon werk verkeer op de snelweg vind in comfort en veiligheid veeeeel belangrijker dan veel vermogen. Dan heb ik lekker een audioboek aan en de cruise control aan en als er, zoals twee jaar terug, een kettingbotsing in het donker op een zeiknatte weg gebeurd ben ik heel blij met alle electronica die er voor zorgt dat ik tegelijkertijd vol kan remmen en de berm in kan sturen zodat ik zonder een kras naast de weg sta terwijl de autos die achter mij reden met blokkerende banden in de autos voor me rijden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
205 is wel hopeloos achterhaald vwb wegligging, maar dat terzijde.
Natuurlijk is er meer dan wat getalletjes, maar in rechte lijn is vermogen per kg wel een interessant gegeven.
En Sabine heeft met een busje geen schijn van kans tegen een amateur op een snelle motor die gewoon een beetje door rijdt. Ze kon voor mij ook netjes aan de kant in de Ringtaxi. Deed ze met tegenzin overigens. Al is er tegenwoordig een gozer die nog minder sportief is...
Die beginnen dan Stille Willy te zingen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan krijg ik rare vragen van mijn passagiers
Ligt eraan.. vroeger was het toch echt wel handig om je blind te staren op megapixels en gigahertzen, zoveel had je er namelijk nog niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Een auto héél veel PK en koppel geven is niet zo lastig, grote opgefokte motor er in. Met deze PKs wat gaan doen is lastiger, je moet ze dan eerst eens in de wielen krijgen en dan nog in de weg, vervolgens de auto nog op de weg houden.
De Deen faalde iig in het laatste.
Je blind staren op PK en Koppel is als je blind staren op megapixels of gigahertzen, grote getallen zijn beter denken. Dit is onzin.
Het punt is dat je je niet blind moet staren op megapixels, een telefoon met 40 megapixel op een sensor ter grote van de dwarsdoorsnede van een rijstkorrel zegt niets over de kwaliteit van de fotos die er uit komen, hoe groot je ze ook afdrukt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ligt eraan.. vroeger was het toch echt wel handig om je blind te staren op megapixels en gigahertzen, zoveel had je er namelijk nog niet.
M'n eerste digitale fototoestel had 2megapixels, een foto in goede kwaliteit afdrukken kon niet echt.
M'n huidige (oude) toetel heeft 5 megapixels, die kan leuke foto's op papier weergeven maar iets meer zou de kwaliteit wel ten goede komen.
Toegegeven, op een gegeven moment heeft het weinig zin meer om meer megapixels in een camera te stoppen: de fotoprinters hebben ook maar een bepaald aantal DPI en monitoren, hoewel ze meer DPI hebben, kunnen op een gegeven moment ook niet meer de resolutie van de foto aan.
Ik weet niet precies op welk punt het omslagpunt ligt maar het zal minder zijn dan de 23MP die tegenwoordig in fototoestellen gestopt wordt.
Daar kan ik je niets anders dan gelijk over gevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het punt is dat je je niet blind moet staren op megapixels, een telefoon met 40 megapixel op een sensor ter grote van de dwarsdoorsnede van een rijstkorrel zegt niets over de kwaliteit van de fotos die er uit komen, hoe groot je ze ook afdrukt.
Een 400 megaherz pentium 2 met een slanke linux erop loopt beter, stabieler en sneller dan een 2 Gigaherz processor met windows millennium.
het gaat niet om de grote getallen, het gaat om het totale plaatje
41mpquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar kan ik je niets anders dan gelijk over geven
M'n telefoon heeft 8megapixels maar daar komt niet veel soeps uit qua foto's inderdaad.
Ik wed dat de nikon D700 met 12 megapixels betere fotos maakt.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik wed dat de nikon D700 met 12 megapixels betere fotos maakt.
Ik heb gekozen voor en-en... Vermogen is ook leuk. Het is gewoon geinig om als het een keertje kan tot ver boven de 300 te accelereren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik rechte lijn rij, spreek woon werk verkeer op de snelweg vind in comfort en veiligheid veeeeel belangrijker dan veel vermogen. Dan heb ik lekker een audioboek aan en de cruise control aan en als er, zoals twee jaar terug, een kettingbotsing in het donker op een zeiknatte weg gebeurd ben ik heel blij met alle electronica die er voor zorgt dat ik tegelijkertijd vol kan remmen en de berm in kan sturen zodat ik zonder een kras naast de weg sta terwijl de autos die achter mij reden met blokkerende banden in de autos voor me rijden.
Die kan er in de postproductie zeker betere foto's uit halen ja. En het ligt natuurlijk ook aan de lens die je op je D700 zetquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik wed dat de nikon D700 met 12 megapixels betere fotos maakt.
Dan durf ik wel te zeggen dat je je Canon camera niet goed onder de knie hebtquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die kan er in de postproductie zeker betere foto's uit halen ja. En het ligt natuurlijk ook aan de lens die je op je D700 zet
Maar met mijn Nokia schiet ik in bepaalde omstandigheden betere foto's dan met mijn Canon (400D).
Maar een telefoon vergelijken met een pro-camera is een beetje scheef Maar goed, als we alleen naar magepixels kijken en niet naar de rest, dan heb je gelijk
Zoals ik zei, niet blindstaren op megapixels, gigahertz, PK, koppel, Watt, etcquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die kan er in de postproductie zeker betere foto's uit halen ja. En het ligt natuurlijk ook aan de lens die je op je D700 zet
Maar met mijn Nokia schiet ik in bepaalde omstandigheden betere foto's dan met mijn Canon (400D).
Maar een telefoon vergelijken met een pro-camera is een beetje scheef Maar goed, als we alleen naar magepixels kijken en niet naar de rest, dan heb je gelijk
Zeker, ik loop ook nog lang niet tegen de limieten van mijn apparatuur aan, maar zonder nabewerking krijg ik dit niet voor elkaar met mijn Canon uit 2006 met een 50mm of 18-200 Sigma lens.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan durf ik wel te zeggen dat je je Canon camera niet goed onder de knie hebt
Achter James bedoel je?quote:
Ja. Ik dacht dat alleen leuke meiden voor mochten staan.quote:
Inderdaad, net met die big smile vooral. Net na de Hitler grap.quote:
Eensch. Tenminste, die met dat tweekleurig haar,quote:
jue hebt daar geen fietspaden.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom fietst die knuppel midden tussen het autoverkeer door?
Lekker goed geregeld daar dan...quote:
In België heb je ook gewoon fietspaden.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef Marco001 het volgende:
Alleen hier in NL zijn ze zo fietservriendelijk... (voor zover ik heb meegemaakt tot nu toe.)
Duitsland wordt ook steeds beterquote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef Marco001 het volgende:
Alleen hier in NL zijn ze zo fietservriendelijk... (voor zover ik heb meegemaakt tot nu toe.)
niet ooit. 1 slechter is bijvoorbeeld aflevering 1 van dit seizoen, dat sloeg nergens op met die tanks..quote:
Das familie van die mongol jonguh...quote:
ziet er erg gaaf uit inderdaad!quote:
Korte uitlaatpijpen, de gassen zijn nog niet afgekoeld als ze de pijp verlaten.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Nooit eerder gezien eigenlijk.
Jezza vond hem te duur, en werd verder geen aandacht aan besteedquote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb het begin misschien gemist, maar werd er niet met de A45 AMG gereden en ook niet op de op de Top Gear track?
Had graag de tijd gezien aangezien het veruit de snelste hatchback is. Met de mooiste plopjes uit de uitlaten.
Hij staat zo hierquote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb het begin misschien gemist, maar werd er niet met de A45 AMG gereden en ook niet op de op de Top Gear track?
Had graag de tijd gezien aangezien het veruit de snelste hatchback is. Met de mooiste plopjes uit de uitlaten.
En de M135i niet dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef JDude het volgende:
A45 werd meteen afgeserveerd, want te duur voor een hot hatch.
Zal ermee te maken hebben dat ze in de UK, beide rond de 30.000 pond zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En de M135i niet dan?
M135i is vanaf 55.000 in NL en de A45 AMG 59.000, totaal geen reden om hem daarvoor af te serveren.
Zoek de Britse prijzen eens op?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En de M135i niet dan?
M135i is vanaf 55.000 in NL en de A45 AMG 59.000, totaal geen reden om hem daarvoor af te serveren.
AMG kost in UK 38.000 pondquote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En de M135i niet dan?
M135i is vanaf 55.000 in NL en de A45 AMG 59.000, totaal geen reden om hem daarvoor af te serveren.
De 918 heeft helemaal niets met VAG te maken. Het is geen Lambo of Bugatti, waar een hoop techniek van VW afkomstig is. De 918 is een 100% Porsche.quote:
Ehm. Porsche is een merk van VAG, en VAG is voor meer dan 50% eigendom van Porsche. Dus zeggen dat het niets met VAG te maken heeft kan nietquote:Op maandag 3 maart 2014 00:24 schreef k_man het volgende:
[..]
De 918 heeft helemaal niets met VAG te maken. Het is geen Lambo of Bugatti, waar een hoop techniek van VW afkomstig is. De 918 is een 100% Porsche.
Dat kan juist heel goed, dat zie je toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ehm. Porsche is een merk van VAG, en VAG is voor meer dan 50% eigendom van Porsche. Dus zeggen dat het niets met VAG te maken heeft kan niet
Haha! Ja dat klopt idd wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb altijd met Top Gear, het is net als seks, zelfs als het slecht is is het nog steeds best goed .
Neuh, VAG is eigenaar van Porschequote:Op maandag 3 maart 2014 00:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ehm. Porsche is een merk van VAG, en VAG is voor meer dan 50% eigendom van Porsche. Dus zeggen dat het niets met VAG te maken heeft kan niet
Daarom, het kan niet blijven vernieuwen na zoveel seizoenen, heel veel is herhaling van zetten en terugvallen op cliche/rode draadgrappen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Haha! Ja dat klopt idd wel.
Het is natuurlijk ook wel een dijk van een productie. Goed in elkaar geknipt, mooie effecten (of hoe noem je dat), goeie kleuren, sfeer wordt goed neergezet. En geen reclame! En die humor blijft natuurlijk geniaal.
Ja, maar Porsche heeft meer dan 50% van de stemgerechtigde aandelen in handen.. Beetje incestueuze boel daarquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, VAG is eigenaar van Porsche
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nden-van-volkswagen/
http://www.volkswagenag.c(...)9/file/Q3_2013_e.pdf Pagina 49, bovenaan .quote:At 50.73%, Porsche SE holds the majority of the voting rights in Volkswagen AG.
Je hebt Porsche als autofabrikant, en Porsche als een holdingbedrijf (waar voorheen de autofabrikant ook onder viel). Porsche als autofabrikant is nu eigendom van VAG, maar Porsche als holdingbedrijf heeft tegenwoordig een (marginale) meerderheidsstem in VAGquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, VAG is eigenaar van Porsche
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nden-van-volkswagen/
Pfff, wat een Ouroborosquote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Je hebt Porsche als autofabrikant, en Porsche als een holdingbedrijf (waar voorheen de autofabrikant ook onder viel). Porsche als autofabrikant is nu eigendom van VAG, maar Porsche als holdingbedrijf heeft tegenwoordig een (marginale) meerderheidsstem in VAG
De Krim heet dat, maar wacht maar tot ze in Tsjernobyl zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben na seizoen 19 gestopt met kijken. Nu toch maar weer seizoen 20 gekeken en bezig met huidig seizoen. Gaan ze naar Crimea in Oekraïne
En voor de mensen die niet weten wie dat is, een riooljournalistquote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef qu63 het volgende:
Voor degene die Jeremy's intro voor The Stig niet snapte: http://www.nytimes.com/20(...)prime-time-show.html Later tijdens The News komt ie er nog een keer op terug
Ik kreeg de indruk dat het gewoon cgi was, vond het een beetje tacky.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Nooit eerder gezien eigenlijk.
Wat natuurlijk een enorm overtrokken drama stuk was, ik heb er gewoon uren rondgelopen .quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Krim heet dat, maar wacht maar tot ze in Tsjernobyl zijn
Ahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een enorm overtrokken drama stuk was, ik heb er gewoon uren rondgelopen .
Wellicht Heb de foto's nog in mijn fobo staan, 1 naast het reuzenrad en 1 naast de reactor .quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah
Daarom gaat mijn Gausmeter fluiten als jij online bent
Ik zie het.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht Heb de foto's nog in mijn fobo staan, 1 naast het reuzenrad en 1 naast de reactor .
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie het.
Ben je ook in de duurste atoomruïne van West Europa geweest?
En blijkbaar niet de beste vriend van Clarkson: http://i.imgur.com/7NMAgOb.jpgquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En voor de mensen die niet weten wie dat is, een riooljournalist
Ik doelde meer op dat dat momenteel veel op het nieuws is. Het heet ook net zoveel Crimea als De Krim, is maar net welke taal je spreektquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Krim heet dat, maar wacht maar tot ze in Tsjernobyl zijn
Je kon goed zien dat ze m daarvoor al hadden getest :-)quote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef Snowballed het volgende:
Ik vond het cadeautje voor de hamster wel weer leuk....
Kalkar. Was een bezoek waard toen pretpark henny het net gekocht had. Midden in de reactorkern gestaan daar.quote:
Dank je, zat met een grote grijns te lezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En blijkbaar niet de beste vriend van Clarkson: http://i.imgur.com/7NMAgOb.jpg
Zondag deel 1quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Komt zondag nu een aflevering van 2 uur, of komende zondag het 1e deel en de week erna het 2e deel?
Oh god. Auto's die meer kunnen dan alleen rijden zijn niet aan de heren besteed zo te zienquote:
Ik denk t wel:quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:35 schreef Iemand91 het volgende:
- https://twitter.com/MrJamesMay (misschien?)
twitter:JeremyClarkson twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 23:01:17 I'm on SQ321. Bet @MrJamesMay doesn't say/know what he is on. reageer retweet
Ik vond het ook een té leuk stukje om niet te posten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dank je, zat met een grote grijns te lezen.
Een waar Ellsworth Monkton Toohey deze Pierce,
twitter:JeremyClarkson twitterde op woensdag 05-03-2014 om 12:39:09 I am now in Singapore. Don't know whether to have bacon and eggs, or a glass of port. Has May's plane crashed yet? reageer retweet
twitter:MrJamesMay twitterde op woensdag 05-03-2014 om 12:27:20 Four hours of delay in Dubai. Captain Russell of EK412: throttles through the gate, please. #Buffeting #RaceToSydney http://t.co/xUwplIxQqo reageer retweet
En van Richard:twitter:JeremyClarkson twitterde op woensdag 05-03-2014 om 12:44:35 @MrJamesMay I'm on the fizz. http://t.co/2hxhBOHX6t reageer retweet
twitter:RichardHammond twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 23:00:54 @MrJamesMay @JeremyClarkson Chaps, it's ok, I'll look after things here. Don't worry, I've got all your keys. reageer retweet
twitter:MrJamesMay twitterde op woensdag 05-03-2014 om 12:55:14 @JeremyClarkson Actually, bollocks to the race. EK's Viognier is tremendous. Better than the swill you're getting on your bucket-shop flight reageer retweet
twitter:JeremyClarkson twitterde op woensdag 05-03-2014 om 12:55:48 @MrJamesMay are you still on the ground? reageer retweet
twitter:MrJamesMay twitterde op woensdag 05-03-2014 om 12:58:14 @JeremyClarkson No, very high. reageer retweet
Volgens mij zijn ze gewoon onderweg naar Sydney om een TG Live event te doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:18 schreef MrBanaan1 het volgende:twitter:MrJamesMay twitterde op woensdag 05-03-2014 om 12:55:14 @JeremyClarkson Actually, bollocks to the race. EK's Viognier is tremendous. Better than the swill you're getting on your bucket-shop flight reageer retweettwitter:JeremyClarkson twitterde op woensdag 05-03-2014 om 12:55:48 @MrJamesMay are you still on the ground? reageer retweettwitter:MrJamesMay twitterde op woensdag 05-03-2014 om 12:58:14 @JeremyClarkson No, very high. reageer retweet
Het hele doel van de race is me nog niet helemaal duidelijk; veel gezelliger om samen dat hele end te vliegen zou je denken
Zonder Hamster?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon onderweg naar Sydney om een TG Live event te doen
Manmanman, zou ik als fan niet leuk vinden eerlijk gezegd.quote:
Jep: Top Gear Festival op 8 en 9 maart in Sydney: http://www.topgearfestiva(...)is-top-gear-festivalquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:20 schreef qu63 het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon onderweg naar Sydney om een TG Live event te doen
Ze krijgen er wel hun eigen 3 presentatoren bij (Shane, Steve en Craig)quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Manmanman, zou ik als fan niet leuk vinden eerlijk gezegd.
twitter:JeremyClarkson twitterde op woensdag 05-03-2014 om 21:31:20 Ha. May lost. And if he thinks I'm waiting at the airport for him, he's got another thing coming. reageer retweet
twitter:JeremyClarkson twitterde op woensdag 05-03-2014 om 22:10:47 To the victor the spoils. Taxi for @MrJamesMay http://t.co/GjVNZdHW9t reageer retweet
Leuk reisje; 22 uur.twitter:JeremyClarkson twitterde op woensdag 05-03-2014 om 23:19:33 @MrJamesMay This was your breakfast. I ate it. http://t.co/rS6Tai3x8E reageer retweet
Nee, in die A380 van Emirates waar May mee vloog kun je in business class zelfs even douchen... Zelf ook wel eens mee gevlogen, helaas geen business classquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:42 schreef Iemand91 het volgende:
Niet dat zij armmoedig zaten in Business Class van Singapore/Emirates.
Toch wel zo prettig nadat je de stewardess een veeg hebt gegeven...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:13 schreef Metalfreak het volgende:
Nee, in die A380 van Emirates waar May mee vloog kun je in business class zelfs even douchen...
Nee, dat kunnen alleen first class passagiers.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:13 schreef Metalfreak het volgende:
Nee, in die A380 van Emirates waar May mee vloog kun je in business class zelfs even douchen... Zelf ook wel eens mee gevlogen, helaas geen business class
Ow, dacht altijd dat business class hoger was... Ach, ik vlieg toch altijd alleen maar economy, dan kom ik er ook met hetzelfde vliegtuigquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen alleen first class passagiers.
Correct, en het is geweldig, badkamer was mooier en groter dan die ik thuis heb/hadquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen alleen first class passagiers.
Punt is dat First Class min of meer aan het verdwijnen is. Business Class kan/is tegenwoordig zo goed dat First Class vaak weinig extra's meer te bieden heeft. Zeker gezien de zeer forse meerprijs boven Business. Zeker ook in deze tijden dat bijvoorbeeld veel zakenlui i.p.v. Business moeten terugschroeven naar Economy of Economy+.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef Metalfreak het volgende:
Ow, dacht altijd dat business class hoger was... Ach, ik vlieg toch altijd alleen maar economy, dan kom ik er ook met hetzelfde vliegtuig
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Correct, en het is geweldig, badkamer was mooier en groter dan die ik thuis heb/had
Dit is dan geloof ik meer jouw typequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Correct, en het is geweldig, badkamer was mooier en groter dan die ik thuis heb/had
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit is dan geloof ik meer jouw type [ afbeelding ]
minus de bril met het kapotte glasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:57 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Jeremy doet een echte William Foster daar.
minus dat ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
minus de bril met het kapotte glas
Vond die knaap die zei dat ze geen kamers meer in het hotel haddel lekkerderquote:Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat ziet Richard er toch sexy uit in z'n marcelleke!
Oh die heb ik niet meer gezien. Vond het zo'n ruk-uitzending met al die vrachtwagens dat ik hem heb afgezet. Autocross wat er nu op is vind ik dan weer wel leuk.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond die knaap die zei dat ze geen kamers meer in het hotel haddel lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |