abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 januari 2013 @ 22:33:06 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121570523


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.0 by shiznuts | İ 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 15-01-2013 00:03:07 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121570769
@elinx building nr is V11M_NEO_T09 mmmm is dat niet de eerste ROM? waarom wilde je dat weten eigenlijk?
pi_121571221
Ff volgen dit topic. Keep up the good work.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121571457
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Zorbathagreek het volgende:
@elinx building nr is V11M_NEO_T09 mmmm is dat niet de eerste ROM? waarom wilde je dat weten eigenlijk?
Vanwege de multilanguage (incl. NL) ondersteuning. Bij mijn weten was de TW101 Rom de enige ROM die dat ondersteunde.
Urredeal.com levert oa een TW101 ROM. In dit geval lijkt het erop dat Etotalk de originele ROM heeft aangepast. In ieder geval bedankt voor je info

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef RobertNL het volgende:
.....
Die maken zelf ROMS ;) (of laten dat doen).
Daar ben ik nu ook achter, bedankt
pi_121571957
Dat was ook voor mij de reden om het bij hun te kopen voor de etotalk mod betaal je $4,95 wat ik er fijn aan vind is dat ze je toestel moeten gebruiken en testen, weet je in ieder geval dat het ie het gewoon doet en een goed werkend scherm hebt. Goede webshop reageren goed per mail.


quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef elinx het volgende:

[..]

Vanwege de multilanguage (incl. NL) ondersteuning. Bij mijn weten was de TW101 Rom de enige ROM die dat ondersteunde.
Urredeal.com levert oa een TW101 ROM. In dit geval lijkt het erop dat Etotalk de originele ROM heeft aangepast. In ieder geval bedankt voor je info

[..]

Daar ben ik nu ook achter, bedankt
pi_121578393
Gekke is inderdaad dat de kortingen van mogu plots weg zijn, waar ik gister nog twee M0 besteld heb, kosten die nu gewoon 429 yuan per stuk via mogu zelf.

Want die Taobao links die ik post kwamen van de officiële website af, ah wel ik zie ze binnenkort komen en ben benieuwd of er Android 4.0 op staat, want dat stond in de advertentie titel, Android 4.0 interface.

Slecht nieuws voor mensen die een Mogu telefoon wilde kopen, de prijzen zijn namelijk weer verhoogd :o .

Gister waren ze namelijk allemaal nog afgeprijs, 259 voor een Mogu M0 kost nu 299 en een Mogu M2 kost nu 798.

Uiteraard kun je ook nog van andere verkopers kopen.

Geen verkeerd toestel die Mogu M0 maar Google playstore krijg ik er niet op, dus zet ik maart aptoide erop.

[ Bericht 20% gewijzigd door Diqiu-Long op 15-01-2013 11:52:45 ]
pi_121587382
mijn jiayu g2 is binnen :D echt blij mee het is soms wel even zoeken waar alles zit niet alles is vertaald. Het scherm is mooi meer helder dan mijn htc. Heb er een accessoires pakket bij gekregen met extra batterij en knal geel hoesje waar ik nog even iets anders voor moet halen ;)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:36:44 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121590348
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:19 schreef Ditty het volgende:
mijn jiayu g2 is binnen :D echt blij mee het is soms wel even zoeken waar alles zit niet alles is vertaald. Het scherm is mooi meer helder dan mijn htc. Heb er een accessoires pakket bij gekregen met extra batterij en knal geel hoesje waar ik nog even iets anders voor moet halen ;)

Mooi dat je er blij mee bent :D! Had je de G2 of G2+ (niet te verwarren met de G2S :P).

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 01:48 schreef Diqiu-Long het volgende:
Gekke is inderdaad dat de kortingen van mogu plots weg zijn, waar ik gister nog twee M0 besteld heb, kosten die nu gewoon 429 yuan per stuk via mogu zelf.

Want die Taobao links die ik post kwamen van de officiële website af, ah wel ik zie ze binnenkort komen en ben benieuwd of er Android 4.0 op staat, want dat stond in de advertentie titel, Android 4.0 interface.

Slecht nieuws voor mensen die een Mogu telefoon wilde kopen, de prijzen zijn namelijk weer verhoogd :o .

Gister waren ze namelijk allemaal nog afgeprijs, 259 voor een Mogu M0 kost nu 299 en een Mogu M2 kost nu 798.

Uiteraard kun je ook nog van andere verkopers kopen.

Geen verkeerd toestel die Mogu M0 maar Google playstore krijg ik er niet op, dus zet ik maart aptoide erop.
Hoezo zou je play er niet op krijgen? Vaak is dat met wat gepruts wel mogelijk (als je maar root hebt).

OT: Nog geen 4G toestel voor mij het komende jaar :')!

100 min/sms 16 euro :')! het is maar wat je durft te vragen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121590832
Mijn abo loopt in augustus af en ben niet van plan om 50 euro per maand te betalen terwijl ik vrijwel alleen data gebruik. :') Ga me dus ook maar eens verdiepen in de telefoons van de Chinees.

Grootste punt lijkt mij echter wel de garantie; die is er niet? :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_121591776
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:48 schreef TJV het volgende:
Mijn abo loopt in augustus af en ben niet van plan om 50 euro per maand te betalen terwijl ik vrijwel alleen data gebruik. :') Ga me dus ook maar eens verdiepen in de telefoons van de Chinees.

Grootste punt lijkt mij echter wel de garantie; die is er niet? :P
140 euro betaalt voor een G3. Dan kan die garantie me echt een worst wezen :9
pi_121591899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef RobertNL het volgende:
Hoezo zou je play er niet op krijgen? Vaak is dat met wat gepruts wel mogelijk (als je maar root hebt).
Ja dat is het hem nou, dat is een heel gedoe, zo werkt de driver voor deze Mogu M0 niet onder Windows 7, ze schrijven dat die alleen onder Windows XP werkt.

http://www.moguphone.com/(...)3D100%26typeid%3D100

Dus dan maar geen playstore, mijn moeder en zus gebruiken toch geen gapps, dus alternatieve app stores werken ook.

Dit telefoontje doet het trouwens best goed, maar heeft geen gps, geen Bewegingssensor en geen auto helderheid.

Maar wel dual sim en eerlijk gezegd is de Bewegingssensor en niet hebben van GPS en auto helderheid niet zo erg, de meeste apps zijn toch in portret mode en hvga is toch niet prettig met browsen.

Hier benchmark van Antutu.



Das helemaal niet slecht die benchmark. Vanwege de kleine opslag ruimte op de rom, kun je bij dit toestel ook apps op de sd kaart installeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Diqiu-Long op 15-01-2013 14:26:38 ]
pi_121601048
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:48 schreef TJV het volgende:
Mijn abo loopt in augustus af en ben niet van plan om 50 euro per maand te betalen terwijl ik vrijwel alleen data gebruik. :') Ga me dus ook maar eens verdiepen in de telefoons van de Chinees.

Grootste punt lijkt mij echter wel de garantie; die is er niet? :P
Tsja, wat wil je, ~180 euro (als je highends vergelijkt) of 2 jaar garantie?
Ik kies voor het eerste.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_121601510
Beide little pepper voor 87,84 dollar te koop ofwel ¤65,91 _O- En dan krijg je dus de specs van een Jiayu G2 of Mogu M2 voor een zeer schappelijk prijsje!

Mogu M2: 122x63,6x11,5 $107 voor 4' wvga dual core 1,0Ghz 1500mAh
Jiayu G2: 124x63x10,6 $175 voor 4' wvga dual core 1,0Ghz 2050mAh
Beidu Little Pepper: 124,5x65x11mm $87,84 voor 4' wvga dual core 1,0Ghz 1500mAh

Jammer dat qHD of 720p 4' schermpjes zoveel meer kosten (Jiayu G2+ bijv) maar dit zijn toch gewoon 'must resist' dingen. Zou er zo waar eentje bestellen om achter de hand te houden mocht mijn ZTE Blade er ooit mee nokken. En dan maar zien hoe snel Subor na de Dream X, de Dream S weet uit te brengen. Want $400+ voor een Xiaomi Mi-2 of Meizu MX2 wordt best gortig, ookal haal je dan voor 300 euro iets t.w.v. een SGS S3/HTC One X+ in huis wat qua prijs nog steeds schappelijk is. Maarja, 0 garantie en 300 euro wegsmijten voor een nieuw exemplaar is toch wat anders qua orde van grootte i.v.m. een 150 euro kostende G3 of 66 euro voor een heet klein pepertje :')

En om Diqiu voor te zijn, de Huawei Honor 2 mag dan goedkoper zijn, die is juist omdat ie een goed alternatief biedt voor de Xiaomi en Meizu ook best gewild en nog steeds met 235 euro ook prijzig absoluut gezien. Relatief gezien haal je dan natuurlijk wel wat leuks in huis qua bang for buck. Maar mij te groot en te 'duur'. Wil max. 200 euro kwijt zijn en daar het leukste voor zien te halen. Want mocht het ding het dan begeven, dan valt er zo weer een nieuw exemplaar aan te schaffen.
mag het weten
pi_121602600
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef Joosie200 het volgende:
Want mocht het ding het dan begeven, dan valt er zo weer een nieuw exemplaar aan te schaffen.
Ding is imo juist dat bij zo'n groot merk als Huawei, de kans dat hij het begeeft net zo groot is als bij zeg Samsung, en dat is ongeveer 0. Dan reken ik natuurlijk niet de gevallen mee waarbij hij het begeeft door eigen toedoen.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_121602631
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mooi dat je er blij mee bent :D! Had je de G2 of G2+ (niet te verwarren met de G2S :P).

Zou het eigenlijk niet weten :@ denk de G2+ het is een dualcore iig. Ben nog wel tijdje bezig geweest om 3g netwerk te laten werken maar die doet het nu ook :D
pi_121603385
Vraagje:

Ik moet een presentatie maken voor Engels over iets IT gerelateerd en dacht "waarom niet gewoon over chinese smartphones"

Nu vroeg ik mij af of iemand toevallig wat knappe prototypes weet die wel eens in de toekomst gereleased kunnen worden, vooral knap qua design, om zo te tonen van "kijk eens, dit zou je binnenkort wel eens uit china kunnen halen" ^^
En ja ik weet dat er veel in de OP staat, maar die zijn bijna allemaal zo goed als uit en zoek nog nét iets spectaculairder moest het bestaan :p
Alvast bedankt.
pi_121608296
hmmm, die little pepper ziet er wel geinig uit. Kan alleen niet zoveel maken van de specs of de verkoper (zelfs met google translate). Iemand 'm al besteld?

verder, voor mn pa zoek ik een telefoon tot ongeveer 180 usd. Twijfel tussen de ZTE v970 en Neo N002i. Iemand voors/tegens voor deze telefoons? Ik ben vooral op zoek naar ene telefoon die niet na een maand uit elkaar valt, goede ervaringen met ZTE's blade.

edit: wellicht de Jiayu G2 nog interessant
pi_121610455
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef fr33z het volgende:
hmmm, die little pepper ziet er wel geinig uit. Kan alleen niet zoveel maken van de specs,

verder, voor mn pa zoek ik een telefoon tot ongeveer 180 usd. Twijfel tussen de ZTE v970 en Neo N002i. Iemand voors/tegens voor deze telefoons?

edit: wellicht de Jiayu G2 nog interessant
Specs van soortgelijke toestellen:
Mogu M2: $107-$121 voor 122x63,6x11,5 | 4' wvga scherm dual core 1,0Ghz SoC + 1500mAh accu
Jiayu G2 (pro): $150-$180 voor 124x63x10,6 | 4' wvga scherm dual core 1,0Ghz SoC + 2050mAh accu
Beidou Little Pepper: $85-$145 voor 124,5x65x11mm | 4' wvga scherm dual core 1,0Ghz SoC + 1500mAh accu
ZTE V970: $150-$160 voor 127,4x65x9,9 voor 4,3' qHD scherm dual core 1,0Ghz SoC + 1600mAh accu
Neo N002i: $150-$170 voor 135x67.8x10.8mm voor 4,5' qHD scherm dual core 1.0 Ghz SoC + 1850mAh accu

Dus tja.. ZTE vs Neo: Neo wins. Groter scherm en grotere accu. Then again, ZTE heeft XDA-support voor alternatieve roms, Neo krijgt van de fabrikant geregeld T-updates. Verder is die Neo best lomp groot voor zo'n toestel :o of de ZTE gewoon lekker compact (kan ook! :+) Voor en tegens zit hem dus in de afmeting van het toestel, hoe groot het scherm moet wezen en of je via XDA roms wilt binnen hengelen of een update vanaf het officiële Neo-forum haalt. Hangt er maar net af waar je voorkeur ligt :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Joosie200 op 15-01-2013 21:27:53 ]
mag het weten
pi_121610671
Ben benieuwd wie als eerst een 5inch quadcore importeert :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:24:48 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121611960
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:17 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja dat is het hem nou, dat is een heel gedoe, zo werkt de driver voor deze Mogu M0 niet onder Windows 7, ze schrijven dat die alleen onder Windows XP werkt.

http://www.moguphone.com/(...)3D100%26typeid%3D100

Hier benchmark van Antutu.



Das helemaal niet slecht die benchmark. Vanwege de kleine opslag ruimte op de rom, kun je bij dit toestel ook apps op de sd kaart installeren.
Ah, op die manier. Toestel ziet er goed uit :P. Wellicht ook maar eens naar zoiets kijken voor mijn moeder.

WIndows Xp bak heb ik hier nog wel staan dus dat rooten zal ook niet zo'n probleem worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef Thas het volgende:

[..]

Ding is imo juist dat bij zo'n groot merk als Huawei, de kans dat hij het begeeft net zo groot is als bij zeg Samsung, en dat is ongeveer 0. Dan reken ik natuurlijk niet de gevallen mee waarbij hij het begeeft door eigen toedoen.
Dit, ik heb dus nog niet het gevoel gehad dat mijn Jiayu het spontaan zou gaan begeven (niet meer als bij mijn Xperia S).
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:13 schreef Ditty het volgende:

[..]

Zou het eigenlijk niet weten :@ denk de G2+ het is een dualcore iig. Ben nog wel tijdje bezig geweest om 3g netwerk te laten werken maar die doet het nu ook :D
G2+ dan inderdaad. Goed om te horen dat ook je 3G het doet, er waren mensen waar dat niet werkte maar ik had het idee dat dat wel eens aan de instellingen kon liggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:36 schreef Vincent_vd het volgende:
Vraagje:

Ik moet een presentatie maken voor Engels over iets IT gerelateerd en dacht "waarom niet gewoon over chinese smartphones"

Nu vroeg ik mij af of iemand toevallig wat knappe prototypes weet die wel eens in de toekomst gereleased kunnen worden, vooral knap qua design, om zo te tonen van "kijk eens, dit zou je binnenkort wel eens uit china kunnen halen" ^^
En ja ik weet dat er veel in de OP staat, maar die zijn bijna allemaal zo goed als uit en zoek nog nét iets spectaculairder moest het bestaan :p
Alvast bedankt.
Oppo find 5?, Huawei Ascend D2?

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef cb2013 het volgende:
Ben benieuwd wie als eerst een 5inch quadcore importeert :)
Met een maand of twee heb ik er vast wel één :P (afhankelijk van de prijs en beschikbaarheid). Zal wellicht niet de eerste zijn maar ik ben er vast vroeg bij :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121613636
Damn die D2 ziet er vet uit.. Maar zal wel aardig prijskaartje aanhangen. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  woensdag 16 januari 2013 @ 02:26:45 #22
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121623025
Hoe doe je een screenshot op een Neo N02? De normale combinatie werkte niet.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_121623192
Zie hier de Mogu M0, een smartphone voor letterlijk drie tientjes, met een 1Ghz Cortex A5 en HVGA 3.5 Inch scherm. Ik heb twee van deze mobieltjes gekocht voor mijn moeder en zus.











Ze doen het vrij goed, vooral wanneer je bedenkt dat er maar 259 yuan voor betaald is per stuk, maar de ervaring is wel totaal anders, het is een capacitieve touchscherm, maar de touchschermen die in duurdere smartphones zitten die zijn toch meer gevoelig,

De camera op dit toestel is echt puur eentje die je hooguit zal gebruiken voor snapshots, maar hij heeft wel een front camera.

Hij heeft verder geen GPS, geen bewegingssensor, geen WCDMA, maar dat ansich is helemaal niet erg, mijn moeder die heeft geen mobiel internet abbonement en mijn zus heeft zo'n 100MB bundel.

Nu nog even klooien met deze toestellen en kijken of ik er geen gapps op kan krijgen en ik ga de launcher vervangen, holo launcher lijkt me het beste daarvoor en dan zet ik ook maar direct die holo locker erop.

Standaard komt hij eigelijk al met een Android 4.0 interface, maar die vind ik niet zo goed als holo launcher.

Deze Mogu M0 lijkt me overigens een prima mobieltje, alleen als je zoals mij graag een webbrowser gebruikt dan is de resolutie een beetje laag, uiteraard mobiele webpagina's zijn geen probleem.

Ik heb als alternatief voor de playstore nu Mobo Market erop gezet en dat werkt prima.

[ Bericht 3% gewijzigd door Diqiu-Long op 16-01-2013 07:19:59 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 03:23:35 #24
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121623234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 02:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe doe je een screenshot op een Neo N02? De normale combinatie werkte niet.
Power en dan meteen (0,01s delay) volume - .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121623251


Nenamark 2 benchmark van de Mogu M0.

En de review van de Mogu M0 staat online.

[ Bericht 30% gewijzigd door Diqiu-Long op 16-01-2013 11:39:18 ]
pi_121634875
Iemand iemand enig idee waar ik hoesjes en screen protectors kan kopen voor de Neo? Chinaprices.us vind niets en ik kan in de winkels ook vrij weinig vinden en eBay ook al niet, iemand die er misschien een ergens heeft gekocht?
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:25:55 #27
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121635274
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:11:36 #28
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121637063
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 03:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Power en dan meteen (0,01s delay) volume - .
Hm, dat probeerde ik maar werkte volgensmij niet. Heb de T15 Xenorium (Nederlandse taal)-rom erop staan.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:39:08 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_121638130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 03:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]

Nenamark 2 benchmark van de Mogu M0.

En de review van de Mogu M0 staat online.
Zijn er inmiddels ook al chinese smartphones die hoger scoren dan die Samsungs!?
pi_121638607
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zijn er inmiddels ook al chinese smartphones die hoger scoren dan die Samsungs!?
Natuurlijk zijn die er, maar kijk eens goed welke Samsung in dat lijstje staat, dat is de S2 die kun je totaal niet vergelijken met toestel wat ik gebenchmark heb.

Mijn Huawei Honor 2 die haalt bijna de 60fps in Nenamark 2.
pi_121639278
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef davedavy het volgende:
Iemand iemand enig idee waar ik hoesjes en screen protectors kan kopen voor de Neo? Chinaprices.us vind niets en ik kan in de winkels ook vrij weinig vinden en eBay ook al niet, iemand die er misschien een ergens heeft gekocht?
Ik heb eergisteren deze besteld: http://www.benl.ebay.be/i(...)em&item=181025072814, voor ongeveer ¤4,30. De HTC One X variant. Ik heb van mensen eerder in dit gesprek gehoord dat deze zou moeten passen.

Die van Lightake heb ik nu, maar vind ik niet zo fijn, glijdt snel uit je hand.

Verder ziet die van Shiznuts van tmall er ook wel mooi uit, alleen ik zou niet weten hoe ik daar kan bestellen, ben niet zo goed in die taal :). Kun je vertellen hoe duur die is en kun je met Paypal betalen? Als het niet te veel moeite is een tutorial met screenshots of via youtube zou fijn zijn haha :P
pi_121642708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef davedavy het volgende:
Iemand iemand enig idee waar ik hoesjes en screen protectors kan kopen voor de Neo? Chinaprices.us vind niets en ik kan in de winkels ook vrij weinig vinden en eBay ook al niet, iemand die er misschien een ergens heeft gekocht?
lightake.com of bedoel je andere hoesjes?
pi_121643673
Huawei G250

Vanaf volgende weeek al te koop
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:43:06 #34
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_121643815
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef Joosie200 het volgende:
Beide little pepper voor 87,84 dollar te koop ofwel ¤65,91 _O- En dan krijg je dus de specs van een Jiayu G2 of Mogu M2 voor een zeer schappelijk prijsje!
Weet iemand of deze telefoon werkt met T-Mobile ? Ik zie bij de specs staan dat het gsm 900/1800Mhz ondersteunt en volgens mij zit T-Mobile op 1900Mhz (of ik zit fout.)

[ Bericht 0% gewijzigd door JiePieWie op 16-01-2013 17:43:38 (typo) ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:57:27 #35
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121644388
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:10 schreef Jeffreydo- het volgende:

[..]

Verder ziet die van Shiznuts van tmall er ook wel mooi uit, alleen ik zou niet weten hoe ik daar kan bestellen, ben niet zo goed in die taal :). Kun je vertellen hoe duur die is en kun je met Paypal betalen? Als het niet te veel moeite is een tutorial met screenshots of via youtube zou fijn zijn haha :P
Gewoon ff in de OP (OpeningsPost) kijken onder het stukje 'Aanschaf', daar staan een spoiler: 'SPOILER: Taobao & Tmall'. Daar heb ik gedetailleerd proberen uit te leggen hoe het werkt om via Taobao/Tmall iets te bestellen. En je kunt momenteel helaas niet met Paypal terecht daar.

Hoesjes/sleeves zijn verder geen probleem. Er zijn veel 4.7" toestellen op de westerse markt, daarmee gaat dat wel passen dus. HTC One X of Nexus i9250 zou moeten passen. Echte cases en covers wordt natuurlijk lastig omdat elk telefoontype andere afmetingen en aansluitingen heeft (waar de case mee rekening moet houden: uitsparingen).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:11:16 #36
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121644957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef davedavy het volgende:
Iemand iemand enig idee waar ik hoesjes en screen protectors kan kopen voor de Neo? Chinaprices.us vind niets en ik kan in de winkels ook vrij weinig vinden en eBay ook al niet, iemand die er misschien een ergens heeft gekocht?
Wat ik eind vorig topic neerkwakte:

"Oh, en dan nog voor de mede NEO-bezitters, een originele flip cover voor de N02 van 'leer', 5 euro:

http://www.mistertao.com/(...)tem-20963728980.html


Linker bestelvakje betreft de witte cover, rechts dus de zwarte... "
pi_121645828
quote:
11s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Huawei G250

Vanaf volgende weeek al te koop
Ziet er mooi uit, 4,5", quadcore en een prijs van 225 dollar. Ben alleen wel benieuwd naar overige specs zoals accu, resolutie e.d.
pi_121645851
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:34 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit, 4,5", quadcore en een prijs van 225 dollar. Ben alleen wel benieuwd naar overige specs zoals accu, resolutie e.d.
Komt nog wel
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:42:40 #39
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121646106
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:34 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit, 4,5", quadcore en een prijs van 225 dollar. Ben alleen wel benieuwd naar overige specs zoals accu, resolutie e.d.
Meh. 512MB maar. Da's voor mij al een no-go, verder ook 5MP camera maar. Btw, artikel zegt 'smartphone for China' en dat logo linksboven op het toestel is dat niet de branding van een Chinees telecomnetwerk en dat 'ie dus alleen in China werkt?

-edit- Wat ik zei dus. Zelfde als voor de U956 e.d. .

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 16-01-2013 18:52:07 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121646231
512MB... Waarom maken ze zo nog in vredesnaam.... Nouja dat word hem dus niet :P
pi_121647030
Ik ga mooi wachten tot die Subor Dream S een beetje leverbaar is. :9 Wordt gerealeased aldus de laatste berichten in Q2 van 2013, dus die paar maanden zit ik wel uit met mijn 512MB brak geval die JB draait :P
mag het weten
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:14:10 #42
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121647446
Dit is nog wel een aardige uiteenzetting: http://www.gizchina.com/2(...)nese-phones-of-2013/
De Xiaomi M3 wordt wel erg tof zo te zien. :Y
Maar ben liever van de dualSIM, dus dan lijken de UMI X2 en Jiayu G4 wel wat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121654557
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef shiznuts het volgende:
Dit is nog wel een aardige uiteenzetting: http://www.gizchina.com/2(...)nese-phones-of-2013/
De Xiaomi M3 wordt wel erg tof zo te zien. :Y
Maar ben liever van de dualSIM, dus dan lijken de UMI X2 en Jiayu G4 wel wat.
Damn! Die Telefoons hebben een hoog "Hebben Hebben Hebben" Gehalte!

Maar helaas ben ik nog heel tevreden over mijn neo!
Alleen jammer dat de Mp3 echt slecht is.. Behalve als je er een koptelefoon op doet van Beats Audio! Gisteren getest en die Beats Audio maakt mijn Neo een master Piece!

Of maakt mijn Neo de Beats Audio nou een Master Piece :|W
  woensdag 16 januari 2013 @ 21:23:59 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121655195
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef shiznuts het volgende:
Dit is nog wel een aardige uiteenzetting: http://www.gizchina.com/2(...)nese-phones-of-2013/
De Xiaomi M3 wordt wel erg tof zo te zien. :Y
Maar ben liever van de dualSIM, dus dan lijken de UMI X2 en Jiayu G4 wel wat.
Nu moet Andi toch eens wat gaan doen aan zijn zoek/opschrijf skills. Ik zie echt veel te vaak fouten in de specs staan. (de nieuwe schrijvers doen het vaak wel beter overigens.
Dat er af en toe een foutje in sluipt ok, maar daar is het wel erg vaak zo :P.

Nu ook weer een 8MP camera op de Jiayu... You should know better than that.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121667814
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:51 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn die er, maar kijk eens goed welke Samsung in dat lijstje staat, dat is de S2 die kun je totaal niet vergelijken met toestel wat ik gebenchmark heb.

Mijn Huawei Honor 2 die haalt bijna de 60fps in Nenamark 2.
Was gister laat, maar de Mogu M0 kun je beste vergelijken met toestellen als de HTC Desire C ( Al heeft die wel het dubbele ram ), Samsung Galaxy Y.

En als ik dan naar de Nenamark 2 bench kijk van HTC Desire C dan scoort de Mogu M0 hogere en overall is hij beter dan de Samsung galaxy y en in nenamark scoort hij hogere dan de HTC Desire HD.
pi_121667867
De Jiayu is qua prijs / kwaliteit erg populair. Welke telefoon is momenteel nog beter en slanker, tegen ongetwijfeld een iets hogere prijs?
Love is in the air!
pi_121670534
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 06:22 schreef Landgeld het volgende:
De Jiayu is qua prijs / kwaliteit erg populair. Welke telefoon is momenteel nog beter en slanker, tegen ongetwijfeld een iets hogere prijs?
Huawei Honor 2, Xiaomi Mi-Two, Meizu MX2 om er een paar te noemen. Die zijn nu verkrijgbaar tegen een hogere prijs, maar zijn dan ook qua specs beter en/of slanker. Je zult wel genoegen moeten nemen met een mindere accu. Of wachten tot de Subor dream s uit is. ;)
mag het weten
pi_121677484
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:43 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Weet iemand of deze telefoon werkt met T-Mobile ? Ik zie bij de specs staan dat het gsm 900/1800Mhz ondersteunt en volgens mij zit T-Mobile op 1900Mhz (of ik zit fout.)
weet je al meer?
pi_121690032
Op mijn werk hebben we allemaal ifeuns en aangezien ik nu de NEO heb ligt die van mij in de kast..maar ik loop nu tegen het volgende probleem aan, als ik met mijn werk sim een sms stuur naar een collega en die antwoord krijg ik de sms niet binnen. Kom ik thuis en kijk op mijn IPad zie ik bij berichten pas het antwoord....hoe kan ik regelen dat Ifeun berichten op mijn NEO ( werk sim) binnen komen?

Ook heb ik een bug gevonden, ik kan in instellingen het accu menu niet openen, krijg de volgende foutmelding: unfortunatly, Instellingen has stopped. Iemand een idee?
pi_121690411
Ziet er ook niet heel verkeerd uit die Newman N2. Vind 300 dollar ook niet zo gek. Is die echt zo goed te vergelijken met de SGS3? http://www.gizchina.com/2013/01/17/newman-n2-review/
pi_121690918
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef sandoz het volgende:

[..]

weet je al meer?
Kijk ff in de OP (OpeningsPost) onder 'DualSIM & Frequentiebanden'.
Er zijn trouwens eind 2012 frequentiebanden verdeeld tijdens de frequentieveiling (3,8 miljard euri mee verdiend).
quote:
T-Mobile zegt een leidende positie in de 1800-band te hebben verworven, waardoor ze de maximale 4G-snelheid aan hun klanten kunnen aanbieden. Een mix van hoge en lage frequenties zorgt ervoor dat er zowel binnenshuis als buitenshuis optimaal bereik mogelijk is, belooft de operator. T-Mobile kreeg 15 nieuwe vergunningen in verschillende frequentiebanden. Het grootste pakket bevindt zich in de 900- en 1800-frequentiebanden. Ze zijn zodanig afgestemd dat klanten met een smartphone kunnen internetten op de maximale 4G-snelheid. T-Mobile noemt daarbij expliciet de iPhone 5.

T-Mobile heeft drie frequenties in de 900-band, zes in de 1800-band en vijf in de 2600-band binnengehaald. Het uitrollen van 4G-netwerken op basis van de 1800-band zal versneld kunnen plaatsvinden, omdat T-Mobile al een netwerk bezit dat gebaseerd is op de 1800-frequentieband. “De vijf vergunningen in de 2600-band zijn een concrete investering in de toekomst gezien de explosieve groei van dataverkeer die naar verwachting de komende jaren zal aanhouden”, schrijft de operator.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121692415
Al die telefoons lijken wel 5" schermen te krijgen...

Ik vind 4.5 die ik nu heb wel echt de max, liever een volgende telefoon met een net zo groot scherm, maar als geheel wat kleinere telefoon.
pi_121693809
5.3" of zelfs richting 6" hoeft van mij inderdaad ook niet. :N
4.7" en 5.0" wil ik op zich nog wel een kans geven (anders sluit je wel heel veel toffe phones uit), moeten ze gewoon een lekkere dunne bezel hebben, dan zal het niet heel veel schelen.

Denk dat ik toch voor de Jiayu G4 ga... 4.7" 720P OGS IPS scherm, Quadcore MTK6589 DualSIM, 2GB RAM, 3000mAh versie. Zowaar ietsjes compacter/ergonomischer dan de G3. :9


Dealbreaker zou alleen kunnen zijn dat ze alleen een witte-versie releasen. De achterkant is mooi wit hoor, prima, maar de voorkant a.u.b. zwart laten. Niks vind ik lelijker en storender als een witte omranding van het scherm. Zelfde voor de UMI X2, die ik overigens ook niet uitsluiten zou. Ligt ook aan de beschikbaarheid. De MTK6577-generatie kende zo z'n debacles natuurlijk. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121694324
Die quadcore Goophone i5 laat echt veel te lang op zich wachten :( De dualcore is er wel al.

Iemand ervaring met Android-sale.com?
pi_121694916
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef shiznuts het volgende:
5.3" of zelfs richting 6" hoeft van mij inderdaad ook niet. :N
4.7" en 5.0" wil ik op zich nog wel een kans geven (anders sluit je wel heel veel toffe phones uit), moeten ze gewoon een lekkere dunne bezel hebben, dan zal het niet heel veel schelen.

Denk dat ik toch voor de Jiayu G4 ga... 4.7" 720P OGS IPS scherm, Quadcore MTK6589 DualSIM, 2GB RAM, 3000mAh versie. Zowaar ietsjes compacter/ergonomischer dan de G3. :9
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Dealbreaker zou alleen kunnen zijn dat ze alleen een witte-versie releasen. De achterkant is mooi wit hoor, prima, maar de voorkant a.u.b. zwart laten. Niks vind ik lelijker en storender als een witte omranding van het scherm. Zelfde voor de UMI X2, die ik overigens ook niet uitsluiten zou. Ligt ook aan de beschikbaarheid. De MTK6577-generatie kende zo z'n debacles natuurlijk. :P
Wat voor debacles kende de MTK6577-generatie dan?
pi_121695084
Met name natuurlijk de Jiayu G3, maar volgens mij ook wat andere phones die bij de launch nog niet (makkelijk) beschikbaar waren en iedereen maar aan een alternatief ging.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121695703
Ah zo. Maar de processor zelf is wel goed?
pi_121695831
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah zo. Maar de processor zelf is wel goed?
Jawel hoor, prijs/kwaliteit echt top. Navigeert best smooth en je kunt ook best een tof spel draaien. Ging meer om de beschikbaarheid van de telefoons, die was trouwens ook verbonden met de schaarste aan onderdelen omdat iedereen dezelfde componenten wilde. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:16:03 #59
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_121696940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jawel hoor, prijs/kwaliteit echt top. Navigeert best smooth en je kunt ook best een tof spel draaien. Ging meer om de beschikbaarheid van de telefoons, die was trouwens ook verbonden met de schaarste aan onderdelen omdat iedereen dezelfde componenten wilde. :P
Was inderdaad echt een pain in the ass om te krijgen.. opzich wel een goed teken lijkt me!
Populaire telefoon in china, en ook in nederland onder de china shoppers als je kijkt naar hoeveel mensen hem hebben!

Ga voor mijn moeder een G2+/S (verschil?) erbij kopen. De dualcore MTK6577 proccesor en 1GB geheugen. Ben alleen bang dat hij mogelijk wat aan de grote kant is. Heeft iemand hem en waarmee is hij te vergelijken qua populaire bekende westerse telefoons?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_121696999
Mooi zo, thanks. En Android-sale.com, heb je daar ervaring mee?
pi_121697712
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mooi zo, thanks. En Android-sale.com, heb je daar ervaring mee?
Website-url wordt geloof ik geblokkeerd op Slatedroid.com .
Dan maken ze er een of ander gratis lesje Latijns van: Caveat emptor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121709752
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:20 schreef tharonny het volgende:
Ziet er ook niet heel verkeerd uit die Newman N2. Vind 300 dollar ook niet zo gek. Is die echt zo goed te vergelijken met de SGS3? http://www.gizchina.com/2013/01/17/newman-n2-review/
Stja maar hij is ook nog niet echt goed verkrijgbaar, ik las trouwens wel een nadeel, hij heeft Android 4.0 en dan ben je niet zeker of er ooit wel Android 4.1 komt.

Bij Huawei was voor ik mijn Huawei Honor 2 kocht al bekend dat 4.1 er aan kwam en waren er ook al gesloten beta's.

Voor rest die Newman N2 heeft een scherpe prijs ja.
pi_121711320
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:12 schreef Zorbathagreek het volgende:
Op mijn werk hebben we allemaal ifeuns en aangezien ik nu de NEO heb ligt die van mij in de kast..maar ik loop nu tegen het volgende probleem aan, als ik met mijn werk sim een sms stuur naar een collega en die antwoord krijg ik de sms niet binnen. Kom ik thuis en kijk op mijn IPad zie ik bij berichten pas het antwoord....hoe kan ik regelen dat Ifeun berichten op mijn NEO ( werk sim) binnen komen?

Ook heb ik een bug gevonden, ik kan in instellingen het accu menu niet openen, krijg de volgende foutmelding: unfortunatly, Instellingen has stopped. Iemand een idee?
Heeft volgens mij niets te maken met je Neo maar eerder met jouw ipad en iphone.
Ik denk namelijk dat jouw collega geen sms terugstuurt maar een imessage.
Je zou dan imessage op jouw ipad moeten loskoppelen van jouw telefoonnummer en kijken of het dan al werkt. Ook imessage op jouw iphone uitschakelen voor de zekerheid.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:09:49 #64
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_121718546
Ehm.. Ik ben op zoek naar een N002i en kwam deze aanbieding tegen. Is dat nou een 'echte' N002i ? Kan iemand met iets meer chinese kennis dat bevestigen (diqiu-long) ?

Ik wil komend weekend een andere mobiel bestellen maar is de N002i nog steeds 'the most bang for your buck' voor een bedrag rond de ¤125 (bestellen via mrtao) ? Of is LighTake een goede seller ?

[ Bericht 3% gewijzigd door JiePieWie op 18-01-2013 13:11:07 (extra vraag) ]
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:40:13 #65
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121719667
Je kunt 'em op Lightake krijgen voor $157.69 (coupon: RETAILMENOT).
Dan kun je 'em wel voor $144.74 van MisterTao gaan halen, maar dan ben je heus ook nog wel $13 kwijt aan shipping en commissie, ken je de Taobao-verkoper niet en duurt het langer omdat alles een omweg is.

Put the logic together yourself...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:16:37 #66
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121723715
Toch nog steeds aan het twijfelen :7

Vind het echt een minpunt aan de Neo dat ie maar 1850 mah heeft. Ik ben echt een intensieve telefoongebruiker en mn desire is vaak na een paar uur gebruik al op 30% :') Ik vind de onzekerheid van een G3 met de GPS echt kwalijk (zou je dat een aliexpress verkoper kunnen laten testen ofzo?) en daarom wil ik m eigenlijk niet halen.

Je komt gewoon snel uit in de samsung klonen voor batterijen van 2500mah+ (en die hebben dan altijd weer geen IPS scherm), en die Subor Dream S duurt echt nog te lang als ie niet binnen een week of 2 uitkomt gezien mijn Desire Z aan een pijnlijke dood aan het sterven is...
Koekje d'r bij?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:30:50 #67
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121724379
Haal gewoon een N002i. Ik denk dat 'ie je best bevallen zou en de accu gaat vast wel een dag uithouden (Desire Z heeft dan ook een schijtaccu van 1300mAh ofzo en is echt tragisch inderdaad). Blijkt 'ie toch niks voor jou, kun je 'em vast tegen kostprijs (of minimaal verlies) nog wel kwijt en haal je iets anders.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:11:41 #68
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121726213
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:30 schreef shiznuts het volgende:
Haal gewoon een N002i. Ik denk dat 'ie je best bevallen zou en de accu gaat vast wel een dag uithouden (Desire Z heeft dan ook een schijtaccu van 1300mAh ofzo en is echt tragisch inderdaad). Blijkt 'ie toch niks voor jou, kun je 'em vast tegen kostprijs (of minimaal verlies) nog wel kwijt en haal je iets anders.
Net even de batterij er uitgehaald. Was er heilig van overtuigd dat er 1600mah in zat 8)7
Tis idd 1300mah. :Z

Geen wonder dat ie altijd zo snel leeg is.

Heb vorige week ook al een N002i besteld (vandaag geshipt met airmail) voor een vriendin van mij, ben benieuwd hoe lang die er over gaat doen.

Ik zat nog te kijken, heb de webshop mixeshop nog meerdere malen voorbij horen komen, is dat een beetje betrouwbaar? Ze hadden er een leuke accessoire die ik wel wilde halen :) Maar geld in een bodemloze put gooien is ook niet handig :@
Koekje d'r bij?
pi_121726360
Chinaphone met android voor 63 euro (met coupon 7ALLSITE)!? Dual core, 1 gig ram, alleen het scherm is wat minder. Maar nog steeds geen geld met die specs
pi_121726663
Wauw die G4 ziet er wel érg tof uit! Dat moet ik in de gaten houden. :7
pi_121726974
Is de gps van de Neo beter dan die van de G3?
Ik heb al diverse chinese smartphones gehad en de G3 heeft zeker niet de slechtste.
De B63M was echt waardeloos wat dat betreft, met netwerk location vrijwel spot-on
maar zodra de gps bij kwam was het all over the place zeg maar.(wel een fantastisch scherpe camera)
Bij de FG8 en een H7300/HD7 werkte de netwerklocatie niet en hadden een met de G3 vergelijkbare
gevoeligheid en fix tijd.
Mijn dochters Star V1277 is wel gevoeliger maar zit er ook wel eens naast met de tracking.
Laatste keer wel na een 2de keer gps test opstarten binnen 1 seconde een fix.
pi_121727535
mensen:

nog steeds op zoek naar een telefoon voor m'n pa, heb maar besloten dat ie >4inch met minstens resolutie van 960x540. Budget rond de 200usd, dan kom ik op een aantal toestellen (jiayu G3, ZTE V970, Amoi 821 Newman N1, Neo N002i)

Is er iets bekend over android 4.1 voor deze toestellen? Ik heb het idee dat je jiayu G3 de meeste community support heeft dus misschien komt er wel een rom, maar zijn er andere fabrikanten (of hobbyisten) van de andere merken?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:54:40 #73
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121728116
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Michael-H het volgende:
Chinaphone met android voor 63 euro (met coupon 7ALLSITE)!? Dual core, 1 gig ram, alleen het scherm is wat minder. Maar nog steeds geen geld met die specs
Is de (unbranded) Xiaomi M1! zie hier android 4.0 er op draaien, origineel draaide ie een 2.3 MIUI rom:

Het is qua specs wel een leuk telefoontje, ik zou zoiets kopen voor mn moeder als zij een nieuwe telefoon zou willen hebben. Grappige gadget :+

[ Bericht 8% gewijzigd door eleganza op 18-01-2013 17:04:16 ]
Koekje d'r bij?
pi_121732603
Die Newman N2 is volgens mij ook nog aardig goed leverbaar toch? Voor ongeveer 220 euro (air mail) heb je deze telefoon, en zie hem bij een hoop winkels te koop staan via chinaprices.eu. Banggood is het goedkoopst atm. Zou die coupon code die iedereen gebruikt op de G3 ook werken op deze telefoon? Moet namelijk eerst een account aan
maken voordat ik het kan testen :P

Edit: Het kan nog veel goedkoper joh! Deze heeft 6 kronen als feedback?!
http://www.mistertao.com/(...)tem-17641667589.html

Waarom zou je nog een G3 halen als je voor 255 dollar een hele beste quadcore heb

[ Bericht 26% gewijzigd door tharonny op 18-01-2013 19:09:26 ]
pi_121735212
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:27 schreef asd1975 het volgende:

[..]

Heeft volgens mij niets te maken met je Neo maar eerder met jouw ipad en iphone.
Ik denk namelijk dat jouw collega geen sms terugstuurt maar een imessage.
Je zou dan imessage op jouw ipad moeten loskoppelen van jouw telefoonnummer en kijken of het dan al werkt. Ook imessage op jouw iphone uitschakelen voor de zekerheid.
Thanks Asd! Ga het proberen iPhone stond al uit dus zal het wel aan de iPad liggen...
pi_121746947
G4 ziet er echt prima uit moet ik zeggen..

wel moet je op gaan letten dat je dus 2 versies hebt

Basic en advanced..

basic heeft zo snel ik zag minder geheugen (1 GB vs 2GB) , en een mindere batterij ( 1800 vs 3000 mAh) en volgens mij is de Rom van de basic maar 4 Gb en die van advanced 32 ofzo ??

bron pandawill.

die ze dus ook beide al in de presell heeft staan!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 23:55:29 #77
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121748355
Sterker nog, er zijn meer dan twee configuraties (bijvoorbeeld ook 1GB met 3000mAh).
Is laatst een mooi tabelletje van gepost. ;)
-edit-
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]

Om het dus samen te vatten:

1e versie: 1800mAh + 1GB + 4GB
2e verse: 3000mAh + 1 GB + 4GB
3e versie: 1800mAh + 2GB + 32GB (later uit te brengen, 32GB onder voorbehoud)
4e versie: 3000mAh + 2GB + 32GB (later uit te brengen, 32GB onder voorbehoud)

[..]
Dit dus: http://translate.google.c(...)read-401870-1-1.html

Newman N2 is ook wel geinig, maar niet dualSIM. Kijk uit naar de UMI X2 en de G4 persoonlijk.

[ Bericht 34% gewijzigd door shiz op 19-01-2013 00:01:06 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121748940
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:55 schreef shiznuts het volgende:
Sterker nog, er zijn meer dan twee configuraties (bijvoorbeeld ook 1GB met 3000mAh).
Is laatst een mooi tabelletje van gepost. ;)
-edit-

[..]

Dit dus: http://translate.google.c(...)read-401870-1-1.html

Newman N2 is ook wel geinig, maar niet dualSIM. Kijk uit naar de UMI X2 en de G4 persoonlijk.
Ah oke, ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd eigenlijk niet meer veel mee lees hier..
nog steeds zeer tevreden over de neo.. z'n G4 laat je toch wel weer twijfelen..
ziet er heel mooi uit en die laatste advanced versie lijkt me een heel mooi ding te worden :P

echter wil ik toch nog wel ff een tijdje doen ook met mijn neo, die voldoen aan al mijn verwachtingen nog dus niet zo zeer een upgrade meer nodig..
pi_121750908
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:11 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hm, dat probeerde ik maar werkte volgensmij niet. Heb de T15 Xenorium (Nederlandse taal)-rom erop staan.
T15 van Xenorium.... uhm.... ook als is google mijn vriend kan ik die nergens vinden! Iemand een linkje met MD5 hash?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 09:36:48 #80
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_121754774
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:30 schreef shiznuts het volgende:
Haal gewoon een N002i.
En gedaan. Zelfs al verstuurd:
Nu maar eens zien hoe snel-ie hier is. Ik hoop voor de 28e dan kan ik het nog als cadeautje geven.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 09:43:28 #81
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121754866
Nice. :D Rap afgehandeld ook. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 19 januari 2013 @ 09:51:19 #82
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_121754979
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Nice. :D Rap afgehandeld ook. :o
Ik was ook aangenaam verrast door de snelheid :). Omgerekend kost deze telefoon nu ¤122 dus was er, zoals jij al zei, geen enkele prijstechnische reden om via een of andere taobao-agent te gaan bestellen. Nu alleen op jacht naar de laatste ROM's. Weet iemand waar ik die kan vinden (eventueel NL-talig) ? Zoals een paar posts hierboven al werd gezegd door bdacier kan ook ik de T15-versie van Xenorium nergens vinden.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 10:02:34 #83
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121755141
Er is bij mijn weten alleen een Xenorium T12. Er is ook een nieuwjaars T16 verschenen als het goed is met NL ondersteuning (official). Anyhoezels, de i heeft een IPS display en heeft aangepaste drivers in de ROM ingebakken, dus dat gaat sowieso niet werken met de non-IPS versie (Xenorium heeft een N02-M/N002, daar is de ROM dus voor bedoeld). ;)

Btw, net overzicht op mtksj: http://translate.google.n(...)ujizixun%2F2282.html

[ Bericht 30% gewijzigd door shiz op 19-01-2013 11:43:04 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121758987
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 10:02 schreef shiznuts het volgende:
Er is bij mijn weten alleen een Xenorium T12. Er is ook een nieuwjaars T16 verschenen als het goed is met NL ondersteuning (official)...............
Nee, de officiele T16 bevat géén NL en Nieuwjaars T16-4.0.8 ook niet. Ze zijn wel meertalig.

De enige twee andere versies die ik heb geprobeerd met NL zijn die van Taiwan101.(v0.7 en v0.7-2).
V.07-2 is gebaseerd op T16 en volledig meertalig (21 talen).
Echter zit er een klein nadeel aan, welke weliswaar niet onoverkomelijk is, maar wel wat inspanning vereist.

De Taiwan101 ROM's willen gebruik maken van een vergrootte data partitie, die met flashtool wordt aangemaakt. Ook dat bestand staat daar vermeld. Ik vond dit echter geen goed idee omdat je dan problemen kan krijgen met het terugplaatsen van een Nandroid backup.
Via Winrar de EBR1 verwijderen lost dat op. Ik zelf heb ook de verwijzing naar EBR1 in updater-script verwijderd.

tav ROM's voor de N002 en N002i is me opgevallen dat dit dezelfde ROM's zijn. Ik heb T16 voor N002 (van Lightake) en N002i (officiele versie) vergeleken en ze zijn exact gelijk. Ook de Taiwan101 rom's zijn voor beide versies. Het lijkt er dus op dat de displaydrivers gelijk zijn of beide geintegreerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door elinx op 19-01-2013 13:10:35 ]
  zaterdag 19 januari 2013 @ 13:10:06 #85
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_121759437
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:55 schreef elinx het volgende:

V.07-2 is gebaseerd op T16 en volledig meertalig (21 talen).
Echter zit er een klein nadeel aan, welke weliswaar niet onoverkomelijk is, maar wel wat inspanning vereist.

De Taiwan101 ROM's willen gebruik maken van een vergrootte data partitie, die met flashtool wordt aangemaakt. Ook dat bestand staat daar vermeld. Ik vond dit echter geen goed idee omdat je dan problemen kan krijgen met het terugplaatsen van een Nandroid backup.
Via Winrar de EBR1 verwijderen lost dat op. Ik zelf heb ook de verwijzing naar EBR1 in updater-script verwijderd.
Ok. Dus als ik je goed begrijp bevat die V.07-2 ook NL alleen moet er wat aangepast worden in de image. Welke manier heb je vervolgens gebruikt om te flashen ? Wel via die tool ?
pi_121759519
Nee, gewoon via CWM recovery (van Xenorium) uit de OP.
Daarmee heb ik ook vooraf een Nandroid backup gemaakt.
Daarmee ben ik in enkele minuten weer terug als de ROM me niet bevalt.

[ Bericht 2% gewijzigd door elinx op 19-01-2013 14:54:08 ]
pi_121767071
Het internet van m'n Neo zit weer te kloten.
Bij volledig ontvangst wil hij alsnog niks laden (Wi-Fi)...

Stappen van de vorige keer (delete cache, data van Google Play etc.) werkt al niet meer.
pi_121768414
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
Het internet van m'n Neo zit weer te kloten.
.....
Misschien dat het steeds andere WiFi Mac adress de oorzaak kan zijn. Is ook al eerder aan de orde geweest.
Tot nu toe is bij mij uit en aanschakelen van WiFi voldoende om een werkende verbinding tot stand te brengen.
pi_121771935
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:40 schreef elinx het volgende:

[..]

Misschien dat het steeds andere WiFi Mac adress de oorzaak kan zijn. Is ook al eerder aan de orde geweest.
Tot nu toe is bij mij uit en aanschakelen van WiFi voldoende om een werkende verbinding tot stand te brengen.
Met Wi-Fi aan/uit doet m'n internet het welgeteld elke keer zo'n 3 seconden weer ff.
pi_121772413
Zijn de signaal bars, blauw of grijs R4m0n_46 wanneer je problemen ondervind?
pi_121773643
Mijn HTC Wildfire S is in de thee gevallen...., en nu zoek ik naar een nieuwe telefoon.
Volgende eisen:
Minimaal 3,7 inch
Minimaal qHD
Snel
Genoeg opslag of micro SD mogelijkheid
Goede wifi
Minimaal Android 4.0
Max 150 euro (iets meer mag natuurlijk)

Ik heb nu deze gevonden:
ZTE V970
Neo N002i
Jiayu G3
Wat zijn nou precies de verschillen tussen deze 3? En zijn er nog andere telefoons met de bovenstaande eisen?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:12:13 #92
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121776599
Kwam nog wat toestelfotos tegen van de N002i (naast de veel geziene stock pics) Ik vond ze iig deelwaardig omdat ze de witte met zn IPS scherm goed laten zien!

Spoilert!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=586&t=3150310&m=f&p=1
Koekje d'r bij?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:16:30 #93
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121776808
Geheel witte phones. :r

Poll: Geheel witte smartphones... (c.q. smartphones met een witte front)
Ja man! Da's toch mooi!
Gadverpielekes! Mij niet gezien!
Wat boeit mij dat nou?
Anders, namelijk... (reageer!)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 19 januari 2013 @ 22:12:45 #94
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121779285
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef shiznuts het volgende:
Geheel witte phones. :r

Een mooie witte telefoon is niet lelijk. Ik ben er ook ingegroeid de laatste maanden hoor, ik vond de zwart/witte Neo N02-m wel mooi, en heb het niet zo op de zwarte variant. De Galaxy Note 2 vind ik bijv dat die wit hoort te zijn. Net als de galaxy S3. Witte iphones daarentegen ... :r Witte ipads kunnen dan wel weer. Ben wat dat betreft heel picky. Hoop dat de witte NEO gaat bevallen, ga 'm morgen bestellen :9
Koekje d'r bij?
pi_121782112
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef shiznuts het volgende:
Geheel witte phones. :r

Net eentje binnen. Ik vind ze helemaal leuk :D
  zondag 20 januari 2013 @ 00:01:52 #96
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121783639
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef eleganza het volgende:

[..]

Een mooie witte telefoon is niet lelijk. Ik ben er ook ingegroeid de laatste maanden hoor, ik vond de zwart/witte Neo N02-m wel mooi, en heb het niet zo op de zwarte variant. De Galaxy Note 2 vind ik bijv dat die wit hoort te zijn. Net als de galaxy S3. Witte iphones daarentegen ... :r Witte ipads kunnen dan wel weer. Ben wat dat betreft heel picky. Hoop dat de witte NEO gaat bevallen, ga 'm morgen bestellen :9
Zit helemaal op jouw spoor, wit is het nieuwe zwart!

Soms dan ;-)
pi_121783861
De Meizu MX draait op Flyme. Is dat een ander OS of gewoon een Androidschil als Touchwiz/Sense?
pi_121787765
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef shiznuts het volgende:
Geheel witte phones. :r
Ben wel eens dat wit zwart mooiere is dan helemaa wit. Want zwart maakt het juist dat je geen last hebt van die bezels.

Maar als ik zou moeten kiezen tussen een zwart model en een wit, grote kans dat ik de witte neem want wit vind ik best wel mooi en is eens wat anders dan zwart, meeste van mijn gadgets is ja al zwart.
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
De Meizu MX draait op Flyme. Is dat een ander OS of gewoon een Androidschil als Touchwiz/Sense?
Dat is een soort skin, maar Meizu wijkt af van de Android standaard. Google heeft zeg maar een standaard neer gezet voor de knoppen en Meizu heeft iets heel anders waardoor je met andere launchers problemen krijgt.

Ik zou Meizu dus mijden als je graag puur Android wilt, ik heb bij mijn Huawei Honor 2 Nova Launcher erop draaien en dat werkt perfect, ik moest wel even slikken dat ik die mooie widgets van Huawei niet kon gebruiken, maar met Nova launcher is het net pure Android.

[ Bericht 36% gewijzigd door Diqiu-Long op 20-01-2013 02:42:13 ]
pi_121798570
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:34 schreef Downstar het volgende:
Zijn de signaal bars, blauw of grijs R4m0n_46 wanneer je problemen ondervind?
Wisselt nogal. Soms grijs, soms blauw.
Maar heb ook vaak dat ie het bij blauw niet doen, grijs doet ie het vanzelfsprekend niet.

Heeft z'n eigen willetje lijkt het wel.
pi_121803980
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:34 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Wisselt nogal. Soms grijs, soms blauw.
Maar heb ook vaak dat ie het bij blauw niet doen, grijs doet ie het vanzelfsprekend niet.

Heeft z'n eigen willetje lijkt het wel.
oh, ik had altijd het probleem voorheen dat ze dus pas bij een router reset ff blauw waren voor 5 minuten, en dat ze dan weer grijs werden.. bij grijze( dus wel volledig bereik!) bars heb je dan geen verbinding met google servers ofzo, hierbij krijg ik dus ook steeds geen werkende verbinding..

zal als ik jou was toch voor de zekerheid nog eens deze onderstaande stappen volgen, het kan immers geen kwaad en t heeft mijn wifi probleem dus gefixt :)

quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef Downstar het volgende:
Hmmmm zo te zien ( nog niet te vroeg juichen, want het is pas een dag goed :P) is het wifi probleem nu opgelost..

stappen gedaan:

Clear data in Google services framework
Clear cache en data van google playstore
Deinstalleren van googleplaystore updates..

Router gereboot
telefoon meerdere malen gereboot..

en dus daarvoor de simkaart + batterij er voor een minuut uitgelaten..
Dat gaf dus geen fix..

maar nu dus al een tijdje gewoon blauwe wifi signaal steepjes..
en ik zie dat android automatisch wifi killt ofzo na een tijdje niet te zijn gebruikt?
dan start hij bij scherm on weer de wifi op, issie even grijs.. maar word daarna weer blauw
en internet werkt dan gewoon

hopelijk dus een fix voor altijd ipv morgen weer problemen :P
pi_121829359
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef eleganza het volgende:

[..]

Is de (unbranded) Xiaomi M1! zie hier android 4.0 er op draaien, origineel draaide ie een 2.3 MIUI rom:

Het is qua specs wel een leuk telefoontje, ik zou zoiets kopen voor mn moeder als zij een nieuwe telefoon zou willen hebben. Grappige gadget :+
Ik ben eig wel impressed hierdoor.. 63 euro voor een dualcore telefoon.. Als ik zie dat die xiaomi m1 meer dan 200usd kost op aliexpress.. Waar zit dan de catch? Ik veronderstel dat dit gewoon dezelfde telefoon is, maar dan gewoon geen merk? Of is er nog wat anders verschil?
pi_121830888
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef mathske1 het volgende:
....
Ik ben eig wel impressed hierdoor.. 63 euro voor een dualcore telefoon.. Als ik zie dat die xiaomi m1 meer dan 200usd kost op aliexpress.. Waar zit dan de catch?......
Het betreft een C2000 en heeft waarschijnlijk een MTK6573 als CPU. Als je gaat zoeken wat de cpu snelheid is lijkt het erop dat deze 650 -800 MHz dual core is. Ik vermoed dat 1,5 GHz het totaal is van beide cores. Verder is er misschien eea aan hardware weggelaten (bv gps ed) om de prijs te drukken. Wie zal het zeggen, want gedetailleerd zijn de specs. niet en er wordt ook wel eens eea verkeerd vermeld.
Ondanks dat blijft het wel een indrukwekkend lage prijs.

[ Bericht 5% gewijzigd door elinx op 21-01-2013 08:29:50 ]
pi_121831942
De batterij van de Huawei Honor 2 is echt goed, ik zit nu al 3 dagen en 16 uur op een accu lading en ik heb nu nog 35% over.

Schermtijd is 1 uur en 20 min en de WiFi staat eigelijk vrijwel constant aan, behalve wanneer ik slaap dan zet ik de telefoon op slaap profiel, in emui heb je namelijk profielen.

Ook staat hij op hoge prestaties bij energie beheer. Uiteraard gebruik ik de telefoon zeer weinig momenteel, maar dan nog is het een goeie batterij duur, want mijn HTC Evo 3D haalde niet eens 2 uur schermtijd, ik moest de helderheid helemaal omlaag gooien wou ik iets langer mijn HTC Evo 3D kunnen gebruiken.

De Huawei Honor 2 haalt met gemak drie tot vier uur schermtijd.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:31:00 #104
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_121835142
Ehm... Waar kan ik een pakketje met track-and-trace wat begint met RX59375 volgen ? Dat is de code die mijn pakketje met de N002i heeft gekregen van Lightake. Als ik de links in de OP gebruik zie ik niets. RX zou Parcelforce moeten zijn maar als ik daar kijk krijg ik de melding 'expired' te zien.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:37:11 #105
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121835319
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:13 schreef elinx het volgende:

[..]

Het betreft een C2000 en heeft waarschijnlijk een MTK6573 als CPU. Als je gaat zoeken wat de cpu snelheid is lijkt het erop dat deze 650 -800 MHz dual core is. Ik vermoed dat 1,5 GHz het totaal is van beide cores. Verder is er misschien eea aan hardware weggelaten (bv gps ed) om de prijs te drukken. Wie zal het zeggen, want gedetailleerd zijn de specs. niet en er wordt ook wel eens eea verkeerd vermeld.
Ondanks dat blijft het wel een indrukwekkend lage prijs.
Dit inderdaad. Daarom staan ook de specs niet duidelijk aangegeven.

Ik heb dus gisteren mijn witte NEO (met DHL) gehaald bij Lightake. Een tip voor de toekomst, direct mailen naar service [@] lightake.com gaat veeeeeel sneller dan het contactfomulier op hun pagina.

@Diqiu-Long
Als de Honor 2 in mijn budget zat, zou ik hem zonder enige twijfel halen, heb er echt zoveel goeie reviews over gezien en gelezen!

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef JiePieWie het volgende:
Ehm... Waar kan ik een pakketje met track-and-trace wat begint met RX59375 volgen ? Dat is de code die mijn pakketje met de N002i heeft gekregen van Lightake. Als ik de links in de OP gebruik zie ik niets. RX zou Parcelforce moeten zijn maar als ik daar kijk krijg ik de melding 'expired' te zien.
http://17track.net/ Al moet ik zeggen dat de tracking nou niet echt heel erg betrouwbaar is!
Koekje d'r bij?
  maandag 21 januari 2013 @ 10:39:29 #106
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121835379
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef JiePieWie het volgende:
Ehm... Waar kan ik een pakketje met track-and-trace wat begint met RX59375 volgen ? Dat is de code die mijn pakketje met de N002i heeft gekregen van Lightake. Als ik de links in de OP gebruik zie ik niets. RX zou Parcelforce moeten zijn maar als ik daar kijk krijg ik de melding 'expired' te zien.
Parcelforce is alleen de dienst die 'em ophaalt bij Lightake en klaar maakt voor het verzenden. Daar heb je dus niks aan. Vraag Lightake of ze het internationale trackingsnummer al hebben ontvangen en die aan je door kunnen geven.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121836623
iemand ervaring met deze:
http://www.pandawill.com/(...)ra-black-p69641.html
donderdag voor 136 dollar tijdens happy hour
  maandag 21 januari 2013 @ 11:34:45 #108
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121837289
1. Viel spaß met happy hour, dat is happy 0,1 seconde, want er zijn maar 5 van die deals beschikbaar en max 1 per persoon te krijgen en wie het eerste heeft betaald wint. Dus als er veel gegadigden zijn, goede kans dat je ernaast zit
2. 512MB ;( 4.7" en dan 540P-scherm maar, da's als 480P op 4.0"
3. Cubot heb ik vaker voorbij zien komen, maar maken van die typische budget 'net niet'-phones en designs zijn vaak nogal 'geïnspireerd' om het zo maar ff te zeggen. Zo'n merk geeft me nou niet echt vertrouwen, ook maar de vraag hoe de support is, bij zulke net niet 512MB-phones is het vaak niet heul veel soeps
4. Je moet het natuurlijk lekker zelf weten. Als jij het wat vindt, lekker kopen dan...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 januari 2013 @ 11:36:01 #109
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121837339
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef sandoz het volgende:
iemand ervaring met deze:
http://www.pandawill.com/(...)ra-black-p69641.html
donderdag voor 136 dollar tijdens happy hour
512mb ram. Vrij jammer, qua specs zag ie er verder wel goed uit.
Mensen klagen op o.a. xda over dat ze geen root access kunnen krijgen, en dat de batterij niet echt '2500 mah' waardig is.

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef shiznuts het volgende:

3. Cubot heb ik vaker voorbij zien komen, maar maken van die typische budget 'net niet'-phones en designs zijn vaak nogal 'geïnspireerd' om het zo maar ff te zeggen. Zo'n merk geeft me nou niet echt vertrouwen, ook maar de vraag hoe de support is, bij zulke net niet 512MB-phones is het vaak niet heul veel soeps

Net niet phones... die heb je veel te veel in china helaas... maar ook in NL.. zo zonde!
De enige (naar mijn mening) well-worth phones zijn op dit moment de Jiayu G2 advanced/+, G3, Neo N002i (om het IPS scherm) en de Huawei Honor 2. Deze telefoons hebben al 'bewezen' in reviews dat het gewoon goede telefoons zijn waar je zeker in de root kunt komen.

Ik ben altijd heel picky en vaak redelijk afwachtend (en een twijfelaar rond telefoons en andere gadgets :9 ) dus vind het altijd belangrijk dat ik iets koop wat gewoon goed is, en als het een net-niet phone is in dit geval vind ik het echt gewoon jammer, want je gaat er direct spijt van krijgen dat je niet 30 euro meer hebt uitgegeven :Y

[ Bericht 25% gewijzigd door eleganza op 21-01-2013 11:50:16 ]
Koekje d'r bij?
  maandag 21 januari 2013 @ 11:45:50 #110
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_121837726
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef sandoz het volgende:
iemand ervaring met deze:
http://www.pandawill.com/(...)ra-black-p69641.html
donderdag voor 136 dollar tijdens happy hour
Ik ken je budget niet maar voor $20 meer heb je al de N002i. Lijkt me een betere keuze.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:55:24 #111
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121838090
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:45 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Ik ken je budget niet maar voor $20 meer heb je al de N002i. Lijkt me een betere keuze.
Gisteren 142,50¤ betaald voor de N002i (+extra batterij) inclusief DHL shipping (coupon: retailmenot). Kun je nog 15 euro op besparen als je met airmail laat versturen, maar ik vind het echt geen gekke prijs hoor :9
Koekje d'r bij?
pi_121838978
draait die neo 4.1? of is er een update naar 4.1?
pi_121839112
Heeft de g4 eigenlijk een microSd slotje?
Daar heb ik nog niet echt iets van gelezen?
Lijkt me wel mooie phone! :D.

Twijfel zelf om toch ook volgende maand de newman N2 te bestellen !
  maandag 21 januari 2013 @ 12:37:04 #114
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121839729
Tenzij het een Nexus of iPhone is, hebben alle smartphones dat toch? :P
Nou ja, er zijn inderdaad wel wat uitzonderingen ook qua Chineesjes, maar dat is meer de high-end side die er 32GB modellen tegenaan mikken.
Vooralsnog is het gangbaar om in 4GB/8GB phones een microSD-oplossing in te bouwen.
quote:
Memory expansion
Maximum 64G
~ http://translate.google.c(...)read-401870-1-1.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121840409
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef JiePieWie het volgende:
Ehm... Waar kan ik een pakketje met track-and-trace wat begint met RX59375 volgen ? Dat is de code die mijn pakketje met de N002i heeft gekregen van Lightake. Als ik de links in de OP gebruik zie ik niets. RX zou Parcelforce moeten zijn maar als ik daar kijk krijg ik de melding 'expired' te zien.
Ik heb zelf net een pakketje binnen van Lightake, met ook zo'n nummer. Dat nummer kreeg ik op 5 januari, en pas 10 januari deed het iets, namelijk melden dat het in Singapore lag. Ik heb https://www.deutschepost.(...)?locale=en&init=true gebruikt, van Deutsche Post. Je moet wel de goeie datum gokken, want niet elke datum doet het. Maar toen ik die eenmaal had kreeg ik regelmatig updates, ook per e-mail toen ik me aangemeld had daarvoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morri op 21-01-2013 13:01:51 ]
pi_121840512
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:37 schreef shiznuts het volgende:
Tenzij het een Nexus of iPhone is, hebben alle smartphones dat toch? :P
Nou ja, er zijn inderdaad wel wat uitzonderingen ook qua Chineesjes, maar dat is meer de high-end side die er 32GB modellen tegenaan mikken.
Vooralsnog is het gangbaar om in 4GB/8GB phones een microSD-oplossing in te bouwen.

[..]

~ http://translate.google.c(...)read-401870-1-1.html
Het is toch een trend in smartphone land dat steeds meer fabrikanten geen sd kaart slot meer hebben en geen verwisselbare batterij.
pi_121841558
Ik heb een THL W3+.

Op het eerste gezicht een leuke Telefoon voor een schappelijke prijs. Helaas is hij niet zo stabiel. Bluetooth verbinding met mijn carkit valt regelmatig weg, reboot vaak de enige oplossing. Laast wou hij gewoon een paar uur niet aan, op geen enkele mogelijkheid. Programma's zijn instabiel en het geheel loopt niet soepel. Ook heeft hij afentoe(1x per week) een spontane reboot.

meer mensen met een W3+ met deze problemen?
pi_121844555
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:28 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb een THL W3+.

Op het eerste gezicht een leuke Telefoon voor een schappelijke prijs. Helaas is hij niet zo stabiel. Bluetooth verbinding met mijn carkit valt regelmatig weg, reboot vaak de enige oplossing. Laast wou hij gewoon een paar uur niet aan, op geen enkele mogelijkheid. Programma's zijn instabiel en het geheel loopt niet soepel. Ook heeft hij afentoe(1x per week) een spontane reboot.

meer mensen met een W3+ met deze problemen?
In Rusland is deze phone veel verkocht en heeft ie een aardige community. Dus wat zoeken daarop en lezen met google translate kan je misschien verder helpen?

Mijn N7300 loopt overigens ook 1x in de 2 a 3 dagen vast. Heb er wel vrij veel apps op staan dus dat hebt wellicht ook niet mee.
pi_121844596
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

In Rusland is deze phone veel verkocht en heeft ie een aardige community. Dus wat zoeken daarop en lezen met google translate kan je misschien verder helpen?
bedankt voor de tip, ga ik proberen. :)
  maandag 21 januari 2013 @ 14:57:19 #120
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121845475
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

In Rusland is deze phone veel verkocht en heeft ie een aardige community. Dus wat zoeken daarop en lezen met google translate kan je misschien verder helpen?

Mijn N7300 loopt overigens ook 1x in de 2 a 3 dagen vast. Heb er wel vrij veel apps op staan dus dat hebt wellicht ook niet mee.
Verder beetje tevreden over de N7300? Overweeg er een te bestellen namelijk. Kan trouwens nergens een url van de fabrikant vinden, weet jij die?
pi_121846305
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:57 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Verder beetje tevreden over de N7300? Overweeg er een te bestellen namelijk. Kan trouwens nergens een url van de fabrikant vinden, weet jij die?
Er is geen website.

Wel tevreden, maar geen supertelefoon.
Belangrijkste minpunten:
- loopst soms vast (1x per 3 dagen)
- kijkhoeken scherm zijn matig (twijfel daardoor of het wel een IPS scherm is!)
- wat backlight bleeding te zien in de hoeken van het scherm
- matige/redelijke camera (5 mp camera, auto focus werkt niet lekker bij mij, kan aan instellingen liggen van mijn kant)
- geen support (je hoeft geen software updates te verwachten, geen fabrikanten website)
- moeite met HD videos/ 3Dgames (inherent aan de MTK6577 chipset)

Belangrijkste pluspunten (t.o.v. andere vergelijkbare chinaphones):

- Scherpte en grootte scherm (HD). Past bij mij nog net in broekzak
- Accuduur, gaat met gemak minimaal 2 dagen mee bij normaal gebruik.
- 1Gb RAM. Browsen e.d. werkt smooth.
- Bouwkwaliteit komt degelijk over tot nu toe.
- Bellen werkt prima; zuiver geluid.
- Makkelijk te rooten

[ Bericht 0% gewijzigd door VerrekteZakHooi op 21-01-2013 17:35:26 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 17:29:00 #122
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121852417
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Er is geen website.

Wel tevreden, maar geen supertelefoon.
Belangrijkste minpunten:
- loopst soms vast (1x per 3 dagen)
- kijkhoeken scherm zijn matig (twijfel daardoor of het wel een IPS scherm is!)
- wat backlight bleeding te zien in de hoeken van het scherm
- matige/redelijke camera (5 mp camera, auto focus werkt niet lekker bij mij, kan aan instellingen liggen van mijn kant)
- geen support (je hoeft geen software updates te verwachten, geen fabrikanten website)
- moeite met HD videos/ 3Dgames (inherent aan de MTK6577 chipset)

Belangrijkste pluspunten (t.o.v. andere vergelijkbare chinaphones):

- Scherpte en grootte scherm (HD). Past bij mij nog niet in broekzak
- Accuduur, gaat met gemak minimaal 2 dagen mee bij normaal gebruik.
- 1Gb RAM. Browsen e.d. werkt smooth.
- Bouwkwaliteit komt degelijk over tot nu toe.
- Bellen werkt prima; zuiver geluid.
- Makkelijk te rooten
Geloof dat er op Russische sites het eea aan community is, meen zelfs eigen multilangual rom voorbij te hebben zien komen... (nót sure!)

1 x per 3 dagen vastlopen.... is eerder 'vaak' dan 'soms' dus :-(

Eens op zoek naar meer ervaringen, misschien ligt het net aan de jouwe.

Dank voor je vlotte feedback iig! :)
pi_121852720
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:29 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Geloof dat er op Russische sites het eea aan community is, meen zelfs eigen multilangual rom voorbij te hebben zien komen... (nót sure!)

1 x per 3 dagen vastlopen.... is eerder 'vaak' dan 'soms' dus :-(

Eens op zoek naar meer ervaringen, misschien ligt het net aan de jouwe.

Dank voor je vlotte feedback iig! :)
Is goed mogelijk dat dit door 1 van mijn apps komt dat ie vastloopt. Gebeurt wel eens als achter mekaar apps afsluit. Denk niet dat het echt aan de telefoon ligt, maar het zou wel kunnen natuurlijk.
pi_121855347
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:55 schreef eleganza het volgende:

[..]

Gisteren 142,50¤ betaald voor de N002i (+extra batterij) inclusief DHL shipping (coupon: retailmenot). Kun je nog 15 euro op besparen als je met airmail laat versturen, maar ik vind het echt geen gekke prijs hoor :9
Ik zou mn Galaxy S er niet voor inruilen
pi_121855776
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Ik zou mn Galaxy S er niet voor inruilen
Heb je de twee dan al eens naast elkaar vergeleken? Ik heb men Galaxy S voor de gewone N002 ingeruild en op het scherm na echt geen spijt van. En vermits die N002i wel een deftig scherm heeft zie ik niet wat er beter is aan de Galaxy S :)
Vooral het verschil in snelheid is gewoon gigantisch, mijn Galaxy begon echt traag te gaan, zelfs met custom rom en tweaks enzo, terwijl de Neo zalig vlot gaat :D
  maandag 21 januari 2013 @ 18:59:15 #126
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121855792
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Ik zou mn Galaxy S er niet voor inruilen
Genoteerd!
  maandag 21 januari 2013 @ 21:15:42 #127
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121862097
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Ik zou mn Galaxy S er niet voor inruilen
Als je nou gezegd had SII had ik het begrepen, maar ik denk dat de neo je S er aan alle kanten voorbij rent. Maar ieder z'n ding uiteraard :P

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:58 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Heb je de twee dan al eens naast elkaar vergeleken? Ik heb men Galaxy S voor de gewone N002 ingeruild en op het scherm na echt geen spijt van. En vermits die N002i wel een deftig scherm heeft zie ik niet wat er beter is aan de Galaxy S :)
Vooral het verschil in snelheid is gewoon gigantisch, mijn Galaxy begon echt traag te gaan, zelfs met custom rom en tweaks enzo, terwijl de Neo zalig vlot gaat :D
Dat probleem heb ik dus ook met mijn Desire Z... hij sterft een langzame pijnlijke dood op dit moment. De Neo N02-m van mijn zusje is zooooveel sneller, en dat scherm van de Neo N002i verwacht ik (door IPS) wel echt meer dan het TFT scherm van mijn zusje.

Ik zal deze keer nogmaals een poging gaan doen om een videoreviewtje te posten, iig wat goeie foto's van het scherm van de N002i moeten lukken met m'n fijne Canon 600D ^_^ Hoop dat ik nog wat vergelijkingsfotos er op kan zetten tov de N02-m, maar dan moet mn zusje hem even afstaan... wat wel een probleem gaat worden hahaha :9

Had dit hoesje voor mn HTC Tytn, en heb m nu maar besteld voor mn NEO... hoop dat ie past! (heb m op de maat van de HTC One X gekocht)

Koekje d'r bij?
pi_121862379
Kon nergens een topic vinden, maar ik heb een vraagje.

Kan je met een externe harde schijf muziek en filmbestanden afspelen op je televisie dmv usbingang of via dvd/bluray speler?

Bij de MM is vanaf overmorgen geen BTW en ik ben wel geinteresseerd hierin. Of moet ik hiervoor een mediaspeler hebben? Op de website van MM vind ik geen mediaspeler met geheugen, bestaan deze wel?

Hopelijk kan iemand hulp bieden.
pi_121862874
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kon nergens een topic vinden, maar ik heb een vraagje.

Kan je met een externe harde schijf muziek en filmbestanden afspelen op je televisie dmv usbingang of via dvd/bluray speler?

Bij de MM is vanaf overmorgen geen BTW en ik ben wel geinteresseerd hierin. Of moet ik hiervoor een mediaspeler hebben? Op de website van MM vind ik geen mediaspeler met geheugen, bestaan deze wel?

Hopelijk kan iemand hulp bieden.
Volgens mij zit je in het totaal verkeerde topic, maar van mijn weten ligt het aan je televisie of die via USB films kan afspelen. Dat moet je dus even googelen over je televisie. Een mediaspeler sluit je op andere manier aan, die doet het altijd wel denk ik.
pi_121884081
cubot a6589 in presell eerste mtk6589 mobieltje voor net geen 200 EUR.
http://www.buysku.com/who(...)te.html?currency=EUR
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:53:27 #131
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_121884293
Is die shop wel betrouwbaar? De prijzen liggen flink lager dan bv banggood.
pi_121884714
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is die shop wel betrouwbaar? De prijzen liggen flink lager dan bv banggood.
Heb er mijn Neo besteld zonder problemen (free shipping en binnen in 14 dagen). Let op door mijn link staan de prijzen in EUR, misschien dat je daarom denkt dat ze flink lager zijn. Over het algemeen zijn de prijzen redelijk vergelijkbaar. Pandawill heeft ook de CUBOT voor $1 meer.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:13:47 #133
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121885135
Wilde net zeggen... USD 258.99 ~> 1611 CNY / RMB.
De Jiayu G4 bijvoorbeeld gaat om 1499 CNY uitkomen (lokaal), dus zal voor zo'n zelfde prijs te koop zijn. Geldt ook voor de Dream S en de N2.
Voor dat geld wacht ik liever langer op toestellen van merken die zich in de midrange al hadden bewezen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121888860
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef shiznuts het volgende:
Wilde net zeggen... USD 258.99 ~> 1611 CNY / RMB.
De Jiayu G4 bijvoorbeeld gaat om 1499 CNY uitkomen (lokaal), dus zal voor zo'n zelfde prijs te koop zijn. Geldt ook voor de Dream S en de N2.
Voor dat geld wacht ik liever langer op toestellen van merken die zich in de midrange al hadden bewezen.
De "voorganger" A8809 valt inderdaad niet zoveel over te vinden, maar ook niet echt veel negatiefs. Hier is hij nooit echt naar boven gekomen omdat de meesten (inclusief mezelf) binnen deze categorie toch liever 1GB aan memory hebben. Maar dat maakt hem voor mij toch niet echt minder betrouwbaar. Ook nu hadden ze er trouwens beter wat meer memory in mogen steken, tov de rest van de specs had 2GB niet misstaan. Vind trouwens niet dat je hem moet vergelijken met jiayu of de dream S. Als phablet (5.7 inch) moet je hem naast de N7300 gaan leggen en op dat vlak is er nog maar heel weinig concurrentie om mee te vergelijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fasroslis op 22-01-2013 14:49:36 ]
pi_121900800
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef shiznuts het volgende:
Wilde net zeggen... USD 258.99 ~> 1611 CNY / RMB.
De Jiayu G4 bijvoorbeeld gaat om 1499 CNY uitkomen (lokaal), dus zal voor zo'n zelfde prijs te koop zijn. Geldt ook voor de Dream S en de N2.
Voor dat geld wacht ik liever langer op toestellen van merken die zich in de midrange al hadden bewezen.
Wordt lastig kiezen, Jiayu, Neo N003,.... !
  dinsdag 22 januari 2013 @ 19:36:32 #136
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121901120
Keuze is al gemaakt!

Quadcore, dualSIM. _O_ 4.7" 720P, maar compacter dan de G3.
En dan wachten op de 2GB 3000mAh-versie. Sounds like a plan.
Putting faith in Jiayu's hands yet again (was de eerste met een G2 :D , nu een G3 in huis, straks de G4!?)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121902066
Hij ziet er erg slick uit inderdaad, doet me denken aan de Xiaomi. Had wel liever onscreen buttons gezien.
pi_121903344
Te koop vanaf mei of wordt het toch eerder juni/juli en normaal verkrijgbaar vanaf augustus?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:29:24 #139
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121904433
Hehe.
Time will tell... time will tell.

Tot die tijd toch niks te klagen. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:47:48 #140
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121918615
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:36 schreef shiznuts het volgende:
Keuze is al gemaakt!
[ link | afbeelding ]
Quadcore, dualSIM. _O_ 4.7" 720P, maar compacter dan de G3.
En dan wachten op de 2GB 3000mAh-versie. Sounds like a plan.
Putting faith in Jiayu's hands yet again (was de eerste met een G2 :D , nu een G3 in huis, straks de G4!?)
Moet zeggen, de full black ziet er echt heul slick uit! Als m'n Neo niet bevalt is die altijd weer in te verkopen ;) Is er al een verwachte releasedate (die weer lekker vooruitgeschoven wordt :9)?
Koekje d'r bij?
pi_121927040
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:29 schreef shiznuts het volgende:
Hehe.
Time will tell... time will tell.

Tot die tijd toch niks te klagen. ;)
pi_121927659
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:26 schreef jonasr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
n003 heeft ook maar 1GB dan staan de specs van de jiayu G4 mij meer aan, of newman N3 of Umi X2. Hoewel dat mijn Neo het eigenlijk wel heel goed doet, voorlopig heb ik nog geen apps staan die mij te traag werken dus ja wat is het nut van die quadcores dan.
pi_121927749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

n003 heeft ook maar 1GB dan staan de specs van de jiayu G4 mij meer aan, of newman N3 of Umi X2. Hoewel dat mijn Neo het eigenlijk wel heel goed doet, voorlopig heb ik nog geen apps staan die mij te traag werken dus ja wat is het nut van die quadcores dan.
Het is maar wat je ermee wilt gaan doen. Mijn Neo N02 speelt MKV videos niet vloeiend af dus ik hoop dat de quadcores dat wel doen. Voor alledaags gebruik is een dual core prima.
pi_121927873
_O- wie weet hoelang we nog kunnen wachten op de g4.

En de Neo 003 heeft wel 2gb ram als spec's normaal gezien hoor...
Plus de prijzen van de "Flagship edition" van de G4 zijn nog niet bekend dacht ik?
De 'Standaard' zou maar 1GB hebben & mindere batterij.

CPU MediaTek MT6589 1.2Ghz
RAM 2GB
Memory 8GB Built-in
32GB SD cards supported
Screen 5.3-inch
1280 x 720
Corning Gorilla Glass
Cameras Front: 0.3 mega-pixels
Rear: 13 mega-pixels
Dual Sim Yes
Battery 3000mAh
OS Android 4.1
Other Yamaha speakers
HDMI out
GPS, Wi-Fi, Bluetooth
Networks WCDMA/GSM

---

JiaYu G4 Standard Edition
CPU MediaTek 1.2Ghz MT6589 quad-core.
GPU SGX544
RAM 1GB
Built-in Memory 4GB
Screen size 4.7-inch (PPI 312)
Resolution 1280 x 720
Display technology OGS, Corning Gorilla Glass
Cameras Front 3 mega-pixels
Rear 13 mega-pixels
Battery 1800mAh
Android 4.1 Jelly Bean

JiaYu G4 Flagship Edition
MediaTek 1.2Ghz MT6589 quad-core.
SGX544
2GB
32GB (reported)
4.7-inch (PPI 312)
1280 x 720
OGS, Corning Gorilla Glass
Front 3 mega-pixels
Rear 13 mega-pixels
3000mAh
4.1 Jelly Bean
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:58:00 #145
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121927971
Als het goed is komen er twee versies. Een 1GB/8GB en een 2GB/32GB...
http://bbs.neomobile.com.cn/thread-36396-1-1.html
Maar 5.3" is te groot (en dan had het wel 1080P mogen zijn O-) ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121928043
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:58 schreef shiznuts het volgende:
Als het goed is komen er twee versies. Een 1GB/8GB en een 2GB/32GB...
http://bbs.neomobile.com.cn/thread-36396-1-1.html
Maar 5.3" is te groot (en dan had het wel 1080P mogen zijn O-) ).
Zie post boven je haha ;P.
Zal beetje afwachten zijn wat de prijzen zijn denk ik ;P.
En wanneer de g4 en Neo003 effectief verkrijgbaar zijn.
Ik zie er wel naar uit, twijfel tussen de 2 _O_ .
pi_121928114
Niemand die voor de Newman N2 / Freelander i20 gaat? Die heeft toch een betere quadcore CPU dan mtk 6589
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:07:12 #148
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121928347
Valt voor mij af omdat 'ie singleSIM is. Ik kijk naar MTK6589 phones.
4 Touchknoppen layout is ook wat achterhaald eigenlijk. Eigenlijk het hele design spreekt me niet zo aan.
De G4 ziet er echt slick uit! :9~ Ben benieuwd ook naar de UMI X2.

@ jonasr: Ik had het niet over de Jiayu G4, maar de N003, zie linkje aldaar. Die heeft dus ook een basic en advanced.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121928392
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef shiznuts het volgende:
Valt voor mij af omdat 'ie singleSIM is. Ik kijk naar MTK6589 phones.
4 Touchknoppen layout is ook wat achterhaald eigenlijk. Eigenlijk het hele design spreekt me niet zo aan.
De G4 ziet er echt slick uit! :9~ Ben benieuwd ook naar de UMI X2.

@ jonasr: Ik had het niet over de Jiayu G4, maar de N003, zie linkje aldaar. Die heeft dus ook een basic en advanced.
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:08:53 #150
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121928435
Niet naar de specs, die wissik wel, maar of 'ie ook met zwarte front beschikbaar komt. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121928610
Vind
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:08 schreef shiznuts het volgende:
Niet naar de specs, die wissik wel, maar of 'ie ook met zwarte front beschikbaar komt. :+
http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/2414.html
vemeld marble white en titanium gray
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:14:44 #152
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121928667
Vond ik ook, daarom ben ik benieuwd of ze toch een zwarte uit gaan brengen.
Maar daar zullen ze toch zeker niet bij blijven? ;( Ik heb een hekel aan witte fronts.
Wie dat ooit bedacht heeft...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121929357
Kom maar op 5 inch quadcores :D
pi_121929814
http://www.pandawill.com/(...)yroscope-p71208.html

dat is toch geen geld voor een g4 :9~
pi_121931125
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef shiznuts het volgende:
Vond ik ook, daarom ben ik benieuwd of ze toch een zwarte uit gaan brengen.
Maar daar zullen ze toch zeker niet bij blijven? ;( Ik heb een hekel aan witte fronts.
Wie dat ooit bedacht heeft...
Vermoed van wel.





pi_121931235
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:15 schreef jonasr het volgende:

[..]

Vermoed van wel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
We waren over de UMI bezig :)
pi_121937923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:18 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

We waren over de UMI bezig :)
Kneusje _O-

Toffe prijs wel;
http://www.etotalk.com/um(...)m-47-inch_p3539.html o|O

[ Bericht 18% gewijzigd door jonasr op 23-01-2013 14:57:07 ]
pi_121943674
- spam -

[ Bericht 36% gewijzigd door Bart op 23-01-2013 17:28:44 ]
pi_121945138
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:53 schreef Jaapjojo het volgende:
Ik vroeg me af of er iemand is die ervaringen heeft met deze telefoon en webshop?
Geen idee, maar ik vind het wat aan de dure kant?
pi_121945753
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef Morri het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik vind het wat aan de dure kant?
Ah okee. Oh de moderator heeft mijn post blijkbaar als spam gemarkeerd, maar ik stelde echter alleen een vraag, zal vast komen omdat ik de site heb vermeld. Maargoed, ik heb wel een aantal filmpjes bekeken en die zijn erg positief over het toestel. Maar is dit te duur ja? Want op dhgate stonden ze voor ongeveer hetzelfde geld te koop, maar die moeten nog geshipd worden.
pi_121951199
Die G4 ziet er inderdaad slick uit. Heeft een sjieke iPhone 5 look wat mij betreft. Maar mij is de G3 toch te groot qua formaat en gezien G3 = G4 qua grootte, zal ik hem niet halen. De Subor Dream S mag er dan wel niet zo gelikt uitzien, met soortgelijke specs èn handzame afmetingen heb ik daar het geduld wel voor :Y En dat er dan een onvermijdelijke meerprijs tegenover staat: het zij zo!
mag het weten
pi_121953361
Het is heel erg jammer dat er geen <4.5" quadcores zijn met een 720p IPS scherm. Alles moet maar groter...
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:32:47 #163
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121953758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is heel erg jammer dat er geen <4.5" quadcores zijn met een 720p IPS scherm. Alles moet maar groter...
UMI X1S die genoemd wordt hier: http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/2282.html ?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121960559
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is heel erg jammer dat er geen <4.5" quadcores zijn met een 720p IPS scherm. Alles moet maar groter...
Inderdaad!
Ben ook nog altijd fan van een iets compactere gsm in mijn broekzak in plaats van een halve tablet mee te zeulen. Ik begrijp dat hier een markt voor is, maar snap niet dat dit plots als enige markt wordt gezien.
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:58:30 #165
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121974591
Mn neo staat al sinds maandag op shipped... Nog geen tracking of iets gekregen... En tis DHL, dus verbaasde ik mij daar over :P

Ik kijk echt uit naar het moment dat die subor dream s uitkomt, want die wil ik echt graag in actie zien!
Koekje d'r bij?
pi_121975180
Was bij mij ook.
Tot op de dag van bezorging geen ge-update tracking.
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:17:49 #167
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121977386
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:18 schreef Mehari het volgende:
Was bij mij ook.
Tot op de dag van bezorging geen ge-update tracking.
Was het wel 3-5 dagen nadat ie op 'shipped' stond? Eerder kreeg ik wel altijd een DHL trackingnummer, vandaar dat ik het zo vaag vond. Hoop natuurlijk stiekem dat er vandaag een DHL mannetje aan de deur staat en ik heel blij mn NEO kan uitpakken :P

Heb service maar even gemaild, hoop dat ik nog een tracking krijg als ik m vandaag niet krijg :P
Koekje d'r bij?
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:47:28 #168
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_121978629
quote:
Ik wil eigenlijk een nieuwe smartphone, heb me niet echt verdiept in de chinese goedkope dingen, maar dit is dus gewoon legit?
O)))
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:51:52 #169
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121978831
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef arucard het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk een nieuwe smartphone, heb me niet echt verdiept in de chinese goedkope dingen, maar dit is dus gewoon legit?
Dat is gewoon legit ja. Vraag is of je hem dan echt in maart krijgt want Jiayu had bij de G3 enorme leveringsproblemen. (duurde ongeveer 2 maand na de originele geplande datum voordat ze leverbaar waren) G3s zijn nu pas (sinds ong een maand) goed leverbaar bij alle (grotere) chinese webshops en aliexpress. De G3 heeft wel issues met GPS (niet alle toestellen, maar wel een groot aantal), en het is afwachten bij de G4 hoe het daarmee gaat zijn. Verwacht er persoonlijk heel veel van, maar ik ga hem niet halen :9 Gelukkig zijn er in dit topic zat mensen die er al lekker over lopen te kwijlen c.q. al een preorder in hun hoofd hebben (is er al iemand die m gepreorderd heeft bij Pandawill? :+ ) dus als je 't hier een beetje volgt krijg je alles mee :P
Koekje d'r bij?
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:52:50 #170
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_121978865
Ok, zal ik doen :)
O)))
pi_121981682
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef eleganza het volgende:

[..]

Was het wel 3-5 dagen nadat ie op 'shipped' stond? Eerder kreeg ik wel altijd een DHL trackingnummer, vandaar dat ik het zo vaag vond. Hoop natuurlijk stiekem dat er vandaag een DHL mannetje aan de deur staat en ik heel blij mn NEO kan uitpakken :P

Heb service maar even gemaild, hoop dat ik nog een tracking krijg als ik m vandaag niet krijg :P
Ik kan het niet meer terug vinden maar de bezorging was binnen een week.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:57:41 #172
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121985715
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:13 schreef Mehari het volgende:

[..]

Ik kan het niet meer terug vinden maar de bezorging was binnen een week.
Net 5 minuten geleden gekeken.... heeft lightake het nu toegevoegd.... blijkt de chauffeur al onderweg 8)7 8)7 8)7 8)7

Not even kidding 8)7

Even DHL gebeld... ondanks mijn verzoek (25$) 27 euro bijbetalen :( Nu op zoek naar een huisgenoot die nog een tientje heeft... ben bij mn huisgenoten geld aan het ophalen om het dienstdoende mannetje te betalen... Maar het idee dat ik m straks heb word ik wel blij van :D
Koekje d'r bij?
pi_121991436
Is er ook een china phone met een goeie camera?
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:40:11 #174
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121992934
Okee... ik ben helemaal flabbergasted....
Ik had dus de full white NEO N002i besteld...
pak ik het pakje uit... ZWARTE VOORKANT... maar het lijkt er wel op dat het het IPS scherm is. Ik kan m alleen zo niet vergelijken met de TFT van mn zusje.. maar ik bel volledig flabbergasted. Hoop echt dat het het IPS scherm is, want dan ben ik heel blij! (want ik wilde graag de zwart/witte :D)

EDIT:
Bij nadere inspectie lijkt het mij 95% zeker dat ik een zwart/witte heb gekregen met IPS scherm. *O* *O* *O*

[ Bericht 23% gewijzigd door eleganza op 24-01-2013 18:06:33 ]
Koekje d'r bij?
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:40:31 #175
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121992945
dubbelpost :@

[ Bericht 80% gewijzigd door eleganza op 24-01-2013 17:47:01 ]
Koekje d'r bij?
pi_121995291
Lijkt me op het eerste gezicht ook wel een leuk toestelletje:

http://www.gizchina.com/2013/01/24/sheng-x7-spy-photos/
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:45:32 #177
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121998301
De N002i komt met T16, alleen Playstore doet het niet. Kan ik van T16 terugflashen naar T12? Ik weet dat T12 perfect werkt op mn zusjes N02-m :Y
(je kon van T12 toch ook terug naar T10? :) )

EDIT: gewoon teruggeflasht, rooten kon niet vanuit T16 omdat er al een ;'chinese' root op staat. Nu zit ik weer doodleuk (net als de vorige keer) met MobileUncle te kloten tot ie een keer in CWM wil booten in recovery mode,,, Dat moet echt beter kunnen dan 1000x proberen :')

Edit2: Na 2 uur proberen en in dezelfde loop blijven hangen is het nu wel frustrerend... Ik laad de recovery.img in in mobileuncle,, hij herstart, en het lijkt alsof ie naar de recovery gaat, dan gaat ie zwart en reboot ie gewoon, zonder in (stock) of CWM te komen :'( Heb er nu te lang naar gekeken :O :Z

[ Bericht 30% gewijzigd door eleganza op 25-01-2013 01:17:18 ]
Koekje d'r bij?
pi_122018838
Ik volg dit forum al een tijdje, en heb mij in november ook een Neo gekocht en T12 op geplaatst zoals hier in de posts staat geschreven, Werkt prima bedankt daarvoor trouwens.
Ondertussen een collega op het werk ook eentje gekocht en daar heb ik hetzelfde voor gedaan.
Nu weer een collega, maar die heeft dus nu de N002I gekocht, dus mijn vraag is nu kan ik hier zoals de post hierboven van eleganza gewoon ook de T12 op plaatsen ? .
HTC Desire HD /Revolution HD 7
Asus infinity TF700 / CLEANROM 3.1
NEO NOO2 / T12
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:23:57 #179
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122019881
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:21 schreef zuran het volgende:
Ik volg dit forum al een tijdje, en heb mij in november ook een Neo gekocht en T12 op geplaatst zoals hier in de posts staat geschreven, Werkt prima bedankt daarvoor trouwens.
Ondertussen een collega op het werk ook eentje gekocht en daar heb ik hetzelfde voor gedaan.
Nu weer een collega, maar die heeft dus nu de N002I gekocht, dus mijn vraag is nu kan ik hier zoals de post hierboven van eleganza gewoon ook de T12 op plaatsen ? .
Je kunt dus zonder problemen t12 dr op flashen, maar hij pakt Xenoriums recovery niet, Root access geen probleem, maar om playstore volledig werkend te krijgen (toch wel essentieel) moet je de recovery weten te flashen. Ik zat er met de N02-m ook al lang mee te klooien, volgens mij is het toch iets met mobileuncle, ik ga even kijken of ik een andere app kan vinden die wel succesvol de recpvery kan flashen.

Xenorium, mocht je dit lezen, denk je dat er evt iets aangepast moet worden in je recoveryimage voor de N002i?
Koekje d'r bij?
pi_122020932
Past een Neo in een Samsung Galaxy S3 hoesje? Zag dit bij de Action:

http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_122021203
Ik vind deze voor de neo wel interessant, iemand die weet waar ik deze kan kopen

http://dl.dropbox.com/u/1(...)2d88ef166fa383bd.jpg

http://dl.dropbox.com/u/1(...)c05dc9021ea8d86c.jpg
HTC Desire HD /Revolution HD 7
Asus infinity TF700 / CLEANROM 3.1
NEO NOO2 / T12
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:15:13 #182
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122021217
Voor CWM... is er voor de N002i een aanpassing... in het Chinees. :') :')
Vandaar dat het ook niet werkte.

Je moet dus wel enige ervaring hebben met CWM, omdat je het niet kunt lezen. Voor medeflashers.... download hier de zip, gebruik de recovery.img in mobileuncle of flash hem handmatig via een terminal en succes met het lezen van Chinees :9
http://pan.baidu.com/share/link?shareid=136842&uk=1898658617

8)7

Het werkt dus nu allemaal wel woeiii... heel wat frustraties verder...

tl;dr: Gebruik de link hierboven als de recovery.img voor je N002i, de rest is exact hetzelfde als in de tutorials die te vinden zijn. Terugflashen van T16 naar T12 is absoluut geen probleem.
Koekje d'r bij?
pi_122021507
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:05 schreef Miniem het volgende:
Past een Neo in een Samsung Galaxy S3 hoesje?...
N002 132.5 x 66 x 10.5mm >> omtrek 153 mm hoogte 133 mm
S3 136.6 x 70.6 x 8.6mm >> omtrek 158,2 mm hoogte 137 mm
Hij past er theoretisch ruimschoots in.
De vraag is of het niet TE ruimschoots is. Proberen dus
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:11:59 #184
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122022846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:05 schreef Miniem het volgende:
Past een Neo in een Samsung Galaxy S3 hoesje? Zag dit bij de Action:

http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
htc one x ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:17:22 #185
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122023000
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:05 schreef Miniem het volgende:
Past een Neo in een Samsung Galaxy S3 hoesje? Zag dit bij de Action:

http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Haal (op ebay) een hoesje voor de HTC One X, dan past het goed ^_^... alweer te laat... RobertNL was me te snel af :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:14 schreef zuran het volgende:
Ik vind deze voor de neo wel interessant, iemand die weet waar ik deze kan kopen

http://dl.dropbox.com/u/1(...)2d88ef166fa383bd.jpg

http://dl.dropbox.com/u/1(...)c05dc9021ea8d86c.jpg
In meerdere kleurtjes: http://www.aliexpress.com(...)-N002/705660497.html (niet echt heel goedkoop helaas)
Koekje d'r bij?
pi_122025738
HTC Desire HD /Revolution HD 7
Asus infinity TF700 / CLEANROM 3.1
NEO NOO2 / T12
pi_122026789
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_122031496
Zo toen straks voor 5 yuan per stuk, ongeveer ¤ 0,60 cent wat usb ac adapters gekocht die wel gewoon in stop contact passen in Nederland.

Ik bedacht me namelijk dat het wel handig was als ik ze ook even op taobao kocht, anders zitten mijn zus en moeder straks met een us ac adapter waar ze niks mee kunnen.

Ik heb er vier gekocht, dus heb ik er twee voor mijn eigen Chinese devices.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:42:22 #189
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122032882
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo toen straks voor 5 yuan per stuk, ongeveer ¤ 0,60 cent wat usb ac adapters gekocht die wel gewoon in stop contact passen in Nederland.

Ik bedacht me namelijk dat het wel handig was als ik ze ook even op taobao kocht, anders zitten mijn zus en moeder straks met een us ac adapter waar ze niks mee kunnen.

Ik heb er vier gekocht, dus heb ik er twee voor mijn eigen Chinese devices.
Welke heb je gekocht :D? en maak je er ook 1 open ;)? Zelf check vaak eerst even of ik ze wel in het stopcontact wil steken n.l. :D
quote:
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item5d3788b361
en dan die van HTC, One X en dan je kleur kiezen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122033154
quote:
Nee, deze is voor de HTC Sensation XE en is te kort (126 mm vs Neo 133 mm).
Die voor de S3 past wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door elinx op 25-01-2013 15:54:31 ]
pi_122078638
Ligt het aan mij of werkt die hele zoekfunctie bij mistertao niet meer? Lijkt wel alsof hij het gewoon niet filtert... Ik ga denk toch maar een Newman N2 aanschaffen. Single-Sim is voor mij geen enkel probleem, en ik neem aan dat deze quadcore sneller is dan de MediaTek?

Hoe langer ik wacht hoe goedkoper het word, maar zo gaat het met alles... Ene kant wil ik best wachten op de Jiayu G4 oid, maar dat duurt ook weer lang en hoeveel sneller zal die zijn als de N2? Ik bedoel, hij word vergeleken met de SGS3 dus die is niet zomaar te evenaren toch?
pi_122083833
Beste medefokkers!

Sinds zojuist nieuw op het FOK! forum.
Op zoek naar een Samsung Galaxy S3 Mini.
Kan iemand mij een tip geven naar de chinese uitvoering hiervan ?

Van de "gewone" S3 zijn er overigens genoeg te vinden....
pi_122084307
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:12 schreef Mobileman86 het volgende:
Beste medefokkers!

Sinds zojuist nieuw op het FOK! forum.
Op zoek naar een Samsung Galaxy S3 Mini.
Kan iemand mij een tip geven naar de chinese uitvoering hiervan ?

Van de "gewone" S3 zijn er overigens genoeg te vinden....
Ik denk niet dat wij jou daar mee kunnen en mogen helpen. Zoals in het Chineese webshop topic staat is het niet toegestaan om over illegale/namaak producten te praten. Verder zit je in het Jiayu Topic en kun je beter naar het Chineese smartphone topic gaan als je geintreseerd ben in een chineese telefoon. DIG / Chinese Smartphones #15 - Slim toestel, mooie plijs!
pi_122087338
Als je bedoelt een chinese telefoon met specificaties die overeen komen met de S3 mini,
moet dat wel lukken.
Net even die specs opgezocht en ik denk dat de Jiayu G2 1gig versie een goede kandidaat is.
Daar zijn al wat (goede) ervaring mee.
Edit: Antutu score van de G2 is zelfs hoger.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mehari op 26-01-2013 21:40:07 ]
pi_122087644
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ik denk niet dat wij jou daar mee kunnen en mogen helpen. Zoals in het Chineese webshop topic staat is het niet toegestaan om over illegale/namaak producten te praten. Verder zit je in het Jiayu Topic en kun je beter naar het Chineese smartphone topic gaan als je geintreseerd ben in een chineese telefoon. DIG / Chinese Smartphones #15 - Slim toestel, mooie plijs!
Koffie?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 23:03:53 #197
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122093083
Die navigatie/pagina-transitions zien er wel flex uit. De rest, mwah, beetje Win8 afgekeken, beetje random launcher achtig. Not my style.

@ eleganza: N002i. Tevreden met de aanschaf? :D Is 'ie mooi? Ben blij voor je, dat 'ie nu toch zwart/wit bleek. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122102643
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke heb je gekocht :D? en maak je er ook 1 open ;)? Zelf check vaak eerst even of ik ze wel in het stopcontact wil steken n.l. :D

[..]

http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item5d3788b361
en dan die van HTC, One X en dan je kleur kiezen :D
Deze zijn als 1000mA gerated en de orginelen bij de telefoon was 800mA gerated, dus dat gaat wel werken denk ik.

Mensen op tweakers denken dat ik onbeperkt Chinese smartphones in me koffer kan duwen, nou niet dus, de Nederlandse staat wilt 23% bij binnenkomst, ik heb ja al aan ¤ 300 aan waarde.

[ Bericht 6% gewijzigd door Diqiu-Long op 27-01-2013 10:18:19 ]
  zondag 27 januari 2013 @ 10:31:47 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122103836
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 09:00 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Deze zijn als 1000mA gerated en de orginelen bij de telefoon was 800mA gerated, dus dat gaat wel werken denk ik.

Mensen op tweakers denken dat ik onbeperkt Chinese smartphones in me koffer kan duwen, nou niet dus, de Nederlandse staat wilt 23% bij binnenkomst, ik heb ja al aan ¤ 300 aan waarde.
Twee mooie Huawei toestelletjes en je zit al boven die ¤450, enige voordeel zou zijn dat je sneller terug bent dan de post :+.

Die laders zijn wel heel goedkoop, ben benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien in de advertentie iets over afgekeurde gaat. Maar wellicht gaat dat over de buitenkant :D

quote:
Niet een interface die mij handig lijkt :+ Zou ook gek worden van die animaties.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122103953
Hoi, ik ben al een tijdje aan het meelezen hier. Heb gisteren een neo n002i besteld, en wil me alvast wat voorbereiden op het rooten/flashen. Ik heb wel iets ervaring met flashen, maar voor elk toestel moet ik weer opnieuw de schoolbanken in :-)

Een engelse ROM vind ik geen probleem, rooten lijkt me wel handig om in ieder geval allerlei chinese apps te kunnen verwijderen.
Ik heb gelezen dat je voor een juiste werking van de play store toch een nieuwe recovery moet flashen.
Klopt dat?

En dit betekent toch niet automatisch dat er ook een nieuwe ROM op moet?
Als die van mij geleverd wordt met een "T16" (geen idee wat de verschillen zijn trouwens), hoef ik toch niet perse terug te flashen naar T12? Instellen op engels en wat chinese apps verwijderen lijkt me genoeg toch?
Kom net kijken...
pi_122104386
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Twee mooie Huawei toestelletjes en je zit al boven die ¤450, enige voordeel zou zijn dat je sneller terug bent dan de post :+.

Die laders zijn wel heel goedkoop, ben benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien in de advertentie iets over afgekeurde gaat. Maar wellicht gaat dat over de buitenkant :D

[..]

Niet een interface die mij handig lijkt :+ Zou ook gek worden van die animaties.
Ja precies, dus deze keer maar eerst terug geschreven dat ik een voorwaarde heb, een paar tientjes voor de moeite en het voorschieten van 21% btw en 2% invoer rechten, maar heb mooi geadviseerd om via mistertao te kopen.

Dat levert mij dan aardig wat $$ op. Oh die laders zullen wel prima zijn, zo groot is die kans niet dat je een kapotte krijgt.
pi_122104508
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef Swiebeling het volgende:
En dit betekent toch niet automatisch dat er ook een nieuwe ROM op moet?
Als die van mij geleverd wordt met een "T16" (geen idee wat de verschillen zijn trouwens), hoef ik toch niet perse terug te flashen naar T12? Instellen op engels en wat chinese apps verwijderen lijkt me genoeg toch?
Voor een werkende Play Store moet je Gapps flashen in de T16 rom. Echter zal dat met de af-fabriek recovery niet lukken en meot je daarom even een andere recovery (via mobile uncle) flashen. Daarna vanuit recovery modes Gapps.zip flashen en dan heb je de Play Store.
pi_122104790
Nog even jullie advies vragen. Zou het nou uitmaken kwa douane of ik een telefoon bij LT of bij Banggood bestel? (allebij via EMS). Ik kwam namelijk nogal wat reacties tegen dat de pakketjes van Banggood er vaak uitgepikt werden, maar dit moet gewoon stom toeval zijn toch?
pi_122105239
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Twee mooie Huawei toestelletjes en je zit al boven die ¤450, enige voordeel zou zijn dat je sneller terug bent dan de post :+.

Die laders zijn wel heel goedkoop, ben benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien in de advertentie iets over afgekeurde gaat. Maar wellicht gaat dat over de buitenkant :D

[..]

Niet een interface die mij handig lijkt :+ Zou ook gek worden van die animaties.
Inderdaad, maar opzich wel geinig hoe ze erop komen.
pi_122107307
@Casper_nl : bedankt voor de info, ik ga eens kijken of het allemaal gaat lukken.
Kom net kijken...
  zondag 27 januari 2013 @ 13:20:23 #206
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122109244
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef tharonny het volgende:
Nog even jullie advies vragen. Zou het nou uitmaken kwa douane of ik een telefoon bij LT of bij Banggood bestel? (allebij via EMS). Ik kwam namelijk nogal wat reacties tegen dat de pakketjes van Banggood er vaak uitgepikt werden, maar dit moet gewoon stom toeval zijn toch?
Ik zou niet aan EMS doen... dat is niet bar veel sneller dan free shipping, maar je betaald wel de hoofdprijs. Kun je beter UPS/DHL/FedEx nemen als het echt snel moet.

En je hebt nul zekerheid. Dus doet een gebedje richting je Goden en hope for the best. Je kunt natuurlijk wel voor de zekerheid ook nog een en ander kortsluiten met de verkoper, dat je ze ff benadrukt hoe ze het groene formuliertje invullen moeten. That's all I'm gonna say 'bout that.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122110077
Zo nog even een ZTE V889M besteld voor een kennis, hij vroeg of ik kon kijken voor mobieltje voor zijn vrouw en ik heb hem de keuze gegeven tussen Mogu M0 welke en deze ZTE welke een MT6577 heeft en 512mb ram.
pi_122110827
@casper.nl

Heb je inmiddels netjes sd kaartjes ontvangen en getest op inhoud?? Ben benieuwd naar kwaliteit want de prijs is ongeloofelijk:)
pi_122111239
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik zou niet aan EMS doen... dat is niet bar veel sneller dan free shipping, maar je betaald wel de hoofdprijs. Kun je beter UPS/DHL/FedEx nemen als het echt snel moet.

En je hebt nul zekerheid. Dus doet een gebedje richting je Goden en hope for the best. Je kunt natuurlijk wel voor de zekerheid ook nog een en ander kortsluiten met de verkoper, dat je ze ff benadrukt hoe ze het groene formuliertje invullen moeten. That's all I'm gonna say 'bout that.
Oke thanks for je reactie! Ik dacht eigenlijk dat EMS free shipping was, fout gedacht..

Ik ga nu waarschijnlijk toch voor de Newman N2. Deze kost bij banggood $296,47 (waar misschien nog korting af kan met een of andere coupon? retailmenot werkt iig niet) en hij kost bij LT $310 waar nog $15,- retailmenot korting af gaat.

Zouden ze misschien iets extra korting geven als je ze vraagt om een leuk dealtje te maken, of zou dat niet werken? :P
  zondag 27 januari 2013 @ 14:10:34 #210
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122111545
Je moet ook een coupon die op LT werkt, niet gaan gebruiken op een andere site zoals BG.
De BG-coupon die we normaal gebruiken is ' b185f7 '.

Afdingen kun je altijd proberen... het Hollandse 'nee heb je, ja kun je krijgen'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122114458
retailmenot was toch een coupon voor meerdere webwinkels? Nouja werkt iig niet. Ook werkt die b185f7 coupon code ook niet. Is even banggood en LT mailen.
  zondag 27 januari 2013 @ 15:02:27 #212
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122114522
Dat ligt dan aan jou, ik had het voor het posten nog geprobeerd, werkte prima.




Verder: Google, www.tjoos.com en www.retailmenot.com om codes op te zoeken.
En nee, 'retailmenot' is niet een standaard geaccepteerde couponcode natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 27 januari 2013 @ 15:27:11 #213
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122115765
Update met mijn ervaringen over de N002i:

GPS werkt helemaal niet. En dat vind ik echt kwalijk. Alle locatiebepaling doet ie op basis van AGPS, wat zo'n beetje een halve kilometer uit de richting is helaas :|
Had de Taiwan101 T16 teruggeflasht na m geroot te hebben en T12 er op gezet te hebben, da's echt niks, en toen had ik moeite om terug te flashen uit de chinese CWM. Uiteindelijk werkte het wel met de T12 van Xenorium (die had blijkbaar N002 ingevuld als deviceID, andere dingen pakte ie niet Hij draait dus nu T12, wat prima werkt, met nova launcher.

Wifi werkt niet, maar dat heeft op een of andere manier hier in huis iets te doen. Geen enkel android device kan verbinden met onze router :\ (mijn tablet heeft het ooit gedaan, maar daar houdt het mee op) Ik zie ook in de wifianalizer een netwerk wat 'warning: err=0x10' heet, volgens mij is dat ook niet helemaal de bedoeling... :{

De basisdingen werken dus wel (moet een andere router proberen om te kijken of wifi het doet :P) maar GPS doet dus helemaal niks. zelfs in factory mode (power& vol down bij boot) geeft ie aan dat ie gewoon geen fix kan krijgen. Jammer... echt heel erg jammer. Waar ik bij de G3 bang voor was heb ik bij de N002i gekregen :'( Tis wel een fijne telefoon in de hand overigens, als ik er nog iets positiefs over moet zeggen :9
Koekje d'r bij?
  zondag 27 januari 2013 @ 15:37:13 #214
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122116223
Maar heb je nu firmware van de non-i-versie geflashed?
Dat daarom drivers sommige hardware niet goed pakken?
Kun je niet gewoon de offi N002i FW erop mikken weer?
En dan iemand vragen hoe je een CWM Recovery (EN) img voor je N002i maakt?
En ook hoe je een gapps voor de i-versie samenstelt voor 't flashen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 27 januari 2013 @ 15:46:04 #215
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122116610
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef shiznuts het volgende:
Maar heb je nu firmware van de non-i-versie geflashed?
Dat daarom drivers sommige hardware niet goed pakken?
Kun je niet gewoon de offi N002i FW erop mikken weer?
En dan iemand vragen hoe je een CWM Recovery (EN) img voor je N002i maakt?
En ook hoe je een gapps voor de i-versie samenstelt voor 't flashen...
Ja, klopt. Maar GPS deed het in T16 (de stockrom waar hij mee kwam) ook al niet.. Was dus op zoek naar de officiele T16 rom, maar je vind dan alleen die Taiwan101 zooi. Zelfs op baidu fora vind je de 'stock' T16 dus niet... :{

Ik denk overigens niet dat je echt een specifieke andere rom nodig hebt, want officieel is alleen het scherm anders. Wat ik gemerkt heb is dat de recovery dus ook anders is, maar dat je met dezelfde GApps en rootmethode ook alles werkend krijgt. Nja in mijn geval op GPS na dan ;-)

Krijg als het goed is zeer binnenkort nog een N002i (zwart) binnen voor een vriendin, zal bij dat toestel alles ook nog even dubbelchecken.
Koekje d'r bij?
  zondag 27 januari 2013 @ 15:48:04 #216
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_122116719
ligt het aan mij, of heeft elke telefoon in het ¤150-¤250 bereik wel wat problemen? De ene is trager dan het lijkt, de ander schiet gare foto's, weer een ander werkt de GPS amper..

Welk merk lijkt nu op alles wel goed te scoren?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_122116879
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:48 schreef greatgonzo het volgende:
ligt het aan mij, of heeft elke telefoon in het ¤150-¤250 bereik wel wat problemen? De ene is trager dan het lijkt, de ander schiet gare foto's, weer een ander werkt de GPS amper..

Welk merk lijkt nu op alles wel goed te scoren?
Bedoel je inclusief verzenden en commissie of exclusief?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_122116916
De JiaYu G4 kan die ook overweg met NL/BE 3G netwerken of vormt dit een probleem? Het is mij na doorlezen van dit topic nog steeds onduidelijk hoe ik er achter kom of een Chinese smartphone WEL of NIET op de Europese 3G werkt? Kan iemand mij dit uitleggen of verwijzen naar post waar dit staat uitgelegd (in geval ik erover gelezen heb).
  zondag 27 januari 2013 @ 15:53:28 #219
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122117011
Correctie: Ik heb QOS uitgezet op de modem, en ineens BOEM, pakt ie wifi >:)

Vraag is alleen hoe lang blijft het werken. Ik wilde graag aan de spotify premium gaan, maar dan moet wifi uiteraard wel goed werken op dat ding XD

EDIT: werkte 1x en nu is ie er weer mee opgehouden XD

[ Bericht 8% gewijzigd door eleganza op 27-01-2013 16:30:37 ]
Koekje d'r bij?
  zondag 27 januari 2013 @ 16:02:33 #220
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122117534
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Emu het volgende:
De JiaYu G4 kan die ook overweg met NL/BE 3G netwerken of vormt dit een probleem? Het is mij na doorlezen van dit topic nog steeds onduidelijk hoe ik er achter kom of een Chinese smartphone WEL of NIET op de Europese 3G werkt? Kan iemand mij dit uitleggen of verwijzen naar post waar dit staat uitgelegd (in geval ik erover gelezen heb).
Kijk gewoon ff in de OP (OpeningsPost) onder 'DualSIM & Frequentiebanden'.
De meeste toestellen hebben gewoon GSM en WCDMA. Zodra iets non-WCDMA is, bijvoorbeeld TD-SCDMA ofzo, dan gaat het niet werken behalve in China! Deze phones targeten alleen de lokale markt en zijn vaak in samenwerking tussen een Chinese fabrikant en telecom provider. De ZTE U950 en U985 bijvoorbeeld.

In het algemeen zijn de MediaTek uitgeruste smartphones allemaal gekoppeld aan gangbare frequentiebanden voor gebruik in Europa.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122119433
Iemand bekend met de MEIZU MX2?
  zondag 27 januari 2013 @ 16:49:14 #222
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122119590
Bekend ja, ownership hier in het topic betwijfel ik sterk.

Ze hebben hun eigen Android-schil (FlyMe OS) en een enkele navigatie knop i.p.v. de gebruikelijke drie.
Dat maakt het lastig om een clean Android-versie te draaien.
De MX2 lijkt nogal eigengereid en China-gericht te zijn.
Er is heel veel interessante(re) competitie tegen betere prijzen.
Duurdere Chinaphones hebben ook de neiging geen microSD-kaarten te slikken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122119747
Owke ja ik zag hem staan op www.ibuygou en de tweakers review over de Xiaomi mi-2 zag er ook goed uit maar nu word de telefoon een echte hype en de prijzen beginnen gelijk te stijgen Pff..
Zit wel te twijfelen om nu voor een Quadcore telefoon te gaan! mijn Neo werkt uitstekend!
ga hem denk ik wel verpatsen voor een Quadcore.
Ben verslaafd aan die China Spullen xD
pi_122124756
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar GPS deed het in T16 (de stockrom waar hij mee kwam) ook al niet.. Was dus op zoek naar de officiele T16 rom, maar je vind dan alleen die Taiwan101 zooi. Zelfs op baidu fora vind je de 'stock' T16 dus niet... :{ ..........................
Officiele T16 met Baidu link
Alternatieve T16 link van Lightake
pi_122128412
@Shiznuts, thanks :P zal hem dan wel fout ingevoerd hebben. Even nog een keer proberen...
  zondag 27 januari 2013 @ 21:41:56 #226
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_122136613
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Thas het volgende:

[..]

Bedoel je inclusief verzenden en commissie of exclusief?
Centjes maken me niet zoveel uit, bedoel meer dat er aan elk toestel wel iets lijkt te "missen"?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_122143751
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

Centjes maken me niet zoveel uit, bedoel meer dat er aan elk toestel wel iets lijkt te "missen"?
Huawei Honor 2 is los 225 euro, mist niks aan.
Camera top, batterij top, alles top.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_122150377
quote:
Dat is voor de N002 versie, of draait die rom ook gewoon op de N002i ?
pi_122151442
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 02:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat is voor de N002 versie, of draait die rom ook gewoon op de N002i ?
Volg de link van de "officiele T16" en je zal zien dat die voor de n002i ontwikkeld is, maar ook werkt op de n002. De ROM van Lightake is exact dezelfde.
Ik denk dat de drivers van het scherm dezelfde zijn of beide zijn ingebakken.
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:27 schreef eleganza het volgende:
Update met mijn ervaringen over de N002i:
........
Uiteindelijk werkte het wel met de T12 van Xenorium (die had blijkbaar N002 ingevuld als deviceID, andere dingen pakte ie niet Hij draait dus nu T12, wat prima werkt, met nova launcher. ........
Eleganza heeft bovendien aangegeven dat T12 NL op haar n002i werkte.

Het enige wat echt niet meer werkt is dezelfde ClockWorkMod.
Momenteel is alleen een Chinese versie beschikbaar, die ook nog eens is gebaseerd op TWRP.
Misschien dat een skin het taalprobleem eenvoudig kan verhelpen, want dat is het voordeel van TWRP.

[ Bericht 10% gewijzigd door elinx op 28-01-2013 09:34:56 (Eleganza is een zij) ]
  maandag 28 januari 2013 @ 09:09:53 #230
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122151958
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:30 schreef elinx het volgende:

[..]

Volg de link van de "officiele T16" en je zal zien dat die voor de n002i ontwikkeld is, maar ook werkt op de n002. De ROM van Lightake is exact dezelfde.
Ik denk dat de drivers van het scherm dezelfde zijn of beide zijn ingebakken.

[..]

Eleganza heeft bovendien aangegeven dat T12 NL op zijn n002i werkte.

Het enige wat echt niet meer werkt is dezelfde ClockWorkMod.
Momenteel is alleen een Chinese versie beschikbaar, die ook nog eens is gebaseerd op TWRP.
Misschien dat een skin het taalprobleem eenvoudig kan verhelpen, want dat is het voordeel van TWRP.
Even een kleine correctie: haar telefoon. Hahaha :P (de enige vrouw *kuch* uit dit topic xD(

Heb Lightake even gemaild over het GPS probleem. Zal hem om te testen een dezer dagen weer terugflashen naar T16, de stock version waar hierboven naar is gelinkt waarvoor dank, had me rot gezocht xD
Koekje d'r bij?
pi_122152463
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:09 schreef eleganza het volgende:

[..]

Even een kleine correctie: haar telefoon. Hahaha :P (de enige vrouw *kuch* uit dit topic xD(
gecorrigeerd
pi_122158846
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:09 schreef eleganza het volgende:

[..]

Even een kleine correctie: haar telefoon. Hahaha :P (de enige vrouw *kuch* uit dit topic xD(

Heb Lightake even gemaild over het GPS probleem. Zal hem om te testen een dezer dagen weer terugflashen naar T16, de stock version waar hierboven naar is gelinkt waarvoor dank, had me rot gezocht xD
Nietes ;) Ik heb alleen geen problemen met mijn Neo dus ik lurk alleen :P
pi_122167196
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

Nietes ;) Ik heb alleen geen problemen met mijn Neo dus ik lurk alleen :P
Ik lurk ook, in afwachting van de G4. :D
pi_122171880
Vrouwen die gek zijn op gadgets/smartphones *; ? hoe krijg ik mijn vriendin zo gek :D?
pi_122181830
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:30 schreef elinx het volgende:
........
Het enige wat echt niet meer werkt is dezelfde ClockWorkMod.............
Een chinees talige CWM versie, speciaal voor de n002i is van Taiwan101.
pi_122184515
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:46 schreef Downstar het volgende:
Vrouwen die gek zijn op gadgets/smartphones *; ? hoe krijg ik mijn vriendin zo gek :D?
Dat ben ik helaas niet :P De Neo is mijn eerste smartphone, zelfs. Ik ben alleen een cheapskate en ga geen 30-40 euro per maand betalen voor foon+abo als ik ook buiten de gebaande paden terecht kan voor een fractie van die prijs :P En ik heb wel enig technisch gevoel dus ben niet bang voor dat rooten/flashen (al was dat dus niet nodig bij mij).
pi_122190622
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

Dat ben ik helaas niet :P De Neo is mijn eerste smartphone, zelfs. Ik ben alleen een cheapskate en ga geen 30-40 euro per maand betalen voor foon+abo als ik ook buiten de gebaande paden terecht kan voor een fractie van die prijs :P En ik heb wel enig technisch gevoel dus ben niet bang voor dat rooten/flashen (al was dat dus niet nodig bij mij).
Idem hier. M'n allereerste smartphone ooit is een Jiayu, paar weken geleden aangeschaft. Ik zie geen reden om het dubbele te gaan betalen voor een 'populair merkje'. Plus ik zit nergens aan vast zo. Qua techniek trek ik het ook wel, al kost het me wel weer even tijd aan 'zoeken + inlezen' omdat ik het over het algemeen niet bijhoudt en een inhaalslag moet maken.
pi_122195256
Is deze nou echt met 6577? http://www.antelife.com/j(...)art-phone-black.html
Ik dacht dat de normale g2 met een 6575 was.. en weet iemand of de market hier op werkend te krijgen is?
:]
  maandag 28 januari 2013 @ 23:27:56 #239
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122195514
http://ejiayu.com/Product-5.html (tweede tab aanklikken) ->



Wat ziedde gij daar nou staan?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 januari 2013 @ 02:54:03 #240
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122200133
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef elinx het volgende:

[..]

Een chinees talige CWM versie, speciaal voor de n002i is van Taiwan101.
Persoonlijke ervaring: geen fijne rom. Teveel troep ingebouwd en cwm recocery is super picky met wat ie wel en niet vreet. Mijn advies: stay away.

@Downstar
Ik vrees dat dat moeilijk is aan te leren hahaha, ik loop al jaaaaren met een smartphone rond (de windows mobile 5/6.1 tijd) en vind chinaphones voor in mijn studentenbudget een top alternatief voor veel te dure merken. Plus lekker aankloten met telefoons is mijn ding xD

Neo update: gps krijgt ook buiten onder geen beding een fix, lighrtake een aantal fototjes gestuurd, ze checken bij t warehouse en dan gaan ze me een 'passende oplossing' bieden xD

[ Bericht 24% gewijzigd door eleganza op 29-01-2013 03:00:32 ]
Koekje d'r bij?
pi_122200522
Mijn pakketje (telefoon) uit China is al bijna 3 weken onderweg en ligt nu al ruim 10 dagen op het internationale sorteercentrum van Post NL. Nog geen bericht gehad per post.

Hoelang kan zoiets duren? Heb Post NL al gemaild. Leverstatus ook onbekend via het T&T nummer.
Love is in the air!
pi_122200738
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 06:20 schreef Landgeld het volgende:
Mijn pakketje (telefoon) uit China is al bijna 3 weken onderweg en ligt nu al ruim 10 dagen op het internationale sorteercentrum van Post NL. Nog geen bericht gehad per post.

Hoelang kan zoiets duren? Heb Post NL al gemaild. Leverstatus ook onbekend via het T&T nummer.
Lang, Nederlanders zijn ja niet zo harde werkers :P En misschien hebben ze er wel allemaal WSWers neer gezet in het kader van een leerwerkplek en in kader van bezuinigen.
pi_122200894
G5 wordt nog meer mijn telefoon denk ik.
4,5"scherm maar dan dezelfde resolutie als de G4. Die grote schermen hoeven niet zo van mij. Maar goed het is even afwachten wat de afmetingen van de G5 verder gaan doen natuurlijk.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_122200984
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 02:54 schreef eleganza het volgende:

[..]

Persoonlijke ervaring: geen fijne rom. Teveel troep ingebouwd en cwm recocery is super picky met wat ie wel en niet vreet. Mijn advies: stay away..........

Taiwan101 is een team dat voor vele toestellen een alternatieve custom ROM heeft ontwikkeld, vooral om traditioneel Chinees te kunnen toevoegen (incl andere talen). Mijn persoonlijk ervaring is dat het keurig verzorgde rom's zijn, maar inderdaad erg veel extra's bijgevoegd. Ik verwijder dat meestal vooraf met WinRar. (nb De Rom's van Shouxi hebben dat trouwens ook)

De CWM recovery is een ander verhaal en heeft op zich niks met de ROM's te maken. De recovery waar ik naar verwees heeft inderdaad de extra datapartitie-layout van 2,5GB erbij, maar het is je eigen keus of je die mee wilt flashen of niet met flash-tools. Via MobileUncle hoef je alleen maar het img bestand op SD kaart te zetten, waarna het mogelijk is om (weliswaar via een chinees menu) een nandroidbackup te maken en custom Rom's te flashen. Momenteel is het mi de enige mogelijkheid voor de N002i (ips).

[ Bericht 2% gewijzigd door elinx op 29-01-2013 08:04:11 ]
pi_122203736
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 07:46 schreef Bartje1981 het volgende:
G5 wordt nog meer mijn telefoon denk ik.
4,5"scherm maar dan dezelfde resolutie als de G4. Die grote schermen hoeven niet zo van mij. Maar goed het is even afwachten wat de afmetingen van de G5 verder gaan doen natuurlijk.
Beetje spijtig dat het design waarschijnlijk een iPhone clone wordt.
Had liever een G3-achtig design gezien.
pi_122203812
Ach dat boeit mij op zich niet zo. iPhone is niet lelijk om te zien. Dus ja als het daar op lijkt prima.
Music was my first love, and it will be my last.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:13:41 #247
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122211295
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 07:58 schreef elinx het volgende:

[..]

Taiwan101 is een team dat voor vele toestellen een alternatieve custom ROM heeft ontwikkeld, vooral om traditioneel Chinees te kunnen toevoegen (incl andere talen). Mijn persoonlijk ervaring is dat het keurig verzorgde rom's zijn, maar inderdaad erg veel extra's bijgevoegd. Ik verwijder dat meestal vooraf met WinRar. (nb De Rom's van Shouxi hebben dat trouwens ook)

De CWM recovery is een ander verhaal en heeft op zich niks met de ROM's te maken. De recovery waar ik naar verwees heeft inderdaad de extra datapartitie-layout van 2,5GB erbij, maar het is je eigen keus of je die mee wilt flashen of niet met flash-tools. Via MobileUncle hoef je alleen maar het img bestand op SD kaart te zetten, waarna het mogelijk is om (weliswaar via een chinees menu) een nandroidbackup te maken en custom Rom's te flashen. Momenteel is het mi de enige mogelijkheid voor de N002i (ips).
Ik snap wat je bedoelt hoor, heb de benodigde files voor de CWM ook hierboven gelinkt in één van mijn eerdere posts ;) Wilde nog even toevoegen dat ik de rom echt niet fijn vond werken. :s) Heb het idd op die manier gedaan waarop je het zelf beschreef, en dat is gewoon goed gegaan. Die CWM is wel picky met wat ie dus eet, hij wilde T12 niet zomaar meer pakken omdat die package niet gesigned was met deviceID N002 of N02-m.
Koekje d'r bij?
pi_122220413
Wie heeft ervaring met het verzenden via DHL door Lightake? Ik kreeg van LT netjes een mail dat mijn pakje verzonden was.
Ik vroeg om een Track and Trace nr, hun antwoord: even geduld, DHL neemt contact met je op.

Als ik zelf een pakje verstuur krijg ik direct een T&T nr mee. DHL heeft naast mijn adres-gegevens alleen een telnr, ik verwacht niet dat ze iedereen gaan bellen. (SMS misschien?)

Hoe ging dit bij jullie?
Kom net kijken...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:40:54 #249
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122222620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:43 schreef Swiebeling het volgende:
Wie heeft ervaring met het verzenden via DHL door Lightake? Ik kreeg van LT netjes een mail dat mijn pakje verzonden was.
Ik vroeg om een Track and Trace nr, hun antwoord: even geduld, DHL neemt contact met je op.

Als ik zelf een pakje verstuur krijg ik direct een T&T nr mee. DHL heeft naast mijn adres-gegevens alleen een telnr, ik verwacht niet dat ze iedereen gaan bellen. (SMS misschien?)

Hoe ging dit bij jullie?
Wordt opgehaald, door een andere partij ingepakt, en ze moeten even wachten op het nummer. Je krijgt het vanzelf per mail als het goed is (kreeg gisteren een mail van 24 januari terwijl ik t pakje al binnen had) en ze worden verscheept op de woensdag. Je krijgt vanzelf dus een email of je kunt het na de eerste woensdag na je bestelling zien in de lightake account. En anders even mailen als je 3 dagen nadat hij op 'shipped' staat nog geen nummer hebt :)
Koekje d'r bij?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:15:26 #250
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_122224031
Weet iemand waar ik de xiaomi mi2 kan halen? Of is de newman n2 beter?
pi_122224473
@eleganza; thxs!

Ik heb zelf geen lightake account aangemaakt, maar gewoon besteld en betaald via paypal. Daarnaast via email gevraagd wanneer hij verzonden zou worden.
Ik kan dus ook niet via mijn account de status opvragen. Via de mail kreeg ik snel antwoord dat hij maandag al verzonden is.

Geen haast, even afwachten dus...
Kom net kijken...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:37:39 #252
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122225046
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef Swiebeling het volgende:
@eleganza; thxs!

Ik heb zelf geen lightake account aangemaakt, maar gewoon besteld en betaald via paypal. Daarnaast via email gevraagd wanneer hij verzonden zou worden.
Ik kan dus ook niet via mijn account de status opvragen. Via de mail kreeg ik snel antwoord dat hij maandag al verzonden is.

Geen haast, even afwachten dus...
Je kunt een account aanmaken door het paypal emailadres te gebruiken op de lightake website: http://lightake.com/accounts/login.aspx Als je dat adres invult pakt ie automatisch alle gegevens er bij over je order, omdat het aan dat emailadres is gelinkt ;-) Twee minuten werk, kun je alle gegevens over je order zien :s)

Toch te twijfelen over mn Neo N002i, prachtig toestel, fijn scherm, maar ik merk dat ik me nu al erger aan de lack of GPS. Ook vervelend dat hij mijn contacts niet herkent, die staan allemaal als +31 in mijn telefoon, en als er 06XXX staat pakt hij dus de contactpersoon niet :\ Jammer dat. Meende er al in eerdere topics iets over gelezen te hebben maar kon het zo 123 niet terugvinden.
Koekje d'r bij?
pi_122226695
Iemand die weet hoe ik hiermee moet omgaan: mijn telefoon ligt nu al vanaf 16 januari op het sorteercentrum in Nederland. Dit is dus al ruim twee weken. Al heen en weer gemaild met PostNL, als het nog even duurt stellen ze een onderzoek in :{ Heb ik weer.

Ik weet dat Paypal een regeling heeft dat je je bedrag terugkrijgt indien iets niet geleverd wordt. Valt dat hier ook onder?
Love is in the air!
pi_122228753
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 02:54 schreef eleganza het volgende:
Neo update: gps krijgt ook buiten onder geen beding een fix, lighrtake een aantal fototjes gestuurd, ze checken bij t warehouse en dan gaan ze me een 'passende oplossing' bieden xD
Misschien allemaal al gedaan maar
- de app fasterfix zou kunnen helpen
- de app gps test: kan je zien of er uberhaubt activiteit met je gps plaatsvindt
pi_122229829
Het kan de eerste keer best lang duren.
Activeer EPO en download de recentste database daarvoor.
Bij mijn G3 heb ik het idee dat de GPS beter werkt zonder de A-GPS functie.
De laatste tijd eigenlijk best betrouwbaar en redelijk vlot een fix.
The MobileUncle app voor de MTK chipset bied ook een YGPS functie om de gps te testen.
pi_122229951
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef Landgeld het volgende:
Iemand die weet hoe ik hiermee moet omgaan: mijn telefoon ligt nu al vanaf 16 januari op het sorteercentrum in Nederland. Dit is dus al ruim twee weken. Al heen en weer gemaild met PostNL, als het nog even duurt stellen ze een onderzoek in :{ Heb ik weer.

Ik weet dat Paypal een regeling heeft dat je je bedrag terugkrijgt indien iets niet geleverd wordt. Valt dat hier ook onder?
Mijn Jiayu G3 ligt er al sinds 7 Januari, proces kan volgens PostNL niet bespoedigd worden. :{
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:05:08 #257
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122230608
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Casper_nl het volgende:

[..]

Misschien allemaal al gedaan maar
- de app fasterfix zou kunnen helpen
- de app gps test: kan je zien of er uberhaubt activiteit met je gps plaatsvindt
Heb GPStest dus gedownload, en die krijgt dus helemaal geen fix. Ook GPS Status geeft geen activiteit, zelfs na 10 minuten zoeken, buiten :') Daar ligt volgens mij dus ook het probleem, dat ie gewoon niks doet. De 'gps bepaling' die de neo op dit moment doet voor bijv Foursquare is op basis van A-GPS, minstens 0,5-2km uit de richting :') Was gisteren in Rotterdam, dacht hij dat ik in Schiedam was :')
Koekje d'r bij?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:16:45 #258
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122231436
N002i's GPS: "Amsterdam, Rotterdam, kwee allebei nie waar dah lig, of dat da bestaa". :D
En dat 'ie dan een voicebot á la Siri heeft die Dimitri heet en je het die eens even vraagt.

Sorry, binnenpretje. :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122231645
@eleganza: super tip, direct alle ordergegevens !

Enne, om mijn voorpret voor de Neo niet te veel te laten bederven zal ik maar om jouw GPS-ellende heen lezen... :-)
Kom net kijken...
pi_122231678
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:54 schreef TukR het volgende:

[..]

Mijn Jiayu G3 ligt er al sinds 7 Januari, proces kan volgens PostNL niet bespoedigd worden. :{
Ligt je phone al vanaf 7 januari bij PostNL? Tering. Zijn ze hem kwijt of is zoiets normaal :{
Kan dat van mij ook wel even duren..... Ik heb ook nog geen post o.i.d. gehad.

Is de enige optie nu afwachten? Ik word er nu al niet goed en enorm kriebelig van 8)7
Love is in the air!
pi_122234261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ligt je phone al vanaf 7 januari bij PostNL? Tering. Zijn ze hem kwijt of is zoiets normaal :{
Kan dat van mij ook wel even duren..... Ik heb ook nog geen post o.i.d. gehad.

Is de enige optie nu afwachten? Ik word er nu al niet goed en enorm kriebelig van 8)7
Ik heb op 10 januari een brief gekregen dat de waarde niet bepaald kon worden, ingevuld en teruggestuurd.

Inklaren kan maximaal 30 werkdagen duren. :(
  dinsdag 29 januari 2013 @ 22:21:18 #262
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122236136
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef Swiebeling het volgende:
@eleganza: super tip, direct alle ordergegevens !

Enne, om mijn voorpret voor de Neo niet te veel te laten bederven zal ik maar om jouw GPS-ellende heen lezen... :-)
Misschien is het alleen mijn toestel hoor, de N02-M van mijn zusje heeft 100% goed werkende GPS, dus wacht het eerst maar af. Als je de N002i hebt gekocht, ik heb mn ervaringen mbt flashen/rooten ed al eerder in dit topic gepost, mocht je dat van plan zijn, lees dat alvast even door zodat je niet dezelfde fouten maakt als ik ;-) En mocht het niet lukken, vraag het gerust :9
Koekje d'r bij?
pi_122238961
Het zijn erg veel lange topics waar ik me al doorheen geworsteld heb. Al die oude tuts kloppen alleen niet helemaal voor de N002i. Als ik hem binnen heb ga ik wel eens rustig kijken.
Ik heb in ieder geval begrepen dat ik een chinese CWM-recovery moet gaan installeren, hartstikke leuk hoor! Als ik mijn oude telefoon met engelstalige recovery ernaast hou, lukt het me hopelijk wel. Zo niet, dan ga ik je wel lastig vallen.
Kom net kijken...
pi_122240540
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:06 schreef Swiebeling het volgende:
.........
Ik heb in ieder geval begrepen dat ik een chinese CWM-recovery moet gaan installeren, hartstikke leuk hoor! Als ik mijn oude telefoon met engelstalige recovery ernaast hou, lukt het me hopelijk wel..............
Gewoon dit even printen.
pi_122244551
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef TukR het volgende:

[..]

Ik heb op 10 januari een brief gekregen dat de waarde niet bepaald kon worden, ingevuld en teruggestuurd.

Inklaren kan maximaal 30 werkdagen duren. :(
Oke. Mijn telefoon ligt al sinds 16 januari en nog geen brief ontvangen 8)7
Maak me daar wel een beetje zorgen om. Vanaf volgende week gaan ze een onderzoek instellen.

Hoe zit dat met de paypal-regeling indien je een artikel niet ontvangt? Je moet dan een geschil openen, maar werkt dat ook voor zoiets? De fout ligt hier bij de Douane. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Landgeld op 30-01-2013 07:12:27 ]
Love is in the air!
pi_122245139
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ook vervelend dat hij mijn contacts niet herkent, die staan allemaal als +31 in mijn telefoon, en als er 06XXX staat pakt hij dus de contactpersoon niet :\ Jammer dat. Meende er al in eerdere topics iets over gelezen te hebben maar kon het zo 123 niet terugvinden.
Dat vind ik ook vervelend... Maar zou dit niet in android moeten zitten?
pi_122247921
Ha geweldig ik had voor een kennis een ZTE V889M gekocht en die was dus niet volledig in het Nederlands in te stellen, enige wat Nederlands was, waren de gapps.

Dus ik via baidu gezocht op een multilanguage rom en ik vond er een, maar was me onduidelijk of deze ook Nederlands had.

Heb ik vandaag maar besloten, weet je wat ik ga er een custom recovery op zetten en dan flash ik die rom erop en ja hoor voor het grootste gedeelte is dat gewoon in het Nederlands.
pi_122250490
Geweldig, was niet in me opgekomen dat zoiets bestond!

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef elinx het volgende:

[..]

Gewoon dit even printen.
Kom net kijken...
pi_122267185
Wat raden jullie aan? Of bij banggood Newman bestellen of bij PandaWill. Ze zijn even duur, maar welke zouden jullie kiezen(kwa support/afhandeling enz enz)
pi_122268407
Pandawill zou ik vermijden als het even kan.
pi_122268857
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Xenorium het volgende:
Pandawill zou ik vermijden als het even kan.
Jahoor dat kan prima :P Dan bestel ik de telefoon maar gewoon bij Banggood denk. Zit me op een of andere manier niet helemaal lekker omdat (naar horen zeggen) nogal veel pakketjes van hun worden onderschept. Ga er eerder vanuit dat dit toeval is, maar toch
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:30:03 #272
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_122270413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Xenorium het volgende:
Pandawill zou ik vermijden als het even kan.
En waarom Pandawill vermijden?

Grote en betrouwbare hsop, moet alelen zeggen dat ze niet altijd snel shippen.. kan wel 2 á 3 dagen duren.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_122287884
quote:
16s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

En waarom Pandawill vermijden?

Grote en betrouwbare hsop, moet alelen zeggen dat ze niet altijd snel shippen.. kan wel 2 á 3 dagen duren.
En meestal niet de goedkoopste :P.
Maar wel betrouwbaar, inderdaad !
pi_122290359
mischien dat iemand hier mij verder kan helpen. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw mobiel. En ik vind de huawei ascend P1 een mooi en intern goed toestel. Nu maak ik vaak foto's met mijn telefoon, en vroeg me af hoe de kwaliteit van de foto's van de ascend P1 is, in onder andere donkere en normale omstandigheden??

Hoop dat iemand hier iets meer over kan vertellen.. :)
pi_122295984
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef tharonny het volgende:
Wat raden jullie aan? Of bij banggood Newman bestellen of bij PandaWill. Ze zijn even duur, maar welke zouden jullie kiezen(kwa support/afhandeling enz enz)
Ik heb 1 ervaring met Pandawill en die was positief. De FOK couponcode werkte ook prima daar (scheelt toch weer 5%)
pi_122300679
Heeft het bij Pandawill nog zin om DHL of FedEx te kiezen om het toestel sneller in huis te hebben? Zoja, welke van de twee levert dan sneller?

Ik heb nu toch wel serieus de neiging om de Newman N2 te kopen. 199 euro voor een 1.4GHz quadcore snapdragon is geen geld. Zelfs niet als daar nog douanekosten bovenop komen.
pi_122302339
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heeft het bij Pandawill nog zin om DHL of FedEx te kiezen om het toestel sneller in huis te hebben? Zoja, welke van de twee levert dan sneller?

Ik heb nu toch wel serieus de neiging om de Newman N2 te kopen. 199 euro voor een 1.4GHz quadcore snapdragon is geen geld. Zelfs niet als daar nog douanekosten bovenop komen.
Kijk, nog iemand die geïnteresseerd is in deze telefoon. Ik ga hem denk ook maar gewoon bij pandawill bestellen. Heeft het nog nut voor het chineese nieuwjaar? Of kan ik beter wachten tot 17 februari?

Edit: Nice! Is 10 dollar gezakt in prijs :) is even wat geld overmaken op paypal
Edit2: Wat was de FOK coupon code voor pandawill? kan hem zo snel niet vinden?

[ Bericht 6% gewijzigd door tharonny op 31-01-2013 16:30:05 ]
pi_122306304
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef tharonny het volgende:
Edit2: Wat was de FOK coupon code voor pandawill? kan hem zo snel niet vinden?
Zie TS

quote:
panda4fok
Komt de N2 op $271,61 wat volgens google overeenkomt met ¤200. Zelfde SoC als de SIII toch? En daar betaal je nu nog ¤470 voor gezien de pricewatch van Tweakers :P Mooie specs, alleen het is mij een formaat te groot. Als er nou zulke specs in een mini variant gestopt worden ben ik happy :) Zeg maar een SIII mini met SIII specs voor een Chinees plijsje :+
mag het weten
pi_122307942
Thanks voor de coupon, ja 200 euro lijkt mij ook een HELE mooie prijs :) Sony camera, LG scherm, SGS3 cpu e.d. Maar wanneer zal ik hem bestellen ivm chinees nieuwjaar?
pi_122329288
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:24 schreef tharonny het volgende:
wanneer zal ik hem bestellen ivm chinees nieuwjaar?
ik zou zeker ruim na chinees jaar bestellen vanwege de verwachte langere wacht-/levertijden.
pi_122343545
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 06:11 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

ik zou zeker ruim na chinees jaar bestellen vanwege de verwachte langere wacht-/levertijden.
Thanks, dan wacht ik even tot die datum. Is niet anders

Edit Joosie2000, is inderdaad zelfde CPU als de SGS3, niet verkeerd dus :)
pi_122348851
Hoelang duurt t bij banggood normaal voor ze verzenden. Heb 29 jan besteld? Hij staat sindsdien op processing :)
:]
pi_122349949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:25 schreef wootahH het volgende:
Hoelang duurt t bij banggood normaal voor ze verzenden. Heb 29 jan besteld? Hij staat sindsdien op processing :)
2-4 dagen bij mij
pi_122355128
Hallo al-maal,

na een beetje inlezen hier en op tweakers heb ik van de week ook maar een bestelling geplaatst bij LT, een mooie wit-zwarte neo no2-m (doet me denken aan 2001 en star wars) Het was volgens een lijstje dat ergens rondzwerft het beste value 4 money mobieltje.

Nou heb ik na t lezen van t forum een paar vraagjes,

1 ik begrijp dat er standaard geen NL op zit, maar ik kan toch wel een NL toetsenbord installen? menus ed maakt me niet zoveel uit, dat merk ik waarschijnlijk niet eens.

2 hoe zit dat met die etotalk-rom? is dat niet iets wat ook op de andere neo's te gebruiken zou zijn?

3 weet iemand ook of het mogelijk zou zijn om een accu met hogere mah te plaatsen?

en het beste wellicht voor het laatste (ik heb t nog niet voorbij zien komen)


zie ik dat nou goed? volgens mij is dat een draadloos oplaad station wat ie daar heeft? weet iemand welke dat is en waar we dat kunnen bestellen?
pi_122355369
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:19 schreef sketchertje het volgende:


zie ik dat nou goed? volgens mij is dat een draadloos oplaad station wat ie daar heeft? weet iemand welke dat is en waar we dat kunnen bestellen?
is dat niet een powerbank?
:]
pi_122356917
och ja je hebt waarschijnlijk gelijk. Was ook te mooi om waar te zijn
pi_122361927
Hebben Chinezen nu de hele komende week vrij of wat?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:38:06 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122362056
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef David_ het volgende:
Hebben Chinezen nu de hele komende week vrij of wat?
4e t/m 17e ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122362069
jesus fuck
pi_122365410
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

4e t/m 17e ;)
Sommige nog wat langer.. Datums wisselen wat per bedrijf, de ene is de 4e, andere de 5e, anderen weer tot 25..

Februari is een ramp, maar goed, da's elk jaar zo.

Ik heb nog een paar orders lopen. Een paar 'kleine' orders zijn vandaag verstuurd (verwacht ik maandag), andere orders worden maandag verstuurd, de rest komt pas eind vd maand.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 00:12:22 #291
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122366081
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Sommige nog wat langer.. Datums wisselen wat per bedrijf, de ene is de 4e, andere de 5e, anderen weer tot 25..

Februari is een ramp, maar goed, da's elk jaar zo.

Ik heb nog een paar orders lopen. Een paar 'kleine' orders zijn vandaag verstuurd (verwacht ik maandag), andere orders worden maandag verstuurd, de rest komt pas eind vd maand.
Ja, maar gemiddeld genomen zit het veelal tussen de 4e en de 17e ;)

De meeste dingen die ik heb besteld zijn ondertussen of in NL of hebben de status departure dus verwacht dat alles a.s week nog binnen komt.

Ach is ook wel eens goed voor de bankrekening 14 dagen niet bestellen :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122368609
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef David_ het volgende:
Hebben Chinezen nu de hele komende week vrij of wat?
Wel wat langer, Chinees nieuwjaar is een van de belangrijkste feestdagen, zeg maar een beetje zoals kerstmis in Nederland, dan zijn ook veel bedrijven in Nederland een week ofzo dicht

Mistertao pakt orders pas weer 18 februari op.
pi_122378274
Gisteren ook mn N002i binnengekregen. Vervolgens halve huis overhoop op zoek naar een microSD kaartje.
Overigens heeft Lightake er $15 opgezet, en ik had m op de reguliere elcheapo manier laten versturen, dus die gok lijkt goed uitgepakt te hebben, waardoor ik dus voor 126 eur ofzo klaar was in totaal.

Inmiddels heb ik NeoN002_T12NL_v1_Xenorium.zip erop draaien. Is volgens mij de enige met NL taal erin? (telefoon wordt niet voor mezelf, dus NL is in dat geval wel handig)

Ondertussen ook een paar andere geprobeerd, en op een gegeven moment had ik m'n recovery compleet stuk. Hij wou nog wel booten, maar ik kreeg met geen mogelijkheid m'n recovery weer werkend: Kwam niet verder dan een android-met-open-buik en een uitroepteken.


Uiteindelijk met MTKDroid de recovery.img uit Taiwan101_N002i_DATA2.5G_Recovery.rar kunnen flashen via USB. Vervolgens had ik iig weer een (Chinese) recovery. Maar goed, als je die een paar keer hebt gezien fiets je daar zo doorheen. Vervolgens kon ik uiteindelijk de T12NL erop zetten.

Heeft iemand ook de FM radio al werkend gekregen met T12NL? Ik vond wel een radio-app in de store maar die lijkt niet te werken, en fmradio.apk uit de system/appdir van IPSupdateneoT16.zip weigert: "Application not installed"

[ Bericht 10% gewijzigd door DJSmiley op 02-02-2013 15:05:24 ]
  zaterdag 2 februari 2013 @ 15:17:38 #294
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122379059
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.

Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands. ;)

http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122379151
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

mmmm toch niet goed genoeg gezocht... zoeken door die 10+ topics inmiddels is niet alles..

maar goed, iemand een mirrortje?

Download not available
Download permission denied by uploader. (0b67c2f5)
  zaterdag 2 februari 2013 @ 21:42:07 #296
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_122393776
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:20 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

mmmm toch niet goed genoeg gezocht... zoeken door die 10+ topics inmiddels is niet alles..

maar goed, iemand een mirrortje?

Download not available
Download permission denied by uploader. (0b67c2f5)

Alstu, heb hem even op m'n server gezet! :)

http://www.moveit32.nl/media/Fix_FMRadio_Flashlight_Xenorium.zip
pi_122394455
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Alstu, heb hem even op m'n server gezet! :)

http://www.moveit32.nl/media/Fix_FMRadio_Flashlight_Xenorium.zip
tnx, dat werkt nu ook weer!

Rapidshare heeft blijkbaar z'n settings veranderd, en files staan nu dus by-default op private, waardoor (oudere) bestanden dus vaak niet meer te downloaden zijn, tenzij de eigenaar de rechten aangepast heeft na de wijzigingen...

Alles wat ik her- en der verzameld heb heb ik nu even bij elkaar gezet op mn server. www.djsmiley.com/neon002i/
Afkomstig dus van hier, rapidshare, baidu en weetikveelwatnogmeer. Met deze tools heb ik iig alles op de N002i kunnen krijgen, en m'n f*cked recovery weer gefixed.

[ Bericht 14% gewijzigd door DJSmiley op 02-02-2013 22:02:55 ]
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:51:54 #298
97745 Thorical
finding a way
pi_122397842
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

tnx, dat werkt nu ook weer!

Rapidshare heeft blijkbaar z'n settings veranderd, en files staan nu dus by-default op private, waardoor (oudere) bestanden dus vaak niet meer te downloaden zijn, tenzij de eigenaar de rechten aangepast heeft na de wijzigingen...

Alles wat ik her- en der verzameld heb heb ik nu even bij elkaar gezet op mn server. www.djsmiley.com/neon002i/
Afkomstig dus van hier, rapidshare, baidu en weetikveelwatnogmeer. Met deze tools heb ik iig alles op de N002i kunnen krijgen, en m'n f*cked recovery weer gefixed.
Dit moet dus weer in de nieuwe OP.
Welke programma's kan ik van m'n Neo afhalen met Titanium Backup? ik heb de N 12 versie.
pi_122400454
Thxs, als het goed is krijg ik komende week mijn n002i binnen, scheelt me weer zoekwerk

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef DJSmiley het volgende:

Alles wat ik her- en der verzameld heb heb ik nu even bij elkaar gezet op mn server. www.djsmiley.com/neon002i/

Kom net kijken...
pi_122413157
hey mensen,

mijn neo n002i is binnen. Ik wil er nu graag Gapps op zetten, rooten en NL rom. Er staat nu de stock T16 van lighttake op. Nu zit ik met het volgende:

Moet ik eerst die T12 xenorium flashen met de bijgeleverde recovery, dan rooten en Gapps etc flashen via CWM?

Of moet ik eerst CWM flashen, daarmee T12 xenorium en dan de rest?
pi_122457411
Hey samen, al een tijdje aan het lurken maar nu toch wat dingen besteld. Mijn ervaringen tot dusver:

http://www.buyincoins.com, aan de hand van dit topic deze besteld voor mijn dochtertje, sinds 30-1-2013 status dispatched naar NL, lijkt goed te komen.

http://www.pandawill.com, de verwachtte Cubot A6589 besteld, na enkele dagen mailtje gehad dat deze vertraagd is met advies een andere telefoon uit te zoeken. Dat is de Newman N2 geworden, na een dag of twee aan de hand van hun reactie vandaag de extra 26 dollar overgemaakt, nu afwachten wat er gebeurt ivm chinees nieuwjaar ;-) Dat heen en weer mailen duurt wel lang hoor, telkens een paar dagen er bij. De Cubot heb ik op 26 januari besteld en betaald. Ruim een week later moet alles nog in gang gezet worden dus :-(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')