Korte uitlaatpijpen, de gassen zijn nog niet afgekoeld als ze de pijp verlaten.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Nooit eerder gezien eigenlijk.
Jezza vond hem te duur, en werd verder geen aandacht aan besteedquote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb het begin misschien gemist, maar werd er niet met de A45 AMG gereden en ook niet op de op de Top Gear track?
Had graag de tijd gezien aangezien het veruit de snelste hatchback is. Met de mooiste plopjes uit de uitlaten.![]()
![]()
Hij staat zo hierquote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb het begin misschien gemist, maar werd er niet met de A45 AMG gereden en ook niet op de op de Top Gear track?
Had graag de tijd gezien aangezien het veruit de snelste hatchback is. Met de mooiste plopjes uit de uitlaten.![]()
![]()
En de M135i niet dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef JDude het volgende:
A45 werd meteen afgeserveerd, want te duur voor een hot hatch.
Zal ermee te maken hebben dat ze in de UK, beide rond de 30.000 pond zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En de M135i niet dan?![]()
![]()
M135i is vanaf 55.000 in NL en de A45 AMG 59.000, totaal geen reden om hem daarvoor af te serveren.
Zoek de Britse prijzen eens op?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
![]()
M135i is vanaf 55.000 in NL en de A45 AMG 59.000, totaal geen reden om hem daarvoor af te serveren.
AMG kost in UK 38.000 pondquote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
![]()
De 918 heeft helemaal niets met VAG te maken. Het is geen Lambo of Bugatti, waar een hoop techniek van VW afkomstig is. De 918 is een 100% Porsche.quote:
Ehm. Porsche is een merk van VAG, en VAG is voor meer dan 50% eigendom van Porsche. Dus zeggen dat het niets met VAG te maken heeft kan nietquote:Op maandag 3 maart 2014 00:24 schreef k_man het volgende:
[..]
De 918 heeft helemaal niets met VAG te maken. Het is geen Lambo of Bugatti, waar een hoop techniek van VW afkomstig is. De 918 is een 100% Porsche.
Dat kan juist heel goed, dat zie je toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ehm. Porsche is een merk van VAG, en VAG is voor meer dan 50% eigendom van Porsche. Dus zeggen dat het niets met VAG te maken heeft kan niet
Haha! Ja dat klopt idd wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb altijd met Top Gear, het is net als seks, zelfs als het slecht is is het nog steeds best goed.
Neuh, VAG is eigenaar van Porschequote:Op maandag 3 maart 2014 00:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ehm. Porsche is een merk van VAG, en VAG is voor meer dan 50% eigendom van Porsche. Dus zeggen dat het niets met VAG te maken heeft kan niet
Daarom, het kan niet blijven vernieuwen na zoveel seizoenen, heel veel is herhaling van zetten en terugvallen op cliche/rode draadgrappen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Haha! Ja dat klopt idd wel.
Het is natuurlijk ook wel een dijk van een productie. Goed in elkaar geknipt, mooie effecten (of hoe noem je dat), goeie kleuren, sfeer wordt goed neergezet. En geen reclame! En die humor blijft natuurlijk geniaal.
Ja, maar Porsche heeft meer dan 50% van de stemgerechtigde aandelen in handen.. Beetje incestueuze boel daarquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, VAG is eigenaar van Porsche
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nden-van-volkswagen/
http://www.volkswagenag.c(...)9/file/Q3_2013_e.pdf Pagina 49, bovenaanquote:At 50.73%, Porsche SE holds the majority of the voting rights in Volkswagen AG.
Je hebt Porsche als autofabrikant, en Porsche als een holdingbedrijf (waar voorheen de autofabrikant ook onder viel). Porsche als autofabrikant is nu eigendom van VAG, maar Porsche als holdingbedrijf heeft tegenwoordig een (marginale) meerderheidsstem in VAGquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, VAG is eigenaar van Porsche
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nden-van-volkswagen/
Pfff, wat een Ouroborosquote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Je hebt Porsche als autofabrikant, en Porsche als een holdingbedrijf (waar voorheen de autofabrikant ook onder viel). Porsche als autofabrikant is nu eigendom van VAG, maar Porsche als holdingbedrijf heeft tegenwoordig een (marginale) meerderheidsstem in VAG
De Krim heet dat, maar wacht maar tot ze in Tsjernobyl zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben na seizoen 19 gestopt met kijken. Nu toch maar weer seizoen 20 gekeken en bezig met huidig seizoen. Gaan ze naar Crimea in Oekraïne
En voor de mensen die niet weten wie dat is, een riooljournalistquote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef qu63 het volgende:
Voor degene die Jeremy's intro voor The Stig niet snapte: http://www.nytimes.com/20(...)prime-time-show.html Later tijdens The News komt ie er nog een keer op terug
Ik kreeg de indruk dat het gewoon cgi was, vond het een beetje tacky.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Nooit eerder gezien eigenlijk.
Wat natuurlijk een enorm overtrokken drama stuk was, ik heb er gewoon uren rondgelopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Krim heet dat, maar wacht maar tot ze in Tsjernobyl zijn
Ahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een enorm overtrokken drama stuk was, ik heb er gewoon uren rondgelopen.
Wellichtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah
Daarom gaat mijn Gausmeter fluiten als jij online bent
Ik zie het.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WellichtHeb de foto's nog in mijn fobo staan, 1 naast het reuzenrad en 1 naast de reactor
.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie het.
Ben je ook in de duurste atoomruïne van West Europa geweest?
En blijkbaar niet de beste vriend van Clarkson: http://i.imgur.com/7NMAgOb.jpgquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En voor de mensen die niet weten wie dat is, een riooljournalist
Ik doelde meer op dat dat momenteel veel op het nieuws is. Het heet ook net zoveel Crimea als De Krim, is maar net welke taal je spreektquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Krim heet dat, maar wacht maar tot ze in Tsjernobyl zijn
Je kon goed zien dat ze m daarvoor al hadden getest :-)quote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef Snowballed het volgende:
Ik vond het cadeautje voor de hamster wel weer leuk....
Kalkar. Was een bezoek waard toen pretpark henny het net gekocht had. Midden in de reactorkern gestaan daar.quote:
Dank je, zat met een grote grijns te lezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En blijkbaar niet de beste vriend van Clarkson: http://i.imgur.com/7NMAgOb.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |