5% claims dat redt ik niet opquote:Op maandag 11 februari 2013 16:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het zijn allemaal Ebay claims, daar adverteren ze toch met buyer protection met Paypal. Als ze mij telkens gelijk geven in claims dan zegt dat iets over Ebay en het toelaten van dubieuze Chinese megaverkopers. Zelfs al beloven ze een refund dan moet ik een claim maken omdat ze niet betalen voor het einde van 20 dagen![]()
Ik heb overigens 15 claims staan met dik 300 Ebay feedbacks en bergen troep van webshops etc. Ik vind het niet overdreven veel.
Ik heb er 4 besteld, ze zijn onderweg. Als ik ze heb zal ik een reviewke maken.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hoe zijn eigenlijk de led-lampen bij banggood? Is wel stuk goedkoper dan in NL bijv
http://www.banggood.com/Wholesale-Led-Bulbs-c-1627.html
Dah ben ja un goeien tip, jung!quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:24 schreef tokko1 het volgende:
Paar weken geleden gepost over de PVC wall sticker die ik bij Focalprice besteld had om m'n muur hier wat andere uitstraling te geven. Nou hij zit en hierbij even kleine review (paar mensen vroegen hier toen om).
Geometric Figure PVC Home Wall Decal Sticker 120 x 110cm (Dark Grey)
[ afbeelding ]
Pakketje kwam via DHL aan bij mij, hij was security checked.. maar gewoon doorgelaten dus![]()
Waarde die op het pakket stond was trouwens een stuk meer dan de max van 22 euro, desondanks gewoon zonder extra kosten doorgelaten door DHL, dus geen extra belasting![]()
Nou, hoe kan je dat op de muur krijgen, uhh... zo dus:
[ afbeelding ]
Prima instructies![]()
[ afbeelding ]
De vormen zaten op een groot vel welke ik verknipt heb en de vormen met plakbandje even gepositioneerd heb op de muur om te kijken hoe het er uit kwam te zien.
[ afbeelding ]
Dan eerst achterkantje er af halen, goed met een pinpas de vorm overtrekken op de muur zodat deze overall goed gehecht zit. Langzaam en voorzichtig het voorste folie vewijderen (voorzichtig! bij mij bleef een lijntje gedeeltelijk zitten en scheurde, maar dit heb ik eigenlijk gewoon eenvoudig weten te fixen, zijn tenslotte gewoon stickers). En dan heb je ineens een vette graphic op je muur!
(Btw, ze zijn donder grijs, net geen zwart. Zoals aangegeven in de orderchill!)
Deze wall sticker is te HIER te koop bij Focal![]()
Ze hebben ook nog een heel aantal andere stickers, oa met meer kleur en natuurlijk andere vormen.
Hier te vinden bij focalprice
Daarnaast had ik nog een micro usb kabeltje besteld, voro handig onderweg opladen zonder een hele kabel in je tas te moeten hebben
[ afbeelding ]
Pen ligt er bij ter vergelijking van de grootte van het kabeltje
Gekozen voor acceptgiro, maar helaas...quote:Op maandag 11 februari 2013 11:32 schreef AnimeFan het volgende:
Het kan nog steeds trouwens, voor mensen die het nog niet hadden gezien.
http://www.otto.nl/shop/p(...)jven-geheugenkaarten
Waardebon: 89538
Totaal -6 cent(kies acceptgiro, iDeal kan geen negatieve transacties)
Edit: Oh en via shopkorting.nl krijg je er nog 20 cent voor ofzo. (thnx FreaZ)
Gewoon het bedrag.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:47 schreef FreaZ het volgende:
Volgens T&T is mijn geheugenkaart een uur geleden bezorgdBen benieuwd wat er op de acceptgiro staat
Hah! Dat heb ik gister dus ook gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:28 schreef Skiet het volgende:
Elke maand denk ik wel, goh heb ik wel binnen gehad wat ik besteld heb en elke keer neem ik mezelf voor nu toch echt met een excel sheet de bestellingen bij te houden. Maar toch doe ik dat niet.
Ik ga nu een nieuwe poging wagen om alles bij te gaan houden! Dat jullie het even weten.
Je kunt ook je PayPal geschiedenis downloaden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:28 schreef Skiet het volgende:
Elke maand denk ik wel, goh heb ik wel binnen gehad wat ik besteld heb en elke keer neem ik mezelf voor nu toch echt met een excel sheet de bestellingen bij te houden. Maar toch doe ik dat niet.
Ik ga nu een nieuwe poging wagen om alles bij te gaan houden! Dat jullie het even weten.
Ok nice, anders wordt het de action wat ook een optie isquote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef bartvangils het volgende:
[..]
Ik heb er 4 besteld, ze zijn onderweg. Als ik ze heb zal ik een reviewke maken.
Is klote, daar zie je niet de juiste namen van de shops in staan of moet je weer zoeken om je bestelnummer terug te vinden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Je kunt ook je PayPal geschiedenis downloaden.
Ja, maar daar krijg ik niet goed duidelijk uit welke webshop het is en welk product het is geweest. Tips?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Je kunt ook je PayPal geschiedenis downloaden.
Klopt, maar het kost veel minder tijdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is klote, daar zie je niet de juiste namen van de shops in staan of moet je weer zoeken om je bestelnummer terug te vinden.
Gewoon een Administratie tool downloaden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg ik niet goed duidelijk uit welke webshop het is en welk product het is geweest. Tips?
Jij houdt een hele boekhouding bij van je aankopen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Gewoon een Administratie tool downloaden.
Mijn aankopen niet, maar het kan wel. Excel is al een voorbeeld, welke tool je het makkelijkste vind kan ik niet voor jou invullen. Ik gebruik eentje op mijn eigen server, maar je hebt ook online diensten zoals Freshbooks en Kashoo. Dat is wellicht te ingewikkeld voor wat aankopen, dus kun je bijv. Google apps gebruiken of natuurlijk Excel. En dat laatste lijkt me gewoon het meest voor de hand liggend en makkelijkst.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij houdt een hele boekhouding bij van je aankopen?
Maar "gewoon" een administratietool downloaden schiet ik niks mee op. Als jij er al een gebruikt naar tevredenheid, deel de naam dan even
Volgens mij ben ik gewoon totally screwedquote:We're sorry you're having trouble with your purchase. When purchasing an item on iOffer, payment is sent directly to the seller – we do not collect your payment and do not issue refunds. Please follow these steps to resolve your issue:
1- Contact the seller by posting a message on the transaction summary page to request a valid tracking number or a refund. Sellers are responsible for issuing refunds and resolving issues.
2- File an iOffer Buyer Dispute by clicking the link on the left on the item detail page. It is available 7 days after the transaction date and until 60 days have passed.
3- If the seller has not provided you with an acceptable solution, file a dispute through PayPal Resolution Centre to request a refund or charge back. Click here for information on filing a dispute and claim: https://www.paypal-apac.com/buyerprotection/
Let us know if you need any further information.
Thanks,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef FreaZ het volgende:
Iemand enig idee of ik hier nog wat mee kan?
In april 2012 een licentie gekocht van ESET Smart Security 3pc 2yr.
Begin januari deed de code het ineens niet meer. Ik heb daarop contact opgenomen met de verkoper, maar die heeft nog niet gereageerd. Hij heeft al 3 weken niet meer ingelogd![]()
Klantenservice van iOffer gemaild en die zeggen dit:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon totally screwedBeetje toevallig dat die verkoper ineens pleite is.
Virusscanner licenties kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
404 - Not Found
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |