quote:
Ja, daar kom ik ook niet meerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Binnen 45 dagen kan dat.
Maar daarom zeg ik ook altijd dat je iOffer moet vermijden...
Hier de oplossing i.i.g.: http://www.avast.com/nl-nl/free-antivirus-download .
Kortingscodes en tegoedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Zwappel het volgende:
Waarom niet gewoon alles van eBay halen?
Ik zie echt geen voordelen van die chinese winkels tegenover eBay.
Gewoon bij eBay pas overal Feedback geven zodra je het ontvangen hebt..
Dan zie je vanzelf wat nog onderweg is.
Bij mij staat ook het bedrag, plus dat ik geen memorycard heb gekregen maar een BHquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon het bedrag.
In mijn account staat nog steeds -0.06 cent
Maar dit is niet heel China related [ afbeelding ]
Huh wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Bij mij staat ook het bedrag, plus dat ik geen memorycard heb gekregen maar een BH
De Otto memorycard aankoop voor -6 cent.quote:
Ja waarom nietquote:
Ga je die BH houden of terugsturen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Racer88 het volgende:
[..]
De Otto memorycard aankoop voor -6 cent.
Krijg een BH toegstuurd met een factuur zonder korting dus of ik gewoon 10,19 E wil betalen
Picsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Krijg een BH toegstuurd met een factuur zonder korting dus of ik gewoon 10,19 E wil betalen
Die kwam laatst een keer niet zo geweldig uit de bus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef neo2000 het volgende:
Waarom geen Windows Security essentials trouwens? Gewoon goede antivirus, en nog gratis ook als je win7 draait.
Wat shiz zegt, en ze zitten nogsteeds hier op de muur en zien er nog prima uitquote:Op maandag 11 februari 2013 23:31 schreef mcwops het volgende:
iemand ervaring met de wall stickers op bijv dino? of weet iemand een site waar je je eigen quotes als wall sticker kan bestellen?
Avontuurloos type.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Zwappel het volgende:
Waarom niet gewoon alles van eBay halen?
Ik zie echt geen voordelen van die chinese winkels tegenover eBay.
Gewoon bij eBay pas overal Feedback geven zodra je het ontvangen hebt..
Dan zie je vanzelf wat nog onderweg is.
Mijn ervaring is juist net vaak andersom. Maar goed, heeft misschien te maken met de spullen die je zoekt. Of uiteraard, zoekskills.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:47 schreef Painore het volgende:
[..]
Niet alles is op EBay te vinden, daarnaast is het ook vaak goedkoper te vinden bij webshops.
Ik zei dan ook vaak, ook vaak niet. Daarom check je meerdere sites.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist net vaak andersom. Maar goed, heeft misschien te maken met de spullen die je zoekt. Of uiteraard, zoekskills.![]()
Moet wel zeggen, de negatieve feedback functie binnen Ebay is echt geweldig om wat druk te zetten bij problemen. Maakt naar mijn ervaring meer indruk dan paypal claims. Meeste webshops liggen niet wakker van gedreig met paypal claims bij kleine dingetjes. Negatieve Ebay feedback kost ze misschien op langere termijn grotere orders, lijkt men wat gevoeliger voor te zijn. Plus, verzenden zijn Ebayers meestal een stuk sneller mee als de webshops. En idd met feedback systeem goed bij te houden wat nog onderweg is.
[..]
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Dan doe je iets fout, want:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:47 schreef Painore het volgende:
[..]
Niet alles is op EBay te vinden, daarnaast is het ook vaak goedkoper te vinden bij webshops.
I told u soo... De grootste adidog maat is net groot genoeg voor een kleine poedel/ jack russel/ bichon frisee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:19 schreef revpolen het volgende:
Adidogg jasje binnen.. voor mijn beagletje de grootste maat besteld.. past uiteraard niet...
( op de foto staat die met een golden retriever.. )
Ik gebruik als virus scanner comodo. Is ook gratis en ik ben er heel erg tevreden over.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef FreaZ het volgende:
Ja, daar kom ik ook niet meerHeb nu al AVG free erop gezet. Avast beter?
45 dagen zijn ruimschoots om, dus ik ga maar even op de blaren zitten
Laatst nog 2 maal een refund gehad wegens o.o.s (verschillende sellers).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:13 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout, want:
- op eBay heb ik nooit wat out of stock
Klopt, je hebt soms wat meer keuze/makkelijker keuze.quote:- mijn kleur/maat krijg ik altijd gevonden
Sneeuw is altijd wit behalve als het geel is.quote:- Altijd goedkoper, tot zelfs 4x zo goedkoop toe soms. (Voor exact hetzelfde)
Waarom ik nog bij webwinkels koop:quote:Ik kan alleen maar nadelen bedenken..
Dan ben ik liever 'niet avontuurlijk' () maar heb gelukkig wel altijd wat ik zoek, voor een lage prijs.
Ik gebruik die webshops vaak zat om iets te zoeken, om het vervolgens terug te vinden op eBay voor veel minder..
Niks zo veranderlijk als het weer een pakketje uit China.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:14 schreef rene90 het volgende:
Ik hoopte vandaag een pakketje te krijgen maar helaas, ze zijn wel allemaal het land uit voor dat Chinese nieuwjaar dus dat scheelt.
Die feedback heeft directe koppeling met de Fee die ze betalen. Topsellers betalen (veel) minder fee aan paypal dus een negatieve feedback kan ze per maand veel geld kosten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist net vaak andersom. Maar goed, heeft misschien te maken met de spullen die je zoekt. Of uiteraard, zoekskills.![]()
Moet wel zeggen, de negatieve feedback functie binnen Ebay is echt geweldig om wat druk te zetten bij problemen. Maakt naar mijn ervaring meer indruk dan paypal claims. Meeste webshops liggen niet wakker van gedreig met paypal claims bij kleine dingetjes. Negatieve Ebay feedback kost ze misschien op langere termijn grotere orders, lijkt men wat gevoeliger voor te zijn. Plus, verzenden zijn Ebayers meestal een stuk sneller mee als de webshops. En idd met feedback systeem goed bij te houden wat nog onderweg is.
Hmm, chinese karakters copy/pasten vanaf google translate slikt Fok niet meer.
..
Frappant, je komt hier voor het eerst langs en denkt opeens alles te weten en gezien te hebben? Het is simpelweg niet waar dat EBay altijd goedkoper is, daarnaast heb ik ook verscheidene artikelen gekocht welke helemaal niet op eBay te vinden zijn. Ik zou zeggen keek eens verder dan je neus lang is, dus niet alleen EBay maar ook Taobao.com, aliexpress.com, chinaprices.us,..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:13 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout, want:
- op eBay heb ik nooit wat out of stock
- mijn kleur/maat krijg ik altijd gevonden
- Altijd goedkoper, tot zelfs 4x zo goedkoop toe soms. (Voor exact hetzelfde)
Ik kan alleen maar nadelen bedenken..
Dan ben ik liever 'niet avontuurlijk' () maar heb gelukkig wel altijd wat ik zoek, voor een lage prijs.
Ik gebruik die webshops vaak zat om iets te zoeken, om het vervolgens terug te vinden op eBay voor veel minder..
Ja ik bedoel inderdaad de wat bredere dingen. Die worden op webshops altijd voor veel meer aangeboden merk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Frappant, je komt hier voor het eerst langs en denkt opeens alles te weten en gezien te hebben? Het is simpelweg niet waar dat EBay altijd goedkoper is, daarnaast heb ik ook verscheidene artikelen gekocht welke helemaal niet op eBay te vinden zijn. Ik zou zeggen keek eens verder dan je neus lang is, dus niet alleen EBay maar ook Taobao.com, aliexpress.com, chinaprices.us,..
En jouw maat/kleur? Als je doelt op kleding dan is eBay inderdaad 9 van de 10 keer goedkoper, wat specifiekere artikelen dus niet altijd.
Dat is wel waar, alleen heb ik positieve hoop omdat een pakketje wat een paar dagen na deze is verzonden en wel al is aangekomen. Beide zelfde shop en zelfde manier van verzenden. We will see.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:45 schreef RobertNL het volgende:
Niks zo veranderlijk als het weer een pakketje uit China.
Ik heb er 3 besteld voor 56,99 dollar excl coupon bij buyincoins.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef mcwops het volgende:
wat vinden jullie van deze....wil een leuke tablet kopen voor weinig. huis tuin keukentafel-ding
http://www.dinodirect.com(...)-10-3-tablet-pc.html
hey thanks Racer88quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 besteld voor 56,99 dollar excl coupon bij buyincoins.
1tje was de wifi niet goed van, dus verkocht met defect (Kun je nagaan hoeveel mensen er dan nog op azen) 2 werken perfect en voor mij snel zat.
Stuur er momenteel me apple tv box mee aan af en toe via Imediashare
Edit: Die bij BIC hebben ook HDMI out, die van DIno niet
Log in met je otto account en kijk even bij MijnOtto. Daar staat het verschuldigde bedrag aan otto. Dit is als het goed is dan 0,00 euro. En anders zou ik de BH toch maar terugsturenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Racer88 het volgende:
[..]
mijn account bij otto staat op -0.00 cent? de acceptgiro kaart is leeg.. hoef dus niks terug te sturen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef jouri1995 het volgende:
[..]
Log in met je otto account en kijk even bij MijnOtto. Daar staat het verschuldigde bedrag aan otto. Dit is als het goed is dan 0,00 euro. En anders zou ik de BH toch maar terugsturen
quote:Rekening overzicht
Bekijk online alle boekingen van uw rekening overzicht periode.
Rekening overzicht
Uw termijnbedrag is: ¤ 0,00
Uw achterstand bedraagt: ¤ 0,00
U dient minimaal te betalen: ¤ 0,00
Ik wil het rekeningoverzicht ook graag op papier ontvangen. Ik weet dat de kosten hiervoor ¤ 1.50 per rekeningoverzicht bedragen.
WIJZIGEN
Op samenkopen.net was er pas een actie: kostte die dingen drie keer niks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:57 schreef RobertNL het volgende:
Vanavond eens op zoek naar NFC tags, die dingen zijn best prijzigEn gelukkig is er lekker veel keuze
Classics werken niet met mijn tablet helaas.
Zat er een Allwinner A10 of A13 in?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 besteld voor 56,99 dollar excl coupon bij buyincoins.
1tje was de wifi niet goed van, dus verkocht met defect (Kun je nagaan hoeveel mensen er dan nog op azen) 2 werken perfect en voor mij snel zat.
Stuur er momenteel me apple tv box mee aan af en toe via Imediashare
Edit: Die bij BIC hebben ook HDMI out, die van DIno niet
Je wilt een tablet, puur om te kunnen zeggen dat je er een hebt? De allergoedkoopste hebben een slechte batterij en zijn tergend langsaam.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef jouri1995 het volgende:
Iemand enig idee wat de allergoedkoopste tablet op dit moment is?
Kan op chinaprices etc door de bomen het bos niet meer zien en vind niet zo veel..
Specs etc maakt niets uit. gaat om het idee van een tablet.
Na mijn zoektocht was focalprice één van de toko's die ook het uitgebreidste assortiment had.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Wat is de beste (goedkope) site voor wall stickers? Niet veel zin om ze allemaal af te gaan...
Er is deze post in het reviewtopic toegewijd aan oordopjes: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic . Aan te raden op no-budget zijn de AWEI ES800M. Die hebben een aangename vol ronde soundstage met toch ook fijne bass. Verder zijn de Brainwavz Alpha's nu tijdelijk voor 12 USD te koop en is er een actie 2-voor-1 voor de M5, al zou ik die laatste afraden. Voor extra korting: fb2012fiver deed het gisteren nog. 5% eraf daarmee. Meer op www.head-fi.org ook vooral.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef maartend het volgende:
Hebben we hioer ook een topic over chinese of andere buitenlandse in-ear koptelefoontjes?
Dan vind je bijvoorbeeld zo'n post terug:quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb net m'n bestelde Sennheiser CX300-II Gold afgehaald.Mensen waren benieuwd hoe 'ie vergeleek met Chinese oordopjes als inmiddels beroemde Awei ES800M.
Qua afwerking oogt de Awei ES800M eigenlijk heel wat. Toen ik net de Senns kreeg, was ik toch een beetje teleurgesteld, hoewel de 3.5mm-plug zelf er zeer zeer degelijk uitziet. Ik zie en voel eigenlijk geen verschil tussen het koord hiervan en übergoedkope Creatives. Ook dat het geen Y- maar een J-koord is, waarvan links het korte einde, kan niet echt mijn voorkeur dragen. Ik heb de gouden besteld omdat de witte er crap uitzagen en ik het contrast van zwart met het chromen randje zo cheapo vond ogen. Nu is goud ook best cheasy, maar het mixt well together en ben je vast hipster mee, want zwart is mainstream natuurlijk.Verder zijn er aardig wat klachten geweest over de kwaliteit van de Awei's. Kabelbreuk waardoor een oortje het niet deed, 'huisjes' die uiteenvielen en gelijmd moesten worden... zelf nog niks akeligs gemerkt.
Dan natuurlijk: soundquality!
Eerste indruk, de Sennheisers zijn toffe dopjes.Heel helder, brede range, goede soundstage, prima bassimpact... kortom: ik begrijp de fanbase.
Het zijn mooie allrounders voor 39,99 eur.
Ik heb ze beide eigenlijk geen noemenswaardige burn-in gegeven, maar m'n eerste indruk is toch dat ik de ES800M fijner vind eigenlijk. De Senns zijn me net wat te helder, te analytisch, het is allemaal net te precies zodat het wat saai klinkt in vergelijking met de ES800M. Die is toch wat voller, ronder en warmer en zet daarmee een erg fijne ambiance neer. 't Is net alsof de Awei wat meer 'soul' heeft. Uiteraard is smaak persoonlijk en ben je juist meer van het wat koudere precieze. Maar zelf vind ik het warme ronde van de ES800M wel wat.
So far: de CX300-II en ES800M liggen imho geen werelden uit elkaar. De Awei heeft bij een enkeling laten afweten in bouwkwaliteit, maar vergeet niet dat ze dan ook voor maar net iets meer dan 5 dollar verkrijgbaar zijn! De Awei heeft een mooi rond, vol en warm karakter. De Senns zijn wat helderder en preciezer. Ik ben persoonlijk continu op zoek naar datgeen dat mij het beste bevalt. Dat kun je niet eenvoudig vertalen naar specificaties of een prijs. Dat moet je zelf ondervinden. Daarom heb ik ook ruim 30+ in-ears en sluiten momenteel de Xears Xtreme Pro XT3's het meest bij mijn smaak aan (hoewel ik ook o.a. Brainwavz B2 heb die retailen voor 159,- usd).
Zit je op een budget en wil je gewoon eens iets proberen? Probeer gerust de ES800M eens. In het ergste geval sluit het toch niet helemaal aan bij jouw audio-idealen en ben je een dollar of wat armer. Ik denk echter eerder dat je aangenaam verrast zult zijn door wat ze eigenlijk te bieden hebben voor die prijs.
Sidenote: getest heb ik ze individueel en met splitter, zodat ik snel kon wisselen en ook links Awei, rechts Senns en omgedraaid kon proberen
Thanks, vanavond eens bekijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Na mijn zoektocht was focalprice één van de toko's die ook het uitgebreidste assortiment had.
Wat voor tablet heb jij dan dat ze niet werken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:57 schreef RobertNL het volgende:
Vanavond eens op zoek naar NFC tags, die dingen zijn best prijzigEn gelukkig is er lekker veel keuze
Classics werken niet met mijn tablet helaas.
Thnx.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er is deze post in het reviewtopic toegewijd aan oordopjes: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic . Aan te raden op no-budget zijn de AWEI ES800M. Die hebben een aangename vol ronde soundstage met toch ook fijne bass. Verder zijn de Brainwavz Alpha's nu tijdelijk voor 12 USD te koop en is er een actie 2-voor-1 voor de M5, al zou ik die laatste afraden. Voor extra korting: fb2012fiver deed het gisteren nog. 5% eraf daarmee. Meer op www.head-fi.org ook vooral.
Wel je wat meer teruglezen over bepaalde oordopjes, let op wat er in de OP staat:
[..]
Dan vind je bijvoorbeeld zo'n post terug:
[..]
Ik denk dat je het beste zo'n spul kunt halen wat je in je oren moet gieten voor zo'n soort mal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:34 schreef FreaZ het volgende:
Iemand ervaring met oordopjes (voor slapen / studeren) die herbruikbaar zijn? Hier in NL kom je dan al aan de 10+ euro, wat ik nogal aan de prijs vind voor 2 siliconen bolletjes.
Hmm, dat zijn deze volgens mij, toch? http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item4abda8ab63quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste zo'n spul kunt halen wat je in je oren moet gieten voor zo'n soort mal.
Zou ik wel even moeten opzoeken hoe ze heten enzo. Is misschien iets prijziger maar hier zul je veel meer plezier van hebben denk ik zo.
Heb het ooit in deze tutorial gezien:
http://www.howtogeek.com/(...)our-in-ear-monitors/
Nexus, Google heeft support voor de tags van Nxp (classic) uitgeschakeld omdat ze voor een braodcomm chip hebben gekozen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat voor tablet heb jij dan dat ze niet werken?
Ik ga toch maar weer eens de muurstickers bij Focalprice doorlopen. Kijken of er iets leuks bij zit voor mijn gamekamer/kantoor.
Kan ik helaas niet op mijn werk zien, Ebay is hier namelijk geblocked.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn deze volgens mij, toch? http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item4abda8ab63
Deze herkende mijn Nexus 4 iniedergeval wel:quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nexus, Google heeft support voor de tags van Nxp (classic) uitgeschakeld omdat ze voor een braodcomm chip hebben gekozen.
De classic van Nxp voldoet niet aan de standaard en werkt dus niet met de braodcomm chipset.
Andere tags zijn helaas veel duurder
Als je bij zo'n site kijkt (zie bijv Ibood) zoek dan altijd de originele prijs op.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef neo2000 het volgende:
Koopje!
Zeker als je de originele prijs bekijkt!
I know, maar in dit geval is het wel heel erg schandalig. Je ziet het wel vaker bij dagaanbiedingsites, dat dan weer wel. Maar, we hebben het over een horloge wat zo'n beetje een cultstatus heeft bij Chinashoppers. En waar ook nog eens van bekend is dat elk model hetzelfde specifieke 'defect' heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als je bij zo'n site kijkt (zie bijv Ibood) zoek dan altijd de originele prijs op.
Bij ibood is het soms dat de "originele prijs" 800 euro is, Het koopje 500 euro is maar als je dan op het internet zoekt dat hij gewoon voor 400 euro te koop is.
Oh juist, Ja ik ben niet zo op de hoogte van horloges. Hoeveel kost deze dan in de shops?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
I know, maar in dit geval is het wel heel erg schandalig. Je ziet het wel vaker bij dagaanbiedingsites, dat dan weer wel. Maar, we hebben het over een horloge wat zo'n beetje een cultstatus heeft bij Chinashoppers. En waar ook nog eens van bekend is dat elk model hetzelfde specifieke 'defect' heeft.
Bij een duurdere shop:quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh juist, Ja ik ben niet zo op de hoogte van horloges. Hoeveel kost deze dan in de shops?
ik ook. wacht al bijna meer dan 2 weken op een pakket van ebay en ioffer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:28 schreef Skiet het volgende:
Sinds tijden dat ik met smart wacht op een product uit China (de muurbeugel voor monitor)
Zo bedoel ik het niet, meer dat ik een product heb gekocht wat ik gewoon echt op wacht in de zin van lekker mee aan de slag als ik het binnen heb!quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:45 schreef pazara het volgende:
[..]
ik ook. wacht al bijna meer dan 2 weken op een pakket van ebay en ioffer.
Zulle we ff met ze alle op die website volop links plaatsen naar DX e.d.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij een duurdere shop:
http://dx.com/p/stainless(...)ter-wristwatch-14045
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij een duurdere shop:
http://dx.com/p/stainless(...)ter-wristwatch-14045
Ja dit vind ik eigenlijk niet echt kunnen maarja..quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:15 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Zulle we ff met ze alle op die website volop links plaatsen naar DX e.d.
Beetje staan te verkondigen dat die dingen normaal over de 100 euro kosten......
Oplichtersquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef neo2000 het volgende:
Koopje!
Zeker als je de originele prijs bekijkt!
Laten we ons inderdaad lekker richten op mooie deals in China.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:40 schreef shiznuts het volgende:
Mja, zo kan je de hele dag wel dagdealsites gaan opdoeken.Dat is een pot nat natuurlijk.
Er heeft iemand de DX link gepostquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
Wie reageerd daar even met FB? Blijkbaar zijn ze daar erg actief.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:02 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Er heeft iemand de DX link gepost
Ja, dagdeal sites staan vaak vol met meuk uit China. Eigenlijk kunnen alleen de grotere sites achter de dagdeals concurreren. An sich is het natuurlijk geen oplichterij; lonen in NL liggen gewoonweg hoger als in bijvoorbeeld China, dus dat er overhead is, is logisch. En voor sommige mensen kan het ook best een oplossing zijn. Natuurlijk is niet iedereen zo avontuurlijk om in China te shoppen. Bijv. mininthebox springt daar handig op in met Ideal betalen etc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:40 schreef shiznuts het volgende:
Mja, zo kan je de hele dag wel dagdealsites gaan opdoeken.Dat is een pot nat natuurlijk.
Welke heb je besteld? Linkje?quote:Ontopic:
Heb wii controllers binnen gehad, weet niet of die onder namaak vallen. Er staat iig niets van nintendo logos op. Ik zeg ze bevallen uitstekend. Heb 2 verschillende besteld. Bij de een is het zwart wat donkerder dan de ander, maar ze doen het verder identiek als een nintendo controller.
Dan zal ik even moet zoeken. Heb ze beide via ebay, 1 daarvan was via tomtop, andere van BIC. Die van BIC heeft de best overeenkomende kleur. Ook classic controllers van wii zonder logo uiteraard komen bij BIC vandaan. Doen het uitstekend. Enige dat wennen is, is het stuurpookje. Die is iets minder gevoelig bij schuine verplaatsing.quote:
2 jaar garantie, mogelijkheid om gratis te retourneren....quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dagdeal sites staan vaak vol met meuk uit China. Eigenlijk kunnen alleen de grotere sites achter de dagdeals concurreren. An sich is het natuurlijk geen oplichterij; lonen in NL liggen gewoonweg hoger als in bijvoorbeeld China, dus dat er overhead is, is logisch. En voor sommige mensen kan het ook best een oplossing zijn. Natuurlijk is niet iedereen zo avontuurlijk om in China te shoppen. Bijv. mininthebox springt daar handig op in met Ideal betalen etc.
sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:08 schreef AnimeFan het volgende:
Nokken met andere sites te etteren vanuit FOK!.
Och jawel, alleen die adviesprijs trekt natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
2 jaar garantie, mogelijkheid om gratis te retourneren....
Ik vind 35 euro heel goedkoop vergeleken met 15 euro uit China.
Je ziet ze weleens voor rond de 100 euro, dat is werkelijk oplichterij.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef pazara het volgende:
Real Madrid - Manchester United
-gay voetbal shit-
1,65 13-2-13
'
Je weddenschap: drievoudig
¤ 10,00 3,80 0 / 3 Lop
quote:Er is in de afgelopen 36 dagen geen betaling voor dit object ontvangen.
mobocare heeft de transactie geannuleerd en je kunt het object niet meer ontvangen. Bovendien is er op je account een aantekening wegens een onbetaald object gemaakt.
Neem contact op met eBay Customer Support als je al hebt betaald en vermoedt dat de betaling inmiddels moet zijn ontvangen
Tja, als je bij eBay iets koopt ben je 'verplicht' het te kopen. Annuleren is een gunst van de verkoper, hoeven ze niet te accepteren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef Miniem het volgende:
Ja lekkerik had 2x gemaild of ze de order konden annuleren en nu is er een aantekening op mn account gemaakt.
[..]
Herkenbaar, had ik laatst ook, maar dan nadat ik 2 keer had gevraagd of de verkoper de shipping kon combineren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef Miniem het volgende:
Ja lekkerik had 2x gemaild of ze de order konden annuleren en nu is er een aantekening op mn account gemaakt.
[..]
Ik las 512Mb en klikte op het kruisje rechtsbovenin.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:54 schreef FreaZ het volgende:
Even een post gejat van T.net
http://www.focalprice.com(...)ncy=EUR#.URvsoaXlDiI
78 eurie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |