quote:
Ja, daar kom ik ook niet meerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Binnen 45 dagen kan dat.
Maar daarom zeg ik ook altijd dat je iOffer moet vermijden...
Hier de oplossing i.i.g.: http://www.avast.com/nl-nl/free-antivirus-download .
Kortingscodes en tegoedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Zwappel het volgende:
Waarom niet gewoon alles van eBay halen?
Ik zie echt geen voordelen van die chinese winkels tegenover eBay.
Gewoon bij eBay pas overal Feedback geven zodra je het ontvangen hebt..
Dan zie je vanzelf wat nog onderweg is.
Bij mij staat ook het bedrag, plus dat ik geen memorycard heb gekregen maar een BHquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon het bedrag.
In mijn account staat nog steeds -0.06 cent
Maar dit is niet heel China related [ afbeelding ]
Huh wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Bij mij staat ook het bedrag, plus dat ik geen memorycard heb gekregen maar een BH
De Otto memorycard aankoop voor -6 cent.quote:
Ja waarom nietquote:
Ga je die BH houden of terugsturen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Racer88 het volgende:
[..]
De Otto memorycard aankoop voor -6 cent.
Krijg een BH toegstuurd met een factuur zonder korting dus of ik gewoon 10,19 E wil betalen
Picsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Racer88 het volgende:
[..]
De Otto memorycard aankoop voor -6 cent.
Krijg een BH toegstuurd met een factuur zonder korting dus of ik gewoon 10,19 E wil betalen
Die kwam laatst een keer niet zo geweldig uit de bus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef neo2000 het volgende:
Waarom geen Windows Security essentials trouwens? Gewoon goede antivirus, en nog gratis ook als je win7 draait.
Wat shiz zegt, en ze zitten nogsteeds hier op de muur en zien er nog prima uitquote:Op maandag 11 februari 2013 23:31 schreef mcwops het volgende:
iemand ervaring met de wall stickers op bijv dino? of weet iemand een site waar je je eigen quotes als wall sticker kan bestellen?
Avontuurloos type.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Zwappel het volgende:
Waarom niet gewoon alles van eBay halen?
Ik zie echt geen voordelen van die chinese winkels tegenover eBay.
Gewoon bij eBay pas overal Feedback geven zodra je het ontvangen hebt..
Dan zie je vanzelf wat nog onderweg is.
Mijn ervaring is juist net vaak andersom. Maar goed, heeft misschien te maken met de spullen die je zoekt. Of uiteraard, zoekskills.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:47 schreef Painore het volgende:
[..]
Niet alles is op EBay te vinden, daarnaast is het ook vaak goedkoper te vinden bij webshops.
Ik zei dan ook vaak, ook vaak niet. Daarom check je meerdere sites.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist net vaak andersom. Maar goed, heeft misschien te maken met de spullen die je zoekt. Of uiteraard, zoekskills.![]()
Moet wel zeggen, de negatieve feedback functie binnen Ebay is echt geweldig om wat druk te zetten bij problemen. Maakt naar mijn ervaring meer indruk dan paypal claims. Meeste webshops liggen niet wakker van gedreig met paypal claims bij kleine dingetjes. Negatieve Ebay feedback kost ze misschien op langere termijn grotere orders, lijkt men wat gevoeliger voor te zijn. Plus, verzenden zijn Ebayers meestal een stuk sneller mee als de webshops. En idd met feedback systeem goed bij te houden wat nog onderweg is.
[..]
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Dan doe je iets fout, want:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:47 schreef Painore het volgende:
[..]
Niet alles is op EBay te vinden, daarnaast is het ook vaak goedkoper te vinden bij webshops.
I told u soo... De grootste adidog maat is net groot genoeg voor een kleine poedel/ jack russel/ bichon frisee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:19 schreef revpolen het volgende:
Adidogg jasje binnen.. voor mijn beagletje de grootste maat besteld.. past uiteraard niet...
( op de foto staat die met een golden retriever.. )
Ik gebruik als virus scanner comodo. Is ook gratis en ik ben er heel erg tevreden over.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef FreaZ het volgende:
Ja, daar kom ik ook niet meerHeb nu al AVG free erop gezet. Avast beter?
45 dagen zijn ruimschoots om, dus ik ga maar even op de blaren zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |