Ja, maar daar krijg ik niet goed duidelijk uit welke webshop het is en welk product het is geweest. Tips?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Je kunt ook je PayPal geschiedenis downloaden.
Klopt, maar het kost veel minder tijdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is klote, daar zie je niet de juiste namen van de shops in staan of moet je weer zoeken om je bestelnummer terug te vinden.
Gewoon een Administratie tool downloaden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg ik niet goed duidelijk uit welke webshop het is en welk product het is geweest. Tips?
Jij houdt een hele boekhouding bij van je aankopen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Gewoon een Administratie tool downloaden.
Mijn aankopen niet, maar het kan wel. Excel is al een voorbeeld, welke tool je het makkelijkste vind kan ik niet voor jou invullen. Ik gebruik eentje op mijn eigen server, maar je hebt ook online diensten zoals Freshbooks en Kashoo. Dat is wellicht te ingewikkeld voor wat aankopen, dus kun je bijv. Google apps gebruiken of natuurlijk Excel. En dat laatste lijkt me gewoon het meest voor de hand liggend en makkelijkst.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij houdt een hele boekhouding bij van je aankopen?
Maar "gewoon" een administratietool downloaden schiet ik niks mee op. Als jij er al een gebruikt naar tevredenheid, deel de naam dan even
Volgens mij ben ik gewoon totally screwedquote:We're sorry you're having trouble with your purchase. When purchasing an item on iOffer, payment is sent directly to the seller – we do not collect your payment and do not issue refunds. Please follow these steps to resolve your issue:
1- Contact the seller by posting a message on the transaction summary page to request a valid tracking number or a refund. Sellers are responsible for issuing refunds and resolving issues.
2- File an iOffer Buyer Dispute by clicking the link on the left on the item detail page. It is available 7 days after the transaction date and until 60 days have passed.
3- If the seller has not provided you with an acceptable solution, file a dispute through PayPal Resolution Centre to request a refund or charge back. Click here for information on filing a dispute and claim: https://www.paypal-apac.com/buyerprotection/
Let us know if you need any further information.
Thanks,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef FreaZ het volgende:
Iemand enig idee of ik hier nog wat mee kan?
In april 2012 een licentie gekocht van ESET Smart Security 3pc 2yr.
Begin januari deed de code het ineens niet meer. Ik heb daarop contact opgenomen met de verkoper, maar die heeft nog niet gereageerd. Hij heeft al 3 weken niet meer ingelogd![]()
Klantenservice van iOffer gemaild en die zeggen dit:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon totally screwedBeetje toevallig dat die verkoper ineens pleite is.
Virusscanner licenties kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
404 - Not Found
quote:
Ja, daar kom ik ook niet meerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Binnen 45 dagen kan dat.
Maar daarom zeg ik ook altijd dat je iOffer moet vermijden...
Hier de oplossing i.i.g.: http://www.avast.com/nl-nl/free-antivirus-download .
Kortingscodes en tegoedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Zwappel het volgende:
Waarom niet gewoon alles van eBay halen?
Ik zie echt geen voordelen van die chinese winkels tegenover eBay.
Gewoon bij eBay pas overal Feedback geven zodra je het ontvangen hebt..
Dan zie je vanzelf wat nog onderweg is.
Bij mij staat ook het bedrag, plus dat ik geen memorycard heb gekregen maar een BHquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon het bedrag.
In mijn account staat nog steeds -0.06 cent
Maar dit is niet heel China related [ afbeelding ]
Huh wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Bij mij staat ook het bedrag, plus dat ik geen memorycard heb gekregen maar een BH
De Otto memorycard aankoop voor -6 cent.quote:
Ja waarom nietquote:
Ga je die BH houden of terugsturen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Racer88 het volgende:
[..]
De Otto memorycard aankoop voor -6 cent.
Krijg een BH toegstuurd met een factuur zonder korting dus of ik gewoon 10,19 E wil betalen
Picsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Racer88 het volgende:
[..]
De Otto memorycard aankoop voor -6 cent.
Krijg een BH toegstuurd met een factuur zonder korting dus of ik gewoon 10,19 E wil betalen
Die kwam laatst een keer niet zo geweldig uit de bus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef neo2000 het volgende:
Waarom geen Windows Security essentials trouwens? Gewoon goede antivirus, en nog gratis ook als je win7 draait.
Wat shiz zegt, en ze zitten nogsteeds hier op de muur en zien er nog prima uitquote:Op maandag 11 februari 2013 23:31 schreef mcwops het volgende:
iemand ervaring met de wall stickers op bijv dino? of weet iemand een site waar je je eigen quotes als wall sticker kan bestellen?
Avontuurloos type.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Zwappel het volgende:
Waarom niet gewoon alles van eBay halen?
Ik zie echt geen voordelen van die chinese winkels tegenover eBay.
Gewoon bij eBay pas overal Feedback geven zodra je het ontvangen hebt..
Dan zie je vanzelf wat nog onderweg is.
Mijn ervaring is juist net vaak andersom. Maar goed, heeft misschien te maken met de spullen die je zoekt. Of uiteraard, zoekskills.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:47 schreef Painore het volgende:
[..]
Niet alles is op EBay te vinden, daarnaast is het ook vaak goedkoper te vinden bij webshops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |